Srbija među prvima dobija lek protiv kovida 19

Srbija je obezbedila lek Sotrovimab koji će u jednoj dozi ambulantno biti primenjivan kod kovid pacijenata u prvih 10 dana ako imaju visoke faktore rizika, izjavila je danas Tanjugu direktorka Republičkog fonda zdravstvenog osiguranja (RFZO) Sanja Radojević Škodrić

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Test poligon.. Svedski stol.. Ideeeeemooo
    (dzoni cackalica, 18. oktobar 2021 12:47)

    # Link komentara

  2. Bolje sprečiti nego lečiti!
    (Pardon me, 18. oktobar 2021 04:57)

    # Link komentara

  3. Besplatan sir je samo , i to samo u misolovci , mislite o tome , govorim iz iskustva ! Mis !
    (Mis, 17. oktobar 2021 11:49)

    # Link komentara

  4. Nemo’ te nama molim vas, idite prvo izlecite svet.
    Neka nas 6-7miliona da sadekamo dok se sile izleče prvo…
    (Mikele, 17. oktobar 2021 09:49)

    # Link komentara

  5. Molim medecinsku struku, kad vodi dnevnu statistiku umrlih od korone, da li je ta cifra umrlih na nivou Srbije ili samo po kovid bolnicama u Beogradu, takodje molim dnevnu statistiku umrlih od pratecih bolesti takodje na nivo Srbije, evo u mom gradu od 20.000stanovnika od 12og do 15-og oktobra umrlo je tri osobe, devojka 78-mo godiste od kancera, covek 50-to godiste od srcanog udara, i covek 52-go godiste isto od pratece ne znam od koje bolesti, ali znam da nisu od korone, nisu je imali u opste, pa da se moze reci da od posledice korone, kao sto race vojno unifoformisan lekar, da moze da se umre i posle 6 meseci od prelezane korone.
    (Milorad, 16. oktobar 2021 23:14)

    Prateće bolesti se ne računaju kada je korona u pitanju jer da nema korone ti ljudi bi bili još uvek živi. Dakle korona je uzrok primarni u tom slučaju.Moj otac živi kao srčani bolesnik 30 godina.Mnogi posle karcinoma prežive u po 20 godina. Dakle korona je za takve ljude ubica a ne komorbiditet bolesti od pre.To je jasna stvar.
    (TingolBg, 17. oktobar 2021 08:30)

    # Link komentara

  6. @ Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
    (nelle, 16. oktobar 2021 17:07)

    Izrael vakciniasao oko 60%. Gledaj Švedsku, Portugal, Španiju poda ćeš videti koliko nisi u pravu.

    Uzgred, bitan je broj hospitalizovanih, umrlih, a ne zaraženih.
    (Mr Majestyk, 16. oktobar 2021 17:50)
    Hvala vam na glasu.

    Pa do pre dva meseca ste pisali da su vakcinisali 80 % populacije,divili se njihovoj civilizaciji itd..kako sad 60%??
    (aaa, 17. oktobar 2021 08:23)

    # Link komentara

  7. Verovatno u fazi ispitivanja eksperimentalni
    (anonymus, 17. oktobar 2021 08:15)

    # Link komentara

  8. Ja kao mlad i zdrav čovek neću da se vakcinišem jer je dokazano da i vakcinisani mogu da se zaraze i da šire ovu bolest. Zato i decu ne treba vakcinisati. Imao sam koronu, dva dana povišena temperatura i to je to. Ne pada mi na pamet da se vakcinišem. Bolesni i starije osobe, oni treba da se vakcinišu, oni su ugroženi. Evo ja sam relativno mlad čovek, vakcinišem se, dobijem koronu i zarazim moju babu i dedu. Samo jedan primer. Džabe kod mene vakcina. To je tako i ovo je sve naučno dokazano. I zato kazem:"Stop vakcinaciji dece"!!!! Pozdrav
    (Nemanja, 17. oktobar 2021 07:31)

    # Link komentara

  9. Ovo mora da je neki otrov koji se ispituje.
    (Nata, 17. oktobar 2021 07:27)

    # Link komentara

  10. 'dolazi lek koji je obezbedio predsednik, Aleksandar Vucic'
    (hypatija, 17. oktobar 2021 07:06)

    # Link komentara

  11. "Ali ne može nijedan lek da zameni vakcinu, jer ona sprečava zaražavanje…”

    Toliko o tome.
    (Losmi, 17. oktobar 2021 07:05)

    # Link komentara

  12. pa treba neko lek i da testira, nije ni cudo sto smo prvi...
    (qq, 17. oktobar 2021 06:59)

    # Link komentara

  13. Da su vakcine efikasne ni jedna farmaceutska kompanija ne bi investirala u razvoj leka.
    (Jovo, 17. oktobar 2021 03:14)

    # Link komentara

  14. Ontario ima samo oko 300 zarazenih dnevno.Ima negde oko 14 miliona stanovnika.Imao pre mesec dana vise od 85% vakcinisanih sa dve vakcine.Navise Pfizer pa Moderna,Astrozenica.A vecina u bolnicama su nevakcinisanih.Imate tacnu statistiku za regione,gradove,po godinama starost,pol,gde su zarazenih, koja varianta virusa.U Srbiji je veoma veliki broj zarazenih,i ,bice zanimljivo ako dodje do mutacije i pojave novog soja.
    (dblagoje, 17. oktobar 2021 02:25)

    # Link komentara

  15. @Igorka

    Da bi se postigo taj imunitet krda, treba da imamo oko 80% vakcinisanih, ali pošto jedan deo, ovaj manje inteligentan deo se olaši boce, daleko smo mi od tog imuniteta...

