- Komentari -
  1. Konstantni pritisci i ucene od strane banaka. Sve hoce da posluju po principu, Vi radite naš posao a mi ćemo da vam to naplaćujemo. Održavanje računa se naplaćuje i to prilično skupo, sms da je legla uplata se takodje naplaćuje, upit u stanje na računu se naplaćuje ( nije baš najjasnije šta onda podrazumeva se pod “ održavanjem “), podizanje novca naplaćuju a sad hoće i da kažnjavaju.
    (Vladan, 5. avgust 2021 10:35)

    # Link komentara

  2. Naravno, platiće građani...
    A kad je na uplatnici koju ste dobili od recimo EPS-a broj za vrstu transakcije pogrešan?
    Jer kada pokušate taj broj da upišete pri elektr. plaćanju - dobijete poruku da ta vrsta transakcije ne postoji.
    Posebna su priča bankarska objašnjenja vrsta transakcija.
    Kad to čitam osećam se kao da sam nepismen. Zašto bih ja morao da znam sve te formulacije.
    - Neka napišu razumljivo vrste transakcija
    - Neka kažnjavaju EPS, Informatiku i slične kad ne znaju da napišu pravu šifru na sopstvenom računu koji šalju građanima na hiljade adresa.
    (VV NS, 5. avgust 2021 10:42)

    # Link komentara

  3. Gospodine Vasiću, banke sve više liče na one ulične sitne prevarante (naš narod ima lep naziv za takve - secikese).
    U suštini, pokušavaju na sve načine da oderu svoje klijente.
    Ako tako nastave, nestaće upravo one koje vi branite a preživeti one koje na klijente gledaju kao na partnere.
    (Vlad, 5. avgust 2021 10:46)

    # Link komentara

  4. Samo napred. Umesto da se nađu i pomognu ljudima, oni samo izmišljaju kazne. Pa svakom se desi da nekad pogreši. Da li su svi bezgrešni? Moramo li svi da budemo roboti i da imamo oko sokolovo? Zbog čega moraju svi da imaju pametne telefone? pa i ako ih imaju, nemaju svi ljudi stalno dostupan internet, aplikacije za plaćanje, novac na svom računu.... Žive ljudi i van gradova, u selima, imaju veći broj godina. Da li ih treba kažnjavati za to što ne vide dobro, zato što ne umeju da koriste novu tehnologiju, ili treba pokazati ljudskost i brigu za čoveka. Sve manje smo ljudi, a sve više hladne i okrutne mašine!
    (Nikola Spasić, 5. avgust 2021 10:51)

    # Link komentara

  5. Stvarno bezobrazluk!!!
    Ako je mali broj ljudi sto uvode kaznu!!! Ima li granica za njih???
    (bojana, 5. avgust 2021 10:52)

    # Link komentara

  6. U SLO ti lepo jave, da se nesto ne poklapa, i da proveris jos jednom brojeve odnosno primaoca. Kraj price.
    (Slovenac, 5. avgust 2021 10:53)

    # Link komentara

  7. Ja sam pre par godina platio račun za infostan u jednoj banci, nakon godinu dana sam dobio pismo od izvrsitelja da platim racun, troskove infostana, kamatu, izvrsitelja.... Sacuvao sam uplatnicu, sluzbenica banke je pogresila u 2 broja. Izvrsitelj me uputio na banku, tamo su mi rekli, da, nasa greska, morate da nspisete prigovor pa cemo vas obavestiti u roku od mesec dana da li prihvatamo prigovor... Naravno da se rešilo isti čas sve jer ja nisam hteo da izađem iz banke dok se sve istog trena nije rešilo... O njihovom trošku normalno!
    (Vlada, 5. avgust 2021 10:58)

    # Link komentara

  8. Za početak, kada banka pogrešno uputi sredstva, kazna 10.000,00 dinara.
    (Ilac, 5. avgust 2021 11:27)

    # Link komentara

  9. Ma vazi …cim se to desi menjam banku istog momenta ,pa neka racunaju šta im se isplati .
    (Deli, 5. avgust 2021 11:33)

    # Link komentara

  10. Na stranu što se ignorišu (krše) postojeći zakoni, konačno bi NBS trebalo da počne da radi nešto.

    A i za ovo ih treba tužiti, uzgred.
    (Hames, 5. avgust 2021 11:38)

