Dr Zdravković razbila velike mitove: "Merenje antitela – nikako" VIDEO

Mitovi koji kruže o vakcinama su očigledno najveća prepreka u imunizaciji stanovništva. Direktorka KBC Bežanijska kosa dr Marija Zdravković tvrdi da ljudi ne treba da mere antitela, jer taj papir, kako kaže, ništa ne znači, kao i da je neophodno da i oni koji su preležali koronavirus dobiju vakcinu.

Izvor: B92, TV Prva
Pošaljite komentar
  1. Tri puta vakcinisana u DZ Savski venac i nijednom me lekar nije pregledao i pitao nešto u vezi zdravlja, bolesti, alergija.
    (neko, 13. oktobar 2021 21:22) 

    Svaka čast. I tri puta si se to pitala tek nakon potpisivanja papirića?
    (Toto-ko-tunjo, 14. oktobar 2021 23:46)

    # Link komentara

  2. Pametnima vredi davati savete i objašnjavati, onim drugim i Srbima, apsolutno ne.
    (49, 14. oktobar 2021 22:31)

    # Link komentara

  3. Kako može da se odredi delovanje vakcine od 65%, 83% ili 95% ako ne merenjem antitela? kako odredjuju koliko dugo vakcina daje zaštitu? Merenjem antitela. Kako draga Doktorka dokazujete da je neko preležao neku infektivnu bolest? IgM brzo ili IGg antitelima kasnije. I vi onda dajete savete koje ste negde pročitali i kažete da antitela ne znače ništa. Ej, 11 x jači imunitet od vakcine od prirodnog!!! kako ste to izmerili? Odokativno
    (Miki, 14. oktobar 2021 18:06)

    # Link komentara

  4. "Ljudi ne smeju da tumače ono što im je neko rekao u prolazu, kada odete na vakcinalni punkt, vi pre nego što primite vakcinu treba da se pregledate, lekar koji vas tamo pregleda i ustanovi da ne treba da primite vakcinu mora da napiše nalaz o tome", tvrdi Zdravkovićeva.

    Pristalica sam vakcinisanja. Tri put sam primio vakcinu, 2 x Sinofarm i 1 x buster Fajzera . Ako doktorka misli da je lekarski pregled onaj jednominutni razgovor sa lekarom pre dobijanja same vakcine dovoljan i pravi pregled onda se nasi utisci bitno razlikuju.
    (milance, 14. oktobar 2021 14:34)

    # Link komentara

  5. Ако није битан тест на ИГГ антитела, зашто Аустријанци дозвољавају да се уђе у њихову земљу са тим папиром не старијим од 90 дана?
    (ЛолаБГ, 14. oktobar 2021 12:29)

    # Link komentara

  6. Битно да сте ви писмени. Ја сам прележао (само зато што сам био у карантину) корону. После тога свака три месеца вадим антитела и сваки пут до сада (радио 3 пута) ми се број антитела повећао. Сви, али баш буквално сви, који су се вакцинисали, када год су вадили антитела сваки пут број им је опадао (причам о људима из моје околине). То што госпођа докторка прича је стварно чудно. Ја имам тачно 92 пута више антитела од потребног (по мерама СЗО) да сам се вакцинисао онда бих по докторкиној причи имао 1000 пута више. Тако да и даље мислим да природно заражавање вирусом је боље од било које вакцине. Надам се да ћете ми објавити коментар (пошто многе до сада које сам писао о теми антитела нисте објављивали)
    (veljko, 13. oktobar 2021 17:45)

    Da dodam da moja devojka potpuno ista merenja ima. Radimo od kuce i nigde ne izlazimo od kada smo se zarazili. Ja sam vec posle 3 meseca imao 10 puta manje od granice a ona ima postepeni rast od tada i na trecem merenju posle 9 meseci je imala 75 puta iznad granice.

    Neki nasi prijatelji sa kineskom vakcinom su imali 30ak puta vise od predvidjene vrednosti posle 3 meseca ali je ta brojka vec posle 6 meseci bila dosta manja.
    (QwertyDGB, 14. oktobar 2021 11:13)

    # Link komentara

  7. nisu to mitovi
    (lanmi, 14. oktobar 2021 10:54)

    # Link komentara

  8. Ovo već postaje ozbiljno: vakcine upravo povećavaju antitela samo na S protein, pa ako ta antitela nisu važna - kako je onda vakcina važna?!
    Davanje uzastopno istih vakcina stvara toleranciju antigen i tako rade auto-vakcine protiv alergija, a isto se dešava kada se daju već imunizovanim pacijentima. Zanemarimo to da leukocitna formula i tzv. bela pluća ne ukazuju na virus uopšte, već na neku bakteriju ilu parazit.
    Bela pluća nastaju kao reakcija pluća na toksin kada povećavanjem količine vode tkivo pokušava da ga razredi usled čega se povećava absorbtivnosta X zraka, kod upala se oslobađaju gasni azotni oksidi usled čega se gustina pluća smanjuje, a sa time i apsortivnost X zraka, u težim formama nastaje gasna gangrena, od azotno-oksidnih gasova. Toksin Covid-a ne neurotoksin jako sličan toksinu bakterije Tetanusa i amebe Naeglerije. Zaražena ljudska ćelija nikada ne bi mogla da sintetiše toliko toksina i da to preživi, a nema tragova masivnih apoteoza...
    To sa vakcinama i mogu da razumem, ali da nema ikakvih studija o maskama, to već ukazuje na ozbiljnu teoriju zavere...
    Činjenica je da vakcine nisu dovoljno dobre, da nema vskcina za nove sojeve, da dinamika zaražavanja ne odgovara i jednom epidemiološkom modelu,interferoni ne deluju uopšre, da kroz samo nekoliko jednokratnih maski na tržištu može da se diše, niz nelogičnosti je predugačak. O uticaju Covid infekcije na fertilitet i vid se ne priča, a naročito kod vakcinacije onih koji već preležali je problem izražen.
    (Tri Tacke, 14. oktobar 2021 02:29)

    # Link komentara

  9. Moj savet ljudima je da ne citaju studije koje ne ukljucuju delta varijantu, a takvih je vecina. To sto je vazilo - vazilo je. Virus je mutirao i mutirace (ili su napravili vise njegovih varijanti, svejedno). Svako moze da oboli od novog soja, i vakcinisani i oni koji su prelezali i rasprava na tu temu postaje glupa. Ljudi su se vec opredelili, nema tu vise nacina da se neko ko to ne zeli - vakcinise. Polovina se vakcinisala, 10-15% su tvrdokorno protiv vakcina, a ostali su izabrali sistem - neka bude volja sudbine. Zapravo, po vecini pitanja tako odlucujemo i to je to. Po definiciji stvari ovo vise nije pandemija, jer smo na pragu da udemo u trecu godinu, niko vise i ne boluje od istog virusa. Bice kao i sa gripom, jedne godine ga dobijes, druge ne, pa ga dobijes 2 puta uzastopno, pa 5 godina ne...Ovo je verovatno sad virus koji ce ziveti sa nama zauvek i godisnje ce odnositi odredjeni broj zivota, kao i mnoge druge bolesti. Implikacije toga cemo tek gledati. Bojim se da mnoge stvari koje su u proslosti uvodjene zbog necega imaju tedenciju da ostanu na snazi i kad prodje uzrok. Ne zaboravite da su i kondomi uvedeni samo privremeno. Kako su drzave uvele pasose posle Velikog rata, kako su uvele strozu kontrolu nakon 11/9, tako ce i neke stvari koje su uvedene zbog kovida ostati verovatno zauvek. Jedno je u istoriji izvesno - nikad nije bilo povratka na staro, a cini mi se da ljudi upravo to ocekuju.
    (Nenad, 14. oktobar 2021 00:37)

    # Link komentara

  10. > ali jedna doza vakcine 11 puta stvara jači imunitet od preležane korone", tvrdi ona.

