- Komentari -
  1. Imam osecaj da ce na kraju Crkva se umesati u korist frilensera ispod radara kako bi ova cela pricala stavila tacku konacno. Vec im irititira ova prica kako Crkva ne placa porez. A crkva- SPC kupuje drzavne obveznice,i na taj nacin se pumpa fond za investicije sirom Srbije pa zato i nece Crkva dobiti bilo kakav porez. A niko nije svestan, pa ni ja, koliko bogatstvo poseduje SPC. Svakako da nemam nista protiv i cak podrzavam, jer ovaj nacin obostran korist i interes drzave i naroda. Bolje tako nego da uzima enormne kredite od MMF i Svetske banke.
    (Uktravel, 15. januar 2021 20:14)

    # Link komentara

  2. Eto vam resenje...
    (Ateisti™, 15. januar 2021 17:42)

    # Link komentara

  3. svi placaju ili niko ne placa porez. Takav je zakon, i kao takav postoji jos od SFRJ.
    Daklez platite sta dugujete, a za ubuduce se borite
    (Laky, 15. januar 2021 16:20)

    # Link komentara

  4. Крстио сам дете у Саборној цркви у Новом Саду, нисам био члан парохије, нити идем у цркву. Рекли су ми да уплатим парохију (мислим да сам дао 3000дин), и за крштење колико дам. Ако вам је неки свештеник тражио тачан износ треба да наведете јавно ето барем у коментарима о којој се цркви ради, а најбоље да их пријавите СПЦ.
    (Петар НС, 15. januar 2021 16:00)

    # Link komentara

  5. 1. Banke su dužne da u roku od 30 dana od dana prijema bilo kakve devizne uplate o tome obaveste Poresku upravu
    2. Poreska uprava je bila dužna da na kraju svake godine obavesti frilensere o dugovanjima
    3. Frilenseri su bili dužni da plate porez.

    Banka nije obavestila poresku upravu.
    Poreska uprava nije obavestila frilensere.
    Frilenseri moraju da plate porez.

    Nešto mi je čudna logika.
    (samo kažem, 15. januar 2021 15:37)

    # Link komentara

  6. Ne znam sto se stalno obmanjuje jàvnost da frilenseri nece da plate poredmz. To nije niko rekao. Problem je sto status nije uredjen i placanje doprinosa koji su nenormalni.
    (Darko, 15. januar 2021 15:19)

    # Link komentara

  7. Ove ljude podrzavam u potpunosti,placaju svoj internet placaju svoju struju ne kradu ni od koga...Ako njima udare porez,onda neka drzava da svima nama besplatan internet.
    (Cccc, 15. januar 2021 15:08)

    # Link komentara

  8. PREDLOG:

    Ako hocete da oporezujete da bi imali vise para u budzetu, onda napravite progresivnu stopu za stambene kvadrate koji su vise od clanova domacinstva.

    NPR:
    Cetvoroclana porodica ima stan od 120m2.
    Vlasnik stana ( nosioc) na sebe povlaci 40m2, a svaki sledeci clan po 15m2. Sto ce reci da 40+15+15+15=85m2 gde bi se oporezovala dodatno kvadratura resto do 120m2 ili jasno 35m2.

    IDEJA je da svi oni koji imaju vise stanova npr 3 stana od 120m2, 60m2, 85m2 se obracuna porez na 35+60+85m2 i time oni koji imaju visak vadrata to i plate za luksuz. Jer zapravo oni to izdaju i ne placaju porez na dva stana a time drzava nema prihoda.

