1. Biće ono, pozitivni i vakcinisani mogu da se kreću a oni vakcinisani i nevakcinisani koji su negativni, odmah u samoizolaciju
    (Sofronije, 27. novembar 2021 00:04)

    # Link komentara

  2. Meni ovo lici na onog lika iz Karaule sto se prima na autoritete: "Rat samo sto nije poceo a vi se zaxxxxxxx."
    (Električni orgazam, 26. novembar 2021 20:01)

    # Link komentara

  3. Sinofar klasik i stvar resena. Jer spajk protein je samo spajk protein i klasicnu vakcinu to uopste niti zanima niti dotice. E sad ovi na mRNK neka vide sta ce i kako ce i kad ce. Jer ovo sto su do sada primili im kod ovog dase ne radi uopste.
    (dejan, 26. novembar 2021 19:52)

    # Link komentara

  4. Primio sve vakcine do sada.
    OVU NECU ! Da li sam ja vakser ili antivakser ?
    (MontiP, 26. novembar 2021 15:55)

    Ni jedno ni drugo. Vakser i antivakser su izmisljene definicije, da bi narod imao s cim da se zamajava dok se lihvari bogate.
    (Max, 26. novembar 2021 19:47)

    # Link komentara

  5. Sta znaci mutacija na proteinu? Virus ima proteinski omotac, i u njemu genom i RNK lanac sa oko 30k slova. Prethodne mutacije su bile izmene rasporeda slova u RNK lancu, te i ova mutacija moze samo da se odnosi na to, nikako na protein. Ako neko zna o cemu je rec neka pojasni. Hvala
    (Nasa jedra su gitare, 26. novembar 2021 19:41)

    # Link komentara

  6. Zatvorite pećinu iz koje izleću ovi šišmiši, što pre.
    (Dizni, 26. novembar 2021 19:39)

    # Link komentara

  7. @Дрндоје Sta ti vredi sto si prelezao Covid? Ukoliko je istina sto pisu za ovu mutaciju, mogao si Alpha i Delta soj da prelezis 100 puta i opet da se zarazis, sutra dan!
    (Sympathy for the...., 26. novembar 2021 19:22)

    # Link komentara

  8. DZABA STE SE BOCKALI pa BOCKALI pa BOCKALI
    (Lazni Brkajlo, 26. novembar 2021 19:17)

    # Link komentara

  9. Kako su ga nasili? Ako ne rade testovi?
    (Srdan, 26. novembar 2021 18:47)

    # Link komentara

  10. Primio sve vakcine do sada.
    OVU NECU ! Da li sam ja vakser ili antivakser ?
    (MontiP, 26. novembar 2021 15:55)

    Spavala sam sa svim muskarcima do sada. S OVIM NECU. Da li sam ja sada nevina?
    (Pitam za drugaricu, 26. novembar 2021 17:58) # Link komentara
    Dala si samo konstataciju a ne mogucnost izbora
    "Da li sam ja sada nevina ili ....?"
    U svakom slucaju od korone nisi zasticena
    (MontiP, 26. novembar 2021 18:35)

    # Link komentara

  11. Ocigledno su vakcinisani krivi sto su svojim nesistemskim zastitama dozvolili virusu da mutira kolko oce u njima
    (Tor, 26. novembar 2021 17:20)

    Tako je, izbodu se ponosito, i onda pravac na splav, bez maske do zore. Ujutro su im nevakcinisani krivi i za mamurluk i za covid.
    (Bata, 26. novembar 2021 18:30)

    # Link komentara

  12. Primio sve vakcine do sada.
    OVU NECU ! Da li sam ja vakser ili antivakser ?
    (MontiP, 26. novembar 2021 15:55)

    Spavala sam sa svim muskarcima do sada. S OVIM NECU. Da li sam ja sada nevina?
    (Pitam za drugaricu, 26. novembar 2021 17:58)
    Hvala vam na glasu.
    Ovo nije vakcina ( mRNA i vector) morali da promene definiciju vakcine da bi de kvalifikovla , dakle do sada so spavalq sa muskarcima ali de definicija istih promenila, tako da iako nisi nevina postala si biseksualka a da nisi ni znala
    (veterinar, 26. novembar 2021 18:06)

