Beč od sredine maja vakciniše trudnice

Beč, kao prvi grad u EU, od sredine maja počinje da vakciniše trudnice protiv koronavirusa, saopštio je kabinet pokrajinskog sekretara za zdravstvo Petera Hakera.

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. @Salerno

    Doroti se nalupala za sve pare pa je normalno da se ljudi bune.
    Isto kao i ti za tvojih 5% vakcinisanih u Nemačkoj kada je taj broj 28% i to se tek prijavljuju stariji od 60 godina.

    Ne znam da li ste toliko željni pažnje pa trolujete ili imate toliko poremećeno shvatanje realnosti?
    (Drug kontraš, 4. maj 2021 13:25)

    # Link komentara

  2. Vreme ce reci sve....
    (Gradjanin, 4. maj 2021 10:52)

    # Link komentara

  3. @Gospodar Zarin

    E moj Zarine, i vi kažete nekome da su ovce, a vi gutate ovakve gluposti?
    Reci iskreno, jesi bar otišao na sajt Eudravigilance-a da proveriš ono sto piše na sajtu? Rekao bih da nisi jer onda ne bi kao "vrhunski dokaz" postovao link na sajt koji virus naziva virusom kineske komunističke partije i ima vesti poput "Kineska 5G oprema ima oznaku COV-19 na hard disku".
    (Drug kontraš, 4. maj 2021 08:14)

    # Link komentara

  4. Zbog Fajzerovih botova evo i zvaničan EU info:[link]
    (Gospodar Zarin, 3. maj 2021 23:18)

    "Zvanican" link...jos se smejem...
    (Lola, 4. maj 2021 08:04)

    # Link komentara

  5. (Exe, 3. maj 2021 23:40)

    Za tvoju informaciju redovno idem u bioskope i pozorište pošto RADE! Vratio se iz Egipta pre mesec dana... Žurke imaš u beton hali svaki dan. Kreći se malo nemoj samo da si na društvenim mrežama.
    (Ala, 4. maj 2021 07:51)

    # Link komentara

  6. Svi antivakseri i oni koji porucuju- videcete posledice vakcinacije, su isti oni koji nisu hteli da nose maske i zbog kojih sve ovo jeste pandemija koja traje duze od godinu dana, umesto da se sve zavrsilo posle 2 nedelje... Ako pricate o POSLEDICAMA uzmite u obzir sve globalne socio-ekonomske posledice citave pandemije, sve izgubljene zivote, sva narusena zdravlja... ona nece moci da se izracunaju natednih ko zna koliko godina po okoncanju pandemije. Ali nema veze, bitno je da ste imali srece da Vasem dupetu nista nije falilo, i to je jedino bitno. Poziv na vakcinaciju u Hrvatskoj glasi- Misli na druge. Svi koji se ne vakcinisu su samoziva stoka.
    (V, 4. maj 2021 07:01)

    # Link komentara

  7. Sve je netacno u ovih par recenica. U izraelu nije radjena prisilna vakcinacija, vec dobrovoljna, s tim sto su vakcinisani imali povlastice. Velika razlika. Posledice su da se zivot tamo vraca u normalu, mere se ukidaju, ljudi se mogu okupljati i u vecim skupinama itd. Srbija je vakcinisala oko 2 miliona ljudi, jel? Kina 600 miliona. Amerika 36% stanovnistva. U EU je napokon krenula vakcinacija posle problema u dostavi. I vakcinisace se svi na kraju. Kad se bude videlo koliko je to bolja opcija od vas ravnozemljasa. Pitanje je samo koliko cete ljudi imati na dusi do tad. A o novim sojevima da ne pricam.
    (ivan, 03. maj 2021 23:30)

    nemoj pricas gluposti firme pretile otkazom ako se ne vakcinises.

    a u evropi su vise protiv vakcine nego u srbiji zasto je cela evropa i dalje zatvorena sad ima vakcina ali nece narod da ih prima.
    (realan, 4. maj 2021 04:08)

