- Komentari -
  1. Odgajivacnice pasa treba prvo dobro oporezovati pa onda vlasnike.

    Instalirati kamere i vanrednu kontrolu na svakih 15 dana od anonimnih kupaca svih odgajivacnica pasa prodao si psa porez toliko i toliko i kome si prodao i kada si prodao.

    Zbog tih pasa sam iz centra Beograda otisao da zivim na periferiji.Produzio zivot 20 godina.Dodjes kuci s posla umoran komsijski pas i zavija laje u 11 uvece do 02 tri preko noci pa rastura.Umesto da razmisljam o poslu kako cu sutra stici da zaradim svojih 1500 dinara dnevnice ja razmisljam kada ce komsijski ker da prestane da laje u toku noci.I neko se pita od zvanicnika u gradu zasto ljudi odlaze iz Srbije u neke normalne i uredjene drzave?

    Zazvonis mu na vratima da ga upozoris vlasnik namerno nece da otvara jer zna da ima besnog kera po principu"Sta mi mozes..".

    U Beogradu ima orijentaciono od 50-100 hiljada pasa.Po 10 eura mesecno startni porez to je dobrih milion eura.I sve to uz infostan da im stize.Ako je naredni ker nakon prvog onda je 50 eura mesecno za svakog narednog a za treceg 100 eura ne 10 opet kao za prvog.

    Izadje covek iz jednosobnog stana i cetiri kera vodi.Ako mu rec kazes zna da ima pse i da je on"Gazda".Fuj.
    (Ljuba, 22. septembar 2019 23:32)

    # Link komentara

  2. Iz svog zivota u Spaniji mogu da zakljucim da Spanci ne vole pse kao mi.
    Veoma su retjki na ulici, a to pripisijem mantalitetu koji je verovatno posledica duge okupacije pod Arapima.
    Nesto slicno se moze videti i kos nas u Srbiji. Obicno oni iz krajeva koji su duze bili pod Turskom ne vole pse.
    Tokom zivota sam imao i 7 pasa u jednom trenutku. Za mene zivot bez pasa je mnogo gore nego zivot bez ljudi. Dakle, spasiti pasa ili coveka u nevolji - naravno, pas ima prednost!
    (Ivan, 22. septembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  3. Vidim da ovde komentare daju uglavnom ljudi koji zive u Beogradu, ili bar u zgradama.
    Uz to, komentarise se samo o psima, kao da su oni jedini ljubimci koje ljudi drze.
    Ljudi koji imaju dvorista, pogotovo velika, imaju potpuno drugaciji pogled na ovo pitanje, kao i na samu potrebu drzanja zivotinja. Psi su, na primer, na selima ne samo ljubimci, vec i clanovi porodice koji imaju svoje obaveze. Oni cuvaju imovinu, rasteruju glodare,... Tu su i macke, cija je prvenstvena uloga unistavanje glodara - mnogo bolje nego koristenje otrova ili mehanickih klopki, lepkova,...
    Mnogim starim ljudima su ovakve zivotinje ne ljubimci, vec drustvo, nesto sto ih odrzava u zivotu. Deci su nesto sto ih uci na obaveze, saosecanje,..
    Tu su i mnogi drugi ljubimci, od akvarijumskih ribica, kornjaca, preko hrckova, golubova, papagaja, pa do reptila, insekata.
    Da li je zaista opravdano imati prase ili zeca u stanu, otrovnu zmiju ili nesto sasvim deseto, to je posebna prica. Ali uvodjenje bilo kakvog poreza je idiotizam koji nista nece resavati. Razumem da u zgradama Beograda, gde psi moraju da obavljaju fizioloske potrebe na javnim povrsinama, neko u tome vidi priliku da namakne novac, javno za parkove za pse ili kante za pseci otpad, a u stvari za maznjavanje novca, ali nije Srbija samo Beograd. Velika dvorista i psi na njima nisu isto.
    A sterilizacija... Pa neka pocnu sa ljudima. Neka oslobode od poreza one ljude koji se sterilisu, za pocetak.
    (Beckerecan, 22. septembar 2019 16:02)

