- Komentari -
  1. A da naplaćujete po potrošnji? A ne da za 0 kwh stigne račun 1300. Ovako sirotinja sponzoriše velike potrošače. Nemam motiv da štedim kad mi je potrošnja manji deo računa.
    (Štakoje, 8. jul 2022 17:26)

    # Link komentara

  2. Šta će ovaj narod da radi sa poskupljenjima koja su svakodnevna, manje od dva meseca ima do početka školske godine (za roditelje veliki finansijski udarac), fiskalni savet preporučuje poskupljenje struje, gasa...trgovci svaki dan dižu cene. A plate ko u Avganistanu? Kuda plovi ovaj brod?
    (perhan, 8. jul 2022 14:07)

    # Link komentara

  3. Zbog cega?
    (bre, 7. jul 2022 19:33)

    # Link komentara

  4. Sve argumente mogu da prihvatim, ali da EPS decenijama ne interesuje ko krade 12% utrosene struje, to ne mogu da shvatim ni da prihvatim.

    Otkrivanjem, lopova i naplatom struje sa adekvatnim kamatama postigao bi se veci efekat nego sto je poskupljenje.
    Tuzno je sto to i nije neki tezak posao, to mogu da rade terenske ekipe uz redovan posao.
    Jos tuznije je sto se kradje obavljaju uz pomoc zaposlenih u EPS-u, pa bi tu trebalo da radi i posebno odeljenje MUP-a, uz zaprecene kazne od bar 5 goidina robije.
    Javna tajna je da sve ono sto ne mozete da dobijete u EPS-u, mozetet da dobijete od njihovih zaposlenih za odredjeni honorar.
    Njima su plate dzeparac i to se zna.
    Nama ne treba Evropa, nama treba uvodjenje reda i adekvatna kaznenan politika sa vec postojecim zakonima.
    Sta radi ministar energetike?

    Ah da, ili je kod frizera ili u Americkoj ambasadi.
    Nema ona vremena za EPS.
    (ex, 7. jul 2022 19:26)

    # Link komentara

  5. Cilj poskupljenja struje bi trebalo da razvije svest gradjana na maksimalnu stednju. Mislim da je to 100% ili vise. Velika razlika u plateznoj moci se resava socijalnim subvencijama najsiromasnijih. Za gas je nejasno koju smo cenu ugovorili pa da sada povecavamo. Najverovatnibe da i struje i gasa nece biti dovoljno.
    (Aha, 7. jul 2022 19:19)

    # Link komentara

  6. Infostan plaćam 12500 dinara, ako skoči na 17000 bilo bi baš mnogo. A nemam opciju da ga prekinem...
    (Marko, 7. jul 2022 19:08)

    # Link komentara

  7. Nije problem, samo prvo podići plate za 80% a ne obrnuto.
    (Boki, 07. jul 2022 16:10)

    Država može da poveća samo onima koje ona plaća, tj. onima koji su na budžetu. Ostali moraju da se obrate svojim poslodavcima.
    (GoranH, 7. jul 2022 18:14)

    # Link komentara

  8. Profesionalni menadzment! Toliko je prosto resenje!
    (srbija, 7. jul 2022 18:13)

    # Link komentara

  9. Kakvo dodavanje predsedniku, za trojku!
    (Pridjen, pozdravin se, 7. jul 2022 18:11)

    # Link komentara

  10. Povecajte struju 20% ali ukinite mi rts 300 din i bicemo zadovoljni.
    (Delija, 7. jul 2022 18:10)

    # Link komentara

  11. da treba da se poveća al ne toliko.
    (boban, 7. jul 2022 18:04)

    # Link komentara

  12. Užas je šta se opet dešava, a to je inflacija. U ovom slučaju evro sve manje vredi, a sa njim i dinar. Siromaštvo preti običnim građanima.
    (Petar, 7. jul 2022 17:58)

    # Link komentara

  13. Treba i vise da poskupi.
    (Sitna Slova, 7. jul 2022 17:55)

    # Link komentara

  14. ima mnogo neradnika u eps, od prošle godine im tražim da mi zamene kabl da ne padne i ubije nekog, samo lažu i čekaju mito
    (drmr, 7. jul 2022 17:42)

