Vakcina stiže – maske ostaju

Sva je prilika da će prve vakcine protiv korone dobiti odobrenje za masovnu upotrebu do kraja godine. Ali, stručnjaci upozoravaju da to neće biti čudotvorno oružje i da ćemo još godinama držati odstojanje i nositi maske.

Izvor: DW
Pošaljite komentar
  1. Povraca mi se!
    (Nikolai Romanov II, 25. oktobar 2020 14:36)

    # Link komentara

  2. Zig Zveri i to dobrovoljno.
    (MilankoG, 25. oktobar 2020 14:41)

    # Link komentara

  3. čemu vakcina ako ne vrati dostojanstvo?
    (surova kritika, 25. oktobar 2020 14:45)

    # Link komentara

  4. Nema ni potrebe svi da se vakcinisu. Do sledeceg proleca ce se sigurno prokuziti barem jedna trecina populacije. Ako su procene da se u prvom talasu prokuzilo 10%, u ovom drugom ce dostici 20%, a tokom treceg do proleca ce dostici 30%. Ako se vakcinise bar 30% epidemija ce sa 60% biti zavrsena. Taj ostatak mladjih i zdravijih koji nece biti niti prokuzen ni vakcinisan ce se prokuziti tokom proleca i leta kad budu skinute sve mere.
    (max, 25. oktobar 2020 14:55)

    # Link komentara

  5. Koliko se treba imati nizak IQ i poverovati u ove nebuloze !!??
    Kuda ovaj svet ide..!?
    (Marko, 25. oktobar 2020 14:58)

    # Link komentara

  6. Pandemija sa brojem zarazenih od 0.0312 ?
    (hit, 25. oktobar 2020 14:58)

    # Link komentara

  7. Odvratni ste kompletno svi koji ucestvujete u ovom
    (dragan, 25. oktobar 2020 14:59)

    # Link komentara

  8. Pokusace da nas vakcinisu da bi nas zapravo tim istim vakcinama za par godina ubili. Neka hvala, ni ja ni moja deca se vise necemo nikada vakcinisati. Ja se samo nadam da ce Tramp pocistiti Pharmu i da se niko nece vakcinisati.
    (tuebo f, 25. oktobar 2020 14:59)

    # Link komentara

  9. @max
    sta znaci prokuzen? Na kom je to jeziku?
    (perica, 25. oktobar 2020 15:05)

    # Link komentara

  10. Ne brinite teoreticari zavere, samo da proizvedu toliko vakcina da bi jedna dosla do vas sigurno ce trebati jos par godina, tako da ste sigurni. A do tada ima da molite za vakcinu, pazite sta vam kazem.
    (Washington, 25. oktobar 2020 15:05)

    # Link komentara

  11. Zašto ne liječe bolesne? Bilo bi lakse a i jeftinije. U slučaju Trampa vidimo da postoji lijek. Zaraženih je sada oko 10 miliona i bilo bi mnogo lakše nego da vakcinišu preko 7 miliardi.....ali očigledno da je nešto drugo u pitanju.
    (sinisapon, 25. oktobar 2020 15:09)

    # Link komentara

  12. @ Washington

    Срећа па немају сви плитку памет.
    (Алекса, 25. oktobar 2020 15:09)

    # Link komentara

  13. Zašto ne liječe bolesne? Bilo bi lakse a i jeftinije. U slučaju Trampa vidimo da postoji lijek. Zaraženih je sada oko 10 miliona i bilo bi mnogo lakše nego da vakcinišu preko 7 miliardi.....ali očigledno da je nešto drugo u pitanju.
    (sinisapon, 25. oktobar 2020 15:09)

    Нетачно !! Лечити оболеле је неупоредиво теже и скупље него превентивно вакцинисати.
    (А. Петров, 25. oktobar 2020 15:12)

    # Link komentara

  14. U tekstu stoji da će ovo trajati još ko zna koliko godina??? Je li to realno?
    (info, 25. oktobar 2020 15:21)

    # Link komentara

  15. Godinama? Zbog cega? Kakvo je ovo ludilo?
    (Lev, 25. oktobar 2020 15:23)

    # Link komentara

  16. kome da daju vakcinu?? jel zna uopste neko ovde sta je zapravo vakcina??? vakcinu i ako treba neko da primi, to su onda starkelje sa slabim imunitetom ili ovi sto veruju u pricu o Koroni pa se ekstremno plase!! vakcina je nista drugo nego oslabljeni izazivac bolesti a u slucaju korone, to je oslabljeni korona virus koji se ubrizgava u telo, navodno ne moze da napravi stetu i telo se lako izbori sa njim i stvori antitela, kako su " navodno" dokazali da se mozes ponovo zaraziti onda vakcina i nema nekog preteranog smisla, dakle morali bi da primate nesto sezonski preventivno da bi ste izbegli 1% sanse da se zarazite sa mozda jacim kovidom od onog iz Vakcine?????
    (magla svuda oko nas, 25. oktobar 2020 15:33)

    # Link komentara

  17. "još godinama držati odstojanje i nositi maske"
    Setite se vi malo stariji: počelo je AIDSom i kondomima. I tada je to najodvratnije predstavljeno kao napredak, medicina, bezbednost, civilizovanost i uopšte sve pozitivno. Od tada mnogi i kad "ne drže odstojanje" - nose kondom. Ovo je prelazak na totalnu kondomizaciju. A paralelno sa sveobuhvatnom vakcinacijom i kondomizacijom narasta ovaj zlokobni mentalni trend. I njegov začarani krug: aluminizirani mozgići ili veruju u najstupidnije nebuloze ili, podjednako stupidno, veruju u ono što im se medijski servira. Evo sad će generacije odrasle sa preko 20 vakcina biti odrasli sa svakogodišnjom višestrukom vakcinacijom... Koja će, jer neuspešna, preći i na još novij tip DNK-intruzije, onaj što će praviti i od ljudi GMO. Dalji "napredak": dron te 5G mrežom locira i donese redovnu mesečnu vakcinu. Kao sada bez maske tako tada bez ID2020 taga vakcine pod kožem nećeš smeti da se krećeš jer kršiš zakon...
    Sada tek ide novi ciklus supresije a time i novi, još veći talas krahirani individua. Pretvaranje planete u Veliku Kinu. Kamo sreće da je to ičija zavera, još bi bilo neke nade. Zaverenici se mogu nekako i ukloniti. Ali ova Zavera nema to. Ovo je autokonfiguracija katastrofe. Sve gluplje mase sve više kondomizovane. Sve više će se držati toga jer ionako robotizacijom proizvodnje sve je veći procenat ljudi sve više nepotreban. A tek besmislen! Pa će ti pogubljeni sami sve više i iskati ovu AntiUtopiju koja se pred nama uzdiže.
    (Helios, 25. oktobar 2020 15:36)

