1. O- ,pušač.Bila u kući sa pozitivnim suprugom, radila u kovid bolnici, u gostima mi satima sedela pozitivna osoba.Ok sam za sada.Rećiću da sam iz radoznalosti ispitivala pacijente,u julu.Od njih 90 na tom odeljenju bilo je nepušača i bivših pušača.Verovali ili ne,pušača nije bilo.Tih dana,cigaretu su palile i kolege koje nisu nikada pušile.Možda veze nema,ali možda i slučajnost.Evo,predlažem da b92 napravi anketu.Oboleli od kovida,da li ste pušač i koja ste kr.grupa...
    (D, 1. decembar 2020 00:38)

    # Link komentara

  2. A- grupa, imao sam koronu bez ikakvih simptoma...
    (Straight Outta München, 29. novembar 2020 11:14)

    # Link komentara

  3. Istina. Nulta negativna je zakon.
    (pilgrim, 29. novembar 2020 07:40)

    # Link komentara

  4. Hoces da kazes da pusaci imaju MANJE sansi da obole od korone?
    (Will Mosley, 28. novembar 2020 21:58)

    Da. I to izgleda daleko manje sanse. Radjeno je istrazivanje u Spaniji. Oni imaju recimo 30% pusaca u polulaciji, a medju obolelima imaju manje od 5% pusaca. Da se podjednako razboljevaju i pusaci logicno bi bilo da ih bude i medju obolelima 30%, a mozda cak i vise, jer bi i logicno bilo da je faktor rizika. Ali izgleda da cigarete na neki nacin stite.
    Radili su istrazivanja da li je u pitanju nikotin, ali koliko se secam ustanovili su da izgleda nije.
    Ovde sam procitao jedan interesantan komentar koji mozda moze da bude nesto u pravom smeru. Pusaci udisu vruc/vreo dim. Njima su sprzene sluznice u zdrelu i nosu, jos zapusene katranom, pa samim tim virus ni nema gde da se zakaci. Zvuci malo suludo, ali vrlo moguce tacno.
    (zzz, 29. novembar 2020 05:25)

    # Link komentara

  5. Jel' rade Rusi i Japanci neka istrazivanja? Sve izgleda Zapad.
    (Stefan, 29. novembar 2020 03:48)

    # Link komentara

  6. Негде сам прочитао да особе које пуше дуже од 40 година по 3 кутије цигарета дневно имају много мање шанси да доживе да буду заражени овим вирусом и умру од последица заразе. За мене је касно. Ако данас почнем да пушим и не умрем у међувремену, бићу имун тек од 29. новембра 2060. године.
    (Информација, 29. novembar 2020 00:30)

    # Link komentara

  7. Hoces da kazes da pusaci imaju MANJE sansi da obole od korone?
    (Will Mosley, 28. novembar 2020 21:58)

    Da, to sam i rekao a ne da su apsolutno zaštićeni. Ima ih, zavisno od studije,od četiri pa sve do deset puta manje na bolničkom lečenju nego u opštoj populaciji.
    (Pa, 29. novembar 2020 00:05)

    # Link komentara

  8. imam 0 i do sada sam bio u kontaktu sa 3 zarazena + ne nosim masku po prevozima i izlazio sam uvece po gradu i nisam se zarazio
    (djura, 28. novembar 2020 18:31)


    А да ли си некога заразио? А да то теби није битно
    (СОС, 28. novembar 2020 23:15)

    # Link komentara

  9. Ja sam pojacao cigare sa 1 kutije dnevno na 3 kutije dnevno. Jel to znaci da cu biti zdrav? Ne pijem nista osim piva, i rakije u vecim kolicinama. Osecam se fantasticno.
    (oscar, 28. novembar 2020 20:42)

    Da, vi sto pusite ste posebno zasticeni.
    (Will Mosley, 28. novembar 2020 21:57)

    E bas ti hvala. Sad sam miran. Idem u kafanu! Poyyy!
    (oscar, 28. novembar 2020 23:10)

