1. Samo zbog Vesne Radman procitao sam kritiku knjige o grupi-muzickoj grupi koja me
    ustvari uopste ne interesuje jer moje obrazovanje o savremenoj muzici nema srzi niti
    razloga da u tancine diskutujem sva zbivanja koja se desavaju u toj vrsti zabave.Kad
    pomenem savremenu muziku onda mislim na "poplavu"koja me zbunjuje sta da odaberem,
    kako da diskutujem sa poznavaocima,kako da uopste savladavam svu tu "napast"
    zvukova neprijatnih do samo neznatno prijatnih.I da znam sve o njima,da ih pratim ,
    obozavam, divim se do iznemoglisti.Za mene,licno,to je sve kultura,neka savremena
    kultura koja nema stalnosti nego je prolazna i specificna za mlada pokoljenja koja u
    tome vide i identifikuju svoj izraz.Ja se divim osobama koje sve to jednostavno klasifikuju,
    stavljaju na police,razlikuju i uporedjuju.Ja nemam strpljenja za to. Obozavam tisinu,tisinu
    vakuuma,zimzelene sume.Pojava grupe Bitles bila je u pravo vijeme kada se osjecala praznina
    za necim drugacijim.Oni su bili "majstori promocije" ili neko drugi koje shvatio trenutak
    oportunizma zabave mladih i tako formirao kult vremena. Ne mogu zakljuciti prolaznost
    slucaja jer nemam za to kvalifikacije;ostavljam to drugima.Samo zato sto su iskoristili pravo
    vrijeme,postali su "slavni"i interesantni ali i vrlo zaboravni u haosu savremenosti.Previse nam
    se pruza,predlaze i servira pogotovo u muzici.
    vasilije knezevic 06 okt. 2014
    (vasilije knezevic, 6. oktobar 2014 17:28)

    # Link komentara

  2. ajmo plus ko misli da su floyidi najbolja grupa ikada i obrnuto, za mene jesu
    (delay and reverb and Time, 29. septembar 2014 17:59)

    # Link komentara

  3. @ surovi i @ tora

    Upravo tako, potpisujem sve sto ste rekli, osim toga da je ''In My Life'' Paul-ova pjesma. John je autor...Ali , nebitno..Jedan od crnogorskih muzickih kriticara, pisuci o popularnoj muzici redovno clanke u jednom dnevnom listu, nazva njih cetvoricom jevandjelista novog doba. Ne smatram sebe religioznim covjekom (a i sami The Beatles nemaju rijec ''God'' ni u jednoj svojoj pjesmi), ali mislim da je to jedan od najtacnijih, najboljih i najljepsih komentara / naslova koje sam u zivotu procitao.
    (armin, 26. septembar 2014 18:10)

    # Link komentara

  4. Ali ipak je Miligram Miligram!!!
    (o da o da, 26. septembar 2014 16:17)

    # Link komentara

  5. @Abrakadabra,
    odličan komentar, upravo tako. Svaki muzičar koji nešto vredi od, recimo, kasnih šezdesetih na ovamo će navesti Bitlse kao izvođača koji je izvršio ogroman uticaj na njega. Veliki broj njih je baš zbog Bitlsa uopšte počeo da se bavi muzikom.
    U istoriji popularne muzike postoje dve faze: pre i posle Bitlsa. Ako malo poslušate muziku stvaranu pre no što su se Bitlsi probili, videćete koliko su oni u stvari bili revolucionarni. A tvrdnja da su Bitlsi bili vaspitani, upeglani i miljenici establišmenta i da su im pesme "tra-la-la" uopšte nisu tačni. Kose su im bile "predugačke", tekstovi "prostački" ("Please Please Me")... da ne pominjem onu Džonovu izjavu da su Bitlsi popularniji od Isusa. A što se tiče "tra-la-la" pesmica, jeste li uopšte čuli i razmislili malo o tekstovima "Yellow Submarine", "Let It Be", "I Am the Walrus", "Eleanor Rigby" i tako dalje?
    Baš zbog svega ovoga mislim da su Bitlsi junaci svačijeg doba, pa tako i mog (a rođena sam mnogo godina nakon što su Džona ubili, a kamoli nakon što se bend raspao), jer njihova muzika i dalje živi i vrši ogroman uticaj na muzičare. Obožavatelje ovog benda naći ćete među ljudima koji imaju 17, 30, 50 i 80 godina.
    Pozdrav svima koji vole Bitlse!
    (Tora, 26. septembar 2014 13:56)

