1. Spadam u matorce. Primio sam prvu injekciju Fajzera. Ruka me boluckala jedan dan i ništa više. Jel to zabrinjavajuće? Možda neću moći da trčim maraton?
    (49, 14. april 2021 23:17)

    # Link komentara

  2. Ljudi nemojte više, toliko stvari koje radimo sebi, jedemo, pijemo, udišemo izaziva sterilitet, a vi se zalepili za jednu običnu "bocu". Ubeđujete nas da su Rus, Amer i Kinez udruženi u istoj zaveri, pa da li ste vi bre normalni?
    U svetu je odobreno 13 tipova vakcine za COVID, a razvija se još 80 i to u Nemačkoj, Japanu, Francuskoj, Italiji, Kanadi, Australiji, Vijetnamu, Koreji, Holandiji, Kazahstanu, Turskoj, Kubi ... hajd3 objasnite čemu sve to?
    Nećete da se vakcinišete, ne morate, nek država troši pare na preskupe lekove i opremu. Koga je briga za moju sestru lekara i njen nervi slom posle smrti dvoje klinaca u istoj noći, sama je birala tu profesiju, neka crkne i ona ionako je dovedena preko veze! Nemojte samo da neko ugrozi vaše pravo da isterujete svoje nebuloze!
    Ja prvi verujem da je ova pandemija nameštena, ali tako se i ratovi nameštaju. Kada rat počne u tvom dvorištu moraš da se boriš, nema više filozofiranja, boriš se kako znaš inače ode glava!
    (markus1975, 14. april 2021 22:56)

    # Link komentara

  3. Ma da sterilisace poslusne a ostaviti drcne da sire gene i vaspitavaju nove nepokorne ;-)
    Bice pre obrnuto
    (Ahaha, 14. april 2021 19:26)

    # Link komentara

  4. Svi kazu ispitano, testirano ali ajde ti ipak potpisi saglasnost da prihvatas rizike. Koje rizike? Pa ne zna se jos, javi se za par godina da ti kazemo.
    (Milan, 13. april 2021 23:37)

    Koja bre saglasnost se potpisuje da prihvatas rizike? Gde ti je to, pokazi! To je cista laz, ne potpisuje se nikakva saglasnost. Za vikend sam isao na vakcinaciju i nista nisam potpisao, samo sam dao podatke za evidenciju, podatke o alergijama, mogucem drugom lecenju i izabrao vakcinu.
    (Nebojsa, 14. april 2021 17:01)

    # Link komentara

  5. Zlatibor Loncar govori kao da zna Engleze i njihovu narav...Nista on nezna o Ebgleskoj Eliti koja je vladala i jos uvek vlada sumnjivim metodama. Kod njih je sve ispalnirano do tancina za 20-50 godina unapred pa i ovaj Virus koji je kao slucajno izasao iz Kineske laboritorije a sve zemlje na zapadu imaju Bakterobioloske laboratorije po celom svetu gde eksperimentisu na zivotinjama i ljudima koji im dopuste uz malu nadoknadu u novcu ili druge skrivene metode.Kako to da virus K-19 napada samo odrasle a ne mladje generacije...?Razne mutacije po cemom Svetu koje negarantuju ako si se vec Vakcinisao vec opet moras da se vakcinises i tako dolazi do Kovid Pasosa gde ce se insistirati da ga pokazes ili nema ulaska u Restoran,Kafic,Avion,Autobus razne ustanove pa cak i posao.
    (Solo, 14. april 2021 17:00)

    # Link komentara

  6. @nele Ako ja iznesem tvrdnju da od vakcine strada meniskus, da li je sada Fajzer duzan da dokaze da od vakcine ne strada meniskus?
    (T2, 14. april 2021 15:56)

    # Link komentara

  7. Idi brate nasmeja me do suza
    (@Hrvoje, 14. april 2021 15:43)

    # Link komentara

  8. @Gospodar Zrin - alkohol, seceri, zagadjenje iz vazduha, teski metali u vodi i hrani, pesticidi kojim se prska povrce, aditivi... to su sve supstance koje dokazano deluju negativno na reproduktivne celije pa ih unosite svakodnevno iako ce vam svaki endokrinolog i lekar reci da je to pogubno. Od vakcina, za koje nema ni razloga da se sumnja u to da izazivaju sterilitet jer nijedna vakcina u istoriji to nije proizvodila kao nus pojavu, trazite dokaz da ne utice na sterilitet. Svaki dan jedemo prskano voce, pa ko nam je ikad garantovao da ne izaziva sterilitet? Ako im je cilj sterilitet, kao sto neko vec rece, sto ne bi stavili to "nesto" u vec postojece vakcine ili lekove koji se na siroko koriste, nego prave pandemiju???
    (Mila, 14. april 2021 15:41)

    # Link komentara

  9. "Ne postoji nijedan jedini dokaz da vakcine protiv koronavirusa koje Srbija ima utiču na sterilitet"
    Ovo se stalno potencira, ali zar ne treba obrnuto? Treba da postoji dokaz da vakcine NE uticu na plodnost!
    Sto se tice AstraZeneka i britanaca, britanci vise od sebe vole novac. Potpisujem da bi za par desetina milijardi evra zrtvovali par hiljada Britanaca. Isto kao i vecina drugih naroda..
    Zato i nemam previse poverenja u danasnje vakcine i nacin na koje su napravljene. Mislim da bi firma sakrila eventualnu nuspojavu zarad prodaje i profita. Danasnje vakcine prave konglomerati kojima je cilj profit, nekadasne vakcine u koje imam potpuno poverenje su pravile drzave kojima je cilj bio zdravlje nacije.
    (nele, 14. april 2021 15:08)

    # Link komentara

  10. @Gospodar Zorin

    Iako članak citira zvanične podatke, analiza je naduvana i besmislena.

    -za razliku od lekova, kod vakcina se prijavljuju neželjeni događaji nakon vakcinacije (eng. AEFI) koji mogu, ali ne moraju biti povezani sa vakcinom, pa se onda ispituje šta je povezano, a šta nije (ako se čovek saplete i padne dok ustaje sa stolice i slomi ruku, taj prelom će biti prijavljen).

    -ne prijavljuje se samo 1% nezeljenih reakcija, obično je to samo 10%, ALI u njih ulazi 99% svih ozbiljnih reakcija (neće svako crvenilo biti prijavljeno, ali šlog hoće). Pri tome je procenat prijave mnogo veći kada se vrši aktivno praćenje kao što je slučaj sada.

    -ako pogledaš brojeve u tabelama videćeš da su daleko od strašnih uzevši u obzir broj primenjenih vakcina i populaciju koja je prva vakcinisana.

    -jedino gde postoji jasan trend je tromboza i posledice iste što su, gle čuda, već objavile regulatorne agencije.

    Bolje da nešto korisno naučite umesto što po opskurnim sajtovima tražite "dokaze" za vaše teorije.
    (Majstor za margarite, 14. april 2021 15:06)

    # Link komentara

  11. Da li je popečitelj zdravlja drugu rečenicu iz naslova izgovorio sarkastično ? Ako jeste odmah ga smeniti. Autošovinista ne treba da vodi bilo šta u Srbiji,a kamoli celo zdravstvo. Normalno je da Englez voli sebe I Englesku. Jedina zemlja na svetu gde je to zabranjeno i ismejavano je Srbija.
    Možda smo i zato tu gde jesmo.
    Pravda za šovinizam !
    (Čeki opinionista del cazzo, 14. april 2021 15:01)

    # Link komentara

  12. @Gospidar Zarin - a mi smo debili pa ne umemo da prepoznamo informer samo na engleskom jeziku :D. I u Informeru je pisalo da tamjan ubija koronu, ako se secas
    (Dejan, 14. april 2021 14:14)

    # Link komentara

  13. @Bojan

    Ako je cilj smanjenje populacije tek onda nema nikakvog smisla. Bogati su bogati samo dok ima siromašnih i siromašnijih. Valjda bi im bio cilj da smanje populaciju u Afriki ili Aziji. Izraelci bi onda prvo vakcinisali Palestince - a u stvari su vakcinisali samo Židove, a Palestincima nisu omogućili vakcinaciju.
    (Mariborcan1970, 14. april 2021 13:56)

    # Link komentara

  14. Izaziva sterilitet vakcina, a ovamo puši, pije, preležao 3 puta sifilis, 2 puta abortirala i po hladnom vremenu fura starke i modu..."

    Po istoj toj logici jede pecenje,pusi, pije, drogira se i nada se da ce ga vakcina spasiti...
    (Igra reci, 14. april 2021 13:14) # Link komentara

    Ovde nije pitanje vakcine koja spasava, nego da li izaziva sterilitet.
    (Berko, 14. april 2021 13:48)

    # Link komentara

  15. @Gospodar Zarin Nasao si najsenzacionalisticki sajt na Internetu i sad ti je to referenca. Mozes da nadjes clanke koji kritikuju taj isti sajt da ne prikazuje cinjenice ispravno. Evo kako njega opisuje jedan drugi sajt "Exposing Daily Expose. - A Beginner Course in Spotting Dishonest Media." Sada je moja rec protiv tvoje, rezultat je 1:1. Ne mozes da uzmes nasumicni sajt sa Interneta i da tvrdis da je to neosporna istina. Pa koliko samo u Srbiji imas tabloida koji tvrde razne budalastine?
    (T, 14. april 2021 13:35)

    # Link komentara

  16. Na papiru koji sam nosio na vakcinaciju i potpisao nigde ne pise da dajem saglasnost i prihvatam rizike. Mozete i sami skinuti taj obrazac sa e uprave i videti. Osnovni podaci i odabir kojom vakcinom zelis da se vakcinises, to je sve. Manite se ljudi zavera i pametovanja
    (mile, 14. april 2021 07:25)

    Vakcinacija nije obavezna. Nikoga nisu strazarno sprovodili. Dakle sami ste to trazili i samim tim dali pristanak za ucestvovanje u eksperimentu 3. faze ispitivanja vakcina. Trazili ste dobili ste, bilo prijavom bilo dolaskom bez zakazivanja. Ne moze drzava da snosi bilo kakvu odgovornost ukoliko ljudi sami pristaju i dolaze mecki na rupu.
    (Jovan, 14. april 2021 13:26)

    # Link komentara

  17. "Izaziva sterilitet vakcina, a ovamo puši, pije, preležao 3 puta sifilis, 2 puta abortirala i po hladnom vremenu fura starke i modu..."