    # Link komentara

  10. pa ovo je generalno za sve viruse tipa gripa

    krvna grupa nilta je otpornija od svih ostalih.
    (budimo malo realni, 28. novembar 2020 22:48)

    # Link komentara

  11. Imam B krvnu grupu (valjda plus), pozitivan na koronu i sad mi sledi izolacija, izgleda da sam ja jedini koji se raduje izolaciji.
    (Will Mosley, 28. novembar 2020 22:06)

    # Link komentara

  12. ja imam 0 i do sada sam bio u kontaktu sa 3 zarazena + ne nosim masku po prevozima i izlazio sam uvece po gradu i nisam se zarazio
    (djura, 28. novembar 2020 18:31)

    Otkud znas da nisi?
    (Will Mosley, 28. novembar 2020 22:00)

    # Link komentara

  13. Kako misliš “još”? Pa nikotin ima protektivno dejstvo na stopu obolevanja i tok bolesti covid19, tolike studije potvrdile. Ko ne veruje, ima na internetu a ko ni u to ne veruje, neka pita neku sestru iz neke covid bolnice koliko je pušača hospitalizovano, pa neka uporedi sa procentom istih u populaciji, razlika velika. Inače sam nepušač.
    (Pa, 28. novembar 2020 18:59)

    Hoces da kazes da pusaci imaju MANJE sansi da obole od korone?
    (Will Mosley, 28. novembar 2020 21:58)

    # Link komentara

  14. Ja sam pojacao cigare sa 1 kutije dnevno na 3 kutije dnevno. Jel to znaci da cu biti zdrav? Ne pijem nista osim piva, i rakije u vecim kolicinama. Osecam se fantasticno.
    (oscar, 28. novembar 2020 20:42)

    Da, vi sto pusite ste posebno zasticeni.
    (Will Mosley, 28. novembar 2020 21:57)

    # Link komentara

  15. Nidje veze sa vezom.
    (Will Mosley, 28. novembar 2020 21:56)

    # Link komentara

  16. ja imam 0 i do sada sam bio u kontaktu sa 3 zarazena + ne nosim masku po prevozima i izlazio sam uvece po gradu i nisam se zarazio
    (djura, 28. novembar 2020 18:31)

    mozete da lupate minuse koliko hocete ali cinjenice su cinjenice ;) ovo za krvnu grupu nisam ni imao pojma, masku ne nosim jer je ovaj virus najveca prevara u istoriji ;)
    (djura, 28. novembar 2020 20:58)

    # Link komentara

  17. Ja sam pojacao cigare sa 1 kutije dnevno na 3 kutije dnevno. Jel to znaci da cu biti zdrav? Ne pijem nista osim piva, i rakije u vecim kolicinama. Osecam se fantasticno.
    (oscar, 28. novembar 2020 20:42)

    # Link komentara

  18. 0-. Bilo je borbe.
    (Jedan od, 28. novembar 2020 20:28)

    # Link komentara

  19. Ne znam za duvan i nultu grupu, ali mislim da treba priupitati Kineze. Oni izgleda o kovidu imaju veoma mnogo znanj!. Koliko ja znam iz medija, jedino oni nemaju zaraženih na celoj zemaljskoj kugli. Hmmm!🤔
    (Dušan, 28. novembar 2020 19:46)

    # Link komentara

  20. Alkohol je dobar protiv mnogih virusa. Jedino je gadno što uništava jetru. Duvan je veoma dobar protiv alergijskig reakcija, jedino je gadno što izaziva rak pluća!☹☹☠
    (Dušan, 28. novembar 2020 19:39)

    # Link komentara

  21. Maaaajjjjstore!....Još i cigare! xaxaxxaxxaxa, svaka ti dala!
    (Voždovac, 28. novembar 2020 18:12)

    Kako misliš “još”? Pa nikotin ima protektivno dejstvo na stopu obolevanja i tok bolesti covid19, tolike studije potvrdile. Ko ne veruje, ima na internetu a ko ni u to ne veruje, neka pita neku sestru iz neke covid bolnice koliko je pušača hospitalizovano, pa neka uporedi sa procentom istih u populaciji, razlika velika. Inače sam nepušač.
    (Pa, 28. novembar 2020 18:59)

