1. (niko, 25. avgust 2022 17:13)

    Vidi se da si obrazovan iskljucivo iz papira, jesi cuo za ono ne j... lep vec uporan ?
    (Danijel, 8. oktobar 2022 14:09)

    # Link komentara

  2. @niko
    Zena lekar nevakcinisana dobila koronu i 2 dana imala teperaturu 38.5? A ti vakcinisan samo jedan dan? Ti si mali Bog onda. Svaka cast inzinjer.
    (Stefan, 29. avgust 2022 09:52)

    # Link komentara

  3. Utiče na menstrualni ciklus kod žena, na srce, na mozak i na mnoštvo toga. Dokazi govore za sebe. Ako nećeš da ih vidiš, ne znam šta da ti kažem.
    (Skatman, 28. avgust 2022 11:58)

    Ako nisi razumeo moj komentar kao odgovor na komentar koji sam citirao, izvini, nacrtaću...
    Komentar koji sam citirao kaže "vakcina ne utiče na imuni sistem". Pa na šta utiču vakcine nego na imuni sistem? Vakcine i treba da pokrenu imuni sistem da počne borbu protiv bolesti. Zato je moj komentar bio o probavi, na ovakve "mudrosti" o tome da vakcina ne utiče na imuni sistem.
    Što se tiče dejstva ove vakcine na druge stvari u organizmu, sigurno ti je poznato koliko je cenzurisana svaka rasprava na tu temu u medijima i na mrežama.
    Na sportskim terenima u poslednjih godinu dana više od 500 mladih zdravih ljudi je samo kolabiralo bez ikakvog vidnog razloga. Ranije su to bili jako retki slučajevi o kojima se čitalo u vestima. Sad se to preskače.
    Ima jedna izreka koja kaže nešto kao "ako mediji pričaju veliku priču, obrati pažnju na to koju priču pokušavaju da sakriju".
    (XP, 29. avgust 2022 05:58)

    # Link komentara

  4. @JewUSA
    I ja sam zdravstveni radnik, kompletno vakcinisan, dobio koronu.
    U mom okruženju ima nekoliko slučajeva obolelih posle četiri doze .
    Treba trezveno razmišljati. Dostupne vakcine ne štite onoliko koliko se želelo ili očekivalo, čak ni vakcinisane.
    To ne može biti argument da se ne treba vakcinisati.
    Uspeh bi sigurno bio značajan da se je mogao postići veći obuhvat vakcinisanih u kraćem vremenu jer je imunitet za deltu bio odgovarajući.
    (milan, 28. avgust 2022 12:39)

    # Link komentara

  5. Ne. Vakcinisanje utiče na sistem probave. Od takvih kao vi mi se povraća i s***.
    (XP, 25. avgust 2022 11:54)

    Utiče na menstrualni ciklus kod žena, na srce, na mozak i na mnoštvo toga. Dokazi govore za sebe. Ako nećeš da ih vidiš, ne znam šta da ti kažem.
    (Skatman, 28. avgust 2022 11:58)

    # Link komentara

  6. Mene samo zanima, odakle juče više od 24 umrlih kada imamo lek protiv Covida. I to ovaj skupi od Pfizera, a ne tamo neki jeftini, životinjski Ivermektin?
    (Staka Zulu, 28. avgust 2022 08:54)

    # Link komentara

  7. "Prepametni" Srbi drugi u svetu po broju umrlih od korone. 17.000 preminulih od korone na jedva 8 miliona stanovnika, broj umrlih u Srbiji i dalje svaki dan - dvocifren. Ali, objasni ti to budalama ravnozemljasima i teoreticarima svakolikih zavera. Samo ih pustis "prepametne" antivaxere i sami ce da se istrebe. LoL
    (Ana, 26. avgust 2022 06:12)
    U Austriji koja ima malo više stanovnika, bolji zdravstveni sistem, procentualno mnogo više vakcinisanih, revakcinisanih itd. nema ništa manje umrlih, obolelih na dnevnom nivou i umrlih na dnevnom nivou tako da su ti argumenti slabi, u stvari nemaš ih.
    (Zastava101specijal, 28. avgust 2022 06:41)

    # Link komentara

  8. Ja inženjer, obrazovan isključivo iz papira, prezirem teoretičare zavera, primio tri Fajzera. Bio šest meseci posle treće pozirivan, jedan dan 37.5, malo kašljao, i mesec dana povećanog umaranja. Žena lekarka, samo što ne predje u ravnozemljaše, i naravno, kao i svi drugi antivakseri panično uplašena vakcine. Dva dana 38.5 užasni bolovi u ledjima.. Vi prosudite ko je bolje prošao...

    Ajd da je gospođa imala pet dana visoku temperaturu ili završila na raspiratoru ili ne daj Boże da je umrla pa da iz tvog slučaja procenimo "ko je bolje prošao"
    (Zastava101specijal, 28. avgust 2022 06:37)

    # Link komentara

  9. Zamislite da vam je neko drag u kuci preminuo od korone. Neko ko je bio relativno zdrav, vitalan, aktivan, a npr u svojim 60-im. Znaci jos dobrih 20 godina zivota ispred sebe, u penziji sa unucicima. I taj neko je vasa majka. A pritom je bila nevakcinisana. Da li biste znajuci to razmisljali da je bilo bolje da se vakcinisala? Svi dozivljaji oko korone su individualni, obojeni sopstvenim iskustvom. A kao sto rece Majk Tajson, svako ima strategiju dok ne dobije prvi udarac u glavu. Lako je biti teoreticar ako nisi prosao smrt u porodici, ne dao Bog nikome.
    (Milan, 26. avgust 2022 10:56)

    Nažalost isti slučaj prije pola godine samo što je kod mene otac bio u pitanju.
    (Dalibor, 27. avgust 2022 06:12)

