Ivermektin - ko ga propagira i da li je opasan?

Tablete ivermektin registrovane su sedamdesetih godina prošlog veka za lečenje parazitskih oboljenja kod ljudi i kod životinja. Postoji i krem kojim se tretiraju kožna oboljenja poput rozacee. U traganju za što kvalitetnijim lekom protiv kovida i ivermektin se našao na listi. Ipak, samo nezvaničnoj.

Izvor: RTS
Pošaljite komentar
  1. Nemaš potrebe da budeš zajedljiv ako već nemaš moć da izgradiš sopstveno mišljenje.
    (DMX, 16. oktobar 2021 19:50)

    Vidim koliko si informisan i kako filtriras informacije, a samim tim i kako gradis cenjeno sopstveno misljenje (vauuu), kad neku bajku iz ruralne Indije (koja se uz to sa dva klika raskrinka) uzimas kao bitan primer u medicini. Bolje pitaj brata sta je sve doziveo na tom odeljenju, umesto sto gradis misljenje na indianfairytales.com, vrlo dobri rasudjivacu.
    (XxX, 16. oktobar 2021 20:43)

    Brat moj nije vakcinisan i nema nameru,ne brini,upoznat sam bolje od svih vas šta se radi ovde.
    (DMX, 17. oktobar 2021 17:53)

    # Link komentara

  2. Bezbednost leka je poznata. Placebo ponekad čini čuda..., tako da je njegova efikasnost protiv kovida19 na nivou šale.
    (TNT, 17. oktobar 2021 17:22)

    # Link komentara

  3. @Dule
    Hahah.Pa vi ste neverovatni.da li si ti procitao ovo?Evo ti brza analiza studija sa sajta koji si mi poslao.Objashnjeno da moze svako da razume(ko zna engleski normalno)-shorturl.at/dfBK4.
    Neverovatno je kako ste vi ljudi jako nepoverljivi prema svemu sto se ne slaze sa vasim misljenjem a tako lakoverni prema necemu sto podrzava vase mishljenje!Uzas.
    (Ivan78bg, 17. oktobar 2021 13:19)

    # Link komentara

  4. "Dok se ne urade ispitivanja, niko sa sigurnošću ne može da kaže šta može da se dogodi ljudima koji ovaj lek protiv parazita uzimaju na svoju ruku. "
    Kakvi dvostruki aršini !
    A vaksina je ispitana dovoljno ?
    (Maks, 17. oktobar 2021 11:14)

    # Link komentara

  5. Iz teksta se da zaključiti da još niko ništa ne zna o kovid-19 (mislim na struku),e sad velika polemika oko ivemerktina! O njemu se dosta zna i SZO kaže treba još dosta vremena da se dokaže dali može biti lek protiv korone a s druge strane sve "vakcine" donete na brzinu i još uvek nepoznate se zakonski uvode kao obavezne!???
    (Mile, 17. oktobar 2021 08:20)

    # Link komentara

  6. [link]/

    Otprilike 40% planete ga koristi kao lek protiv covida.
    (Mio Mare, 17. oktobar 2021 07:49)

    # Link komentara

  7. Evo link oficijalni vladin website. Ima cak i doza po kilogramu tezine. Manje propagande vise citanja. Tu se nalaze I rezultati istrazivnja.

    [link]/
    (mio mare, 16. oktobar 2021 19:12)

    Pa čitaj onda.
    Prvo piše da je u pitanju lista odobrenih tretmana ILI onih koji su pod evaluacijom. A onda piše i da je poslednji put ažurirano 8. jula, dakle pre više od tri meseca.

    Dakle - imaš li da pokažeš neku završenu i potvrđenu naučnu studiju po kojoj je ivermektin koristan?
    (John, 16. oktobar 2021 22:52) # Link komentara

    E moj John, znaci treba da ti se sazvace sve. Ok I desnom uglu imas link sa preko 80 zvanicnih studija. Ali ajde da ti pomognem. Nijedna vakcina nema potpuno odobrenje od FDA. Sve terapije I vakcine se nalaze pod Emergency Authorization.
    Ne zelim sada da ulazim u raspravu ali ne mogu da verujem koliko malo znatizelje posedujes. Znaci mrzelo te je da kliknes na istrazivanja I da vidis rezultate. E evo da ti pomognem.

    [link]
    (Mio Mare, 17. oktobar 2021 07:37)

    # Link komentara

  8. Srbi tradicionalno radije prihvataju "čudotvorne" lekove nego one koji se redovno prepisuju. Uvek se više veruje nekim čičama i babama nego lekarima. Čudo je da niko nije pio varikinu po Trampovoj preporuci.
    (A3, 16. oktobar 2021 23:16)

    # Link komentara

  9. @Miki
    Omalovazavati nauku druge najmnogoljudnije zemlje na svetu je neozbiljno, pa jos iz Srbije.
    Sa druge strane, nema ovde neke ozbiljne nauke, samo iskustvenih podataka - hospitalizazija je smanjena 95%-98%.
    I oni su promenili X protokola za lecenje kao i ceo svet, a ivermektin je dao najbolje rezultate DO SADA (evo i ovo sam naglasio, verujuci da postoji i bolja terapija od ivermektina).
    (mozes me zvati kako god hoces, 16. oktobar 2021 22:55)

    # Link komentara

  10. Evo link oficijalni vladin website. Ima cak i doza po kilogramu tezine. Manje propagande vise citanja. Tu se nalaze I rezultati istrazivnja.

    [link]/
    (mio mare, 16. oktobar 2021 19:12)

    Pa čitaj onda.
    Prvo piše da je u pitanju lista odobrenih tretmana ILI onih koji su pod evaluacijom. A onda piše i da je poslednji put ažurirano 8. jula, dakle pre više od tri meseca.

    Dakle - imaš li da pokažeš neku završenu i potvrđenu naučnu studiju po kojoj je ivermektin koristan?
    (John, 16. oktobar 2021 22:52)

    # Link komentara

  11. @mozes me zvati kako god hoces

    Ivermektin je BIO deo protokola u Indiji, ali je izbačen prošlog meseca (na jednoj od prethodnih vesti je neko kačio link).

    I to što je lek generički, ne znači da na njemu nema zarade. Imate kompanije koje proizvide samo generike i vrlo lepo posluju. Negde sam našao izjavu predstavnika jedne indijske kompanije koji navodi da trenutno mogu proizvesti 4,5 miliona tableta ivermektina mesečno, a uz mala ulaganja mogu dostići mkasimalno 13,5 miliona tableta mesečno. Njima se itekako isplati da guraju tu priču i finansiraju studije koje će pokazati edikasnost.

    PS. Ne zaboravite da je bio sličan hajp oko hlorokvina, a sada ga niko i ne spominje.
    (Ne verujem šta čitam, 16. oktobar 2021 22:11)

    # Link komentara

  12. Poslusajte sta Joe Rogan kaze o ivermectin-u
    (confused, 16. oktobar 2021 21:52)

    # Link komentara

  13. Koje milijarde ljudi? O čemu pričaš? Niko ovde nije čuo za ivermektin dok nije izbila pandemija. Za taj lek su znali veterinari, i možda neki lekar nekad prepisao ako mu pacijent fasovao parazite.
    (Vax, 16. oktobar 2021 18:31)

    U Africi i Aziji, gde su mnogo cesce parazitske bolesti nego u Evropi. Pre negoo se izlupetas, bar pokusaj da se informises.
    (Jovan, 16. oktobar 2021 19:12)

    Je l? Ma šta reče Jovane. Ja mogu da se kladim u sve što posedujem da ti do pre par meseci nisi čuo za ivermektin.
    Sad svi kao papagaji ponavljate istu mantru, setili se vi kao da se daje lek u Aziji i Africi, samim tim i milijarde doza, pa Francuz nobelovac. Samo ti nastavi da se informišeš tu gde se informišeš. Srećno!
    (Vax, 16. oktobar 2021 20:59)

    # Link komentara

  14. Kad misliš da znaš, a ne znaš, ivermektin postoji i za ljudsku upotrebu, doze su drugačije, milijarde doza su u pitanju jer jedan pacijent ne dobije samo jedan komad, za 40 godina (čak ako se ne varam 46 godina, mislim da postoji od 1975. godine) izdato je mnogo doza tog leka. Njegov pronalazač je dobio Nobelovu nagradu, ali vi to ne znate, ne želite da znate, a cenzura vam pomalo i pomaže da ne znate.
    (XP, 16. oktobar 2021 19:42)

    Kad misliš da znaš a lupetaš. Ma da, milijarde ljudi se širom sveta lečile od parazita. Posebno u Srbiji, poslednjih 40 godina milijarde doza u Srbiji? Ne jedna, nego više? Aha, kapiram, zbirno kad se prebroji svaka tableta, kapsula, pilula, dođemo na milijarde? Daj, uozbilji se, smešan si. Tvoj vrsni nobelovac, Francuz, je diskutabilan. Što mu ne napisa ime, mrzelo te da guglaš? :)
    (Vax, 16. oktobar 2021 20:53)

    # Link komentara

  15. @Alex
    Daj ti nama linkove koji podrzavaju ove tvoje tvrdnje,pogotovu ove za labaratoriska istrazivanja koji su potvrdili da je ivermektin efikaan protiv covid19 virusa.
    (Ivan78bg, 16. oktobar 2021 11:23)

    Nisam Alex, ali da ti odgovorim: Hteo si samo jednu?

