1. misljenja sam da grese ljudi koji osudjuju strip-filmove.oni treba da postoje da bi shvatili kvalitet filmova koji nesto vrede.moras pojesti i papazjaniju da znas da cenis kad je nesto ukusno.ima i tu izuzetaka na primer nolanov betmen,ali to je nolan, koji je u odnosu na svoje ocajne prethodnike napravio cestite filmove betmen sage.svakako i prvi tor ali naravno napravio ga ko drugi do kenet brana...pojedincima koji zele da se opuste i da ne razmisljaju mnogo o tome sta gledaju preporucujem da pogledaju razne zadruge ,parove...otvoris zajecarsko i odmaras mozak do mile volje.
    (milan, 10. oktobar 2019 23:42)

    # Link komentara

  2. Konacno da se oglasi neko bitan i nazove stvari pravim imenom! Nikako ne mogu da razumem supruga, ima 38g i gleda to, ne mogu da ga ubedim da je to za decu, da nema vrednost, da nije umetnost vec sluzi za stancanje para! Ne mogu takve filmove ni 5 min da gledam odmah se razbesnim, pogotovo kad cujem da se spominju cifre, cist biznis a ne umetnost..
    (Brineta, 10. oktobar 2019 21:48)

    # Link komentara

  3. Naravno da neko ko ima 300 godina ne razume trendove 21. veka jer stvari nisu iste danas i kada je on učio rediteljski zanat pre 60 i više godina.
    (flp, 8. oktobar 2019 19:11)

    # Link komentara

  4. pravo ima
    (genijalac, 8. oktobar 2019 12:10)

    # Link komentara

  5. Licno vise negledam ozbiljne filmove ili ti one koje zovete umetnicke, jednostavno nemam vremena da prebiram po tripovima rezisera i scenariste koja je poruka i sta to oni nama porucuju. Preferiram picence, dobra akcija, sf, marvel ili sto da ne stari filmovi. E sad sto sutura ne mogu da se setim radnje filma moja greska a mozda i njihova.Glas za Marvelovce.
    (gagi, 7. oktobar 2019 11:18)

    # Link komentara

  6. Naravno da nisu samo cista zabava. MCU je najveci i najuspesniji projekat u istoriji filma, preko 10 godina, preko 20 filmova. Godinama kroz stripove stvaran univerzum. Super kompleksno i super slojevito. Infinity War i Endgame postavljaju pitanja koje prevazilaze domen zabave (ne bih da spojlujem). Sto se upotrebe tehnologije tice i Marty je snimio Hugo (3d) i Irishmana (deaging). On je poslednji koji bi trebalo da kritikuje. Nerd i comicbook kultura svakako nije plitka kako neki to zele ovde da predstave. Za vas ostale tu su druge fransize tipa F&F i slicno.
    (Marinko, 7. oktobar 2019 00:01)

    # Link komentara

  7. @Kole, 6. oktobar 2019 11:26
    "A Zlatni Lav u Veneciji za strip junaka."
    Što uopšte nije u suprotnosti sa onim što je Scorsese rekao. Naime, "Joker" nije nekakav MCU dreck pravljen za mlađu Millennials i Gen Z škvadru čiji je attention span uporediv sa životnim ciklusom voćne mušice, IQ sa brojem obuće koju nose, te koji su trend followers i žude za instant gratifikacijom. "Joker" je DC Comics film, inspirisan jednom od najboljih grafičkih novela svih vremena, "The Killing Joke", i definitivno je za zrelu publiku. BTW, Joker nije (strip) junak, već zlikovac, a i "The Killing Joke", i "Joker" ga prikazuju kao tragičnu žrtvu sistema i društva. "Joker" je zasluženo dobio "Leone d'Oro". Film se jedino nije dopao dežurnoj SJW škvadri među US filmskim kritičarima, kao i onim filmskim kritičarima koji ad nauseam hvale MCU filmove - dakle, istim onim koji su na sav glas nahvalili dreck imenom "Black Panther" - i naravno MCU fanovima (od koji većina nikada nije pročitala neki Marvel strip i/ili grafičku novelu; što dosta govori...).
    @MilankoXXL, 6. oktobar 2019 10:56
    "Marvel je vrhunska zabava." Mwahahaha... "Blagajne to pokazuju." Zarada nije merilo kvaliteta, niti zaista pokazuje da li je nešto zabavno ili ne. Odraz je trendova, i upitnog ukusa. "Vecina to voli." I? Nikakvo merilo. Plus, tipična psihologija mase - nešto što je inherentno loše, i čemu nipošto ne treba podleći.

