- Komentari -
  1. Sve je ovo laz.Ovo je ranije isplanirani scenario.Pre oko sest meseci na vratima su mi bili radnici MTS-a nudeci mi da se prikljucim na njihovu opticku mrezu.Na moj odgovor da ne zelim jer u ponudi nemaju Sport klub kanale,rekli su mi"I vama ce ih uskoro ukinuti".Mislio sam da to nije istima,ali upravo su me demantovali.Ne kupuje Telekom slucajno manje operatere,sve je to deo plana za kontrolu medija.
    (Tomislav, 24. januar 2020 17:39)

    # Link komentara

  2. Prave razloge izbacivanja programa Sport kluba iz seme Kopernikusa, sada Super nova, mi obicni korisnici neznamo i nikada necemo znati jer svako pise sta njemu odgovara. To moze samo kod nas da se desava, da li je neko uopste nadlezan za ovaj slucaj. a nama ostaje da se setamo od jednog do drugog operatera i potpisujemo ugovore na 24 meseca za "macku u dzaku"
    (dragoman, 24. januar 2020 09:00)

    # Link komentara

  3. U Rep.Srpskoj imam Mtelov net+iptv, 100/50 protok, 210 kanala, sve arene, sve sk ove, 27€.
    Prezadivoljan.
    (MD, 24. januar 2020 08:59)

    # Link komentara

  4. Da li neko možda zna koji su sve kanali obuhvaćeni ovim problemom ja imam KDS u Subotici i kad se sve ovo izdesavalo ugaseno mi je oko 20 kanala možda i više i zamenjeno nekim drugim, primetio sam da nema vise ni Discovery, eurosport... a i od Arene je ostao samo 1
    (?, 24. januar 2020 07:25)

    # Link komentara

  5. Mi smo prakticno sa Euneta presli na SBB. Jos pamtim one redove za placanje racuna. Telekom je bio totalno van igre, unistavali ga za prodaju. Da, tako je to bilo. A sada pisemo o nelojalnoj konkurenciji.
    (malo podataka, 23. januar 2020 23:28)

    # Link komentara

  6. (Hahahahahaha, 23. januar 2020

    Tacno,tako bi trebalo,ali telekom je kupio sve te male distributere i ne dozvoljava im da potpisu ugovore sa UM,nece ni oni,traze da se potpise sa supernovom,koja ne postoji.A UM nije glupa,imaju ozbiljne pravnike.
    Informisi se malo iz ozbiljnih izvora,nemoj samo da citas kurir,alo i informer.
    (mix, 23. januar 2020 23:25)

    # Link komentara

  7. @U zapadnim zemljama je situacija još i gora, pretplate su barem u Austriji oko 180e godišnje, kvalitet programa je upitan, RTS ima bolji sportski, zabavni i filmski program, ali ljudi su u globalu zadovoljni životom, plate SKY ili DAZN i gledaju ono što ih zanima.
    (Nikola, 23. januar 2020 18:48)

    Strašna vam je gastarbajterska situacija u Austriji.
    Ovde na tv i internet daš bar 400e godišnje. O primanjima da ne trošim reči. Niko se ne žali na cene, svi gledaju da imaju što više kanala koji ih interesuju. Ovi sa premium paketima i 500e godišnje.
    (prva liga komentator, 23. januar 2020 21:18)

    Covek je pricao o pretplati za nacionalnu televiziju, ne za kablovsku i internet.
    (plot, 23. januar 2020 23:21)

    # Link komentara

  8. ljudi ajde da se ne zavaravamo, svima je jasno da je cilj ukidanje neposlušnih medija.
    (oxa, 23. januar 2020 23:20)

    # Link komentara

  9. Ne žalim se ja da je meni loše, jer televiziju uošte ne gledam, samo kažem da uvek može skuplje i gore.
    (Nikola, 23. januar 2020 23:18)

