- Komentari -
  1. ovo sa strancima imalo je smisla kada se nazovi košarka unapređivala, pa je to davalo mogućnost zemljama tipa GBR, Belgija, Finska, da podignu malo kvalitet svoje košarke, da probaju da se izdignu iz B divizije.. sada kada na ep igraju 24 ekipe, a na SP 32, to više nema smisla.. ako na evropsko ne možeš da se kvalifikuješ sa svojom bazom, gde igra pola Evrope i košarka se igra svuda, onda ti tamo zaista nije ni mesto..
    (vlade, 26. septembar 2022 07:34)

    # Link komentara

  2. Sad Argentina ima sastav za respekt da odu daleko plus Skola tu koji skolovao nase centre na poslednjem Sp.
    (Basketas, 23. septembar 2022 17:41)

    # Link komentara

  3. A još luđe je to što radimo mi: nekom igraču pokloniš pasoš preko reda jer je to kao nacionalni interes, a protiviš se da igra za reprezentaciju??
    (Milan11, 23. septembar 2022 00:48)

    # Link komentara

  4. Neka onda Priongi ne pozove argentinci s duplom državljanstvo (kao on) ko profitiraju u Europi zbog svoju sengen pasoša, da ne pozove igrače koji su razbijene u Europi (Skola)… a da vidimo šta uspevajo. Tipičan argntiski populizam.
    (Spanac, 22. septembar 2022 14:46)

    # Link komentara

  5. Zar "naši" rvači nisu isto ovako "naturalizovani"? I zar nam ženska košarkaška reprezentacija nije uključila onu Anderson? Dakle i mi podležemo ovoj boljci malo po malo...
    (Karlo Prvi, 22. septembar 2022 14:05)

    # Link komentara

  6. Argentinci su u stvari Spanci. Kad cete da shvatite da su nacije i religije jedna velika zabluda i laz, pomocu kojih mocnici manipulisu ne bas inteligentnim ljudima i sve vise se bogate.
    (Luki, 22. septembar 2022 11:15)

    Kako ti sv to lako, "u stvari", resavas preko kolena... Samo jos mi da shvatimo. A u stvari - Argentinci govore spanjolski (s jakim talijanskim akcentom), ali su, po poreklu, vise Talijani (i to pretezno sa Severa), nego Spanjolci. I naravno - nisu samo Talijani i Spanjolci.
    (nisam ja, ja je, 22. septembar 2022 14:05)

    # Link komentara

  7. Teška tema za svariti,zna to i FIBA. Jedini razlog zašto L.Braun nije MVP prvenstva. Bilo ih sramota, E-Gomes je samo kompromis da se zataška bruka.
    (Grdoje, 22. septembar 2022 13:48)

    # Link komentara

  8. Sta je stranac , ko je stranac , danas kada su granice otvorenije nego ikada , izbjeglica i migranata vise nego ikada , putuje se vise i lakse nego ikada , svijet je globalno selo. Stranac je onaj ko nema papire , drzavljanstvo , pasos. Onaj ko ima , nije stranac , bez obzira , kad ih je i kako dobio.
    (Gradjanin svijeta, 22. septembar 2022 13:39)

    # Link komentara

  9. Pa u Argentinu su svi dosli odnekle. Schwartzman igra tenis recimo. Taj Schroder je rodjen u Nemackoj od nemacokg oca pa ga opet zovu strancem. Slazem se da Braun nije Spanac ni po rodjenju ali ako ima drzavljanstvo sto da ne. Ako zivis u toj zemlji godinama i uzeo si drzavljanstvo pa u cemu je razlika. OStaces u toj zemlji i umreti u njoj a i deca su ti iz te zemlje i sta si onda ti? Zurab Datunashvili zivi u Srbiji i ima srpsko drzavljanstvo. I sto da ne nastupa za Srbiju? Iz Gruzije su ga bukvalno izbacili iz rvanja. Gde ce on?
    (Proka, 22. septembar 2022 13:12)

    # Link komentara

  10. Ја бих волео да КСС експресно ангажује неког странца па да читам коментаре овдашњих путиносексуалаца.
    (Јамесдин, 22. septembar 2022 10:30)