    # Link komentara

  22. 13 posto manje sanse hahahaha
    (autostoper, 28. novembar 2020 18:47)

    # Link komentara

  23. ja imam 0 i do sada sam bio u kontaktu sa 3 zarazena + ne nosim masku po prevozima i izlazio sam uvece po gradu i nisam se zarazio
    (djura, 28. novembar 2020 18:31)

    # Link komentara

  24. Vinjak grupa!
    (nečujni golub, 28. novembar 2020 18:27)

    # Link komentara

  25. Blagi poremecaj mirisa i ukusa (oko 7 dana). Duvanski dim imao miris/ukus kokosa ? Mada - nije se moglo vise od par cigara dnevno. Reže.

    Ps. Nikakvu terapiju dobio nisam. Po onoj narodnoj - uzdaj se u se i svoje kljuse.
    (jedno iskustvo, 28. novembar 2020 17:19) # Link komentara

    Maaaajjjjstore!....Još i cigare! xaxaxxaxxaxa, svaka ti dala!
    (Voždovac, 28. novembar 2020 18:12)

    # Link komentara

  26. Ja sam O neg, a imam i mačku! haha
    da, više šuta sam bila u društvu obolelih, i u mojoj porodici, meni eventualno malo glavobolja, kao da počinje grlo da me boli i onda ništa. Ne pamtim i jedan virus da je ovako prošao mimo mene! hehe
    (Mica, 28. novembar 2020 17:59)

    # Link komentara

  27. A+
    PCR pozitivan.
    U kovid ambulanti osluškivana pluća i izmereno nesto preko prsta. Valjda kiseonik u krvi ? Displej pokazao 96.
    Od lekova popio 2 (dve) tablete paracetamola kada je temperatura presla 38. Samo jedno veče.
    Posle toga jedno pakovanje defrinola (jutro-veče) da malo otvori nos i sinuse.
    Nikakvi antibiotici.
    Od pojave prvih simptoma koristio D3 kapi 5 dnevno, C vitamin 1.5 gr dnevno, cink i magnezijum šumeći.
    Blagi poremecaj mirisa i ukusa (oko 7 dana). Duvanski dim imao miris/ukus kokosa ? Mada - nije se moglo vise od par cigara dnevno. Reže.
    Bez gadnje, gubitka apetita, stomacnih problema.
    Inace temperatura nekih 5-6 dana izmedju 37,1 i 37,5.
    Sve je pocelo blažim vrtoglavicama. Dva dana izražene malaksalosti.

    Sedam dana od prvih simptoma do stajanja na noge. Jos sedam dana do punog oporavka. (vracanje starog mirisa i ukusa i smirenje upaljenosti sluzkoze nosa i puteva kroz sinuse).

    Starost: 52 godine. Pol: muški.

    Eto, mozda nekog zanima kako to izgleda. Sva je prilika da ce 10 ljudi imati 10 razlicitih tokova bolesti. Čudno.

    Jedna od većih muka je izolacija - biti u stanu 14 dana (racuna se od dana prvih simptoma). Sve dosadi.

    Ps. Nikakvu terapiju dobio nisam. Po onoj narodnoj - uzdaj se u se i svoje kljuse.
    (jedno iskustvo, 28. novembar 2020 17:19)

    # Link komentara

  28. Krvna grupa B Rhd pozitivan je najbolja !
    (BG, 28. novembar 2020 17:18)

    # Link komentara

  29. Mozda zato sto ih je i najmanji broj...
    (neupućen, 28. novembar 2020 08:28)

    Citaj i razumi malo bolje. Ovde sa govori o generalno nultoj krvnoj grupi i rh negativnima, koji mogu biti i u drugim krvnim grupala, a ne 0-. Inace nista novo. Sva istrazivanja pokazuju da su 0 i + i - najotporniji na Koronu. Nulte krvne grupe u svetu ima oko 50 posto, a obolelih iz te grupe je manje od 15 posto.
    (Don, 28. novembar 2020 17:10)

