"Quo vadis, Aida" ostao praznih ruku

Jasmila Žbanić i "Quo Vadis, Aida?" učestovali su u trci za dve nagrade Britanske akademije za filmsku i televizijsku umetnost (BAFTA) - u kategorijama najbolji reditelj i najbolji strani film, ali ovo bosanskohercegovačko ostvarenje ostalo je ipak bez nagrade.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Faca ove žene govori više od hiljadu reči, izgara od mržnje prema Srbima.
    (marko, 12. april 2021 17:44)
    Izgoreo si, ona je srpkinja
    (bez komentara, 12. april 2021 18:48)

    Srpkinja koliko i Natasa Kandic ili bilo koja drugo-srbijanka - NVO aktivistkinja. Takva je kad placaju za to!
    (Petar S., 15. april 2021 08:23)

    # Link komentara

  2. Uostalom, sam si to priznao rekavsi da je bio u pitanju ratni zlocin i etnicko ciscenje, ali nije genocid. Sam si dakle priznao da nije genocid. Srbi nikada nece biti u rangu s nacistima, ma koliko se autosovinisti iz autokolonijalnog sektora upinjali da to dokazu.
    (Oliver, 13. april 2021 15:51)

    ne, Olivere - nisam tvrdio da je u pitanju genocid ili da nije. napisao sam da je rasprava o takvim terminima drugi stadijum poricanja, to jest deo je relativizacije zločina. terminologija ne otkriva nista: ako su zene i deca trasportovani a muskarci odvojeni i ubijeni. sta to moze da bude? mozda polugenocid? poenta: mozes ga zvati kako god hoces, ali se ipak dogodilo.

    jedini problem koji ti i slicni branitelji termina imate je sto se plasite da ce termin "genocid" da nas kao obruka globalno i istorijski. zato se ljutite na termin umesto na vinovnika i posledice.
    vise nas bruka nasa "odbrana i poricanje" nego termin - kao da hocemo da dokazemo da smo klasicna mala nacija nesposobna da uvidi svoje greske i da se obracuna sa onima koji su je obrukali - u ime nacije činili to sto su učinili.
    mi nismo mala nacija, a ja sam veci patriota od svih koji vas koji me ovde kritikujete, nemoj mene stavljati u isti koš sa profi-lamentarima po novinama.

    nego, kad vec pricas o "autosovinizmu", terminu koju neces naci ni u jednom relevantnom recniku ili svetskom jeziku, hajde reci da li je recimo tomas man tokom tridesetih i cetrdesetih godina bio nemacki autosovinist jer nije hteo da zajedno sa hipnotisanom vecinom peva njene pesme. da li su bela ruza, ili mozda erih hopner i saradnici bili nemacki autosovinisti?

    ps. ne treba se hvatati za svaki iscedjeni kontraargument - perhan je samo lik iz kusturicinog filma, i nista vise ;)
    (neutralni fe, 14. april 2021 14:52)

    # Link komentara

  3. Uostalom, sam si to priznao rekavsi da je bio u pitanju ratni zlocin i etnicko ciscenje, ali nije genocid. Sam si dakle priznao da nije genocid. Srbi nikada nece biti u rangu s nacistima, ma koliko se autosovinisti iz autokolonijalnog sektora upinjali da to dokazu.
    (Oliver, 13. april 2021 15:51)

    ne, Olivere - nisam tvrdio da je u pitanju genocid ili da nije. napisao sam da je rasprava o takvim terminima drugi stadijum poricanja, to jest deo je relativizacije zločina. terminologija ne otkriva nista: ako su zene i deca trasportovani a muskarci odvojeni i ubijeni. sta to moze da bude? mozda polugenocid? poenta: mozes ga zvati kako god hoces, ali se ipak dogodilo.

    jedini problem koji ti i slicni branitelji termina imate je sto se plasite da ce termin "genocid" da nas kao obruka globalno i istorijski. zato se ljutite na termin umesto na vinovnika i posledice.
    vise nas bruka nasa "odbrana i poricanje" nego termin - kao da hocemo da dokazemo da smo klasicna mala nacija nesposobna da uvidi svoje greske i da se obracuna sa onima koji su je obrukali - u ime nacije činili to sto su učinili.
    mi nismo mala nacija, a ja sam veci nacionalista od svih koji vas koji me ovde kritikujete, nemoj mene stavljati u isti koš sa profi-lamentarima po novinama.

    nego, kad vec pricas o "autosovinizmu", terminom koju neces naci ni u jednom relevantnom recniku ili svetskom jeziku, hajde reci da li je recimo tomas man tokom tridesetih i cetrdesetih godina bio nemacki autosovinist jer nije hteo da zajedno sa hipnotisanom vecinom peva njene pesme. da li su bela ruza, ili mozda erih hopner i saradnici bili nemacki autosovinisti?

    ps. ne treba se hvatati za svaki iscedjeni kontraargument - perhan je samo lik iz kusturicinog filma, i nista vise ;)
    (neutralni fe, 14. april 2021 12:43)

    # Link komentara

  4. Radovanja zbog toga što filmovi o uzajamnim ratnim zločinima nisu nagrađeni je ljudski ali otužno na obe strane.
    (313, 13. april 2021 23:12)

    Malo je otuznije sa muslimanske strane posto mi ne priznajemo da smo ikakve zlocine pocinili. Mi zelimo samo zrtve da smo, ne i zlocinci.
    (bosnjaci, pocistimo prvo pred svojim pragom, 14. april 2021 11:58)

    # Link komentara

  5. mozda konsultuje i perhana isto mu je, bonus i momenat smo već potrošili sa onom filmskom sklepotinom koju je uradio onaj naš režimski diletant loše kopirajući već gotov scenario lordana zafranovića.
    (neutralni fe, 13. april 2021 10:54)

    pa nije reditelj pisao scenario ahhahaa dobar si k'o Biljana.
    (dzarmus, 13. april 2021 17:57)

    svejedno.
    (neutralni fe, 14. april 2021 01:37)

    # Link komentara

  6. Radovanja zbog toga što filmovi o uzajamnim ratnim zločinima nisu nagrađeni je ljudski ali otužno na obe strane.
    (313, 13. april 2021 23:12)

    # Link komentara

  7. @achtung

    To znaci da se mnogo radujes sto na Balkanu postoji npr. Kusturica koji je pokupio nagrade u Kanu i Veneciji... Kako manifestujes tu radost u vezi Kusturice?
    (Z., 13. april 2021 22:24)

    # Link komentara

  8. Bas mi zao
    (mia, 13. april 2021 21:33)

    # Link komentara

  9. Glavna ženska uloga, Srpkinja. Ima nas svuda čak i u ovakvom filmu. Prve žrtve sukoba u Bosni i Hercegovini bila su dva srpska svata na svadbi u Sarajevu. Ubili su ih Bošnjaci, teški kriminalci. Takvi zlikovci su postali glavnokomandujući pa nije ni čudo što je došlo do strašnih zločina širom BiH i Jugoslavije. Strašno je što o Oriću nema ni traga ni glasa ali je Ratko Mladić ocrnjen. Ipak on nije ubijao žene i decu kao Orić kojeg je upravo sudstvo u Federaciji oslobodilo. Toliko o istini pravdi i pomirenju. Ovaj film je propaganda sa elementima istine.
    (Mirko, 13. april 2021 20:15)

    # Link komentara

  10. Ej koliko je samo zlobe u vama preko Drine. Ne dao bog nikome.
    (Tuga s juga, 13. april 2021 19:14)

    # Link komentara

  11. Nominaciju smo dozivjeli sa ogromnom radoscu, mozda se Jasmila vratila praznih ruku, ali je uspjela da Bosanace predstavi na najvecem svjetskom kulturnom spektaklu. SRCA SU NAM PUNA 💗
    (Enisa, 13. april 2021 13:07)

    Шта је то "Босанце"?
    (Алекса, 13. april 2021 18:52)

    # Link komentara

  12. Videcete vi sta je film kad Kusturica snimi film o Jasenovcu po knjizi Gideona Grajfa Jasenovac-Ausvic Balkana. I Grajf ce biti strucni konsultant Kusturici kao sto je vec bio konsultant Madjaru Nemesu za film Saulov sin koji je nastao po Grajfovoj knjizi Plakali su bez suza. I taj film je dobio oskara za najbolji strani film. S Grajfom nema sale, to je najuticajniji ekspert za holokaust na planeti! Njegov uticaj u Americi je ogroman.
    (Oliver, 12. april 2021 20:48

    mozda konsultuje i perhana isto mu je, bonus i momenat smo već potrošili sa onom filmskom sklepotinom koju je uradio onaj naš režimski diletant loše kopirajući već gotov scenario lordana zafranovića.
    (neutralni fe, 13. april 2021 10:54)

    pa nije reditelj pisao scenario ahhahaa dobar si k'o Biljana.
    (dzarmus, 13. april 2021 17:57)

    # Link komentara

  13. Po pu šila Aida!?Hahahaha pa ni englezi ne vole bajkovite filmove ipak vas oni dobro poznaju,licno su bas ucili da lažete pa sad ne mogu i sami to da gutaju kao istinu a i malko ste im se smucili jer ste im sa siptarima okupirali ostrvo pa kako su bas bolje upounali niste im vise simpaticni,ni najmanje...
    (Brana, 13. april 2021 17:21)

    # Link komentara

  14. Ovaj pokušaj filma je krš,izlizana pljuvacka prica izuzetno nezanimljiva odradena sa najlosijim mogućim glumcima što je i ocekivano jer dobri srpski glumci kao dto je bio Hlogovac nikada ne bi ni glumatali neke idiote sa srpskim neprijateljoma.Te su uloge rezervisane za marginalce i samoproglašene face poput durivka,karanovićke,marića,koju ili trifunovića. Ovo dvoje epizodnih amatera su taman za takvu strucnjake kao sto je ta zbanićka.Film je donar ako čovek nema ricinus a sutra ide na kolonoskpiju....
    (Bhm, 13. april 2021 17:17)

    # Link komentara

  15. Ok, a sad da se razilazimo.
    (Independent RS, 13. april 2021 17:01)

    # Link komentara

  16. @neutralni fe ili felsh, vise ne znam

    Pusti ti perhana i sprdnju, taj Kusturica je dobio 2 zlatne palme u kanu, na tvom ljubljenom zapadu. Dakle, to je veliki reziser, ma sta ti mislio. Drugo, to sto si perfidno provukao rasisticku uvredu na racun romske populacije tako sto si podsmesljivo pomenuo "perhana" jeste dokaz sta stvarno mislite vi, samozvana autosovinisticka elita iz kruga dvojke. Trece, nikakav momentum mi nismo propustili, snimicemo jos 10 filmova o Jasenovcu pa ce se naci jedan maestralan. Cetvrto, kvalifikacija krivicnog dela je vrlo vazna. Da, ja negiram genocid, a priznajem ratni zlocin. Etimoloski, genocid bukvalno znaci "ubijanje gena", ubijanje genoma, genetskog materijala jednog naroda. Da bi to uradio, moras da ubijas sve pripadnike jednog naroda, od beba do staraca, da bi im zatro seme, kao sto su nemci uradili sa jevrejima. U srebrenici toga nema, jer su pustene zene, decaci i devojcice. Uostalom, Gideon Grajf je rekao:"Voleo bih da su nacisti pustili zene i decu autobusima kuci" . Time je sve receno. Holokaust je standard, etalon za genocid. Sve ispod toga nije genocid. Uostalom, sam si to priznao rekavsi da je bio u pitanju ratni zlocin i etnicko ciscenje, ali nije genocid. Sam si dakle priznao da nije genocid. Srbi nikada nece biti u rangu s nacistima, ma koliko se autosovinisti iz autokolonijalnog sektora upinjali da to dokazu.
    (Oliver, 13. april 2021 15:51)

