- Komentari -

Amerikanizacija Evrobasketa

Davno je započet ovaj proces, pre svega u klupskoj košarci koja teži što većem broju utakmica, ali sada i u reprezentativnoj dobijamo obrise NBA košarke.

Petar Tadić Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Jugoslavija '95 u finalu 14/23 za tri poena, dakle 60%. Ukupno smo imali 96 poena, sto znaci da smo skoro 44% koseva dali van linije 6,25. Tad smo uzeli jedan sut vise za tri nego za dva poena. Sale Nacionale dao 9 trojki, Danilovic dodao tri, Bodiroga i Sale Obradovic po jednu. 26 poena smo dali sa slobodnih bacanja. Posle neko da kaze kako se pre igrala drugacija, raznovrsnija kosarka, i da je Stef Kari neki revolucionar. Sve je isto, samo mi sutera vise nemamo.
    (kojot, 14. septembar 2022 14:32)


    Sam podatak da smo samo 23 puta šutirali, ukazuje da se tada igrala raznovrsnija košarka. Italijani su protiv nas imali 36-16, šta sa tih 20 promašaja? To je potencijalnih 20 napada za nas, pa što to nismo iskoristili? Dobar tim bi žestoko kaznio to, kao Francuzi. Francuska nije šutirala nijednu trojku kada su ih slomili. Ubili su ih iz reketa i kaznili sve promašaje.
    (Mali Hijavata, 18. septembar 2022 17:16)

    # Link komentara

  2. Evo jos jednog dokaza da kosarka pobedjuje nad NBA.

    Ipak je ovo sport za ljude koji imaju mozga, nije sve u NBA cirkusu...
    (Stef, 14. septembar 2022 22:44)

    # Link komentara

  3. The HitMan, 14. septembar 

    Ako si video neki moj komrntar posle poraza od Italije mogao si da procitas da uopste ne mislim da je poraz slučajnost.
    Naprotiv,isto kao i ti smatram da je u pitanju pogrešna koncepcija,nedostatak organizacije kada je kosarka u pitanju.
    I ne samo zastarelost shvatanja košarke nego ,bogme i preterana opustenost u pripremi.
    Moderna kosarka ,izmedju ostalog podrazumeva i dobar sksuting.
    Ono što meni smeta je nesto drugo - ne mozemo graditi nesto novo prostom kopijom necegs sto je nekom poslo za rukom.
    Ne samo u kosarci.
    Moramo se prilagoditi ali moramo shvstiti i gde smo,sta imamo i koliko možemo.
    I ne treba da se odričemo nečega sto je u proslosti davalo neki rezultat .
    Ne moze se kosarka igrati jednolično - ima mesta i za igru ubtranziciji i za pozicioni napad i za igru koja se bazira na jakoj odbrani i za onu koja je vise ofanzivna - selekror u rukavu mora da ima sve.
    I opet na počezak - zavisi koga trenutno imas na klupi i koga imas protiv sebe.
    Ono što nikada nisam radio je "zasto nisi zvao Micova" priča kada je ekipa vec sastavljena ili da se pridružujem hajkama na selektora (koje i ti primecujes) jer to ne resava nista.
    Duda je pokusao da pistavi neki sistem,komunikaciju izmedju prvog tima i mladjih selekcija,organizovan rad.
    Nije mnogo,nije sve ali je osnovni preduslov.
    Kratko je trajalo...
    (Komša, 14. septembar 2022 19:49)

    # Link komentara

  4. Selektiramo momke po pogresnom principu, ne igramo modernu kosarku (kakva god ona bila) i imamo takve rezultate.
    Zivimo u mitovima koji se jedan po jedan ruse (da su Obradovic i Pesic madjionicari ) i onda pokusavamo da poraz objasnimo time sto je na EP isao Nedovic a ne Dobric....
    (The HitMan, 14. septembar 2022 18:39)

    Tako je decko, sve tacno, samo jos da dodam. Selektiraju ih kvazi menadzeri koji u 90% ne znaju posao, poltroni treneri koji se prodaju za par stotina eura i to traje vise od decenije. Ispali smo iz svih modernih kosarkaskih tokova, veze nemamo ni gde ova igra ide a ni kako. A krivi su svi, od vrha na dole, zeljko pesic dule covic misko savic...svi su oni debelo zasluzni za propadanje sr kosarke ili necinjenjem ili pogresnim cinjenjem
    (Jb, 14. septembar 2022 19:36)

    # Link komentara

  5. Meni je ova "moderna"kosarka negledljiva. Svi timovi igraju isto nema neke kombinatorike i izradjenih akcija, sve se svodi na pik i sut za 3. Dosadno. Nije nas problem sto igramo zastarelo nego sto sem Jokica i Micica ovaj tim nema vrhunske igrace. Svi pisu ko da smo ispali sa nekim all star timom a pogledajte gde ti ostali igraci igraju i kakva im je uloga, sve suv prosek niko nije nosioc. Da mi imamo 7-8 vrhunskih igraca kao nekad opet bi peglali u odbrani i kontrolisali napad, dzaba ispucavanja protivnika za 3 ako su pokriveni. Nisu nas tad dzaba protivnici zvali "nocna mora". Znaci nemamo vise taj kvalitet, Jokicu svaka cast ali ne moze on sam.
    (Mladen, 14. septembar 2022 19:28)

    # Link komentara

  6. @Komsa

    Dakle ovako, nisam rekao da Vujosevic i Radonjic nisu radnici.
    Nisam rekao da nisu imali neke rezultate, imali su.
    Nisam rekao ni da nisu cedili suvu drenovinu iz onoga sto su imali.

    Ali da je igra koju je forsirao Vujosevic upravo suprotna od onoga sto se danas igra, jeste.
    Da su Tepic, Tripkovic, Perovic, Avdalovic, pa i Velickovic i Lucic prosecni igraci, jesu.
    Da su navedeni Bertans, Lovernj i Veseli u visoj kategoriji ali nisu ekstra klasa, klasa koja pravi razliku.

    Sto se tice 2009, u 1/2f smo pobedili bolji tim Slovenije na cisto Teovo ludilo.

    Problem u tvom komentaru je taj sto ti, kao i mnogi ovde, mislis da su nasi porazi slucajnost a upravo je suprotno, nase srebrne medalje iz 2009, 2014, 2016 i 2017 su slucajnost. Nemoguce je da sve dobro radimo ali vec 20 godina nema uspeha. Zato nam je kriv sujetni Djordjevic, izlapeli Pesic, Kokoskov koji ne zna da lupi sakom o sto, kriv je 'kineski snajper' sto daje koseve i Bircevic sto ih ne daje....

    Ne mogu u isti kos da se svrstavaju Pera Bozic i Drazen Dalipagic jer je ovaj drugi clan HOF.
    Ako je Zvezdi legenda Branko Lazic, valjda jedini covek koji se nije oprobao u inostranstvu, onda to govori dosta o Zvezdi.

