Apatija Nikole Đurička

Žal za mladosti, velike frustracije i sitne životne radosti - tako se može opisati film "Živi čovek" reditelja Olega Novkovića i scenaristkinje Milene Marković, koji je prikazan sinoć na drugoj večeri 49. Međunarodnog filmskog festivala FEST.

Sanja Dojkić Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Kul ekipa na vlogu ko na filmu brt.
    (Života, 13. maj 2021 05:49)

    # Link komentara

  2. npr Azru, tj Dzoni Stulica, Atomsko skloniste, The Shadows kad sviraju Mars na Drinu, i da ne nabrajam dalje. A ti, pretpostavljam, slusas samo U2 i Severinu?
    (ha ha, 10. maj 2021 19:09)

    Baš je krajnje patetično kad odrastao čovek sa ponosom ističe kako za čitav svoj životni vek nije odmakao baš ni koraka dalje od limunadica koje je slušao kao 17-godišnjak. Ali nije da se vi troprsti mahači u drugim oblastima intelektualno razvijate, pa da je ovo neko iznenađenje.
    (Nemanja, 11. maj 2021 15:01)

    # Link komentara

  3. Све док Србија остаје непривлачна земља за потенцијалне имигранте, њено становништво ће и даље старети и пропадати, што такође значи да је све теже надокнађивати богатство и животни стандард западних земаља, што значи у претворите се да остају јак магнет за имиграцију из Србије као и увек.
    Sve dok Srbija ostaje neprivlačna zemlja za potencijalne imigrante, njeno stanovništvo će i dalje stareti i propadati, što takođe znači da je sve teže nadoknađivati bogatstvo i životni standard zapadnih zemalja, što znači u pretvorite se da ostaju jak magnet za imigraciju iz Srbije kao i uvek.
    (Sale sa Magistrale, 10. maj 2021 23:09)

    # Link komentara

  4. @GagaBG
    Znaci prosudjujes kakav je neko glumac tako sto ga ne gledas. Ih, onda ni ja tebe necu ni da J ni da Z, and bogami ni da primam umetnicke revizije...
    (Sale sa Magistrale, 10. maj 2021 22:51)

    # Link komentara

  5. Poštovani Nikola,
    Jako me zanima od kada smo Vi i ja na pertu? Svakako da Srbija nikad neće izaći iz mene zbog moga porekla. Ali to mi nije minus u Australiji već plus. Svaki čovek ovde ima svoje poreklo i svoju priču i svi smo ponosni na to a poštujemo tudje i učimo od onih koji bolje rade neke stvari od nas. Ovim pristupom zavredis postovanje u australijskom društvu. Verovatno Vam je teško ovo da shvatite jer nikada niste živeli u inostranstvu u kontinuitetu Pozdrav
    (Sydney, 10. maj 2021 09:44)

    Ah covece, ocekujes da ti neko na ovom portalu persira? Nicim te nisam uvredio i to je dovoljno, a moj komentar na tvoj komentar vise je bio sala nego zbilja. Da si se u australijsko drustvo super integrirsao vidi se po tvom nik-u, vazno ti je da znamo da zivis u Sydney-u. Sydney ti je verovatno postao nesto kao zastitni znak, druga koza, nesto cime se treba busati, time bahatiti, a svoj odlazak u Australiju smatrati najvecim uspehom u zivotu? Sto se mene tice, u kontinuitetu zivim ravno 40 godina u inostranstvu, u Minhenu. Isto kao ti u australijsko i ja sam se super integrisao u nemacko drustvo, a da pri tome sopstveni identitet nisam izgubio. Cinjenica da 40 godina zivim i radim u Minhenu ne mislim da je nesto posebno i da bi to trebao biti razlog da se ovde potpisujem sa nik-om tipa „München“ ili „nikola münchen“. I da, Rock'n'Roll slusam od svoje 10 godine i to radim i danas. Nije mi uspelo da „doguram“ do Tozovca & co, a vremena za to je sve manje i manje.
    (nikola, 10. maj 2021 22:23)

    # Link komentara

  6. Evo ja slusam Rokenrol, ne mogu organski da smislim narodnjake, a isto tako ne mogu da smislim autosoviniste, koji bi sve prodali za taj Zapad. I inace, nismo pod Ruskom, vec potpuno pod Zapadnom cizmom.
    (xxxx, 09. maj 2021 15:25)

    Ma ovaj BG slusa Betovena, selnacine iz ktuga zamisljene dvojke ne mogu da smislim. Pazi coveka ako slusas rok ti si za autosoviniste. A djuricko ke obicna seljacina koja bi prodala majku za par dolara...
    (ej bre, 9. maj 2021 17:22)

    Mogu samo da zamislim kakav "rokenrol" vi mahači s tri prsta slušate...
    (Nemanja, 10. maj 2021 08:40)

    npr Azru, tj Dzoni Stulica, Atomsko skloniste, The Shadows kad sviraju Mars na Drinu, i da ne nabrajam dalje. A ti, pretpostavljam, slusas samo U2 i Severinu?
    (ha ha, 10. maj 2021 19:09)

    # Link komentara

  7. Bože koliko je besa i negativnosti u ovom komentarima
    (Vesna, 10. maj 2021 18:43)

    # Link komentara

  8. Ova polemika preko sajta me podseca na rasprave o mnogim drugim stvarima koje ljudi razumeju samo onda kada se to desi njima. Ne branim ili kritikujem bilo koga jer vecina nas bi postupilo isto kad bi imali isti izbor. Svi i sve ima svoju cenu. Onog trenutka kad si prihvatio norme morao si da znas da ces kroz citav zivot za neke da ih krsis a za neke ne. Zapitajte se sa nekoliko jednostavnih pitanja. Zasto da zivim kad znam da cu umreti... zasto moram da mislim kao vecina da bih bio moralan ... dali zla postoje da bi mogli spoznati dobro...Sta je vise moralno, slagati se sa opsteprihvacenim ili imati svoje misljenje?itd.
    (Idi mi dodji mi, 10. maj 2021 17:38)

    # Link komentara

  9. Sjajno. umetnicki.
    mozemo da razumemo, da vidimo sebe.
    Samo -zasto da gledam to u bioskopu, pola komsiluka je takvo? mozda cu i ja takav postati, ili vec jesam. I nema resenja, nema nade, nema drustveno organizovane akcije da se nesto promeni. NEMA ISKUPLJENJA.
    Pa zasto onda da idem u bioskop da to gledam?
    Srpska ( cak i SFRJ) dramaturgija stalno pati od istog- bledi pokusaji da se nesto naslika.
    Price nema- samo magnovenje sekvence dogadjaja.
    Katarze nema.
    Nema promene.
    Nema iskupljenja.
    Nema nade - bice bolje ako ovo uradimo - Junak, Ja ili drustvo zajedno.
    I onda se osecas lose kad izadjes- ali ne kao lose u smislu - daj da promenimo nesto, jer ovo je uzas, nego lose kao : ovo nema kraja i nema pomoci.
    Treba uciti od Holivuda.
    "Zli porucnik":
    -Sve ide u neizbezan ponor, ali na kraju tunela je svetlo, iskupljenje,novi zivot i nada da ce svet sutra biti bolji.
    Zli covek se menja, raste, prikazani dogadjaji su tu sa razlogom, objasnjavaju i motivisu promene u junaku - nisu maglovita sekvenca.

    A mi- nismo bas odmakli od Molijera. Vrh nam je i dalje Srbljanovicka (Otvorena vrata) i brzi vodvilj (Ljubav,navika+Radio Mileva).
    A Djuricko?
    -zaista nam je najbolji film "Mrtav Ladan".
    Imali smo promenu karaktera, iskupljenje i oslobodjenje.I nagradu- na kraju Limeni dobija i devojku i dete. Izadjete iz bioskopa i imate osmeh.
    (Molijer, 10. maj 2021 16:58)

    # Link komentara

  10. Nacionalizam je dusevna bolest
    (let 3, 9. maj 2021 23:38)
    Nije, jer bi to podrazumevalo individualno stanje. Nacionalizam je ideologija i kao takva nužno masovna, kolektivistička ideologija. Nacionalizam je masovni surogat za rodoljublje koje je po definiciji individualno jer je osećanje. Čovek može rodoljublje da oseća i upražnjava i potpuno sam, ne treba mu validacija drugih. Najčešće se i usredsređuje na samo jedan aspekt nacionalnog identiteta, istoriju ili folklor, književnost i jezik i slične elemente nacionalnog identiteta. Nacionalisti su (u najboljem slučaju) "rodoljubi opšte prakse" i zapravo su po pravilu verski orijentisani i definisani iako je to gotovo po pravilu neka strana religija, pa je i nacionalizam nužno šizofreno stanje takvih "rodoljuba".

