1. Ovo za procesore upitno jer X3D modeli od AMD-a dominiraju u gejmingu.
    (bg99, 19. januar 2024 15:15)

    # Link komentara

  2. samo Ryzen7, samo AMD, samo ATI, samo RX.
    (mariner 10, 7. januar 2024 15:16)

    # Link komentara

  3. back in black
    U pravu si da znaš, čitam i čudim se svi neke kartice od 500-700e i sve nešto na ultra giga herca itd. Ryzen 5 na Rx 570 I sve lepo vrti na nekih 40-50 FPS. Sklopio mašinu za nekih 600e koliko i njihove grafike. Jeste roba sa Ali expresa ali pokrijem se koliko mogu, mašina već 2-3 godine radi perfektno i još će toliko raditi.
    (drajver, 06. januar 2024 10:42)

    Imas brate sada onaj FSR 3 mod teraš najnovije naslove preko 60 fps.

    Ukucaj na Youtube FSR 3 mod.
    (Back in Black, 6. januar 2024 12:36)

    # Link komentara

  4. @back in black
    U pravu si da znaš, čitam i čudim se svi neke kartice od 500-700e i sve nešto na ultra giga herca itd. Ryzen 5 na Rx 570 I sve lepo vrti na nekih 40-50 FPS. Sklopio mašinu za nekih 600e koliko i njihove grafike. Jeste roba sa Ali expresa ali pokrijem se koliko mogu, mašina već 2-3 godine radi perfektno i još će toliko raditi.
    (drajver, 6. januar 2024 10:42)

    # Link komentara

  5. Ja radim VFX u Unreal Engine-u 4.27 za VR treninge na laptopu od firme koji ima RTX2080 super u sebi sa 8Gb rama. Ne treba mi nista bolje. Sebi sam uzeo RTX3090 posto imam 49" super ultra wide zakrivljeni ekran. Baldurs Gate 3 izgleda fenomenalno a ljudima preskoci srce kada probaju Apex Legends na istom i to u 120fps. Zeza me samo Raytracing, moracu da se ponovim sa jednom 4090 uskoro. Kakvi Titani i Quadro kartice to je nVidia porez za budale. Jedino imaju smisla za inzinjere koji rade u SolidWorks-u na primer posto nece da radi na ostalim kartama.
    (Xli, 6. januar 2024 09:08)

    # Link komentara

  6. @ (Pleiades, 5. januar 2024 12:32) - H100 i A100 ti ne vrede puno bez Entitlement certifikata koji ti poboljsava kapacitete tih kartica, a kostaju boga oca. Za H100 ti treba "AI Enterprise" koji kosta desetine hiljada dolara. Mozes ti da ih koristis i sa konzumerskim drajverima, ali to ti ispadne kao da si kupio Porse 911 da se vozis do prodavnice i nazad.
    (Gunnar, 6. januar 2024 08:46)

    # Link komentara

  7. 1050ti најјефтинија која подржава х265, вози jellyfin. Планирам прелаз на av1, значи мора 3060. Прошле године изгубих месец дана живота са задовољством на God of war са 1080 графичком.Сад ми је у глави пс5 и иста игрица да је пређем још једном. Дал вреди бацити паре? Ах задовољства коштају а живот је само један. Нек иде живот :)
    (јоој, 6. januar 2024 08:07)

    # Link komentara

  8. Na konzolama je teško igrati pucačine tako da to ne pije vodu. Najbolja kombinacija je dokupiti delove što većina radi. A i svako ko koristi pc zna šta to znači. Upališ svoju mašinu koja svetli :) manje više....udješ u svoj svet muzike igara itd. A ove grafičke kartice sve zavisi za šta ti treba. U principu i 580 završava posao a sve ostalo je prelazak na veći nivo. A deca pikaju konzole sa skupim igricama i drugarima.
    (Duck, 6. januar 2024 04:32)

    # Link komentara

  9. Koliko ta karta košta da sam ja za taj novac ceo PC sklopio i još kupio monitor sa ips panelom i 144mhz i ostalo mi za pivo.
    (Eric Cartman, 05. januar 2024 10:50)
    ……

    A koliko si tek patlidžana kupio….
    (Dart, 5. januar 2024 19:06)

    # Link komentara

  10. Kupio sam 3060 a nisam procitao komentare. Sta sada da radim, smorili ste me..
    (NR, 5. januar 2024 17:56)

    # Link komentara

  11. @Pleiades

    Volim kad ljudi samouvereno pricaju o temi o kojoj nemaju pojma. Postoje mnogi poslovi gde ti tvoje navedene graficke nece raditi bolji posao od neke RTX kartice, tako da je apsolutno normalno da neko poseduje 4070 i koristi je za posao. Ne znam cemu lupetanje kad cela game industrija koristi konzumerske graficke karte, a ne specijalizovane karte, i to je samo jedan primer
    (jadno, 5. januar 2024 17:46)