    Selektiramo momke po pogresnom principu, ne igramo modernu kosarku (kakva god ona bila) i imamo takve rezultate.
    Zivimo u mitovima koji se jedan po jedan ruse (da su Obradovic i Pesic madjionicari ) i onda pokusavamo da poraz objasnimo time sto je na EP isao Nedovic a ne Dobric....
    (The HitMan, 14. septembar 2022 18:39)

    # Link komentara

  7. Zigi objasnio
    (tompus, 14. septembar 2022 18:19)

    # Link komentara

  8. "I nismo mi za analitiku, sta i kako dalje, nego da se nadamo da ce opet niotkud da se pojave ekstraklase od igraca. To je jedini spas za nas. Sve okolo je trulo.
    (ime, 14. septembar 2022 13:27)"

    Igraci ekstra klase ne iskacu ni otkuda vec se stvaraju.A stvaraju se mukotrpnim,strpljivim,upornim,planskim,sistematskim i sistemskim radom koji traje ne manje od jedne decenije a obicno dve.
    (Gavra, 14. septembar 2022 18:18)

    # Link komentara

  9. Ukinuti trojku!
    (KF, 14. septembar 2022 18:09)

    # Link komentara

  10. Sistem igre zasnovan na današnjoj NBA ligi se mogao videti još 80-tih godina. Doduše na seoskim terenima jer to je upravo to - "seoska" taktika. Ko je bezobrazniji on će da šutira i neće se ni obazirati da li ima izgrađenu poziciju ili je neki saigrač u boljoj poziciji. Italijanima je išlo s trojkama, Nemcima takođe. Videćemo da li će ih u narednoj utakmici hteti. Mi ne možemo da dobijemo utakmicu ako primimo 90 poena. Ovde je neko spomenuo Lazića i kako je on prototip zastarele košarke. Naprotiv. Nama je protiv Italijana trebao takav jedan "kasapin" da ih izlupa po rukama pa ne bi smeli ni slobodna bacanja da izvode nego bi gledali da nije tu negde Lazić. Polako samo. Što neko reče i Barsa je krenula sa tika-taka igrom i gazila sve pred sobom dok im nisu našli odgovor. Budite uvereni da se neće toliko dugo čekati na odgovor na ovu taktiku "šutiraj odakle hoćeš, ima ko to voli".
    (skauting, 14. septembar 2022 17:56)

    # Link komentara

  11. @The HitMan,
    Dobra kuvarica napravi dobar ručak od onoga što ima.
    Tačnonje da DV voli teške centre i da nece propustiti priliku da radi na njima ako se takav nadje.

    Ali,nije bas da je samo to radio i da to nije davalo rezultat.
    Podsetiću te da smo srebro 2009. uzeli reprezentaciju koju je činilo 6,7 a mozda i vise igrača na kojima je radio DV + Teo.
    Sad,rizikovacu da udjem u "klubaske priče" (sto mi nije cilj) ali treba naglasiti - nasa zvezdaska javnost je tada uspeh pripisala Teu,precenila je njegov učinak jer je imala potrebu za ne- partizanovim herojem nacije zbog teskog stanja u kojem je KKCZ tada bila.
    Pored toga ,da pomenemo Bertansa,Lovernja ,Veselog... znači pravio je Dule i igrace koji nisu bas klasična petica i koji su bili na zavidnom nivou.
    Šta reče najkompletniji igrac kojeg imamo o njemu - i pored davljenja na sred utakmice?
    Kukamo za suterima - pogledajte na jutjubu Bertanskov trening za šut za tei koji je snimao kanal 5.
    A kad dobijemo šutera onda vičemo - šuter iz bloka,pojma nema.
    Ista priča je sa Radonjicem.Neosnovane prozivke.
    Nama trebaju treneri koji bi radili sa igračima. Posveceni ljudi.
    Usput - igracima je to posao.Lakse ce naci posao polibalentni igrač ,koji moze da brani 2,3,4 nego "šuter iz bloka".
    Vise takvih potencijala imamo,lakse se prave i lakse se nadje posao.
    Pravljenje sutera je skupo ,kao i petice teske jer njih dobijes tek pisle neke dvaseset i pete godine.
    Radonja i Dule nisu selektori - radnici su veliki.
    (Komša, 14. septembar 2022 17:55)

    # Link komentara

  12. Onda odaljiti trojku još pola metra kao u NBA i koliko toliko otežati šut, mada i to više danas ne predstavlja problem jer su igrači mnogo brži, izbačaj je neverovatno brz a na sve to i pogađa se u popriličnim procentima čak i preko ruke. Nekada kada ti protivnik ou odbrani zatvori pogled ka košu nije bilo šanse da se pogodi, a sada mnogi bolje pogađaju iz tih teških situacija nego kad su otvoreni?
    (Džoni, 14. septembar 2022 15:05)

    Udaljiti trojku kao u Nba-u,samim tim povecati teren i uvesti defanzivnih 3 sekunde pa izvolte. Svima je Nba cilj pa kad je tako zasto bi postojala razlika u pravilima izmedju Evrope i Nba. Tako bi se mladi igraci jos od juniorskih dana pripremali za takvu igru i pravila i ne bi im bio potreban period adaptacije kad odu preko bare. Ujedno bi i evropska kosarka procvetala i uhvatila korak sa Nba-om.
    (Da..a, 14. septembar 2022 17:32)

    # Link komentara

  13. Ta utakmica nije bila nase atipicno izdanje.

    Prosek EP 1995
    1. Danilovic 17.4
    2. Djordjevic 14.9
    3. Bodiroga 12

    Finalna utakmica
    1. Djordjevic 41
    2. Danilovic 23
    3. Bodiroga

    Divac nikada nije bio najbolji strelac ni u SFRJ ni u SRJ.
    (Miroslav, 14. septembar 2022 16:40)

    # Link komentara

  14. Šarenac i njegova krilatica ,, u ranoj fazi napada".
    (naterati bogate da troše, 14. septembar 2022 16:37)

    # Link komentara

  15. Odličan tekst i analiza. Pametnom dovoljno, ali ima li ko ovo da pročita?
    (Petar P, 14. septembar 2022 16:08)

    # Link komentara

  16. Run and gun, nema tu puno filozofije danas!!!
    (Sad ili nikad, 14. septembar 2022 16:01)

    # Link komentara

  17. Po meni jedini trener koji je moderan i bio bi idealan za reprezentaciju je Milojević.
    Pre svega veoma inteligentan čovek. Plus Nba iskustvo.
    Ja bih mu dao reprezentaciju, a i da ostane u nba. Pa neka čovek sklopi ekipu pomoćnika, po sopstvenom izboru, koji će da prate evropu. On iz Gsw da prati ostatak igrača.
    Plus, ako već imaš tako čoveka koji i radi sa mladima, dao bih mu i da formira kostur trenera za mlade.
    Samo da neka korupcije kod nas...
    (leko ire, 14. septembar 2022 15:13)