    Po istoj toj logici jede pecenje,pusi, pije, drogira se i nada se da ce ga vakcina spasiti...
    (Igra reci, 14. april 2021 13:14)

    # Link komentara

  18. Ova tvrdnja "zar mislite da bi to uradili sebi" ne pije vodu, jer pricamo o psihopatama na vlasti svih zemalja svijeta. A takvi sklopovi mozgova su spremni na sve kao sto mozemo vidjeti po izjavi ovog ministra. Davno je ogoljena ta tvrdnja ministre Loncar, ne samo u vezi vakcina.
    (Bojan)

    A te psihopate na vlasti u UK imaju takvu moc da su stavili pod kontrolu nauku, univerzitete, istrazivacke agencije, medije, certifikacijske drzavne agencije, javnost pa i sama vakcina ih slusa...(milioni vakcinisanih sa manje nego sporadicnim nus-pojavama, opasna vakcina ali pod kontrolom psihomata pa se uglavnom "ponasa").
    (sociolog, 14. april 2021 13:04)

    # Link komentara

  19. A ima li dokaza da ne izaziva sterilitet?
    (Das, 13. april 2021 21:15)

    A ima li dokaza da izaziva, sem naslova iz tabloida i tvrdnji mentola sa tvitera?
    (Hetfild, 14. april 2021 12:41)

    # Link komentara

  20. Pošto su botovima sada krive trudnice, evo im malo o posledicama "vakcinacije" na populaciju: [link]/
    (Gospodar Zarin, 14. april 2021 12:37)

    # Link komentara

  21. A ima li dokaza da ne izaziva sterilitet?
    (Das, 13. april 2021 21:15)

    Ima li dokaza da slonovi ne mogu da lete...?

    Jako je tesko dokazati da nesto ne postoji - ali ti si uspeo: tvoj komentar dokazuje da tvoj intelekt ne postoji.
    (TurboNator, 14. april 2021 12:17)

    # Link komentara

  22. Ova tvrdnja "zar mislite da bi to uradili sebi" ne pije vodu, jer pricamo o psihopatama na vlasti svih zemalja svijeta. A takvi sklopovi mozgova su spremni na sve kao sto mozemo vidjeti po izjavi ovog ministra. Davno je ogoljena ta tvrdnja ministre Loncar, ne samo u vezi vakcina.
    (Bojan, 14. april 2021 12:10)

    # Link komentara

  23. kada pročitam komentare na ovu vest zaključim da će vakcinisani umreti od vakcine, ne vakcinisani umreti od virusa, pre li kasnije, neće niko ostati na planeti Zemlji. Mi smo najpametniji narod, to bi bio zaključak broj 2 iz analize komenatra.
    (@Alexa, 14. april 2021 11:58)

    # Link komentara

  24. Izaziva sterilitet vakcina, a ovamo puši, pije, preležao 3 puta sifilis, 2 puta abortirala i po hladnom vremenu fura starke i modu...
    (berkow, 14. april 2021 09:53)

    # Link komentara

  25. Zar zaista neko misli da bi Englezi ili Izraelci napravili kolektivno samoubistvo?? Vakcije protiv covid-a su sigurno onoliko koliko je to uopšte moguće u ovom trenutku. Krvni ugrušci su veoma prisutni u opštoje populaciji (1 od 1000 osoba), ako letite avionom mnogo veća je vjerovatnoća da će se pojaviti nego ako se vakcinišete sa AstraZenecom. Šta znate o lijekovima koje uzimate? Udišemo zagadjen vazduh, bacamo otpad u rijeke, jedemo svaki dan industrisko preradjenu hranu, slatkiše sa dodatkom vještackog šećera, svakim danom zagadjujemo okolinu kada se vozimo auto ili avionom.... Pod stresom smo jer žurimo u trgovinu ili na posao. Zapitajte se kako da riješimo ovaj problem sa virusom ako ne želimo da se vakcinišemo. Mnogo veća vjerovatnoća je da će neko od nas da umre od covid-a (npr. diabetičari, srčani bolesnici, starije osobe, osobe sa prekomjernom težom...) ako se ne vakcinišemo.
    (Mariborcan1970, 14. april 2021 09:34)

    # Link komentara

  26. (Milan, 13. april 2021 23:37)

    To što ti gledaš je a) samo primer, b) za potpuno novi virus tj. vakcinu za njega. Faza istraživanja je trajala jako kratko jer se već radilo na vakcinama za Sars-Cov-1, pa se jako brzo moglo preći u II i III fazu kliničkih ispitivanja. Zar stvarno misliš da po 20 doktora nauka ili magistara, potpisanih ispod svakog objavljenog rada o efikasnosti AstraZenece, Sputnika, Pfizera, Moderna vakcine - zapravo nije razmišljalo o tome, a to su ljudi iz Engleske, Nemačke, Amerike, Rusije...dok neki Milan iz Srbije jeste?
    (Juggernaut, 14. april 2021 08:56)

    # Link komentara

  27. @ Gospodar Zarin

    Englezi sada vakcinišu one koji imaju 50+ godina
    ako je u toj populaciji iko imao spontanipre će biti da je do njihovih godina a ne vakcine
    a one od 70+ bih stvarno bilo zanimljivo videti trudne :)))

    inače, UK je, pored Izraela, dala primer kako se radi masovna imunizacija
    imaju neverovatan procenat vakcinisanih iznad 50+ a od sledeće nedelje mislim počinju i vakcinaciju onih koji su u petoj deceniji života
    planiraju da do leta vakcinišu sve iznad 18 godina
    (joj bre srbi, 14. april 2021 08:53)

    # Link komentara

  28. Veća šteta je od virusa nego od vakcine. Tako da svako ko ima iole socijalne pameti će se vakcinisati.
    (Vladimir, 14. april 2021 08:50)

    # Link komentara

  29. "Obavestite ga o svakodnevnim prostestima u Britaniji. Nista nije pomogla vakcina. Ona je samo podigla broj preminulih i nista vise od toga"
    (keyboard, 
    Ja sumnjam da bilo gde u svetu mogu da se pročitaju ovakvi komentari. V. Britanija je, sa preko 1.000 umrlih svakodnevno u januaru, spala na 0 do nekoliko u aprilu. Upravo suprotno od toga što si napisao.
    (J., 14. april 2021 08:48)

    # Link komentara

  30. Izvinjavam se, ali koliko ono bješe godina "pokušavanja" treba da prodje pa da se konstatuje sterilitet!? A vi posle par mjeseci od kad je izmišljena vakcina govorite da nema dokaza da izaziva sterilitet. Nema naravno, ali za koju godinu bi ih možda moglo biti. Ja ću ipak sačekati da isprobate na nekome koga ste uspjeli da ubijedite.
    (nn, 13. april 2021 21:28)

    sacekaj, niko ti ne brani. ali ako se razbolis i potrebna ti je intenzivna, ipak ostani kod kuce i nemoj zauzimati kapacitete i opterecavati medicinsko osoblje. pacijenti sa drugim oboljenjima ne mogu da stignu na red da se lece, i umiru kod kuce od sad vec banalnih bolesti zbog vas opreznih sto se boje steriliteta sto su procitali na nekoj facebook grupi.
    (bionick, 14. april 2021 08:38)

    # Link komentara

  31. kakvo obrazlozenje....ovo dete u 3 razredu skole da je kazalo pa da bude simpaticno!
    (miki, 14. april 2021 08:27)

    # Link komentara

  32. Da li podržavam vakcinisanje? DA
    Da li sam primio sve vakcine koje treba de primim? DA
    Da li verujem Zlatiboru kad kaže da je bilo samo blagih reakcija? NE
    Da li sme da se zakune da niko nije umro ko je vakcinisan i revakcinisan? On naravno sme jer mu to ništa ne znači ali da ima umrlih ima! Verovatno bi umrli svakako ali ne treba da nas lažu.
    (Boki, 14. april 2021 08:19)

    # Link komentara

  33. Skoro sam gledao zanimljiv dokumentarac o naseljavanjnu Australije.
    Veoma su zanimljivi komentari Britanskih gradjanja koji su pristali da se presele u obećanu zemlju.
    (pera, 14. april 2021 07:58)

    # Link komentara

  34. "Ne postoji nijedan jedini dokaz da vakcine protiv koronavirusa koje Srbija ima utiču na sterilitet"

    Ne postoki ni jedan dokaz ni da ne utice, a takodje ne postoji dokaz da nece uticati na buduce generacije.
    (Nisam antivakser, ali..., 13. april 2021 22:35)

