Serija Radovan Treći izbrisana zbog Tita: A glavnu ulogu nije igrao Zoran Radmilović

Jedan od najvećih jugoslovenskih i srpskih glumaca Velimir Bata Živojinović u svojoj karijeri je odigrao više od 350 uloga, a javnosti je manje poznato da je oživeo i Radovana Trećeg. Snimak ove uloge, nastale pre 45 godina, i serije "Čardak ni na nebu ni na zemlji" Dušana Kovačevića obrisan je zbog sahrane Josipa Broza Tita, a ostale samo odjavna i najavna špica.

Izvor: Kurir
Pošaljite komentar
  1. @ban kulin
    Evo vidim kako ti je Srbija "napredna" kad je vode tradicionalni srpski domacini ne moz' se sastavite krade se na svakom cosku ubijate se i mlatite.

    (dejan, 8. februar 2023 15:35)








    Porediš Srbiju devastiranu zapadnjačkim sankcijama i NATO bombama koju predvode deca komunizma i 5. oktobarske sluge zapada sa domaćinskom nemanjićkom Srbijom ili bar sa obrenovićevskom Srbijom, pa ti ne znaš
    o čemu govoriš, promašio si i temu i suštinu.
    (ban Kulin, 8. februar 2023 18:34)

    # Link komentara

  2. @ban kulin
    Evo vidim kako ti je Srbija "napredna" kad je vode tradicionalni srpski domacini ne moz' se sastavite krade se na svakom cosku ubijate se i mlatite.
    (dejan, 8. februar 2023 15:35)

    # Link komentara

  3. Gledao sam tu seriju i meni se svidela. Bata je bio odlican i secam se da smo u skoli na odmoru prepricavali replike iz serije uz smeh. Nije bila narocito prihvacena jer je bila avangardna za ono vreme kad su dominirali pateticni dijalozi i ratni filmovi u stilu; "Mirko, pazi metak. Hvala Slavko spasio si mi zivot". Radio sam preko studentske zadruge u televiziji gde smo te velike magnetoskopske trake prenosili kamionom iz Aberdareve u tada novi studio na Kosutnjaku. Toga je bilo toliko da smo se sa Dajcom tri puta vracali. Kako sam cuo, vecina tih traka je presnimljena ili unistena. Mi smo stari narod sa starom istorijom i jezikom, ali nas neko namerno predstavlja juniorima na Balkanu kojima istorija iznova pocinje sa svakom promenom vlasti.
    (kole, 8. februar 2023 15:09)

    # Link komentara

  4. Gledala sam tu seriju. Bila je bez veze.
    (Toliko, 8. februar 2023 14:35)

    # Link komentara

  5. Gledala sam tu seriju. Bila je bez veze.
    (Toliko, 8. februar 2023 14:34)

    # Link komentara

  6. Socijalizam je avangarda, daleka budućnost za koju svet nije spreman. Socijalizam zatheva moralne i poštene ljude, a ljudi današnjice su još uvek lako kvarljiva roba, primitivni i vođeni primalnim i niskim instinktima.
    (V, 8. februar 2023 11:05)

    # Link komentara

  7. Da ne opravdavam socijalizam koji je imao stotinu mana, ali meni je kum pricao da su njegovi iz Vojvodine od jedne setve psenice mogli kupiti nov automobil, kad pokriju sve druge troskove. Proverite ako imate familiju koj ase bavi poljoprivredom sta se moze danas kupiti za to isto.
    (Iggy, 7. februar 2023 16:04)


    Da je to sa kumom i pšenicom istina sad bi Srbija bila bogatija od Švajcarske.
    (Kum nije dugme, 8. februar 2023 10:24)

    # Link komentara

  8. U Titovo vreme, razlika u "bogatstvu " je bila 1:5, sada je 1:5.000.000, da ne pominjem one što preturaju po kontejnerima, plata radnika 1.000 maraka, inženjera 2.000, direktora 3.000. Iz zemlje su odlazili oni što su jedva završili osnovnu školu, a sada?!
    (Slobodan Stanković, 8. februar 2023 08:39)

    # Link komentara

  9. To je bilo vreme kada su već jenjavali partizanski filmovi i kad je Bata Živojinović pokušavao da se prešalta kao komičar. Naravno, to nikada nije išlo kako treba; Bata je bio najkomičniji kada je parodirao samog sebe. Bata je uz Ljubišu bio (verovatno) najveća zvezda srpskog filma, ali jedan od najslabijih glumaca te velike generacije. I užasan komičar, razume se, jer je komika najteži žanr.
    (CATAPA, 7. februar 2023 16:42)

    Sve bih se ja to slozio. Medjutim... Bata je svoju najvecu ulogu (stvarno maestralnu) ostvario tamo gde ga niko ne bi ocekivao. Majstor i MArgarita!
    (nisam ja, ja je, 8. februar 2023 00:45)

    # Link komentara

  10. Pa i u Italiji je tada bio predsednik levičar, socijalista i partizan, ateista i antifašista Sandro Pertini. Naravno da je dolaskom desničara i fašista pojačan strah jer fašisti vladaju na strahu i strahom. Fašisti iniciraju krize je je za svaku krizu jedino apsolutno izvesre no da uvećava strah. Fašisti svaki problem "rešavaju" tako što proizvedu veći.
    (CATAPA, 7. februar 2023 17:58)

    Kad kazem "kazu" (u sadasnjem vremenu) zapravo mislim na period od pre 30-tak. pa do pre -tak godina. To je preriod o kom mogu da svedocim. Vise nisam u Italiji, pa ne znam sta *sad* govore. Istina je da je Pertini vecini Talijana, bez obzira na stranacka opredeljenja, osim krajnje desnice (mada nije iskljuceno da je i ponekom od njih) ostao u secanju kao omiljeni predsednik, ali, to je zato sto su ga dozivljavali kako "narodskog coveka"' pre svega zato sto je na finalu svetskog prvenstva u Spanjolskoj (kad je Italija postala prvak Sveta) skakao od srece proslavljajuci golove pod nosom besprekorno nepomicnog spanjolskog kralja. PRedsednik u Italiji moze samo da smeta. Tu moc ima i ako je koristi moze biti politicki vrlo znacajan. Pertini, koliko mi jep oznato, nije smetao.
    (guska koja je spasla Rim, 8. februar 2023 00:34)