    Jačanjem nacionalističke ideologije i retorike kod nas je potisnut termin rodoljublje, uopšte ne slučajno, niti je to puko pomodarstvo. Istinski rodoljubi su najveći protivnici nacionalizma, i obrnuto. Kod nas je to izraslo u komičan apsurd, pa se rusofili predstavljaju kao ideal srpskog rodoljublja! Nacionalizam i jeste kukavičje jaje koje može da se podmetne u bukvalno svako "nacionalno gnezdo". Upravo to je pre skoro sto godina (po meni najbolje) objašnjavao Rabindranat Tagore i ono što je bilo tačno tada (prvenstveno na indijskom primeru) u dlaku je tačno i danas na srpskom. Nacionalizam je oduvek isto eksploatisao osećanje rodoljublja i izbacivao jedan po jedan element identiteta kao "jaja iz gnezda".
    (CATAPA, 10. maj 2021 16:28)

    # Link komentara

  11. Mogu samo da zamislim kakav "rokenrol" vi mahači s tri prsta slušate...
    (Nemanja, 10. maj 2021 08:40)

    Чим вршиш сегрегацију на основу било чега свеједно је какав рнр слушаш...и без та три прста, ниси рокер...
    (Алекса, 10. maj 2021 15:59)

    # Link komentara

  12. Poštovani Nikola,
    Jako me zanima od kada smo Vi i ja na pertu? Svakako da Srbija nikad neće izaći iz mene zbog moga porekla. Ali to mi nije minus u Australiji već plus. Svaki čovek ovde ima svoje poreklo i svoju priču i svi smo ponosni na to a poštujemo tudje i učimo od onih koji bolje rade neke stvari od nas. Ovim pristupom zavredis postovanje u australijskom društvu. Verovatno Vam je teško ovo da shvatite jer nikada niste živeli u inostranstvu u kontinuitetu Pozdrav
    (Sydney, 10. maj 2021 09:44)

    # Link komentara

  13. Đuričko je loš glumac i to nema nikakve veze s tim da li je dobar ili loš čovek. To me ni ne interesuje, niti ću da ga jebem, ni da ga ženim. Ali nemam nameru ni da mu poklonim sat i po života da bih ga gledao. Ovaj komentar je maksimum koliko sam spreman da utrošim.
    Kao i Glogovac koji je još gori diletant, a kog ove patrijote proglašavaju za "legendu". Čovek nije imao blage veze sa glumom.
    (GagaBG, 10. maj 2021 09:13)

    # Link komentara

  14. Evo ja slusam Rokenrol, ne mogu organski da smislim narodnjake, a isto tako ne mogu da smislim autosoviniste, koji bi sve prodali za taj Zapad. I inace, nismo pod Ruskom, vec potpuno pod Zapadnom cizmom.
    (xxxx, 09. maj 2021 15:25)

    Ma ovaj BG slusa Betovena, selnacine iz ktuga zamisljene dvojke ne mogu da smislim. Pazi coveka ako slusas rok ti si za autosoviniste. A djuricko ke obicna seljacina koja bi prodala majku za par dolara...
    (ej bre, 9. maj 2021 17:22)

    Mogu samo da zamislim kakav "rokenrol" vi mahači s tri prsta slušate...
    (Nemanja, 10. maj 2021 08:40)

    # Link komentara

  15. Ovi nasi glumci iz kruga dvojke nisu losi ljudi kao sto neki pisu. Oni su samo nedovoljno nacitani, povrsni i veselo priglupi. Da su bar malo vise citali znali bi vise da postuju i sebe i svoju naciju, kao sto to cine normalni ljudi iz normalnih zemalja. Meni je zao njihove beznadeznosti i nesvesnosti. Inace su ovako za bleju top.
    (Mare, 10. maj 2021 08:39)

    # Link komentara

  16. nikola je dobar glumac. tu za mene pocinje i ujedno se zavrsava cela prica. ostalo me neinteresuje.
    (zvezdarac, 10. maj 2021 08:34)

    # Link komentara

  17. Slika i prilika svakog drugog covjeka u tim godinama...
    (milos, 10. maj 2021 08:33)

    # Link komentara

  18. (Privatni detektiv Đido Mova, 09. maj 2021 13:00)
    Pa konacno neko da odbrusi ovom in.......cu.
    Bravo brate Djido :)
    (mrki, 10. maj 2021 08:29)

    # Link komentara

  19. Zar ne vozi više UBER po LA-u? Ne omalovažavam ni jedan posao.
    (XYZ, 10. maj 2021 08:01)

    # Link komentara

  20. Dokad više ovi turobni filmovi?
    Malo li je tužne svakodnevnice?
    Ima li išta dobro u zemlji Srbiji?
    0vaj crni talas traje preko 20 godina...
    (Nikša, 9. maj 2021 21:09)

    Dobrodošao u svet crnog talasa, demoralizacije i meke moći neprijatelja.
    Radi se o centrifugi uma, emocija i logike.

    Naša braća, drugosrbijanci, nikako da izađu iz depresije, doživljavaju šizofrena cepanja, koroniraše skroz.
    Osim kliničkog steriliteta, tu ništa drugo ni ne postoji.
    Boje se petarde. Trauma, stokholmski sindrom.
    (kvasac, 10. maj 2021 07:48)

    # Link komentara

  21. Nacionalizam je dusevna bolest
    (let 3, 9. maj 2021 23:38)

    Nešto si ti pomešao, polno fluidna ptičice i preletaču. Ćuji, ćiju, tup.
    (kvasac, 10. maj 2021 07:41)

    # Link komentara

  22. only fools and horses

    Zašto je nemoguće da se krajem devetnaestog veka Dorćolac ne zatekne na jugu Srbije?
    Uostalom,znameniti Dorćolci su i Vojislav Koštunica,Beogradski sindikat,Nenad Lalatović,i naravno Džej
    (johnny, 10. maj 2021 07:34)

    # Link komentara

  23. Film je prikazan u 'krcatoj Kombank areni'....
    Važno da na Marakanu ne može ni 15.000 ljudi.
    (Ajgor, 10. maj 2021 07:24)

    # Link komentara

  24. (Sydney, 09. maj 2021 22:27)

    Sta kazes, sad pod "stare" dane slusas Tozovca & co?
    Otisao si iz Srbije, ali izgleda da Srbija iz tebe nikad nece, iako si na pravom putu bio da se to desi.
    (nikola, 10. maj 2021 06:03)

    # Link komentara

  25. Patriote... Evo par vesti nize, predsednik vam svabama urucuje orden Karadjordjeve zvezde. Pustite Djuricka, sta cemo sa Acom???
    (Baja, 09. maj 2021 20:23)

    Lako cemo sa Acom, nego sta cemo sa autosovinistickom marvom poput tebe, a? Trebalo bi sa Borisom, Jasnom, Nikolom, tobom i slicnima malo stroze, a?
    (eugen, 10. maj 2021 05:57)

    # Link komentara

  26. @sk: turbofolk se pojavio tek koju godinu ili dve kasnije, cini mi se? Da, iznenadio bi se, koliko i Slovenaca slusa narodnu muziku. I koliko njih ima oruzje. I koliko njih je spremno da pripuca skoro pa za nista. Vi ste mislili, da ce gledati malo planinaroti i malo gledati TV, dok tenkovi izlaze na ulice i ruse sve pred sobom?
    (Slovenac, 10. maj 2021 01:37)

    # Link komentara

  27. Nacionalizam je dusevna bolest
    (let 3, 09. maj 2021 23:38)

    Za vas koji ne znate koje ste nacije verujem da jeste.
    (Peranović, 10. maj 2021 00:58)

    # Link komentara

  28. Inteligentan covek ali (ispod) prosecan glumac.
    (St, 10. maj 2021 00:36)

    # Link komentara

  29. au kakvih srbomrzaca ima sta je ovo. al mislim da su to oni koji nisu pravoslavne vjere ili im je vjera slaba a glad za hlebom jaca.
    (bor, 10. maj 2021 00:19)

    # Link komentara

  30. Bio i ostao Gojko sisa, zivotna uloga, i opet glumio sebe)))
    (Ivan, 10. maj 2021 00:11)

    # Link komentara

  31. Ljudi šta vam je?
    Odakle ova ovolika mržnja u vama?
    Na kraj i Đuričko i gluma i ovaj film...komentari ovde ostavljeni su me zaprepastili. Počinje da me bude strah gde ja to živim i s kime...
    (Dragan, 10. maj 2021 00:08)

    # Link komentara

  32. Moze li se u ovoj zemlji snimiti neki film, a da nije soc prica? Ovo ne bih gledao ni da mi daju soma eura. Cista depresija!
    (Marko, 10. maj 2021 00:01)

    # Link komentara

  33. Ja sam usao na vest nadajuci se (naivno) da ce biti - pa bar trecina komentara o filmu.
    Kad ono 99% sve o djuricku - te da je prodana dusa, te da je prosecan glumac, te dorcolski akcenat..
    Prvo da kazem - slazem se da je kao covek..pa ne bas najbolji (ja bih pre crkao u nemastini nego da uradim ono sto je on uradio).
    Drugo - kao glumac i nije neki virtuoz. Nije ni los. Nekako je.. odradjuje to. To je mislim najbolji opis - odradjuje.
    (drMrr, 9. maj 2021 23:59)

    # Link komentara

  34. Цео круг двојке се дигао да брани свог представника, страшно, и даље пијемо ваше сузе..
    (benny1985, 9. maj 2021 23:57)

    # Link komentara

  35. Dobro, koga vi više ne volite, Đurička ili Gorana iz Loznice? Dosadni ste i sitničavi.
    (49, 9. maj 2021 23:53)

    # Link komentara

  36. Patriote... Evo par vesti nize, predsednik vam svabama urucuje orden Karadjordjeve zvezde. Pustite Djuricka, sta cemo sa Acom???
    (Baja, 09. maj 2021 20:23)

    Како те није срамота? Како бре? Образ, морал? Срамота бре.
    Хандке је одавно везан пријатељством са Србима. 1996. године је путовао у БиХ и написао жестоко оспоравани есеј „Правда за Србију“, у којем се залагао за диференцирани приступ западних земаља и против сваљивања кривице само на српску страну. Након тога, Хандке је „преко ноћи“ прогнан из глобалне интелектуалне заједнице у екскомуникацију у којој се до данас налази. После првог есеја следила су даља дела на ту тему.

    Почетком априла 1999. са почетком бомбардовања Југославије, Хандке је отпутовао у Србију, у знак протеста вратио Бихнерову награду и ишчланио се из Католичке цркве. Од немачког министра Рудолфа Шарпинга је захтевао да му врати све његове књиге.

