1. Žalim što sam prvog puta odgledao Blade Runner(naravno original jer je nastavak shh..)sa nekih 25 godina a mogao sam to i mnogo ranije,najjači Sci-Fi film ikad...
    (Gagy, 30. decembar 2021 01:23)

    # Link komentara

  2. (Nbc, 24. novembar 2021 21:43)

    Niko ne omalovažava 5-6 sjajnih filmova koje je Ridli Skot napravio dok je bio vrhunski režiser. Doduše, treba malo da poznaješ flmove da bi znao da Gladijator ipak tu ne spada u najbolja dva, i da dotični već 20 godina nije taj vrhunski režiser koji je nekada bio.
    (Trt, 25. novembar 2021 15:19)

    # Link komentara

  3. Može neko da kaže da se ne slaže sa Skotovim mišljenjem. Ali reći da su njegovi filmovi loši samo potvrđuje koliko su filmski obrazovani zaluđenici Marvelom. Ridli da je samo napravio Gladijatora i Aliena. To su antologijski filmovi i spadaju u red filmova sa najvećim uticajem u kinematografiji.
    Činjenica je da su Marvelovi filmovi skupljači dolara bez neke umjetničke vrijednosti.
    (Nbc, 24. novembar 2021 21:43)

    # Link komentara

  4. Marvel studios - 4-5 dobrih filmova od 2008. godine
    Ridli Skot - ....
    (Trt, 24. novembar 2021 10:18)

    # Link komentara

  5. Imaš one wow filmove koji te obore sa nogu i rado ih ponovo gledaš, od Ridlija to su Alien, Blade runner, Gladiator a imaš i one kokice filmove. Za te filmove uzmeš kokice/naćose odeš uđeš u bioskop, nasmeješ se na koju glupu foru, vidiš koji efekat pojedeš ono što si uneo i 10 minuta posle filma zaboraviš da si i gledao uopšte ali ti je vreme prošlo brzo. E u tu grupu spadaju Marvel filmovi. I ne kažem da je to loše ali barem meni nije kvalitetno nego ubijanje vremena. Po meni je malo i šteta jer realno može se napraviti kvalitetan film sa temom superheroja (dokazao Nolan sa Betmen trilogijom), ima u stripovima dosta dobrih priča i kvalitetnih karaktera. Ali opet Marvel je pronašao zlatnu koku, pravu kombinaciju za filmove i drži se toga. Bio sam na poslednjim Avengersima u bioskopu, najeo se fino, ubio vreme. Od tad mi nije palo napamet da ih pustim još jednom da odgledam niti znam šta se dešavalo u filmu osim da je Iron man umro. Ali u pola noći da me pitaš za Gladijatora setio bih se u detalj svega. To je razlika u filmovima.
    (kxk, 24. novembar 2021 03:35)

    # Link komentara

  6. niko ne mora da gleda kome se ne sviđa. a nama kojima se sviđa lepo da imamo izbor. a ko smo mi svi kada uvek imamo potrebe da kazemo drugima sta je dobro sta nije
    (boban, 22. novembar 2021 21:12)

    Tako je, ali smeće ne mozeš da nazivaš cveće.
    (Борис Чак, 23. novembar 2021 19:52)

    # Link komentara

  7. Marvelovi filmovi nisu nikakav poseban domet kinematografije, ali jeste malo čudno što ih na zub uzimaju baš likovi koji decenijama nisu napravili ništa ni kreativno, ni pametno, ni zabavno.
    (Bojan, 23. novembar 2021 19:45)

    # Link komentara

  8. @lbna
    Ne znam zasto ali imam osecaj da je tebi Juzni vetar vrh? Marvelovi filmovi su filmovi za opustanje i razonodu. Upalis film i ne mislis mu mnogo. Ne mogu svi filmovi da budu Shawshank Redemption, Forest Gump itd.
    (Liverpool Man, 23. novembar 2021 14:01)