    # Link komentara

  13. Primio sve vakcine do sada.
    OVU NECU ! Da li sam ja vakser ili antivakser ?
    (MontiP, 26. novembar 2021 15:55)

    Spavala sam sa svim muskarcima do sada. S OVIM NECU. Da li sam ja sada nevina?
    (Pitam za drugaricu, 26. novembar 2021 17:58)

    # Link komentara

  14. Znaci ako testovi pokazu negativan to 100% znaci da imas novi soj,jer se ne moze detektovati testovima.
    (Basic, 26. novembar 2021 17:39)

    # Link komentara

  15. Ocigledno su vakcinisani krivi sto su svojim nesistemskim zastitama dozvolili virusu da mutira kolko oce u njima
    (Tor, 26. novembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  16. @Gospodar Zarin
    U potpunosti se slažem sa prvim delom tvog komentara (do "evolutivnog pritiska na spajk protein" :)

    Izgleda je "evolutivni pritisak" neka nova mantra, pošto se taj izraz odjednom pojavljuje u više komentara.
    (Drug kontraš, 26. novembar 2021 17:07)

    # Link komentara

  17. em je nevidljiv, em je neprepoznatljiv
    (Let's go Brandon!, 26. novembar 2021 09:08)

    Buducnost medicine druze. Lecimo neprepoznatljive neispitane bolesti nepoznatim neispitanim vakcinama. Daj ruku.
    (Brandon, 26. novembar 2021 16:51)

    # Link komentara

  18. Test ne moze da ga prepozna. Simptoma nema. Ne znamo ni kako se prenosi. On je zapravo toliko opasan da uopste nismo sigurni ni sta je ni da li postoji. Sva sreca, vakcine za taj neverovatni soj ce biti ispitane i spremne do nove godine.
    (Mario, 26. novembar 2021 16:47)

    # Link komentara

  19. Sta znamo o njemu. Znamo da je nevidljiv i neprepoznatljiv. Znamo da je opasan. Ali je ujedino i najznacajniji. Verujte u njega. Ne, nije Bog u pitanju, vec novi soj virusa.
    (Ivan, 26. novembar 2021 16:42)

    # Link komentara

  20. meni dajte 3 extra za poneti!
    (da donesi!, 26. novembar 2021 16:17)

    # Link komentara

  21. Car je go!
    (Perica, 26. novembar 2021 16:12)

    # Link komentara

  22. Citiracu Iliju Cvorovica `Cim ga vidis ne znas ko je`.
    (Andrija, 26. novembar 2021 16:03)

    # Link komentara

  23. Primio sve vakcine do sada.
    OVU NECU !
    Da li sam ja vakser ili antivakser ?
    (MontiP, 26. novembar 2021 15:55)

    # Link komentara

  24. Prioritet svih prioriteta je PRONACI TVORCE OVIH VIRUSA.
    A tek vakcine ?
    Zaista za maloumne.
    (Cekamo?, 26. novembar 2021 15:48)

    # Link komentara

  25. Ma,uopste me ne zanima.
    Niko ne moze da me ubedi da je virus prirodni,a tek ove smesne vakcine .
    Zaista je covecanstvu zakrzljao mozak.
    (Cekamo?, 26. novembar 2021 15:46)

    # Link komentara

  26. Uskoro će izađe album sa sličicama sojeva!
    (Dušožder, 26. novembar 2021 15:12)

    # Link komentara

  27. Haos, to je to! Kako se zove?
    (VJ, 26. novembar 2021 15:06)

    # Link komentara

  28. e taj soj imam ja trenutno me boli sve
    (alek neki, 26. novembar 2021 14:40)

    # Link komentara

  29. Hahahahah vakcine ne rade, testovi nepouzdani..
    Sve ce to da bude bude pokriveno novim sojem.
    (bob, 26. novembar 2021 14:07)

    # Link komentara

  30. Predpostavljam da vakcine stite i od njega.
    (Bendzo Kazui, 26. novembar 2021 11:36)

    naravno,vakcina je za sve

    ko hoce da ceo zivotu sebi ima virus i da ga siri
    (sok od zove orla, 26. novembar 2021 14:07)