    # Link komentara

  6. Za ove sto misle da su Bitlsi napravljeni,da su imali dobar ugovor i sl.gluposti,trebalo bi da znaju da to nije istina.
    Oni su zaradjivali puno,ali je to smesno u odnosu koliko danas fabrikovane zvezde zaradjuju,oni su svirali svoje koncerte uzivo,a to danas malo ko radi od velikih zvezda nove generacije,sami su stvarali svoju muziku,a nisu im drugi sve pravili dok oni samo treba da se pojave na sceni i izvedu nesto sto je drugi uradio.Svaka njihova pesma,cak i one sa pocetka karijere,prste od energije.Zato su devojke vristale!
    Pol je mozda najkompletniji muzicar 20. veka,a ako nista drugo ,bar najkomercijalniji,cija dela napisana ,makar i u wc-u ,su bolja od onoga sto rade celi timovi koji stoje iza novih tinejdz zvezda."Yesterday" je jedna od najboljih pesama ikada napisanih u istoriji,a "In my life" je definitivno najbolja.
    Meni je omiljeni lik bio Dzordz,koji je napisao neke od najboljih ljubavnih pesama 20. veka "Something" i "While my guitar gently weaps",a njegovo prijateljstvo sa Kleptonom je kasnije dovelo do "Layle" .
    Dzon je bio neverovatan,a Ringo je bio ono sto upotpunjuje celinu.
    O Bitlsima ne treba pricati ,vec ih treba slusati i tako obogatiti svoj zivot,jer bez Lejdi Gage i Zeljka Joksimovica se moze,ali bez Bitlsa ,zivot je jednostavno bljutav.
    Volim i mnoge druge bendove ,ali Bitlse slusam svakodnevno.Jednostavno,to je muzika koja ne moze da dosadi!
    (Surovi, 26. septembar 2014 08:10)

    # Link komentara

  7. Svim onim koji su svojim komentarima pezorativno govorili o The Beatles, trolovali ili ne, znajte ovo : ne postoji nijedan jedini, ali nijedan jedini, ozbiljan parametar po kome se oni mogu uporedjivati sa bilo kim. Divna je recenica u tekstu ta da su oni svoje odrastanje i svoju mladost utkali u muziku, i ne samo to. Kako George Harrison rece u The Beatles Anthology: ''They gave their money and they gave their screams, but The Beatles kinda gave their nervous systems, which is a difficult thing to give''. Svi vi koji mislite da od njih ima boljih i vecih, ironije je to da ti isti koje vi promovisete ZNAJU i ne smeta im da priznaju Johna, Paula, Georgea i Ringa kao najvece, znajuci da nijesu njihova liga. Za mene je to najveca prica o prijateljstvu ikad ispricana (koliko god paradoksalno zvucao, jer su njihove razmirice i svadje iole fanovima poznate), na dubljem, intimnijem nivou, i najveci dogadjaj u cjelokupnoj kulturi 20- og vijeka. P.S. Evo, Nebitnom, Klikerima, Jack-u i slicnima, poslusajte, recimo ''Girl'', sa Rubber Soul albuma, cujte glas Lennona, i njegovo pjevanje, pa iskreno recite sta mislite.
    (armin, 25. septembar 2014 20:49)

    # Link komentara

  8. The Beatles su bili muzicki genijalni, u 4 godine (od Love me do do SGT.Pepers) su napravili toliki napredak da je to cudo. Nijedan band ni pre ni posle nije imao taj put. Imali su srece da zive u to vreme i da budu deo tog celog pokreta. Za mene je Revolver savrsena ploca ali Sgt.Pepers je izrazio kulminaciju jednog vremena i zato je najznacajnija ploca u istoriji muzike. Stonse obozavam i oni su za mene rock'n roll ali su The Betales vise od toga. Prosto neuporedivo.