    # Link komentara

  10. SUPERNOVA nije pravni predstavnik , SUPERNOVA je brend samo jedno ime koje nema nikakvu pravnu nadleznost , SUPERNOVA nije registrovano preduzece ili preduzetnik. I United Media ne moze sa SUPERNOVOM da bila sta potpisuje , a sa svojim uslovima United Media samo vraca drzavi ili ti SUPERNOVI na blokiranju koje drzava uvodi United Mediji da se siri ili uvodi infrastrukuru tamo gde su trazeni. A United Media je verovatno pod pritiskom jer ne podmicuje politicare , i politicari zato vrse pritisak na njih jer ne dobijaju svoj REKET ili ti novac.
    (Mick, 23. januar 2020 19:58

    Veze ti nemas sa zivotom . Sa supernovom se i ne potpisuje ugovor nego sa svakom firmom ponaosob ( radijus vektor, kopernikus....). United media je u vlasništvu politicara , a ne pod njenim pritiskom. Meni se cini da ti kao da zivis na marsu. Toliko si obavesten .
    (Hahahahahaha, 23. januar 2020 22:40)


    U kakvom crnom vlasnistvu politicara? Ne lupaj gluposti. Vlasnik je britanski investicioni fond BC partners, do skoro je bio vlasnik americki fond KKR.
    (pupin, 23. januar 2020 23:16)

    # Link komentara

  11. Zasto niko ne postavi pravo pitanje - zasto je SBB formirao Nova Sport? Zamislite sada trampu izmedju operatera - SBB daje recimo SK, Telekom daje Arenu. Onda SBB najbolje sportske dogadjaje prebaci na Novu Sport (Premijer ligu, Djokovica i recimo Primeru(mislim na najzanimljivije utakmice)), a ostalo kao satro Telekom prenosi na SK koje je zakupio od SBB, a daju sve Arene zauzvrat. Da li je to toliko nezamisliv scenario da ih SBB zavrne na taj nacin? Gledajte npr Superbowl koji je za 10ak Dana - ako bude na Nova Sport - eto vam resenja puzle.
    (Dezurni trol opozicije, 23. januar 2020 23:14)

    # Link komentara

  12. ovo je ocekivano!!! cim je pocela prica da ce telekom kupiti kopernikus znao sam sta ce se desiti!! Sad iz besa dodje mi da raskinem ugovor sa kopernikusom ili ti supernovom.. ostacicu jos par dana pa cu videti
    (boan, 23. januar 2020 23:07)

    # Link komentara

  13. SUPERNOVA nije pravni predstavnik , SUPERNOVA je brend samo jedno ime koje nema nikakvu pravnu nadleznost , SUPERNOVA nije registrovano preduzece ili preduzetnik. I United Media ne moze sa SUPERNOVOM da bila sta potpisuje , a sa svojim uslovima United Media samo vraca drzavi ili ti SUPERNOVI na blokiranju koje drzava uvodi United Mediji da se siri ili uvodi infrastrukuru tamo gde su trazeni. A United Media je verovatno pod pritiskom jer ne podmicuje politicare , i politicari zato vrse pritisak na njih jer ne dobijaju svoj REKET ili ti novac.
    (Mick, 23. januar 2020 19:58

    Veze ti nemas sa zivotom . Sa supernovom se i ne potpisuje ugovor nego sa svakom firmom ponaosob ( radijus vektor, kopernikus....). United media je u vlasništvu politicara , a ne pod njenim pritiskom. Meni se cini da ti kao da zivis na marsu. Toliko si obavesten .
    (Hahahahahaha, 23. januar 2020 22:40)

    # Link komentara

  14. Imam sbb. Nikad negledam N1.
    Samo sport klub zato sam i uzeo zbog tenisa i komentatora.
    Problem mi je jer nemam arenu.
    Kao i 90% ljudi koji imaju sbb nije im N1 najbitnije.
    Ali ovako da se prepucavaju mi je idiotski. Baš me briga za obe umesto lepo da se dogovore i da nas oderu oni se svađaju 🤣😂
    (Dusan Savic, 23. januar 2020 22:00)

    # Link komentara

  15. Dok citam komentare shvatam zasto je ova zemlja propala...
    (Shigman, 23. januar 2020 21:34)

    # Link komentara

  16. Ovde mnogi zaboravljaju kakav je polozaj SBB-a bio ranije, za vreme vladavine sadasnje opozicije. Svaki objekat koji je bio gradjen bio je gradjen pod uslovom da SBB ima kablovsku u njemu. Ja sam kupio stan u takvom objektu i uz tesku muku sam uspeo da se prebacim na MTS. Sto se tice SK i Arene, neka svako bira sta zeli, ja imam i jedno i drugo, to i placam. Mada sam siguran, ako Srbija ne bude imala predstavnike u Evroligi i Evrokupu u kosarci, otkazacu Eon.
    (malo podataka, 23. januar 2020 21:32)

