- Komentari -
  1. Sasvim korektno po meni.
    (kosta, 17. oktobar 2019 14:12)

    # Link komentara

  2. nešto se ne sećam da su ovo bili razlozi za početak štrajka!
    (Mile car, 17. oktobar 2019 14:14)

    # Link komentara

  3. a eko subvencije???
    (Zappex, 17. oktobar 2019 14:15)

    # Link komentara

  4. Cek sad, ne razumem. Je l protest bio zbog Car Go - a ili zbog subvencija?
    (Okram, 17. oktobar 2019 14:16)

    # Link komentara

  5. Šta će njima subvencije? Zašto su oni sad tako važni?
    (Kladovo, 17. oktobar 2019 14:17)

    # Link komentara

  6. Zemlja cuda i cudesa...
    (Beli, 17. oktobar 2019 14:18)

    # Link komentara

  7. Ja sam mislio da su pregovori oko krsenja zakona Car Go. Tako rekose kad su ih intervjuisali na strajku.
    (Pera Magic Mitic, 17. oktobar 2019 14:20)

    # Link komentara

  8. Niko - slovima i brojem - niko nema ovolike ustupke u ovoj državi a taksi prevoz nije privredna grana koja čini bilo šta domaćoj privredi ili izvozu. Sramota!
    (Programerka, 17. oktobar 2019 14:28)

    # Link komentara

  9. Dajte i meni jedan automobil . Imaće i bele točkove , tj, gume . I bela sedišta i .... sve u toj boji ...
    (Rio, 17. oktobar 2019 14:31)

    # Link komentara

  10. Glupost, pre svega zasto bela boja, zasto se ne izabere neka zvanicna boja grada po kojoj bi taksi bio prepoznat kao svuda po svetu.

    Drugo, zasto razlicita vozila, trebaju da budu isti modeli i da imaju iste oznake. Drugo, drzava tj. lokalna samouprava treba da obezbedi vozila i rentira taksistima i onda lako moze da ih oduzme kad taksista zabrlja.
    (Igor, 17. oktobar 2019 14:31)

    # Link komentara

  11. Pa koja su to nova vozila od 15-17000 evra??? Svašta....
    (Marko, 17. oktobar 2019 14:36)

    # Link komentara

  12. Kako ne shvatate, taksisti su toliko siromašni da moraju dobiti subvenciju, kakav seljak što crnči na njivi i rudar... Taksista je najugroženiji sloj u državu. Tako je državo, ne trebaju nam bolnice, trebaju nam taksisti!
    (MARKONI, 17. oktobar 2019 14:40)

    # Link komentara

  13. 2 din subvencije , i to im je mnogo.
    (sasa, 17. oktobar 2019 14:41)

    # Link komentara

  14. Koliko znam razlog za proteste je bio potpuno nešto drugo.
    (Banderaš, 17. oktobar 2019 14:42)

    # Link komentara

  15. Glupost, pre svega zasto bela boja, zasto se ne izabere neka zvanicna boja grada po kojoj bi taksi bio prepoznat kao svuda po svetu.

    Drugo, zasto razlicita vozila, trebaju da budu isti modeli i da imaju iste oznake. Drugo, drzava tj. lokalna samouprava treba da obezbedi vozila i rentira taksistima i onda lako moze da ih oduzme kad taksista zabrlja.
    (Igor, 17. oktobar 2019 14:31)

    Druže, ime grada je bukvalno Beograd. Beo-grad.
    (kalendar, 17. oktobar 2019 14:43)

    # Link komentara

  16. Umesto da im pošalje izvršitelje da im plene kola ili nepokretnosti zbog neplaćenih poreza država ih još i časti.
    (3210, 17. oktobar 2019 14:52)

    # Link komentara

  17. Blokiraju ulice - oduzimaju nam vreme i novac.
    Ogromne cene taksi usluga - oduzimaju nam novac.
    Ne plaćaju porez - oduzimaju nam novac.
    Traže da se ukine konkurencija koja je jeftinija - oduzimaju nam novac.

