1. Veliki frontmen , nesumnjivo , ali nije nikad dostigao veličinu jednog Djuleta koji je sa Van Gogh doveo srpski rock do savršenstva.
    (Remetilac faktora)

    Daleko si od istine... Djule ceo život (neuspešno) kopira velikog Milana Mladenovića i Van Gogh je samo bleda kopija EKV...
    (Tinka, 14. novembar 2019 07:44)

    # Link komentara

  2. cenim ih ali mislim da nisu bili najbolji bend ni svoje generacije a kamoli cele bivse drzave . ljudi misle da je to kao neka urbana muzika pa im se dive , mislim nije da nije urbano samo sto je to obicna kombinacija post punka,new wave,art rocka nema tu nekih slozenih kompozicija i bog zna kakvih virtuoznosti, vec muzika lakih nota . nije to kao ulazak u harem , sve ce to mila moja prekriti ruzmarin snjegovi sas,tu noc kad si se udavala itd. da su iz neke druge republike ex YU sad ne bi niko ni pricao o njima al posto su nasi daj da ih hvalimo.
    (Jon Lord, 8. novembar 2019 17:00)

    # Link komentara

  3. (kinez, 7. novembar 2019 06:03)
    tog lika ne mogu ocima da vidim , ali jednom sam imao priliku da ga cujem i zaista maestralno svira klavir , nzm zasto se nije bavio nekom kvalitetnijom muzikom.
    (Jon Lord, 8. novembar 2019 16:53)

    # Link komentara

  4. Necu da prihvatim da je neko kome je potrebna droga kao stimulans bude uzor nekome.
    (sale, 7. novembar 2019 07:28)

    Slabo ti je onda bilo kakvih uzora ostalo.
    (Trt, 8. novembar 2019 13:40)

    # Link komentara

  5. Kupio kompletan opus od EKV i ubacio u plejlistu na telefonu.Nakon što sam preslušao sve albume sa najvećim guštom i merakom sam istu stavio na "delete" i drago mi je zbog toga.Toliko mračnjaštva i negativne energije nisam čuo ni kod jednog benda.Ne znam čemu sve ovo glorifikovanje dotičnog gospodina i njegovog benda?
    (Comfortably Numb, 8. novembar 2019 08:16)

    # Link komentara

  6. meni se sviđaju pesme srce, radostan dan, tatoo i možda još neka, ali ljudi moji pa ne pada mi na pamet da ih zbog toga smatram kultnom grupom ili da ih dižem u neka večna nebesa, hahahaha, pa to je naprosto smešno, oni su bili jedan kratkotrajan pop/new wave bend, doprineli su muzičkoj ponudi Beograda i Srbije u to vreme sa nekoliko interesantnih pesama, i to je sve, ne smarajte više sa tim bendom.
    (the tide is high, 7. novembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  7. Ccc, narkoman je narkoman - sam pao, sam se ubio. Dajte prednost i slavu ljudima koji posetno rade, prave porodice i popunjavaju budzet za stimulisanje sportista, lecenje narkomana, placanje baba i zaba. Dosta vise sporednih likova, taman i ne znam kakve pesme svirali. Pa taman imali i ulicu u Zagrebu. To govori dokle je drustvo doslo.
    (deki, 6. novembar 2019 14:31)

    Meni ste vi što se tako blatantno smatrate 'pravim ljudima' mnogo gore društvene štetočine od bilo kakvih narkomana.
    (Komifo, 7. novembar 2019 10:11)

    # Link komentara

  8. Bio je najbolji prijatelj mog brata blizanca. Bio je i meni kao brat. Pametan, zanimljiv, harizmatičan...Svakodnevno je dolazio kod nas u stan, družili smo se, pričali, smejali, njih dvojica su svirali, dok sam im ja spremala klopu.
    Tog 5. novembra, vratila sam se sa posla. Iz sobe mog brata ide neka pesma EKV-a. Puštena "do daske". Posle nekog vremena, on izlazi iz sobe i govori mi: "Milan je umro. Osećam kao da je i jedan deo moje duše umro sa njim".
    Plačem satima, danima...I danas, na svaki pomen njegovog imena, zvuk njegovih pesama, pogled na njegovu fotografiju...srce mi se steže. Da, i ja osećam isto. Kao da je jedan deo i moje duše otišao sa njim. Milan je bio tako divan, predivan...
    (Ljubav, 7. novembar 2019 09:00)

    # Link komentara

  9. @Helios

    Ne, mislim da si malo pogrešio. Patetični ste upravo vi, koji se javljate na vest o grupi koja je, u najmanju ruku, za vas nebitna. Čemu to? To bi bilo kao kada bih ja komentarisao članke i napise o, recimo, Ceci. Niti ih čitam, a još manje imam želju da ih komentarišem. Čemu zaludan trud? Slobodno slušaj svog Coltrane-a, Prät-a, I ostale, a nas pusti da se zamajamo sa ovom "prosečnom" muzikom, i par dobrih pesama.
    Hvala.
    (nowave7, 7. novembar 2019 08:39)