    A ne ovako omladincima koji pokusavaju da zarade i kupe npr te stanove.
    (Srki, 15. januar 2021 15:05)

    # Link komentara

  9. Da bi se dala pomoc drzave onima koji su osteceni krizom zbog pandemije, mora od nekog da se uzme. Smatra se da frilenseri nisu osteceni i da su vecinom nastavili normalno da rade. To sto ce jedni da odu iz zemlje, drugi da otvore racune u susednim drzavama, treci da otvore svoje firme, cetvrti da pocnu da rade za male pare u stranim firmama koje posluju kod nas, drzavu ne brine, naprotiv. Pozeljne su sve varijante. Narocito jeftina a kvalitetna radna snaga u stranim firmama koje posluju kod nas.
    (Ognjen, 15. januar 2021 14:57)

    # Link komentara

  10. ali realno, većina tih ljudi i ne uzima neke velike pare. to samo programeri, seo i sl. pa i među programerima ima ih koji rade za 1000€. uzmeš im pola, šta ljudima ostaje za život. ispadne da je bolje da ne rade ništa
    (nisam ja, 15. januar 2021 14:53)

    # Link komentara

  11. Kako neće uspeti? Pa crkva ne plaća porez. Eto i mi verujemo u freelancing i na naše prihode ne damo za porez ništa.
    (Freelancer, 15. januar 2021 14:43)

    # Link komentara

  12. Predlazem svima koji imaju osecaj za pravedno i za pravdu da sutra u 15h budemo ispred Gradske skupstine i podrzimo frilensere...
    (Jedna o 65+, 15. januar 2021 14:39)

    # Link komentara

  13. Koliko ja vidim sa strane tim ljudima nije problem porez,vec to sto traze pet godina unazad.
    Na osnovu cega ,meni kao laiku nije jasno?
    (mladji referent, 15. januar 2021 14:34)

    # Link komentara

  14. Jel mogu i ja da se učlanim, nisam free drž nedaj, ali podržavam?
    (Branislav, 15. januar 2021 14:18)

    # Link komentara

  15. Vlada, navodno, hoće da zadrži mlade u Srbiji, a onda iste tim istim mladima stavlja omču oko vrata...zanimljivo rezonovanje...
    (Miloš, 15. januar 2021 14:16)

    # Link komentara

  16. frilenseri bi da rade ,a da ne plate nista godinama dinar nisu uplatili...oazu javljali su se ,a niko da preda papir da su dobili neki odgovor...razgivir sa sluzbenikom nije isto kao i misljenje na papiru sa potpisom i placenom taksom
    (muamua, 15. januar 2021 11:39)

    Živ ti sve nepismeno? Brt, u krv se kunem da nisi frilenser? Za frilensera mora potpis, a i u potpisu prvo slovo veliko.
    (Degz, 15. januar 2021 13:41)

    # Link komentara

  17. čini mi se da pune strane imaju maksimalne zahtjeve. Tipično za naš mentalitet - dogovor nije pronaći riješenje prihvatljivo za obe strane nego poniziti i potući drugu stranu do nogu.
    (obi van, 15. januar 2021 13:40)

    # Link komentara

  18. Uredu je ako neko ima 1000-2000-3000eur mesecno da placa porez i to srazmerno zaradi.To su uglavnom IT strucnjaci,web dizajneri i sl.
    Sta sa nastavnicima jezika,prodavcima fotografija i sl. sitnim poslovima gde ljudi uzimaju 200-300eur,neki mesec 50eur a nekog meseca 0 eur?!!!
    Sta hocete,da ih naterate da idu da motaju kablove ponestalo vam radne snage?!!!
    (Pera Kojot, 15. januar 2021 13:40)

    # Link komentara

  19. Pita neko u komentarima zasto drzava ovo radi ?

    Pa zato sto nece drzava da pojedinci budu pametni i da osnuju teslu i amazon ( nisu je osnovali ni oni tamo ). Nijednom sistemu ne odgovara pametan pojedinac jer je opasan za sistem.

    Zato se i udara najvise na buducnost zemlje. Poenta i jeste da se ode negde, da se izadje iz zemlje i da ostane poslusni mediokritet, polusvet cija je infuzija televizor.

