- Komentari -
  1. Ovde mnogima neće biti problem jer se već kupaju jednom nedeljno. Zimi i ređe.
    (Bili, 27. jun 2022 08:25)

    # Link komentara

  2. Sećam se da nas je majka kupala svakog Petka i posledice su 1,90 m visina, 95 težina i u 69 g cepam drva, nisam ćelav i dobro vidim. Jedino slabije čujem, verovatno mi ušla voda u uši dok sam plivao u Drini kod BB. Podržavam predložene mere u D i mislim da ih treba proširiti na celu EU i UK zbog poboljšanja zdravlja a i cepanja drva sa novim sloganom EU: Sa sekirom u 21 vek!!!
    (Memo, 27. jun 2022 08:25)

    # Link komentara

  3. Nas su ubedjivali da ce sankcije pomoci da se okrenemo unutrasnjim resursima.
    (vitez, 27. jun 2022 07:57)

    # Link komentara

  4. (sjo, 26. jun 2022 14:01)
    Vidiš, ja se ne slažem sa tobom. Odgovorni političari treba strateški da planiraju i ne dozvole da nacija zavisi od jednog tipa izvora energije (fosilnih goriva ili još preciznije ugljovodonika). A to da energije nema, to je zabluda, jer od sunca svaki dan dobijamo ogromne količine energije koje treba znati iskoristiti, a tu su i vetar i snaga mora. Slažem se da samo to nije dovoljno zato i treba forsirati i razvoj nuklearnih reaktora (fuzionih i fisionih) i što efikasnije korišćenje energije. Realno to se sve radi u EU, naročito na Zapadu a ovo sa Rusijom je samo otrežnjenje za sve da prelazak na nove izvore energije mora biti brži. EU će se “smrzavati” jednu, dve, max tri zime ali posle toga će razviti nove modalitete dobijanja energije i Rusija neće biti toliki faktor. A kako će se to dogoditi? Pa tako što najrazvijenije zemlje sveta raspolažu ogromnim količinama novca, a gde je novac tu je i uticaj…
    (Miroslav Cole, 27. jun 2022 06:52)

    # Link komentara

  5. Lako je za njih,oni su vredni a kad radiš naporno nije ti hladno,a šta ćemo mi?
    Uostalom,vreme je da i mi jednom gledamo njih praznih polica,sa restrikcijom struje i bez tople vode a ne oni uvek mas.
    (Miki, 27. jun 2022 04:35)

    # Link komentara

  6. ja sam dva puta napunio kadu i uživao dok se voda nije ohladila ( 10 min).
    sada u nedostatku vremena tuširanje mi traje ne više od 5 min i to mlakom/hladnjikavom vodom.
    zimi kući niko od ukućana ne bude u majici kratkih rukava, već normalno odeveni jer su sobe oko 20? a hodnik i stepenište oko 17? kao i spavaće sobe. sve sijalice su mi led, zatvaram prozore osim kad luftiram, imam izolaciju i PVC. fali mi toplotna pumpa i solarni paneli+kolektori i ćao drugari!!!
    tad ću se bahatim
    (ја па ја па шта, 26. jun 2022 23:22)

    # Link komentara

  7. Do sad sam se ionako kupao retko, a od sad moram i kratko.
    (Miki, 26. jun 2022 22:33)

    # Link komentara

  8. Ako je to normalno u 21. veku onda niko ne treba da se kupa a ne da smanje tusiranje. Druze podrzavas politiku SDA i svesno ides u propast a ista ta amerika ce da zaradi na ovoj krizi. On je sad prepametan, takvu politiku mogu i ja da vodim. Treba jedan treci svetski rat pa da vidimo ko kosi a ko vodu nosi...... Ćaoooo
    (mića, 26. jun 2022 22:29)

    # Link komentara

  9. a sta ako mi sve to radimo već odavno?
    (deda paja, 26. jun 2022 10:42)

    U tom slucaju mi smo spremniji od ostalih.
    (kikiriki, 26. jun 2022 15:07)

    # Link komentara

  10. Definitivno smo 90-tih prošli kroz sličnu situaciju,ali tad su drugi uslovi bili, neplaćanje struje se tolerisalo,pa inflacija pojede prethodne račune,pa se malo mutilo i kraduckalo,sad baš i nisam uvjeren da ćemo moći isti fore da koristimo ...
    (War Inside My Head, 26. jun 2022 15:06)

