- Komentari -
  1. Odose VW za Tursku? Nek ide! Napravicemo mi Mozda Rusia ce da investira ovde kod nas, a mi cemo napraviti "NIva" "Lada"..., koji "Moskvic"...
    (Mujo11, 13. jul 2019 12:15)

    # Link komentara

  2. Turska kao drzava je 50 godina ispred nas...
    (Alex, 13. jul 2019 10:16)

    # Link komentara

  3. Toliko o bajkama da ce biti kod nas...
     (Nikola bg, 13. jul 2019 01:47)

    # Link komentara

  4. Čemu ovakav naslov? Kao Katar je peesudio da VW ne dodje u Srbiju, lol. Jedna svetska kompanija baš tako donosi odluke, haha. Srbija nikada nije ni bila u ozbiljnom razmatranju, a u trci su bili Bugarska i Turska.
     (brb, 13. jul 2019 00:52)

    # Link komentara

  5. Turska ima puteve i ima izlaz na more, bas Izmir. Takodje ima 80 miliona stanovnika. Na medji su Evrope i Azije. Sta se tamo dosta vozi? Tojota, Reno npr, zasto? Pa imaju fabrike tamo. Proizvodjacima ne takodje bitno i trziste gde su, ne uvek kao npr Slovacka koja je jeftina, ali su jake zemlje u okruzenju pa tu prave i blizu im je da isteraju. Turska ima preko 80 miliona ljudi, dosta ce tu prodati. Izvoz na brodovima, dosta povezana putevima sa svima. Srbija nema nista od toga. Niti mnogo stanovnika niti puteve, nista. Ne znam ko se i nadao uopste.
    (kako da ne, 13. jul 2019 00:15)

    # Link komentara

  6. Nasi ljudi se ,,raduju" tome sto VW otvara fabriku u Turskoj, kao sto se ,,raduju" ako Turska kupi ruske rakete.,,Radost" je neizmerno aka ako Iran zapleni neki brod a tek ako Maduro i Asad ostanu na vlasti,nasoj ,,sreci" nema kraja.Mozda ipak sa nama nije nesto u redu?
    (maya, 12. jul 2019 23:21)

    # Link komentara

  7. @baš mi je žao,
    Tako sam i sam razmišljao i ipak napravio taj zadnji korak.
    Vratio se i nisam se pokajao.
    Iako svašta čovek vidi i doživi a ne razume, jedan dan sa svojim narodom, rodbinom, prijateljima ili komšijama nema cenu.
    Još da ukapiramo da tudja trava nije zelenija odnosno bolja gde bi nam bio kraj.
    Podrška za sve koji mogu i hoće da ipak ovde napravimo još lepše mesto za život.
    Pozdrav
     (dekigrobar011, 12. jul 2019 22:53)

    # Link komentara

  8. Zakljucak: Biti clan EU da bi privukao investicije, uopste nije tako vazno kako se nama cesto servira.
    (dragaN, 12. jul 2019 17:57)

    Ali je ato jako vazno da je zemlja clanica NATO. Ops. Kad vec zakljucujes. Moje misljenje sta ima je bitno:

    1. NATO
    2. EU +(ili dobra kompenzacija sto rece neko)
    3. Luka +saobracaj
    4. Jako trziste

    Ako svaka nosi 25%, Srbija od ovog ima:
    1. 0%
    2. 0% + 5%
    3. 0% + 5%
    4. 0%

    Znaci, Srbija je na 10%.
    U Ruskim gubernijama tipa Srbija, Belorusija i Ukrajna, nema autoindustrije.
    (NATO je sigurica, 12. jul 2019 22:51)

    # Link komentara

  9. @sima
    Za svaki od tih "genijalnih" aranzmana, da je zakona i reda, odgovorni bi gulili visegodisnje mardelje.
    (White Power, 12. jul 2019 22:29)