    # Link komentara

  17. Teško ce ovdje biti mir dok "bošnjaci" ne priznaju svoje zločne..
    Uzeću npr. Kravice, NIKO nije odgovarao! Jel to realno i pošteno,??? Naravno -NIJE- E dok je tako ovdje "dobra" nema...
    (Kiki, 13. april 2021 14:54)

    # Link komentara

  18. Quo vadis, Aida, i Jasminla su jedini sa ovih prostora koji su učestvovali na prestižnom festivalu BAFTA.
    To nikom nije uspjelo pored, hiljde snimljenih flmova, tako da su vaši komentari suvišni zluradi i u najmanju ruku glupi.
    Radujete se jer je Balkan dao takvu rediteljicu i film.
    Film je umjetnost.
    (achtung, 13. april 2021 14:42)

    # Link komentara

  19. Mojih par rodjaka vode se kao ubijeni u Srebrenici i zvanicno su tamo i pokopani (?), a njih eto zivih hvala Alahu u Istanbulu, jedan je u Otavi, a druga dvojica u Filadelfiji.
    (Hazema Hadzibegic, 13. april 2021 13:51)

    # Link komentara

  20. Jel Dara dobila neku nagradu?
    (Roki, 13. april 2021 13:43)

    # Link komentara

  21. Film je ispunio svoj zadatak pa makar više i ne dobio neku nagradu.
    (Režija, 13. april 2021 13:43)

    # Link komentara

  22. Nominaciju smo dozivjeli sa ogromnom radoscu, mozda se Jasmila vratila praznih ruku, ali je uspjela da Bosanace predstavi na najvecem svjetskom kulturnom spektaklu. SRCA SU NAM PUNA 💗
    (Enisa, 13. april 2021 13:07)

    # Link komentara

  23. Некада је боље прећутати, али не може се увек.
    Муслимани који су ратних година живили у Сребреници јако добро знају ко је био господар живота и смрти у том граду / Насер Орић!
    Такође, сви знају да приликом ослобађања Сребренице није ни близу било жртава којима се сада лицитира, јер јавна је тајна да огроман број оних чија су имена исписана на оном споменику и даље су живи, већина њих у Европи.
    Лично сам изненађен да током ратних година у Сребреници нико није умро, нити је иједан припадник злочиначке Насерове дивизије погинуо ?!?
    Рат је неприродно стање ствари и у рату се дешавају злочини и увек ће бити полемике око квалификација злочина, али оволико инсистирање на томе да је у Сребреници почињен геноцид је ненормално.
    А овај што је покушао да одглуми генерала Младића, муко моја, то се не може назвати ни покушајем.
    Жовјела Република Српска !!!
    (Дале, 13. april 2021 12:43)

    # Link komentara

  24. Samo doci medju par najboljih filmova je ogroman uspjeh!
    Film je odlican.
    (DR, 13. april 2021 11:24)

    # Link komentara

  25. Videcete vi sta je film kad Kusturica snimi film o Jasenovcu po knjizi Gideona Grajfa Jasenovac-Ausvic Balkana. I Grajf ce biti strucni konsultant Kusturici kao sto je vec bio konsultant Madjaru Nemesu za film Saulov sin koji je nastao po Grajfovoj knjizi Plakali su bez suza. I taj film je dobio oskara za najbolji strani film. S Grajfom nema sale, to je najuticajniji ekspert za holokaust na planeti! Njegov uticaj u Americi je ogroman.
    (Oliver, 12. april 2021 20:48

    mozda konsultuje i perhana isto mu je, bonus i momenat smo već potrošili sa onom filmskom sklepotinom koju je uradio onaj naš režimski diletant loše kopirajući već gotov scenario lordana zafranovića.
    (neutralni fe, 13. april 2021 10:54)

    # Link komentara

  26. Srbin sam i nacionalista(volim svoju zemlju) i ne mogu da svarim da postoje ljudi koji negiraju zločin u Srebrenici, pa jeste li gledali one snimke gde na zemlji streljaju dečake od 16, 17 godina, jedan da je tako stradao pa je tragedija čovečanstva. Isto tako negiranje zločina nad Srbima je isto tako zločin. Nisu onoliki grobovi nastali zato što smo jedni drugima nosili kolače. Kako ono kažu rat u ljudima probudi i ono najbolje, a i ono najgore, a kad probudi najgore i kod nekolicine, dovoljno je da se celi narodi u crno zaviju!
    (Džoni, 12. april 2021 20:38)

    Јел ти читаш коментаре? Тешко да неко негира злочин. Али већина нас негира геноцид.
    (Јабучило, 12. april 2021 21:08)


    rasprava oko termina je drugi stadijum negiranja... šta smo imali tamo? žene i deca organizovano i sistematski isterani a muški organizovano i sistematski pobijeni i zakopani - dakle, ratni zločin plus etničko čišćenje.

    mnogima kao da ne smeta taj čin, takvo ratovanje, takva politika, i politicki i vojno osiona budala koja je izdala naredjenje - ali smeta definicija?
    za pola čaše vode možeš reći da je polupuna ili poluprazna, ali to je i dalje pola čaše vode. isto je i sa terminima.

    za nijanse u definiciji se obratite onome koji se tada šepurio u kapi a la naš slavni general i vojvoda stepa stepanović a nije zaslužan čizme da mi očisti.
    (neutralni fe, 13. april 2021 10:49)

    # Link komentara

  27. Srbin sam i nacionalista(volim svoju zemlju) i ne mogu da svarim da postoje ljudi koji negiraju zločin u Srebrenici, pa jeste li gledali one snimke gde na zemlji streljaju dečake od 16, 17 godina, jedan da je tako stradao pa je tragedija čovečanstva. Isto tako negiranje zločina nad Srbima je isto tako zločin. Nisu onoliki grobovi nastali zato što smo jedni drugima nosili kolače. Kako ono kažu rat u ljudima probudi i ono najbolje, a i ono najgore, a kad probudi najgore i kod nekolicine, dovoljno je da se celi narodi u crno zaviju!
    (Džoni, 12. april 2021 20:38)

    Јел ти читаш коментаре? Тешко да неко негира злочин. Али већина нас негира геноцид.
    (Јабучило, 12. april 2021 21:08)


    rasprava oko termina je drugi stadijum negiranja... šta smo imali tamo? žene i deca organizovano i sistematski isterani a muški organizovano i sistematski pobijeni i zakopani - dakle, ratni zločin plus etničko čišćenje.

    mnogima kao da ne smeta taj čin, takvo ratovanje, takva politika, i politicki i vojno osiona budala koja je izdala naredjenje - ali smeta definicija?
    za pola čaše vode možeš reći da je polupuna ili poluprazna, ali to je i dalje pola čaše vode. isto je i sa terminima.

    za nijanse u definiciji se obratite onome koji se tada šepurio u kapi a la naš slavni general i vojvoda stepa stepanović a nije zaslužan čizme da mi očisti.
    (neutralni fe, 13. april 2021 10:48)

    # Link komentara

  28. Srbin sam i nacionalista(volim svoju zemlju) i ne mogu da svarim da postoje ljudi koji negiraju zločin u Srebrenici, pa jeste li gledali one snimke gde na zemlji streljaju dečake od 16, 17 godina, jedan da je tako stradao pa je tragedija čovečanstva. Isto tako negiranje zločina nad Srbima je isto tako zločin. Nisu onoliki grobovi nastali zato što smo jedni drugima nosili kolače. Kako ono kažu rat u ljudima probudi i ono najbolje, a i ono najgore, a kad probudi najgore i kod nekolicine, dovoljno je da se celi narodi u crno zaviju!
    (Džoni, 12. april 2021 20:38)

    Јел ти читаш коментаре? Тешко да неко негира злочин. Али већина нас негира геноцид.
    (Јабучило, 12. april 2021 21:08)


    rasprava oko termina je drugi stadijum negiranja... šta smo imali tamo? žene i deca organizovano i sistematski isterani a muški organizovano i sistematski pobijeni i zakopani - dakle, ratni zločin plus etničko čišćenje.

    mnogima kao da ne smeta taj čin, takvo ratovanje, takva politika, i politicki i vojno osiona budala koja je izdala naredjenje - ali smeta definicija?
    za pola čaše vode možeš reći da je polupuna ili poluprazna, ali to je i dalje pola čaše vode. isto je i sa terminima.

    za nijanse u definiciji se obratite onome koji se tada šepurio u kapi a la naš slavni general i vojvoda stepa stepanović a nije zaslužan čizme da mi očisti.
    (neutralni fe, 13. april 2021 10:48)

    # Link komentara

  29. Sta kaze Nurkic na to? Izgleda da je ljubitelj NDH
    (lolipop, 13. april 2021 10:36)

    # Link komentara

  30. I treba, koga zanima bosanska propaganda!
    (Zoran, 13. april 2021 10:36)

    # Link komentara

  31. (SRBin, 12. april 2021 22:07)
    Шта је теби?
    (Грисина, 13. april 2021 10:29)

    # Link komentara

  32. Jel vam drago?
    (johnny, 13. april 2021 10:10)

    # Link komentara

  33. Нисам гледао филм па ме занима јел има у њему како убијају 509 српских жена ,деце и стараца,како убијају малог Слободана који се вратио по своју кућу,како нападају СВА села око Сребренице и потпуно уништавају и спаљују сва села осим три која су тешко страдала. Можда има иживљавања над заробљеним Србима?
    (Хомер, 13. april 2021 10:10)

    # Link komentara

  34. nisam gledao film niti imam nameru.Da je scenarist hteo istinitu priču film bi poceo 1991-2 muslimanskim pokoljem Srba u Podrinju.Ovako je to namerno iskrivljena prica.
    (bikkojileži, 13. april 2021 09:20)

    # Link komentara

  35. Film je vrh ,još da su neke činjenice tačne.Vrh je i to što glavne uloge igrajy srpski glumci?!
    (Komšija Mile, 13. april 2021 09:19)

    # Link komentara

  36. Vazno je da je svijet video sta se sve desavalo, mada je taj isti svijet dosta toga i znao!!!
    (Samo onako, 13. april 2021 09:05)

    # Link komentara

  37. Faca ove žene govori više od hiljadu reči, izgara od mržnje prema Srbima.
    (marko, 12. april 2021 17:44) # Link komentara

    Ne vezano za film, nisam ga gledao, pa ne dajem komentar..
    Ali ovo moram:
    Marko, ovo je nasa glumica iz Srbije...Jasna Djuricic..
    tek toliko da se zna ko sve daje ovde komentare..
    (iznogud011, 13. april 2021 08:54)

    # Link komentara

  38. Ko glumi Nasera Orica?
    (cuore, 13. april 2021 08:53)

    # Link komentara

  39. Ovo je sad najveci uspjeh srpskog filma
    (Admin, 13. april 2021 08:45)

    # Link komentara

  40. film nije ništa specijalno i nije ni čudo što nije dobio nagradu.
    (dule, 13. april 2021 08:36)

    # Link komentara

  41. Ali praznih ruku nije ostala glavna glumica iz Beograda pošto ovakve pare više uzeti neće niđe.
    (3,14, 13. april 2021 08:27)

    # Link komentara

  42. Sklonite ovo
    (lolipop, 13. april 2021 08:16)

    # Link komentara

  43. Iskreno, muka mi je od tog mentaliteta zrtve koji se kod nas zapatio. Sve je antisrpsko, svaki film, svaka scena, sve je provokacija, sve je upereno protiv Srba. Kao deca nagledasmo se filmova o partizanima i Nemcima i niko to nije video kao antinemacku kampanju, ljudi su nastavili da odlaze u Nemacku na rad i ostajali tamo i niko nije gledao nemacki narod kao vecitog neprijatelja. Valjda su Peteru Carstenu trebali da uzmu nemacki pasos jer je igrao u partizanskih filmovima i serijama?
    Kakvi su to kompleksi, da ne mozete da prihvatite da neko napravi film ili bilo kakvo drugo umetnicko delo koje spominje neko nedelo pocinjeno od strane nekih Srba? Ako trazite moralnu ravnotezu, trazite je od politicara, a ne od Angeline Jolie ili Jasmile Zbanic.
    (Ze, 13. april 2021 08:13)