    Ne postoji dokaz ni da telefon koji drzis u ruci dok kucas komentar ne utice na plodnost...
    (peca, 14. april 2021 07:49)

    # Link komentara

  35. @CINIK Pa to što se vakcinišu po svetu od novembra je i dalje smešno kratak period za zaključke koje donosi ministar. Mada tek on nije nikakav stručnjak.
    (Milena Petrović, 14. april 2021 07:47)

    # Link komentara

  36. Ministar je pre godinu dana rekao da će krajem juna 2020 nestati korona, toliko o ministru.
    (Kritična masa, 14. april 2021 07:47)

    # Link komentara

  37. Ne radi se samo o muškarcima - "S" protein igra važnu funkciju u ženskoj reprodukciji. Osim toga, broj spontanih pobačaja kod vakcinisanih trudnica naglo je porastao za gotovo 500%, a za to postoje podaci ako ima zainteresovanih.
    (Gospodar Zarin, 13. april 2021 22:44)

    Ne, ne postoje dokazi za to. Postoji samo vest sa veoma diskutabilnog portala koju si ti postavio ovde. Idi na google scholar i molim te nadji nam istrazivanje na tu temu i onda se javi
    (peca, 14. april 2021 07:47)

    # Link komentara

  38. Ahaa isto ko sto je bolila neka stvar židove u svicarskim bankama sto im Hitler pobi sunarodnjake i donese njima zlato i umjetnine! A ne kazes da su u cijeloj Engleskoj svaki dan protesti!
    (Joza mali, 14. april 2021 07:45)

    # Link komentara

  39. "Lončar je kazao da nijedan proizvođač ne garantuje 100 odsto zaštitu, ali je sigurno da će vakcinisani biti zaštićeni."

    Sam virus prezivljava 99,8% ljudi, vakcina ne stiti 100%!!!

    Molim nekog matematicara da mi resi ovaj zadatak, jer nekako mi se cini da tu neko nekoga!!!
    (acca, 13. april 2021 22:45)

    Niko tu nikoga ne vara, vec ti samo ne mozes da razumes ni osnovnu matematiku. Virus ce preziveti 98% stanovnistva ne 99.8%. Dva posto je jako velika cifra inace. Vakcina stiti na primer 95% od smrtnog ishoda, to znaci da od ovih 2% koji bi umrli prezivece njih 95%. Na milion ljudi od korone ce umreti 20 000 bez vakcine a sa vakcinom 1000 . Malo ukljuci vijuge pre nego sto ispalis komentar
    (mile, 14. april 2021 07:45)

    # Link komentara

  40. AstraZeneka nije Engleska(VB) nego jedna (od) korporacija kojoj je interes stopostotni profit uz nulti trošak ! Sve što ona prihvati da popusti narodima i njihovim državama je za Astru nužno zlo(porez,Zakon,ljudska prava,zdravlje,obrazovanje,odbrana,istorija,geografija i sl) i najbolje ako može bez !
    (Superhik, 14. april 2021 07:40)

    # Link komentara

  41. ma li dokaza da korona virus ne izaziva sterilitet?
    (LoL, 13. april 2021 22:50)

    Ima dokaza da moze uticati na reproduktivnu sposobnost mesecima posle prelezane korone ali za sada ne postoje dokazi o dugotrajnom sterilitetu.
    (mile, 14. april 2021 07:34)

    # Link komentara

  42. Druže, zato će te uvek i biti opozicija ;)
    (giocatore, 13. april 2021 21:39)
    A vi sto sto pisete CE TE, cete uvek biti na vlasti.
    Nazalost ☹️
    Al' kad malo bolje razmislim, uvek je i bilo tako. Nepismeni vladaju
    (Junk, 14. april 2021 07:25)

    # Link komentara

  43. Alo, zaboravite te price Englezi, Amerikanci, Srbi.

    Ovo se ne tice nijedne nacije, ovo je globalno, ne nacionalno porobljavanje. Bez i jednog metka
    (saja, 13. april 2021 23:50) # Link komentara

    Matori pa šta da radimo sad, daj neki predlog, pratiću te.
    (Života, 14. april 2021 07:25)

    # Link komentara

  44. Ko je dokon moze da pogleda studiju SZO o razvoju vakcine, tacnije vremenski sled koji razvoj treba da prati.
    Cak i u slucaju ubrzanog razvoja, faza 4 pocinje tri godine nakon razvoja vakcine. U ovoj fazi se ispituje dugorocan efekat i posledice vakcine koja se u prethodnoj fazi 3 daje HILJADAMA a ne milionima sto je sada slucaj.
    Mi smo u ovih 6 meseci poceli masovnu vakcinaciju sto ce reci zanemarili smo fazu 4 u potpunosti. Zasto niko ne govori o ovome? Svi kazu ispitano, testirano ali ajde ti ipak potpisi saglasnost da prihvatas rizike. Koje rizike? Pa ne zna se jos, javi se za par godina da ti kazemo.
    (Milan, 13. april 2021 23:37)

    Na papiru koji sam nosio na vakcinaciju i potpisao nigde ne pise da dajem saglasnost i prihvatam rizike. Mozete i sami skinuti taj obrazac sa e uprave i videti. Osnovni podaci i odabir kojom vakcinom zelis da se vakcinises, to je sve. Manite se ljudi zavera i pametovanja
    (mile, 14. april 2021 07:25)

    # Link komentara

  45. @(Gospodar Zarin, 13. april 2021 23:49)

    E našao si portal sa kojeg si preneo vest svaka ti čast! Hahahaha!
    (Bane, 14. april 2021 07:21)

    # Link komentara

  46. Evo link za ministra o spontanim pobačajima u Engleskoj nakon vakcinisanja - za 7nedelja skoro 500%. Oruđe depopulacije [link]/
    (Gospodar Zarin, 13. april 2021 23:49)

    Sa tri klika se otkrije da je ovaj portal dailyexpose poznat po laznim vestima...
    (123, 14. april 2021 07:18)

    # Link komentara

  47. Moja baka je preminula jer je primila vakcinu. Imam i napismeno dokaz. Jel sam i ja sad djilasovac i antivakser?
    (asd, 14. april 2021 07:13)

    # Link komentara

  48. Ali argument ministra zdravlja, ne bi se Englezi zeznuli.
    Em je neznalica (da objasni efikasnost pravim argumentima), em ksenofob.
    Ko ja sad kad bih diskutovala sa komsinicom, to je taj nivo.
    (asdf, 14. april 2021 07:05)

    # Link komentara

  49. Sad bar znamo zasto se Vucic odlucio za kinesku vakcinu, a Angela Merkel se rita i nogama i rukama braneci se da ne dobije Astra Zeneku.
    (nikola 44, 14. april 2021 07:02)

    # Link komentara

  50. On je kazao da je srpska agencija za lekove jedna od najrigoroznijih na svetu, te da se svaka serija vakcina kontroliše

    Ma nemoj da lažeš! Jer ste tako proveravali vakcine za decu, pentaksim!?
    (BORac, 14. april 2021 06:56)

    # Link komentara

  51. Pa, ovaj virus je i napravljen sa namerom da se starija populacija (penzioneri i hronicno tesko bolesni) sirom sveta desetkuju, a vakcina treba da "regulise" nekontrolisano razmnozavanje ljudi. Krajnji rezultat bi trebao da bude drasticno smanjenje broja ljudi na zemlji posto ova planeta nema dovoljno resursa za 7 milijardi. Postoji valjda neki razlog zasto su se razvijene zemlje nekako rezervisano odnosile prema masovnoj vakcinaciji pa je tako nadobudna Srbija postala lider u Evropi po broju vakcinisanih, jer drugi iz nekog razloga nisu hteli sa tim da zure. Kakve posledice ce to zatrcavanje pred rudu imati po srpski natalitet saznacemo verovatno prekasno.
    (eugen, 14. april 2021 06:52)

    # Link komentara

  52. Znači, koliko sam ja shvatio, moraćemo da se pelcujemo svakih 6 meseci. Jel sam dobro shvatio ili ipak nisam?
    (Đole, 14. april 2021 06:48)

    # Link komentara

  53. Ma nasima se moze verovati,sve su to veliki svetski strucnjaci. Oni koji prave vakcine neznaju njihove nus pojave ali nasi ministri sve znaju!
    (hrvat, 14. april 2021 06:46)

    # Link komentara

  54. @Oliver

    👏👏👏
    (IntruderBrokoli, 14. april 2021 06:45)

    # Link komentara

  55. Neka....
    (dimna_bomba, 14. april 2021 06:43)

    # Link komentara

  56. Mi smo u ovih 6 meseci poceli masovnu vakcinaciju sto ce reci zanemarili smo fazu 4 u potpunosti. Zasto niko ne govori o ovome? Svi kazu ispitano, testirano ali ajde ti ipak potpisi saglasnost da prihvatas rizike. Koje rizike? Pa ne zna se jos, javi se za par godina da ti kazemo.
    (Milan, 13. april 2021 23:37)

    Slabo si skapirao čemu te faze. U početnim se određuje kolika je doza, da li je bezbedna i efektivna. U fazi 3, sve to isto samo na odabranoj populaciji od 40-tak hiljada ljudi koja se smatra reprezentativnom. Faza 4 kod svake vakcine je davanje širokim narodnim masama u milionima ali i praćenje da bi se uočile eventualne retke nuspojave. Upravo zbog tog praćenja se samo naziva fazom.
    (Mare, 14. april 2021 06:35)

