1. @ od 1/3 poginulih i NOBu iz Hrvatske

    То и даље не значи да су Хрвати.
    (Јабучило, 20. avgust 2022 01:43)

    # Link komentara

  2. nije svaki hrvat ustasa ali je svaki ustasa hrvat mislite o tome
    (srbin, 17. avgust 2022 10:49)

    Nije svaki srbin cetnik/janjicar ali je svaki cetnik/janjicar srbin, pa sta sad?
    (Druze beogradski, 19. avgust 2022 18:38)

    # Link komentara

  3. Hrvatska je u istoriji imala samo dve drzave, Kraljevinu Jugoslaviju i SFRJ!Dva puta su bili protektorati, jednom Treceg rajha i sada NATO-a. Danasnja Hrvatska ce postojati samo pod uslovom da sadasnje istorijske okolnosti traju zauvek, kao sto je SFRJ bila moguca samo pod uslovom blokovske podele.Dakle, srusili su SFRJ da bi imali drzavu na popuno istoj osnovi! Svi hrvatski ideolozi su znali da Hrvatska nije moguca kao drzava, ako ne obuhvati BiH, a to je sada gotovo zauvek.Zanimljivo da niko od Hrvata ovo ne primecuje! Nije da su pametni, ali jesu pokvareni, pa je cudno!Bice zanimljivo kome ce mozak prvo proraditi i krenuti u savez sa Srbijom - muslimanima ili Hrvatima!
    (Banalno ocigledno!, 19. avgust 2022 03:41)

    # Link komentara

  4. I sta bi? Jel proplivalo to olovo? Ne? Ma, nije valjda...
    (Bivsi Bosanac, 19. avgust 2022 01:24)

    # Link komentara

  5. Citiram: "srbi, šta vam nije jasno. hrvati preziru sve što ima veze sa srbijom već decenijama, a glupi srbi zamišljaju da su 'ih političari zavadili'. ne. hrvati ne žele srbe
    ([], 17. avgust 2022 12:17)

    # Link komentara


    Ovo je komentar koji pokazuje suštinu problema i to na takav način da to bukvalno svako može da shvati.

    Poštovani gospodine, hvala Vam na konciznom i preciznom komentaru, svako dobro od Boga želim Vama i Vašoj porodici.
    (sturmmann, 18. avgust 2022 21:40)

    # Link komentara

  6. Jesu li to te njihove ''europske vrijednosti''?
    (Maks, 18. avgust 2022 20:36)

    # Link komentara

  7. Odlicno susjede , nadam se da velika vecina vas tako misli da vise nikada nijednom srbinu ne padne na pamet da bude u nekakvoj drzavi s vama .
    I ne samo drzavi vec i vestackim tvorevinama poput EU za koju sam takoreci siguran da Srbija tamo nece uci .
    Ionako i vecina srba isto misli o vama , budimo mi na svome , vi na svome i daleko vam lepa kuca !
    (joca, 18. avgust 2022 15:50
    Ne da nećemo ući, nego će sva naša deca da pobegnu tamo a država će umirati brzo dok je ne rasparčaju.
    (Radoslav S, 18. avgust 2022 19:39)

    # Link komentara

  8. Смета му ћирилица коју разуме а не смета му латински, италијански и немачки.. које не разуме. Папу са прецодиоцем гледа на ТВ. Млетачко и аутријско, натовско топовско месо. Тужно чељаде отровано мржњом из Ватикана.
    (Милош, 18. avgust 2022 19:28)

    # Link komentara

  9. Uzgred, Nezavisna Drzava Hrvatska je na srpskom, hrvatski bi bilo "neovisna" zar ne? Ali suma sumarum, to je najobicnije takmicenje ko koga vise mrzi. Bezveze u danasnje vreme kada slusamo i gledamo mnogo istih stvari
    (Dali Bocek, 18. avgust 2022 17:56)

    # Link komentara

  10. E pa zbog toga učim sina da se srbinu nikad ne vjeruje i da s njima ne treba imati posla. Eto toliko od vjerujte mi liberalnog hrvata.
    (Samo ljubav, 17. avgust 2022 15:10) #

    Odlicno susjede , nadam se da velika vecina vas tako misli da vise nikada nijednom srbinu ne padne na pamet da bude u nekakvoj drzavi s vama.

    (joca, 18. avgust 2022 15:50)

    Da li cemo ikada vise sa njima biti u nekakvoj zajednickoj drzavi ne zavisi od nas, to zavisi od njih. Mi smo dovoljno urodjeno glupi da kad god oni to zazele mi na to i pristanemo pocevsi sa njima da se grlimo i ljubimo prolivajuci suze radosnice. Toliko daleko ide srpska infantilna nadobudnost i naivnost, ali na prvom mestu urodjena glupost. Infantilnost, nadobudnost i naivnost su samo simptomi te gluposti.
    (Harry, 18. avgust 2022 17:34)

    # Link komentara

  11. Mislim da treba konacno da umuknemo i mi i hrvati.I mislim da ce taj muk uskoro biti.
    (boki, 18. avgust 2022 16:44)

    # Link komentara

  12. E pa zbog toga učim sina da se srbinu nikad ne vjeruje i da s njima ne treba imati posla. Eto toliko od vjerujte mi liberalnog hrvata.
    (Samo ljubav, 17. avgust 2022 15:10) #

    Odlicno susjede , nadam se da velika vecina vas tako misli da vise nikada nijednom srbinu ne padne na pamet da bude u nekakvoj drzavi s vama .
    I ne samo drzavi vec i vestackim tvorevinama poput EU za koju sam takoreci siguran da Srbija tamo nece uci .
    Ionako i vecina srba isto misli o vama , budimo mi na svome , vi na svome i daleko vam lepa kuca !
    (joca, 18. avgust 2022 15:50)

    # Link komentara

  13. Meni je interesantna rečenica ovog momka nakon šta je razbija ploču.
    Po njemu je ćirilici misto preko Drine i nema šta ovdi tražit.
    E,sad postoji jedan povijesni problem baš vezan za omiški kraj.
    U petnaestom stoljeću je postojala Poljička republika na teritoriju omiške zagore,a njen status je napisan baš na ćirilicu.
    Sad vi to možete zvati Bosančicom ili hrvatskom ćirilicom ali je ćirilica u samom omiškom kraju i daleko od Drine.
    (miro split, 18. avgust 2022 15:37)

    # Link komentara

  14. Rado bi da dodju svi normalni srbi zauvijek u hrvatsku...i svi oni koji ne vole Hrvatsku da je napuste...zavijek mir i cisto more
    (Djoledjoker, 18. avgust 2022 14:45)

    # Link komentara

  15. Mihajlo Lukic, Milan Uzelac, Djuro Gruic su samo trojica od 13.
    (Nikola, 17. avgust 2022 15:50)


    To su sve Hrvati druze moj. Dzabe ti pokušaj aboliranja, imali stelogore za decu eeejjjj...koncetracioni logor. Istorija vas je obelezila kao koljače.
    (Za Dablin spremni, 17. avgust 2022 16:23)

    Deklarirali se kao pravoslavci. Ok. Hrvati pravoslavne vjeroispovijesti. Prihvatam, ali onda su to svi pravoslavci u Hrvatskoj.
    (Mario, 18. avgust 2022 11:35)

    # Link komentara

  16. Омиш је српски!
    (За Даблин спремни, 18. avgust 2022 10:38)

    # Link komentara

  17. Буњевци нису хрвати.
    (За Даблин спремни, 18. avgust 2022 10:37)

    # Link komentara

  18. Usporedit slogu Srba i Hrvata sa primerom,kako olovo plivat moze.Stavis olovo na vodu i ono pliva prema dnu.
    (veljko, 18. avgust 2022 09:16)

    # Link komentara

  19. Mladic je bio u pravu.
    (Gradjanin sela, 17. avgust 2022 13:59)

    Zbog svih koji tako misle nastale je Oluja i oduvala vas tamo gdje vam je mjesto. Uostalom takvi su sami tvrdili da ne bi mogli živjeti u samostalnoj državi Hrvatskoj, pa sada ni ne žive.
    I u čemu je problem?
    (Mario, 18. avgust 2022 08:34)

    # Link komentara

  20. Od svih Srba na ovom svetu - najgori Hrvati :D
    (Malo šale uvek treba, 18. avgust 2022 07:20)

    # Link komentara

  21. Svi na letovanje na Krim.
    (Goran, 18. avgust 2022 06:38)

    # Link komentara

  22. Kako Vi srbi ne podnosite hrvate, tako i hrvati ne podnose srbe. Nikad Vam nećemo zaboraviti Škabrnju, Vukovar, Borovo selo, Knin i barikade od 1991 do 1995 godine. Razlika između vas i nas je što mi priznajemo zločine u Jasenovcu i sramimo ih se. Ne ponovili se. Oluju 1995 godine slavimo jer od tada imamo mir u RH. Da su hrvatski srbi bili normalni nije trebalo do oluje ni doći, ali ne srbi bi veliku srbiju. E pa neće moći. Od srba nisam čuo da kažu, da napali smo Hrvatsku, drugu državu, da činili smo zločine nad civilima u Škabrnji, Vukovaru, Glini itd. Da htjeli smo svoju veliku srbiju. E pa zbog toga učim sina da se srbinu nikad ne vjeruje i da s njima ne treba imati posla. Eto toliko od vjerujte mi liberalnog hrvata.
    (Samo ljubav, 17. avgust 2022 15:10)

    A kakve vi veze imate sa kninom a i sa ostalim srpskim zemljama imate? Dobili ste teritorije u sfrj da vas umiri vas tito isti onaj koji vam je oprostio jasenovac. U 100 godina tri puta ste pokusalji da istrebite taj srpski narod i na kraju ste uspeli. Vi ste najobicnija genocidna tvorevina koja ce ako ima Boga kad tad nestati.
    (blicko, 18. avgust 2022 01:51)

    # Link komentara

  23. Nema laganja i mitova i teorija sada u 21veku pored jasne i egzaktne analize gena, a Evropska analiza (82 evropska instituta za genetiku po uzorku krvi građana) od 2009- 2013g je uništila sve srpske laži. Pokazala je da Srbi nisu narod jer imaju najšareniju kartu gena u Evropi, a po genima su 33% Južnosloveni-Hrvati(plavo) i 13% Severnosloveni(žuto) i zamislite vi to ČAK 20% Grci(svetlocrvena), a to je očito i razlog zašto su oni odvojeni pravoslavci sa Vizantijom dok su Hrvati i dalje ostali katolici sa Papom... "Srpska karta gena je najšarenija na svetu, to je đubrište gena od svih osvajača kroz istoriju"... brilliantmaps.com/the-genetic-map-of-europe/ Šta vi mislite, kako bi sada bilo da se nije desio raskol Crkve u 11veku, da smo i dalje svi ostali braća i papini katolici, ma pitate li se vi to nekada? Svi su ovde zapravo Hrvati i katolici, neki poturčeno Hrvatsko cvijeće, a neki popravoslavljeno Vizantijsko smeće?
    (21VEK, 17. avgust 2022 13:35)


    Zašto je na sajtu na srpskom jeziku omogućeno da se cela srpska nacija naziva "vizantijskim smećem" i zašto se ne cenzurišu ovakvi komentari ustaških govana?!
    (Nije li vas sramota?!, 18. avgust 2022 00:13)