    # Link komentara

  10. @Pijani zlotvor: A šta ako volim EKV i Azru a ne podnosim Haustor? :) Bilo kako bilo, EKV je bila jedna VELIKA grupa u YU okvirima. Sve ostalo je nebitno. Možda su bili narkomani, ali i najbolji svetski muzičari su se drogirali 70. godina. Kakve to veze ima sa kvalitetom muzike? Opet, ne treba preterivati, ovi što su im EKV i ostale velike domaće grupe alfa i omega... ima mnogo bolje muzike (svetske). Naši ljudi vole da se zaključaju u stereotipe, većinom su to neki Jugo-nostalgicari. Jedini gori od njih su ovi što sve pljuju. Ako ste toliko pametni, napravite samo JEDNU dobru pesmu.
    (DaLanik, 7. novembar 2019 08:22)

    # Link komentara

  11. Pokušavajući da kroz opširan text spustite rad EKV aludirajući na drogu vam očito nije uspio, odrasli ljudi valjda imaju pravo da upravljaju svojim životima onako kako im sopstveni um nalaže i mapira, oni su očito izabrali loš put ali po sebe, drugima su ostavili ono u čemu ćemo, bar ja, zauvijek uživati a seljoberi koje spominjete nisu nikakva fikcija, oni zaista postoje, čak ih je danas više nego što ih je nekad bilo i oni sigurno nisu na tom nivou da shvate kontext vremena i postojanja ovih ljudi i njihove muzike kao što to mogu ,, LJUDI IZ GRADOVA ", nadam se da će te mi objaviti text, Hvala!
    (Arch Enemy, 7. novembar 2019 07:54)

    # Link komentara

  12. @kinadalje
    Ja,evo slušam EKV i sa 44 godine,a slušala sam ih i ko klinka.I znaš šta,ta muzika i nije za svakoga.Ne govorim ovo da bih sebe uzdigla,nego prosto ti tekstovi imaju dubinu.P.S. Uvek sam bila dobro dete,primerna,droga sačuvaj Bože,tako da EKV samo posmatram iz vizure muzike.
    (Biljka, 7. novembar 2019 07:33)

    # Link komentara

  13. Gospodine, dobar ukus imate. Ali.... "sina uvodis u to....", to meni, takodje "gospodinu", govori, da vi zapravo sinu oduzimate pravo na sopstveni ukus, tako sto mu namecete vas ukus. A sve to govori, dzaba ste slusali i slusate dobru miziku, kada neke osnovne zivotne stvari niste shvatili. Deca, tereba sama da nadju svoje JA a ne da im se to namece, jer uglavnom sve posle ispadne kontra od vasih zelja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mr.wolf, 6. novembar 2019 17:23)

    Izvinite a gde da nadju? Ja sam ‘76 godište i takodje vrtim ploče svome detetu. Moja generacija je barem imala šansu da čuje nešto od roka na tv-u. Danas u poplavi soljobera i nadrogiranih narodnjaka, rijalitija i polupismene bagre koja drma državom dete nema šanse da izabere samo. Kao roditelj osećam obavezu da blokiram ružičasto smeće i ponudim (nametnem) nešto normalnije. Kako će kada poraste to već nije moj problem ali dete se vaspitava kod kuće pa kada vidi i čuje i nešto normalno onda će da bira a garantujem da neće izabrati ove iznad pobrojane.
    (Čmeks, 7. novembar 2019 07:29)

    # Link komentara

  14. Pijani zlotvor
    Mislim da mogu da ti dam kratak odgovor. Postoje oni koji ne razumeju i oni koji se prave da razumeju. Trecih nema.
    (Izhlapjeli starac, 7. novembar 2019 07:28)

    # Link komentara

  15. Dokle vise sa glorifikacijom EKV kao da nikakva druga kvalitetna muzika nije postojala i ne postoji. Necu da prihvatim da je neko kome je potrebna droga kao stimulans bude uzor nekome. Muzika im je pateticna i obican prosek tog vremena u kom je nastala.
    I da, ovo ima veze sa drogom, narkomani su najvece kukavice i manipulatori, nisu i ne treba da budu nikome uzor bez obzira cime se bavili.
    (sale, 7. novembar 2019 07:28)