    # Link komentara

  12. Za gejmere su konzole Xbox,Sony.igranje na PC je bacanje para jer moras svake godine da razmisljas o jacini svog kompa.a da kupis top graficku da ti traje duze vreme nemas para jer moras da dignes kredit da bi je kupio!konzole su neuporedivo optimazovanije i duze traju.kupis i ne mislis...igras sve sto ubacis bez cimanja.
    (Kiki, 05. januar 2024 10:39)

    To su mitovi za sve pare.
    Pa Ryzen 5 2600 i RX 580 i dan danas pokrece sve igre.
    Normalno malo se podesi i teraj.
    Do juce smo igrali na Atariju i Commodere sada svaka igra mora da se igra na ultra high pa pazi da ne mora.

    Nisu graficke i procesori slabi vec oni namerno prave igre koje mogu na ultra high samo sa najnovijim komponentama.

    Nije se baš toliko promenila grafika na igrama od recimo 2015-te pa do danas.
    I tu su oni udarili u zid.
    (Back in Black, 5. januar 2024 16:34)

    # Link komentara

  13. @Cartman Eric-u " i ostalo mi za pivo."

    - Koje pivo si kupio?
    (Alkos, 5. januar 2024 13:35)

    Pa nisam sigurno kupio jedno pivo.
    (Eric Cartman, 5. januar 2024 15:39)

    # Link komentara

  14. @Pleiades, Da kupio sam tu karticu za posao. Bavim se fotografijom i videom a zadnje dve godine dizajnom enterijera i odlično radi Lumion, 3DSmax, Coronu i video 8k. Igrice nikada nisam igrao jer kada su me zanimale i kad sam bio dete kod mene u slavoniji je bio rat i 4 godine sam ziveo bez struje. Imao sam igrice ali nisam mogao da ih koristim. Kasnije sam bio izbeglica i nisam imao para za to. A u nekim ozbiljnijim godinama mi nije palo na pamet da dangubim oko toga.
    (amos dundee, 5. januar 2024 15:22)

    # Link komentara

  15. Za gejmere su konzole Xbox,Sony.igranje na PC je bacanje para jer moras svake godine da razmisljas o jacini svog kompa.a da kupis top graficku da ti traje duze vreme nemas para jer moras da dignes kredit da bi je kupio!konzole su neuporedivo optimazovanije i duze traju.kupis i ne mislis...igras sve sto ubacis bez cimanja.
    (Kiki, 05. januar 2024 10:39)

    I onda za igracki vek na konzoli, das preko 3000e na igre. ( tipa 50 odigras u narednih 5-6 god).
    Pa sta mislis , ovi su budale sto prodaju konzole pa ti "poklone" babarogu grafiku za 500-700e ?
    Ne , batice, njihova zarada su kad te navucu da placas ekskluzive po 100e.

    Kod PC su jeftinije igre, a i torrenti jos uvek rafe svoj posao.
    (GeOs, 5. januar 2024 14:59)

    # Link komentara

  16. @Cartman Eric-u " i ostalo mi za pivo."

    - Koje pivo si kupio?
    (Alkos, 5. januar 2024 13:35)

    # Link komentara

  17. I ja koristim RTX 4070 al za posao a ne za igrice u 39. godini života kao mnogi.
    (amos dundee, 05. januar 2024 09:57)

    Jak ti je posao sa 4070 karticom.
    (ls, 5. januar 2024 12:51)

    # Link komentara

  18. (amos dundee, 5. januar 2024 09:57)

    Promašio si temu za "pametovanje" da ti grafička služi za "posao". Čuj njega on je kupio RTX4070 za "posao". Da ti treba grafička stvarno za neki ozbiljan posao kupio bi nvidia H100/A100 ili jeftinija varijanta tipa Tesla/Quadro kartica, ali sigurno nisi kupio RTX4070 za to, tako da ne laži molim te više, ima nas ovde koji se bar malo razumemo u materiju da te uvek demantujemo sa argumentima... Zna se koje nvidia kartice su za posao, a koje za igranje, sama kompanija je razdvojila ta dva segmenta tržišta jasno. Da ti stvarno treba karta za posao skoro sigurno bi kupio neku od Tesla/Quadro kartica (pošto H100/A100 koštaju kao nov automobil), a ne RTX jer ona ne služi za "posao".
    (Pleiades, 5. januar 2024 12:32)