    # Link komentara

  30. Mozda zato sto ih je i najmanji broj...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neupućen, 28. novembar 2020 08:28) # Link kom

    Vidi se da si neoupucen. Najredja krvna grupa je AB grupa i jos uvek je nejasna i neispitana do kraja.
    (Milan Indjija, 28. novembar 2020 17:04)

    # Link komentara

  31. ja sam ab negativan najredja grupa
    (tojzan, 28. novembar 2020 16:50)

    # Link komentara

  32. Rh negativan sam, potomak Anunakija. Korona je opasna za one koji su na evolutivnoj lestvici malo niže...
    (Ankh, 28. novembar 2020 09:26)

    A najniže je Nulta grupa, preispitaj svoju izjavu.
    AB je najvisocijevi manje od 1000 godina je stara, proces evolucije.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (466453, 28. novembar 2020 12:54) # Link komentara

    Imam grupu 0 RH negativan, mozda je sve samo slucajnost, no od pojave korone i EU (Itchgl - Austrija, 11 Nov.2019.) do danas sam bio vise puta direktno izlozen virusu (austrija, upravo to skijanje gdje se zarazilo pola EU), ove godine ljetos na moru (dvoje prijatelja iz drustva zarazili se na jednoj veceri na kojoj sam i ja bio prisutan, prije 2 mjeseca sportsko natjecanje u dvorani, drzavno prvenstvo, vodio sam kcer (i ona je 0 rh negativna) da se takmici....u dva dana trajanja prevenstva u dvorani 1 zaražen natjecatelj i 3 ljudi - pratitelji djece, u svakom danu prisutan covid u dvorani. Opet, (Bogu hvala) prošao bez virusa, a otac jedne djevojcice koje je bio samnom u tom drustvu - obolio...Drzi sve vodu u ovom tesktu sto pricaju...rekoh, ili je sve velika slucajnost - na moju srecu.
    (Annunaki The Ancient One, 28. novembar 2020 16:48)

    # Link komentara

  33. Nulta grupa je originalna krvna grupa praistorijskog coveka. Nasi davnasnji preci nas i dalje pomalo stite .
    (O-, 28. novembar 2020 16:31)

    # Link komentara

  34. O+ 4 dana me bolela leđa jako, bez temperature, na tome se završilo.
    (Građanin X, 28. novembar 2020 16:12)

    # Link komentara

  35. Dakle posle 32 dana kućne nege ljudi počinju da staju na noge, ne u bukvalnom smislu, nego mogu sami da obavljaju sve. Nadam se da svi ovo čitaju i da izvlače svoje zaključke.
    (Živeo Honduras, 28. novembar 2020 16:03)

    # Link komentara

  36. Interesantni komentari koji dosta govore o populaciji. Niko ne komentarise studiju nego svako prica o sebi. Dobro, ova vest je objavljena pre par meseci, dobro je da je došla u Srbiju konačno. Ne menja mnogo, svako mora da se čuva!
    (Opus, 28. novembar 2020 15:36)

    # Link komentara

  37. Cela porodica prelezala letos, svi smo 0+, za nas obican grip, pracen gubitkom mirisa i ukusa.
    (Zero plus, 28. novembar 2020 15:28)

    # Link komentara

  38. Sta kaze onaj iz loznice na ovu vest ? :)
    (lol, 28. novembar 2020 15:23)

    # Link komentara

  39. Auuu, komenatara!
    Netačno??? Svi ste vi završili fakultete i mastere i doktorate i specijalizirali i ostalo. C c c, pa idite pomozite im da saznaju o virusu, sve najbolje znate! Kako vas samo nije sramota? Ne znate ni biologiju iz osnovne a ne nešto više!
    (Ugh, 28. novembar 2020 15:19)