    Za kaznu, dobiće subvencije od, pogađate, našeg novca.
    (miša, 17. oktobar 2019 15:03)

    # Link komentara

  18. pa jeste... iz ranijih komentara sam saznao da su taksisti egzistencijalno ugroženi jer su im primanja 1.000-2.000 eur mesečno, jeste potrebne su im i subvencije za nova vozila, pozdravljam.
    (aleluja, 17. oktobar 2019 15:05)

    # Link komentara

  19. a sto da biraju model? eno fiat u kragujevcu jedva da radi, aj opet da ga poguramo sa 15ak hiljada komada porudzine... srbijo medju sljivama...
    (Sreten Zujkic, 17. oktobar 2019 15:08)

    # Link komentara

  20. Da li je neki taksista dao nekom fiskalni racun.. Da li neko zna, nekog kome je taksista dao fiskalni racun.. A jel neko zna nekog, kome je nekad, neki taksista dao fiskalni racun..
    (taksisti=popovi, 17. oktobar 2019 15:14)

    # Link komentara

  21. Ako bih resio da otvorim nesto privatno, da li bih i ja dobio poprilicne subvencije ?
    (ime, 17. oktobar 2019 15:15)

    # Link komentara

  22. Drzava ce povlascenoj kategoriji prevoznika (ogranicen broj taksi dozvola u Bg) sada davati i subvencije zato sto su blokirali grad zbog pojave konkurencije?
    Bravo za resenje!
    (Gazda Dojkan, 17. oktobar 2019 15:17)

    # Link komentara

  23. A da li će se u Beogradu ukinuti ograničnje o maksimalnom broju taksista u Beogradu? I da li će cenu taksi usluge formirati sami pružaoci usluge ili grad? Tj. da li će se postaviti tržišni uslovi?
    (Peđa_bg, 17. oktobar 2019 15:20)

    # Link komentara

  24. Pravo da vam napisem,to sto se tice 1 boje za taxi je odavno trebalo uraditi,slazem se i sa subvencijama onima koji nemaju dug i stvarno su taxisti.
    Ovo sada sa polepljenim nenormalnim folijama u svim bojama je ruzno i ne prilici metropoli a Bgd jeste metropola.
    U DE taxisti imaju drap boju,u GR imaju bordo,i to je normalno sto rezim zahteva od taxista.
    Taxisti u Bgd izuzetno zaradjuju,nvrjm da ce ikom da bude problem to sto odavno postoji svuda u svetu a i bice odmah lepse i urednije.
    Podrzavam i CarGo naravno jer su oni bolji i uredniji i vozila su im ok.
    (C i n i k, 17. oktobar 2019 15:24)

    # Link komentara

  25. Pa cekaj, zar problem nije bio poslovanje CarGoa?
    Otkud sad subvencije, krediti, placanje duga drzavi?
    Svakako, CarGo ce uvek kod mene imati prednost.
    (frank_castle, 17. oktobar 2019 15:29)

    # Link komentara

  26. To samo za taksiste u BG?
    (nmnm, 17. oktobar 2019 15:34)

    # Link komentara

  27. Ne razmem zasto ih svi napadaju, ljudi su ucili cak vise od mesec dana auto skolu ! Nije lako nauciti obrtati volan kad moze i levo i desno, nije lako nauciti pedale kad ih ima cak tri, a pet brzina i da ne pominjem.
    (Najbolji od nas!, 17. oktobar 2019 15:43)

    # Link komentara

  28. Neverovatno … na osnovu čega su taksisti zaštićena kasta u ovoj državi i šta je osnov za njihov privilegovan status ?! Šta oni proizvode i šta je njihov esencijalan doprinos ekonomiji ove zemlje da bi bili tretirani kao zaštićeni beli medvedi ? Nisu li budžetska sredstva neuporedivo potrebnija za subvencije ratarima, malim preduzetnicima za startap, pronalazačima, mladim talentima, za povećanje nataliteta, za zapošljavanje, bolju zdravstvenu i socijalnu zaštitu, obrazovanje, puteve, kulturu itd. itd. - ima barem hiljadu tačaka koje bi morale biti prioritet pre taksista ! Ovako, ispada da su njihov siledžijski pritisak i njihov beskrupuloyni lobi jači i važniji od bilo čega drugog što je zaista od važnosti za ekonomiju, prosperitet i socijalni mir u ovoj državi. Sramna, beskrajno sramna odluka. Ako je i od korumpiranih i bestidnih srpskih političara, mnogo je !
    (disgustado, 17. oktobar 2019 15:51)

