1. Evo ja, umor i problemi sa pritiskom i ni na prvi sprat da se popnem. Posle prvog kovida 3 meseca tog veselja, kardiolog rekao 2ml nekakve tečnosti oko srca, bila upalica ali sve ok (inače čuka sve uvek super kao iz udžbenika, samo imam povišen pritisak i astmu pa sam se proverila). Drugi put još blaža 'prehlada' , mesec dana isti simptomi. Nadam se da neću više dobijati. To tresne gde si najtanji i samo liči na prehladu. Jedino što me brine je što 90 posto ljudi šmrče i kašlje po prevozu i na poslu, jer 'šta nas briga to je prehlada' i nema empatije i kulture da stavi masku. Samo svoje d*. I zato 10 dnevno.
    (prolaznica, 29. januar 2023 21:58)

    # Link komentara

  2. Hahahaha nema kraja mašti. Sada se to zove "dugi kovid"? Mislim da je vreme za novu vakcinu koja nas neće zaštititi ali novac mora da se vrti.
    (Tara, 25. januar 2023 08:53)

    Ne, nema kraja gluposti, neznanju i bahatosti. To se zove "dugi kovid" već dve godine, ne sada. Imamo gomilu podataka, istraživanja, takvih primera je mnogo. Ko se sa tim susreće svakodnevno zna, ali ne, vi znate bolje. Neverovatno u šta su se ljudi pretvorili...
    (Dr., 29. januar 2023 08:23)

    # Link komentara

  3. Које су ово бајкице за малу децу? Прошле године сам 3 пута прележао ковид у 6 месеци. Пре прве инфекције трансплатирана ми је коштана срж и примио сам 12 циклуса хемиотерапије од којих 6 врло агресивних. Али здравим начином живота сачувао сам имунитет колико толико. Нисам ни вакцинисан био. Сва 3 пута је било релативно лагано (темп до 38, после 3-4 дана сам већ вежбао лагано). Продужени ковид и остале лагарије су последица лошег живота. Лоша исхрана, спавање, пушење, алкохол, мањак физичке активности... воде до лошег имунитета и општег стања организма. И немој само неко да се јавља са ја дижем 150кг нљ бенџу, вакцинисан сам и имам продужен ковид. Пријатељу имаш продужен ковид зато што дижеш 150кг на бенџу и организам ти је стално под упалама тако да имунитета немаш. Здрав сан, здрава исхрана, умерена активност, боравак на отвореном и имаћете одличан имунитет. Не требају ни суплементи ни шта ти ја знам. Још кад би могли стрес да смањимо на неки минимум и то би било то. Ни сида вам не би могла ништа (шала наравно али мање више то је то).
    (Милош, 28. januar 2023 18:42)

    # Link komentara

  4. Činjenice:

    65 miliona širom sveta se pati - najmanje trećina više nije radno sposobna i dali su otkaz. Šopin u milanu ekonomija in your face!

    Sit gladnom ne veruje - Samo oni koji su imali ili imaju posledice znaju o čemu se radi. Oni koji ih nemaju niti ih zanima niti bi se bavili time (čak i većina lekara). Medijski mrak se podrazumeva. Info samo ko je šta nabavio i pta možete uzeti, popiti kao preventivno. Nijedna debata na tv, objašnjenje samog virusa i posledica.

    Unesrećeni - U ovu kategoriju od početka spadaju apsolutno SVI(!!!) odnosno mladi (bebe i deca nisu izuzeti!), stari, sportisti, krhkog zravlja, vakcinisani i nevakcinisani. Svi podjednako isto imaju posledice.