    Oni zele da freelanseri napuste zemlju. E zato ovde nemate nikakve beneficije. Meni su 2013 uzeli 80.000 evra poreza sto sam primio uplatu od Amazona i jos mi poslali zateznu kamatu od 1.000 evra i sto nisam platio na vreme.

    Resenje nije da se ode negde van zemlje jer tako smo razblazeni. Mi treba da se snalazimo i da gradimo sela, uzgajamo hranu i radimo kao freelanceri.

    Svaki freelancer moze da otvori bankovni racun u sporednoj zemlji ili jos bolje u offshore zoni i tako da se resi ovoga
    (istina, 15. januar 2021 13:38)

    # Link komentara

  20. Ni svestenik, ni hodza ni rabin nece zameriti ako ti das 500 din a neko ko ima vise ili zeli da da vise da 5000 dinara.
    (Igor, 15. januar 2021 12:02)

    Ajoj kakva komedija od komentara :D

    Pre 6 godina su mi trazili 7000 za izlazak na opelo za smrt oca.
    Posle obavljenog "posla" kada sam popu predao koverat, pitao me je odma da li je unutra 7000.

    Toliko o tome daj sta das...i da, dao sam 7000, mozda nisam trebao.

    Jako mi je naivno i tuzno u isto vreme sto postoje ljudi koji misle da se postaje svesteno lice iskljucivo iz vere, takvih je mozda 5%, ako i toliko, nazalost razlog je samo money money money.
    (Goran, 15. januar 2021 13:37)

    # Link komentara

  21. Crkva je korporacija koja se pod pokroviteljstvom države bavi pljačkom i sistematskim ispiranjem mozga nad vlastitim narodom... Za političare se zna da su moralne kurve ako ovi "ljudi u crnom" su najveći ljudski pojam koji ljudima propagiraju skromnost a sami uzivaju u luksuzu i nemoralu
    (Kalevra, 15. januar 2021 13:34)

    # Link komentara

  22. (NTT, 15. januar 2021 11:33)

    Malo su ti uzeli. U kafani za krstenje bacis 5x vise.

    Drugo. Da te svestenik poznaje (da si jednom otisao u crkvu, svetio vodicu, pricestio...), ne bi ti naplatio. Ovako, kad vide indijanca koji bane u crkvu- naplate mu tu siću.
    (ime, 15. januar 2021 12:22)

    A-ha... a jel to Gospod Bog porucio svestenstvu da tako naplacuje?

    Dalje, sta drzava misli ko je da ide i naplacuje bilo sta retroaktivno. Ako niste naplatili dosad, jer takva vrsta rada nije prepoznata u zakonodavstvu, apsolutno nemate pravo da to radite sada.

    Dalje, ako neko zaradjuje "za dzeparac" a neko dovoljno da moze stan da kupi, da li je realno da ovoj osobi koja zaradjuje sicu uzmete pola, kao i ovom drugom. Umesto sto razmisljate o tome kako cete zakonski da proturite tu retroaktivnu naplatu, bolje utrosite vreme na to kako cete da napravite poreske razrede.

    Nadam se da ce b92 da mi objavi komentar, posto sam izgleda po svojoj aj-pi adresi na crnoj listi jer se javljam "negde iz EU", gde drzave, reklo bi se, ipak nesto malo vise ekonomski misle na svoje gradjane.
    (DuckyDuck, 15. januar 2021 13:34)

