1. Kultura otkazivanja je nesto najgluplje sto su ekstremni levicari mogli da smisle...
    (choda gaucho, 19. oktobar 2021 15:32)
    Džozef Makarti je dakle bio levičar...

    Ti dečko nisi sasvim čitav, a?
    (bane, 21. oktobar 2021 00:52)

    # Link komentara

  2. Глуми ли Ленс Редик?
    (СтефанЦЗБГ, 20. oktobar 2021 22:01)

    # Link komentara

  3. Hah, svi su se sad smrtno potresli što par hiljada pahuljica neće gledati seriju..
    (Sabre, 20. oktobar 2021 19:07)

    # Link komentara

  4. @САТАРА
    Mel Gibson je rođeni Amerikanac.

    Inače u ovom veku snimio je Patriot, We were Soldiers, Signs, The Passion of the Christ, Apocalypto, Edge of Darkness, Hacksaw Ridge, Force of Nature. Sasvim dobri filmovi za 20 godina.
    (pera ždera, 20. oktobar 2021 17:59)

    # Link komentara

  5. Grešiš. Uvek će se naći neko kome nešto smeta. Jedino ako društvo izrodi beskičmenjake bez stava koji ne govore ništa da se neko ne bi uvredio. Ja ne mogu da smislim Dua Lipu zbog njenih glupih izjava. I realno, lobira protiv nas. Ali to nije razlog da se ukine (sve i kada bi to bilo u našoj moći). Na nama pojedinačno je da ukinemo koga hoćemo iz naših principa a ne zato što je neka rulja tako odlučila
    (flccc, 19. oktobar 2021 15:33)

    Znači tebi je sasvim ok da ona profesionalno ne odgovara zbog toga? Ona je javna ličnost, a mnogo je Srba u Engleskoj, i osećaju se loše. Zašto je onda ne pozovemo u Srbiju ili je možda otkazana ovde? Zašto u Srbiji primećujem kulturu zabrane ulaska u zemlju pojedincima iz regiona, ako već nismo za kulturu (profesionalnog) otkazivanja? Ja ponavljam ta "kultura otkazivanja" nije savršena, i nikad se ne otkazuje kad se uvrede manje nacije, već samo odredjene grupe ljudi (rasizam, homofobija) ali kada se bude otkazivalo za svaki istup, bilo da li je neko uvredio Irance kao narod, Srbe, Albance kao narod, Britance kao narod, Ruse, znaci ne vazno koga, onda ce biti u redu. Tada niko ko se bavi javnim zivotom nece svoj uticaj moci koristiti za podgrevanje nacionalne mrznje medju ljudima. Ti uticaji mogu zavrsiti sukobima na drugom kraju sveta. Ako je pevac, neka peva, ako je glumac neka glumi.
    (neo, 20. oktobar 2021 14:47)

    # Link komentara

  6. Gledao prva dva dela filma, čista katastrofa, kao videoigrica, vrlo loše, Rivs nije trebao pristati da učestvuje u ovakvom projektu.
    (Kole, 20. oktobar 2021 14:25)

    # Link komentara

  7. Znaci JW je od sada jos bolji za gledanje
    (Sarkazam, 20. oktobar 2021 14:02)

    # Link komentara

  8. I meni je krivo sto je Mel u filmu, tek sad od 4tog dela... zasto nisu mogli par delova pre da ga ubace?!
    (zex, 20. oktobar 2021 13:01)

    # Link komentara

  9. Gospodin Gibson je vrhunski glumac i gospodin covek. Ali se zamerio jevrejskom holivudu, pa ga stalno predstavljaju u negativnom kontekstu.

    A ove cry babies na drustvenim mrezama ne treba ni slusati.
    (igor_t, 20. oktobar 2021 12:43)