    # Link komentara

  17. Од кад имам кабловску то је био Вектор.Да бих гледао спорт доплатио сам Арену,после се појавио и СК.Кад сам обновио уговор пакет је био скупљи и добио сам Арену гратис такав је био уговор.Прошле године Телеком као државни провајдер присиљава Вектор да их ови купе.Пошто ми је истекао уговор склапам нови и тражим пакет као дотадашњи нормално опет је скупљи Све пар плус.И они после два месеца укидају оно што је и био услов да продужим са њима односно са фантомом Суперновом.Све им је Векторово и пиб и либ.Тако да чекам још неки дан и довиђења па макар немао ништа.Боље да купим 30евра него да дајем преварантима.
    (маки, 23. januar 2020 21:24)

    # Link komentara

  18. Više sam nego ubeđen, da se ovde ne radi (ili je to sasvim sporedno) o nekoj brizi za gledaoce i ponudi ka njima...
    Sportski kanali, kao Arena-Sport (od 1 pa do beskraja), Sport-Klub (od 1 pa do beskraja), VEOMA su bitni za nesmetano funkcionisanje kladionica!
    Ovi kanali, kroz svoj sadržaj, omogućavaju implementaciju svih mogućih vidova klađenja, na sve i svašta...
    Sportski "komentatori" koji prate prenose sportskih događaja, beskrajno se mnogo bave statistikom svih vrsta, a minimalno su posvećeni onome što se u stvarnosti dešava (na terenu).
    To otvara dodatni prostor za kojekakve opklade i nadmudrivanja, onih koji su patološki zavisni od takvog "sporta".
    Sve je to povezano sa parama (u povećim količinama), pa nije svejedno ko će imati monopol i u kojem obimu, nad ovom vrstom sticanja zarade...
    Verovatno postoje i krugovi, kojima reket nije stran, pa u "priči" imamo sve više "igrača", koji lagodno žive (bez obzira na interese i potrebe gledalaca kojekakvih distributera TV kanala).
    Zato se i vodi toliko žestoka borba, za "preuzimanje" ovog-ili-onog davaoca usluge kablovskog operatera, jer se tako vrši koncentracija moći i uticaja u toj sferi, i po tom osnovu ubira odgovarajući "profit"...
    Zna se ko i na koji način to može da postigne u Srbiji, a dešavanja su samo potvrda da je to zaista tako.
    (Fekalikus Serbikus, 23. januar 2020 21:19)

    # Link komentara

  19. @U zapadnim zemljama je situacija još i gora, pretplate su barem u Austriji oko 180e godišnje, kvalitet programa je upitan, RTS ima bolji sportski, zabavni i filmski program, ali ljudi su u globalu zadovoljni životom, plate SKY ili DAZN i gledaju ono što ih zanima.
    (Nikola, 23. januar 2020 18:48)

    Strašna vam je gastarbajterska situacija u Austriji.
    Ovde na tv i internet daš bar 400e godišnje. O primanjima da ne trošim reči. Niko se ne žali na cene, svi gledaju da imaju što više kanala koji ih interesuju. Ovi sa premium paketima i 500e godišnje.
    (prva liga komentator, 23. januar 2020 21:18)

    # Link komentara

  20. Najiskrenije ću napisati ovaj komentar. Meni su samo važni kanali Sport klub koje smo imali i dosad na Supernovi (nekadašnji Kopernikus). Spekulisalo se da će čim Telekom otkupi Kopernikus nama biti isključeni kanali Sport kluba, što se naravno i desilo. N1 sam u životu gledao ukupno 5 min, pa mi nešto baš i ne nedostaje, ali svakako bih voleo kanal kao što je Nova Sport. Preskupa je ponuda SBB za 10 kanala 800 kinti preko EON-a, najbolje bi bilo naći rešenje i vratiti SKN kanale na Supernovu pa makar i kao doplatu. Isto tako bi i Telekom trebao dati kanale Arene sport i mislim da bi onda svi korisnici bili zadovoljni, ako to uopšte i jeste cilj, a ne samo mlaćenje love preko grbače napaćenog naroda.
    (Vratite Kopernikus, 23. januar 2020 20:14)