    # Link komentara

  24. Dalje od Hrvatske opančarska gamadi. Odustanite. Nemate NIKAKVE šanse.
    (damon, 17. avgust 2022 23:51)

    # Link komentara

  25. Dalje od Hrvatske opančarska gamadi. Odustanite. Nemate NIKAKVE šanse.
    (damon, 17. avgust 2022 23:50)

    # Link komentara

  26. Vasko žabata!
    (blek stena, 17. avgust 2022 19:25)

    # Link komentara

  27. Ajde prikinite više srat i pogledajte se u ogledalo. Hrvatska kao država u svojim aktima se jasno opredijelila po pitanju NDH. Ima li i narodu debila koji tu tvorevinu ne smatraju zlocinackom i izdajnickom, naravno da oma. Isto tako tu nakaradnu tvorevinu narod nije birao na izborima i međuostalim je i vise.od 1/3 poginulih i NOBu iz Hrvatske. Koliko Srba danas ista zna o fasistickoj tvorevini u Srbiji pod vašim domacim izdajnikom Nedicem i njegovom rezimu koji se hvalio da je prvi koji je rjesio zidovsko pitanje. Kad ce se vasa drzava barem donekle (ne trazom niti narod, nego drzava) postaviti prema stehotama koji ste radili 90tih na sve strane? Nikad. Mitomani ispranog mozga koji nisu u stanju niti najmanje kriticki gledat na strahote koje ste sijali. Do cega vas je to dovelo? Do toga da.ste.čmar Europe i da su vam najbolji odnosi sa Rusijom, Bjelorusijom, Kinom, Eritrejom i slicnim drzavama. To i ima smisla, jer i jeste istih vrijednosti. Dan danas vi ne prestajete sa glumljenjem zrtve, mitomanijom i pretenzijama i na Crnu Goru i Kosovo i Bog zna gdje ne.
    (M, 17. avgust 2022 19:17)

    # Link komentara

  28. Jasenovac je najcrnja tačka ljudske istorije...
    (Pilipenda, 17. avgust 2022 19:15)

    # Link komentara

  29. @Samo ljubav

    Заборављаш узрок српске побуне: нагла нацификација (усташизација) Хрватске, лишавање Срба у Хрватској статуса конститутивног народа и активне припреме за оружано отцепљење од СФРЈ не допуштајући Србима оно што се тражило за себе. А искуства са таквим развојем догађаја су Срби имали.
    (Јабучило, 17. avgust 2022 19:13)

    # Link komentara

  30. (dara, 17. avgust 2022 13:43)
    Daro, bezobrazna si "iznimno", a toga si i sama svesna.
    Mi smo ratovali protiv 28 zemalja Nato, i nismo izgubili. Zamisli sta bi bilo da smo ratovali sa vama! Usli bi u Zg za 3 dana.
    Vi ste ratovali sa svojim gradjanima, srpske nacionalnosti, koji nisu hteli da ih ponovo koljete i bacate u jame.
    ("Z"nalac, 17. avgust 2022 18:58)

    # Link komentara

  31. Ostavite se te umjetnosti… Našim umjetnicima ne pada na pamet postavljati umjetničke instalacije tipa veliko “U” na Knez Mihajlovom. Samo nemojte pisati kako to nije isto…. Čista , bezobrazna provokacija !!!
    (Antraxxx, 17. avgust 2022 18:57)

    # Link komentara

  32. Najveci problem Srba je jer ogroman broj nema dostojanstva i nacionalnog ponosa.Pa vidite samo koliko Srba nosi tacne,čisti sobe,peče pleskavice kod istih onih koji su im ubijali,klali i proćerivali sunarodnike.
    (Dr Poop i Igi, 17. avgust 2022 18:56)

    # Link komentara

  33. Nije ni to najtočnije, malo je poznato da je od 90 ustaških generala u NDH, čak 13 bilo Srba!
    I još jedan podatak, među ustaškim generalima bilo je 28 Židova!!
    (slaven, 17. avgust 2022 14:08)

    Samo se ti tesi!
    Krivi ste i to debelo, i nikad se necete oprati.
    Istorija ce vas kazniti!!!
    ("Z"nalac, 17. avgust 2022 18:54)

    # Link komentara

  34. Sto se tice stradanja-priblizan broj hrvata (kribih i nevinih) je stradao na Bleiburskoj tragediji i vas u jasenovcu.
    U domovinskom ratu daleko vise je stradalih hrvata...
    (Igorsulic, 17. avgust 2022 15:58)

    Na sve nacine pokusavate opravdati Jasenovac i konc.logore za decu. Eno, onomad i u ZG neki samozvani historicar, pricao kako je u Jasenovcu vise stradalo hrvata nego Srba...
    Ne vredi vam, ogresili ste se o istoriju u vise navrata (l i Ii sv. rat, rasturili SFRJ), i to ce vam sve doci na naplatu.
    Rapidno se smanjujete, isterali Srbe i izgubili bioloski potencijal, nestajete.
    A tako vam i treba, kad niste prosli katarzu kao Nemci, i sto ste naivnog Kralja prevarili 1918te.
    Necete moci doveka, kad tad Italijani ce doci po svoje!!!
    ("Z"nalac, 17. avgust 2022 18:48)

    # Link komentara

  35. Komša,


    zanimljivo kako ti sve znaš...koja su većinska srpska mjesta itd. Jel to znači da ako je mjesto većinski srpsko da je to srbija? Stalno se referiraš na ndh. Bmk za ndh, kao i 99 % hrvata. Ndh nema veze s RH. I to uspoređivanje je smiješno. Ali to je jedina slamka za koju se hvatate kako bi opravdali svoje zločine od 1991 do 1995 godine. Daj malo progooglaj, možda pronađeš koji video ili dokument u kojem vlast tzv. krajine 1995 g. poziva ljude da napuste ognjišta zbog napada HV koja zamisli želi da Hrvatska bude jedinstvena i da ima jedinstvenu vlast. Sloba koji je sve zakuhao i nahuškao hrv. Srbe je podvio rep i ostavio ih na vjetrometini. Kako to da hrvate (hrvatske državljane) boli k kako je hrvatima u srbiji. A vi srbi stalno vodite tuđe brige i radili bi reda u tuđem dvorištu,a ni u svom ga ne možete napraviti.
    (Samo ljubav, 17. avgust 2022 16:45)

    # Link komentara

  36. Pa, u pravu je ovaj mladić što je razbio tablu. Kakva sloga,kakvi bakrači. Pokušali smo dva puta i nije izašlo na dobro nikome. Sad svakom svoje a zajedno nikad više.
    I to je jedini put do mira.
    (Sima Kosmos iz dalekog svemira, 17. avgust 2022 16:35)

    # Link komentara

  37. Na to treba dodati i ove izmišljotine o 13 srpskih generala u NDH vojsci. Čovek se zaista mora upitati imate li vi stida i obraza.
    (ducic, 17. avgust 2022 13:49)

    Pa očigledno obraza nemaju. Tako je uvek sa njima, ničeg se ne stide, ni Jasenovca.
    (Mladiću moj, 17. avgust 2022 16:34)

    # Link komentara

  38. Mladic je bio u pravu.
    (Gradjanin sela, 17. avgust 2022 13:59)

    Ratko je uvek u pravu.
    (Mladiću moj, 17. avgust 2022 16:33)

    # Link komentara

  39. Nije ni to najtočnije, malo je poznato da je od 90 ustaških generala u NDH, čak 13 bilo Srba!
    I još jedan podatak, među ustaškim generalima bilo je 28 Židova!!
    (slaven, 17. avgust 2022 14:08)


    Hahahahaaaaa...mogu misliti kako su bili Srbi, da nisu mozda donosili ručak za slavu kolegama ili jaja za Uskrs. E moj ti, isto vsđi i za Jevreje. Srbi i Jevreji su bili u Jasenovcu, a vi i dalje negirate ubistvo par stotina hiljada ljudi. To je genocid druze, po sadasnjem pravu.
    (ja, 17. avgust 2022 16:32)

    # Link komentara

  40. mi u Hrvatskoj imamo pješčane plaže, ali ti, kao i većina Srba ne znaš za njih. Samo u okolici Nina kod Zadra ima desetak km pješćanih plaža. Najskuplje je na otoku Rabu i na Dugom otoku, pa tko voli, neka izvoli.
    (Dalmatinac, 17. avgust 2022 15:08)


    Ne mozete u istu rečenicu sa Grčkom kad su plaže u pitanju, imate 1000km kamenite obale a ti pričaš o nekih 10km peščane. Smejurija.
    (ja, 17. avgust 2022 16:29)

    # Link komentara

  41. Problem je sto ste ratovali sa Srbima koji su ziveli i rodili se u Hrvatskoj. Razumes? Niko vas nije napao, vec ste vi isterali svoje gradjane. Srbi iz Srbije su uvek i bili u Srbiji.

    Tako uci svoje dete, a ne lazima.

    Hoćeš reći da nije bilo srba iz srbije koji su haračili po RH i htjeli veliku srbiju? Hoćeš reći da hrv zarobljenici iz Vukovara nisu odvedeni u Kragujevac koji je u srbiji? Hoćeš reći da Slobo koji je bio predsjednik tadašnje Srbije nije bio glavni huškač i dizao srbe u RH? Ako je tako onda ste zaista pitom i drag narod. (Srebrenicu neću spominjati.) Kako to da niti jedan drugi narod nema s nekim drugim narodom problema, već svi imju sa srbima. Nije li to za zapitati se. Odgovori mi argumentirano ako možeš. :-)
    (Samo ljubav, 17. avgust 2022 16:28)

    # Link komentara

  42. Zar nisu i Srbi isto dosljedni u mržnji prema Hrvatima? Po jednoj anketi među mladima u Srbiji, oni najviše mrze Albance, Hrvate i Bugare. Gdje su to naučili i kako?
    (Zagrebčan, 17. avgust 2022 15:34)

    Naučili su na HRT, kad je državna televizija prenosila koncert Tompsona pred 100 000 ljudi i gde idu one fine pesme "stici ce vas nasa ruka i u Srbiji" a pre pesme ide stari ustaški ( nacistički ) pozdrav ZDS.

    Nismo isti!
    (Za Dablin spremni, 17. avgust 2022 16:27)

    # Link komentara

  43. "Kod mog ujaka Hrvati cesto dolaze u kupovinu. Ja ga pitam i sta mislis o Hrvatima ??? On meni kaze, a sta da ti kazem, znas i sam.
    (Novi Sad)"

    Uopce me ne zanima misljenje tvojeg ujaka o nama Hrvatima,zanimaju me samo cijene odredjenih artikala u njegovoj prodavaonici.
    (Glavati Mile, 17. avgust 2022 16:26)

    # Link komentara

  44. Mihajlo Lukic, Milan Uzelac, Djuro Gruic su samo trojica od 13.
    (Nikola, 17. avgust 2022 15:50)


    To su sve Hrvati druze moj. Dzabe ti pokušaj aboliranja, imali stelogore za decu eeejjjj...koncetracioni logor. Istorija vas je obelezila kao koljače.
    (Za Dablin spremni, 17. avgust 2022 16:23)

    # Link komentara

  45. Svađate se bez veze.
    Nije ova ploča razbijena jer neko mrzi ćirilicu nego zato šta momak ne razumi i mrzi umjetnost.
    (miro split, 17. avgust 2022 16:14)

    # Link komentara

  46. Ratne odstete? Otcepili ste se od SFRJ, sta ti nije jasno momak, o cemu ti to? Da li je ijedan jedini vojnik Vojske SRJ bio na vasem tlu po priznanju?
    (Aule, 17. avgust 2022 13:42) # Link komentara
    Evo ja ću navesti jednog vojnika. General Mile Mrkšić, zapovjednik gardijske brigade vojske SRJ iz Beograda. U svibnju 1995. poslan prema Kninu na mjesto zapovjednika tzv Vojske Srpske Krajine. Jel dovoljno ili da navedem još barem jednog vojnika?
    (dara, 17. avgust 2022 16:06)

    # Link komentara

  47. Momak dobro kaze "Imam mnogo prijatelja srba i ne pada nam na pamet da provociramo jedni druge na ovaj nacin "
    Provokacija da covjek dobije mjesto u medijima. U nas su mediji slobodni i , vjerujte, utrkuju se u kritiziranju svega i svacega u rh.
    Sto se tice stradanja-priblizan broj hrvata (kribih i nevinih) je stradao na Bleiburskoj tragediji i vas u jasenovcu.
    U domovinskom ratu daleko vise je stradalih hrvata...
    (Igorsulic, 17. avgust 2022 15:58)

    # Link komentara

  48. (Samo ljubav, 17. avgust 2022 15:10)

    Славите прогон својих грађана друге националности. И то 200.000 њих. 2000 сте при том побили. Куће сте им попалили. Не знам што спомињеш Книн, Вуковар и Борово, већински српска места? Тамо сте правили покоље и 1940тих. Зато Срби нису хтели са вама јер су, замисли, постојали тада живи сведоци вашег геноцида из другог светског рата над Србима. Јасеновац је био само један од логора смрти у вашој нацистичкој творевини. У НДХ је постојало 70 логора смрти где сте направили геноцид над Србима, Јеврејима, Ромима и осталим људима који нису хтели да буду део ваше "тисућљетње" културне државе.