    # Link komentara

  31. Zaustavite vakcinaciju i prest ce mutacije. Ali ne vredi to govoriti ispranim mozgovima.
    (Opet cenzura komentara, 26. novembar 2021 14:07)

    # Link komentara

  32. ponovo prica od pre skoro godinu dana

    testovi ne mogu da prepoznaju
    (sok od zove orla, 26. novembar 2021 14:06)

    # Link komentara

  33. Ocigledno su nevakcinisani krivi zato sto nisu podigli kolektivni imunitet
    (Drax, 26. novembar 2021 13:56)

    # Link komentara

  34. "Ko god je preležao CoV-19 razvio je otpornost na gradivni N-protein (plus ostale, pa i S) i neće imati nikakvih problema. Dizanje panike stiže baš u "pravi čas", pred zimu, kao naručeno opravdanje&izgovor za novi talas forsiranja besmislenh restrikcija.
    (Gospodar Zarin, 26. novembar 2021 09:36)

    A kako komentarišete eventualne posledice preležanog virusa...? Možda ste i u pravu za sticanje kompletnijeg imuniteta prirodnom infekcijom, ali... Dosta ljudi je imalo duži period oporavka, mnogi su neko vreme morali da koriste rivaroksaban(ako je d-dimer dosta bio povišen),koji uopšte nije bezazlen lek, mnogima je bilo potrebno više vremena za oporavak,neuporedivo više nego za "običan" grip, mnogi još uvek osećaju različite probleme...
    (Saša, 26. novembar 2021 13:46)

    # Link komentara

  35. @Gospodar Zarin

    Jedno veliko BRAVO za komentar !
    (Komsija, 26. novembar 2021 13:39)

    # Link komentara

  36. Problem je oni naprave vakcinu za jedan soj a ono dodje drugi a sledeci soj ne poznaju pa svedno uvek tvrde i ponavljaju k'o papagaji da eto deluje i na novi soj 94,7%,91,3%,89,6%.....
    (Pajdo, 26. novembar 2021 13:18)

    # Link komentara

  37. Ovo je najznačanija varijanta koronavirusa koju smo do sada uočili. Potrebna su hitna istraživanja kako bismo naučili više o tome koliko je zarazna, opasna i otporna na delovanje vakcina". Dakle konstatuje se da je "najznačajnija", iako se ne zna ništa o posledicama??? Pa u nastavku dodaju: "Još uvek ne znamo dovoljno o novoj varijanti..." Toliko o "značaju"... Plus, govori se o mutacijama samo na spajku. Znači da uopšte nije "varijanta" u pitanju. Mutacije na spajku su problem samo za one koji su ubrizgavanjem gmo spajka vršili evolucioni pritisak samo na spajk protein. Ko god je preležao CoV-19 razvio je otpornost na gradivni N-protein (plus ostale, pa i S) i neće imati nikakvih problema. Dizanje panike stiže baš u "pravi čas", pred zimu, kao naručeno opravdanje&izgovor za novi talas forsiranja besmislenh restrikcija.
    (Gospodar Zarin, 26. novembar 2021 09:36)

    nema šta vrhunska analiza,logična...
    bravo
    ne znaju više šta pričaju,stalno su kontradiktorni
    (tom pus, 26. novembar 2021 13:16)

    # Link komentara

  38. Predpostavljam da vakcine stite i od njega.
    (Bendzo Kazui, 26. novembar 2021 11:36)
    pa kako
    naravno,al da se sačeka struka ipak...
    (tom pus, 26. novembar 2021 13:13)

    # Link komentara

  39. Нисам се вакцинисао, прележао сам вирус, имам одлична антитела, тако да ме ни један наредни сој вируса не интересује. Немци, Белгијанци, Аустријанци, Холанђани итд са великим процентом вакцинисаних имају вели проценат инфицираних а на жалост и преминулих. Велика светска подвала полако губи на значају а да ли ће неко одговарати за то, видећемо
    (Дрндоје, 26. novembar 2021 13:11)