    # Link komentara

  8. Ja živim apsolutno isto kao i pre, sem sto MORAM da nosim masku kada ulazim u neki javni zatvoren prostor. Sve je potpuno normalno! Dokle više širenje straha?!
    (Ala, 3. maj 2021 22:59)

    upravo tako

    u bioskop odavno niko ne ide u pozoriste tek tuk poneka dobra prestava godisnje mozda svega 2 su bile da valja.

    na utakmice ne idem jer ne smem vodim decu.

    na putovanja da se ne lazemo 90% nas ode na more grcka crna gora e to mi je nedostajalo jedino a zimovanje pa 99% nas ne ide mimo srbije.

    tako da vec odavno sve je isto kao i pre korone.

    a ovi sto se zale sto ne mogu po evropi pa tih 10% nek se vakcinise i nek putuje.
    (realan, 4. maj 2021 04:06)

    # Link komentara

  9. Zbog Fajzerovih botova evo i zvaničan EU info:[link]
    (Gospodar Zarin, 03. maj 2021 23:18)

    Zvanican EU info je portal tima Lepota i Zdravlje? I clanak koji pausalno izneo, da ne kazem nalupetao neke brojke i sada to je istina?!?
    (zzz, 4. maj 2021 03:57)

    # Link komentara

  10. 1813
    Zbog Fajzerovih botova evo i zvaničan EU info:[link]
    (Gospodar Zarin, 03. maj 2021 23:18)

    A da stavis antivakserima statistiku umrlih? 80 lekara koji su lecili Srbiju. Stavi ime i JMBG ako imas petlju nesrecnice.
    (Kefalica, 4. maj 2021 02:01)

    # Link komentara

  11. @ala Sve potpuno normalno a moje dete ide u školu na 3 časa od pola sata. Baš normalno.
    (T2, 4. maj 2021 01:02)

    # Link komentara

  12. @zarin Dao si link na senzacionalistički članak koji potpuno pogrešno i tendenciozno (za početak, reč vakcina piše pod navodnicima) tumači podatke koje je skupila EU. To što si linkovao ima težinu samo u antivakcinaškim krugovima. Recimo,
    članak tvrdi da je vakcinu napravila kineska komunistička partija. Niko vas ne tera da se vakcinišete - ali nemojte da širite laži.
    (T, 4. maj 2021 01:00)

    # Link komentara

  13. Doroti,, he he ubola si u osinje gnezdo, pa vakseri u napad, a sve pravo si rekla, a jel znate da je u nemackoj pelcovano samo 5 posto stanovnistva, pa nisu oni ludi, pa ko nema vakcine u nemackoj pa ne moze se narod pelcovati, to mogu samo vakserima manipulirati, aha i ova dama jelena, kaze koje su to posledice od pelcovanja? Pa pelcovaj se damo pa videces sama koje su to posledice, ovako kriju podatke o nus pojavi ove nazovi vakcine.
    (salerno, 4. maj 2021 00:18)

    # Link komentara

  14. ! Ja živim apsolutno isto kao i pre, sem sto MORAM da nosim masku kada ulazim u neki javni zatvoren prostor. Sve je potpuno normalno! Dokle više širenje straha?!
    (Ala, 3. maj 2021 22:59)

    Živiš kao pre?

    Dakle nisi išao u bioskop, pozorište, na utakmicu, koncert, žurku, nije ti bila potrebna veza da bi stariji srodnik dobio medicinsku pomoć ili krevet u bolnici, putovao si gde si hteo, nije postojala opasnost da preneseš virus starijoj ili osetljivoj osobi ili da sam oboliš od novog virusa, ili da ostaneš bez posla?

    Ti mora da si đak ili student u najboljem slučaju, ali svakako imaš jako ograničen pogled na svet
    (Exe, 3. maj 2021 23:40)

    # Link komentara

  15. @mama
    Naravno da nece.
    Pored Izraela gde je uradjena prisilna vakcinacija, cije se posledice polako vide, Srbija je jedina zemlja sa velikim brojem vakcinisanih.
    U ostalim EU zemljama otpor je mnogo veliki, pocevsi od medicinskog osoblja pa na dalje...
    (Doroty, 3. maj 2021 18:45)