    Ви сте данас једини народ из бивше СФРЈ који има ВЕЛИКУ државу. Велика Хрватска је управо ово сад што постоји. Никада у историји то нису биле ваше земље. Али добро, само ти учи сина да мрзи. Можда ако се заинтересује за историју схвати од кога потиче.

    И обриши тај циничан nick.
    (Комша, 17. avgust 2022 15:55)

    # Link komentara

  49. Gde god se u Evropi blizu katolici i pravoslavci, puca od mržnje.
    Ljudska rasa teško podnosi drugog, različitog.
    (Lajkovačka pruga, 17. avgust 2022 15:55)

    # Link komentara

  50. Као неко ко проводи лето на Јадрану у Хрватској, морам да кажем да ми је жао овог младог, али глупог човека. Поносан сам што могу са сваким нормалним човеком да седнем и попричам, будале заобилазим и међу "својим народом".
    (Urlich, 17. avgust 2022 15:53)

    # Link komentara

  51. А шта ће са глагољицом на еврима? Смејурија.
    (Мина, 17. avgust 2022 15:51)

    # Link komentara

  52. 13 generala Srba je bilo u NDH vojsci.
    (MR, 17. avgust 2022 11:43)

    Zakonskom odredbom su iz regrutacije vojske u NDH su izuzeti Jevreji i Srbi i to je jedna od prvih zakonskih diskriminatorskih odredbi u NDH. Po uzoru na naciste, u NDH je doneto još čitav niz antisemitskih zakonskih odredbi kojima je Jevrejima potpuno onemogućeno kretanje, no danas neo-ustaška propaganda zasipa internet podacima o Jevrejima na visokim položajima u NDH. Na to treba dodati i ove izmišljotine o 13 srpskih generala u NDH vojsci. Čovek se zaista mora upitati imate li vi stida i obraza.
    (ducic, 17. avgust 2022 13:49)

    Mihajlo Lukic, Milan Uzelac, Djuro Gruic su samo trojica od 13.
    (Nikola, 17. avgust 2022 15:50)

    # Link komentara

  53. Kako Vi srbi ne podnosite hrvate, tako i hrvati ne podnose srbe. Nikad Vam nećemo zaboraviti Škabrnju, Vukovar, Borovo selo, Knin i barikade od 1991 do 1995 godine. Razlika između vas i nas je što mi priznajemo zločine u Jasenovcu i sramimo ih se. Ne ponovili se. Oluju 1995 godine slavimo jer od tada imamo mir u RH. Da su hrvatski srbi bili normalni nije trebalo do oluje ni doći, ali ne srbi bi veliku srbiju. E pa neće moći. Od srba nisam čuo da kažu, da napali smo Hrvatsku, drugu državu, da činili smo zločine nad civilima u Škabrnji, Vukovaru, Glini itd. Da htjeli smo svoju veliku srbiju. E pa zbog toga učim sina da se srbinu nikad ne vjeruje i da s njima ne treba imati posla. Eto toliko od vjerujte mi liberalnog hrvata.
    (Samo ljubav, 17. avgust 2022 15:10)

    Problem je sto ste ratovali sa Srbima koji su ziveli i rodili se u Hrvatskoj. Razumes? Niko vas nije napao, vec ste vi isterali svoje gradjane. Srbi iz Srbije su uvek i bili u Srbiji.

    Tako uci svoje dete, a ne lazima.
    (матори, 17. avgust 2022 15:48)

    # Link komentara

  54. Cemu ovakve provokacije.. Ovaj cirkus ide na stetu onoj nekolicini srba koji i dalje zive u hrvatskoj,apsolutno ne podrzavam ovakve provokacije, dosta ljudi je tamo poginulo da bi se ovako nesto radilo, hrvati su dosledni u svojoj mrznji i to je za respekt ali i za gadjenje!
    (Djidji, 17. avgust 2022 10:26)

    Zar nisu i Srbi isto dosljedni u mržnji prema Hrvatima? Po jednoj anketi među mladima u Srbiji, oni najviše mrze Albance, Hrvate i Bugare. Gdje su to naučili i kako?
    (Zagrebčan, 17. avgust 2022 15:34)

    # Link komentara

  55. Dalmos zna da mnogo više sa Srbima ima veze nego sa nekakvim Zagrebom, Varaždinom i Bjelovarom.
    Niđe veze između njih sem u religiji.
    Osećaju to katolici Dalmosi, Ličani i Hercegovci itekako. Znam ih dobro.
    (lule, 17. avgust 2022 10:31)

    Naročito su tu vezu osjetili od 1990/95 kad su razarani Zadar, Šibenik, Split, Dubrovnik i kada su prognani Hrvati iz krajine, a kuće im opljačkane i zapaljene.
    (Dalmatinac, 17. avgust 2022 15:29)

    # Link komentara

  56. Kako Vi srbi ne podnosite hrvate, tako i hrvati ne podnose srbe. Nikad Vam nećemo zaboraviti Škabrnju, Vukovar, Borovo selo, Knin i barikade od 1991 do 1995 godine. Razlika između vas i nas je što mi priznajemo zločine u Jasenovcu i sramimo ih se. Ne ponovili se. Oluju 1995 godine slavimo jer od tada imamo mir u RH. Da su hrvatski srbi bili normalni nije trebalo do oluje ni doći, ali ne srbi bi veliku srbiju. E pa neće moći. Od srba nisam čuo da kažu, da napali smo Hrvatsku, drugu državu, da činili smo zločine nad civilima u Škabrnji, Vukovaru, Glini itd. Da htjeli smo svoju veliku srbiju. E pa zbog toga učim sina da se srbinu nikad ne vjeruje i da s njima ne treba imati posla. Eto toliko od vjerujte mi liberalnog hrvata.
    (Samo ljubav, 17. avgust 2022 15:10)

    # Link komentara

  57. Jel si bio u Grčkoj? Nećeš verovati, imaju pesak na plažama.
    (Sirotinja, 17. avgust 2022 12:05)

    I mi u Hrvatskoj imamo pješčane plaže, ali ti, kao i većina Srba ne znaš za njih. Samo u okolici Nina kod Zadra ima desetak km pješćanih plaža. Najskuplje je na otoku Rabu i na Dugom otoku, pa tko voli, neka izvoli.
    (Dalmatinac, 17. avgust 2022 15:08)

    # Link komentara

  58. Ne vredi, ja hrvate ne mrzim kao oni nas ali ih žalim jer su oni ubedjeni da ce im biti bolje ako nas mrze i šikaniraju, a ocigledno su u zabludi i nema tu pomoći. Ali se slažem da dok je bilo sloge, ne bi smeli ni da nas pipnu.
    (kojo, 17. avgust 2022 15:02)

    # Link komentara

  59. Mirko

    Problem je u tome sto su Srbi vecinski narod na ovim prostorima. Na prostorima i sa jedne i sa druge strane Drine, Zete, Vardara. Jako mnogo Srba je pokatoliceno, islamizirano. A mnogo je i pobijeno i proterano. Od njih stvorise nove nacije. Ne moze vecinski narod da bude u podredjenom polozaju na svojoj zemlji. Ali to nikad nije odgovaralo Vatikanu, Turcima, Austrougarima, Bugarima pa i Grcima. Mi smo herojska nacija, ono sto smo preziveli malo ko bi uspeo. Mnogi bi bili samo davno istorijsko secanje.
    (kejdl, 17. avgust 2022 14:39)

    # Link komentara

  60. Kakve vi Bunjevci imate veze sa hrvatima?????
    (Prsan, 17. avgust 2022 12:45)

    Pa dovoljno je da se neko oseća Hrvatom. Kao i ostali katolici i muslimani koje SPC i njeni sledbenici ne priznaje za Srbe pa na kraju završe kao neki drugi.
    (Pit, 17. avgust 2022 14:32)

    # Link komentara

  61. @Ogy, Tačno tako, ekstremni Hrvati svojataju celu BIH do Drine, Boke i Zemuna. Muslimane smatraju "hrvatskim cvećem", a Srbe u RS okupatorima. S druge strane imaš ekstremne Srbe koji svojataju celu BIH, CG, i delove hrvatske od Virovitice do Karlobaga. Oni smatraju da su Muslimani Srbi, a Hrvati okupatori.
    (Che, 17. avgust 2022 14:27)

    # Link komentara

  62. Nevezano za temu. Na ovom videu pogledajte u pozadini onaj fascinantni most koji se gradi preko rijeke Cetine. Ide iz tunela u tunel, a neće ga držati potporni stupovi. Kad se krajem ove godine otvori bit će ljepši nego Pelješki most. LED diode će biti instalirane unutar mosta pa će izgledat kao da lebdi u zraku.
    (tow, 17. avgust 2022 14:17)

    # Link komentara

  63. "Ni to opet nije tačno i velika je nepravda što se sva ustaška nepočinstva svaljuju samo na hrvate, naime među ustašama je svojevremeno bilo i na desetine i desetine hiljada bosanskih muslimana, tačno je da su se oni tada u to vreme izjašnjavali kao hrvati, ali danas tih hrvata islamske veroispovesti više nema, a njihovi potomci se nalaze među nama i trenutno se deklarišu kao bošnjaci tako da zaista ne bi bilo fer da se odgovornost za genocid nad Srbima u NDH svaljuje samo na hrvate, a da SE oni koji malo, malo pa promene svoj identitet prave da su nekakva nevinašca!"

    Nije ni to najtočnije, malo je poznato da je od 90 ustaških generala u NDH, čak 13 bilo Srba!
    I još jedan podatak, među ustaškim generalima bilo je 28 Židova!!
    (slaven, 17. avgust 2022 14:08)

    # Link komentara

  64. Mladic je bio u pravu.
    (Gradjanin sela, 17. avgust 2022 13:59)

    # Link komentara

  65. @Prsan
    Hajde ti iz Južne pruge nauči Bunjevca ko je i šta je.
    (Kuraaa, 17. avgust 2022 13:54)

    # Link komentara

  66. ne razumem zasto hrvati poistovecuju cirilicu sa srbima.vecina srba koristi latinicu jbg.
    (banacanin, 17. avgust 2022 13:51)

    # Link komentara

  67. 13 generala Srba je bilo u NDH vojsci.
    (MR, 17. avgust 2022 11:43)

    Zakonskom odredbom su iz regrutacije vojske u NDH su izuzeti Jevreji i Srbi i to je jedna od prvih zakonskih diskriminatorskih odredbi u NDH. Po uzoru na naciste, u NDH je doneto još čitav niz antisemitskih zakonskih odredbi kojima je Jevrejima potpuno onemogućeno kretanje, no danas neo-ustaška propaganda zasipa internet podacima o Jevrejima na visokim položajima u NDH. Na to treba dodati i ove izmišljotine o 13 srpskih generala u NDH vojsci. Čovek se zaista mora upitati imate li vi stida i obraza.
    (ducic, 17. avgust 2022 13:49)

    # Link komentara

  68. Доказ да се тамо и даље гаји мржња према свему српском је управо овај момак рођен сигурно после рата.
    (Комша, 17. avgust 2022 13:48)

    # Link komentara

  69. Srbi u Srbiji "preko Drine" koriste latinicu kao sluzbeno pismo! Za razliku od nekih koji imaju etnicki skoro cistu drzavu(na cemu su dosta radili proslog veka). Pa zamisli da ja polimim natpis na bugarskom jeziku ili rumunskom samo zbog toga, pa ga posaljem u kontejner niz crno more? Srbi su ziveli i sa "tvoje strane Drine" i pisali cirilicom, dok ih tvoji sunarodnici ne pobacase u jame i ne poklase srbosjekom, maljem i tome slicno. Ksenofonicni, fasisoidni ispad i vandalizam koji nije uopste delo pojedinca vec zvanicni kulturni narativ jednog velikog broja zitelja hr. Imajte na umu da se svako zlo se vraca, to je kosmicki zakon katolicki jastrebovi.
    (kejdl, 17. avgust 2022 13:47)