    *Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.
    (Low Key Lyesmith, 6. oktobar 2019 21:17)

    # Link komentara

  8. Aman ljudi, gledajte Marvele, niko vam ne brani, i treba da se snimaju. Niko ne govori da treba da se zabrani. Problem je sto kvalitetnih, dobrih filmova o raznim zivotnim temama vise nema. Sve se svelo na plitku, unapred poznatu, kratkotrajnu zabavu. Ljudima nedostaju filozofski, psiholoski filmovi koji ti promene razmisljanje, edukuju. Ne znam zasto se vise ne snimaju takvi filmovi. Tema je beskonacno.
    (aabb, 6. oktobar 2019 20:15)

    # Link komentara

  9. Filmovi za debile koji ne mogu da shvate ništa kompleksnije.
    (CND, 6. oktobar 2019 20:06)

    # Link komentara

  10. Ja obozavam Marvelove filmove,ali su oni daleko od umetnosti,vec su cista zabava.Pogledas i izadjes iz bioskopa,a posle polas ata mozes da ides ponovo da ih gledas...

    Skorcezeove filmove ,takodje obozavam,ali to je potpuno druga vrsta izraza,smisla i kvaliteta.Oni su umetnost u svakom smislu i oplemenjuju dusu onoga koji ih gleda.

    Bez ovih prvih se moze,ali bez umetnickog filma ne moze i ne valja !
    Ne postoji nista lepse kada odgledas film,pa satima ne mozes da dodjes sebi od emocija koje si osetio gledajuci isti,kada vracas taj isti film u glavi i analiziras svaki nejgov deo.
    (Pobesneo Maks, 6. oktobar 2019 19:19)

    # Link komentara

  11. “jedan od najboljih filmova od 2000. na ovamo je o superheroju - “tamni vitez”. ok, nije marvel vec dc ali poenta i dalje stoji.”
    (mrmlj, 06. oktobar 2019 12:25)

    Pod jedan, nisi u pravu da većina ljudi kritikuje Marvel, bez da su gledali filmove. Gledao sam prvog Kapetana Ameriku i ono...reći za ono da je kinematografija je isto što i reći za žvakaću gumu da je gurmanluk. Onda sam posle nekog vremena gledao neki od Avendžersa, nemam pojma koji (znam samo da je bila neka makljaža na aerodromu), i zaspao sam na pola. Jednostavno materija nije za starije od 10 godina. Pod dva, ko je uopšte spominjao “Tamnog viteza”? Ovde se priča o Marvelovim splačinama, a ne o ozbiljnim filmovima i Kristoferu Nolanu.
    (Lorimer, 6. oktobar 2019 17:48)