    Хандкеови есеји о Србији спадају међу најтемељније и најсадржајније критике медија писане последњих година. Србија је за њега само метафора, повод за његове литерарне и филозофске расправе о „дереализацији света“. За разлику од његових колега и непријатеља, који су окренули леђа Балкану и, сасвим у тренду, устају против рата у Ираку, Хандке је остао доследан: Србији као кључној метафори за искривљавање истине кроз медије.

    Изабран је 1. новембра 2012. године за иностраног члана САНУ. Повеља о чланству му је уручена 9. априла 2013. године.

    Добио је 29. маја 2013. посебну плакету 50. Дисовог пролећа и том приликом превео песму „Можда спава“ на немачки језик, а рукопис поклонио градској библиотеци у Чачку.

    Удружење књижевника Српске прогласило је Хандкеа својим почасним чланом у децембру 2019. године.[7]
    (pazi stani vidi gledaj, 9. maj 2021 23:46)

    # Link komentara

  37. Nacionalizam je dusevna bolest
    (let 3, 9. maj 2021 23:38)

    # Link komentara

  38. Đubričko
    (sladoledsmesom, 9. maj 2021 23:06)

    # Link komentara

  39. Ne znam što se vraćao ovde kad ga niko neće... pokazao je ko je i šta je kao čovek...kao glumac ispod proseka.
    (Peranović, 9. maj 2021 22:41)

    # Link komentara

  40. @sir oliver, pokojni Glogovac je rekao "NE" bez da čita scenario te nazovi režiserke, a bivše narkomanke Andželine. U Češkoj gde ja živim za ubicu napišu da je ubica, za narkomana da je narkoman i tako ide vest. Đuričko je sebi dozvolio da glumi u filmu koji satanizuje srpski narod. Da li bi neki američki glumac glumio u filmu srpskog režisera koji snima film o bacanju napalma na civile u Vijetnamu? Ni slučajno.
    Neki ljudi drže do sebe, a neki i nisu ljudi.
    (rebro, 9. maj 2021 22:36)

    # Link komentara

  41. Poštovani,

    Živim u Sidneju dugo godina. Procitao sam dosta komentara i mnogi su vezani za pojmove urbanog, šoviniste, autosoviniste, intelektualca i primitivca. Dok sam bio u mojim 20 godinama i studirao slušala se rok muzika, novi val sa čuvenim Paket Arazmanom itd...Svi oni koji su slušali narodnu muziku bili su svrsteni u jednu od gore navedenih kategorija...provincija....seljak....itd...Danas kao “relativno” iskusan čovek mogu da shvatim uticaj meke moći koje su zapadne zemlje imale na zemlje veličine kao naša. Taj uticaj se oličavao u rock and rollu i odbacivanju svega tradicionalnog za rad novog i progresivnog. Ista je priča i sa glumom Mr Djuricka u filmu umetnice koja verovatno radi filmove po narudžbi od onoga koji želi da pokaže svoju meku moć i istinu. Ja lično ne bih glumio u takvom filmu, a Mr Djuricko ne treba da se ljuti kada ponese jednu od gornje navedenih etiketa. Za kraj bih rekao da ima jako lepe narodne muzike počevši sa pokojnim Tozovcem, a da ne nabrajam sve ostale, koje sam otkrio poslednjih godina. Veliki pozdrav ljudima dobre volje...
    (Sydney, 9. maj 2021 22:27)

    # Link komentara

  42. Cemu toliko hejta prema Djuricku?
    (ber, 9. maj 2021 15:32).

    Као прво - срам те било, за *хејта* уместо једноставно - мржње...
    Да је Србија држава каква није, такви као ти би били кажњавани новчано за американизацију српског језика, као што је рецимо слушај у Француској...

    Поздрав из Канаде
    (Чика Ранко, 9. maj 2021 22:23)

    # Link komentara

  43. Pogledaću film iz poštovanja prema Mileni Marković.
    (Zvezdica, 9. maj 2021 22:20)

    # Link komentara

  44. sta se palite protiv djuricka? ili za, svejedno?

    glumci su, uz pevace i sportiste, dvorske lude, realno bezvredna kategorija koja sluzi da svako go&no ucini mirisljavim i jestivim, da plebsu zaokupi paznju kako bi mu zivot prosao a da ne primeti koliko ga i gde sve shishaju kao ovcu.
    (key and peele, 9. maj 2021 22:00)

    # Link komentara

  45. Putuj igumane ne misli na manastir!
    (deda, 9. maj 2021 21:48)

    # Link komentara

  46. Јако лош човјек а ништа бољи глумац овај Ђуричко..
    (Рајко, 9. maj 2021 21:42)

    # Link komentara

  47. Ne volim Djurička zbog angažmana u antisrpskim filmovima.
    (Srki, 9. maj 2021 21:32)

    # Link komentara

  48. Ako je vise od 0.5% ljudi koji ovde komentarisu Djurickov glumacki opus istog gledalo u pozoristu skacem sa Pancevca za zenom i dvoje dece. P.s provericu da li je Renato u restoranu pre cin
    (Mentalitet stada, 9. maj 2021 21:30)

    # Link komentara

  49. Kako godine prolaze, tako je sve gori i gori i gori...jedno priča, drugo radi, nešto traži, nešto je kao bitan, a ustvari na kraju...potpuno nebitan lik zvani Nikola Đuričko, prazan, mlohav i sve više antipatičan.
    (pazi stani vidi gledaj, 9. maj 2021 21:30)

    # Link komentara

  50. Zvanično je 1980 82% ljudi slušalo Rokenrol.

    zvanično? gde to piše, 'leba ti?
    1982. se slušali narodnjaci, sve prštalo, samo li izađeš malo iz Bgd-a...Pa nije
    (Bgd, 9. maj 2021 21:19)

    # Link komentara

  51. Dokad više ovi turobni filmovi?
    Malo li je tužne svakodnevnice?
    Ima li išta dobro u zemlji Srbiji?
    0vaj crni talas traje preko 20 godina...
    (Nikša, 9. maj 2021 21:09)

    # Link komentara

  52. Zadnje gde sam ga gledao je u americkoj seriji, glumi ruskog kosmonauta sa srpskim akcentom. Ništa naročito, Dosadan lik.
    A stvarno je cela sekcija sa komentarima puna komšijskih botova, tačno ih vidiš ko su
    (Gigi, 9. maj 2021 20:54)

    # Link komentara

  53. Srpski glumci imaju veliku potrebu da nameću svoje stavove. Umesto da se bave svojim poslom, glumom. Koga zanima šta ovaj misli. Mene samo kako glumi kao i njega kakav je proizvod koji prodajem.
    (PrtiBG, 9. maj 2021 19:09)

    Vidim ovaj komantar dobio sve pluseve. Sto znači da ogromnu većinu ipak boli ona stvar šta on misli i da li je, ili nije, glumio kod Andje ili ovog-onog... nego je nekolicina licemera mnogo glasna.
    (Pit, 9. maj 2021 20:47)

    # Link komentara

  54. Jak razlog da ga mrze pa sve ove nove serije su antisrpske antimozak antianti pa nikom ništa rokaj snimaj
    (Lav vopi, 9. maj 2021 20:40)

    # Link komentara

  55. Slovenac, 09. maj 2021 18:45

    A Slovenci prvi zgrabili puške... Najveći turbofolkeri u YU?
    (sk, 9. maj 2021 20:39)

    # Link komentara

  56. protestvovao na ulici protiv bombardivanja i Dzejms Vuds.Tom Henks, Dzoni Dep, Robert de Niro, Majkl Daglas, Dzordz Kluni, Šon Koneri, Šeron Stoun, Dzenifer Aniston, Stiven Sigal.
    (Nenad, 09. maj 2021 20:11)

    Da nije ipak protestovao, m?

    Ne zameri, samo branim srpski jezik od branitelja srpskog naroda.
    (E, 9. maj 2021 20:33)

    # Link komentara

  57. Ko je ovaj? Nece gledamo.
    (Meropah Bukara, 9. maj 2021 20:30)

    # Link komentara

  58. Patriote... Evo par vesti nize, predsednik vam svabama urucuje orden Karadjordjeve zvezde. Pustite Djuricka, sta cemo sa Acom???
    (Baja, 9. maj 2021 20:23)

    # Link komentara

  59. Nisam gledao film niti po opisu želim, dosta mi je defetizma i u realnom životu, ne treba mi na filmu. Koliko je filmova dobilo nagrade a ljudi masovno gledali "Zonu Zamfirovu" i "Montevideo" jer im film treba uneti malo radosti u život a ne patetiku.
    (Milan, 9. maj 2021 20:16)

    # Link komentara

  60. Trebao je kod Hadzihafizbegovica da mu nadje neku sljaku, mi smo ovde suvise prosti i seljacine da bi razumeli njegove glumacke kvalitete.... a i ljudske, ukoliko ih ima.
    (medjed, 9. maj 2021 20:13)

    # Link komentara

  61. Glumičko.
    (ime, 9. maj 2021 20:13)

    # Link komentara

  62. Nikola je na mojoj blok listi, zajedno za još nekima zbog onog užasnog filma od one užasne (neću da napišem žene), a bila je udata za dobrog glumca u popularnog u Holivudu. Dan kad se razveo od nje mu je bio najpametniji u životu. U svakom filmu gde na bilo koji način namerno vređaju moj narod, a naši glumci učestvuju kod mene idu na blok listu.U ovom zadnjem od Jasmine neke isto se našli neki naši (kao naši) To naravno vazi i za strane glumce Tom Kruz u nemogucoj misiji gde su pljuvali po Srbima. Budimo dosledni i samo ignorisimo takve glumce. A slava i čast onima koji su odbili velike pare i milioni ( što mnogi verovatno ne bi). Od stranih tu su legendarni Roberto Beninji koji je 1999. protestvovao na ulici protiv bombardivanja i Dzejms Vuds.Tom Henks, Dzoni Dep, Robert de Niro, Majkl Daglas, Dzordz Kluni, Šon Koneri, Šeron Stoun, Dzenifer Aniston, Stiven Sigal.
    (Nenad, 9. maj 2021 20:11)