    # Link komentara

  19. Za Kikija. To važi ako kupuješ stalno celu mašinu. Kad bi recimo imao stalno isto kućište, ssd i/ili hard disk, dobro napajanje, mogao bi na svakih par godina da zameniš recimo grafičku, a na drugih par godina, između dve grafe, da uložiš u matičnu, procesor i ram. Tako bi te kupovina solidne grafe, nikako najbolje, koštala 400 do 500e, a drugih komponenti 500 600e. I imao bi uvek dovoljno jaku mašinu za sve igre npr, možda najzahtevnije ne bi mogao baš na ultra high detalje ali jedan stepenik ispod da. Ja kupim grafu pa za 3 4 5 godina ploču proc I ram, pa za 3 4 grafu i tako u krug. I već 20god imam sasvim solidan komp, i ne moram često s tim da se zezam. Nisam entuzijasta a nemam ni para za češće menjanje delova, i ne treba mi. A igram se
    (Bradonja, 5. januar 2024 12:30)

    # Link komentara

  20. mislim da je ipak RX 6600
    (neate pojma, 5. januar 2024 12:30)

    # Link komentara

  21. @Kiki

    Sklopim vrh komp za 700-800e, skinem 7000 igara za dz dok ti sirotinja ubacujes disk od 70 evra i biras sta ces sledece da kupis
    (jadno, 5. januar 2024 12:29)

    # Link komentara

  22. Samo konzola i cepaj
    (Aca, 5. januar 2024 12:21)

    # Link komentara

  23. Imam amd 7900xt i za sad kida sve.
    (SkankHunt42, 5. januar 2024 12:19)

    # Link komentara

  24. @Kiki
    Znaš li ti koliko koštaju igre za PS a koliko za PC? Ponaročito ako se malo sačeka, tu ćeš neuporedivo novca manje potrošiti, a da ne pominjem pirate koje realno ovde koristi mnogo, mnogo ljudi, ako ne za sve, onda barem za ponešto. Ako igraš 1 igru godišnje, onda tvoja priča ima smisla.
    (KD-urgent, 5. januar 2024 12:12)

    # Link komentara

  25. Za gejmere su konzole Xbox,Sony.igranje na PC je bacanje para...
    (Kiki, 5. januar 2024 10:39)

    Klasicno razmisljanje klinca sa "pametnim" telefonom. Koliko kostaju igre za te tvoje igracke? Dobar PC je uvek kostao 1000e i traje ti 6 godina bez problema. Na njemu radis a i igras se besplatno.
    (SCM, 5. januar 2024 11:58)

    # Link komentara

  26. ja koristim RTX3070 nmonitor 165hz i 2k rezolocija ja sam prezadovoljan. pre toga sam imao sony 5 nije lose bilo ali sam mogao vecinom igre na 60hz da igram...sad kad imam pc mogu da igram sve igre koje hocu
    (orthodox1160, 5. januar 2024 11:57)

    # Link komentara

  27. Koliko ta karta košta da sam ja za taj novac ceo PC sklopio i još kupio monitor sa ips panelom i 144mhz i ostalo mi za pivo.
    (Eric Cartman, 5. januar 2024 10:50)

    # Link komentara

  28. Za gejmere su konzole Xbox,Sony.igranje na PC je bacanje para jer moras svake godine da razmisljas o jacini svog kompa.a da kupis top graficku da ti traje duze vreme nemas para jer moras da dignes kredit da bi je kupio!konzole su neuporedivo optimazovanije i duze traju.kupis i ne mislis...igras sve sto ubacis bez cimanja.
    (Kiki, 5. januar 2024 10:39)

    # Link komentara

  29. Najslabija i najjeftinija kartica koja podržava av1, to je jedini razlog.
    (Trend, 05. januar 2024 08:40)

    Jeste sine, kada mama i tata kupuju ali da malo radiš ,pa da vidiš kako to ide, bila bi skupa !
    (Nikola, 5. januar 2024 10:37)

    # Link komentara

  30. 3060 je zapravo danas smeće, našminkana 1080 ti. Seriju 4xxx treba preskočiti. Ko hoće dobru polovnu treba da gleda 2080s, jer je tu najbolji odnos cena-dobitak.
    (glas naroda, 5. januar 2024 10:26)

    # Link komentara

  31. Šta je av1?
    (Alo, 5. januar 2024 10:17)

    # Link komentara

  32. Radeon 6600 je “shije” a jeftinija
    (alex, 5. januar 2024 10:01)

    # Link komentara

  33. I ja koristim RTX 4070 al za posao a ne za igrice u 39. godini života kao mnogi.
    (amos dundee, 5. januar 2024 09:57)

    # Link komentara

  34. Jel' može to da tera sve na "ultra" na 1440p?
    (how yes no, 5. januar 2024 09:25)

    # Link komentara

  35. pokazuje malo sutra.

    nvidija je uvela zbunjujuca imena za svoje. dekstop i laptop trziste.

    3060 desktop verzija je u rangu 3070 laptop.
    (olovo je prirodno, 5. januar 2024 09:20)

    # Link komentara

  36. Najslabija i najjeftinija kartica koja podržava av1, to je jedini razlog.
    (Trend, 5. januar 2024 08:40)

    # Link komentara