    Evo ti spisak od 63 studija, da imas sta da citas sledece dve nedelje:

    [link]/


    Uzivaj!
    (Dule, 16. oktobar 2021 20:50)

    # Link komentara

  16. Malo je CUDNO da lek koji postoji 30 godina I vise a postigo je odlicne rezultate u lecenju Covida u Indiji treba dodatno godinama proucavati a vakcine NE treba niti skupe lekove koje su brzinski izbacili... Razlika je sto INVERMECTIN je veoma jeftin a novi lekovi kostaju po par hilada eura
    (Niko2011, 16. oktobar 2021 20:49)

    # Link komentara

  17. Bravo kolega, dodao bih samo jos da vec ima americkih studija koje su pokazale da nakon 3,4 meseci od upotrebe ivermektina kod mnogih postoje izrazite hepatotoksicne promene, tacnije razorena jetra.
    (Goranpp, 16. oktobar 2021 16:56)

    Jetra se regeneriše, a pluća ne
    (domaćin 22 cm, 16. oktobar 2021 20:49)

    # Link komentara

  18. "...Dug je put od leka kandidata do uspešne terapijske opcije protiv kovida 19. Do tada, ostaje nam vakcinacija i treba da poštujemo epidemijske mere..."

    A vakcina je već "prepešačila" taj DUGI PUT, zar ne!?
    (Zakeralo, 16. oktobar 2021 20:47)

    # Link komentara

  19. Recimo to ovako...odlično sam informisan i nemam problem ni strah od autoriteta jer znam da filtriram informacije i rasudjujem vrlo dobro.
    Nisam dr/mr i ne trebaju mi takve etikete,niti se ložim na njih,moraš da shvatiš da su i oni samo ljudi i da imaju svoje limite,najčešće slušaju tudje mišljenje jer su tako naučeni i prepisuju terapije po već utvrdjenom šablonu. Brat moj je doktor i često je u Kovidu u Kruševcu ali on ima nekih 30ak kilograma viška tako da bih ja njemu mogao da držim predavanje o zdravlju.

    Nemaš potrebe da budeš zajedljiv ako već nemaš moć da izgradiš sopstveno mišljenje.
    (DMX, 16. oktobar 2021 19:50)

    Vidim koliko si informisan i kako filtriras informacije, a samim tim i kako gradis cenjeno sopstveno misljenje (vauuu), kad neku bajku iz ruralne Indije (koja se uz to sa dva klika raskrinka) uzimas kao bitan primer u medicini. Bolje pitaj brata sta je sve doziveo na tom odeljenju, umesto sto gradis misljenje na indianfairytales.com, vrlo dobri rasudjivacu.
    (XxX, 16. oktobar 2021 20:43)

    # Link komentara

  20. (Goranpp, 16. oktobar 2021 16:56)
    (E, 16. oktobar 2021 18:43)

    Prvo, lek je do sad izdat u milijardama doza u poslednjih 50 godina, pokazite obojica PROCENAT ljudi kojima strada jetra i/ili broj ljudi koji ostanu sterilni.

    HOCU STUDIJE i HOCU VELIKE UZORKE U TIM STUDIJAMA. Vec rekoh da je lek izdat U MILJARDAMA DOZA, dakle hocu DESETINE MILIONA LJUDI kojima je stradala jetra od ivermektina, inace ne trubite. Bas me briga i ako obojica *tvrdite* da ste lekari. Lekari nisu naucnici! Ako nisi proucavao bas ivermektin za svoj doktorat, sve i da imas diplomu neurohirurga, onda znaci da o njemu znas koliko i Nestorovic. A ako jesi, onda sigurno mozes da nadjes studije i velike uzorke.

    To sto je tebi neki tvoj drugar pametan k'o ti preko Fejsa ili Twittera to poslao se NE RACUNA. CNN i NY Times takodje nisu izvor naucnih informacija.

    Dalje, korona ti unistava krvne sudove i ceo srcani sistem, tako da lek koji ti (mozda, mala sansa) razbuca jetru, a spase srce mozda i nije najgora opcija.
    (Dule, 16. oktobar 2021 20:39)

    # Link komentara

  21. On se propagira, a vakcine ne?? Bolje pisite ko propagira vakcine i zasto, obzirom da su napravljene za 8 meseci i pustene u promet.
    (Mare, 16. oktobar 2021 20:33)

    # Link komentara

  22. Kako ljudi pouzdano mogu da tvrde da ih je baš ivermektin izlečio, kad bi možda i bez istog prošli kako su prošli? Pitam zbog istog pitanja koje se postavlja vakcinisanima koji su se zarazili i imali blage simptome od 3-5 dana, pa im se obavezno nakači neko u odgovoru ko tvrdi da je isto tako prošao bez vakcine.
    (V, 16. oktobar 2021 20:16)

    # Link komentara

  23. (Marko, 16. oktobar 2021 11:02)

    DARPA ima je davno spremila specijalan program bas za ovakve situacije (oni su doduse imali vise u vidu ako neki terorista ili druga drzava baci neki novi virus razvijen u laboratoriji) da istestiraju veoma dugacku listu generickih lekova na virusima, i trenutno su pokrenuli prilicno veliku dobro izfinansiranu studiju za nekoliko lekova, ukljucujuci i Ivermektin.

    Britanska vlada je uradila slicno. Videcemo uskoro rezultate.

    Moja opklada je da ce koktel nekoliko generickih lekova da da ok rezultate, nikakva cuda, ali verujem da ce da smanje smrtnost u dovoljnoj meri da budu odobreni za koriscenje.
    (Dule, 16. oktobar 2021 20:11)

    # Link komentara

  24. ucha - jel može neka slika tvoje devojke ili supruge? kako izgleda ona, koja je pala na nekog tako duhovitog...
    (joja, 16. oktobar 2021 19:55)

    # Link komentara

  25. Vau, ti mora da si neki opasan dr/mr? Mozda napises studiju na osnovu svog opseznog istrazivanja, pa dobijes i neki doktorat pride?
    (XxX, 16. oktobar 2021 16:17)

    Recimo to ovako...odlično sam informisan i nemam problem ni strah od autoriteta jer znam da filtriram informacije i rasudjujem vrlo dobro.
    Nisam dr/mr i ne trebaju mi takve etikete,niti se ložim na njih,moraš da shvatiš da su i oni samo ljudi i da imaju svoje limite,najčešće slušaju tudje mišljenje jer su tako naučeni i prepisuju terapije po već utvrdjenom šablonu. Brat moj je doktor i često je u Kovidu u Kruševcu ali on ima nekih 30ak kilograma viška tako da bih ja njemu mogao da držim predavanje o zdravlju.

    Nemaš potrebe da budeš zajedljiv ako već nemaš moć da izgradiš sopstveno mišljenje.
    (DMX, 16. oktobar 2021 19:50)

    # Link komentara

  26. Neke vrste mišomora odlicno odbijaju sars virus i sprecavaju razvoj covida, ima sve na internetu, ali svetski mocnici ne dozvoljavaju da ova laka solucija izadje na videlo.
    (Cenzura, 16. oktobar 2021 19:50)

    # Link komentara

  27. Koje milijarde ljudi? O čemu pričaš? Niko ovde nije čuo za ivermektin dok nije izbila pandemija. Za taj lek su znali veterinari, i možda neki lekar nekad prepisao ako mu pacijent fasovao parazite.
    (Vax, 16. oktobar 2021 18:31)

    Kad misliš da znaš, a ne znaš, ivermektin postoji i za ljudsku upotrebu, doze su drugačije, milijarde doza su u pitanju jer jedan pacijent ne dobije samo jedan komad, za 40 godina (čak ako se ne varam 46 godina, mislim da postoji od 1975. godine) izdato je mnogo doza tog leka. Njegov pronalazač je dobio Nobelovu nagradu, ali vi to ne znate, ne želite da znate, a cenzura vam pomalo i pomaže da ne znate.
    (XP, 16. oktobar 2021 19:42)

    # Link komentara

  28. Ljudi se vakcinisu, a ovce piju lekove za ovce.
    (Pera, 16. oktobar 2021 13:12) # Link komentara

    Da li mislite da ste ovakvim komentarom , kao i onaj Oliver koji na kraju svakog komentara uvek doda ' hahahahaha ' pomogli bar jednom neodlucnom gradjaninu da odluci da se vakcinise ?
    Zvog takvih kao sto ste vi mnogi su zacementirali odluku da se ne vakcinisu . Pritisci , vredjanje , ponizavanje kako od strane vlasti tako i obicnih ljudi su doveli do jos vecih podela .
    Eto , ja nevakcinisan vas ne vredjam , jedino ako je sama cinjenica sto nisam vakcinisan za vas uvreda onda s vama nesto nije u redu .
    (joca, 16. oktobar 2021 19:40)

    # Link komentara

  29. Kome su besplatne? Tebi? Da li si siguran? Ajde muc?ni malo glavom - ko naručuje vakcine i ko ih plac?a? Svi mi iz budžeta + ko zna kolikim zaduživanjem, što c?e naša deca vrac?ati.
    (Covid19-antivax, 16. oktobar 2021 18:00)

    Pa? Tome i služi budžet, izmeđuostalog. Vakcina protiv gripa, MMR, bsg, tetanus sve naručuje država i to se plaća iz budžeta. E sad, što neki svesno ne žele preventivu koju su platili nego jure alternative za koje dodatno plaćaju je druga priča.
    (E, 16. oktobar 2021 19:33)

    # Link komentara

  30. Koje milijarde ljudi? O čemu pričaš? Niko ovde nije čuo za ivermektin dok nije izbila pandemija. Za taj lek su znali veterinari, i možda neki lekar nekad prepisao ako mu pacijent fasovao parazite.
    (Vax, 16. oktobar 2021 18:31) # Link komentara

    Neobavestenost je greh, pogotovo ako pri tome druge pokusavate da ucite. Preporucujem svima da ukucaju "Ivermectin" i pogledaju istoriju primene ovog leka kod ljudi. 2015 pronalazac aktivne supstance je dobio Nobelovu nagradu za svoj rad. Imate i citat iz naucnog rada iz 2017 godine:

    "Ivermectin earned the title of "wonder drug" for the treatment of nematodes and arthropod parasites. Ivermectin has been used safely by hundreds of millions of people to treat river blindness and lymphatic filariasis".