    Ovakvih neodmerenih i skoro sasvim sigurno netacnih izjava je bilo koliko hoces.. I posle kao "zasto otpor" ideji koju promovisu ljudi koji ovako govore? Pa da mi kaze "Evo ti 100 evra" pobegao bih od nje, a kamoli sta drugo.
    (mislim stvarno vise..., 13. oktobar 2021 23:55)

    # Link komentara

  11. pametni slusaju pametnije, a budale ne vredi ubedjivati….
    (plazoje, 13. oktobar 2021 23:18)

    # Link komentara

  12. za gospodina koji me je pitao za studiju iz izraela, prosledjujem studiju ispod gde može da pročita ono o čemu sam napisao u komentaru:

    [link]
    (Ajde, 13. oktobar 2021 22:39)

    # Link komentara

  13. Ja sam morala da potpisujem da mom detetu izvade mlecni zub koji se klimao a zbog kojeg sam ga i dovela. Danas se sve potpisuje jos malo kod fruzera cemo se potpisivati
    (Dosadni ste, 13. oktobar 2021 17:48)

    Nije tačno!
    Potpisuje se samo onda kada donosiš odluku suprotnu od preporuke lekara! Ti razmisli šta ti je zubar rekao, a na čemu si ti isistirala.
    "Sedi krivo, ali zbori pravo!"
    (Staka Zulu, 13. oktobar 2021 22:26)

    # Link komentara

  14. Ova doktorka je original Kisicka, samo da se ofarba u plavo.
    (Milorad, 13. oktobar 2021 21:42)

    # Link komentara

  15. Ko sisa organizam, kad mu je prirodni imunitet nicemu ne sluzi, ali zato su tu vakcine da mu se 6 puta godisnje napuni imunitetni rezervor, ma to je ljudi poslednja rec tehnike, ako ne verujete doktorima, verujte metaloglodacu koji je u penziji.
    (Milorad, 13. oktobar 2021 21:40)

    # Link komentara

  16. Tri puta vakcinisana u DZ Savski venac i nijednom me lekar nije pregledao i pitao nešto u vezi zdravlja, bolesti, alergija.
    (neko, 13. oktobar 2021 21:22)

    # Link komentara

  17. Ne bi verovao, postoje ljudi koji rade skoro 70 sati nedeljno u laboratorijama..ali ko bi vama antivakcinašima doakao..
    (Dr, 13. oktobar 2021 13:23)

    Verujem da pistoje takvi ljudi, ali na osnovu čega oni zaključuju, ako merenje antitela nije validan parametar (kako je doktorka rekla). Pre bih poverovao da ste rekli da su statističari to izračunali nego ljudi u laboratorijama koji ne mere antitela.
    (Arsenije, 13. oktobar 2021 21:14)

    # Link komentara

  18. verovatno je mislila na visinu antitela kad kaze 11 puta jaci kad se da vakcina. ta studija koja pokazuje da je prirodni imunitet bolji je gledala broj reinfekcija nakon odredjenog vremena.
    (vakcinisite se, niste dovoljno pametni, 13. oktobar 2021 21:01)

    # Link komentara

  19. Zasto da se ne rade antitela?Pa Kinezi su platili studiju.Kada odete na Sajam da primite vakcinu,ako primate trecu,posle dve kineske ,nude da vam besplatno izvade krv i izmere antitela.To rade iz Zavoda za biocide sa Banovog Brda.Ne bi Kinezi platili tu studiju,da antitela nisu bit na...
    (Aca bg, 13. oktobar 2021 20:55)

    # Link komentara

  20. Ово није вирус, ово је отров. Против отрова вакцина не делује.
    (Сеновић, 13. oktobar 2021 20:54)

    # Link komentara

  21. (Jovan, 13. oktobar 2021 19:07)

    Sad će ti Fajzerovi svedoci objasniti da je "Vašington post" u rangu "Informera" i "Kurira", a navedene institucije u rangu Megatrenda.
    (XP, 13. oktobar 2021 20:31)

    # Link komentara

  22. Ovakvi stručnjaci teraju narod da se ne vakcinise. Bolje da se ne oglašavaju.
    (Pera, 13. oktobar 2021 20:28)

    # Link komentara

  23. svaki vid provere naših reči je neregularan i ne treba ga raditi! Autopsije zabranjene, antitela ne proveravajte ni slučajno... Postade medicina vera.
    (Mika mačor, 13. oktobar 2021 16:43)

    Upravo tako, kult, sekta.
    (XP, 13. oktobar 2021 20:21)

    # Link komentara

  24. Значи, само Фајзер Србина спашава
    (Дрндоје, 13. oktobar 2021 13:10)

    Izgleda da najbolje plaćaju.
    (XP, 13. oktobar 2021 20:09)

    # Link komentara

  25. Ne bi verovao, postoje ljudi koji rade skoro 70 sati nedeljno u laboratorijama..ali ko bi vama antivakcinašima doakao..
    (Dr, 13. oktobar 2021 13:23)


    ...je li ???

    ...kako to da tih 70 sati nedeljno (i PUTA 70 GODINA) nije bilo dovoljno da se pronadje lek za kancer (do sada bi ta bolest trebalo da se leci lakse i od kijavice) !
    ...eto, vakcina za ovu "opaku" bolest je pronadjena PREKO NOCI (cim se saznalo da Rusija i Kina imaju vakcinu) i sad cveta rat farmaceura koja je bolja i ko ce koju da prizna !

    PS
    Rezultati svega ovoga ce doci na naplatu sledecoj generaciji...i onima posle njih (jer u telo unosimo nesto na sta jos (to isto telo) nije imao vremena da reaguje)!
    (misterX, 13. oktobar 2021 19:28)

    # Link komentara

  26. @veljko
    Битно да сте ви писмени. Ја сам прележао (само зато што сам био у карантину) корону. После тога свака три месеца вадим антитела и сваки пут до сада (радио 3 пута) ми се број антитела повећао. Сви, али баш буквално сви, који су се вакцинисали, када год су вадили антитела сваки пут број им је опадао (причам о људима из моје околине). То што госпођа докторка прича је стварно чудно. Ја имам тачно 92 пута више антитела од потребног (по мерама СЗО) да сам се вакцинисао онда бих по докторкиној причи имао 1000 пута више. Тако да и даље мислим да природно заражавање вирусом је боље од било које вакцине. Надам се да ћете ми објавити коментар (пошто многе до сада које сам писао о теми антитела нисте објављивали)

    Onda si verovatno imao ponovnu infekciju koja je povećala broj antitela. Ja sam merio, 4 meseca nakon preležanog: spike igg elsa metod 8,76 i 5,76 nakon 6 meseci, ref.vrednost>1. Zato i ne treba meriti, doktorka je u pravu. U medlab laboratoriji kada sam prvi put tražio da mi mere stručno lice mi je reklo da to ne radim pošto ću sam izvlačiti loše zaključke. Isto to mi je rekao i najstručniji imunolog u mom gradu lično, da antitela na spajk protein nemaju bitnost u našoj otpornosti prema infekciji. Vakcinu treba primiti svakako.
    (Bojan, 13. oktobar 2021 19:17)

    # Link komentara

  27. Sve mi je ok što je rekla, ali to da je vakcina jača 11 puta od prirodnog imuniteta, e to mi je baš upitno.

    Evo teksta iz Vašington posta: [link]/

    Govori baš o tome.

    Problem je što su često informacije bile diskutabilne (na početku je bilo rečeno da samo bolesni treba da nose maske, a u stvari to su rekli jer nije bilo dovoljno maski).

    Kada lažeš za jednu stvar, ko mi garantuje da ne lažeš i za drugu.
    Što lepo ne kažu da je isto preležati kovid i biti vakcinisan - jer studije su to potvrdile.

    Ali mislim da znam šta je - kontaju da će mnogi da se radije zaraze (mladi zdravi ljudi) nego da primaju vakcinu, pa ovako sve guraju u koš - mora vakcina i da jesi i da nisi preležao. treba biti iskren, a ljdi sami za sebe da preuzmu odgovornost.
    (dejan, 13. oktobar 2021 19:13)

    # Link komentara

  28. Svesno iznosi neistine:

    dr Marija Zdravković
    Kada treba primiti vakcinu nakon preležanog kovida 19?
    "Najranije mesec dana posle, a najkasnije tri meseca nakon preležavanja, jer posle tri meseca osoba je podložna da opet dobije virus, vakcina je 11 puta efikasnija od prirodnog imuniteta", tvrdi dr Zdravković.