    Nedostatak empatije - Saslušati nečiju priču i iskustvo kao nešto moguće. Doživljavamo svakodmevno ali evo i u komentarima. O ovome bih mogao do sutra...
    (Miki, 26. januar 2023 12:12)

    Proslog januara sam prelezao koronu sa teskom upalom pluca, nisam nista mogao da okusim nedeljama, samo infuzija... cim je se upala povukla, kad sam stao na noge, ja sam mogao na Mesec. Apetit nikad bolji, nikakav umor, bol, apsolutno nista, kao da sam se ponovo rodio. Elem, ne poricem tvoje tegobe, ali ja licno ne poznajem nikog ko ima neke probleme nakon zaraze, o tome sam citao samo na vestima. A 90% prijatelja, poznanika i kolega na poslu je bilo zarazeno bar jednom. Moje misljenje je da je to sve psiha.
    (nbgd, 27. januar 2023 14:13)

    # Link komentara

  5. Zemlja je ravna ploča.
    (Dragan, 27. januar 2023 13:15)

    # Link komentara

  6. Long kovid?! Cak se ni oko imena nisu potrudili.
    (Ma daj sta das, 27. januar 2023 13:15)

    # Link komentara

  7. Pogledaj si video lik koji je od samih početaka bio provakserski fanatik, pa je priznao poraz!

    [link]
    (Sine ratio, 24. januar 2023 16:24)

    Kakve veze ima random lik sa ovim? Boli me uvo u šta je taj verovao i u šta sada veruje jedan random lik. Nisam se vakcinisao na temelju njegovog mišljenja.

    Ja sam se dva puta zarazio. Prvi put nevakcinisan (nije ni bilo vakcina) simptomi povišena temperatura, gubitak mirisa i ukusa. Sve prestalo u roku od sedam dana. Drugi put se zarazio vakcinisan, 20 dana nakon druge doze, ovaj put samo gubitak mirisa koji se vratio brzo, posle dan dva ali slabijeg intenziteta, na 50, 60 ili 70 posto ne znam ni sam. I tako godinu i po dana miris mi slabiji nego što je bio.
    (so, 26. januar 2023 14:05)

    # Link komentara

  8. 18 meseci od kako sam prelezao deltu. I dalje imam temperature skoro pa svakodnevno ( 37.1 - 37.2 ), umor, plitak dah, trnjenje u stopalima. Sve moguce specijaliste obisao i svi kazu da sam savrseno zdrav.
    (Marko, 24. januar 2023 17:47)

    Pa sam ti dole napisao...

    Gotovo bilo koji zdravstveni problem može biti uzrokovan psihosomatski, kao ekstremni primjer sam ti naveo čak i sljepoću, ljudi stvarno oslijepe a da im zapravo ništa ne fali, nemaju nikakva oštećenja koja bi dovela do sljepoće.

    Oni redovito nakon duljeg ili kraćeg vremena "progledaju" ali to čitavo vrijeme oni su stvarno pravi pravcati slijepci, ko i svi ostali, to se zove histerična sljepoća.

    I tako za sve, ljudi masovno stvarno pate od raznoraznih ozbiljnih simptoma i tegoba, ne glume niti se fuliraju, a da im fizički medicinski nije apsolutno ništa, sve je samo psihički uzrokovano, "umišljeni" bolesnici!
    (Deep Throat, 26. januar 2023 13:27)

    # Link komentara

  9. Činjenice:

    65 miliona širom sveta se pati - najmanje trećina više nije radno sposobna i dali su otkaz. Šopin u milanu ekonomija in your face!

    Sit gladnom ne veruje - Samo oni koji su imali ili imaju posledice znaju o čemu se radi. Oni koji ih nemaju niti ih zanima niti bi se bavili time (čak i većina lekara). Medijski mrak se podrazumeva. Info samo ko je šta nabavio i pta možete uzeti, popiti kao preventivno. Nijedna debata na tv, objašnjenje samog virusa i posledica.

    Unesrećeni - U ovu kategoriju od početka spadaju apsolutno SVI(!!!) odnosno mladi (bebe i deca nisu izuzeti!), stari, sportisti, krhkog zravlja, vakcinisani i nevakcinisani. Svi podjednako isto imaju posledice.

    Nedostatak empatije - Saslušati nečiju priču i iskustvo kao nešto moguće. Doživljavamo svakodmevno ali evo i u komentarima. O ovome bih mogao do sutra...
    (Miki, 26. januar 2023 12:12)

    # Link komentara

  10. Taj dugi kovid je samo eufemizam za tesku Depresiju u koju je upalo pola covecanstva kao posledica zakljucavanja i urusavanje celokupnog sistema u kome zivimo, nakon toga dekadencija je postala ocigledna.....
    ---…--

    Upravo tako.