    U prevodu, Ivermektin je dobio titulu Cudesnog leka za lecenje nematoda i slicnih parazita. Koriscen je bezbedno od strane stotine miliona ljudi, prevashodno za lecenje tzv "recnog slepila".

    Takodje jos ranije je primeceno da ima i antivrialno dejstvo. Ne razumem zasto ljudi sebi dopustaju da pricaju o necemu, a da se makar malo ne informisu. Meni je za ovo bilo dovoljno 5 minuta i jedna pretraga u Guglu.
    (Vlada, 16. oktobar 2021 19:32)

    # Link komentara

  31. Da, mnogima je potrebno da stvar uliva poverenje. Vode se tim sentimentom u izborima, u advertajzing kulturi čovek i očekuje to, a nisu svi imuni na advertajzing, to je ipak i stranac upao ovde silom (sankcijama, internetom , oružjem). Iz te kulture dolazi i antivaksing. SAD stvarno imaju istoriju i lažnih vakcina i vakcina sa greškom. Nikada nisu naučili da rade klasične vakcine i krivi su za antivaksing. Ali ove RNA se lako prave da je ispalo da čak i drugoligaši u svetu farmaceutskih kompanija mogu da naprave vakcinu (džonson i džonsos je farmaceutska kompanija za novaartis koliko je frizerski salon institut za kompozite bazirane na biovlaknima). Tragično koliko je američka kultura štetna po zdravlje, ovo im je grdje od onih holivudskih filmova (koji su samo idejama o preživljavanju štednjom vode proizveli više bespotrebnih smrti). Kultura je otrov na koji si umun, ili samo otrov. Ali u svetu gde je stvaranje uverljivosti oslonac realnosti mnogi će da se leče i štite svim i svačim osim onim što ima ne samo naučnu potvrdu već je deo ljudske prakse više od 200 godina. Nije jasno kako se preferira hroničan unos strane supstance bez recepta i bez instrukcije lekara nad onim što proizvodi sam organizam po dobijanju stimulansa a odobreno od strane medinske struke, ali tako to ide. Demokratija je za profite. Em će vakcine duže da trebaju, em će da se prodaju alternative, em će biti hroničnih pacijenata od posledica kovida. Dakle nije pravo nego optimizacija.
    (u koji deo portfolija spadaš, 16. oktobar 2021 19:29)

    # Link komentara

  32. Tako kažu,ne razumem ni ja,nećeš vakcinu koja štiti oko 90% ali oćeš tabletu koja možda pomaže 50%.

    [link]/
    (Bane, 16. oktobar 2021 17:08)

    Za virus koji ima smrtnost 0,1% za mladje od 65godina...bravo za razmišljanje.
    (DMX, 16. oktobar 2021 19:26)

    # Link komentara

  33. Kolko je ovde verujuceg sveta. Zamenili Isusa sa Konom I njegovim apostolima. ???
    (mio mare, 16. oktobar 2021 19:17)

    # Link komentara

  34. Bravo kolega, dodao bih samo jos da vec ima americkih studija koje su pokazale da nakon 3,4 meseci od upotrebe ivermektina kod mnogih postoje izrazite hepatotoksicne promene, tacnije razorena jetra.
    (Goranpp, 16. oktobar 2021 16:56)

    Ajd malo se edukuj,jetra i bubrezi otkazuju kod trenutne metode lečenja po bolnicama i tu su u pitanju tri leka(proveri slobodno)...kad jetra i bubrezi otkažu usled korišćenja u roku od 5 dana,tada se upumpava voda u pluća iz ovih organa bolesnika i dalje već znate...

    Virusu nije u interesu da ubije svog domaćina jer bi se tako samouništio.
    (DMX, 16. oktobar 2021 19:14)

    # Link komentara

  35. [link]/

    Ko zna da cita neka se informise. Zvanican vladin website.
    (mio mare, 16. oktobar 2021 19:12)

    # Link komentara

  36. @Koje milijarde ljudi? O čemu pričaš? Niko ovde nije čuo za ivermektin dok nije izbila pandemija. Za taj lek su znali veterinari, i možda neki lekar nekad prepisao ako mu pacijent fasovao parazite.
    (Vax, 16. oktobar 2021 18:31)

    U Africi i Aziji, gde su mnogo cesce parazitske bolesti nego u Evropi. Pre negoo se izlupetas, bar pokusaj da se informises.
    (Jovan, 16. oktobar 2021 19:12)

    # Link komentara

  37. Antivakseri su ljudi skromnih intelektualnih kapaciteta,hihihihi
    (Oliver, 16. oktobar 2021 16:37)

    Kako biste vi rekli: Dajte link istrazivanja koje to dokazuje.
    (skrle, 16. oktobar 2021 18:16)

    Evo link oficijalni vladin website. Ima cak i doza po kilogramu tezine. Manje propagande vise citanja. Tu se nalaze I rezultati istrazivnja.

    [link]/
    (mio mare, 16. oktobar 2021 19:12)

    # Link komentara

  38. Ne znam zasto se krije, u Gvineji Bisao je radjena studija o delotvornosti Glifosata na teske i srednje teske kovid bolesnike. Rezultati su zapanjujuci. Davali su 5% rastvor oralno i efikasnost je 100%. Proverite na internetu, sve lepo pise.
    (ucha, 16. oktobar 2021 18:52)

    # Link komentara

  39. Bravo kolega, dodao bih samo jos da vec ima americkih studija koje su pokazale da nakon 3,4 meseci od upotrebe ivermektina kod mnogih postoje izrazite hepatotoksicne promene, tacnije razorena jetra.
    (Goranpp, 16. oktobar 2021 16:56)

    Kome treba jetra, bitno je da im je rešen kovid trenutno, dugoročno ih zanima samo nuspojava vakcine.
    (E, 16. oktobar 2021 18:43)

    # Link komentara

  40. Ostrscrni, pre nego vredjate ljude koji su za terqpiju Ivermektinom, raspitajte se, postoje Ivrrmektin za ljudsku upotrebu. Svadjate se oko gluposti, jer i Ivermektin pravi farmaceutska industrija, zar ne? Njega isto ispituju strucanjaci da li deluje, zar ne? Ostrascenost ne vodi resenju, samo polarizuje, a problem ostaje.
    (gio, 16. oktobar 2021 18:35)

    # Link komentara

  41. Ivermetkin je u upotrebi 40 godina. Bukvalno, ali bukvalno su ga milijarde ljudi uzimale do sada kao terapiju.
    Vakcine su eksperimentalne. Kada država ili proizvođač budu garantovali za njih, možda ljudi i razmisle o tome da ih prime. Do tada, o revoar.
    (Kukurikaš, 16. oktobar 2021 17:52)

    Koje milijarde ljudi? O čemu pričaš? Niko ovde nije čuo za ivermektin dok nije izbila pandemija. Za taj lek su znali veterinari, i možda neki lekar nekad prepisao ako mu pacijent fasovao parazite.
    (Vax, 16. oktobar 2021 18:31)

    # Link komentara

  42. Antivakseri su ljudi skromnih intelektualnih kapaciteta,hihihihi
    (Oliver, 16. oktobar 2021 16:37)

    Kako biste vi rekli: Dajte link istrazivanja koje to dokazuje.
    (skrle, 16. oktobar 2021 18:16)

    # Link komentara

  43. @@Pa bila je vest i na ovom portalu
    Portigal je zemlja sa najvecim procentom vakcinisanih ljudi i evropi.Preko 80% i zamisli nemaju problema sa covidom.Bice da je zbog tog ivermektina od pre godinu dana.HAhahahah
    (Ivan78bg, 16. oktobar 2021 16:09)

    Sta se smejes kao lud na brasno. To je cinjenica da TADA su koristili ivermektin, a da su posle poceli da vakcinisu kada su vakcine postale dostupne.
    Znaci umesto tretmana bolesnih presli su na prevenciju.
    (Klipani se klibere, 16. oktobar 2021 18:14)

    # Link komentara

  44. Pre nego sto krenete da me zovete antivakserom, proverite ovo na internetu:
    U velikom delu Indije je primenjeno lecenje ivermektinom u prvoj fazi lecenja. Ova terapija je smanjila broj hospitalizacija za 95%-98%.
    Dakle, ivermektin JESTE deo zvanicnog protokola u Indiji, i JESTE delotvoran, spasao je Indiju.
    (mozes me zvati kako god hoces, 16. oktobar 2021 17:26)
    Ma neeee, juce je rekao neki dr da taj lek nije odobren... a prodaje se u apotekama.,. ne
    (skrle, 16. oktobar 2021 18:09)

    # Link komentara

  45. Uradilo više kompanija sa vakcinama...koje su besplatne.
    (A priori, 16. oktobar 2021 11:30)

    Kome su besplatne? Tebi? Da li si siguran? Ajde mućni malo glavom - ko naručuje vakcine i ko ih plaća? Svi mi iz budžeta + ko zna kolikim zaduživanjem, što će naša deca vraćati.
    (Covid19-antivax, 16. oktobar 2021 18:00)

    # Link komentara

  46. Antivakseri: necemo vakcinu nije testirana, trebaju godine da se testiraju

    Takodje antivakseri: gutaju tablete za konje ko je neko pre 5min rekao da gutaju
    (krindz buraz, 16. oktobar 2021 17:05)

    Ivermetkin je u upotrebi 40 godina. Bukvalno, ali bukvalno su ga milijarde ljudi uzimale do sada kao terapiju.
    Vakcine su eksperimentalne. Kada država ili proizvođač budu garantovali za njih, možda ljudi i razmisle o tome da ih prime. Do tada, o revoar.
    (Kukurikaš, 16. oktobar 2021 17:52)