    Gledaj prijatelju, ti ako si za krdo, postoje ljudi koji nisu za torove, krda i obore, jer jednostavno nisu telad i ovce, misle svojom glavom, a ne ono što im čobanin sa Pinka sugeriše, pa je pitanje ko je manje inteligentan. Što se tiče igle, dva puta sam ubadan bajonetom, zar misliš da može da me uplaši boca, igla ili inekcija. Zar uopšte misliš da može da me uplaši bolest od koje se umire u 2% slučajeva. Ostajao sam živ i sa znatno manje šansi, pa evo poklanjam ti i moju vakcinu pa se sav iznabadaj.
    (Silvester, 17. oktobar 2021 01:26)

    # Link komentara

  16. znaci lek je u fazi ispitivanja.
    (dak, 16. oktobar 2021 23:35)

    # Link komentara

  17. Pogresan naziv leka, kovid-19 je zastareo, treba da pise delta 21, i delta nije podvrsta odnosno soj korone, korona nije razarala pluca, a delta kako kazu razara, tako da moramo da vakcinisemo i bebe. Bebe i deca nisu imala koronu, ni trudnice nisu umirale, prosle godine.
    (Milorad, 16. oktobar 2021 23:30)

    # Link komentara

  18. Da li je zvanican stav da ce kad tad celo covecanstvo, 7 milijardi ljudi dobiti koronu? Ne znam, ali mi zvuci malo verovatno. Ako nece, onda ce mnogi proci ovo bez vakcine i bez bolesti. A lek je svakako dobra vest. Ko se razboli, i ima tezak slucaj lek je spas. Valjda ce se sa ovim sve vec i zavrsiti vec jednom.
    (Mislilac, 16. oktobar 2021 23:17)

    # Link komentara

  19. Molim medecinsku struku, kad vodi dnevnu statistiku umrlih od korone, da li je ta cifra umrlih na nivou Srbije ili samo po kovid bolnicama u Beogradu, takodje molim dnevnu statistiku umrlih od pratecih bolesti takodje na nivo Srbije, evo u mom gradu od 20.000stanovnika od 12og do 15-og oktobra umrlo je tri osobe, devojka 78-mo godiste od kancera, covek 50-to godiste od srcanog udara, i covek 52-go godiste isto od pratece ne znam od koje bolesti, ali znam da nisu od korone, nisu je imali u opste, pa da se moze reci da od posledice korone, kao sto race vojno unifoformisan lekar, da moze da se umre i posle 6 meseci od prelezane korone.
    (Milorad, 16. oktobar 2021 23:14)

    # Link komentara

  20. Skepsi dodatno doprinosi cinjenica da se veliki broj vakcinisanih ljudi zarazava, da neki od njih zavrsavaju u bolnicama i na respiratorima, a da mnogi medju njima i umiru.
    (Profesor BU, 16. oktobar 2021 16:20)

    Ovo nije tacno i nemoj da sirirs neistine. Vakcinisani ako se zaraze imaju 10 puta manje sanse da zavrse u bolnici ( i ovo je sustina zasto drzava hoce da se sto vise njih vakcinise, da bi bolnice mogli da rade normalno i da lece i druge ljude a ne samo kovid pacijente ) Ti koji zavrse u bolnici opet imaju vece sanse da iz iste izadju od nevakcinisanih.
    (zoki, 16. oktobar 2021 23:07)

    # Link komentara

  21. Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
    (nelle, 16. oktobar 2021 17:07

    Dakle, u Izraelu 62% posto ima obe doze vakcine, 68% jednu dozu, 32 posto nije primilo ni jednu dozu i velika vecina od onih koji se razboljevaju je iz te grupe. A sad gledaj ti svoju okolinu i mani se Izraela i bezi da se vakcinises, antivakseru nijedan.
    (zoki, 16. oktobar 2021 23:03)

    # Link komentara

  22. @Mr May...
    Pa ti si rekao da nije bitan broj zaraženih već hospitalizovanih i umrlih. A ne znam da li si primetio da sada imamo skoro duplo veći broj umrlih nego dok nismo imali ni jednog vakcinisanog. A manji broj hospitalizovanih... Ne znam da li znaš da je je promenjen protokol za hospitalizaciju u srbiji, zvanično je pooštren!
    (love, 16. oktobar 2021 23:02)

    # Link komentara

  23. Ponudi Srbinu jednog novog Mercedesa pa da vidis kako ce preko noci da nestanu cipovi iz vakcina. A za novog BMW-a primio bi i 3 doze.
    (Djoksi, 16. oktobar 2021 22:58)

    # Link komentara

  24. @loctus
    Ako je pitanje za one koji su preležali kovid prošle godine koliko li su otporni na nove sojeve, šta onda reći za vakcinu koja je pravljena na još raniji soj od toga kojiž su se ovi prošle godine zarazili. Opet vam ne pije vodu priča.
    (love, 16. oktobar 2021 22:57)

    # Link komentara

  25. @Igorka

    Da bi se postigo taj imunitet krda, treba da imamo oko 80% vakcinisanih, ali pošto jedan deo, ovaj manje inteligentan deo se olaši boce, daleko smo mi od tog imuniteta...

    Što se tiče Izraela, oni su vakcinisali 5 miliona od 9 miliona stanovnika, to nije ni blizu većine kako ovde uporno tvrdite...
    (evo, 16. oktobar 2021 22:54)

    # Link komentara

  26. Mene samo zanima gde se dede priča o imunitetu stada posle godinu i po dana pandemije i više od 50% vakcinisanih?
    Izgleda da smo zaista stado...
    (Igorka, 16. oktobar 2021 22:30)

    # Link komentara

  27. @Profesor BU:

    Рекао бих да н'умеш ни обичну пропорцију да
    поставиш и решиш.

    Валцина смањује број могућих заражавања, иако не штити 100%. Кад је трансфер заразе мањи од 1, односно да један заражени заражава мање од једног, онда се епидемија гаси, јер је сваким даном све мање и мање заражених. Када је већи од један, онда се број заражених повећава.
    (Фактор мира и стабилности, 16. oktobar 2021 22:14)

    # Link komentara

  28. Zamorci
    (Pera Ždera, 16. oktobar 2021 22:13)

    # Link komentara

  29. @
    (Марко, 16. oktobar 2021 17:00)

    Bravo majstore!
    Potpisujem od reci do reci.
    (drMrr, 16. oktobar 2021 22:09)

    # Link komentara

  30. Kako se tako ne trpaju da nam prvima daju bolje plate i veci standard
    (karanmoto, 16. oktobar 2021 21:32)

    # Link komentara

  31. Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
    (Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

    sta cemo s tim sto 80% medicinskih radnika i doktora nece da se vakcinise ??!! knjige da im damo !?!
    (Ernesto ce, 16. oktobar 2021 16:40) 