    # Link komentara

  9. Živa istina. Veoma loši, glupi, plitki filmovi bez ikakve umetničke vrednosti. Smeće.
    (Misa, 23. novembar 2021 13:50)

    # Link komentara

  10. -"Pre nego što sam napravio "Gladijatora" s Raselom Krouom nisam bio neki veliki obožavalac rimskih epova. No, nakon toga sam promenio mišljenje jer sam shvatio da volim da radim filmove iz tog razdoblja, jer me insprišu na istorijska istraživanja", zaključio je.-

    I onda snimio film gde je potpuno izmenuo istorijske cinjenice.
    (ha ha, 23. novembar 2021 12:36)

    # Link komentara

  11. jesu slazem se al ni tvoji filmovi nisu nista bolji ...
    (dragan, 23. novembar 2021 12:08)

    # Link komentara

  12. "...Ne smatram sebe onim nekim doaenom filma koji će sad da napiše recenziju kakvoj ne može da doskoči Dostojevski ili Hemingvej, ali s obzirom da imam dovoljno dara da prepoznam..."

    (To ostavljam Ridli Skotu da nam objasni i njemu sličnima... uz dužno poštovanje!, 22. novembar 2021 22:53)

    Da probam i ja da ti objasnim nešto. Ne kaže se doaen već DOAJEN. A očigledno ne znaš ni šta ta reč znači, pa potraži u francuskom rečniku. Što se tiče Marvel filmova, slažem se, dobri su, ali za uzrast 10-15 godina starosti, i sve one nesazrele muškarce koji ostanu mentalno zaglavljeni u tom razvojnom stadijumu. Jedina svrha im je pravljenje para, jer je prepoznato da, osim dece, populacija nesazrelih je prilično velika. Osim toga, beskrajno su dosadni i "gledam" ih jedino jer moram, kada sa decom, porodično, imamo filmsko veče ili kada ih vodim u bioskop.
    (La la iz Banata, 23. novembar 2021 11:25)

    # Link komentara

  13. Generalno, ako se ložite na holivudske superheroje - nešto vam ozbiljno fali...
    (genius, 23. novembar 2021 11:19)

    # Link komentara

  14. Marvelovi filmovi nisu nikakvo specijalno dostignuće kinematografije, ali simptomatično je da su najčešće meta kritike likova čiji je kreativni doprinos industriji već decenijama blizak ili ravan nuli.
    (Nemanja, 23. novembar 2021 11:17)

    # Link komentara

  15. "Skot je potpuno u pravu. Još kao klinac sam obožavao stripove i filmove sa superherojima. Ali, aktuelne filmove ne mogu da gledam. Priče su šuplje, likovi prosti, a to ne može da izvadi nikakav efekat, koliko god spektakularan bio.
    Sa druge strane, svi filmovi koje je on snimio imaju fenomenalne svetove, likove, bogate priče. Specijalni efekti su tu u funkciji priče, i to ga čini jednim od najvećih režisera.
    (grgur, 22. novembar 2021 20:25)"
    Osim da su mu SVI filmovi fenomenalni ( snimio je i promašaje kao što su G.I. Jane, Hannibal i Alien: Covenant ) sve ostalo je tačno.
    (PoslednjiSrbijanac, 23. novembar 2021 11:06)

    # Link komentara

  16. Kaze lik koji je unistio Aliena i 20 godina nije snimio dobar film...
    (lol, 23. novembar 2021 10:46)

    # Link komentara

  17. Izgleda da su se velikani filmske umjetnosti,Skorceze i Skot,suočili sa problemima gledanosti njihovih filmova...Skorcezeov Irac traje preko tri sata,na pola sam zaspao i pored legendi koje u njemu glume a i Ridijevi poslednji filmova nisu dobro prošli...Da ne bude zabune,majstori su to i obožavam da gledam njihove filmove ali,ipak,neke svoje neuspjehe ne treba prikrivati pljuvanjem po Marvelu...Marvelovih filmovi su okrenuti gledaocima odraslim na stripovima i video igrama i oni su veliki fanovi ovih filmova...Problem je što je malo dobrih scenarija i dobrih priča,čak je i Spielberg snimio,Priču sa zapadne strane,nije snimio originalan film...Sve je manje i dobrih pisaca i malo je knjiga koji bi mogli da se ekranizuju...To je problem a ne Marvel...
    (Sale, 23. novembar 2021 10:15)