    # Link komentara

  47. Pre nego sto krenete da me zovete antivakserom, proverite ovo na internetu:
    U velikom delu Indije je primenjeno lecenje ivermektinom u prvoj fazi lecenja. Ova terapija je smanjila broj hospitalizacija za 95%-98%.
    Dakle, ivermektin JESTE deo zvanicnog protokola u Indiji, i JESTE delotvoran, spasao je Indiju.
    (mozes me zvati kako god hoces, 16. oktobar 2021 17:26)

    To sto si nesto napisao VELIKIM slovom ne znaci da je tako. Indija i pouzdanost kad je nauka u pitanju ne idu bas u istu recenicu …
    (Miki, 16. oktobar 2021 17:37)

    # Link komentara

  48. Hteo bih da naglasim"nisam antivakser". Za sada, nisam vakcinisan, niti neko u mojoj porodici. Mislim da smo imali blaži oblik kovida, ali sve je prošlo u znaku manje prehlade. Medjutim, vakcinisacu se tek onda kad budu puštene vakcine koje u potpunosti štite od kovida. Ako se moram vakcinisati, revakcinisati i mozda primiti još jednu dozu, za svaki slučaj, to nije rešenje. Pritom mogu i pored svih vakcina se razboleti od kovida, preneti i završiti u bolnici. Tad dodje ona čuvena recenica"mogli ste proci još gore", ali ja sam se razboleo i nalazim se u bolnici sa krajem koji je ne izvestan, pa sta ces gore? A pritom sam vakcinisan, tu nešto nije u redu??? Sa druge strane, ako je kovid problem cele planete, zašto je upitno, koju vakcinu primiti? Zapad neće Rusku i Kinesku, a kod Kineza i Rusa, nema Fajzer i drugih inekcija. Zašto? Znam, monopol i zarada... Sve je to jasno. Dajte trajno rešenje i nece biti problem se vakcinisati. Ovako??? Spominju se ostale vakcine protiv raznih bolesti, ali one su dale rešenje. Ove trenutno su samo prelazno rešenje. Ne prihvatam olako kovid i on postoji. Nisam pristalica teorija zavera. Nisam merodavan da bih ocenio, da li je veštački ili nije? Ali ovo nije rešenje. Nadam se da cemo doci do validnog rešenja.
    (vladimir, 16. oktobar 2021 17:31)

    # Link komentara

  49. Pre nego sto krenete da me zovete antivakserom, proverite ovo na internetu:
    U velikom delu Indije je primenjeno lecenje ivermektinom u prvoj fazi lecenja. Ova terapija je smanjila broj hospitalizacija za 95%-98%.
    Dakle, ivermektin JESTE deo zvanicnog protokola u Indiji, i JESTE delotvoran, spasao je Indiju.
    (mozes me zvati kako god hoces, 16. oktobar 2021 17:26)

    # Link komentara

  50. Već se koristi ali nebi trebao da bude zamena za vakcinu.

    Tako kažu,ne razumem ni ja,nećeš vakcinu koja štiti oko 90% ali oćeš tabletu koja možda pomaže 50%.

    [link]/
    (Bane, 16. oktobar 2021 17:08)

    # Link komentara

  51. Antivakseri: necemo vakcinu nije testirana, trebaju godine da se testiraju

    Takodje antivakseri: gutaju tablete za konje ko je neko pre 5min rekao da gutaju
    (krindz buraz, 16. oktobar 2021 17:05)

    # Link komentara

  52. Ne znam cemu svadja? Mi sto verujemo medEcini ce se spricamo, vi sto ne verujete pijte antiparazite i mirna Backa.
    (ucha, 16. oktobar 2021 17:02)

    # Link komentara

  53. Netačno.

    [link]

    I u americi ga vec dosta doktora prepisuje,čak su urađena i neka klinička ispitivana gde smanjuje težinu upala za 50%
    (Miki, 16. oktobar 2021 16:59)

    # Link komentara

  54. @pera

    Ja ne gledam YouTube,ja ucim ispite na medicinskom fakultetu,hahahahah
    (Oliver, 16. oktobar 2021 16:58)

    # Link komentara

  55. Prihvatam i poštujem jedino preporuke i savete imunologa i virusologa,kako svetskih,tako i nsih.Sve ostalo što po društvenim mrežama piše i širi polupismeni polusvet ,ne čitam.
    (Pogled sa Rtnja, 16. oktobar 2021 16:57)

    # Link komentara

  56. Molio bih sve koji misle da vakcine i standardno lečenje nisu adekvatni, a ivermektin lek spasa, da kada dođe do pogoršanja stanja produže do veterinara, ili nek ostanu verni tim lekarima ili vračevima koji su ih i dosad lečili uz ovakve stavove. Nemojte posle molim Vas kad krene gušenje i sve lošije stanje da dolazite u bolnicu. Po vama mi ovako ništa ne znamo
    (Zdravstveni radnik, 16. oktobar 2021 10:33)

    Bravo kolega, dodao bih samo jos da vec ima americkih studija koje su pokazale da nakon 3,4 meseci od upotrebe ivermektina kod mnogih postoje izrazite hepatotoksicne promene, tacnije razorena jetra.
    (Goranpp, 16. oktobar 2021 16:56)

    # Link komentara

  57. Moje iskustvo. Od nas cetvoro, samo ja vakcinisan ( Sputnik, naravno ). Oba deteta i zena trenutno covid imaju, deca lagano bez terapije, zena ne bas lagano, ali svakako nije teza slika. Znam ljude koji su se izlecili, kao i one koji koriste ivermektin kao prevenciju. I bukvalno svima se pokazao kao odlicno resenje. Prijatelj koji je primer za odlazak zbog kovida za 24h se povratio ( pio je i saku drugih lekova ). Ja sam odabrao vakcinu, iako smatram (laicki) da nije dovoljno ispitana, ali eto, verujem da je bolja opcija od fasovanja virusa bez nje. Deluje da radi. Deluje da i ivermektin radi. Radite ljudi kako osecate da treba, imajte svoj stav i terajte po tome, tako jedino moze. Srecno svima i da nam ode vise ova epidemija.
    (severnjak, 16. oktobar 2021 16:49)

    # Link komentara

  58. Antivakseri su ljudi skromnih intelektualnih kapaciteta,hihihihi
    (Oliver, 16. oktobar 2021 16:37)

    # Link komentara

  59. @pera

    Wow,YouTube je izvor znanja,a ne Medicinski fakultet u Beogradu,hahahahahaha
    (Oliver, 16. oktobar 2021 16:27)

    # Link komentara

  60. ИВЕРМЕКТИН ТАБЛЕТЕ МОЖЕТЕ КУПИТИ БЕЗ РЕЦЕПТА У АПОТЕЦИ "КАМИЛИЦА" У ПАСТЕРОВОЈ 14А, ПОРЕД ИНСТИТУТА ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ.

    Цена сваке седмице пада, те је скоро доступна и материјално сиромашним људима.
    (Информација за администраторе - за хумано, 16. oktobar 2021 16:26)

    # Link komentara

  61. Druze, ne pisi o onome o cemu ne znas nista, samo se blamiras... Napisao si da se ivermektin koristi pola godine... Prvo ne tacno pola godine, nekada duze, nekada krace, ali je poenta da se toliko dugo koristi samo u slucaju zarazom srcanim crvom kod pasa(dirofilariom)... Tako da nepisi o necemu o cemu neznas nista i sto ti ocigledno nije struka... Kod ljudi se za razlicite probleme koristi obicno 3-6 dana... Toliko o tvojoj prosvetljenosti i obrazovanosti sujetni covece, vazno je da pljujes druge ljude da su neobrazovani...
    (choda gaucho, 16. oktobar 2021 11:37)

    Batice, pises “nepisi” i “neznas”, pa se posle cudis kad ti neko spocitava neobrazovanost. To je vasa mantra, lajete koristeci youtube argumente, a kad vam neko trazi proverenu naucnu studiju za izvor, pocnete da jadikujete kako drugi ne prihvataju drugacija misljenja. Pritom iznosite stvari koje ne samo da se neproverene i netacne, vec jako opasne u etar.
    (XxX, 16. oktobar 2021 16:21)

    # Link komentara

  62. Lazu vas anti vakseri, lazu opet. Razmislite sami. Samo udrite po ovome, čak i preventivno! Bice nam svima bolje...
    (American, 16. oktobar 2021 16:19)

    # Link komentara

  63. Vidi ovako,Laž ili ne to može i da se proveri,eto i ja sam dobio tako od nekog informaciju pa nisam bio lenj i bandoglav pa sam malo guglao a malo se informisao od drugih ljudi...opet kažem,za vaše dobro je da se informišete a ne da pljujete ljude koji vide stvari drugačije.
    (DMX, 16. oktobar 2021 11:50)

    Vau, ti mora da si neki opasan dr/mr? Mozda napises studiju na osnovu svog opseznog istrazivanja, pa dobijes i neki doktorat pride?
    (XxX, 16. oktobar 2021 16:17)

    # Link komentara

  64. @Dr Kanidja
    ljudima koji su vakcinisani sve to traje 2 dana plafon i bez dugorocnih posledica. ne znaci da te je proslo.
    (jovan, 16. oktobar 2021 16:15)

    # Link komentara

  65. FDA neželjena dejstva vakcina

    [link]
    (Miloš, 16. oktobar 2021 16:13)

    # Link komentara

  66. @Pa bila je vest i na ovom portalu
    Portigal je zemlja sa najvecim procentom vakcinisanih ljudi i evropi.Preko 80% i zamisli nemaju problema sa covidom.Bice da je zbog tog ivermektina od pre godinu dana.HAhahahah
    (Ivan78bg, 16. oktobar 2021 16:09)

    # Link komentara

  67. Ista kampanja je išla za hidroksihlorokvin na početku korone. Čudesan a jeftin lek, govorilo se. Galenika napravila tone tog leka na zahtev države. Međutim pokazalo se da nema značajnog efekta. Da je drugačije, imali bismo nula mrtvih dnevno a ne 56 koliko ih je bilo danas. Daj Bože da je taj Ivermektin rešenje, ali mi nešto govori da je u pitanju još jedan antivakserski hype.
    (Seti se, 16. oktobar 2021 16:08)