    Opet lazi i samo lazi. Odakle to da 80% lekara ne zeli da se vakcinise?? Lupetate i gadjate se brojevima bez ijednog dokaza, a kad se od vas trazi izvor informacija, sve se svodi na rekla-kazala, "verujem svojim ocima" i "imam pravo na svoje misljenje".
    (Leptir masna, 16. oktobar 2021 21:32)

    # Link komentara

  32. (Mrki, 16. oktobar 2021 19:51)

    Apsolutnio si u pravu za faze ali te faze ne mogu da traju mesec dana kao ovde. Te faze traju godinama da se vidi reakcija organizma na lek i posle godinu dana, da se vidi kako ce da reaguje na mutacije, da li dugorocno izaziva nezeljene efekte. Ni jedan lek... bukvalno ni jedan nije napravljen i pusten u masovnu upotrebu za par meseci jer je to nedovoljeno vremena da se ispitaju svi nezeljeni efekti. Tako da to sto si napisao pada u vodu.
    (Klokan, 16. oktobar 2021 21:29)

    # Link komentara

  33. (Valjevac, a naivan

    Najvece budale su oni koji misle da su najpemetniji.
    (Rod, 16. oktobar 2021 21:25)

    # Link komentara

  34. Koronu niko nece moci da izbegne, pitanje je samo da li ce da je doceka sa nekim anti telima ili bez njih.
    kulijo

    razumiješ se u to ? proučavao si malo, a ?
    (nogahr, 16. oktobar 2021 21:24)

    # Link komentara

  35. Prvi medju svima su dobili lek protiv korone političari...
    (Banex, 16. oktobar 2021 21:18)

    # Link komentara

  36. Nova tura za testiranje.
    (Jooj, 16. oktobar 2021 21:13)

    # Link komentara

  37. Šta ste se u'vatili za taj Izrael? Oni su od 9 miliona vakcinisali 5 miliona, i to je vama većina, ili ste negde čuli (neko lupio) pa sad ponavljate. A sad da pogadjam, i ovo je eksperimentalan i nedovoljno ispitan lek? Pa ok, kad vam u ambulantama, bogami i po kovid bolnicama daju razne lekove da gutate, 'ladno ih odbijte, otkud znate da su dovoljno ispitani. A ne znam zašto se toliko oslanjate na prirodni imunitet, prvo niko ne garantuje da će te preživeti, drugo posledice su strašne (moja sestra je preležala oko nove godine, i sada ima strašne bolove u grudima, nemoćna, glavobolje praćene mučninom i pivraćanjem, aritmiju, gušenje itd a u najboljim godinama je), da ne kažem da je njen muž i još gorem stanju. Nisu imali neke bolesti, oko 40g imaju, nepušači, nemaju višak kg. Tako da čitam svaki dan kako se plašite posledica od vakcine i preferirate prirodni imunitet a niko ne spiminje ,,nus pojave" od tog prirodnog imuniteta, naravno ako preživite.
    (evo, 16. oktobar 2021 21:11)

    # Link komentara

  38. @E

    Ne postoji prirodni imunitet?

    Ok, aj mi objsanite sta rade i cemu sluze T-celije?
    (Driv3r, 16. oktobar 2021 19:44)

    Postoji stečeni imunitet, kako god da okreneš. Stekneš tako što se zaraziš ili vakcinišeš. Znači, ako ćemo baš u sitna crevca pravilno da formulišemo: prirodno ili vakcinacijom stečeni imunitet. Nijedan nije trajno rešenje, barem za sada tako izgleda.
    Uzgred, T ćelije oko 6 meseci rešavaju taj vaš "prirodni imunitet".
    (E, 16. oktobar 2021 21:04)

    # Link komentara

  39. Vakcina za vreme variole vere je najgora vakcina u istoriji sa najviše nuspojava pa je opet odradila posao.
    (MarkoPFC, 16. oktobar 2021 21:03)

    # Link komentara

  40. Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
    (nelle, 16. oktobar 2021 17:07)

    Zašto bre lažeš? Izrael zadnja tri dana ima ukupno 24 preminula...
    (Jaaa, 16. oktobar 2021 21:02)

    # Link komentara

  41. Jos u necemu smo medju prvima. U Srbiji godisnje umire oko 102 hiljade ljudi u proseku. Prosle godine je umrlo 117, a ove ce biti izmedju 125 i 130 hiljada. Sve ukupno za dve godine oko 40 hiljada viska mrtvih. U decembru 2020. svaki dan je, umesto prosecnih 280, umiralo po 600 ljudi. Svaki dan, ceo decembar! Sve ove brojeve imate na sajtu Republickog zavoda za statistiku. Poredjenja radi, visak umrlih u Hrvatskoj je oko 10 hiljada. Toliko o malo jacem gripu i nasoj neverovatnoj pobedi protiv istog.
    (Dusan, 16. oktobar 2021 20:57)

    # Link komentara

  42. Ako je bitan broj hospitalizovanih u umrlih samo, zašto inda svaki dan plaše sa hiljadama zaraženih!? A pogledaj broj umrlih u Izraelu početkom septembra... 50+. A zar nije bilo priče da je Izrael vakcinisao 90% pa su zato sve otvorili i svi treba da se ugledamo na njih? A sad kad rastu brojevi onda je 60%...
    (love, 16. oktobar 2021 20:15)

    Zašto mene to pitaš? Ne objavljujem ja brojeve niti dajem naloge šta da se objavljuje. Nisam ja izmislio besmislen "konov koeficijent". Takođe ne znam gde su bile priče da je Izrael vakcinisao 90% jer to jednostavno nije tačno, niti sam ja tako nešto pročitao osim u komentarima.