    # Link komentara

  57. U buduce ko razmislja da se zeni, prvo da proceri jel primila vakcinu. Ako jeste, batali jer izlgeda nece moci da radja ili ako uspe ne znas s kakvim posledicama.
    (JungSi, 14. april 2021 06:30)

    # Link komentara

  58. Eto samo za Srbiju prave specijalnu Nutelu lošijeg kvaliteta.
    (Nexus, 13. april 2021 21:54)

    Idi u poznati lanac nemačkih prodavnica, kupi Nutelu koja je full sa nemačkom etiketom, pa mi reci da li ima ikakve veze sa ovim iz ambalaže na Balkanskim jezicima.
    (Dada, 13. april 2021 22:39)

    Nisi shvatila komentar. Ne tvrdim da je Nutela svugdje ista (kao što i nije), nego da se ne radi samo o "zavjeri" protiv Srbije.
    (Nexus, 14. april 2021 06:23)

    # Link komentara

  59. Evo link za ministra o spontanim pobačajima u Engleskoj nakon vakcinisanja - za 7nedelja skoro 500%. Oruđe depopulacije [link]/
    (Gospodar Zarin, 13. april 2021 23:49)

    Ali dailyexpose.co.uk... :):):)

    Ljudi, budite ozbiljni/pametni - ne treba verovati svemu na Internetu...
    (TurboNator, 14. april 2021 06:04)

    # Link komentara

  60. Znači dvoje umrlo iako su primili vakcinu? Ok, ne štiti 100% pa je i logično da se neko zarazio i pored primljene vakcine, e sad me interesuje koliki je taj broj(može i samo kod nas), a koliko se preležalih ponovo zarazilo i koliko je od tog broja umrlo? Eto to su neka dva pitanja koja bi objasnila da li je efikasnija vakcina ili imunitet stečen(ili ne stečen) preležavanjem kovida?
    (Džoni, 14. april 2021 05:56)

    # Link komentara

  61. nema još dovoljno dokaza da vakcina uoptše radi a kamoli da ne izaziva sterilitet. nisam antivakcinaš nego kaži činjenice. ako sam se vakcinisaompre mesec dana tek za par meseci mogu da znam hoću li se zaraziti ili me štiti...
    (vasicdr, 13. april 2021 21:20)

    Izrael ima manje od 3k obolelih u ovom trenutku, sa dnevno novoobolelih ispod 200. Jaci dokaz ne moze da postoji.
    (zzz, 14. april 2021 04:12)

    # Link komentara

  62. A ima li dokaza da ne izaziva sterilitet?
    (Das, 13. april 2021 21:15)

    Da!
    (zzz, 14. april 2021 04:10)

    # Link komentara

  63. Samo da kažem da "@komsija iz NP" govori istinu i molim vas nemojte se isprdavati sa tim.

    Ja sam jedan od te trojice koji su se vakcinisali, dobili moždani udar, i preminuli.
    (Supergenije, 14. april 2021 03:51)

    # Link komentara

  64. Ajde molim Vas nemoj da ste smešni..baš vlast u Engleskoj i neke moćnike iz farmaceutske mafije boli uvo za običan narod...da li će neko da umre ili neće
    (ivan, 14. april 2021 03:50)

    # Link komentara

  65. a zar mislite da bi srbi zagadjivali svojoj deci vazduh koji disu svi u srbiji?
    (vegetarijanac, 13. april 2021 22:56)

    Srbi imaju mnogo veće poverenje u naftnu nego u farmaceutsku industriju. Prvo što detetu plate kada postane punoletno je obuka za automobil i tako ga uvode u toksični svet odraslih.
    Zar im ne bi bilo jednostavnije, ako već hoće da nas potamane, da sipaju nešto u benzin i naftu čije produkte sagorevanja svakodnevno udišemo?
    (biciklista, 14. april 2021 03:46)

    # Link komentara

  66. Lazete narod, time narusavate poverenje naroda u zdravstvo i u vakcine. Astru su zabranile neke zemlje EU iz opravdanih razloga a vi pricate kako neko vodi kampanju i propagandu protiv vakcina. Uporno forsirate pricu a cinjenice kazu drugacije. Vakcinu treba primiti ali vama ne treba slepo verovati.
    (ko-ometator, 14. april 2021 03:35)

    # Link komentara

  67. Bas si neki covek od poverenja, pa ti sigurno verujemo a i nadimak ti je poverljiv.
    (Mladen, 14. april 2021 02:40)

    # Link komentara

  68. "Gluposti, ja se sigurnije osećam u Londonu nego u Beogradu, upravo zbog tih kamera. U VB mi ni ne posedujemo lične karte, niti policija ima pravo da vas zaustavi na ulici, a kriminala manje nego u Srbiji..."

    Aha, ok. Ako kriminala nema zasto se onda osecas sigurnuje pod kamerama? Da li je mozda zato sto je London pun no-go zona za belce kao sto su delovi Croydona ili Southwarka? Ili mozda zato sto je stopa napada nozevima u Londonu najveca u Evropi, ili pak sto su stope pljacki u Engleskoj 5 puta vece od Evropskog proseka. [link]

    Srbija zapravo uopste nema vece stope kriminala od Engleske. Srbija je korumpirano i neorganizovano drustvo, puno nepotizma, primitivizma i nemara i zbog toga to samo tako izgleda neobjektivnoj 'self-hating' dijaspori. I pored toga sto od Srbije samo Amerika ima vise oruzija po glavi stanovnika, stope ubistava Srbije i Velike Britanije su skoro identicne, a ostali, blazi oblici nasilnog kriminala su u Srbiji znacajno nizi. [link] Srbija je bezbednija drzava od Engleske a Beograd je bezbedniji grad od Londona. London sa svojim getoima i no-go zonama zapravo ne moze uopste da se meri sa Beogradom po bezbednosti. A oni koji bi svoju licnu slobodu zrtvovli radi sigurnosti ne zasluzuju ni jedno ni drugo, rece jednom Ben Franklin. Pozdrav i uzivaj u svom Tier 4 lockdownu.
    (Novi Sad, 14. april 2021 02:24)

    # Link komentara

  69. Још кад би Зенека коју приме Британци и Фајзер који приме Јевреји биле истог састава као ове наше. Па ни Нутела није иста, а камоли ово.
    (Алас, 14. april 2021 01:42)

    # Link komentara

  70. @mare

    Razlika postoji. Rusi su koristili ljudski adenovirus i to 2 razlicita tipa 25 i 26 za vakcinu i revakcinu, dok su englezi koristili adenovirus simpanze, a ne coveka. Oni tvrde da je adenovirus simpanze bezopasan po ljude kao sto su bezopasni i ljudski adenovirusi. Doduse, godinama smo govorili i da su virusi korone bezopasni po ljude. Az vakcina je imala 40 slucajeva tromboembolije na 20 miliona. To nije puno, to je 4 na 2 miliona. Verovatnoca da se pogine u avionskoj nesreci je 1 na 2 miliona. Ali sputnik nema prijavljene tromboembolije, ne samo u Rusiji, nego ni u argentini, madjarskoj ili srbiji gde se koristi. Dalje, Astrazeneka je trazila pomoc od gamaleje, a ne obrnuto. To je za mene bio kljucni dokaz da je ruska vakcina bolja, jer traze pomoc od svojih politickih neprijatelja. Englezi to nikad ne bi uradili da ruska vakcina stvarno nije bolja. U ovoj pandemiji istocne vakcine su ispale bolje od zapadnih, sto je prilicno iznenadjujuce. Dakle, ne kazem da je az losa vakcina, u igri velikih brojeva uvek ce biti nekih komplikacija. Da je az jedina vakcina na raspolaganju, uzeo bih nju, ali posto mogu da biram, nisam uzeo nju.
    (Oliver, 14. april 2021 01:34)

    # Link komentara

  71. Kako ste dosadni sa Nutelom. Sve je do srpskog uvoznika a ne evropskog proizvodjaca. Ako uvoznik hoce da brzo namakne pare, trazice nizi kvalitet po nizoj ceni. Ako hoce da bude posten, uvozice sa nemackom etiketom istu kao za EU. E sad, nadjite jedan lanac, imate i to u prodaji sa nemackom etiketom i nemackim kvalitetom.
    (Dusko, 14. april 2021 01:19)

    # Link komentara

  72. Ovi sto se brinu za sterilitet, jeste sigurni da ce vas neko hteti s tim mozgom da se razmnozavate?
    (Poster, 13. april 2021 21:31)

    Sigurni smo. I mnogo nam je bolje u zivotu nego vama, ispranim mozgovima. Pozz
    (dr, 14. april 2021 01:18)

    # Link komentara

  73. [link]/
    (laki21, 14. april 2021 01:08)

    # Link komentara

  74. Mrzi me da vase " istine ne potkrepljene cinjenicama" komentarisem.
    Ministre ,da li nam se obracate sa pozicije MINISTRA ZDRAVLJA ILI PR. POLITICKE STRANKE U PREDIZBORNOJ KAMPANJI?
    (Ocekivanje ?, 14. april 2021 01:02)

    # Link komentara

  75. Da citiram glumca Gagija Jovanovića. Zašto Englezi piju čaj?
    - Zato što su bolesni!
    (Kikiriki, 13. april 2021 21:59)