    # Link komentara

  10. Nije istina da je u ovom veku snimio krš filmove,bio je nominovan za Oskara za film koji je režirao i,po meni,trebao je da ga dobije...Snimio je nekoliko dobrih filmova ali upravo zbog njegove satanizacije filmovi nisu propraceni onako kako zaslužuju...Sve je to bedno moralisanje likova koji su hiljadu puta gori od njega...On bar javno kaže šta misli...Koja količina zla je potrebna da kinjis i uništavaš karijeru čovjeku koji je nešto rekao provereno komiran od alkohola...Gde je tu oproštaj,vi moralne gromade...Klint Istvud je pravio mnogo veća sranja ali je zaštićen od konzervativaca,njegovi gresi se zataskavaju...Masa je takvih...Sve je to poprimilo neke čudne razmjere,što reče neko ovde,više crncu ne smes da kažeš da je crnac,pederu da je peder a to su...više ne smes da se nasalis sa zenama jer mogu da te tuže za seksualno uznemiravanje...pa kuda ide sve ovo...najbolje se zavući u kuću i ni sa kim ne razgovarati ili,ne daj bože,reći svoj stav po pitanju nečega...Gde je tu sloboda?
    (Sale, 20. oktobar 2021 11:01)

    # Link komentara

  11. Covek car, drago mi je. Glumčina
    (majstor, 20. oktobar 2021 08:52)

    # Link komentara

  12. Hahahaha, da li možete da zamislite nekog lika koji je u stresu zbog homofobne izjave Mela Gibsona kako gleda Džona Vika?
    (Vladimir, 20. oktobar 2021 08:21)

    # Link komentara

  13. Nije mu otpozdravljao "nacističkim" pozdravom (koji i nije nacistički), već mu je salutirao (bez šapke, doduše). Ima snimak, traje skoro 5 sekundi, pa je razumljivo da nije moglo da se proveri...
    (Kimi, 19. oktobar 2021 14:15)

    Americki vojnik salutira i bez kape(šapke), takodje salutira i u zatvorenom prostoru. Nisu svuda pravila kao u Srbiji!
    (ajs, 20. oktobar 2021 07:01)

    # Link komentara

  14. Dzon Vik = Sigal za krezave, sa malo boljom kamerom.
    (u sve se razume raja, osim kako da 

    Razumiješ se u kinematografiju koliko i Halid Bešlić u Metaliku.
    (Režiser, 20. oktobar 2021 04:31)

    # Link komentara

  15. Realno neznam Dali bi gledao Ali ako se protiv neceg bune Sjw Woke likovi sa Twittera to je odlicna preporuka da se upravo treba pogledati.
    (Pedja 44, 19. oktobar 2021 21:16)
    Realno, sve posle "ali" je potpuno nepotrebno arčenje "elektronskog papira". Sve si rekao onim početkom: "Realno neznam Dali bi gledao".

    Pedja, šta ti je ono "44"? Broj obuće ili IQ?
    (Cinique, 20. oktobar 2021 01:14)

    # Link komentara

  16. Mad Max....пеницилин за ове присталице...
    (mlekadžija, 19. oktobar 2021 23:43)

    # Link komentara

  17. Gledaću , ikako nisam gledao drugi i treći ?
    (Lolzi, 19. oktobar 2021 22:55)

    # Link komentara

  18. Ja ću gledati.
    (Patak, 19. oktobar 2021 22:43)

    # Link komentara

  19. Upao je u živi pesak. U ovom veku nije snimio iole valjan film i svi su mu krivi, naročito Jevreji, crnci, sajentolozi, aboridžini, masoni i Kominterna posebno. A ni katolici nisu ko što su bili i kako treba. Sad su mu samo fašisti "odani" (na rečima). Realno, ni fašisti više ne gledaju njegove filmove prosto zato što su loši, dno. Batrga se, mrzi sve i dere se na svakog jer vidi da tone i svi drugi su mu krivi za to, a uopšte nije pomislio da je i sam bar jednako toliko kriv.

    Film se polako i nezaustavljivo seli na TV. Gibson je kao "George Valentin" iz "Artiste", zakucan u vremenu u kom je bio zvezda, mrzi one koji mu "otimaju" retke dobre projekte, pa On sa 2 Oskara mora da glumi u đubrištu Holivuda. Jasno, u svom svom besnilu, uopšte ne primećuje da je ceo Holivud postao to đubrište, a već je davno zaboravio da je i on tako nekima oteo slavu kada je došao u Holivud "from downunder".