    # Link komentara

  40. Jel vakcina deluje i na ovaj soj? Na kraju ce da ispadne da ova vakcina leci sve bolesti, od kurjer oka do side
    (Ajaoj, 26. novembar 2021 13:09)

    # Link komentara

  41. ovo stanje ce potrajati deceniju ...
    (sifra piralen i male veverice, 26. novembar 2021 10:02)

    Sledece dve nedelje su kljucne.
    (Lazni Brkajlo, 26. novembar 2021 13:02)

    # Link komentara

  42. em je nevidljiv, em je neprepoznatljiv
    (Let's go Brandon!, 26. novembar 2021 09:08)

    Marvele reaguj, snimaj film, pa da strimingujemo zakljucani.
    (Lazni Brkajlo, 26. novembar 2021 13:01)

    # Link komentara

  43. Dosta je vec dve godine ovog laprdanja,do sada je obolelo 1% svetske populacije a od toga umrlo 0,1% (koji bi umrli i da nije bilo korone),nisam se vakcinisao a i necu,dvadeset godina nisam bio ni prehladjen iako sam operisao srce i deo pluca odstranjeno,ova SZO se na pocetku pandemije nije ni javljala jer nisu imali ni para pa tek kad su od Kineza dobili 0,5 milijardi $ (da cute) onda "oziveli",puno ce više biti to da je kapitalizam na izmaku,stotine hiljada novih auta ovde u Nemackoj po livadama parkirano a ti karteli nece da spuste cenu,Amerika štampa decenijama pare bez pokrica da bi pokrili budzet i tekuce troškove,cak su prisilili i EU da to uradi tako da u ECB lagerima stoji stotine tona novih novcanica s kojima ne znaju šta da rade,kamate su nula a za kredite traze svedno 4-7% kamate,svaki normalan covek zna da su drzave kasina a novac zetoni za kocku samo što su se pravila uvek menjala u sred igre da bi oni bogati odneli sve a sirotinja nema više s cim da "kocka",game over !
    (cobo, 26. novembar 2021 13:01)

    # Link komentara

  44. A zašto svakog čoveka ne tretirati kao zdravog?
    (Neplivač, 26. novembar 2021 10:45)
    Zato sto bi to bilo katastrofalno kad bi se ispostavilo da nije, bilo bi 10-20x vise zrtava


    Da li neko zna blizu li je neki asteroid da nas što pre zvekne?
    (Ime, 26. novembar 2021 10:26)
    Ako ti je to zelja mozes da se zveknes, ne moras da cekas asteroid


    Da li je ovaj soj nastao sam od, sebe ničim izazvan, ili su tome doprineli neki lekovi selektivnim pritiskom?
    (mikser, 26. novembar 2021 10:22)
    Kao i vi antivakseri, virusi mutiraju bez ikakvih pritisaka, prosto greske prirode/procesa umnozavanja
    (promene su normalne dan mrmota nije, 26. novembar 2021 12:53)

    # Link komentara

  45. Podloga da se provuce obavezna vakcinacija.
    (sasha, 26. novembar 2021 12:48)

    # Link komentara

  46. I sta će mo sad..Gde su one žvake i sprej..jao jao..
    (Luka, 26. novembar 2021 12:39)

    # Link komentara

  47. hoce li izazvati ADE efekat?
    (tntn, 26. novembar 2021 12:37)

    # Link komentara

  48. @Ratko

    Sa tim tvojim knjigama u šakama, pravac nužnik, da bar imaju nekakvu svrhu.
    (Rhyzm, 26. novembar 2021 12:32)

    # Link komentara

  49. E kako lazu da Bog sacuva !!! delta soj je zvanicno zadnja mutacija korone !!! Ovo samo moze da bude novi virus skican koroni i nista vise.Ako se uspostavi da je ovo novi virus ond je ovo ,,WAR"
    (Mirko, 26. novembar 2021 12:31)

    # Link komentara

  50. Psssst, nanoboti slušaju.😂😂😂
    (Rhyzm, 26. novembar 2021 12:30)

    # Link komentara

  51. Ma da...ne moze biti otkriven, nema simptoma ali mora vakcina....vazi malo sutra
    (Aha, 26. novembar 2021 12:29)

    # Link komentara

  52. @Ratko ,,Nikakv problem i još šest da se primi dok se ovo ne završi....''