    # Link komentara

  68. Jeste,bas ce zapad da vakcinise svoje ljude losom vakcinom,smesan si kao bioskop. Ako zele da smanje populaciju,ubijalžce Afrikance i azijate,a ne svoje gradjane. To je prosta logika,ali antivakseri nemaju ni logike ni pameti. Inace,ja sam se vakcinisao sa dva Sputnika. Zar mislite da bi Putin vakcinisao svoje vojnike nekim djubretom? Aj ukljucite mozak,ako ga uopste imate antivakseri,hahahahaha
    (Oliver, 16. oktobar 2021 14:05)

    Odmah da sam se i ja vakcinisao sa dva Sputnika, koristeci se istom logikom kao i Vi... Rusima je ziva sila toliko neophodna da ne smeju da se igraju... to bi trebalo da je sigurna prica, pod uslovom da smo primili istu vakcinu kao i njihovi gradjani.
    Zapad je malo drugacija prica... i Astra Zeneka je zapad, pa su je blokirali odmah u EU, iako vidim da Britancima nije nista gore nego ovim u EU koji su primili Fajzera. HOcu da kazem da zapad nije jedna drzava kao Rusija, mnogo je tu interesa, vakcine se proizvode na razlicitim mestima, nije to sve tako jasno. Plus, ne treba iskljuciti iz vida cinjenicu da je farmaceutska industrija mocnija od nekih zapadnih drzava. Ne kazem da sam u pravu, ali generalno je pravilo da kompleksnost povecava rizik.
    (interesantno razmisljanje, 16. oktobar 2021 16:01)

    # Link komentara

  69. 00

    @hodor

    Jeste,bas ce zapad da vakcinise svoje ljude losom vakcinom,smesan si kao bioskop. Ako zele da smanje populaciju,ubijalžce Afrikance i azijate,a ne svoje gradjane. To je prosta logika,ali antivakseri nemaju ni logike ni pameti. Inace,ja sam se vakcinisao sa dva Sputnika. Zar mislite da bi Putin vakcinisao svoje vojnike nekim djubretom? Aj ukljucite mozak,ako ga uopste imate antivakseri,hahahahaha
    (Oliver, 16. oktobar 2021 14:05)

    Upravu si sto posto, stim što jedne vakcine su namenjene za ispitivanje a druge su namenjene za elitu tj. ono što je sigurno po zdravlje . Onda dolaze u obzir i placebo vakcine koje su u opticaj. Sve treba uzeti u obzir i sa rezervom.
    (nadrealista, 16. oktobar 2021 16:00)

    # Link komentara

  70. Uradilo više kompanija sa vakcinama...koje su besplatne.
    (A priori, 16. oktobar 2021 11:30)

    Ne, vakcine nisu besplatne, zar je moguce da neko odrastao a toliko je naivan i ne razume kako stvari funkcionisu?
    Zdravstveni Fond je platio sve vakcine proizvodjacima, debelo...

    Strasno... I ovakvi ljudi nekog nazivaju neznalicom....
    (Ranko, 16. oktobar 2021 16:00)

    # Link komentara

  71. Verovatno je laž i da je Izrael, jedna od najvkcinisanijih zemalja, trenutno među vodećim u broju obolelih i umrlih.
    Verovatno je i laž vest od pre par dana da su u Fajzeru priznali da je Izrael bio experiment.
    (Staka Zulu, 16. oktobar 2021 11:24)

    Ne verovatno, nego je aposolutno laz. Zar stvarno mislis da ljudi ne mogu da urade dva klika i provere to? Izrael nije ni blizu vodecima u broju zarazenih i umrlih. U poslednjih 7 dana imaju 7 umrlih na 1M stanovnika (inace 77% umrlih je nevakcinisano). Poredjenja radi Srbija ima 42 umrla na 1M stanovnika u poslednjih 7 dana. A ti nastavi da siris lazi, mali covece.
    (porky's butthole, 16. oktobar 2021 15:57)

    # Link komentara

  72. pogledajte na youtubu Joe Rogan with S. Gupta.
    (pera, 16. oktobar 2021 15:35)

    # Link komentara

  73. Ponudili Srbinu dve tablete, na jednoj pise 'otrov', a na drugoj 'lek'.
    Srbin popio 'otrov'.
    Nece oni mene...
    (Tutun Kamon, 16. oktobar 2021 14:16)

    # Link komentara

  74. @hodor

    Jeste,bas ce zapad da vakcinise svoje ljude losom vakcinom,smesan si kao bioskop. Ako zele da smanje populaciju,ubijalžce Afrikance i azijate,a ne svoje gradjane. To je prosta logika,ali antivakseri nemaju ni logike ni pameti. Inace,ja sam se vakcinisao sa dva Sputnika. Zar mislite da bi Putin vakcinisao svoje vojnike nekim djubretom? Aj ukljucite mozak,ako ga uopste imate antivakseri,hahahahaha
    (Oliver, 16. oktobar 2021 14:05)

    # Link komentara

  75. U Indiji je 70% vakcinisanih. Indijci su za nas Amerika
    (bokelj, 16. oktobar 2021 10:34)

    Лаж. 19% вакцинисаних, то је бар лако проверити.
    (Рале, 16. oktobar 2021 14:04)

    # Link komentara

  76. Bolsonaro i Srbi piju ovaj lek!!
    (bali, 16. oktobar 2021 13:58)

    # Link komentara

  77. Ljudi se vakcinisu, a ovce piju lekove za ovce.
    (Pera, 16. oktobar 2021 13:12)

    # Link komentara

  78. U Indiji je podeljen stanovništvu i tako su izašli iz Kovida iako je vakcinisano samo nekih 10 do 15% stanovništva.
    (DMX, 16. oktobar 2021 10:04)

    Jedna od najčešćih antivakserskih laži!
    (Domaćin, 16. oktobar 2021 10:40)

    Vidi ovako,Laž ili ne to može i da se proveri,eto i ja sam dobio tako od nekog informaciju pa nisam bio lenj i bandoglav pa sam malo guglao a malo se informisao od drugih ljudi...opet kažem,za vaše dobro je da se informišete a ne da pljujete ljude koji vide stvari drugačije.
    (DMX, 16. oktobar 2021 11:50)

    # Link komentara

  79. imao sam srednju ka tezoj slici kovida, nazalost procedure koje se kod nas koriste u bolnici cesto lece jedno a stvaraju drugi problem pa otuda i procenat mrtvih koji je veci pd mbogih proseka.
    lecio sam kovid kod kuce uz nadgledanje privatnog doktora koji je kao Nestorovic- antibiotici, paracetamol ( temprratura mi je isla do 40), za disajne puteve inhalator, 100mg aspirina protiv zgrusavanja, kao i antimalarik hidroksiklorohin koga mnogi osporavaju a meni je super delovao i zaustavio gtoznice za 36 sati. imace dve nedelje sam bio bolestan, nedelju u krevetu i nedelju pracenje i odmaranje. Ali sve je to individualno, jednu noc sam mislio da cumorati u bolnicu, ali proslo je
    (Dr Kanidja, 16. oktobar 2021 11:49)

    # Link komentara

  80. U Portugalu su lekari prepisivali ivermektin od januara 2021 da bi smanjili broj ljudi u bolnicama, od 10.000 zarazenih dnevno u januaru spali su na 500 dnevno u martu 2021.

    Posle toga je krenula kampanja vakcinacije tamo, ali nije bilo nikakvih informacija da li su prestali sa terapijom ivermektinom.
    (Pa bila je vest i na ovom portalu, 16. oktobar 2021 11:47)

    # Link komentara

  81. "Da bi se našao u protokolu za lečenje kovida 19, ivermektin, kao i svi drugi lekovi za humanu upotrebu, mora da prođe rigorozne kontrole i dugotrajna ispitivanja".
    Isto tako vakcina protiv kovida izgleda da ne mora da prođe rigorozne kontrole i dugotrajna ispitivanja.
    (Džejk, 16. oktobar 2021 11:37)

    Kako ne prolazi ispitivanja? Pa vidis da je ispituju na nama. Prvo jedna prica, da dvije doze resavaju sve, pa sad tri, pa ce onda slediti i dodate pilule, razni ljekovi, dok ne predje u htonicnu bolest.
    (kaokakao, 16. oktobar 2021 11:45)

    # Link komentara

  82. Sektasi ce sve da unesu u sebe samo da se ne vakcinisu...i lek za pse ,ovce i svinje ali nikako djavolsku vakcinu koju proizvode na svim meridijanima kugle zemaljske...
    Svet je pun budala ...
    (Rale, 16. oktobar 2021 10:41)

    Prvo što se tiče sektaša,veoma sam pobožan i porodičan čovek,hranim se po Svetom Pismu i držim Božije zapovesti,svinja je nečista životinja pa je nikad ne bih uneo u sebe ili bilo šta nečisto(lekove,vakcine,nečistu hranu) i još nešto...zemlja nije kugla naivni prijatelju moj.
    (Psalms, 16. oktobar 2021 11:45)

    # Link komentara

  83. Pa ako si životinja ili još bolje govedo onda ti i ne treba saglasnost.
    Primiš i nemaš više podstanara.
    (gnoo, 16. oktobar 2021 11:42)

    # Link komentara

  84. Pazi sad botove i sendvičare: podsmevaju se i kažu da produžimo kod veterinara jer je ovo lek koji se daje većinom životinjama!? A ti botovi su verovatno biljke? Osim toga jedno pitanje: a da se produži kod veterinara koji je član kriznog štaba? Mislim, da li i onda vredi predlog? Jer mi u kriznom štabu imamo veterinara. Sad, da li bi on baš preporučio ivermektin, ne verujem, on je takođe na platnom spisku Pfizer-a. A oni koji ne veruju da je Inđija rešila problem kovida pomoću paketa sa Ć vitaminom i ivermektinom koje je podelila Vlada, ti i takvi neka kažu gde je sada Inđija u vestima o kovidu?
    (Zdravko, 16. oktobar 2021 11:38)