    Reci da su nebitni ili imali dobar ugovor - pa to nije vredno komentara.
    (goran, 24. septembar 2014 20:05)

    # Link komentara

  9. Uvek su mi smešni komentari koji obezvređuju rad Bitlsa. O kvalitetu legendarne četvorke dovoljno govori to da veliki broj najznačajnih pop i rok muzičara od sedamdesetih pa sve do danas, navode baš Bitlse kao prekretnicu u svom životu, kao nešto što ih je navelo da se bave muzikom.
    I ja svoj posao radim upravo zahvaljujući Bitlsima. Hvala im što su mi kroz sve što su stvorili (zajedno sa producentom Džordžom Martinom, snimateljem Džefom Emerikom i ostalim čarobnjacima) dali osnovno obrazovanje o muzici i produkciji. Da nije bilo njih da me na vreme "upropaste", ko zna čime bih se danas bavio.
    (Abrakadabra, 24. septembar 2014 10:30)

    # Link komentara

  10. nikada nisam razumeo dilemu Beatlesi ili Stonsi...To je neuporevido. Beatlesi su svirali muziku van vremena i prostora. Nikada se više u istoriji čovečanstva neće naći takva 4 genijalna muzičara, iz koje je proistekla muzika za narednih 1000 godina.
    (Nemanja, 24. septembar 2014 07:53)

    # Link komentara

  11. Sram te bilo. Jednom recenicom se usudjujes da obezvrednis ceo tok kulture. Ako ih ti ne slušaš, niko te ne primorava na to, a ti idi i slusaj kao sto napisa ovaj jedan ''Miligram''. Sto se tice njihove muzike, to je jedini bend koji je napredovao mnogo muzicki od početka do kraja. Bend koji je koristio harmonije koje niko ni pre ni posle nije i bend koji je pomerio granice i uticao na muziku kakvu danas poznajemo. Inače imam 17 god. veliki sam fan bitlsa, znam celu njihovu diskografiju i sviram u jednom bendu, ali se bavim i klasikom.
    (BBP, 24. septembar 2014 06:43)

    # Link komentara

  12. Posle Bitlsa, nista vise nije isto... I danasnjem i sutrasnjem svetu i dolazecim generacijama, svima je zadat lak domaci rad - klasika i jednostavna lepota duha i muzike Bitlsa ostju vecne vrednosti i merila za sve...
    (rade, 23. septembar 2014 21:25)

    # Link komentara

  13. A kojeg to "našeg doba"? Za mene bitlsi nemaju nikakvu sentimentalnu vrednost jer nisam odrastao uz tu muziku, rođen sam sredinom sedamdesetih. Volim da čujem nekoliko njihovih pesama i to je to. Bez "Obla-di Obla-da" i "Hey Jude" mogu da živim 500 godina da ni jednom ne poželim da čujem te pesme.
    (Slavoljub - "Ćivot", 23. septembar 2014 21:15)

    # Link komentara

  14. "sto vise gledamo u nesto sve ostalo pocinje da nam lici na to u sta gledamo"
    (Vladimir, 23. septembar 2014 21:12)

    # Link komentara

  15. @Nebitni
    ja ih slusam.milioni ljudi takodje.imali su odlicnu muziku
    Stonsima takodje svaka cast,ali Beatlesi su Beatlesi..moj omiljeni bend svih vremena
    (fangirl, 23. septembar 2014 20:27)

    # Link komentara

  16. JUNACI MOG DOBA su bili , i jos uvek su Mick , Keith , Charlie , Ronnie , Bill , Mick i Brian ! muzika je stvar ukusa , ali zaista ne razumem preuvelicavanje znacaja inace dobre grupe The Beatles ! osim sto su bili ugladjeni , "dobro" vaspitani , i miljenici britanskog establishemnta u to doba ?! gore pomenuta sestorica su mnoooooooogo vise doprinela muzickoj istoriji , i MOM DOBU !
    (sb, 23. septembar 2014 20:20)

    # Link komentara

  17. Totalno nebitni bend koji je poznat jedino zato što su imali najbolji ugovor. Njihova muzika danas nema nikakvu vrednost niti je iko no sluša, a mnogi iz tog vremena kao Stonsi npr. idalje aktuelni, ali opet ih ne veličaju kao bjitlse :) trešš
    (Nebitni, 23. septembar 2014 17:29)

