1. Ocigledno niko od vas nije cuo za hodorovskog i najbolji film ikad koji nije bio snimljen.
    (Misa, 7. avgust 2020 21:20)

    Misa je u pravu, Jodorowsky je skoro pa započeo snimanje filma, slavni Dali i Orson Welles su trebali igrati u tom filmu, a da ne spomenem Möbiusa i Rüdi Gigera, ali Hollwood je umešao prste!

    Pogledajte dokumentarni film Jodorowsky‘s Dune!
    (Srđan, 14. avgust 2020 14:30)

    # Link komentara

  2. ovo sto su muljali izgleda užasno... ne verujem da će ispasti dobro na kraju....
    (dragan, 8. avgust 2020 14:54)

    # Link komentara

  3. vilnev je odlican reziser ali ne zna da snimi veliki film.video sam neke slike i nije bas dobro...sta znam mozda ispadne dobro na kraju...
    (kole, 7. avgust 2020 22:32)

    # Link komentara

  4. Liet Kines žensko i crnkinja, Čani i Hara crnkinje. Doktor Jueh Kinez. Kad su Vilneva pitali šta bi promenio u Linčovom filmu, rekao je da je Linčov film "painfully white". To je očigledno i jedini razlog zašto se snima nova verzija.
    (Nesha iz Nisha, 7. avgust 2020 22:32)

    # Link komentara

  5. Čitam komentar i... FFS, kako je moguće da toliko vas tvrdi / veruje da je Dune iz 1984. režirao Kubrick!? Fact checking vam nije jača strana, myes? Elem, Dune - iz 1984. - je režirao David Lynch. I od tada se upinje iz petnih žila zaboraviti tu činjenicu. U suštini je režirao film jer je bio pod ugovornom obavezom. Sam film je zaista na momente apsolutno sjajan promašaj. Slažem se sa komentarom EU Citizena (@EU Citizen, 7. avgust 2020 19:30). Možda i njegovom opaskom da će novi Dune biti "politički korektna idiotska limunada". Voleo bih d agrešim, ali bojim se da će (the) Fremen biti prikazani kao "(the) Arabs in Space!" i da će se forsirati taj Islamic aspect kulture. Što je potpuna besmislica. Istina, religija koju (the) Fremen upražnjavaju je Zensunni - mešavina Sunni Islama i Zen Buddhisma - ali, ah, idiosyncrasies t vrste su u potpunoj suprotnosti sa Islamom, jelte. Ako film bude naglašavo taj aspekt, zaista će biti ništa drugo do politički korektno smeće. BTW, taj angle je u knjigama prilično suptilan, i Islamic aspekt Fremen kulture je gotovo beznačajan. Ixians su već druga priča. Vredi primetiti i da su Ixians jedina frakcija u Dune univerzumu koja se, pa, uklapa u kalup potpunih negativaca (Axlotl Tanks).
    @Misa, 7. avgust 2020 21:20
    Jodorowsky's Dune bi bio SRANJE! Odnosno, bio bi art, ali ne bi zaista imao veze sa Herbertovim delom. Drugim rečima, bio bi još veći promašaj od Lynchove verzije. Ali, Jodorowsky je reciklirao ideje za Dune kroz Metabarons.
    (Low Key Lyesmith, 7. avgust 2020 22:12)

    # Link komentara

  6. Od Denisovih 9 dugometraznih igranih filmova odgledao sam 7 i potpuno mi je nejasno sto ga neki trpaju u isti kos sa Marvel,Avengers...stvaraocima jer on to nije.Nije ni Orson Vels a nije ni Kjubrik ,sto ga spominu neuki u vezi Dine,i ne treba da bude.On je Deni Vilnev i mozda je jedan od najboljih reditelja engleskog govornog podrucja trenutno.Jedva cekam da pogledam sta je napravio jer sam negde procitao da ce to biti "Star wars"za odrasle.
    (miki, 7. avgust 2020 22:12)

    # Link komentara

  7. Ocigledno niko od vas nije cuo za hodorovskog i najbolji film ikad koji nije bio snimljen.
    (Misa, 7. avgust 2020 21:20)

    # Link komentara

  8. procitao sve 12 knjige remek dela za sva vremena
    (Vojkandbrat, 7. avgust 2020 21:10)

    # Link komentara

  9. eh da mali odgovor - dd- on je mozda sve u pravu , i nece odgledati film koji je gledao u originalu 1984- Ali u tome i jeste problem-- pregazilo nas je vreme , novi filmovi koji obradjuju stare je za klince iz ovog Milenijuma
    (Alex M, 7. avgust 2020 20:20)