    # Link komentara

  11. Rasprava o Titu... On je bio na vlasti 35 godina a poslednjih deset više simbolično. Mrtav je već 42 godine. Ali dobro dođe kao opravdanje za nesposobnost da se napravi funkcionalna država. Izgleda da njegov duh sada slobodno luta, videćeš ga na putu za jug...
    (Mile ponovo, 7. februar 2023 18:09)

    # Link komentara

  12. И не само то! Могао си и спават на клупи, а да те нико не дира.
    (igor, 7. februar 2023 09:36)

    Zamisli, to isto kazu i u Italiji! Takodjer se sa setom prisecaju i mnogih drugih stvari iz tih vremena za koje je nama "zasluzan Tito". Za druge zemlje ne znam pouzdano, ali sam prilicno uveren da bi se u dobrom delu Evrope, a i mnogim delovima Sveta moglo reci slicno.
    (guska koja je spasla Rim, 7. februar 2023 13:48)

    Pa i u Italiji je tada bio predsednik levičar, socijalista i partizan, ateista i antifašista Sandro Pertini. Naravno da je dolaskom desničara i fašista pojačan strah jer fašisti vladaju na strahu i strahom. Fašisti iniciraju krize je je za svaku krizu jedino apsolutno izvesno da uvećava strah. Fašisti svaki problem "rešavaju" tako što proizvedu veći.
    (CATAPA, 7. februar 2023 17:58)

    # Link komentara

  13. Da ne opravdavam socijalizam koji je imao stotinu mana, ali meni je kum pricao da su njegovi iz Vojvodine od jedne setve psenice mogli kupiti nov automobil, kad pokriju sve druge troskove. Proverite ako imate familiju koj ase bavi poljoprivredom sta se moze danas kupiti za to isto.
    (Iggy, 7. februar 2023 16:04)

    Mogao je i moj rođak da kupi nov auto, od kupusa sa oko hektar zemlje, koji odveze u Sarajevo i proda tamo.
    Ali, koliko je bilo onih koji su imali kamion ili kombi, pa da su mogli da odvezu svoje proizvode u veće gradove sa jakom industrijom, umesto da prodaju preprodavcima za siću, što je činila ogromna većina?

    A drugo, odakle tvom kumu toliko zemlje, kad znamo da su sve veće površine po Vojvodini bile konfiskovane i spojene u zadružna zemljišta? On je bio povlašćen, dok su ostali radili po zadrugama na zemlji koju im je otela država.

    Niko ne kaže da je danas bolje, ali isto je u svim zemljama, ranije se gledao da budeš neko i nešto u svom selu, sad je mladima dostupno globalno "tržište" na kome se preko društvenih mreža nadmeću za status, pa im je za svaki neuspeh kriva država, jer da žive u "Americi" bili bi na korak od Holivuda i cela tamošnja javnost bi ih prepoznala kao nove zvezde sa ogromnim talentom i svetlom budućnošću.
    (Veliki brat, 7. februar 2023 17:45)

    # Link komentara

  14. Pazi foru - Tito je izgradio to pozorište gde su mu postavili sprdajuću pretstavu !
    (darko, 7. februar 2023 17:30)

    # Link komentara

  15. Pa to je sve bilo super, samo sto tada nije bilo
    interneta, pa nije ni moglo da se dodje do istine…Paradigma lepom zivotu i letovanju je otimacina imovine od ljudi i ptimacina od seljaka kao proste radne snage do te mere da su ljudi ostajali bez zivine koje su donosile osnovne zivotne namirnice. Ali je zato Beograd ziveo lepo i mogli su svi da letuju i da zimuju, to je bitno…Koliko je sve bilo stabilno govori sta se desilo par godina posle njegove smrti, potpuni raspad sistema gde smo mi kao narod i zemlja izvukli najdeblji kraj.
    (drEtker, 7. februar 2023 10:02)

    Da ne opravdavam socijalizam koji je imao stotinu mana, ali meni je kum pricao da su njegovi iz Vojvodine od jedne setve psenice mogli kupiti nov automobil, kad pokriju sve druge troskove. Proverite ako imate familiju koj ase bavi poljoprivredom sta se moze danas kupiti za to isto.
    (Iggy, 7. februar 2023 16:04)

    Pa verovatno je kumov otac bio direktor zadruge, drugog objasnjenja nema. I tada je seljak, kao i sada, bio omalovazavan i pljackan.
    (dule, 7. februar 2023 17:01)

    # Link komentara

  16. To je laž. Serije na magnetoskopskim trakama jesu presnimavane, ali u vreme sankcija. Čkalja je bio posebno ogorčen zbog toga jer su mu izbrisali veći deo karijere. Do smrti više nije ušao u Takovsku 10.
    Naravno, bila je neopisiva glupost što su te serije brisane, ali za tim TV Radovanom mislim da niko nije puno žalio. Ne samo u odnosu na pozorišnu verziju, serija je bila apsolutno katastrofalno loša.
    To je bilo vreme kada su već jenjavali partizanski filmovi i kad je Bata Živojinović pokušavao da se prešalta kao komičar. Naravno, to nikada nije išlo kako treba; Bata je bio najkomičniji kada je parodirao samog sebe. Bata je uz Ljubišu bio (verovatno) najveća zvezda srpskog filma, ali jedan od najslabijih glumaca te velike generacije. I užasan komičar, razume se, jer je komika najteži žanr.
    Mada, istini za volju, ni ostali nisu bili puno bolji. Naprosto ništa nije bilo kako treba, svak je glumio nekim svojim stilom, neuigrano, neusklađeno, bez "komandanta parade". Najmanje je komandant bio režiser Dejan Ćorković.

    Uzgred, serija se zvala "Čardak i na nebu i na zemlji". I sam naslov je totalni promašaj.
    (CATAPA, 7. februar 2023 16:42)

    # Link komentara

  17. To je kao da Bora Drljača peva posle Pavarotija !
    (VUK, 7. februar 2023 14:38)

    Druže, pusti na youtube od Bore Drljače sa starog albuma - "Niz polje idu babo sejmeni" ili nešto iz tog perioda, začudićeš se kakav je glas imao u mladosti pre nego što se preorijentisao na tezgu i komercijalu. Naravno, ne može da se poredi sa Pavarotijem, ali daleko je od sprdnje.