    Ako bi to voleo trebalo bi da se zapitas o svrsi svog zivota i cilju....
    (Sou Biznis, 22. septembar 2022 13:03)

    # Link komentara

  11. I tako je Holden uništio rusku košarku, da 15 godina ne mogu da naprave valjanog igrača.
    A i onaj Šved ima sumnjivo prezime...
    (Isa, 22. septembar 2022 12:52)

    # Link komentara

  12. Svaka mu čast!
    Čovek u pravu sto posto
    (nikola1989, 22. septembar 2022 12:35)

    # Link komentara

  13. Objasnio. Amen.
    (Susjed, 22. septembar 2022 12:29)

    # Link komentara

  14. Pa pogledajte samo klupski fudbal na šta liči,zamislimo Zvezdu i Partizan da imaju samo po jednog ili dvojicu domaćih fudbalera u timu....koja je draž ići i gledati takve timove...
    (Wolokee, 22. septembar 2022 12:16)

    # Link komentara

  15. Spanija je igrala odlicnu kosarku na ovom prvenstvu , al pitanje je koliko bi to bilo efikasni bez Brauna .Njima se povredio Ljulj bili su tu tanki .Onda smo mi recimo mogli zbkg povrede Bogdaana da uzmrmo nekog vrhunskog sutera iz najacih ekioa Evrilige .Recimk pada mi na pamet Silds .I siguran sam da bi onda i nasa utakkca protiv Italjjana bila drugacija.Reprezentacija je specificno takmicenje jednosravno odnos je druagaciji .Kad neko dodje sa strane , on zapravo nema nikakava pritisak , jer nema kontakt sa tom zemljom , pogotovu Braun koji nije tu cak ni igrao .Pritom nema ni tog pritiska rezultata koji se namece u vrhunskim klubovima u Evropi .Ni onaj slucaj sa Holdenom u Rusiji nije bas najbolji mada , on je maksr igrao godinama tamo .Mada sad vidimo gde je ruska kosarka nigde .Tokom ovog prvenstva svi pricaju o usoehu mladjih kategorija Spanije al to opet nije garant nicega .Od one sjajne spanske grneracije .Oni su od tad proizveli Rubija koji je 90 godiste i ovu bracu Ernangomez.Moze se tu ubaciti i Abrines , al koji je vecito povrejen a i in ima 29 godina vec .O tim talentima o kojima pricaju i mladjum generscijama moracr da saceakju par godina da bi nesto uradili .Mj imamo provblem al eto izafje taj Pokusevski ,Smailagic i tako po neki iako nemamo ni 10 posto sistema kao spanci .I od ovih nasi h pitanje sta ce biti al makar se donekle i culo za nih .
    (Danilo, 22. septembar 2022 12:09)

    # Link komentara

  16. Onda da se ukine davanje bilo kome druga državljanstva. Šta ako djeca doseljenika u neku zemlju žele za tu zemlju igrati? Do kog koljena se gleda unazad da bi neki rekap za nekoga da može da igra?
    (Lol, 22. septembar 2022 12:02)

    # Link komentara

  17. Pa ti onda gubi, ko ti brani.
    (Xin Zhao, 22. septembar 2022 11:59)

    # Link komentara

  18. Argentinci su u stvari Spanci. Kad cete da shvatite da su nacije i religije jedna velika zabluda i laz, pomocu kojih mocnici manipulisu ne bas inteligentnim ljudima i sve vise se bogate.
    (Luki, 22. septembar 2022 11:15)


    ARG su vecinski italijani a ne spanci, ARG su naseljavali Italijani, doduse govore spanskim ali to u sve potomci italijana...
    (C i n i k, 22. septembar 2022 11:51)

    # Link komentara

  19. On ne kapira, gleda sve sa patriotske strane a gubi iz vida siru sliku, recimo u tzv prozorima kada necemo moci da racunamo na 1.petorku, sto za SRB nbi igrao stranac, Panther recimo?
    Mozda on ne "oseca dres" ali moze da doprinese mirnocom i poenima upravo zato sto nije opterecen, a L Brauna zabole uvo, on je doneo ESP medalju i nvdim da ce spanci mnogo da se sekiraju zbog toga sto je on igrao za njih, mere se rezultati i to je to..
    Ntreba biti iskljuciv ngo pratiti trendove, u Evropi sem nas i LIT sve ekipe imaju bar po 1 stranca..
    (C i n i k, 22. septembar 2022 11:50)

