- Komentari -
  1. Propala sezona, a promet od turizma veći za milijardu eura?!
    (V, 19. jul 2019 15:37)

    # Link komentara

  2. Pad noćenja 3%...satra ih tih 3%...država na ivici bankrota, haos neoposivi. Hahahah
     (Samo realno, 19. jul 2019 10:35)

    # Link komentara

  3. kad sam procitao da imaju oko 40 miliona nocenja vest izgubila na tezini,klasican spin.iako nemam nameru ikad da letujem u hrv svaka cast za turizam
     (ns boy, 19. jul 2019 10:30)

    # Link komentara

  4. Trenutno sam na moru u toj Hrvatskoj, pijuckam kafu u kafani i baš pričam sa domordcima kakva je sezona...Kažu, sve je to u pet deka a to znači da je njima itekako dobro i da bi vi trebali o sebi da se zabavite i da skontate od čega ćete vi da živite.Ja već godinama dolazim na isto mijesto i svi su još uvijek tu i niko još nije odustao...Lijep pozdrav sa prekrasnog hrvatskog primorja.PS. Vrijeme i temperatura vode idealna a ljudi srdačni i gostoprimljivi....
    (Bosanac, 19. jul 2019 08:42)

    # Link komentara

  5. Za ove koje ne kapiraju šta u modernoj ekonomiji znače padovi, čak i usporenja u rastu.

    Svako ko je uzeo nešto da investira u svom smeštaju, digao je kredit. Smanjen broj noćenja i gostiju, za neke od njih značiće da oni ne mogu da otplaćuju te kredite, da će imati problem sa servisiranjem i da će u sledećoj sezoni imati ozbiljan problem sa konkurentnošću. Na kraju, turizam na HR obali je sezonski, i ti ljudi će na kraju, kada bi trebalo da imaju dovoljno gotovine "da prezime" do sledećeg leta, imati dugove. E a to jeste problem.
     (Bukva Dragan, 18. jul 2019 23:47)

    # Link komentara

  6. Pustite komsije vise na miru .....ove godine ce od sezone da uberu samo 10 milijardi evra od planiranih 12 milijardi.....bas propadaju......
     (Barbika, 18. jul 2019 22:42)

    # Link komentara

  7. Ma kakav hr turizam nemaju poštenu plažu sve ploče i kamenjar.
     (mare, 18. jul 2019 22:32)

    # Link komentara

  8. Ma lepo pise pad najveci u privatnom smestaju. Nece da prijavljuju dolaske ljudi, preveliki pores nabili ;)
     (krle, 18. jul 2019 22:11)

    # Link komentara

  9. Od 90-95 svaka sezona propala zbog balvan revolucije, sve do oluje, tek nakon toga krenuo turizam. Kad bi netko sracunao koliko evrica je Hr za to vremena izgubila, mislim da bi ispala pozamasna cifra .
    (Lara, 18. jul 2019 21:41)

    # Link komentara

  10. A kako i nebi kad ubijaju turiste na svakom koraku. Niko nije lud da ide tamo gde ce sigurno poginuti samo zato sto nekom ne svidja frizura.
    (Verko, 18. jul 2019 21:13)

    # Link komentara

  11. ici necu ali dal ste normalni braco mila. pisi kako je cacak prosao posle leda ko ce stetu da nadoknadi. pisi kako se zavrsila zetva u vojvodini. kome je led ovrsio soju kako nas ministar vidi buducnost nase poljoprivredne. proverite dal se brojke od dnevnika posle bozica za rod zita slazu sa postojecim stanjem. vi se uhvatili protesta u parizu i broja turista u splitu. Moz misliti. resite prvo djubre iz svog dvorista pa onda gledajte preko tudjeg plota.
     (nebitan srbin, 18. jul 2019 21:03)

    # Link komentara

  12. @Sezona, tačno u pravu ste..samo srpanj nije hrvatski, već staroslovenski naziv za jedan od meseca u godini.

    Pozdrav
     (Nemke, 18. jul 2019 21:02)

    # Link komentara

  13. Vjerujte mi, nije propala. Za ove koje znam, i meni, nikad bolja, daleko najbolja do sada. Neka mi i sljedeće godine ovako propadne, potpisujem odmah. Taj depresivni portal od kojeg ste prenijeli vijesti, po meni baš i nije baš mjerilo objektivnosti, a ni optimizma. Bili su mi najdraži, a kad su počeli pumpati s katastrofičnim naslovima, prestao sam ih čitati da ne upadnem u depresiju. Poštujem njihovo pravo, ljudi vole čitati katastrofične vijesti pa ih radi zarade razumijem, iako su, po mom skromnom mišljenju, u puno stvari, daleko od istine. Posebno ako govorimo o propasti sezone. Pozdrav svima, želim vam da i vama tako "propadne" sezona.
    (Fed, 18. jul 2019 21:00)

    # Link komentara

  14. Pa i u Beogradu nikad manje turista, radim u hotelu i nikad gore...
     (Brada, 18. jul 2019 20:57)

    # Link komentara

  15. Covece pa oni sto imaju turista za 3 meseca,mi nemamo za 3 godine.Sta znaci more,sta mi mozemo da ponudimo NISTA,jednostavno nismo za turizam i kraj.
    (Marko, 18. jul 2019 20:52)

    # Link komentara

  16. Aman koga više briga.
    Dan za danom "članci" o tome kako je u Hrvatskoj propala sezona.

    Ako jeste propala neka se oni brinu...mi baš i ne moramo.
     (marko_sthlm, 18. jul 2019 20:44)

    # Link komentara

  17. 9,000.000 dolazaka u sest i po meseci = propast!?
    Ne razumem...
    (vidosav, 18. jul 2019 20:36)

    # Link komentara

  18. kako 5-10% manje može da se nazove propalom sezonom....
     (tok, 18. jul 2019 20:32)

    # Link komentara

  19. Pad jeste ali uopste nije katastrofalan. Pitanje je da li im je zarada manja. Mozda je doslo manje ali su potrosili vise. Gledajmo mi sta se kod nas desava. Da imamo turista kao oni mogli bi da pevamo a i kolce da zaigramo.
     (wc, 18. jul 2019 20:26)

    # Link komentara

  20. Njima 122 000 smanjenje, a mi toliko ni nemamo
     (Ime, 18. jul 2019 20:25)

    # Link komentara

  21. Srpanj je juli a ne juni. Piše vam i da je ukupan broj noćenja u cijeloj godini veći sa tim da je u prvih 15 dana jula bilo 5 % manje gostiju u privatnom smještaju. Što više nije slučaj i u sa današnjim datumom broj turista je i veći nego prošlo, rekordno ljeto. Ali stvarno šteta na 4 miliona imati 120 tisuća gostiju....
    (Goran, 18. jul 2019 20:23)

    # Link komentara

  22. To je samo prva polovina Juna. Bice nesto manke gostiju ove godine (10%) ali ne moze se svake godine beleziti ogroman rast. Kao sto pise u samom tekstu, generalno gledano, cela godina je u plusu.
     (marko, 18. jul 2019 20:22)

    # Link komentara

  23. Sve navedeno odnosi se na tekući mjesec, dakle juli. Prosto je nevjerojatno da niste u stanju prevesti hrvatski naziv za 7. mjesec - srpanj. Inače, juni je završio u dvoznamenkastom plusu.
    (sezona, 18. jul 2019 20:19)

    # Link komentara

  24. Sezona u padu, sovinizam u rastu.

    Hm, ima li veze jedno s' drugim?
    (Wind, 18. jul 2019 20:06)

    # Link komentara