- Komentari -
  1. U Čipuljiće tvoje, pa tamo kopaj litijum.
    (Moravac, 29. novembar 2022 11:41)

    # Link komentara

  2. Slažem se u potpunosti sa predsednikom. Žale se na los standard, na to da naša zemlja ima bogatstva a da se ne eksploatiše, a kada se odluči da se iskoriste sva bogatstva, onda protestuju, tobože stalo im je... Licemerno. Predsednik treba da promeni odluku i dozvoli eksploataciju litijuma.
    (Oliveraa, 29. novembar 2022 11:31)

    # Link komentara

  3. Hahaha provizije su izgleda velike, a korist 5% koncesija nikakva, štete ogromne .
    (maxim, 29. novembar 2022 11:11)

    # Link komentara

  4. Siromasne su one države koje rasprodaju svoja prirodna bogatstva, jer imaju nesposobu i korumpiranu.... vlast sa podanicima, i zbog toga Srbija spada decenijama u jednu trećinu najsiromasniji kolonija država Afireke, a te kolonije imaju prirodna bogatstava Afrike.
    A, što je Norveška Bogata drzava, zato što je prvo Pravna drzava i nije rasprodala svoja prirodna bogatstva.
    (kome nije jasno, 29. novembar 2022 11:11)

    # Link komentara

  5. Treba da se ponisti odluka u da se pocne sa iskopavanjem litijuma lazni ekolozi su protiv uspesne drzave njima je cilj da budu gradjani sto siromasnoji ili da se pravi referendum narod neka glasa i ima da se izglasa da slobodno moze da se koppla litijum nema razloga za brigu i nemacka ga vec iskopava pa njeni gradjani ne protestuju nepostoji ekoloska zagadjenost lazni ekolozi su to izmislili
    (Mile sumadinac, 29. novembar 2022 10:36)

    # Link komentara

  6. Могли смо бити богати и да смо се покатоличили, да смо се удружили са османлијама, да смо прешли у Ислам, да смо покатоличили након што смо се ослободили турака, да смо се удружили са Хитлером, да смо направили многе друге изборе од оних које јесмо, али хвала Богу нисмо и боље да нестанемо али као народ и да будемо највећа беда него да постанемо стока без слободе, без права на избор, без своје културе, историје, традиције. Погрешан избор на наговор Британаца смо направили када смо прихватили комунизам и ево 30 година након пада комунизма и даље осећамо његове последице.
    (Милош, 29. novembar 2022 10:28)

    # Link komentara

  7. Slazem se sa AV.
    Neverovatna je glupost odreci se "nafte".
    A Li je nafta danas a vrv i dragoceniji resurs.
    Vlada SRB bi morala da reaktivira taj program i da ne obraca paznju na V kolonu.
    (C i n i k, 29. novembar 2022 10:26)

    # Link komentara

  8. U Loznici je trebalo da se otvori rudnik litijuma, i Loznica i okolina bi procvetali.
    (Milan, 29. novembar 2022 10:16)

    # Link komentara

  9. Srbija nije trebala da odustane od litijuma. Nijedna država se toga ne bi odrekla.
    (Vida, 29. novembar 2022 10:15)

    # Link komentara

  10. Ovi što navijaju za rudnik litijuma neka pogledaju makar 5 minuta dokumentarca kako izgleda neka zemlja posle vađenja litijuma pa onda neka komentarišu
    (Saki, 29. novembar 2022 10:07)

    # Link komentara

  11. I do sad smo živeli bez litijuma,
    A od tih silnih milijardi Srbiji bi ostalo nešto sitno,
    najviše bi profitirao Rio tinto
    (Pera pisar, 29. novembar 2022 09:54)

    # Link komentara

  12. Ovo je bio posao gde je Srbija mogla postati mnogo bogata zemlja.
    (Perica, 29. novembar 2022 07:37)

    Kao Siera Leone jel?
    (sladoledsmesom, 29. novembar 2022 09:41)

    # Link komentara

  13. Matko, 29. novembar

    Matko, ti još zamišljaš poljoprivredu u opancima, sa motikom i traktorčetom na površini od deset ari... E sinko... Izadju malo pa pogledaj okolo, Dansku, Holandiju... O Nemačkoj da ti ne pričam...
    (Simpson, 29. novembar 2022 09:37)

