1. Laptop!
    - na poslu preko dokinga: + dva ekrana + tastatura (na nosaču)
    - kući: peko Usb C hub-a: + ekran + tastatura
    - u fotelji, u dvorištu, u krevetu, u hotelu: klot.
    (Milica, 27. februar 2024 13:36)

    # Link komentara

  2. Za mene kao broj 1 postoji samo Desktop, tako je bilo, tako je sad, i tako ce verovatno biti dok sam ziv. Ostale elektronske skalamerije mi dodju kao igracke, i onaj ko tvrdi da moze jednako efikasno da se radi na telefonu ili tabletu, pa cak i na Laptopu, kao na Deksktopu, taj s... Kao neprevazidjeni ulazni uredjaj mis, full tastaura, veliki monitor, snazan procesor i zvuk ventilatora, meni nemaju cenu, niti zamenu. Do juce su ljudi jurili vece ekrane, mada i danas kupuju vece televizore, a onda su radi glupih trendova poceli da bulje u ekrancice od telefona, i kao sad im je to dovoljno veliko, to je vrh, a vecini je to tako, samo zato sto je to in. Probao sam jednom da gledam na telefonu sa ekranom od 6.81" neki film, i jednu emisiju, i odustao posle svega par minuta, u oba slucaja. Kako neko, ma bilo ko, moze bilo sta da gleda na telefonu, i da zaista u tome uziva, meni ce ostati misterija.
    (Lesa, 7. mart 2023 00:12)

    # Link komentara

  3. Radim u IT sektoru i radim 8 sati na laptopu! Sta ne valja? Nosim ga i kuci . Sta se nen”postiza”?
    (djenka, 6. mart 2023 23:08)

    # Link komentara

  4. Kako je vreme prolazilo, aparati koji su izasli posle PCa su mi preuzeli neke njegove uloge.
    Tako da za citanje novina, medjunarodno razgovaranje na aplikacijama, slikanje je dosao telefon.
    Lap top je tu za sve ostalo osim za igrice. Za igrice PC i PS5.
    PC je jos uvek glavni za bek ap kad se hard na lap topu napuni.
    (Metuzalem, 6. mart 2023 07:37)

    # Link komentara

  5. Nemam nista ni protiv Laptopa ni Desktopa sve ima svojih prednosti pa sta voli.Ja licko koristim Laptop posto mogu da legam i radim a bogami mogu da se poigramna Laptopu jer je jak.A sto se tice razlime u ceki izmedju Laptopa i Desktopa pa i nike neka jeste neka al ne tolka ako hoces da se igras na Desktopu tipa u Ulta-High 1080p na ne idemo dalje sa rezolucijom treba ti oko 700e pa ajde i 1000e i to sa polovnom grafikkm koja moze da rikne kad god.Da se razumemo Laptopovi nikad jeftiniji a po prefomansama su i jaki i brzi za razliku od pre samo 10god.Tako da...Laptop.Jedino ne znam zasto ljudi kipuju laptopove od 14 inca,tu ne vidim poentu.Mali je to ekran mnogo za Laptop meni to smesno kao i Laptop od 17 inca,ako vec oces od 17 inca bolje kupi Desktop ne razmisljaj o 17 inca.
    (Aca, 6. mart 2023 06:37)

    # Link komentara

  6. Nisi u pravu. Ja sam freelance grafički i web dizajner i programer koji koristi laptop i nikada se više ne bi vratio na desktop. Sa laptopom svuda, za stolom, na kauču, u krevetu, na terasi, u dvorištu, u toaletu, na moru i planini. Desktop je ostao samo za najzahtevnije poslove u filmskoj produkciji tipa 3D Max, After Effects i Premiere. Naravno potreban je i za najzahtevnije igrice ali takvih je sve manje i sve manje se igraju. Novi klinci igraju samo na telefonu. Igraju u krevetu i ne pada im na pamet da sede na stolici. Naravno potreban je i za rudarenje Bitkoina. Za surfovanje stvarno nije potreban ni desktop ni laptop već samo telefon i eventualno tablet.
    (milan, 03. mart 2023 18:36)