    Trolololo...hehehehe
    Stonsi su istorijski bitan bend,ali njihov opus nije ni prici onome sto su uradili Bitsi za kratko vreme dok su bili zajedno.Nemoguce ih je porediti ni u jednom aspektu.
    Bitlsi su najvazniji i najkvalitetniji bend u istoriji popularne muzike,koji je zaista uticao na ceo svet.Posle njih je bilo jako puno izuzetnih bendova,mozda i boljih kao sto je Pink Flojd,ali nijedan od njih nije imao toliki globalni uticaj.Samo zahvaljujuci njima je nastalo mnostvo odlicnih bendova ,koji su krenuli stazom koju su ovi prokrcili.
    Sto se tice kvaliteta,on je kod njih rastao kako su sazrevali kao ljudi i muzicari,da bi kulminacija bila u Stg.Peppersu,koji je mozda najvaznija ploca ikada snimljena sa aspekta kvaliteta ,a moze se smatrati i umetnickim delom.
    Ja sam generacija sa kraja 70',ali sam rastao uz njihovu muziku,slusam je i danas,a voli je i moje dete.Ono sto je neverovatno je to da ona i dalje zvuci veoma sveze,zanimljivo ,iako je stvarana pre pola veka.U odnosu na njihovu muziku,sve sto je stvoreno poslednjih 25 godina je obicno i bezvredno djubre.
    (obavesten, 23. septembar 2014 19:49)

    # Link komentara

  18. Totalno nebitni bend koji je poznat jedino zato što su imali najbolji ugovor. Njihova muzika danas nema nikakvu vrednost niti je iko no sluša, a mnogi iz tog vremena kao Stonsi npr. idalje aktuelni, ali opet ih ne veličaju kao bjitlse :) trešš
    (Nebitni, 23. septembar 2014 17:29)

    Slazem se da njihova muzika nema neku vrednost, ali ne i da su nebitni - od njih je napravljen najveci muzicki brend njihovog vremena, pa i sire. Kao sto to cesto danas biva, to nije podrzano odgovarajucim kvalitetom, ali je prosto tako.
    (Jack, 23. septembar 2014 19:38)

    # Link komentara

  19. Predimenzionirana uloga. Tra la la bend. Stonsi takodje,pa jos teska komercijala. Drustveno politicka svest-nula. Naravno,to je samo moje glediste, jer ja volim muzicare,pisce,razne umetnike koji se ugalvnom bave drustveno politickim problemima ( npr. Nil Jang). Izvinjavam se fanovima liverpulske cetvorke,ali eto...mada onaj solo album Ringa od pre godinu,dve nije los zaista.
    (Slobodni Klikeri, 23. septembar 2014 19:35)

    # Link komentara

  20. Junaci mog doba su članovi benda Miligram!!! Vrhunski muzičari!!1
    (Samo narodnjaci!!!, 23. septembar 2014 18:09)

    # Link komentara

  21. Lep tekst. Svaka cast!
    (Lale, 23. septembar 2014 17:37)

    # Link komentara

  22. Ja sam 1963 i bio sam suvise mali u vreme vrhunca. Muziku volim, imam srednju muzicku a moj muzicki ukus je mesavina svega: poceo sa ABBA, pa onda PUNK, hipi, osamdesete sa the smiths, devedesete sa bristol scenom, radiohead i puno soul i funk muzike. I sve ovo vreme the beatles. I sada sa 50 godina i milionima preslusanih pesama mogu da kazem da su ispred svih. Oni su jedini (pre svega zbog talenta ali i timinga) menjali svet, uticali na drustvo. Tako nesto ce se tesko ponoviti. Druge su sada okolnosti i vremena.

    Imam decu od 3 i 5 godina i pustam im the beatles. Od rock-a trenutno samo to. Da steknu bazu i nadam se ne budu shabani kakva je danas omladina u vecini.
    (goran, 23. septembar 2014 17:31)

    # Link komentara

  23. Totalno nebitni bend koji je poznat jedino zato što su imali najbolji ugovor. Njihova muzika danas nema nikakvu vrednost niti je iko no sluša, a mnogi iz tog vremena kao Stonsi npr. idalje aktuelni, ali opet ih ne veličaju kao bjitlse :) trešš
    (Nebitni, 23. septembar 2014 17:29)

    # Link komentara

  24. nista nije vece od bitlsa
    (gvatemala, 23. septembar 2014 17:28)

    # Link komentara

  25. Kad god naiđem na njihovu muziku postavim sebi pitanje da li će se ikada pojaviti nešto slično u svetu muzike. Takva četiri muzičara zajedno - to je pravo čudo.
    (Ilija, 23. septembar 2014 14:50)

    # Link komentara

  26. Mog doba su bili " dugmici' !!!-Euforija, i te kakva,samo takva.
    (Sima spondil, 23. septembar 2014 13:59)

    # Link komentara