    Marti Makari , profesor na Medicinskom fakultetu Johns Hopkins i Bloomberg School of Public Health, glavni urednik Medpage Today
    izvor: Washington Post
    [link]/
    2 dela iz teksta:
    1) Više od 15 studija pokazalo je moć imuniteta stečenog prethodno zaraženim virusom. 700.000 osoba studije iz Izraela pokazuje da oni koji su doživeli ranije infekciju imaju 27 puta manje šanse da dobiju drugu simptomatično covid infekciju od onih koji su vakcinisani.
    2) Ovo je potvrdilo studiju zdravstvenih radnika (koji su često izloženi virusu) na klinici u Cleveland-u u junu , u kojoj se niko ko je prethodno bio pozitivan na korona virus nije ponovo zarazio. Autori studije zaključili su da „pojedinci koji su imali infekciju SARS-CoV-2 verovatno neće imati koristi od vakcinacije protiv COVID-19“. U maju, studija Univerziteta u Vašingtonu otkrila je da je čak i blaga covid infekcija rezultirala dugotrajnim imunitetom.
    (Jovan, 13. oktobar 2021 19:07)

    # Link komentara

  29. Kako možete da garantujete nešto i da nas terate da se vakcinišemo? i.. onda nam date papir da potpišemo da se vakcinišemo na ličnu odgovornost?
    Evo doktorka hoću da se vakcinišem ali na vašu odgovornost i odgovornost svih koji nešto tvrde i očigledno nemaju pojma!
    (samo kažem, 13. oktobar 2021 19:06)

    # Link komentara

  30. Moramo da živimo sa ovakvim narodom kakav imamo. Školovanje se zapustilo decenijama ako ne i vekovima, o vaspitanju da ne govorim. Generacije će proći dok narod malo ne civilizujemo. Sprdaju se sa civilizacijom.
    (Laza, 13. oktobar 2021 17:58)
    Dragi Lazo, u to ime ujutru pravo po cetvrtu dozu, pa od sledeceg meseca predji na desnu ruku... Onako prosveceno, obrazovano i civilizacijski.
    (Nbg, 13. oktobar 2021 19:02)

    # Link komentara

  31. ..ne vadite antitela da ne vidite da ih nema, ja to tako razumem..
    (Ivana, 13. oktobar 2021 19:01)

    # Link komentara

  32. Reći da je imunitet od vakcine 11 puta jači od onoga stečenog preležavanjem bolesti je potpuna besmislica nedostojna akademskog zvanja.

    Pa ministarstvo zdravlja Izraela je nedavno objavili studiju iz njihove zemlje po kojoj je pokazano da je imunitet stečen preležavanjem višestruko jači od onoga dobijenog od vakcine.

    Organizam nije glup sistem koji će zbog vakcine koja ga 'folira' da se razboleo stvoriti jaču odbranu nego od stvarne bolesti koja ga napadne

    Majka od 89 godina 5 meseci nakon ležanja u bolnici ima antitela 90 na testu gde je referentna vrednost 1 , znači 90 puta više. Ako uzme vakcinu na to organizam će trošiti postojeća antitela ili će po doktorku stvoriti. nova specijalno za vakcinu a ona stara će da ostanu.
    (Sale, 13. oktobar 2021 19:01)

    # Link komentara

  33. "SvakI pacijent koji ide u bolnicu da se operiše potpisuje saglasnost o tome, odluka pacijenta je da želi da se operiše ili ne, vi i kada ulazite u bolnicu potpisujete saglasnost da primate terapiju koja vam je namenjena, to je obična procedura i to je normalno"

    Stvarno?!
    A zašto ja nisam morao da potpišem niti jedan dokument kada sam vakcinisao svoju decu svim dečjim vakcinama?!
    (Staka Zulu, 13. oktobar 2021 18:51)

    # Link komentara

  34. nista mi nije jasno.....prelezao sam koronu...vakcinisan sam i revakcinisan u aprilu....pre 10 dana radio proveru antitel,imam 473 ref.vrednost je 1....i opet da se vakcinisem....zastooo
    (realno, 13. oktobar 2021 18:48)

    # Link komentara

  35. Kada budete legli u bolnički krevet zaraženi od kovida imaćete svo vreme ovoga sveta da isčitate svoja pametovanja u komentarima zašto niste hteli da se vakcinišete, ali tad će biti kasno... S tim u vezi, vlast bi trebalo da zabrani pristup nevakcinisanima bolničkim objektima, neka se leče kod kuće. Ili još bolje, neka ih leči onaj koji ih je ubedio da su vakcine opasne. Molim lepo, zašto ste licemeri..? Ako ne verujete u vakcine, onda ne verujete ni u nauku, niti u jedno naučno dostignuće... Imate lekovito sredstvo sa kojim neće završiti u bolnici ili na respiratoru, ako ga nećete onda time preuzimate potpuno odgovornost za svoje postupke. Ovako, svakome je dato pravo da filozofira a da ga to uopšte ne košta.
    (Djoksa, 13. oktobar 2021 18:47)

    # Link komentara

  36. Samo jedno pitanje: kojom naučnom metodom ste utvrdili da vakcinisani jednom dozom imaju 11 puta jači imunitet i koja je jedinica za imunitet?
    (Boža, 13. oktobar 2021 18:47)

    # Link komentara

  37. Ma najbolje zabranite da se mere antitela, sta ima ko da zna da li vakcine deluju. Ako mi kazemo da deluju, onda deluju. I ove Fajzer s metalnim opiljcima, siguran sam da su dobre.
    (dr. mengele, 13. oktobar 2021 18:45)

    # Link komentara

  38. Mere je antitela je samo biznis
    "To je biznis za te ljude koji se time bave, to je samo papir i on ništa ne znači. Imamo veliki broj osoba posle preležane korone koji imaju dokaz o visini antitela, a dobili su koronu, to ništa ne garantuje..."

    Izjavi žena u danu kada Američka agencija za lekove odbija Moderninu vakcinu kao buster vakcinu jer ne stvara dovoljno antitela. To je zvanično obrazloženje.
    (Staka Zulu, 13. oktobar 2021 18:43)

    # Link komentara

  39. Ne omalovažavam naše ljekare ali su Rus stručnjaci bolji i ni jedan nije izneo tako nešto!!!
    (katić, 13. oktobar 2021 18:40)

    # Link komentara

  40. .... onaj ko je preležao koronu sa veoma slabim simptomima , zašto je za njega imperativ da primi vakcinu ... to lepo objasnite narodu ... stručno ...
    (S, 13. oktobar 2021 18:26)

    # Link komentara

  41. Pa eto ni ja ne poznajem nikoga ko je preminuo od virusa. Ne poznajem, ali sam čuo za takve slučajeve. Kao što sam čuo i za slučajeve ljudi koji su preminuli vakcinisani pa čak i za jedan slučaj gde je osoba preminula zbog jake reakcije na vakcinu.
    (vagus, 13. oktobar 2021 18:25)

    # Link komentara

  42. "Razbila zablude"!?
    Jedino sto je ova doktorka razbila je njen kredibilitet.
    (Grizli Adams, 13. oktobar 2021 18:14)

    # Link komentara

  43. Nije je sramota, ucila 6+ godina medicinu da bi posle dopustila da je politika ubedi u nesto sto znaju ljudi koji nisu medicinari.
    (Jeca, 13. oktobar 2021 18:02)

    # Link komentara

  44. Moramo da živimo sa ovakvim narodom kakav imamo. Školovanje se zapustilo decenijama ako ne i vekovima, o vaspitanju da ne govorim. Generacije će proći dok narod malo ne civilizujemo. Sprdaju se sa civilizacijom.
    (Laza, 13. oktobar 2021 17:58)

    # Link komentara

  45. Revakcinisan 26.6.2021. godine. I kad bih trebao da imam najači imunitet na kovid, ja ga zakačim. Evo ležim kući i bolujem. I gde je tu 11x jači imunitet kad se vakcinišeš. I da ne bude zabune, nisam nikad bolovao i imam odličan imunitet.
    (Goran, 13. oktobar 2021 17:51)

    # Link komentara

  46. Draga koleginice kako znate da je vakcina, i to koja? Fajzer ili Sinofarm snažnija 11 puta posle 3 meseca od preležane Korone od prirodnog imuniteta? To znači da ste radili kliničku studiju i poredili dve grupe ljudi i merili antitela vakcinisanima i nevakcinisanima posle 3 meseca od preležanog kovida. Jel ste to radili? Niste. Čiju studiju ste koristili? Jel rađena bez merenja antitela? Jel rađena na Fajzer i Modernu ili Sinofarm i Sputnjik? Vi ste ti koji proizvoljnim naglabanjima potpuno zbunjujuće narod? Zašto onda treća doza vakcine posle 6 a ne posle 3 meseca?
    (Dr, 13. oktobar 2021 17:49)

    # Link komentara

  47. Ja sam morala da potpisujem da mom detetu izvade mlecni zub koji se klimao a zbog kojeg sam ga i dovela. Danas se sve potpisuje jos malo kod fruzera cemo se potpisivati
    (Dosadni ste, 13. oktobar 2021 17:48)

    # Link komentara

  48. Drago mi je sto citam puno mudrih komentara. Ipak, nije mi jasno odakle svo to znanje, iskustvo i informisanost proizilazi. Ovde se vodi pravi mali verbalni rat za i protiv vakcine. Uistinu nemam nista novo sto bih dodao jedino se brinem za ove protivnike i sumnjicavce kojima ocigledno nista nije do kraja jasno i koji sumnjaju u sopstvenu senku a i u svetsku zaveru protiv covecanstva. Cemu toliki animozitet prema vakcinisanima. To je stvar izbora a: cipovanje, zasto "na sopstvenu odgovornost" i da li se treba vakcinisati po punom mesecu ili je i to mozda opasno, antivakserima ipak preporucujem da zarazu ne isprobavau na sopstvenoj kozi jer im se taj stav lako moze obiti o glavu najskupljim cenom.
    (Si, 13. oktobar 2021 17:47)