    "Dugi kovid" = depresija.

    "Kovid" = obična gripa".
    (Mrdo, 26. januar 2023 12:10)

    # Link komentara

  11. Pogledaj si video lik koji je od samih početaka bio provakserski fanatik, pa je priznao poraz!

    [link]
    (Sine ratio, 24. januar 2023 16:24)

    Ti ocigledno bolje od mene znas kako se ja osecam...
    Kakve veze ima antivax ili provax sa ovim? ja kazem da sam se raspadao od umora posle prelezanog covida. Nevakcinisam sam se zarazio tako da ne razumem sta hoces da kazes?
    (23Sudija, 25. januar 2023 13:28)

    Ja ne znam kako se ti osjećaš i da li pišeš istinu, ja sam tvrdim da nema šanse da si par dana imao tu nekakvu prehladicu i onda "umirao" narednih 7 mjeseci od toga.

    Koronavirusi nisu nikakva novost, postoje oduvijek, baš kao i gripa, i još hiljade drugih raznih virusa koji imaju potpuno identične simptome i moguće posljedice.

    Može da bude u rasponu da ti nije ništa, imaš eventualno koji dan takve blage simptome, pa sve do teških oboljenja i smrti, sve potpuno isto.

    Inače ovi koronavirusi s kojim nas maltretiraju već 3 godine nemaju nikakve veze s onim koronavirusima koji uzrokuju SARS.

    Jer da je to tako, da nas je tako globalno masovno zakačio pravi SARS imali bi mnogo, mnogo više zaraženih i mnogo, mnogo više mrtvih, i jako teško bi s tim izašli na kraj, nikakve mjere tu ne bi pomogle!
    (Sine ratio, 26. januar 2023 12:05)

    # Link komentara

  12. long kovid obicno uhvati one koji su imali kovid pa se vakcinisali.Tj koje su naterali da se vakcinisu
    (Raja, 26. januar 2023 12:03)

    # Link komentara

  13. 18 meseci od kako sam prelezao deltu. I dalje imam temperature skoro pa svakodnevno ( 37.1 - 37.2 ), umor, plitak dah, trnjenje u stopalima. Sve moguce specijaliste obisao i svi kazu da sam savrseno zdrav. Inace sam kod kuce prelezao koronu. Strasan umor par meseci nakon prelezane korone. Pre 3 meseca sam dao otkaz jer sam jednostavno bacio sve karte na oporavak. Niko mi ne veruje vise, kazu ide ti iz glave.... samo oni koji su ovo preziveli mogu sa skapiraju kako je nama post kovid pacijentima. Nisam vise isti covek posle korone. Nadam se da cu se jednog dana u potpunosti oporaviti. Srecno svima koji muku muce sa ovim, svako dobro zelim!!
    (Marko, 24. januar 2023 17:47

    37.1C, 37.2C se smatra normalnom temperaturom. Da ne pominjem što 90% ljudi ne zna pravilno ni da je izmeri. Svakako da su ti sve te tegobe psihosomatske prirode pošto organskog uzroka očigledno nema. Da si pametan pa i da ne čitaš ovakve vesti, a vrv si bio od onih otkad traje Korona koji su gutali svaku vest o njoj, svaki novi simptom, povezanost Korone sa svim i svačim. Sada ti se sve te info ispoljavaju kroz te polimorfne tegobe koje imaš.
    (ferdinand, 26. januar 2023 11:42)

    # Link komentara

  14. Naj gori su mi ljudi poput tebe koji hoce da me ubede u nesto zato sto oni licno ne veruju.
    (Jole, 25. januar 2023 18:32)

    "Naj gori"???
    Da, kao što rekoh, ima vas u komentarima. U realnom životu - niko.
    (Balt - hej - Baltazar, 26. januar 2023 11:30)

    # Link komentara

  15. U cemu je tu problem, ja stvarno ne razumem sta hoces da kazes?
    (Thom, 24. januar 2023 15:50)

    Hoće da kaže da su testovi potpuno beznačajni, te da se svaki čovek koji je išao na bolničko lečenje testirao na kovid. Ako je bio pozitivan na nepreciznom i beznačajnom testu, a preminuo je od posledica pada sa motora ili srčanog udara, računao se kao umrli od ovog smešnog virusa.
    (Balt - hej - Baltazar, 26. januar 2023 11:27)

