1. E pa stručnjak, grešiš...u šta onda spada pacijent koji se razboleo deset dana od druge doze kineske vakcine i posle tri dana provedenih u bolnici preminuo. Poznavao sam čoveka.

    to je primer čoveka kod kog se vakcina nije "primila" i on je bio potpuno nezaštićen od korone. efikasnost kineske vakcine u brazilu je bila samo 50%
    (neko, 07. mart 2021 15:26)

    Samo da ste procitali tekst!
    Posle kineske vakcine antitela se stvaraju tek nakon dve nedelje, a postpuno ste zasticeni tek nakon 3-4 nedelje od revakcine. Ako se covek fazboleo posle 10 dana, to znaci da vakcina jos nije pocela da deluje i da se na zalost zarazio verovatno jos negde u vreme revakcinacije.
    (zzz, 7. mart 2021 17:06)

    # Link komentara

  2. @neko,
    efiksasnost je 100% protiv teže kliničke slike, efikasnost 50% iz Brazila je kod vakcine Sinovac (tu znači 50% ispitanika se nije uopšte zarazilo 50% jeste ali većinom sa vrlo blagom kliničkom slikom). I to su istraživanja koja se ne odnose na Sinofarmovu vakcinu koja se kod nas koristi. Kod nas je u upotrebi Sinofarm, koja je ~78% efikasna po istraživanjima u Emiratima, ali bez nekih detaljnijih podataka. Čak i da je efkiasnost 50-60% kao kod vakcine protiv sezonskog gripa to je opet mnogo bolje nego bez vakcine. I da ovaj tip vakcine će se "primiti" da vas citiram tek 3 do 4 nedelje posle druge doze, ne 7 ne 10 dana nego nekih mesec dana posle druge doze, a kod nekih ljudi čak 40 dana posle druge doze. Što nije ništa strano za taj tiv vakcine sa neaktivnim virusom, za mnoge takve vi primate dodatne doze nekoliko godina nakon prve.
    (Mali kritičkog mišljenja moliću, 7. mart 2021 16:45)

    # Link komentara

  3. U Brazilu su proveravali efikasnost kineske vakcine, ali Sinovac, Koronavac. Kod nas se koristi Sinofarm...
    (kineska, 7. mart 2021 16:40)

    # Link komentara

  4. Ovde svi znaju sve o imunom sistemu, a čak ni vrsni imunolozi ne znaju! Tako ti je to, što manje znaš, manje si svestan koliko ne znaš.
    Ovi "znaju" da je Balaš primio vakcinu, i od nje umro. Jeste, kako da ne. Nije primio nego se SAM lečio kod kuće. Ima dosta takvih, umislili da je to "običan grip" (takvi grip nisu nikad ni imali, da budemo realni).
    Deuga doza NIJE revakcina. To je samo druga doza.
    Pametnom dosta :D
    (Sunčica, 7. mart 2021 16:35)

    # Link komentara

  5. (Lars, 7. mart 2021 14:22)

    Okej ajde ovako, Balasevic je recimo bio star i bolestan i da je kojim slucajem imao simptome korone i umro svi bi rekli da je umro od korone. A sad kad je primio vakcinu i zavrsio u bolnici i umro ne vazi ista logika, a to je da ga je vakcina ubila?
    (Spineri spinuju, 7. mart 2021 16:05)

    # Link komentara

  6. E pa stručnjak, grešiš...u šta onda spada pacijent koji se razboleo deset dana od druge doze kineske vakcine i posle tri dana provedenih u bolnici preminuo. Poznavao sam čoveka.

    to je primer čoveka kod kog se vakcina nije "primila" i on je bio potpuno nezaštićen od korone. efikasnost kineske vakcine u brazilu je bila samo 50%
    (neko, 7. mart 2021 15:26)

    # Link komentara

  7. samo malo. po ovome ispade da je kineska vakcina efikasna 100%. to nije tačno. efikasnost od recimo 70% znači da se ta vakcina "primila" u istraživanju kod 70% ljudi. u odnosu na mutacije virusa tih 70% će biti više ili manje zaštićeno. neki infekciju neće ni imati a neki će proći sa blagim simptomima. kod ostalih 30% se vakcina nije "primila" i oni su nezaštićeni kao da je i nisu primili. efikasnost kineske vakcine je u brazilu bila samo 50%. Samo da se razumemo jer ova kineska propaganda je postala baš naporna
    (neko, 7. mart 2021 15:24)

    # Link komentara

  8. E pa stručnjak, grešiš...u šta onda spada pacijent koji se razboleo deset dana od druge doze kineske vakcine i posle tri dana provedenih u bolnici preminuo. Poznavao sam čoveka.
    (max, 7. mart 2021 14:35)

    Ja sam poznavao coveka koji je upao i bunar i preziveo. Tom analogijom, znaci li to da je bezbedno skakati u bunare?