    # Link komentara

  18. vecina nema radnju uopste, ili je cak polusprdacina u pitanju, par njih svega su dobro odradjeni, mada generalno najveci problem tih filmova o superherojima je taj sto se uglavnom prave da se prilagode deci svih uzrasta, jer deca su ta koja pune bioskope, a to i jeste cilj ovih povrsnih filmova, da se zarade pare, zato su tako povrsni i da kazem lagani, u jednom ritmu od pocetka do kraja.. meni je zapravo krivo sto se svi prave prema stripovima?? to je glupost, price iz stripova su uglavnom tezak krš, pa onda i ne mozes ocekivati neki spektakl, bilo bi lepo da malo izadju iz tog kalupa stripova, nego da iskoriste te superjunake i naprave od toga novu dobru pricu, naprave prosto nesto novo, ukrastaju svetove, ima milion opcija..
    (realno, 23. novembar 2021 09:27)

    # Link komentara

  19. Problem nije što postoje Marvel filmovi. Problem je što imaju ogromne budžete i progutaše pare za koje bi se moglo snimiti puno više kvalitetnih filmova.
    (obi van, 23. novembar 2021 09:06)

    # Link komentara

  20. Sve je to OK. Svako ima pravo na misljenje. Ali, recimo isto tako, Blade Runner je nekome dosadan. Alien sa Sigourny Viver je jedino sto vredi, ostalo je blagi uzas. I tako dalje. Ovo je samo necije misljenje. Nista vise. Neko voli Marvelove filmove. Neko voli istorijske drame. Jedino sto bi mozda Ridli Skot trebalo da proveri u recniku je znacenje reci superheroj. Posto nijedan njegov film to nema. Sve ostalo je stvar subjektivnog misljenja i ne vredi da se ljutimo oko toga.
    (Dr, 23. novembar 2021 08:27)

    # Link komentara

  21. Марвелови филмови су одлични!!!
    (Горан, 23. novembar 2021 08:19)

    # Link komentara

  22. @Gde ja živim
    Da li gledas "Zadrugu"? Kazu da oni najvise zaradjuju u Srbiji. Da li se i to uklapa u "Protiv toga se ne moze"?
    (jos jedan pokusaj, 23. novembar 2021 08:12)

    # Link komentara

  23. Ruku na srce, i njegov Blade Runner je na momente dosadan do bola. Isto važi i za sve nastavke Alien-a izašle nakon drugog dela.
    (Vlad, 23. novembar 2021 08:02)

    # Link komentara

  24. Ma čovek je upravu 100%. Ko još pamti ko je režiser tih marvelovih filmova. Iza Blade Runner stoji autor, kao najbitniji protagonista filma.
    (aje!, 23. novembar 2021 07:57)

    # Link komentara

  25. Uvijek jedna te ista priča i uvijek jedni te isti odgovori: "MrZiMo MarVel". Niko vas ne tjera da ih gledate, a da ih niste pogledali ne možete suditi o njima. Po vama kinematografija treba da bude nešto nalik crnom talasu kojeg smo imali od 70ih pa na ovamo. Teške životne drame i život malog čovjeka kojeg sistem uništava pa da se možeš poistovjeti sa likom. Što neko reče: ako volim da gledam Marvel i DC ne znači da mrzim klasike. Eto za domaći pogledajte Thor-a Ragnarok. Ako mi neko kaže da se nije zabavio gledajući taj film to znači da je teški mizantrop. Marvel je i Spiderman sa Tobijem, predivna trilogija koja pogađa suštinu dok su oni sa Garfildom katastrofa koja je poletjela prema DC crnilu. Za Iron Man-a ne mogu reći da su mi bili dobri dok je Kapetan Amerika Civil War bio fantastičan. U moru X-mena ne može se reći da je poslednji Wolverin (Logan) bio loš, ili "Dani buduće prošlosti". Ima smeća ali ima i odličnih filmova.
    (Exo, 22. novembar 2021 23:24)