    # Link komentara

  44. Fake film, fake glumci!
    (Bojkot, 13. april 2021 08:02)

    # Link komentara

  45. Molim odgovor na pitanje . Koliko je Srba ubijeno u Jasenovcu ?
    Hvala .
    (Hrvat, 12. april 2021 20:47)

    Да те противпитам, колико је Срба убијено на целој територији НДХ?
    (Јабучило, 12. april 2021 22:05)

    Kad se uporede popisi prije rata i poslije rata Srba na prostoru Hrvatske i Bosne bilo je manje za oko 370 000, tu se uracunavaju srpske zrtve od ustasa, od njemaca, srpske zrtve medju cetnicima, medju partizanima, civilne zrtve i raseljeni u Srbiju(Vojvodinu)-znaci sve srpske zrtve rata. To su rekli namjerodavniji strucnjaci za ovu oblast, Bogoljub Kocovic i Vladimir Zerjavic.Ukupne zrtve svih naroda na prostorima SFRJ oko milion i 80 000, sve drugo je laz i naduvavanje!
    (warlock, 13. april 2021 07:57)

    # Link komentara

  46. Nije bilo genocida u **********
    (Gazda Milutin, 13. april 2021 07:56)

    # Link komentara

  47. Srbi su najnormalnije zivjeli sa hrvatima u hrvatskoj dokle god su hrvatskom vladali austro-ugari. Cim su hrvati dobili vlast po prvi puta u svojoj drzavi krenuli su u istrebljivanje Srba i uvukli u to i bosanske muslimane, koji su im se sa velikim entuzijazmom i radoscu tome prikljucili. Zanimaju me i zalim prije svega srpske zrtve. One su bile najvece i prve. A propagandni i politicki indoktrinirani filmovi suprotne strane me ne zanimaju. Ne mrzim nikoga, pomogao bih svakom ex-yu zemljaku da ga negdje sretnem ali nikad vise zajedno i nikad vise dublje i sustinsko povezivanje. Ne zasluzuju srpsku ljubav i povjerenje. Daleko im kuca, mada vise na nasim portalima danonocno jer ne znaju da zive bez nas. Otkacite se vec jednom.
    (Miki, 13. april 2021 07:45)

    # Link komentara

  48. genocid ili zlocin...Sta je tacno...Strasno,raspravlja se kao da je rec o kilo jabuka ili krusaka...Ma desio se strasan zlocin nazvali vi to kako hocete i to kod svih prokletih balkanskih naroda...
    (maks, 13. april 2021 07:41)

    # Link komentara

  49. U BiH je 52% muslimana bilo u ustašama znaci skoro svi ovo ostalo su deca žene babe dede!!!kad je rat završio 2,5 muslimana bilo u partizanima i ovih 2,5 % padom Musolinija iz ustaša prešlo u partizane!!! Uvek će biti ustaše zato bre doviđenja Srbija vise nikad Jugoslavija i opet će moliti da udju u neku zajednicu jer nemaju kapacitete za bilo kakvu vrstu državotvornosti...ali nikad vise Srbija mora da nadoknadi izgubljeno vreme i da nikad vise ne ulazi u bilo kakvo zajedništvo sa ovim narodima osim naravno onih koji se smatraju Srbima!!!
    (Srki, 13. april 2021 07:34)

    # Link komentara

  50. Super!!!
    (beba, 13. april 2021 07:23)

    # Link komentara

  51. Većina dijaloga iz filma se može naći na Jutjubu u orginalnim snimcima generala koji je osuđen na doživotnu robiju.
    (Maja, 12. april 2021 21:32)

    Tako je, zlocin je bio, ali u najmanju ruku jednak onome koji je pocinio Naser.
    (ja, 13. april 2021 07:22)

    # Link komentara

  52. Nenad@ film o istini nije antisrpski. Ali nažalost mnogo Srba negira istinu i uzdize krvoloke.
    (billy_the_cat, 13. april 2021 06:50)

    # Link komentara

  53. na YouTube - Srebrenica, žrtvovan grad- ko nije pogledao, sve ce biti mnogo jasnije.
    (mr no, 13. april 2021 06:35)

    # Link komentara

  54. Može li se snimiti film o početku Prvog svetskog rata 1914, a da se ne pomene ubistvo Ferdinanda u Sarajevu?! E tako su ovi stručnjaci smislili da naprave film o Srebrenici, a nisu pomenuli Bratunac.
    (Stefan, 13. april 2021 05:48)

    # Link komentara

  55. Opšte je poznato da su Srbi ratovali u Bosni protiv "žene i djece ba" i da su ta "žena i djeca ba" baš oko Srebrenice zapalili desetine sela, a ta žena i djeca ba", koja je bila demilitarizovana zona. Svakako licemerje i zločini bošnjačke strane ne opr avdavaju ono što su Mladić i Karadžić tamo napravili, iako nije genocid, ali ipak, veliki zločin i velika ljaga za sve nas.
    Naravno, Naser i ostali koji su ubijali i proterivali u Srebrenici, su prvi pobegli.
    Ako smo bolji, treba to i da pokažemo, tako što ćemo se distancirati od zločinaca i osuditi ih, na kojoj god strani bili, jer zdravo je za nas. A ako se već pravi film o Srebrenici, neka počne od početka, dakle od progona koje Srbi trpe od kad su Turci došli na ove prostore, pa preko Prvog i Drugog svetskog rata i zločina na najveći hrišćanski praznik 1992., jer toliko traje genocid (ali pravi, po definiciji) nad Srbima.
    (sk, 13. april 2021 04:54)

    # Link komentara

  56. @ivane moj deda je bio u partizanima, osvojio Trst .
    A tvoj ?
    (Hrvat, 12. april 2021 22:27)

    Nedelju dana pre kraja rata ide Hrvat u partizane.
    (gromko, 13. april 2021 04:10)

    # Link komentara

  57. @ivane moj deda je bio u partizanima, osvojio Trst .
    A tvoj ?
    (Hrvat, 12. april 2021 22:27)

    Алал вера твом деди. Само, није освојио Трст. Ослободио га је.
    (Јабучило, 13. april 2021 01:29)

    # Link komentara

  58. @ (SRBin, 12. april 2021 22:07)

    Жене и деца су из Сребренице евакуисани. Побијени су војно способни мушкарци, за одмазду за претходне злочине. Лицемерно је поредити Сребреницу са Јасеновцем. Не само бројем жртава и њиховом структуром, начином убистава, на крају и мотивом. Можеш довека да ричеш и цвилиш да је био геноцид у Сребреници. Али није. Неко написа, а обећах да ћу цитирати: Сребреница се пореди са Блајбургом.
    (Јабучило, 13. april 2021 01:28)

    # Link komentara

  59. Dobro odradjen posao gospodjo Zbanic. Vas film je postigao svoj cilj.
    (Ilija Toljaga, 13. april 2021 01:12)

    # Link komentara

  60. @oliver
    E upravo te sulude laži vas opet vode u istu stvar prvom prilikom . Slijepo ludilo mržnje i bijesa koje vrišti iz tvog posta . Ponovit ću ti "laži" bijesnih frustriranih neljudi ! Istina se zna, samo tebe ne zanima ! A tu istinu priznaje službeni Izrael, a njih sigurno ne možeš slagati . E sad hoćeš ili hoćete vjerovati čistim suludim lažima ili jednostavno se raspitati sami odlučite . Istina oslobađa !
    (Hrvat, 13. april 2021 01:07)

    # Link komentara

  61. Kako je prošla Dara Buba-Mara?
    (Hattrick, 13. april 2021 01:03)

    # Link komentara

  62. Da više i ne osvoji ni jednu nagradu film je ispunio svoju namenu. Razmislite dobro koju.
    (Filmski kritičar, 13. april 2021 01:03)

    # Link komentara

  63. Gledao film, dobar je. Glumci odlični, rediteljka dobar posao odradila, scenarista takođe. Inače, ja sam Srbin iz Šumadije, moji su odavde, njihovi roditelji takođe. Ogromna većina Srba iz Srbije tada nije znala šta se tamo dešavalo i danas se gnuša svakog zločina i ne opravdava ni jedan jedini. Ali imamo problem jer nama ovde ceo vek unazad sudbinu kroje ljudi koji nisu iz Srbije, a nama bi bilo najbolje kada bi se svi oni lepo vratili odakle su došli i poneli sa sobom svoju zatucanost.
    (Okret ka budućnosti, 13. april 2021 00:44)

    # Link komentara

  64. Robert Baer, bivši agent CIA, govorio je o raspadu bivše Jugoslavije 90-ih.

    Baer tvrdi da su tada on i njegove kolege dobili milione dolara da bi uticali na političare i izazvali raspad bivše Jugoslavije.

    „Podmic?ivali smo stranke i političare koji su podsticali mržnju među narodima“, rekao je Baer.

    Takođe je naglasio da mu je jedan američki senator tokom rata rekao da c?e Srebrenica biti najvec?a vijest na prvim svjetskim stranicama.
    (pers, 13. april 2021 00:36)

    # Link komentara

  65. Muslimani su se prvi prikljucili ustasama i krenuli da kolju Srbe, a kad su krenule odmazde Cetnika, onda kuku lele mila majko. Isto i u ovom ratu. Pobise i poklase sve po podrinju, a kad je doslo na naplatu u Srebrenici,opet kme, kme mi smo zrtve genocida. Muka mi je od njihove kuknjave, a svako ko u Srbiji izjavi da je bio genocid, krivicno da odgovara.
    (kole, 13. april 2021 00:26)

    # Link komentara

  66. Film je vrh , da bi shvatio poentu istog moras izaci iz tora.
    (Hana, 12. april 2021 23:54)

    # Link komentara

  67. Prvo ne želim da negiram zločine. Drugo, znam šta se je sve dešavalo ne samo u ovom ratu nego i 2 sv. 1941-1945. Treće i meni su skoro pradjeda odveli u Jasenovac (iz HR sam) ali su ga dobri susjedi spasili i na tome im hvala jer sad ne bi mene bilo. Time hoću reći nisu svi isti ima svugdje dobrih ljudi. Ali ako bi neko za sebe rekao da je ustaša ( pada mrak na oči) . Ne opravdam nijedan zločin al mogu donekle da razumijem. Neko ko nije bio ni blizu rata ne može. Da su vama naprimjer pobiti svi iz porodice ili neko možda bi se isto svetili. Generalno s*re mi se od svih tih ratnih filmova, šta sad bilo ko ima od toga. Niti će ikome vratiti njegove ,samo dalje šire mržnju. Prilike su propuštene davno da se urade neke dobre stvari, dobre za sve. Naročito ne mogu da smislim antisrpske filmove i ne mogu da shvatim naše glumce koji tu glume, od one ***** film (ne volim te Andjo) pa i ovaj sad. Isto tako ne bih ni podržao film koji bi samo jednu naciju prikazivao da ratuje, a sa kim onda samo protiv civila? I za kraj mozda bi većini naših neprijatelja odgovaralo da se ponovila 1941, da smo goloroki i slani u jame al to se nije desilo i zaista sam zahvalan herojima koji su branili naš narod da ne prodje kao 1941. PS. Kad budem u Novom Sadu nadam se da se nikad neću sresti sa dotičnima "glumcima" , da ih nikad ne vidim to mi je želja. Kod mene je lista blokiranih (izdajica) glumaca podugacka.Izvinjavam što sam oduzio.
    (Nenad, 12. april 2021 23:49)

    # Link komentara

  68. @Vlad
    Malo ste promuckali istoriju sa licnim strastima. Ustasama i Pavelicu nije trebala Jugoslavija da se bace na pokolj Srba, vec je taj animozitet mnogo stariji, jos iz 19. veka. Netrpeljivost prema Srbima datira iz Austro-Ugarske i verovanja da su Srbi u Vojnoj Krajini dobivali imanja Hrvata koji su pobegli od Turaka, kao i specijalne povlastice os Austro-Ugarske. Katolicka crkva je to potpirivala jer nije zelela priliv pravoslavaca, kao ni muslimana. Trebalo je samo da se konacno stvori prilika da se nekaznjeno izvede ciscenje Hrvatske od Srba i Hitler im je pruzio tu priliku. Jugoslavija s time nije imala nista.
    (Ze, 12. april 2021 23:48)

    # Link komentara

  69. Većina dijaloga iz filma se može naći na Jutjubu u orginalnim snimcima generala koji je osuđen na doživotnu robiju.
    (Maja, 12. april 2021 21:32)

    Ima i originalni snimak kad dolaze na pregovore, snimala TV. Niko ih nije agresivno pretresao i drndao, niko joj nije gurao ruke pod suknju (!!!), pustili ih unutra najnormalnije. Ako su bili spremni da lažiraju ono što postiji zabeleženo na TV kamerama, šta su sve bili spremni da izmisle i lažiraju od onoga što nije bilo TV zabeleženo. Svake godine sila novih žrtava, za 10 godina će se prebaciti Nagasaki. Neke od tih "žrtava" i dalje su na glsačkim spiskovima i glasaju.