    # Link komentara

  16. Kad čitam ove komentare i komentare na YT pomislim kako samo njihovi ,,prijatelji" ostavljaju iste! Sad su ih odjednom svi poznavali i svi su se družili sa njima. Kao ovaj što je ispratio Bojana, znao Magi, a očigledno i Milana!? Ne znam ko je mogao da priča sa Magi, u tom podrumu, kad su i Bojan i Milan već bili mrtvi. Magi i Milan su bili zajedno (družili se) sve do njegove smrti. U redu, ne sviđa vam se njihova muzika. Sve je to u redu, ali pustite te ljude da počivaju u miru. Blatite nekog ko ne može da se brani. Kao što vi mislite da ste u pravu, tako i njihovi fanovi misle da su u pravu, a moram priznati da je vreme na strani fanova EKV.
    (možda sam ih i ja znao, 7. novembar 2019 07:21)

    # Link komentara

  17. svi pljujete acu lukasa a nemate pojma da je covek vrhunski pijanista do te mere da je trebao da studira na muzickoj akademiji u moskvi.
    (kinez, 7. novembar 2019 06:03)

    # Link komentara

  18. Legendo počivaj u miru.
    (SRB, 7. novembar 2019 05:42)

    # Link komentara

  19. meni je ta muzika bila i ostala smor. ima mracne muzike koja je puna energije al ovo to nije,samo neko smaranje osecaj kao kad idem kod zubara neka losa melankolia. pustim disciplinu razbije to sve poravna skroz
    (genijalac, 7. novembar 2019 01:18)

    # Link komentara

  20. Kao Magi i Bojan i Milan je umro "od droge", na infektivnoj klinici. Neko se potrudio da se to sakrije i otada ta "rak pankreasa" neistina.
    Magi sam zadnji put video u podrumu sada srušene zgrade preko puta Skupštine i Pošte. Od nje 10 godina mlađi dečak želeo je verovati da će magija ljubavi učiniti čudo. Osim njega nikoga odavno više nije imala. Ravasijeve ćerke su se svi bližnji odrekli kao ličnosti još i pre droge. A na početku su se nadali da će ona biti naša Marta Argerič ili Micuko Učida...
    Bojana sam zadnji put video u Ričmondu gde ga je divna Marta održavala koliko je još mogla u životu. Ispratio me je do metroa, taj pozdrav sa njim gde obojica znamo da on neće još dugo je tegoba koja se ne zaboravlja.
    Pred kraj života ne da nisu govorili međusobno već su se mrzeli i mrzeli sebe kao narkomane. I ta je droga bila i pogubna za muziku, baš zato redovno nategnutu i nedovoljno dobru.
    Patetično-isprazni ste vi sa fazonom "oni su bili vrh, ko ne misli tako seljober je". Isto kao njihovo nasilno proguravanje u nekakve veličine pa još da su bili kao nekakav LDP podmladak. A tek bi se Milan prezrivo ismejao na ulice po njegovom imenu. Da - ostaviti par dobrih pesama je više nego što većina nikojih učini ikada. Ali misliti da si ako gotiviš tih par pesama kosmički označen kao Mag je dosta otužno. Ne, (ne)dragi moji. Ko sluša Koltrejna, Arvo Parta i Svetlanu Stević ne može se suštinski ložiti na muziku koja nije fabulozna. Fenomen su pre svega zbog sveopšte pustinje svega.
    (Helios, 6. novembar 2019 23:20)

    # Link komentara

  21. Akcenat je, pre svega, na muzici koju su stvarali a ne na licnostima kakvi su bili. I da li su koristili heroin ili neku drugu drogu. Oni jesu bili narkomani i to ne moze niko da promeni ali pesme su ono sto ostaje. Ako bi tako gledali, pa ne bi slusali vise od polovine grupa ili izvodjaca.
    (Hmm, 6. novembar 2019 23:05)

    # Link komentara

  22. Na njihove koncerte išao isključivo zbog Margite.Kakva je to lepota bila...
    (Dare, 6. novembar 2019 22:49)

    # Link komentara

  23. Kad već spominjete drogu u ovom kontekstu, treba da znate da je Milan umro od raka pankreasa.
    Ne kažem da nije uzimao niti me generalno zanima šta odrasli ljudi rade sa svojim životima , samo kažem nije od droge umro.
    (obi van, 6. novembar 2019 21:47)

    # Link komentara

  24. To je jedini bend iz toga vremena koji ništa nije izgubio na snazi i umjetničkoj vrijednosti nakon svih ovih godina.
    Pošto se uporedno sa mojim profesijom bavim i muzikom, znam dobro koliko je i njihov svirački nivo bio visok.
    Ovi negativni komentari dobro objašnjavaju zašto danas nemamo više takve bendove.
    Stvorio se neki drugi mentalitet tako da više nema publike za takvu muziku.
    Lukasi i Karleuše su na kraju pobijedili...
    (obi van, 6. novembar 2019 21:43)

    # Link komentara

  25. Pijani zlotvor@ Je l' dozvoljeno da kažem da me njihova muzika ne dotiče, ne izaziva nikakvu emociju u meni osim mračnjastva i foliranja? A njihov sam savremenik i bila sam u SKC-u na njihovom koncertu. Prosto, ne gotivim takvu muziku, ni tada, ni sada. A gotivila sam Cure, Sex Pistolse... Eto, je l' dozvoljeno ne smatrati ih neprolazim gigantima?
    (Maka, 6. novembar 2019 21:36)