    # Link komentara

  11. Ја сам иначе јако мотивисан да грешком уплатим паре на погрешан текући рачун па ми је потребно да ме банка новчано кажњава за то како би ме демотивисала
    (кап, 5. avgust 2021 11:49)

    # Link komentara

  12. Samo izmišljaju nove namete.
    Tačno je čovek rekao. Stalno nas "motivišu" da sami radimo ono što im je posao, to nam slatko naplaćuju, a od sada će i kažnjavati ako, zamisli molim te strahote, nešto pogrešiš.
    Šta je sledeće? Naknada što sam uopšte i ušao u poslovnicu banke?
    (PD, 5. avgust 2021 12:04)

    # Link komentara

  13. Vratite državnu službu platnog prometa, pa onda neka bankama da slobodno formiraju poslovnu politiku...
    (Rale, 5. avgust 2021 12:06)

    # Link komentara

  14. Malo morgen !!!!
    (BG, 5. avgust 2021 12:13)

    # Link komentara

  15. A kad pogreši banka ili pošta, ko onda plaća ?
    (zemlja je okrugla a ne ravna, 5. avgust 2021 12:13)

    # Link komentara

  16. Uplaćivao je životno osiguranje i pare otišle nekom fizičkom licu tako što je permutovao cifre?!
    1) brojevi računa fizičkih i pravnih lica, a posebno osiguravajucih kompanija ne mogu da se razlikuju za jednu-dve cifre
    2) postoji kontrolni broj, tako da je skoro nemoguće da odu pare drugome. Ako pogrešite sistem samo odbaci transakciju i
    službenik na šalteru odmah primeti.
    (x, 5. avgust 2021 12:14)

    # Link komentara

  17. 20 dinara za svaku el. transakciju
    (nsć, 5. avgust 2021 12:18)

    # Link komentara

  18. Dolazimo do apsurdnog zakljucka da ce ako se ovako nastavi racionalnije biti da se nema racun u banci. Doveli su do toga da Banka u stvari naplacuje sve svoje usluge samo zato sto mi svoje parice drzimo kod njih. Pa kad nam zatreba neki novac odemo do njih i oni ga ljubazno izvuku iz svoje fioke. Od nekadasnjih stimulacija za tako nesto kao sto je bila kamata vise nema nista ili je svedena na besmisleni procenat. Naplacuju mesecnu taksu u vidu "paketa" uvode i proviziju za novcane transakcije/uplate posto su nas vec navukli relamiranjem da toga nema kod njih. Sada vidim da naplacuju i mesecnu taksu za drzanje deviznog racuna - po 1 euro mesecno. Proradice opet slamarica !
    (uncle albert, 5. avgust 2021 12:23)

    # Link komentara

  19. Platite da bi zavrsili posao i odmah tuzite za ovu hiljadarku. Pazi molim te kazne za omasku cifre.
    (blicko, 5. avgust 2021 12:24)

    # Link komentara

  20. Tzv. kontrolni brojevi služe tome da preduprede greške; kod broja računa, to su poslednje dve cifre (AAA-BBBBB-CC), a kod poziva na broj (tipično po modulu 97) prve dve (97 CC-BBBBB). Kontrolni broj se neće slagati ako pogrešite bilo koju cifru u osnovnom broju (BBBBB), a verovatno ni ako promašite dve, i sistem neće dozvoliti takvu uplatu. Nema kontrole kod visine iznosa, kao ni kada nije naveden modul u pozivu na broj, i tu morate paziti.

    Dakle, baš mora da se desi neki ozbiljan propust da dođe do ovakvih situacija...
    (dr Arslanagić, 5. avgust 2021 12:25)

    # Link komentara

  21. "To je poslovna politika svake banke, mi kao Udruženje banaka ne ulazimo u to kakvu će cenovnu politiku imati. Ovde mogu da razumem banke...".

    A je l' mogu ja banci da naplatim tih 1000 dinara kada banka pogreši i ja to dokažem? Ili možda da naplatim i malo više, ako mi je banka svojom greškom izazvala veću štetu?
    Vidite g-dine Vasić, banka meni skine novac bez da me pita u slučaju moje greške, pa se nadam da će isto tako u slučaju svoje greške meni leći novac na račun. Cenim da u ovom slučaju reciprocitet nije ispoštovan.