    # Link komentara

  23. Glupost. Omogućite da plaćaju porez. Ja plaćam (ponekad i duplo, SAD uzima svoj deo). Ali, taj posao je i nečiji kavez, drmate mu kavez, a unutra je zver, a ne poreski popišanko ko je 4 države pojeo i traži još. Popišanko radi 5 dana od toga 3,5h dnevno je produktivan. Spram yverskih 7 dana 16 sati dnevno, cele godine. Treba smanjiti parazitske faktore. Hoćete da naplaćujete porez civilizovano, moraćete da pokažete da se promenila poreska uprava, da ste prebili broj zaposlenih na trećinu i da porez obračunava jasan algoritam, a ne da baju knjigovodje, šalteraši i pregovaraju medijski šta treba da radi onaj zatvoreni u kutiji što češlja brojke napola ili lud ili naučen da ga boli ćoše. Zaradjujem sam, direktno, tako bi i da plaćam. Koja verska zajednica, zverska zajednica. Verska možda treba ovima što tresu dupetom. Hoću da se kavezi spajaju, da su čisti, da medj zverima nema upišanaca, vrački, interpretatora, samo mera, algoritam i prepoznavanje svega. Hoću i da advokati izdaju račune za svaku paru koju uzmu i plate porez. Hoću da verska zajednica plaća porez, hoću da poljoprivrednik plati porez, hoću da mi se priznaju troškovi ulaganja a ne da mi se uplata tretira kao plata, neću paušalna bajanja, hoću da se zna šta su nagrade i šta se tu oporezuje, šta je osnova za umanjenje i da se poštuje, kada je preplaćeno da se prizna, a ne da mi pomera i preti inspekcijom. Hoću moderan poreski sistem i mogućnost imunosti na grešku, a ne papsku bezgrešnost verskih vam zajednica.
    (jasno, 15. januar 2021 13:33)

    # Link komentara

  24. Bog mili da te sacuva i gosta koji uporno prica neistinu, a i ove voditeljke sa ovim pitanjima, koja uvek, ne samo oko ove teme, implicira da je sve sto se pobuni u ovoj drzavi placeno od strane Djilasa i direktno radi protiv Vucica, a samim tim i Srbije. Ja sam zgrozen sta se danas sve naziva novinarstvom. Pa zar ne vidite da sami sebi pucate u nogu? Zar ne shvatate da ovim cinite medvedju uslugu svojoj deci koja ce ovde da odrastaju? Zar vam nije zao svoje dece, ako vas za tudju bas briga? Sta vam je cilj da napravite od drzave? Paradu kica, sunda, plasticnh starleta, laznih vesti, tabloida? Bravo, uspeli ste.
    (Nikola, 15. januar 2021 13:29)

    # Link komentara

  25. Pa ne moraju puno toga da izmišljaju. Već postoji Pastafarijanska Crkva. Veruju u Špageti Monstruma, nisam proučio detaljno njihovu dogmu, ali postoji i EU je priznaje, tako da savetujem da se otvori podružnica ove Crkve u Srbiji, frilenseri da se učlane masovno kao Arhišpagetijereji, Špagetomonasi, Makaronokardinali, mogu i Špagetrijarha da ustanove i onda nema poreza kao ni za druge Crkve. Takođe, moći će frilenseri i da u fotografiji za vozačku dozvolu slobodno nose cediljku za ceđenje špageta na glavi. Podržavam akciju, jer Caru ide Carevo, a Bogu Božije, ako su pare Božije, a znamo da nikako nisu, onda ne treba biti poreza Crkvi, drugim rečima - i Crkve bi morale da plaćaju porez i to pogotovo prema njihovim načelima! Frilenseri čak i ako izbegnu porez Srbiji preko Pastafarijanstva su zapravo i dalje nepovlašćeni, jer se njihov honorar ionako oporezuje firmi koja je tražila uslugu.
    (Milan, 15. januar 2021 13:28)

    # Link komentara

  26. Da te svestenik poznaje , ne bi ti naplatio. Ovako, kad vide indijanca koji bane u crkvu- naplate mu tu siću.
    (ime, 15. januar 2021 12:22)

    Па ево га виц дана
    (Курлебало, 15. januar 2021 13:27)

    # Link komentara

  27. Problem je što većina frilensera zarađuje 150-300€, i ako otvore "preduzetničke agencije" i plate sve dažbine državi, ostaće im za po kesicu čipsa dnevno.
    Za frilensere NE VAŽI neoporezivi deo plate.
    (Torrente, 15. januar 2021 12:28