    Bilo je zanimljivo prvih desetak filmića, ovo sada je teško smaranje.
    (Serviser, 23. novembar 2021 07:46)

    # Link komentara

  26. Ти филмови о супер јунацима највише пара доносе из Азије. Арапи и Азијати их обожавају, па их зато и штанцују толико.
    (Сандра, 23. novembar 2021 07:40)

    # Link komentara

  27. Prva dva Ironmana su odlični. Onda je sve otišlo dođavola kad se u priču umešao Dizni. Nakon toga su Marvelovi filmovi postali zabava za decu.
    (Che, 23. novembar 2021 07:30)

    # Link komentara

  28. Apsolutno tačno
    (Zoran, 23. novembar 2021 07:22)

    # Link komentara

  29. Svako vreme ima svoje, meni su Marvel filmovi super, odrastao sam na njima, učio engleski iz njih, i danas ih rado gledam, imaju za mene posebnu vrednost. Niste se zapitali mozda, da li je smeće to vaše? Blejd Raneri i slične opskurne predosadne budalaštine? Pogledajte malo objektivnije na stvari.
    (Milenijalac, 23. novembar 2021 07:21)

    # Link komentara

  30. Svaki film ima svoju publiku. Nekada bioskop nije bio dostupan svima, pa je ubrzo postao. Zatim su dosli video klubovi, pa diskovi, pa piraterija. I tako se trziste beskrajno prosirilo na gotovo sve ljude koji imaju struju. Film se pravi za trziste, odnosno za zaradu. A vecina ljudi zeli zabavu uz koju se ne angazuju preterano, imaju srecan i predvidljiv kraj, a opet na kraju kazu vau. Tu upada ovaj svet strip superheroja. Meni su ti svi filmovi izuzetno zabavno stivo i gledljivi su cesto. Ponekad od sredine, ponekad u delovima, pricu ne moram da pratim jer je uglavnom prepoznam. Da li ce to biti relevantna dela i za 10 godina? Apsolutno sam siguran da nece. Bice novih fast food filmova, najverovatnije “rimejkova” istih ili izrade slicnih, jer narod to voli. Da ne voli i da ne donosi pare, ne bi ih ni pravili. Naravno da mi to ne mogu biti ni blizu omiljenih filmova, niti ih smatram ozbiljnim stvarima vrednim diskusije. Ali svoju namenu odrade, na isti nacin kao Big Mek ili kofica KFC-a ;).
    (severnjak, 23. novembar 2021 07:18)

    # Link komentara

  31. Ako ćemo iskreno, jedini njegov film o superherojima, bio je G.I. Jane - a ne bi se baš moglo reći da se radi o vrhunskoj umetnosti...
    (ja, 23. novembar 2021 07:12)

    # Link komentara

  32. A iskreno skoro 30 milijardi dolara zarade kažu da se ljudima sviđa. Protiv toga ne možeš.
    (Gde ja živim, 22. novembar 2021 20:16)

    Људима су се свиђале и Курсаџије.
    Људи гутају шта им се сервира.
    Људе заглупљују.
    (Јабучило, 23. novembar 2021 06:50)

    # Link komentara

  33. Da, i njegov Prometheus je majstorsko delo …
    (Dejan, 23. novembar 2021 06:35)

    # Link komentara

  34. @To ostavljam Ridli Skotu da nam objasni i njemu sličnima... uz dužno poštovanje!