    # Link komentara

  49. Koliko autobusa odlazi zdravih svaki dan iz Srbije?!!!!
    (joca lepak, 13. oktobar 2021 17:46)

    # Link komentara

  50. @sasha

    Dzaba pricate to polupismenim antivaxerima. Oni sve znaju bolje od vas.
    (mile, 13. oktobar 2021 17:09)

    Битно да сте ви писмени. Ја сам прележао (само зато што сам био у карантину) корону. После тога свака три месеца вадим антитела и сваки пут до сада (радио 3 пута) ми се број антитела повећао. Сви, али баш буквално сви, који су се вакцинисали, када год су вадили антитела сваки пут број им је опадао (причам о људима из моје околине). То што госпођа докторка прича је стварно чудно. Ја имам тачно 92 пута више антитела од потребног (по мерама СЗО) да сам се вакцинисао онда бих по докторкиној причи имао 1000 пута више. Тако да и даље мислим да природно заражавање вирусом је боље од било које вакцине. Надам се да ћете ми објавити коментар (пошто многе до сада које сам писао о теми антитела нисте објављивали)
    (veljko, 13. oktobar 2021 17:45)

    # Link komentara

  51. Nema ova pojma o zivotu. Boze oprosti joj. Nije ona kriva!
    (kaksi, 13. oktobar 2021 17:37)

    # Link komentara

  52. Ja sam vakcinisan. Protivim se tome da se bilo šta radi na silu. Nećete nikakvim propagiranjem ubediti ljude da se vakcinišu, jednostavno neće uspeti.

    Potrebno je više poverenja u lekare i državne organe, a njega sasvim opravdano nema. Prema tome, treba ulagati u zdravstvo, čistiti ga od korupcije i popravljati državu na svim nivoima. Dakle, ništa ni od toga.

    Sve u svemu, ko se vakcinisao - vakcinisao se i to nam je to.
    (Aki, 13. oktobar 2021 17:30)

    # Link komentara

  53. ...idite kod dr Nestora, Jovane i sličnih opskurnih likova. Idite kod tipova u vašim Viber grupama koji šeruju antivax sadržaj, a do juče su mislili da RNK i DNK znače Ranko i Danka.
    (xyz, 13. oktobar 2021 15:28)

    A možda bi Vi,
    umesto što nas tako bahato šaljete
    kod krajnje neozbiljnog dr Nestora,

    mogli da nam rastumačite ove nelogičnosti
    koje čujemo od, nikog drugog do
    opskurne direktorke KBC "Bežanijska kosa":

    1. U kojim jedinicama je izmereno da je vakcina 11 puta efikasnija od prirodnog imuniteta koji organizam stiče posle preležane zaraze, ako to nema veze sa nivoom antitela?

    Trebalo bi sve da ih je sramota, koliko nelogičnosti ima u njihovim izjavama.

    Totalna nekompetencija "stručnih" ljudi.

    Prosto da se čovek zapita,
    da li je moguće da ima toliko studenata medicine
    koji bubaju napamet gradivo,
    bez ikakvog razumevanja, bez ikakve logičke povezanosti,
    bez ikakvog uzročno-posledičnog sagledavanja sopstvenih reči.

    Bolje im je da ćute, samo odvraćaju ljude od vakcinacije.
    (ćutanje je zlato, 13. oktobar 2021 17:23)

    # Link komentara

  54. Dr, 13. oktobar 2021 13:23...Zasto vredjate ljude?Sta ljudi da misle kada i dan danas govore upravo eksperti da ne znaju nista o virusu.Nadjite mi u kom naucnom radu je opisana transmisija bolesti?Jedan!Nego sve pod parolom "Bolje umreti i vakcinisan nego nevakcinisan".Ali isto i za ove sto se prave ludi pa bolesni idu na posao,salju bolesnu decu u skolu.BOLESNI MOZETE SAMO KOD LEKARA!
    (Dr Ana, 13. oktobar 2021 17:17)

    # Link komentara

  55. Doktorka, koji je parametar na osnovu koga tvrdite da vakcina daje 11 puta veći imunitet od onih koji su preležali (spadam u tu grupu i tri puta sam proveravao antitela) ako to nije količina antitela? Kada nešto tvrdite onda morate da navedete "izvor" ili "parametre" na osnovu kojih iznosite tu tvrdnju. Zna se šta su validni ili naučni dokazi. Pozdrav!
    (B.Živković, 13. oktobar 2021 17:12)

    # Link komentara

  56. @sasha

    Dzaba pricate to polupismenim antivaxerima. Oni sve znaju bolje od vas.
    (mile, 13. oktobar 2021 17:09)

    # Link komentara

  57. Nikada ne komentarisem lekare, jer smatram da strucnjaci treba da vode glavnu rec. Problem sa ovom izjavom je sto je u totalnoj suprotnosti sa izjavama lekara i profesora sa najprestiznijih medicinskih skola (Hopkinsa, Stenforda, Harvarda, Jejla) i naucnih studija koje potvrdjuju da je prirodni imunitet visestruko bolji (jaci, dugotrajniji) od vakcine. Ako je tako, doktorka ne moze da ignorise te cinjenice, jer to onda prestaje da bude nauka. Kao laiku mi je nemoguce da procenim ko je u pravu i to je veliki razlog zasto su ljudi neodlucni, pogotovu oni koji su prelezali.
    (Sustina, 13. oktobar 2021 17:07)

    # Link komentara

  58. "mislite da mi radimo sa strane i da krijemo obolele koji su vakcinisani?"

    Da radili ste, radite i radićete. Znači i ova komisija koja treba da otkrije zašto se manipulisalo sa brojevima je formirana bez veze? Prelezao sam i neću se vakcinisati i nećete me ubediti da je vaša vakcina bolja od prirodnog imuniteta.
    (Građanin dobrih namera, 13. oktobar 2021 17:06)

    # Link komentara

  59. Pa cim ne prepurucujete merenje antitela.onda nesto mutite.Pa sami dovodite narod u zabludi.
    (Schaffhausen, 13. oktobar 2021 16:56)

    # Link komentara

  60. Za potpisivanje prilikom primanja vakcine ne bih se slozio.
    Radim u tropima i primio sam 15ak razlicitih standardnih vakcina i nijednom nisam potpisivao nikakvu saglasnost.
    (Milan, 13. oktobar 2021 16:52)

    # Link komentara

  61. "Imamo pacijente koji su prvi put preboleli kovid bez većih problema, a drugi put došli do respiratora. Korona vam uništava imunitet, zato morate i nakon preležavanja da se vakcinišete", naglasila je doktroka. Kako će onda vakcina da mi vrati imunitet ako ga je korona uništila...zbog ovakvih stručnjaka se ljudi ni nevakcinišu...
    (vakcinaš, 13. oktobar 2021 16:51)

    # Link komentara

  62. @xyz Je li taj vanserijski humor posledica vakcinacije, ili ti je to nesto od ranije?
    (Ja sam, 13. oktobar 2021 16:49)

    # Link komentara

  63. svaki vid provere naših reči je neregularan i ne treba ga raditi! Autopsije zabranjene, antitela ne proveravajte ni slučajno... Postade medicina vera.
    (Mika mačor, 13. oktobar 2021 16:43)

    # Link komentara

  64. Овакви нервирају и мене који сам вакцинисан.
    Ради се о манипулацији која траје, а коју не критикују само глупи људи - ваксери и антиваксери. Променили су сто прича. И ово је на читавом свету случај. Било: "колективни имунитет се стиче када вакцинисаних и оних који су прележали вирус буде 70%. А онда је било да треба да буде 80%, па 90%, па се говори како прележан вирус не значи ништа, па да и вакцинисани преносе вирус, да могу и да се заразе (то је било пре делте, она само служи као коначан аргумент), па да треба трећа доза, иако се тренутна вакцина тиче "старих сојева". Имамо 1000000 регистрованих случајева, Кон пре тога годину дана причао како има неколико пута више асимптоматичних. А "антирежимски" медији говоре како има још више него што режим каже. И, шта све то значи? Не постоји имунитет? Не постоји излаз? То је само подлога за хаос.
    (Апоплекс, 13. oktobar 2021 16:40)

    # Link komentara

  65. Sta kaze vakcina bolja od prirodnog imuniteta, ah da zato je primamo na sopstvenu odgovornost
    (Nikokaoja, 13. oktobar 2021 12:31)

    Ako se plašiš vakcine onda ti preostaje da testiraš organizam i sticanje prirodnog imuniteta. Vakcina ili Oče naš....pitanje je sad!
    (Bgd, 13. oktobar 2021 14:52)

    Vakcina ili Oče nas kod virusa cija je smrtnost 0,88%!?
    (realno, 13. oktobar 2021 16:40)