    # Link komentara

  4. u prokuplju neko masovno truje pse,psi nisu nista krivi nego ljudi,ne zele da placaju vakcinu i ostale obaveze pa je najlakse pustiti psa samog da se snalazi,a onda se nadje majmun i pocne da truje pse,to ce se desavati i ostalim gradovima ako se ne preduzme nesto.
    (neko, 22. septembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  5. Ja mislim da ovi ljudi što mrze pse i njihove vlasnike (a ovde među komentatorima ih je podosta) su toliko zadojeni mržnjom da pre podne mrze sebe a popodne čitav svet.
    I ne zanosite se, jedinstvena evidencija vlasnika pasa postoji. Ti psi su čipovani, ali problem lutalica nema veze sa time. Deo lutalica je psledica razmnožavanja između sebe, a veliki deo su štenad koju neodgovorni vlasnici ostave negde. Ne žele da sterilišu ženke pa kad dođe do neželjenog koćenja posle 2-3 meseca ih izbace negde gde misle da mogu da prežive. Viđam to stalno.
    Inače za porez se ne slažem ali slažem se sa zahtevima za rigorozno kažnjavanje onih koji ne čiste za svojim psom. I onih čiji pas usled agresivnosti povredi nekog. Samo sankcije mogu dovesti ljude u red,
    (only fools and horses, 22. septembar 2019 14:52)

    # Link komentara

  6. - Treba li uvesti namet na...
    - NE!
    (Lala, 22. septembar 2019 14:45)

    # Link komentara

  7. @Kralj
    U pravu si, nisam video propisno vodjenje psa na ulici godinama, ali porez nece resiti problem nesavesnih vlasnika, vec ce im samo dati legitimitet. "Platio sam porez, sta me briga".
    Ono o cemu ti pricas su kazne, a sam porez je glupost, jer je dodatni trosak na dodatnog "clana porodice", sto samo moze da rezultuje i njegovim pustanjem na ulicu, ili odustajanjem od usvajanja.
    Ne porez, nasuprot, trebalo bi dati subvencije onima koji hoce da usvoje psa iz prihvatilista.
    (Nix, 22. septembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  8. Ma gde samo 43 hiljade. Ima ih 100 000 minimum u Beogradu... Ovo ako se nastavi ludilo u Beogradu selim se negde. Da sam želeo da živim sa životinjama otišao bih u dzunglu...
    (krle, 22. septembar 2019 14:02)

    # Link komentara

  9. za sve vas koji mislite da vlasnicki psi prave problem, varate se.

    Najvise pasa lutalica, verovatno i 90% je produkt razmnozavanja lutalica medjusobno. To sto vi mislite da cete cipovanjem vlasnickih pasa da resite ne znam ni ja sta, resicete jako mali procenat problema.

    Najhumanije resenje je - svaki grad da ima prihvatiliste i akcije prikupljanja ulicnih pasa, sterilizacija, cipovanje, obelezavanje i pustanje nazad na ulicu. Ako na kraju imamo iskljucivo cipovane i sterilisane pse na ulici, za par godina cemo imati vrlo malo pasa ulicara, koje ce onda biti lako i jeftino udomiti i zbrinuti.

    A ja licno nemam nista protiv da placam porez na svog psa, ali onda zelim od drzave i da mi pruzi nesto zauzvrat, a apsolutno mi nista ne pada na pamet sta ce to realno da bude.
    (vlasnik cipovanog sterilisanog psa, 22. septembar 2019 13:52)

    # Link komentara

  10. Kada je u Francuskoj krenuo prijedlog na uvodjenje poreza na pse, negdje u 19. ili 20. st. uzviknuta je parola:"Jadni psi! S vama hoce da postupaju kao sa ljudima"
    (RAVIK, 22. septembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  11. Vazduh bi isto trebalo da se naplaćuje, kao i sunce, vetar Itd.
    (bubz, 22. septembar 2019 13:34)

    # Link komentara

  12. Naravno da treba da se uvede porez pre svega zbog:
    1.Pse treba da drze ljudi koji to finasijski mogu da izdrze a ne da im susedne komsije hrane.
    2.Vecina vlasnika ne kupi pseci izmet po parkovima nego to rade oni koji nagaze, znaci niko
    3.Niko od vlasnika svojim ljubimcima ne stavlja povodac a kamoli korpu a naravno niko ih i ne kaznjava za to cak i kada njihovi ljubimci iskasape necije dete.
    4.Moraju da shvate da pas nije oruzje za lecenje kompleksa ili ispoljavanje agresije,bahatosti i sile.
    (Kralj, 22. septembar 2019 13:32)