    Zločin jeste bio, ali obim i klasifikacija na GENOCID je nadrealna budalaština.
    (TecHiFi, 12. april 2021 23:42)

    # Link komentara

  70. Postoji prica koju sam cuo od muslimana iz Bosne, da je Klinton trazio od Alije 5000 mrtvih, da bi dobio rat. Alija je to predlozio nekim njihovim generalima, a ovi su to zustro odbili. Na kraju Alija nije dao da se pomogne muslimanima koji su se probijali prema Tuzli, da bi bilo sto vise mrtvih...

    Sve je to bila politicka igra 10ak ljudi iz Srbije, Hrvatske i Bosne. Oni se obogatili, ili su bar pokusali, a narod ostao posvadjan i posle 30 godina, a ratove su konkretno, vodili olosi i pomilovani silovatelji i ubice iz zatvora...

    Ja sam Srbin i smatram da je pocinjen genocid, ali taj genocid nije pocinio srpski narod, vec par stotina neljudi, ubica i silovatelja.

    Stojim iza toga, da je 90% naroda iz bivse Juge bilo protiv rata, sve je to moglo da se resi mirnim putem, ali nekome je bilo u interesu da Balkan postane nestabilan i zavadjen...
    (Simke, 12. april 2021 23:39)

    # Link komentara

  71. Ako izuzmemo konotaciju podneblja i teme, film je mlak i pri tom karikiran i preduvan o čemu i govore snimci po kojima su određene scene i snimane ali ovo meni lici na Run Lola Run, Aida edition za siromašne.
    (Iw, 12. april 2021 23:26)

    # Link komentara

  72. Zivjela Republika Srpska! A i nismo jos zaboravili sta su nam hrvati uradili. Desetine hiljade srpske djece nisu ubijeni da bi oni danas glumili antifasisti

    Točnije milijun.
    (Mislav, 12. april 2021 23:09)

    # Link komentara

  73. Quo Vadis, Aida? ili u prevodu Sa Ima Ba?
    (Mihailo, 12. april 2021 22:59)

    # Link komentara

  74. U Jasenovcu i NDH su ubijani samo civili na najokrutniji moguci nacin, dok su u Srebrenici 90% streljanih i ubijenih bili vojnici sto je nesumnjivo ratni zlocin..
    (PAJO, 12. april 2021 22:50)

    # Link komentara

  75. Videli su lazi u ovom filmu..
    (PAJO, 12. april 2021 22:44)

    # Link komentara

  76. Bez namere da negiram zlocin,ali se stvarno pitam da li je iko poginuo u proboju hiljada njihovih boraca prema Tuzli? Zasto se i ti poginuli racunaju kao zrtve streljanja a ne kao pali u borbi?
    (Pera, 12. april 2021 22:44)

    # Link komentara

  77. @ Srbin. Da li su u Srebrenici ubijani vojnici ili žene deca i civili? Dobro razmisli i informiši se. Pa onda zapali sveću.
    (Nikola, 12. april 2021 22:39)

    # Link komentara

  78. Neobično me raduje što ovaj škart od filma propao.
    (Luja, 12. april 2021 22:37)

    # Link komentara

  79. Uspjeh je već što je svijet vidio istinu.
    (1.mart, 12. april 2021 17:46)

    Video svet istinu, a ipak je nije nagradio? Mora da ima neku sumnju u vasu istinu?
    (Uh, budi se svet izgleda?, 12. april 2021 18:00)

    Ne znam na kom festivalu si video da se nagradjuje "istina"(ma čija bila)? Nagradjuju se scenario, režija, gluma, kamera... Kapiraš razliku?

    Mada, ne. Razumem te.
    ("Istina", 12. april 2021 22:34)

    # Link komentara

  80. najgore sto smo svi iste krvi ,srbi muslimani i srbi pravoslavci
    (genijalac, 12. april 2021 22:28)

    # Link komentara

  81. @ivane moj deda je bio u partizanima, osvojio Trst .
    A tvoj ?
    (Hrvat, 12. april 2021 22:27)

    # Link komentara

  82. "Iako jasmila Žbanić nije osvojila nijednu BAFTA nagradu, sama nominacija predstavlja ogroman uspeh za ovu rediteljku i za celu BiH kinematografiju."

    Ma dal je moguce da Britanci nisu nagradili svoje omiljenje Bosnjake?!
    (zmitjkoe, 12. april 2021 22:10)

    # Link komentara

  83. Ubijeno je, koliko, pet... šest... sedam hiljada ljudi? I sve u par dana. I svi behu muslimani. Među njima žene, deca, civili. Nego šta je nego genocid. Ko je kriv, Srbi? Ne, krivci su Mladić, Milošević i Karadžić. Jasenovac? Isto genocid. Možete njakati i skvičati po portalima danima, mesecima i godinama, ali ništa nećete promeniti. Ne možete sakriti toliko leševa i pravdati se, pazi majke ti, zločinom. Nije šija nego vrat, Srebrenica je genocid. Upali sveću za svoje i njihove, budi čovek, hrišćanin, priznaj jer samo tako možemo graditi budućnost.
    (SRBin, 12. april 2021 22:07)

    # Link komentara

  84. Molim odgovor na pitanje . Koliko je Srba ubijeno u Jasenovcu ?
    Hvala .
    (Hrvat, 12. april 2021 20:47)

    Да те противпитам, колико је Срба убијено на целој територији НДХ?
    (Јабучило, 12. april 2021 22:05)

    # Link komentara

  85. @Faca ove žene govori više od hiljadu reči, izgara od mržnje prema Srbima.
    (marko, 12. april 2021 17:44)

    Izgoreo si, ona je srpkinja
    (bez komentara, 12. april 2021 18:48)

    То и даље не значи да не мрзи Србе. Има међу нама и аутошовиниста.
    (Јабучило, 12. april 2021 19:58),

    zapitas li se možda zašto je to tako...
    (maestro, 12. april 2021 21:10)

    Посебан је то сој, коме ништа српско не ваља. Нормалан Србин је свестан и доброг и лошег у нашем народу. Такав ће рећи да је Сребреница ратни злочин и тражиће да се утврди све што је историју усмерило ка томе, али неће рећи да је геноцид. Док људи о којима причамо тврде да од Срба ништа добро не долази јер гутају пропаганду великом кашиком. А уме и да се исплати тако радити и говорити.
    (Јабучило, 12. april 2021 22:04)

    # Link komentara

  86. @Hrvat

    Prema Glez fon Horstenauu,nemackom predstavniku u NDH izmedju 300000 i 400000,prema Gideon Grajfu, najvecem ekspertu za holokaust izmedju 600000 i 700000,a prema ZAVNOH-u 700000.Pa ti biraj cifru koja ti odgovara. I da, ima jos jedna vazna brojka-Grajf je taksativno nabrojao i opisao 57 nacina na koje su ustase ubijale Srbe. I slovima:pedeset sedam! Ta brojka nije sporna.
    (Oliver, 12. april 2021 22:01)

    # Link komentara

  87. "Gluma je veoma dobra, scenariji je baziran na arhivskim snimcima."

    recimo, scena kada muslimani dolaze da pregovaraju kod srba, pa onda zli srbe izvacare muslimansku zenu dok ona place i maltertiraju muskarce?

    srecom na internetu ima snimak kako je stvarno bilo, nisu ih ni takli
    (Ivan, 12. april 2021 21:56)

    # Link komentara

  88. Verovatno većina Srba ne zna ko je bio deda Nasera Orića. Njegov deda je Nurif Orić, jedan od najozloglašenijih koljača 13SS divizije. Deda mu bio koljač Srba, on je još veći koljač Srba, ta zla ideologija muslimanskog nacizma ima kontinuitet. Ko to ne vidi taj je budala. Inače većina Srba ne zna što su se tolike krvave borbe vodile na istoku Bosne. Odgovor na to je da su ti Bošnjaci potomci isteranih iz Smederevskog sandžaka ili nezvaničnog Beogradakog pašaluka nakon konferencije velikih sila sazvanih u predgrađu Stambola. Ako mislite da ne znaju odakle su došli u Srebrenicu, varate se. Znaju oni dobro da su došli iz Užica. Takođe najveći koljači na KiM su bili poarbašeni Srbi muhamedanci koji su izbačeni iz Niša, Vranja, Leskovca i počišćeni iz celokupnog Topličkog dela Srbije. Sad kad to sve znate, ispričajte i ljudima oko sebe, postoje neke rane od pre nekog veka koje nisu zalečene i mržnja koja je posle 100 godina izbila na površinu. Srbi treba da se čuvaju bivših Srba, kompleksaša. Evo još jedan primer, Ante Starčević, koji je postao najveći srbofob posle odbijanja Beograda.
    (Mimimi, 12. april 2021 21:49)

    # Link komentara

  89. ukucajte na youtubu Srebrenica NRK
    pogledajte Norveski dokumentarni film i bice vam sve jasno
    (Igor, 12. april 2021 21:47)

    # Link komentara

  90. A Dara sve nagrade pokupila, ne samo BAFTA...
    (Region, 12. april 2021 21:46)

    # Link komentara

  91. Pustih suzu, onu mušku, najtežu.
    (Sale, 12. april 2021 21:45)

    # Link komentara

  92. Kroz mnoge komentare se provlači Bratunac, može li neko objasniti zašto? Je li tamo bio neki zličin, da li je išta dokumentovano ima li neka masovna grobnica, snimak egzekucije, svedočenje? Je li neko optužen, osuđen? Neki komentatori pišu kso da su bili tamo, svašta videli, pa što ćute, zašto nisu svedočili u Hagu?
    Molim odgovor, hvala.
    (Fakt, 12. april 2021 21:40)

    # Link komentara

  93. hrvat-pitaj dedu koliko su srba ubili u Jasenovcu, verovatno je bio tamo...
    (Ivan, 12. april 2021 21:38)

    # Link komentara

  94. Sasvim je logično da negatorima presuđenog genocida smeta film koji govori baš o tom genocidu. Većina dijaloga iz filma se može naći na Jutjubu u orginalnim snimcima generala koji je osuđen na doživotnu robiju.
    (Maja, 12. april 2021 21:32)