    # Link komentara

  63. "Jer kako nijedan čovek nije crno-beo,tako je i Đela spektar sivog."
    Bravo.
    Rečenica koju vredi pročitati.
    I usvojiti.
    (Čeki opinionista del cazzo, 9. maj 2021 19:56)

    # Link komentara

  64. Kod nas se obično kaže: Nikad ne zatvaraj vrata za sobom gu*icom.
    To važi i za Đurička, koji nije navukao gnev na sebe zbog odlaska u SAD, ni zbog svoje glume ni zbog čega drugog već zato, i samo zato što je bio jedan od aktera one antisrpske šarade sa Anđelinom Džoli. I tada je za mnoge ovde završio. Mnogi su iz raznih razloga bili primorani da traže hleb napolju, ozlojeđeni javašlukom, primitivizmom, nepotizmom, bezobrazlukom svojih sunarodnika u matici. Ali većini nije padalo na pamet da pljuju ili (uriniraju) po svojoj zemlji i narodu zbog toga. I sam sam jedan od tih koji je iz tih razloga otišao, pa se vratio s obrazom. Stekao prijatelje napolju, zadržao prijatelje ovde. Vidim ovde ima komentatora koji iz inostranstva svoju ozlojeđenost i frustracije doživljene ovde prazne pljujući i hejtujući po ovom portalu i "brane" Đurička jer ga "razumeju". Samo mogu da zaključim da ni njima ne ide baš tako dobro tamo kad imaju vremena za to ili troše svoje slobodno vreme da bi se time bavili.
    (Dobar glumac - lako kvarljiva roba, 9. maj 2021 19:42)

    # Link komentara

  65. Домаћи филм,смешно,а јел то још постоји ?
    (Саша жижа, 9. maj 2021 19:37)

    # Link komentara

  66. Stvarno ne deluje inspirativno... ko da je snimljen dokumentarac o prosecnom raspadu iz kraja
    (armadajj, 9. maj 2021 19:28)

    # Link komentara

  67. Ne volite bg vise djurcko..ne sto nisi dobar glumac(dobar bas) nego sto si ljudska "0".. grad pamti sta si snimao i za koga..
    (Dragan, 09. maj 2021 17:23)

    Uh, uh... Pazi sad, ne voli ga BG, jer BG je cela Srbija, je l?
    Niti ga volim niti ne volim, ravnodušna sam. Opet, poslednje zbog čega bih izjavila da nekog glumca/glumicu ne volim je zbog uloge koju prihvati, a mnogo je tu presudnih faktora kod domaćih glumaca, koji od glume u pozorištu jedva skrpe za račune, a od filmova i serija ne primaju milione dolara - jer Srbija nije Holivud. Ulogu prihvataš ako misliš da možeš da je izneseš, ako razumeš emocije koju nosi, ako osećaš da je pisana za tebe ili ako si gladan, tačnije, ako ti rešava egzistenciju narednih par meseci dok se moliš Bogu da nakon toga naleti neka sledeća jer od dasaka koje život znače jedva da leba ima.
    Vi koji radite pet dana u nedelji, a vikendom palite na neki roštilj, ne morate da mislite šta ako sledeći mesec nemam tezgu.
    (E, 9. maj 2021 19:20)

    # Link komentara

  68. Srpski glumci imaju veliku potrebu da nameću svoje stavove. Umesto da se bave svojim poslom, glumom. Koga zanima šta ovaj misli. Mene samo kako glumi kao i njega kakav je proizvod koji prodajem.
    (PrtiBG, 9. maj 2021 19:09)

    # Link komentara

  69. Sjajan glumac je Đuričko. On, Milan Vasić i Biković su po meni naši najbolji glumci.
    (Gari, 9. maj 2021 18:46)

    # Link komentara

  70. @BG: ti 80e nisi ni video, ni doziveo. R'n'r se slusao samo po gradovima, i nesto malko van. Da si isao u JNA, video bi, da je velika vecina slusala narodnjake. I da je to bila realnost YU. Da je to sto si izjavio istin,a rata ne bi bilo. Jer rokeri nece u rat.
    (Slovenac, 9. maj 2021 18:45)

    # Link komentara

  71. Zašto Đurićko nije dobar glumac. Zato što nema baš nikakvu moć transformacije, zato što je u svakoj ulozi isti, sa istim načinom govora i istim akcentom. Ne možeš u filmu koji prikazuje kraj devetnestog veka na jugu Srbije, gde bukvalno svi imaju originalan akcenat da izigravaš dorćolskog šmekera. Zato što jednostavno ne znaš drugačije pokvariš utisak o filmu. Jedan Akeksandar Berček je u svakoj ulozi drugačiji, ne možeš da ga prepoznaš, to je glumački virtuoz. Ima doduše glumaca i na svetskom nivou koji uvek igraju istu ili sličnu ulogu ali to nadoknađuju velikom harizmom i toliko su dobri u tome da im se može oprostiti. Kao Jack Nicholson ili (donekle) naš Rade Šerbedžija, ali su ipak retki velikani među takvim.
    A nastranu koliko je mali čovek, koliko je spreman bukvalno sve da proda za samo naznaku malo slave i materijalne koristi.
    (only fools and horses, 9. maj 2021 18:22)

    # Link komentara

  72. Takvi kao ti bi Stevu Zigona ganjali po ulicama i na kraju obesili, zbog uloge u Otpisanima!
    (sir oliver, 09. maj 2021 13:11)
    Много плитко буразере, ал' много, једно је снимати улогу противника у домаћој продукцији а друго ићи по белом свету где те зовну они који праве острашћене филмове против твог народа. Уметност мало морген
    (Урке, 9. maj 2021 18:08)

    # Link komentara

  73. Zar on nije napravio karijeru u Holivudu?
    (Sloboda ili smrt, 9. maj 2021 17:49)

    # Link komentara

  74. Ehehe, al kad ga komentarisu oni sto se vakcinisu zbog 3000 i brane palme za 2000.. lolol
    (Pero, 9. maj 2021 17:36)

    # Link komentara

  75. Puna Srbija propalih rokera, pardon, u prošlosti zarobljenih likova kojima je vreme isteklo, a oni nikako to da prihvate. Znam jednog koji i dalje sanja i mašta da postane rok zvezda koja nikada nije ni bio.
    (neka tamo, 9. maj 2021 17:32)

    # Link komentara

  76. Ne volite bg vise djurcko..ne sto nisi dobar glumac(dobar bas) nego sto si ljudska "0".. grad pamti sta si snimao i za koga..
    (Dragan, 9. maj 2021 17:23)

    # Link komentara

  77. Zvanično je 1980 82% ljudi slušalo Rokenrol. Po poslednjim podacima 7% sluša Rokenrol. E zato se oglašavaju masovno ovi što mrze zapad i nas koji nismo seljana zovu autošovinisti. Oni su avangarda vole pravoslavlje, narodnjake i mrze sve ostalo... Pri tom nemaju predstavu da pravoslavlje propagira ljubav i praštanje. Obožavaju autokratiju i Rusku čizmu. Pozdrav svakom ko misli svojom glavom. Đuričko to radi!
    (Bg, 9. maj 2021 14:24)
    Evo ja slusam Rokenrol, ne mogu organski da smislim narodnjake, a isto tako ne mogu da smislim autosoviniste, koji bi sve prodali za taj Zapad. I inace, nismo pod Ruskom, vec potpuno pod Zapadnom cizmom.
    (xxxx, 09. maj 2021 15:25)

    Ma ovaj BG slusa Betovena, selnacine iz ktuga zamisljene dvojke ne mogu da smislim. Pazi coveka ako slusas rok ti si za autosoviniste. A djuricko ke obicna seljacina koja bi prodala majku za par dolara...
    (ej bre, 9. maj 2021 17:22)

    # Link komentara

  78. Ispravno je žal za mladost, ne mladosti. Čest motiv u umetnosti.
    (potterhead, 9. maj 2021 17:22)

    # Link komentara

  79. Čemu ovakvi filmovi više? Znamo gde i kako živimo. Znamo svi po jednog ovakvog lika. Znamo mu početak, sredinu, kraj... Znamo i kako će proći kod publike. Praviće hajp oko njega "filmski kritičari" i kvazi-intelektualci a koga god da pitaš što je gledao 'kakav je?', odgovoriće ti sa odmahivanjem ruke. Ko Ajvar čuveni...
    (Miloš, 9. maj 2021 15:29)

    Ајвар је одличан филм. За нас у тим годинама. И ово звучи као одличан филм, за нас у овим годинама.

    Ја рецимо "Јужни Ветар" нисам успео да одгледам до краја...шупље, шупље, лажно, небитно, невезано за мој свет и без поенте...нешто као Чак Норис са добрим глумцима...