    # Link komentara

  18. @ Washington

    Срећа па немају сви плитку памет.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Алекса, 25. oktobar 2020 15:09)

    Jos je rano pricati o plitkoj pameti. Videcemo jos ko je u pravu a trebace jos dosta vremena. Pozdrav
    (Washington, 25. oktobar 2020 15:36)

    # Link komentara

  19. Ne brinite teoreticari zavere, samo da proizvedu toliko vakcina da bi jedna dosla do vas sigurno ce trebati jos par godina, tako da ste sigurni. A do tada ima da molite za vakcinu, pazite sta vam kazem.
    (Washington, 25. oktobar 2020 15:05)

    Za mene si ti teoreticar zavere, sa takvim misljenjem, isto kao sto sam ja za tebe za svojim.
    (Ivan, 25. oktobar 2020 15:40)

    # Link komentara

  20. Nije ni cudo sto nam ide ovako dobro, kad ima ovoliko primitivaca
    (Boka, 25. oktobar 2020 15:48)

    # Link komentara

  21. Uopšte ne sumnjam da postoji korona, samo blesav čovek smatra drugačije. Ali neko je vrlo brzo zaključio da to može da iskoristi za dodatno bogaćenje pojedinaca i jaču kontrolu širom planete. Setite se da su kroz istoriju razni diktatori i tirani koristili strah za manipulaciju.
    (Millennium, 25. oktobar 2020 15:53)

    # Link komentara

  22. @perica

    Na srpskom, samo treba poznavati sopstveni jezik.
    (dex, 25. oktobar 2020 15:59)

    # Link komentara

  23. Daj bože više da se nadje ikakav lek i zaustai ova ooste svetska histerija strah i šizofrenija zvana korona...
    (Ćoške, 25. oktobar 2020 16:01)

    # Link komentara

  24. (tuebo f, 25. oktobar 2020 14:59)
    Ti i tvoja deca se nemojte vakcinisati, ali onda nemojte ni izlaziti na ulicu da poubijate mene i moju decu. Eto, jel moze tako?
    (anon, 25. oktobar 2020 16:02)

    # Link komentara

  25. Pa nisu ludi da tek tako uniste milionski biznis sa maskama. Treba nam svetska vlast koja ce da izvuce ushi kad se ova standardna osili.
    (Deki, 25. oktobar 2020 16:06)

    # Link komentara

  26. "
    @max
    sta znaci prokuzen? Na kom je to jeziku?
    (perica, 25. oktobar 2020 15:05)

    Zahvaljujemo se na glasu."

    Na srpskom, medicinski termin, uobičajen u medicini.
    (Pero, 25. oktobar 2020 16:06)

    # Link komentara

  27. Nisam neki stručnjak, ali da traje još godinama a vakcina pred vratima?! Nešto i nema logike. Valjda će biti sve više onih što su preležali pa imaju antitijela i neće se morati vakcinisati sedam milijardi. I kad krene vakcinacija pa broj zaraženih počne da opada i to će imati veliki pozitivan psihološki uticaj na narod, odmah jača i imunitet.
    (Siniša, 25. oktobar 2020 16:13)

    # Link komentara

  28. @Helios

    Ti sve žive teorije povezao. Nije lako.
    (123, 25. oktobar 2020 16:14)

    # Link komentara

  29. Deluju zbunjeno kao da je ovo prva vakcina ikad koja se pravi, pa eto kukavni ne znamo kako cemo sprovesti vakcinaciju jer je ovo prvi put u istoriji da se to radi.....a pre je bilo i medicinskog personala i plan i sve je efikasno bilo. Sad ne znaju nista....
    (palanka, 25. oktobar 2020 16:19)

    # Link komentara

  30. Нетачно !! Лечити оболеле је неупоредиво теже и скупље него превентивно вакцинисати.
    (А. Петров, 25. oktobar 2020 15:12)

    a preventivno jačanje imuniteta? ne a? Nego zatvaranje ljudi, zabrana kretanja i aktivnosti, manjak sunca... to je ono što se preporučuje sada! Sedi kući! Čekaj vakcinu a posle i lekove jer imuniteta neće imati niko!
    (alcale, 25. oktobar 2020 16:20)

    # Link komentara

  31. Ako se ne digne obican covek i ne desi globalna revolucija protiv ovog zla, zivot kakav smo poznavali vise nece postojati. Maltretirace nas do zla boga sa nekim novim virusima i nevidljivim neprijateljima.
    (ilija cvorovic, 25. oktobar 2020 16:25)

    # Link komentara

  32. Lele sad kad nagrnu ovi kojima je jedina životna literatura film na youtube u Zig zveri pa nadrljali smo. Sad ce oni da nam objasne šta je čipovanje. Posto zli establisment vec nema sve moguce i nemoguce nase podatke koje ostavljamo na pametnim telefonima...
    (neki veliki dr, 25. oktobar 2020 16:28)

    # Link komentara

  33. rekoh ja da se svaka drzava mora izolovati do 2050
    (tako ce i biti, 25. oktobar 2020 16:37)

    # Link komentara

  34. Ovca ne sme da se brani, vuk se njenim strahom hrani.
    (Marko, 25. oktobar 2020 16:38)

    # Link komentara

  35. Zarazeno je manje od 1% stanovnista. Od tih 1%, njih 5-10 i% ima tezu sliku. Zbog toga cemo 10 narednih godina nositi masku? :) Znaci smatraju da narod nema IQ veci od broja cipela.
    (Straight Outta München, 25. oktobar 2020 16:38)

    # Link komentara

  36. Samo da vakcinacija i kod nas bude dobrovoljna i sve ce biti top.

    STOP OBAVEZNOJ VAKCINACIJI
    (Dragi Kenta, 25. oktobar 2020 16:43)

    # Link komentara

  37. (surova kritika, 25. oktobar 2020 14:45)

    A koliko juče ste bili dostojanstveni, kako da ne.
    (Toni, 25. oktobar 2020 16:50)

    # Link komentara

  38. Pošto su prestale da se objavljuju statistike o broju preminulih od gripa nadležni bi mogli da nam objasne jel se od gripa više ne umire ili se više ne vodi evidencija ?
    (Srle, 25. oktobar 2020 16:54)

    # Link komentara

  39. Vakcinišite klabere, mi ostali ćemo se sami sačuvati.
    (Nisam čiko ja!, 25. oktobar 2020 16:54)

    # Link komentara

  40. @max...dex...prokužavajte tamo odakle ste. Ne prosipajte "mudrosti", jer kada ja to krenem da radim kod vas, vaš admin odmah daje javnu opomenu. A, nebi me čudilo da i ovde to isto urade...
    (Ikac Jagodinac, 25. oktobar 2020 17:00)