    # Link komentara

  70. Sta je tacno cudno vezano za drzavu gde moze uvek da vam se desi da vam, obilazeci je, noga propadne u jamu prepunu ljudskih kostiju? Ovaj mladic je tipicni Hrvat, sta tu nije jasno. Bili i ostali su takvi. Nisu vredni pomena, vremena i energije.
    (N77, 17. avgust 2022 13:46)

    # Link komentara

  71. zgubidan, 17. avgust 2022 10:50) navedi mi te zlocine Srba nad Hrvatima, koji se mogu porediti sa zlocinima Hrvata prema Srbima! Nikada tu ne moze da ide znak jednakosti
    (Srdjan, 17. avgust 2022 11:17) # Link komentar
    Kako to da Srbi, inače pasionirani ljubitelji i sveznadari povijesti, vrlo slabo znaju tijek rata u Hrvatskoj 1.09.1991.- 4.8.1995? Tek 4.8. vam naglo raste znanje. 141 otkrivena masovne grobnice sa 2401 civilnih žrtava (Ovčara je samo najpoznatija), sve zajedno preko 20 000 mrtvih. Masovno bombardiranje svih hrvatskih gradova (Lipik, Pakrac, Vukovar, Nuštar - uništenje preko 95%), presijecanje Hrvatske kod Maslenice, 540 000 prognanih, pomorska blokada, uništeno preko 1200 sakralnih objekata, samo je Slavonski brod imao više od 1000 dana stalne opće opasnosti, ratni logori sa tisućama zarobljenih u Vojvodini(masovne prebijanja i torture u Stajićevu)... A vi kukate zbog 78 dana laganog bombardiranja na vojne ciljeve?
    (dara, 17. avgust 2022 13:43)

    # Link komentara

  72. Hrvat sam i potpuno se slazem sa deckom iz Omisa. Cemu te table na cirilici, poruke, srbin,hrvat,sloga....Kako bi prosla tabla nasred Beograda na albanskom jeziku, "Kad se srbin i albanac sloze i olovo plivat moze!"? Vi ste srbi i budite u Srbiji, mi smo Hrvati i biti ceko u Hrvatskoj. Pivjest nam je krvava i jos nije rijesen problem nestalih i ratne odstete. To je misljenje prosjecnog HRVATA!
    (Hrvatska- Pula, 17. avgust 2022 11:35)

    Ratne odstete? Otcepili ste se od SFRJ, sta ti nije jasno momak, o cemu ti to? Da li je ijedan jedini vojnik Vojske SRJ bio na vasem tlu po priznanju? Odstetu mozes da dobijes od srpskih turista ako ih lepo zamolis, ili da zbrojis koliko vam ostavljamo u tranzitu (pica, gorivo, duvan, placanje za wc), siguran sam da nisi gadljiv na to.
    Drugo, po tvojoj briljantnoj logici, sta bi sa ratnom odstetom za Macvu 1914. okupaciju Beograda u 1 sv.ratu, NDH na teritoriji Srema i sve ostale 'divote" koje ste radili tako "neovisni" i "uljudjeni". Ako ti nije jasno o cemu pricam, slobodno pogledaj stalnu postavku muzeja Holokausta.
    Jako mi je drago sto si iz Pule, legenda kaze da su Istrani tolerantni i drugaciji...LOL.
    (Aule, 17. avgust 2022 13:42)

    # Link komentara

  73. Prsan......Dužijanca Hrvata Bunjevaca u Subotici u Srbiji traje već više od 120g i to je najbolji dokaz ko su Bunjevci. Ovo šta rade četnici protiv njih je dobro, tko da mladi Srbi vide kako su nastali od Hrvata, uz pomoć pravoslavlja i SPC laži i obmana.
    (Vera, 17. avgust 2022 13:41)

    # Link komentara

  74. nije svaki hrvat ustasa ali je svaki ustasa hrvat mislite o tome
    (srbin, 17. avgust 2022 10:49)

    Trinaest generala NDH je bilo srpske nacionalnosti,ko zna koliko je bilo
    njih manje bitnih?
    (neko iz Nis, 17. avgust 2022 13:35)

    # Link komentara

  75. Nema laganja i mitova i teorija sada u 21veku pored jasne i egzaktne analize gena, a Evropska analiza (82 evropska instituta za genetiku po uzorku krvi građana) od 2009- 2013g je uništila sve srpske laži. Pokazala je da Srbi nisu narod jer imaju najšareniju kartu gena u Evropi, a po genima su 33% Južnosloveni-Hrvati(plavo) i 13% Severnosloveni(žuto) i zamislite vi to ČAK 20% Grci(svetlocrvena), a to je očito i razlog zašto su oni odvojeni pravoslavci sa Vizantijom dok su Hrvati i dalje ostali katolici sa Papom... "Srpska karta gena je najšarenija na svetu, to je đubrište gena od svih osvajača kroz istoriju"... brilliantmaps.com/the-genetic-map-of-europe/ Šta vi mislite, kako bi sada bilo da se nije desio raskol Crkve u 11veku, da smo i dalje svi ostali braća i papini katolici, ma pitate li se vi to nekada? Svi su ovde zapravo Hrvati i katolici, neki poturčeno Hrvatsko cvijeće, a neki popravoslavljeno Vizantijsko smeće?
    (21VEK, 17. avgust 2022 13:35)

    # Link komentara

  76. Superhik......svaka čast na komentaru, stvatno umetnik nije zdrav! A i taj dečko koji je razbio idiotsku plocu mu dao još bolji odgovor, da je postavi sa druge strane Drine.
    (Vera, 17. avgust 2022 13:33)

    # Link komentara

  77. uvijek ta mrznja medusobno srbin ovo hrvat ono... uzivajte zivot je kratak. putujte po svijetu pa ce te skuziti da se nevrti sve o hrvatskoj i srbiji. pozdrav iz marbelle
    (tomasju_, 17. avgust 2022 13:32)

    # Link komentara

  78. Pozdrav za mladica i nek se napase .lavica
    (vujazor, 17. avgust 2022 13:31)

    # Link komentara

  79. Sa svima treba da budemo dobre komšije, ali... Sa hrvatima sam pristao jednom da se složim, još se mrtvi pretražuju...
    (Faruk Hadžibegić, 17. avgust 2022 13:27)

    # Link komentara

  80. Ko ne prica ni jedan drugi jezik, taj ide u Hrvatsku i CG na more. A ko bas nema za bolje ide u Albaniju (izes turizam kada sve sto cujes odande je “jeftino je”). Nema drugog objasnjenja…. U Grckoj i na Kipru bolje more, u Spaniji bolji ljudi, sta god trazis ima bolje na drugom mestu, gde te postuju kao turistu, gosta i musteriju, cesto i ne puno skuplje.
    (Bokius, 17. avgust 2022 13:25)

    # Link komentara

  81. Dalmos zna da mnogo više sa Srbima ima veze nego sa nekakvim Zagrebom, Varaždinom i Bjelovarom.
    Niđe veze između njih sem u religiji.
    lule, 17. avgust 2022 10:31)
    Možda nekad, ali danas više ne. A ta velika spona se ove Domovinski rat. U Knin su prve ušle 7. gardijska brigada (isključivo Zagorci) te 4. gardijska (isključivo Dalmatinci).
    (dara, 17. avgust 2022 13:23)

    # Link komentara

  82. Pogledajte izjavu fra Lazara u vezi srpskih komentara na netu, u pitanju je "Oluja". Otvoreno, direktno, potpuno iskreno! Imate kompletnu njegovu izjavu na YouTube.

    I šta vam posle toga nije jasno!?

    Osim toga, nije ni potrebna njegova izjava, samo proučite istoriju, pobogu!
    (sturmmann, 17. avgust 2022 13:22)

    # Link komentara

  83. nije svaki hrvat ustasa ali je svaki ustasa hrvat mislite o tome
    (srbin, 17. avgust 2022 10:49)

    13 generala Srba je bilo u NDH vojsci.
    (MR, 17. avgust 2022 11:43)

    Konvertiti.
    (DR, 17. avgust 2022 13:21)

    # Link komentara

  84. ja samo prođem kroz hr i platim im putarinu i to je to ni gas da kupim
    (Ventura101Freeway, 17. avgust 2022 13:18)

    # Link komentara

  85. Kakve veze Hrvati imaju sa Drinom?
    (sava sumanovic, 17. avgust 2022 13:17)

    # Link komentara

  86. Mi Bunjevci smo dokaz da Hrvat se može složiti sa Srbinom! Branili Evropu od Turaka i zajedno zaslužni što je Vojvodina srpska pokrajina. Olovo plutalo...
    (Bunja, 17. avgust 2022 10:41)

    Kakve vi Bunjevci imate veze sa hrvatima?????
    (Prsan, 17. avgust 2022 12:45

    Kakve vi srbi imate veze sa obranom od Turaka?
    (SC, 17. avgust 2022 13:14)

    # Link komentara

  87. Budala i paprati nikad nestati nece.
    Govore isti jezik, imaju iste obicaje, ista imena a mrze se ko niko pre i posle. Srbi & Hrvati, jedan narod zavadjen i razdvojen religijom.
    (rab bozji, 17. avgust 2022 13:09)

    # Link komentara

  88. Ta prica i treba da zavrsi u smecu.
    (Dulee, 17. avgust 2022 13:07)

    # Link komentara

  89. Meni da plate da idem u Hrvatsku ne bih isao. To sto te niko nije dirao je tebi dovoljno da ides kod onih koji te mrze iz dna duse. Koji svake godine slave ubijanje Srba, ne samo 90-ih, vec i koljace i dogadjaje iz WWII. Na zalost Srbija je puna takvih kao sto si ti, i zato nam je buducnost crna da crnja ne moze biti.
    (igor, 17. avgust 2022 11:38)

    Hiljade Srba trenutno rade sezonu duž cele obale, od Umaga do Dubrovnika, pola centralne Srbije ti radi u Rusiji, za hrvatsku firmu "Velestroj". Budućnost je crna da crnja ne može biti....
    (MR, 17. avgust 2022 13:06)

    # Link komentara

  90. Sad Hrvati mogu da menjaju reči u četnik i Srbin da bi mržnja bila recipročna.Pa jel o tome treba da mislimo ili da se setimo npr.Daše Drndić koja je svoj život posvetila borbi protiv fašizma,proganjana sa obe strane.Svaka čast ovom umetniku.
    (Lu, 17. avgust 2022 11:50)

    Четника је било и Словенаца и Хрвата.
    (Јабучило, 17. avgust 2022 13:06)

    # Link komentara

  91. Ajd stavi sledecu ploču na Terazije, pa da vidimo.?
    (bvlog, 17. avgust 2022 13:02)

    # Link komentara

  92. . Ja sam u nekoliko navrata tu kod meme sreto Hrvate i sa njima sam poprico nesto malo kratko neobavezno. Hrvati glume neku ljubaznost, pristojnost a verujte vidi im se u ocima i pokretima da mrze Srbiju. Oni to pokusavaju da prikrijiu i prekriju, ali od mene to ne mogu da skariju. Ja naravno nisam pravio nikakve probleme.
    Kod mog ujaka Hrvati cesto dolaze u kupovinu. Ja ga pitam i sta mislis o Hrvatima ??? On meni kaze, a sta da ti kazem, znas i sam.
    (Novi Sad, 17. avgust 2022 12:08) # Link komentara


    Hahahahahaha

    Ajde, kad ti nisi prikrio i prekrio, što misliš o Hrvatima, a glumio ljubaznost 😂😂😂😂

    Ni ujaku se nisi mogao povjeriti iskreno, a kamoli češ nekom Hrvatu, hahahah
    Čudi me da nisi naglasio kako ti ne mrziš nikoga, i potvrdio s onom: "pametnom dosta" 😂😂😂
    (Mate, 17. avgust 2022 13:02)