    Današnji zvaničan podatak je za Izrael - 61.8%
    (Mr Majestyk, 16. oktobar 2021 20:44)

    # Link komentara

  43. To baš i nije za pohvalu. Tretiraju nas kao miševe.
    (Dejan, 16. oktobar 2021 20:36)

    # Link komentara

  44. @Marko kazes da bi primio vakcinu protiv variole (jer je ispitana) a neces vakcinu protiv kovida. A sto ne bacis pogled koliko ta ispitana vakcina protiv variole ima nuspojava. Daleko vecu verovatnocu za smrtonosne nuspojave (encefalitis, nekroze tkiva) ima vakcina protiv variole nego bilo koja vakcina protiv kovida.
    (porky's butthole, 16. oktobar 2021 20:36)

    # Link komentara

  45. inace, u ovom leku je modernizovan cip, ima dosta duze trajanje baterije, a posle se sam dopunjava iz zeludacne kiseline koju koristi kao gorivo. Ne uzimajte ni slucajno, wifi gubi signal posle aktivacije pa cete biti u problemu, samo bluetooth je aktivan
    (dragan, 16. oktobar 2021 20:04)

    Za sve se slažem izuzev za za punjenje baterije. Za sada koristi energiju iz bešike a razvija se tehnologija za debelo crevo.
    (Valjevac, a naivan, 16. oktobar 2021 20:30)

    # Link komentara

  46. @Mr Mayestik
    Ako je bitan broj hospitalizovanih u umrlih samo, zašto inda svaki dan plaše sa hiljadama zaraženih!? A pogledaj broj umrlih u Izraelu početkom septembra... 50+. A zar nije bilo priče da je Izrael vakcinisao 90% pa su zato sve otvorili i svi treba da se ugledamo na njih? A sad kad rastu brojevi onda je 60%...
    (love, 16. oktobar 2021 20:15)

    # Link komentara

  47. 5000 komada kao i onog prvog koji je stigao, nemojte mi zameriti sto se ne secam imena, ali mi se cini da je podeljen samo politicarima na funkcijama i kako vidimo zasticeni su kao beli medvedi, nijedan ne pada, a pola njih na celu sa predsednikom su hronicni tezi bolesnici...
    (mi je svaka ka Njegoseva, 16. oktobar 2021 20:14)

    # Link komentara

  48. Za ove koji pitaju zasto u izraelu ima mrtvih iako su svi vakcinisani, prvo nisu svi vakcinisani jer i tamo ima indijanaca mada ne koliko u srbiji. Drugo u izraelu (oko 7k) ima manje umrlih nego u srbiji (oko 8k) a izrael ima vise od milion stanovnika vise. I naravno najbolje za kraj ako se od 8 miliona iraelaca 100% vakcinise vakcinom koja stiti 95% to znaci da 400 000 ljudi nece biti zasticeno uopste.
    Inace tu pricu da vakcina nije ispitana i da je odobrena samo za hitnu upotrebu govore samo ljudi koji misle samo na sebe, a ne u interesu celokupnog drustva i traze izgovor i nadaju se da njih nece i da ce komsija da se vakcinise i doglavi do tih 60-70%.
    Za one sto pitaju zasto da se vakcinisu kad i vakcinisani prenose virus, iz dva razloga, da pomognes da se ne stvaraju nove varijante i da zastitis ugrozene grupe jer u drustvima sa visokim procentom vakcinacije R faktor (broj ljudi koje zarazi 1 zarazeni) je mali.
    Koronu niko nece moci da izbegne, pitanje je samo da li ce da je doceka sa nekim anti telima ili bez njih.
    (kulijo, 16. oktobar 2021 20:11)

    # Link komentara

  49. inace, u ovom leku je modernizovan cip, ima dosta duze trajanje baterije, a posle se sam dopunjava iz zeludacne kiseline koju koristi kao gorivo. Ne uzimajte ni slucajno, wifi gubi signal posle aktivacije pa cete biti u problemu, samo bluetooth je aktivan
    (dragan, 16. oktobar 2021 20:04)

    # Link komentara

  50. tacno se iz komentara vidi kakvo nam je psiho stanje nacije i koliko su ljudi povrsni.Procita naslov samo i onda postavlja pitanja, a daje argumente iz "veoma ozbiljnih" studija sa youtuba.
    (dragan, 16. oktobar 2021 20:00)

    # Link komentara

  51. Da pokušam da odgovorim Marku i sličnima.

    Postoji prva faza sa dobrovoljcima, kada se ispituje samo da li deluje ili ne, druga faza kada se uzimaju različite starosne grupe i treća faza kada se ispituje i dejstvo i beleže nuz pojave(tako je otkrivena vijagra kao nuz pojava lekova za pritisak). I sve to je difinisano u hiljadama ljudi i raznim QA i QC pravilima.

    Znači nije bitno da li je vakcina ili neki novi andol, ili vijagra. Uvek je isti broj, jer je tako neko definisao. Mislim da je zbirno oko 70 hiljada ljudi u sve tri faze.

    E sad, davno kada si trebao da recimo napraviš vakcinu za variolu, ti si trebao da čekaš da se ona negde pojavi, pa i nekoliko godina si morao da čekaš da ima negde da bi mogao da testiraš. Nisi je imao stalno svugde kao grip, pa si morao da je godinama kao razvijaš, iako si radio sve isto kao i za andol.

    Sada su jednostavno imali mnogo zaraženih i nije manjkalo ljudi za testiranje, pa je zato postupak jako brzo završen.

    Mnoge vakcine su napravljene starim metodama(Kineska, Ruska, Astra,..) i jedino koje su pravljene relativno novim metodama su mRNA(Fajzer i Moderna) pri čemu same metode nisu nove, ali se nisu koristile za vakcine jer su preskupe recimo za vakcinu za grip, koja je inače jako jeftina.

    Tako da sve to pada u vodu, tj to kao nisu dovoljno, kada se apsolutno svi lekovi isto testiraju i svaki andol ili analgin koji pijete je isto testiran kao i ove vakcine.

    I vakcinišite se, pa da nastavimo dalje da živimo.
    (Mrki, 16. oktobar 2021 19:51)

    # Link komentara

  52. Dok je ovakvih komentara bice i nerazumevanja. 90% nevakcinisanih ljudi koje poznajem nisu antivakseri, ne veruju da je zemlja ravna, ne misle da ih vakcinom cipuju i slicne gluposti. Ljudi samo opravdano imaju skepsu prema vakcinama koje su prosle sve faze ispitivanja za manje od 9 meseci. Skepsi dodatno doprinosi cinjenica da se veliki broj vakcinisanih ljudi zarazava, da neki od njih zavrsavaju u bolnicama i na respiratorima, a da mnogi medju njima i umiru. Takodje, pre tacno godinu dana, kada niko u zemlji nije bio vakcinisan bilo je 227 zarazenih. Danas, sa 53% vakcinisanog stanovnistva, zarazeno je preko 6 hiljada ljudi. Pa gde je tu elementarna logika?
    (Profesor BU, 16. oktobar 2021 16:20)

    Postoji elementarna logika samo je ti ne vidiš.