    # Link komentara

  11. Ma raspiši nove izbore, i sve će u Srbiji procvetati !
    (Gavrilo Princip, 26. jun 2022 14:51)

    # Link komentara

  12. Po meni, ovakve izjave tipa nosite debele dzempere, tusirajte se krace, i sl. su odraz nesposobnosti onih koji su izabrani od naroda da obezbede tom istom narodu da se tusiraju koliko im volja! Odgovornost, sta to bese? Ne zelim vlast koja ce mi reci da se tusiram krace i tako me priprema za nestasice grejanja, ogreva, energije, i na suptilan nacin me upozorava da nece biti obezbedjeno sve to, vec zelim da mi obezbede dovoljno svega za moj novac da se tusiram koliko zelim i hodam u majci kratkih rukava, bos, u svom toplom domu u sred zime! Ako nisu sposobni za to, ok smrzavacu se, tusirati kratko, ali moju podrsku vise nece imati u tom slucaju!
    (Liberty, 26. jun 2022 13:08)

    Pa nisi u pravu. Energenti nisu nesto sto se moze smisliti ili napraviti. Ako ih nema, onda tu nijedan covek ni politicar ne moze nista uraditi. Razumem ja tvoj komentar, on se odnosi na to da politicari imaju priliku da obezbede dovoljno energenata, ali to je samo trenutno. Ali generalno, tvoj komentar u buducnosti nece imati smisla i kada ne bude rata, jer ce doci vreme kada jednostavno energenata vise nema dovoljno, ma ko bio na vlasti u tvojoj drzavi. Bice, ali ako otmes od drugog, sto znaci da ces ti birati vlast koja ce biti sposobna otimati od drugog.
    (sjo, 26. jun 2022 14:01)

    # Link komentara

  13. Mi smo lekciju o kratkom tusiranju i debelim carapama davno savladali, samo graska da bude, ali, srecom, to smo vec culi da ce biti! I sta cemo sad?
    Boze zdravlje, Boze zdravlje!
    (Grasak, 26. jun 2022 13:14)

    # Link komentara

  14. Po meni, ovakve izjave tipa nosite debele dzempere, tusirajte se krace, i sl. su odraz nesposobnosti onih koji su izabrani od naroda da obezbede tom istom narodu da se tusiraju koliko im volja! Odgovornost, sta to bese? Ne zelim vlast koja ce mi reci da se tusiram krace i tako me priprema za nestasice grejanja, ogreva, energije, i na suptilan nacin me upozorava da nece biti obezbedjeno sve to, vec zelim da mi obezbede dovoljno svega za moj novac da se tusiram koliko zelim i hodam u majci kratkih rukava, bos, u svom toplom domu u sred zime! Ako nisu sposobni za to, ok smrzavacu se, tusirati kratko, ali moju podrsku vise nece imati u tom slucaju!
    (Liberty, 26. jun 2022 13:08)

    # Link komentara

  15. @Ljudi se smeju tome sto je to Nemačka Vlada izabrala za svoj narod, a ne cinjenici da ce im biti hladno! Umesto da se okanu Rusije, Nemci su za svoj narod prvo birali izginuce i decenijski okupaciju od strane Rusa, a sad opet umesto progresa cackaju Ruse u prave slicne destruktivne izbore...toj ludosti se Srbi smeju...
    (Čačanin, 26. jun 2022 11:37) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.


    Ništa Nemačka nije izabrala, nego je Putin nasrnuo na ukrajinski narod.
    (N, 26. jun 2022 12:39)
    Onda su Nemci trebali da budu dosledni, kada je SAD napala Avganistan, morali su da im uvedu sankcije.Izgleda da su svabe prespavale taj rat, ali su im kaubojci omogucili popravni u Iraku, Libiji, Siriji ( gde i dalje okupiraju naftna polja).
    (qwerty, 26. jun 2022 12:54)

    # Link komentara

  16. Ljudi se smeju tome sto je to Nemačka Vlada izabrala za svoj narod, a ne cinjenici da ce im biti hladno! Umesto da se okanu Rusije, Nemci su za svoj narod prvo birali izginuce i decenijski okupaciju od strane Rusa, a sad opet umesto progresa cackaju Ruse u prave slicne destruktivne izbore...toj ludosti se Srbi smeju...
    (Čačanin, 26. jun 2022 11:37) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.