    Prestao sam da čitam kod:”Ja sam freelance grafički i web dizajner i programer”
    (Harvi Dent ?, 5. mart 2023 23:21)

    # Link komentara

  7. bitno da je samsung jevtin a ne živoradov.
    (ferdinand, 3. mart 2023 15:07)

    Pravilno je i jevtin ali se jeftin češće koristi.
    (pravopis, 5. mart 2023 14:26)

    # Link komentara

  8. kuci najcesce koristim desktop sa win10, imam jedan laptop sa linuxom, od firme macbook pro, sve u svemu kavurma.
    (nikaka koris, 5. mart 2023 12:27)

    # Link komentara

  9. Ono što obezbedi firma za koju radim. Trenutno Lenovo Thinkpad Yoga X1, menja se svake 3 godine. Prethodne 2 firme su davale Thinkpad T serije. Svi su se pokazali izvanredni. Naravno uz docking station, ekstra monitore itd...
    (DC, 5. mart 2023 12:09)

    # Link komentara

  10. Nisam ni ja to kapirao dok nisam shvatio da laptop zauzima mnogo manje prostora. Ne zive svi u 100 kvadrata.
    (Practic, 03. mart 2023 15:20)

    Da sam juče umro ne bih znao da ti za kutiju cca 15*30*50 cm treba stan od 100 kvm.
    (Korvin, 03. mart 2023 20:33)

    kao neko ko koristi tu kutiju koju si naveo moram reci da ako sutra overis otici ces kao teski ignorant.. jer ako cemo tako, nisam ni ja znao da je desktop racunar samo jedna obicna kutija kojoj ne treba nikakva periferija, sto, stolica... normalni ljudi koji nisu ozlojedjeni i ne zive kod roditelja obicno namene jednu ekstra sobu u stanu/kuci za komp, da li zbog igranja, home-office itd.
    (bezanija, 5. mart 2023 11:48)

    # Link komentara

  11. Desktop, dok sam imao. Sada se mucim na telefonu, a "sanjam" laptop. Dakle nesto izmedju. :)
    (Sasa, 4. mart 2023 23:34)

    # Link komentara

  12. Zaposleni u velikim firmama po evropi koriste isključivo laptopove. Kod nas u firmi su podeljeni po grupama zavisno od poreba zaposlenih. Ja npr. koristim jedan laptop iz "enhanced" grupe. To je i7Pro sa 32GB rama i 1TB SD i na njemu bez problema mogu da odradim 90% stvari. Oni koji rade 3d ili neke inženjerske CAD programe uzimaju laptop iz "performance" grupe i to su zveri sa i9 32+GB rama i grafikom ali imaju i >3kg. Svakako danas ako vam dreba dodatna procesorska snaga ili GPU to onda ide na cloud servere. Kući isključivo laptop ali imam i desktop. Lenovo je moj favorit kao i po firmama. Za dobar laptop na žalost potrebno je >1500€ (u EU).
    (koeficijent, 4. mart 2023 19:12)

    # Link komentara

  13. Jednostavno, za "ozbiljan" rad treba ti desktop. To znači, uz brz procesor, puno memorije, dobra grafička karta, veliki monitor. A takve kofiguracije se često i greju i to traži veći prostor (kućište). Tehničko crtanje, crtanje karata, matematičko modeliranje, nezamislivo je bez desktop računara. Jedina prednost lap-top računara jeste prenosivost - i ništa više. Sigurno je da je za profesije kao što su pravnici, ekonomisti, pisci, novinari, lap-top pravi izbor. Za tehničke nauke, pre svega desktop računari.
    (Bole, 4. mart 2023 14:58)