    Prilicno jednostavno objasnjenje.
    Dzabe trazis dubinu gde dubine nema.
    Mozes ti filozifirati kako je neki Marvelov film otvorio neku interesantnu ili duboku temu, ali to je isto kao kad gledas bilo sta i krenes da pricas o nekom sirem i dubljem znacenju gde ga nema.

    Nije poenta da film otvori neku temu. Poenta je da je obradi. I to da je obradi vrhunski. Blade runner ima relativno jednostavnu temu. Robot koji je vise "covek" nego bioloski ljudi. Koliko takvih robotskih filmova ima? Pa i u Marvelu imas onog robolikog lika koji polako postaje svestan samog sebe. I takvih filmova je mali milion. Ideja je uvek bila tu. Razlika je u tome sto je scenario blade runner-a radjen po vrhunskoj knjizi i sto ga je rezirao Ridli Skot.

    Da, Marvel ti razradi genocid na foru star wars-a. Ajd unistimo celu planetu u sceni od pola sekunde i trazimo neku osvetu protiv lika koji je sada ocigledno zao.

    Holivud je pretezno izuzetno plitak. Jer se plitko prodaje. Hoces kvalitet? Uzmi lepo gledaj Korejske filmove. Izuzetna gluma i gotovo sve ima "dubinu" koja je daleko dublja od bilo cega u Holivudu.
    (k, 23. novembar 2021 04:52)

    # Link komentara

  35. Upitajmo se zašto zadnjih 10 i kusur godina nije dovoljan jedan superheroj za filn već ih u jednom filmu mora biti buljuk :-)
    Preporuka za seriju iz Marvel franšize je "Jessica Jones".
    (Munjenić, 23. novembar 2021 03:50)

    # Link komentara

  36. Iz licnog iskustva...cekam u bioskopu da pocne Bond...kad reklama za Spajdermena, ono grmi sistem, trese se...ja surfujem na Amazonu :) Covek ne da je u pravu...
    (Jeste, 23. novembar 2021 01:23)

    # Link komentara

  37. Apsolutna istina. Hiperprodukcija i izrabljivanje franšiza prosto ne može da nosi kvalitet. Prodaja ulaznica za bioskope je samo jedan deo zarade od Marvel franšiza, a bitan faktor je sve ostalo sa likovima iz tih filmova. Rezultat je dosadna priča jer je prost izlizana
    (fc, 23. novembar 2021 00:41)

    # Link komentara

  38. Saglasan sa Ridlijem!
    (Хмммм, 23. novembar 2021 00:36)

    # Link komentara

  39. Ja sam mišljenja da mu je rođeni brat, rahmetli Toni Skot ,bolji režiser i da sa svojim top 3 filmovima i te kako može da parira bratu Ridliju. Elem,
    "Top gun" drži rekorde u broju iznajmljivanja,pregleda i down loadinga i po tomu je najbolji film ikada snimljen.
    "Man on fire" retko žestok,surov i sirov film sa Denzelom koji daje čak i bolji performans nego u "Training day" koji mu je doneo "Oskara".
    "The last boy scout " je apsolutno najbolji film Brusa Vilisa , gde kada god otvori usta izlazi jedna antologijska fora...nešto što je uspeo samo veliki Klint Istvud u "Heartbreak ridge-u"...
    Skrenuh sa teme, "Marvel filmovi" jesu đubre...ali kapiram da nisu svi režiseri Piter Džekson pa da od muljavih Hobita i Gandalfa the g(r)ay-a prave super heroje...
    (Čeki opinionista del cazzo, 23. novembar 2021 00:03)