    Sve je netacno u ovih par recenica. U izraelu nije radjena prisilna vakcinacija, vec dobrovoljna, s tim sto su vakcinisani imali povlastice. Velika razlika. Posledice su da se zivot tamo vraca u normalu, mere se ukidaju, ljudi se mogu okupljati i u vecim skupinama itd. Srbija je vakcinisala oko 2 miliona ljudi, jel? Kina 600 miliona. Amerika 36% stanovnistva. U EU je napokon krenula vakcinacija posle problema u dostavi. I vakcinisace se svi na kraju. Kad se bude videlo koliko je to bolja opcija od vas ravnozemljasa. Pitanje je samo koliko cete ljudi imati na dusi do tad. A o novim sojevima da ne pricam.
    (ivan, 3. maj 2021 23:30)

    # Link komentara

  16. Izrael ima 30-godišnji ugovor sa Fajzerom koji je potpisao Netanjahu i otuda teror i prisilna vakcinacija. Što se brojeva tiče, EU je zvanično objavila oko 8.500 preminulih i par stotina hiljada raznih posledica. Polovina preminulih su od Fajzera, pa zato ne čudi oko 7.700 preminulih u Izraelu od Fajzera. Naravno, Netanjahu je zabranio objavljivanje bilo kakvih podataka. A za trudnice sam ranije najavio "vakcinisanje" jer je tako naređeno. U septembru idu na 12-godišnjake, a na proleće kreću na 6-omesečne bebe. Zlo.
    (Gospodar Zarin, 3. maj 2021 22:34)
    ---…--

    Ma sta 8.500, 8.5 miliona, idemo na milijarde. I sta kazes, Natanjahu zabranio iznos podataka... srecom pa ih ti imas.

    Kakvo lupetanje...
    (budibogsnama, 3. maj 2021 23:22)

    # Link komentara

  17. Ljudi šta je više sa vama i tim Izraelom?! Kao eto tamo se normalno živi, bla bla bla... I ovde se normalno živi ko to hoće i ko nije u strahu! Ja živim apsolutno isto kao i pre, sem sto MORAM da nosim masku kada ulazim u neki javni zatvoren prostor. Sve je potpuno normalno! Dokle više širenje straha?!
    (Ala, 3. maj 2021 22:59)

    Ne znam sta si hteo da kazes ovim, ali nisi ti centar univerzuma i samo tvoje potrebe. Mozda nisi primetio, teze je doci do lecenja u bolnici od raznoraznih bolesti, ljudi se ponovo zarazavaju, kovid bolnice su do malopre bile pune, mogu opet ako nastavimo ovako, ljudima ostaju dugorocne posledice od kovida, koji zahtevaju stalno lecenje. Ako vec ne maris za tudje zivote i zdravlje, sve to kosta i sve to treba neko da plati. A taj neko smo mi.

    Da ne pricam o stvaranju novih mutacija, od kojih je samo pitanje vremena kad ce se pojaviti neki soj koji je otporan na vakcinu, pa opet sve ponovo.

    I trece, niko, ama niko ne siri strah. Mediji, bar ovaj, samo izvestava sta se desava. Samo slusajte strucnjake i odgovorne i vakcinisite se, pa da zavrsimo vise sa ovim, bez mnogo pametovanja. okej?
    (ivan, 3. maj 2021 23:19)

    # Link komentara

  18. Zbog Fajzerovih botova evo i zvaničan EU info:[link]
    (Gospodar Zarin, 3. maj 2021 23:18)

    # Link komentara

  19. Ljudi šta je više sa vama i tim Izraelom?! Kao eto tamo se normalno živi, bla bla bla... I ovde se normalno živi ko to hoće i ko nije u strahu! Ja živim apsolutno isto kao i pre, sem sto MORAM da nosim masku kada ulazim u neki javni zatvoren prostor. Sve je potpuno normalno! Dokle više širenje straha?!
    (Ala, 3. maj 2021 22:59)

    # Link komentara

  20. U Francuskoj trudnice mogu da se vakcinisu jos od pre par meseci. Nisam trudna ali jedva cekam da bude i za mene. A boli li vas dusa kad procitate da umiru porodilje i bebe?
    (pizza pametnica, 3. maj 2021 22:58)