    # Link komentara

  13. Neverovatno da se oporezuje vlasnik psa/asa samo zato što vodi brigu o svom ljubimcu. Dakle po onoj - udri konja koji potegne.
    (XXL, 22. septembar 2019 13:32)

    # Link komentara

  14. od psece kake deca ne mogu da se igraju po parkovima a mi se klizamo po kakama na ulicama...mnogi ljudi ne vole(ti sto ne ciste kake) zivotinje nego drze ih zbog mode ...e, da plate kazne zbog kaka nepociscenih kao svuda u svetu...moze i porez
    (dr.agan, 22. septembar 2019 13:24)

    # Link komentara

  15. Hm.. Mislim da bi porez na ljude bio izvrsno rešenje, i to dooobar porez. Ko se rodi odmah porez od par stotina evra mesečno. Šalu na stranu, država koristi svaku priliku za neki dodatni porez, namet... Pitam se da li i država treba da plati porez i kome na pse lutalice, na rupe na puteve u kojima lomimo kola, puteve bez trotoara i osvetljenja, bez pružnih prelaza, na gubljenje vremena na šalterima dok mi pauk nosi kola jer je gužva, a radi jedan šalter od 5 ( slovima pet) i....ma hiljade primera.
    (ja, 22. septembar 2019 12:53)

    # Link komentara

  16. Evo pita moja keva koliko ima do izbora :)
    (komsija, 22. septembar 2019 12:53)

    # Link komentara

  17. Trba kako ne treba i ne samo na to nego i na vazduh,mislim da se na sve ostalo vec placa
    (Sarkasticni decko, 22. septembar 2019 12:49)

    # Link komentara

  18. Treba uporno kaznjavati sve one koji nisu cipovali svoje ljubimce. To onda podrazumeva veoma ostro kaznjavanje svih onih koji su neodgovorno napustili svoje ljubimce. To bi bitno uticalo na smanjenje napustenih (nekad vlasnickih) pasa. Mislim da Veterina - Beograd na ulicana grada servisira (sterilise, vakcinise, ...) prevelik broj ulicnih pasa. Po mnogim velikim gradovima Evrope, ne mogu se primetiti ulicni psi. To su kod nas, na zalost, uvek i u velikoj meri napacene zivotinje.
    (ljubitelj zivotinja, 22. septembar 2019 12:29)

    # Link komentara

  19. Apsilutno treba uvesti, ali i uvesti ogranicenja da ne moze da u stanu bude vise od dva psa. Danas ni u jedan park u centru grada ne smete da udjete,da ne bi ste zgazili pseci izmet. Komunalna policija ne kaznjava nikog, kao deo populisticke politike dodvoravanja glasacima.
    (Miami Bgd, 22. septembar 2019 12:26)

    # Link komentara

  20. Treba !!!
    (Tale'S, 22. septembar 2019 12:23)

    # Link komentara

  21. Kada je drzava bila jaca nego sada i vakcinacija pasa je bila simbolicna cena, skoro dzabe. A sada porez na kucne ljubimce? Treba biti mozak pa da se setite na sta bi sve moglo da se udari globa. Porez za onoga koji pusti psa da luta, porez rukovodiocima, vlasnicima azila za pse koji uzimaju pare od drzave a pune kombije pasa izbacuju po seoskim atarima. Dali uopste oni vode nekakvu evidenciju, imaju li kakvu kontrolu?
    (SAVA, 22. septembar 2019 12:17)

    # Link komentara

  22. Jao ne izmišljajte, znamo da sav taj novac koji bi ste nabrali ne bi otišao na to što tako slatko uvijate za javnost. Drugo, kakav porez za one koji su sklonili psa sa ulice ili uzeli iz azila, možda država njima nešto da plati? I treće da se zaista država želi baviti time, onda bi prečešljala uzgajivačnice koje svojim štancanjem štenaca uništava život kuje
    (Sandra Sandra, 22. septembar 2019 11:30)