    # Link komentara

  15. ko to da plati jel ste vi pametni na platu od 400eur
    (janko, 7. jul 2022 17:40)

    # Link komentara

  16. Ove iz fiskalnog saveta treba sve pohapsiti. Zele da uniste srpski narod.
    (Kir Stefan, 7. jul 2022 17:39)

    # Link komentara

  17. Ako je zbog štednje smanjite plate, a ne da dižete cene. Ovako je problem samo što državljani troše struju na gluposti tipa topla voda, skuvan ručak i klima, umesto da se neko bogati izvozom te iste struje po mnogo višoj ceni. Tako će i država da snosi deo troškova sa manjim obrtom novca tj. manjim prihodima od PDV-a. Ali je izgleda bitnija statistika koja bi rekla kako Srbija jača iako građani siromaše.
    (mitel026, 7. jul 2022 17:36)

    # Link komentara

  18. slazem se da poskupi struja i gas ali pod uslovom da se radnocima EPS-a i Srbija gasa ne povecavaju plate
    (branko loznicanin, 7. jul 2022 17:30)

    # Link komentara

  19. Struja će sigurno poskupeti, ali ne 15-20%.Ovo je stari štos, prvo Fiskalni savet objavi ovakav predlog, onda Vučić kaže, može 10 % da poskupi jer, eto, mi brinemo o standardu građana.Ako plaćate struju 5000 mesečno, uskoro ćete plaćati 500 dinara više i to će biti to famozno poskupljenje.
    (Već viđeno, 7. jul 2022 17:29)

    # Link komentara

  20. Kako niko nikad ne predloži da se plate vlade u narednom periodu svedu na mimimalac u znak podrške srpskom potrošaču kojem se "privremeno" podiže cena struje.
    Samo loše vesti i patriotske fraze. Mogu da drže konferencije za štampu zajedno sa Zelenskim, bar je o istom trošku.
    (juhu, 7. jul 2022 17:29)

    # Link komentara

  21. Radomir, 07. jul 2022 16:25
    Ako ne shvataš zašto imam ovoliku platu dođi kod mene na posao da vidiš kako je "lako" napraviti struju. Pobegao bi glavom bez obzira da vidiš kako je krvav taj posao u proizvodnji.A da bi uopšte nešto naučio o poslu potrebne su godine i godine. U EPS-u je, kao i u drugim državnim firmama, problem što su visoke plate onih koji ništa ne proizvode i skoro ništa ne doprinose, a takvih imaš na desetine hiljada...
    (Radnik EPS-a, 7. jul 2022 17:24)

    # Link komentara

  22. Могу и да отпусте раднике са десетине измишљених радних места, пре свега директорских у ЕПС-у. Ето уштеде.
    (Милан, 7. jul 2022 17:18)

    # Link komentara

  23. A plate bi valjalo umanjiti za bar 60% kako se ne bi navikli na ovoliku raskoš.
    (Jug Bogdan, 7. jul 2022 16:57)

    # Link komentara

  24. Poskupljenje energenata dodatno poskupljuje svu ostalu robu. Pa na ova poskupljenja dodajte i to . Odosmo gde ne treba.
    (Aleksa, 7. jul 2022 16:31)

    # Link komentara

  25. A da vi paraziti iz fiskalnog saveta predložiti povećanje penzija 15-20 % i povećanje minimalca od 65-70 % a onda sebe predložiti da dobijate minimalac da se solidarišete sa narodom koji vas plaća !??
    (Jelenski rog, 7. jul 2022 16:26)

    # Link komentara

  26. Kad se tražilo uvođenje platnih razreda u svim državnim institucijama, pa i u javnim preduzećima, rekoše da "ne može u javnim preduzećima jer treba da se privatizuju". Od tada prođe 5. godina. Nikako mi neće biti jasno kako preduzeće koje ima gubitke, može da ima visoke plate? Da li je pošteno da uvek samo potrošači plaćaju sve promašaje rukovodstva datog preduzeća?
    (Radomir, 7. jul 2022 16:25)