    # Link komentara

  21. Sve nuspojave vakcine koje se istrazuju lako mozete naci na googlu..ne shvatam kako ljudi ovo ne znaju i tvrde da nema nuspojava
    (mix, 3. maj 2021 22:42)

    # Link komentara

  22. Pre desetak godina na zapadu nisu hteli ibuprofen da mi daju u trudnoci posle zubara, jer je bio rizik, a sad bi da spricaju eksperimentalnim vakcinama..i to jos masa ljudi prihvata kao normalno. koje masovno ludilo!
    (zz, 3. maj 2021 22:41)

    # Link komentara

  23. Izrael ima 30-godišnji ugovor sa Fajzerom koji je potpisao Netanjahu i otuda teror i prisilna vakcinacija. Što se brojeva tiče, EU je zvanično objavila oko 8.500 preminulih i par stotina hiljada raznih posledica. Polovina preminulih su od Fajzera, pa zato ne čudi oko 7.700 preminulih u Izraelu od Fajzera. Naravno, Netanjahu je zabranio objavljivanje bilo kakvih podataka. A za trudnice sam ranije najavio "vakcinisanje" jer je tako naređeno. U septembru idu na 12-godišnjake, a na proleće kreću na 6-omesečne bebe. Zlo.
    (Gospodar Zarin, 3. maj 2021 22:34)

    # Link komentara

  24. Nebojsa, 03. maj 2021 20:08)

    Grešiš opasno, Nemci daleko od toga da hoće masovno da se vakcinišu. Ali bitno da napišeš.
    (kro-manjon, 3. maj 2021 21:40)

    Kro-manjon, to je glupost. Nemci su trenutno prvi u Evropi po procentu vakcinisanih, ako se izuzmu UK koja je imala neogranicen broj vakcina vec u januaru, i Srbije i Madjarske koje daju rusku i kinesku. Nemacki brojevi se munjevito dizu i uskoro ce preci Srbiju.
    (Johan, 3. maj 2021 22:17)

    # Link komentara

  25. @kro-manjon

    Trenutno Nemacka ima najveci procenat vakcinisanih stanovnika u Evropi posle UK, Madjarske, Malte i Srbije. Uskoro ce prestici Maltu i Srbiju. Izvor: Our World in Data. A sta je tvoj izvor?
    (Nebojsa, 3. maj 2021 22:09)

    # Link komentara

  26. Zivim u Donjoj Austriji. od 5 og do 10 og maja mogu SVI da naprave termin za vakcinaciju, bice dovoljno vakcina za sve u pokrajni. Do polovine leta bice vecina vakcinisana
    (Vlada, 3. maj 2021 22:09)

    # Link komentara

  27. Na zalost,skoro svaka austrijanka ce se vakcinisati kao po komandi...u bolnicama se utrkuju ko ce pre,ne postoji austrijanac/ka koja/ji nije vakcinisan.
    (Wien, 3. maj 2021 20:20)

    Na zalost? Sva sreca pa ne slusaju tebe da im krojis zdravstvenu politiku.
    (Nebojsa, 3. maj 2021 22:04)

    # Link komentara

  28. @mama
    Naravno da nece.
    Pored Izraela gde je uradjena prisilna vakcinacija, cije se posledice polako vide, Srbija je jedina zemlja sa velikim brojem vakcinisanih.
    U ostalim EU zemljama otpor je mnogo veliki, pocevsi od medicinskog osoblja pa na dalje...
    (Doroty, 3. maj 2021 18:45) # Link komentara

    Sve više se raspisuju antivakseri, ne mogu da podnesu da u mnogim zemljama stavljaju pandemiju pod kontrolu i da vakcine nisu štetne. Koliko su ove osobe nesrećne i pune nekog iracionalnog straha.
    (makobg, 3. maj 2021 21:49)

    # Link komentara

  29. Nebojsa, 03. maj 2021 20:08)

    Grešiš opasno, Nemci daleko od toga da hoće masovno da se vakcinišu. Ali bitno da napišeš.
    (kro-manjon, 3. maj 2021 21:40)