    Ozi koji je postao veći Jenki od Jenkija. Ozijima se već odavno smučio, a onda je krenuo da se smučava i svima drugima. Da nije lud, bio bi komičan. Da nije toliko zao, bilo bi mi ga žao.
    (CATAPA, 19. oktobar 2021 22:08)

    # Link komentara

  20. Realno neznam Dali bi gledao Ali ako se protiv neceg bune Sjw Woke likovi sa Twittera to je odlicna preporuka da se upravo treba pogledati.
    (Pedja 44, 19. oktobar 2021 21:16)

    # Link komentara

  21. Realno,svaki film koji je režirao je legendaran,pocev od"Čovjeka bez lica"...Omiljen mi je " Hrabro srce"a "Apocalypto",imajući u vidu da ga je radio sa naturscicima,je jedan od najboljih filmova ikada,svaki njegov film je nabijen emocijama,pričom koja te pomeri s mjesta...Šteta što ga je hebrejski lobi odvojio od filma skoro 20 godina,kakve bi nam filmove tek podario...Ima njegove krivice,svakako,ali mnogima se opraštaju mnogo veći grehovi,njegov je isključivo verbalan...Kao glumac bio je u dobu kad je trebao da da najviše kada su ga skrajnuli...Njegov otac iz " Patriote",na stranu populizam tog filma,je bio za Oskara...Na kraju,vraća se polako igrajući manje uloge,ali ja više od njega iscekivam neki rediteljski spektakl...Sa njim Džon Vuk može samo da bude bolji...
    (Sale, 19. oktobar 2021 16:51)

    # Link komentara

  22. Prvi deo i nekako-obična prosečna akcija. Dobar Chevell. Ostali nikako. Treći sam gledao samo zbog Bobija. Iako je Kianu na svom uobičajeno visokom glumačkom nivou.
    (bbcnasrpskom idi odavde, 19. oktobar 2021 15:38)

    # Link komentara

  23. Bilo bi dobro da se otkažu Anđeina Džoli, Dua Lipa, Elizabet Olsen itd.? Pa isto tako i nekome ko je rođen tamnoput odgovara da se otkaže Mel, jer ne žele da im seriju uzme neko ko ih mrzi.
    (neo, 19. oktobar 2021 13:26)

    Grešiš. Uvek će se naći neko kome nešto smeta. Jedino ako društvo izrodi beskičmenjake bez stava koji ne govore ništa da se neko ne bi uvredio. Ja ne mogu da smislim Dua Lipu zbog njenih glupih izjava. I realno, lobira protiv nas. Ali to nije razlog da se ukine (sve i kada bi to bilo u našoj moći). Na nama pojedinačno je da ukinemo koga hoćemo iz naših principa a ne zato što je neka rulja tako odlučila
    (flccc, 19. oktobar 2021 15:33)

    # Link komentara

  24. Kultura otkazivanja je nesto najgluplje sto su ekstremni levicari mogli da smisle... Kao, bore se za ljudska prava i liberalni su, a sa druge strane su ratoborni, izmisljaju kulturu otkazivanja, mrzen one koji nisu njihovi istomisljenici, upadaju sami sebi u usta i maksimalno su napadni i kontradiktorni... Ponasaju se kao fasisti i gade mi se maksimalno... Oni su postali olicenje za cuvanje i podrzavanje svega loseg i izopacenog, fuj!!!
    (choda gaucho, 19. oktobar 2021 15:32)

    # Link komentara

  25. nije mi jasno zasto je sramota pominjati boju koze. Crnac je crn, kinez je zut, belac je beo. ne vidim direktnu zlu nameru, pogotovu ako niste americki robovlasnik. sada mi iz nase perspektive treba da budemo obazrivi prema muslimanima i afroamerikancima jer su oni zlostavljana manjina u americi? pa ako niste svesni vi ste 500 godina zlostavljani od Muslimana i vasim precima su radjene vrlo slicne ako ne i gore stvari nego afroamerikancima. gde je nasa potreba da trazimo izvinjenje od svih muslimana?
    isto tako mi nije jasno zasto gej ljudi imaju potrebu da to sto su gej posebno naglasavaju i propagiraju, a jos mi je manje jasna potreba ovih drugih da im to brane.
    iskreno me uzasno nervira ta iskrivljena realnost koja se naziva politickom korektnoscu. isto kao i nacizam bas tezi totalitarizmu i manjku razmisljanja.
    (mare, 19. oktobar 2021 15:30)

    # Link komentara

  26. Ako je tebi tzv kultura otkazivanja (zapravo suprotno od kulture) ok, onda ti decko grama mozga nemas.
    (Misa, 19. oktobar 2021 15:29)

    # Link komentara

  27. Neću ni ja da gledam !
    (BG, 19. oktobar 2021 15:28)

    # Link komentara

  28. To je MEL GIBSON!!!

    TAJ FILM MORAM VIDETI!!!

