Najgora prehlada ikada ili je to ipak kovid?

Simptome kovida 19 postaje sve teže razlikovati od simptoma obične prehlade, otkriveno je da je u oktobru svaka četvrta osoba sa simptomima sličnim prehladi bila pozitivna na ovu bolest.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Definišite "obična prehlada".
    (Vagica, 13. novembar 2021 21:50)

    Nazeb. Verovatno se na nazeb misli. Povruće čajeve od narandže smo pili i prođe obično posle tri sata a u najgorem slučaju za dan. Cigarete zapaliti bude grozno pre udisanja pare od vrućeg čaja. Posle toga ko preporođeni.
    (Pro135, 15. novembar 2021 05:33)

    # Link komentara

  2. Pocelo je blagim, gotovo necujnim prdezom. Sutra dan se nastavilo sa bolom u noktu na palcu leve ruke.Treci dan sam primiteo jednu sedu. Dan cetvrti kinuo tri puta. Primio 8 bustera valjda sam zato dobro prosao
    (Sale, 15. novembar 2021 04:28)

    # Link komentara

  3. Ako se uzme u obzir stručnost naših lekara, sve je kovid. Ako nije to slučaj, onda ti nema spasa.
    (Nikola, 14. novembar 2021 17:57)

    # Link komentara

  4. Povredio sam nogu na utakmici, ali ja ne verujem da me boli zbog toga. Mora biti da je do korone...
    (Box, 14. novembar 2021 15:38)

    # Link komentara

  5. @Kosta nevakcinisan?
    (Nevena, 14. novembar 2021 15:37)

    # Link komentara

  6. Danas mi je 13. dan. Pocelo je kijavicom i laganom temperaturom, sa malom slaboscu u nogama. Sutradan mi je konstatovan kovid, i krenula je antibiotska terapija sa gomilom vitamina. Krv mi je vadjena sa svakom sledecim kontrolom, gde je konstatovano da spadam u laksi slucaj. Niti jednom se nisam zakasljala, nos je cureo do desetog dana, i sve vreme je bila prisutna bol i slabost u nogama. Jedina stvar koja je malo bila zabrinjavajuca je povisen d dimer ( pijem aspirin od 100), koji cu piti jos mesec dana, pa onda da ponovim d dimer. Nisam gubila culo ukusa i mirisa, i iskreno meni je ovaj kovid izgledao kao klasican virus, samo u duzem trajanju. Inace sam vakcinisana Fajzerom, druga doza bila pre pet meseci. Dr kaze da sam sada mirna bar 4-6 meseci, i da ne treba da zurim sa buster dozom, prelezan kovid je jaci od svake vakcine. I iskrena da budem, nisam bas sigurna da cu uopste i primiti trecu dozu. U mom okruzenju su skoro svi vakcinisani, i svi su imali koronu, bogami neki i sa upalom pluca. Jedino se moja mama neda, niti se vakcinisala, niti je imala koronu. Nece da cuje ni za zivu glavu, kaze da ce da primi vakcinu protiv gripa.
    (Alex, 14. novembar 2021 15:34)

    # Link komentara

  7. Definišite "obična prehlada".
    (Vagica, 13. novembar 2021 21:50)

    Definicija iz farmaceutskog rečnika: Marketinški nezanimljiva respiratorna tegoba od koje se ne može mnogo zaraditi.
    (Voja, 14. novembar 2021 15:22)

    # Link komentara

  8. Vakcinisana, trenutno obostrana upala pluća.
    (Maja, 14. novembar 2021 14:32)

    # Link komentara

  9. Hmmm korona, pa u ovim uslovima kako se vrsi pregled pacijenata u KOVID ambolantama, 99 posto je verovatnoca da ga dobijes bas u kovid ambolanti, prilikom testiranja i snimanja pluca. Tolika dezorganizacija, smestili su u cekaonicu 30 ljudi, koji cekaju na preglede po 3 do 4 sata, pola od tih ljudi ima stvarno koronu, druga polovina je prehladjena ili gripozna i onda u tom cekanju 4 puta po 4 sata u 3 dana koliko treba da bi se obavili svi pregledi i ta druga polovina dobije koronu. Ko je bio u kovid ambolanti na pregledu zna o cemu pricam.
    (rade, 13. novembar 2021 23:37)