    # Link komentara

  18. Ovo je, sto se tice lepo kosarke, najruznije i najdegutantnije prvenstvo do sada. Ekipe su iste, igra se maltene svodi na trci, bacaj loptu i sutiraj. Nigde individualnih ili uigranih akcija, nigde asistencija. Propast!
    (tormentor, 14. septembar 2022 15:05)

    # Link komentara

  19. Onda odaljiti trojku još pola metra kao u NBA i koliko toliko otežati šut, mada i to više danas ne predstavlja problem jer su igrači mnogo brži, izbačaj je neverovatno brz a na sve to i pogađa se u popriličnim procentima čak i preko ruke. Nekada kada ti protivnik ou odbrani zatvori pogled ka košu nije bilo šanse da se pogodi, a sada mnogi bolje pogađaju iz tih teških situacija nego kad su otvoreni?
    (Džoni, 14. septembar 2022 15:05)

    # Link komentara

  20. Jugoslavija '95 u finalu 14/23 za tri poena, dakle 60%. Ukupno smo imali 96 poena, sto znaci da smo skoro 44% koseva dali van linije 6,25. Tad smo uzeli jedan sut vise za tri nego za dva poena. Sale Nacionale dao 9 trojki, Danilovic dodao tri, Bodiroga i Sale Obradovic po jednu. 26 poena smo dali sa slobodnih bacanja. Posle neko da kaze kako se pre igrala drugacija, raznovrsnija kosarka, i da je Stef Kari neki revolucionar. Sve je isto, samo mi sutera vise nemamo.
    (kojot, 14. septembar 2022 14:32)

    Ta utakmica je bila naše atipično izdanje, jer je Sabonis pojeo našu centarsku liniju na toj utakmici, izguravši ih iz reketa. Donekle je uspeo Savić da ga amortizuje, dok se sa Divcem, Rebračom i Paspaljem poigravao. Zato smo bili prinuđeni da završavamo akcije šutem za 3 poena, pre svega raspoloženi Sale Đorđević.
    (Eto tako..., 14. septembar 2022 15:04)

    # Link komentara

  21. Ne mogu da se otmem utisku kako bi na primer Radonjićeva Zvezda od prošle godine prošla protiv Italijana u ovako bitnoj utakmici, kada je ulog najveći? Ja sam mišljenja da ako ih možda ne bi pobedili, a ono ne bi nam ni dali više od 75 poena, ostalo bi sve zavisilo od našeg napada i koliko je igrača raspoloženo u napadu. Kažu neki Zvezdina rukometna odbrana, pa možda, ali Zvezdu ni mnogo veći i jači nisu nadigrali baš zbog te odbrane i verujem da je svakome bilo muka da dolazi u BG jer su morali dobro da okrvave kolena da bi dobili i to su svi znali. Eh da nam je bilo i upola te "rukometne" odbrane neki dan sad bi smo gledali Srbiju protiv Francuske a ne euforične Italijane?
    (Džoni, 14. septembar 2022 14:57)

    # Link komentara

  22. Potpisujem svaku rec.Mislim da se kosarka ponovo vraca kuci.Dosta je vise kombinatorike trenera.Ugusili su lepitu ovog sporta.Sut,skok sut,prodor ,finta .Ko se ne prilagodi zbogom .
    (djura, 14. septembar 2022 14:39)

    # Link komentara

  23. Zato je tu Micić kome treba 10 sekundi samo da pređe na protivničku polovinu i to u situaciji kada mu ekipa gubi 10+ razlike.
    (Djokara, 14. septembar 2022 14:34)

    # Link komentara

  24. Jugoslavija '95 u finalu 14/23 za tri poena, dakle 60%. Ukupno smo imali 96 poena, sto znaci da smo skoro 44% koseva dali van linije 6,25. Tad smo uzeli jedan sut vise za tri nego za dva poena. Sale Nacionale dao 9 trojki, Danilovic dodao tri, Bodiroga i Sale Obradovic po jednu. 26 poena smo dali sa slobodnih bacanja. Posle neko da kaze kako se pre igrala drugacija, raznovrsnija kosarka, i da je Stef Kari neki revolucionar. Sve je isto, samo mi sutera vise nemamo.
    (kojot, 14. septembar 2022 14:32)

    # Link komentara

  25. U situaciji kad ne mozemo da napravimo dobre sutere mi smo se okomili na liniju za tri poena!!!! Potpuno ludilo. Mozda ne bi bilo lose da se poveca precnik obruca ili da se obruc spusti.
    (MikiP, 14. septembar 2022 14:17)

    # Link komentara

  26. Ljudi prosto kosarka je evoluirala.
    Osvojili smo Eurobasket 1995 npr.
    E tada nije bilo alley-oop (bar na EURU), niko nije bacao FLOATERE, i sto je najbitnije da je neko tada bacio STEP BACK trojku trener bi ga fizicki napao...

    Igra se menja, brzina postala mnogo bitnija, taktike se usavrsavaju decenijama vec, i upravo su odbrane dovele do pojave ovih novih poteza...samo cemo mi izgleda i u basketu da stagniramo.
    To se najbolje vidi u RUKOMETU.
    Mi i dalje igramo onaj iz '68. ostali lete...
    (Pedja J7, 14. septembar 2022 14:04)

    # Link komentara

  27. Pre svega moras da znas kakav ti je protivnik. Dakle, mi smo imali za protivnika Italiju koja je poznata kao small ball ekipa sa izrazitim sutom za 3.. takodje smo imali utakmicu iz Beograda kao reper. Morali smo da pretpostavimo, pogotovu jer smo vodili, da ce Italija krenuti na sve ili nista.. Taktika za ovo je prosta: sacekas da sipanje trojki pocnes, budes pripremljen, pa na 3ku odgovoris laganom dvojkom (a ne Micic na 2 trojke odgovora sa dve promasene trojke i napadom od 5s). Ako protivnik pogodi par trojki, trazis tajmaut na kom kazes igracima da protivnik ne sme da sutne za 3 vise.. znaci izvedes small ball postavu, a ne Lucica i Micica, i kazes im da prave faulove na Meliju ili da ga ostavljaju samog. Svaki faul na meliju je pauza i lomljenje ritma Italije, kao i bacanja koja Meli izvodi kad se izadje iz bonusa.. u napadu ta tvoja small ball postava gura loptu na Jokica ili ide na ulaz i faul.. Meni licno ovo nije nuklearna fizika i smatram da je selektor morao da razmislja o tome kako da zaustavi protivnicki sut za 3, pogotovu ako zna da je protivniku to najbolje oruzje.
    Pozdrav.
    (Srbija Srbima, 14. septembar 2022 14:04)

    # Link komentara

  28. (brm, 14. septembar 2022 12:28)

    Bravo za komentar. Jeste, napada se "u ledja" odbrani sto je brze moguce.