    # Link komentara

  95. @ hrvat. Koliko je Srba ubijeno u Jasenovcu. Možda prvo da se upitamo koliko je dijece ubijeno u sistemu logora Jasenovac? Jastrebarsko,Sisak,Gradiška. Ma ,da je samo jedno dijete ,previše je. A koliko je tek dijece prekrsteno i oteto od svojih roditelja? I danas žive kao Hrvati. Božidarka Frajt? Da li postoji veći zločin. Puno više nego što zvanicni Zagreb priznaje i besramno licitira brojem žrtava. Hvala.
    (Banja Luka, 12. april 2021 21:25)

    # Link komentara

  96. Činjenica da je film nominovan u dvije kategorije je uspjeh sam po sebi. Tako da niko nije ostao praznih ruku. Ne razumijem čemu zluradost.
    (TangoBravo, 12. april 2021 21:18)

    # Link komentara

  97. @Faca ove žene govori više od hiljadu reči, izgara od mržnje prema Srbima.
    (marko, 12. april 2021 17:44)

    Izgoreo si, ona je srpkinja
    (bez komentara, 12. april 2021 18:48)

    То и даље не значи да не мрзи Србе. Има међу нама и аутошовиниста.
    (Јабучило, 12. april 2021 19:58),

    zapitas li se možda zašto je to tako...
    (maestro, 12. april 2021 21:10)

    # Link komentara

  98. Srbin sam i nacionalista(volim svoju zemlju) i ne mogu da svarim da postoje ljudi koji negiraju zločin u Srebrenici, pa jeste li gledali one snimke gde na zemlji streljaju dečake od 16, 17 godina, jedan da je tako stradao pa je tragedija čovečanstva. Isto tako negiranje zločina nad Srbima je isto tako zločin. Nisu onoliki grobovi nastali zato što smo jedni drugima nosili kolače. Kako ono kažu rat u ljudima probudi i ono najbolje, a i ono najgore, a kad probudi najgore i kod nekolicine, dovoljno je da se celi narodi u crno zaviju!
    (Džoni, 12. april 2021 20:38)

    Јел ти читаш коментаре? Тешко да неко негира злочин. Али већина нас негира геноцид.
    (Јабучило, 12. april 2021 21:08)

    # Link komentara

  99. @Meni daleko najviše smeta što je neko činio takve zločine u ime moje zemlje.
    (Mila, 12. april 2021 19:46)

    A odakle tebi mantra da je neko to pocinio u ime tvoje zemlje? U ime koje zemlje? BiH? Republike Srpske? Srbije? Ko ti je utuvio u glavu tu frazu? Ko od tih sto su to uradili je ikad pomenuo da to radi u "ime svoje zemlje"??? Sto se tice apologetike, ima samo te da je to oko za oko, zub za zub i da su se svetili za prethodne zlocine nad njihovim najblizim prethodnih godina. Da ne pricamo da niko nije poginuo u borbama kada su se povlacili, vec su svi streljani u Srebrenici, a gle cuda svi komandanti se spasili.
    (U lazi su kratke noge, 12. april 2021 21:08)

    # Link komentara

  100. Hihihi...
    (Dragan, 12. april 2021 20:57)

    # Link komentara

  101. Bosnjaci nikako da ukapiraju da posle 11.septembra,Alkaide i Isisa vise nisu miljenici. Kako to ne shvataju??
    (XY, 12. april 2021 20:50)

    # Link komentara

  102. Videcete vi sta je film kad Kusturica snimi film o Jasenovcu po knjizi Gideona Grajfa Jasenovac-Ausvic Balkana. I Grajf ce biti strucni konsultant Kusturici kao sto je vec bio konsultant Madjaru Nemesu za film Saulov sin koji je nastao po Grajfovoj knjizi Plakali su bez suza. I taj film je dobio oskara za najbolji strani film. S Grajfom nema sale, to je najuticajniji ekspert za holokaust na planeti! Njegov uticaj u Americi je ogroman.
    (Oliver, 12. april 2021 20:48)

    # Link komentara

  103. Molim odgovor na pitanje . Koliko je Srba ubijeno u Jasenovcu ?
    Hvala .
    (Hrvat, 12. april 2021 20:47)

    # Link komentara

  104. Je li likujemo sada Srbi, a?
    (Velja, 12. april 2021 19:51)

    Pa likujem, što da ne likujem. U ovom filmu je prikazan deo istine sa samo jedne strane, a i ovako smo poslali negativci i u hilivudskim filmovima. Da se razumemo, svako ko spori da se u Srebrenici dogodio zločin, taj je u najmanju ruku nedobronameran, ali zločina je bilo na sve 3 strane i lično sam užasnut količinom mržnje svih u tadašnjoj Bosni, još na početku rata, a kasnije kada je svako izgubio po nekog svog naravno da ce ta mržnja da se multiplicira. Od mog prijatelja brat je na primer ispečen na raznju od strane muslimana, a kasnije je i taj prijatelj poginuo... Ima bezbroj takvih priča na sve 3 strane, a najgore je sto ih podgrevaju oni koji imaju koristi od toga, a narodu ništa ne ostaje osim mržnje. Manje više svako je ratovao sa nekim od suseda u novijoj istoriji pa danas žive možda ne u ljubavi, ali u saradnji i duhu napretka, a mi ovde na Balkanu samo seme zla umemo kvalitetno da posejemo i gajimo sa mkogo pažnje.
    (bg, 12. april 2021 20:46)

    # Link komentara

  105. Srbin sam i nacionalista(volim svoju zemlju) i ne mogu da svarim da postoje ljudi koji negiraju zločin u Srebrenici, pa jeste li gledali one snimke gde na zemlji streljaju dečake od 16, 17 godina, jedan da je tako stradao pa je tragedija čovečanstva. Isto tako negiranje zločina nad Srbima je isto tako zločin. Nisu onoliki grobovi nastali zato što smo jedni drugima nosili kolače. Kako ono kažu rat u ljudima probudi i ono najbolje, a i ono najgore, a kad probudi najgore i kod nekolicine, dovoljno je da se celi narodi u crno zaviju!
    (Džoni, 12. april 2021 20:38)

    # Link komentara

  106. naravno,ja mesecima unazad pricam da ce Another round da osvoji i to lagano oscara,film je pravo remek delo,kakva Aida kakvi bakraci!.
    (Mikloš Salamander, 12. april 2021 20:31)

    # Link komentara

  107. Propao vam projekat... da reditelj vrati pare....
    (Pera, 12. april 2021 20:30)

    # Link komentara

  108. UZAS, birati srpsku glumicu da igra ulogu uzasnute muslimanke? To sve govori o nasoj namjeri da Srbe prikazemo u sto gorem svjetlu, a nas muslimane kao neduzne zrtve.
    (Muslimanka iz Sarajeva, 12. april 2021 20:27)

    # Link komentara

  109. Naravno da je film, i pored velike gledanosti ostao bez nagrade jer u principu ne veruju muslimanima. A i sami muslimani znaju da tu ima politike i prevare. Sem toga kako verovati ljudima koji su izdali veru svojih dedova.
    (Zvonko, 12. april 2021 20:26)

    # Link komentara

  110. Bravooooooo....
    (Duh sa sekirom..Čiko.., 12. april 2021 20:24)

    # Link komentara

  111. Dokumetarac Srebrenica - izdani grad, koji je pravio Bosnjak, a koji prikazuje i drugu stranu i sta je se sve dogadjalo u Srebrenici je za ovaj propagandni film umjetnicko djelo i film koji prikazuje koliko rat, politicarenje, zlo, zlocin i osveta izazovu patnje kod obicnog stanovnistva i ostvarenje koje daje jasnu poruku o besmislenosti rata, a ne ovi propagandni filmovi u stilu izjava Harisa Silajdica o 300.000 ubijenih Muslimana, iako je u cijelom ratu stradalo sveukupno svih naroda manje od 100.000. Film je snimjen bez prethodnog konteksta, bez istine o ubijenim srpskim civilima i spaljenim selima, bez istine o mafijaskom teroru Nasera Orica u Srebrenici nad Muslimanima i njegovom odlasku iz Srebrenice, bez istine o naoruzavanju tkz. demilitirizovane zone od strane Amerikanaca, bez istine o Alijinim i Klintonovim planovima o zrtvovanju 5000 Srebrenickih muslimana radi NATO intervencije. U Srebrenicu je uslo 400 srpskih vojnika, a Muslimani su imali 15.000 boraca koji su razgulili. Ko je tu lud.
    (Marlone, 12. april 2021 20:19)

    # Link komentara

  112. Steta. Zbanicka je uradila maestralno svoj posao. Na stranu to sto je izmisljeno dosta stvari da bi se pojacala inace u stvarnosti slabasna dramaturgija dogadjaja u Srebrenici. Mozda su konacno i u tom svetu postali neprijemcivi na laganje i propagandu.
    (Olimpija, 12. april 2021 20:19)

    # Link komentara

  113. Ko za Srebrenicom NE tuguje, taj Jasenovac negira!
    (Mamer N'goj, 12. april 2021 19:52)

    Nesto si pomesao, Srebrenica ti je isto sto i Blajburg. Ista meta, isto odstojanje. Isti uzrok i posledice.
    (Branko Jungic, 12. april 2021 20:18)

    # Link komentara

  114. Srbin sam, film sam odgledao-kao retko koji od nas ovde.
    Gluma je veoma dobra, scenariji je baziran na arhivskim snimcima.
    Ako stvarno hoćete da pljujete film, morate ga prvo odgledati.
    Ja se slažem da je režiserka fokusirala samo na jednu stranu, ali to je taj način zapadnog pravljenja filma.
    Ona nije izmislila scene za film, njih je Mladić režirao i ukaljao nam je ime kao nikada u istoriji.
    Srbi nisu zlocinci, ali Mladić i njegovi su bili, tačka.
    Za srpske zrtve, e pa mi trebamo napraviti film o tome i o mudzahadinima i o UCk fašistima.
    Živi bili.
    (Kopenhagen, 12. april 2021 20:17)

    # Link komentara

  115. Žiri i gledaoci su ipak prepoznali ovaj film kao još jednu vrstu pokušaja propagande i nametanja kolektivne krivice Republici Srpskoj koja je i sama pretrpela naj teže zločine od strane Nasera Orića koji je potom isprovocirao Srebreničku akciju.
    (Nenad Stanić, 12. april 2021 20:15)

    # Link komentara

  116. Je li likujemo sada Srbi, a?
    (Velja, 12. april 2021 19:51)

    Не ликујемо, Вељо... Све је то много горко. Нарочито политизација погибије злочинаца које су рођена команда и врли холандски батаљон пустили низ воду.
    (Јабучило, 12. april 2021 20:13)

    # Link komentara

  117. Srbi nisu ni najbolji ni najgori narod na svetu.Činjenica je da su prilično sposobni da sebe dugoročno unesreće, zapetljaju,upropaste raznim nepotrebnim utopističkim eksperimentima kroz istoriju.Najbolje je Srbe skenirao i proučio dr.Arčibald Rajs, Švajcarac po rođenju,a pruski plemić po poreklu. Boljeg prijatelj nisu imali,niti ce imati.On je i primetio da Srbi goreg neprijatelja od sebe nemaju.Da nije bilo Aleksadra 1 Horvata Crnođorđevića i sličnih zamlata i jugoutopista tada(Pašić, Jovan Cvijić,Tucovići.) ovaj film o Srebrenici se nikada ne bi ni snimio.Zato što nikakvog zlocina ne bi ni bilo,jer ne bilo rata.Ne bi bilo ni Bratunca,ni Broda na Drini 1942.,ni Jasenovca, ni Prebilovaca,jer ne bi ni bilo nikakve Jugoslavije kao zajednice "troimenog" i "trojednog" naroda.Ali eto novih zagovornika Jugoslavije,nostalgičara,fantazera i demagoga u liku Vuka Draskovića koji promovise svoj roman o "vizionaru" kralju Aci1 Horvatu, koji u "Ćirilici" kod Marića dolazi da prosipa svoju novu mudrost,demagogiju i da Srbe opet zavodi za Goleš planinu.Veliča u romanu i u emisiji uzročnika svih srbskih nesreća,stradanja i genocida u 20.v.Upravo takvi kao on i kao njegov "blaženopočivši" kralj su i napravili problem bez problema i buduće sukobe.Da je ta zamlata kralj pustio Hrvate da sami idu svojim putem,danas bi Srbi i Hrvati bili najveci priljatelji i susedi na svetu.Svak bi znao dokle je njegovo, ne bi bilo kompleksa jednih i drugih, a bosanski muslimani bi se odlucili.Njima,ili Srbima.
    (Vlad, 12. april 2021 20:13)

    # Link komentara

  118. @mario

    Sta je tek sve tebi povod da ovde visis i "komentarises... To sto je jadno...
    (`rvatski kompleksi, 12. april 2021 20:11)

    # Link komentara

  119. Film je veoma dobar, napravljen tako da se radnja vezuje za jednu porodicu. Nema krvi, nema brutalnosti i primetno je da je autorica namerno izbegavala takve scene.