    # Link komentara

  14. da li bi Svajcarac ili Austrijanac da se kod njih pronadje litijum kopali? Zasto nemci i Portugalci ne kopaju litijum a nemci imaju bolju tehnologiju? Srbija ima 3% svetskih zaliha litijuma. Kada bi cela Srbija lezala na zalihama zlata, dijamanata, litijuma celu drzavu bi prekopali a stanovnijke izmestili u Beograd na vodi. I na kraju. da li Kongo zivi bolje od nalazista dijamanata?
    (Mirjana, 29. novembar 2022 09:31)

    # Link komentara

  15. Pa tek sad razumem zašto su Bor, Majdanpek i Aleksinac među najbogatijim gradovima u Srbiji!
    (Čačanin, 29. novembar 2022 09:19)

    # Link komentara

  16. Paz to mati moja mila,pa sami smo hteli demokratiju, zapadni sistem, menjanje prava radnikckih i ostalih I sada posle dugi niz godina nama opet ne valja ,nikada ni nece da valja,ni rudnici ni bogatstva,jer bitno je samo ko koliko ko zgrne,ne valja socijalizam I socijalna prava,hteli smo kapitalizam I dosli u ropstvo, a tako ce I ostati usli mi ili ne u evropsku uniju I da nam plate budu 5000e a ne 300,ropstvo je ropstvo samo se promenio naziv,danas se samo gleda novac!
    (Zvekan, 29. novembar 2022 09:17)

    # Link komentara

  17. Velika šteta je što se odustalo od litijuma jer bi za Loznicu, i za samu Srbiju litijum bio veliki napredak.
    (Sanja, 29. novembar 2022 09:16)

    # Link komentara

  18. Ja mislim da ce litijum da se kopa, samo je pitanje ko ce da ga kopa. Da li ovi na vlasti ili ovi sto zele da budu na vlasti.

    Moje misljenje je da treba da se kopa. I, sad ne znam da li je izvodljivo, ali da se uslovi kopanje izgradnjom fabrike baterija.

    Lepo je to kad se kod nas razmislja o ekologiji, ali je problem sto je ekologija mnoooogo skupa, a mi nemamo para (mislim bolje je nego 90-tih i 2000tih ali opet smo siromasni - realno). Da bi bili egal sa zapadom sto se toga tice, treba nam 5 puta vise para minimum nego sto sad zaradjujemo. A ovo gore je jedan od nacina da se zaradi.
    (maneken, 29. novembar 2022 09:11)

    # Link komentara

  19. Ne umete da očistite najobičnije smece po parkovima i gradovima, svuda su deponije, reke su nam kontejneri za smece i kako da imamo poverenja da će vadjenje litijuma biti po meri coveka i ekološki odgovorno?
    (Ela, 29. novembar 2022 09:05)

    # Link komentara

  20. Ništa mi ne razumemo !
    (BG, 29. novembar 2022 09:02)

    # Link komentara

  21. Kako druge zemlje iskopavaju Litijum. Tako bi bilo i nams. Vucic samo to da nastavi
    (Dara, 29. novembar 2022 09:01)

    # Link komentara

  22. Vođe protesta su 80 posto politički aktivisti, a 20 posto idealisti i zaluđenici, čija namera je iskrena, ali nerealna. Što se Srba tiče, svih pa i ovih u Mačvi, svi bi oni prodali zemlju za velike pare, do jednog, i pokupovali stanove po Beogradu. Kakva rodna gruda i ostale bajke. To je trend i nastaviće se. Srbin više nije i neće da bude seljak, lakše je biti aktivista vladajuće stranke i preseliti se u Beograd nego raditi zemlju. Tu izuzimam ljude koji su od poljoprivrede napravili ozbiljan biznis, ali to nije za svakoga.
    (cinik ovdašnji, 29. novembar 2022 08:49)

    # Link komentara

  23. Naravno da je predsednik u pravu, to sebi nismo mogli ni smeli da dozvolimo, da zbog nekolicine ljudi propustimo takvu priliku i takvo rudno bogadstvo koje bi svako pozeleo da ga ima.Ni zbog koga na svetu nismo trebali toga da se odreknemo.
    (Tijana, 29. novembar 2022 08:29)

    # Link komentara

  24. E moj predsedniče,da su oni na tvom mestu,ne da bi dozvolili,nego bi lično kopali litijum
    (Bane, 29. novembar 2022 08:27)