    A mi - tapkamo 16 sekundi, protivnik se pozicionira i potom se narednih 8 sekundi dodaje vruc krompir od igraca do igraca. Jokic moze da izmisli nesto za to vreme, mogli su i Bodiroga, Djordjevic ili Danilovic (takodje Teodosic) ali ne i ova nasa plejada koja em nije takvog pucackog potencijala, em nema hrabrosti za nesto vise.

    Pre 20 i kusur godina nisi mogao bez visokih igraca - Olajdzuvon, Robinson, Morning, Juing, Mutombo.. Danas GSW sa tri centra ciji je prosek po 4 poena po mecu otrese sve sa 73-9 i osvoji titulu. Sve zahvaljujuci ludackom sutu (Grin je bio vise certvorka).

    A apropo nasih bekova - na 20 razlike protiv Holandije ili koga vec Guduric sam u cosku. Mec resen. Umesto da odapne strelu i namesti ruku - on ide u dribling. Ali ne, ne dribling ka kosu nego u stranu. I sta sad da ocekujes od njega kad je gusto i kad se lomi? I on i ostali, ali njega najvise od svih upamtih po toj bojazljivosti.
    (Nicola, 14. septembar 2022 14:04)

    # Link komentara

  29. За све ове што им смета оволики утицај шута за три поена, аналитичари су урадили предлог. Не звучи идеално, али можда може да буде занимљиво.

    Предлог је да погодак ван линије 6.75 вреди 4 поена, а погодак унутар те линије 3 поена. Тиме би се смањио утицај шутева са дистанце и можете изгуглати комплетну анализу, математички супер поткрепљену.

    Да ли је ово добар предлог - то нико још увек не зна. Можда би требало тестирати на неким припремним мечевима или небитним турнирима. Али, треба бити отворен за иновације. Кад су у одбојци променили начин освајања поена (промена) и повећали број поена у сету, зашто не би променили и ово.
    (Mudrac, 14. septembar 2022 14:04)

    # Link komentara

  30. Lepota košarke se izgubila sa uvođenjem trojke koju treba ukinuti.Zar nije lepši ulaz pod koš i neko lucidni dodavanje nego trojka koja je u velikom procentu slučajan pogodak.
    (Bole BG., 14. septembar 2022 14:00)

    # Link komentara

  31. Ne znam zasto ljudi forsiraju NBA kao vrhunac kosarke danas. Danasnja NBA utakmica je toliko dosadna da je to katastrofa u poredjenju sa onim sto je bilo za vreme MJ-a i ekipe. Sve se svodi na statistiku, broj poena, skokova, trojki, ucinak. Odbrane nema u vecini slucajeva, glava ide samo levo-desno po terenu kad se gleda, mucno i dosadno gledati. Kao timski sport , tim ce pobediti, i svi timovi sa nba igracima kao nosiocima igre bice izbaceni, srbija, grcka, slovenija a tim ce pobediti. NBA danas je sterilan festival samozivosti, sebicnosti i individualizma igraca u poredjenju sa onim sto bi timski sport trebao da bude.
    (Dragan, 14. septembar 2022 12:41)

    Nas i Grke pregazi NBA filozofija run and gun ali čovek opet o tome kako NBA ne valja. Nema veze to što su Jokić i Janis kao zvezde nosioci ekipa kada ta ekipa ne igra na NBA način. Slovenci igraju tako sa Dončićem i mogu da ispadnu samo ako sami sebe izbace nervozom i lošim šutem. 2017, 2019, 2021 i 2022 gubimo na isti način ali opet mi odbijamo da vidimo istinu i nastavljamo sa našom filozofijom ne shvatajući da je GSW više promenio igru nego uvođenje linije za 3 poena. FIBA ako misli ozbiljno treba da stavi 3 na 7.24m, 6,75 je postalo premalo.
    (EU, 14. septembar 2022 13:51)

    # Link komentara

  32. Utakmice su dobre ali ih kvari previše šuteva za tri poena. Trojka treba da se pomera dokle god samo najbolji trojkaši u ekipama ne budu imali dozvolu da ih gađaju, neka vredi i 4 poena ali ne da svi živi nabadaju trojke i da skoro svaka utakmica isključivo zavisi od toga kako koga krene šut. Može i tako ali onda ovaj format na ispadanje nema smisla i mora da se menja pa da se igra na dve dobojene npr. da bi bolji prošao dalje.
    (4k4.Dex, 14. septembar 2022 13:46)

    # Link komentara

  33. Sve je krenulo u stvari od Ace Petrovica "Trice" i Cibone. Cudi me da je Aca to zaboravio! Cibaoa je igrala sa 4-voricom igraca koji su sutirali veoma dobro za 3 poena , Drazen i Aco Petrovic, Sven Usic i Danko Cvjeticanin . Knego ao laki centar je bio blize kosu. Nemoguce ih je bilo cuvati. Poslije su dosli ovi iz NBA! Ovo je malo podsjecane od starije generacie ljubitelja kosarke!
    (Goran, 14. septembar 2022 13:38)

    # Link komentara

  34. Litvaniju 1995 smo pobedili na trojke, Amere 2002 na trojke tako da nije problem u trojkama nego u tome sto nemamo više šutere ... pa slobodna bacanja su nam cesto problem a kamoli trojka. Ne igramo vise nasu skolu nego se prilagodjavamo tudjim.
    (Iva M., 14. septembar 2022 13:35)

    # Link komentara

  35. Meni je sve ovo nepotrebno filozofiranje. Nije problem u forsiranju brzine i šuta, ne možeš nikog naterati da šutira ili ne šutira ko neće. Ali jedna stvar je vrlo prosta , zašto se različito u pogledu suđenja tretira čovek koji je pod košem i onaj spolja? Ovog dole možeš da ubiješ a ovog spolja naročito ako je iz nekih ekipa ne smeš ni da pipneš. To stvara disbalans u kojem su ovi spoljni igrači veoma favorizovani. Centri tipa Janis se još nekako u NBA i snađu jer se igra 1 na 1, ovde nema svrhe ni imati centra koji ne zna da šutira za 3.
    (Ivan, 14. septembar 2022 13:32)

    # Link komentara

  36. Prilagodi se ili nestani.
    (Ddd, 14. septembar 2022 13:31)

    # Link komentara

  37. I ovo sutiranje trojki kao nenormalan je isto iz NBA. Ide mi na zivce. Lepih prodora i akcija sve manje, samo se sutiraju trice i zakucava. Pre su ekipe imale po 6-7 suteva za tri poena po utakmici, a sad ima vise suteva za tri nego za dva (i to sve ukljucujuci sva zakucavanja i ona laka poentiranja iz reketa kad se odbije slcajno nekom lopta kao sut za dva). Bezveze. Meni to nesto ne lezi, ali mozda sam samo mator.
    (Djordje P, 14. septembar 2022 12:13)