    # Link komentara

  66. Ova je dr. kao i dr. Sekler.
    Ja ne znam u kojoj skoli se to uci da je vestacki imunitet jaci od prirodnog?
    (darko, 13. oktobar 2021 16:39)

    # Link komentara

  67. Zato ja jedem sirova jaja i nikakve bolesti me ne more... Neverovatan izvor: magnezijuma, kalcijuma, fosfora, kalijuma, cinka, vitamina A i D... E sad sto se vrsila ogromna propaganda za salmonelu, to je samo zato sto ne zele da budemo zdravi. Sirovo jaje=zbogom bolesti i doktori.
    (Coabree, 13. oktobar 2021 13:01)

    To objasni mojoj mami koja je preminula od raka i mojoj tetki koja preminula od korone. Debilu jedan.
    (Iskren, 13. oktobar 2021 15:25)

    Za debilizam gore se slazem. A mama najverovatnije nije mogla da prima terapiju adekvatno a tetki si trebao da preporucis da se vakcinise i time zaštititi. A ovi sto se lece jajima ne treba ni komentarisati.
    (realno, 13. oktobar 2021 16:38)

    # Link komentara

  68. "Ljudi misle da mi krijemo...". Da. Ljudi upravo to misle:/
    (Koncica, 13. oktobar 2021 16:38)

    # Link komentara

  69. Manite se glupih foskula o avaksima jer papagajišete ono što govore političari a ne naučnici. "Dr Marija Zdravković tvrdi da ljudi ne treba da mere antitela jer taj papir ništa ne znači i da je neophodno da oni koji su preležali koronavirus dobiju vakcinu." I šta ovde nije jasno? Da je sve bolje od zdravog čoveka ili onoga koji je preležao/pobedio virus nego su samo vakcinisani zaštićeni? Može li dr da objasni zašto oni nisu zaštićeni i šta sada rade po bolnicama? Sve koje poznajem lično a da su trenutno ili nedavno bili bolesni (dvoje u bolnici - toliko o tome da nemaju težu sliku!) su revakcinisani (jedna sa trećom dozom i primila je 35 injekcija za razbijanje tromba). Nisam antivakser jer sam primila sve vakcine, čak i protiv H1N1 za koju je SZO priznala da nije imala razmeru pandemije nego epidemije. Svi se sećaju afere Novartis i miliona bačenih na vakcine. Dakle, ovo je PRVA vakcina u mom životu koju ne želim jer je zbućkana i nikoga ne štiti. Na kraju krajeva kakva je to vakcina 21-og veka koja ne štiti trajno nego da se bockamo 3, 4... 10 puta?
    (Tara, 13. oktobar 2021 16:38)

    # Link komentara

  70. Vi što antivax pametujete u komentarima, kad se razbolite nemojte ići kod ove doktorice i kod ostalih normalnih koji savetuju vakcinaciju.
    Idite kod dr Nestora, Jovane i sličnih opskurnih likova. Idite kod tipova u vašim Viber grupama koji šeruju antivax sadržaj, a do juče su mislili da RNK i DNK znače Ranko i Danka.
    (xyz, 13. oktobar 2021 15:28)

    Licno, prelezao sam kuci kao i cela moja porodica, a sto prepisujes i parafraziras jedno te isto sa ovim forama Ranko i Danka samo pokazujes koliku težinu ima tvoj komentar. Zbog ovakvih sirenja mrznje i podele medju narodom zbog propagande se nekad ratovalo a vidim da niko nista nije naucio. Mislite malo o tome i vakcinisani i ne.
    (realno, 13. oktobar 2021 16:36)

    # Link komentara

  71. @xyz,dečko bistar si kao litar boze
    (Pomet trpeze, 13. oktobar 2021 16:32)

    # Link komentara

  72. А како госпођа зна да је вакцина 11 пута ефикаснија од природног имунитета? На основу чега, ако је мерење антитела бизнис неких тамо људи?
    (Владимир, 13. oktobar 2021 12:43)

    Ne bi verovao, postoje ljudi koji rade skoro 70 sati nedeljno u laboratorijama..ali ko bi vama antivakcinašima doakao..
    (Dr, 13. oktobar 2021 13:23)

    E pa ne bi verovao, ali od tih ljudi koje spominjete baš niko se nije usudio da kaže da vakcina stvara jačinu imunitet od prirodnog. A doktorka ako stoji iza svoje diplome neka kaže na koje istrraživanje se poziva i odakle joj podatak da je baš 11 puta jači.
    (only fools and horses, 13. oktobar 2021 16:30)

    # Link komentara

  73. Potkrepite brojevima tu teoriju da je bolji imunitet od vakcine nego prirodni! Vakcinisanih koji su oboleli je 30ak posto, a onih koji su prethodno preležali se meri u promilima ili čak ispod jednog promila - znači na 1000 obolelih, možda jedan drugi put oboljeva... Ko nije preležao treba da se vakciniše da ne ubije nekog bližnjeg, ali ko je već preležao - ma, dajte!
    (Lax, 13. oktobar 2021 16:29)

    # Link komentara

  74. Nemo samo da merite antitela, taj papir ne znaci nista. hahhahaaah naravno da papir ne znaci nista, znaci to sto pise na tom papiru... eto kako se cela medicina okrenula za 180 stepeni u zadnjih godinu dve. Sad vise prirodni imuinitet nije ni za sta, ona juce prica kako je natecena stitna zlezda odlican znak da vakcina radi, ljudi bez simptoma prenose zarazu, otpadaju prsti od korone, teraju nas da nosimo hirurske maske napravljene od plasticnog otpada... pa kako ljudi covek da vam veruje kad pricate ovakve gluposti
    (baba, 13. oktobar 2021 16:28)

    # Link komentara

  75. Deo Kriznog štaba čiji jr rezultat najveći broj umrlih i zaraženih!?!? Koji bi trebalo deo njenih izjava da mi ulije povrrenje?
    (josarian, 13. oktobar 2021 16:25)

    # Link komentara

  76. Ја примио вакцине на северу Европе и никакву сагласност нисам попуњавао нити ишта потписивао
    (ДеАр, 13. oktobar 2021 14:35)

    Kako reci da si u nekoj zemlji na crno a da ne kazes da si na crno.
    (Bre!, 13. oktobar 2021 16:21)

    # Link komentara

  77. Ja ovoj osobi i pored najbolje volje ne verujem apsoluno ništa
    (Glavni arhivator Gregorije Čvarkov, 13. oktobar 2021 16:17)

    # Link komentara

  78. Preležao sam koronu na samom početku - u martu 2020. Supruga isto. Deca koja su bila 7 dana sa nama i sasvim sigurno došla u kontakt sa virusom ali nisu ispoljila nikakve simptome. Posle toga sam više puta došao u direktan kontakt sa virusom, bez ikakvih posledica. Čini mi se da moj imunitet funkcioniše. Ne bih ga kompromitovao vakcinom. Ne znam zašto mnogi doktori menjaju ploču? U medicini se zna da je prirodno stečen imunitet - najbolji imunitet. To je do nedavno pričala dr Ana Gligić, pa odjednom i onapromenila ploču. Ne kažem da treba igrati na kartu prirodnog imunuteta - rizično je, ko nije preležao neka se vakciniše. Ali šta sa nama što smo sticajem okolnosti preležali koronu, ja još dok vakcina nije postojala. Šta se desilo sa stavom u medicini da je prirodno stečen imunitet, najbolji imunitet?
    Postoji još jedna neistina koju doktorka iznosi. Potpisivanje saglasnosti prilikom vakcinacije nije standardna procedura. Nedavno sam vodio dete u DZ da primi neku redovnu vakcinu, ništa nisam potpisao!
    (Pwra, 13. oktobar 2021 16:14)

    # Link komentara

  79. Ja se nadam da doktorka nije bila ozbiljna,kada je rekla, da vakcina stvara bolji imunitet od prirodnog imuniteta,kod osoba koji su imale Corinu....Salite se.jel tako
    (Gjjg, 13. oktobar 2021 12:56)
    Ne šali se, a i valjalo bi malo više poštovanja pokazati prema rečima stručnjaka i direktora KBC. Osim ako si kvalifikovaniji.
    Evo da ti pojasnim - imunitet nakon infekcije DRASTIČNO varira, toliko da rezultati testova ne mogu da se koriste u svrhe statistike. Sa druge strane, imunitet stečen vakcinom je veoma KONZISTENTAN. Sve ovo možeš pročitati i saznati, ali ne na socijalnim mrežama i u kafani.
    (grgur, 13. oktobar 2021 16:14)

    # Link komentara

  80. A vakcine nisu biznis!? Koliko ljudi znam u okruzenju primili po dve doze nebitno od proizvodjaca i opet kovid, upala pluca! Cak ne tvrde da su pizitivni ali obostrana upala pluca je tu!?
    (Radisa, 13. oktobar 2021 16:12)