    THEY HATE US BECAUSE THEY AINT US

    MRZE GA JER NISU ON I TO JE SVE STO MOGU
    (Steve, 19. oktobar 2021 14:58)

    # Link komentara

  29. Ala muzu ovog Dzon Vika da to boli. Kijanu u Matriksu, izgled Dzon Vik. Cemu to..
    (NR, 19. oktobar 2021 14:42)

    # Link komentara

  30. Ta politička korektnost još uvek nije savršena, ali je potrebna. Tek kad bude otkazivanja kad neko uvredi čitavu naciju biće dobra, jer tada bi Elizabet Olsen ostala bez angažmana jer je uvredila nas Srbe, pa bi sve druge javne ličnosti razmišljale da li je ok uvrediti milione ljudi.
    (neo, 19. oktobar 2021 13:26)

    Uz duzno postovanje, ali ovako mali Perica vidi politicku korektnost, ja jos ne docekah da vidim da bude otkazan neko zbog gender/race swapping-a, zbog vredjanja hetero vecine, zbog preterano agresivnog feminizma, nekako se uvek samo jedan tip ljudi otkazuje a ostali se tretiraju kao beli medvedi/svete krave.
    Ne da nije savrsena, nego je iskljucivo oruzije jedne te iste politicke agende, i ne postoji promil zelje da se koristi objektivno, podjednako dostupno svima.
    (H, 19. oktobar 2021 14:34)

    # Link komentara

  31. Twitter nije realnost.
    (Građanin, 19. oktobar 2021 14:33)

    # Link komentara

  32. Mel je legenda, sve sto je pricao je upravu. Jedino ga poremeceni levicari ne vole, ali od njih nista drugo se ne moze ocekivati.
    (Walter, 19. oktobar 2021 14:32)

    # Link komentara

  33. Prvi film iz franšize je dobar, drugi je smeće, a treći ne može ni da se komentariše, na imdb sam ga ocenio sa 1 jer nema manje ocene.
    (emil, 19. oktobar 2021 14:22)

    # Link komentara

  34. Twitter nije realnost.
    (Građanin, 19. oktobar 2021 14:21)

    # Link komentara

  35. Ne razumem to javno pljuvanje nekog filma, serije, sporta, TV programa, muzike, itd. Ako nećeš da gledaš, slušaš ti nemoj gledati, slušati. To je tvoje pravo. Samo zašto mora da zna ceo svet zašto ti to ne voliš? Idiotizam u najmanju ruku. A u današnje vreme svi osetljivi toliko da i neka šala može da pokrene kamenovanje a ne izbor glumaca za neki film ili seriju. Pozorište već nema takvih problema jer takve osobe nisu ni prošle pored pozorišta a kamoli otišli na neku predstavu. Instagramuše.
    (smeh, 19. oktobar 2021 14:17)

    # Link komentara

  36. Nije mu otpozdravljao "nacističkim" pozdravom (koji i nije nacistički), već mu je salutirao (bez šapke, doduše). Ima snimak, traje skoro 5 sekundi, pa je razumljivo da nije moglo da se proveri...
    (Kimi, 19. oktobar 2021 14:15)

    # Link komentara

  37. Ko šiša fanove. Gibson je glumac i po.
    (ssss, 19. oktobar 2021 14:15)

    # Link komentara

  38. Srbi vole Gibsona ?
    (ipce, 19. oktobar 2021 14:06)

    # Link komentara

  39. odlično, neuporedivo bolji glumac. siguran sam da će mu leći uloga...
    (Aleksa1978, 19. oktobar 2021 13:57)

    # Link komentara

  40. Dzon Vik = Sigal za krezave, sa malo boljom kamerom.
    (u sve se razume raja, osim kako da zaradi 400+ evra :), 19. oktobar 2021 13:46)