    # Link komentara

  85. Ajmo antivakseri, evo resenja za vas - ivermektin! Kakve vakcine...i ostale preporuke, sa ivermektinom ste bezbedni, pogotovo od srčanog crva. Samo znajte da se ivermektinom bodete pola godine.
    (gg, 16. oktobar 2021 10:21)

    Druze, ne pisi o onome o cemu ne znas nista, samo se blamiras... Napisao si da se ivermektin koristi pola godine... Prvo ne tacno pola godine, nekada duze, nekada krace, ali je poenta da se toliko dugo koristi samo u slucaju zarazom srcanim crvom kod pasa(dirofilariom)... Tako da nepisi o necemu o cemu neznas nista i sto ti ocigledno nije struka... Kod ljudi se za razlicite probleme koristi obicno 3-6 dana... Toliko o tvojoj prosvetljenosti i obrazovanosti sujetni covece, vazno je da pljujes druge ljude da su neobrazovani...
    (choda gaucho, 16. oktobar 2021 11:37)

    # Link komentara

  86. "Da bi se našao u protokolu za lečenje kovida 19, ivermektin, kao i svi drugi lekovi za humanu upotrebu, mora da prođe rigorozne kontrole i dugotrajna ispitivanja".
    Isto tako vakcina protiv kovida izgleda da ne mora da prođe rigorozne kontrole i dugotrajna ispitivanja.
    (Džejk, 16. oktobar 2021 11:37)

    # Link komentara

  87. Ljudi, kome se bocka, samo neka nastavi sa bockanjem. Ostavi te nas na miru.
    (Nesa, 16. oktobar 2021 11:35)

    # Link komentara

  88. @
    Ajmo antivakseri, evo resenja za vas - ivermektin! Kakve vakcine...i ostale preporuke, sa ivermektinom ste bezbedni, pogotovo od srčanog crva. Samo znajte da se ivermektinom bodete pola godine.
    (gg, 16. oktobar 2021 10:21)

    ne. pomesao si. vakcinica je na pola god, tj 6 meseci.
    A ove se uzima 3dana.
    (drMrr, 16. oktobar 2021 11:32)

    # Link komentara

  89. Vakcina, nikad! U februaru sledeće godine Fajzer završava kliničko ispitivanje na vama ovcama, pa ćemo delimično znati o mogućim lošim efektima tzv vakcine. Oni koji neće vakcinu, možda će se plašiti trenutno zaraze i mogućih posledica od Korone, koju preživi 99.99 %, ali oni koji su se vakcinisali, pogotovo zapadnim vakcinama, živeće narednih pet ili deset godina u svakodnevnom strahu od iznenadne smrti ili dramatičnih posledica. Zato su toliko i ostrašćeni i nalik modernim nacistima. Strah je čudo, ali se on ne leči ovom tzv vakcinom. Ne bio im u koži.
    (Hodor, 16. oktobar 2021 11:32)

    # Link komentara

  90. Imao kovid i razmišljao da li da ga pijem. Na kraju uzeo, bilo mi je bolje odmah sutradan. Lek se itekako koristi i kod ljudi, naročito u latinskoj Americi. Detaljno sam pročitao i informisao se kod ljudi koji rade za firmu koja ga proizvodi. Lek je jako bezbedan (manje toksičan od paracetamola). Kasnije sam čuo od mnogih da im je pomogao. U najgorem slučaju neće uraditi ništa tako da vredi probati. Nakon toga sam primio i vakcinu tako da ne razumem ove ostrašćene ljude koji su protiv ovog leka. Isto i ja mogu takvima da kažem da ne kukaju za ivermektinom kada im neko blizak, vakcinisan završi u bolnici jer lekari ne smeju da ga daju
    (flccc, 16. oktobar 2021 11:30)

    # Link komentara

  91. Ako kliničko ispitivanje košta od nekoliko desetina miliona dolara pa čak i do više stotina miliona, ko je budala da to uradi kad ne može da ga patentira i proda više od 3$ za dozu. priča se da će uskoro da se na tržištu nadje nov patentirani, naravno, lek "fizermektin" samo koliko će da košta?
    (sasa, 16. oktobar 2021 10:04)

    Uradilo više kompanija sa vakcinama...koje su besplatne.
    (A priori, 16. oktobar 2021 11:30)

    # Link komentara

  92. Sektasi ce sve da unesu u sebe samo da se ne vakcinisu...i lek za pse ,ovce i svinje ali nikako djavolsku vakcinu koju proizvode na svim meridijanima kugle zemaljske...
    Svet je pun budala ...
    (Rale, 16. oktobar 2021 10:41)

    Aj se ti druze lepo prvo malo obrazuj, pa ces saznati da se lek ivermektin koristi i kod ljudi i to preko 20 godina i izuzetno je bezbedan lek, manje nezeljenih dejstava ima vise nego obican andol...
    (choda gaucho, 16. oktobar 2021 11:27)

    # Link komentara

  93. Treba odgledati šta Džo Rogan kaže zašto ga je on pio kad je imao koronu.
    (Ogi, 16. oktobar 2021 11:27)

    # Link komentara

  94. "Da bi se našao u protokolu za lečenje kovida 19, ivermektin, kao i svi drugi lekovi za humanu upotrebu, mora da prođe rigorozne kontrole i dugotrajna ispitivanja"
    i još kažu:
    ”Nije dovoljno potvrđena efikasnost i bezbednost ovog leka na ljudima"

    Ajde sad razmislite malo, svi vi koji se smejete ovom leku i nazivate ga kravljim, konjskim itd. Lek je u upotrebi preko 50 godina, odavno je prošao sva moguća rigorozna ispitivanja i dozvoljen je za upotrebu kod ljudi. Naravno ne za covid 19 ali što se tiče bezbednosti i neželjenih dejstva, zna se mnogo, ali stostruko više nego svi ovi novi lekovi koji su po ekspresnom, ubrzanom postupku dozvoljeni za upotrebu za covid 19 (a koji su se, što se efikasnosti tiče pokazali... zna se već kako). I priču o njemu nisu počeli antivakcinaši, antimaskeri ili bilo koji anti, već vrlo ozbiljni stručni ljudi. E sad, pogodite zašto agencije traže da to budu višegodišnja klinička ispitivanja kako bi ga odobrili a za vakcine i neke od novih skupih lekova je bilo dovoljno 3-6 meseci kako bi ih odobrili.
    (only fools and horses, 16. oktobar 2021 11:26)

    # Link komentara

  95. Радим у ветеринарској, нема дана да неко не тражи лек, разговарао са пар њих који су користили презадовољни, користи се два три дана.
    (Србин, 16. oktobar 2021 10:36)
    Proverite kolega da li je španski. Oni izazivaju reakcije. Inace ga koriste ljudi od doktora do nepismenih.
    (ff, 16. oktobar 2021 11:25)

    # Link komentara

  96. Pazi molim te: ivermektin postoji tolike godine, u Indiji je uz Ć vitamin zaustavio kovid a nema naučnih dokaza?! Otrov kojega prozvaše vakcinom je dobio dozvolu za upotrebu u roku ODMAH a samo u SAD ima preko 10.000 umrlih nakon vakcinacije!? I sada logika: provereni ivermektin mora da se ispituje godinama a neprovere “vakcine” mogu odmah uprkos strahovitim neželjenim nuspojavama, do smrti!? Ma daj, kako još opisati MORAM DA ZARADIM filozofiju farmaceutskih kompanija?
    (Zdravko, 16. oktobar 2021 11:25)

    # Link komentara

  97. U Indiji je podeljen stanovništvu i tako su izašli iz Kovida iako je vakcinisano samo nekih 10 do 15% stanovništva.
    (DMX, 16. oktobar 2021 10:04)

    Jedna od najčešćih antivakserskih laži!
    (Domaćin, 16. oktobar 2021 10:40)

    Verovatno je laž i da je Izrael, jedna od najvkcinisanijih zemalja, trenutno među vodećim u broju obolelih i umrlih.
    Verovatno je i laž vest od pre par dana da su u Fajzeru priznali da je Izrael bio experiment.
    (Staka Zulu, 16. oktobar 2021 11:24)

    # Link komentara

  98. @Alex
    Daj ti nama linkove koji podrzavaju ove tvoje tvrdnje,pogotovu ove za labaratoriska istrazivanja koji su potvrdili da je ivermektin efikaan protiv covid19 virusa.
    (Ivan78bg, 16. oktobar 2021 11:23)

    # Link komentara

  99. Gospodin doktor izgleda namerno ne daje punu sliku. Ovaj lek je decenijama u upotrebi protiv parazita i njegova bezbednost je davno potvrđena. Ono što nije ,barem zvanično, potvrđeno je efikasnost protiv covida. Inače država u Indiji koja ima 250 miliona stanovnika zove se Utar Pradeš i njihova statistika je javno dostupna na internetu. Podelili su svima pakete sa Ivermektinom pre nekoliko meseci. Samo kao što neko reče farmaceutskoj industriji nikako nije u interesu da se covid leči za 150 dinara po pacijentu.
    (Rob Sinji, 16. oktobar 2021 11:22)

    # Link komentara

  100. Ljudi su u Srbiji počeli masovno samoinicijativno da uzimaju ivermektin i za sada znam dosta slučajeva koji su ozdravili potpuno za najviše 2 dana. Sve su to ljudi stariji od 50 godina i super su zadovoljni brzinom izlečenja. Inače, u određenim apotekama napokon je stigao ivermektin za ljudsku upotrebu.
    (Ja, 16. oktobar 2021 11:21)