    Ne, pad bunar mozete preziveti, ali je preko 90% bezbednije da ne skacete ako ne morate.
    (Lars, 7. mart 2021 15:16)

    # Link komentara

  9. Djordje Balasevic se vakcinisao pa posle 5 dana umro od korone.
    Pametnom dosta.
    (Peca Dr Konj, 07. mart 2021 13:45)

    Balašević se, na žalost, nije vakcinisao, a čak je desetak dana izgubio lečeći se sam, bez konsultacije lekara
    (Mr Majestyk, 7. mart 2021 15:08)

    # Link komentara

  10. U vreme ove konfuzije najkonkretnije su davali objašnjenja dr Šekler i dr Ana Gligić.
    (Nenad, 7. mart 2021 14:57)

    # Link komentara

  11. E pa stručnjak, grešiš...u šta onda spada pacijent koji se razboleo deset dana od druge doze kineske vakcine i posle tri dana provedenih u bolnici preminuo. Poznavao sam čoveka.
    (max, 7. mart 2021 14:35)

    # Link komentara

  12. Antitela proveravaju pomodari i oni koji bi da slikaju za twitter i instagram. Znam doktore koji kao i ovaj odmahnu rukom na pomen tog testa. Samo se vakcinisati i čuvati dobro dok vakcina ne bude delovala. To sve traje dva meseca. Nakon toga opet biti oprezan ali lakše se diše!
    (Daubioza, 7. mart 2021 14:35)

    # Link komentara

  13. Veternar. Toliko o strucnosti. A antitela ne treba testirati da se ne bi videlo da vakcine NE pruzaju zastitu.
    Djordje Balasevic se vakcinisao pa posle 5 dana umro od korone.
    Pametnom dosta.
    (Peca Dr Konj, 7. mart 2021 13:45)
    E, kada bi znao koliko smo mi veterinari morali da učimo o imunologiji... Ali najlakše je da tako paušalno lupaš o nečemu što pojma nemaš.
    (Nenad, 07. mart 2021 14:13)

    Кад неко напише "паметном доста" знаш да није паметан.
    (Ђенерал, 7. mart 2021 14:31)

    # Link komentara

  14. Djordje Balasevic se vakcinisao pa posle 5 dana umro od korone.
    Pametnom dosta.
    (Peca Dr Konj, 7. mart 2021 13:45)

    Nekom jako pametnom. Pa vama ne vredi ni crtati..
    (Lars, 7. mart 2021 14:22)

    # Link komentara

  15. Ljudi posle revakcinacije dobijaju koronu, neki čak i umiru!
    (VukVu, 7. mart 2021 13:55)

    Jel' to rekao neki travar sa nekog opskurnog jutjub kanala, ili neki vidovnjak iz jos opskurnijeg casopisa? Ili se delilo po viberu kao mutna fotografija?
    (Exe, 7. mart 2021 14:20)

    # Link komentara

  16. Veternar. Toliko o strucnosti. A antitela ne treba testirati da se ne bi videlo da vakcine NE pruzaju zastitu.
    Djordje Balasevic se vakcinisao pa posle 5 dana umro od korone.
    Pametnom dosta.
    (Peca Dr Konj, 7. mart 2021 13:45)
    E, kada bi znao koliko smo mi veterinari morali da učimo o imunologiji... Ali najlakše je da tako paušalno lupaš o nečemu što pojma nemaš.
    (Nenad, 7. mart 2021 14:13)

    # Link komentara

  17. Prelezao koronu uz pomoc ivermektina, nemam nameru da se vakcinisem. Vidimo kako su prosli neki matori i poznati posle revakcine u zadnjih par nedelja
    (Vuk, 7. mart 2021 14:09)

    # Link komentara

  18. Poenta provere antitela je da ljudi provere i da li vakcina ima efekat... Ljudi posle revakcinacije dobijaju koronu, neki čak i umiru!
    (VukVu, 7. mart 2021 13:55)

    # Link komentara

  19. Veternar. Toliko o strucnosti. A antitela ne treba testirati da se ne bi videlo da vakcine NE pruzaju zastitu.
    Djordje Balasevic se vakcinisao pa posle 5 dana umro od korone.
    Pametnom dosta.
    (Peca Dr Konj, 7. mart 2021 13:45)

    # Link komentara

  20. Konacno glas razuma. Konacno!!
    Nigde u svetu se ne proveravaju antitela nakon vakcinacije, to je upravo deo provere vakcine, testiranja pre nego sto bude odobrena.
    Kao da lekari nemaju dovoljno posla, samo im fali horda hipihondara da svakog meseca proveravaju antitela.
    (go, 7. mart 2021 13:40)

    # Link komentara

  21. Рекао је да 80% ефикасности значи да тих 80% неће имати симптоме, а да ће остали имати благе симптоме. Мислим да онда тај податак о ефикасности уопште није оно што људе занима. Људе пре свега занима колико ће вакцина смртних случајева спречити, па онда колико ће тешких клиничких слика спречити. Дакле, главно питање је који проценат људи неће умрети након заражавања вирусом, а не који проценат неће имати никакве симптоме. Да ли је могуће да све време говоримо о потпуно небитном податку?
    (Марко, 7. mart 2021 13:33)

    # Link komentara

  22. Prelezao koronu, prelezao koronu - kao da je to nesto za pohvalu... I dalje su najbolje prosli oni koji nisu ni zarazeni, a mogu da prime vakcinu.
    (ViscoSalejo, 7. mart 2021 13:11)

    # Link komentara

  23. Jedini od koga mozes da cujes nesto pametno i strucno
    (Aleksandar, 7. mart 2021 13:08)

    # Link komentara

  24. Jedini pametan.Svaka čast.
    (Marko, 7. mart 2021 12:48)

    # Link komentara