    # Link komentara

  12. Bravo maestro!:)
    (Smuleco, 6. oktobar 2019 17:35)

    # Link komentara

  13. Svi ti akcioni filmovi su smece.. Pogotovo ovi Marvelovci.. Kada bi pojedinac detaljno analizirao vecinu filmova holovudske produkcije, uvideo bi da su ogromno smece. Dijalozi u vecini filmova (ponavaljam vecini,jer ima zaista fantasticnih filmova) su providni,jeftini ,a neretko i vredjaju inteligenciju. Scene su toliko nerealne,da mi prosto nije jasno zasto su Rambo,007, Nemoguca Misija, Umri Muski i ostali filmovi na taj kalup , smesteni u kategoriju Akcija,kad je to sve naucna fantastika.. Zaludjuju i okupiraju narod jeftinim glupostima kako bi skrenuli paznju sa stvarnih problema. Narod umesto da gleda sta se radi po svetu i kako nas pljackaju i manipulisu mocnici,prica po ceo dan o GOT,ili tako necemu i onda nema vremena za stvaran svet..
    (Drug Ostoja, 6. oktobar 2019 17:32)

    # Link komentara

  14. Ne gledam Marvela, ali se apsolutno ne slažem. Umetnost je 100% subjektivna stvar. Nismo svi isti niti treba da budemo.
    (siki, 06. oktobar 2019 13:02
    to što se Vama lično sviđa je subjektivno a umetnost je nauka sa svojim pravilima I zakonima kao i fizika, samo još složenije jer je delom I matematika, geografija, istorija, psihologija, filozofija, estetika I druge nauke u jednoj, te se zbog toga kaže da je umetnost kraljica svih nauka.
    (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 6. oktobar 2019 16:17)

    # Link komentara

  15. Ti filmovi nisu ni snimljeni zbog umetnickog utiska vec samo da napune kasu. Zasto ljudi vole to da gledaju nije do Marvela.
    (Sava, 6. oktobar 2019 14:45)

    # Link komentara

  16. Za mene, to su crtani filmovi.
    (Mamer N'goj, 6. oktobar 2019 14:40)

    # Link komentara

  17. Naravno! Običan banalan vid zabave. Nemaju nikakvu težinu niti važnost.
    (Nikola, 6. oktobar 2019 14:40)

    # Link komentara

  18. - Od osnivanja Holivud se finasira iz VOJNOG BUDŽETA iliti Pentagona, dakle amerikanci su sveli i umetnost na ORUŽJE!

    - Samim tim svi su "umetnici" tamo ko ja što sam pijan, neobrijan i sa stomakom u kafani kad se zanjišem uz Cecu, baletan. Mada sam ja više baletan nego ovi umetnici.

    - Što se tiče Marvela pa, i DC-ova dva-tri dobra filma, malo koji filmovi su se tako ozbiljno bavili najopasnijim temama. Pa imamo "Ciwil War" prvi o SLOBODI gde Ajronmen traži orvelovski sistem zaštite planete, a ni manje ni više Kapetan Amerika se odmeće, i kao odmetnik i frilenser štiti planetu, na SVOJOJ pravdi mimo zakona i sistema. Drugi deo tog serijala se vrlo ozbiljno bavi temom VEŠTAČKE INTELIGENCIJE, treći deo GENOCIDOM i čuvenom temom "zlatna milijarda" i to na nivou svemira, i četvrti to sve pokušava, taj genocid da popravi, tu moram priznati vrlo plitkom temom, o putovanju kroz vreme.

    - DC ima vrlo delikatno izrađenu priču o ničeovom nadčoveku Supermenu, celu psihologiju oko njega, i čistoj borbi nadljudi sa ni manje ni više nego nekim vanzemaljksi trjostvom koje jede planete i život, u filmu "Justice League". Dakle čista satanistička propaganda.