    # Link komentara

  101. Sektasi ce sve da unesu u sebe samo da se ne vakcinisu...i lek za pse ,ovce i svinje ali nikako djavolsku vakcinu koju proizvode na svim meridijanima kugle zemaljske...
    Svet je pun budala ...
    (Rale, 16. oktobar 2021 10:41)

    Bitno da vi "filantropisti", sledbenici i slepi obožavaoci lika i dela "Vrhovnog filantropa" niste sekta!
    Na svetu trenutno ima 7 ili 8 priznatih proizvođača vakcina. Toliko o svim meridijanima. A u 4 od tih 8, "Vrhovni filantrop" ima suvlasnički odnos!
    Slažem se - svet je pun budala!
    (Staka Zulu, 16. oktobar 2021 11:21)

    # Link komentara

  102. @U Indiji je 70% vakcinisanih. Indijci su za nas Amerika
    (bokelj, 16. oktobar 2021 10:34)

    Indija je pre 10 godina radila popis stanovništva, koji je trajao 2-3 godine, sa 3 miliona popisivača i nisu do kraja završili posao! I 10% i 70% su samo grube procene.
    (Neba, 16. oktobar 2021 11:20)

    # Link komentara

  103. Ja znam ljude kojima je moj komsija veterinar davao....trazio je samo njijovu kilazu i donosio im u spric kojim su u usta ubrizgavali lek....svi su se oporavili veoma brzo
    (Dusan, 16. oktobar 2021 11:20)

    # Link komentara

  104. Rale, 16. oktobar 2021 10:41)

    Izgleda da si ti najveća!
    (SaleS, 16. oktobar 2021 11:19)

    # Link komentara

  105. ivermektin funkcionise slicno kao steroidi - smanjuje upalne procese koji su zapravo najveci razlog smrtnosti od covid, s tom razlikom sto nema nuspojave koje imaju steroidi. Doktori vrlo lako daju steroide bez razmisljanja, sta je onda problem sa ivermektinom? Preptostavljam da je u putanju samo propaganda farmaceuta koji ne mogu da zarade nista na tom leku.
    (Milan, 16. oktobar 2021 11:19)

    # Link komentara

  106. U Indiji je 70% vakcinisanih. Indijci su za nas Amerika
    (bokelj, 16. oktobar 2021 10:34)

    Indija ima oko 36% potpuno vakcinisanih, ourworld data daje cifru od 20% u svakom slucaju ispod nas su po procentu potpuno vakcinisanih.
    (Alex, 16. oktobar 2021 11:18)

    # Link komentara

  107. Molio bih sve koji misle da vakcine i standardno lečenje nisu adekvatni, a ivermektin lek spasa, da kada dođe do pogoršanja stanja produže do veterinara, ili nek ostanu verni tim lekarima ili vračevima koji su ih i dosad lečili uz ovakve stavove. Nemojte posle molim Vas kad krene gušenje i sve lošije stanje da dolazite u bolnicu. Po vama mi ovako ništa ne znamo
    (Zdravstveni radnik, 16. oktobar 2021 10:33)

    Izaslo je na videlo koliko ne znate. Za manje od 9 meseci promenili ste 11 protokola i nikakav zakljucak niste izvukli.
    Na osnovu rendgenskog snimka i ultrazvuka ramena, tri fizijatra daju 3 potpuno razlicite dijagnoze. Koja je tacna? Ceka se misljenje ortopeda. Mozda bude i neka 4. dijagnoza.
    (Zemunac, 16. oktobar 2021 11:18)

    # Link komentara

  108. Nije dovoljno potvrđena efikasnost i bezbednost ovog leka na ljudima, pa samim tim je moguće neželjeno dejstvo koja mogu biti jako opasna kako u smislu neželjenih reakcija, tako i do fatalnih ishoda", upozorava Jaćović.
    A efikasnost i bezbednost vakcina koje su smućkane za šest meseci i koje nisu prošle ispitivanje od bar pet godina, su potvrđene, je li?
    Ne postoji ni jedan dokaz da vakcina u dužem vremenskom periodu neće izazvati posledice ili čak i smrt, ali se agresivno uvaljuju! Sramota.
    (Hi, 16. oktobar 2021 11:18)

    # Link komentara

  109. Rale, kao prvo Ivermektin postoji i za ljudsku upotrebu, informiši se. Daje dobre rezultate. Kao drugo, vakcine se još uvek ispituju i koliko vidim nemaju nekog efekta. Lično mislim da su budale oni koji će iz straha da prihvate bilo šta..
    (Pera, 16. oktobar 2021 11:18)

    # Link komentara

  110. Naravno da nema dokaza da pomaze jedan jeftin lek!! Presmasni ste svi u svetu! Vakcina NIKADA!! NARAVNO..
    (kaksi, 16. oktobar 2021 11:16)

    # Link komentara

  111. U Indiji je 70% vakcinisanih. Indijci su za nas Amerika
    (bokelj, 16. oktobar 2021 10:34)

    Ово јесте тачно, на јучерашњи дан је Индија стигла на 85% вакцинисаних првом дозом и убрзавају вакцинисање вакцином Ковидшилд, међутим, у доба када су имали и по 15 хиљада мртвих у дану, вакцинисаног становништва Индије једва и да је било и јесте, давали су овај лек и спустили ниво заражености у - назови - рекордном року.
    (malo ja, 16. oktobar 2021 11:16)

    # Link komentara

  112. Nisam antivakser ali ako se on u humanoj medicini ispituje "samo" 5 godina, kako je onda vakcina koju smo primili ekspresno urađena i ispitana za godinu dana. Inače on sprečava trombozu a taj problem mogu da imaju i vakcinisani i ako je bezbedan za humanu primenu zašto se ne bi koristio i kod vakcinisanih i kod nevakcinisanih. Grčka i Severna Makedonija ga koriste.
    (DEX, 16. oktobar 2021 11:16)

    # Link komentara

  113. Koristio prošle zime, izlečio se od koronke za 3 dana. Evo sad blejim i ništa mi ne fali. Valjda zato što je to lek za ovce ehehehe
    (naučno postRignuće, 16. oktobar 2021 11:15)

    # Link komentara

  114. TingolBg - rezultati Indije su bolji od Nemačke. Iako ne postoji "naučna studija" koja glasi:

    Rezultati Indije su bolji od Nemačke

    Ipak, teško je to negirati. Da su rezultati Indije bolji od Nemačke. I da je daleko najbitnija razlika ivermektin. Ako nije stvar u tome šta ti onda TingolBg misliš u čemu je? To da su...

    ...rezultati Indije bolji od Nemačke?

    Znaš TingolBg, radi se o milijardu i po ljudi. Meni to deluje kao najjači mogući dokaz. To što je na milijardu i po ljudi uz pomoć ivermektina ostvareno da su... rezultati Indije bolji od Nemačke. Iako ne negiram da si u pravu, i da ne postoji naučna studija koja glasi:

    Rezultati Indije su bolji od Nemačke

    Međutim pošto, složićeš se, rezultati Indije jesu bolji od Nemačke, činjenica da ne postoji takva naučna studija sugeriše dve stvari. Prvu, da je moderna nauka moralno bedna - radi samo za pare, ne za istinu. I drugu, da je moderna medicina moralno bednija od moderne nauke.
    (joja, 16. oktobar 2021 11:15)

    # Link komentara

  115. Molio bih sve koji misle da vakcine i standardno lečenje nisu adekvatni, a ivermektin lek spasa, da kada dođe do pogoršanja stanja produže do veterinara, ili nek ostanu verni tim lekarima ili vračevima koji su ih i dosad lečili uz ovakve stavove. Nemojte posle molim Vas kad krene gušenje i sve lošije stanje da dolazite u bolnicu. Po vama mi ovako ništa ne znamo
    (Zdravstveni radnik, 16. oktobar 2021 10:33)


    Da li to isto kažete i pušačima kada dođu kod vas?
    (Хипократ, 16. oktobar 2021 11:14)

    # Link komentara

  116. Ajmo antivakseri, evo resenja za vas - ivermektin! Kakve vakcine...i ostale preporuke, sa ivermektinom ste bezbedni, pogotovo od srčanog crva. Samo znajte da se ivermektinom bodete pola godine.
    (gg, 16. oktobar 2021 10:21)

    Ja podrzavam da ga sto vise ljudi pije. Posebno muskarci. U 30% slucajeva izaziva trajni sterilitet. To je tacno prirodna selekcija na delu. Realno ljudi koji ne veruju lekaru, ali veruju poljoprivrednoj apoteci ni ne treva da ostavljaju potomstvo.
    (zzz, 16. oktobar 2021 11:13)

    # Link komentara

  117. Da vi samo malo manje lazete mi bismo vam nesto i verovali. Ovako... Donosimo mudre ili manje mudre odluke sami.
    (Cenjeni strucnjaci, 16. oktobar 2021 11:13)

    # Link komentara

  118. @TingolBg

    Pa pogledajte trenutne brojeve u toj indijskoj državi pa se probajte zapitati kako su iskorenili epidemiju dok okolo i dalje traje, sa minimumom vakcinissnih ljudi i uz deljenje Ivermektina svima za preventivno uzimanje, možda vam onda postane jasnije.
    (Sale, 16. oktobar 2021 11:13)

    # Link komentara

  119. U Indiji je podeljen stanovništvu i tako su izašli iz Kovida iako je vakcinisano samo nekih 10 do 15% stanovništva.
    (DMX, 16. oktobar 2021 10:04)

    U Indiji je koriscen izmedju maja i juna, nepunih mesec dana, i odmah je obustavljena dalja primena. Dakle NIKADA nije deljen stanovnistvu, a prestali su sa upotrebom jer je DOKAZANO DA NE DELUJE!!
    (zzz, 16. oktobar 2021 11:11)

    # Link komentara

  120. Lekse uz recept prodaje u Južnom bulevaru. 24komada za 4200 dinara. Preporučuju ga i preventivno,jedan dnevno. Kao da je vitamin C.
    (Beogradjanin, 16. oktobar 2021 11:07)