    A možda da nađu posao? To im nije u planovima? Da npr grafički dizajner koji sedi kući i uzima hiljade eura na koje ne plaća porez, ode na infostud pa vidi gde može da se zaposli? Ali što bi se on odrekao svojih par hiljada eura kad može da od države pravi budalu...
    (ankh, 15. januar 2021 13:26)

    # Link komentara

  28. Malo su ti uzeli. U kafani za krstenje bacis 5x vise.
    (ime, 15. januar 2021 12:22)

    Kafana funkcioniše na bazi profita i ne izvlači se od plaćanja poreza. Zidanje kafana i doprinosi radnika koji rade u njima nisu plaćeni iz budžeta kao što je to slučaj sa prikrivenim profitnim organizacijama, tj. crkvama.
    (Nemanja, 15. januar 2021 13:23)

    # Link komentara

  29. Sta bi sa onim pevacima sto masu sa 500 evra za pesmu. Dali oni i sl. njima placaju porez.
    (Zoran, 15. januar 2021 13:01)

    # Link komentara

  30. Frilenser sam, clan sam vise udruzenja, pratim sta se desava i prvi put cujem za ovo.
    (Dragan, 15. januar 2021 12:29)

    # Link komentara

  31. ne razumem sta je problem,
    da ekipa koja sebe naziva 'borcima za pravdu'
    uradi isto, otvori preduzetnicke agencije,
    i prekine ovu bljutavu sapunicu,
    gde mi se obe strane pomalo gade...
    (wer, 15. januar 2021 11:33)

    Problem je što većina frilensera zarađuje 150-300€, i ako otvore "preduzetničke agencije" i plate sve dažbine državi, ostaće im za po kesicu čipsa dnevno.
    Za frilensere NE VAŽI neoporezivi deo plate.
    (Torrente, 15. januar 2021 12:28)

    # Link komentara

  32. Samo u banana zemlji verske zajednice ne plaćaju porez. U Nemačkoj se crkva oporezuje. Ako se izjasniš kao vernik plaćaš porez, a isto tako i crkva plaća porez državi. Samo se kod nas mulja ispod mantije.
    (Nemanja, 15. januar 2021 12:27)

    # Link komentara

  33. (NTT, 15. januar 2021 11:33)

    Malo su ti uzeli. U kafani za krstenje bacis 5x vise.

    Drugo. Da te svestenik poznaje (da si jednom otisao u crkvu, svetio vodicu, pricestio...), ne bi ti naplatio. Ovako, kad vide indijanca koji bane u crkvu- naplate mu tu siću.
    (ime, 15. januar 2021 12:22)

    # Link komentara

  34. "Verska zajednica kojoj pripradam trazila mi 80e prilikom krstenja dece, 100e prilikom smrti majke...
    @NTT"
    Verska zajednica je i meni trazila 100e, ja sam se slozio sa cifrom ali sam trazio racun. Onda smo se nasli na "daj sta das".
    Nemam nikakav problem sa Bogom. Imam sa njegovim advokatima na zemlji..
    (Nele, 15. januar 2021 12:14)

    # Link komentara

  35. @(saki6, 15. januar 2021 11:35)
    pekar,lekar,apotekar... placa porez srbiji jer zaradjuje od gradjana srbije,frilenseri placaju porez drzavi koja im je omogucila da uzmu taj novac,ja ne vidim zasto bi frilenser platio dinar vise srbiji od onoga sto vec placaju.
    (kole, 15. januar 2021 12:09)