    # Link komentara

  25. Neznanje i opozicija su podilgli narod protiv litijuma. Vlast nije objasnila korist korišćenja rude pa ne treba da kuka. Do sledeće sekvence!
    (Miki, 29. novembar 2022 07:56)

    # Link komentara

  26. Nikako da odustane od tog litijuma, ohrabrio se sad ili sta. Koja je bese ono nasa osobina koju niko nema, inat. Aj da vidimo. Posto su svi sumnjali inace da kada je kao prvi put popustio to bio blef da prodju izboru, a da je obecanje dato (ruku ruci, koferce sa strane) i da nema nazad sa time. Uporno insistiranje na tome iako je jasno da narod nije za to, samo potvrdjuje sumnju. Prvenstveno ako je samo rec o ekonomiji, kada vec imamo rudu sto ne insistiramo na bitnijoj stvari od rudnika litijuma, a to je da se dalja proizvodnji takodje nastavi kod nas, a ne planirano da obradu i prodaju finalnih proizvoda (samim time i najveci deo profita) rade u Spaniji. Zaista pristati na manji deo profita koji nosi zagadjenje i x problema, a vi ste ti koji zapravo imaju rudu koja je trazena, je zaista ludost, a sa drzavnickog aspekta zapravo i jako neodgovorno prema svojoj drzavi.
    (voodoo, 29. novembar 2022 07:52)

    # Link komentara

  27. Svi kao čuvamo prirodu a ipak pobjegosmo na zapad. Kome je čuvamo? Djeci koja će dolaziti na odmor u Srbiju??? Više niko ne živi po selima, postajemo nacija staraca.
    (Dragan, 29. novembar 2022 07:51)

    # Link komentara

  28. Ovo je bio posao gde je Srbija mogla postati mnogo bogata zemlja.
    (Perica, 29. novembar 2022 07:37)

    # Link komentara

  29. samo 600 hektara je trebalo odvojiti za rudnik.znam opstine koje ovog momenta dok pisem imaju vise obradive a neobradjene zemlje.
    (bikkojileži, 29. novembar 2022 07:12)

    # Link komentara

  30. @gong, sve je lepo to na papiru ali niko vise nece da obradjuje zemlju, lakse je da zavrsis it kurs za 1500 eur, nadjes posao za isto toliko para, u toplom, cukas po tastaturi, pijes kaficu, ko je lud da sedi u traktoru, da se budi u 5, kisne u polju, smrzava...
    (Ccc, 29. novembar 2022 07:03)

    # Link komentara

  31. Bili tako neki pre mnogo godina protestvovali zbog izgradnje pruge Beograd Niš. Bili ekološki osvešćeni i plašili se da će krave manje mleka da im daju.
    Proverite ako ne verujete.

    Naravno da će da se kopa litijum. Barem ćemo reći da smo pokušali.
    (pseudo_slucajno, 29. novembar 2022 06:51)

    # Link komentara

  32. Vidim i ove iz Bora i Majdanpeka kako leže na zlatu pa ipak im ne cvetaju ruže.
    (Milance, 29. novembar 2022 06:40)

    # Link komentara

  33. Za prosutim mlekom ne vredi žaliti. Šta je tu je, Predsedniče, idemo dalje, naćićemo u budućnosti nešto bolje, litijum je nažalost 100% završena priča.
    (John Pierremont, 29. novembar 2022 05:57)

    # Link komentara

  34. А шта ћемо са загађењем? Ко ће да контролише да се то не деси, знамо колика је корупција. Природа ако се уништи, последице су превелике и прескупе.
    Једноставно нема код нас ко то да контролише а да не спадне на средићемо...
    (Милан, 29. novembar 2022 05:00)

    # Link komentara

  35. Bili su i protiv uvođenja železnice u Srbiju. I ona zagađuje.
    (Zoki, 29. novembar 2022 04:24)

    # Link komentara

  36. Rudna renta od 3%? Bili bi evropski Sijera Leone. Ne, hvala.
    (Marko, 29. novembar 2022 02:00)

    # Link komentara

  37. Ne volim ljude koji su protiv svega, ali taj litijum ne ide nigde, ostaje u zemlji. Ako i kada neka domaća ili strana firma smisli način da se ekološki ekspolatiše, super.
    (Jole, 29. novembar 2022 01:37)