    Eh da je nama te "bolesti" barem malo, gde bi nam kraj bio. Ovako samo znamo za cigare, alkohol i masnu hranu.
    (Alek, 14. april 2021 00:56)

    # Link komentara

  76. E Ministre kontrolisite vase izjave.,jer po zakonu snosite odgovornost za izrecene neistine.
    Zapecatili ste moje nepoverenje izjavom da je Agencija za registracuju lekova najrigoroznija u Svetu.
    Demantuje vas afera Kon i spaljene vakcine i apeli da se vakcinisu trudnice i deca ,na kojima nije ni testirana vakcina 2009g
    (Ocekivanje ?, 14. april 2021 00:56)

    # Link komentara

  77. Bice dokaza za koju godinu...
    (pocelo je, 14. april 2021 00:46)

    # Link komentara

  78. lekar sam.
    svi koji su preležali koronu su manje- više sterilni.
    i muškarci i žene.
    p.s. radite DNK.
    (partizanov geometar, 14. april 2021 00:45)

    # Link komentara

  79. Koliko glupaka na ovako malom prostoru....
    (Bendzo Kazui, 14. april 2021 00:43)

    # Link komentara

  80. (Milan, 13. april 2021 23:37)

    Mo'š teletabisima da pičaš koliko hoćeš oni te neće razumeti. Vakcine odobrene po HITNOM POSTUPKU ne znači ni da su afikasni ni da su sigurne nego da u datom trenutku nemaju bolje rešenje za taj virus. Mnogi ne shvataju da dobrovoljno dajući potpis (ja nikad za gripu nisam ništa potpisivao) učestvuju u EKSPERIMENTU a da li je to 3 ili 4 faza nebitno je. Posledice ćemo videti a vakcinisani osetiti za godinu dve.
    (Zombi Land, 14. april 2021 00:43)

    # Link komentara

  81. Oni nama ne prodaju ni istu Nutelu a ne vakcinu
    (box, 13. april 2021 23:19)

    ne poznajem ni jednog normalnog koji kupuje nutelu pored eurokrema.
    iz Milanovca.
    ti koji jedu nutelu slobodno neka li.šu.
    od bilo čega.
    (partizanov geometar, 14. april 2021 00:43)

    # Link komentara

  82. Prvo da napravim decu pa možda se i vakcinisem.
    (Delija, 14. april 2021 00:41)

    # Link komentara

  83. A pošto ministar ima puno poverenje u Engleze, evo linka do otkrića da skoro 1/4 zvanično registrovanih smrti od virusa zapravo uopšte nema nikakve veze sa virusom. Tako bar kažu sami Englezi: [link]/
    (Gospodar Zarin, 14. april 2021 00:34)

    # Link komentara

  84. " Srpska agencija za kontrolu lekova ,je jedna od najrigoroznijih u svetu, izjavi Ministar.
    Zasto smo spalili milion ipo vakcina i kon nas je ubedjivao da je vakcina SIGURNA za trudnice i decu ,a nije testirana na njima.
    Rekla bih Vam da ne l..., ali nisam prosta ,
    Nismo na tv Pinku ,zastitnik i promoter uvredljivog recnika .,jeste sa nac frekvencom ,ali je rezervisan je samo za posebne.
    Ja sam obican gradjanin,i ne dolici mi.
    (Ocekivanje ?, 14. april 2021 00:32)

    # Link komentara

  85. Oni jedini sebe vole...
    (Neko iz mase, 14. april 2021 00:21)

    # Link komentara

  86. Nije istina da nema dokaza. Evo ja primio vakcinu i nisam trudan, ima vec mesec dana!
    (legenda, 14. april 2021 00:19)

    # Link komentara

  87. Ahahah Srbi se brinu za fertilnost. Ne smeta im sto alkohol, droge i cigarete izmedju ostalog imaju ucinak na plodnost nego ce im glavni krivac sad biti vakcina protiv korone... Krecite se vise, vezbajte, jedite zdravo(koliko ste u mogucnosti). Za muskarce i drzite tople predmete dalje od "krunskih dragulja", jer testisi sa razlogom vise nize od tela(spermatozoidi se razvijaju najbolje ispod prosecne telesne temperature). Muskarci ako su neplodni trebaju da pitaju svoje da li su bolovali od zauski u toku puberteta ili posle, ljudi ne shvataju koliko je to cest uzrok steriliteta. Tako su i optuzivali pojedine vakcine sa neplodnoscu u Africi, a evo 2-3 decenije kasnije Afrika je kontinent sa najvecim stopom prirasta. Ne verujte ljudi u sve gluposti koje procitate, zahvaljujuci medicini danas mozete da ocekujete da dozivite 70-80 ili vise godina. Pre je to bila naucna fantastika za vecinu covecanstva
    (Vlada, 14. april 2021 00:18)

    # Link komentara

  88. Ovi sto se brinu za sterilitet, jeste sigurni da ce vas neko hteti s tim mozgom da se razmnozavate?
    (Poster, 13. april 2021 21:31)

    Da stvarno je najbitniji mozak kod razmozavanja
    (Markoo, 14. april 2021 00:11)

    # Link komentara

  89. @Novi Sad

    A šta misliš i prevenciji umjesto represiji? Kako ti se čini taj koncept?
    (Trt, 14. april 2021 00:09)

    # Link komentara

  90. “””"Ne postoji nijedan jedini dokaz da vakcine protiv koronavirusa koje Srbija ima utiču na sterilitet"

    Ne postoki ni jedan dokaz ni da ne utice, a takodje ne postoji dokaz da nece uticati na buduce generacije.
    (Nisam antivakser, ali..., 13. april 2021 22:35)
    “””

    Tom logikom, nema ni jedan dokaz da hleb koji si danas pojeo ne utiče na sterilitet ili na buduce generacije.
    (Dr. Realan, 14. april 2021 00:06)

    # Link komentara

  91. Čovek je sve tačno rekao, koji vam je đavo, što ste tako negativni?
    (strašno, 14. april 2021 00:04)

    # Link komentara

  92. Jao ljudi bre! Koliko teorija zavere - batalite to! Pa smešno je samo kad čitate šta pišete! Nikog nije briga za nas! Čuvajte se sami! Obavezno vakcinacija, i ako već možemo da biramo Pfizer ili Sputnik isti ti je to đavo, samo etiketa drugačija. Jedina vakcina koja je urađena po starom receptu je Sinofarm, ali je samo problem efikasnost 70%, a kod Amera i Rusa preko 90%,što je velika razlika na velikoj populaciji!
    (Srba, 13. april 2021 23:59)

    # Link komentara

  93. @Englez

    Ma i terorizma manje u engleskoj nego u Srbiji, heheh
    (Oliver, 13. april 2021 23:58)

    # Link komentara

  94. Ja i dalje verujem u medicinu pre nego u razne druge teorije. I ako nisam fan Engleza kada sam čuo da Oxford radi na vakcini Astra Z nekako sam imao poverenja u nju i primio je. Imao sam reakciju na vakcinu jedan dan, slomila me kao grisinu ali već drugi dan ništa. Kad sam bio dete govorili su da ako nemaš temp i crvenilo gde te uboli vakcinom nije ti se primila.
    (Mr. Max, 13. april 2021 23:56)

    # Link komentara

  95. Alo, zaboravite te price Englezi, Amerikanci, Srbi.

    Ovo se ne tice nijedne nacije, ovo je globalno, ne nacionalno porobljavanje. Bez i jednog metka
    (saja, 13. april 2021 23:50)

    # Link komentara

  96. Evo link za ministra o spontanim pobačajima u Engleskoj nakon vakcinisanja - za 7nedelja skoro 500%. Oruđe depopulacije [link]/
    (Gospodar Zarin, 13. april 2021 23:49)

    # Link komentara

  97. Ako covek moze da bira, a mi mozemo, ne treba uzeti az. Ja sam uzeo sputnik i uvek bih prvo nju.
    (Oliver, 13. april 2021 22:14)

    I šta je razlika? I astra i sputnjik su vektorske vakcine proizvedene na isti način samo sa različitim nosačima za sintezu S proteina tj. adenovirusom. Vidiš da i vektorska Džonson vakcina ima poneki slučaj tromboze. Adenovirus joj je tip 26, isti kao kod prve doze ruske. A Rusi su vazda poznati kao transparentni, usudi se tamo samo da pisneš kako nešto njihovo nije 100%. I eto, dođe ti na isto.
    (Mare, 13. april 2021 23:48)

    # Link komentara

  98. Za ove sto lupaju o sterilitetu, prvo da naucite da neki virusi mogu da izazovu sterilitet kao npr. virus mumpsa(zauski) koji moze izazvati orhitis-zapaljenje testisa. Drugo, smanjenje populacije na zemlji je pozeljna i dobra stvar, jer bi bilo manje siromasnih ljudi.Ali za to nam ne treba vakcina kad lepo mozemo da zakonima zabranimo vise dece kao sto Kina radi vec 40 godina. Od 1978.godine do 2019,u Kini smete imati samo jedno dete, a od 2019. najviše dvoje. Dakle, nema potrebe da vakcinama izazivaju sterilitet nego prosto zabranimo decu. To moze u diktatorskim drzavama. Bilo bi pametno kad bi isto uradile i Indija, Banglades, Pakistan, indonezija i mnoge druge drzave sa puno stanovnika, a velikim siromastvom.
    (Oliver, 13. april 2021 23:48)