    SFRJ je proizvela mnogo kvalietne muzike, što narodne, što zabavne i rok muzike. Nakon toga značajno je opao kvalitet muzike na ovim prostorima.
    (Perica, 7. februar 2023 16:09)

    # Link komentara

  18. Pa to je sve bilo super, samo sto tada nije bilo
    interneta, pa nije ni moglo da se dodje do istine…Paradigma lepom zivotu i letovanju je otimacina imovine od ljudi i ptimacina od seljaka kao proste radne snage do te mere da su ljudi ostajali bez zivine koje su donosile osnovne zivotne namirnice. Ali je zato Beograd ziveo lepo i mogli su svi da letuju i da zimuju, to je bitno…Koliko je sve bilo stabilno govori sta se desilo par godina posle njegove smrti, potpuni raspad sistema gde smo mi kao narod i zemlja izvukli najdeblji kraj.
    (drEtker, 7. februar 2023 10:02)

    Da ne opravdavam socijalizam koji je imao stotinu mana, ali meni je kum pricao da su njegovi iz Vojvodine od jedne setve psenice mogli kupiti nov automobil, kad pokriju sve druge troskove. Proverite ako imate familiju koj ase bavi poljoprivredom sta se moze danas kupiti za to isto.
    (Iggy, 7. februar 2023 16:04)

    # Link komentara

  19. Objasnite mi kako je moguće da u socijalizmu koji je tiranija imamo tolike filmove, pretstave, književna dela svetske vrednosti, nova pozorišta i nove muzeje , a danas u slobodi imamo baku praseta i silikone ?
    (darko, 7. februar 2023 08:59)

    Ima i sad svega nabrojanog, itekako, ali u moru gluposti lako dostupnih, nije toliko vidljivo. E tu bi sad trebalo da nastupe vaspitanje, obrazovanje ili edukacija u širem smislu.
    (nemogudaverujem, 7. februar 2023 15:48)

    # Link komentara

  20. Inace u kraljevini ste mogli sa dozvolom da prosite ako ste bili vojni invalid iz ratova za oslobodjenje, fakultet ste mogli da sanjate da upisete, u gradovima radili po ceo dan kod privatnika 'za saku brasna', preko 80% zivelo na selu, Beograd videli na razglednici, more videli samo oni koji su preziveli Albaniju, 'Baja' Pasic i ekipa oko kralja se obogatila preko noci a narod je sve to gledao. Dosli nemci, okupirali zemlju a srpski intelektualci potpisuju 'Apel srpskom narodu' protiv ustanka dok im fasisti ubijaju sunarodnike a 'drugi antifasisticki pokret' taktizira sa okupatorom. Sta mislite sto se onda primio komunizam? Vratite lepo stanove koje su vam komunjare izgradile i vratite se na selo i budite domacini koji zive od svog rada.

    (Poslednji srpski car, 7. februar 2023 15:05)








    Pa i taj raspali regent od nazovi kralja je bio sve samo ne Srbin, možda je imao srpsko poreklo, ali to ne znači da je bio Srbin, naprotiv, taj bolesnik je imao nakaradni montenegrinsko-jugoslovenski identitet, zbog čega je vodio anti-srpsku politiku, najobičniji cetinjski otpad, preteča ovih današnjih Milogoraca i Montenegrina, moglo bi se reći rodonačelnik montenegrinstva kako u Crnoj Godi tako i po preduzećima u Srbiji i Beogradu, prvi "direktor" u Srbiji iz Crne Gore i to baš sa montenegrinskog Cetinja, zato nikad više 1918. i njene bolesne Jugoslavije sa još nakaradnijom jugoslovenštinom!
    (ban Kulin, 7. februar 2023 15:36)

    # Link komentara

  21. Objasnite mi kako je moguće da u socijalizmu koji je tiranija imamo tolike filmove, pretstave, književna dela svetske vrednosti, nova pozorišta i nove muzeje , a danas u slobodi imamo baku praseta i silikone ?
    (darko, 7. februar 2023 08:59)

    Isti kulturni pad je doživeo Istok i Zapad, kapitalizam i socijalizam. Ljudi su sve više prizemni, glupi i nesposobni.
    (Da objasnim ne mogu, da vidim mogu, 7. februar 2023 15:22)

    # Link komentara

  22. Inace u kraljevini ste mogli sa dozvolom da prosite ako ste bili vojni invalid iz ratova za oslobodjenje, fakultet ste mogli da sanjate da upisete, u gradovima radili po ceo dan kod privatnika 'za saku brasna', preko 80% zivelo na selu, Beograd videli na razglednici, more videli samo oni koji su preziveli Albaniju, 'Baja' Pasic i ekipa oko kralja se obogatila preko noci a narod je sve to gledao. Dosli nemci, okupirali zemlju a srpski intelektualci potpisuju 'Apel srpskom narodu' protiv ustanka dok im fasisti ubijaju sunarodnike a 'drugi antifasisticki pokret' taktizira sa okupatorom. Sta mislite sto se onda primio komunizam? Vratite lepo stanove koje su vam komunjare izgradile i vratite se na selo i budite domacini koji zive od svog rada.
    (Poslednji srpski car, 7. februar 2023 15:05)

    # Link komentara

  23. Priča o Titu i socijalizmu zavisi sa koje strane je gledate. Na svaku porodicu koja je prosperirala ide jedna upropaštena. Za one koji su podobijali stanove i letovali o trošku države, to je bio raj i danas ga se sećaju sa setom. Za one koji su proterani u zatvore, kojima je pootimana zemlja i čija su deca bila obeležena tako da nije bilo posla za njih je drugačije.
    Znači, zavisi gde spadate...
    (Zeolit, 7. februar 2023 14:55)

    # Link komentara

  24. И не само то! Могао си и спават на клупи, а да те нико не дира.
    (igor, 7. februar 2023 09:36)

    U Njujorku mozes da spavas u sshtu i tunelu metroa a da te niko ne dira ali Beograd nema metro a nije ga imao ni kada je Tito bio ziv.
    (Broj 1., 7. februar 2023 14:55)

    # Link komentara

  25. Moji deda i baba umrli su 1977 i 1982 godine. Stanovali su u dvosobnom stanu dobijenom od preduzeca jer nisu imali pare za bolji. Nisu imali kola, kolor tv, nisu imali pare da putuju ni na letovanje ni za prvi maj, ni za kvalitetnu garderobu, namedtaj, hranu i pice ni za izlaske. Mi nismo od nikoga nikada nigde nista dobili pa i pored toga zivimo u cetvorosobnom stanu, novi automobil kupujemo svakih 6-7 godina, letujemo u pristojnim hotelima, s vremena na vreme skoknemo do Praga, Rima, Budimpeste, Barcelone, ...a pristojno se preko ovoga i ustedi. Da sam rodjen kada i oni umro bih zeljan svega i siromasan kao sto su umrli i oni. Bilo je to vreme zla, ne ponovilo se.
    (Slobodan, 7. februar 2023 14:53)

    # Link komentara

  26. To je kao da Bora Drljača peva posle Pavarotija !
    (VUK, 7. februar 2023 14:38)

    # Link komentara

  27. (Неко123, 7. februar 2023 10:35)

    Ubedljivo najveci procenat politickih zatvorenika u Jugoslaviji su cinili kosovski Albanci upravo zbog svojih stavova o Kosovu.