    # Link komentara

  29. pomoc taksistima?! ovim potezom je vucic izgubio beograd, zivi bili pa videli
    (bo, 17. oktobar 2019 15:51)

    # Link komentara

  30. Ne znam,prosto ne znam šta bih napisao. Taksisti koji mesečno zarađuju tolike pare,o kojim 80% naroda može samo da sanja,dobijaju subvencije od države od nekoliko hiljada evra?!?! A subvencije za besplatne knjige u školama-e to ne može.Ako neko nije finansijski ugrožen,onda su to taksisti. Ova država je kao iz Alana Forda. Otimaj siromašnima,da bi dao bogatima.
    (dejan, 17. oktobar 2019 15:51)

    # Link komentara

  31. Cek sad, ne razumem. Je l protest bio zbog Car Go - a ili zbog subvencija?
    (Okram, 17. oktobar 2019 14:16)

    Sta ne razumes? 17000 taksista puta 3 sigurna glasa je 51000 sigurnih glasova.
    (Vu-Li-Na i tetku iza resetku, 17. oktobar 2019 15:56)

    # Link komentara

  32. Samo u Beogradu!!!
    Ako, tako nam i treba
    (PROFESOR, 17. oktobar 2019 16:01)

    # Link komentara

  33. A da li će se u Beogradu ukinuti ograničnje o maksimalnom broju taksista u Beogradu? I da li će cenu taksi usluge formirati sami pružaoci usluge ili grad? Tj. da li će se postaviti tržišni uslovi?
    (Peđa_bg, 17. oktobar 2019 15:20)

    Cenu formira grad Beograd
    (ja, 17. oktobar 2019 16:03)

    # Link komentara

  34. Uskoro će izbori, sedite kod kuće i vičite isti su svi ...
    (Srbin, 17. oktobar 2019 16:04)

    # Link komentara

  35. Druže, ime grada je bukvalno Beograd. Beo-grad
    ,...…..

    To tvoje odbojno druže..nije uopšte čudno zašto ne shvataš koliko je bolnička bela boja u Beogradu, povezana sa neinventivnošću, zaostalošću,bedom i čemerom. I to tvoje mirenje s tim..ne shvataš čoveče.


    Ovde nema nade.

    Što se tiče taksista i poklanjanja narodnih para, no comment.
    (Titoizam je uništio kreativnost nacije, 17. oktobar 2019 16:05)

    # Link komentara

  36. А ја не могу да добијем субвенцију од државе да оживим имање на селу...
    (Живчани_неки_лик, 17. oktobar 2019 16:24)

    # Link komentara

  37. Vazi za celu srbiju. Car go je vec dobio bele skode . Kako ....kad nisu registrovani taxisti? Ovo sad samo peru ljagu sa sebe. Treba samo videti ko je bio dobavljac tih skoda za car go. Sa ovim se samo peru jer su provaljeni
    (Plesac, 17. oktobar 2019 16:25)

    # Link komentara

  38. Ovaj narod zaslužuje vlast za koju je glasao kao kaznu!
    (Josarian, 17. oktobar 2019 16:26)

    # Link komentara

  39. Odakle Malom pravo da državnim parama subvencioniše beogradske taksiste? Neka to radi grad ili neka subvencioniše sve taksiste u Srbiji. Ne slažem se da ja kao novosadjanin preko poreza subvencionišem beogradske gulikože sa novim automobilima.
    SRAMOTA!!!
    (NS, 17. oktobar 2019 16:28)

    # Link komentara

  40. Može i meni neka subvencija za auto? ?
    (antonije, 17. oktobar 2019 16:29)

    # Link komentara

  41. Živim u Vojvodini i ne zanima me problematika javnog prevoza u Beogradu. Zbog čega država subvencioniše beogradske taksiste novcem koji meni uzima porezima?
    (Vojvođanin, 17. oktobar 2019 16:32)

    # Link komentara

  42. zali boze nasta moj porez ide, dodje mi da trazim od poslodavca da me prebaci na crno...
    (sibke, 17. oktobar 2019 16:32)