    # Link komentara

  23. Gde ima dima ima i vatre. Ovo mi vise lici na ispitivanje javnog mjenja, pa jos malo kampanje, a zakon se lako menja. Dovoljno je i jedno pre podne.
    (Prosto k'o pasulj, 22. septembar 2019 11:28)

    # Link komentara

  24. SVA udruženja za zaštitu životinja ostavljene pse, ako ih i privremeno uzmu (radi vakcine i "čupovanja"), vraćaju ih na ulicu. Pa hde je tu TA briga? Osim toga, kada daju na usvajanje, uopšte ne proveravaju vlasnike, niti predhodno SOCIJALIZUJU pse. NIGDE u svetu vlasnički psi U STANOVIMA ne laju toliko, kao ovde u beogradu. ŠTA JE U PITANJU? Verovatno ti novi vlasnici i šored najbolje volje, jednostavno NE ZNAJU kako postupati sa njima osim što im daju vodu i hranu (o čišćenju izmeta i da ne govorim).
    (nada22, 22. septembar 2019 11:22)

    # Link komentara

  25. Treba. Ne treba da bude visok, vec simbolican. Ali svako pas treba da bude cipovan i registrovan na vlasnika. Pa kad nadjes kuce na ulici, skeniraa ga a vlasniku odrapis kaznu
    (Neutralni posmatrac, 22. septembar 2019 11:21)

    # Link komentara

  26. Можда би увећао број луталица, али би можда и смањио број несавесних власника, који из ко зна ког разлога набаве кера, па га одбаце. Иначе луталице би требало покупити, удомити или успавати, пустити их да шетају улицама је сулудо
    (Пилипенда, 22. septembar 2019 11:18)

    # Link komentara

  27. Porez obavezno. Pa to postoji u svim razvijenim zemljama. A Srbija teži da postane takva. Ne mora mnogo 10000 godišnje je u redu plus obavezan pregled kod veterinara i psiholog da proceni da li su sposobni da imaju ljubimca i da se staraju o njemu. I naravno poligrafsko ispitivanje da li biju ljubimce. Prve dve godine na svakih 6 meseci a posle toga jednom godisnje. Moramo biti odgovorna država.
    (Levi Tijan, 22. septembar 2019 11:13)

    # Link komentara

  28. Nekako ne vjerujem u broj pasa koji ste navodi u tekstu, a to je da Srbija ima 190.000, a Beograd 45.000 pasa. To znači da u Srbiji ljudi ne prijavljuju pse, a time dovode u opasnost i ljude i pse. U Zagrebu je oko 100.000 pasa, a u Hrvatskoj oko 300.000 prijavljenih, čipiranih i cijepljenih prema registru cijepljenih pasa, a smatramo da je oko 15-20% neprijavljenih, a time nečipiranih i necijepljenih protiv bjesnoće, uglavnom štenaca i pasa po prigradskim dijelovima gradova. Nisam za to da se uvede bilo kakav porez za pse, bilo gdje, jer bi to značilo više neprijavljenih i necijepljenih pasa, više pasa lutalica, veća opasnost za ugrožavanje zdravlja ljudi, bilo od bjesnoće, bilo od ugriza pasa i veća mogućnost ugrožavanja pasa neprimjerenim držanjem. Uvela bih obvezno prijavljivanje pasa kod veterinara odmah po nabavi, obvezno čipiranje i cijepljenje protiv bjesnoće i velike kazne u slučaju nepridržavanja. I uvela bih edukaciju djece od obdaništa i vrtića o samim životinjama i prihvaćanju ih kao ravnopravne sustanare ove naše plave kugle.
    (zg232, 22. septembar 2019 11:07)