    # Link komentara

  14. Imam i desktop i laptop. Desktop je za igrice, muziku, filmove, torente, nakacen je na Samsung G9 49" super-ultra-wide i gura ga RTX3090. Laptop je poslovni 8 core/16 thread Intel sa 32Gb i RTX2080. Stoji na postolju sa ventilatorom posto se previse greje (4k display ne pomaze). Takodje nakacen na G9. Oba su povezana sa MX Keys tastaturom i MX Master3 Logitech misem pa na dugme prebacujem kontrole. Ako hocu da radim sa druge lokacije imam mali 14" Dell laptop monitor za poneti uz laptop. Sto se telefona tice trenutno koristim Samsung Flip4. Sve ima svoju svrhu, desktop je univerzalni kucni sistem, laptop je vise za biznis korisnike a gejmerski laptopi su najveca glupost i bacanje para na vrelu turbo zvizdalicu koja ce se brzo raspadne ili istopi. Telefon je prica za sebe. Bankarstvo, pozivi, chat, drustvene mreze, fotke, muzika (Samsung Buds2)... Jos mi fali da povezem gamepad na Android u autu pa da cepam igrice negde na parkingu, daleko od ukucana.
    (Xli, 4. mart 2023 13:19)

    # Link komentara

  15. Imam lasptop koji jednom ili nijednom godisnje koristim. Imam odvratnost prema svemu prenosivom tipa mobilni(nemam ga), laptop i tako to. laptop sam uzeo mozda zeni zatreba ako idemo na odmor pa da se zakaci na posao i proveri nesto, ja mu proilazim samo kad MORAM.
    (Zoran, 3. mart 2023 13:49)

    A komentar si rucno napisan poslao postom redakciji B92, posto si prvo procitao tekst u papirnom izdanju, kupljenom na trafici?
    (H H, 3. mart 2023 22:38)


    Covek hoce da kaze da je na desktopu.
    Barem nece da zavrsi kod oftalmologa.
    (Sajber Nindza, 4. mart 2023 12:47)

    # Link komentara

  16. Laptop računari nisu dobri za višečasovni rad zbog položaja glave usmjerene nadole i uske tastature.
    Komoditet većeg monitora, nadogradnja i zamjenivost komponenti te nešto manja cijena su značajno veće prednosti desktop računara.
    (kentaur, 4. mart 2023 11:55)

    # Link komentara

  17. Pa kako svi renderujete i pravite filmove sunce ti j...bem? Sve sami developeri i menadzeri a ubise se svi od dosade pa se raspravljaju ciji je veci, laptop.
    (ls, 4. mart 2023 10:22)

    # Link komentara

  18. HP mobile workstation G9 i ne treba vam nista drugo
    (TR, 4. mart 2023 08:36)

    # Link komentara

  19. Ali desktop je desktop. I moze procesor isto da se zove, ali desktop CPU je povezan sa pola kile bakra i venilatorom koga se ni aspirator za kuhinju ne bi postideo kako se ne bi istopio cim se upali. Nisu isti.
    (M.R., 3. mart 2023 13:54)

    Nisi probao prave laptopove.HP MobileStation rusi mnoge desktop racunare.Znam iz iskustva jer sam mislio kao i ti dok nisam probao ovo zlo od laptopa.Njemu se kuleri retko kada ukljucuju
    (YcM, 4. mart 2023 08:24)

    # Link komentara

  20. Десктоп за играње игара,слушање музике,филмова,испробавање оператвних система у виртуелној машини итд... Док нисам за компом онда читање е-маил,слање,слушање радија,музике преко винампа,и разговоре преко вибера мобилни телефон
    (Alien Shooter, 4. mart 2023 03:03)