    # Link komentara

  26. Prema ekipi koja ne kuzi velicinu azre, ekv, haustora... osjecam nevjerojatnu kombinaciju prezira, gnusanja i mrznje. Tocno znas o kojoj klasi ljudi je tu rijec, za koga oni glasaju, tko su im idoli i sto su im vrijednosti.
    Netko dolje pita se kako je moguce da netko gotovo pa mrzi mladenovica.
    Jednostavno je: mrzi drugacijeg i boljeg od sebe, osjeca inferiornost i strah seljobera koji dodje u veliki grad.
    Problem s ovim prokletim poluotokom je taj sto su takvi izmijenili fizionomije gradova: nisu se prilagodili gradu, vec su grad sveli na mjeru svoje selendre.
    Eto odgovora na pitanje 'kako su moguce cajke u zagrebu', pa to da je netko rekao 89 bio bi prvo ismijan a zatim poslan na psihijatriju, zato i je bio urnebesan onaj pervanov 'serbus, zagreb', jer je djelovalo nemoguce i bizarno.
    A evo nas sada, 30 godina kasnije.
    Vise nije smijesno.
    (Pijani zlotvor, 6. novembar 2019 19:03)

    pravo u metu, nema se sta dodati
    (nikokaoja, 6. novembar 2019 21:27)

    # Link komentara

  27. neki od ovih su teski sektasi, da ne kazem satanisti. Okrenuti, zapaljeni krstovi, pentagrami i ostalo? NIKAD!
    (Au, 6. novembar 2019 19:35)

    Ne mogu 100% da tvrdim, ali ni jedan od ovih bendova nije zapravo satanisticki. Imaju raznorazne rekvizite na bini, obrunte krstove i tako to, ali u tekstovima nisu satanisticki. Sve je to deo shou biza, ali metal se prevashodno slusa zbog muzike pa tek posle zbog tekstova. Zato je retkost naci metalca koji gotivi i slusa EKV, ili Azru. Oba benda u cisto tehnickom smislu nisu kao metal bendovi, nema teskih rifova, ultra brzih solo deonica, dosta promena, itd, pa se metalci nadju zbunjeni kada je akcenat i sustina na tekstovima i to jos poetskim i na atmosferi. Sto ne znaci da u metalu nema dobih tekstova, naprotiv, ima, ali je skoro uvek akcenat na tehnici i virtuoznosti pre svega.
    (imenilac, 6. novembar 2019 20:40)

    # Link komentara

  28. @Ајнштурценде Нојбаутен , odlicno napisano
    (zoki, 6. novembar 2019 20:20)

    # Link komentara

  29. Hetfild, ako nekoga ne volis, to ne znaci da mrzis. Ali sa muzikom je lako, sve u svoje vreme. Neko preraste to sto slusa i ode dalje. A neko ne. Meni ekv bio samo kulturoloski fenomen, pesme za one koji su se palili na drugacije. Uglavnom je islo razmisljanje ovim tokom: ovaj krug sam smislio, koji bre krug, sta ovaj se..., cek mikica to razume, a ja ne, e foliracu se i ja da razumem...

    Sve u svemu preraslo ih vreme :) ali nemojte da vas sprecava da se zamrznete u vremenu i da ih dizete u nebesa.
    (pravnik, 6. novembar 2019 20:13)

    # Link komentara

  30. U vremenu Dzonijevih "Kurvinih sinova" na prostoru Milanove "Zemlje za nas" nedavno je Borin "Andjeo" izvrsio samoubistvo pojavljivanjem njegovog autora na skorasnjim bahanalijama "Kurvinih sinova" u Bg. Milan je razumeo vreme u kom je ziveo ali ga nije najbolje podnesio.
    (Cika Laza, 6. novembar 2019 20:13)

    # Link komentara

  31. @Arch Enemy, 6. novembar 2019 17:59) slusam i volim vise vrsta roka i metala, ali neki od ovih su teski sektasi, da ne kazem satanisti. Okrenuti, zapaljeni krstovi, pentagrami i ostalo? NIKAD!
    (Au, 6. novembar 2019 19:35)

    # Link komentara

  32. Krajnje objektivno - debelo precenjena grupa i frontmen im. Da nije umro tad, odnosno da je živ još uvek, verovatno bismo o njemu pričali koliko i o Džoniju Štuliću (koji zapravo i jeste za njega legenda) ili Bori Čorbi.