    # Link komentara

  40. Uvijek jedna te ista priča i uvijek jedni te isti odgovori: "MrZiMo MarVel". Niko vas ne tjera da ih gledate, a da ih niste pogledali ne možete suditi o njima. Po vama kinematografija treba da bude nešto nalik crnom talasu kojeg smo imali od 70ih pa na ovamo. Teške životne drame i život malog čovjeka kojeg sistem uništava pa da se možeš poistovjeti sa likom. Što neko reče: ako volim da gledam Marvel i DC ne znači da mrzim klasike. Eto za domaći pogledajte Thor-a Ragnarok. Ako mi neko kaže da se nije zabavio gledajući taj film to znači da je teški mizantrop. Marvel je i Spiderman sa Tobijem, predivna trilogija koja pogađa suštinu dok su oni sa Garfildom katastrofa koja je poletjela prema DC crnilu. Za Iron Man-a ne mogu reći da su mi bili dobri dok je Kapetan Amerika Civil War bio fantastičan. U moru X-mena ne može se reći da je poslednji Wolverin (Logan) bio loš, ili "Dani buduće prošlosti". Ima smeća ali ima i odličnih filmova.
    (Exo, 22. novembar 2021 23:24)

    # Link komentara

  41. Apsolutno se slažem.
    (popov, 22. novembar 2021 23:21)

    # Link komentara

  42. Mogao bih da kažem štošta, ali svelo bi se na ono što je rekao Majstor. Mogao je i on da analizira taj fenomen marvenih filmova temeljnije i detaljnije, ali ima li svrhe?

    To što su ti filmovi bolno glupi ne znači da će kratko trajati opsednutost njima. Rekao bih naprotiv. Uzmite na primer religiju...
    (CATAPA, 22. novembar 2021 23:09)

    # Link komentara

  43. To da li je u pravu ili nije najbolje govori činjenica da je Blade Runner i dalje relevantan 40 godina kasnije, a ovih silnih Avengers filmova se više niko ni ne seća, posle nekoliko godina kao da nisu ni snimani. To što su zaradili gomilu para ne znači da su kvalitetni već da ljudi vole jeftinu zabavu.
    (Powerslave, 22. novembar 2021 23:05)

    # Link komentara

  44. kme,kme,kme kome se ne svidja marvel neka ide u kinoteku ili fest pa neka probere sebi nesto.
    (bla, 22. novembar 2021 23:03)

    # Link komentara

  45. Ako si Ridli ne moraš biti Skot.

    Ne smatram sebe onim nekim doaenom filma koji će sad da napiše recenziju kakvoj ne može da doskoči Dostojevski ili Hemingvej, ali s obzirom da imam dovoljno dara da prepoznam filmove kao što su "Glava za brisanje", "Guma(Rubber)", "Čovek ujeo psa"... smatram da imam poprilično lucidan sud u pogledu filmova i da primećujem što većina ne.

    Tako je i sa Marvelom, kada vidim da neko "pljuje" te filmove kao "plitke i maloumne", a oni su se suprotno tome!

    Tema dobra i zla, političkih previranja i donošenja odluka gde se sukobljavaju interesi čovečnosti i surovih načela koji se nameću kroz društvene odredbe - obradio je serilaj Kapetana Amerike.

    Teme genocida, veštačke inteligencije i previranja racionalnog i iracionalnog obradili su Osvetnici.

    Magiju i nauku kao kombinaciju recimo serija "Skarlet Vič".

    Opet društvena previranja i podele u seriji "Zimski ratnik i Soko".

    Da ne nabrajam, ali u 21. veku od ovih tema, ne računajući Boga i nečastivog kao večne vrednosti ili bezvrednosti u pogledu ovog drugog, NE POSTOJE SNAŽNIJE TEME!

    A zašto je Holivud, u kojem je od samog nastanka utkan Pentagon, koji je i glavni cenzor u tom naselju iz snova, i što nam niko ne govori da je od samog nastanka glavnog resursa za širenje globalne kulture involvirana vojska SAD i zašto je tako, zašto je takav Holvud dakle ove teme uzeo da ih obradi kroz svet "ničeovskih" nadljudi sa sve gaćama preko helanki, da bi gutala sva svetinja...
    (To ostavljam Ridli Skotu da nam objasni i njemu sličnima... uz dužno poštovanje!, 22. novembar 2021 22:53)