    # Link komentara

  21. Auu, u komentarima ima i bankara i predsednika država, Bil gejcova, bezosa puna Kanta ... a samo jedan čovek je lepo napisao sta i kako.
    Kada treba nešto da se odradi na brzaka (odgovor na mail koji ne zahteva dodatne provere), konzumacija medija, informacija i vesti, to uglavnom odradi telefon osim ako niste već za nekim računarom.
    Laptop dolazi u obzir samo i isključivo samo sa mišem (pričamo o produktivnosti, ne o filmovima i YouTube) i samim tim postaje desktop ...
    A desktop je i dalje glavna mašina, nešto u šta možeš da spakujes dosta snage za manje para nego ekvivalentan laptop, nisi ograničen periferijama (monitori npr), bolji zvuk, bolji doživljaj. Sve je neuporedivo bolje osim portabilnosti.
    I kad se pita šta je bolje od svega toga?
    Pa sve je bolje ... za svoju namenu.
    (haos, 4. mart 2023 00:30)

    # Link komentara

  22. Sve, osim telefona, se ne može držati u jednoj ruci u vc-u.
    (kurajber, 3. mart 2023 23:18)

    # Link komentara

  23. Kako neko može porediti desktop sa laptopom ili telefonom ?
    Desktop ima silu ,laptop nema zbog napajanja . Ista konfiguracija za desktop košta 400 eura za laptop 3000 evra. Na desktopu stavljaš delove koje želiš i sve možeš da promeniš na laptopi samo možeš da dodaš ram memoriju. Na desktopu staviš monitor od kolko inča želiš da ne ćoraviš . Na laptopu najviše 19 inča.
    100 001 stvar je bolja na desktopu . Laptop samo što možeš da nosiš . Ja bih se preče opredelio za telefon.
    Laptop i Tablet su najveći promašaji u istoriji. Desktop i Mobilni telefon su ono pravo.
    (BonD, 3. mart 2023 22:48)

    # Link komentara

  24. Imam lasptop koji jednom ili nijednom godisnje koristim. Imam odvratnost prema svemu prenosivom tipa mobilni(nemam ga), laptop i tako to. laptop sam uzeo mozda zeni zatreba ako idemo na odmor pa da se zakaci na posao i proveri nesto, ja mu proilazim samo kad MORAM.
    (Zoran, 3. mart 2023 13:49)

    A komentar si rucno napisan poslao postom redakciji B92, posto si prvo procitao tekst u papirnom izdanju, kupljenom na trafici?
    (H H, 3. mart 2023 22:38)

    # Link komentara

  25. Nisam ni ja to kapirao dok nisam shvatio da laptop zauzima mnogo manje prostora. Ne zive svi u 100 kvadrata.
    (Practic, 03. mart 2023 15:20)

    Da sam juče umro ne bih znao da ti za kutiju cca 15*30*50 cm treba stan od 100 kvm.
    (Korvin, 3. mart 2023 20:33)

    # Link komentara

  26. Desktop za igrice i filmove i sve, laptop ko mora da ga nosa, a mobilni meni završava što je nekad radio laptop dok nisu bili smart telefoni
    (kartel, 3. mart 2023 19:51)

    # Link komentara

  27. Desktop za posao, firmin laptop za yt i gledanje filmova.
    Kada nesto moram na laptopu prilicno sam sporiji...
    (Astal za jednoga, po moderno, 3. mart 2023 18:44)

    # Link komentara

  28. Laptop je igracka i jedino gde moze da zameni desktop je lagani rad tipa office programi i tu sve staje, nema dalje od toga, ne zanosite se.
    (Dax, 03. mart 2023 15:00)

    Nisi u pravu. Ja sam freelance grafički i web dizajner i programer koji koristi laptop i nikada se više ne bi vratio na desktop. Sa laptopom svuda, za stolom, na kauču, u krevetu, na terasi, u dvorištu, u toaletu, na moru i planini. Desktop je ostao samo za najzahtevnije poslove u filmskoj produkciji tipa 3D Max, After Effects i Premiere. Naravno potreban je i za najzahtevnije igrice ali takvih je sve manje i sve manje se igraju. Novi klinci igraju samo na telefonu. Igraju u krevetu i ne pada im na pamet da sede na stolici. Naravno potreban je i za rudarenje Bitkoina. Za surfovanje stvarno nije potreban ni desktop ni laptop već samo telefon i eventualno tablet.
    (milan, 3. mart 2023 18:36)