    А зашто овакви филмови? Па да нам укажу на пропусте које правимо, а могли бисмо да их не правимо.
    (Александар, 9. maj 2021 17:19)

    # Link komentara

  80. Не гледам домаћи филм годинама. Ту количину депресије, апатије, аутошовинизма, аутодеструкције, криминала, наркоманије, курварлука, примитивизма нормлан човек не може да свари.
    (Бинср, 9. maj 2021 17:17)

    # Link komentara

  81. @Bg
    1980-te se nije slusalo nista jer se plakalo za Titom,istim onim koji je formirao Goli Otok na koji se slalo zbog vica,rusofilije ili ako neki Drug baci oko na tudju zenu,koji je oduzimao od sirotinje zito,mleko,sunke kao satro otkup,koji nam je mladost poslao sa suludo izginu na Sremskom Frontu a kojeg danas bastine najvise oni kojima su puna usta "evropskih vrednosti".A sledece godine,godine "Paket aranzmana" i novog talasa(vrhunca rokenrola na ovim prostorima),taj isti Aranzman se prodao zvanicno u 30 puta manjem tirazu nego Brenin "Cacak,Cacak".A sto se Djuricka tice,zamislite hrvatske-bosnjacke-albanske Djuricke,Karanovicke,Isakovice,takvi se ne bi smeli vratili u svojie zemlje,ja sam ponosan sto smo jedini gde je tako nesto moguce,covek ima pravo da radi sta hoce,pa makar i necasno kao gluma u tim filmovima dokle god tako nesto nikog fizicki ne ugrozava,ali isto tako i narod ima pravo da iskaze svoje misljenje kakvo god bilo,isto tako sve dok ono fizicki nikog ne ugrozava,ili treba svi da se kolektivno samounistimo i doveca samobicujemo jer je nekad neko nas uradio nesto lose nekom drugom
    (stavra, 9. maj 2021 17:12)

    # Link komentara

  82. Aman bre dosta vise depresivnih filmova, dosta bre tema iz devedesetih i tranzicije. Kad cete poceti da snimate kvalitetne komedije, zanimljive vedre filmove koje pozitivno uticu na svet... pa valjda smo zasluzili i nesto pozitivno od kraja 80-tih.

    Jos malo i privuci ce me dark side samo od gledanje nasih filmo i serija.
    (Petar, 9. maj 2021 17:07)

    # Link komentara

  83. Zaista je zabavno i smesno citati prepucavanja pro- i antizapadnih botova,koji nisu mi svesni koliko su isti,kao lik i odraz u ogledalu. Jedni hvale djuricka i sergeja,a drugi ih kritikuju i hvale bikovica,iskljucivo na osnovu njihovih politickih preferencija. A istina je da su sva trojica nikakvi glumci,ni prineti legendama srpskog glumista poput zorana radmilovica,bate stojkovica ili bate zivojinovic. Po umetnickim kriterijumima su danasnji glumci nikakvi,a po politickim najgori su ipak autosovinisti poput djuricka i njihovi ostrasceni autosovinisticki botovi poput andreassa kissera,cije me nerviranje u dalekom mracnom liverpulu uvek jako zabavlja,hehehe
    (Oliver, 9. maj 2021 16:48)

    # Link komentara

  84. xxxx, 9. maj 2021 15:25)
    Brate, ti si se baš nlupao! Kakve veze imaju narodnjaci i svest o svom nacionalnom poreklu? Ja sam odrasla uz rok muziku, nikad narodnjake nisam slušala, živim na zapadu i povraća mi se od onih koji pljuju po svom narodu. Mislim da upravo oni koji nisu mnogo naučili u školi i koji su slušali rok muziku a pola nisu razumeli su užasno neobrazovani oni znaju svoje poreklo, tradiciju istoriju... čini im se lep0e sve što dolazi sa strane jer je za njih, jadne, prsznoglave, to sve novo. Ili su ih roditelji mučili pa sad mrze sve srpsko. Eto, nisam slušala narodnjake, ali zovem takve aitošovinistima. Pa Ćirjaković koji je izmislio taj pojam je urban lik za razlku od seljačića autošovniste i lošeg pisca Basare. Dosta više s tim podmetanjima da su autošovinisto urbani. Oni su uglavnom loši ljudi ili proglupi.
    (Milena, 9. maj 2021 16:44)

    # Link komentara

  85. nema više kod nas dobrih glumaca. ove generacije rođenih 70-ih i 80-ih i mlađih svi isto glume. nemaju harizmu kao npr. pavle vujisić ili mija aleksić, a kada glume ne djeluju prirodno, djeluju usiljeno. to je djelom i do scenarija koji im u usta stavljaju rečenice koje nemaju veze sa stvarnim životom i stvarnim ljudskim ponašanjem.
    (nisam ja, 9. maj 2021 16:23)

    # Link komentara

  86. @Čuj, Đuričko glumac. Svako danas sebe proglasi glumcem... Glumac za “b” produkciju kao i njegov mentor Anđa.
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 09. maj 2021 12:43)

    Sine kad ti vidim nik odmah dam minus koliko si dosadan
    (smaraču, 9. maj 2021 16:18)

    # Link komentara

  87. Je li mogao depresivniji film?
    Koliko god da je dobar, ja ga iz tog razloga necu gledati.
    Teska depra...
    Nisu komunisti bili blesavi sto su pojedinim filmovima branili prikazivanje.
    (Bob, 9. maj 2021 16:13)

    # Link komentara

  88. Gde je sad moj Beograd?
    (staravolina, 9. maj 2021 15:55)

    # Link komentara

  89. Ja sam ođe samo zbog komentara, vaistinu :+)
    (Dragoslav, 9. maj 2021 15:45)

    # Link komentara

  90. Đela bi pre bio nadimak nekog Sarajlije.
    (., 9. maj 2021 15:32)

    # Link komentara

  91. Cemu toliko hejta prema Djuricku?
    Zato sto je zapalio za USA, pa sunce mu da je ostao ovde da stanca tres serije bilo bi vam bolje.
    Nama Srbima uvek je sve negativano. Srbo uvek udari na negativno, da li je moguce da zivite sa toliko mrznje prema svemu.
    (ber, 9. maj 2021 15:32)

    # Link komentara

  92. Još jedan srpski film koji ne možeš da gledaš sa decom!
    (Komšija Mile, 9. maj 2021 15:30)

    # Link komentara

  93. Čemu ovakvi filmovi više? Znamo gde i kako živimo. Znamo svi po jednog ovakvog lika. Znamo mu početak, sredinu, kraj... Znamo i kako će proći kod publike. Praviće hajp oko njega "filmski kritičari" i kvazi-intelektualci a koga god da pitaš što je gledao 'kakav je?', odgovoriće ti sa odmahivanjem ruke. Ko Ajvar čuveni...
    (Miloš, 9. maj 2021 15:29)

    # Link komentara

  94. Brate, muka mi je vise od ovakvih filmova. Svaka cast Dzoniju sto je zapalio za Ameriku.
    (danny, 9. maj 2021 15:26)

    # Link komentara

  95. Zvanično je 1980 82% ljudi slušalo Rokenrol. Po poslednjim podacima 7% sluša Rokenrol. E zato se oglašavaju masovno ovi što mrze zapad i nas koji nismo seljana zovu autošovinisti. Oni su avangarda vole pravoslavlje, narodnjake i mrze sve ostalo... Pri tom nemaju predstavu da pravoslavlje propagira ljubav i praštanje. Obožavaju autokratiju i Rusku čizmu. Pozdrav svakom ko misli svojom glavom. Đuričko to radi!
    (Bg, 9. maj 2021 14:24)
    Evo ja slusam Rokenrol, ne mogu organski da smislim narodnjake, a isto tako ne mogu da smislim autosoviniste, koji bi sve prodali za taj Zapad. I inace, nismo pod Ruskom, vec potpuno pod Zapadnom cizmom.
    (xxxx, 9. maj 2021 15:25)

    # Link komentara

  96. Nisam znao da postoji pokret protiv Djuricka. Neka grupica “strucnjaka” troluje i spinuje, masovno.
    Nikola je glumcina, dzaba kmecite mediokriteti, nije bitan ni scenario, ni tema, ni radnja, Djuricko je profesor glume.
    (WWIII, 9. maj 2021 15:22)

    # Link komentara

  97. @ EU Citizen
    Vidim da u više svojih postova Srbin /Srbi/ pišete malim slovom, a Hrvati i Albanci velikim slovom. Inače, više godina u tim postovima bljujete mržnju protiv svega što je vezano za Srbiju.I uveren sam da obitavate na ovom portalu samo zbog toga. Pa imate svoj Večernji list, Jutarnji list, Index hr, pa isto to možete tamo.
    (rastko, 9. maj 2021 15:21)

    # Link komentara

  98. Ja mislio on zari i pali i Holivudom, kad ono tamo trenutno ne postoji potreba za zlim Srbinom ili Rusom, pa ga evo tu. U jedinoj zemlji na svetu u kojoj takvi mogu od nje da zive...
    (my way, 9. maj 2021 15:19)

    # Link komentara

  99. Jel se to iz Zemlje mogucnosti (da glumis ruskog kriminalca) vratio odbegli Sin?
    (stranger, 9. maj 2021 13:03)

    licno poznajem jednog naseg glumca koji je malo stariji od djuricka. on je glumio u nekim tim filmovima i serijama gde kaze po dve recenice i ukupno mu je uloga minut - minut i po. e sa par puta po taj taj minut i po, zaradio je vise nego za ceo ostatak zivota ovde.
    pozdrav.
    (veverica, 9. maj 2021 15:17)

    # Link komentara

  100. Gde god je nešto protiv Srba, Đuričko je tu...
    (Miličko, 9. maj 2021 15:16)

    # Link komentara

  101. možete đuričku da vatedu samo
    (haha, 09. maj 2021 13:30)


    kao i ti nama, a u vecini smo zestokoj...pa ti vidi.
    (hshahaaa, 9. maj 2021 14:30) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Cuti, pozvace svog partnera Duvivoja, nastradecemi ovde covece. Nece niko moci da ih namiri. Oprezno. :D
    (Sasa, 9. maj 2021 15:15)