    Zato manite se priča i veličanja mediokriteta. Bilo pa prošlo i brzo će se zaboraviti.
    (turgidson, 6. novembar 2019 19:08)

    EKV se i dalje slusa, nije zaboravljen, sta to baljezgas decace? Velicanje mediokriteta? Jel se umivas ti ujutru? Imas li ogledalo u kuci?
    (polaroid, 6. novembar 2019 19:32)

    # Link komentara

  33. Krajnje objektivno - debelo precenjena grupa i frontmen im. Da nije umro tad, odnosno da je živ još uvek, verovatno bismo o njemu pričali koliko i o Džoniju Štuliću (koji zapravo i jeste za njega legenda) ili Bori Čorbi.

    Zato manite se priča i veličanja mediokriteta. Bilo pa prošlo i brzo će se zaboraviti.
    (turgidson, 6. novembar 2019 19:08)

    # Link komentara

  34. Prema ekipi koja ne kuzi velicinu azre, ekv, haustora... osjecam nevjerojatnu kombinaciju prezira, gnusanja i mrznje. Tocno znas o kojoj klasi ljudi je tu rijec, za koga oni glasaju, tko su im idoli i sto su im vrijednosti.
    Netko dolje pita se kako je moguce da netko gotovo pa mrzi mladenovica.
    Jednostavno je: mrzi drugacijeg i boljeg od sebe, osjeca inferiornost i strah seljobera koji dodje u veliki grad.
    Problem s ovim prokletim poluotokom je taj sto su takvi izmijenili fizionomije gradova: nisu se prilagodili gradu, vec su grad sveli na mjeru svoje selendre.
    Eto odgovora na pitanje 'kako su moguce cajke u zagrebu', pa to da je netko rekao 89 bio bi prvo ismijan a zatim poslan na psihijatriju, zato i je bio urnebesan onaj pervanov 'serbus, zagreb', jer je djelovalo nemoguce i bizarno.
    A evo nas sada, 30 godina kasnije.
    Vise nije smijesno.
    (Pijani zlotvor, 6. novembar 2019 19:03)

    # Link komentara

  35. R.I.P , legendo. Sarajevo te nikada zaboraviti neće
    (Skenderija, 6. novembar 2019 18:39)

    # Link komentara

  36. Ovi sto slusaju lukasa i lazica (namerno mala slova) su se najvise zakacili za narkomaniju clanova EKV. Mislim da im najvise smeta sto ih oni podsecaju na njihove promasene zivote jer su im najbitniji rijalitiji i nadrogirani turbofolkeri.
    (Trovach, 6. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  37. Kalmah, In Flames, Dark Oath, Made of Hate, Gamma Ray, Fire Within, Lahmia, Nox Arcana, BloodBound, Axel Rudi Pell, Dimmu Borgir, Morbid Angel, Death,
    NightWish,King Diamond,Black Sabath,Dio itd., itd, i naravno uvijek i zauvijek EKV !
    (Arch Enemy, 6. novembar 2019 17:59)

    # Link komentara

  38. Milanove i Margitine tekstove možeš čitati bez zvuka, kao knjigu poezije. Sjajne poezije.
    (Jahač, 6. novembar 2019 17:43)

    # Link komentara

  39. Ako imas vise od 17 godina i slusas ekv veruj mi druze da imas gadnih problema u glavi. 
    (kinadalje, 06. novembar 2019 10:51) 

    Kakav danak prosecnosti! 
    Jer upravo je suprotno, opasno ih je slusati u adolescenciji, a kad sazris i shvatis nikada ih ne napustas. Ne bih rekao da imam bilo kakav problem u glavi iako sam sredovecni gospodin koji voli da otpanji za svoju dusu Ekv, Azru, Skloniste, Haustor, Smak, Floyde, Ramonse, Popa, Clash, Smithse, Stonese, Bowiea, Yanga, Jetro, Almane... 
    I sina polako uvodim u sve to. Vidim da postaje ozbiljan covek od integriteta, misli i duha. Jos godinu-dve i uvodim ga u pricu o Ekv i Azri. Sada je jos rano. 
    Ekv moze da prestane da slusa i voli samo neko ko ih nikada nije razumeo. 
    I ne upotrebljavaj to ,,druze'' dok pljujes po nama. Za vas smo gospoda.
    (A.P., 06. novembar 2019 16:33)

    Gospodine, dobar ukus imate. Ali.... "sina uvodis u to....", to meni, takodje "gospodinu", govori, da vi zapravo sinu oduzimate pravo na sopstveni ukus, tako sto mu namecete vas ukus. A sve to govori, dzaba ste slusali i slusate dobru miziku, kada neke osnovne zivotne stvari niste shvatili. Deca, tereba sama da nadju svoje JA a ne da im se to namece, jer uglavnom sve posle ispadne kontra od vasih zelja.
    (mr.wolf, 6. novembar 2019 17:23)

    # Link komentara

  40. Druže pa o kakvoj veličini Djuleta pričaš, pa on je napustio svoj bend da bi bio prateći vokal Milanu Mladenoviću. Raspitaj se malo pre nego što lupiš
    (Miloš Pavel, 6. novembar 2019 16:55)