    # Link komentara

  29. Desktop računar je potreban samo za izvršavanje najzahtevnih računarskih poslova tipa filmske produkcije, 3D modelovanja, rudarenja Bitkoina... gde su potrebne najjače, najbrže i najskuplje komponente (procesori, memorije, grafičke kartice, hlađenja, napajanja...). Za dizajnere, programere, ekonomiste, pravnike, šalterske radnike, novinare, vojnike, policajce, učenike, studente... bolji je laptop. Za surfere je najbolji tablet a može poslužiti i telefon. Nekada su dobri laptovi bili veoma skupi ali sada su toliko napredovali da nema potrebe za desktop računarom osim ako se ne radi neki izuzetno zahtevan posao. Nezgodno je renderovati animirani film na laptopu ali je veoma zgodno dizajnirati i programirati na laptopu. Tableti su takođe izuzetno napredovali pa tako kome je potrebno nešto za surfovanje nema potrebe za laptopom a kamoli desktopom. Privatno većini ljudi je dovoljan telefon a ko voli veći ekran onda tablet. Nekada smo u kući imali nekoliko desktopova pa onda nekoliko laptova a sada samo ja imam laptop zbog posla a svi ostali telefone i jedan tablet za sve.
    (milan, 3. mart 2023 18:15)

    # Link komentara

  30. @Astronomikon
    Polako, ako si DevOps to znaci da si na pocetku karijere. Kada dodjes na vise pozicije onda imas jako puno slobodnog vremena, par sastanaka i to je to.
    Studio je za hobi (procesorska snaga za relativno mali budzet), najjaci MacBook pro daje firma na svake 3 godine, a za iPhone sam lepo objasnio ;)
    (rt, 3. mart 2023 18:03)

    # Link komentara

  31. @Ministarstvo Magije, 3. mart 2023 14:49

    Kao prvo, bankar sam i u kući imam uvek 10 računara - svaki za svoju namenu.
    Dell brendu odajem vrhunsko priynanje, dok HP mrzim.
    Serviser sam od Spektruma ZX i sasvim sigurno imam veće znanje a i iskustvo u servisu računara, ako već hoćeš da merimo ko ima veći a i duži.
    Lepota brendova je u tome što postižu bar 70% onog što bi ti sklopio kao najbolje - a to kupim od Nemaca sve sa licencom za male pare - mnogo manje od tvoje grafičke.
    Dakle, više volim da imam Zoo vrt "zveri", nego tu jednu tvoju sklopljenu,
    jer nisam gejmer.
    Dell-u svaka čast - jer ništa ne crkava. (kod normalnog čoveka)
    HP je šajze, jer za njih i kod njih zaista radi svako.
    Svega sam se nagledao od HP-a, samo ne Customer Friendly.
    (Bankar, 3. mart 2023 17:40)

    # Link komentara

  32. Kod sprava kao što su notebook-ovi, tableti ili telefoni meni problem predstavljaju ulazni uređaji. Ako je potrebno da otkucam dva pasusa ne diram telefon i čekam da se dokopam stonog računara. Notebook može ponekad ali samo ako je priključen miš. Pričam o komforu bez koga je ozbiljan rad nepodnošljivo naporan. A kada se baš traže performanse mobilni ne da ne mogu dobro da posluže, nego ne mogu nikako.
    (Činjenice i propaganda, 3. mart 2023 17:26)