    Kao prvo mere su daleko blaže nego prošle godine. Prošle godine smo imali policijske časove, zabrane izlazaka starijima, škola isključivo online, dezinfikovane su ulice, zgrade, trgovine, sve živo. Danas su mere mnogo labavije i osim izuzetaka niko ih ne poštuje. Drugo, delta soj je mnogo zarazniji od sojeva koji su bili prošle godine. Treće, nije poenta koliko je ljudi vakcinisano, taj podatak je nebitan. Bitno je koliko ih je ostalo nevakcinisanih, jer umiru pretežno nevakcinisani. Oni koji su preležali koronu prošle godine pitanje je koliko su imuni na nove sojeve. Poenta je da se broj nevakcinisanih prepolovio u odnosu na prošlu godinu, ali su se drugi faktori rizika višestruko povećali, naročito u krugu nevakcinisanih.
    (Locutus, 16. oktobar 2021 19:48)

    # Link komentara

  53. @E

    Ne postoji prirodni imunitet?

    Ok, aj mi objsanite sta rade i cemu sluze T-celije?
    (Driv3r, 16. oktobar 2021 19:44)

    # Link komentara

  54. Na testiranje...
    (Goran, 16. oktobar 2021 19:39)

    # Link komentara

  55. Mi smo prvi u svemu, u stvari ni ne znamo koliko smo srećni što żivimo u ovoj zemlji
    (Dejan, 16. oktobar 2021 19:30)

    # Link komentara

  56. na bazi ovog leka je i lek koji je Tramp uzeo kad je bolovao od korone. inace se daje pacijentima sa izuzetno teskom slikom obolenja. jako je skup i nije vakcina da se daje svima, vec samo tesko obolelima, al ne vredi pricati kad se ostali 'razumu' bolje od strucnjaka...u svakom slucaju jako dobra vest
    (lokal-patriota, 16. oktobar 2021 19:07)

    # Link komentara

  57. (Delije Jug, 16. oktobar 2021 17:23) # Link komentara

    Jedino što dobijanje prirodnog imuniteta na Covid-19 sa sobom nosi rizik dugog boravka u bolnici, dugotrajnih posledica u disanju, radu srca i jetre, pa čak i smrti na respiratoru. Samo toliko.
    (Sloba, 16. oktobar 2021 19:04)

    # Link komentara

  58. Fun fact. Uglavnom 99% teoretičara zavere protiv vakcina piše ćirilicom, jer su to veliki Srbi i najpametniji na svetu.

    Истина је да 99% оних, који неће да се вакцинишу против короне, сматрају да вакцина није довољно тестирана, или не знају коју вакцину да одаберу, или не желе да потписују никакву сагласност. Ето ја сам међу њима, а вакцинисан сам многим вакцинама, и сутра бих први стао у ред да примим вакцину против вариоле вере ако би опет избила епидемија. Вакцином је искорењена вариола вера у Северној Америци педесетих година прошлог века, па наравно да се онда нико седамдесетих година у Југославији није плашио да је прими. Не мислим ја да фармацеутске компаније желе мене да убију вакцином, или да изазову стерилитет, или да ми убаце чип, једноставно сматрам да нису имали довољно времена да развију ефикасну вакцину и да су радили под огромним притиском, јер епидемија негативно утиче на економију свих држава и зато су и нагласили да је вакцина ЗА ХИТНУ УПОТРЕБУ, а то значи да треба да је приме стари људи и људи нарушеног здравља.

    Ако је вакцина заиста једино решење, онда нека неко прогласи обавезну вакцинацију и преузме одговорност за последице, а не као ми имамо избор, вакцинишемо се на сопствену одговорност, а онда нас неко жигоше ако не изаберемо вакцинацију.
    (Марко, 16. oktobar 2021 17:00)
    (Telia, 16. oktobar 2021 18:58)

    # Link komentara

  59. Kvalitetni zamorčići nema šta??
    (Džeri, 16. oktobar 2021 18:51)

    # Link komentara

  60. Eksperimentalni ??
    (joj, 16. oktobar 2021 18:33)

    # Link komentara

  61. Zašto opet mi Prvi zamorčići dali su ljudi toliko slepi da ukapirao u da danas ONO što imaš Prvi kad je lek u pitanju Nike dobro za tebe ,italija I čekaju pa onda reaguju zašto mi Prvi????
    (Yugosloven, 16. oktobar 2021 18:32)

    # Link komentara

  62. Šta vredi kad je tebi ispran mozak kroz režimske medije? Prouči malo ozbiljnije studije, i saznaj koja je razlika u imunitetu kad neko preleži koronu u odnosu na onaj dobijen vakcinom. Ukratko, prirodni imunitet je bolji, jer stvara odbranu i u nosu i sluzokoži, dok od stečen vakcinacijom stvara samo odbranu u krvi.
    (Delije Jug, 16. oktobar 2021 17:23)

    Šta tebi vredi kad je tebi ispran mozak alternativnim medijima, koji ti utuviše u glavu da je prirodni imunitet bolji (ne postoji nešto što se zove prirodni imunitet). Bolji je, uslovno rečeno, samo onima koji preleže kovid, uslovno zbog činjenice da nisu imuni na delta soj... Svi od početka pandemije preminuli u svetu nisu imali šanse da se oslone na "prirodni imunitet".
    (E, 16. oktobar 2021 18:28)

    # Link komentara

  63. Марко, 16. oktobar 2021 17:00

    Svaka čast na komentaru. Da manje gledamo TV,a više razmišljamo svojom glavom,život bi nam bio jednostavniji i lepši.
    (Zoma 21, 16. oktobar 2021 18:13)

    # Link komentara

  64. Eno sad...pa zar ne rekoste da vakcine spasavaju a sad samo vakcinisani treba da piju ovo? O cemu se radi
    (Ccc, 16. oktobar 2021 18:12)

    # Link komentara

  65. Lek protiv virusa NE POSTOJI i tačka. Da može onda bi pronašli i protiv gripa i sličnih zaraznih bolesti. Postoji samo vakcina koja stvara imunitet ali vakcina nije lek, jer zaražen čovek ne sme da primi vakcinu... Valjda se to zna, pobogu!
    Zaraženom se daju antibiotici, kortikosteroidi, statini i slično da se zaštite ili leče drugi organi, dakle kao lek i zaštita... Nemijte da vas lažu! Protiv zaraznih bolesti samo VAKCINA.. Protiv dečuje paralize , tbc-a, velikog kašlja, velikih boginja, i slično...
    (Miloje, 16. oktobar 2021 18:12)

    # Link komentara

  66. Ja mislim da je najbolja posle trece buster doze, mislim verovatno ce je njima preporuciti, oni su provereno provereni a i mnogo su pomogli i svetskim farmaceutskim kucama!