    # Link komentara

  41. "Nije dozvolio da ga pobedi vreme" !? Pa kako nije kad je izvrsio samoubistvo?
    (Bane, 6. novembar 2019 16:42)

    # Link komentara

  42. 1991. sam bio u rezervi, ali u svom gradu Subotici i nisam isao nigde dalje. Na moju zalost, nisam mogao prisustvovati probama OKUD "Mladost" gde sam igrao folklor, a bas oni su ucestvovali u snimanju spota za pesmu Dum-Dum u subotickoj sinagogi. Na svoju srecu sam dobio izlaz tog dana, tako da sam bio sa celom EKV na tom mestu, cak smo se svi zajedno i slikali, ali nemam fotografiju. Jednostavno, ne znam ko je bio fotograf i kod koga su te slike. Pitao sam posle, ali niko nije znao.
    (Trovach, 6. novembar 2019 16:36)

    # Link komentara

  43. Ako imas vise od 17 godina i slusas ekv veruj mi druze da imas gadnih problema u glavi.
    (kinadalje, 06. novembar 2019 10:51)

    Kakav danak prosecnosti!
    Jer upravo je suprotno, opasno ih je slusati u adolescenciji, a kad sazris i shvatis nikada ih ne napustas. Ne bih rekao da imam bilo kakav problem u glavi iako sam sredovecni gospodin koji voli da otpanji za svoju dusu Ekv, Azru, Skloniste, Haustor, Smak, Floyde, Ramonse, Popa, Clash, Smithse, Stonese, Bowiea, Yanga, Jetro, Almane...
    I sina polako uvodim u sve to. Vidim da postaje ozbiljan covek od integriteta, misli i duha. Jos godinu-dve i uvodim ga u pricu o Ekv i Azri. Sada je jos rano.
    Ekv moze da prestane da slusa i voli samo neko ko ih nikada nije razumeo.
    I ne upotrebljavaj to ,,druze'' dok pljujes po nama. Za vas smo gospoda.
    (A.P., 6. novembar 2019 16:33)

    # Link komentara

  44. Mislim da ni jedan narkoman ne treba da bude tema u Srbiji. Bili su solidan bend u svoje vreme, ali su mnogo gurali nosine u politiku i drogu. Ko razume shvatice.
    (Ventonny, 6. novembar 2019 16:11)

    # Link komentara

  45. O onom Milanu Mladenovicu masa eseja, o ovoj svetskoj velicini ni reci komentara; nisu ni culi za njega?!
    (Desa, 6. novembar 2019 16:07)

    # Link komentara

  46. Veliki frontmen , nesumnjivo , ali nije nikad dostigao veličinu jednog Djuleta koji je sa Van Gogh doveo srpski rock do savršenstva.
    (Remetilac faktora, 6. novembar 2019 15:32)

    # Link komentara

  47. Pajdoman raspali.
    (tex, 6. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  48. Njegovu tzv. muziku može da sluša samo neko ko se drogira.Prazna,dosadna,uglavnom plagirana muzika.Čovek je samo imao kvalitetan glas,ništa više.
    (svašta, 6. novembar 2019 14:42)

    # Link komentara

  49. Био сам клинац, али сам их слушао од почетка и Катарине II.
    За разлику од Шарла акробате, Катарина и потоња Екатарина је тежила мелодичности, иницијалној поп форми и дужим текстовима, што је био суштински разлог Шарловог распада.
    ЕКВ је на почетку каријере, све до албума С ветром у лице, уживала култни статус, махом међу публиком из већих градова; махом, али не искључиво.
    За оно време и оне услове, имали су сасвим добре спотове, разрађену бекграунд причу и очиту амбицију да напредују у сваком смислу. С ветром у лице је донео велики број хитова, а следећа два албума коначни комерцијални пробој.
    Антиратна тематика и антиратни ставови са Дум дум-а, ЕКВ сврставају међу оне који су успели да се у времену зла одупру ксенофобичном неотрибалном шовинизму.
    После смрти троје најважнијих чланова бенда, ЕКВ од култног и културолошки значајног бенда, одлази директно у легенду, а они сами и данас, чак и више него пре 25 или 35 година, изазивају подељена мишљења, махом глорификацију (Дечак из воде - принцеза из бајке), или, са друге стране ( Дрогоши, наркомани, незналице) приземно ниподаштавање.
    ЕКВ је један од најбољих и највећих YU и српских бендова, предвођен Миланом и Маргитом, особама са изразитом интелигенцијом и ерудицијом.
    Миланови текстови углавном јесу поезија, као и Маргитини.
    Те песме су поливалентне, живе свој живот, отргле су се од аутора, отуда и толико контроверзи око њиховог значења и симболик и, оно што је најважније,песме су победиле време и донеле бесмрт бенду.
    (Ајнштурценде Нојбаутен, 6. novembar 2019 14:42)