    I pre Korone su ljudi umirali kad im nije vreme i ništa se u međuvremenu nije promenilo, da jeste od od desetina ili stotina ljudi koje znam a imali su Koronu jedan veći deo umrlih bi me možda i ubedio da je potrebno čak i neispitane vakcine da dopustim da mi ubrizgaju u telo, ovako, ne hvala velim veći broj umrlih ali toga jednostavno u mom okruženju nema, ja sam lično imao Koronu dva puta koja je jednom prošla bez simptoma a drugi put sa glavoboljom od dva tri dana, majka , otac, supruga deca pa i baka od 80 i kusur godina preležali Koronu bez ozbiljnijih posledica i nema toga ko može da me ubedi da se vakcinišem pogotovo sada kad smo sve to prošli a i svog doktora sam zamolio da mi da jedan jedini argument zašto bih to sada posle svega uradio, naravno da mi je preporučio vakcinu ali ne i objašnjenje zašto bi trebalo.
    (Zastava101specijal, 28. avgust 2022 06:30)

    # Link komentara

  10. Da li ste namerno zaboravili da pomenete i visak smrtnosti? Po visku smrtnosti u odnosnu na 10 godinji prosek smo ubedljivo prvi u svetu. Dakle broj zvanicno preminulih od korone plus visak smrtnosti nas stavlja na prvo mesto, i to tako da sledecih 10 zajedno ne mogu da nas stignu. I da ako se pitate sav visak smrtnosti je korona. I da potpuno je svejedno da li od korone ili zbog korone. Da nije bilo korone ne bi bilo ni toliko mrtvih. Sa se vise vakcinisalo, zdravstveni sistem bi brze dosao u normalu i opet ne bi bilo toliko mrtvih. Nikada nemojte frljati polovicne informacije, jer uvek postoji neko ko zna i za oko sto namerno izoastavljate!
    (Zzz, 27. avgust 2022 02:59)

    Neke definicije, neki linkovi ka podacima...?
    Ili vi to namerno izostavljate, a samo ovako "ofrlje" izložite "argumente".
    Taj "višak smrtnosti" se pominje od nedavno. To "od korone ili zbog korone" nije postojalo dok se nije pokazalo da vakcine nisu toliko efikasne koliko se tvrdilo. Onda je opravdanje "da, vakcinisan, umro, ali zato što je bolovao i od...". Da li je možda i onaj nevakcinisani što je umro isto bolovao i od...?
    Ja ne pratim slepo šta pričaju danas. Upoređujem sa onim što su pričali juče, prošle godine, pretprošle godine.
    (XP, 28. avgust 2022 05:22)

    # Link komentara

  11. Pre godinu i po dana sam morao da sluzbeno putujem i trazili su mi tu prokletu vakcinu.... pre 6 meseci sam fasovao koronu
    (Koja, 26. avgust 2022 11:07)

    koliko ti hoces derane da ti traju dve doze? godinu dana? pa ne ide to tako.
    (lilu, 27. avgust 2022 20:53)

    # Link komentara

  12. Problem je ko ne primi trecu dozu,nema pravo na cetvrtu i petu.
    (Ivan, 27. avgust 2022 20:52)

    # Link komentara

  13. samo avaksi neka pogledaju koliko je bilo umrlih dok je trajala vakcinacija a koliko sad. samo to. pre je bilo 1-3 sad je vec skoro 20 na dan.

    inace svi vakcinisani su odavno izgubili ta antitela
    (mrk, 27. avgust 2022 20:50)

    # Link komentara

  14. Dr.Kon to stalno ponavlja ali ga niko ne slusa...
    (Pajson, 27. avgust 2022 20:49)

    # Link komentara

  15. Jedan doktor kaže vakcinišite se, drugi nemojte se vakcinisati. Nole neće, Vučić hoće....hahaha, ako ovde ne izbije gradjanski rat izmedju vakcinisanih i nevakcinisanih, ništa nismo uradili. A interesantno kako vakcinisani misle da su oni pametni a ovi drugi glupi a nevakcinisani su ubedjeni da su zapravo oni pametni a vakcinisani glupi. I šta ćemo sad???
    (sele, 27. avgust 2022 18:48)

    # Link komentara

  16. Ima li neki moron da je pročitao tekst?
    (Sow, 25. avgust 2022 13:04)

    Izgleda veoma mali broj. Zdravstveni sam radnik znaci u kontaktu sa coronom non stop primila 4 fajzera nikad nisam imala coronu ni kijavicu cak. Dosadili ste vise sa tim vakcinama ako necete da se vakcinisete ne morate to je vas izbor ali nemojte propagirati da vakcine nisu dobre. Kolege koji nisu hteli da se vakcinisu ili oni koji nisu hteli da prime buster moraju da nose masku stalno ( sto i ja nosim iako sam vakcinisana cak i kad ne moram npr u prodavnicama) i moraju da se testiraju dva puta nedeljno. Bili su otpusteni prosle godine oni koji nisu hteli da se vakcinisu ali su posle vraceni na posao s tim sto tesko mogu naci nov posao jer svuda u oglasima stoji uslov da su vakcinisani. Tako da ako necete da primate vakcine ne morate ali nemojte da pricate da su vakcine stetne jer to nije tacno.
    (Jew USA, 27. avgust 2022 13:46)

    # Link komentara

  17. Pa tvoja zena. Koronu ste podneli manje-vise isto, samo sto ona nije TRI puta ubrizgala to smeće u sebe!
    (mare, 26. avgust 2022 10:34)

    Браво! Који лик?! Имао је нешто нижу температуру од своје жене и мисли да то оправдава генетску терапију (експерименталну, јер ону којој су Американци дали нексперименталну дозволу не можете нигде наћи). Под вакцином се некад подразумевало да нећете да се разболите од тога против чега сте вакцинисани, али модерна времена доносе модерне људе. Још мисли да је паметнији од жене, хеј!
    (Слушај жену, 27. avgust 2022 12:49)

    # Link komentara

  18. Само се ви људи вакцинишите..питаћу вас једног дана за здравље...
    (Маркони, 25. avgust 2022 11:59)

    Odlično, hvala na pitanju. Nego, ima li išta kod vas odmah i sad ili bilo je ili je sve Baba Vanga termmin?
    (Zoran, 27. avgust 2022 09:21)