    # Link komentara

  41. hajte bre ljudi sta panicite kakva vakcina kakav KOVID-19 kakvi bakraci pa svi cete makar jednom ove zime biti bolesni od KOVIDA-19 jer cete makar jednom biti prehladjeni pa i ja i biti zavedeni kao bolesni od KOVIDA-19 jer su sve prehlade gripovi i upale pluca KORONA i samim tim cete biti pozitivni na testu za KOVID-19 jer testovi za KOVID-19 i iskljucivo za KOVID-19 NE POSTOJE a kada budete leceni od KOVIDA-19 trazite od doktora da vam kaze koji vam je lek dao da leci samo i iskljucivo KOVID-19 a to vrlo lako mozete proveriti na internetu da li je istina a bice da leci KORONU koja postoji decenijama i nigde nece pisati da je iskljucivo i samo za KOVID-19 laku noc
    (realno, 25. oktobar 2020 17:07)

    # Link komentara

  42. auuu koliko neobrazovanih i primitivnih ima u Srbiji....svi znaju bolje od doktora nauka...i ovi teoreticari zavere naravno znaju bolje od virusologa...hahah kakva zemlja majko moja..kakav primitivizam...kao on nece da primi vakcinu zna da je to zavera farmaceutskih kuca i masona i Sorosa i Bil Gejtsa...nema dokaze ali zna...vec ga zamisljam kako drzi banku na nekoj slavi o tome..logicno pripit od brlje koju je sam pekao..koja je narvno bolja od svakog viskija a od votke?...pa sad ipak su to braca Rusi treba biti oprezan...
    (Beograd ima balkone cvetne, 25. oktobar 2020 17:08)

    # Link komentara

  43. Uopšte ne sumnjam da postoji korona, samo blesav čovek smatra drugačije. Ali neko je vrlo brzo zaključio da to može da iskoristi za dodatno bogaćenje pojedinaca i jaču kontrolu širom planete. Setite se da su kroz istoriju razni diktatori i tirani koristili strah za manipulaciju.
    (Millennium, 25. oktobar 2020 15:53) # Link komentara

    e daj ti objasni kako bi ti rešio sa koronom, vakcinom i ostalim, a da te ljudi smatraju poštenim bogotcem
    (dare slovenac, 25. oktobar 2020 17:13)

    # Link komentara

  44. Moju vakcinu slobodno prosledite nekoj bakici ili nekom dekici. Ako moj imuni sistem ne može da se izbori sa tim virusom čija je stopa smrtnosti toliko niska, onda moji falični geni nisu potrebni ljudskom rodu.
    (Djoksa, 25. oktobar 2020 17:17)

    # Link komentara

  45. I teže pandemije su se završavale, zašto bi ova trajala toliko?
    (inot, 25. oktobar 2020 17:18)

    # Link komentara

  46. Nadmeni ljudi, koliko god inteligentni, sebi su (a i drugima) najveći neprijatelji. Samo im treba podizati Ego i servirati da će, ako budu poslušni, biti "deo kluba" ili "iznad drugih, glupih i neobrazovanih" i sve će uraditi što im se kaže. Bez pitanja, bez razmišljanja.
    (bez iluzije, 25. oktobar 2020 17:27)

    # Link komentara

  47. Gotovo je sa ovim za par meseci.
    (ja, 25. oktobar 2020 17:28)

    # Link komentara

  48. Ја сигурно нећу живот провести под маскама и закључан у мишјој рупи, ни по цену живота.
    (Марко, 25. oktobar 2020 17:30)

    # Link komentara

  49. Ma bitno da se veruje sta kaze komsija...
    (Alek, 25. oktobar 2020 17:34)

    # Link komentara

  50. Koliko se treba imati nizak IQ i poverovati u ove nebuloze !!??
    Kuda ovaj svet ide..!?
    (Marko, 25. oktobar 2020 14:58)

    Pa koliki ti je IQ?
    (zzz, 25. oktobar 2020 17:36)

    # Link komentara

  51. auuu koliko neobrazovanih i primitivnih ima u Srbiji....svi znaju bolje od doktora nauka...i ovi teoreticari zavere naravno znaju bolje od virusologa...hahah kakva zemlja majko moja..kakav primitivizam...kao on nece da primi vakcinu zna da je to zavera farmaceutskih kuca i masona i Sorosa i Bil Gejtsa...nema dokaze ali zna...vec ga zamisljam kako drzi banku na nekoj slavi o tome..logicno pripit od brlje koju je sam pekao..koja je narvno bolja od svakog viskija a od votke?...pa sad ipak su to braca Rusi treba biti oprezan...
    (Beograd ima balkone cvetne, 25.
    Ohhh, evo ga još jedan retoričar, koji je objasnio stvaranje univerzuma. Cenim da si dovoljno privukao pažnju svojim komentarom i naravno, ti nikako nisi primitivan, tako što vređaš sve i svakoga. Ma kakvi, to je bonton sa Kolumbije i Jejla.
    E da, možda ti je to sve od BRLJE...
    (glasnik, 25. oktobar 2020 17:37)

    # Link komentara

  52. Pokusace da nas vakcinisu da bi nas zapravo tim istim vakcinama za par godina ubili. Neka hvala, ni ja ni moja deca se vise necemo nikada vakcinisati. Ja se samo nadam da ce Tramp pocistiti Pharmu i da se niko nece vakcinisati.
    (tuebo f, 25. oktobar 2020 14:59)

    Pa Trump je ZA vakcinaciju. Koliko ljudi ima IQ daleko ispod proseka, a uopste nisu svesni toga?! Oni procitaju, a ne znaju sta su procitali, slusaju, a nista nisu culi, a onda to prenose po onome kakonih masta navodi.
    (zzz, 25. oktobar 2020 17:38)

    # Link komentara

  53. @123
    Da, nije ti lako. Jer - nijednu. Znanu čitaocima mobilnog. Ali čitaocima knjiga...
    (Helios, 25. oktobar 2020 17:45)

    # Link komentara

  54. Zarazeno je manje od 1% stanovnista. Od tih 1%, njih 5-10 i% ima tezu sliku. Zbog toga cemo 10 narednih godina nositi masku? :) Znaci smatraju da narod nema IQ veci od broja cipela.
    (Straight Outta München, 25. oktobar 2020 16:38)

    Kada procitaju ovakav komentar onda ne moraju da smatraju, onda znaju sigurno.
    (zzz, 25. oktobar 2020 17:47)

    # Link komentara

  55. Pošto su prestale da se objavljuju statistike o broju preminulih od gripa nadležni bi mogli da nam objasne jel se od gripa više ne umire ili se više ne vodi evidencija ?
    (Srle, 25. oktobar 2020 16:54)