    # Link komentara

  30. zasto niko ne komentarise desavanja u belorusiji jer tamo nema korone izgleda da su svi pomrli jadana belorusija ostali samo lukasenko i ministri
    (ma 086, 3. maj 2021 21:40)

    # Link komentara

  31. Polako.
    Videćete posledice.
    (Sabahudin, 3. maj 2021 21:37)

    # Link komentara

  32. U Austriji nema otpora prema vakcinaciji (naravno ima izuzetaka) već ima nedostatka vakcina. Većina prijatelja je ili vakcinisana ili na listi čekanja. Oni ostali se još premisljaju.
    (M, 03. maj 2021 19:50)

    Koja glupost, Austrija dobila samo ovaj mesec 1,5 milijona doza vakcine, sledeci mesec odbija još knap 2 milijona doza. Do krajem juna će bit svaka od 7,5 milijona potencijalnih osoba za vakcinisanje sa minimum jednom dozom vakcinisan. Citaj austrijske novine i gledaj nemački tv pa ćeš videti šta je istina. Za manje od 2 nedelje Austria će da pređe Srbiju. Imaju sad već 3,3 milijona vakcinisanih. Tempo se sve više ubrzava.
    Imaš 4 različitih vakcina, uskoro dolazi peta.
    (Nedeljko, 3. maj 2021 21:21)

    # Link komentara

  33. Do krajem ovog meseca, Austrija ima 4,5 milijona vakcinisanih. Za manje od 2 nedelje prestiže Srbiju.
    (Nedeljko, 3. maj 2021 21:16)

    # Link komentara

  34. Nisam bas siguran koliko je dobro vakcinisati se u trudnoci, jer postoji dobar broj ljudi koji od same vakcine dobije visoku temperaturu, sto lako moze dovesti do ostecenja ploda. Meni nekako ne deluje kao dobra ideja. Ali opet, sta ga ja znam.
    (zhol, 3. maj 2021 20:35)

    # Link komentara

  35. Na zalost,skoro svaka austrijanka ce se vakcinisati kao po komandi...u bolnicama se utrkuju ko ce pre,ne postoji austrijanac/ka koja/ji nije vakcinisan.
    (Wien, 3. maj 2021 20:20)

    # Link komentara

  36. @Doroty Apsolutno izmišljaš. Niti je u Izraelu "prisilna" vakcinacija, niti je Srbija više neki poseban lider. U EU vakcinacija je konačno krenula dobrim tempom - Nemačka je stigla na 28% vakcinisanih prvom dozom, a još nisu dozvolili svima da se prijave. u Srbiji je trenutno taj broj 29%. Druge zemlje EU imaju slične procente. Imate detaljne podatke na "Our world in data". Imate detaljne podatke za sve zemlje. Trenutno su ispred nas: Sejšeli, Izrael, UK, UAE, SAD, Mađarska i EU nas polako sustiže. U UK je odaziv preko 90% u godištima kojima je trenutno dostupna vakcina. Tako da priča da će vakcinacija propasti baš i ne stoji, normalne zemlje uopšte nemaju problema sa odazivom.
    (T, 3. maj 2021 20:12)

    # Link komentara

  37. @Doroty

    Cestitam, slagali ste tri puta u tako kratkoj poruci: 1. Kakve su to "posledice" u Izraelu, molim vas prosvetlite nas? Izrael se potpuno otvorio, zivot tece normalno, nezeljenih posledica NEMA. 2. Srbija NIJE pored Izraela "jedina zemlja sa velikim brojem vakcinisanih" - pred nama su UK, Madjarska, USA, Čile, Malta, Emirati... 3. Kazete "U ostalim EU zemljama je otpor veliki": Prvo, ni Srbija ni Izrael nisu u EU, drugo, u svim EU zemljama otpor je manji nego u Srbiji. Italija, Spanija, Austrija, Ceska, Nemacka, Rumunija, Slovacka... ce ako se ovim tempom nastavi kod njih vakcinisanje, za mesec dana prevazici Srbiju po procentu vakcinisanog stanovnistva. Dakle, laz, laz, i opet laz. Vi ste ili placeni od strane nasih neprijatelja da sirite dezinformacije, ili ste u najmanju ruku vrlo neinformisani, tendeciozni, i opasni za javno zdravlje.
    (Nebojsa, 3. maj 2021 20:08)

    # Link komentara

  38. @Doroty Naravno da hoce. Moja supruga prva. Zahvaljujući njenoj trudnoći sam i ja vakcinisan “preko reda”.