    Samo izvoli, ali ne ubeđuj druge kako je tvoj nedostatak mozga nešto što i oni treba da iskuse.
    (Ja, 26. novembar 2021 12:23)

    # Link komentara

  53. "Nazvana je B.1.1.529 i ima čak 32 mutacije koje bi joj možda mogle omogućiti da izbegava imunitet stečen vakcinama i preboljevanjem."

    Meni bi možda neko mogao omogućiti da budem milijarder, ali ništa za sada.
    (Aleks, 26. novembar 2021 12:19)

    # Link komentara

  54. Паре,паре,паре…
    (бивши Граничар, 26. novembar 2021 12:17)

    # Link komentara

  55. najstrasniji , nevidljiv ne prepoznatljiv i nema nikakvih simptoma. Cirkus ne vidjenih razmera!
    (salgar, 26. novembar 2021 10:14)

    Tako radi čuvena britanska škola laži, ali ona tako i uspeva u svemu što radi već 300 godina.
    (Komentator, 26. novembar 2021 11:59)

    # Link komentara

  56. Testovi ne mogu da ga prepoznaju, nema nikakvih simptoma, ali cete morati da se vakcinisete protiv ovog opakog soja, ako zelite kovid propusnice.
    (Zivi_Bili_Pa_Videli, 26. novembar 2021 11:57)

    # Link komentara

  57. Predpostavljam da vakcine stite i od njega.
    (Bendzo Kazui, 26. novembar 2021 11:36)

    # Link komentara

  58. Naravno nećete zabraniti putovanja i izolirati deo gde je isti pronađen nego ćete se samo "brinuti" i pustiti da se putuje kako ko hoće pa ćete posle da se "čudite" kako se proširalo i mutiralo!
    I naravno neće biti dovoljna ni četvrta doza vakcine nego će za početak još četiri morati da se prime i to do naredne mutacije istog!
    (unknown, 26. novembar 2021 09:18)

    Nikakv problem i još šest da se primi dok se ovo ne završi i svi steknu dobar imiunitet. Imamo dve opcije ili ćemo da se vakcinišemo dok ne steknemo otpornost ili ćemo na intezivne nege da ležimo sa maskom na licu i dišemo po 50-60 litara kiseonika uz primenu novih eksperimentalnih antivirusnih lekova. Ne znam šta je problem ako postoji mogućnost da neko primi 10 vakcina u nekoliko godina? Idealan scenario je da se u kratkom vremenu vakciniše veliki broj ljudi i onda bi se manje puta vakcinisalo u budućnosti a opterećenje na bolnice bi bio nikakav. Pošto to kod nas do sada nije izvodljivo i za 45% populacije nam je trebalo 11 meseci, onda imamo ovo što imamo. Upadamo u situaciju da nam se inficiraju vakcinisani stariji ljudi kojima vakcina ne može da pruži dovoljno dobar imuni odgovor. Ako se već priča o vakcinama i njihovom učinku za početak ljudi da nauče šta je kolektivni imunitet i kako se on stiče. To je prvo što treba da nauče ima u knjigama biologije za 7 razred osnovne škole. Vakcina je preventiva i vakciniše se zdrava i sposobna populacija a ne stara i bolesna. Ajd uzdravlje i knjige u šake.
    (Ratko, 26. novembar 2021 11:19)

    # Link komentara

  59. Testiranje je i pre bilo besmisleno jer je nepouzdano. Svakog coveka treba tretirati kao zarazenog i kraj price.
    (deki, 26. novembar 2021 09:16)

    A zašto svakog čoveka ne tretirati kao zdravog?
    (Neplivač, 26. novembar 2021 10:45)

    # Link komentara

  60. em je nevidljiv, em je neprepoznatljiv
    (Let's go Brandon!, 26. novembar 2021 09:08)

    Браво и за коментар и за nickname
    (Владимир, 26. novembar 2021 10:33)