    Ni meni se ne dopada i slažem se da je ponekad monotono, ali u košarci nema poena za "umetnički dojam".
    Trojke donose 50% više poena po pogotku od dvojke.
    Jokić je šutirao solidnih 40+% za 3p, ali je dalje bio efikasniji za 2p (preko 75% ako se ne varam). Sa druge strane, Vanja i Kalinić su šutirali trojke 62.5% i 60%,a za dva imali čak i manji procenat. To što su Micić, Gudurić i Lučić šutirali toliko trojki pored Vanje, Kaline, Jokića i Jagodić-Kuridže (pa i Jaramaza i Davidovca) je samo pokazatelj da se kod nas statistika ne uzima ozbiljno već se i dalje igra prema "osećaju".
    (Drakče, 14. septembar 2022 13:29)

    # Link komentara

  38. samo jedan banalan primer. prethodnih godina kss je dao stotine hiljada, ako ne i milione evra za organizacije kvalifikacionih turnira. da smo tolike pare dali na razvoj kosarke, ne bi nam trebalo da placamo privilegiju da igramo pred domacom publikom.
    danilovic je nedostojan funkcije koju obavlja. ne razumem zasto se zalepio za fotelju. covek je ostvaren i bogat. zasto nece da se skloni sa pozicije koju nije sposoban da obavlja? kad se ovi kompleksasi i nistarije iz stranaka zalepe za fotelju to razumem. oni mogu da budu direktori ili ulicari. izmedju nema. danilovicu kss bas nista ne treba u zivotu. osim da leci komplekse i glumi neku velicinu. to mu je ocigledno najvaznije. kanali nas strasno. ceo sistem je truo.
    (koki, 14. septembar 2022 13:27)

    # Link komentara

  39. Brate, ja pojma nemam ko je onaj Mićić, a odigra celo prventvo na konto Teodosića.
    Šta ima on?? Šut? Brzinu? Asistenciju?
    Pa, on liči na nekog Mađarskog pleja iz 90ih koji igra svoje prvo EP.

    Drugo. Ne moze se uvek i za uvek dominirati sportom. Nase je proslo u basketu (to se videlo pre 15 god jos) i vaterpolu… i to je.

    I nismo mi za analitiku, sta i kako dalje, nego da se nadamo da ce opet niotkud da se pojave ekstraklase od igraca. To je jedini spas za nas. Sve okolo je trulo.
    (ime, 14. septembar 2022 13:27)

    # Link komentara

  40. Moj cale ima 85 godina, kosarku prati samo kad igra reprezentacija i ponekad malo EL. Jos 90ih ga je nerviralo kada napad ide sporo i kad u postavljanju prodje 90 posto napada. Napadaj odmah, sta cekas, tapkas u mestu, dodajes u krug nesto i onda poslednjih nekoliko sekundi napada sve na brzinu. Ja se uvek nervirao jer on "ne zna" kosarku i ne prati, a ja kao znam. Kad ono, covek u pravu sve ovo vreme. :)
    (bvb, 14. septembar 2022 13:27)

    # Link komentara

  41. Inace su prethodne generacije ucile kosarku po ugledu na Zanzibar??
    U SFRJ si imao redovne jednomesecne turneje reprezentacije po SAD. Bili smo dobri ucenici i to nas je dovelo do vrha. U poslednje vreme su nasi veliki treneri, Pesic je u tome prednjacio, negativno gledali na NBA kosarku. Insistirali su na staromodnom pristupu.
    Vujosevic je godinama forsirao guranje lopte pod kos. Kaznjavao je svaki "preuranjeni" sut za tri poena. Na lokalu je to davalo rezultata ali generalno je bilo suprotno trendovima. Zaslepljeni gabaritima prozivali smo Djordjevica sto je Bobisku izostavio na turnirima od 2014-2016, da bi on 2019 napravio najvecu gresku i poveo 4 centra na SP.
    Posle Vujosevica dosao je drugi opsenar Radonjic koji je nastavio sa propagiranjem tvrde kosarke sa netalentovanim sljakerima. Zagledani u sopstveni pupak napravili smo legende od Pere Bozica i Branka Lazica a sada ocekujemo uspeh na EP. Usavrsavanje i pracenje trendova je bitno u svakoj profesiji pa tako i trenerskoj. Mi smo kao drustvo poceli da se opiremo uticajima sa Zapada koji se uvek dozivljavaju kao negativni. Rezultati su tu.
    (The HitMan, 14. septembar 2022 13:25)

    # Link komentara

  42. Kosarka je dinamican i sve brzi sport oslikalo se po broju poena na voom Eurobasketu ,jedna Ceska i Finska su postale ekipe od kojih se treba plasiti ,nema vise davljenja lopte na niskom postu,pivotiranja namestanja,bezbroj blokova igranjem punih 24 sekundi.Danas dok se okrenes primio si trojku,gubis loptu, lose izvodjenje jos jedna trojka,sledeci los napad tranzicija trojka sve to za 15-20 sekundi,voda u usima i kraj za tebe.Tehnicki detalji dovedeni do maksimuma,brzi igraci,sve pozicije imaju sut sa daljine,a to sto su stariji gledali Sabonisa,Divca,Bodirogu(svaka cast ovim majstorima)ali ta kosarka ne bi prosla danas nikako ,isto vazi i za fudbal.Tako da moramo da shvatimo da nije ni do selektora ni do igraca moramo da pogledamo istinu u oci i kazemo da nam fali profil igraca kao zdrav Nedovic kao najbrzi na terenu,Bogdan koji pogadja za 3 i kreira sa te pozicije i tu se prica zavrsava...Nama ni Teodosic ne bi pomogao nikako da se ne lazemo jer nije do toga...
    (milan, 14. septembar 2022 13:16)

    # Link komentara

  43. Fenomenalno EP. Prvo poluvreme između Nemačke i Grčke bilo je nestvarno.Igra se ubrzala, juče je Šruder "penzionisao" Kalatesa i Slukasa.Srbija mora da se prilagodi sadašnjoj košarci, nisu samo trojke bitne.Srbiji i Grčkoj igra se raspala čim su stvari krenule malo loše, za razliku od Španije na primer. I njima je Finska u početku punila koš ali nisu gubili glavu...Nisu okrenuli rezultat trojkama, već su rasturili Fince pod košem (Vili Ernangomez). Ima nešto i do trenera...E sad, kada bi samo besomučno šutiranje trojki donosilo rezultate Harden bi sa Hjustonom uzeo 3-4 titule. Milvoki sa Janisom i Toronto sa Lenardom nisu uzeli titulu na osnovu trojki, Golden Stejt je fenomen, pustite njih...
    (roten, 14. septembar 2022 13:11)

    # Link komentara

  44. ljudi ljudi, sve to sto pricate, ne vredi nista jer to smo mi, srbi, jel vidite kako ste zakljucili da smo sporo i zastareli, e takva je cela nacija cela drzava po svim segmentima drustva, to je sudbina i nema tu promena nikada
    (drt, 14. septembar 2022 13:06)

    # Link komentara

  45. Eto vidimo koje reprezentacije prolaze, od velikih NBA zvezda ostao je samo Dončić, sto lako moze sa se promeni veceras. Osim atrakcije i mnogo poena, ta kosarka nema dusu kosarke, nema žara, nema odbrane, nije košarka samo šut za 3 poena.