    # Link komentara

  33. Da.
    (Uh, 3. mart 2023 17:19)

    # Link komentara

  34. Macbook pro 16 kao radna stanica (povremeno u clamshell modu preko usb-C, najzgodnija stvar, 1 kabl baca sliku na monitor i puni racunar), Mac mini kao media station, iPad pro (90% zbog Procreate).
    (neversummer, 3. mart 2023 16:39)

    # Link komentara

  35. @rt
    A i mišljenje takvih ”ljudi” je relevantno do zla boga, em ocenjuju nečiji ”status” prema smešnoj igrački za soma evra, za koju se mnogi opterećeni slepci zaduže, pa misle da su Elon Musk kad ga stave na sto, :) em je i takva vrljava ”ocena” potpuno suluda, koristim pametne telefone od 2003. kada nije postojao ni izraz smartphone ((zvalo se to PDA sa GSM ili Mobile Data Assistant :) ), od pre dvanaest-trinaest godina Adroid a pre toga originalni WindowsMobile, i za sve to vreme (a znam više sličnih ljudi, počev od mog brata od strica.koji ima sličan ukus za telefone, jer je inženjer i zna realne parametre), ni u jednom trenutku nisam imao u džepu telefon koji kao nov nije koštao slično ili više od aktuelnog top modela iPhonea... :)) Dakle, tandara broć :))
    (EU Citizen, 3. mart 2023 15:37)

    # Link komentara

  36. 70% tablet , 20% telefon i 10% laptop
    (acaramone, 3. mart 2023 15:32)

    # Link komentara

  37. Oba.. svaki ima svojih prednosti i mana.
    Kao sto ne mozzes porseom da preselis frizidee, tako isto je besmisleno da sleperom ides do vikendice
    (bole, 3. mart 2023 15:32)

    # Link komentara

  38. sve sem desktopa, uz izuzetak preskupih laptopa, je iskljucivp za konzumaciju marketinskpg smeća .
    a glavni problem je sto m$ indijska bagra vec 10 gpdina pokusava desktop windows da prwtvori u tabletoidbo smeće, dok korisnici masu aikacoja ne mogu da pokrenu bez tog istog njinjdoza
    (kaboom, 3. mart 2023 15:30)

    # Link komentara

  39. Koristim desktop, uglavnom Linux, i nešto Windows, i telefon. Notebook imam, ali, za razliku od žene koja je navikla samo na njega, koristim ga ekstremno retko, samo kada.moram da nešto zahevnije pišem na nekom putu ili buljim u tabele. Ranije sam više putovao poslom, pa sam ih koristio više, ali meni je desktop, sa velikim i kvalitetnim monitorom uvek bio mesto za ozbiljan rad, pa sad kad ne putujem toliko, uglavnom tako i radim.
    (EU Citizen, 3. mart 2023 15:29)

    # Link komentara

  40. A ima dosta onih koji kupe laptop da ga koriste kao kućni porodični računar koji nikad ne iznose iz sobe. Ne kapiram to.
    (Srdjan, 03. mart 2023 14:10)
    @
    Nisam ni ja to kapirao dok nisam shvatio da laptop zauzima mnogo manje prostora. Ne zive svi u 100 kvadrata.
    (Practic, 3. mart 2023 15:20)

    # Link komentara

  41. Kad god mogu sedam za desktop a kada moram koristim telefon.
    (Deda, 3. mart 2023 15:17)

    # Link komentara

  42. Goluba
    pismonošu.
    (gost, 3. mart 2023 15:16)

    # Link komentara

  43. Preko moje Nokije 3310 rešavam sve.

    Samo nazovem druge i kažem im šta da mi odrade na kompu.
    (OkreniNulu, 3. mart 2023 15:09)

    # Link komentara

  44. Za kucu MacStudio Ultra, za posao MacBookPro 16, za kauc iPad Pro, a moblini Samsung neki jevtini, necu iPhone iz inata da mi ljudi ne ocenjuju status na osnovu telefona.
    (rt, 03. mart 2023 13:48)

    bitno da je samsung jevtin a ne živoradov.
    (ferdinand, 3. mart 2023 15:07)