    Srbi su se preselili iz druge najsiromasnije regije u najplodniju ravnicu Evrope. Svojevoljno. Jer nisu zeleli da zive na brdovitom Kosovu sa Albancima.

    Upravo je nacionalisticka politika ta koja je kriva za sve ratove 90-ih, za Kosovo, za trenutnu drustvenu i ekonomsku situaciju... Uostalom, sama ideja Jugoslavije je potekla delom od strane srpskih nacionalista i to jos u 19. veku, da bi se prestiz Srbije uvecao u svetu i da na Balkanu ne odlucuje Bec, Berlin, Pariz, Moskva ili London. Preuzmite odgovornost za svoja dela jednom u zivotu.
    (e ima da objavite s, 7. februar 2023 14:38)

    # Link komentara

  28. Kakve gluposti. Trake su se brisale zbog uštede, da bi se na njima snimao novi materijal. zato danas na primer imamo samo par epizoda ''Servisne stanice'' ili ''Građanina pokornog'', a mnoge emisije i serije su nepovratne izgubljene. Ovo su krajnje zlonamerni tekstovi. Sad je moderno i kod savremenih četnika i kod savremenih ustaša pljuvanje po Titu. Što je najstrašnije to su uglavnom potomci dojučeršnjih ''članova partije'' koji bi i danas živeli u čakmarama po nekim vuko'....nama, da im nije bilo Tita.
    (asdf, 7. februar 2023 14:36)

    # Link komentara

  29. Bio sam u 1. razredu srednje skole. negde od 1. februara smo se kladili na dan kada ce da umre. 1. aprila smo razocarani izgubili strpljenje i naredne subote otisli na veceru i pice za te pare.

    "Radnim snagama,
    omladinskim brigadama,
    mi jedemo zito, zito,
    riknuo je marsal Tito ..."
    (Stefan, 7. februar 2023 14:35)

    # Link komentara

  30. Blatnjavi austro-ugarski gmizajući kaplar je bio više nego karikatura od pojave, nešto nalik na patuljastog bizona pigmejskog rasta, podbulog rošavog lica, krivoustasti mrmljivac i frfljadžija sa teškom govornom manom i sa figurom i stasom zdepaste krmače uskih ramenca kao u žene i strukom kao kod nilske kobile koja je skotna sa 10 prasića ili čega god, iskompleksirani kratkoprsti gegavi ćopavac sa jednom kraćom nogom, ali sa masnim, naboranim, nabreklim i izuzetno ružnim podbradkom kao uostalom i kompletna njegova figura kojom je dominiralo krmeće salo i kockasta glavudža u obliku kofe, taj iskompleksirani diktatorski patuljak i zločinac je verovatno od samog svog detinjstva vukao ozbiljne frustracije zbog teškog fizičkog hendikepa kojeg je kao pojava imao još od malena, pa je tokom svoje vladarske tiranije sve te svoje deficite pokušavao da nadomesti uživajući u svojim planiranim zločinima i genocidima nad Srbima, koji su u odnosu na njega generalno svi bili fizički više nego dominantni, pogotovu po svom stasu i spoljnjem izgledu.

    Svoj kompleks blatnjavog austro-ugarskog kaplara koji je puzeći dospeo u srpsko zarobljeništvo lečio je belim maršalskim odelima, a svoj hendikep u rastu i veparsku konstituciju lečio je velikim i skupocenim automobilima, kompleks veličine i značaja je ublažavao tako što je gradovima sa srpskom etničkom većinom dodeljivao pseudonim svog imena (Titovo Užice, Tiograd...) itd. Ogavni monstrum i zločinac, genocidni krvolok i krvnik!
    (ban Kulin, 7. februar 2023 14:04)

    # Link komentara

  31. Tito je najveći zlikovac "naših" naroda i narodnosti. Uništio je nas Srbe za sva vremena.
    (marko, 7. februar 2023 09:04)

    Da, katastrofa, islo se na letovanje i zimovanje svake godine, nije bilo izrabljivanja i politickih igrarija i ratova, teritorije su bile celovite,... Kakav samo zlikovac moze da radi tako nesto???
    (anon, 7. februar 2023 09:26)

    Pišeš tako jer ne znaš istoriju, ne znaš cenu tog letovanja i zimovanja. Tito je je među 10 najvećih zlokovaca 20 veka, po broju usmrćenih ljudi nejgovih delovanjem, zarad opstanka na vlasti, ne ubijenih Nemaca u 2. sv. ratu. Njih je oko 1000.
    (zare, 7. februar 2023 13:53)

    # Link komentara

  32. @EU Citizen

    Toliko je bilo loše u Jugoslaviji da ljudi makar nisu odlazili na rad u Češku :)
    (Perica, 7. februar 2023 13:51)

    # Link komentara

  33. И не само то! Могао си и спават на клупи, а да те нико не дира.
    (igor, 7. februar 2023 09:36)

    Zamisli, to isto kazu i u Italiji! Takodjer se sa setom prisecaju i mnogih drugih stvari iz tih vremena za koje je nama "zasluzan Tito". Za druge zemlje ne znam pouzdano, ali sam prilicno uveren da bi se u dobrom delu Evrope, a i mnogim delovima Sveta moglo reci slicno.
    (guska koja je spasla Rim, 7. februar 2023 13:48)

    # Link komentara

  34. Objasnite mi kako je moguće da u socijalizmu koji je tiranija imamo tolike filmove, pretstave, književna dela svetske vrednosti, nova pozorišta i nove muzeje , a danas u slobodi imamo baku praseta i silikone ?
    (darko, 07. februar 2023 08:59)

    Глобални тренд западног света коме и ми културолошки припадамо.
    Упореди само музику филм и моду 80их и данас.
    (Ђенерал, 7. februar 2023 13:46)