    # Link komentara

  93. Lule volija bi da je tako, misliš da znaš jel? E pa nije i nemaš pojma, al tješi se to ništa ne košta.
    (Dalmoš, 17. avgust 2022 13:02)

    # Link komentara

  94. Hrvati su potrosna roba poput Ukrajinaca i ostalih bot naroda i korisnih idiota koji su izmislili svoju proslost i zive u iluzijama poput dusevnih bolesnika. Samo sto dalje od njih braco Srbi, karma im je uzasna i ko zna sta ih tek ceka. Pa oni zive u drustvu u kom ne smeju da priznaju da govorimo isti jezik ma kako ga zvali i da nosimo ista prezimena...meni je to zalosno. A istorija je jasna svima i izvor te njihove mrznje je jasan svima, labilni identitet bez istorijske osnove, ista boljka kao kod Milogoraca, ultra Bosnjaka i konvertita Ukrajinaca u odnosu na Ruse. Sve je to iz iste kuhinje zakuvano kroz vekove ali evo doslo vreme denacifikacije, na istoku sunce izlazi.
    (bruder, 17. avgust 2022 13:00)

    # Link komentara

  95. Ja se samo pitam zašto oni nas ne vole? Zašto nas niko ne voli? Da nije zbog Vukovara,Srebrenice i dr? Pitam za dugara.
    (Radeka Mito, 17. avgust 2022 13:00)

    # Link komentara

  96. Mi Bunjevci smo dokaz da Hrvat se može složiti sa Srbinom! Branili Evropu od Turaka i zajedno zaslužni što je Vojvodina srpska pokrajina. Olovo plutalo...
    (Bunja, 17. avgust 2022 10:41)

    Kakve veze imaju Bunjevci sa Hrvatima!?
    (Žmuga, 17. avgust 2022 12:59)

    # Link komentara

  97. Doći će i taj čupavi na splavove.
    (luka, 17. avgust 2022 12:54)

    # Link komentara

  98. 13 generala Srba je bilo u NDH vojsci.
    (MR, 17. avgust 2022 11:43)

    Nikakvih generala Srba nije bilo u ustaškoj vojsci. Zakonom je bilo zabranjena služba u vojsci NDH Srbima i Jevrejima. Istorija se ne uči iz internetskih tabloida, već iz knjiga i arhivske građe.

    Kakva je bila priroda ustaškog koljačkog pokreta najbolje govore rečenice iz autobiografske knjige "Sjećanja" Meša Selimovi'a koji je o razlozima odlaska u partizane napisao ovo:

    "Užasan genocid koji su ustaše počele da sprovode protiv Srba u Bosni i Hercegovini, nečuveni zločini na koje se uho teško moglo naviknuti jer takvo masovno varvarstvo nije bilo poznato u istoriji, stradanje čitavih srpskih krajeva, zatiranje svega živog, sve je to natjerivalo čovjeka da se odredi, ili da se suprostavi ili da se demorališe. Za mene je to bilo pitanje humaniteta: da nisam prišao revoluciji, da se nisam suprostavio zločinima, nikad više ne bih mogao sebe da poštujem. A živjeti bez samopoštovanja nije lako."
    (edukacija, 17. avgust 2022 12:53)

    # Link komentara

  99. nije svaki hrvat ustasa ali je svaki ustasa hrvat mislite o tome
    (srbin, 17. avgust 2022 10:49


    Nije svaki Srbin četnik ali je svaki četnik Srbin ....razmisli o tome
    (Čaša napola puna ili napola prazna ?, 17. avgust 2022 12:52)

    # Link komentara

  100. nije svaki hrvat ustasa ali je svaki ustasa hrvat mislite o tome
    (srbin, 17. avgust 2022 10:49)

    Od ukupno 93 generala, u Pavelićevoj ustaškoj službi bilo je čak 13 srpskih oficira. Gotovo svi su bili na važnim položajima, neki su dobili najviša državna odlikovanja za zasluge, a većina je nakon rata prošla bolje od najviših hrvatskih funkcionera.
    (Luka, 17. avgust 2022 12:50)

    # Link komentara

  101. Bunja šaljem ti veliki pozdrav zbog tog šta si napisa. Znam nekoliko vojvođanskih Hrvata Bunjevaca koji su doselili u Hr upravo radi toga šta su im minjali identitet i uvjeravali ih da nisu Hrvati nego zasebni entitet. Još jednom veliki pozdrav i hvala šta čuvate svoje i naše. Ne dajte se, virujen da vam nije lako.
    (Bunjevac=Hrvat, 17. avgust 2022 12:50)

    # Link komentara

  102. I to se desava u clanici EU na koju nam zapad porucuje da se ugledamo na putu ka istoj EU. Ovaj snimak poslati svim clanovima EK u EU i svim poslanicima u EP
    (Realko, 17. avgust 2022 12:48)

    # Link komentara

  103. I to se desava u clanici EU na koju nam zapad porucuje da se ugledamo na putu ka istoj EU. Ovaj snimak poslati svim clanovima EK u EU i svim poslanicima u EP
    (Realko, 17. avgust 2022 12:47)

    # Link komentara

  104. I to se desava u clanici EU na koju nam zapad porucuje da se ugledamo na putu ka istoj EU. Ovaj snimak poslati svim clanovima EK u EU i svim poslanicima u EP
    (Realko, 17. avgust 2022 12:47)

    # Link komentara

  105. Mi Bunjevci smo dokaz da Hrvat se može složiti sa Srbinom! Branili Evropu od Turaka i zajedno zaslužni što je Vojvodina srpska pokrajina. Olovo plutalo...
    (Bunja, 17. avgust 2022 10:41)

    Kakve vi Bunjevci imate veze sa hrvatima?????
    (Prsan, 17. avgust 2022 12:45)

    # Link komentara

  106. Umetnik mora biti zdrav ,a očigledno,nije, teško je odvojen od stvarnosti i iz istorije(povijesti) ništa nije naučio !
    (Superhik, 17. avgust 2022 12:43)

    # Link komentara

  107. Kako tom mladom covjeku fali zdravog kucnog odgoja a i ocito da ima upitnu kolicinu inteligencije u sebi.
    Kojim on pravom unistava nesto, sto njemu uopce ne pripada?
    Taj mladic je umno bolestan i preporucio bih mu ljecenje!
    (Mladic je umno bolestan, 17. avgust 2022 12:32)

    # Link komentara

  108. Previše zatrovano da bi pozitivno razmišljalo !
    Žalosno
    (Marko, 17. avgust 2022 12:31)

    # Link komentara

  109. Samo znak da je Dara snimljena prekasno, da je nisu pogledali svi ili nisu to vec znali. Pa recite onoj deci i njihovoj nerodjenoj da vam je dosta mrznje.
    (ixx, 17. avgust 2022 12:28)

    # Link komentara

  110. Потурају се помирења,а границу померају на Дрину.Па не правите од Срба зомбије.Јасеновац је огледало хрвата.То су они,"културни" запад.
    (a, 17. avgust 2022 12:26)

    # Link komentara

  111. bravo za "mladica"!!!!
    (?, 17. avgust 2022 12:25)

    # Link komentara

  112. Eto dokaza da olovo plivati NE MOŽE!
    (Staka Zulu, 17. avgust 2022 12:20)

    # Link komentara

  113. @Milorad Čakardić
    Морам да признам да си ти прави "Србин".
    (Рајко, 17. avgust 2022 12:18)

    # Link komentara

  114. Kada već tako pričate, bilo bi lepo i fer da im vratite pasoš i odreknete se državljanstva zemlje o kojoj nemate lepo mišljenje, niti živite u njoj. Isto bih Vam rekao i da imate srpsko državljanstvo, a živite u HR i ovako pričate o Srbiji.
    (Robert, 17. avgust 2022 11:04)

    Susjed, ne vidiš šumu od drveta. Vidim da ti odobravaš ovakav ustašluk.

    Čuj da vrati pasoš i odrekne se državljanstva, samo zato što ovo država Hr odobrava, isto kao i nacistički pozdrav ZDS.
    (Za Dablin spremni, 17. avgust 2022 12:17)

    # Link komentara

  115. srbi, šta vam nije jasno. hrvati preziru sve što ima veze sa srbijom već decenijama, a glupi srbi zamišljaju da su 'ih političari zavadili'. ne. hrvati ne žele srbe
    ([], 17. avgust 2022 12:17)

    # Link komentara

  116. zato nikad ne bih isao u HR ni na admor ni na večeru. odlična zemlja da se sto prije stigne iz bosne u sloveniju . me ne je strah zaustaviti u HR
    (cg123, 17. avgust 2022 12:15)

    # Link komentara

  117. Kakve veze imaju Hrvati sa Drinom?
    (beogradski, 17. avgust 2022 11:30)

    Zato što sve do Drine smatraju Hrvatskom. Pa dobro, svakom njegovi snovi!
    (Staka Zulu, 17. avgust 2022 12:12)

    # Link komentara

  118. Mnogi srbi su veci starosedeoci u hrvatskoj od mnogih hrvata...
    (Mirko, 17. avgust 2022 12:10)

    # Link komentara

  119. e jesi karakter...obraz k'o opanak, 17. avgust

    Vidis da nemas pojma o zivotu i ako ima Hrvatski pasos ne moze glasati tamo jer nema prebivaliste tj licnu kartu u HR nego u Srb.Ja to znam jer isto imam oba pasosa po ustavnom pravu, ne brini se nece Srbi doci glasati protiv tvog HDZ-a opusteno.
    (ch, 17. avgust 2022 12:09)

    # Link komentara

  120. Nikada ne kupujem apsolutno ništa hrvatsko nikada ne prolazim kroz Hrvatsku nikada tamo na "odmor".....svakom svoje pa kako kome bude.
    (B.I.G,

    lukav si! zapravo više podmukao ali niko ti ništa ne može prigovoriti , gledaš svoju korist i ne mrziš nikog.
    (Kočiz, 17. avgust 2022 11:02)

    Zasto je podmukao?! I idiot zna sta su Hrvati radili Srbima u 2. Sv. ratu, pa Oluja, pa i danas napadi na Srbe turiste, i opet po ko zna koji put ovde covek potvrdio da mrzi Srbe ... i sada je covek podmukao sto ne zeli svoju porodicu da vodi tamo gde ga ljudi mrze i gde mu zele zlo!?
    (Shonzi, 17. avgust 2022 12:09)

    # Link komentara

  121. Sačuvaj me Bože hrvatske kulture i srpskog junaštva
    (bora_rakijaš, 17. avgust 2022 12:08)

    # Link komentara

  122. Nadam se da ce ovo sto se desilo osvestit one Srbe koji razmisljaju zadnjicom a ne glavom. Ja sam u nekoliko navrata tu kod meme sreto Hrvate i sa njima sam poprico nesto malo kratko neobavezno. Hrvati glume neku ljubaznost, pristojnost a verujte vidi im se u ocima i pokretima da mrze Srbiju. Oni to pokusavaju da prikrijiu i prekriju, ali od mene to ne mogu da skariju. Ja naravno nisam pravio nikakve probleme.
    Kod mog ujaka Hrvati cesto dolaze u kupovinu. Ja ga pitam i sta mislis o Hrvatima ??? On meni kaze, a sta da ti kazem, znas i sam.
    (Novi Sad, 17. avgust 2022 12:08)

    # Link komentara

  123. Letujem u Hrvatskoj preko 15 godina. Nikad ama baš ni jednu neugodnost nisam doživeo, ni ja ni moja porodica, a letujemo baš u Dalmaciji (Primošten, Vodice, Zadar). Samo ću da kažem, najbolje da zbog političara, novinara i ostalih huškača prestanem da idem na prelepo Hrvatsko more, jesam onda pravi Srbin koji je uspeo u životu?
    (Milorad Čakardić, 17. avgust 2022 10:39)
    Jel si bio u Grčkoj? Nećeš verovati, imaju pesak na plažama.
    (Sirotinja, 17. avgust 2022 12:05)

    # Link komentara

  124. Ako verujete da umetnost ne zna za granice - pošaljite je u Hrvatsku.
    (UnrealEngine, 17. avgust 2022 12:04)

    # Link komentara

  125. ,,Za ljubav, ne za mrznju, ja sam stvorena!" (Antigona)
    (Ivan NK, 17. avgust 2022 12:02)