    # Link komentara

  61. Da li neko zna blizu li je neki asteroid da nas što pre zvekne?
    (Ime, 26. novembar 2021 10:26)

    # Link komentara

  62. Covid-21
    (vladimir, 26. novembar 2021 10:24)

    # Link komentara

  63. Da li je ovaj soj nastao sam od, sebe ničim izazvan, ili su tome doprineli neki lekovi selektivnim pritiskom?
    (mikser, 26. novembar 2021 10:22)

    # Link komentara

  64. Fajzer je puko :)))
    (Mitar, 26. novembar 2021 10:22)

    # Link komentara

  65. Jadni mi, šta nas sve čeka, samo će biti gore
    (Cupertino boy, 26. novembar 2021 10:17)

    # Link komentara

  66. najstrasniji , nevidljiv ne prepoznatljiv i nema nikakvih simptoma. Cirkus ne vidjenih razmera!
    (salgar, 26. novembar 2021 10:14)

    # Link komentara

  67. Znači, nadogradnja. Nova ideja, testovi ga ne prepoznaju. Svi smo pretnja, idemo dalje.
    (kris, 26. novembar 2021 10:13)

    # Link komentara

  68. sve te mutacije dolaze iz drzugih drzava, a to znaci da je kod nas sve ok, kod nas ne mutira!
    (salgar, 26. novembar 2021 10:12)

    # Link komentara

  69. ovo stanje ce potrajati deceniju ...
    (sifra piralen i male veverice, 26. novembar 2021 10:02)

    # Link komentara

  70. uzas! vakcinacija je jedino resenje
    (Jonatan, 26. novembar 2021 09:54)

    # Link komentara

  71. "Ovo je najznačanija varijanta koronavirusa koju smo do sada uočili. Potrebna su hitna istraživanja kako bismo naučili više o tome koliko je zarazna, opasna i otporna na delovanje vakcina". Dakle konstatuje se da je "najznačajnija", iako se ne zna ništa o posledicama??? Pa u nastavku dodaju: "Još uvek ne znamo dovoljno o novoj varijanti..." Toliko o "značaju"... Plus, govori se o mutacijama samo na spajku. Znači da uopšte nije "varijanta" u pitanju. Mutacije na spajku su problem samo za one koji su ubrizgavanjem gmo spajka vršili evolucioni pritisak samo na spajk protein. Ko god je preležao CoV-19 razvio je otpornost na gradivni N-protein (plus ostale, pa i S) i neće imati nikakvih problema. Dizanje panike stiže baš u "pravi čas", pred zimu, kao naručeno opravdanje&izgovor za novi talas forsiranja besmislenh restrikcija.
    (Gospodar Zarin, 26. novembar 2021 09:36)

    # Link komentara

  72. Svaki novi soj je slabiji i slabiji, najgore je prošlo korona virus koji izazvia bolest zvanu Kovid će nestati sa vremenom jer je većina razvila prirodni imunitet da li preboljavanjem ili vakcinom.
    (ft, 26. novembar 2021 09:35)

    # Link komentara

  73. Zatvaraj sve!
    (Abramovich, 26. novembar 2021 09:23)

    # Link komentara

  74. Do sada su kao uspesno prepoznavali? Mozda su prepoznavali sve i svasta..
    (Danijel, 26. novembar 2021 09:19)

    # Link komentara

  75. Naravno nećete zabraniti putovanja i izolirati deo gde je isti pronađen nego ćete se samo "brinuti" i pustiti da se putuje kako ko hoće pa ćete posle da se "čudite" kako se proširalo i mutiralo!
    I naravno neće biti dovoljna ni četvrta doza vakcine nego će za početak još četiri morati da se prime i to do naredne mutacije istog!
    (unknown, 26. novembar 2021 09:18)

    # Link komentara

  76. Testiranje je i pre bilo besmisleno jer je nepouzdano. Svakog coveka treba tretirati kao zarazenog i kraj price.
    (deki, 26. novembar 2021 09:16)

    # Link komentara

  77. em je nevidljiv, em je neprepoznatljiv
    (Let's go Brandon!, 26. novembar 2021 09:08)

    # Link komentara