    A o bankama sve govori nenormalno visok broj tužbi kojima su sudovi zatrpani.
    (maxy, 5. avgust 2021 12:30)

    # Link komentara

  22. Odes kod toga sto uplacujes, ti njemu novac on tebi priznanicu.. niti redovi, niti kazne nito slusanje isflustriranih saltera
    (Nana, 5. avgust 2021 12:48)

    # Link komentara

  23. Samo smišljate kako da ne radite a da uzimate novac! Kad vi grešite nikom ništa !
    (katić, 5. avgust 2021 12:49)

    # Link komentara

  24. Sve je jasno, gospodine predsedniče udruženja, čim vi morate da izađete u medije i pravdate "poslovnu politiku banke".
    (đuro iz modriče, 5. avgust 2021 12:54)

    # Link komentara

  25. Ako platim kaznu promenicu banku
    (dovla, 5. avgust 2021 13:23)

    # Link komentara

  26. Iako sam skroz za QR kodove i moderne načine plaćanja, i dalje mi se ne dopada ovaj način "demotivacije" korisnika da koriste stare uplatnice. Ako već banke propisuju kazne, zašto ne propisuju i kada oni nešto pogreše? Pre par meseci je Intesa skidala duplo novca - podigao sam sa bankomata 10 000 a sa računa je skinuto 20 000, posle par dana vratili ali naravno nikome ništa, nikakva kazna ili slično, čak ni obaveštenje preko mejla ili poruke da se izvinjavaju zbog greške. Niti je jedina banka u kojoj se slično desilo, niti je jedini put. Krajnji bezobrazluk, banke se ponašaju kao Turci pre 1804 - razrezuju danak kako je njima volja, ne poštujući ni dogovore ni zakone (o čemu govori i famozni trošak obrade kredita za koji svi redom tuže banke i dobijaju tužbe jer je trošak nezakonit, a banke I DALJE naplaćuju to kod novih kredita). Zašto su državni organi dopustili bankama da rade šta žele i kako žele, kršeći zakone, poslovnu etiku da ne pominjem, to je već prvo stradalo?
    (Nikola, 5. avgust 2021 13:29)

    # Link komentara

  27. Banke su oduvek bile pomalo bezobrazne ali sada su u skladu sa vremenom i trendovima postale ekstremno bezobrazne...
    (Nikola, 5. avgust 2021 13:36)

    # Link komentara

  28. 20 dinara za svaku el. transakciju
    (nsć, 5. avgust 2021 12:18)
    u mojoj 30...
    (lol, 5. avgust 2021 13:46)

    # Link komentara

  29. Vidim mnogo veći broj komentara u vezi sa omaškom u broju, sto je apsurdno i krajnje bezobrazno; ali ovo, da se kaznjavaju oni koji se žale pa pogrese -to je vrhunac jedne orvelovske i otimačinske politike banaka, prosto, ne mogu da verujem kako je to nekom moglo pasti na um. Nadam se da je šala.
    (Kala, 5. avgust 2021 13:52)

    # Link komentara

  30. Neko treba da ispravlja tudje greske i za to treba da prima platu. Kada pogresim odnosno kada su mi ruke brze od pameti, sasvim je opravdano da platim gresku.
    (Sitna Slova, 5. avgust 2021 13:56)

    # Link komentara

  31. Koje su to banke da ih zaobidjemo???
    (ja, 5. avgust 2021 13:59)

    # Link komentara

  32. ali zato 3 puta gasim dupli tekuci i opet mi stize obavestenje o naknadi za odrzavanje racuna.

    da se zalim? HA HA HA... to ne da je prekrsaj nego samo da krenemo od morala i etike preko pravila dobrog poslovanja pa nadalje....

    sramotno se banke ponasaju. reklo bi se sibicarenje.
    (qq, 5. avgust 2021 14:06)

    # Link komentara

  33. A sta da radimo sa neovlascenim koriscenjem novca sa racuna svojih klijenata?
    Preko noci sa nekoliko hiljada racuna po hiljadu-dve?