    # Link komentara

  19. Jel ce to opet da se vakcinisu sa onom bocom sto ne radi uopste? Onom istom za alfa soj? Neko je lepo davno rekao: “samo vasiona i ljudska glupost nemaju granica”.
    (Neko ko misli svojom glavom, 27. avgust 2022 06:17)

    # Link komentara

  20. Zamislite da vam je neko drag u kuci preminuo od korone. Neko ko je bio relativno zdrav, vitalan, aktivan, a npr u svojim 60-im. Znaci jos dobrih 20 godina zivota ispred sebe, u penziji sa unucicima. I taj neko je vasa majka. A pritom je bila nevakcinisana. Da li biste znajuci to razmisljali da je bilo bolje da se vakcinisala? Svi dozivljaji oko korone su individualni, obojeni sopstvenim iskustvom. A kao sto rece Majk Tajson, svako ima strategiju dok ne dobije prvi udarac u glavu. Lako je biti teoreticar ako nisi prosao smrt u porodici, ne dao Bog nikome.
    (Milan, 26. avgust 2022 10:56)

    Nažalost isti slučaj prije pola godine samo što je kod mene otac bio u pitanju.
    (Dalibor, 27. avgust 2022 06:12)

    # Link komentara

  21. Evo još jedne koja oseća neodoljivu potrebu da vređa, a uz to i laže. Ne znam da li je to posledica vakcine...

    Srbija je na 55. mestu po broju preminulih na 1M stanovnika.
    Na 52. mestu po broju ukupno preminulih (ispred nje na 51. mestu je Hrvatska sa 46 slučajeva više).

    Dakle, ni blizu "drugi u svetu". Kad lažeš, što bi pecaroši rekli "smanji ribu".

    [link]
    Kliknite na kolonu po kojoj želite sortiranje.

    Objavite komentar, trebalo bi da se zna šta je informacija, a šta dezinformacija (da ne kažem laž, nije lepo).
    (XP, 26. avgust 2022 22:05)

    Da li ste namerno zaboravili da pomenete i visak smrtnosti? Po visku smrtnosti u odnosnu na 10 godinji prosek smo ubedljivo prvi u svetu. Dakle broj zvanicno preminulih od korone plus visak smrtnosti nas stavlja na prvo mesto, i to tako da sledecih 10 zajedno ne mogu da nas stignu. I da ako se pitate sav visak smrtnosti je korona. I da potpuno je svejedno da li od korone ili zbog korone. Da nije bilo korone ne bi bilo ni toliko mrtvih. Sa se vise vakcinisalo, zdravstveni sistem bi brze dosao u normalu i opet ne bi bilo toliko mrtvih. Nikada nemojte frljati polovicne informacije, jer uvek postoji neko ko zna i za oko sto namerno izoastavljate!
    (Zzz, 27. avgust 2022 02:59)

    # Link komentara

  22. ljudi jel zna neko dokle će se prati ruke ?
    (Tomy Čubura, 27. avgust 2022 00:33)

    # Link komentara

  23. Ja inženjer, obrazovan isključivo iz papira, prezirem teoretičare zavera, primio tri Fajzera. Bio šest meseci posle treće pozirivan, jedan dan 37.5, malo kašljao, i mesec dana povećanog umaranja. Žena lekarka, samo što ne predje u ravnozemljaše, i naravno, kao i svi drugi antivakseri panično uplašena vakcine. Dva dana 38.5 užasni bolovi u ledjima.. Vi prosudite ko je bolje prošao...
    (niko, 25. avgust 2022 17:13)
    pa prosli ste manje više isto .
    stav 99% vaksera je sledeci :
    laki simptomi / da se nisam vakc bili bi tezi
    srednji simptomi / da se nisam...bio bi u bolnici
    tezi simptomi / da se nisam...bio bi na respiratoru
    a pazi ovog kao mnogo bolje prodao imao 1° manju temperaturu ,. a pri tome zena je lekarka izlozena je 10 puta više !
    (Tomy Čubura, 27. avgust 2022 00:29)

    # Link komentara

  24. Uplasen covek je poput ovce, samo slusa i pokorava se autoritetima, radi nelogicne stvari i to opravdava na svaki nacin.
    Pronadjite se gde ste.
    Idemo Noleee!!!
    (Viktor, 26. avgust 2022 22:37)

    # Link komentara

  25. "Prepametni" Srbi drugi u svetu po broju umrlih od korone. 17.000 preminulih od korone na jedva 8 miliona stanovnika, broj umrlih u Srbiji i dalje svaki dan - dvocifren. Ali, objasni ti to budalama ravnozemljasima i teoreticarima svakolikih zavera. Samo ih pustis "prepametne" antivaxere i sami ce da se istrebe. LoL
    (Ana, 26. avgust 2022 06:12)

    Evo još jedne koja oseća neodoljivu potrebu da vređa, a uz to i laže. Ne znam da li je to posledica vakcine...

    Srbija je na 55. mestu po broju preminulih na 1M stanovnika.
    Na 52. mestu po broju ukupno preminulih (ispred nje na 51. mestu je Hrvatska sa 46 slučajeva više).

    Dakle, ni blizu "drugi u svetu". Kad lažeš, što bi pecaroši rekli "smanji ribu".

    [link]
    Kliknite na kolonu po kojoj želite sortiranje.