    # Link komentara

  99. @Englez
    Vidi kako se pokondirena tikvica javlja,prvo ti Englez nikada nećeš biti,možeš samo biti nosilac UK pasoša a drugo London sigurniji od Beograda hahahaha...zaista si me lepo nasmejao,ima nas koji smo živeli i radili u mnogim zemljama širom ove planete i vrlo dobro znamo koliko je gde "bezbedno" i nema kriminala.
    (Grobar koji ne mrzi Zvezdu a pre svega Srbin, 13. april 2021 23:45)

    # Link komentara

  100. Zapitajte se samo... Nutela obicna, nije ista za njihovo i nase trziste, zasto bi bila vakcina... Kazu nece oni da daju njima nista stetno, a nama...?!?!?
    (opozicija, 13. april 2021 23:39)

    # Link komentara

  101. Ko je dokon moze da pogleda studiju SZO o razvoju vakcine, tacnije vremenski sled koji razvoj treba da prati.
    Cak i u slucaju ubrzanog razvoja, faza 4 pocinje tri godine nakon razvoja vakcine. U ovoj fazi se ispituje dugorocan efekat i posledice vakcine koja se u prethodnoj fazi 3 daje HILJADAMA a ne milionima sto je sada slucaj.
    Mi smo u ovih 6 meseci poceli masovnu vakcinaciju sto ce reci zanemarili smo fazu 4 u potpunosti. Zasto niko ne govori o ovome? Svi kazu ispitano, testirano ali ajde ti ipak potpisi saglasnost da prihvatas rizike. Koje rizike? Pa ne zna se jos, javi se za par godina da ti kazemo.
    (Milan, 13. april 2021 23:37)

    # Link komentara

  102. @b91

    Uzmi iglu i ubodi se u ruku onako skoro do kosti kako se daje vakcina pa vidi hoće li te boleti par dana. Onda reci je li do vakcine ili do igle. ;)
    (supa, 13. april 2021 23:36)

    # Link komentara

  103. Ja licno znam 3 coveka iz N.Pazara koja su nakon vakcine dozivela mozdani udar, i preminula.. ko laze?
    (komsija iz NP, 13. april 2021 21:31)

    Šta sva trojica vakcinisanih u Novom Pazaru umrla? Ja lično znam čoveka, koji zna čoveka, kome je rekao čovek da zna čoveka kome se posrećilo, čim je primio vakcinu čula komšinica i odma preko plota, valjda pomislila Pfizer bato.
    (Darko, 13. april 2021 23:34)

    # Link komentara

  104. Tri pune nedelje bolujem od kovida.Svi rezultati losi.Posle druge nedelje pocelo je da boli desno rame pa se bol prosirila do lakta.Pre dva dana poceo bol u levoj rucu.Pored svih muka ne mozes od bola da lezis. ne mozes da se obuces ,da se poslusas...Doktorka kaza da to nema veza sa kovido..?
    (Milica, 13. april 2021 23:32)

    # Link komentara

  105. Onda ocigledno nije bas najbolje obavesten ali evo,mala istorijska cinjenica koju svi vole da zaobidju: bank of england je za vreme 2 svetskog rata finansirala hitlera, dakle od tih para pravljene su bombe koje su padale na london...ne bi engleska gospoda,siguran sam...
    (fun fact, 13. april 2021 23:25)

    # Link komentara

  106. To sta bi sve Englezi sebi uradili, ministar verovatno nije ni svestan. Jos pre par decenija se moglo naslutiti da nesto nije u redu kad je Britanija postala drzava sa ubedljivo najvecim brojem kamera na javnim povrsinama po glavi stanovnika. Od tada je stanje konstantno sve gore i gore. Primeri su beskrajni ali dovoljno je reci da danas na ostrvu policija ljudima upada u stan zbog neukusnih sala na facebooku. Britanija se definitivno ne bi trebalo uzimati za primer za bilo sta drugo osim plasenja male dece.
    (Novi Sad, 13. april 2021 22:06)

    Gluposti, ja se sigurnije osećam u Londonu nego u Beogradu, upravo zbog tih kamera. U VB mi ni ne posedujemo lične karte, niti policija ima pravo da vas zaustavi na ulici, a kriminala manje nego u Srbiji...
    (Englez, 13. april 2021 23:23)

    # Link komentara

  107. Oni nama ne prodaju ni istu Nutelu a ne vakcinu
    (box, 13. april 2021 23:19)

    # Link komentara

  108. A sta je sa onima koji su se razboleli posle vakcine???
    (vuk, 13. april 2021 23:12)

    # Link komentara

  109. Zdravstveni sam radnik. Primio drugu dozu Pfizer vakcine 24. Marta. Imao crvenilo okolo i bol koji je i dan danas prisutan kada pipnem to mesto ili pomeram ruku. Inace obe doze primio u levu ruku. Ajde nedelju dana ali sto ovoliko dugo traje.
    (Zuba, 13. april 2021 21:38)
    To ti je od čipa. Izgledalo se nije primilo, pa ces morati na reklamaciju. Jer kako posle da te ocitaju na bar kod skeneru?
    (Petar, 13. april 2021 23:11)

    # Link komentara

  110. "ja licno znam osobu x kojoj se desilo to i to"
    (Nick, 13. april 2021 23:08)

    # Link komentara

  111. Mala grupa Engleza je izuzetno bogata i njima je dostupno sve na ovom svetu oni i odlucuju. Ostatak je sitna boranija koja nikoga ne interesuje, sluzi bogatima da postanu jos bogatiji. Nikog ne interesuje koju ce oni vakcinu da prime i sta se s njima desava.
    (Anakonda, 13. april 2021 23:06)

    # Link komentara

  112. Ne zamenjujte teze Ministre .
    Nije u pitanju sterilitet vec silni lapsusi i APSOLUTNO NEPOVERENJE I NEODGOVORNOST .
    (Ocekivanje ?, 13. april 2021 22:58)

    # Link komentara

  113. Ministre ,kada ce te obavestiti gradjane o " ogranicenjima" koja zakon o obaveznoj imunizaciji.predvidja .
    Zbog toga ne smete da proglasite vakcinaciju OBAVEZNOM.
    Krenite ISTINU DA GOVORITE,Ministre.
    Nismo maloletni ni maloumni ,a ni vi niste autoritet i osoba kojoj se veruje( ceo krizni )
    (Ocekivanje ?, 13. april 2021 22:57)

    # Link komentara

  114. a zar mislite da bi srbi zagadjivali svojoj deci vazduh koji disu svi u srbiji?
    (vegetarijanac, 13. april 2021 22:56)

    # Link komentara

  115. Imate 701 reakciju - samo vam nisam javio...
    (NStulip, 13. april 2021 22:53)

    # Link komentara

  116. @(realno, 13. april 2021 21:54)

    I u Velikoj Britaniji deo vakcina kojim se vakcinise proizvedeno je u Indiji. Sve su iste. Farmacevtska industrija u Indiji je takva, da bi je pozelela vecina Evropskih drzava.
    (Ivan, 13. april 2021 22:51)

    # Link komentara

  117. Bolje da nam se ne obracate.
    Napravite anketu ,koliko gradjana ima poverenje u Vas ,gospodju Ministarku ,kona ,Vesica( glavnog doktora)..direktorku bolnice u Batajnici ....pabredom
    POVERENJE MINISTRE ,POVERENJE ,se tesko stice ,a vrlo lako gubi.
    (Ocekivanje ?, 13. april 2021 22:47)

    # Link komentara

  118. "Lončar je kazao da nijedan proizvođač ne garantuje 100 odsto zaštitu, ali je sigurno da će vakcinisani biti zaštićeni."

    Sam virus prezivljava 99,8% ljudi, vakcina ne stiti 100%!!!

    Molim nekog matematicara da mi resi ovaj zadatak, jer nekako mi se cini da tu neko nekoga!!!
    (acca, 13. april 2021 22:45)

    # Link komentara

  119. Ne radi se samo o muškarcima - "S" protein igra važnu funkciju u ženskoj reprodukciji. Osim toga, broj spontanih pobačaja kod vakcinisanih trudnica naglo je porastao za gotovo 500%, a za to postoje podaci ako ima zainteresovanih.
    (Gospodar Zarin, 13. april 2021 22:44)

    # Link komentara

  120. Eto samo za Srbiju prave specijalnu Nutelu lošijeg kvaliteta.
    (Nexus, 13. april 2021 21:54)

    Idi u poznati lanac nemačkih prodavnica, kupi Nutelu koja je full sa nemačkom etiketom, pa mi reci da li ima ikakve veze sa ovim iz ambalaže na Balkanskim jezicima.
    (Dada, 13. april 2021 22:39)

    # Link komentara

  121. @zuba

    Ko te terao da uzmes pfizer? Ja lepo uzeo sputnik i nikakvi problemi, bukvalno nista, savršeno sam podneo, kao i sve vakcine u detinjstvu, ukljucujuci i protiv variole, koja je bila vrlo ozbiljna vakcina.
    (Oliver, 13. april 2021 22:37)

    # Link komentara

  122. "Ne postoji nijedan jedini dokaz da vakcine protiv koronavirusa koje Srbija ima utiču na sterilitet"

    Ne postoki ni jedan dokaz ni da ne utice, a takodje ne postoji dokaz da nece uticati na buduce generacije.
    (Nisam antivakser, ali..., 13. april 2021 22:35)

    # Link komentara

  123. Ja licno znam 3 coveka iz N.Pazara koja su nakon vakcine dozivela mozdani udar, i preminula.. ko laze?
    (komsija iz NP, 13. april 2021 21:31)