    # Link komentara

  10. Blade Runner a pogotovo Sicario su dobri filmovi, boljii od vecine sto sam gledao od Americkih filmova u zadnjih par godina, tako da se nadam da ce i DiNA biti prepakovana cak i bolje od originala, sto i nece biti tesko, film jeste kultni zbog glumaca tog vremena ali nikakvo remek delo
    (Alex M, 7. avgust 2020 20:14)

    # Link komentara

  11. Original je, ipak, bio neuspeh, ali ambiciozan, častan i na momente briljantan neuspeh :) Kakva će ovo novoholivudska CGI politički korektna idiotska limunada pod taktovkom ovog. mediokriteta da bude strah me je i da pomislim :))
    (EU Citizen, 7. avgust 2020 19:30)

    # Link komentara

  12. Za mene lično najbolja SF knjiga koju sam pročitao..
    Jedva čekam.
    (ShoneNI, 7. avgust 2020 18:10)

    # Link komentara

  13. Ko nije gledao ima iz 2000e godine mini serija iz 3 dela Dune,meni licno dosta bolje uradjeno od Kjubrikovog filma.Knjige i igrice s aovom tematikom su takodje sjajne.

    Pozdrav
    (StigoNinja, 7. avgust 2020 18:03)

    # Link komentara

  14. Nejasna mi je ideja snimanja ovog filma jer postoji snimljena serija po istoimenoj knjizi. "Dune" dve sezone i "Children of Dune" jedna sezona. U seriji glume Vilijam Hart, Suzan Sarandon i drugi. Pritom serija prati knjige
    (nebojša, 7. avgust 2020 17:54)

    # Link komentara

  15. Veliki sam fan Dine,i knjiga igrica i original filma,ko nije pogledao neka proba da li ce mu de dopasti mini serija Dune iz 3 dela iz 2000e godine,meni licno mozda i bolje odradjena od Kjubrikovog filma

    Pozdrav
    (StigoNinja, 7. avgust 2020 15:43)

    # Link komentara

  16. dd@
    Pa nije rimejk filma, već adaptacija knjige... i to ne može biti lošija adaptacija od linčove, koga baš gotivim... ali koji je potpuno promašio poentu knjige... Deni Vilnev je opsednut svetom Dine od svog detinjstva... ima strast prema knjigama Herberta...i proizvod ne može biti lošiji od filma Dejvida Linča koji je prosto promašio sve bitno u Dini... a za neke scene nije postojala ni tehnologija da bi izgledale knjizi slično... verujem da će ljubitelji knjiga uživati...
    (Srđa Zlopogleđa, 7. avgust 2020 15:42)

    # Link komentara

  17. (DokleViše, 7. avgust 2020 12:47)
    Nije Kjubrik snimio Dinu, već Dejvid Linč! Inače, njegova verzija je potopljena od strane kritike, da bi tek naknadno dobila kultni status. Jedva čekam novi film, teško da je u prvom sve rečeno, jer knjige imaju nekoliko hiljada strana!
    (Duško, 7. avgust 2020 15:37)

    # Link komentara

  18. Znam da je lepota u oku posmatrača ali Lynchova verzija mi, blago rečeno, nije legla. Nadam se da će nova verzija biti bolja. S druge strane, nisam siguran da prva knjiga u serijalu može da se sklopi u jedan film. Serija, u produkcijskom rangu GOT-a, bi bila bolje rešenje.
    (Vladimir, 7. avgust 2020 13:21)

    # Link komentara

  19. (dd, 7. avgust 2020 11:07)

    tebi je valjda jasno da se ne radi o remakeu starog filma vec o novom filmu koji se pravi po originalnoj knjizi kao sto je pravljen i onaj prvi?
    (wiener, 7. avgust 2020 12:52)

    # Link komentara

  20. (dd, 07. avgust 2020 11:07)
    Za citaoce knjige, taj film je promasaj i Kjubrik ga je zbrzao. Ovde deluje da ce biti ulozen trud i da podelice knjigu na dva filma. + ako se film pokaze(zaradi) bice adaptacija i ostalih knjiga
    (DokleViše, 7. avgust 2020 12:47)

    # Link komentara

  21. Originalne ideje su nestale sa smrcu evropskog filma. Holivud je masina za recikliranje. Steta, jos jedan klasik ce biti iscedjen do poslednje pare.
    (Djenka, 7. avgust 2020 12:43)

    # Link komentara

  22. Nema originalnog filma. Postoji jedna ekranizacija originalne knjige, koja po mnogima nije zadovoljavajuća. Ovo će biti druga, možda uspešnija... Videćemo.
    (commie, 7. avgust 2020 12:32)