    U Austriji nema otpora prema vakcinaciji (naravno ima izuzetaka) već ima nedostatka vakcina. Većina prijatelja je ili vakcinisana ili na listi čekanja. Oni ostali se još premisljaju.
    (M, 3. maj 2021 19:50)

    # Link komentara

  39. (Doroty, 3. maj 2021 18:45)

    Čemu laž da je u Izraelu vakcinacija prisilna?

    Oni samo imaju viši stepen obrazovanja i društvene odgovornosti, kao i poverenja u državu.

    I tamo su razni pod mač bato likovi na nivou statističke greške, što sveukupno više govori o nama nego njima. Zato su se i izborili sa epidemijom, za razliku od nas, iako imamo ista sredstva za to
    (R, 3. maj 2021 19:45)

    # Link komentara

  40. Naravno da nece.
    Pored Izraela gde je uradjena prisilna vakcinacija, cije se posledice polako vide, Srbija je jedina zemlja sa velikim brojem vakcinisanih.
    U ostalim EU zemljama otpor je mnogo veliki, pocevsi od medicinskog osoblja pa na dalje...
    (Doroty, 03. maj 2021 18:45)

    Da, vide se strasne posledice. Eo ih pijuckaju kafe, setaju po parkovima, idu u bioskop i generalno se socijalizuju. Apokalipsa, zaista
    (Logen, 3. maj 2021 19:41)

    # Link komentara

  41. Naravno da nece.
    Pored Izraela gde je uradjena prisilna vakcinacija, cije se posledice polako vide, Srbija je jedina zemlja sa velikim brojem vakcinisanih.
    U ostalim EU zemljama otpor je mnogo veliki, pocevsi od medicinskog osoblja pa na dalje...
    (Doroty, 03. maj 2021 18:45)

    Želim da čujem koje su to posledice?
    (Jelena, 3. maj 2021 19:29)

    # Link komentara

  42. @(Doroty, 03. maj 2021 18:45)
    aj ne siri gluposti iz Mrckovca ili Donjeg Gordnjeg.
    Evo u Becu, svabe gudndjaju svaki dan sto vakcinacija nije masovna.
    Svi hoce da prime vakcinu, cak ono sto je malo naporno sto te pitaju svakih par dana da lo ces se vakcinisati (ocekuju potvrdan odgovor) kada bude bilo raspolozivo za sve.
    Postoji blagi otpor prema AZ, a fajzera bi primali dvaput dnevo kada bi mogli...
    Pitali me bar 20 puta kolege sto nisam vec isao u srbiju da se vakcinisem, nije im jasno...(nisam isao jer necu da trosim odmor do pocetka juna, pri povratku bi morao u karantin 6 dana, pa opet toliko za revakcinaciju). Ovde od poceka juna krece masovna vakcinacija, i mozes se kladiti da ce do septembra biti veci % vakcinisanih nego u srbiji.
    (Ako su ruze, procvetace..., 3. maj 2021 19:29)

    # Link komentara

  43. Ja sigurno necu
    (Lela, 3. maj 2021 19:19)

    # Link komentara

  44. Bravo!
    (zmitjkoe, 3. maj 2021 18:59)

    # Link komentara

  45. @mama
    Naravno da nece.
    Pored Izraela gde je uradjena prisilna vakcinacija, cije se posledice polako vide, Srbija je jedina zemlja sa velikim brojem vakcinisanih.
    U ostalim EU zemljama otpor je mnogo veliki, pocevsi od medicinskog osoblja pa na dalje...
    (Doroty, 3. maj 2021 18:45)

    # Link komentara

  46. ja znam 2 vakcinisane u novom sadu.
    (ns, 3. maj 2021 18:40)

    # Link komentara

  47. bas me interesuje da li ce se vakcinisati neka
    (mama, 3. maj 2021 18:07)

    # Link komentara