    # Link komentara

  81. Jedni strucnjaci pricaju kao ova doktorka dok drugi imaju drugacije misljenje.
    I ovo je doktor ali prica drugu pricu:
    [link].
    Ovo je virusolog koji je izmislio MNRA pa poslusajtesta on ima da kaze:
    [link]
    Svako ima pravo da odluci sta ce da uradi. Ako sam se do sada vakcinisao protiv gripa a necu da primim ne ispitane vakcine protiv korone ne znaci da sam antivaxxer.
    (Zoran, 13. oktobar 2021 16:10)

    # Link komentara

  82. Ako toliko mrzite ljude koji se nisu vakcinisali šta vas onda boli uvo za ove ljude koji su umrli? Po vama, to su sve glupavi antivakseri. Svaki dan manje autobus glupavih antivaksera. S obzirom da se vakcina preporučuje skoro svima (jako je mali procenat onih kojima su lekari rekli da je bolje da je ne prime). Vakcinišu se onkoloski pacijenti,dojilje, trudnice,deca,hronici bolesnici. Bukvalno SVI imaju dozvolu. Mesta u bolnicama ima a i šta će vam kad vakcinisani mogu imati samo srednje tesku sliku. Ostatak su zatucani antivakseri.
    (Danka, 13. oktobar 2021 16:09)

    # Link komentara

  83. Koliko pametovanja, svi stručnjaci... Idite ljudi i vakcinišite se, šta lupate glavu,da li ste vi normalni, ko bi svesno ugrožavao zdravlje svog stanovništva, hajde razmislite, zar bilo kojoj vlasti odgovara gomila bolesnih,umrlih, ljudi na bolovanju. Vakcina je dobra stvar, to je jedino oružje koje imamo protiv ove boleštine, ne zanosite se glupostima i zavrnite rukav!
    (svašta, 13. oktobar 2021 16:06)

    # Link komentara

  84. @U Amerivi je od 185 miliona potpuno vakcinisanih od korone umrlo 6600 ljudi. Mali procenat ali nije bas mali broj ljudi.

    Od tih 6600 ljudi je za 3 (tri) osobe potvrdjeno da smrt ima veze sa vakcinom.

    Do 23.jula. 2021. godine je u USA prijavljeno 610000 mrtvih kao posledica zarazavanja korona virusom. Sto izadje oko 100 puta vishe, u odnosu na onih 6600.
    Ali "pametnom" nikad dosta.
    (Cubaka, 13. oktobar 2021 16:05)

    # Link komentara

  85. e bas je razbila...
    (salgar, 13. oktobar 2021 16:04)

    # Link komentara

  86. svaki dan umre preko 100 ljudi od srcanij oboljenja, pa niko ne dize paniku...a vi sve koji umru sa pozitivnim testom automatski svrstavate u umrle od korone!!!! Lazete ovaj napaceni narod...
    (salgar, 13. oktobar 2021 16:03)

    # Link komentara

  87. umre i od srca i od raka, a bogami odu i nekoliko autobusa na zapad u bolje sutra!
    (analiza, 13. oktobar 2021 16:03)

    # Link komentara

  88. Ово је нешто незабележено у историји медицине. Нека напише научни рад и нека добије Нобелову награду.
    (Žika, 13. oktobar 2021 16:00)

    # Link komentara

  89. Moj suprug prelezao tezi oblik kovida 19 u decembru- januaru. Ja se vakcinisala u februaru- martu. U aprilu proveravali antitela- on 4600, ja 6600. Ponovili u avgustu, on 2000 ja 800. Reklo bi se da je, ipak, prirodni imunitet jači. Posle bustera u septembru, ja imam 37000, a moj suprug ( bez vakcinacije, samo prelezao) 900. Danas se vakcinisao Fajzer vakcinom i sigurno će povećati nivo antitela, naročito kad se potpuno vakcinise ( prva+ druga doza). Sve u svemu, jači je prirodni imunitet, ali se posle deset meseci treba vakcinisati.
    (vanja, 13. oktobar 2021 15:59)

    # Link komentara

  90. Ovim antivakcinasima samo treba pomenuti slucaj juce preminule 19-godisnje djevojke iz Niksica ili onih trudnica koje su bile nevakcinisane,pa da ucute zauvijek !ITreba im spomenuti i prisilnu vakcinaciju protiv variole koja je i zaraznija i smrtonosnija od kovida 1000 puta.Ziv covjek se bukvalno raspada i umire u najgorim mukama.Ali su zato ondasnja drzava i JNA bukvalno na silu pod prijetnjom oruzjem ubrizgavali vakcinu (koja je mnogo opasnija nego ove protiv kovida )svima pa i onima koji nisu smjeli da je prime !Ali je tako epidemija sasjecena u korijenu i broj mrtvih bio svega oko 40.Na 20 mil stsnovnika !
    (milos, 13. oktobar 2021 15:59)

    # Link komentara

  91. Doktorka ne govori istinu. Pre neki dan sam vodio dete u DZ da primi vakcinu. Apsolutno ništa nisam potpisao. Tako da minus za doktorku.
    (Ivan, 13. oktobar 2021 15:58)

    # Link komentara

  92. U Amerivi je od 185 miliona potpuno vakcinisanih od korone umrlo 6600 ljudi. Mali procenat ali nije bas mali broj ljudi.
    (objektivno, 13. oktobar 2021 12:36)

    Matematicki,to je zanemarljivo mali broj..
    0.00003666..Naravno,svaki izgubljeni zivot vrijedi jednako,ali svakog dana umre na desetine hiljada ljudi..
    (Žorž, 13. oktobar 2021 15:58)

    # Link komentara

  93. A sta je onda glupavi pcr test ako nije biznis? Sve vezano za koronu je biznis i politika. Cuj drzava odjednom brine za zdravlje ljudi.
    Godisnje od posledica duvana i cigareta umre cirka 7 mil ljudi , pa sto onda drzava ili vlade ne zabrane cigarete i duvanske proizvode?
    Koliko ih umire od gladi svaki dan? Kako ih nije sramota da guraju vakcinu kao da druge opcije ne postoje?
    Smrtnost je oko 0,4 posto na globalnom nivou, i neko ima petlju da kaze da je vakcina jedini izlaz???
    Kakve bajke! Eto cam izrael kao primer, gotovo svi vakcinisani pa opet haos. Nije vakcina jedini izlaz.
    (pina kolada, 13. oktobar 2021 15:57)

    # Link komentara

  94. A na osnovu cega naucnice mere zastitu i efikasnost vakcina ako ne na osnovu broja antitela i daju preporuke za trecu dozu ?!? Sustina je broj antitela da bi znali koliko su vakcine dobre a ne stalno se vakcinisati ili ne vakcinisati se a ne znati broj antitela.
    (Dragan, 13. oktobar 2021 13:51)

    Konačno jedno dobro pitanje o dizajnu kliničkih studija!
    Generalno, laboratorijske vrednosti u kliničkim ispitivanjima ne mogu da govore direktno o efikasnosti, već mogu samo indirektno da bolje opišu šta se dešava. Kliničke studije se organizuju tako što 50% prima ispitivani lek (u ovom slučaju vakcinu) i 50% placebo ili aktivnu kontrolu. Merilo efikasnosti su klinički ishodi, a ne laboratorijski parametri. Konkretno u ovom slučaju, broj pacijenata koji se razboleo u jednoj i u drugoj grupu. Ili broj koji je hospitalizovan. Ili broj koji je preminuo...