    Objavite komentar, trebalo bi da se zna šta je informacija, a šta dezinformacija (da ne kažem laž, nije lepo).
    (XP, 26. avgust 2022 22:05)

    # Link komentara

  26. Vakcinisati se protiv čega??!!
    Test inteligencije....ništa drugo!
    (R.I.P. Eurosong, 26. avgust 2022 21:19)

    # Link komentara

  27. Ko se vakcinie,dobice racun na naplatu!
    (kikirikisemenke, 26. avgust 2022 21:03)

    # Link komentara

  28. Konačno neko normalan da se javi.Mora da nije na platnom spisku neke od farmaceutskih kompanija.
    (Big bang, 26. avgust 2022 20:31)

    # Link komentara

  29. Znaci Nas nole u pravu je, ovo je prevara veka,
    (Eni, 26. avgust 2022 20:06)

    # Link komentara

  30. Čitam komentare i ne verujem koliku dozu besa, ljutine da ne kažem i mržnje imaju komentatori koji su za vakcine!
    Prosto neobjašnjivo...
    (Ivan, 25. avgust 2022 16:32)

    A zar ovi protiv vakcina nisu isti, jos su uglavnom i brojniji u komentarisanju i glasniji kad se diskutuje. Svako ima pravo da odluci za sebe, hoce li se vakcinisati, ali nema pravo na primer da ne nosi masku kad je obavezna
    (zoki, 26. avgust 2022 18:39)

    # Link komentara

  31. ovaj Doktor nije normalan, treba ga tuziti. Spas je u vakcinama
    (Trex, 26. avgust 2022 18:39)

    # Link komentara

  32. Nije ona na "izvoru informacija". Internet je prepun bolesnih umova koji leče svoj povredjeni ego praveći nove i nove teorije zavera.. Lepo reče jedan niže da ga mrzi da ispituje poreklo termina "duboka država"... Nikad ne bih menjao mesec dana umaranja za njene bolove u ledjima, ali ti ćeš mi reći da ne znam šta me još čeka. Dakle odustajem, ravnozemljaše ne možeš pobediti, samo ne znam kako stižu u Ameriku, ili Australiju, valjda dodju do ivice pa onda skaču u dalj..
    (niko, 26. avgust 2022 17:29)

    # Link komentara

  33. To sa sputnik vakcinom je jedna od najboljih poslovnih kombinacija naseg rukovodstva, bolja cak i od uvoza kineskih maski ili respiratora.
    (Dragojlo, 26. avgust 2022 17:07)

    # Link komentara

  34. Za sve ljude koji primise ovo mrnk...daj Boze da je samo vodica a ne da "modifikuje" ono za sta se izdaje. Nula antitela nije nikakav problem, imate koliko i neko ko se nije bo moguce. Ali ovaj drugi nije ubacio u telo agens za koji samo oni koji su ga pravili znaju sta je, a vidimo u sta se svet pretvorio i ko ga vodi. Budite ljudi dobro i opametimo se.
    ("nauka i struka", 26. avgust 2022 17:00)

    # Link komentara

  35. A sad osim antivaksera i vaksera imamo i podvrste po vakcinama?
    (Stojko, 26. avgust 2022 16:58)

    # Link komentara

  36. @Pitam se,
    Ne ide ti ni pracenje ni brojanje ali bez brige sad ce Zadruga.
    (Stojko, 26. avgust 2022 16:56)

    # Link komentara

  37. Verujem da mnogi drugi poput mene vise dolaze ovde zbog komentara, nego znog teksta. A komentari vezani za vakcine su najjaci! Koliko su nervozni Fajzerovi svedoci, hahaha. Jos ovakvih tekstova, ljubim vas.
    (zlo, 26. avgust 2022 16:21)

    # Link komentara

  38. Neka se strucnjaci dogovore.
    (Top komentari sa slicnih vesti, 26. avgust 2022 15:55)

    # Link komentara

  39. Kako koju dozu prime, vakseri postaju sve agresivniji. Da li je to zbog toga što se kaju što su krenuli u avanturu vakcinisanja pa obolevaju sad od korone ili je zavist što nevakcinisani ispadoše pametniji?
    (Aleksandar, 26. avgust 2022 13:36)

    # Link komentara

  40. Od pocetka pandemije ja sam se smejao svemu tome, bio sam u kontaktu sa mnogo ljudi, odbijao sam sve naredbe drzave da se zakljucavam. I nista. Nisam se zarazio, a svi oko mene kao jesu. Pre godinu i po dana sam morao da sluzbeno putujem i trazili su mi tu prokletu vakcinu, a posto ja nisam svetski strucnjak za prebacivanje loptice preko mrezice primio sam 2 doze Fajzera, bas kao sto sam ranije zbog sluzbenih putovanja u Afriku primao vakcine protiv zute groznice i slicno. Pogadjate vec, pre 6 meseci sam fasovao koronu. Nisam imao previse teske simptome, niti temperaturu, ali je cinjenica da sam se razboleo uprkos vakcini. Necu da primam trecu, cetvrtu i petu dozu ... tamo kada budete stigli do devete ako mi bude zatrebalo ja cu tada da primim tu dozu - meni ce to biti treca, vama deveta. A sada nastavite da se bockate svaka 3 meseca.
    (Koja, 26. avgust 2022 11:07)

    # Link komentara

  41. Zamislite da vam je neko drag u kuci preminuo od korone. Neko ko je bio relativno zdrav, vitalan, aktivan, a npr u svojim 60-im. Znaci jos dobrih 20 godina zivota ispred sebe, u penziji sa unucicima. I taj neko je vasa majka. A pritom je bila nevakcinisana. Da li biste znajuci to razmisljali da je bilo bolje da se vakcinisala? Svi dozivljaji oko korone su individualni, obojeni sopstvenim iskustvom. A kao sto rece Majk Tajson, svako ima strategiju dok ne dobije prvi udarac u glavu. Lako je biti teoreticar ako nisi prosao smrt u porodici, ne dao Bog nikome.
    (Milan, 26. avgust 2022 10:56)

    # Link komentara

  42. Čitam komentare i ne verujem koliku dozu besa, ljutine da ne kažem i mržnje imaju komentatori koji su za vakcine!
    Prosto neobjašnjivo

    (Ivan, 25. avgust 2022 16:32
    ---…--

    Sujeta. Shvatili su da su pojeli izmet, i to od par kila, pa sada laju i cvile na nas zdravorazumne, normalne i neotrovane smećem. Nije im lako.
    (mrdo, 26. avgust 2022 10:43)