    # Link komentara

  102. Da je Djuricko ok glumac, jeste. Ne nesto preterano dobar, ali gledljiv. Medjutim, ako zelis postovanje, ti moras imati postovanja prema drzavi i narodu ciji si pripadnik, sto Djuricko nema. Zato on nikada nece biti u rangu Glogovca ili Madzgalja. Nikad. Da li bi ikad Hadzihafisbegovic glumio "dobrog" Srbina u filmu koji prikazuje lose muslimane? Ili neki Albanac u kome se UCK prikazuje kao to sto jeste, teroristicka organizacija? Ne. Samo mi Srbi imamo kvazi kosmopolite za glumce, analiticare, politicare...a vidim i komentatore.
    (miki, 09. maj 2021 14:37)
    Smirela Šovinisto!
    (Saki, 9. maj 2021 15:08)

    # Link komentara

  103. Јел’ аутобиографски филм у питању?
    (Срба, 9. maj 2021 15:03)

    # Link komentara

  104. Bolje neka i glumi na engleskom jeziku jer na srpskom,sve uloge sa istim bg akcentom rastegnutum isfoliranim koji u bg govore samo kompleksaši....ovako na engleskom će teže da ga provale...
    (Dejan, 9. maj 2021 15:02)

    # Link komentara

  105. Rokanje se pocinje sa 50. Mladji od 30 ionako ne znaju da to postoji
    (Motorhed, 9. maj 2021 14:55)

    # Link komentara

  106. O Nikoli imam jako lepo misljenje pre svega zbog pozorisnih predstava u kojima sam ga gledao. U filmskim ulogama je isto odlican.
    Nije mi jasno kako ljudi mogu da rangiraju glumce, prvo sto je to subjektivni osecaj, drugo sto top liste glumaca nikada nisu i nikada nece postojati.
    Film cu odgledati, tema mi je jako bliska, osim sto nisam bio muzicar. Stalni osecaj izneverenosti i neverovanje kuda idu mlade generacije sa sund muzikom, nacionalizmom, iskrivljenim pravoslavljem, cudnom naklonoscu ka Rusiji i vrednostima u kojoj zive.
    (molina, 9. maj 2021 14:52)

    # Link komentara

  107. Bizarno, odvratno, fekalno, vulgarno, srpsko... A scenario je pisala zena, Srpkinja? Mozemo li mi uopste vise da snimimo nesto sto gore pomenute prideve nece, ili ih bar u manjoj meri sadrzavati. Ne verujem, jer i film odslikava mentalno stanje naroda od vrha do dna. Odvratno, sto vise perverznosti, vulgarnosti u srpskim filmovima to bolja srpska kinematografija? Da li sam dobro razumeo?
    (Eugen, 9. maj 2021 14:46)

    # Link komentara

  108. @palanka

    Pa u palankama je to blam.
    U malo vecim pozoristima, to su te ljudske osobine koje palancani skrivaju jer su svi palancani savrseni - ni jednog nije prevarila zena, ni kednu muz, niko se razveo nije, deca su svima i zdrava i bez droge i cisti peticari u skoli.
    Evo sad cekamo palanacki svemirski brod - nesto krijete tu savrsenost previse i me pomazete nama ljudima - buce da ste sebicni, bezobrazni, lazovi - ili sva tri
    (Petar Golubovic Romanov, 9. maj 2021 14:45)

    # Link komentara

  109. Teska tema, razlicit mi je zivot od prontagoniste filma, ali se opet oseca kriza i zal za 20-tim godinama, bezbriznih studentskih dana, sedeljki, napijanja i brzeg metabolizma :) Po meni 20-te su najbolje godine zivota, kasnije neke stvari nadomeste mladosti (novac, deca...) ali onakav osecaj lagodnosti, bezbriznosti, nesvesnosti kako zivot moze biti okrutan necu vise doziveti...Sta da se radi, takav je zivot :)
    (Gabriel Gonzaga, 9. maj 2021 14:41)

    # Link komentara

  110. Propali glumac glumi propalog rokera.
    (Bgd, 9. maj 2021 14:40)

    # Link komentara

  111. Da je Djuricko ok glumac, jeste. Ne nesto preterano dobar, ali gledljiv. Medjutim, ako zelis postovanje, ti moras imati postovanja prema drzavi i narodu ciji si pripadnik, sto Djuricko nema. Zato on nikada nece biti u rangu Glogovca ili Madzgalja. Nikad. Da li bi ikad Hadzihafisbegovic glumio "dobrog" Srbina u filmu koji prikazuje lose muslimane? Ili neki Albanac u kome se UCK prikazuje kao to sto jeste, teroristicka organizacija? Ne. Samo mi Srbi imamo kvazi kosmopolite za glumce, analiticare, politicare...a vidim i komentatore.
    (miki, 9. maj 2021 14:37)

    # Link komentara

  112. Ovakav film zelis da pogledas samo ako imas nameru da ucvrstis svoju odluku da izvrsis samoubistvo.
    (kole, 9. maj 2021 14:35)

    # Link komentara

  113. Da ste Nikolu gledali u pozoristu, Jugoslovenskom dramskom, onda bi mogli da ga kritikujet ili hvalite kao glumca, ovako stvarno niste merodavni,nego tek nesto da napisete.
    (Goga, 9. maj 2021 14:34)

    # Link komentara

  114. Đuričko glumac....hahahaha...
    (milan, 9. maj 2021 14:34)

    # Link komentara

  115. @absent

    Nije morao da proda. Vi privilegovani ste imali sekiru u medu pa mislite da su imali svi, pa prodali za dolare.
    Bilo je nas pametnih a nipodastavanih na sve strane, nas koji smo vas hranili - nismo mi to prodavali, mi smo placali da odemo od bizgova i idiota kojima pruzamo a koji glume da su vlast, bez da znaju sta je fasizam - bas ta vasa vlast bizgovstvom.
    (Petar Golubovic Romanov, 9. maj 2021 14:33)

    # Link komentara

  116. možete đuričku da vatedu samo
    (haha, 09. maj 2021 13:30)


    kao i ti nama, a u vecini smo zestokoj...pa ti vidi.
    (hshahaaa, 9. maj 2021 14:30)

    # Link komentara

  117. E ta Otomanska opsednutost brutalnoscu, paired with Otomanski moronizam da se ne shvata da je brutalnost = fasizmu, to ce vas pod tu jednu krusku/jabuku sta ste vec zamislili sami sebi i sacerati.
    Pa cete fino da nastavite svi da glumite YU uticaj, ili da ste se u necemu novom pronasli a svi max anksiozni i zivite u psihozi jos od tomahavka (nagrade za brutalnost koju velicate iznad boga)
    (Petar Golubovic Romanov, 9. maj 2021 14:30)

    # Link komentara

  118. Jbg. kad se nije salto na turbo folk
    (Lemmi, 9. maj 2021 14:29)

    # Link komentara

  119. Ako je biti srbin uslov da negiramo svaki pa i najmanji zlocin... neka hvala.
    (EU Citizen, 09. maj 2021 14:03)


    Srbin se pise velikim slovom, sve si rekao o sebi.

    P.S. za tebe je Haski sud koji je oslobodio Orica i Gotovinu legitiman sud?!Kad vec pricas o "zlocinima".
    (...., 9. maj 2021 14:27)

    # Link komentara

  120. Ajde da se ne lažemo,Đuričko je prosečan glumac,realno,obratite pažnju,sve uloge su mu sa teškim Dorćolskim akcentom,svaka uloga sa istim akcentom,ravno....pa čak i u Zoni Zamfirovoj,gde je čak i Gaga Nikolić sa sred Crvenog Krsta odigrao vrh jer zna zanat i ulazak u lik...e sada što ga ortaci brane ovde na portalu to je druga stvar.Ali nazivati ga najbboljim glumcem je degutantno...Ako hoćete najboljeg a približnih godina,to je Goran Bogdan,nema boljeg,ta metamorfoza i ulaženje u lik,može samo Goran...
    (Pera, 9. maj 2021 14:26)

    # Link komentara

  121. Zvanično je 1980 82% ljudi slušalo Rokenrol. Po poslednjim podacima 7% sluša Rokenrol. E zato se oglašavaju masovno ovi što mrze zapad i nas koji nismo seljana zovu autošovinisti. Oni su avangarda vole pravoslavlje, narodnjake i mrze sve ostalo... Pri tom nemaju predstavu da pravoslavlje propagira ljubav i praštanje. Obožavaju autokratiju i Rusku čizmu. Pozdrav svakom ko misli svojom glavom. Đuričko to radi!
    (Bg, 9. maj 2021 14:24)

    # Link komentara

  122. @(EU Citizen, 9. maj 2021 14:03)

    Istorijske činjenice??? Ni 1% od svih istorijskih filmova koje sam gledao nisu zasnovani isključivo na činjenicama. Svi oni oduzmu nešto ili dodaju. A taj "oduzeti-dodati", ili onaj "nafilovani-našminkani" deo tih filmova je ono što ih čini propagandom u manjem ili većem stepenu. Filmovi o Srbima svi do jednog su prepuni propagande.
    Što se tiče Đurička, nije on antisrbin zato što je glumio u tim filmovima, nego zato što je nadobudno držao predavanja i pljuvao narod koji neće da gleda te filmove. Ko nema pamćenje zlatne ribice setiće se kako je istresao svoju gorčinu zato što A. Džoli nije dočekalo 500000 ushićenih Srba, uz fanfare i crveni tepih pred Sava Centrom.
    (Kancelar i ja, 9. maj 2021 14:22)

    # Link komentara

  123. O Bože kako mi je ovaj scenario filma nekako...kako da kažem,prepoznatljiv. Možda ta reč odgovara
    (brainstorm, 9. maj 2021 14:19)