    # Link komentara

  36. A Velika Britanija ima porez od 20% za frilensere i to ako ima godisnju zaradu preko 12.500 funti. A ispod 12.50O funti ne placaju porez!!
    A u Nemackoj (ovo sam cuo iz price) ako je zarada ispod mesecnog minimalca ne placa porez! A ovde drzava bi da uzme pola i vise!!?? A ne mogu da shvate da em sto devize ulaze u Srbiju i ostaje, i drzava ima zaradu kroz PDV neko ce renovirati kucu ili stan, skuplje garderobe, namirnice, pa cak osnovati porodicu i sto jos vaznije Srbija bi bila jako zanimljivo trziste za strance...itd svakako ima prostora za sve i vec zivimo u internet eri i treba to dobro iskoristiti. Zasto gradjani Srbije ne bi mogli da budu bogatije drustvo kao Skadinavci ili Holadjani? Zasto drzava to radi?? Zasto demotivise buduce generacije koji mogu biti genijalci pa da osnuju kompanije kao Tesla, Amazon..itd
    (Uktravel, 15. januar 2021 12:07)

    # Link komentara

  37. I trece, apsolutno je najveca glupost da verske zajednice ne placaju porez.
    +++…++
    Ne placaju zato sto ne izdaju fiskalne racune jer njihove usluge su zapravo besplatne a placa se po sistemu "koliko date". Ni svestenik, ni hodza ni rabin nece zameriti ako ti das 500 din a neko ko ima vise ili zeli da da vise da 5000 dinara. Slazem se da je to neobicno ali eto objasnjenja sa ekonomske tacke gledista zasto je to tako.
    Frilenseri su ljudi na trzistu rada kao i svi drugi i moraju da plate porez inace imaju ogromnu prednost pri odredjivanju cene. Ako imas manje rashode mozes da ponudis i konkurentiju cenu i tako neku firmu ostavis bez posla, tj coveka koji placa pun iznos poreza bez hleba. Znaju to frilenseri vrlo dobro.
    (Igor, 15. januar 2021 12:02)

    # Link komentara

  38. Frilenseri su najobičniji džabalebaroši na grbači države.
    (grubijan, 15. januar 2021 11:33)

    Pretpostavljam da je ovo sarkastičan komentar jer su džabalebaroši smešteni po raznim kancelarijama državnih ustanova (raznih zavoda, agencija, zavoda za zapošljvanje i slično), zaposleni su po stranačkoj liniji i doslovno džabalebare na račun onih koji rade i od koji se otima da bi se ovim parazitima podelila nezaslužena plata.
    (l, 15. januar 2021 12:01)

    # Link komentara

  39. Pa kad mogu bradati šibicari i muvatori da glume versku zajednicu što ne bi i frilenseri?
    (Vlada, 15. januar 2021 11:49)

    # Link komentara

  40. Učlanite se u subotare i ne morate ni u vojsku da idete. Lagano nakriviš šešir, kišobran na ruku i šetaš džadom.
    (rebro, 15. januar 2021 11:48)

    # Link komentara

  41. gde da potpišem? Odavno je crkva spremna za reformu i modernizaciju
    (srebroljub, 15. januar 2021 11:48)

    # Link komentara

  42. Imate ove youtubere pa njima naplatite poreze.
    Tu su pare.
    Istresite pare iz praseta.
    Vozaju se auti od 500 000 eura a pirez nista.
    Isto tako i pevacima.
    Gledam pre neki dan ko sta ima.
    Prosto neverovatno,stanovi,vile,dvorci( skoro),auti itd itd.
    A porez nista.
    (Jasta pobro, 15. januar 2021 11:48)

    # Link komentara

  43. Ctrl + S Amin

    Salu na stranu puna podrska Frilenserim-a
    (waskeZ, 15. januar 2021 11:46)

    # Link komentara

  44. Kladim se da bi Isus bio na njihovoj strani.
    (Milun, 15. januar 2021 11:41)

    # Link komentara

  45. C++ ima dva krsta, znači može.
    (Darko, 15. januar 2021 11:40)

    # Link komentara

  46. frilenseri bi da rade ,a da ne plate nista godinama dinar nisu uplatili...oazu javljali su se ,a niko da preda papir da su dobili neki odgovor...razgivir sa sluzbenikom nije isto kao i misljenje na papiru sa potpisom i placenom taksom
    (muamua, 15. januar 2021 11:39)