    # Link komentara

  20. Apsolutno je u pravu.Zabranio bih tu naturalizaciju za reprezentacije.Ono sto si po rodjenju i po krvi,mozes samo za tu reprezentaciju da igras,ako zelis,ako ne,ne igras ni za jednu i tacka.Eventualno,ako su ti roditelji iz dve drzave pa mozes da izaberes jednu,drugacije nikako.
    (Najrealnije, 22. septembar 2022 11:48)

    # Link komentara

  21. Amin.
    (Salijeri, 22. septembar 2022 11:42)

    # Link komentara

  22. Svaka čast Pablo. Da je više ovakvih, košarka ne biišla stramputicom...
    (iskreno, 22. septembar 2022 11:38)

    # Link komentara

  23. pRiđoniiii eRRbol
    (zema, 22. septembar 2022 11:28)

    # Link komentara

  24. U suštini je u pravu. Iako, mnogo je lakše brojčano većim nacijama proizvesti igrača za reprezentaciju. Npr. Slovenija muku muči sa centrima već neko vrijeme i to je veliki problem za naciju od 2 miliona ljudi. Srbija, Hrvatska, a pogotovo Španija, Italija ili Francuska uopšte ne bi smjele da naturalizuju igrače!

    Možda bi trebalo da se napravi neki kompromis odnosno ograničenje. Recimo, da taj stranac mora barem neko vrijeme da igra u toj državi da bi mogao da stekne pravo da igra za reprezentaciju.
    (Mariborcan1970, 22. septembar 2022 10:23)


    Pa ta ogranicenja postoje, kad tražiš papire u nekoj državi ne možeš ih traziti posle par meseci ! Često su pitanju nekoliko godina boravka, pa tek onda možeš podneti zahtev, pa u nekim državama moraš dokazati da imaš i nivo jezik itd… eto to je to, a ne da ti klubovi rešavaju ekspres, da bi imali stranca manje u ekipi, i taj može viti pozvan u reprezentaciju… To bi smanjilo i broj stranaca po klubovima, ovo je sad cirkus !
    (JPR24, 22. septembar 2022 11:24)

    # Link komentara

  25. @mm Pa već postoji i zove se Evroliga. Postoji i svetsko i zove se NBA.
    (Nikola, 22. septembar 2022 11:16)

    # Link komentara

  26. Аргентинци... Једна од најпоноснијих нација, слична доста нама, само што код њих нема земље запада, нема ни земаља истока да их преоблачи у друге народе и друге вере, да их претвара у нове измишљене нације. Они знају шта су, од кога су настали, кад су ту дошли њихови преци, нема измишљање, нема лажи... Зато су и овако поносни, не дају на себе и што је најбоље, више него су у праву!
    (Neo@, 22. septembar 2022 11:01)

    Argentinci su u stvari Spanci. Kad cete da shvatite da su nacije i religije jedna velika zabluda i laz, pomocu kojih mocnici manipulisu ne bas inteligentnim ljudima i sve vise se bogate.
    (Luki, 22. septembar 2022 11:15)

    # Link komentara

  27. Neminovno ih moramo imati

    Fmp juce 5 stranaca po 30minuta,Partizan 8 ili 9,Mega 7,Zvezda 5

    Skoro da nemamo mlade igrace,ostali igraci su u godinama
    (Vlad, 22. septembar 2022 11:14)

    # Link komentara

  28. Problem je što se naturalizacija nameće kao jedino rešenje.

    Naravno da nije lako malim državama da proizvedu kvalitet iz slabog kvantiteta. Svojevremeno je jedan NBA trener, bivši igrač, možda je bio Patrik Juing ili neko rekao da na milion stanovnika dolazi jedan odličan/vrhunski igrač. To je prosta matematika, nije jedina merodavna, ali ima smisla. Uz pravilan rad, solidne uslove to nije nedostižno.