    # Link komentara

  35. Србија ће процветати тек кад се реши југословенства и комунизма који је настао и развијао се на крви невино побијених Срба и великом затирању свега србског. Данас су властодршци, који су уједно највећи криминалци и контроверзни "бизнисмени" деца комуниста. Решимо се браћо Срби овог зла једном за свагда
    (Дрндоје, 7. februar 2023 13:36)

    # Link komentara

  36. Ja nešto mislim da su sve krivi Amerikanci i masoni..
    (Konfeder i EU o pokrajinama da ne govorimo a o Z4 i 4 rata drugi put, 7. februar 2023 13:33)

    # Link komentara

  37. Pa i serija Radovan treci je dozivjela sve same kritike sto se tice pozorisnih kriticara . A i meni generalno nije bog zna sta osim tih Zoranovih improvizacija i prve polovine predstave, dok kasnije nije toliko interesantna. Vidim Tito opet kriv i on izbriso seriju posthumno. Evo nema sad Tita i ide nam bas dobro.
    (kaokakao, 7. februar 2023 13:28)

    # Link komentara

  38. Naslov odmah asocira da je Tito naredio da se izbriše ?
    A izbrisano da se traka iskoristi i presnimi prilikom direktnog snimanja njegove sahrane.Verovatno nisu imali dostupne prazne trake pa su iskoristili mogućnost da se presnimi na neke postojeće.
    Nije ni čudo obzirom da u to vreme još uvek nije zaživeo Betamax ili VHS nego su bili glomazni magnetoskopi sa preskupim i teško nabavljivim koturovima magnetne video trake.
    Digitalizacija nije ni postojala a kamoli neki HD drive i td...
    (Zile, 7. februar 2023 13:23)

    # Link komentara

  39. Zivio nam druze Tito, Tito, Tito slobodo !!!
    (Goran, 7. februar 2023 13:07)

    # Link komentara

  40. A jel može bez revolucije, naCionalizma i nemorala. Nešto treće, kao u nekoj NORMALNOJ zemlji...
    (niko, 7. februar 2023 12:58)

    # Link komentara

  41. Серија је била врло лоша. Бата није имао капацитета за такву улогу.
    (Васа, 7. februar 2023 12:56)

    # Link komentara

  42. Ne bih se slozio sa ocjenom o kvalitetu tekstova. Naizgled komedije, to su pronicljive opservacije jedne epohe, drustva i procesa koji su ga oblikovali. Inace, tekst je kvalitetniji od predstave, meni se, recimo, nijesu dopale Radmiloviceve improvizacije, a neki upecatljivi djelovi, poput posjete Stanislavovog "pokojnog" brata i njegovog nadrealnog iskustva u logoru, izbaceni su. Slazem se sa ocjenom da je Radmilovic proslavio komad, ali, kao sto rekoh, meni se njegova pretjerana imrovizacija nije dopala, banalizovala je i degradirala tekst.
    (Orangutan, 7. februar 2023 10:14) 

    Pa morali su da izbace brata kad je umro.
    Znas da Stanislav prebacuje Radovanu u jednom trenutku - " Prodao je zemlju i mog pokojnog brata Vasilija"


    @judd trump

    Brstina čak liči.
    Isti Vasa S.Tajčić.
    Nije to loše ispalo uopšte.
    (Komša, 7. februar 2023 12:49)

    # Link komentara

  43. ....Puno toga negativnog može da se kaže o kulturi današnjeg vremena, ali ako mene pitaš "Senke nad balkanom", "Koreni", "Ubice moga oca" su mnogo bolje serije od onih narodskih komedija iz 80-ih....
    (ja, 07. februar 2023 10:25)

    Kuda idu divlje svinje, Više od igre, Diplomci, Malo/Veliko misto, U registraturi, Ljubav na seoski način, Porobdžije, Kože, Đekna, Pozorište u kući....., Tek mali izbor serija iz 70/80-ih. Svako poređenje sa serijama iz 2000-ih je zaista nesuvislo. Jedino u čemu su nove serije bolje, to je produkcija (21-i je vijek), sve ostalo je daleko na strani onih starih.
    (Mile dizna, 7. februar 2023 12:30)

    # Link komentara

  44. pa samo to sto je zacetnik NOB-a je dovoljno da vi, potomci izdajnika i opcenito intelektno zakrzljali, na njegovo ime ustanete i odete do obliznjeg kamenoloma i malo tucate kamenje...nastavak-sto smo bili na celu pokreta nesvrstanih i svugdje dobrodosli...kraj-toliko drzavnika na njegovoj sahrani govori o tome kakav je bio.
    (?, 7. februar 2023 12:17)

    # Link komentara

  45. @zex Propali smo kao nacija. A narocito duhovno. Svi su bili ispred nas a mi drzavu osnovali. Oprostili im sve i ziveli u lazi. Narod zavrsavao zbog slobodnog misljenja na golom otoku. Imovina otimana. E moj ti. I sad mozes da zivis odlicno, ali da imas gej brakove, transordne nastavnikie u skolama, decu sa roditeljima 1 i 2, pa jel to sustina? Kako se zivelo i novac? Zar nesto moze da te potplati da prodas naciju i veru?
    (Milunka Malina, 7. februar 2023 12:15)

    # Link komentara

  46. @EU Citizen

    Ljudi koji su jednog Veselina Čajkanovića najurili sa univerziteta čim su došli na vlast a Koču Popovića proglasili za intelektualca ( jedan od retkih medju njima koji je imao neke škole pa možda zato ,mada je Lane Gutović tvrdio i da je drig Reks bio školovan) ?!
    Inače,Čajkanović je govorio 26 jezika i bio cenjen u svojoj struci van granica Jugoslavije.
    Toliko o nauci.
    Preko 30 generacija je odskolovano a da nije čulo za Crnjanskog,Dučića,Vinavera na primer.
    Toliko o kulturi.