    # Link komentara

  50. Ccc, narkoman je narkoman - sam pao, sam se ubio. Dajte prednost i slavu ljudima koji posetno rade, prave porodice i popunjavaju budzet za stimulisanje sportista, lecenje narkomana, placanje baba i zaba. Dosta vise sporednih likova, taman i ne znam kakve pesme svirali. Pa taman imali i ulicu u Zagrebu. To govori dokle je drustvo doslo.
    (deki, 6. novembar 2019 14:31)

    # Link komentara

  51. @ Bruder Jakob, Шарл Бодлер, Лорд Бајрон, Мик Џегер, Стивен Кинг, Хаксли, Достојевски, Вилијам Бероуз, Дајвид Бови, Фреди Меркјури, Цане и многи многи други па бих Вас замолио да спалите њихова дела и окајете своју душу јер сте били конзумент истих
    (Светозар Милетић, 6. novembar 2019 14:27)

    # Link komentara

  52. Milan nije bio na herionu. Svatko tko ga je poznavao to će potvrditi. Druga je stvar što je ovim ignorantima lakše etiketirati onog koga ne razumiju kao narkomana...
    Dragi moj Milane...
    Raste kao nada
    kao more, kao govor, kao pokret
    kao zora, kao dete, kao krv
    kao zelja medju nama, raste kao bol
    i grize sve pred nasim ocima
    (Susjed, 6. novembar 2019 14:26)

    # Link komentara

  53. za mene je EKV danas vremeplov u koji ponekad udjem, u svojoj sobi, i to povedem u taj vremeplov na par pesama i svog malog sina na "ti si sav moj bol", ili "jos samo par godina za nas" zajedno plesemo i grlimo se, i on muziku oseca instiktivno, mada ja iz sebe na taj nacin izbacujem gomilu secanja, i gomilu osecanja, i osecanje da necemo uvek biti zajedno, osecanja su ta koja tako malo dete ne moze shvatiti...

    Vremena koja se nece vratiti, niti je moguce vise shvatiti sta je to bilo i kako, i mi smo drugaciji, kao i svet oko nas, nista nije isto, niti ce biti.

    EKV je za mene samo proslost, nikako buducnost, i svima bih isto savetova, u proslost, ponekad zavirite, i ne ulazite previse, lepa je, velicanstvena ali i strasna, bas kao i buducnost.
    Zivite u sadasnjosti.
    (seljadin, 6. novembar 2019 14:14)

    # Link komentara

  54. EKV je jedan od onih fenomena oko kojih nastane neki hype (preterivanje), a da niko ne zna da objasni zbog cega. Za mene licno EKV bend nije bio nikada tema... ni muzicki, ni na bilo koji drugi nacin.
    (Nikola '58, 6. novembar 2019 13:56)

    # Link komentara

  55. @kinadalje
    Slušao i sa 17 i sa 27 i sa 37 i imam problem u glavi da shvatim da postoje seljačine koje to pljuju, ne kapiram da neko toliko nema mozga, ukusa i kulture. I neću ti reći idi slušaj cecu i ostale narkomančine (da da, lukas, ceca, darko lazić..., sve same narkomančine i alkosi, promoteri kriminala, drogiranja i uništitelji srpske omladine) jer možda voliš Mejdene, a i ja ih volim, ali ću ti reći da kakav god muzički ukus imao, definitivno ne znaš suštinski šta je kvalitet, inače ne bi davao tako besmislene, nezrele izjave.
    (dr, 6. novembar 2019 13:44)

    # Link komentara

  56. Ako imas vise od 17 godina i slusas ekv veruj mi druze da imas gadnih problema u glavi.
    (kinadalje, 6. novembar 2019 10:51)

    Nikad mi neće biti jasno šta vam je ovaj čovek uradio te ga mrzite i 25 godina posle njegove smrti, a da jednu psovku u svojim pesmama nije imao.
    (Hetfild, 6. novembar 2019 12:55)

    # Link komentara

  57. Kada su u pitanju osamdesete zanimljiv je stav Sonje Savić o tom periodu. Ne, mi nismo bili sretni osamdesetih, samo smo sretali ljude koji su isto tako nesretni ko mi, završen citat. Ta tuga i druženje ljudi koji si isto promišljali, slušali istu muziku, čitali iste knjige isklesala je fenomen o kome se piše i van naših granica. U komentarima se često spominje narkomanija. Nije misao Milana Mladenpvića, ali Magi je izrekla jednu važnu misao. Sa drogom sam upropastila sebe, a ne druge. Kao da je bilo jućer sječam se toga dana kada je na vječni počinak odlazio Miln. Sumoran jesenji dan, bila je slava, na Novom groblju Gile i ekipa u crnom, djevojke plaću. Kao važan pisani istorijski izvor o Srbiji devedesetih su osmrtnice u Politici. Bilo je to vrijeme kada su kriminlci ispunjavali čitave stranice osmrtnica, kada je rat prekinuo mnoge veze. Večina Milanovih osmrtnica bile su skromne, ali u to vrijeme bile su mali fenomen, probile su tada olovne ratne granice. To je velika zaovstaština Milana Mladenovića.
    (Dex Dejvid dexdavid2@gmail.com, 6. novembar 2019 12:49)

    # Link komentara

  58. "...A ne slomi ratom, i fukare ih pobede besplatnim heroinom, koji su distribuirali u njihovim umetničkim kružocima..."