    # Link komentara

  43. Tko se već cijepio, da li mora i da se vakciniše!?
    (kognitivna disonanca, 26. avgust 2022 10:35)

    # Link komentara

  44. Ja inženjer, obrazovan isključivo iz papira, prezirem teoretičare zavera, primio tri Fajzera. Bio šest meseci posle treće pozirivan, jedan dan 37.5, malo kašljao, i mesec dana povećanog umaranja. Žena lekarka, samo što ne predje u ravnozemljaše, i naravno, kao i svi drugi antivakseri panično uplašena vakcine. Dva dana 38.5 užasni bolovi u ledjima.. Vi prosudite ko je bolje prošao...
    (niko, 25. avgust 2022 17:13)

    Pa tvoja zena. Koronu ste podneli manje-vise isto, samo sto ona nije TRI puta ubrizgala to smeće u sebe!
    (mare, 26. avgust 2022 10:34)

    # Link komentara

  45. Brate,ove vakcine će da pređu na nivo energetskih napitaka,ono kad si smoren daj jednu
    (Pomet trpeze, 26. avgust 2022 09:28)

    # Link komentara

  46. Najnovija teorija zavere kaže da vakcinisani više ne postoje. Svi su izumrli. Sada se nevakcinisani predstavljaju kao da su vakcinisani kako bi stvorili iluziju kako vakcina nije štetna.
    (Zarko, 26. avgust 2022 09:22)

    # Link komentara

  47. Ja inženjer, obrazovan isključivo iz papira, prezirem teoretičare zavera, primio tri Fajzera. Bio šest meseci posle treće pozirivan, jedan dan 37.5, malo kašljao, i mesec dana povećanog umaranja. Žena lekarka, samo što ne predje u ravnozemljaše, i naravno, kao i svi drugi antivakseri panično uplašena vakcine. Dva dana 38.5 užasni bolovi u ledjima.. Vi prosudite ko je bolje prošao...
    (niko, 25. avgust 2022 17:13)

    a ja masku u zivotu nisam stavio, svaki dan u prevozu, visio po korona zurkama i gle cuda jos uvek se nisam zarazio a proslo 2 godine
    (Manager, 26. avgust 2022 08:45)

    # Link komentara

  48. "Prepametni" Srbi drugi u svetu po broju umrlih od korone. 17.000 preminulih od korone na jedva 8 miliona stanovnika, broj umrlih u Srbiji i dalje svaki dan - dvocifren. Ali, objasni ti to budalama ravnozemljasima i teoreticarima svakolikih zavera. Samo ih pustis "prepametne" antivaxere i sami ce da se istrebe. LoL
    (Ana, 26. avgust 2022 06:12)

    # Link komentara

  49. Na sta nas je dovela ova vakcinacija, na cistu podelu vaksinisanih i ne vakcinisanih.

    Okrecemo se jedni protiv drugih zbog toga sto je neko izabrao da primi vakcinu a neko ne.

    Svako ima pravo i slobodu na odabir! Podrzavam i jedno i drugo.

    Ne smemo da se okrenemo jedni protiv drugih. Zivite zivot kao sto ste ga ziveli i preko korone.
    (surova realnost, 26. avgust 2022 00:08)

    # Link komentara

  50. Pa ko se vakcinise svaka 3 meseca. Ja sam primio jednu J&J, tada mi trebalo zbog zahteva klijenta. Proslo vise od dve godine, niko mi ne trazi dodatnu vakcinu. Primis jednu, sta ces vise. Nisam nikad imao grip, sumnjam da bih imao i coronu, sa ili bez vakcine
    (Splavar, 25. avgust 2022 23:13)

    # Link komentara

  51. Ja inženjer, obrazovan isključivo iz papira, prezirem teoretičare zavera, primio tri Fajzera. Bio šest meseci posle treće pozirivan, jedan dan 37.5, malo kašljao, i mesec dana povećanog umaranja. Žena lekarka, samo što ne predje u ravnozemljaše, i naravno, kao i svi drugi antivakseri panično uplašena vakcine. Dva dana 38.5 užasni bolovi u ledjima.. Vi prosudite ko je bolje prošao...
    (niko, 25. avgust 2022 17:13)
    Gospodine, knjiski moljcu, ti ni pored svojih ociju nista ne vidis od nauke.. Pa ti vidi ko je pametan.. PS * skripta na zalost nauka, nekad i sad, su razlicite stvari, nekada je bilo zbog nauke, a sada je zbog profita.. Tvoja supruga, koja je na izvoru informacija...
    Mislim da ti je bolje da bacis malo pogled u daljinu-buducnos!
    Pozdrav
    (gotivac, 25. avgust 2022 23:00)

    # Link komentara

  52. Ja inženjer, obrazovan isključivo iz papira, prezirem teoretičare zavera, primio tri Fajzera. Bio šest meseci posle treće pozirivan, jedan dan 37.5, malo kašljao, i mesec dana povećanog umaranja. Žena lekarka, samo što ne predje u ravnozemljaše, i naravno, kao i svi drugi antivakseri panično uplašena vakcine. Dva dana 38.5 užasni bolovi u ledjima.. Vi prosudite ko je bolje prošao...
    (niko, 25. avgust 2022 17:13)

    Pa ona. Pročitaj šta si napisao.
    (Toto-ko-tunjo, 25. avgust 2022 22:52)

    # Link komentara

  53. Auuu kakva agresija fajzerovaca, nervoza, a?
    (Pepa, 25. avgust 2022 18:37)

    Tesko je podnositi toliku glupost i neobrazovanje kod tolikog broja sugradjana, prosto frustrirate normalan svet
    (Exe, 25. avgust 2022 21:33)

    # Link komentara

  54. Zar se neko jos vakcinise ?
    (Glupani jos nisu shvatili, 25. avgust 2022 21:19)

    # Link komentara

  55. Jao koje prepucavanje u komentarima, pa ovo se bukvalno zove ko prezivi pricace. :D A prezivese i sa jedne i sa druge strane.
    (Ja, 25. avgust 2022 21:16)

    # Link komentara

  56. Nemacka medicina je najbolja medicina....
    (sreta, 25. avgust 2022 21:11)

    # Link komentara

  57. Tebi (i takvima) kad bi otek'o taj klerofašistički neostaljinistički rusofiličarski ravnozemaljski "mozak" duplo da nabrekne, ne bi bio veći od loptice za stoni tenis.
    (SRBIN, 25. avgust 2022 15:09)