    Ne možeš im objasniti.
    (Komša, 7. februar 2023 12:12)

    # Link komentara

  47. Bata, prvenstveno kao filmski i tv glumac jednostavno nije mogao da iznese lik Radovana III! Nešto slično pokušano sa rimejkom "Pozorišta u kući" gde je Bjela glumio Rođu Petrovića! Ostalo sve na pokušaju. Donekle Tanja Bošković uspela da dočara lik Snežane Nikolajević i Branimir Brstina lik Vase S. Tajčića ali bledunjavo!
    (judd trump, 7. februar 2023 12:08)

    # Link komentara

  48. (Čarobni prašak, 7. februar 2023 09:31)
    Hvala, Prašak, što si mi skratio posao. Upravo sam isto hteo da ispričam. Još bih dodao i to da su prvi o arhiviranju zaista počeli da misle, zna se ko - Nemci. Ali i kod njih je to bilo tek početkom sedamdesetih. Trake su zaista bile preskupe i za njih, a kamoli za nas u to vreme. Skoro da se može reći da je pravo čudo da je išta sa televizije preživelo do kraja sedamdesetih. Naročito značajno u našem slučaju, jer i sami znamo kako smo nemarni prema nasleđu i njegovom čuvanju.
    (Rutina, 7. februar 2023 12:07)

    # Link komentara

  49. Jugoslavija grobnica srpskog naroda, 07. februar
    Zivelo se bolje pet puta bez obzira na nedostatke a je l danas nije jednopartijski sistem? i jednoumlje?Jedna partija vlada vec 13godina i svi misle isto a oni sto su bili pre njih isto su radili i danas su i oni presli u tu partiju, placamo cenu Jugoslavije? Ko ce placati cenu Srbije? Sada smo zaduzeni kao nikada ranije a tadasnja Jugoslavija je bar bila prebogata prirodnim resursima.
    (zex, 7. februar 2023 11:57)

    # Link komentara

  50. @EU Citizen, 7. februar 2023 11:00

    Zato je danas sveopći raj.
    Iz koga se bježi za red/dva veličine više
    nego u doba "crvenog pasoša".
    (gost, 7. februar 2023 11:42)

    # Link komentara

  51. Čemu tolika mržnja i autodestrukcija, čemu bespotrebna ozlojedjenost i filozofiranje, prosipanje pameti? Sve sto si napisao primenjivo je i na danasnji svet, u pogledu ideologije ili zloupotreba, manipulacije širokom narodnim masama. Najrelevantnija su svedočenja ljudi koji su živeli u tom vremenu a ljudi očigledno imaju lepe uspomene, mnogo lepše u odnosu na one koje će imati sadašnje generacije, pogledaj samo sebe, u šta si se pretvorio u ovoj naučno-fantasticnoj eri
    (@EU citizen, 7. februar 2023 11:34)

    # Link komentara

  52. Neverovatni su mi ljudi koji i danas pričaju kako se u SFRJ super živelo, letovanja, stanovi itd. Zaboravljaju se jednopartijski sistem, jednoumlje, par-nepar, bankrot 81-e, i što je najgore osakaćena i zatrovana Srbija, podeljena na pokrajine, naseljavanje Albanaca na KiM, nepostojanje autonomije za Srbe bilo gde vam Srbije, desrbizacija Makedonije.
    Drugovi i drugarice, Srbija je danas u ovakvom stanju upravo zbog Jugoslavije.
    (Jugoslavija grobnica srpskog naroda, 7. februar 2023 11:34)

    # Link komentara

  53. I sad, naravno, rasprava o komunizmu, o SFRJ, o tome ko je koga, o Titu... (kao da je Tito lično naredio da se briše), a izgleda svima (a najviše onima koji su napisali ovakav naslov)izmiče razlog zašto je presnimljeno.
    Iz istog razloga iz kod nisu sačuvane epizode Servisne stanice (i ko zna čega još) - tada se masovno presnimavalo, trake se koristile više puta (verovatno dok se ne istroše), pitanje je koliko je maerijala u to vreme uopšte i bilo predviđeno za trajno čuvanje...
    (John, 7. februar 2023 11:29)

    # Link komentara

  54. Bata je tu nešto skakao sa osmog sprata da se ubije i nije mu uspevalo.Ne podržavam brisanje ali realno serija je treš.
    (Romosjekač, 7. februar 2023 11:28)

    # Link komentara

  55. Hleba i igara. Red Neretve, pa sednica CK, pa "Pesničke vedrine" i Zdravko peva "Druže Tito mi ti se kunemo", a Đorđe " U ime svih nas iz pedeset i neke", pa Korni grupa "Moja generacija iz 42'". I tako Druže Tito laku noć, takođe i vama drugarice Jovanka. Drugovi i drugarice zaspao je najveći sin naših naroda i narodnosti. Dokle više mitologije.
    (Pera Srbin, 7. februar 2023 11:24)

    # Link komentara

  56. Kada stane REVOLUCIJA dolazi nacionalizam,religija i nemoral.
    E to upravo živimo zadnjih tridesetak godina.Mediokriteti svuda oko nas,samo kinta kao merilo svega.
    (gnu, 7. februar 2023 11:17)

    # Link komentara

  57. Ne bi izbrisali da su ga prikazali realno.
    (realno, 7. februar 2023 11:12)

    # Link komentara

  58. Najvaznije Srbinu da ja isao na more.
    (VS, 7. februar 2023 11:06)

    # Link komentara

  59. @darko
    Zato što komunisti, pošto znaju ko su i šta su, i šta su im realni dometi ulažu u agittprop i ispiranje mozga, pa dakle i u kvaziumetničke gebelsovske parazite nesrazmerne količine novca, i sudeći po vama i sličnima, to im i uspeva, pa se vi, recimo, sećate tupavih filmova i serija koje rutinski precenjujete, a ne sećate se stotina hiljada nevinih žrtava tog režima u Jugoslaviji od 1944. do sredine pedeserih, par miliona koji su nevini dopali hapšenja, robija, premlaćivanja i mučenja, opljačkaneih dedovina i imetaka stvaranih generacijama, uništene ekonomije i državnog bankrota (za koji kao 90% samoupravnih bolida možda i ne znate da se desio, a i njegove posledice, bonove za gorivo, deterdžente, ulje i šećer, par-nepar sistem, restrikcije struje krajem dvadesetog veka, i slično ste zaboravili), i tako dalje, a lik koji je u civilizovanim zemljama stalni inventar negde između desetog i petnaestog mesta na listama najvećih zločinaca i krvoloka svih vremena vam je još ”heroj”, jer vam je bacio par nezasluženih mrvica u obliku ružnih i retardiranih Zastavinih i sličnih automobila, katastrofalnih EI Niš televizora i regala od iverice na kredit, koji su bespovratnim sredstvima zbog hladnog rata i kreditina obezbedili ne on, već Amerikanci... :))) Ali odlična stvar je da kvalitet vašeg života danas odgovara kvalitetu vašeg razmišljanja i morala, te da nema potrebe žaliti vas, ako zasluženo loše živite, kao što je sa zlim glupacima često slučaj... :))
    (EU Citizen, 7. februar 2023 11:00)