    # Link komentara

  41. Pričaju gluposti. Mel Gibson je sjajan glumac i dobar reditelj koji je to pokazao do sada bezbroj puta. Što se tiče nekih filmova poput Brave Hart i Apokalipto ima problema sa istorijski činjenicama. Pogotovo ovaj zadnji gde radnja filma treba da se odnosi na Asteke a ne Maje.
    (Aron, 19. oktobar 2021 12:23)

    Poenta filma "Apokalipto" nije u tome da li su u pitanju Maje, Inke ili Asteci.
    (kad odgledaš kraj sve se razjasni, 19. oktobar 2021 13:34)

    # Link komentara

  42. Mel Gibson nije Trampa pozdravio nacističkim pozdravom. Inače, oglašavaju se oni koji nisu i neće da gledaju Džon Vik serijal. Zar može u seriji da se angažuje bolji glumac od Gibsona? Čovek je vrhunski umetnik i tačka.
    (Prase u Teheranu, 19. oktobar 2021 13:30)

    # Link komentara

  43. "Obožavaoci nisu srećni zbog angažovanja glumca koji je na internetu često bio na meti kritike zbog rasističkih, antisemitskih i homofobičnih komentara u prošlosti."

    Naši ljudi ga vole jer ih on nije povredio. Ali kad bude zviznuo neki komentar o Srbima, shvatiće onda zašto je važna ta politička korektnost i kultura otkazivanja. Bilo bi dobro da se otkažu Anđeina Džoli, Dua Lipa, Elizabet Olsen itd.? Pa isto tako i nekome ko je rođen tamnoput odgovara da se otkaže Mel, jer ne žele da im seriju uzme neko ko ih mrzi.
    Ta politička korektnost još uvek nije savršena, ali je potrebna. Tek kad bude otkazivanja kad neko uvredi čitavu naciju biće dobra, jer tada bi Elizabet Olsen ostala bez angažmana jer je uvredila nas Srbe, pa bi sve druge javne ličnosti razmišljale da li je ok uvrediti milione ljudi.
    (neo, 19. oktobar 2021 13:26)

    # Link komentara

  44. Mocan je Mel. Amerima i smeta,zato sto ne igra kako oni sviraju.
    (NotSmell, 19. oktobar 2021 13:19)

    # Link komentara

  45. Gotivio sam Gibsona dok nisam procitao njegovu izjavu da bi Osamu Bin Ladena udavio golim rukama. Od tada ozbiljno sumnjam u njegovu inteligenciju.
    (Sabo, 19. oktobar 2021 13:19)

    # Link komentara

  46. ovo je neverovatno sta se desava...neki su protiv toga da glumac bude Mel zbog nekih izjava koji su licni njegov stav???a nemaju nista protiv ubistava i prolivanje krvi...koji se promovise putem filma?koje licemerstvo!!!jer su takvi ljudi svesni uopste sta pisu,pricaju,koji je to nivo !Q???

    sta se ovo desava sa ljudima?zar toliko zele krv,ubistva i razne bolestine da gledaju?i onda kazu,e necu da gledam to zbog tog i tog glumca!!!

    vidim hvale ljudi neku seriju obara rekorde gledanosti "Squid Game",pa rekoh ajde da pogledam.kad ono u prvoj seriji ubijeno 100 ljudi???POGLEDAO SAM SE U OGLEDALO I REKAO "ZAR JE MOGUCE DA SE NESTO TAKO SNIMA"?CEO SVET JE PRSO!!!

    tako nesto obara rekorde gledanosti???…?? kuda plovi ovaj brod zvani planeta zemlja???…??
    (dd, 19. oktobar 2021 13:12)

    # Link komentara

  47. Nije da ga branim, al mogli ste sami da otvorite link koji ste postavili umesto da prepisujete neciji komentar sa twitter-a. Nije nikakav naci pozdrav, vec obicno vojnicko salutiranje.
    (IzviniteSeMelu, 19. oktobar 2021 13:11)

    # Link komentara

  48. Nisu to "fanovi", to su jevrejska manjina koja mrzi Mela zbog njegovih filmova.
    (Mamer N'goj, 19. oktobar 2021 13:08)

    # Link komentara

  49. Ljudi bi trebali da razdvoje personal od professional… to što je neko problematičan čovek ne znači da nije dobar glumac… a ako će već da bojkotuju stvari koje su pravili i izmislili rasisti onda treba da prestanu da koriste sve… zgrade, mostove, puteve, automobile, avione… pa čak i Kompjutere… transistor bez čega danas ništa ne postoji je izmislio poznati racista. Ovi ljudi su idioti.
    (Clint Eastwood, 19. oktobar 2021 13:01)