    # Link komentara

  46. Legenda
    (Alex, 22. novembar 2021 22:53)

    # Link komentara

  47. Ridli je upravo nabrojao jedina tri filma iz svog opusa koja vrede. Ostalo je loše koliko i Marvel. Beskrajna reciklaža Alien franšize.
    (Majstor, 22. novembar 2021 22:50)

    # Link komentara

  48. Marvel je imao par okej filmova od 20 sto su snimili, al ovo ostalo je tesko smece. Avengersi 2 cini mi se i Logan su dobri filmovi, Deadpool i Guardiansi su filmovi za kukiranje al ovo ostalo je bas smece. Ova nova tura od kad ih je kupio dizni je krenula da sili lgbt tako da su na zadnja 3 filma pukli pare i vrv ce morati da obustave produkciju narednih i smisle kako da privuku publiku kvalitetom a ne kvantitetom.
    (Pikacu, 22. novembar 2021 22:46)

    # Link komentara

  49. Sanse nema da se setim radnje bilo kog Marvelovog filma i na kraju sam prestao da ih gledam.
    A sada malo da opletem po Ridliju. Prvi Alien sam gledao nebrojeno puta i jos cu da ga gledam, ali poslednji Alien je ocaj, cista reciklaza bez novih ideja s ciljem da se snimi nastavak.
    (Perica, 22. novembar 2021 22:41)

    # Link komentara

  50. "Blade Runner" je jedan od najboljih filmova svih vremena i paradigma modernog društva. Marvel je besmislica.
    (Vinston Smit, 22. novembar 2021 22:37)

    # Link komentara

  51. Zašto surovi?!? Pre bi bilo "Iskreni Ridli Skot".
    (Kritički Mislilac, 22. novembar 2021 22:29)

    # Link komentara

  52. (Gde ja živim, 22. novembar 2021 20:16)

    Mnogo si se brate raspisao, a nisi rekao ništa...Marvel i DC jesu smeće, a to što ti voliš to da gledaš, ne čini ih ni promil boljim...
    (Ibna, 22. novembar 2021 22:22)

    # Link komentara

  53. Полако…Проћи ће као и каубојски филмови….
    (Марко, 22. novembar 2021 22:18)

    # Link komentara

  54. Marvelovi su šuplji isto kao i stripovi po kojima su rađeni. DC je nešto sasvim drugo i nije za poređenje.
    (Ilija Čvorović, 22. novembar 2021 22:04)

    # Link komentara

  55. Pa mogu samo iskreno da se slozim..
    Marvel je unistio film.
    (1 1 1, 22. novembar 2021 21:50)

    # Link komentara

  56. *Realni Ridli Skot
    (s, 22. novembar 2021 21:41)

    # Link komentara

  57. niko ne mora da gleda kome se ne sviđa. a nama kojima se sviđa lepo da imamo izbor. a ko smo mi svi kada uvek imamo potrebe da kazemo drugima sta je dobro sta nije
    (boban, 22. novembar 2021 21:12)

    # Link komentara

  58. Marvelovi filmovi? A da, to su oni za marvu. Mnogo marve, mnogo love.
    (Matori Laki, 22. novembar 2021 21:03)

    # Link komentara

  59. Čovek je genije u svom poslu i ovo što kaže je prava isina! Svaka čast!
    (Mirko, 22. novembar 2021 20:45)