    Jesi li siguran da si upotrebio sve dogovorene fraze? Još malo i ubedićeš nekoga da su vakcine efikasne.
    (XP, 25. avgust 2022 20:51)

    # Link komentara

  58. Čitam komentare i ne verujem koliku dozu besa, ljutine da ne kažem i mržnje imaju komentatori koji su za vakcine!
    Prosto neobjašnjivo...
    (Ivan, 25. avgust 2022 16:32)

    Neces verovati da je isto tako svuda po svetu. To je neka podvrsta sa ispranim mozgom koja misli da su im oni s kojima se ne slazu smrtni neprijatelji. Uglavnom su to milenijalci, gen z i mladji koji nisu imali nikakve izazove u odrastanju pa su postali svoje slike sa drustvenih mreza. Najgore je sto njihov broj raste tako da au ave vece sanse da buducnost bude neka teska distopija...
    (Entropy fighter, 25. avgust 2022 20:48)

    # Link komentara

  59. Čitam komentare i ne verujem koliku dozu besa, ljutine da ne kažem i mržnje imaju komentatori koji su za vakcine!
    Prosto neobjašnjivo...
    (Ivan, 25. avgust 2022 16:32)

    Objašnjivo,objašnjivo i to tri puta.
    (123......4.....5, 25. avgust 2022 20:36)

    # Link komentara

  60. @Колегиница 3 фајзера, отекао јој мозак, лекар сумња на реакцију од вакцине. Лежала до јуче месец дана у болници. Рекли јој ако је оно што сумњају да јој нема спаса. Пустили је на 15 дана да ојача имунитет па поново назад.
    (Goran, 25. avgust 2022 12:25)

    Tebi (i takvima) kad bi otek'o taj klerofašistički neostaljinistički rusofiličarski ravnozemaljski "mozak" duplo da nabrekne, ne bi bio veći od loptice za stoni tenis.
    (SRBIN, 25. avgust 2022 15:09

    Zapišite koleginice ..... posle treće doze povišen stepen agresivnosti prema okolini, mrzovolja i nesanica.
    (test, 25. avgust 2022 20:35)

    # Link komentara

  61. Na sreću - nije tačno ! Vakcinisanje uopšte ne utiče (posebno)na imuni sistem koliko na sve ostale sisteme !
    (Superhik, 25. avgust 2022 09:13)

    Jesi ti upgl ili se praviš!?
    (Dule, 25. avgust 2022 20:21)

    # Link komentara

  62. ne vidim poentu ovoga.. sto vas briga ako smo se vakcinisali, bolje se zapitajte kako to jos uvek verujete u teorije od kojih se nijedna nije ispunila.. a drugo, niko od vas nije ni procitao tekst, jer je tekst o sasvim drugom znacenju njegovih reci, a ne u tom koji vi mislite.Samo dokazujete da ste nepismeni, plitkoumni, i da vam je koeficijent na nuli
    (Dragan, 25. avgust 2022 20:08)

    # Link komentara

  63. @Svašta:

    Da nije iz bivša-bivša vlas', slučajno, daleko bilo!?
    (kognitivna disonanca, 25. avgust 2022 19:32)

    # Link komentara

  64. Ja stajem u odbranu vaksera. Njihovo telo, njihova stvar, ako misle da je to dobro za njih, nek se vakcinišu svaki dan.
    (glupantrop, 25. avgust 2022 19:01)

    # Link komentara

  65. Auuu kakva agresija fajzerovaca, nervoza, a?
    (Pepa, 25. avgust 2022 18:37)

    # Link komentara

  66. Ako svabo ne zna, ko zna?
    (Stojko, 25. avgust 2022 18:34)

    # Link komentara

  67. Koju dozu sad po redu primaju vakseri? Ja sam pratio do pete, seste, ne znam do kog broja su stigli?
    (Pitam se, 25. avgust 2022 14:22)

    ti plitkoumni ne mozes da ispratis ni sebe, a kamoli nas vaksere, tako da... najbolje da pocnes opet od drugog razreda osnovne skole, posto vidimo na kom si nivou
    (Aca Vrancov, 25. avgust 2022 15:45)

    Hahahahahahaha....
    Ono, kad shvatiš da su te navukli kao poslednjeg teletabisa a sujeta ti toliko velika da "bolje umreti od vakcine nego od korone" nego priznati.
    (Orvel 1984, 25. avgust 2022 18:34)

    # Link komentara

  68. Navlačenje samo tako
    (sima, 25. avgust 2022 18:02)

    # Link komentara

  69. Koju dozu sad po redu primaju vakseri? Ja sam pratio do pete, seste, ne znam do kog broja su stigli?
    (Pitam se, 25. avgust 2022 14:22)

    ti plitkoumni ne mozes da ispratis ni sebe, a kamoli nas vaksere, tako da... najbolje da pocnes opet od drugog razreda osnovne skole, posto vidimo na kom si nivou
    (Aca Vrancov, 25. avgust 2022 15:45)

    Polako. Nesto si mi nervozan. Navukao si se na iglu, pa ne mozes da sacekas sledecu dozu. Samo lagano...Sada ce cika u belom da dopremi robu...
    Ne brini za nas ne vakcinisane...Mi ovako glupavi, ali guramo nekako. Prezivesmo ovo talasanje.
    (Zoran, 25. avgust 2022 17:44)

    # Link komentara

  70. Kako su se prepoznali u prozivkama "fajzerovi svedoci"...
    (Blok 44, 25. avgust 2022 17:39)

    # Link komentara

  71. Fascinira me da i dalje, posle svega, postoje ljudi koji slepo veruju u ucinkovitost ove zapadne vodice.
    (braki, 25. avgust 2022 17:28)

    # Link komentara

  72. 2 sputnjik vakcine imate doživotni imunitet. To je rusko istraživanje. Sve ostalo je izz ekonomskih razloga, a može vidite i naštetiti.
    (Bocan, 25. avgust 2022 17:19)