    # Link komentara

  16. Kovidaši i vakcinaši priznajte poraz, ne pravite budale od sebe.
    (Boža, 26. januar 2023 07:56)

    # Link komentara

  17. Poznajem desetak ljudi koji i posle godinu dana od preteranog kojima nemogu da se oporave a obišli su sve moguće doktore.
    (zox71, 26. januar 2023 00:48)

    # Link komentara

  18. 18 meseci od kako sam prelezao deltu. I dalje imam temperature skoro pa svakodnevno ( 37.1 - 37.2 ), umor, plitak dah, trnjenje u stopalima. Sve moguce specijaliste obisao i svi kazu da sam savrseno zdrav. Inace sam kod kuce prelezao koronu. Strasan umor par meseci nakon prelezane korone. Pre 3 meseca sam dao otkaz jer sam jednostavno bacio sve karte na oporavak. Niko mi ne veruje vise, kazu ide ti iz glave.... samo oni koji su ovo preziveli mogu sa skapiraju kako je nama post kovid pacijentima. Nisam vise isti covek posle korone. Nadam se da cu se jednog dana u potpunosti oporaviti. Srecno svima koji muku muce sa ovim, svako dobro zelim!!
    (Marko, 24. januar 2023 17:47

    Ovakve u narodu zovu kilonje...
    (kifla s'alpskom, 25. januar 2023 21:42)

    # Link komentara

  19. Nisam primio vakcinu, prelezao sam kovid .Dva dana visoka temperatura, zatim 7 dana neko gadjenje na svu hranu i zatim dijareja 3-4 dana.Posle je sve bilo ok, osim sto sam poceo da jedem veliku kolicinu hrane.Trazio mi organizam !? Nekako mi je prijalo.Sada sam ok.Supruga je primila vakcinu i dva puta je lezala kovid. prvi put 2021. god. a zatim 2022.god aprila meseca, u tom periodu sam se zarazio i ja. I dan danas se mnogo brzo zamara, ima na desetine simptoma koje pre kovida nije imala. Bolovi u kostima, problem sa stitnom zlezdom, vrlo ceste glavobolje, probadanja u predelu oko srca, bolovi u kolenima i stopalu, konstantan umor i gubitak kratkorocnog pamcenja.Eh, da i meni se desava da stalno nesto zaboravljam, izgleda i mene da je zveknuo malo u vugla :(
    Pre kovida sam nekako vise bio skoncentrisan, sada mi je to postao problem.Nista mi paznju ne drzi ! :(
    (°BajaImAJaja°, 25. januar 2023 20:32)

    # Link komentara

  20. Meni je dugi kovid odtavio u digestivnom traktu. Dokle god ne izbacim delice virusa telo je pod upalom - creva, pankreas (egzokrini bogu hvala), zeludac... u krvi mnogi parametri poremeceni, reagujem samo na H1 i H2 antihistaminike I neke lekove protiv mastocitoze.
    Uzimam I enzim DAO jer ga moje telo uopste vise ne proizvodi.
    Ne dao Bog nikome.
    Cekam rezultate za jos neke paramètre upale I verovatno cu kao i drugi pacijenti morati da pijem Maravirok.
    Inace zivim na zapadu, I vec 29 meseci sam u paklu. O bolovima da ne peicam.
    (Sanja, 25. januar 2023 20:09)

    # Link komentara

  21. Svi vi koji tvrdite da imate post kovid probleme,potražite na fb grupu Alen Dodić-Izlečite se sami.Nakon pristupanja grupi,direktno postavite pitanje Alenu i u roku od nrkih 15 dana ,dobićete odgovor.Srećno!
    (Jovan, 25. januar 2023 19:28)

    # Link komentara

  22. kovid za nekoga postoji, za nekoga ne postoji, to znaci kao i svaka bolest, neko dobije grip pa upalu pluca i premine, a neko se smeje i igra basket sa gripom, ono sto je cudno je mentalni sklop koji ne moze shvatiti da nismo svi isti i da ne podnosimo isto razlicite bolesti
    (seljadin, 25. januar 2023 18:49)