    Komentar pisem iz drugog razloga, vidljivo je da mnogi ovde film nisu pogledali, niti ih interesuje. Vazno je da se bude protiv. I ono najgore u tome, ako nisi protiv, onda nisi Srbin. Jer, valjda, nemoguce je biti Srbin, a, ponekad, misliti svojom glavom. Moramo svi misliti isto.

    I mora li kod nas uvek biti narodno vezelje ako je "komsiji crkla krava"? Nisam od takvih Srba koji razmisljaju tako, bilo bi mi drago da je film osvojio nagradu. Jasno mi je kojima medju nama takvo misljenje smeta ali, neka smeta. I treba. Ako su takvi tu da daju ocenu kakav je ko Srbin, onda je jasno zasto smo u problemu.
    (Oprem Dobro, 12. april 2021 20:07)

    # Link komentara

  120. Ko za Srebrenicom NE tuguje, taj Jasenovac negira!
    (Mamer N'goj, 12. april 2021 19:52)

    Јасеновац и Сребреница не могу се поредити.
    (Грисина, 12. april 2021 20:03)

    # Link komentara

  121. Čitam komentare i ne mogu da vjerujem da i nakon toliko godina neko zahtijeva od Srba da priznaju da je u Srebrenici pocinjen genocid. Film sam pogledala i ne mogu da vjerujem da ni u jednoj sceni nije prikazano kako su muslimani u okolini Srebrenice klali Srbe u to vrijeme prije nego su Srbi umarsirali u Srebrenicu i pocinili ratni zlocin.
    (Muslimanka iz Sarajeva, 12. april 2021 19:25)

    Ti si muslimanka iz Sarajeva ko što sam ja Mađar iz Japana.
    (Milisav, 12. april 2021 20:03)

    # Link komentara

  122. Zivjela Republika Srpska! A i nismo jos zaboravili sta su nam hrvati uradili. Desetine hiljade srpske djece nisu ubijeni da bi oni danas glumili antifasisti
    (lolipop, 12. april 2021 20:03)

    # Link komentara

  123. Pogled ove žene, kao iz strave i užasa.
    (Mister X, 12. april 2021 19:59)

    # Link komentara

  124. Faca ove žene govori više od hiljadu reči, izgara od mržnje prema Srbima.
    (marko, 12. april 2021 17:44)

    Izgoreo si, ona je srpkinja
    (bez komentara, 12. april 2021 18:48)

    То и даље не значи да не мрзи Србе. Има међу нама и аутошовиниста.
    (Јабучило, 12. april 2021 19:58)

    # Link komentara

  125. Свака лаж па и овај филм који приказује лажна дешавања мора доживјети пропаст бар ако не у старту , онда у неком наредном периоду као што се многе лажи са случајем "Сребреница" откривају , а глмцима , србима који су глумили у филму који њихов народ (србе) приказује као злочинце , надам се да ће неко препознати на улици и макар добро пљунути у фацу .
    (zoki, 12. april 2021 19:55)

    # Link komentara

  126. E sada vidite zasto rata ne sme da bude na ovim prostorima u 21 veku. Pogledajte samo koliko prepucavanja, zlobe, gluposti i proizvoljnosti samo oko jednog filma. A gde su tek pandemija, Kosovsko pitanje i vakcine?
    (Moja malenkost, 12. april 2021 19:54)

    # Link komentara

  127. Ko za Srebrenicom NE tuguje, taj Jasenovac negira!
    (Mamer N'goj, 12. april 2021 19:52)

    # Link komentara

  128. Za većinu Hrvata i Muslimana i nažalost i većinu njihove elite istorija je počela 1991. god. Sve prije toga ,a tu mislim najviše na 1.i 2. Svjetski rat nije se desilo. Ne postoji.To je označeno kao velikosrpske laž. Kao što se prije zločina u Srebrenici ,za njih nisu desili zločini u Bratuncu. Za njih je Naser Oric heroj. Ko pokuša da iznese drugačije mišljenje je šovinista i negira genocid i protiv je suverene bih i zajedničkog života. To je mantra sarajevska. Tu se nadje povremeno Ceda Jovanović i pokoji glumac iz Srbije da to za dobru lovu i potvrdi.
    (Banja Luka, 12. april 2021 19:52)

    # Link komentara

  129. Je li likujemo sada Srbi, a?
    (Velja, 12. april 2021 19:51)

    # Link komentara

  130. Odličan film. Jaka i univerzalna ženska priča iz rata, nebitno kog. Iznenađujuće da su kao najveći negativci prikazane UN i njihove trupe.

    Meni daleko najviše smeta što je neko činio takve zločine u ime moje zemlje, i što i dalje ima toliko ljudi koji tu, verovatno najveću mrlju u srpskoj istoriju revitalizuju tuđim zločinima. A usput ne znate nešto puno ni svetski istoriju, pa mislite da su se samo nad Srbima i na Balkanu dešavali masakri i nepravde. Poješće vas mržnja i beda ljudi, ne možete objektivno, a kamoli tek sa empatijom bilo šta da sagledate u zivotu. Kamo sreće da i mi imamo jednu Žbanić da tako moćno pravi filmove o našim stradanjima.
    (Mila, 12. april 2021 19:46)

    # Link komentara

  131. Ahahahahahahahhah, top a izlozili se ovi nasi, da ne kazem koji...
    (Dzoni-1970-, 12. april 2021 19:43)

    # Link komentara

  132. Quo vadis Jasmila??!!
    (mickey rudinski, 12. april 2021 19:43)

    # Link komentara

  133. Koga oni lazu? Hvala bogu za internet pa ljudi mogu da uce pravu istinu. Zivim na zapadu i obicni ljudi su na nasoj strani a politika? To je druga prica.. islam gubi u svetu I tek ce u evropi da pukne u sledecih 10-20 godina bice velikih probelma sa njima..
    (Julius Caesar, 12. april 2021 19:41)

    # Link komentara

  134. Никад ми неће бити јасно како Срби могу пљувати сами по себи. Дотична редитељка Жбанић је прије неких 20 година, када је врла Мирјана Карановић у њеном филму глумила силовану муслиманку, изјавила да су "Срби геноцидан народ". Господо Исаковићи, имате ли ви идентитет? Или су глумци оперисани од вјере и нације?!
    (Лана, 12. april 2021 19:40)

    # Link komentara

  135. Mora originalniji falsifikat istorijskih zbivanja u nedavnoj regionalnoj proslosti. Jasmila kreni u nekom narednom projektu na slicnu temu od npr. toga da Srba nikad nije bilo u BiH vec da su se pojavili 1992. Mozda ti podje za rukom da uzmes Oskara. Inace zadovoljan sam krajnjom odlukom zirija. Izgleda da u njemu sedi vecina elementarno normalnih.
    (komnen barjaktar, 12. april 2021 19:40)

    # Link komentara

  136. Mene uopste ne zanima dali je bio genocid! Ja sam iz hercegovine, ostao 6 mjeseci u gradu koji je bio muslimanski, valjda se nadajuci da je sve to san i da ce pobijediti pravda. Naslusao se muslimanskih zlocina, nagledao mrznje prema svemu srpskom, paradiranju ustasa koji su po njihovim pricama nosili ljudske usi okacene za pojas.. Sreca izasao sam prije nego su u grad dosli mudzahedini iz pazara i ostalih zatucanih vuko.... I sad meni bosnjaci procaju price?! Bosnjaci me ne zanimaju u zivotu nikad vise, zabraniti ih na nasim portalma i novina!!!
    (jo, 12. april 2021 19:39)

    # Link komentara

  137. "Čitam komentare i ne mogu da verujem da i nakon toliko godina Srbi ne žele da priznaju da je ovo genocid. Ma čak ni blizu."

    Srbi nikada nisu sistemski ubijali ni proterivali druge narode na ovim prostorima, nakon oslobodjenja od Turaka i tadasnjeg proterivanja okupatora u Srbiji zive od tad pa i dan danas i Albanci i Bosnjaci i Hrvati, Madjari, Romi, Rumuni, Bugari. Srbi su bili zrtve apsolutno svaki put kada su se nasli na teritoriji koja je bila pod stranom vlascu, pocevsi od turske visevekovne okupacije, pa preko okupirane Srbije u svetskim ratovima, NDH, nezavisnoj BiH, Hrvatskoj, na Kosovu itd. Naravno da je bilo zlocina i sa nase strane ali ni priblizno onoliko koliko je nad nama zlocina ucinjeno kroz istoriju sto dalju sto blizu, a to niko nece da prizna. Zasto Bosnjaci ne snime film o stradanju Srba od muslimanskih vlasti kroz vekove. Morali smo da bezimo kojekuda po tudjim zemljama dok su nam paljeni gradovi, sela i ubijani ljudi koji su bili svoji na svome.
    (biba, 12. april 2021 19:39)

    # Link komentara

  138. Dao sam šansu ovom filmu, gledao sam možda prvih pola sata. Nisam vidio ni jednog muslimanskog vojnika. Ispade da ovi nisu ni imali vojsku, nego da su samo jadni civili živjeli u svojim kućama, a onda došli zli Srbi i pobili ih. Moglo je to malo realnije.
    (X, 12. april 2021 19:32)

    # Link komentara

  139. samo mlatite, odlican je film, e sad sto se u ratu radi svasta na svim stranama, oni su napravili sjajnu pricu, ko nama brani da snimamo u koprodukciji sa pola Evrope kao sto su oni ovaj film odradili i naravno da ima vecu prodju na festivalima kad ga rade Francuzi, Nemci, Holandjani, Britanci i sl...
    (Miki, 12. april 2021 19:31)

    # Link komentara

  140. [link]

    Ко год је овај клип поставио, свака му част!
    (Јабучило, 12. april 2021 19:29)

    # Link komentara

  141. Čitam komentare i ne mogu da verujem da i nakon toliko godina Srbi ne žele da priznaju da je ovo genocid. Ma čak ni blizu. Film je odličan ali je prikazao samo delić užasa kroz koji su Bošnjaci prošli. Ne ponovilo se nikom!
    (Srpkinja, 12. april 2021 18:57)

    Kako vas nije sramota da objavljujete neistine...nikakvog genocida nije bilo, tamo nije ubijeno ni jedno dete, niti jedna zena!!!
    Mesecima pre toga su paljena i spaljena sva srbska sela u okolini, nema ih vise na mapi.
    U tom krvavom piru Nasera Orica ubijana su deca, starci, starice, muskarci...sve sto su zatekli potamanili su.
    (urke, 12. april 2021 19:29)