    Mene ne interesuje misljenje nekog tipa iz "udruzenja tzv banaka", interesuje me sta narodna banka srbije ima da kaze na tu temu.
    Hoce li se vec jednom odluciti cije interese stiti, bankarskog mafijaskog lobija ili gradjana srbije koji je placaju iz budzeta?
    (ex, 5. avgust 2021 14:36)

    # Link komentara

  34. A sta cemo sa JP koji još nisu (i nemaju nameru u skorije vreme) da uvedu ispis QR code-a na racunima. npr. JP Novi Sad Gas doo?
    (Alex, 5. avgust 2021 14:38)

    # Link komentara

  35. ne trebaju nam banke za isplatu zarade, moze i na blagajni firne, oni su klasicni zelenasi...
    (bunjevac, 5. avgust 2021 14:42)

    # Link komentara

  36. Ne možete pogrešiti i da hoćete.
    Naime, broj računa ima kontrolnu sumu i uplata neće proći ako se broj i kontrolna suma ne pogode. Sistem će vam odmah prijaviti grešku.

    Jedino kod poziva na broj, ukoliko nema upisanog modela ( najčešće onaj famozni model 97 ) tada ne bi bilo kontrole kontrolne sume tog broja, ali 99% uplata ide sa modelom 97 ili nekim drugim modelom, pa će samim tim postojati i kontrolna suma, pa ako se ona ne složi sa upisanim brojem, opet sistem prijavljuje grešku i ne dozvoljava da se uplata izvrši.

    Ja stvarno ne znam ko i pored ovakvih zaštitnih mera može da pogreši.
    (Marko, 5. avgust 2021 15:23)

    # Link komentara

  37. Ok imao sam situaciju da sam odneo naloge oni izpecatirali i zove me osoba kojoj sam uplatio novac da sam uplatio manje tacno za decimalu ako je bilo 30k ja uplatio 3k. Proverim onu kopiju sve ok odem do banke istog sluzbenika on proveri kaze da moja greska. Ko placa tu 1000 din ako je niko onda nije posteno. I jos jedno skoro sam za preduzetnicku radnju otvarao racun za ino placanja u EUR i podnesem sve u sredu kazu mi najkasnije ponedeljak bice aktivan racun dobicete email. Saljem svom savetniku email u utorak nema racuna napisem sve podatke i da je racun u EUR ona mi odgovori 'posaljite mi u kojoj je valuti racun'. Danas je cetvrtak naravno nema racuna i dalje. Ko tu placa penale?
    Ako uvodite penale onda uvedite i za vase greske. Mada u tom slucaju ne bi vam na pamet palo tako nesto.
    (prti, 5. avgust 2021 15:57)

    # Link komentara

  38. Mene ne interesuje misljenje nekog tipa iz "udruzenja tzv banaka", interesuje me sta narodna banka srbije ima da kaze na tu temu.
    Hoce li se vec jednom odluciti cije interese stiti, bankarskog mafijaskog lobija ili gradjana srbije koji je placaju iz budzeta?
    (ex, 05. avgust 2021 14:36)

    Sve si lepo napisao osim ovo zadnje. NBS se ne finansira iz budžeta,što ne umanjujenjenu obavezu da uređuje ponašanje banaka.
    (goranh, 5. avgust 2021 16:00)

    # Link komentara

  39. U tekstu su kazna stavili pod navodnike jer banka sigurno nema prava da naplaćuje bilo kakve kazne. Trebalo je da napišu stvarni naziv te naknade pa da vidimo pod šta su je podveli i onda dal to zakon dozvoljava jer svaki naplaćeni dinar mora da ima opravdanje kao i famozni trošak obrade kredita.
    (goranh, 5. avgust 2021 16:09)

    # Link komentara

  40. "NBS se ne finansira iz budžeta"

    Zakukuljeno i zamumuljeno.
    Celokupna imovina nbs-a je drzavna, visak sredstava prenosi drzavi, ako je u manjku, nadoknadjuje ga drzava.
    Citajuci zakon o NBS-u, reklo bi se da nije budzetska, no neki detalji imovine, prihoda i rashoda unose dilemu.
    (ex, 5. avgust 2021 16:50)

    # Link komentara