    # Link komentara

  40. B- krvna grupa. Ceo život mi je normalna temperatura između 37,1 i 37,5. Nikada ne pada ispod toga. Kao klinca su me vodili na sve moguće analize, sve u redu. Kada dobijem grip, prvi dan mi temperatura skoči preko 39 stepeni, drugi dan mi već bude bolje i to je to. A imam i zelene oči, možda je Nestorović u pravu da smo vanzemaljci.
    (Berliner, 28. novembar 2020 15:02)

    # Link komentara

  41. Људи, у наслову вам пише да је нулта група ОТПОРНИЈА а не да је немогуће добити корону...
    (Палман Брахт, 28. novembar 2020 14:53)

    # Link komentara

  42. Imam AB negativan Rh. Prelbolio sam koronu sa dosta slabim simptomima u maju mesecu. I pored blagih simptoma brine me to da od maja meseca otprilike na svake dve nedelje imam neko grebuckanje u grlu i blago povišenu temperaturu 37,5-37,8. Dva dana me muci i posle opet Ok. Neznam sta mi se dogadja nisam više normalan
    (zbunjen, 28. novembar 2020 14:44)

    # Link komentara

  43. Ja sam A- i prelezao sam koronu, u samoizolaciji.. Nisam bio na respiratoru ali sam ozbiljne probleme imao sa disanjem, temperaturom i malaksalošću (ukus i miris naracno nisam imao).. Plus sam malo i gojazna osoba, što me je dodatno opterečivalo..
    U vreme prvog pika bio sam poslovno na terenu po celoj Srbiji, bukvalno svaki grad.. Nisam imao nikakvih problema..
    U vreme drugog pika bio sam na odmoru sa porodicom u mestu gde sam rodjen i tamo sam se razboleo..
    Po mom skromnom mišljenju, nema opuštanja bar dok ne reši vakcina stvari..
    (Džoni, 28. novembar 2020 14:43)

    # Link komentara

  44. A najniže je Nulta grupa, preispitaj svoju izjavu.
    AB je najvisocijevi manje od 1000 godina je stara, proces evolucije.
    (466453, 28. novembar 2020 12:54)
    Управо су зато и рањиве све групе осим оне прималне нулте. Еволуција их је променила, али није прошло довољно времена па те групе имају проблема са неким болестима као и неким намирницама које једу.
    (Страхиња, 28. novembar 2020 14:03)

    # Link komentara

  45. Danas mi je 6. dan,

    prva tri dana ništa, onda dve večeri slaba temperatura 37,4° C, danas slabi bolovi u mišićima. Povremeno sam imao pojačani rad srca.

    Kod doktora nisam išao, 2. i 5. dana sam kontrolisao krv (privatna klinika) da ispratim upale

    Vitamini, čajevi, topla soba i mirovanje
    (AB+, 45god. +, 100kg+, optimista+, 28. novembar 2020 13:57)

    # Link komentara

  46. Uh, dobro je, ja sam O, ali se ne sećam da li beše - ili +. Izgleda da sam bar na genetskoj lutriji malo bolje prošao. Ali zasad masku ipak i dalje nosim jer to je samo verovatnoća, ne i garancija.
    (Bar jednom da čovek ima koristi od nule, 28. novembar 2020 13:42)

    # Link komentara

  47. Još u julu je objavljeno da nulta krvna grupa ima veci rizik od inficiranja virusom ali da je mogućnost razvijanja težih oblika bolesti manja.
    Nasuprot njoj je grupa A (sve suprotno,teze se zaraze ali vecu šansu imaju da zavrse na kiseoniku npr).
    Negde izmedju te dve grupe su B i AB.

    To malo znači jer su razlike od prilike ovakve kako su navedene (10-15%).