    Druge indikacije drugačije mere efikasnost. Evo na primer ispitujete lek koji bi bio dodatna terapija u lečenju holesterola. 50% prima taj lek uz terapiju, 50% prima placebo uz redovnu terapiju. Uključite u studiju 5000 ljudi, statističar kaže koliko dugo ti ljudi treba da se prate. Ljudi dolaze redovno na kontrole, a vi onda brojite broj preminulih, broj srčanih udara i slično u obe grupe, ali sve vreme merite i nivo holesterola. Na taj način definišete efikasnost, a slično i bezbednost terapije.
    (farmakomafija, 13. oktobar 2021 15:57)

    # Link komentara

  95. Ako se plašiš vakcine onda ti preostaje da testiraš organizam i sticanje prirodnog imuniteta. Vakcina ili Oče naš....pitanje je sad!
    (Bgd, 13. oktobar 2021 14:52)

    Ја изабрао Оче Наш, нисам се вакцинисао. Заразио се и нисам ни осетио. Сада имам огроман број антитела. Па сада ја могу да кажем да ме је Оче Наш добро заштитио.
    (veljko, 13. oktobar 2021 15:57)

    # Link komentara

  96. Ja sam se vakcinisao,ali niko me nije pregledao.Samo ti gurnu papir da potpišeš.I ko od nas zna ili je upoznat sa time šta prima!?!Nemaju pojma,kao da rade sa životinjama.....Stariji ljudi kada su dolazili za treću,pa pitaju šta oni predlažu,koju da prime...njihov odgovor je "ništa mi ne predlažemo,kako vi mislite" To je normalan odgovor!?!I ne potpisuje se za sve vakcine,dete mi je sada primilo vakcinu(8. razred).Ništa nije trebalo da se potpiše....
    (M&?€NK@, 13. oktobar 2021 15:57)

    # Link komentara

  97. Najjaca je stvar sto ovi koji zavrse u bolnici, svi kukaju kako su pogresili sto se nisu vakcinisali! Kad bolest uhvati onda ide stara.....molim te Boze pomozi.....onda bi i go&no pojeli da im bude bolje!
    (Lampa, 13. oktobar 2021 15:55)

    # Link komentara

  98. A zašto uopšte razmišljate o tome, primite vakcinu jer ne može da vam škodi! Milijarde ljudi su je primili i nikome ništa. Svi nešto pametuju umesto da slušaju nauku!
    (Srbin, 13. oktobar 2021 13:31)

    kako znaš da ne može da škodi? gde piše koliko je umrlo od vakcine, i da li negde to uopšte piše, ili se krije? i zašto se proizvođač, država, lekari, stručnjaci, naučnici i nauka ograđuju od odgovornosti za ono na šta pozivaju, a neretko i primoravaju narod.
    (Goran, 13. oktobar 2021 15:54)

    # Link komentara

  99. A zašto uopšte razmišljate o tome, primite vakcinu jer ne može da vam škodi! Milijarde ljudi su je primili i nikome ništa. Svi nešto pametuju umesto da slušaju nauku!
    (Srbin, 13. oktobar 2021 13:31)

    Ne moze da skodi? Mozda fizicki, ali psihicki ubija. Nisam antivakser niti bilo sta u tom fazonu. Pre 6 meseci sam prelezao koronu, obostrana upala pluca, 22 dana u lezecem polozaju, drugacije nije islo. I ne, nisam se vakcinisao posle, evo ni dan danas. Zasto? Taman se resim da primim Pf, posle dva dana se cujem sa drugaricom koja rece da je primila Pf i posle cula kako ce za 10 god svi koji su je primili da popadaju mrtvi! Devojka je bukvalno, ali bukvalno dobila nervni slom. Onda resim Rusa da uzmem...cujem da je sami Rusi nece..odustanem i od te..resim da uzmem kinesku, kazu padace se kao snoplje u jednom trenutku od nje...pa ko da ostane normalan? Nisam priglup, citam svetske sajtove ali ne mogu da ostanem imun na sve te price koliko god se trudio...
    (Perhan, 13. oktobar 2021 15:54)

    # Link komentara

  100. A zašto mislite da je baš ona u pravu ako njene druge kolege tvrde suportno oko prirodnog imuniteta? Kome od doktora verovati?
    (Simimax78, 13. oktobar 2021 15:53)

    # Link komentara

  101. @Значи, само Фајзер Србина спашава
    (Дрндоје, 13. oktobar 2021 13:10)
    S obzirom da Fajzer proizvodi Vijagru potpuno se slažem !
    (ispijač piva ispred dragstora, 13. oktobar 2021 15:51)

    # Link komentara

  102. izraelci uradili studiju da je 13x jači prirodni imunitet prlezanog nego neorelezanog vakcinisanog ali dobro ako dr zdravković tko kaže onda je to eto tako
    (Ajde, 13. oktobar 2021 14:01)

    To nije tačno. Dajte izvor, link, gde je objavljena studija? Za nivo antitela koje vakcine stvaraju na osnovu spike proteina koji je bezopasan trebalo bi da unesete toliku koičinu virusa da umrete pet puta. Uporedite rezultate nivoa antitela osoba vakcinisanih mRNK vakcinama i onih koji su preležali bolest. Svakako, suludo je sugerisati bilo kome da stiče imunitet zaražavanjem.
    (Darko, 13. oktobar 2021 15:50)

    # Link komentara

  103. Vi što antivax pametujete u komentarima, kad se razbolite nemojte ići kod ove doktorice i kod ostalih normalnih koji savetuju vakcinaciju.
    Idite kod dr Nestora, Jovane i sličnih opskurnih likova. Idite kod tipova u vašim Viber grupama koji šeruju antivax sadržaj, a do juče su mislili da RNK i DNK znače Ranko i Danka.
    (xyz, 13. oktobar 2021 15:28)

    # Link komentara

  104. Zato ja jedem sirova jaja i nikakve bolesti me ne more... Neverovatan izvor: magnezijuma, kalcijuma, fosfora, kalijuma, cinka, vitamina A i D... E sad sto se vrsila ogromna propaganda za salmonelu, to je samo zato sto ne zele da budemo zdravi. Sirovo jaje=zbogom bolesti i doktori.
    (Coabree, 13. oktobar 2021 13:01)

    To objasni mojoj mami koja je preminula od raka i mojoj tetki koja preminula od korone. Debilu jedan.
    (Iskren, 13. oktobar 2021 15:25)

    # Link komentara

  105. Cuj lekar pregleda pre vakcinacije - 3 puta vakcinisan, niko me pregledao nije.
    (Boki, 13. oktobar 2021 15:14)

    # Link komentara

  106. Evo ja hoću da se vakcinišem,prijavili se supruga i ja 30.09. za Sputnik i još uvek ništa.
    (Rakijaman, 13. oktobar 2021 14:55)

    # Link komentara

  107. Sta kaze vakcina bolja od prirodnog imuniteta, ah da zato je primamo na sopstvenu odgovornost
    (Nikokaoja, 13. oktobar 2021 12:31)

    Ako se plašiš vakcine onda ti preostaje da testiraš organizam i sticanje prirodnog imuniteta. Vakcina ili Oče naš....pitanje je sad!
    (Bgd, 13. oktobar 2021 14:52)

    # Link komentara

  108. Ја примио вакцине на северу Европе и никакву сагласност нисам попуњавао нити ишта потписивао
    (ДеАр, 13. oktobar 2021 14:35)

    # Link komentara

  109. Ne znam sta vam nije jasno? Ne primis vakcinu kockas se koji ces oblik bolesti dobiti, primis vakcinu imaces u preko 90% max srednje teski oblik. Vakcinom kupujete bolju sansu niko ne garantuje nista 100% u zivotu pa ni ovo. Niti je medicina nauka od 100% vec vece verovatnoce.
    (Nijejasno, 13. oktobar 2021 14:32)

    # Link komentara

  110. Sve lepo objasnila, ali kome prica....Za mene je izbor bio jednostavan: biti bolestan ili biti vakcinisan. Nikad se ne zna na koga ce, zdravog, onog sto jeded sirova jaja, ili nekog sa narusenim zdravljem (na njih jadnike pogotovo). Da li je neko izracunao koliko ce prezivelih biti u Srbiji ako se nastavi ova tendencija "pun autobus mrtvih" svaki dan?
    (Tina, 13. oktobar 2021 14:20)

    # Link komentara

  111. Zašto se ne potpisijemo kada primamo vakcinu protiv gripa?
    (Snežana, 13. oktobar 2021 14:18)

    # Link komentara

  112. Zato ja jedem sirova jaja i nikakve bolesti me ne more... Neverovatan izvor: magnezijuma, kalcijuma, fosfora, kalijuma, cinka, vitamina A i D... E sad sto se vrsila ogromna propaganda za salmonelu, to je samo zato sto ne zele da budemo zdravi. Sirovo jaje=zbogom bolesti i doktori.
    (Coabree, 13. oktobar 2021 13:01)

    Takođe i neverovatan izvor salmonele. Uživaj.
    (Brka, 13. oktobar 2021 14:17)

    # Link komentara

  113. izraelci uradili studiju da je 13x jači prirodni imunitet prlezanog nego neorelezanog vakcinisanog ali dobro ako dr zdravković tko kaže onda je to eto tako
    (Ajde, 13. oktobar 2021 14:01)

    # Link komentara

  114. Apsolutno je u pravu, a ko želi da veruje u mitove o čipovanju i vanzemaljcima nek veruje.....
    (zorz, 13. oktobar 2021 13:56)

    # Link komentara

  115. @Stankela iz magacina
    Radim kao lekar na kovid intenzivnoj jedinici u Nemackoj. U poslednja cetiri meseca sam video samo dva teska slucaja vakcinisanih pacijenata, oba sa limfomom b na hemoterapiji, oba sa smrtnim ishodom. Svi ostali su bili nevakcinisani.
    Jedan interesantan slucaj - majka i tri sina pozitivni, majka preminula, dva sina kod nas na intenzivi, a treci sin, koji je jedini vakcinisan, takodje pozitivan ali sa lakom klinickom slikom. Inace, momci su 20ak godina, bez drugih bolesti.
    (sasha, 13. oktobar 2021 13:52)