    # Link komentara

  60. Sećam se te serije,bila je zabavna, a bila je i metaforična, jer je Bata Živojinović u svakoj epizodi skakao sa 8. sprata da se ubije, i nikako nije uspevao. Sećam se da sam obožavala Milenu Dravić kao "muškaraču" Katicu koja je vozila kamion, to je bila uloga za pamćenje. Priča da je serija bila neuspešna je nebuloza, bila je vrlo gledana, kao i sve što je pravljeno u ono vreme, jer tada nije makar šta dolazilo na TV, a i ljudi su više cenili glumce, reditelje i scenariste nego danas.
    (Mica, 7. februar 2023 11:00)

    # Link komentara

  61. Ја сам одгледао пар епизода као тинејџер, и нимало ми се није допало. То је позоришни комад и тако може да функционише. Као серија, било је баш лоше.
    (Mile, 7. februar 2023 10:46)

    # Link komentara

  62. Tito kompleksas i njegova izdajnicka klika. Najvece zlo koje nas je zadesilo u 20 veku. Danas imamo novo zlo..
    (Pljuvac Svih Stilova, 7. februar 2023 10:44)

    # Link komentara

  63. Tito je najveći zlikovac "naših" naroda i narodnosti. Uništio je nas Srbe za sva vremena.
    (marko, 7. februar 2023 09:04)

    Da, katastrofa, islo se na letovanje i zimovanje svake godine, nije bilo izrabljivanja i politickih igrarija i ratova, teritorije su bile celovite,... Kakav samo zlikovac moze da radi tako nesto???
    (anon, 7. februar 2023 09:26)

    Оно што не схватате да је садашње време директна последица тадашњег. Зашто Србија има две аутономне покрајине а све остале државе СФРЈ су имале 0, зашто нпр Крајина није била покрајина итд? Територија нам није целовита баш због тог полу-Хрвата-полу-Словенца који је пустио Албанце да раде шта хоће на Косову, имао је чак и фикс идеју да ће се и Албанија придружити Југославији па ће он бити цар свега тога.
    Ево гласајте за мене на следећим изборима, узећу огроман кредит, 4 године ћемо живети као богови. Онда ћу добровољно да одем с власти, следеће власти ће бити у огромним проблемима али сви ћете да причате како се лепо живело кад сам ја био главни!
    (Неко123, 7. februar 2023 10:35)

    # Link komentara

  64. Bata je bio sjajan glumac koji je mogao da iznese svaku ulogu.
    (CLS, 7. februar 2023 09:48)

    Samo budalu nije trebao da glumi!
    (Redatelj iz HolljiWuda, 7. februar 2023 10:29)

    # Link komentara

  65. Sad ce Borkini da brane druga Titu...
    (Sara, 7. februar 2023 10:26)

    # Link komentara

  66. "Objasnite mi kako je moguće da u socijalizmu koji je tiranija imamo tolike filmove, pretstave, književna dela svetske vrednosti, nova pozorišta i nove muzeje , a danas u slobodi imamo baku praseta i silikone ?"
    (darko, 7. februar 2023 08:59)


    Puno toga negativnog može da se kaže o kulturi današnjeg vremena, ali ako mene pitaš "Senke nad balkanom", "Koreni", "Ubice moga oca" su mnogo bolje serije od onih narodskih komedija iz 80-ih.

    Što se tiče "književnih dela svetske vrednosti" najveća su napisana pre socijalizma, uključujući Andrićeva dela
    (ja, 7. februar 2023 10:25)

    # Link komentara

  67. Volim ove što i posle više od 40 godina pljuju po Titu! Vidim Srbija je Velma ,,napredovala” od kad ga nema!
    (peraždera, 7. februar 2023 10:21)

    # Link komentara

  68. Dobro se sećam, seriju smo gledali sa zadovoljstvom na crno belom televizoru. Nisam iz Beograda, pa predstavu nisam video u ono vreme, ali mnogo kasbije jesam. To je vrlo različit doživljaj, gluma, nije za poređenje.
    (Danko, 7. februar 2023 10:18)

    # Link komentara

  69. Bata, nikakav glumac, kao i Belmondo stalno je glumio frajera... Glupa ideja da on glumi Radovana IIIeg...
    (niko, 7. februar 2023 10:17)

    # Link komentara

  70. Tito je najveći zlikovac "naših" naroda i narodnosti. Uništio je nas Srbe za sva vremena.
    (marko, 7. februar 2023 09:04)

    Da, katastrofa, islo se na letovanje i zimovanje svake godine, nije bilo izrabljivanja i politickih igrarija i ratova, teritorije su bile celovite,... Kakav samo zlikovac moze da radi tako nesto???
    (anon, 07. februar 2023 09:26)

    @anon

    Jednopartijski sistem, doživotna vladavina, Goli Otok, spiskovi desetina hiljada streljanih "nepodobnih" građana mahom iz Srbije, otimanje imovine tzv. nacionalizacija, nefunkcionalna samoupravna privreda zasnovana na ogromnim kreditima, izvoz električne energije a u zemlji restrikcije, ulje i šećer na bonove, benzin na bonove, vožnja par-nepar....
    Doduše išlo se u Sutomore i Makarsku zastavom 101, to ne mogu da osporim.
    (Kiseli osmeh, 7. februar 2023 10:17)

    # Link komentara

  71. kao i svi tekstovi dušana kovačevića, i ovaj je jedva prosečan.

    radovana trećeg u legendu je katapultirao maestralni zoran radmilović...
    (kakve dalebu šetaju blokom, 07. februar 2023 09:46)

    Ne bih se slozio sa ocjenom o kvalitetu tekstova. Naizgled komedije, to su pronicljive opservacije jedne epohe, drustva i procesa koji su ga oblikovali. Inace, tekst je kvalitetniji od predstave, meni se, recimo, nijesu dopale Radmiloviceve improvizacije, a neki upecatljivi djelovi, poput posjete Stanislavovog "pokojnog" brata i njegovog nadrealnog iskustva u logoru, izbaceni su. Slazem se sa ocjenom da je Radmilovic proslavio komad, ali, kao sto rekoh, meni se njegova pretjerana imrovizacija nije dopala, banalizovala je i degradirala tekst.
    (Orangutan, 7. februar 2023 10:14)

    # Link komentara

  72. Tito je najveći zlikovac "naših" naroda i narodnosti. Uništio je nas Srbe za sva vremena.
    (marko, 7. februar 2023 09:04)

    Kakva biste tek razularena litijaška bagra bili da nije...
    (Mastodont, 7. februar 2023 10:08)