    A kada se to umiralo od gripa tokom jula, avgusta i septembra?
    (zzz, 25. oktobar 2020 17:48)

    # Link komentara

  56. Kako se sve fino priprema za ostajanje distanci, zabrane okupljanja bez obzira na vakcine, a sve će više biti sad ovakvih tekstova da se javnost pripremi.
    (Gordan, 25. oktobar 2020 17:49)

    # Link komentara

  57. Kakva nebuloza. Ne moraju se svi vakcinisati. Vakcinite 50% i virus se nece siriti. Prosto. Najbolje je da se 7 milijardi vakcinise, da bi nas pustili na miru sa histerijom oko kovida.
    (pribil, 25. oktobar 2020 17:51)

    # Link komentara

  58. pa ova ce trajati duže zato što smo mnogoljudniji nego pre 100 godina. kada je bila spanska groznica (kao poslednja velika pandemija) trajala je pune 3 godine i tada ne bilo samo oko 1 milijarde polulacije a danas je skoro 8. pre nije bilo kafića , klubova, velikih proslava, ljudi su se manje druzili, nije se putovalo, nije bilo aviona... a danas svega toga ima u izobilj, ljudi su manje poslusni u upravo zbog svega toga navedenog ova pandemija ce trajati jako jako dugo. ni jednog pozitivnog parametra nema da se ona okonca pre 2025 godine
    (tak, 25. oktobar 2020 17:59)

    # Link komentara

  59. nego kako,
    za normalni ekipu dok traje epidemija,
    za anti-brnjicare i ravnozemljase dozivotno :)
    (wer, 25. oktobar 2020 18:05)

    # Link komentara

  60. anon, 25. oktobar 2020 16:02...Tako bih volela da Vas vidim i da Vam kazem radila sam sa Covid pacijentima.Nisam uvek imala N95 masku,jer je nije bilo.Molila Bogorodicu svako jutro da me cuva na poslu.Nisam se zarazila i sada posle 8 meseci nemam antitela.Objasnite mi kako?!I necu primiti vakcinu dobrovoljno...
    (Dr Ana, 25. oktobar 2020 18:06)

    # Link komentara

  61. znaci tako ce otpoceti globalno cipovanje, sledeca faza matrix, uzgajace nas...
    (..., 25. oktobar 2020 18:15)

    # Link komentara

  62. Ako stvarno ovako bude, ja odo u hajduke braco moja napacena, pa cemo se cerati...
    (BMX, 25. oktobar 2020 18:21)

    # Link komentara

  63. @realno
    mozete proveriti na internetu,jer naravno internet me ne bi lagao.
    Na stranu sto se rade testovi koji pokazuju samo pozitivne od covid-19,a ne od bilo kojeg tipa korone.
    Nadjite na internetu,najjaci argument ikad.
    Gospode sa kakvim ja delim vazduh.
    (Nenad, 25. oktobar 2020 18:24)

    # Link komentara

  64. @Djoksa: Onda je trebalo odavno da umreš od tuberkuloze, difterije, velikog kašlja ili neke druge bolesti protiv koje si vakcinisan.
    (expert, 25. oktobar 2020 18:26)

    # Link komentara

  65. dare slovenac
    jednostavno nastavi da zivis zivot onako kako si ga ziveo i do sada i nedaj da te hvata panika i sto je jos vaznije razmisljaj svojom glavom tj da je taj KOVID-19 tako opasan jel mislis da bi iko izasao napolje bez vojnicke zelene gas maske pa i ja a ne sa onom jednokratnom krpom koju necu ziv staviti na nos i usta i jos od marta meseca radim u firmi gde svakodnevno dolazi 500 ljudi na posao i ko hoce nosi masku a ko nece nece i niko nikome ne zamera niti bilo sta kaze i niko se nije razboleo od KOVIDA 19 mozda od KORONE jeste ali od KOVIDA-19 nije a ja imam 60 godina i razmisljam svojom glavom pa i tebi zelim da pocnes ah da pogledaj kakve maske nose oni sto rade sa opasnim materijama i u prasini i kakve maske i skafandere nose oni lekari sto rade sa stvarno opasnim virusima sigurno niko od njih nenosi krpe za jednokratnu upotrebu zelim ti puno zdravlja i srece
    (realno, 25. oktobar 2020 18:28)

    # Link komentara

  66. Jooj gde ja živim...
    (micina tetka, 25. oktobar 2020 18:29)

    # Link komentara

  67.  a to vrlo lako mozete proveriti na internetu da li je istina a bice da leci KORONU koja postoji decenijama i nigde nece pisati da je iskljucivo i samo za KOVID-19 laku noc
    (realno, 25. oktobar 2020 17:07)

    Dovoljno o tvojoj intiligenciji "proveriti na internetu".
    (Pravi stari Čačanin, 25. oktobar 2020 18:29)

    # Link komentara

  68. Najsmešnije je što se vakcinaške botine plaše onih koji ne žele da se vakcinišu i pokušavaju i njih da uplaše.

    Pa ako ste vakcinisani onda ste zaštićeni od bolesti i zaraženih jer imate antitela (i još ponešto :) ). Ili ni vi ne verujete da vakcine štite.
    (IQ manji od virusa, 25. oktobar 2020 18:39)

    # Link komentara

  69. I teže pandemije su se završavale, zašto bi ova trajala toliko?
    (inot, 25. oktobar 2020 17:18)

    Zato što je ova plandemija.
    (Plebejer, 25. oktobar 2020 18:39)

    # Link komentara

  70. ko o čemu baba o uštipcima ?
    (natalis, 25. oktobar 2020 18:50)

    # Link komentara

  71. @Zig Zveri i to dobrovoljno.
    (MilankoG, 25. oktobar 2020 14:41)
    A nemas zig zveri u telefonu ili na licnoj karti.. to se ne vazi jel da!?
    (Lars, 25. oktobar 2020 18:55)

    # Link komentara

  72. I teže pandemije su se završavale, zašto bi ova trajala toliko?
    (inot, 25. oktobar 2020 17:18)

    Prethodne su harale kroz populaciju, i tako su prolazile. Svet sada pokusava da zastiti populaciju. Cak i 0.5% smrtnosti na svetskom nivou je 350 miliona ljudi.
    (Externus, 25. oktobar 2020 18:56)

    # Link komentara

  73. Kakva nebuloza. Ne moraju se svi vakcinisati. Vakcinite 50% i virus se nece siriti. Prosto. Najbolje je da se 7 milijardi vakcinise, da bi nas pustili na miru sa histerijom oko kovida.
    (pribil, 25. oktobar 2020 17:51)