    # Link komentara

  43. Cek sad, ne razumem. Je l protest bio zbog Car Go - a ili zbog subvencija?
    (Okram, 17. oktobar 2019 14:16)

    Po sistemu daj sta das.
    (ikac klisa, 17. oktobar 2019 16:33)

    # Link komentara

  44. Ja ne mogu da verujem da je narod toliko slep i da se tako lako spinuje i manipuliše. Kakva pomoć taksistima ? Oni štrajkovali protiv CarGo-a, a cargo nastavlja da radi nesmetano i uskoro će uništiti i ugasiti taksi udruženja i taksiste kao privatnike.Samo ko je lud može da uzme subvenciju za nov auto jer neće imati koga da voze u tim istim kolima.
    (Marko, 17. oktobar 2019 16:35)

    # Link komentara

  45. Ime , dobio bi , raspitaj se u zavodu za zaposljavanje , od delatnosti zavisi visina iznosa , do sada su i kurta i murta dobijali i to ogromne iznose , samo mi taxisti nismo dobili nikad nista , osim silnih nameta , skuplje registracije itd ., sumnjam da cemo i sada dobiti
    (objavite, 17. oktobar 2019 16:37)

    # Link komentara

  46. Danima su blokirali kretanje naroda, a sada će taj isti narod da im plati nabavku novih auta.Tako nam i treba.

    Kao da nema urgentnijih stvari u ovoj državi...
    (Killa, 17. oktobar 2019 16:39)

    # Link komentara

  47. Bela boja. Imalo bi smisla da su svi beli. Ovako deluje da neko ima zalihe belih automobila tipa Škoda :)
    (Mika, 17. oktobar 2019 16:40)

    # Link komentara

  48. Niš je protiv toga da cela država sponzoriše beogradske taksiste.
    (Mile, 17. oktobar 2019 16:51)

    # Link komentara

  49. Ja ne mogu da verujem da je narod toliko slep i da se tako lako spinuje i manipuliše. Kakva pomoć taksistima ? Oni štrajkovali protiv CarGo-a, a cargo nastavlja da radi nesmetano i uskoro će uništiti i ugasiti taksi udruženja i taksiste kao privatnike.Samo ko je lud može da uzme subvenciju za nov auto jer neće imati koga da voze u tim istim kolima.
    (Marko, 17. oktobar 2019 16:35)
    Taksi sluzba kakva je danas i treba da izumre.Cene su previsoke,bahatost vecine vozaca je uzasna,kontrola nikakva i krajnje je vreme da se to promeni.
    Da li ce to biti CarGo ili nesto slicno,nebitno je,jer mene kao korisnika zanima samo nivo usluge i cena i uvek cu izabrati bolje i jeftinije i posebno me nije briga za bahate taksite,koji traze neka prava ,kao da su beli medvedi,iako ih ima previse.
    (Pobesneo Maks, 17. oktobar 2019 16:59)

    # Link komentara

  50. @Srbin
    Ali zaista su svi isti. Samo brzo zaboravljas.
    (Vrabac, 17. oktobar 2019 16:59)

    # Link komentara

  51. Živim u Vojvodini i ne zanima me problematika javnog prevoza u Beogradu. Zbog čega država subvencioniše beogradske taksiste novcem koji meni uzima porezima?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vojvođanin, 17. oktobar 2019 16:32) # Link komentara

    zato jer zivis u drzavi, a ne samo u svojoj autonomaskoj ulici.
    (djole, 17. oktobar 2019 17:03)

    # Link komentara

  52. Samo taksistima u Beogradu ili u celoj Srbiji?
    (BranKoMic, 17. oktobar 2019 17:09)

    # Link komentara

  53. Субвенције имају смисла само ако се купују електрични или хибридни аутомобили.
    (Мали Железник, 17. oktobar 2019 17:35)

    # Link komentara

  54. Sad ce da poskupi struja!
    (Lovćenac, 17. oktobar 2019 17:35)

    # Link komentara

  55. Znam da poljoprivrednici dobijaju subvencije, ali za taxiste nisam cuo da negde u svetu dobiju dinar od drzave. Srbija, zemlja cudesa!
    (Slovenac, 17. oktobar 2019 17:37)