    # Link komentara

  126. Sva sreća ovog sveta jeste da je većina ljudi za ratove da bi ginuli.
    (002211, 17. avgust 2022 11:59)

    # Link komentara

  127. Najlaksa stvar u zivotu je izbeci Hrvatsku. Ja u zivotu nisam bio u Hrvatskoj, a bio sam po citavoj Evropi i Aziji. Uvek uzivam kad razlupaju nekog sa BG tablicama koji "bas hoce tamo."
    (Milan, 17. avgust 2022 11:59)

    # Link komentara

  128. Ko nas zavadi...
    (Saša, 17. avgust 2022 11:57)

    # Link komentara

  129. Tako negde,kad olovo bude plivalo,slozice se :(
    (Pajdo, 17. avgust 2022 11:57)

    # Link komentara

  130. Glup mladi dalmatinac, sta reci nego da nema pojma sasvim u pravu je ovaj covek.
    (Daleka vam kuca, 17. avgust 2022 11:56)

    # Link komentara

  131. Ljudi smo istog mentaliteta, istih imena, slusamo istu muziku i valjamo se kad cujemo iste viceve. Ali isto tako smo imali priliku posle dva svjetska i jednog gradjanskog rata da vidimo sta ustvari jedni o drugim mislimo. Zalosno ali istinito.
    (brod, 17. avgust 2022 11:52)

    # Link komentara

  132. Na Bracu su Srbi dobrodosli. Ima nas mnogo ovde.
    (Milutin, 17. avgust 2022 11:51)

    # Link komentara

  133. nije svaki hrvat ustasa ali je svaki ustasa hrvat mislite o tome
    (srbin, 17. avgust 2022 10:49

    Sad Hrvati mogu da menjaju reči u četnik i Srbin da bi mržnja bila recipročna.Pa jel o tome treba da mislimo ili da se setimo npr.Daše Drndić koja je svoj život posvetila borbi protiv fašizma,proganjana sa obe strane.Svaka čast ovom umetniku.
    (Lu, 17. avgust 2022 11:50)

    # Link komentara

  134. (Mirko, 17. avgust 2022 10:59)
    Mirko fali ti samo Slavko pa da zapucate. Kod tebe je istorija bas onako ali bas prosta racunica... Ni traga od uzrocnika istorijskih dogadjaja, samo sled... Pa nije istorija matematika druze. Procitaj malo vise istorijske literature ali prave a ne ove od '91g.
    (mokisa, 17. avgust 2022 11:50)

    # Link komentara

  135. Covek koji je razbio plocu je primitivac. Zalim sve te ljude koje sam video na snimku. Svet je sve gore mesto za zivot.
    (Djoka, 17. avgust 2022 11:44)

    # Link komentara

  136. Znači, nisu se složili...
    (:(, 17. avgust 2022 11:21)

    Pošto su na snimku većina Hrvati, ti bi bio u pravu jedino ako je ovaj što je razbio ploču Srbin.
    (GoranH, 17. avgust 2022 11:43)

    # Link komentara

  137. nije svaki hrvat ustasa ali je svaki ustasa hrvat mislite o tome
    (srbin, 17. avgust 2022 10:49)

    13 generala Srba je bilo u NDH vojsci.
    (MR, 17. avgust 2022 11:43)

    # Link komentara

  138. Srbi su naseljavali Dalmaciju dok većina nije prešla u Hrvatijance(pokatoličene Srbe)otuda ova ideja.
    (veljko, 17. avgust 2022 11:42)

    # Link komentara

  139. Hrvati se ovim, jednostavno, ne bave... Nije 1980. Šta će mu ovo, nepotrebno.
    (Konfeder i EU, 17. avgust 2022 11:42)

    # Link komentara

  140. Bolje i iskrenije bi bilo da je napisao; Kad se Hrvat i Srbin slože, krv poteći množe!
    Niti jedna druga dva "bratska" naroda nisi počinili zločina jedni prema drugima kao što su Srbi i Hrvati! ČINJENICA!
    (zgubidan, 17. avgust 2022 10:50)

    Preciznije Hrvati su uradili monstruozan genocid u NDH nad Srbima a Srbi su ih prethodno oslobodili od Austrije i smatrali ih braćom. Hrvati su zločinci i narod Mržnje i ovakvi prizori su tamo svakodnevica ... desi se da pokoji bude objavljen ali oni su stalno ovakvi.
    (Rebus, 17. avgust 2022 11:39)

    # Link komentara

  141. Letujem u Hrvatskoj preko 15 godina. Nikad ama baš ni jednu neugodnost nisam doživeo, ni ja ni moja porodica, a letujemo baš u Dalmaciji (Primošten, Vodice, Zadar). Samo ću da kažem, najbolje da zbog političara, novinara i ostalih huškača prestanem da idem na prelepo Hrvatsko more, jesam onda pravi Srbin koji je uspeo u životu?
    (Milorad Čakardić, 17. avgust 2022 10:39)

    Meni da plate da idem u Hrvatsku ne bih isao. To sto te niko nije dirao je tebi dovoljno da ides kod onih koji te mrze iz dna duse. Koji svake godine slave ubijanje Srba, ne samo 90-ih, vec i koljace i dogadjaje iz WWII. Na zalost Srbija je puna takvih kao sto si ti, i zato nam je buducnost crna da crnja ne moze biti.
    (igor, 17. avgust 2022 11:38)

    # Link komentara

  142. nije to umjetnik nego provokator
    (marko dalmatinac 46, 17. avgust 2022 11:38)

    # Link komentara

  143. @Bolje i iskrenije bi bilo da je napisao; Kad se Hrvat i Srbin slože, krv poteći množe!
    Niti jedna druga dva "bratska" naroda nisi počinili zločina jedni prema drugima kao što su Srbi i Hrvati! ČINJENICA!
    (zgubidan, 17. avgust 2022 10:50)

    Ako bi mogao da malo elaboriras to izjednacavanje zlocina? Koji su to masovni i strasni zlocini pocinjeni nad Hrvatima od strane Srba? Ono tipa par hiljada zaklanih, neki logori za decu, konc logori za civile Hrvate?
    (Vanja, 17. avgust 2022 11:36)

    # Link komentara

  144. Hrvat sam i potpuno se slazem sa deckom iz Omisa. Cemu te table na cirilici, poruke, srbin,hrvat,sloga....Kako bi prosla tabla nasred Beograda na albanskom jeziku, "Kad se srbin i albanac sloze i olovo plivat moze!"? Vi ste srbi i budite u Srbiji, mi smo Hrvati i biti ceko u Hrvatskoj. Pivjest nam je krvava i jos nije rijesen problem nestalih i ratne odstete. To je misljenje prosjecnog HRVATA!
    (Hrvatska- Pula, 17. avgust 2022 11:35)

    # Link komentara

  145. Jedan jadan purger u Omisu.
    (Dule, 17. avgust 2022 11:35)

    # Link komentara

  146. Kako se vise ne umorimo od ove price Srbija - Hrvatska?!?
    I kome je jos uvek ova prica zanimljiva? I zasto?
    (Marko Grgic, 17. avgust 2022 11:34)

    # Link komentara

  147. Bolje bi im bilo da prođu kroz težak i bolan proces pomirenja i opraštanja. Da ustanove buduće međusobne odnose da se teško u budućnosti sukobe

    Neka se i jedni i drugi sete kada im je bilo najbolje i kada su bili najjači?

    Mladi ljudi nisu krivi, nema ko da im objasni.
    (Dejan, 17. avgust 2022 11:34)

    # Link komentara

  148. Kakve veze imaju Hrvati sa Drinom?
    (beogradski, 17. avgust 2022 11:30)

    # Link komentara

  149. U Dalmaciji su Srbi i Hrvati nekada davno bili složni. U 14. Veku za vreme Mletačke republike je masa stanovništva pokatoličeno. Nekada su postojali Srbi katolici, čak je bilo i fratara, postoje prepiske sa pravoslavnom crkvim gde ih SPC nije priznavala, govoreći, ne možeš biti Srbin a katolik. Sad su svi ti Srbi, Hrvati. Ista imena i prezimena imaju ali je vera učinila svoje.
    (Aca, 17. avgust 2022 11:29)

    # Link komentara

  150. @zgubidan gde se nalazi u Srbiji stratiste Hrvata slicno Jasenovcu?
    (kejto, 17. avgust 2022 11:25)

    # Link komentara

  151. Šta je taj nepoznati umjetnik htio to je pitanje? Da li in iskreno vjeruje u to što je naoisao ili je to uradio upravo zbog reakcije koju je i očekivao pa da to iskoristi da dođe u medije? Nadam se da sve skupa nije dogovoreno i da razbijač ploče nije dio dogovorenog perfomansa, mada me ni to ne bi iznenadilo. Pojedinci se ne libe ničega da dođu do svog cilja.
    (skeptik, 17. avgust 2022 11:24)

    # Link komentara

  152. Kakve veze ima ovaj natpis na ploci i Srbi sa Omisem. Isto kao da je postavio isti natpis u srcu Sumadije. Ova ploca u Omisu relevantna je isto koliko su relevantni Hrvati u Sumadiji.
    (Mario, 17. avgust 2022 11:23)

    # Link komentara

  153. Znači, nisu se složili...
    (:(, 17. avgust 2022 11:21)

    # Link komentara

  154. nije svaki hrvat ustasa ali je svaki ustasa hrvat mislite o tome
    (srbin, 17. avgust 2022 10:49) # Link komentara

    Па не баш, рецимо Бобек јесте био Хрват, али Матекало је био Чех.

    Било је и Срба усташа али мало. Додуше њих су партизани по кратком поступку...
    (Алекса, 17. avgust 2022 11:20)

    # Link komentara

  155. nije svaki hrvat ustasa ali je svaki ustasa hrvat mislite o tome

    @(srbin, 17. avgust 2022 10:49)




    Ni to opet nije tačno i velika je nepravda što se sva ustaška nepočinstva svaljuju samo na hrvate, naime među ustašama je svojevremeno bilo i na desetine i desetine hiljada bosanskih muslimana, tačno je da su se oni tada u to vreme izjašnjavali kao hrvati, ali danas tih hrvata islamske veroispovesti više nema, a njihovi potomci se nalaze među nama i trenutno se deklarišu kao bošnjaci tako da zaista ne bi bilo fer da se odgovornost za genocid nad Srbima u NDH svaljuje samo na hrvate, a da SE oni koji malo, malo pa promene svoj identitet prave da su nekakva nevinašca!
    (Hammer, 17. avgust 2022 11:19)

    # Link komentara

  156. Pokvari mi lepe uspomene na Omis.
    (Hrundi Bakshi, 17. avgust 2022 11:18)

    # Link komentara

  157. Bolje i iskrenije bi bilo da je napisao; Kad se Hrvat i Srbin slože, krv poteći množe!
    Niti jedna druga dva "bratska" naroda nisi počinili zločina jedni prema drugima kao što su Srbi i Hrvati! ČINJENICA!
    (zgubidan, 17. avgust 2022 10:50) navedi mi te zlocine Srba nad Hrvatima, koji se mogu porediti sa zlocinima Hrvata prema Srbima! Nikada tu ne moze da ide znak jednakosti iz pijateta prema srpskim zrtvama koje su na najmonstruoznije nacine pogubljene od strane Hrvata. Zato molim te prodji se te patetike.
    (Srdjan, 17. avgust 2022 11:17)

    # Link komentara

  158. Smeta mu cirilica, a ne smetaju mu verovarno pare za izlete od srpskih turista posto vidimo da radi u turistickoj agenciji .
    (Joca, 17. avgust 2022 11:12)

    # Link komentara

  159. (e jesi karakter...obraz k'o opanak, 17. avgust 2022 10:43)

    Е добро је кад ви Хрвати знате за образ и имате карактер... Лепо је Дучић говорио...
    (kimikg, 17. avgust 2022 11:12)