    # Link komentara

  73. ti plitkoumni ne mozes da ispratis ni sebe, a kamoli nas vaksere, tako da... najbolje da pocnes opet od drugog razreda osnovne skole, posto vidimo na kom si nivou
    (Aca Vrancov, 25. avgust 2022 15:45)

    Kad je 5. doza, kućo?
    (Zemun, 25. avgust 2022 17:17)

    # Link komentara

  74. Ja inženjer, obrazovan isključivo iz papira, prezirem teoretičare zavera, primio tri Fajzera. Bio šest meseci posle treće pozirivan, jedan dan 37.5, malo kašljao, i mesec dana povećanog umaranja. Žena lekarka, samo što ne predje u ravnozemljaše, i naravno, kao i svi drugi antivakseri panično uplašena vakcine. Dva dana 38.5 užasni bolovi u ledjima.. Vi prosudite ko je bolje prošao...
    (niko, 25. avgust 2022 17:13)

    # Link komentara

  75. @ svima koji nemaju mrvicu inteligencije
    opaska: samo mi nemojte "drži se hrvatske štampe" jer o ovome i mom ostalom sudjelovanju odlučuje B92 administrator!

    1. nazvati nas koji se ne želimo cijepiti nedovoljno ispitanim cjepivom antivaxerima je maloumno.
    Ne želim(o) se cijepiti ovim. Da li ste shvatili distinkciju ovih pojmova, jer nemam sumnji prema frugim vakcinama/cjepivima. Osobno sam se cijepio tri puta punim protokolom protiv tetanusa i 20 puta u 35 godina protiv gripe. Možda nisam trebao ali jesam i to je eklatantan dokaz da nisam antivaxer.
    Protiv korone nisam i nikad neću.
    2. Svaki imunolog će reći da ovakvo trpanje u sebe nedovoljno istraženih supstanci nije dobro za imunološki sistem s time da se ne zna kad će se javiti tjelesne i/ili psihičke poteškoće, u kojem obimu, gdje i koliko će trajati. A hoće.
    3. Izjednačavati nas i idiote ravnozemljaše je idiotluk na višu razinu. Jer samo idiot može misliti da je Zemlja ravna.
    4. RNA virusi (corona sojevi) su brzo mutirajući. Za njih nikad neće postojati stalno cjepivo/vakcina.
    (megatronman, 25. avgust 2022 17:11)

    # Link komentara

  76. Koju dozu sad po redu primaju vakseri? Ja sam pratio do pete, seste, ne znam do kog broja su stigli?
    (Pitam se, 25. avgust 2022 14:22)

    Zavisi gde su hteli da putuju. Kolega je nakon 3 kineza primio i dva Fajzera da bi mogao da putuje. Njemu je ova sto se sada daje sesta. Do zimovanja ko zna.
    (Zemunac, 25. avgust 2022 16:45)

    # Link komentara

  77. Čitam komentare i ne verujem koliku dozu besa, ljutine da ne kažem i mržnje imaju komentatori koji su za vakcine!
    Prosto neobjašnjivo...
    (Ivan, 25. avgust 2022 16:32)

    # Link komentara

  78. Koju dozu sad po redu primaju vakseri? Ja sam pratio do pete, seste, ne znam do kog broja su stigli?
    (Pitam se, 25. avgust 2022 14:22)

    ti plitkoumni ne mozes da ispratis ni sebe, a kamoli nas vaksere, tako da... najbolje da pocnes opet od drugog razreda osnovne skole, posto vidimo na kom si nivou
    (Aca Vrancov, 25. avgust 2022 15:45)

    # Link komentara

  79. uuu, ovaj sad izlazi na vodecu poziciju medju teoreticarima, ima da znaju sve o njegovom radu i zivotu, novi heroj
    (Aca Vrancov, 25. avgust 2022 15:44)

    # Link komentara

  80. Ništa nepoznato,pa to će vam reći bilo koji častan lekar koji nije zaboravio imunologiju,naravno pod uslovom da ne ide na letovanja ili zimovanja o trošku farmaceutskih kompanija.
    (Milan, 25. avgust 2022 15:29)

    # Link komentara

  81. Koju dozu sad po redu primaju vakseri? Ja sam pratio do pete, seste, ne znam do kog broja su stigli?
    (Pitam se, 25. avgust 2022 14:22) Drž se ti stoke i balege…za bolje nisi.
    (Aragorn, 25. avgust 2022 15:16)

    # Link komentara

  82. Koju dozu sad po redu primaju vakseri? Ja sam pratio do pete, seste, ne znam do kog broja su stigli?
    (Pitam se, 25. avgust 2022 14:22) 

    Vi ravnozemljaši ste sramota za ljudski rod, ponosni u svom neznanju. Trebalo bi vas zatvarati
    (Lars, 25. avgust 2022 15:12)

    # Link komentara

  83. Само се ви људи вакцинишите..питаћу вас једног дана за здравље...
    (Маркони, 25. avgust 2022 11:59) Jok, gutaćemo ivermektin kao antivaks ravnozemljaši jer tako nalažu expertske viber grupe.
    (Aragorn, 25. avgust 2022 15:11)

    # Link komentara

  84. @Колегиница 3 фајзера, отекао јој мозак, лекар сумња на реакцију од вакцине. Лежала до јуче месец дана у болници. Рекли јој ако је оно што сумњају да јој нема спаса. Пустили је на 15 дана да ојача имунитет па поново назад.
    (Goran, 25. avgust 2022 12:25)

    Tebi (i takvima) kad bi otek'o taj klerofašistički neostaljinistički rusofiličarski ravnozemaljski "mozak" duplo da nabrekne, ne bi bio veći od loptice za stoni tenis.
    (SRBIN, 25. avgust 2022 15:09)

    # Link komentara

  85. A taman smo se navukli!
    (kognitivna disonanca)" --- Dobar ti je potpis, samo što većina ljudi nema pojma šta je to!
    (teorija zavere, 25. avgust 2022 14:16) # Link komentara
    Preporučujem


    Iz istog izvora idu, u posljednje vrijeme na sve strane nailazim na taj pojam, ponavljaju ga kao kokoške. I na Zapadu isto, na engleskom.