    Nema potrebe ni za 50% bice sasvim dovoljno i 30% koliko je ugrozenih jer ce se drugih 45% prirodno vakcinisati prokuzenjem. Ako smo po procenama u prvom talasu od pocetka do jeseni dostigli 15% sad cemo u drugom talasu do nove godine 30% a dok se izvakcinisu tih 30% do proleca prokuzeni ce u trecem talasu do proleca da dostignu 45%. Sa 75% ce postojati veoma jak kolektivni imunitet.
    (max, 25. oktobar 2020 19:05)

    # Link komentara

  74. Zasto maske ostaju?
    Da bi vam se urusavao imuni sistem i kako bi ste konzumirali sto vise medikamenata.
    (B9b, 25. oktobar 2020 19:09)

    # Link komentara

  75. Pošto su prestale da se objavljuju statistike o broju preminulih od gripa nadležni bi mogli da nam objasne jel se od gripa više ne umire ili se više ne vodi evidencija ?
    (Srle, 25. oktobar 2020 16:54)

    Niko ni ne kaze da je korona jaca od gripa vec za koronu nema vakcina a za grip ima. Verovao ti ili ne, ogroman broj starijih i bolesnijih se vakcinise svake godine od gripa. Da nema vakcine protiv gripa brojke bi bile jednako strasne po 1000 preminulih godisnje a ovako je oko 100 jer nazalost ima starijih i bolesnijih koji ili ne veruju u vakcinu ili ih mrzelo da je prime ili su mislili da ne spadaju u ugrozene ili kod jednog dela ljudi vakcina ne odradi posao. Drugo, nije cilj da se mladi i zdraviji cuvaju od zarazavanja zbog sebe vec zbog svoje starije i bolesnije okoline. Verujem da svako u svojoj neposrednoj okolini ima nekog starijeg ili bolesnijeg. U domacinstvu ne postoji zastita. Asimptomaticna zarazena osoba ce tokom par dana da pipne milijardu tacaka i da disanjem ispusti na milijardi klica u kuci. Lepo bi bilo kad bi svi imali zdrave i zgodne roditelje.
    (max, 25. oktobar 2020 19:22)

    # Link komentara

  76. Moju vakcinu slobodno prosledite nekoj bakici ili nekom dekici. Ako moj imuni sistem ne može da se izbori sa tim virusom čija je stopa smrtnosti toliko niska, onda moji falični geni nisu potrebni ljudskom rodu.
    (Djoksa, 25. oktobar 2020 17:17)

    Potpuno se slazem sa tobom ali ne zbog tvojih hena vec zbog takvog razmisljanja
    (igor, 25. oktobar 2020 19:25)

    # Link komentara

  77. Najsmešnije je što se vakcinaške botine plaše onih koji ne žele da se vakcinišu i pokušavaju i njih da uplaše.

    Pa ako ste vakcinisani onda ste zaštićeni od bolesti i zaraženih jer imate antitela (i još ponešto :) ). Ili ni vi ne verujete da vakcine štite.
    (IQ manji od virusa, 25. oktobar 2020 18:39)

    Vakcine nisu carobna pilula. Imaju limitiranu efikasnost, npr 70%. Dakle ako ste zasticeni samo 70% a svi oko vas imaju virus, vas ce zahvatiti teze nego nekog nevakcinisanog ali ce vas na kraju zahvatiti.

    Zbog toga je bitno kod bilo koje visokozarazne bolesti da postoji veliki procenat populacije zasticen vakcinom.

    Sportski pozdrav!
    (Petar, 25. oktobar 2020 19:27)

    # Link komentara

  78. "Povraca mi se!
    (Nikolai Romanov II, 25. oktobar 2020 14:36)"

    Imas li temperaturu, culo ukusa i mirisa? :)
    (Nikola, 25. oktobar 2020 19:39)

    # Link komentara

  79. Ja sam se zarazio pre 3 dana i kontakt od koga sam dobio je PCR pozitivan. Jos 5 kontakata je sa istim simptomima, kasalj, temperatura, jak bol u ledjima i zadnjici, glavobolja. Nas dvojica imamo i dijareju, ali kratko. Od svih nas, samo je jedan dobio uput za PCR test. Ostalima je receno da imaju koronu i da nema potrebe da rade test, vec samo da se izolujemo itd. U statistiku koja se objavljuje na dnevnom nivou, ne ulazimo mi koji nemamo pozitivan PCR test i to je razlog zasto ima manje pozitivnih u Srbiji. Ne kazem da je potrebno raditi test svima nama, kad je jasno da smo oboleli od covid-a, ali bi trebalo da nam upisu dijagnozu i da udjemo u statistiku. Pa ako ima 7000 obolelih danas, neka bude toliko, sta sad. Mi smo svi mladji i podnosimo dobro zasad, ali ima i tezih slucajeva, gde je nasoj koleginici umro tata. Njoj je stopa zarazenosti u porodici 25% i stopa smrtnosti od zarazenih 100%.
    Ne vidim razlog da nas sa jedne strane lazu, da bismo ispali najorganizovanija zemlja sveta, a sa druge nas plase da nam ni vakcina ne moze pomoci.
    (Nikola, 25. oktobar 2020 19:55)

    # Link komentara

  80. @123
    Da, nije ti lako. Jer - nijednu. Znanu čitaocima mobilnog. Ali čitaocima knjiga...
    (Helios, 25. oktobar 2020 17:45)

    Ma ja se sa tobom slažem. Evo baš čitam Dostojevskog i njegovo tumačenje uticaja 5G mreže na koronu. U knjigama je istina.
    (123, 25. oktobar 2020 19:57)

    # Link komentara

  81. Ako se ne digne obican covek i ne desi globalna revolucija protiv ovog zla, zivot kakav smo poznavali vise nece postojati. Maltretirace nas do zla boga sa nekim novim virusima i nevidljivim neprijateljima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ilija cvorovic, 25. oktobar 2020 16:25)

    Protiv zla se diže pre nego što nastupi pandemija. Svako iole obevešten zna da se na pandemije upozorava decenijama. Niko ništa. Onda kad dođe, onda se palamudi o revolucijama i slično.
    (MiM, 25. oktobar 2020 20:02)

    # Link komentara

  82. A kada se to umiralo od gripa tokom jula, avgusta i septembra?
    (zzz, 25. oktobar 2020 17:48)

    Umiralo se prijatelju taman isto kao od Covida-19, samo što ti je bilo nebitno i niko te nije obaveštavao.
    (Mnogo je za jedno fotografisanje, 25. oktobar 2020 20:11)

    # Link komentara

  83. Dr.Ana@ necu primiti vakcinu dobrovoljno.
    Ja necu ni pod prisilom,i kaznama.
    Udruzimo se.
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 25. oktobar 2020 20:19)

    # Link komentara

  84. ahahahaha ma vazi
    (najjaci, 25. oktobar 2020 20:29)