    # Link komentara

  10. @Deda 

    Slažem se i ja sa tobom Deda da biznis tako funkcioniše, pa Vučić verovatno nebi objavio ceo ugovor. Pa ipak, zanimljiv mi je razlog koji spominješ, između ostalog i "subvencije države"??? Izvini molim te, a čije su to pare, te tzv. državne pare? Ko ih je zaradio i uneo u državnu kasu? Narod rijatelju, onaj isti koji ne zna kako se njegov novac troši... Ne sviđa mi se taj i takav biznis...
    (Plitvi, 12. jul 2019 21:00) 

    Nisi shvatio coveka. Kao prvo, svaki poslovni ugovor je poslovna tajna. Kao sto je npr tvoja plata poslovna tajna i ne ides okolo na poslu i svima govoris kolika ti je plata.
    Vucic je Er Srbiju prodao i ko bajagi dao ugovor na stol. A sad ta ista Er Srbija moze da bude predmet stecaja jer ne smes da dajes drzavne subvencije za firme. Tako ti je propala madjarska avio kompanija.
    Dakle, dao on ugovor ili ne, ti ionako neces da saznas ono sto tebe i sve ostale interesuje. Oni se pozovu na cuvenu recenicu da je tako hteo vlasnik preduzeca.
    (Dragomir, 12. jul 2019 22:21)

    # Link komentara

  11. Da zanemarimo Srbiju. Izmedju Bugarske, (clanice EU) i Turske, WV izabrao Tursku. Zakljucak: Biti clan EU da bi privukao investicije, uopste nije tako vazno kako se nama cesto servira.
    (dragaN, 12. jul 2019 17:57)

    Naravno da je vazno. Da bi se izjednacile sanse, drzava neclanica EU mora da kompenzuje razliku na druge nacine (koji nisu ni dozvoljeni u EU), poput dotacija, oslobadjanja od poreza, izdataka za radnike itd.
    (Dex, 12. jul 2019 18:57)

    Ja nisam rekao da nije vazno, nego da nije glavni faktor. Rekao sam upravo ovo sto si ti rekao, da se pametnom politikom, i nekim drugim merama, moze komenzovati ne pripadnost EU, a to znaci da clanstvo u EU i nije tako vazno ako se vodi mudra politika.
    (dragaN, 12. jul 2019 22:04)

    # Link komentara

  12. Smaraju ove nesrece od ljudi sto nabrajaju "prednosti" turske u odnosu na srbiju, od luka/izlaza na more(srbija ima razvijenu konkurentnu infrastrukturu za izvoz robe morskim putem u svakom pravcu osim severa), "ekonomske moci" turskih gradjana(salite se?) pa do nato clanica(sta volkswagen ima sa tim, njima je bitno da prodaju auto, imaju fabrike u komunistickoj kini i "neprijateljskoj" rusiji). Eto drzavni fond katara/drzava katar koja ima petinu volkswagena vraca usluge turskoj za politicku podrsku.
     (trud, 12. jul 2019 21:51)

    # Link komentara

  13. @ (Sandinista, 12. jul 2019 17:34)

    Evo, ja jesam - iako prezirem ovu vlast (kao i onu pre ove, čisto da budem precizan). Verovao sam da je to deo paketa za regulisanje situacije oko Kosova, kako bismo lakše progutali "dogovor" u kome bismo izgubili sve. Videli ste i sami kakve je izjave imala Merkelova o ekonomskom razvoju Srbije - verujem da je nemacka agenda da ulaže i podstiče i druge da ulažu u Srbiju, kako bi naš politički gubitak kompenzovala ekonomskim dobitkom i tako stišala moguće tenzije u narodu. Iskreno verujem da nije bilo ovog Haradinajevog ispada sa taksama i čvrstog odbijanja da razgovara sa nama (za šta sam siguran da nema podršku u EU, ili makar, da je nema od Nemačke i Francuske), te da je dijalog nastavljen, da bi VW napravio fabriku u Srbiji...
     (ja, 12. jul 2019 21:35)