    # Link komentara

  45. Najveca greska koju sam napravio u zivotu je kad sam kupio "gaming" laptop misleci da on moze da zameni desktop za ozbiljan rad, nece stati teksta koliko bih mogao da pisem o tome, ali ukratko, nemojte da koristite za bilo kakvo programiranje/renderovanje/obrade slika i videa/autocad itd itd laptopove - ne moze nijedan da zameni desktop ni izbliza niti ce moci u narednih 20 godina sigurno. Ipak je desktop masina koju mozes i da nadogradis ozbiljno i da ti pruzi sirovu snagu kojoj laptop nijedan ne moze ni da prismrdi i razlog je jednostavan - desktop procesori mogu da povuku i do 300W (overclockovani i vise) snage da ti pruze ogromne kolicine sirove snage, oni u laptopu - mozda maksimalno 70W ako ne i duplo manje tipa 35W, oni intelovi sa U oznakom ne vise od 20W i ta razlika u kolicini struje je i razlika u sirovoj snazi samog CPU-a i mogucnosti koje on moze da ti pruzi. Laptop je igracka i jedino gde moze da zameni desktop je lagani rad tipa office programi i tu sve staje, nema dalje od toga, ne zanosite se. Da ne pricam sto su oziljnije laptop konfiguracije i do 50% skuplje od istih desktop pandana, a rok trajanje im je i vise nego duplo kraci, totalna ludost. Do 500e dati je OK za laptop na kome ces da koristis MS office i da pogledas neki film, poslusas neku pesmu itd, sve preko te cifre je dominion desktopa i tu nema dalje price.
    (Dax, 3. mart 2023 15:00)

    # Link komentara

  46. E, ali super mi ja kako su u komentarima ovakvih članaka redovno nađe gomila likova koji se jave samo da bi se pohvalili kako moćan i skup računar imaju, iako bi diskusija trebalo da bude sasvim načelna. -))
    (mnemos, 3. mart 2023 14:52)

    # Link komentara

  47. (Od Spektruma, 3. mart 2023 14:13)

    Budalastina! Sklopljeni racunari od kompanija (tipa Dell, HP itd) su uvek gori 100x od racunara koji mozes da sklopis za isti novac sam, ugradjuju se previse, a uglavnom daju najjeftinije komponente u tom trenutku dostupne na trzistu. Sklopio sam bukvalno hiljade racunara, otvorio i servisirao - desetine hiljada u zadnjih 30 godina, svi ti kompanijski sklopljeni imaju i losa napajanja (jeftina) i vrlo basic ploce sa vrlo ogranicenim mogucnostima nadogradnje... Suma sumarum - bacio si pare ako su uzeo neki takav desktop i to surovo bacene pare. Evo ti primer, Dell-ov racunar sa i5 (11500) procesorom i GTX1650 grafickom i 8GB rama kosta isto koliko i racunar koji smo sklopili drugaru sa i7 procesorom (12700) i GTX1660ti i 16GB rama... Ja ne mogu da verujem da postoje ljudi poput tebe koji slepo placaju te stvari, a da se pre toga ama bas nista ne informisu, bar pitaj nekog sigurno imas JEDNU osobu u zivotu koja bar nesto zna da te posavetuje. I nemoj samo da nam prosipas pricu o nekoj "posebnoj" garanciji na taj racunar jer tako nesto ne postoji, ista je garancija i na svaku posebno komponentu koju si kupio kad sklapas i sam svoj racunar, te stvari su zakonom regulisane.
    (Ministarstvo Magije, 3. mart 2023 14:49)

    # Link komentara

  48. sve sam prebacio na tablet,koristim g mail i što se mene tiče,desktop ide u vikendicu
    (ludoje, 3. mart 2023 14:48)