    NAB je šou, mašina za pravljenje para, jer masa voli to, mnogi ne mogu da razumeju lepotu prave košarke. Ali to je izgleda što se traži.

    Setimo se samo kako smo pobedili taj cirkus sa Pešićem na čelu, i to u sred Amerike. I opet ćemo!!!
    (Stef, 14. septembar 2022 13:00)

    # Link komentara

  46. Sve je krenulo sa pojavom Stefa Karija...on je popularizovao sut za 3. Bilo je i pre njega trojkasa, ali da se kosarka skroz okrene samo na sut spolja, je doslo sa njim.
    (nidzerland, 14. septembar 2022 12:47)

    # Link komentara

  47. I ovo sutiranje trojki kao nenormalan je isto iz NBA. Ide mi na zivce. Lepih prodora i akcija sve manje, samo se sutiraju trice i zakucava. Pre su ekipe imale po 6-7 suteva za tri poena po utakmici, a sad ima vise suteva za tri nego za dva (i to sve ukljucujuci sva zakucavanja i ona laka poentiranja iz reketa kad se odbije slcajno nekom lopta kao sut za dva). Bezveze. Meni to nesto ne lezi, ali mozda sam samo mator.
    (Djordje P, 14. septembar 2022 12:13) 

    La baš trojka (šut sa distance) širi igru i ostavlja prostor za te ulaze koje pominješ.
    Što bi ti čovek izlazio na šut ako zna da neceš/nesmeš/numeš da zabodeš trojku?
    Pa čekace te u reketu i kako ceš da udješ?
    Nemojmo biti jednostrani.

    Te "duge dvojke" (poludistanca) se slabo koriste jer je neko seo i ozračunao,uzeo u obzir zakone verivatnoce itd - vise se isplati rizikovati za tri nego sutirati unutar linije (izuzetak su kucanja,polaganja i šut iz reketa).
    Paradoks je da nas novi trendovi vracaju nekoj bazicnoj kosarci - skok,šut,trčanje,odbrana. Dribling ,inače nužno zlo u svakom sportu s loptom (pas je primaran način) se u ovoj modernoj kosarci kaznjava jer usporava igru.
    Igra bez lopte (kretnja) je i dalje najvažnija stvar u igrama sa loptom.

    Povecati samo teren i povecati razdaljinu za tri.
    I uo je to.
    (Komša, 14. septembar 2022 12:45)

    # Link komentara

  48. Ovo sve me podseca kao u rukometu kad se uveo brzi centar. Od tad krece propast naseg rukometa. Nismo mi fizicki pripremljeni za trku-frku.
    (kojot, 14. septembar 2022 12:44)

    # Link komentara

  49. Kad bi se uvela linija za 4 niko ne bi šutirao za 3
    (g, 14. septembar 2022 12:42)

    # Link komentara

  50. Ne znam zasto ljudi forsiraju NBA kao vrhunac kosarke danas. Danasnja NBA utakmica je toliko dosadna da je to katastrofa u poredjenju sa onim sto je bilo za vreme MJ-a i ekipe. Sve se svodi na statistiku, broj poena, skokova, trojki, ucinak. Odbrane nema u vecini slucajeva, glava ide samo levo-desno po terenu kad se gleda, mucno i dosadno gledati. Kao timski sport , tim ce pobediti, i svi timovi sa nba igracima kao nosiocima igre bice izbaceni, srbija, grcka, slovenija a tim ce pobediti. NBA danas je sterilan festival samozivosti, sebicnosti i individualizma igraca u poredjenju sa onim sto bi timski sport trebao da bude.
    (Dragan, 14. septembar 2022 12:41)

    # Link komentara

  51. Amerikanizacija, ako ćemo to tako nazvati, ne odnosi se samo na šut, koji je njen najvidljiviji dio, nego prije svega na veliku dispciplinu u igri u kojoj svaki igrač do detalja izvršava svoju predviđenu ulogu. To se najbolje vidi na primjeru Španjolske koja je s poluamaterskom momčadi, ali velikom disciplinom i energijom, našla način da dođe do polufinala. Čak i oni najepizodniji igrači kod njih igraju u istom ritmu, nemaju probleme sa samopouzdanjem ili fokusom (kao momčadi Grčke, Turske ili Srbije) te uglavnom koriste sve prilike koje im se pruže. Nešto slično igra Francuska i donekle Slovenija.
    (Kast, 14. septembar 2022 12:39)

    # Link komentara

  52. Istina je da sad svi šutiraju trojke,sve pozicije od centra do pleja,to dosta otežava protivničke odbrane ali kad se igra dobra odbrana,da protivnik ne može disati,ti procenti postaju veoma veoma loši i utakmica se dobija,mi nismo igrali tu odbranu a nisu ni Grci
    Odbrana je ključ svega
    (roronja, 14. septembar 2022 12:38)

    # Link komentara

  53. Ovo je jedino dobro jer postoji mogućnost da američka reprezentacija u budućnosti više neće biti toliko dominantna
    (Ns, 14. septembar 2022 12:38)

    # Link komentara

  54. Srbija i Litvanija, dvije male zemlje koje zive za kosarku su ispale u osmini finala. Sta je zajedničko? Nema stranaca...
    (detektiv, 14. septembar 2022 12:37)

    # Link komentara

  55. Ne kapiram ove ljude koji su uporni sa pricom u NBA sede mudraci koji poseduju svu pamet sveta a u Evropi su idioti koji jedva znaju kako se tapka lopta. Mi treba da saeljemo sto vise mladih igraca u NBA, zasto? Da sede i greju klupu, da igraju poslednja dva minuta resenog meca ako se trener smiluje. Ono sto je nama falilo u ovoj a i u prethodno izgubljenim vaznim utakmicama je psiha. Samopouzdanje i hrabrost se ne vezbaju u teretani/sali sa inidvidualnim trenerom gde nasi mladi igraci ostaju, umesto da igraju prvesntva. Bolje je biti i vazan igrac u nekoj eurocup ekipi i sticati samopouzdanje nego sedeti 10 godina u NBA i cekati da ti trener pruzi priliku svako 20. vece po minut, dva. Najvaznije je da igrac ima veru u sebe, da ekipa ima poverenje u njega i naravno da ima zelju za takmicenjem i pobedom. Te stvari odlucuju pobednika u tesnim utakmicama, a ne to ko je potpisao koliki ugovor...
    (Jovan, 14. septembar 2022 12:36)