    # Link komentara

  160. Slažem se sa tim apsolutno da ostane sa druge strane Kupe., kao zona za otpad
    (F. Z., 17. avgust 2022 11:10)

    # Link komentara

  161. Drzavljanin sam Hrvatske ali mi je drago svaki dan sto tamo ne zivim.
    (Ivan, 17. avgust 2022 10:02)

    Ja sam državljanin Hrvatske i svaki dan jedva čekam da te ne vidim.
    (denis, 17. avgust 2022 11:09)

    # Link komentara

  162. E zato Hrvatsku treba koristiti samo kao tranzitnu destinaciju i izaci iz prevoznog sredstva samo kada zelim da svojim izlucevinama doprinesem njihovom boljitku, uostalom svi ovde hvale iskrenost, pa eto, ja najiskrenije mislim da u Hrvatsku treba ici samo zbog wc-a.
    (zebra, 17. avgust 2022 11:09)

    # Link komentara

  163. Da tebi i takvima objašnjavam sta
    je umetnost i fikcija ne pada mi na pamet.
    Podrška za umetnika i umetnost.
    Podrška za mlade ljude koji žele da žive i uživaju.
    (Uros, 17. avgust 2022 10:44)

    Објасни мени. И реци ми, да ниси мало замутио границу између уметничког дела и политичке објаве?
    (Јабучило, 17. avgust 2022 11:06)

    # Link komentara

  164. Drzavljanin sam Hrvatske ali mi je drago svaki dan sto tamo ne zivim.Da ne bude zabune, nisam iskoristio njihov pasos da odem u neku trecu zemlju - ponosno zivim i radim u Srbiji.
    (Ivan, 17. avgust 2022 10:02)

    Kada već tako pričate, bilo bi lepo i fer da im vratite pasoš i odreknete se državljanstva zemlje o kojoj nemate lepo mišljenje, niti živite u njoj. Isto bih Vam rekao i da imate srpsko državljanstvo, a živite u HR i ovako pričate o Srbiji.
    (Robert, 17. avgust 2022 11:04)

    # Link komentara

  165. Ako mislite da su srbi samo sa desne obale Drine, grdno se varate.
    (YUGO TEMPO 1.1, 17. avgust 2022 11:04)

    # Link komentara

  166. Олово није пропливало.
    (Јабучило, 17. avgust 2022 11:03)

    # Link komentara

  167. Nikada ne kupujem apsolutno ništa hrvatsko nikada ne prolazim kroz Hrvatsku nikada tamo na "odmor".....svakom svoje pa kako kome bude.
    (B.I.G,

    lukav si! zapravo više podmukao ali niko ti ništa ne može prigovoriti , gledaš svoju korist i ne mrziš nikog.
    (Kočiz, 17. avgust 2022 11:02)

    # Link komentara

  168. @ nije svaki hrvat ustasa ali je svaki ustasa hrvat mislite o tome
    (srbin, 17. avgust 2022 10:49)

    Misliš?

    Ajde proguglaj malo "Srbi u vojsci NDH" pa se možda iznenadiš....
    (Hrvoje, 17. avgust 2022 11:01)

    # Link komentara

  169. Moj utisak je da Hrvati i Srbi nisu prijateljski narodi. To nije tako bilo u davnoj prošlosti ali u zadnjih 100-150 godina odnosi su daleko od idiličnih. Hrvati doživljavaju Srbe kao hegemoniste i tlačitelje, kao neprijatelje Hrvatske drzave i neprijatelje hrvatstva kao takvog. Srbi pak Hrvate dozivljavaju kao neprijatelje bilo kakve Jugoslavije koja za Srbe ustvari predstavlja veliku Srbiju i dominaciju Srba. Prvo Srbi Hrvatima ubiju Radića i drugove, a onda Hrvati sa Makedoncima Srbima ubiju kralja. i još raznih naknadnih međusobnih zločina (crna ruka, bela ruka, cetnici, ustase, partizani, ratovi 90-ih, propaganda itd.). Ali... Ali to ne znači da Hrvat i Srbin ne mogu pojedinacno biti dobri i odani prijatelji. Pojedinačno prijateljstvo je uvijek moguće i postoji i danas, jer ljudi kad se upoznaju i kad vide kakav je neko čovjek naravno da se zblže i poštuju. Ako je neko pošten, fer, pristojan, normalan nacionalnost nije prepreka za istinsko prijateljstvo, kumstvo i bliske obiteljske veze. Dok politiku interesira nesto drugo. Ali i politika bi morala jednog dana doći na poziciju fer odnosa i fer suradnje. A to je postivanje granica, poštivanje prava manjine i pošten odnos prema povijesti i činjenicama. Mora se odmaknuti od propagande i selektivne “istine”, mora se sagledati cjelovita istina i izliječit odnos dva naroda. To će se dogoditi ali ne tako brzo. I Hrvati i Srbi bit če najnormalniji susjedi i komšije.
    (Mirko, 17. avgust 2022 10:59)

    # Link komentara

  170. "Ali nisu svi isti..." Nisu, ali više je loših.
    (Ns, 17. avgust 2022 10:59)

    # Link komentara

  171. Nista novo u Republici Hrvatskoj.
    Moguce da je doticni iz Bosne, dosta ih u ovom periodu radi tamo.
    Poenta price je, vecito ce biti klosar upravo zbog te mentalne barijere u glavi.
    Dok drugi idu na Mars, Balkanci svecano otvaraju semafore.
    Trebalo bi se zapitati zasto.
    (ma da, 17. avgust 2022 10:52)

    # Link komentara

  172. Drzavljanin sam Hrvatske ali mi je drago svaki dan sto tamo ne zivim.Da ne bude zabune, nisam iskoristio njihov pasos da odem u neku trecu zemlju - ponosno zivim i radim u Srbiji.
    (Ivan, 17. avgust 2022 10:02)

    Naravno kad smo ekonomski tigar, ko bi i poželeo da živi van Srbije u takvim uslovima.
    (Robert, 17. avgust 2022 10:51)

    # Link komentara

  173. Bolje i iskrenije bi bilo da je napisao; Kad se Hrvat i Srbin slože, krv poteći množe!
    Niti jedna druga dva "bratska" naroda nisi počinili zločina jedni prema drugima kao što su Srbi i Hrvati! ČINJENICA!
    (zgubidan, 17. avgust 2022 10:50)

    # Link komentara

  174. nije svaki hrvat ustasa ali je svaki ustasa hrvat mislite o tome
    (srbin, 17. avgust 2022 10:49)

    # Link komentara

  175. Ogroman RESPEKT i PODRSKA za ovog mladog Hrvata. Decko ZNA gde su granice pristojnosti. Cela ta Beograd pristojnityyy prica mi je na nos izasla! Zna se kakva interakcija moze da bude - mozemo zajedno da pravimo pare, ali NE ZOVEMO SE U GOSTE! Sta ce mi oni u mojoj drzavi, a i sta cu im ja u njihovoj? Ne podnosimo i se TACKA! A vi bumeri mozete da penite koliko hocete - ja bih ovako nesto ISTO uradio da je postavljeno u Beogradu kao nekakav kvazi-intelektualni performans. Krug dvojke tesko da ce ovaj reality check da prezivi. Zivela realpolitika, zivele JASNO odredjene granice, i zivela ZDRAVA doza nepoverenja. Ne mrzimo se mi bas bezveze - za sve postoji razlog.
    (PODRSKA, 17. avgust 2022 10:03)
    Nažalost ovakvih glupana na svetu mnogo ima...
    Zapravo, upravo se mrzite baš bezveze:)
    (deki, 17. avgust 2022 10:49)

    # Link komentara

  176. Slazem se sa tim mladicem, mi bi sve svoje trebali drzati sa ove strane Drine i nikad ne ici tamo. Moramo priznati da su Hrvati veoma iskreni i dosledni u svojoj fanaticnoj mrznji prema Srbima.
    Nazalost ima mnogo onih koji i pored ovakvih mladica idu tamo, valjda neki nas mazohizam i autosovinizam.
    (Ja, 17. avgust 2022 09:57)

    Mislim da mesas normalan narod na obe strane sa takvima kao što je on i ti. Vi ste isto, samo ste različitih nacionalnosti. Normalni ljudi su u većini, ali ovi loši su glasni. Kad otvoriš novine videćeš dve lepe vesti u dnu neke strane, ali na naslovnoj ces videti kako je neko ubio nekog, neku svadju i slično, jer to je vest koja privlači više pažnje. Tako i ovo. 80% normalnih ljudi ali vas 20% koji su opterećeni nacionalizmom,mržnjom prema svima oko sebe, prema gejevima, prema zapadu (iako 95% vas kada pobegne iz Srbije ide na taj truli zapad a ne kod braće Rusa)...bitno je da se mrzi, da se tome uče i deca, samo nek budu veliki vernici, srbi, navijači, neka mrze sve u okruženju i to je vas doprinos civilizaciji.
    (Navijacka grupa popovi, 17. avgust 2022 10:49)

    # Link komentara

  177. zapadne vrednosti..
    (Obrad, 17. avgust 2022 10:49)

    # Link komentara

  178. Kroz Beograd će uskoro marširati pederi iz cele EU,pa čak i iz Croatie ali jadni,uplašeni,ulizica Srbin neće smeti da pisne bez odobrenja velikog vođe.
    (Što te biju ovi dobri ljudi, 17. avgust 2022 10:45)

    # Link komentara

  179. Ogromna podrška i respekt za ovog mladog Hrvata. Zna gde su granice pristojno sti...
    @podrska

    Da su ovi tvoji preci i preci ovog mladog Hrvata znali gde je granica pristojnosti nikada rata ne bi bilo.
    Ipak je ovo Balkan gde se stvari rešavaju razbijanjem i ubijanjem.
    Da tebi i takvima objašnjavam sta
    je umetnost i fikcija ne pada mi na pamet.
    Podrška za umetnika i umetnost.
    Podrška za mlade ljude koji žele da žive i uživaju.
    (Uros, 17. avgust 2022 10:44)

    # Link komentara

  180. Poštujem iskrenost više od bilo čega.Nikada ne kupujem apsolutno ništa hrvatsko nikada ne prolazim kroz Hrvatsku nikada tamo na "odmor".....svakom svoje pa kako kome bude.
    (B.I.G, 17. avgust 2022 10:44)

    # Link komentara

  181. Drzavljanin sam Hrvatske ali mi je drago svaki dan sto tamo ne zivim.Da ne bude zabune, nisam iskoristio njihov pasos da odem u neku trecu zemlju - ponosno zivim i radim u Srbiji.
    (Ivan, 17. avgust 2022 10:02) # Link komentara

    Državljanstvo/pasoš nosi određena prava i obveze u svakoj normanod državi...Što ne uzmeš Srpske dokumente kada ti HR nije mila?. Dakle, ti možeš glasati u HR npr., što ti ja nikako ne bih dozvolio, ne radi tvog stava prema matičnoj državi već zbog čiste logike (dakle, ovo se odnosi i na tebe, a i na Hrvate koji npr. žive u Argentini).
    Zašto bi ti imao pravo glasati u državi u kojoj niti živiš, a ono najbitnije - NE PLAĆAŠ POREZ.
    Dakle, pravo glasa i "nošenja dokumenata" se treba gledati isključivo prema činjenici GDJE PLAĆAŠ POREZ (bez obzira na nacionalnost). Zašto bi netko imao pravo izražavati svoj stav kako će biti meni u mojoj državi ako tu niti ne živi, a niti centa ne izdvaja za npr. infrastrukturu te iste države...Ukratko - ako ti HR ne odgovara - vrati dokumente i uzmi Srpske...ali da, kalkulant si...ako ti zagusti u Srbiji, iskoristit ćeš ti taj HR pasoš, koliko god ti omražen bio...
    (e jesi karakter...obraz k'o opanak, 17. avgust 2022 10:43)

    # Link komentara

  182. Drzavljanin sam Hrvatske ali mi je drago svaki dan sto tamo ne zivim.Da ne bude zabune, nisam iskoristio njihov pasos da odem u neku trecu zemlju - ponosno zivim i radim u Srbiji.
    (Ivan, 17. avgust 2022 10:02)

    moronu.
    (pusti, 17. avgust 2022 10:42)