    # Link komentara

  56. Živim u Vojvodini i ne zanima me problematika javnog prevoza u Beogradu. Zbog čega država subvencioniše beogradske taksiste novcem koji meni uzima porezima?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vojvođanin, 17. oktobar 2019 16:32)

    zato sto smo i vi i mi iz beograda ukljuceni u socijalnom eksperimentu testiranja kolike smo OVCE!
    (Alcale, 17. oktobar 2019 17:37)

    # Link komentara

  57. Niš je protiv toga da cela država sponzoriše beogradske taksiste.
    (Mile, 17. oktobar 2019 16:51)

    I beograđani su protiv toga da država subvencioniše beogradske taksiste. Pametnije je dati te pare poljoprivrednicima za mašine
    (nikola, 17. oktobar 2019 17:41)

    # Link komentara

  58. U ovoj drzavi je sve naopako i lose postavljeno.Ovo sto radi vlada je klasicno dodvoravanje pred izbore i to novcem poreskih obveznika.Svi nesto ocekuju od drzave da im da.Drzava treba da ima zakone koji omogucavaju razvoj svih delatnosti a ne da donosi ad hok odluke pod pritiskom.Mentalitet “meni drzava treba nesto da da”je duboko ukorenjen u nasem mentalitetu.Svi hoce promene na bolje a ne razumevaju vreme u kojem zivimo i nisu spremni sami sebe da menjaju vec za sve krive drzavu od koje istovremeno ocekuju pomoc.Taxi aplikacije su odavno u svetu postale “mainstream” i trziste je to koje donosi konacnu odluku o tome sta je bolje za potrosaca.Taksisti sprecavaju gradjane u obavljanju svojih poslova.Umesto da se bore na trzistu poboljsanjem usluga i kvalitetom oni fakticki maltretiraju potencijalne musterije i bivaju za to nagradjeni od drzave.To nije slucaj samo u ovoj delatnosti vec generalno u kompletnom poslovnom ambijentu u Srbiji.Drzava ovim salje losu poruku svima koji zele da zapocnu sopstveni biznis koji je baziran na inovacijama i konkurentnosti jer time ugrozava neciji monopol.
    (Igor, 17. oktobar 2019 17:53)

    # Link komentara

  59. E pa Beograđani pokažite se i bojkotujte njihove usluge.
    (Marko, 17. oktobar 2019 18:03)

    # Link komentara

  60. Sad će Auto Čačak da im nabavi nove Škode.
    (Jovan, 17. oktobar 2019 18:08)

    # Link komentara

  61. Od doktora se očekuje da traže sponzore da renoviraju prostor u kome rade i u kome borave bolesnici. A rade u državnoj ustanovi! Privatnicima, taksistima koji plaćaju porez po paušalu se subvencioniše nabavka vozila. Neko je pastorče, a neko mezimče. Sve zavisi od odanosti...
    (Josarian, 17. oktobar 2019 18:08)

    # Link komentara

  62. A mi nismo tražili subvenciju. Ukidanje nelegalne aplikacije udruženje građana. To je zahtev.
    (Taksista, 17. oktobar 2019 18:10)

    # Link komentara

  63. Subvenciju neću da uzmem. Aplikacija koja radi nelegalno treba da se ukine, zabrani. To je bio zahtev.
    (Taksista, 17. oktobar 2019 18:11)

    # Link komentara

  64. Ala kukate kao da vam eksere pod nokte zabijamo. Ajde ajde vise optimizma. Sutra je novi dan i nove teme i koske za glodjanje.
    (Realno, 17. oktobar 2019 18:14)

    # Link komentara

  65. Klasicna kombinacija, 100 taksista vecinski jednog udruzenja blokira grad, dok ostali rade.
    Drzava resava problem tako sto im daje subvencije za autimobile od para gradjana, a i dalje im omogucava da ne placaju porez.
    Ali se zato sprema udar na i.t. sektor.
    (Mile, 17. oktobar 2019 18:14)