    Tako da budite opet patriote!!!
    (acca, 16. oktobar 2021 18:10)

    # Link komentara

  67. @Ma nemoguce da niko nije primetio naziv leka?!
    (Nemoj da s'otrujes s otrovima bre, 16. oktobar 2021 16:43)

    Ocigledno nisu. Naziv prilagodjen za srpsko trziste. :)
    (Uliva poverenje, 16. oktobar 2021 18:09)

    # Link komentara

  68. Zar nije DJ Žex već pronašao lek za kuronu?
    (Erik Bananaman, 16. oktobar 2021 18:06)

    # Link komentara

  69. Сво време се за корону у болницама дају експериментални лекови и терапије, а буне се антиваксери кад ја кажем да невакцинисани не треба да имају приступ лечењу. Подразумева се да не треба ни да плаћају здравствено осигурање. Ево читам и сада њихове коментаре, а онда гле чуда кад се разболе иду у "легло завере" и узимају шта год им се да. Ко је ту луд? Набиј се у своја 4 зида где нико нити експериментише над тобом нити друге доводиш у опасност и здраво. Као у природи где се болесне животиње изолују и угину саме.
    (my way, 16. oktobar 2021 18:05)

    # Link komentara

  70. Najjaci su mi ovi sto konzumiraju cigarete, slatkise, gazirane sokove, alkoholna pica, brzu hranu, suhomesnate proizvode, zagadjen vazduh itd. pa sad im kao vakcina nije ispitana, cuvaju zdravlje svoje...

    Batice a šta ti konzumiraš? Najbolje svaki otrov da strpamo u sebe. Šta fali pored sve gore nabrojanog još malo da se doda.
    (Putnik, 16. oktobar 2021 18:04)

    # Link komentara

  71. @nelle
    Za Izrael ne znam, nikad tamo nisam bio, ali mogu da ti kazem kako je u Nemackoj na intenzivnoj jedinici - skoro svi nevakcinisani.
    (sasha, 16. oktobar 2021 17:55)

    # Link komentara

  72. Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
    (nelle, 16. oktobar 2021 17:07)

    Izrael vakciniasao oko 60%. Gledaj Švedsku, Portugal, Španiju poda ćeš videti koliko nisi u pravu.

    Uzgred, bitan je broj hospitalizovanih, umrlih, a ne zaraženih.
    (Mr Majestyk, 16. oktobar 2021 17:50)

    # Link komentara

  73. interesantno da smo mi najopremljeniji ali samo time
    (brainstorm, 16. oktobar 2021 17:42)

    # Link komentara

  74. Najjaci su mi ovi sto konzumiraju cigarete, slatkise, gazirane sokove, alkoholna pica, brzu hranu, suhomesnate proizvode, zagadjen vazduh itd. pa sad im kao vakcina nije ispitana, cuvaju zdravlje svoje...
    (Bulgari, 16. oktobar 2021 17:39)

    # Link komentara

  75. mi smo miševi, oni za testiranje lekova ...
    (mm, 16. oktobar 2021 17:35)

    # Link komentara

  76. Kako bese kazu komšije: pokusni kunići???
    (thisisme, 16. oktobar 2021 17:23)

    # Link komentara

  77. Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
    (Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

    Šta vredi kad je tebi ispran mozak kroz režimske medije? Prouči malo ozbiljnije studije, i saznaj koja je razlika u imunitetu kad neko preleži koronu u odnosu na onaj dobijen vakcinom. Ukratko, prirodni imunitet je bolji, jer stvara odbranu i u nosu i sluzokoži, dok od stečen vakcinacijom stvara samo odbranu u krvi.
    (Delije Jug, 16. oktobar 2021 17:23)

    # Link komentara

  78. A jel na testiranje opet nesto?
    (www, 16. oktobar 2021 17:21)

    # Link komentara

  79. horor
    (komšija, 16. oktobar 2021 17:16)

    # Link komentara

  80. Bravo za predsednika koji je napravio ovaj lek pa ga zahvaljujuću njemu i imamo. Ili ga nije napravio nego lično kupio, nisam baš siguran. Bitno je da bez njega ne bi imali taj novi jako skupi lek.
    (only fools and horses, 16. oktobar 2021 17:14)

    # Link komentara

  81. Ta nova tura stiže kao nagrada za sve prijavljene lekare? 🤔
    (Samo jako, u rame bodi, 16. oktobar 2021 17:13)

    # Link komentara

  82. Ovo bih i uzeo,

    kada bih, ne daj Bože, morao...

    ...a ne plašim se vakcina, zaista sklepanih na brzinu...

    ...plašim se, reakcije mog organizma, jer nisu ljudi baš savršeno zdravi, stariji bar, a reakcija zaista ima...
    To je, bar kod mene...
    (Pop, 16. oktobar 2021 17:11)

    # Link komentara

  83. Staro medicinsko pravilo u farmakologiji :Ne budi prvi koji ćes novi lek primeniti niti budi poslednji !Sapienti sat !
    (Goran Bras, 16. oktobar 2021 17:09)

    # Link komentara

  84. Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
    (nelle, 16. oktobar 2021 17:07)

    # Link komentara

  85. Srbi izmislili lek za Virus što niko do sada nije uspeo ni za jedan na svetu.
    (Stki, 16. oktobar 2021 17:04)

    # Link komentara

  86. Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
    (Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

    Истина је да 99% оних, који неће да се вакцинишу против короне, сматрају да вакцина није довољно тестирана, или не знају коју вакцину да одаберу, или не желе да потписују никакву сагласност. Ето ја сам међу њима, а вакцинисан сам многим вакцинама, и сутра бих први стао у ред да примим вакцину против вариоле вере ако би опет избила епидемија. Вакцином је искорењена вариола вера у Северној Америци педесетих година прошлог века, па наравно да се онда нико седамдесетих година у Југославији није плашио да је прими. Не мислим ја да фармацеутске компаније желе мене да убију вакцином, или да изазову стерилитет, или да ми убаце чип, једноставно сматрам да нису имали довољно времена да развију ефикасну вакцину и да су радили под огромним притиском, јер епидемија негативно утиче на економију свих држава и зато су и нагласили да је вакцина ЗА ХИТНУ УПОТРЕБУ, а то значи да треба да је приме стари људи и људи нарушеног здравља.