    # Link komentara

  124. Kakvi užasni komentari o nekoj njegovoj ulozi u "srbomrzačkom" filmu. Ne znam koji je film, nisam ga gledao i mislim da neću, ali čovjek radi to što radi, vjerovatno ne iz ljubavi već iz potrebe. 90% nas nakon par godina posla ne ovli ono što radi, pretovri se u rutinu, ali smo to izabrali i za to se školovali. Osim toga, ima nekoliko Engleza koji su glumili Hitlera, vjerovatno i Njemaca, razni drugi su glumili fašiste i razne druge psihopate. Jeste li vi normalni uopšte? Zar ste toliko zadojeni tim šupljim nacionalizmom koji se ogleda u izboru uloge, nacionalnosti omiljenih sportista i raznim drugim glupostima, dok se zemlja raspada, kradete je na svakom ćopku, uništavate i urnišete? I onda vam kriv neko što je izabrao neku ulogu i radio svoj posao. Da to nije on, prihvatio bi je neki Hrvat ili Bosanac ili bilo ko sa ovih prostora i ta slika bi svkako otišla u svijet.
    (Toni, 9. maj 2021 14:17)

    # Link komentara

  125. apsolutno me ne interesuje
    (seljadin, 9. maj 2021 14:16)

    # Link komentara

  126. @Zoran
    "glumcina Bule" i jeste glumcina: "Oktoberfest"!
    (Cubrilo, 9. maj 2021 14:13)

    # Link komentara

  127. jel ovo onaj Srbenda Djuričko što je glumio u onim antisrpskim filmovima zbog para? Prod'o nacionalnosti, pripadnost, veru, zemlju, narod, državu zbog šake dolara? jel to on?
    (absent, 09. maj 2021 13:10)

    Film je loš ne zbog toga što je Đuričko prodao nacionalnost za šaku dolara, već zbog toga što su svi svetski kritičari film ocenili kao đubre, ali to koliko si ograničen možda bi mogao da shvatiš ako pogledaš film Kevina Kostnera (Ples sa vukovima), gde Amerikanac u američkom filmu pljuje po sopstvenom narodu zbog tamo nekih Indijanaca i još za to dobije oskara. E to je izdajica bato moj.
    (Arthammer, 9. maj 2021 14:12)

    # Link komentara

  128. @esi mi dobar
    e ti se razumes u uloge..
    da u Americi ima bad uloge iz snova kod lude andjeline! ostvario americki san
    hahahahaaa…aa
    (sonja m., 9. maj 2021 14:09)

    # Link komentara

  129. @Covek je glumac, posao mu je da glumi svakakve likove! Cuj, srbomrzac! Srbomrsci ste vi, koji laznim patriotizmom pokusavate da zatrpate sopstvenu beznacajnost i bezvrednost! Takvi kao ti bi Stevu Zigona ganjali po ulicama i na kraju obesili, zbog uloge u Otpisanima!
    (sir oliver, 09. maj 2021 13:11)

    Cccccc, ovo "srbomrzac" nema veze ni sa jednom ulogom, ali i te kako ima sa stvarima koje priča dok ne glumi!
    (alba greaca, 9. maj 2021 14:08)

    # Link komentara

  130. jel ovo onaj Srbenda Djuričko što je glumio u onim antisrpskim filmovima zbog para? Prod'o nacionalnosti, pripadnost, veru, zemlju, narod, državu zbog šake dolara? jel to on?
    (absent, 9. maj 2021 13:10)

    To nisu antisprski filmovi nego istorijske cinjenice. To sto mi bezimo od istine i svojih zlocina (kao i Hrvati i Albanci) to je problem naseg Balkanskog mentaliteta.
    Ako je biti srbin uslov da negiramo svaki pa i najmanji zlocin... neka hvala.
    (EU Citizen, 9. maj 2021 14:03)

    # Link komentara

  131. Možda kao glumac i nije loš (mada me i tu nije nešto posebno ubedio), ali kao čovek tj. javna ličnost me je svojim auto-šovinističkim stavovima duboko razočarao...
    Prihvatio je ulogu koja ocrnjuje nas Srbe kod Džolijeve samo zaradi novca ( a pre toga je tu ulogu odbio recimo Nebojša Glogovac koji je držao do časti i dostojanstva jer je video da je film totalno anti-srpski) time je Ðuričko samo pokazao kakav je karakter...
    Naravno da me shodno tome ne interesuje,niti jedan njegov projekat niti ću odgledati ništa što je vezano za njegovo prusustvo u bilo kojem filmu u budućnosti !
    (Goran, 9. maj 2021 13:50)

    # Link komentara

  132. Mrznja kojekakvih propalica prema Djuricku je gotovo komicna. A samo zato sto je otisao iz ovog taloga u kome nece poput svojih kolega da ceo zivot glumi istu ulogu, kriminal, beda i primitivna seljana, samo se to snima u srb.
    (Esi mi dobar !, 9. maj 2021 13:50)

    # Link komentara

  133. @absent

    ...a u međuvremenu antivakserke se gužvaju u Ušću za poklon vaučere nakon vakcine...Gluma nije stvaran svet, da li misliš npr. da svi glumci koji su glumili naciste u filmovima nacisti i u privatnom životu, i da su izdali svoju antifašističku otadžbinu prihvativši se uloge?
    (Mindanao, 9. maj 2021 13:49)

    # Link komentara

  134. Ajde da ne kritikujemo i ne gledamo sve crno-bijelo. Djuricko je dobar glumac, iznadprosjecan za nase okolnosti, ali ne i medjunarodno priznat nivo. Njegov rad i filmove treba posmatrati izolovano, negdje je uradio odlican posao, negdje je bio los. To sto ne zeli biti bot vlasti je za pohvalu. Saradnja sa Andjom ga je povukla, mislio je da ce mu to biti odskocna daska za vise. To pokazuje i njegova ambicija i kasniji odlazak u Ameriku. Cini se ipak da mu je ta uloga bila greska. Nije ostvario znacajniju internacionalnu karijeru, a pokazao je da ne postuje svoj narod zbog svoje koristi. Sad ce pred svojim narodom morati sa tim da zivi. Dakle i Djuricko kao i ovaj propali roker kojeg glumi nije crn ili bijel, vec spektar sivog.
    (Go Pro, 9. maj 2021 13:45)

    # Link komentara

  135. Čuj, Đuričko glumac. Svako danas sebe proglasi glumcem... Glumac za “b” produkciju kao i njegov mentor Anđa.
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 9. maj 2021 12:43)

    nikola djuricko je vrhunski glumac, uz sergeja trifunovica i borisa milivojevica, ubedjivo nas najbolji glumac u poslednjih 20ak godina! to zna svako ko ih je gledao u pozorisnim predstavama, gde nema ponavljanja, kreveljenja, glupiranja i gde publika na licu mesta vidi ko je ko i koliko moze! zbog opozicionog angazmana i odbijanja da se uklope u mejnstrim narativ lokalne politike, potpuno su skrajnuti, a tebi ostaje da se divis "glumi" ekipe koju je okupio i pod svojom kontrolom za racun vlasti drzi bjelogrlic (i sam osrednji glumac), poput gordana kicica, vuka kostica, viktora savica, ili politicki podobnog milosa bikovica, koji svi zajedno imaju talenta taman koliko bi stalo ispod nokta vrhunskih glumaca i glumica koje smo imali u 20. veku. i smarate svi vise sa tim filmom sa a. dz.! pa sta ako je glumio!? njegov izbor njegova stvar! sta si ti, neki autoritet da odredjujes ko je koliko dobar glumac na osnovu toga koliki je patriota? jesi li svestan koliko si ogranicen i nebitan bilo kome osim (mozda) tvojoj porodici u odnosu na tog djuricka koga pljujes!
    (andreas kisser, 09. maj 2021 13:15)

    Auuuu brate pretera ga. Sve sve, ali da je ST vrhunski glumac. Ajde ne brukaj se više ovakvim objavama. Što se tiče VK i MB tu si u pravu.
    (Valdens, 9. maj 2021 13:42)

    # Link komentara

  136. Nikola Djuricko je vrlo dobar glumac i svakome, ko se imalo razume u materiju je to jasno. Sad... ovde imamo "strucni" ziri koji se u sve razume, pa je Nikola los.
    A zasto je los?
    Zato sto se usudio da kaze da je Srbija ustajala mocvara koja smrdi?
    Zato sto je otisao(pobegao) odavde?
    Zato sto je rekao sta misli o svemu sta nam se desavalo, a posledice toga trpimo i trpecemo jos dugo?
    Pa Srbija i jeste mocvara koja smrdi na apatiju, mizogeniju, podanistvo i kriminal.
    Ako su najbolji od nas na vlasti i u opoziciji, kakvi smo onda mi?
    ne zelim ni da mislim o tome
    (Katarina, 9. maj 2021 13:41)

    # Link komentara

  137. (sir oliver, 09. maj 2021 13:11)



    Tebra, ja ne pričam o njemu da li je srbomrzac ili ne, niti me to interesuje. Čovek je oličenje prosečnog Srbina u zadnjoj decenije. Ovi se prodaju za 30€, on za nešto veću cifru. On je oličenje botova, tj. prosečnog Srbina u 21 veku... Inače nemam ništa protiv njega. Isključivo moj komentar je baziran na glumačkim kvalitetima. Da je dobar glumac rekao bi da je dobar, ali je isti prosečan za naše podnevlje pored npr. jednog Bate Stojkovića, Čkalja, Pavla Vuisića, ili od nešto mlađih kao što je npr. Dragan Bjelogrlić...
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 9. maj 2021 13:39)