    # Link komentara

  85. A kada se to umiralo od gripa tokom jula, avgusta i septembra?
    (zzz, 25. oktobar 2020 17:48)

    Umiralo se prijatelju taman isto kao od Covida-19, samo što ti je bilo nebitno i niko te nije obaveštavao.
    (Mnogo je za jedno fotografisanje, 25. oktobar 2020 20:11)

    Pravo pričaš, mediji su čudo pogotovo kad se udruže zajedno. Sad svako je bolestan je covid. Ali to su sve metode manipulisanja ljudi. Sve treba uzimati sa rezervom!!!!!
    (djoka, 25. oktobar 2020 20:42)

    # Link komentara

  86. Novo Nirnberski proces uskoro ;)
    (Ženidba Kralja Mirčete, 25. oktobar 2020 20:44)

    # Link komentara

  87. Zivim u Austriji, jedno malo mesto pored Beca, koje ustvari pripada pokrajini Niederösterreich i radim u Wiener Neustadtu u jednom domu za stare , dok mi zena radi u Becu kao medicinska sestra, na AKH sto je njihova opsta i glavna bolnica, na infektivnom odeljenju . Ja do sad hvala bogu nisam imao problema , jer nam virus nije usao u dom, imali smo jake mere ali moja zena je bila na ivici sloma na vrhuncu prvog vala. Krajem marta je u Austriji bio vrhunac kad se dnevno imalo oko 1 500 novih slucajeva. Zena mi je radila 6x u sedmici, cesto 12+ sati dnevno, raspadajuci se psihicki i fizicki. Nikakve pare, zasluge niti bilo sta drugo ne moze nadomestiti njene suze i sav taj stres koji smo proziveli tih par sedmica. E sad zamislite da nismo imali mere, dokle bi moja zena , kao i mnogi drugi izdrzali? Da li ste vi svesni uopste sta pricate? Da li znate kroz sta su prolazili mnogi zdravstveni radnici, koliko je njih i umrlo? Da li znate koliko je ljudi potrazilo pomoc, koliki su redovi bili u cekaonicama, odelima za testiranja? Koliko je bilo i kriticnih slucajeva? Koliko su kapaciteti bili popunjeni ? Muka mi dodje kad citam ove komentare, ma bes me uhvati ustvari. Sad su kapaciteti znatno uvecani, stariji se vise stite, uvedeni su neki medikamenti, nesto se naucilo o virusu i hvala bogu lakse se podnosi novi udarac. Ali ako nastavimo sa teorijama zavera, ako nastavimo biti "pametni" informisajuci se preko interneta, ne nositi maske, oborit ce te nas s nogu! Dokle vise??
    (Veka, 25. oktobar 2020 20:51)

    # Link komentara

  88. U Češkoj je 1995. godine izbila epidemija gripa koja je za sedam sedmica odnela 12000 života, a 1,1 milion ljudi je bilo inficirano.
    Zatvorene su bile samo škole i to 3 sedmice pre nove godine.
    Nikakve maske, zatvaranje ekonomije, i slične gluposti nisu uvodili.
    Danas, 25 godina kasnije Češkoj preti tptalno zatvaranje zbog tog istog gripa jer ima 800 ljudi u bolnicama, 150.000 sedi kući, ali pozitivno i ima 2000 mrtvih.
    I sve to za OSAM MESECI epidemije.
    Da li je sada jasnije o kakvom "strašnom" virusu je reč?
    (rebro, 25. oktobar 2020 20:52)

    # Link komentara

  89. Годишље 7 милиона деце умре од глади широм света. Међутим, битно је да их вакцинишемо против короне, а што су гладни, то нема везе. Само је корона проблем, какве има везе што сваке године 10 милиона људи широм света умре од рака, 5 милиона инфаркта и још 5 милона од болести респираторнох система. Укупно око 60 милиона људи умре сваке године. Корона ће бити негде око 3% тог броја. Много страшна болест!
    (Марко, 25. oktobar 2020 20:53)

    # Link komentara

  90. Neću vakcinu ni po cenu smrti. Pa nek probaju na silu. Ako cu ja da poginem, idu najmanje jos dvojica sa mnom. Izvo'te momci ! ?
    (NBGD, 25. oktobar 2020 21:01)

    # Link komentara

  91. Znači prekrojiće svetski poredak milom ili silom. Oružani revolt je zadnja opcija.
    (jasnovid, 25. oktobar 2020 21:03)

    # Link komentara

  92. Ovo apsolutno nema smisla.

    Cemu onda vakcina uopste?

    Sta cemo kada ceo svet primi vakcinu ili prelezi?

    Maske do kraja zivota?

    Nece moci, ne nadajte se.
    (dragan, 25. oktobar 2020 21:11)

    # Link komentara

  93. Zbog stope zarazenosti ispod 1% i stope smrtnosti medju zarazenima oko 0.05% treba svi da se potrujemo vakcinama.

    Vise ljudi umre od kardiovaskularnih oboljenja ili od gladi u svetu pa se niko ne trese oko toga.

    Ima li mozga medju vakcinasima? Bar malo, bar jedan gram! 4 razlicite vakcine bez ikakvih dokaza da je bar i jedna delotvorna. ZASTO???
    (MIlica, 25. oktobar 2020 21:17)

    # Link komentara

  94. Vi sto botujete za industriju hemije cete goreti u paklu pored vasih naredbodavaca. Kad tad.
    (Andrija, 25. oktobar 2020 21:18)

    # Link komentara

  95. @Djoksa
    Lako je biti hrabar sad kad si na sigurnom ali kad ne daj Bože budeš bio na respiratoru neće ti se tako lako od života rastajati.
    (Vlada, 25. oktobar 2020 21:18)

    # Link komentara

  96. @Milenium,

    Pa zar ti mislis da se sva ova glupost
    sprovodi da bi se bogatili pojedinci ?

    Nije ti palo na pamet da ako kontrolisu sve medije imaju toliku moc i sav novac vec ?

    Ovo je otvoreni rat protiv covecanstva i nije do novca. Mozete da mnozite koliko hocete vakcina x dolari ali to ovde nije cilj.

    Samo oni koji ne boje se da
    umru zasluzili su da zive....Samo upaljena svesnost u svakom pojedincu moze nas spasiti a ne nekakvi kolektivni pokreti.