    # Link komentara

  23. U ovin krajevima će se svaki drugi pozivati na long covid a da bi bio na bolovanju. Savršeno.
    (Megatronman, 25. januar 2023 18:38)

    # Link komentara

  24. Na stotine, možda i hiljadu ljudi poznajem lično. Bukvalno niko nigde nikad nije to imao, osim ovde u komentarima.
    (Balt - hej - Baltazar, 24. januar 2023 17:55) 



    Ma kako da ne. Evo ja i supruga smo imali slucne simptome mesecima smo bili kilavi. I jedan moj prijatelj a na primer moja majka i brat su imali kovid i ni priblizno kao mi. Prelezali proslo ih i nista i isto tako i moje dvoje dece. Tako da ne pisi gluposti. Licno poznajem ljude kojima kada sam rekao da imam koronu rekli mi da to ne postoji. Nego od cega sam to bio bolestan a nikada nesto slicno u zivotu nisam imao. Naj gori su mi ljudi poput tebe koji hoce da me ubede u nesto zato sto oni licno ne veruju.
    (Jole, 25. januar 2023 18:32)

    # Link komentara

  25. Pojam "dugi kovid" odnosi se na sve simptome koji se pojave četiri nedelje nakon zaraze koronom, a svi koji umru u roku 4 nedelje nakon pozitivnog testa računa se da su umrli od posledica kovida!

    ALO BRE, PA KO JE OVDE LUD?!
    (Pfarizer CEO, 24. januar 2023 12:04)

    U cemu je tu problem, ja stvarno ne razumem sta hoces da kazes?
    (Thom, 24. januar 2023 15:50)

    Šta ti tu nije jasno?!

    Kako mogu nakon par dana virozice sve šta se desi u roku 4 nedelje nakon toga automatski tvrditi da je to posledica te hunjavice?!

    Ili svi šta umru 4 nedelje nakon nekakvog testa na tu prehladu, masovno bez simptoma tvrditi da su automatski od toga i umrli, iako su jedino imali pozitivan taj test, i ništa drugo?!
    (Scrooge McDuck, 25. januar 2023 18:19)

    # Link komentara

  26. Ja sam i dalje za to da se pozabavimo jačanjem imuniteta i prevencijom zdravim načinom života!
    Biti zdravaaa biti zdravaaa
    (RIP EUsROSONG, 25. januar 2023 14:58)

    # Link komentara

  27. Pogledaj si video lik koji je od samih početaka bio provakserski fanatik, pa je priznao poraz!

    [link]
    (Sine ratio, 24. januar 2023 16:24)

    Ti ocigledno bolje od mene znas kako se ja osecam...
    Kakve veze ima antivax ili provax sa ovim? ja kazem da sam se raspadao od umora posle prelezanog covida. Nevakcinisam sam se zarazio tako da ne razumem sta hoces da kazes?
    (23Sudija, 25. januar 2023 13:28)

    # Link komentara

  28. Pojam "dugi kovid" odnosi se na sve simptome koji se pojave četiri nedelje nakon zaraze koronom, a svi koji umru u roku 4 nedelje nakon pozitivnog testa računa se da su umrli od posledica kovida!

    ALO BRE, PA KO JE OVDE LUD?!
    (Pfarizer CEO, 24. januar 2023 12:04)

    U cemu je tu problem, ja stvarno ne razumem sta hoces da kazes?
    (Thom, 24. januar 2023 15:50)


    Pa meni se to čini sasvim jasno, ne znam šta je tebe tu zbunilo.

    Čovjek kaže da sve šta ti se desi u roku 4 tjedna nakon šta si par dana imao tu virozicu sve je automatski posljedica korone, ko ovaj šta kaže par dana malo temperature i onda 7 mjeseci muke Prometejeve.