    # Link komentara

  49. (rt, 3. mart 2023 13:48)

    Kontradiktoran si. Prvo se hvalis sa hardverom od te kompanije, onda kao neces i njihov telefon da boze moj ljudi ne pomisle da si nesto sto u tom slucaju svakako jesi zbog prvobitno navedenih informacija svakako. Inace ako ne koristis Mac racunare za profesionalnu obradu i rad sa zvukom ili videom ili mozda za profi rad sa fotografijom, bezveze si bacio pare i na taj njihov hardver. Iskreno meni ne zvucis kao neko ko koristi apple hardver za profi stvari, ti ljudi jednostavno ne bleje ovde i ne ostavljaju komentare na b92, imaju drugaciji sklop mozga, poznajem ih desetak jer saradjujem sa njima, ja sam im DevOps u jednoj kompaniji...
    (Astronomikon, 3. mart 2023 14:35)

    # Link komentara

  50. Kuci desktop nakacio na tv i uzivanje, a na poslu laptop za gledanje filmova i igranje igrica.
    (Stanley, 3. mart 2023 14:26)

    # Link komentara

  51. Racunar nemam godinama niti planiram da ga kupim,nije mi potreban.Telefon za sve.
    (LLC, 3. mart 2023 14:21)

    # Link komentara

  52. Svejedno mi je da li je laptop ili desktop, jedino da nema pokretnih delova. Trenutno najviše koristim jedan takav laptop.
    (Džon, 3. mart 2023 14:19)

    # Link komentara

  53. Desktop računar Dell, bilo i biće.
    (Od Spektruma, 3. mart 2023 14:13)

    # Link komentara

  54. Laptop je praktičan za studente, ljude koji su dosta na terenu, one koji moraju da nose posao kući i sl. Za većinu ostalih je nepotrebno bacanje para.
    A ima dosta onih koji kupe laptop da ga koriste kao kućni porodični računar koji nikad ne iznose iz sobe. Ne kapiram to.
    (Srdjan, 3. mart 2023 14:10)

    # Link komentara

  55. Imam srece sa Microsoft Surface Pro-om i koristim ga kao laptop i kao notebook, realno za 90% obicnih stvari/pisanja/citanja/surfovanja i sl.

    Ali desktop je desktop. I moze procesor isto da se zove, ali desktop CPU je povezan sa pola kile bakra i venilatorom koga se ni aspirator za kuhinju ne bi postideo kako se ne bi istopio cim se upali. Nisu isti.
    (M.R., 3. mart 2023 13:54)

    # Link komentara

  56. Pa ono što sam provalio svi oni koji vole to,ili im treba za posao,gejming itd imaju i desktop i laptop.
    Pa bio to i neki polovni laptop ali uglavnom imaju i jedno i drugo.
    (Enter Sandman, 3. mart 2023 13:50)

    # Link komentara

  57. Imam lasptop koji jednom ili nijednom godisnje koristim. Imam odvratnost prema svemu prenosivom tipa mobilni(nemam ga), laptop i tako to. laptop sam uzeo mozda zeni zatreba ako idemo na odmor pa da se zakaci na posao i proveri nesto, ja mu proilazim samo kad MORAM.
    (Zoran, 3. mart 2023 13:49)

    # Link komentara

  58. Za kucu MacStudio Ultra, za posao MacBookPro 16, za kauc iPad Pro, a moblini Samsung neki jevtini, necu iPhone iz inata da mi ljudi ne ocenjuju status na osnovu telefona.
    (rt, 3. mart 2023 13:48)

    # Link komentara

  59. Laptop sa docking station je dobitna kombinacija
    (Miroljub, 3. mart 2023 13:33)

    # Link komentara

  60. Laptop koristim samo za neke komlikovanije stvari sto se ne mogu uraditi preko telefona, inace telefon u 99% slucajeva.
    (dzaja, 3. mart 2023 13:26)

    # Link komentara