    Kada u svakome od nas proradi inat Duha, i kazemo ne maskama, ne vakcinama, ne televizoru - tada cemo biti slobodni
    (pokretotpora, 25. oktobar 2020 21:24)

    # Link komentara

  97. @zzz
    najtezi grip u zivotu sam prelezao pre 3 godine krajem JUNA. Jedne noci nisam mogao da disem, tj. jedva sam disao, imao sam osecaj da bih preminuo da sam zaspao.
    (Mali Perica, Djokica i Mikica, 25. oktobar 2020 21:26)

    # Link komentara

  98. Da nema interneta ne bi bilo ni pandemije.
    (Švyturis Baltas, premium beer, 25. oktobar 2020 21:32)

    # Link komentara

  99. Svi koji tvrde da postoje efikasne vakcine protiv gripa ne znaju ništa o medicini. Svake godine se prave nove vakcine koje kasne godinu dana za mutiranim virusima. Efikasnost ispod 20%. Ali vam je zato imuni sistem oštećen nedeljama i teško se bori sa svim ostalim problemima. Ali ćemo zato sada dobiti vakcinu koja će nas sve zaštititi od virusa za koji nismo ni sigurni u koliko verzija postoji.
    (Simke, 25. oktobar 2020 21:42)

    # Link komentara

  100. Prethodne su harale kroz populaciju, i tako su prolazile. Svet sada pokusava da zastiti populaciju. Cak i 0.5% smrtnosti na svetskom nivou je 350 miliona ljudi.
    (Externus, 25. oktobar 2020 18:56)

    Kakva matematika :) i ovakvi likovi imaju pravo glasa i wi fi :) ma neka ide sve do djavola, lik je ladno "sracunao" je 0.5% svetske populacije 350 MILIONA ljudi haha. Legendo jel ti razumes da to znaci onda da nas ima 70 000 000 000 na planeti? To je 70 milijardi legendo ako ne znas koji je broj u pitanju.
    (palanka, 25. oktobar 2020 21:48)

    # Link komentara

  101. Vestak ili vanzemaljac,treceg nema..
    (Misko, 25. oktobar 2020 21:57)

    # Link komentara

  102. @max 100 preminulih od gripa godišnje... au sl se nalupeta sad...
    (smeško, 25. oktobar 2020 22:04)

    # Link komentara

  103. (Veka, 25. oktobar 2020 20:51

    Tesko je uveriti ljude u sve to. Osnove kapitalizma poticu na potrosackom drustvu, a upravo se potrosacka moc gradjana smanjuje za vreme pandemije. More ljudi je ostalo bez posla u najpogodjenijim granama ekonomije, poput turizma i usluznih delatnosti sto povlaci mnoge druge branse.Smanjuje se platezna moc gradjana,sto dalje implicira da se smanjuje potraznja za mnogim proizvodima i uslugama, sto opet dalje znaci da se smanjuje i proizvodnja.Jel to cilj svih multi nacionalnih konglomerata pitam teoreticare zavera? Kako je moguce da su i oni u Iranu u toj zaveri?Ili Putin, Erdogan? Ili kako je moguce da Svedska prkosi toj vladi iz sene sa drugacijim pristupom?Svetske vlade urusavaju sopstvenu ekonomiju, potkopavaju svoje politicke pozicije kako bi nas Bil Gejts cipovao? Kako bi nas kontrolisali? Sta, kao ne znaju dovoljno o nasim navikama kroz Gugl i drustvene mreze? Da li znate koliko Gugl ima mocne alate kroz Googl Ads kroz koje moze targetovati publiku po zelji, isto vazi i za Facebook? Mogu znati apsolutno sve nase potrebe i zelje i prema tome nas bombarduju reklamama? Sta kao to im nije dovoljno pa nas hoce cipovat? Da li ste vi svesni kakvu hrpetinu gluposti pisete? Ono, cuo sam ili procitao nesto na netu sto ti nisi, pa hajde da ispadnem pronicljiv i pametan.Pandemije su se desavale kroz istoriju i ovo je jedna takva. Covecanstvo se bori izboriti s njom jer se danasnje bivstvovanje temelji na cistom kapitalizmu a on je upravo ugrozen....
    (Ripley, 25. oktobar 2020 22:07)

    # Link komentara

  104. kako ne kuzis na kom je jeziku pa verovatno na hrvatskom... veoma smesan izraz renomiranih naucnika...koji i nakon 9meseci ne znaju skoro nista o koroni...
    (Misko, 25. oktobar 2020 22:07)

    # Link komentara

  105. Jel cuo neko da je neki migrant dobio taj virus? I jel neko proveravao sterilnost maski koje nosimo svakodnevno?
    (Misko, 25. oktobar 2020 22:10)

    # Link komentara

  106. Svako jutro čašica rakije i zbogom viruse !
    (BG, 25. oktobar 2020 22:23)

    # Link komentara

  107. Povraca mi se!
    (Nikolai Romanov II, 25. oktobar 2020 14:36)"

    Imas li temperaturu, culo ukusa i mirisa? :)
    (Nikola, 25. oktobar 2020 19:39)

    Ako nema, onda je dobio PREHLADU, ili pak GRIP. Pošto su to simptomi prehlade i gripa.
    (Marca, 25. oktobar 2020 22:48)

    # Link komentara

  108. Pa cemu vakcina ako te ne radi?
    (Privatni detektiv Djido Mova, 25. oktobar 2020 23:12)

    # Link komentara

  109. Znaci maske ostaju, bez obzira sto ceo svet primenjuje ovu meru i ta mera ama bas nigde ne daje nikakav rezultat. Maske se sve vise nose, broj zaraznih sve vise raste, kazne naplaćuju ali virus se ne zaustavlja. Kako je moguce da to niko relevantan ne primećuje. Zemlje u kojima se mere najviše i najrigoroznije primenjuju beleze najlošije rezultate. Ipak na toj meri se insistira istrajno. Probudite se ljudi, nevidljivi neprijatelj nije vise potpuno nevidljiv
    (dragan, 25. oktobar 2020 23:24)

    # Link komentara

  110. Pa ako već morate ne bilo vam teško! U Švedskoj ne mora.
    (Pro, 25. oktobar 2020 23:43)

    # Link komentara

  111. "Svi ce da izginemo u vodU!"
    (Ganci, 25. oktobar 2020 23:45)

    # Link komentara

  112. Znaci maske ostaju, bez obzira sto ceo svet primenjuje ovu meru i ta mera ama bas nigde ne daje nikakav rezultat.
    (dragan, 25. oktobar 2020 23:24)

    Daje rezultat... manje je teskih slucajeva i umrlih jer se zarazeni zaraze manjom kolicinom virusnih cestica.
    (Ko to tamo peva, 26. oktobar 2020 00:10)

    # Link komentara

  113. Koliko se treba imati nizak IQ i poverovati u ove nebuloze !!??
    Kuda ovaj svet ide..!?
    (Marko, 25. oktobar 2020 14:58)

    Pa hajde Markane, profesore, doktore, naučniče, legendo....prosvijetli nas?
    (Iskreno, 26. oktobar 2020 01:49)