    # Link komentara

  73. Tito kompleksas i njegova izdajnicka klika. Najvece zlo koje nas je zadesilo u 20 veku. Danas imamo novo zlo..
    (Pljuvac Svih Stilova, 7. februar 2023 10:02)

    # Link komentara

  74. @anon
    Pa to je sve bilo super, samo sto tada nije bilo
    interneta, pa nije ni moglo da se dodje do istine…Paradigma lepom zivotu i letovanju je otimacina imovine od ljudi i ptimacina od seljaka kao proste radne snage do te mere da su ljudi ostajali bez zivine koje su donosile osnovne zivotne namirnice. Ali je zato Beograd ziveo lepo i mogli su svi da letuju i da zimuju, to je bitno…Koliko je sve bilo stabilno govori sta se desilo par godina posle njegove smrti, potpuni raspad sistema gde smo mi kao narod i zemlja izvukli najdeblji kraj.
    (drEtker, 7. februar 2023 10:02)

    # Link komentara

  75. Bata je bio sjajan glumac koji je mogao da iznese svaku ulogu.
    (CLS, 07. februar 2023 09:48)

    Slažem se. Bata Stojković zaslužuje spomenik u centru grada.
    (Dorćol, dvosobni, cg, 3/5, 7. februar 2023 09:59)

    # Link komentara

  76. Bata je bio sjajan glumac koji je mogao da iznese svaku ulogu.
    (CLS, 7. februar 2023 09:48)

    # Link komentara

  77. kao i svi tekstovi dušana kovačevića, i ovaj je jedva prosečan.

    radovana trećeg u legendu je katapultirao maestralni zoran radmilović...
    (kakve dalebu šetaju blokom, 7. februar 2023 09:46)

    # Link komentara

  78. "Objasnite mi kako je moguće da u socijalizmu koji je tiranija imamo tolike filmove, pretstave, književna dela svetske vrednosti, nova pozorišta i nove muzeje , a danas u slobodi imamo baku praseta i silikone ?"
    (darko, 7. februar 2023 08:59)

    Evo, kolega nacionalno osvesteni svetosavski patriota ti je lepo objasnio:

    "Tito je najveći zlikovac "naših" naroda i narodnosti. Uništio je nas Srbe za sva vremena."
    (marko, 7. februar 2023 09:04)

    Sad je sve u redu, samo kad smo se onog copavog srbozdera resili, pa da budemo ono sto jesmo! I svi pobegose od nas, i ostadosmo crna rupa Evrope, ali smo sad barem prave Srbi!
    (Tesla, Bog, Pravoslavlje i Djokovic, 7. februar 2023 09:41)

    # Link komentara

  79. Kada je prikazivana imao sam 18 godina i pošto nisam iz Beograda, nisam pre toga gledao ni predstavu, tako da nisam mogao da poredim Batu i Zorana. Serije se sećam kao zabavne i voleo bih da je pogledam ponovo.
    (Goran, 7. februar 2023 09:41)

    # Link komentara

  80. (anon, 07. februar 2023 09:26)

    И не само то! Могао си и спават на клупи, а да те нико не дира.
    (igor, 7. februar 2023 09:36)

    # Link komentara

  81. Pre nego što neki krenu da histerišu sa svojim "eto, komunjare brisale svaki trag srpskog kulturnog nasleđa", samo da skrenem pažnju da se tada snimalo na veoma skupe tzv. "kvad" magnetoskopske trake, i gotovo ništa od tih snimaka nije bilo predviđeno za neko arhiviranje, već isključivo za jedno-dva emitovanja, pa na brisanje trake za njenu ponovnu upotrebu. Zato jedan veliki broj emisija, serija, tv filmova i ostalog video materijala koji se nije snimao na 16mm filmsku traku, već isključivo na magnetoskop, danas više ne postoji. Ne treba zaboraviti još jednu jako bitnu stvar - da se program tada nije oslanjao na besomučno repriziranje, već na stvaranje novih sadržaja, a nije se ni previše razmišljalo da bi te stvari jednog dana možda mogle predstavljati kulturno nasleđe i dragocenost.
    I da, isto to je radio i veliki BBC, koji je tek krajem sedamdesetih počeo ozbiljnije da razmišlja o arhiviranju televizijske građe. Veliki broj i njihovih serija, filmova i emisija iz šezdesetih i ranih sedamdesetih su bespovratno nestale u tom presnimavanju traka. Kod njih je dodatno postojao i tvrdoglavi stav mnogih televizijskih autora koji nisu želeli da se njihova dela repriziraju jer to smanjuje šanse da će imati stalni angažman na novim projektima, pa su itekako podržavali "wiping".
    (Čarobni prašak, 7. februar 2023 09:31)

    # Link komentara

  82. Tito je najveći zlikovac "naših" naroda i narodnosti. Uništio je nas Srbe za sva vremena.
    (marko, 7. februar 2023 09:04)

    Da, katastrofa, islo se na letovanje i zimovanje svake godine, nije bilo izrabljivanja i politickih igrarija i ratova, teritorije su bile celovite,... Kakav samo zlikovac moze da radi tako nesto???
    (anon, 7. februar 2023 09:26)

    # Link komentara

  83. Kakva glumačka podela!
    (Zv, 7. februar 2023 09:26)

    # Link komentara

  84. čarobnjak
    Možda tebi nije,ali meni je ovaj tekst više značio od stotine obraćanja vlasti na tv-u
    (Bruks 021, 7. februar 2023 09:25)

    # Link komentara

  85. Serija je bila ekstremno glupa.
    (predrag, 7. februar 2023 09:23)

    # Link komentara

  86. Tito je najveći zlikovac "naših" naroda i narodnosti. Uništio je nas Srbe za sva vremena.
    (marko, 7. februar 2023 09:04)

    # Link komentara

  87. Mene je zli Tito streljao tačno dva puta.
    Jednom kada sam slavio Božić, a drugi put kada sam pisao ćirilicom.
    (Deda Rade, 7. februar 2023 09:00)

    # Link komentara

  88. Objasnite mi kako je moguće da u socijalizmu koji je tiranija imamo tolike filmove, pretstave, književna dela svetske vrednosti, nova pozorišta i nove muzeje , a danas u slobodi imamo baku praseta i silikone ?
    (darko, 7. februar 2023 08:59)

    # Link komentara

  89. Najvaznija vest dana! Napokon smo i ovu misteriju resili!
    (carobnjak, 7. februar 2023 08:44)

    # Link komentara