    Slazem se, upravo zato mislim da ljudima treba omoguciti da kupe self test u apoteci. Ja sam skoro uzeo par komada na ispljuvak i koristim za takve stvari. Navodno je 90% pouzdan. Slazem se da narod mozda ne barata najbolje time ali evo moj kolega je osetio simptome i otisao u privatnu laboratoriju da se testira i bio negativan, nakon toga ga zeni nije dao djavo mira i sutradan ga testirala kuci ponovo i bio pozitivan (nekim kucnim testom sto im je neko doneo iz Nemacke), otisao u Covid ambulantu i potvrdili mu.

    Eto, da nije imao taj kucni dosao bi u firmu sa nalazom da je negativan iz referentne laboratorije i sirio zarazu ni kriv ni duzan.
    (Bane, 14. novembar 2021 13:08)

    # Link komentara

  10. Da ne mora da se čeka satima na pregled, verovatno bi se više ljudi testiralo i potvrdilo da imaju covid.
    (Ja, 14. novembar 2021 12:28)

    # Link komentara

  11. prehlada i grip nisu ista stvar....
    (DaLanik, 14. novembar 2021 11:58)

    # Link komentara

  12. Nisam vakcinisan niti cu se vakcinisati. Cuvajte se, mada evo i ja sam al nista od toga. Poz iz Rusije
    (Flajko, 14. novembar 2021 01:03)

    Ti da si se čuvao, vakcinisao bi se. Sve drugo je šuplja priča. A možda i više voliš da ležiš sa upalom pluća, nego da se malo bocneš...
    (Dexx, 14. novembar 2021 09:50)

    # Link komentara

  13. blagi Kovid se leci isto kao i prehlada ili Grip. Lekar sam, ucio sam o tome, na sopstvenoj kozi proverio vise puta sa sve Kovidom i lecio sam se identicno. Sprej za nos, cajevi i Brufen po potrebi. Na tako blagim simptomima mogu da zahvalim vakcinaciji sa sve buster dozom.
    (Perica, 14. novembar 2021 00:40)

    Može se imati blagi kovid i bez vakcine. Sećate se prošle godine? Niko nije bio vakcinisan.
    Pa i sad ima takvih pacijenata. Recimo ja. Bez prve, druge, buster doze.
    (Sale, 14. novembar 2021 09:46)

    # Link komentara

  14. Poceo je da me boli zub, da li da idem da se testiram?
    A i guma na kolima mi je ispustila, trebao bih i njih da oteram na testiranje na koronu, negde sam procitao da struka kaze da je to jedan od simptoma pocetnog stadijuma korone... A ko sam ja, obican mali covek, da dovodim u pitanje reci struke...
    (sofronije, 14. novembar 2021 09:44)

    # Link komentara

  15. Počelo sa blagim bolom u kostima i mišićima, zatim glavobolja i na kraju groznica i temperatura blaga dva dana. Ličilo na grip. E, 5 dan sam izgubio miris...
    (Sale, 14. novembar 2021 07:56)

    # Link komentara

  16. Drugim recima sezonski grip
    (E, 14. novembar 2021 07:31)

    # Link komentara

  17. Nisam imao ništa od svega toga.Samo sam se u jednom momentu osetio malaksao i počeo teže da dišem.Upala pluća.
    (Kosta, 14. novembar 2021 07:07)

    # Link komentara

  18. Ne mogu da čitam ove komentare a da ne kažem nesto. Kao neko ko upravo ima covid infekciju, tvrdim da virus ne može da se leči kao običan grip u većini slučajeva. Lečenje i praćenje terapije pod koronom je prilično zahtevan i dinamičan posao. Virus je dosta nepredvidiv, treba pratiti stanje iz dana u dan, biti disciplinovan i ostati pribran. Verujte da posle tri neprespavane noći sve moze da postane teško.
    (tamo neko, 14. novembar 2021 04:38)