    Jokići, Dončići se rađaju. Ali i sa njima mora da se radi. Ako ne znaš, šalji ga negde gde neko zna. Pusti klince neka igraju domaće prvenstvo, kup. Ništa ne donose rezultatski sem malo hvalisanja i dokazivanja nadmoći. Koliko smo samo generacija u poslednjih 15g ispustili. Dobili plafon nekoliko igrača, a pun kamion medalja. Znači da se negde na prelazu u ozbiljnu košarku ne radi dobro. Da tebi jedan Janković sa 17 ode u Belgiju umesto da se malo razvija ovde. Ajde Musli bio u Španiji pa se povređivao (video ga prošle nedelje u kafiću). Petrušev igrao odlično i otišao da greje klupu u Turskoj. Niko nema strpljenja nego daj da se namaknu pare što pre, ko šiša igranje.

    Nisam od onih što bi prestali da gledaju reprezentaciju. Ali ako jedna od najpoznatijih škola košarke u Evropi, koja je podarila vrhunske igrače, zemlja Moke, Kiće, Praje Saleta, Bodiroge, Vujanića, Tea, ne može da napravi 2 igrača spoljne linije sa pristojnim šutom i solidnom kontrolom lopte onda stvarno gasi sve i motaj kablove.

    A cela fora sa naturalizacijom je da bi se nafatirali neki džepovi.
    (Gde ja živim, 22. septembar 2022 11:13)

    # Link komentara

  29. Treba napraviti odvojeno takmičenja. Jedno takmičenje sa reprezentacijama sa naturalizovanim reprezentacijama i drugo takmičenje sa reprezentacijama koje imaju samo svoje igrače.
    Sa strancima u ekipi gubi se smisao takmičenja.
    Danas jedan stranac po ekipi, uskoro dva stranca po ekipi, u budućnosti neograničen broj stranaca ...
    (mm, 22. septembar 2022 11:02)

    # Link komentara

  30. Želja ti se ispunila
    (Užas je moja furka, 22. septembar 2022 11:02)

    # Link komentara

  31. Аргентинци... Једна од најпоноснијих нација, слична доста нама, само што код њих нема земље запада, нема ни земаља истока да их преоблачи у друге народе и друге вере, да их претвара у нове измишљене нације. Они знају шта су, од кога су настали, кад су ту дошли њихови преци, нема измишљање, нема лажи... Зато су и овако поносни, не дају на себе и што је најбоље, више него су у праву!
    (Neo@, 22. septembar 2022 11:01)

    # Link komentara

  32. Rece italijan
    (Zika, 22. septembar 2022 11:00)

    # Link komentara

  33. Još jedna stvar - Lorenco je ovde ispao junak ali da se naprimer ispromašivao u finalu niko ne bi krivio njega jer "on ionako nije naš, nije bitan" već bi sva krivica spala na Rudija i Ernangomeza. Ne nose isti teret Braun i Rudi sigurno.
    Treba bataliti te gluposti na vreme jer ovo kako je krenulo pitanje je dana kad će 5 Amera igrati u startnoj petorci jedne reprezentacije.
    (CJC, 22. septembar 2022 10:58)

    # Link komentara

  34. Tu treba jasno razdvojiti drzavljanstvo od tzv.kosarkaskog drzavljanstva . Recimo Luka Doncic je slovenac , od oca srbina i majke slovenke koji je rodjen u Sloveniji . On sa 13 godina otisao u Spaniju i tamo se kosarkaski skolovao i potpuno bi bilo u redu da je izabrao Spaniju . Lorenzo Braun je nesto drugo i to je katastrofa sto je dozvoljeno .
    (Andrea Djani, 22. septembar 2022 10:58)

    # Link komentara

  35. Slažem se u potpunosti pod jednim uvjetom. Zabraniti svima momentalno dovođenje, izbaciti sve koji su do sada dovedeni, tek onda.....
    (nino, 22. septembar 2022 10:56)

    # Link komentara

  36. Bravo Careee
    (pera, 22. septembar 2022 10:51)

    # Link komentara

  37. Bravo!
    (Zimska zmija, 22. septembar 2022 10:42)

    # Link komentara

  38. Konačno neko normalan.
    (marko, 22. septembar 2022 10:39)

    # Link komentara

  39. To kaže Argentinac. Država evropskih imigranata. Kod nas to već uveliko postoji, samo se pravimo ludi. U boksu i rvanju je to najdrasticnije, mada lagano to prodire svuda.
    (Ayala, 22. septembar 2022 10:36)