    # Link komentara

  23. Jedva čekam da prorade bioskopi i da izađe ovaj film... heroj/antiheroj Pol iz drevne kuće Atreida i neverovatno maštovita tema opstanka i evolucije čovečanstva... straha od mašina... velikih plemićkih porodica i borbi za prevlast nad poznatim prostranstvima univerzuma... genetskih sećanja po muškoj i ženskoj liniji... obećanog mesije...mističnih društava... ljudi-komjutera čiji su mozgovi moćniji od računara...planete pustinje... i začina koji sve pokreće...kada bi smo dobili priču do kraja svih romana koje je Herbert pisao... kakv bi to ugođaj bio ...uh bre.
    (Srđa Zlopogleđa, 7. avgust 2020 12:10)

    # Link komentara

  24. (dd, 07. avgust 2020 )

    Slazem se ali samo kada su u pitanju rimejkovi originalnih filmskih prica. Dina je ekranizacija knjige, dakle i prvi film je upotrebio vec postojecu pricu. Meni se iskreno film Dina ne svidja, izmedju ostalog i zato sto sam ga gledao nakon procitane knjige i sa nekih dvadesetak godina kasnjenja. Iz nekog razloga mislim da ce novi film biti bolji i radujem mu se. Ali ono sto bih zaista voleo da vidim je ekranizacija Hiperiona u 2-3 filma. Mada, mislim da prica nije dovoljno komercijalno primamljiva.
    (Phoenix, 7. avgust 2020 12:04)

    # Link komentara

  25. Bio sam - za razliku od mnogih - više nego zadovoljan njegovim pregnućem spram nastavka Blejdranera, tako da očekujem i od Dine, dobar film. Nešto što će biti u rangu Linčovog neopravdano potcenjenog ostvarenja, ili možda neostvarene zamisli Hordohovskog.
    U svakom slučaju, prvih nekoliko nastavaka Herbertovog romana, su vrhunac naučne fantastike, i vredne ponovnog (ili prvog) isčitavanja, te i svesrdna preporuka, nezavisno od ekranizacija.
    (kripke, 7. avgust 2020 11:58)

    # Link komentara

  26. Bolja od Linčove neće biti, jedino je to sigurno.
    (krvna zrnca, 7. avgust 2020 11:52)

    # Link komentara

  27. Još jedna katastrofa od njega, pitanje je samo može li gore od BR2049.
    (Kikujiro, 7. avgust 2020 11:45)

    # Link komentara

  28. Samo da ne bude los i konfuzan kao originalni film
    (Rockstar, 7. avgust 2020 11:41)

    # Link komentara

  29. kako god okrenes nema smisla snimati legendarni film kao sto je je DUNE...nema logike,zato sto je ta prica ispricana u prvom filmu,svi ti nastavci,rimejk starih filmskih hitova su samo da se zarade pare na staroj slavi,i po pravilu budu teski promasaj,to rade producenti u saradnji sa reziserima zato sto nema NOVIH IDEJA,uglavnom glavni razlog je profit,to su uradili sa Star Warsom,Blade Ranerom,i sad sa Dune???nijedan rimejk starog legendarnog filma ne moze da bude ni priblizan kvalitetu sto se nekada snimalo,prosto zato sto su te price zavrsene,mozes samo da bude neka budzevina sa spec.efektima gde tinejdzeri balave,ne bi me cudilo da se nadje neki pametnjakovic da rimejkuje KUMA,Sosenk...i sl.svi poludeli i hoce pare na staroj slavi,brate smisli novu ideju nemoj skrnaviti filmove koje su usli u istoriju kinematografije sa glupim kopijama koje nemaju veze sa filmom,samo cekam nekog idiota da stvarno rimejkuje KUMA!!sta se sve radi danas??? i naravno da necu gledati,ma moze da pise sta hoce,hvalospevi,pozitivne kritike...itd.ja sam taj film pogledao iz 1984g prica je zavrsena,nema tu sta da se snima ponovo!!!
    (dd, 7. avgust 2020 11:07)

    # Link komentara

  30. Ko gura ovog odvratnog salamea da mi je znati
    (neinformisan, 7. avgust 2020 10:16)

    # Link komentara

  31. Šteta....
    (Filmofil, 7. avgust 2020 10:15)

    # Link komentara

  32. kao neki tv film b producije
    (Cecil B. Demented, 7. avgust 2020 10:09)

    # Link komentara

  33. Original je fantastičan film. E sad, ako ga je uradio na sličnoj matrici nema šta da traži kod današnjih generacija koje traze samo dinamiku i akciju bez priče i dubljih skrivenih poruka.
    (dino, 7. avgust 2020 10:08)

    # Link komentara