    # Link komentara

  14. Fiat je odlična opcija, Fiat je bio prvi izvoznik Srbije do nedavno! Jeste fali model?! biće taj neki model i opet će biti No1u našem izvozu! VW bi isto pravio jedan ili dva modela... ne zanosite se i druge
     (neko iz mase, 12. jul 2019 21:31)

    # Link komentara

  15. Uzasan smo narod! Sladimo se sopstvenom neuspehu, samo zato sto je Vucic na vlasti?! To pokazuje mentalno, moralno, pa i zdravstveno stanje nase nacije, zato i nemamo uspeha ni u cemu! ...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (rani, 12. jul 2019 20:27)

    U pravu ste, iako mi je to mnogo tesko da priznam. Poslednjih par godinama sam preduzimao ozbiljne korake da se vratim u Srbiju posle 20 godina vrlo pristojne karijere na zapadu. Vukli su me NASI LJUDI, prirodna inteligencija, duhovitost, energija koja se oseca tamo. Ali, moram da kazem da se poslednjih 6 meseci ozbiljno kolebam, kao da je sve to dobro sto smo imali pretvara u svoj antipod, kao da se svemu dobrom dodaje predznak "minus". Naravno, ima jos ljudi koji su za 11, ali se njihov broj munjevito kruni.
    I za to nije kriv samo Vucic, samo Tadic, samo Djindjic, samo Milosevic, krivi svi zajedno. Riba smrdi od glave, i ovo sto se desava sa nasim narodom je iskljucivo posledica njihovih pogresnih poteza koje su vukli zbog licnih interesa i interesa svojih inostranih poslodavaca (sa koje god strane dolazili). Zbog toga je stanje nacije postalo uzasno, i koliko god da se slagao sa vama i zgrazavao, u stvari me obuhvata velika tuga zbog toga sto tom napacenom narodu desilo i jos se desava... gubimo ono najbolje sto smo imali, nacionalno samoponistenje je na delu, usvajamo tudje kriterijume u njihovom karikaturnom obliku.
    (zao mi je, bas mi je zao, 12. jul 2019 21:24)

    # Link komentara

  16. @Deda

    Slažem se i ja sa tobom Deda da biznis tako funkcioniše, pa Vučić verovatno nebi objavio ceo ugovor. Pa ipak, zanimljiv mi je razlog koji spominješ, između ostalog i "subvencije države"??? Izvini molim te, a čije su to pare, te tzv. državne pare? Ko ih je zaradio i uneo u državnu kasu? Narod rijatelju, onaj isti koji ne zna kako se njegov novac troši... Ne sviđa mi se taj i takav biznis...
    (Plitvi, 12. jul 2019 21:00)

    # Link komentara

  17. "Doveli Fiat sa takvim ugovorom da ne sme da se objavi, a da Vucic nije doveo nista moze da kaze samo bot."
    Pa taj Vucic je doveo arape da grade Beograd na vodi pa isto nema ugovora na uvid. Ne zna se ko je vlasnik lokala na promenadi, ne zna se ko zida na kopaoniku, ne zna se ko je rusio bagerimabez dozvole u sred noci u centru Beograda treba li dalje?
    (Sale pandur, 12. jul 2019 20:00(

    Ok, znaci nije da nije nikoga doveo kao sto je to onaj tvrdio, plus to da ne objavljuje ugovor je isto sto su radili i prethodnici?
     (Bojan, 12. jul 2019 20:49)

    # Link komentara

  18. Uzasan smo narod! Sladimo se sopstvenom neuspehu, samo zato sto je Vucic na vlasti?! To pokazuje mentalno, moralno, pa i zdravstveno stanje nase nacije, zato i nemamo uspeha ni u cemu! Turska je mnogo mocnija zemlja od Srbije, ekonomski, vojno, moralno, a i daleko su uspesniji u auto industriji! Tamo se nalaze vec decenijama fabrike za proizvodnju kamiona i autobusa marke MAN i Mercedes, zatim Fiat, Ford, proizvodi se Renault, a od nedavno, se sklapa Tojota Corola! Siguran sam da je na to ponosan svaki Turcin, bez obzira da li voli Erdogana ili ne!
     (rani, 12. jul 2019 20:27)