    Ništa Nemačka nije izabrala, nego je Putin nasrnuo na ukrajinski narod.
    (N, 26. jun 2022 12:39)

    # Link komentara

  17. (Kiki, 26. jun 2022 11:35)

    Šveđana ima reda 50% više od Srba i proizvode 500% struje u odnosu na Srbiju. Elem, 10 puta više u kW po glavi stanovnika.
    Ne koriste se termalni izvori (sem nuklearki) dakle, ništa gas, (3%) ništa zavisnost od Rusije.
    Spuštanje svakim stepenom temperature u objektima ušteda je 5%. Kad baš bude i ako bude morali da se štedi ne zbog kW već cene, šupa i garaža će biti prve žrtve pa nek se alati smrzavaju. :D
    (466453, 26. jun 2022 12:28)

    # Link komentara

  18. ma sigurno.
    evo deca politicara sve štede...
    (Belmont, 26. jun 2022 12:24)

    # Link komentara

  19. "Ja to ne smem da kažem u Srbiji jer bi me ubili, ali pokušavam na drugi način da ukažem na to".
    I ne morate predsedniče. Mi se smrzavamo i preživljavamo i štedimo od 1991.Znamo mi šta znači nemati i nemati platiti. Mi živimo po savetu Ministra Nemačke decenijama ne morate nas podsećati kako štedeti. Znamo mi to veoma dobro.
    (TingolBg, 26. jun 2022 12:14)

    # Link komentara

  20. Dobro je Vucicu, dobro je... Preziveli smo 90-tih, i snalazli smo se kako smo znali i umeli...u tome lezi nasa snaga..stedeli na sve moguce nacine... tako da batalite pricu bice ovo bice ono... i da izbije sudnji dan, i opet cemo se snaci...
    (Viviano, 26. jun 2022 11:55)

    # Link komentara

  21. Da li u svetu postoji manje resursa - Ne. Ima samo manjak para, odnosno iste su izgubile vrednost, a za posledice imamo manjak ovoga i onoga, kao i razna poskupljenja. Ceo koncept novca je izopacen i sve se vrti oko istog, kao da isti daje svemu na vrednosti, a zapravo je obratno. Zamislite scenu, hocete da kupite materijal za kucu, a oni vam kazu, zao nam je, nemamo dovoljno santimetara. Isto je tako i sa parama, apstraktni pojam zbog kog svi ispastamo. Niti ima manje vetra, vode, ili reaktora, pa da struje nema dovoljno. Niti ima manje obradivih povrsina i ljudi, pa da bude nestasica hrane.
    (Pljuvac svih stilova, 26. jun 2022 11:49)

    # Link komentara

  22. Ljudi se smeju tome sto je to Nemačka Vlada izabrala za svoj narod, a ne cinjenici da ce im biti hladno! Umesto da se okanu Rusije, Nemci su za svoj narod prvo birali izginuce i decenijski okupaciju od strane Rusa, a sad opet umesto progresa cackaju Ruse u prave slicne destruktivne izbore...toj ludosti se Srbi smeju...
    (Čačanin, 26. jun 2022 11:37)

    # Link komentara

  23. Evo zivim na Zapadu vec 20 godina i neznam zasto je ova izjava uopste cudna. Ovakve izjave se ovde odavno daju da bi narod smanjio potrosnju zbog klime itd. Ovde se ja mislim SVI tusiraju minimum jednom dnevno bezobzira na godisnje doba. Ako se osoba bavi nekom fizickom aktivnoscu onda je normalno i dva puta dnevno i to je nesto sto se za nas narod nemoze reci. Ovde dosta naroda ima novca da se brcka u djakuzi, dosta ljudi ima saunu kuci itd. i normalno je da se potrosi ogromna voda u svemu tome. Sad su nasi politicari izvukli iz konteksta i kao eto ovakva izjava je spektakularna i kao Nemcima je jako lose a mi mozemo da se brckamo u djakuzi kad god hocemo (jos samo da ga kupimo).
    (Kiki, 26. jun 2022 11:35)

    # Link komentara

  24. Sve verujem da će evro elita da skrati tuširanje i smanji klimu.
    (DaLanik, 26. jun 2022 11:21)

    # Link komentara

  25. Ne smejemo se izjavi. Smejemo se tome što ova rečenica važi samo za obične ljude.
    (Ži, 26. jun 2022 11:17)

    # Link komentara

  26. mi smo ekonomski tigar..nece biti problema
    (ivan, 26. jun 2022 11:06)

    # Link komentara

  27. jel dao savet oko poskupljenja goriva i kada barel nafte pojeftini?
    (žilijen, drago mi je, 26. jun 2022 10:56)

    # Link komentara

  28. a sta ako mi sve to radimo već odavno?
    (deda paja, 26. jun 2022 10:42)

    # Link komentara