    Ако је вакцина заиста једино решење, онда нека неко прогласи обавезну вакцинацију и преузме одговорност за последице, а не као ми имамо избор, вакцинишемо се на сопствену одговорност, а онда нас неко жигоше ако не изаберемо вакцинацију.
    (Марко, 16. oktobar 2021 17:00)

    # Link komentara

  87. a zasto prvo ne bi sacekali da ovo isproba neko drugi? moramo li uvek biti zamorcici?
    nisam ,,antivakser" nego sam ,,antikovidvakser"
    zasto? zato sto su se nekad vakcine ispitivale godinama a sad nastaju za par meseci
    zato sto kazu da su bezbedne a nema nacina da se to utvrdi bez da prodje nekoliko godina ispitivanja
    zato sto su nam svi politicari lazovi decenijama unazad
    zato sto nam ispiraju mozak na tv-u
    i da ne nabrajam dalje...
    postovacu maske, izolaciju, dezinfekciju...
    necu vakcinaciju...
    deca su mu uredno vakcinisana svim propisanim vakcinama ali od kovida... mozda za 5 godina
    (Alonzo Mosely, 16. oktobar 2021 17:00)

    # Link komentara

  88. @paracinkaparacin bukvalno to sto pises ako 5% stanovnistva misli. Pomiri se sa tim da je virus izasao iz laboratorije i sada tim istim ljudima verujes slepo oko vakcina
    (Ace, 16. oktobar 2021 16:58)

    # Link komentara

  89. Zašto dobiva prva Srbija kad Srbija ionako ima ispodprosjećnu smrtnost?
    Taj lek je potrebniji mnogima u regionu.
    (opit, 16. oktobar 2021 16:58)

    # Link komentara

  90. Džabe. Većina ljudi ovde je ponosna sto nisu vakcinisani. Toliko o nama.
    (Bbo, 16. oktobar 2021 16:56)

    # Link komentara

  91. Med i mleko, kidamo
    (dzoni cackalica, 16. oktobar 2021 16:54)

    # Link komentara

  92. A slanina i beli luk?
    (IvoLolaRibar, 16. oktobar 2021 12:59)
    Kad bi znao koliko ne znas... Redovno ih konzumiram, uz domacu rakiju, masku ne nosim, vakcinu ne zelim, hvala Bogu nisam se nakasljao 20 godina. A ti samo napred, savremena medicina i farmacija su inace jako brizljive za tvoje zdravlje, zele te zdravog.
    (Max, 16. oktobar 2021 16:49)

    # Link komentara

  93. Ona je istakla da je reč o leku velike efikasnosti i bezbednosti koji je obezbedio predsednik Aleksandar Vučić.

    Ova rečenica je najbitnija u celom članku.
    (nadrealista, 16. oktobar 2021 16:48)

    # Link komentara

  94. Ma nemoguce da niko nije primetio naziv leka?!
    (Nemoj da s'otrujes s otrovima bre, 16. oktobar 2021 16:43)

    # Link komentara

  95. Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
    (Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

    sta cemo s tim sto 80% medicinskih radnika i doktora nece da se vakcinise ??!! knjige da im damo !?!
    (Ernesto ce, 16. oktobar 2021 16:40)

    # Link komentara

  96. "Ali ne može nijedan lek da zameni vakcinu, jer ona sprečava zaražavanje i razvoj dalje bolesti, dok je lek dostupan za lečenje. U Srbiji imamo sve lekove, za sve faze bolesti i sve najnovije inovativne lekove, ali da lek može da zameni vakcinu vakcina ne bi postojala. Nije jasno zašto čekamo, da se razbolimo dobijemo lek i da se lečimo kada vakcinacijom možemo da to da sprečimo", rekla je Radojević Škodrić.


    U čemu je problem? Zašto imamo ovoliko stručnjaka koji otvoreno "izokreću" istinu?
    Vakcina ne sprečava zaražavanje. Da li i koliko je dobra, znaćemo u narednim godinama, ali zaražavanje ne sprečava.
    (Dušan, 16. oktobar 2021 16:38)

    # Link komentara

  97. Po naslovu se oduševim.

    A onda vidim SZO i Fajzer...dovoljno :(
    (Šone Malibu, 16. oktobar 2021 16:34)

    # Link komentara

  98. Ko i inekcije opet se falimo
    Boze sacuvaj show komedija
    (Milenko AT, 16. oktobar 2021 16:32)

    # Link komentara

  99. Experiment nesme da stane.
    (Voćni jogurt, 16. oktobar 2021 16:31)

    # Link komentara

  100. Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
    (Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

    Ne smatramo da nas čipuju vakcinama, svi smo vakcinisani protiv dečje paralize, boginja i sličnih bolesti, i 90% ljudi nema ništa protiv tih vakcina, šta više, maksimalno ih podržavaju. Ljudi kao što sam ja ne žele vakcinu koja se još uvek nalazi u eksperimentalnoj fazi, a čija istraživanja se očekuju da budu gotova do kraja 2023. godine. Sve ovo možete pronaći na zvaničnim internet stranicama farmaceutskih kuća, agencije za lekove i medicinska sredstva, svetske zdrvstvene organizacije i slično, dakle nisu informacije od komšinice Slavice, već zvanične informacije.
    (student, 16. oktobar 2021 16:30)