    # Link komentara

  29. Napisano je da se ostvaruje prihod, ali se rashoda niste dotakli. Prema novinarskom viđenju situacije-pas zivi 8d vazduha, zivi pod vedrim nebom, pari se, sam lovi da prehrani potomstvo i zli ljudi samo na kraju uzmu pare od prodaje. U stvarnosti je to mnogo, mnogo drugačije, mada verujem da ima štancera koji to rade slično ovom ironičnom opisu. Kuju treba dve i po godine da bi imala leglo, saberize hrani, vitamine, veterinarske troskove, troskove izložbi, certifikata, snimanja, genetskih testova. Cena muzjaka koga cete koristiti u priplidu sa svim navedenim certifikatima, onda skotnost (ako ste imali sreće, ako niste pokusacete z oko 8 meseci). Ulaganje u leglo: hrana, vitamini, veterinari...ako ste prodali nesto u inostranstvo e onda tek počinju problemi. Ova zemlja se tretira kao zemlja rizicna zbog besnila,pa stene u EU ne moze mladje od 7 meseci. Znaci 3 meseca, vakcina protiv besnila, cekate mesec dana 9a test krvi u referentoj laboratoriji, pa onda Jos 3 meseca za zdravstveni certifikat, pa onda tek moze u EU. Sve nabrojano Kosta, pa me ne bi cudilo da uj e mnogim slučajevima zarada manja i to visestruko od prihoda. Ajde sad vi digitron u ruke, pa obracunajte porez.
    (Bojan, 22. septembar 2019 11:03)

    # Link komentara

  30. Pa ne ostvarujem ja nikakav prihod samim cinom posedovanja psa, pa da mi neko naplacuje porez. To je kao i porez na oruzje, placam porez na komad metala. E sad, treba mozda da placamo za izgradnju parkova za pse. A ovu gospodu sto ne kupe za svojim psima, najstroze kaznjavati.
    (Predrag, 22. septembar 2019 10:58)

    # Link komentara

  31. a sto mora da bude sterilisan? sta sve nece da smisle da otmu pare ovo je haos..
    (bata, 22. septembar 2019 10:58)

    # Link komentara

  32. Kratkoročno da, stvorilo bi navedena probleme, ali dugoročno, uz progresivan rast poreza na kućne ljubimce, a olakšica na rađanje dece, samo bi doprinelo porastu nataliteta i očistilo gradove od pseće kake i laveža. U zakon dodati da vlasnici moraju o svom trošku da se pobrinu za sterilizaciju, ako žele da negde udome ljubimca zbog nemogućnosti izdržavanja, kao i ograničiti primenu zakona samo na gradska naselja, zbog ljudi kojima psi donose prihode. Ako nisi sposoban da preuzmeš odgovornost za potomstvo ili da čistiš i staraš se o nekome, plaćaj porez ili kupi tamaguči, ova država ionako ima previše parazita.
    (Brutal Deluxe, 22. septembar 2019 10:50)

    # Link komentara

  33. Zato po zapadnim zemljama nema lutalica. Jer ako ih ulove lepo pise ciji je, pa onda njemu opale kaznu za hvatanje.
    (banjac, 22. septembar 2019 10:46)

    # Link komentara

  34. Aman ljudi, uvedite jedinstvenu evidenciju vlasnika i pasa i ogromnu kaznu ako ga isti istera na ulicu ili ako ne prijavi kucnog ljubimca. Tek nakon toga se moze razmisljati o porezu. Dokle ce grad da se pravi lud?
    (gazda Topuzdic, 22. septembar 2019 10:45)

    # Link komentara

  35. treba da se polaže ispit za psa ,pre nego ga kupite ili dobijete.
    (maltezer, 22. septembar 2019 10:41)

    # Link komentara

  36. Treba komunalce isterati na ulice da kaznjavaju one koji ne ciste za svojim psom. Kazne da budu astronomske, kao i opasne rase da nose korpu. Gradovi trebaju da imaju odeljak ili parkic za pse. Ako za to niste sposobni zveknite porez sto evra po njusci godisnje i to je to.
    (Ldm, 22. septembar 2019 10:39)

    # Link komentara

  37. Када се буду почели кажњавати они који псе остављају на улици, можда се и смањи број луталица. А порез на пса је идиотизам. Плаћамо ПДВ на све што купујемо за псе. Довољно је.
    (комша, 22. septembar 2019 10:37)

    # Link komentara

  38. Ako će taj novac biti utrošen na azile za napuštene životinje onda ću rado plaćati, a ako će biti utrošen za azil za političare onda mi ne pada na pamet da plaćam bilo šta! U oba slučaja nije realno uvesti porez za pse koji su već među nama je će pola automatski završiti na ulici. Jedino za pse koji tek dolaze na svet. I porez da ne plaćaju ljudi koji su usvojili pse.
    (kad porastem biću kengur, 22. septembar 2019 10:30)

    # Link komentara