    # Link komentara

  56. I ovo sutiranje trojki kao nenormalan je isto iz NBA. Ide mi na zivce. Lepih prodora i akcija sve manje, samo se sutiraju trice i zakucava. Pre su ekipe imale po 6-7 suteva za tri poena po utakmici, a sad ima vise suteva za tri nego za dva (i to sve ukljucujuci sva zakucavanja i ona laka poentiranja iz reketa kad se odbije slcajno nekom lopta kao sut za dva). Bezveze. Meni to nesto ne lezi, ali mozda sam samo mator.
    (Djordje P, 14. septembar 2022 12:13)

    To je prosto, igrači su postali bolji i lako mogu da pogode za tri. Više se isplati nego praviti akciju za dva, osim ako nije neka čista situacija. Pre se znalo ko šutira trojke, sada šutiraju i pogađaju svi, neki i sa 8 metara bez problema. Problem je što se mi nismo prilagodili, ni savez, ni obični poznavaoci košarke. Nama su i dalje ideali bekova Stefan Marković i Jović koji nemaju najače oružje moderne košarke, šut iz daljine.
    (Zoki, 14. septembar 2022 12:36)

    # Link komentara

  57. Tačno je tako i ne sviđa mi se.
    (Brat Si, 14. septembar 2022 12:33)

    # Link komentara

  58. Ne samo to, nego je to jedini način da se pobedi favorit.
    Pod košem gube sigurno, zato se kreće sa šutom za tri jel nemaju rešenja.Pa ako šut krene onda samo sipaju jel on teško može da se brani.
    I eto iznenađenja.
    Samo košarka tu gubi lepotu.
    (goran, 14. septembar 2022 12:31)

    # Link komentara

  59. Najbolji eurobasket u poslednjij ne znam koliko. Atraktivne utakmice, potezi, brza i moderna kosarka. Kosarka se mijenja, svi znaju da igraju, dodaju, sutnu. Sve je teze braniti napade. Vidjeli smo sinoc kako napad dobija utakmicu. Dok sa druge strane nasi igraci imaju psiholoski problem, ili za njih dres Srbije postaje tesko breme. Bez samopouzdanja u sutu i bez vjere u svoje sposobnosti. Kad je eliminacija ili jesi ili nisi. A ako ocees dalje moras da pogodis. Nije bilo ni obrisa srpskog inata o kom pricamo kad dobijamo. Naravno i taktike je falilo podjednako, a psiholoska priprema takodje je zadatak strucnog staba.
    (sneaky, 14. septembar 2022 12:29)

    # Link komentara

  60. Dobro opažanje. Zaista revilucionaran eurobasket. Pored utakmica na veliki broj poena, istakao bih i da nikad pre ovoliki broj igrača nije postizao 30+ poena sa takvom lakoćom na evropskim prvenstvima. Da li se na odbranu manje obraca paznja ili su igraci toliko napadacki evoluirali da ih je nemoguce braniti, istina je verovatno negde izmedju...
    (Veljoni, 14. septembar 2022 12:05)

    Ne obraća se manje pažnja na odbranu, nego se sada odbrana napada "u leđa", dok se još nisu postavili, jer je u prvih 8 sekundi odbrana najranjivija. Lako je igrati odbranu kada se čeka 15 sekundi da se svi prebroje i postave na mesta. Takođe, otvoren i polutvorn šut za tri je ubedljivo najjače oružje u napadu. Kada svih pet igrača mogu da pogode za tri, onda je nemoguće svima biti na šutu. Napad je evoluirao i napada odbranu gde je najslabija, odbrana se još nije prilagodila ovakvom napadu i pitanje je hoće li...verovatno u nekoj meri da, ali danas su ozbiljne analize pokazale da je ovakav napad najefikasniji i nema tu puno više mudrosti. Nema više čekanja 100 godina da se protivnik namesti. Ako u četvrtoj sekundi imaš slobodan šut za tri, onda je to najbolja moguća prilika za koš u tom napadu. Nije neka filozofija.
    (brm, 14. septembar 2022 12:28)

    # Link komentara

  61. Pa iskreno i vreme je bilo. Ja bi evroligu liberlizovao jos i priblizio NBA. Ako je nesto dobro uzeti od amera to je kosarka i organizacija kosarke.
    (Stefan, 14. septembar 2022 12:24)

    # Link komentara

  62. Svi pogadjaju trojke osim Micica. Koliko je losa evroliga kad je on mvp.
    (Padaju mi kapci, 14. septembar 2022 12:23)

    # Link komentara

  63. Po meni ovo nije loše. Za mene je NBA brža i atraktivnija košarka. Treba prihvatiti ono što unapredjuje sport. Svaki tim ide na pobedu, a trojkama je pobeda izglednija. Ustalom, principi takmičarskih sportova se menjaju kroz godine. Ko je pratio, video je da je Boston imao dobru odbranu u finalu, ali nisu mogli do kraja da isprate GSW. Naravno nije svaki tim kao oni, pa da sipaju trojke odakle god hoćeš. Ali će i druge ekipe vremenom pronalaziti odbranu i za takvu igru. Setimo se Barsine tika-taka. Danas to kod jakih ekipa više ne prolazi. Za svaki izazov se traži rešenje i na kraju se nadje.
    Što se naših tiče uopšte im ne zameram, čini mi se da su naša očekivanja uvek prevelika. Da je bilo grešaka jeste, ali i to je sastavni deo igre. Nekad dobiješ, nekad izgubiš. Mislim da bi nam dobro došao poraz u grupi, da se ne opuste igrači. Ali tako je kako je.
    Košarku NBA iz '90. više nećemo gledati, a takva mi je bila najbolja.
    (redar, 14. septembar 2022 12:23)

    # Link komentara

  64. I treba tako. Evropska košarka ubi u pojam, deluje mi kao da gledam šah na parketu, sve neki proračuni, pravi faul sada, ne šutiraj za 3, daj na prodor, vrti loptu i igrače u krug prvih 15 sekundi napada, radi pick and roll 3 puta dok ne uspe. Jako dosadna i monotona igra. Pa kad krene poslednji minut da se igra 20 minuta zbog tajmauta, "taktičkih" faulova, pa ko prvi promaši bacanja, a ono 8 razlike. Doduše vidim da se i u nba odugovlače te završnice ali je njihov problem druge prirode.