    # Link komentara

  66. Svi komentarišite taksi a o njemu ne znate ništa,kada se u vaš posao bude umešao neko ko će da vam otkida zaradu onda ćete da plačete.Svi će raditi 5 privremenih poslova i niko neće imati nikakva prava zato što ćete biti lako zamenjiva roba,uvek će neko uskočiti i raditi usput još jedan posao,e kada ne budete više mogli da radite,šta će biti onda,onda će svi biti socijalni slučajevi pošto niko ništa nije uplaćivao,na socijalu svi!Što se tiče subvencija,niko ih ne traži,treba i da znate da taksista nije oslobođen PDV-a na osnovno sredstvo za rad,isto plaća 20% za kupovinu automobila,a ne kao svi ostali oslobođen,npr za mašine i slično,nego su izmislili da je taksisti osnovno sredstvo za rad taksimetar!!!Svi ste nezadovoljni a kada se neko bori za svoja prava onda ljubomorni...
    (Luka, 17. oktobar 2019 18:26)

    # Link komentara

  67. Zar ne bese protest protiv Car Go-a i postovanje zakona? Ko ce sad pa da se seca toga kad stizu subvencije ugrozenoj grupi ljudi... aj' te molim vas....
    (zippo, 17. oktobar 2019 18:40)

    # Link komentara

  68. Dakle, cela carlama sa taksistima je bio uvod u opravdanost davanja subvencija istim. Policije nigde ni za lek dok je trajao strajk - niko uhapsen. Policije svugde kad su ljudi protestvovali protiv kartelskih cena nafte, mnogi kaznjeni. Taksisti su jahali ceo grad danima bez ikakvih posledica.

    Ko je trebao da se ubedi? Pa narod naravno. Izmaltretirati ga i naterati da mu presedne sve i pristane na stagod. A onda solomonsko resenje: veliki vodja "ispregovarao" sa taksistima subvencije?! Eto, dobrocinitelj nas spasao bede.

    Konkretno, vec oko godinu dana se zna medju taksistima da ce im drzava dati subvencije za kupovinu novih vozila. Od cijih para? Pa narodnih naravno. Treba to opravdati. Kad? Tamo negde pred izbore. Koliko potencijalnih glasaca? Teoretski oko tih 17.400 taksista plus "car-go" koji na kraju moze legalno da radi, plus porodice svih gorepomenutih. Dakle brat bratu do 100k ljudi, pa neka ih bude pola, malo li je. Horor od drzave.
    (DR, 17. oktobar 2019 18:43)

    # Link komentara

  69. Prvo treba da plate porez i da budu prijavljeni. Neće ispuniti prvi zahtev. A rok za subvencije - naravno tri godine.
    (Nemanja Bjelica, 17. oktobar 2019 18:43)

    # Link komentara

  70. Znam da poljoprivrednici dobijaju subvencije, ali za taxiste nisam cuo da negde u svetu dobiju dinar od drzave. Srbija, zemlja cudesa!
    (Slovenac, 17. oktobar 2019 17:37)

    Onda će te iznenaditi činjenica da taksisti imaju povlašćenu cenu goriva, kao i da ne plaćaju carinu prilikom uvoza automobila...
    (Zoran, 17. oktobar 2019 18:47)

    # Link komentara

  71. A mi nismo tražili subvenciju. Ukidanje nelegalne aplikacije udruženje građana. To je zahtev.
    (Taksista, 17. oktobar 2019 18:10)

    Kako aplikacija može biti nelegalna, de pojasni o ti presvetli taxisto nam?
    Kako neko uopšte ima dozvolu i taxira a ovakve izjave daje to mene zabrinjava.
    (Pera kojot super genije, 17. oktobar 2019 18:53)

    # Link komentara

  72. @ns pa ni ja iz bg (kao i 99% Beogradjana) se ne slazem, ali ko nas pa nesto pita. Zato bojkot!!!
    (mokisa, 17. oktobar 2019 18:57)

    # Link komentara

  73. Svi komentarišite taksi a o njemu ne znate ništa,kada se u vaš posao bude umešao neko ko će da vam otkida zaradu onda ćete da plačete.Svi će raditi 5 privremenih poslova i niko neće imati nikakva prava zato što ćete biti lako zamenjiva roba,uvek će neko uskočiti i raditi usput još jedan posao,e kada ne budete više mogli da radite,šta će biti onda,onda će svi biti socijalni slučajevi pošto niko ništa nije uplaćivao,na socijalu svi!Što se tiče subvencija,niko ih ne traži,treba i da znate da taksista nije oslobođen PDV-a na osnovno sredstvo za rad,isto plaća 20% za kupovinu automobila,a ne kao svi ostali oslobođen,npr za mašine i slično,nego su izmislili da je taksisti osnovno sredstvo za rad taksimetar!!!Svi ste nezadovoljni a kada se neko bori za svoja prava onda ljubomorni...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luka, 17. oktobar 2019 18:26)

    Bore se I invalidi rata, i prosvetari i lekari... svi oni bi TREBALO da imaju vice privilegije od taxista ali NEMAJU!