    - Sve to nažalost upakovano kako rekosmo kao "oružje", u franšize i teme koje gledaju "SVI", kao i fudbal. Nema glupljeg sporta niti manjih ljudi u njemu stasom, niti smešnijih likova u filmovima, ali svi u to bulje pa se tu sjati sva lova i svako ispiranje mozgova!!!
    (Masmarvelorveologija na Balkanu, 6. oktobar 2019 14:15)

    # Link komentara

  19. Da ali isto vazi i za filmove o mafijasima koji se i ne snimaju vise, ima 20 godina. I to je isto smaračina za bubuljicare. Mogu misliti, Scarface, u jeeeeee.... Sve mamini anarhisti koji sv*****ju na taj i slicne filmove. A ne gledam ni Marvel filmove.
    (Pa sta onda, 6. oktobar 2019 10:36)
    Dobro, ne hvali se da gledas 50 nijansi sive.
    (NIX, 6. oktobar 2019 14:07)

    # Link komentara

  20. Miliusov Konan1... Može da prođe i Predator, ovo ostalo a-a.... Za mene je Marvel strip, ono John Buscema i sl...
    (empty straw, 6. oktobar 2019 13:46)

    # Link komentara

  21. Kao iskreni ljubitelj stripova i filmova, ne mogu a da se ne složim sa Skorsezeom. Pokušao sam sa Marvelom i DC-jem, i jedino što mogu da svarim jeste Betmen, i to zbog mračne noir atmosfere, odličnih negativaca i napetih scenarija. Naravno, uz legendarne Murove Nadzirače (čovek piše neverovatne scenarije) i Minjolinog Helboja. Iako me drugari sa strip fanovske scene zezaju što sam protiv superheroja, nisam jedini. Prosto ne volim taj koncept 'maskiranih' boraca za pravdu, borbe dobra i zla, borbi većih od života, kojekakve moći, laseri. Sve mi je to suviše transparentno i vizuelno neprivlačno, gotovo detinjasto u samoj postavci, u samoj osnovnoj ideji. Ne kažem da u Marvelu nema scenarističkog, pa ni crtačkog kvaliteta, ali pre sam za filmove poput legendarnih Taksiste ili Dobrih momaka, a od stripova za ne-sušerherojsku, naročito Francusku scenu (Blast, Ibikus, Džeremaja, Mebijusovi SF stripovi, stripovi Enkija Bilala, većina stripova izdatih od Fibre, Komika, Besne Kobile...).
    (Stripofil, 6. oktobar 2019 13:42)

    # Link komentara

  22. Paljevine na aparatima!
    (poznavalac ©®, 6. oktobar 2019 13:35)

    # Link komentara

  23. Tako je legendo.Gomila gluposti snimljena za prosecnog stanovnika planete zemlje.
    (Mitar Zelkic, 6. oktobar 2019 13:27)

    # Link komentara

  24. Realno Marvelovi filmovi su za decu. Pogledas jedan i pogledao si ih sve.
    (Atreides, 6. oktobar 2019 13:25)

    # Link komentara

  25. Naravno, ali sta to znaju mlade generacije pa za njih su i pink panter i tom i dzeri klasika koju ne razumeju......
    (mmm, 6. oktobar 2019 13:12)

    # Link komentara

  26. Ne gledam Marvela, ali se apsolutno ne slažem. Umetnost je 100% subjektivna stvar. Nismo svi isti niti treba da budemo.
    (siki, 6. oktobar 2019 13:02)

    # Link komentara

  27. Marvel je vrhunska zabava. Blagajne to pokazuju. Vecina to voli. Ostali koji smatraju da su "posebniji" imaju stalnu potrebu da omalovazavaju ukus vecine. Kao Lignjoslavi iz Sundjer Boba.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MilankoXXL, 6. oktobar 2019 10:56)

    Većina postoji da bi manjina imala tržište i zaradila ogroman novac.
    Većina nema ukus već joj manjina formira refleks na koji ona reaguje pojačanim interesovanjem i trošenjem.
    Ja sam jednom pročitao da je film Crni panter -Marvel sa dubinom...gledao, au bracojko
    (Marvel i marva, 6. oktobar 2019 12:54)