    # Link komentara

  21. SUPERNOVA nije pravni predstavnik , SUPERNOVA je brend samo jedno ime koje nema nikakvu pravnu nadleznost , SUPERNOVA nije registrovano preduzece ili preduzetnik. I United Media ne moze sa SUPERNOVOM da bila sta potpisuje , a sa svojim uslovima United Media samo vraca drzavi ili ti SUPERNOVI na blokiranju koje drzava uvodi United Mediji da se siri ili uvodi infrastrukuru tamo gde su trazeni. A United Media je verovatno pod pritiskom jer ne podmicuje politicare , i politicari zato vrse pritisak na njih jer ne dobijaju svoj REKET ili ti novac.
    (Mick, 23. januar 2020 19:58)

    # Link komentara

  22. Док је ИКОМ постојао, имао сам и Арену и СК. Арена из чиста мира дигла у небо цену емитовања и сви кабловски оператери остали без њих. И онда СК дигне квалитет својих преноса толико да ти онда уопште није жао што не гледаш више Лигу шампиона. Тако да што се мене тиче, мене Арена не занима ни мало, а самим тим да ли ће Супернова пропасти или не. Сви који на мућку желе да се обогате заслужују овакав третман као они.
    (Живчани_неки_лик, 23. januar 2020 19:56)

    # Link komentara

  23. Konačno da čujemo i drugu stranu. Inače, ne razumem zbog čega se Telekom krije iza Supernove.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uvekljubazan, 23. januar 2020 17:01)

    Krije se da bi drzava pokazala zapadu da imamo veliko i konkuretno trziste na podrucju kablovskih televizije i interneta. Dovoljno je pogledati listu operatera na sajtu RATEL-a, ima ih 20ak. Medjutim, kad se malo zagrebe, dodje se do istine da su 18 operatera u vlasnistvu preostala dva, SBB-a i Telekoma. Drzava nacionalizuje operatere, a amerikanci pokusavaju (nedovoljno dobro) da pariraju. Da SBB nije kupljen od strane amerikanaca (iz politickih razloga), verovatno bi Telekom kupio i SBB. Povampireni komunizam.
    (Bgd, 23. januar 2020 19:34)

    # Link komentara

  24. @ Dragan Popovic

    Pa bas i nisi u pravu sto se tice KDS. Istina je da je on Postin ali to samo znaci da je isto drzavni kao i Telekom. Sve sto im naredi Telekom, Posta net mora da odradi jer je i Telekom drzavni.
    (hahahha, 23. januar 2020 18:55)

    # Link komentara

  25. @borivoje surdilovic
    U zapadnim zemljama je situacija još i gora, pretplate su barem u Austriji oko 180e godišnje, kvalitet programa je upitan, RTS ima bolji sportski, zabavni i filmski program, ali ljudi su u globalu zadovoljni životom, plate SKY ili DAZN i gledaju ono što ih zanima.
    (Nikola, 23. januar 2020 18:48)

    # Link komentara

  26. (Ajd zdravo omladino, Lozicanin, 23. januar 2020

    Fantastičan komentar. Savršena istina.
    Svaka čast prijatelju, u ime svih onih koji ne žele da slepo veruju nikome, i koji neslaganje sa režimom ne vide kao automatsku podršku antirspkom prozapadnom pristupu.