    Radili su to i za malariju i druge bolesti ,nije neuobičajeno da rade takva istraživanja.
    (Komša, 28. novembar 2020 13:40)

    # Link komentara

  48. Mozda zato sto ih je i najmanji broj...
    (neupućen, 28. novembar 2020 08:28)

    Kad čovek malo zna onda ne priča puno već sluša puno!
    AB je samo 3% svetske populacije .
    (466453, 28. novembar 2020 13:00)

    # Link komentara

  49. Rh negativan sam, potomak Anunakija. Korona je opasna za one koji su na evolutivnoj lestvici malo niže...
    (Ankh, 28. novembar 2020 09:26)

    A najniže je Nulta grupa, preispitaj svoju izjavu.
    AB je najvisocijevi manje od 1000 godina je stara, proces evolucije.
    (466453, 28. novembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  50. 0 + sam krvnu grupu, prezala sam virus 1 dan malaksana, ostalih 3 dana oset za ukus i miris.
    (sashka, 28. novembar 2020 12:34)

    # Link komentara

  51. 0 negativna imao koronu.
    (mighty banana, 28. novembar 2020 10:48)

    I ja 0-, blazi oblik.
    (K1bo, 28. novembar 2020 12:30)

    # Link komentara

  52. Netacno. Evo ja sam nulta krvna grupa. Pa sam dobio virus - prelezao ga. Sada pijem lekove za srce. Srecom necu dugo i nece ostaviti trajne posledice.
    (Ja, 28. novembar 2020 09:01)


    Sta je onda netacno? Nigde ne pise da 0- ne oboljeva u 100% slucajeva, nego da ima prednost u odnosu na sve ostale kombinacije krvne grupe i Rh faktora. I to je i logicno i normalno/prirodno - medjutim, u egzaktnim naukama se uvek tezi da se i empirijski, ovaj put kroz studiju, potvrdi...I potvrdjeno je.

    0- je samo prednost, ali to ne znaci da si polubog, pa da ne mozes da obolis ili da mozes da ne vodis racuna o zdravlju, pa da ce 0- sama da te stiti.
    (SeijoOju, 28. novembar 2020 12:13)

    # Link komentara

  53. Jedno je sigurno za 0-...vece sanse su da imaju disleksiju. Dokazano
    (krnjavi vladimir, 28. novembar 2020 12:13)

    # Link komentara

  54. 0 negativna imao koronu.
    (mighty banana, 28. novembar 2020 10:48)

    Da, i?
    (Hm, 28. novembar 2020 12:12)

    # Link komentara

  55. 0 negativna imao koronu.
    (mighty banana, 28. novembar 2020 10:48)

    # Link komentara

  56. Ljudi niko nije rekao da se sa nultom ne oboljeva vec da je procentualno ( i to za samo 13%) manji broj slucajeva. Citajte malo.
    (Ljubisa livac, 28. novembar 2020 10:39)

    # Link komentara

  57. 0+ sam krvna grupa, oboleo sam od korone srednje tesko, 15 dana antibiotika.
    (Dejo, 28. novembar 2020 10:36)

    # Link komentara

  58. ja sam 0- i prelezao sam letos koronu. nisam zavrsio u bolnici ali "lepe" borbe je bilo i kuci.
    (dragan, 28. novembar 2020 10:04)

    # Link komentara

  59. Rh negativan sam, potomak Anunakija. Korona je opasna za one koji su na evolutivnoj lestvici malo niže...
    (Ankh, 28. novembar 2020 09:26)

    # Link komentara

  60. Evo, moja rođaka je 0+ pa je obolela. Samo kažem, nisam teretičara zavera.
    (iridium, 28. novembar 2020 09:15)

    # Link komentara

  61. ja sam 0-, ali sam u julu bio u bolnici, upala oba plucna krila! cuvajte se, koja god da ste krvna grupa!
    (kantona, 28. novembar 2020 09:08)

    # Link komentara

  62. Netacno. Evo ja sam nulta krvna grupa. Pa sam dobio virus - prelezao ga. Sada pijem lekove za srce. Srecom necu dugo i nece ostaviti trajne posledice.
    (Ja, 28. novembar 2020 09:01)

    # Link komentara

  63. zato sto su oni vanzemaljska mutacija odavno, a ovim virusom nama sad menjaju DNA.
    (penzioner, 28. novembar 2020 08:40)

    # Link komentara

  64. Mozda zato sto ih je i najmanji broj...
    (neupućen, 28. novembar 2020 08:28)

    # Link komentara