    # Link komentara

  101. Koja je to faza testiranja leka?
    (Samo kažem, 16. oktobar 2021 16:28)

    # Link komentara

  102. Opet mi zamorci.
    (Dušan, 16. oktobar 2021 16:26)

    # Link komentara

  103. Prvo na nama da testiraju, pa onda može za EU
    (Slađa, 16. oktobar 2021 16:25)

    # Link komentara

  104. Sigurni ste da ga nije lično Vučić napravio?
    (Mr Majestyk, 16. oktobar 2021 16:24)

    # Link komentara

  105. uf ala bih voleo da je ovo uspeh naših lidera ali se bojim da smo test mašina.
    (Jare u mleku, 16. oktobar 2021 16:22)

    # Link komentara

  106. Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
    (Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

    Dok je ovakvih komentara bice i nerazumevanja. 90% nevakcinisanih ljudi koje poznajem nisu antivakseri, ne veruju da je zemlja ravna, ne misle da ih vakcinom cipuju i slicne gluposti. Ljudi samo opravdano imaju skepsu prema vakcinama koje su prosle sve faze ispitivanja za manje od 9 meseci. Skepsi dodatno doprinosi cinjenica da se veliki broj vakcinisanih ljudi zarazava, da neki od njih zavrsavaju u bolnicama i na respiratorima, a da mnogi medju njima i umiru. Takodje, pre tacno godinu dana, kada niko u zemlji nije bio vakcinisan bilo je 227 zarazenih. Danas, sa 53% vakcinisanog stanovnistva, zarazeno je preko 6 hiljada ljudi. Pa gde je tu elementarna logika?
    (Profesor BU, 16. oktobar 2021 16:20)

    # Link komentara

  107. Zna se ko su zamorcici.
    (Stanley, 16. oktobar 2021 16:18)

    # Link komentara

  108. Je li ga iznislio Vučić? Ako ga nije izmislio mora da im je on dao ideju…
    (josarian, 16. oktobar 2021 16:15)

    # Link komentara

  109. U imenu leka "otrov ima". Uspeh u najavi.
    (Supergenije, 16. oktobar 2021 16:15)

    # Link komentara

  110. И опет на нама прво тестирају, па ако се ок покаже могу и западњаци да користе на својима, тако се то ради...
    Сетите се прве вакцине су игром случаја код нас прво даване да не кажем тестиране...
    Ааајмо сада срби у ред за пилуле против короне
    (мишеви или пациви?!, 16. oktobar 2021 16:14)

    # Link komentara

  111. U ovo će još i da poveruju jer brzo prolazi kroz probavni trakt.
    (NikolaBg, 16. oktobar 2021 16:13)

    # Link komentara

  112. Tako je! Bravo! Uvek se zemljama treceg sveta poklanjalo najvise paznje, dobijale su najkvalitetnije proizvode. Ma nema zezanja. Srbija!!!
    (Matrix, 16. oktobar 2021 16:13)

    # Link komentara

  113. E ako ga je Vucic obezbedio...
    (Dexter, 16. oktobar 2021 16:12)

    # Link komentara

  114. Svaka čast predsedniku. Rešio je problem antivaksera koje, pošto neće da se vakcinišu, od sada možemo da spasimo i razuverimo da postoje bilo kakve teorije zavere.
    (Tanja, 16. oktobar 2021 16:12)

    # Link komentara

  115. Vučić obezbedio respiratore, vakcine, sada i lek.
    Šta koj andrak radi ministar zdravstva i celo njegovo ministarstvo?
    Ako sve radi Vučić, pa predsedniče razjuri tu nesposobnu bandu i smanji nam trošak vlade.
    Ili da oni rade svoja posla - a ti svoja, po Ustavu.
    (Stanislav St., 16. oktobar 2021 16:10)

    # Link komentara

  116. Tako je bilo i sa vakcinom, pa smo sada najgori. Doći ću antivaksera kuku i motiku protiv ovog leka (od njega se ostaje sterilan, izaziva demenciju, menja gene - nešto će već smisliti!
    (Stanislav St., 16. oktobar 2021 16:07)

    # Link komentara

  117. mi gradimo fabriku već mi smo tigar.
    (ana, 16. oktobar 2021 16:04)

    # Link komentara

  118. Ma mi cemo i lek protiv umiranja da dobijemo prvi, toliko smo jaki.
    (Hanzo Hasashi, 16. oktobar 2021 16:03)

    # Link komentara

  119. Za lek se u nasem narodu be kaze hvala pa necemo zahvaljivati ni onome koji je navodno zasluzan sto cemo ga dobiti.
    (Fuj!!!, 16. oktobar 2021 16:01)

    # Link komentara

  120. Daj da isprobamo i to...
    (mich, 16. oktobar 2021 16:00)

    # Link komentara

  121. Pa uvek se prvo test poligoni snabdevaju..
    (Pljuvac svih stilova, 16. oktobar 2021 16:00)

    # Link komentara

  122. Sad ce ovi antivakseri pre da uzimaju ovo nego vakcine.
    (milan, 16. oktobar 2021 15:58)

    # Link komentara

  123. Ništa čudno, pokusni kunići uvek dobijaju lek pre ljudi.
    (Citac izmedju redova, 16. oktobar 2021 15:58)

    # Link komentara

  124. Testira se opet na nama
    (Super, 16. oktobar 2021 15:56)

    # Link komentara

  125. Super, doduše čemu izlaganje neistina: “Ali ne može nijedan lek da zameni vakcinu, jer ona sprečava zaražavanje i razvoj dalje bolesti”.
    Naravno da vakcina NE sprečava zaražavanje, to bi neko na ovoj funkciji trebao da zna već
    (Neko, 16. oktobar 2021 15:56)

    # Link komentara

  126. Nabavila Država Srbija a ne....
    (okidač, 16. oktobar 2021 15:56)

    # Link komentara

  127. Ma, dominiramo
    (Alias Pera, 16. oktobar 2021 14:42)

    # Link komentara

  128. Idemo nova tura nova avantura.
    (LooDak, 16. oktobar 2021 14:37)

    # Link komentara

  129. Bravo
    (Milos, 16. oktobar 2021 13:09)

    # Link komentara

  130. Što me ovo ne čudi...
    (NikolaC, 16. oktobar 2021 13:04)

    # Link komentara

  131. A slanina i beli luk?
    (IvoLolaRibar, 16. oktobar 2021 12:59)

    # Link komentara

  132. Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
    (Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

    # Link komentara

  133. bravo!!!
    (Gavrilo, 16. oktobar 2021 12:56)

    # Link komentara