    # Link komentara

  38. Ja kao jedan od stručnjaka na tom polju sa sigurnošću tvrdim da je Srbija izgubila najmanje 100 milijardi za 10 godina. Nisam stranački opredeljen i nikada i nebi bio !
    Ljudi , litijum se ne vadi kao pre 20 godina pa da trujete zemlju i vodu. Zaista niste u pravu.
    Životni standard ljudi iz te okoline, porastao bi i osmostruko. Čisto sumnjam da se neko iz tog kraja, nebi radovao da ima od 1500 do 2000 evra mesečno a da se zemlja prodaje stostruko po aru.
    Uostalom ako država ponudi tim ljudima koji tamo žive " referendum" i oni glasaju "za" iskopavanje , možete vi da se okrenete naopačke , jer tada je ispoštovan ustav !
    (MobiDik, 29. novembar 2022 00:42)

    # Link komentara

  39. "Ja sam sebe proglasio za najglupljeg predsednika na svetu kad sam doneo odluku da odustanemo od litijuma."

    Pa i na vrhu Kopaonika nije dozvoljena gradnja, pa je opet nikao neki objekat, koji još uvek nije do kraja srušen, a nadležni iz Vlade peru ruke izjavama da je to prepušteno nadležnim sudskim i policijskim organima, ovi tvrde da je to u nadležnosti nekih drugih inspekcija i organa, a ovi da se pita nadležno ministarstvo, i tako u krug.

    Građane takođe brine što neki "investitori" u vezi tog Litijuma i dalje kopaju po Zapadnoj Srbiji, planiraju vađenje rude, finansiraju obilaznicu oko Loznice, što sve upućuje na to da će sutra neko da se pravi lud po sistemu "neki su tamo pre N godina potpisali...", a građani će moći da vide taj ugovor kao što mogu da vide i ugovor sa Fiatom gde je pola sadržaja zatamnjeno zbog oznaje "tajno".
    (Veliki brat, 29. novembar 2022 00:30)

    # Link komentara

  40. Svi nam gradovi prljavi, djubre nasred ulica i mi popujemo o ekologiji.
    (Dragan RS, 29. novembar 2022 00:12)

    # Link komentara

  41. (Gong, 28. novembar 2022 22:58)

    Ovako mali Perica zamišlja poljoprivredu i ekonomiju. Druže moj da to tako ide svi bi to radili, a ne bežali u grad. Em je težak posao, em je ni blizu isplativ kao što ti misliš. Ali opušteno,kada svi odete u Beograd iz Loznice i okoline, zbog para u zagađeno, uzet će to po običaju mudriji narodi i profitirati.
    (Matko, 29. novembar 2022 00:07)

    # Link komentara

  42. Nema tih para koje mogu da kupe plodnu zemlju, pijaću vodu i zdravlje ljudi.
    (KadPorastemBićuKengur, 29. novembar 2022 00:06)

    # Link komentara

  43. Litijum je kao zlato
    (Guzonjin sin, 29. novembar 2022 00:00)

    # Link komentara

  44. Imamo 5 miliona hektara. Nekih 2 za ratarske kulture i 3 za povrtarske i voćarske. Da u proseku neto zarada bude 2 hiljade evra (jer ratarske donose daleko manju zaradu, ali ove druge veću), pa još kada bismo uveli gotove proizvode i imali zaradu i na tome, lagano bi se kompenzovalo za taj litijum, a sačuvali bi ekologiju.
    (Gong, 28. novembar 2022 22:58)

    # Link komentara

  45. Neke stvari nemaju cenu...
    (bolji život, 28. novembar 2022 22:49)

    # Link komentara

  46. 5 milijardi evra i zauvek ,ali zauvek uništena i zatrovana zemlja ...
    (dr, 28. novembar 2022 22:44)

    # Link komentara

  47. NE!
    (Black, 28. novembar 2022 22:43)

    # Link komentara

  48. nista narod ovaj nece videti od litijuma, samo muku.
    mala smo mi zemlja za toliku kolicinu opasnog otpada!
    (alija sirotanovic, 28. novembar 2022 22:41)

    # Link komentara

  49. Ali bi zato čitava zemlja bila zagađena, džaba pare!
    (No name, 28. novembar 2022 22:40)

    # Link komentara

  50. Bio si u pravu!
    (Nikola, 28. novembar 2022 22:38)

    # Link komentara