    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mediocritical, 6. novembar 2019 10:58)

    E sad, da je bas neko dosao da im daje besplatan heroin kao deo neke vece zavere, treba biti bas veliki entuzijasta pa verovati u to. Svi veliki umetnici i pre i posle njih su imalu dozu autodestruktivnosti u sebi, a nazalost clanovi EKV-a su se jako lose nosili s tom crtom i opijati su im prosto bili vid bega od svega. Podseti me na onu staru - pazi da ti neko ne sipa drogu u pice...
    (Nn, 6. novembar 2019 12:15)

    # Link komentara

  59. @kinadalje
    Neka svako sluša ono što mu duša ište, ali kulturu Ekaveizma ne možeš da uvrediš jednim bednim komentarčićem.
    (kojekude, 6. novembar 2019 12:00)

    # Link komentara

  60. Када је реч о њиховом опусу, не би требало изостављати Маги, она је давала веома значајан допринос на сваком албуму, и музички и текстуално.

    На пример доста људи не зна да је чувени текст песме Земља њен, као и Синхро или 7 дана.
    (Рејџ Агенст, 6. novembar 2019 11:41)

    # Link komentara

  61. čovek je bio pretalentovan,na stranu sex droga i alkohol,njegova muzika će i dalje živeti još dugo,dugo...
    (sergej, 6. novembar 2019 11:35)

    # Link komentara

  62. Veli Milan Mladenović. Neka mu je večna slava i veliko hvala za svaku pesmu koju stvorio i pustio u etar, u vremenu kada je rock muzika na ovim prostorima već počela da odumire. Komercijlni rock bendovi tu slavu ne mogu ni da sanjaju. IDEMO!!!
    (Sinhro, 6. novembar 2019 11:28)

    # Link komentara

  63. Joj sad kad navale komentare, da šta veličate nark*****!
    Taj nark**** ima u Zagrebu nazvanu ulicu po njemu i to ne tamo neki sporedni puteljak koji vodi od nikuda nigdje, evo link na Google Maps:
    [link]/@45.7780997,16.0031322,19z/data=!4m5!3m4!1s0x4765d60f6b5854b5:0xb49f74364cdaf25c!8m2!3d45.7780997!4d16.0036794
    Ja lično ne znam ni jednu pjesmu od EKV, nije to moja šalica čaja, ali sigurno je da ne nazivaju ulice po nark******a!
    (Bruder Jakob, 6. novembar 2019 11:18)

    # Link komentara

  64. Celu noć sam gledao sve dokumetarce na YT... I...
    Gledao sam ih i pre, ali kad ih odgledam odjednom, to tek dobije sa Sonjom Savić, jednu apsolutnu odgonetku svih njih, koji su nam bili zagonetka, tokom odrastanja i mladosti...
    Sve i da nam je jasno, nažalost proviđenje, uvek stiže kasno...
    Jer oni su bili šansa, da mentalno povuku zemlju u inteligentnom smeru, da nas izvuku iz blata, da mladi počnu da razmišljaju svojom glavom, i da oni prošire taj njihov lokalni mali svet, na tadašnju celu Jugu, i da svako doprinese duhom umom i snagom, da se ona razvije...
    A ne slomi ratom, i fukare ih pobede besplatnim heroinom, koji su distribuirali u njihovim umetničkim kružocima.
    I eto, pobedili su ti isti, i pre i posle rata, unesrećili milione ljudi, pobijali hiljade, i dalje parazitiraju uspešno na malou*****i, koja je sve manje održiva, i koju čeka poslednje poglavlje zasluženog samourušavanja, jer je ostalo lonče, koje se krčka sa malim IQom, bez kritične mase za promenom, koja je više puta bila ćorak, jer je kompromisima iskompromitovana svaki put, baš zato što nije bilo prave snage i energije koju su Milan kao i Đinđić posedovali.
    U suštini, može se zaključiti da je on: "Samo svirali ***cu, više onako, sami za sebe i svoju dušu".
    (Mediocritical, 6. novembar 2019 10:58)

    # Link komentara

  65. Ako imas vise od 17 godina i slusas ekv veruj mi druze da imas gadnih problema u glavi.
    (kinadalje, 6. novembar 2019 10:51)

    # Link komentara