    Jer kad se sve svede, sport je tu da zabavlja masu, inače bi sportisti živeli kao prosečni građani pa bi samim tim i interesovanje klinaca za sport opalo. Neka igraju što atraktivnije pa da kažeš da si uživao čak i ako je tvoj tim izgubio
    (Oko, 14. septembar 2022 12:21)

    # Link komentara

  65. Rešenje je ukinuti trojke i eto kopet košarke kakvu poznajemo.
    (rebro, 14. septembar 2022 12:17)

    # Link komentara

  66. Ako hoćete da pogledate svoju budućnost, pogledajte šta se dešava u Americi danas. Pošto je to neminovan proces, uvesti i američke dimenzije terena i trajanje utakmice. Time će linija za 3 poena biti dalja, i teže će većina da daje trojke.
    (zare, 14. septembar 2022 12:17)

    # Link komentara

  67. Realno, mi nikad nismo bili neki trojkasi, suteri… Nas najveci adut je bila visina, fizicka snaga i igra u tranziciji sa brzim protokom lopte gde se ostavlja prazan prostor za lake poene iz reketa ili sa poludistance. Ja ne mislim da je ovaj koncept prevazidjen i licno jako volim da gledam takvu kosarku jer se tu vidi lakoca i lepota kojom igra neka ekpia kao i takticka priprema. Ali i on mora da dozivi reviziju i prilagodi se modernom stilu kosarke. Mi smo, nazalost videli jako malo od takve igre, a imali smo igrace koji su to mogli da iznesu.
    Inace, uveren sam da smo prerano potrosili Kokoskova, koji je trenutno nesto najbolje sto imamo kao miks iskustva srpske/ex Yu skole i moderne NBA. Bio je pravi covek, na pravom mestu u pogresno vreme. Nadam se njegovom povratku u nekom skorijem periodu. Treba nam reforma u kojoj cemo se pribliziti savremenim trendovoma, a da pritom ne raskinemo sa svim onim dobrim sto smo stvorili prethodnih decenija.
    (Masello, 14. septembar 2022 12:17)

    # Link komentara

  68. I ovo sutiranje trojki kao nenormalan je isto iz NBA. Ide mi na zivce. Lepih prodora i akcija sve manje, samo se sutiraju trice i zakucava. Pre su ekipe imale po 6-7 suteva za tri poena po utakmici, a sad ima vise suteva za tri nego za dva (i to sve ukljucujuci sva zakucavanja i ona laka poentiranja iz reketa kad se odbije slcajno nekom lopta kao sut za dva). Bezveze. Meni to nesto ne lezi, ali mozda sam samo mator.
    (Djordje P, 14. septembar 2022 12:13)

    # Link komentara

  69. Sve si objasnio
    (butragenjo, 14. septembar 2022 12:13)

    # Link komentara

  70. Postoji samo jedna škola košarke, američka škola.
    (bobo mk, 14. septembar 2022 12:11)

    # Link komentara

  71. Dobro opažanje. Zaista revilucionaran eurobasket. Pored utakmica na veliki broj poena, istakao bih i da nikad pre ovoliki broj igrača nije postizao 30+ poena sa takvom lakoćom na evropskim prvenstvima. Da li se na odbranu manje obraca paznja ili su igraci toliko napadacki evoluirali da ih je nemoguce braniti, istina je verovatno negde izmedju...
    (Veljoni, 14. septembar 2022 12:05)

    # Link komentara

  72. Pa nije Aca mislio da su teski centri dekretom izbaceni iz igre covece. Jokic je 10 puta bolji igrac od Grina ali bi se u GSW Jokic prilagodjavao Kariju a ne ovaj njemu. To je poenta price.
    (Popitzki, 14. septembar 2022 12:04)

    # Link komentara

  73. Pa samo Srbija ima plejeve koji tapkaju loptu prvih 15 sekundi napada pa onda u zadnjih 8,9 sekundi resavaju napad na silu nekim nerezonakim sutem,a trojke nismo u stanju u najboljem slucaju 10 da prebacimo za celu utakmicu. U prevodu kosarka se odavno promenila,sve bivse Yu reprezentacije sem Slovenije jos uvek nisu usvojile nov nacin kosarke jer imamo trenere dinosauruse koji su prevazidjeni odavno. Jedino za koga mislim da ce u buducnosti moci da nam promeni nacin igre u reprezentacije je Milojevic. Ovakva igra bez bar 3 dobra beka sutera i pleja koji davi loptu vise od polovine napada umesto da se ugleda na Srudera kao prototipa novog talasa plejeva nece na dobro da izadje. Sto je najveca fora za Jokicevu igru je i najbolje da oko sebe ima sutere koji ce samo da zuje i cekaju povratnu loptu da prangijaju. To jos nijedan nas selektor nije shvatio do kraja jer su ljudi prevazidjeni odavno. Do sada zbog takve igre Nemacka mi je ubedljivo najveci favaorit za titulu.
    (Da..a, 14. septembar 2022 12:03)

    # Link komentara

  74. Americke sluge...
    (Kantri, 14. septembar 2022 12:02)

    # Link komentara

  75. kosarka je americki sport. sto vise nba igraca u ekipi to bolja ekipa.
    sinocna utakmica grcka-nemacka je najbolja utakmica evropske kosarke poslednjih 20 godina. mi ni sa sve bogdanovicem nismo na tom nivou. slepamo se na jokica. takav igrac pojavi se slucajno i pojavi se jednom u 50 godina. to je slucajnost. sreca koja nam je pala sa neba a koju ne umemo da iskoristimo. kss mora da vidi kako da:
    1. napravimo sto vise igraca za nba i posaljemo ih tamo. da se zna da se iz srbije direktno ide u nba. kao iz mege. ne da pravimo igrace za mrtvu evroligu gde jedan mediokritet poput micica moze da bude mvp, nego za nba
    2. kako da obezbedimo da igraci koji odu u nba igraju za reprezentaciju. evo nemci igraju. npr. vagner igra, a jovic i pokusevski nama ne igraju.
    3. kako da sto vise trenera saljemo u ameriku na obuku i rad i da onda dodju i rade za savez ili da honorarno rade za savez. dzaba milojevic, kokoskov i ostali, kada ne rade za savez.

    mi smo svojevremeno postali vodeca sila u kosarci jer imamo visoke ljude i jer smo najbrze i najintenzivnije ucili od amerikanaca i bili evropska avangarda. vise nismo. sada se pravimo pametni, drzimo se nekih zastarelih kosarkaskih doktrina, a nemci, spanci, italijani... nemaju blam da uce od boljih i da napreduju.
    ovo je najbolji euro ikada. evropa odlazi, a mi stojimo...

    ovaj poraz od italije nije los dan. to je pokazatelj naseg stanja. kss ne radi svoj posao vec vise od 10 godina. ne rade nista.
    (zigi, 14. septembar 2022 12:00)

    # Link komentara