    Jednom, reko'da vidim odakle potiču te priče o dubokoj državi i sličnim karafekama, dođem do nekakve blentave Holanđanke zaljubljene u vanzemaljce. Ona osvojila nagradu u Las Vegasu, na nekakvom kongresu za istraživanje vanzemaljaca, i to za neku ilustraciju o njima.
    Gledam na našim sajtovima, nju je prikazivali kao nagrađenog novinara i istraživača. :D :D

    Nemam živaca da vidim odakle ova kognitivna disonanca potiče.
    (Svašta, 25. avgust 2022 15:00)

    # Link komentara

  86. Kod mene kuci svi sto se vakcinisali dobili Koronu mi nevakcinisani nista
    (xoxo, 25. avgust 2022 14:50)

    # Link komentara

  87. A da sacekamo Rusku ili Kinesku zasto bas ove zapadne more mrs bre.
    (Beograd, 25. avgust 2022 14:47)

    # Link komentara

  88. Koju dozu sad po redu primaju vakseri? Ja sam pratio do pete, seste, ne znam do kog broja su stigli?
    (Pitam se, 25. avgust 2022 14:22)

    # Link komentara

  89. Ima li neki moron da je pročitao tekst?
    (Sow, 25. avgust 2022 13:04)

    Da, ti.
    (Max, 25. avgust 2022 14:19)

    # Link komentara

  90. "A taman smo se navukli!
    (kognitivna disonanca)" --- Dobar ti je potpis, samo što većina ljudi nema pojma šta je to!
    (teorija zavere, 25. avgust 2022 14:16)

    # Link komentara

  91. 3 X Fajzerove vakcine = 0 antitela je l' to to?
    (XXL, 25. avgust 2022 14:10)

    # Link komentara

  92. Čemu sad ova priča o vakcini sada kad ste se svi špricali, Fajzer zaradio, a farmaceutska industrija i medicina prešle u politiku ? Trebali ste ranije biti pametni,džaba vam je sada da režite !
    (Superhik, 25. avgust 2022 14:02)

    # Link komentara

  93. @(XP, 25. avgust 2022 11:54)

    hahahahahahaa.... legendo.
    Oplakah. :D
    (djosa, 25. avgust 2022 13:48)

    # Link komentara

  94. sada valja da malo izbodemo avakse i ravnozemljase,
    mnogo su se nesto stekali i panicno kokodakali,
    dosao je i taj cas, da ih cipujemo i metnemo pod wifi kontrolu,
    samo ovi stariji fajzerovi cipovi zahtevaju bas velike igletine :)

    dosta vise sa tom slobodom, muckanjem svojom glavom, pametnom dosta,
    rodjaci, vreme je za bOdEnje!
    (wer, 25. avgust 2022 13:33)

    # Link komentara

  95. Stvarno ste bezobrazni sto ne pustate komentare.
    (Miki, 25. avgust 2022 13:27)

    # Link komentara

  96. Ima li neki moron da je pročitao tekst?
    (Sow, 25. avgust 2022 13:04)

    # Link komentara

  97. Nekada mi je bilo žao životinja koje služe za laboratorijske eksperimente, sada žalim ljudska bića po istom osnovu, a trebalo bi da imamo makar vijugu više od pokusnih kunića. Sada se "humani stručnjaci" prepucavaju u dobro naplaćenim studijama da li je eksperiment uspeo!
    (bgd, 25. avgust 2022 13:02)

    # Link komentara

  98. Na sreću - nije tačno ! Vakcinisanje uopšte ne utiče (posebno)na imuni sistem koliko na sve ostale sisteme !
    (Superhik, 25. avgust 2022 09:13)
    Jel to vasa strucna oblast?
    (Sanja, 25. avgust 2022 12:51)

    # Link komentara

  99. Cтатистика на западу је јасна: што више вакцина то веће шансе да заглавиш болницу.

    Мој брат од тетке примио 3 кинеске и сада има леукемију. Он сумња да је због вакцине.
    Колегиница 3 фајзера, отекао јој мозак, лекар сумња на реакцију од вакцине. Лежала до јуче месец дана у болници. Рекли јој ако је оно што сумњају да јој нема спаса. Пустили је на 15 дана да ојача имунитет па поново назад.
    (Goran, 25. avgust 2022 12:25)

    # Link komentara

  100. A taman smo se navukli!
    (kognitivna disonanca, 25. avgust 2022 12:08)

    # Link komentara

  101. Само се ви људи вакцинишите..питаћу вас једног дана за здравље...
    (Маркони, 25. avgust 2022 11:59)

    # Link komentara

  102. Na sreću - nije tačno ! Vakcinisanje uopšte ne utiče (posebno)na imuni sistem koliko na sve ostale sisteme !
    (Superhik, 25. avgust 2022 09:13)

    Ne. Vakcinisanje utiče na sistem probave. Od takvih kao vi mi se povraća i s***.
    (XP, 25. avgust 2022 11:54)

    # Link komentara

  103. Samo rokaj
    (PanonskiMornar, 25. avgust 2022 11:32)

    # Link komentara

  104. Na sreću - nije tačno ! Vakcinisanje uopšte ne utiče (posebno)na imuni sistem koliko na sve ostale sisteme !
    (Superhik, 25. avgust 2022 09:13)

    Majko mila :D
    (Badji, 25. avgust 2022 11:12)

    # Link komentara

  105. Jos jedan teoreticar zavere!
    (bob, 25. avgust 2022 10:52)

    # Link komentara

  106. ma, samo pelcuj i ne zali!
    (pacovi & co., 25. avgust 2022 10:10)

    # Link komentara

  107. Da je ruski, pa da poverujemo
    (ana i vucko, 25. avgust 2022 09:18)

    # Link komentara

  108. Na sreću - nije tačno ! Vakcinisanje uopšte ne utiče (posebno)na imuni sistem koliko na sve ostale sisteme !
    (Superhik, 25. avgust 2022 09:13)

    # Link komentara