    # Link komentara

  40. FIBA nastavlja da unistava kosarku. Ovo pravilo sa dozvoljavanjem jednog stranca u reprezentaciji je jedan veliki korak prema propasti kosarke. Fudbal, koliko god da ima nedostataka, predstavlja ozbiljan sport kod koga takve gluposti nisu moguce i to je jedan od razloga zbog kojih je uspesan, odnosno donosi novac. Dozvoljavanje jednog stranaca u reprezentaciji je kao da dozvolite da se koristi jedna puskica na ispitu. Kada to uradite, onda se otvara mogucnost da oni koji to nisu zasluzili ostvare uspehe vece od onih koji su ulozili rad i trud, sto rusi citav sistem vrednosti. Takodje, otvara se mogucnost da se nadju brza i laka resenja, umesto da se napravi sistem iz koga cete dobiti resenje. Zasto bi stvarali kosarkasku organizaciju i igrace za reprezentaciju, kada mozete da kupite nekoga ko ce da napravi razliku i ostvari rezultat u tom trenutku. Dugorocno, to predstavlja katastrofu za bilo koju ozbiljnu reprezentaciju. Jedna od prvih reprezentacija koje su uvele stranca, a prva "ozbiljna" reprezentacija, je bila Rusija. Cak su osvojili i evropsko prvenstvo sa Holdenom. Koliko im je dobrog to donelo? Gde su sada rusi? Ovo prvenstvo je specificno, ali da li se neko seca kada su uopste igrali na nekom velikom takcmicenju, a da ne pricam o tome kada su imali znacajniju ulogu nakon tog evropskog prvenstva koje su osvojili. Citav sistem im se raspao. Videcemo sta ce biti npr. sa Spancima. Jeste da nisu u istoj situaciji kao Rusi, ali napravili su znacajan korak u tom smeru.
    (Pera, 22. septembar 2022 10:33)

    # Link komentara

  41. Covjek objasnio, niti sta dodati niti sta oduzeti, a ja ne mogu vjerovati da i u Srbiji neki ljudi razmisljaju o dovodjenju stranca, e ako i to dozivim onda sam stvarno sve vidio u zivotu.
    (chris jackson, 22. septembar 2022 10:33)

    # Link komentara

  42. Ја бих волео да КСС експресно ангажује неког странца па да читам коментаре овдашњих путиносексуалаца.
    (Јамесдин, 22. septembar 2022 10:30)

    # Link komentara

  43. Napokon ovakav jasan stav recen javno
    (mst, 22. septembar 2022 10:27)

    # Link komentara

  44. Krakto i jasno, potpuno se slazem. Pogotovo za zemlju koja ima veliku tradiciju, bazu i vrhunske igrace.
    (Vlada, 22. septembar 2022 10:25)

    # Link komentara

  45. Zapad po dobrom starom receptu kada ostane bez resora uzima od drugih,ali je zato zatvorila krug gde su svi koji nisu iz EU stranci. Na zapadu nista novo...
    (NBGD, 22. septembar 2022 10:24)

    # Link komentara

  46. Nazalost, uspeh i novac se stavljajubispred svega. Dragi covece, nema takvih jos mnogo kojima nije samo € pred ocima.
    (mozda_nekad, 22. septembar 2022 10:24)

    # Link komentara

  47. Sve tačno.
    (Micko, 22. septembar 2022 10:23)

    # Link komentara

  48. U suštini je u pravu. Iako, mnogo je lakše brojčano većim nacijama proizvesti igrača za reprezentaciju. Npr. Slovenija muku muči sa centrima već neko vrijeme i to je veliki problem za naciju od 2 miliona ljudi. Srbija, Hrvatska, a pogotovo Španija, Italija ili Francuska uopšte ne bi smjele da naturalizuju igrače!

    Možda bi trebalo da se napravi neki kompromis odnosno ograničenje. Recimo, da taj stranac mora barem neko vrijeme da igra u toj državi da bi mogao da stekne pravo da igra za reprezentaciju.
    (Mariborcan1970, 22. septembar 2022 10:23)

    # Link komentara

  49. izjava na mestu,svaka cast!
    (Johnny, 22. septembar 2022 10:17)

    # Link komentara