    Što neko rece: Srbi kad hoće da budu objektivni, oni pređu na stranu neprijatelja.
    (PetarP, 23. januar 2020 18:20)

    # Link komentara

  27. Ja ne znam zašto svi pišu kako je ljudi u ogromnom procentu raskidaju ugovore i prelaze kod drugih operatera kada to nije moguće na lak način, a mislim da nije ni tačno.
    Ja sam uzeo kao kablovskog operatera Kopernikus ne zato što sam hteo nego zato što sam jedino kod njih i mogao zato što su oni postavljali instalacije u mojoj zgradi. Dakle, nisam ni imao izbora.
    Sad i ako bi hteo da otkažem ugovor sa njima ja ne mogu da odaberem drugog operatera a to je SBB jer oni prosto tu nemaju infrastrukturu. Moguće je jedino preći na njihov adsl i iptv a to je krš.
    Tako da nemojte da pričate kako vi ovo ili ono jer je uglavnom u pitanju "nije se desilo". Krivo mi je zato što više nemam sport klub, ali ću verovatno uplatiti njihov eon preko aplikacije koju imam u tv-u. I to je to.
    (Srđan, 23. januar 2020 18:17)

    # Link komentara

  28. a za to vreme....drzava uzima 200 ili tu negde din za pretplatu.....aj sad neko ko zivi u eu neka se javi ovde da nam kaze ima li to negde preko ili samo nas sisaju....ziveli.
    (borivoje surdilovic, 23. januar 2020 18:09)

    # Link komentara

  29. Nek daju n1 nacionalnu frekvenciju onda ce morati svi operateri da je prikazuju.
    (Realno, 23. januar 2020 17:56)

    # Link komentara

  30. ko babe preko tarabu. a mi ispastamo. bravo
    (bojan, 23. januar 2020 17:39)

    # Link komentara

  31. (Subotičanin, 23. januar 2020 16:52)

    Телеком и КДС немају везе једни са другим. КДС је Поштин. Није Телекомов.
    (Драган Поповић, 23. januar 2020 17:32)

    # Link komentara

  32. (uvekljubazan, 23. januar 2020 17:01)

    M:SAT TV, Supernova, OpenTV. Иста компанија са 3 бренда. Један се односи на Сателитску TV, други на кабловску ТВ а трежи на IPTV. Као TotalTV, D3 и EON код СББ-а. Не видим да се ни код једних ни код других неко крије.
    (Објашњење, 23. januar 2020 17:29)

    # Link komentara

  33. Dobro je , taman sam mislio da proci ce dan bez supernove i j.grupe i vesti , ko je kriv ;)
    (kladzom do bola, 23. januar 2020 17:25)

    # Link komentara

  34. trebalo bi i telekom da dozvoli sbb-u emitovanje arene sport pa onda neka i oni dobiju sk. dosta vise monopola mi koji imamo sk nemamo arenu ili obratno.
    (misa, 23. januar 2020 17:17)

    # Link komentara

  35. Ne razumem zasto pojedni stalno prave od n1 televizije ( i njihove internet stranice) nesto sto ona to nikako nije,jel ako je pink objektivan prema njegovom vlasniku onda je i n1 prema svome ,razlika je samo u doziranoj suptilnosti u odnosu na sirovi pink...
    (Ajd zdravo omladino, Lozicanin, 23. januar 2020 17:16)

    # Link komentara

  36. Ima li neko iskustva sa amazon stick-om?Koja brzina interneta je dovoljna da bi se strimovalo bez lagova?
    (Aleksandar, 23. januar 2020 17:14)

    # Link komentara

  37. Konačno da čujemo i drugu stranu. Inače, ne razumem zbog čega se Telekom krije iza Supernove.
    (uvekljubazan, 23. januar 2020 17:01)

    # Link komentara

  38. Ovo kao dva twitterasa. Da moja bude zadnja. Tramp moze da vam zavidi koliko ste agilni da sto pre odgovorite onom drugom.
    (Anica, 23. januar 2020 16:53)

    # Link komentara

  39. Kod nas se KDS masovno odjavljuje. Ovde se vrlo lako prelazi na SBB ali mi je žao ljudi koji to nisu u mogućnosti. Strašno.
    (Subotičanin, 23. januar 2020 16:52)

    # Link komentara

  40. Bolje im je da prekinu da ista izjavljuju, posto su provaljeni. Svi sa kojima sam pricao krecu u postupak otkazivanja usluge i prelazak na nekog drugog. I dobro su upoznati sta se radi, jer ne zele da slusaju rezimsku televiziju, a posebno sto su svi presli na N1 i Nova S.
    (NoName, 23. januar 2020 16:48)

    # Link komentara