    A ja znam isto trojicu sto su primili vakcinu. Jedan dobio na lutriji, drugom se otelila krava, a treci postao deda. 'Si vid'o sta radi vakcina? E, al' to je Fajzer a ne neki tamo vodeni bakraci.
    (Liberal, 13. april 2021 22:35)

    # Link komentara

  124. Ja licno znam 3 coveka iz N.Pazara koja su nakon vakcine dozivela mozdani udar, i preminula.. ko laze?
    (komsija iz NP, 13. april 2021 21:31)

    Ja znam čoveka koga je nepun dan nakon vakcinacije udario auto... Ali to niko neće da objavi.
    (Vlad, 13. april 2021 22:32)

    # Link komentara

  125. Ne smatram da su englezi posebno pametni kao narod
    (Oliver, 13. april 2021 21:53)
    Ako ćemo kao mjerilo uzeti poznate naučnike, kniževnike, filozofe i slično, daleko su pametniji od nas. Druga stvar je šta ti smatraš.
    (Nexus, 13. april 2021 22:29)

    # Link komentara

  126. @veliki brat

    Taj todor jovanovic je devedesetih imao prodavnicu lekova u domu sindikata gde su na polici stajali "lekovi" za rak, sidu, infarkt itd.svojim ocima sam to video. E sad ako ti verujes takvom liku, ti imas problem, a ne ja.
    (Oliver, 13. april 2021 22:28)

    # Link komentara

  127. Posle vakcinacije sam 2 dana bio ozbiljno bolestan. Nisam nikome prijavio simptome. Znam bar 20 slučajeva u okoliki koji su prošli kroz isto. Broj slučajeva reakcije na vakcinu je svakako bar 100 puta veći od ove zvanične cifre. Nemam ništa protiv vakcinacije, zato sam je i uradio, ali čisto da ne pričamo bajke.
    (Boki, 13. april 2021 22:27)

    # Link komentara

  128. ne znam znam samo da od kad je astra zeneka izasla da su imali probleme i tek sad posle 4 meseca natezanja vecina zemalja je tek povukla iz upotreba.

    ameri izjavili da povlace jonson&jonson iz istir razloga jer je na isti nacin napravljena.

    toliko o tim vakcinama i njihovoj ispravnosti.

    mene vise brinu sto nece javno kazu sta su moguce posledice od tih posledica jer se bojim da i oni ne znaju kakve su moguce posledice.
    (izgleda tako, 13. april 2021 22:25)

    # Link komentara

  129. Ja licno znam 3 coveka iz N.Pazara koja su nakon vakcine dozivela mozdani udar, i preminula.. ko laze?
    (komsija iz NP, 13. april 2021 21:31)

    Ja sam posle prve dobijo infarkt i umro, a posle druge proliv, šlog... i opet sam umro. Ali sad mi je bolje.
    (Soniq, 13. april 2021 22:21)

    # Link komentara

  130. A vidim od toga ceo svet hoce da sterilisu, stigli smo do - samo za Srbiju prave posebne vakcine koje su lose, ostali dobijaju dobre. Je l' biste se, onda, vakcinisali u Velikoj Britaniji?
    (kako to sad, 13. april 2021 22:17)

    # Link komentara

  131. Nema veze utjece li na sterilitet ionako ne ***em nista
    (Hrvoje, 13. april 2021 22:17)

    # Link komentara

  132. Engleska i Izrael odlucili da sterilisu svoj narod. Rekli su mi se necemo vise razmnozavati, oslobodimo mesta na planeti za druge :D
    (Realno, 13. april 2021 22:15)

    # Link komentara

  133. Britanija je zabranila astrazeneku za mladje od 30 god, Francuska i Belgija za mladje od 55,nemacka za mladje od 60,a finska mladje od 65. Ludilo je sto je prvo bilo obrnuto:zabranili je prvo za starije od 65,a sad za mladje! Ako covek moze da bira, a mi mozemo, ne treba uzeti az. Ja sam uzeo sputnik i uvek bih prvo nju.
    (Oliver, 13. april 2021 22:14)

    # Link komentara

  134. Sve ovo je da sterilišu srbe, samo se nisu setili da roknu to u pivo, kobasice i koka kolu, nego su morali da naprave koronu i posebne tajne proizvodne pogone kako bi proizveli vakcine samo za srbe. Naravno svi ostali moraju da prime pre toga da srbi ne posumnjaju. I samo da dodam, pametnom dosta!
    (Darko, 13. april 2021 22:12)

    # Link komentara

  135. I kad bude obavezna onda treba sa se bojimo, a ova je samo priprema za obaveznu
    (gagi, 13. april 2021 22:07)

    # Link komentara

  136. Ako im je toliko cilj taj sterilitet, sto nisu ubacili nesto u vec postojece vakcine, sirupe, lekove koji se masovno koriste nego stvarali pandemiju samo zbog toga? I, znate li kako korona utice na sterilitet? Posto znate kako utice vakcina, jeste li se informisali kako utice korona?
    (Igor, 13. april 2021 22:07)

    # Link komentara

  137. Znaci po teoreticarima zavera, sto vise neka vlast pobije svojih gradjana sa vakcinom, to ce vise ljudi glasati za njih na sledecim izborima?

    Teoreticari zavera su carevi.
    (Joko Ovo, 13. april 2021 21:59)
    a koji su ti?
    (milan, 13. april 2021 22:07)

    # Link komentara

  138. To sta bi sve Englezi sebi uradili, ministar verovatno nije ni svestan. Jos pre par decenija se moglo naslutiti da nesto nije u redu kad je Britanija postala drzava sa ubedljivo najvecim brojem kamera na javnim povrsinama po glavi stanovnika. Od tada je stanje konstantno sve gore i gore. Primeri su beskrajni ali dovoljno je reci da danas na ostrvu policija ljudima upada u stan zbog neukusnih sala na facebooku. Britanija se definitivno ne bi trebalo uzimati za primer za bilo sta drugo osim plasenja male dece.
    (Novi Sad, 13. april 2021 22:06)

    # Link komentara

  139. Obavestite gospodina da je Britanija istupila iz EU. Nisu vise okupirani. Obavestite ga o svakodnevnim prostestima u Britaniji. Nista nije pomogla vakcina. Ona je samo podigla broj preminulih i nista vise od toga
    (keyboard, 13. april 2021 22:04)

    # Link komentara

  140. Realno nije pogresio
    (Koji hit, 13. april 2021 21:59)

    # Link komentara

  141. Zapad nas voli neizmerno zato ni Nutela nije ista za njih i nas.
    (Jovan, 13. april 2021 21:41)

    Jovane Euroblok, Plazma(Lane) i Vegeta se isto razlikuju a prave ih "nasi". Nije do zapada nego do trzista.
    (Marko99, 13. april 2021 21:59)

    # Link komentara

  142. Care ..nisu iste vakcine za nas i za njih...
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 13. april 2021 21:59)

    # Link komentara

  143. Znaci po teoreticarima zavera, sto vise neka vlast pobije svojih gradjana sa vakcinom, to ce vise ljudi glasati za njih na sledecim izborima?

    Teoreticari zavera su carevi.
    (Joko Ovo, 13. april 2021 21:59)

    # Link komentara

  144. Da citiram glumca Gagija Jovanovića. Zašto Englezi piju čaj?
    - Zato što su bolesni!
    (Kikiriki, 13. april 2021 21:59)

    # Link komentara

  145. Jeste li proveravali vi, sto se brinete za sterilitet, spermograme posle prelezane korone?
    (Marko, 13. april 2021 21:58)

    # Link komentara

  146. Problem je samo da nam objasnite protiv cega se mi to ustvari vakcinisemo. U ime kakvih ciljeva, zarad koga,cega? Ne postoji nikakva respiratorna infekcija koja moze da traje godinama.
    (Dušan, 13. april 2021 21:57)

    # Link komentara

  147. Dobro, to je stav SNS da nema uticaja na sterilitet, a mi iz Opozicije imamo drugačiji stav
    (Pluralitet, 13. april 2021 21:10)
    Ako si ti za opoziciju,ja sam televizor u boji.
    (mix, 13. april 2021 21:56)

    # Link komentara

  148. Ima li razlike izmedju Astrazeneke koja se daje u UK i Evropi i one koja se daje nama?Msm Uk I Evropa koriste vakcinu proizvedenu u Belgiji i UK a nasa Astazeneka je iz Indije.
    (realno, 13. april 2021 21:54)

    # Link komentara

  149. Zapad nas voli neizmerno zato ni Nutela nije ista za njih i nas.
    (Jovan, 13. april 2021 21:41)
    Eto samo za Srbiju prave specijalnu Nutelu lošijeg kvaliteta.
    (Nexus, 13. april 2021 21:54)

    # Link komentara

  150. Kod mene ova Pfizer izaziva erekciju, dal zbog vijagre što pravu il' nešto drugo. Molim stručnjake sa portala da mi odgovoru.
    (Goran, 13. april 2021 21:53)

    # Link komentara

  151. Ne smatram da su englezi posebno pametni kao narod
    (Oliver, 13. april 2021 21:53)

    # Link komentara

  152. Postoje navodna istraživanja na miševima gde se utvrdilo da nakon tretiranja određenim "lekom" tek 3. ili 4. generacija pati od steriliteta.
    A čuj ovog, nema dokaza... pa zar bi farmaceutske kompanije ulagale milijarde tek tako da traže zaista prave lekove koji u potpunosti izleče od bolesti? Ne, traže lekove koje samo drže bolest pod kontrolom, tako postajete doživotni kupac njihovih proizvoda.