    # Link komentara

  19. Ljudi, sve je individualno. Lezao u sept '20, bez kaslja, pluca 25%, laka temp i glavobolja, sa ukusom i mirisom sve OK. Proslo relativno lagano, bez posledica. Sad sam tacno 3 nedelje u krevetu, prve dve temp i glavobolja razbise, pa se spustilo na pluca (nije 25% kao prosle al na KT napisali sumnja na kovid), kasalj jedno 5 dana bio, ne do Bog da pocnem, nemam snage, malaksao (inace u OK formi. 54 god.). Gubitak mirisa. ukusa i apetita ne 100% al ga ima Skino 6-7 kg. Nisam vakcinisan niti cu se vakcinisati. Cuvajte se, mada evo i ja sam al nista od toga. Poz iz Rusije
    (Flajko, 14. novembar 2021 01:03)

    # Link komentara

  20. @drebr blagi Kovid se leci isto kao i prehlada ili Grip. Lekar sam, ucio sam o tome, na sopstvenoj kozi proverio vise puta sa sve Kovidom i lecio sam se identicno. Sprej za nos, cajevi i Brufen po potrebi. Na tako blagim simptomima mogu da zahvalim vakcinaciji sa sve buster dozom.
    (Perica, 14. novembar 2021 00:40)

    # Link komentara

  21. Sve simptome,koji su nabrojani, imali smo i pre pojave KORONE! Lekari su nas lecili i izlecili.
    Zakljucak: Ne testirajte pacijente na koronu nego ih lecite kao i pre pojave iste.
    (drebr, 13. novembar 2021 23:49)

    # Link komentara

  22. Hmmm korona, pa u ovim uslovima kako se vrsi pregled pacijenata u KOVID ambolantama, 99 posto je verovatnoca da ga dobijes bas u kovid ambolanti, prilikom testiranja i snimanja pluca. Tolika dezorganizacija, smestili su u cekaonicu 30 ljudi, koji cekaju na preglede po 3 do 4 sata, pola od tih ljudi ima stvarno koronu, druga polovina je prehladjena ili gripozna i onda u tom cekanju 4 puta po 4 sata u 3 dana koliko treba da bi se obavili svi pregledi i ta druga polovina dobije koronu. Ko je bio u kovid ambolanti na pregledu zna o cemu pricam.
    (rade, 13. novembar 2021 23:37)

    # Link komentara

  23. Ma sve je kovid, disanje je kovid...
    (Aha, 13. novembar 2021 23:34)

    # Link komentara

  24. Zato smo iskoreniti grip, nije lose...
    (mich, 13. novembar 2021 22:46)

    # Link komentara

  25. Pa da... evo vec dve godine nema gripa.. kako to majku mu :)
    (true men don't kill coyotes, 13. novembar 2021 22:21)

    # Link komentara

  26. Simptomi su identicni, apsolutno je nemoguce razlikovati bolesti po tome.
    (Igor, 13. novembar 2021 22:20)

    # Link komentara

  27. Ne postoji termin u medicini "obicna prehlada". Tzv prehladu uzrokuju upravo razliciti tipovi korona virusa.
    (Siempre, 13. novembar 2021 22:20)

    # Link komentara

  28. Ja nisam imao gubitaj cula ukusa ni mirisa, bio pozitivan na testu, pitaj boga na sta sam bio pozitivan. Nije mi ni nos bio zapusen, ali me temperatura razbila pa posle upala pluca.
    (Sojic, 13. novembar 2021 22:15)

    # Link komentara

  29. sve simptome sam imao jedino ne proliv i temperaturu. nisu me testirali upravo zbog izostanka temperature. svi simpromi su trajali cetiri dana i postepeno nestali. vakcinisan sam sa dve doze u aprilu.
    (ivan, 13. novembar 2021 21:52)

    # Link komentara

  30. Definišite "obična prehlada".
    (Vagica, 13. novembar 2021 21:50)

    # Link komentara