    # Link komentara

  121. @DMX
    Lazes kao pas!Jesi li sad srecniji i uspesniji ili si samo sitna dusa i mali covek!?
    (vlado, 16. oktobar 2021 11:07)

    # Link komentara

  122. Pitajte Dzona Bosnica kako se spasio od kovida pomocu leka (Nobelova nagrada za medicinu 2015) - eno ga ziv i zdrav.
    (Predrag, 16. oktobar 2021 11:03)

    # Link komentara

  123. ivermektin, kao i svi drugi lekovi za humanu upotrebu, mora da prođe rigorozne kontrole i dugotrajna ispitivanja....za razliku od vakcine
    (dovla, 16. oktobar 2021 11:03)

    # Link komentara

  124. Koliko su ovi vakseri neobavesteni... U Srbiji lekari masovno prepisuju ivermektin vec mesecima! Poznajem par ljudi koji su ga uzimali i nikakve nus pojave nisu imali. Problem je sto je ovaj lek jeftin i siroko dostupan, pa farmakomafija ne moze da zaradjuje na njemu kao sto moze na vakcinama.
    (Petar, 16. oktobar 2021 11:03)

    # Link komentara

  125. Da bi se potvrdila efikasnost nekog leka, neophodna su vrlo skupa istraživanja. To neće niko da finansira osim ako nema direktnu korist. Uglavnom proizvođači finansiraju istraživanje svojih proizvoda i to posle prodaju. Ovako kad je lek "ničiji i jeftin", nema ko da stane iza njega. Što u prevodu znači da on možda jeste koristan a možda i nije, ne možemo znati. Nažalost, sve se vrti oko novca, zdravlje je na drugom mestu.
    (Marko, 16. oktobar 2021 11:02)

    # Link komentara

  126. Antivakseri dele poruke u kojima se navodi NN lekar iz Indije da je u pokrajini Pradeš izlečeno 90% pacijenata. Nigde nije objavljeno u naučnoj literaturi osim na "naučnim" mrežama viber i WApp.
    (TingolBg, 16. oktobar 2021 09:53)

    Meni samo nije jasno zašto mora da bude ili vakcina ili ivermektin.

    Imaš oko 120 studija sad već koje kažu da ivermektin smanjuje smrtnost oko 60%, ukupan uzorak ljudi u njima je koliki i u vakcina koje su testirane.

    Ako znaš da vakcine nisu savršene, i da ovaj lek nije savršen, šta fali da napadnes bolest na oba fronta? S jedne strane, vakcinišeš, pa bar sve ugrožene grupe, saseceš smrtnost 10 puta, a onda ovima što se ipak zaraze daš ivermektin, i još par generičkih lekova i skratiš smrtnost još za tri puta.

    Svađa je velika sad oko tih studija, kakvog su kvaliteta uzorci itd., ali da se razumemo, Markov i Fajzerov lek protiv korone ima manji uzorak iste aktivne sastojke i sada su oni ok.

    I da li su baš svi naučnici u tih 120+ studija čiji broj raste iz dana u dan, svi neki anti-vaxx zaverenici koji rade tebi "vakseru" o glavi?
    (Dule, 16. oktobar 2021 11:02)

    # Link komentara

  127. [link]
    odakle ti ta informacija? U Indiji, zvanicno je vakcinisano oko 20%
    (Aleksandar, 16. oktobar 2021 11:00)

    # Link komentara

  128. Čekamo da se lek ispita, do tada imamo "ispitanu" vakcinu koja se propagira.
    (Аца, 16. oktobar 2021 10:58)

    # Link komentara

  129. Važno je da ste vakcine odobrili za 3 mjeseca...
    (Sikole, 16. oktobar 2021 10:58)

    # Link komentara

  130. Kamo sreće da su bili tako oprezni i suždržani kad su u pitanju vakcine.
    (Koja, 16. oktobar 2021 10:57)

    # Link komentara

  131. Sram vas bilo !!!! Cuj nije dokazano da pomaze kod kovida ?!?!? Pa svo nase medicinsko osoblje uzima ivermektin kao prevenciju od kovida... Dokazano je da leci kovid, samo toga nema u mejnstrim medijima !! Dokle ta bolest ide, u Australiji je zabranjel lek ivermektin da bi ljude terali na vakcinaciju, bukvalno ne daju ljudima da se lece !!! Ima mnogo, mnogo slucajeva gde su se ljudi skroz izlecili od kovida u roku od tri dana uzimajuci ivermektin... bukvalno za tri dana su bili negativni na kovid ! Ali naravno da nije u interesu ljudima koji su plasirali kovid da se zna da postoji lek koji moze da se kupi u apoteci... nego samo vakcina, vakcina, vakcina... sramota sta se radi...
    (AAA, 16. oktobar 2021 10:56)

    # Link komentara

  132. Зато је ваш медицински протокол за лечење короне,посебно интубирсње, веома сигура, шаље 90% оболелих на онај свет. Кад је толико успешан зашто би га мењали.
    (Саша, 16. oktobar 2021 10:56)

    # Link komentara

  133. Ivermektin se delio u vecini drzava u Indiji prosle godine kao paket protiv kovida uz suplemente, maske, paracetamol.. Sto se tice efikasnosti pokazana je efikasnost u laboratorijskim uslovima dok se klinicka ispitivanja jos izvode u raznim zemljama. Ako pricamo o bezbednosti ivermektin se koristi vec vise od 20 godina na ljudima i izuzetno je bezbedan lek, ima manje prijavljenih nezeljenih pojava od paracetamola i brufena na milion doza.
    (Alex, 16. oktobar 2021 10:45)

    # Link komentara

  134. U Makedoniji ga prepisuju lekari.
    (toboparaliza, 16. oktobar 2021 10:45)

    # Link komentara

  135. Sektasi ce sve da unesu u sebe samo da se ne vakcinisu...i lek za pse ,ovce i svinje ali nikako djavolsku vakcinu koju proizvode na svim meridijanima kugle zemaljske...
    Svet je pun budala ...
    (Rale, 16. oktobar 2021 10:41)

    # Link komentara

  136. U Indiji je podeljen stanovništvu i tako su izašli iz Kovida iako je vakcinisano samo nekih 10 do 15% stanovništva.
    (DMX, 16. oktobar 2021 10:04)

    Jedna od najčešćih antivakserskih laži!
    (Domaćin, 16. oktobar 2021 10:40)

    # Link komentara

  137. Радим у ветеринарској, нема дана да неко не тражи лек, разговарао са пар њих који су користили презадовољни, користи се два три дана.
    (Србин, 16. oktobar 2021 10:36)

    # Link komentara

  138. Lek je antiparazitik. Desavalo se na terenu (veterinar po struci) da malo jaca doza kod ovaca izaziva jake nus pojave. Sta bi tek kod coveka uradilo bog sveti zna.
    (Boba, 16. oktobar 2021 10:35)

    # Link komentara

  139. U Indiji je podeljen stanovništvu i tako su izašli iz Kovida iako je vakcinisano samo nekih 10 do 15% stanovništva.
    (DMX, 16. oktobar 2021 10:04)

    U Indiji je 70% vakcinisanih. Indijci su za nas Amerika
    (bokelj, 16. oktobar 2021 10:34)

    # Link komentara

  140. Molio bih sve koji misle da vakcine i standardno lečenje nisu adekvatni, a ivermektin lek spasa, da kada dođe do pogoršanja stanja produže do veterinara, ili nek ostanu verni tim lekarima ili vračevima koji su ih i dosad lečili uz ovakve stavove. Nemojte posle molim Vas kad krene gušenje i sve lošije stanje da dolazite u bolnicu. Po vama mi ovako ništa ne znamo
    (Zdravstveni radnik, 16. oktobar 2021 10:33)

    # Link komentara

  141. @tingolbg ti vidim pratis naucnu literaturu? Sta ti to tacno znaci?
    (Ace, 16. oktobar 2021 10:24)

    # Link komentara

  142. Antiparazitarni lek iz '70!
    Ne mogu da verujem da neko ne želi vakcinu zbog sumnje u bezbednost, a da bi u isto vreme popio ovo. Ovo su lekovi koji su veoma toksični za jetru, bubrege i kostnu srž. Svaka druga osoba koja ga uzima imala teška neželjena dejstva.
    Neka se veruje u ravnu zemlju i ljude guštere, ali teorije zavere u vezi sa vakcinom su opasne po zdravlje i civilizaciju. Glasam za striktne mere za one koji se ne vakcinišu i kazne za one koji šire laži.
    (Harold&Kumar, 16. oktobar 2021 10:23)

    # Link komentara

  143. Ajmo antivakseri, evo resenja za vas - ivermektin! Kakve vakcine...i ostale preporuke, sa ivermektinom ste bezbedni, pogotovo od srčanog crva. Samo znajte da se ivermektinom bodete pola godine.
    (gg, 16. oktobar 2021 10:21)

    # Link komentara

  144. U Indiji je podeljen stanovništvu i tako su izašli iz Kovida iako je vakcinisano samo nekih 10 do 15% stanovništva.
    (DMX, 16. oktobar 2021 10:04)

    # Link komentara

  145. Ako kliničko ispitivanje košta od nekoliko desetina miliona dolara pa čak i do više stotina miliona, ko je budala da to uradi kad ne može da ga patentira i proda više od 3$ za dozu. priča se da će uskoro da se na tržištu nadje nov patentirani, naravno, lek "fizermektin" samo koliko će da košta?
    (sasa, 16. oktobar 2021 10:04)

    # Link komentara

  146. Antivakseri dele poruke u kojima se navodi NN lekar iz Indije da je u pokrajini Pradeš izlečeno 90% pacijenata. Nigde nije objavljeno u naučnoj literaturi osim na "naučnim" mrežama viber i WApp.
    (TingolBg, 16. oktobar 2021 09:53)

    # Link komentara