    A u umrle od korone računaju sve koji su umrli 4 tjedna nakon pozitivnog testa iako su isto tako par dana imali blage simptome ili masovno bez simptoma, bez obzira kakve su sve dodatne teške kronične boleštine imali i koliko su bili stari, automatski ih trpaju na korona hrpu a da ništa drugo ne uzimaju u obzir!
    (Onkel Dagobert, 25. januar 2023 10:59)

    # Link komentara

  29. Pojma nemate koliko je (auto)sugestija i psihosomatika vrlo moćna stvar...

    Kad tako godinama s propagandom ljude uvjeravaju konkretno u taj dugi kovid ili postkovid normalno je da će se to kod određenog broja ljudi to zaista tako i manifestirati.

    Te njihove postkovid patnje su njima zaista stvarne i oni su zaista uvjereni da im je to od kovida, ne fuliraju se, nije to nikakva gluma.

    Postoje ekstremni slučajevi ljudi stvarno da oslijepe, samo zbog neke psihosomatske reakcije.

    To bude privremeno, ali jedno vrijeme su oni stvarno bili slijepci, iako im ništa nije bilo!
    (Deep Throat, 25. januar 2023 10:35)

    # Link komentara

  30. Hahahaha nema kraja mašti. Sada se to zove "dugi kovid"? Mislim da je vreme za novu vakcinu koja nas neće zaštititi ali novac mora da se vrti.
    (Tara, 25. januar 2023 08:53)

    # Link komentara

  31. Evo primera... Prelezao septembra 2021, sa blagom upalom pluca ali bez kaslja, i bez vecih problema osim 7 dana temperature, gubitka mirisa i ukusa. Kasnije je usledila neutoljiva glad za slatkisima, pa sam tamanio i po pakovanje napolitanki dnevno za 15 minuta. I to je potrajalo nekoliko meseci, pa cak povremeno i danas, ali ne tako cesto. Prisutno je brzo umaranje i grcevi u misicima prilikom malo veceg istezanja, cak i ako savijem nogu dok sedim... Ima tu jos toga, ali malo je mesta za tekst...
    (Timocanin, 24. januar 2023 15:34)

    Pakovanje napolitanki moze da ima 100 grama a moze da ima i 4kg. Za tekst ima mesta neograniceno. Iskoristio si trecinu poruke, a niko ti nije branio da ih ostavis i 10.
    (Vrg, 25. januar 2023 02:31)

    # Link komentara

  32. Samo VitaBiome neuro
    (nikola, 25. januar 2023 00:32)

    # Link komentara

  33. ? i
    šta ćemo sad...?
    cenzura će nam pomoći ?
    (Nikola Kovačević, 24. januar 2023 23:36)

    # Link komentara

  34. ne! to ne postoji!
    kakve bre tamo neke te kao posledice, statijaznamsta?
    nas narod provalio igranku i cirkus,
    i nece nasesti, jer narod nije sisao veslo,
    pa da ga neki pajzeri i moderne tu nesto driblaju,
    kome je lose, taj u negotin d'ide,
    baba toranagu da trazi, sto lize oci i isteruje zlo
    a ne prisilno bodenje s'otrovi..
    (wer, 24. januar 2023 22:18)

    # Link komentara

  35. Posebno vakcinisani.
    (Mikica Nestorovic, 24. januar 2023 20:44)

    # Link komentara

  36. Imao kovid sa minimalnim simptomima, par dana glavobolje i sitne temperature i posle muka koja ne prestaje
    (23Sudija, 24. januar 2023 12:12)

    Na stotine, možda i hiljadu ljudi poznajem lično. Bukvalno niko nigde nikad nije to imao, osim ovde u komentarima.
    (Balt - hej - Baltazar, 24. januar 2023 17:55)

    # Link komentara

  37. 18 meseci od kako sam prelezao deltu. I dalje imam temperature skoro pa svakodnevno ( 37.1 - 37.2 ), umor, plitak dah, trnjenje u stopalima. Sve moguce specijaliste obisao i svi kazu da sam savrseno zdrav. Inace sam kod kuce prelezao koronu. Strasan umor par meseci nakon prelezane korone. Pre 3 meseca sam dao otkaz jer sam jednostavno bacio sve karte na oporavak. Niko mi ne veruje vise, kazu ide ti iz glave.... samo oni koji su ovo preziveli mogu sa skapiraju kako je nama post kovid pacijentima. Nisam vise isti covek posle korone. Nadam se da cu se jednog dana u potpunosti oporaviti. Srecno svima koji muku muce sa ovim, svako dobro zelim!!
    (Marko, 24. januar 2023 17:47)