    # Link komentara

  138. p.s. Izvinjavam se sto nisam pomenuo Borisa Milivojevica koji je takodje glumac i po i neuporediv je sa Djurickom, koji ceo zivot glumi istog lika, sebe.
    (palanka, 9. maj 2021 13:37)

    # Link komentara

  139. ipak je bolje u otadzbini.
    (zmitjkoe, 9. maj 2021 13:37)

    # Link komentara

  140. Reklo bi se odličan scenario u kome se prepoznajemo... pogledaću film.
    (Cecil B. Demented, 9. maj 2021 13:34)

    # Link komentara

  141. Jel bila i Angelina?NĐ je u stvari glumio samog sebe,bio je jedan od omiljenih likova,i onda….tu se negde i vidi zašto je jedan jedini Nebojša koji nas sve sada odnekud gleda i verovatno kaže pa dosta ste vi mene gledali bre ‘@$&”&!@ ona..Ne zameram ništa Nikoli a i ko sam ja da mu zamerim bilo šta?Jedino što mogu da kažem je da su neki ljudi ipak samo ljudi.A legende žive večno.
    (Oskar de La Penja, 9. maj 2021 13:31)

    # Link komentara

  142. možete đuričku da vatedu samo
    (haha, 9. maj 2021 13:30)

    # Link komentara

  143. Jel se to iz Zemlje mogucnosti (da glumis ruskog kriminalca) vratio odbegli Sin?
    (stranger, 09. maj 2021 13:03)

    Verovatno je samo svratio gde od realnih kriminalaca je besmisleno i glumiti ih. I nije odbegli sin nego covek sa skolom i odluscnoscu da proba na drugom mestu, tebi je zagadjena Srbija verovatno jedina opcija posto si toliko maliciozan. Nije to zdravo, dobijaju se strasne bolesti od zla.
    (Spin doktor, 9. maj 2021 13:30)

    # Link komentara

  144. alba greaca@ Odakle tebi pravo da njega nazivaš srbomrscem? Ko si i šta si ti? Čovek voli svoju zemlju, ali ne voli ove silne naprednjačke poltrone, ne voli primitivizam! A ima ga na svakom ćošku! Mora da si klinac i da ne znaš kakav je Beograd nekad bio!
    (charlie, 9. maj 2021 13:29)

    # Link komentara

  145. Izgleda Đuričko opet "glumi"samog sebe.
    (Recept za doboš tortu, 9. maj 2021 13:28)

    # Link komentara

  146. Ko god da je glumio ovog lika, takvih je bar 50% muskaraca koje poznajem izmedju 38-65 godina. Mozda nisu bili rok zvezde u usponu, ali su svi preslikani kao ovaj lik, zale za ranim 20-tim neprimecujuci da im je 35-40-60+ i da se ponasaju klinacki a da ih iz takta izvode nebuloze. Jeza me stresla od ovog filma.
    (Ja, 9. maj 2021 13:28)

    # Link komentara

  147. Obožavam Nikolu Djurička, veliki glumac i veliki čovek!
    (Bg, 9. maj 2021 13:22)

    # Link komentara

  148. I u trejleru saznate ovoliko o filmu, ne smarajte
    (ajstek, 9. maj 2021 13:22)

    # Link komentara

  149. vidi botovaaaa i u umetnost se mešaju
    (mr no, 9. maj 2021 13:18)

    # Link komentara

  150. Bilo mi je neprijatno da ga gledam u podcastu kod Galeba, koliko je isfoliran, nesiguran, iskompleksiran a porodican covek u tim godinama sto dodatno pojacava osecaj neprijatnosti dok ga gledas. Odustao sam na pola podkasta jer nisam mogao da slusam gluposti toliko dugo, a sto se tice glume on je dalekoooo ispod pok.Nebojse Glogovca, pa i Sergej Trifunovic je za njega glumcina. On je u rangu Gordana Kicica.
    (palanka, 9. maj 2021 13:16)

    # Link komentara

  151. Čuj, Đuričko glumac. Svako danas sebe proglasi glumcem... Glumac za “b” produkciju kao i njegov mentor Anđa.
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 9. maj 2021 12:43)

    nikola djuricko je vrhunski glumac, uz sergeja trifunovica i borisa milivojevica, ubedjivo nas najbolji glumac u poslednjih 20ak godina! to zna svako ko ih je gledao u pozorisnim predstavama, gde nema ponavljanja, kreveljenja, glupiranja i gde publika na licu mesta vidi ko je ko i koliko moze! zbog opozicionog angazmana i odbijanja da se uklope u mejnstrim narativ lokalne politike, potpuno su skrajnuti, a tebi ostaje da se divis "glumi" ekipe koju je okupio i pod svojom kontrolom za racun vlasti drzi bjelogrlic (i sam osrednji glumac), poput gordana kicica, vuka kostica, viktora savica, ili politicki podobnog milosa bikovica, koji svi zajedno imaju talenta taman koliko bi stalo ispod nokta vrhunskih glumaca i glumica koje smo imali u 20. veku. i smarate svi vise sa tim filmom sa a. dz.! pa sta ako je glumio!? njegov izbor njegova stvar! sta si ti, neki autoritet da odredjujes ko je koliko dobar glumac na osnovu toga koliki je patriota? jesi li svestan koliko si ogranicen i nebitan bilo kome osim (mozda) tvojoj porodici u odnosu na tog djuricka koga pljujes!
    (andreas kisser, 9. maj 2021 13:15)

    # Link komentara

  152. je l' glumi apatičnog zlog srbina u svemiru
    (Rep, 9. maj 2021 13:13)

    # Link komentara

  153. 00
    @Čuj, Đuričko glumac. Svako danas sebe proglasi glumcem... Glumac za “b” produkciju kao i njegov mentor Anđa.
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 09. maj 2021 12:43)

    Možda nije veliki glumac, u stvari nije sigurno, ali je zato veliki srbomrzac!
    (alba greaca, 09. maj 2021 13:02)
    Covek je glumac, posao mu je da glumi svakakve likove! Cuj, srbomrzac! Srbomrsci ste vi, koji laznim patriotizmom pokusavate da zatrpate sopstvenu beznacajnost i bezvrednost! Takvi kao ti bi Stevu Zigona ganjali po ulicama i na kraju obesili, zbog uloge u Otpisanima!
    (sir oliver, 9. maj 2021 13:11)

    # Link komentara

  154. Vidim izlive mrznje prema Djuricku, samo zato sto nije deo svinjske hunte. Placite botovi, pozdravio vas je glumcina Bule, poznat po zivotnoj ulozi Carlija madjionicara.
    (Zoran, 9. maj 2021 13:10)

    # Link komentara

  155. Čuj, Đuričko glumac. Svako danas sebe proglasi glumcem... Glumac za “b” produkciju kao i njegov mentor Anđa.
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 09. maj 2021 12:43)

    Pa brate, proglasi i ti sebe, nikakav problem. Ili možda ipak jeste...
    (Arthammer, 9. maj 2021 13:10)

    # Link komentara

  156. jel ovo onaj Srbenda Djuričko što je glumio u onim antisrpskim filmovima zbog para? Prod'o nacionalnosti, pripadnost, veru, zemlju, narod, državu zbog šake dolara? jel to on?
    (absent, 9. maj 2021 13:10)

    # Link komentara

  157. Steta sto je Glogovac otisao na bolje mesto ovu ulogu bi izvukao mnogo bolje.

    Djuricko, mi je nekako uvek isti.
    (Stefan, 9. maj 2021 13:09)

    # Link komentara

  158. Botovi se uzmuvali i na vesti o Nikoli Djuricku,strasno.
    (Zoran YNWA, 9. maj 2021 13:05)

    # Link komentara

  159. Baš želim da pogledam film posle ove recenzije filma, a posle ću da se besim na očevom tavanu! Aman ljudi ko bi želeo da gleda propali život i sebi stvara depresiju
    (neki Dr, 9. maj 2021 13:05)

    # Link komentara

  160. Jel se to iz Zemlje mogucnosti (da glumis ruskog kriminalca) vratio odbegli Sin?
    (stranger, 9. maj 2021 13:03)

    # Link komentara

  161. @Čuj, Đuričko glumac. Svako danas sebe proglasi glumcem... Glumac za “b” produkciju kao i njegov mentor Anđa.
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 09. maj 2021 12:43)

    Možda nije veliki glumac, u stvari nije sigurno, ali je zato veliki srbomrzac!
    (alba greaca, 9. maj 2021 13:02)

    # Link komentara

  162. I ja kažem ne želim ovako da živim. Ali se 2/3 zemlje ne slaže sa mnom.
    (Millennium, 9. maj 2021 13:01)

    # Link komentara

  163. Nek si ti Gorane iz Loznice glumac. Nađi bre neku cupišku, druži se malo. Najveći si smarač na ovom portalu ikada. Menjaš nikove, ali glupost je i dalje vidljiva.
    (Privatni detektiv Đido Mova, 9. maj 2021 13:00)

    # Link komentara

  164. Ma kakav Đuričko
    (Andrija Milošević, 9. maj 2021 12:54)

    # Link komentara

  165. (Loznica, Gučevo, Cer..., 9. maj 2021 12:43)

    A svaki lokalni klošar sebe kritičarem.
    (Bojan, 9. maj 2021 12:53)

    # Link komentara

  166. Dobra recenzija.
    (Sovereign, 9. maj 2021 12:50)

    # Link komentara

  167. Cuveni Vojkan iz Otvorenih vrata
    A.Dz. - poslednja stvar koja je trebala njegovoj karijeri...
    (karlito, 9. maj 2021 12:47)

    # Link komentara

  168. Čuj, Đuričko glumac. Svako danas sebe proglasi glumcem... Glumac za “b” produkciju kao i njegov mentor Anđa.
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 9. maj 2021 12:43)

    # Link komentara