    # Link komentara

  50. Gibson i Nikolson, dva najkulija lika koji su se ikada na filmskom platnu pojavili.
    (Radoje D., 19. oktobar 2021 12:50)

    # Link komentara

  51. E ako korektni neće, ja ću bas da gledam!
    (Uros, 19. oktobar 2021 12:42)

    # Link komentara

  52. Realno..
    (cirkus, 19. oktobar 2021 12:40)

    # Link komentara

  53. Treci deo serijala Dzon Vik je toliko nasilan i sa toliko ubistava da izgleda kao kompjuterska igrica a ne "prikaz zivota" jer ljudski zivot u njemu bukvalno nema vrednost, ljudi ga jednako lako rizikuju i uzimaju. E sad nije sporno ni da film bude takav ako je po drugim kriterijumima dobar (ko sto dzon vik manje vise jeste) ali ono sto mi je fascinantno je da se bune neki ljudi zbog homofobije Mel Gibsona jer to nije politicki korektno a ne smeta im da u jednoj jedinoj sceni od par minuta Dzon efikasno, brutalno, hladno i presvega eksplicitno likvidira oko 100 ljudi...to i ukazuje da je ta napadna borba za razlicitost samo utociste za agresiju i rigidnost koju ti ljudi u sebi nose
    (box, 19. oktobar 2021 12:33)

    # Link komentara

  54. И, како то њих троје, триста или хиљаду, који се огласе на неким мрежама са таквим ставом, представљају све љубитеље овог серијала? Ако је уопште вредно пажње може се рећи да неки обожаваоци нису срећни, или су разочарани, или шта год, али они већина сигурно нису и не треба то тако представљати.
    (Дача, 19. oktobar 2021 12:32)

    # Link komentara

  55. Neeeeeee zašto Mel Gibson kad imamo kulturu otkazivanja neeeećuuuuuu zaštoooooo hoću da sve otkažete što mi se ne sviđa Xd

    Inače, isto ovaj koristnik na svom tviter nalogu ohrabruje ljude da se vakcinišu i naziva ih budalama ako odbiju da to učine. Hmm, da nemam apsolutno poverenje u kredibilitet svega što pročitam na toj platformi, možda bih čak pomislio da dotični korisnik svesno daje svoj doprinos u sprovođenju izvesne agende. Sreća pa je to tviter i mogu da odahnem jer znam da nije tako.
    (тњиттер, 19. oktobar 2021 12:30)

    # Link komentara

  56. Gibson legenda...
    (johnny, 19. oktobar 2021 12:25)

    # Link komentara

  57. Mel legenda!
    (Kylo Ren, 19. oktobar 2021 12:23)

    # Link komentara

  58. Pričaju gluposti. Mel Gibson je sjajan glumac i dobar reditelj koji je to pokazao do sada bezbroj puta. Što se tiče nekih filmova poput Brave Hart i Apokalipto ima problema sa istorijski činjenicama. Pogotovo ovaj zadnji gde radnja filma treba da se odnosi na Asteke a ne Maje.
    (Aron, 19. oktobar 2021 12:23)

    # Link komentara

  59. Podrška Melu!
    (Vladimir, 19. oktobar 2021 12:16)

    # Link komentara

  60. Prvi Dzon Vik je bio tako-tako film. Drugi malo djubrast. Ali vrh su ovi sa potresom mozga koji se uzrujavaju sto ce Gibson da igra u nastavku jer je rasista i vredja one sa kojima se ne slaze.
    U oba filma ima krvi do pola ekrana a ljudi se ubijaju na najgrozomornije nacine i to im ne smeta uopste a smeta im neko sta prica u javnosti. Psihicki bolesnici.
    (Bre!, 19. oktobar 2021 12:16)

    # Link komentara

  61. jedan od mojih omiljenih glumaca, i ja cu sigurno gledati.
    (open minded, 19. oktobar 2021 12:16)

    # Link komentara

  62. Hahaha pa Dzon Vika ne gledaju ovi sto ne vole Mela.
    (Pera, 19. oktobar 2021 12:15)

    # Link komentara