    # Link komentara

  28. U pravu je čovek, fale mi njegovi filmovi sa mnogo stonesa!
    (Superoperater, 6. oktobar 2019 12:51)

    # Link komentara

  29. наравно да је у праву, али с друге стране коју он емоцију шаље? човек опседнут насиљем и жестоким момцима, ниједан филм није направио ван овог миљеа. ако хоћете емоције и праву кинематографију погледајте на пример трилогију кјешловског
    (три боје, 6. oktobar 2019 12:31)

    # Link komentara

  30. svaka cast skorsezeu, svakako je u pitanju velikan filmske industrije ali ovo je poprilicno povrsno i snobovsko gledanje marvelove sage. naravno, niko ne tvrdi da su u pitanju najbolji filmovi ikada snimljeni, ali reci da u njima nema emocija je jednostavno pogresno. vecina ljudi cim cuje “superheroji” odmah krene da prica kako to nisu filmovi a ni ne potrudi se da pogleda dalje od specijalnih efekata i bicepsa. jedan od najboljih filmova od 2000. na ovamo je o superheroju - “tamni vitez”. ok, nije marvel vec dc ali poenta i dalje stoji.
    (mrmlj, 6. oktobar 2019 12:25)

    # Link komentara

  31. Ne se** deda
    (stormyy, 6. oktobar 2019 11:50)

    # Link komentara

  32. Ko brani ljudima da snimaju originalne drame, trilere, biografije, dokumentarce?? Meni su skorcezeovi filmovi odlicni, ali gotivim i marvel, u cemu je problem? Jel vas tera neko da gledate???
    (Francis, 6. oktobar 2019 11:40)

    # Link komentara

  33. @MilankoXXL druze, niko ne brani raji da gleda Marvel, isto kao sto niko ne brani da se cita petparacka knjizevnost. Analogno, ovo je kao kad bi Sinkler Luis izjavio da "50 nijansi sive" nije prava knjizevnost. Jednostavno, vrhunski umentik tvrdi, da to sto oni rade, nije umetnost kojom se on bavi.
    (Pseudoharms, 6. oktobar 2019 11:38)

    # Link komentara

  34. Svaka čast čoveku za režiju, ali, ako ćemo pravo, nije ni da se on bavi nekim umetničkim temama. Većina filmova mu je o mafiji i bespotrebnoj glorifikaciji iste. Ako stvarno želite da gledate kvalitetne filmove, tu je stara češka ili srpska škola filma. Ja uživam i u Marvelu i u Kišlovskom, sve zavisi od raspoloženja.
    (Helena, 6. oktobar 2019 11:31)

    # Link komentara

  35. film sve vise postaje americki entertainment,tj.zabava za zaostale u razvoju. nivo vecnih bubuljicara
    (sasa, 6. oktobar 2019 11:30)

    # Link komentara

  36. Covek je u pravu sa strane glume i kvaliteta glume ali takve filmove treba posmatrati kao drugi vid umetnosti a ne onakav kakav ga on posmatra.
    Izraditi neki 3d model, eksploziju integrisati ga u video snimak, renderovati itd itd u kompjuterskoj grafici trebaju dani, nedelje i meseci, posvećenost i ogroman izvor kreativnosti.
    Ljudi obično te stvari shvataju olako a za takve stvari je potrebno mnogo napornog rada i posvećenosti. Ko zna iole nešto o kompjuterskoj grafici ili editovanju, zna šta govorim. Kroz te filmove, umetnici za vizuelne efekte su ono kroz šta takav film može da se nazove umetnošću, a ne glumci.
    Sada,govoriti o glumi, scenariju u takvim filmovima, to je diskutabilno i sa te strane, takva ostvarenja nemaju neku umetničku vrednost.
    (student master studija, 6. oktobar 2019 11:29)

    # Link komentara

  37. A Zlatni Lav u Veneciji za strip junaka.
    (Kole, 6. oktobar 2019 11:26)

    # Link komentara

  38. Pravo zboris Martine!
    (Alibabun, 6. oktobar 2019 11:25)

    # Link komentara

  39. @pa sta scarface je de palma
    (Pseudoharms, 6. oktobar 2019 11:15)