    Sto se tice 'otkidajnja zarade'... dobro dosli u i trsistnu ekonomiju gde SVI mi vec odavno imamo KONKURECIJU sa kojom se nadmecemo za poverenje korisnika! To za sat se ti zalazes se zove MONOPOL! e pa prijatelju dosolo je vreme da i vi dobijete konkurenciju jer je to u korist nas korisnika pre svega a vama ako se ne svidja komotno se prekvalifikujte za nesto drugo osim stelovanja taksimetra!
    (Alcale, 17. oktobar 2019 19:54)

    # Link komentara

  74. Nedeljama vec citam komentare stotina ljubomornih gradjana. Ljubomorni su na nasa primanja i sto zaradjujemo kao da radimo u zapadnoj evropi. Ali predsednik je prepoznao nase potrebe i hvala mu za ovom pomoci da kupimo jos bolja kola.
    (Taksista, 17. oktobar 2019 19:57)

    # Link komentara

  75. Mislim da bi trebali recimo da voze nove škode kao policija. Zasto bi vozili 500L koji se pravi u srbiji.
    (par, 17. oktobar 2019 21:07)

    # Link komentara

  76. @Alcale
    Prvo treba da znaš šta je to Gig ekonomija da bi shvatio štetnost iste,nikakve to veze nema sa zdravom konkurencijom.To što korisnicu imaju beznačajnu korist od jedne vožnje je ništa u odnosu na ostale manjkavosti.
    (Luka, 17. oktobar 2019 22:49)

    # Link komentara

  77. Samo jedno zaboravljte,kada i ako nestane taksi sluzbe,i bude ostala samo inovativna pomoc na putu,da li stvarno mislite da ce te se voziti po ovim cenama, budite sigurni necete jer ovi sto stoje iza inovativnih, zele da osvoje taksi trziste,a onda zaboravite na cene kao do sad,imacete istu situaciju kao sa cenom goriva,svaka i najmanja oscilacija na svetskom trzistu cena gore, zivi bili pa videli.Tako je sve u ovoj zemlji.
    (Nesa, 17. oktobar 2019 23:09)

    # Link komentara

  78. "A mi nismo tražili subvenciju. Ukidanje nelegalne aplikacije udruženje građana. To je zahtev."
    Taksista, 17. oktobar 2019 18:10

    Zašto to vaši predstavnici nisu rekli predsedniku?
    (Pera Kojot Stariji, 17. oktobar 2019 23:12)

    # Link komentara

  79. Nisu svi taksisti strokavi ..nepismeni ..lopovi...Da li svi vi zaista radite posao u struci...Devedesetih su inzenjeri..vojna lica...ekonomisti zavrsavali u taxiju...da i dalje su za to da se svi oni koji nelegalno rade sklone sa ulice...svi oni divljaci..lopovi zbog kojih ste sve taksiste stavili u isti kos..CAR Go nije konkurecija..kako i moze biti kad je uz pomoc pojedinih sa vlasti..upravo uz pomoc tih subvencija upropastio ostale..taksisti su jos u februaru culi za subvencije..i to ne iz vasih novcanika vec novac dat od MMF...da li je vama u redu da se od tog novca kupuju automobili CAR Go...i ja sam za to da i poljoprivrednicima treba olaksati ali zasto uskratiti taksistima..vecina uredno vise od 20 godina placa dazbine..
    (penelopa, 17. oktobar 2019 23:21)

    # Link komentara

  80. Taksisti tražili da se poštuje zakon i, dobili subvencije. Obeć'o Predsednik države, lično. I protest obustavljen. I ne pokušavam više da razumem, čekam izbore.
    (Vasilije, 17. oktobar 2019 23:59)

    # Link komentara