    # Link komentara

  183. Mi Bunjevci smo dokaz da Hrvat se može složiti sa Srbinom! Branili Evropu od Turaka i zajedno zaslužni što je Vojvodina srpska pokrajina. Olovo plutalo...
    (Bunja, 17. avgust 2022 10:41)

    # Link komentara

  184. Letujem u Hrvatskoj preko 15 godina. Nikad ama baš ni jednu neugodnost nisam doživeo, ni ja ni moja porodica, a letujemo baš u Dalmaciji (Primošten, Vodice, Zadar). Samo ću da kažem, najbolje da zbog političara, novinara i ostalih huškača prestanem da idem na prelepo Hrvatsko more, jesam onda pravi Srbin koji je uspeo u životu?
    (Milorad Čakardić, 17. avgust 2022 10:39)

    # Link komentara

  185. ...da je postavljeno u Beogradu kao nekakav kvazi-intelektualni performans. Krug dvojke tesko da ce ovaj reality check da prezivi. Zivela realpolitika, zivele JASNO odredjene granice, i zivela ZDRAVA doza nepoverenja. Ne mrzimo se mi bas bezveze - za sve postoji razlog.
    (PODRSKA,

    Sve si ti dobro napisao ali iz svog ugla kao da te neko prisiljava na
    neko prijateljstvo. Misli sta hoces ali tvoj problem je sto ti zamjeras onim koji ne misle kao ti sto tebe i ostale koji tako misle
    jako pogadja. Dovoljno je reci da zamjerite mijesanim bracnim parovima. Ali to nije neki problem, ipak smo mi Balkanci kojim je uvijek drugi kriv a taj drugi nas uzima na nasu glupost.
    (Balkane moj, 17. avgust 2022 10:37)

    # Link komentara

  186. Bravo momce. Ovo bi trebalo da se pusta kao reklama u Srbiji za hrvatsko primorje, ne bi li shvatili da ne treba da letujemo tamo.
    (ja, 17. avgust 2022 10:34)

    # Link komentara

  187. Sada će neki drugosrbijanac da nas uči kako ovaj incident nije etnički motivisan, već je momak razbio tablu pošto ne voli ćirilični font, sa estetske strane :D
    (, 17. avgust 2022 10:32)

    # Link komentara

  188. Drzavljanin sam Hrvatske ali mi je drago svaki dan sto tamo ne zivim.Da ne bude zabune, nisam iskoristio njihov pasos da odem u neku trecu zemlju - ponosno zivim i radim u Srbiji.
    (Ivan, 17. avgust 2022 10:02)

    Vjeruj druže i nama je draže što ne živiš u državi koju na želiš poštovati i voljeti kao zemlju u kojoj si se rodio. Živ bio i svako ti dobro
    (Pravednik, 17. avgust 2022 10:32)

    # Link komentara

  189. Dalmos zna da mnogo više sa Srbima ima veze nego sa nekakvim Zagrebom, Varaždinom i Bjelovarom.
    Niđe veze između njih sem u religiji.
    Osećaju to katolici Dalmosi, Ličani i Hercegovci itekako. Znam ih dobro.
    (lule, 17. avgust 2022 10:31)

    # Link komentara

  190. Jošjedna lekcija (verujem, kao i prethodne, kod mnogih neće dati rezultate) iz bratstva & jedinstva i tolerancije, za one u fazonu: ma to je samo par budala ...
    (4An, 17. avgust 2022 10:31)

    # Link komentara

  191. Tako ce biti dok god se Srbija ne izvini ali iskreno i pocne objasnjavati svojim gradjanima da nije cilj bio branjenje Srba preko Drine nego stvaranje velike Srbije. Ako to Srbija nece Hrvate ne interesuje istok oni su okrenuti zapadu sad im se otvara i Sengen sto bi njih bilo briga za Srbiju i CG na istoku. Ne vode ih putevi ovamo
    (bokelj, 17. avgust 2022 10:28)

    # Link komentara

  192. Otrežnjenje za jugonostalgičare 276. put. Shvatite da koliko god da ima finih i dobrih, uvek će, bar za jedan, biti onih drugih. Skontajte to, već 30 godina vam treba
    (Šomi, 17. avgust 2022 10:28)

    # Link komentara

  193. Kladim se da se čupavi Dalmos preziva Dragojević, Ivanišević, Vučković, Popović, Milanović jer se takvi uvek moraju iznova dokazivati. Ako me razumete?
    (statuskan, 17. avgust 2022 10:28)

    # Link komentara

  194. simpaticno, samo ne znam kad to bilo?
    (olovo, 17. avgust 2022 10:27)

    # Link komentara

  195. Cemu ovakve provokacije.. Ovaj cirkus ide na stetu onoj nekolicini srba koji i dalje zive u hrvatskoj,apsolutno ne podrzavam ovakve provokacije, dosta ljudi je tamo poginulo da bi se ovako nesto radilo, hrvati su dosledni u svojoj mrznji i to je za respekt ali i za gadjenje!
    (Djidji, 17. avgust 2022 10:26)

    # Link komentara

  196. PTSP kao posljedica doživljenog užasa rata je raširen u HR. To je u HR priznata bolest i svi imaju pravo na zavidnu mirovinu i medikamente. No, ovakve stvari se ne mogu kontrolirati i vući će se godinama dok ta generacija poživi. Jasno da se njih ne može sankcionirati.
    (očekivano, 17. avgust 2022 10:24)

    # Link komentara

  197. A zasto sa druge strane Drine? Jel to oni Bosnu smatraju svojom zemljom? Nece bas biti.
    (Ogy, 17. avgust 2022 10:02)

    Nesto si se zbunio mislim, jedna strana su Bosna i Hrvatska, druga mi.
    (filip, 17. avgust 2022 10:24)

    # Link komentara

  198. Ogroman RESPEKT i PODRSKA za ovog mladog Hrvata. Decko ZNA gde su granice pristojnosti. Cela ta Beograd pristojnityyy prica mi je na nos izasla! Zna se kakva interakcija moze da bude - mozemo zajedno da pravimo pare, ali NE ZOVEMO SE U GOSTE! Sta ce mi oni u mojoj drzavi, a i sta cu im ja u njihovoj? Ne podnosimo i se TACKA! A vi bumeri mozete da penite koliko hocete - ja bih ovako nesto ISTO uradio da je postavljeno u Beogradu kao nekakav kvazi-intelektualni performans. Krug dvojke tesko da ce ovaj reality check da prezivi. Zivela realpolitika, zivele JASNO odredjene granice, i zivela ZDRAVA doza nepoverenja. Ne mrzimo se mi bas bezveze - za sve postoji razlog.
    (PODRSKA, 17. avgust 2022 10:03)


    Glup, gluplji.
    (Vasa, 17. avgust 2022 10:22)

    # Link komentara

  199. Ovaj postupak nije izraz mržnje već shvaćanje politički i kulturološki propalog koncepta. Tu ploču je o glavu trebao razbiti provokatoru, tzv kolekcionaru i ljubitelju umjetnosti.
    (Skakač na H5, 17. avgust 2022 10:19)

    # Link komentara

  200. Tačno ali olovo ne pliva, što je svima jasno.
    (Boža, 17. avgust 2022 10:19)

    # Link komentara

  201. Drzavljanin sam Hrvatske ali mi je drago svaki dan sto tamo ne zivim.Da ne bude zabune, nisam iskoristio njihov pasos da odem u neku trecu zemlju - ponosno zivim i radim u Srbiji.
    (Ivan, 17. avgust 2022 10:02)
    Lažeš samoga sebe i ne piše se treće zemlje već u zemlje EU. Ali ajmo reći da ti nisi, ali je zato ostalih 95% uzelo HR putovnicu da bi živjeli i radili po EU dakle puna vas Irska, Island, Njemačka, Austrija itd.
    (mario, 17. avgust 2022 10:19)

    # Link komentara

  202. Poštovanje za mladog momka, samo iskreno bez foliranja ljubavi i prijateljstva. Bolje mi reci otvoreno da me mrziš nego da me kao fora voliš a ustvari me potajno ne podnosiš.
    (filip, 17. avgust 2022 10:18)

    # Link komentara

  203. Šta očekivati u totalnoj provinciji, zvanoj Omiš u ovom slučaju.
    (bVb, 17. avgust 2022 10:18)

    # Link komentara

  204. Nisam za neko bratstvo i jedinstvo ali nisam ni za šovinizam i budalaštinu...I jedno i drugo nepotrebno.
    (nn12, 17. avgust 2022 10:17)

    # Link komentara

  205. od svih srba ovi hrvati najgori
    (ccc, 17. avgust 2022 10:15)

    # Link komentara

  206. nadojeni mrznjom prema Srbima.
    ne bih isao tamo sve i da mi dzabe daju u hotel sa 5 zvezdica.
    (Zappex, 17. avgust 2022 10:13)

    # Link komentara

  207. Hrvati uvek vole da naglase sa one strane Drine, čime naglašavaju da je Bosna navodno njihova, iako čine tek 10% njenog stanovništva a Bosna je po teritoriji jednaka Hrvatskoj.
    (Branko, 17. avgust 2022 10:10)

    # Link komentara

  208. Ko nas to bre zavadi?
    (Ko to tamo peva, 17. avgust 2022 10:09)

    # Link komentara

  209. A vala jadni su i ne kapiraju da ce bez rata to biti sve srbija opet kad se svi ptesele u berlin 😊
    (Stefan, 17. avgust 2022 10:09)

    # Link komentara

  210. Kakva ironija, baš sama poruka govori da je iluzorna i nemoguća.
    (dakiliz, 17. avgust 2022 10:08)

    # Link komentara

  211. Ovi pokatoličeni stvarno nisu normalni, ovo je već patologija.
    (klik, 17. avgust 2022 10:07)

    # Link komentara

  212. U koja provokacija. Baš me zanima šta je u glavi tih srba koji su njegovi prijatelji.
    (ff, 17. avgust 2022 10:06)

    # Link komentara

  213. Ovo treba da bude iznenadjenje i jos da zabrine ili rastuzi? Ma ajte molim vas, hvala cupavom dalmosu sto je pokazao i misljenje vecine srba.
    (Carapa10tidan, 17. avgust 2022 10:03)

    # Link komentara

  214. Ogroman RESPEKT i PODRSKA za ovog mladog Hrvata. Decko ZNA gde su granice pristojnosti. Cela ta Beograd pristojnityyy prica mi je na nos izasla! Zna se kakva interakcija moze da bude - mozemo zajedno da pravimo pare, ali NE ZOVEMO SE U GOSTE! Sta ce mi oni u mojoj drzavi, a i sta cu im ja u njihovoj? Ne podnosimo i se TACKA! A vi bumeri mozete da penite koliko hocete - ja bih ovako nesto ISTO uradio da je postavljeno u Beogradu kao nekakav kvazi-intelektualni performans. Krug dvojke tesko da ce ovaj reality check da prezivi. Zivela realpolitika, zivele JASNO odredjene granice, i zivela ZDRAVA doza nepoverenja. Ne mrzimo se mi bas bezveze - za sve postoji razlog.
    (PODRSKA, 17. avgust 2022 10:03)

    # Link komentara

  215. Drzavljanin sam Hrvatske ali mi je drago svaki dan sto tamo ne zivim.Da ne bude zabune, nisam iskoristio njihov pasos da odem u neku trecu zemlju - ponosno zivim i radim u Srbiji.
    (Ivan, 17. avgust 2022 10:02)

    # Link komentara

  216. A zasto sa druge strane Drine? Jel to oni Bosnu smatraju svojom zemljom? Nece bas biti.
    (Ogy, 17. avgust 2022 10:02)

    # Link komentara

  217. Slazem se sa tim mladicem, mi bi sve svoje trebali drzati sa ove strane Drine i nikad ne ici tamo. Moramo priznati da su Hrvati veoma iskreni i dosledni u svojoj fanaticnoj mrznji prema Srbima.
    Nazalost ima mnogo onih koji i pored ovakvih mladica idu tamo, valjda neki nas mazohizam i autosovinizam.
    (Ja, 17. avgust 2022 09:57)

    # Link komentara

  218. Srpska posla.
    (Alien, 17. avgust 2022 09:57)

    # Link komentara