    # Link komentara

  38. I sta kazu sisimis sa pijace:) :)
    (Djidji, 24. januar 2023 17:27)

    # Link komentara

  39. znamo, otrovali su nas... planski...
    (johnny, 24. januar 2023 16:59)

    # Link komentara

  40. Taj dugi kovid je samo eufemizam za tesku Depresiju u koju je upalo pola covecanstva kao posledica zakljucavanja i urusavanje celokupnog sistema u kome zivimo, nakon toga dekadencija je postala ocigledna.....
    (ime, 24. januar 2023 16:55)

    # Link komentara

  41. 7 meseci potpunog raspada od umora. od decembra 2020 do juna 2021...nikom ne poželeti.
    Imao kovid sa minimalnim simptomima, par dana glavobolje i sitne temperature i posle muka koja ne prestaje
    (23Sudija, 24. januar 2023 12:12)

    I zbog čega to pripisuješ kovidu?!

    Jel ti logično da se zaraziš s virusom kakih ima na hiljade s identičnim simptomima i koji su s nama oduvijek da imaju takve posljedice?!

    Par dana male glavobolje i temperature i onda 7 mjeseci raspadanja?!

    Jesi čuo za logički fenomen post hoc ergo propter hoc?!

    To je greška u zaključivanju, ako jedan događaj slijedi drugi ne znači da su uzročno-posljedično povezani.

    Na primjer ja pojedem jednu šljivu i za 10 minuta me okine infarkt i srušim se mrtav, da li je to zbog ove šljive koju sam pojeo?!

    Isto koliko je vjerovatan ovaj tvoj scenario, nekoliko dana temperaturice i onda nakon toga 7 mjeseci agonije?!

    Pogledaj si video lik koji je od samih početaka bio provakserski fanatik, pa je priznao poraz!

    [link]
    (Sine ratio, 24. januar 2023 16:24)

    # Link komentara

  42. Milijarde ljudi pati od dugog vakcinisanja.
    (Boža, 24. januar 2023 16:12)

    # Link komentara

  43. Pojam "dugi kovid" odnosi se na sve simptome koji se pojave četiri nedelje nakon zaraze koronom, a svi koji umru u roku 4 nedelje nakon pozitivnog testa računa se da su umrli od posledica kovida!

    ALO BRE, PA KO JE OVDE LUD?!
    (Pfarizer CEO, 24. januar 2023 12:04)

    U cemu je tu problem, ja stvarno ne razumem sta hoces da kazes?
    (Thom, 24. januar 2023 15:50)

    # Link komentara

  44. Evo primera... Prelezao septembra 2021, sa blagom upalom pluca ali bez kaslja, i bez vecih problema osim 7 dana temperature, gubitka mirisa i ukusa. Kasnije je usledila neutoljiva glad za slatkisima, pa sam tamanio i po pakovanje napolitanki dnevno za 15 minuta. I to je potrajalo nekoliko meseci, pa cak povremeno i danas, ali ne tako cesto. Prisutno je brzo umaranje i grcevi u misicima prilikom malo veceg istezanja, cak i ako savijem nogu dok sedim... Ima tu jos toga, ali malo je mesta za tekst...
    (Timocanin, 24. januar 2023 15:34)

    # Link komentara

  45. 7 meseci potpunog raspada od umora. od decembra 2020 do juna 2021...nikom ne poželeti.
    Imao kovid sa minimalnim simptomima, par dana glavobolje i sitne temperature i posle muka koja ne prestaje
    (23Sudija, 24. januar 2023 12:12)

    # Link komentara

  46. Pojam "dugi kovid" odnosi se na sve simptome koji se pojave četiri nedelje nakon zaraze koronom, a svi koji umru u roku 4 nedelje nakon pozitivnog testa računa se da su umrli od posledica kovida!

    ALO BRE, PA KO JE OVDE LUD?!
    (Pfarizer CEO, 24. januar 2023 12:04)

    # Link komentara