    # Link komentara

  60. Potpisujem sve što je rekao...
    (nikad nikome izvini, 22. novembar 2021 20:43)

    # Link komentara

  61. Amin!
    (N77, 22. novembar 2021 20:35)

    # Link komentara

  62. Dokle god su gledani i donose ogomnu zaradu oni će da se štancuju.
    Mislim onaj serijal Avengers koji ja nisam ni sekund pogledao, nemam pojma ni o cemu se tu radi ali brate mili pa to su milijarde dolara zarade.
    Onaj poslednji deo je zaradio 2,8 milijardi dolara
    Ta tri dela tog serijala su zaradila oko 7 milijardi dolara,ej bre ljudi.
    Kapetan Amerika im je doneo preko 2 milijarde dolara.
    Deadpool preko 1,5 milijardi
    X-man im je doneo preko 3 milijarde.
    Iron man preko 2 milijarde.
    I šta njih bole uši ko šta kaže.
    Ja sam slucajno nesto pre par dana gledao, ono filmovi sa najvecom zaradom kada sam video Avengers frapirao sam se.Znaci nisam imao predstavu da je to toliko gledano.
    To su bre cifre da se šlogiraš.
    Neverovatno nešto.
    Ovamo Bekstvo iz Šošenka što se ne snimaju više takvi filmovi.
    A taj film niko živ nije gledao u bioskopima,da nije bio nominovam za Oskara ne bi ni to zaradio što je zaradio.
    (Freak on a Leash, 22. novembar 2021 20:32)

    # Link komentara

  63. Skot je potpuno u pravu. Još kao klinac sam obožavao stripove i filmove sa superherojima. Ali, aktuelne filmove ne mogu da gledam. Priče su šuplje, likovi prosti, a to ne može da izvadi nikakav efekat, koliko god spektakularan bio.
    Sa druge strane, svi filmovi koje je on snimio imaju fenomenalne svetove, likove, bogate priče. Specijalni efekti su tu u funkciji priče, i to ga čini jednim od najvećih režisera.
    (grgur, 22. novembar 2021 20:25)

    # Link komentara

  64. skroz u pravu
    (sdlllo, 22. novembar 2021 20:19)

    # Link komentara

  65. Širina univerzuma, lude ideje, zanimljivi likovi, šašavi koncepti, novi svetovi, fina akcija i humor. To je ono što ja volim i zašto gledam Marvel, a i DC. Nikada neću reći da su u rangu sa kultnim, oskarovskim ostvarenjima, ali meni pružaju zabavu, razbibrigu i dovoljno interesantnih koncepata za razmišljanje. Što neki vole da kažu "To je za decu." E pa ja volim da budem dete bar par puta godišnje. Zato i dalje kitim jelku i gledam filmove sa Deda Mrazom. Volim stripove kao umetnost i volim da vidim kako bi neki lik koga sam zamišljao zvučao i izgledao u stvarnosti.

    Sve ovo ne znači da ne volim i ozbiljniju kinematografije, da ne cenim Ridlija, Skorcezea, Kopolu, Forda i Kjubrika, Andersona, Vilneva. Jednostavno mi nije jasno zašto se te stvari razdvajaju. Svako treba da stvara ono što misli da treba i na najbolji način koji može. Publika neka odabere šta joj se sviđa. Nećeš biti elita ako nešto pljuneš samo da bi bio različit.

    A iskreno skoro 30 milijardi dolara zarade kažu da se ljudima sviđa. Protiv toga ne možeš.
    (Gde ja živim, 22. novembar 2021 20:16)

    # Link komentara

  66. svaka mu zlatna!
    (darko, 22. novembar 2021 20:11)

    # Link komentara

  67. Relno popustio je on odavno filmovi su mu sve losiji ni Gladijator mu nije na nivou Aliena i Blade Ranera. Ali, da marvelovi filmovi imaju kolena, klecali bi pred ta tri filma.
    (Pera, 22. novembar 2021 20:00)

    # Link komentara

  68. Nemoj samo da nas iznenada omlatiš omlitavljenim filmom kao Skorseze...
    (Moje mišljenje ne smrdi samo meni, 22. novembar 2021 19:53)

    # Link komentara

  69. U pravu je ali nije ni on mnogo bolji. Od istorijskih dogadjaja pravi pojednostavljene izmisljene Holivudske buckurise.
    (Mladen, 22. novembar 2021 19:53)

    # Link komentara

  70. svaka mu je na mestu !
    (darkknight, 22. novembar 2021 19:51)

    # Link komentara