    # Link komentara

  40. Nije mi jasno zasto ljudi imaju potrebu da pljuju Marvel, za bioskop se placa karta, znaci ne moras da ides da ga gledas. Mene ne interesuje neki realan film, uopste, ne gledam takve filmove ni na tv. Marvel i DC i ostali akcioni i avanturisticki filmovi pune bioskope i kase filmskih studija.
    (bo, 6. oktobar 2019 11:04)

    # Link komentara

  41. Bas sam se pitao kad ce neko javno da ih postidi. Bravo za Skorsezea.
    (Pseudoharms, 6. oktobar 2019 10:57)

    # Link komentara

  42. Marvel je vrhunska zabava. Blagajne to pokazuju. Vecina to voli. Ostali koji smatraju da su "posebniji" imaju stalnu potrebu da omalovazavaju ukus vecine. Kao Lignjoslavi iz Sundjer Boba.
    (MilankoXXL, 6. oktobar 2019 10:56)

    # Link komentara

  43. Upravo su ono što treba da budu, zabava za milione, tako je pravljeno, znači savršeni su u onome što treba da postignu. Da se deca lože, prodaju karte zvog novih efekata, da se prodaju igrčke i sve ostale drangulije tog univerzuma. Pitko za široke mase isto poput Simpsona sa jeftinim forama koje kapiraju i ljudi sa dva razreda osnovne. Uostalom i sami stripovi su takvi, ko je hteo drugačiji prisup čitao je DC franšizu. Ali i taj univerzum u svetu filma danas se iskvario. Naravno ima i drugačijih pristupa sa drugačijim ciljem, odgledajte Glass, film isto o superherojima pa će vam biti jasno.
    (Miki, 6. oktobar 2019 10:45)

    # Link komentara

  44. Pa Marvelovi filmovi ni ne pretenduju na to da budu remek-dela filmske umetnosti, već su pravljeni da budu zabava, spektakl. I u tome nema ništa loše. S druge strane, ti filmovi otvaraju nove horizonte u produkciji filmova, jer guraju tehnologiju i organizaciju u potpuno novu dimenziju - bukvalno su izmislili gomilu CGI rešenja, a umetnost za sebe je koordinacija hiljade i hiljade statista koji glume u ovim filmovima i postavljanje scena za takve masovke. Marvelovi filmovi se, na pitak način, bave vanvremenskim temama kao što je borba dobra i zla i zato predstavljaju Star Wars novog doba. I, kao takvi, meni ti filmovi prijaju daleko više nego pojedini filmovi koji pretenduju da budu umetnički, a u stvari su pretenciozna sr**a...
    (ja, 6. oktobar 2019 10:41)

    # Link komentara

  45. Da ali isto vazi i za filmove o mafijasima koji se i ne snimaju vise, ima 20 godina. I to je isto smaračina za bubuljicare. Mogu misliti, Scarface, u jeeeeee.... Sve mamini anarhisti koji sv*****ju na taj i slicne filmove. A ne gledam ni Marvel filmove.
    (Pa sta onda, 6. oktobar 2019 10:36)

    # Link komentara

  46. Film i treba da bude zabavan i nerealan. A ne teške drame, trileri... ima toga dosta i u stvarnom životu.
    (Alien, 6. oktobar 2019 10:36)

    # Link komentara

  47. Skorseze ima srece sto Don Rikls nije tu kako bi mu objasnio, njemu, Dzoniju Karsonu kao i Frenku Sinatri. Ali sve je gotovo, mrtav je, a oni koji znaju, poznata im je ta recenica jednog velikog majstora. :)
    (Satiricno produktivan lik, 6. oktobar 2019 10:31)

    # Link komentara

  48. haha, moje misljenje odavno ... mucnina me hvata kad procitam marvel
    (sten, 6. oktobar 2019 10:30)