    Ne kažem da je sve ovo tačno, ali ako ima 1% istine, onda smo u problemu. Sećam se onog nazovi doktora Todora Jovanovića ili kako se već zvao, koji je pričao kako je određene lekove nosio u Rusiju gde je pod elektronskim mikroskopom mogao da detektuje hemijske čestice koje su neaktivne i ne mogu se hemijski detektovati, ali u organizmu se navodno aktiviraju i tek u nekoj od narednih generacija izazivaju steriilitet.
    Zvuči kao teorija zavere, ali ne znam da je neko to zvanično proveravao, a da ima istine, onda bi rusi prvi digli frku da Zapadu naprave probleme i izazovu bunt naroda.
    (Veliki brat, 13. april 2021 21:53)

    # Link komentara

  153. Izvinjavam se, ali koliko ono bješe godina "pokušavanja" treba da prodje pa da se konstatuje sterilitet!? A vi posle par mjeseci od kad je izmišljena vakcina govorite da nema dokaza da izaziva sterilitet. Nema naravno, ali za koju godinu bi ih možda moglo biti. Ja ću ipak sačekati da isprobate na nekome koga ste uspjeli da ubijedite.
    (nn, 13. april 2021 21:28)
    A kako ti znaš da je vakcina izmišljena prije par mjeseci. Možda je vakcina postojala mnogo ranije ali je farmaceutski lobi čekao za njih najpovoljniji trenutak da je pusti u opticaj. Ako ćemo o teorijama zavjere, zašto i ovo ne bi bilo moguće.
    (Nexus, 13. april 2021 21:53)

    # Link komentara

  154. Pre bih dozvolio da me zatvore u jednu prostoriju sa 10 provaksera nego što bih slušao Lončara.
    (Анатоли, 13. april 2021 21:52)

    # Link komentara

  155. Kako on to može da tvrdi kad je vakcinacija tek počela a vakcine proizvedene navodno i kao testirane za nekoliko meseci?
    (Milena Petrović, 13. april 2021 21:26)


    Kako "tek pocela" kad se od novembra vakcinisu ljudi po svetu?
    (C i n i k, 13. april 2021 21:50)

    # Link komentara

  156. Ja licno znam 3 coveka iz N.Pazara koja su nakon vakcine dozivela mozdani udar, i preminula.. ko laze?
    (komsija iz NP, 13. april 2021 21:31)

    Ja sam dobio kovid 3 dana posto sam se prijavio i 3 dana pre nego sto sam dobio SMS poziv za vakcinu. Kovid dobijas od vakcine cak i preko SMS-a :P
    (Dule, 13. april 2021 21:49)

    # Link komentara

  157. Sto se tice engleza slazem se, pored rusa oni su jedina imperijalna sila na ovoj planeti..
    Sto rece 1 americki drzavni sekretar davno, "kad vam nesto nije bas najjasnije, samo posmatrajte sta englezi rade i reci ce vam se samo"...
    AstraZeneca je prema USA agenciji za lekove cak i efikasnija od Moderne a skoro jednaka Pfizer/u ali konkretno misim da je rec pre svega o namernom pravljenju loseg marketinga i to od strane Evrope..
    Pa ntrba dalje da idemo, EMA ni dan danas nije registrovala i odobrila Sputnjik V vakcinu samo zato sto je iz RU..
    Kinezi nisu ni hteli da salju molbu EMA kad su videli kako se EU ponasa..
    Sta onda ocekivati za AZ koja je engleska pri cemu je Boris sve vakcine AZ najpre namenio samo englezima a ne i evropljanima...
    (C i n i k, 13. april 2021 21:49)

    # Link komentara

  158. Sta englezi jos nisu sterilni? Kad svedjani omanuli?
    (Zamorcici, 13. april 2021 21:48)

    # Link komentara

  159. Radim sa 3 da kazem nasa coveka na bausteli.
    Lik broj 1: od te vakcine ima da pucas corke sine.
    Lik broj 2: kakva bre korona I vakcina kru'a ti, to ne postoji
    Lik broj 3 je retard i ovako i onako
    (zwengele, 13. april 2021 21:45)

    # Link komentara

  160. Ovi sto se brinu za sterilitet, jeste sigurni da ce vas neko hteti s tim mozgom da se razmnozavate?
    (Poster, 13. april 2021 21:31)

    Novo pitanje za prvi dejt: "Jesi li se vakcinisao"? Cim kaze jesam, tutanj, ne treba gubiti vreme na budale.
    (Jaca, 13. april 2021 21:43)

    # Link komentara

  161. Zapad nas voli neizmerno zato ni Nutela nije ista za njih i nas.
    (Jovan, 13. april 2021 21:41)

    # Link komentara

  162. Dobro, to je stav SNS da nema uticaja na sterilitet, a mi iz Opozicije imamo drugačiji stav
    (Pluralitet, 13. april 2021 21:10)

    Druže, zato će te uvek i biti opozicija ;)
    (giocatore, 13. april 2021 21:39)

    # Link komentara

  163. Zdravstveni sam radnik. Primio drugu dozu Pfizer vakcine 24. Marta. Imao crvenilo okolo i bol koji je i dan danas prisutan kada pipnem to mesto ili pomeram ruku. Inace obe doze primio u levu ruku. Ajde nedelju dana ali sto ovoliko dugo traje.
    (Zuba, 13. april 2021 21:38)

    # Link komentara

  164. Ovi sto se brinu za sterilitet, jeste sigurni da ce vas neko hteti s tim mozgom da se razmnozavate?
    (Poster, 13. april 2021 21:31)

    # Link komentara

  165. Ja licno znam 3 coveka iz N.Pazara koja su nakon vakcine dozivela mozdani udar, i preminula.. ko laze?
    (komsija iz NP, 13. april 2021 21:31)

    # Link komentara

  166. Izvinjavam se, ali koliko ono bješe godina "pokušavanja" treba da prodje pa da se konstatuje sterilitet!? A vi posle par mjeseci od kad je izmišljena vakcina govorite da nema dokaza da izaziva sterilitet. Nema naravno, ali za koju godinu bi ih možda moglo biti. Ja ću ipak sačekati da isprobate na nekome koga ste uspjeli da ubijedite.
    (nn, 13. april 2021 21:28)

    # Link komentara

  167. Kako on to može da tvrdi kad je vakcinacija tek počela a vakcine proizvedene navodno i kao testirane za nekoliko meseci?
    (Milena Petrović, 13. april 2021 21:26)

    # Link komentara

  168. Pa kako da bude dokazano kad se vakcine tek ispituju na ljudima, to ce tek da se pokaže kasnije.
    (Jastreb, 13. april 2021 21:23)

    # Link komentara

  169. E ovo je slagao. Licno sam primio vakcinu i mene i sve ljude oko mene je bar jedan dan bolelo rame/ruka. Pretpostavljam da je to uobicajno za vakcinu al nije da nije nikakva reakcija.
    (B91, 13. april 2021 21:12)
    ------
    Jesi prijavio?? Jer ako nisi kako da znaju? Sigurno da ima puno vise reakcija, ali verovatno su dovoljno blage da ljudi ne prijavljuju.
    (ja, 13. april 2021 21:23)

    # Link komentara

  170. nema još dovoljno dokaza da vakcina uoptše radi a kamoli da ne izaziva sterilitet. nisam antivakcinaš nego kaži činjenice. ako sam se vakcinisaompre mesec dana tek za par meseci mogu da znam hoću li se zaraziti ili me štiti...
    (vasicdr, 13. april 2021 21:20)

    # Link komentara

  171. Pa covece dragi kako se to moze znati ovoga momenta.Tek je pocelo ubrizgavanje i treba vremena da prodje da bi se takvo nesto pretpostavilo i dokazalo.
    (Bljuzgo Drpović, 13. april 2021 21:20)

    # Link komentara

  172. to da li ima uticaja na sterilitet znaćemo za par godina, ne odmah ...
    (mika, 13. april 2021 21:18)

    # Link komentara

  173. A ima li dokaza da ne izaziva sterilitet?
    (Das, 13. april 2021 21:15)

    # Link komentara

  174. Kakva izjava ministra zdravlja...

    Pa kakvih dokaza treba da bude kad je vakcinacija pocela prije 2 mjeseca?

    Nisam protiv vakcinacije, svako radi sta misli da je za njega najbolje ali ako nekih posledica bude one ce svakako biti vidljive nakon nekog vremenskog perioda, nikako sada.
    (Bones, 13. april 2021 21:15)

    # Link komentara

  175. ima bar jedan naucni rad koji sugerise da korona utice na plodnost kod muskaraca.
    (je suis, 13. april 2021 21:15)

    # Link komentara

  176. Ovaj covek bas zasmijava!
    (sestra, 13. april 2021 21:14)

    # Link komentara

  177. E ovo je slagao. Licno sam primio vakcinu i mene i sve ljude oko mene je bar jedan dan bolelo rame/ruka. Pretpostavljam da je to uobicajno za vakcinu al nije da nije nikakva reakcija.
    (B91, 13. april 2021 21:12)

    # Link komentara

  178. Dobro, to je stav SNS da nema uticaja na sterilitet, a mi iz Opozicije imamo drugačiji stav
    (Pluralitet, 13. april 2021 21:10)

    # Link komentara