    # Link komentara

  27. Mi smo tigrovi nama mogu povecati i duplo vise od tog povecanja i opet ni to ne bismo osetili
    (Ima li ko jaci?, 7. jul 2022 16:24)

    # Link komentara

  28. Nema problema, dignite nam i plate 70%.
    (lukas, 7. jul 2022 16:22)

    # Link komentara

  29. OK je to, ako se plate povećaju 50% a penzije 75%.
    (RiverPlate, 7. jul 2022 16:21)

    # Link komentara

  30. A zašto da poskupi struja kad plate i evro stoje već godinama ?? Od čega da se oporavi EPS da nije bombardovan možda ?? To što su oni nesposobni bahati i što kradu i što je Grčić bio na čelu to nije problem naroda već vas lopova i parazita !
    (Jelenski rog, 7. jul 2022 16:20)

    # Link komentara

  31. Pih, kakvo je to poskupljenje?
    (milijunas, 7. jul 2022 16:17)

    # Link komentara

  32. Nije problem, samo prvo podići plate za 80% a ne obrnuto.
    (Boki, 7. jul 2022 16:10)

    # Link komentara

  33. Stalno se prica kako imamo najjeftiniju struju...To kao da svi u Evropi imaju iste plate i penzije, ali nasa mila drzava toliko voli svoje gradjane pa im daje jeftiniju struju...
    ($$$, 7. jul 2022 16:08)

    # Link komentara

  34. tako je to kada se placa minimum oko 300.000 dzabalebarosa mesecno koji nista ne rade, dosta se ni ne pojavljuju nigde nikad, itd, sve to na kraju mi placamo kroz dranje na akcize i ostale gluposti..
    (realno, 7. jul 2022 16:04)

    # Link komentara

  35. ... Njima verovatno ne bi bio problem i povećanje od 200 %.
    (rasa, 7. jul 2022 15:59)

    # Link komentara

  36. Zasto se sad spominje uskladjivanje cene gasa za.domacinstva sa onima u EU kada mi navodno od Rusije kupujemo gas od znatno nize cene od one po kojoj je nabavlja EU. Ko se sprema da uzme razliku?
    (Cbecko, 7. jul 2022 15:56)

    # Link komentara

  37. Malo je to.

    Mi smo lideri.

    Ekonomski tigar.

    Struja i gas da poskupe minimum 50%.

    Sve ostalo je neprihvatljivo.
    (Marko Boltužić, 7. jul 2022 15:47)

    # Link komentara

  38. fiskalne kase u sve kladionice za svaki tiket i za svaki aparat i mozete sve ostale kase u Srbiji ukinuti !
    (Tomy Čubura, 7. jul 2022 15:46)

    # Link komentara

  39. Pritom, čak i s ovakvim povećanjem, cena za domaćinstva u Srbiji ostala bi među najnižim u Evropi (uz Gruziju i Ukrajinu)", piše u analizi Fiskalnog saveta.

    a i plate najniže u evropi, pa u skladu sa platama, to fer.
    ovi fiskalovci kao da su pali sa marsa ili žive na wallstreetu. uvek nebuloze i zahtevi za poskupljenjima, ko ih samo plaća.
    (darkwood, 7. jul 2022 15:45)

    # Link komentara

  40. Ja mislim da je to malo!?!?!?!!
    Nemojte da ste blagi toliko?!?!?!
    Struja 80 do 95 posto a gas 340 do 355 posto.
    Za početak.
    (Aragorn, 7. jul 2022 15:40)

    # Link komentara

  41. slazem se,ali pre toga da se istima u tom savezu fiskalaca smanje olate za min 50%,iako bi bilo najpostenije da imaju platu minimalca.
    (mozaks, 7. jul 2022 15:36)

    # Link komentara

  42. A da manje kradu? Možda i to pomogne
    (herbert, 7. jul 2022 15:36)

    # Link komentara