    # Link komentara

  114. Pokusace da nas vakcinisu da bi nas zapravo tim istim vakcinama za par godina ubili. Neka hvala, ni ja ni moja deca se vise necemo nikada vakcinisati. Ja se samo nadam da ce Tramp pocistiti Pharmu i da se niko nece vakcinisati.
    (tuebo f, 25. oktobar 2020 14:59)

    Prirodna selekcija na djelu. Žao mi djece.
    (Žalosno, 26. oktobar 2020 01:50)

    # Link komentara

  115. Ne brinite teoreticari zavere, samo da proizvedu toliko vakcina da bi jedna dosla do vas sigurno ce trebati jos par godina, tako da ste sigurni. A do tada ima da molite za vakcinu, pazite sta vam kazem.
    (Washington, 25. oktobar 2020 15:05)
    Ajmo malo elementarna logika: Kako moze neko da planira da napravi milijardu vakcina za dva meseca, a za ostalih 7 milijardi mu treba dodatno 5 godina? Jel ih prave od krvi kolibrija?
    P.S. Ako u 21. veku do nekoga nesto putuje par godina, do njega ni kovid nije mogao da dodje.
    (Švyturis Baltas, premium beer, 26. oktobar 2020 04:17)

    # Link komentara

  116. Ne nosim masku(sem gde mora), ne uzimam vakcinu...Ostalima srecno...
    (Neko, 26. oktobar 2020 05:03)

    # Link komentara

  117. @Veka
    Pa da se ne seje panika pola tih pacijenata nikad ne bi otišlo u bolnicu. Takođe besmisleno testiranje pravi veliki udar na zdravstveni sistem.
    O tome pričaju ljudi u komentarima.
    Ja lično znam nekoliko njih koji su se testirali ili zbog putovanja ili sumnje u bolest. Sve te slučajeve, a njih ima 90%, je neko morao da procesuira. To pravi gužvu bez potrebe. Pozitivan a nema simptome a čak nemaju ni potvrdu da je taj prenosioc nego predpostavljaju...
    (Mika, 26. oktobar 2020 05:33)

    # Link komentara

  118. ....vakcina je nista drugo nego oslabljeni izazivac bolesti a u slucaju korone, to je oslabljeni korona virus koji se ubrizgava u telo, navodno ne moze da napravi stetu i telo se lako izbori sa njim i stvori antitela, kako su " navodno" dokazali da se mozes ponovo zaraziti onda vakcina i nema nekog preteranog smisla, dakle morali bi da primate nesto sezonski preventivno da bi ste izbegli 1% sanse da se zarazite sa mozda jacim kovidom od onog iz Vakcine?????
     (magla svuda oko nas, 25. oktobar 2020 15:33)

    Kako bih voleo da oni koji nemaju pojma kako se savremene vakcine prave ne ponavljaju ono sto su o biotehnologiji naucili u osnovnoj skoli na casu domacinstva.
    (Ja naucio u osnovnoj skoli pa sada prosipam znanje, 26. oktobar 2020 06:48)

    # Link komentara

  119. Šta vam smeta maska, bar neće da nas prepoznaju kamere po gradovima :)
    Čuli ste za Kinu
    (Sankaaa, 26. oktobar 2020 07:15)

    # Link komentara

  120. Ljudi moji, sustina price jeste da maske i socijalna distanca nemaju veze sa virusima, i to zna svako ko je iole izucavao imunologiju. Zdrav covek se ne moze zaraziti od bolesnog, i to je jedna greska koju je servirao Paster na ustrb Beshcampa koji je tvrdio da se covek moze razboliti samo sam od sebe i to pogresnim vodjenjem zivota. Medjutim Paster je bio politicki igrac pogodan ljudima koji su ovim svetom zeleli da vladaju onda i sada.
    Morate shvatiti da ljudi koji vladaju ovim svetom nemaju interesa u parama vise, oni poseduju ogromne kolicine novca, njima je veci interes sluzenje na primer satani, manipulacijom i terorom nad ljudima, oduzimanjem osnovnih ljudskih sloboda, to im daje osecaj moci! Neka se za vakcine potpisuje odgovornost doktora i vlade ukoliko se nesto desi ljudima, a neka vakcine i maske budu slobodna volja.
    (IQ130 Milutin, 26. oktobar 2020 07:24)

    # Link komentara

  121. Znaci maske ostaju, bez obzira sto ceo svet primenjuje ovu meru i ta mera ama bas nigde ne daje nikakav rezultat. Maske se sve vise nose, broj zaraznih sve vise raste, kazne naplaćuju ali virus se ne zaustavlja. Kako je moguce da to niko relevantan ne primećuje. Zemlje u kojima se mere najviše i najrigoroznije primenjuju beleze najlošije rezultate. Ipak na toj meri se insistira istrajno. Probudite se ljudi, nevidljivi neprijatelj nije vise potpuno nevidljiv
    (dragan, 25. oktobar 2020 23:24)
    Nije bas tako, zivim u Dubaiju i u celim Emiratima testira se na dnevnom nivou izmedju 130 i 150 hiljada ljudi ( najvise na Svetu) broj novih slucajeva je izmedju 800-1300 i uvek ispod jedan odsto testiranih.
    Mere se maksimalno postuju, svi nose maske od pocetka krize, distanca, stotine mera za restorane, sportske objekte I takmicenja...Svaki turista i rezident dolazi sa PCR testom i testira se na aerodromu takodje. Ne ulazim u price sta je Covid, to je zasebna tema i diskusija, samo kazem da uz strogo postovanje mera za sada funkcionise.
    (Bravo, 26. oktobar 2020 08:16)

    # Link komentara

  122. Pozitivna stvar je sto maloumnici teoreticari zavere oboljevaju sve vise i teze. Probaj u Italiji i Spaniji da prodajes teorije zavere pa da vidis sta ces dobiti.
    (Proka, 26. oktobar 2020 08:54)

    # Link komentara

  123. Eh, da su se svi ljudi probudili 33., a ne samo neki, danas bi sve bilo puno drugacije :(
    (@dragan, 26. oktobar 2020 11:00)

    # Link komentara

  124. Apsolutno tako!
    (@jasnovid, 26. oktobar 2020 11:40)

    # Link komentara

  125. Vakcina koja samo sprečava širenje zaraze sa čoveka na čoveka! Baš to nam treba! Nadam se da neće mnogo koštati.
    (Hleba i igra, 26. oktobar 2020 13:58)

    # Link komentara

  126. Pa ovo i jeste vojna akcija,nema nikakve veze sa zdravljem,iza svake teorije zavere je zaista zavera.Smrtnost 0,23 posto i to pod znakom pitanja ,nema obdukcija.Vakcine za cega,od cega,krajnji cilj kontrola ali ne virusa.Sretno vam bilo.
    (Zaza Gabor, 27. oktobar 2020 00:54)

    # Link komentara