    # Link komentara

  142. "Mora da ima neku sumnju u vasu istinu?"
    (Uh, budi se svet izgleda?, 12. april 2021 18:00)

    Ne govori se ovdje o Dari, drugi je ovo film.
    (kerozin iz tetrapaka, 12. april 2021 19:28)

    # Link komentara

  143. Mario nije bas za slavlje jer nam niste toliko bitni ali cu ipak u ovu cast popiti jednu casicu Dzonija ipak je osecaj lep ajde ziveli susedu.
    (MILOS, 12. april 2021 19:27)

    # Link komentara

  144. Čitam komentare i ne mogu da vjerujem da i nakon toliko godina neko zahtijeva od Srba da priznaju da je u Srebrenici pocinjen genocid. Film sam pogledala i ne mogu da vjerujem da ni u jednoj sceni nije prikazano kako su muslimani u okolini Srebrenice klali Srbe u to vrijeme prije nego su Srbi umarsirali u Srebrenicu i pocinili ratni zlocin.
    (Muslimanka iz Sarajeva, 12. april 2021 19:25)

    # Link komentara

  145. Da bismo utvrdili sta je stvarno genocid,preporucujem film Ljubi brata(ima na u.t)- ,,bosnjacko"-mudzahedinsko odsecanju srpskih glava!
    (Djux, 12. april 2021 19:25)

    # Link komentara

  146. kad samo pogledam komentare i vidim koliki ste bolesnici, izuzev par normalnih ljudi ovde, vidim da nikad mi nećemo imati prosečnu platu od 1000 evra...
    (Ali baba, 12. april 2021 19:02)

    Evo ga komentar decenije.
    (prosek, 12. april 2021 19:24)

    # Link komentara

  147. Očekivan rezultat, bilo je znatno boljih filmova. Na primer "Minari" je dobra priča o korejskoj porodici koja pokušava da se snađe u Americi. Na način što uzgaja povrće koje se gaji u Koreji da bi ih prodavali Korejcima koji žive u Americi. Od stranih filmova za najboljeg u toj kategoriji ja bih izdvojio i danski "Another Round" sa već legendarnim Mads Mikelsenom. Film se bavi pokušajem profesora u jednoj srednjoj školi da počnu da piju fo granice od 0.05% alkohola u krvi testirajuci jednu teoriju da je to količina koja fali organizacizmu.
    (Aron, 12. april 2021 19:24)

    # Link komentara

  148. Čitam komentare i ne mogu da verujem da i nakon toliko godina Srbi ne žele da priznaju da je ovo genocid. Ma čak ni blizu. Film je odličan ali je prikazao samo delić užasa kroz koji su Bošnjaci prošli. Ne ponovilo se nikom!
    (Srpkinja, 12. april 2021 18:57)
    I nije bilo genocida, a film je užasno loš.
    (Bosanka, 12. april 2021 19:17)

    # Link komentara

  149. Vrhunski film gledo u subotu
    (Marko, 12. april 2021 17:29)

    A jel morate da se potpisete sa srpskim imenima, samo da bi mi pomislili, da ce bilo koji Srbin da naziva ovaj film vrhunskim? Mustafa, drugi put koristi svoje ime i ne tvojih predaka.
    (Kriticar, 12. april 2021 17:58)

    To mu je ratni nadimak. Preko Motorole se stalno javljao neki Marko, inače retko glup, ali ta nas je glupost zasmejavala i držala budnim.
    (Trebinjac, 12. april 2021 19:11)

    # Link komentara

  150. @ moebius
    Upravo tako treba pročitati o zločinu nad više od 6000 Srpskih civila u Brodu na Drini 1942...
    Ne znam samo kako uvek nađu nekog prodatog Srbina da glumi u filmu. Je li novac tako bitan Borise?
    (Broj 1, 12. april 2021 19:07)

    # Link komentara

  151. kad samo pogledam komentare i vidim koliki ste bolesnici, izuzev par normalnih ljudi ovde, vidim da nikad mi nećemo imati prosečnu platu od 1000 evra...
    (Ali baba, 12. april 2021 19:02)

    # Link komentara

  152. U Srebrenici su izginuli Naserovi zločinci koji nisu hteli da predaju oružije... Jedan deo je i probio obruč tj pušteni su! Zločin jeste al genocid ni prići! Genocid je bio na Srbima sa tih prostora što je i prouzrokovalo Srebrenicu! Toliko!
    (veljko, 12. april 2021 18:59)

    # Link komentara

  153. Čitam komentare i ne mogu da verujem da i nakon toliko godina Srbi ne žele da priznaju da je ovo genocid. Ma čak ni blizu. Film je odličan ali je prikazao samo delić užasa kroz koji su Bošnjaci prošli. Ne ponovilo se nikom!
    (Srpkinja, 12. april 2021 18:57)

    # Link komentara

  154. Genocid je bio u Srebrenici, ali 1942. nad Srbima.
    (moebius, 12. april 2021 18:52)

    # Link komentara

  155. Faca ove žene govori više od hiljadu reči, izgara od mržnje prema Srbima.
    (marko, 12. april 2021 17:44)
    Film je cista propaganda, ali ovaj tvoj komentar je besmislen potpuno.
    (Tenis20, 12. april 2021 18:52)

    # Link komentara

  156. Кроз филмове, кроз огорчену реторику и мржњу према Србима, Бошњаци се понашају као да имају тапију на Босну, само вала нека они остану живи у Босни.Било је злочина на обе стране,али само се на њиховој страни преувеличава српска кривица, презентују се кроз филмове сумњиве истине и фикције редитеља болесно задојених мржњом.Као да српске мајке нису носиле мараме црне.
    (Мина, 12. april 2021 18:51)

    # Link komentara

  157. Ozbiljnije uradjen film od “Dare...”
    (dovlare, 12. april 2021 18:50)

    # Link komentara

  158. Lepa vest.
    (ja, 12. april 2021 18:50)

    # Link komentara

  159. Quo vadis AIDS
    (Драгивоје, 12. april 2021 18:49)

    # Link komentara

  160. Faca ove žene govori više od hiljadu reči, izgara od mržnje prema Srbima.
    (marko, 12. april 2021 17:44)

    Izgoreo si, ona je srpkinja
    (bez komentara, 12. april 2021 18:48)

    # Link komentara

  161. Bosanci su čitav život naučili živjeti od dodvoravanja drugom i ulizivanja okupatoru, sad kad je ponestalo žita sad bi bilo lijepo da Srbi kažu i po njima priznaju da je u Srebrenici bio genocid kako bi kasnije mogli na osnovu budućih tužbi izramčiti odšete i novca za dalji život, toliko podlo, pokvareno i podmuklo,prosto nevjerovatno za čim je sve u stanju političko sarajevo u stanju posezati, jadno i odvratno!Dozovimo se pameti !
    (Arch Enemy, 12. april 2021 18:43)

    # Link komentara

  162. Koje radis Aida - pita Mustafa zenu svoju.
    Evo talasam malo sa komisijom - rece Aida muzu svome dobrom i nadasve zatucanom.
    Dobro, pojescu pola kile ljeba i pastete, pa narezat slanine, samo nemoj reci komisiji Draganu, moramo ocuvati imidz - dodade Mustafa.
    Pa sa Draganom i talasam, ....ti materina - rece Aida i puce bruka. ;)
    (Sasa, 12. april 2021 18:39)

    # Link komentara

  163. Šmrc! Duvajte ga! Sa Andjelinom!
    (Juho, 12. april 2021 18:39)

    # Link komentara

  164. Objektivno, nema šta, a to što je film dobio nekoliko nagrada na nekoliko filmskih festivala nije objavljeno. Istinu nećete moći sakriti. Sumnjam da će mi se komentar objaviti, ali mi pruža zadovoljstvo što administratora boli istina. Uzdravlje komšije.
    (Neobjektivno nije objektivno, 12. april 2021 18:35)

    # Link komentara

  165. .i.
    (Miki, 12. april 2021 18:34)

    # Link komentara

  166. Mogu li negde da se pomenu dogadjaji (masakr srpskog stanovnistva) koji su prouzrokovali dogadjaJ u Srebrenici?
    (Darko, 12. april 2021 18:31)

    # Link komentara

  167. Упамтите: " У Сребреници није био геноцид"! Геноцид је био над Србима на КиМ, Хрватској, Сарајеву, Кравицама, Возућој и Озрену, Пребиловцима,Книну, Мркоњић Граду, под Османским царством, под Бугарима, Аустроугарској, Њемачком....
    (Jelisija76, 12. april 2021 18:30)

    # Link komentara

  168. Biće maline ove godine,za nekog Zlatne ,za nekog crvene.
    (potez Arilje-Ivanjica, 12. april 2021 18:30)

    # Link komentara

  169. joj sto se nasekirah.... nocas necu moci da spavam...
    (Mirko, 12. april 2021 18:28)

    # Link komentara

  170. Evo isplakah se
    (Zuza, 12. april 2021 18:27)

    # Link komentara

  171. Rediteljka u jednom intervjuu kaže kako je mislila da je u Berlinu red i zakon, a samo u Bosni korupcija i kriminal. A onda joj je prijatelj, biznismen iz Berlina, rekao kako on poslednjih ne znam koliko godina ni jedan građevinski tender nije dobio, a da nije znao ishod par nedelja unapred.

    Da je voditelj znao svoj posao pitao bi je, da li misli da i na dodeli Oskara nema korupcije, to jest, da li im je to bar sigurica, kad već nisu prošli u Veneciji.

    Quo Vadis AIDa?
    ('oće l' biti prequel?, 12. april 2021 18:26)

    # Link komentara

  172. Meni je najveci utisak ostavio Isakovic kako je odlicno odglumio Mladica.
    (zlo, 12. april 2021 18:25)

    # Link komentara

  173. Bolje pričajte o tome da je danski film, Još jedna runda, fantastičan, remek delo i odlična priča, batalite više te izlizane ratne priče.
    (igor, 12. april 2021 18:25)

    # Link komentara

  174. Znaju o kakvom je "filmu" reč i ko ga je sve snimao
    (Rocky, 12. april 2021 18:24)

    # Link komentara

  175. Faca ove žene govori više od hiljadu reči, izgara od mržnje prema Srbima.
    (marko, 12. april 2021 17:44)

    To je glavna glumica, a ne rediteljica, inače Srpkinja...
    (WTF, 12. april 2021 18:21)

    # Link komentara

  176. e tako se lobira! Ni 12 inostranih produkcijskih kuca koje ste potplatili da vas stite ,nisu uspele da vas ubace. Tako.je! zivela Srbija
    (miki, 12. april 2021 18:20)

    # Link komentara

  177. @marko
    Baš si gledO u subotu?MogO si i u utorak.
    (kako je lepo biti glup, 12. april 2021 18:18)

    # Link komentara

  178. Necemo Aidu iz Blace i Daru iz Zaplanje, hocemo kvalitetne filmove, a ne neuspele pokusaje ostvarivanja zarada na tragicnim dogadjajima.
    (saki6, 12. april 2021 18:17)

    # Link komentara

  179. Još jedan veliki uspeh naše kinematografije,FCS-a i Jelene Trivan
    (matori2, 12. april 2021 18:16)

    # Link komentara

  180. A neki su se tako obradovali, isto onako slave kao što su slavili u realnom vremenu dogadjanja
    (ss, 12. april 2021 17:28)

    ss, добар ти надимак. СС дивизија "Ханџар", је л?
    (Јабучило, 12. april 2021 18:15)