    # Link komentara

  116. A na osnovu cega naucnice mere zastitu i efikasnost vakcina ako ne na osnovu broja antitela i daju preporuke za trecu dozu ?!? Sustina je broj antitela da bi znali koliko su vakcine dobre a ne stalno se vakcinisati ili ne vakcinisati se a ne znati broj antitela.
    (Dragan, 13. oktobar 2021 13:51)

    # Link komentara

  117. Pre nego sto su me porodili carskim rezom potpisala sam saglasnost. To je normalna procedura. Sta mislite da sam odbila da to uradim a beba ugrozena i ne moze prirodnim putem da se zavrsi porodjaj?
    (Kler Frejzer, 13. oktobar 2021 13:49)

    # Link komentara

  118. Prirodni imunitet posle preležane infekcije je mnogo bolji od onoga koji se dobije vakcinom. Drugo je kad se vakcina pravi specifično za nove sojeve virusa,kao što se kod gripa radi.
    (Jelena, 13. oktobar 2021 13:43)

    # Link komentara

  119. Ja sam prvi put cisto iz radoznalosti resio da merim antitela pre 1.5 god. Niti znam da li sam prelezao koronu, nisam vakcinisan, a nivo antitela mi je i dan danas iznad preporucenog i opao samo 25% od onog pre 1.5 god.
    (Mojeiskustvo, 13. oktobar 2021 13:37)

    # Link komentara

  120. Saglasan. Narocito nikako da se mere kilogrami…
    (Merenje kilograma nikakako, 13. oktobar 2021 13:35)

    # Link komentara

  121. primio prvu dozu u februaru i posle 2 nedelje upala pluća, sve prošlo bez problema. Evo sad je prošlo 6 meseci i uporno pokušavam da saznam svaku informaciju kako bi odlučio da li da se vakcinišem opet. jedan kažu u Izraelu otkrili da je prirodni imunitet 13 puta jači, sad ova kaže da vakcina razvija 11 puta jači imunitet i da oni koji su preležali mugu da stignu do respiratora!?Svaki dan nove priče,nove teorije,nove studije,....sve različito. Ovo je prva vest da je neko uopšte pomenuo imunitet onih koji su preležali,inače podataka nula.....lud-zbunjenog....
    (Stankela iz magacina, 13. oktobar 2021 12:40)

    A zašto uopšte razmišljate o tome, primite vakcinu jer ne može da vam škodi! Milijarde ljudi su je primili i nikome ništa. Svi nešto pametuju umesto da slušaju nauku!
    (Srbin, 13. oktobar 2021 13:31)

    # Link komentara

  122. > Zato ja jedem sirova jaja i nikakve bolesti me ne more...

    Ja grickam nokte i imao sam jako slabe simptome korone. Dakle, grickanje noktiju sprečava teže oblike korone, preporučujem!
    (Gmaz, 13. oktobar 2021 13:26)

    # Link komentara

  123. А како госпођа зна да је вакцина 11 пута ефикаснија од природног имунитета? На основу чега, ако је мерење антитела бизнис неких тамо људи?
    (Владимир, 13. oktobar 2021 12:43)

    Ne bi verovao, postoje ljudi koji rade skoro 70 sati nedeljno u laboratorijama..ali ko bi vama antivakcinašima doakao..
    (Dr, 13. oktobar 2021 13:23)

    # Link komentara

  124. U Norveškoj je pre ukidanja mera sertifikat nakon preležanog kovida važio godinu dana. Upravo zbog toga što je utvrđeno da je prirodni imunitet jači. Za decu se čak tvrdi da je bolje da preleźe. Iako se i deca od 12 god vakcinišu. Kome verovati?
    (Koronara, 13. oktobar 2021 13:16)

    # Link komentara

  125. hahahahaha bolji vic nisam cuo
    (O boze, 13. oktobar 2021 13:15)

    # Link komentara

  126. Znaci to sto Inep radi je interes biznisa? A vakcine nisu interes biznisa?
    (Losmi, 13. oktobar 2021 13:12)

    # Link komentara

  127. U Americi je od 185 miliona potpuno vakcinisanih od korone umrlo 6600 ljudi. Mali procenat ali nije bas mali broj ljudi.
    (objektivno, 13. oktobar 2021 12:36)

    To znači da na milion vakcinisanih umre 35 ljudi. To je mali procenat smrtnosti. Kod nas već danima umire po 50 ljudi dnevno (1500 mesečno), a ima nas 7 miliona. Po tim podacima nije teško doći do zaključka, šta je rešenje.
    (Sale, 13. oktobar 2021 13:12)

    # Link komentara

  128. Значи, само Фајзер Србина спашава
    (Дрндоје, 13. oktobar 2021 13:10)

    # Link komentara

  129. Čemu onda služe antitela ako ne sprečavaju virus. Da je biznis jeste ali sami su pokrenuli tu priču, i građani krenuli da vrše analize. Po njoj privatne laboratorije u principu lažu. Šta je onda sa drugim analizama. Imam utisak da ovde lupeta kome šta padne na pamet.
    (boki, 13. oktobar 2021 13:08)

    # Link komentara

  130. Nije normalno da se vakcina prima na sopstvenu odgovornost!Ako država preuzme odgovornost, kad već toliko insistira da su vakcine sigurne,onda može da traži da se svi vakcinišu!Sve ostalo stvara strah da ipak nešto nije u redu sa vakcinama!
    (Zoran, 13. oktobar 2021 13:05)

    # Link komentara

  131. Zato ja jedem sirova jaja i nikakve bolesti me ne more... Neverovatan izvor: magnezijuma, kalcijuma, fosfora, kalijuma, cinka, vitamina A i D... E sad sto se vrsila ogromna propaganda za salmonelu, to je samo zato sto ne zele da budemo zdravi. Sirovo jaje=zbogom bolesti i doktori.
    (Coabree, 13. oktobar 2021 13:01)

    # Link komentara

  132. Ja se nadam da doktorka nije bila ozbiljna,kada je rekla, da vakcina stvara bolji imunitet od prirodnog imuniteta,kod osoba koji su imale Corinu....Salite se.jel tako
    (Gjjg, 13. oktobar 2021 12:56)

    # Link komentara

  133. Pa antitela štite čoveka a ne vakcine one daju signal telu da pravi antitela
    (Dejan, 13. oktobar 2021 12:53)

    # Link komentara

  134. samo neka doktorka kaze na koje istrazivanje i koji naučni rad se pozvala za tvrdnju da 1 doza vakcine stvara 11 puta jači imunitet od prirodnog .
    e zato vam je i odziv kakav jeste .
    (Tomy Čubura, 13. oktobar 2021 12:50)

    # Link komentara

  135. Evo dajem moje sto me sleduju
    (srbo, 13. oktobar 2021 12:49)

    # Link komentara

  136. Ajde lepo prvo da se kompletno medicinsko osoblje vakciniše, pa onda pričajte nešto. I da za vakcinaciju budu odgovorni direktori zdravstvenih ustanova!
    (Vili, 13. oktobar 2021 12:47)

    # Link komentara

  137. A koliko umre od karcinoma?20 autobusa?
    (miki, 13. oktobar 2021 12:45)

    # Link komentara

  138. А како госпођа зна да је вакцина 11 пута ефикаснија од природног имунитета? На основу чега, ако је мерење антитела бизнис неких тамо људи?
    (Владимир, 13. oktobar 2021 12:43)

    # Link komentara

  139. primio prvu dozu u februaru i posle 2 nedelje upala pluća, sve prošlo bez problema. Evo sad je prošlo 6 meseci i uporno pokušavam da saznam svaku informaciju kako bi odlučio da li da se vakcinišem opet. jedan kažu u Izraelu otkrili da je prirodni imunitet 13 puta jači, sad ova kaže da vakcina razvija 11 puta jači imunitet i da oni koji su preležali mugu da stignu do respiratora!?Svaki dan nove priče,nove teorije,nove studije,....sve različito. Ovo je prva vest da je neko uopšte pomenuo imunitet onih koji su preležali,inače podataka nula.....lud-zbunjenog....
    (Stankela iz magacina, 13. oktobar 2021 12:40)

    # Link komentara

  140. U Amerivi je od 185 miliona potpuno vakcinisanih od korone umrlo 6600 ljudi. Mali procenat ali nije bas mali broj ljudi.
    (objektivno, 13. oktobar 2021 12:36)

    # Link komentara

  141. Sta kaze vakcina bolja od prirodnog imuniteta, ah da zato je primamo na sopstvenu odgovornost
    (Nikokaoja, 13. oktobar 2021 12:31)

    # Link komentara