    # Link komentara

  47. Slazem se da svi treba da plate porez ali ne moze nesto sto nije bilo regulisano sada da se trazi reciprocno. Drugo ove ljude ne stiti zakon o radu, niti je moguce da dobiju neki spor koji se desio u zadnjih 5 godina (nemogucnost porodiljskog i slicno). I trece, apsolutno je najveca glupost da verske zajednice ne placaju porez. Ucitelji, lekari, cistaci, i svi ostali koji rade nesto korisno za drustvo placaju porez a ovi ne.
    (saki6, 15. januar 2021 11:35)

    # Link komentara

  48. Ali ce prvo morati da sklope pakt sa popovima koliki je njihov %
    (Tsunami, 15. januar 2021 11:34)

    # Link komentara

  49. Verska zajednica kojoj pripradam trazila mi 80e prilikom krstenja dece, 100e prilikom smrti majke...
    (NTT, 15. januar 2021 11:33)

    # Link komentara

  50. ajde dosta vise spanske serije,
    izboksujte da vam ne naplate 5 godina retroaktivno,
    sto je cista pljacka i bahatost drzave,
    i naviknite se na to da cete placati porez ubuduce.

    ja ne pljujem frilensere, da se razumemo
    i sam sam jedan od njih,
    ali od 2012 imam preduzetnicku agenciju,
    placam redovan mesecni pausalni porez,
    imam radni staz, zdravstveno,
    i potpuno sam "beo" prema pravnom sistemu.

    to je 100 puta bolja opcija nego
    primanje deviznih sredstava "na crno",
    ili placanje 50% od zarade, da bi bio "beo"

    ne razumem sta je problem,
    da ekipa koja sebe naziva 'borcima za pravdu'
    uradi isto, otvori preduzetnicke agencije,
    i prekine ovu bljutavu sapunicu,
    gde mi se obe strane pomalo gade...
    (wer, 15. januar 2021 11:33)

    # Link komentara

  51. Frilenseri su najobičniji džabalebaroši na grbači države.
    (grubijan, 15. januar 2021 11:33)

    # Link komentara

  52. Je suis freelancer!
    (ponovo cenzurisani gruzanin, 15. januar 2021 11:33)

    # Link komentara

  53. I onda za 2 godine kada svima sve presedne.
    -RTS: "Potrebno je zaustaviti odliv mozgova..."


    Nikada ne bih rekao. Odakle to?
    (Ocekivano, 15. januar 2021 11:31)

    # Link komentara

  54. Kakvi bednici
    (Spale, 15. januar 2021 11:27)

    # Link komentara

  55. Izgleda da je bolje osnovati firmu u Estoniji ili u Makedoniji i plaćati drugima porez nego rođenoj zemlji. Vreme je da svi postanemo patriote ko Novak Djokovic.
    Pozz
    (lol, 15. januar 2021 11:21)

    # Link komentara

  56. Neka sila bude sa vama! Ako osnujete red Džedaja, računajte na moj potpis.
    (Aleks, 15. januar 2021 11:14)

    # Link komentara

  57. Sektasi
    (prosecni srbenda, 15. januar 2021 11:11)

    # Link komentara

  58. Dnevna doza bacanja blata na freelancere, da ljudi koji ne znaju nista o tome pomisle da su freelanceri losi. Licno, nisam freelancer iako sam planirao to.. Imate moju podršku, dosta je bilo spina oko toga kao da vi necete da placate porez. A zapravo zelite al ne onako kako drzava trazi, sto je po meni fer. Drzava hoce da vas odere i imate prava da se suprostavite tome. Zelim vam da uspete sa vasim zahtevima. IT pozdrav
    (cirkus, 15. januar 2021 11:09)

    # Link komentara

  59. Sad će i pravoslavna crkva da im traži deo kolača...
    (...kroz gusto granje, 15. januar 2021 11:08)

    # Link komentara