    # Link komentara

  49. Slažem se sa gospodinom Skorsezeom, to je obično američko đub**.
    (draganstain, 6. oktobar 2019 10:27)

    # Link komentara

  50. Ma kompletna filmska industrija je zabavni park, pozoriste je zakon. Ustvari ni pozoriste nije dobro, samo kamerni orkestar. Al bez duvackih instrumenata, to je detinjasto.
    (PunoImeIPrezime, 6. oktobar 2019 10:24)

    # Link komentara

  51. Sve je tačno, samo treba još dodati da sve što se snima ispred zelenog platna, a zatim dodaje pozadina (a to je danas velika količina snimaka) predstavlja isto tako crtani film.
    (bane, 6. oktobar 2019 10:24)

    # Link komentara

  52. Slazem se u potpunosti i uvek to tvrdim. Samo kad nisi skorseze praznoglavci te pljuju kad im kazes istinu. Ajde sada nesto beknite ako smete. Hvala cika skorseze za ovu izjavu a najvise za sve vase filmove koji to stvarno jesu i jesu umetnost
    (Misa, 6. oktobar 2019 10:22)

    # Link komentara

  53. a da li je gledao Kustine nove filmove
    (Bunjeli, 6. oktobar 2019 10:17)

    # Link komentara

  54. Uh, sad mi je lakse. Ja sam mislio da je problem u meni.
    (Maxa.Maxic, 6. oktobar 2019 10:13)

    # Link komentara

  55. Ruku na srce marvel i dc ni ne predstavljaju sebe kao takve.Plasiraju se kao entertejment i zabava,ne vidim nista lose u tome iako nisam preveliki fan.
    Kome se svidja nek izvoli ...
    au j** zvucim ko onaj dnevna doza srbende
    (leni, 6. oktobar 2019 10:13)

    # Link komentara

  56. Trenutno je trend da imamo odlične TV serije koje prenose emocije i tako to, i filmove koji prvenstveno služe da zabave publiku koja ide u bioskope. Realno, da li biste radije isli u bioskop da gledate neku dramu ili non-stop akciju sa ponekim zabavnim elementom od 3 sata?
    (Stanoje, 6. oktobar 2019 10:09)

    # Link komentara

  57. Hvala, gospodine Skorseze. Mislio sam da nesto nije u redu sa mnom.
    (Pera, 6. oktobar 2019 10:07)

    # Link komentara

  58. Ljudi, nisu svi filmovi isti. Meni se licno dopao Avengers: Infinity war. Isto tako i danas rado pogledam Terminatora ili Star wars. Ne mogu svi filmovi biti teske drame ili psiholoski trileri. Neko voli i horore ili akcije. I Gospodar prstenova je fikcija pa je u top 10 najbolje ocenjenih na IMBD.
    (Aca86, 6. oktobar 2019 10:03)

    # Link komentara

  59. Amin!
    (Seneka, 6. oktobar 2019 10:00)

    # Link komentara

  60. Konačno da neko ko ima šta na tu temu da kaže...
    (bb king, 6. oktobar 2019 09:58)

    # Link komentara

  61. Slazem se.
    (bikkojisedi, 6. oktobar 2019 09:57)

    # Link komentara

  62. U pravu je 100%
    Zlatno doba akcionog filma je zavrseno negde posle Matrixa. Tu je nastala kriza, jer posle takvog filma, a pre toga - posle legendarnih akcionih junaka i filmova `80 i `90, tesko je smisliti ista novo.
    (Blek, 6. oktobar 2019 09:57)

    # Link komentara

  63. Objasnio...
    (Zuba, 6. oktobar 2019 09:53)

    # Link komentara

  64. U pravu je covek 100%.
    (sladoledsmesom, 6. oktobar 2019 09:52)

    # Link komentara

  65. Amen
    (BigInJapan, 6. oktobar 2019 09:48)

    # Link komentara