    # Link komentara

  181. Gledao sam film i odlican je. Problem je ono oko filma. Svako ko je posten zna da je bio zlocin, ali ne genocid. Genocid bi bio da je rukovodstvo RS odlucilo da pobije sve Muslimane i to rade, sto uopste nije bio slucaj. Ko Nemci Jevreje ili Tutsi Hute u Ruandi. U Srebrenici su pobijeni uglavnom vojno-sposobni muskarci (devedesetih u Bosni je svaki vojno-sposobni muskarac bio tretiran kao vojnik i objektivno je bio vojnik), sto je veliki zlocin, ali ne i genocid.
    (Djoka, 12. april 2021 18:13)

    # Link komentara

  182. Smeće od filma puno laži i izmišljotine... mora da su se naše patriote od glumaca koje su glumile ovde jako tužne...
    (Sotir zvani đubre staramajko, 12. april 2021 18:11)

    # Link komentara

  183. KOJI GENOCID GOSPODO?????
    (istina, 12. april 2021 18:11)

    # Link komentara

  184. Лешинарење после рата је најуноснији бизнис. Нека снимају људи филмове, то им је посао. Ја сам био дете тада, али капирам да је рат прошао давно и да осим мржње и филмова остаци Босне треба да понуде и нешто више. Да нема Србије, Република Српска би дословно умирала од глади, као и цела босна. Али оно што посебно забрињава јесте што нико, али нико из ЕУ или муслиманског света не улаже напоре да покојна БиХ постане држава.
    (Дупла несрећа, 12. april 2021 18:10)

    # Link komentara

  185. Jasenovac nije genocid a 2 hiljade bošnjaka jeste.Na današnji dan
    je Vesli Klark odobrio raketiranje voza punog civila u Grdelici.
    Čist genocid(po merilima zapada i bošnjaka) ali to za "kulturni i
    prosvećeni" zapad ne postoji.Zločine koji oni počine su "nevidljivi".
    (a, 12. april 2021 18:09)

    # Link komentara

  186. gledao film, jedva nekih dvadesetak minuta i to jedva izdzao... nevredi... dosadno... isfavorizovana necija bolesna masta.... zele prikazati Srbe kao najvece zlocince... nego nigde nevideh one mudzahedine sto su se izivljavali nad Srbima... sto je prava istina...
    za zahvalnost ucestvovanja u ratu, ti isti mudzahedini su dobili drzavljanstvo. I sad u Bosni, mozete naci citava naselja tih ljudi... to je istina...
    (Mirko, 12. april 2021 18:09)

    # Link komentara

  187. Đes ba Aida šta činiš!?
    (zoks, 12. april 2021 18:07)

    # Link komentara

  188. A jel morate da se potpisete sa srpskim imenima, samo da bi mi pomislili, da ce bilo koji Srbin da naziva ovaj film vrhunskim? Mustafa, drugi put koristi svoje ime i ne tvojih predaka.
    (Kriticar, 12. april 2021 17:58)

    I ja sam gledao film i mislim da je odličan i da se sa pravom nasao u konkurenciji od nekoliko najboljih filmova na svetu ove godine. Scenario odlican kao i gluma, drži pažnju a tenzija se može seći nožem. I ono sto me je najvise odusevilo je to koliko je nepristrasan film. Srbi kao nacija nisu prikazani kao bezumni zločinci (kao sto je slučaj u Dari i Hrvatima), već pokazuje kako su pojedinci učinili jedan zločin koji nikako ne bi smeli da opravdavamo.
    (peki, 12. april 2021 18:07)

    # Link komentara

  189. Jasmila ce snimiti sledeci ozbiljan film nikada. Kao oskarovac Danis Tanovic. Tesli krsevi koje gura politika.
    (Najkrace, 12. april 2021 18:07)

    # Link komentara

  190. Uspjeh je već što je svijet vidio istinu.
    (1.mart, 12. april 2021 17:46)

    Zabole njih za vasu i nasu istinu. Sta imate od toga? Jel ti je zarada veca? Jel ce vama sada da tece med i mleko po rekama?

    Jel nemate nista drugo da nudite? Hteli ste samostalnost preko volje srpskog naroda i sada kukate na sva usta kako smo mi losi a vi svi ste dobri i nevini.

    A jel si cuo za Bratunac? Ja sam 100% siguran da se Srebrenica nebi nikad desila, da nije se desio Bratunac.
    (Kriticar, 12. april 2021 18:05)

    # Link komentara

  191. Нисам гледао, можда ћу.
    Може ли ми неко рећи да ли и остатак филма "објективно" приказује стварне догађаје, попут исечка који сам видео?
    [link]
    (Новобеограђанин, 12. april 2021 18:05)

    # Link komentara

  192. Opa bato. Turci nisu vise interesantni.
    (Djole, 12. april 2021 18:04)

    # Link komentara

  193. Film je rađen prema istinitom događaju kao Čarobnjak iz Oza.
    (s1pac, 12. april 2021 18:04)

    # Link komentara

  194. Prc gospodo jedan velik PRC...I vama i vašoj lažnoj pričici
    (Sotir zvani đubre staramajko, 12. april 2021 18:03)

    # Link komentara

  195. Ahahahahhahaahahhhahaahahaha.i.ahahahahahhahahahahha.i.ahahhahahahhahaahahahahahahh
    (kales, 12. april 2021 18:03)

    # Link komentara

  196. pa naravno da je ostao bez nagrada. film nema nikakvu umetnicku vrednost, gluma je losa, scenario jos gori, glumci gori nego u domacim serijama, dosadno, supovparno, neuverljivo. cak ni kao propagandni film, sto mu je i osnovna namena. sve u svemu jadno i bedno, dzaba ga guraju, nit im neko veruje niti je interesantno gledati tu propagandu. jedna je leni rifenstal kojoj se cak i gebels divio i koja je propagandu digla na savim novi umetnicki nivo, ovi sa aidom su obicni jadnici koji nemaju ni morala a ni strucnih kvaliteta da naprave iole gledljiv film.
    (Simerijanac Anarhista, 12. april 2021 18:01)

    # Link komentara

  197. Да ли је неко стварно мислио да ће да победи?
    (mlekadžija, 12. april 2021 18:01)

    # Link komentara

  198. Uspjeh je već što je svijet vidio istinu.
    (1.mart, 12. april 2021 17:46)

    Video svet istinu, a ipak je nije nagradio? Mora da ima neku sumnju u vasu istinu?
    (Uh, budi se svet izgleda?, 12. april 2021 18:00)

    # Link komentara

  199. Ova Žbanićka izgleda ne zna da napravi film a da nije ratne tematike, počevši od Grbavice pa do ovog sad...Oskara su već jednom dobili za Ničiju zemlju iako je u konkurenciji bio Čudesna sudbina Amelije Pulen pa sad očekuju da im svaki ratni film i viktimizacija dobro prodje LOL
    (Il, 12. april 2021 18:00)

    # Link komentara

  200. Kad mi budemo snimili film o nelegalnom ubistvu nekoliko stotina zlikivca u srebrenici, a oni snime film o pokoljima koje su ti isti zlikovci godinam pre toga cinili, e, tada ce biti moguce pomirenje!
    (Aleks, 12. april 2021 18:00)

    # Link komentara

  201. Vrhunski film gledo u subotu
    (Marko, 12. april 2021 17:29)

    A jel morate da se potpisete sa srpskim imenima, samo da bi mi pomislili, da ce bilo koji Srbin da naziva ovaj film vrhunskim? Mustafa, drugi put koristi svoje ime i ne tvojih predaka.
    (Kriticar, 12. april 2021 17:58)

    # Link komentara

  202. Odgledao sam i Quo Vadis Aida i Daru iz Jasenovca. Dara ima bolju scenografiju, Aida povezaniju priču. Ne sviđa mi se ni jedan ni drugi film i samo šturo podsećaju šta se sve dogodilo i izazivaju nove nemire. Istina je daleko gora.
    (pfaih, 12. april 2021 17:57)

    # Link komentara

  203. U redu je postovatu i sjecati se zrtava. Ali treba postovati i druge. I druge nacije su ljudi...
    (Nikola, 12. april 2021 17:54)

    # Link komentara

  204. [link]

    pogledajte ovaj video i biće vam jasno o kakvoj je antisrpskoj propagandi reč.
    (Srpska Sparta, 12. april 2021 17:53)

    # Link komentara

  205. BiH kinematografija odavno to nije, već je to kinematografija Bosanskih muslimana koji su ko zna po koji put u jednom veku promenili ime svoje nacije. Bili su Turci, Srbi ili Hrvati muhamedanske vjere, pa Muslimani, pa Bošnjaci. A koliko sada kukaju za Austro-Ugarskom postaće možda i Islamizirani Austro-Ugari. Živi bili pa videli!
    (Pera Kojot, 12. april 2021 17:52)

    # Link komentara

  206. Aha i to vam je sad za slavlje..jadnici
    (mario, 12. april 2021 17:47)

    # Link komentara

  207. Uspjeh je već što je svijet vidio istinu.
    (1.mart, 12. april 2021 17:46)

    # Link komentara

  208. Pa šta ste očekivali, krš od filma
    (Kolega, 12. april 2021 17:46)

    # Link komentara

  209. Faca ove žene govori više od hiljadu reči, izgara od mržnje prema Srbima.
    (marko, 12. april 2021 17:44)

    # Link komentara

  210. Ovaj film je bar stigao do nominacija što znači da je javnost čula za njega.
    Za našu Daru niko nije ni čuo.
    (PatriJota za tastaturom, 12. april 2021 17:44)

    # Link komentara

  211. Ko za Srebrenicom tuguje, taj Bratunac negira!
    (Uros, 12. april 2021 17:42)

    # Link komentara

  212. Kvo vadis, Alkaida?
    (Wilfred, 12. april 2021 17:40)

    # Link komentara

  213. U poslednjih nekoliko meseci priču o genocidu u Srebrenici pregledalo je nekoliko miliona ljudi iz svih delova sveta, a film je do sada dobio više od 15 nagrada širom sveta.



    Sledeći put režiraj nešto za Bratunac i Hercegovinu... Možda osvoji oskar?!
    (Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 12. april 2021 17:39)

    # Link komentara

  214. Eh moji Bosanci, ako mislite da ce potencijalni Oskar da resi sve vase probleme, onda ste u velikom problemu. On moze samo da pomogne rediteljki da ode iz ove kaljuge i nista vise.
    Bolje da se i vi i mi okrenemo buducnosti, nego sto pricate vec ispricane price.
    (samo je kosarka sport, 12. april 2021 17:39)

    # Link komentara

  215. Naravno...
    (NikolaBg, 12. april 2021 17:36)

    # Link komentara

  216. Danas nema sanse da bilo koju nagradu dobije neko ko nije "person of color". Nedavno, na dodeli SAG (Screen Actors Guild) SVE nagrade u SVIM kategorija su dobili ili Azijati ili Afro-amerikanci. Niko iz Evrope nema sansu. Previse su "beli". Videcete na dodeli Oskara na kraju meseca. I ne proglasavajte me za rasistu, ovo je danasnja stvarnost "politicke korektnosti".
    (Milica, 12. april 2021 17:32)

    # Link komentara

  217. Vrhunski film gledo u subotu
    (Marko, 12. april 2021 17:29)

    # Link komentara

  218. Vrhunski film gledo u subotu
    (Marko, 12. april 2021 17:29)

    # Link komentara

  219. Ako!
    (Gojko/PFC, 12. april 2021 17:28)

    # Link komentara

  220. A neki su se tako obradovali, isto onako slave kao što su slavili u realnom vremenu dogadjanja
    (ss, 12. april 2021 17:28)

    # Link komentara

  221. Cista propaganda.
    (banndzy, 12. april 2021 17:26)

    # Link komentara

  222. Odlicno, ovom "filmu" zelim sve najgore
    (medjed, 12. april 2021 17:25)

    # Link komentara