    # Link komentara

  19. Novinari Novosti su ili pozurili ili nisu dobro preveli vest iz Nemacke gde se kaze da ce definitivna odluka biti donesena KRAJEM augusta.
    (Dule, 12. jul 2019 20:26)

    # Link komentara

  20. Doveli Fiat sa takvim ugovorom da ne sme da se objavi, a da Vucic nije doveo nista moze da kaze samo bot.
     (Bojan, 12. jul 2019 19:37)

    Ti jako slabo poznajes biznis, ako mislis da bi Vucko da je doveo, objavio ugovor. Objavio bi samo deo, a nikako sve. Tako svet biznis funkcionise, a pogotovo kad dobivas subvencije od drzave
    (Deda, 12. jul 2019 20:20)

    # Link komentara

  21. Bronzana medalja.
     (Super Mario, 12. jul 2019 20:05)

    # Link komentara

  22. Inače da nije Katara...
     (Au!, 12. jul 2019 20:02)

    # Link komentara

  23. "Doveli Fiat sa takvim ugovorom da ne sme da se objavi, a da Vucic nije doveo nista moze da kaze samo bot."
    Pa taj Vucic je doveo arape da grade Beograd na vodi pa isto nema ugovora na uvid. Ne zna se ko je vlasnik lokala na promenadi, ne zna se ko zida na kopaoniku, ne zna se ko je rusio bagerimabez dozvole u sred noci u centru Beograda treba li dalje?
    (Sale pandur, 12. jul 2019 20:00)

    # Link komentara

  24. Neko rece da je Lira devarvirala, uz put i jos po neko
    (nadoveza, 12. jul 2019 19:53)

    # Link komentara

  25. @sima
    Ovde se prica o autoindustriji. MAda sve nabrojano ukljucujuci i Fiat su fail do faila
    (Mr M, 12. jul 2019 19:53)

    # Link komentara

  26. Vučiću, reci nešto? Oni žuti su doveli Fiat od autoindustrije, a ti? Ništa?
    (Nenad, 12. jul 2019 18:21)

    Doveli Fiat sa takvim ugovorom da ne sme da se objavi, a da Vucic nije doveo nista moze da kaze samo bot.
     (Bojan, 12. jul 2019 19:37)

    # Link komentara

  27. Pošto su strane investicije tako važna za RS neka se podnese izveštaj šta je uradjeno a sta je naučeno iz ovog neuspelog projekta. Da se idući put nastupi bolje i snažnije!
     (xxoo, 12. jul 2019 19:28)

    # Link komentara

  28. Stativa!
     (StrašnaŽabaaaa, 12. jul 2019 19:25)

    # Link komentara

  29. Sta vam je cudno ovde? Lira je devalvirala, a i pre toga turci su bili jeftina radna snaga a imaju i ljude koji znaju da rade. Nalaze se na mediteranu odakle lako moze da se prebaci roba bilo gde u ostatak evrope ili sveta, a jos vaznije nisu uveli embargo rusima tako da i tamo mogu da izvoze. Takodje, turci su dali milijardu dolara fiatu samo da prosiri postojecu fabriku za 20% tako da verujem da su nemcima dali 5x toliko, sto u novcu sto u olaksicama. Slicno nesto i mi radimo samo sa manje uspeha jer imamo manje love. Ali ipak mislim da sve te fabrike koje dovuces na subvencije isto tako mogu i da odu, i onda si dzabe krecio.
    (Mirsad, 12. jul 2019 19:24)

    # Link komentara

  30. Bez ikakvog lažnog moralisanja hvalisanja,zajedljivih komentara i svih ostalih neutemeljeniih i ... bla bla priča dovoljno je pročitati na kraju da Katar ima udeo u Nemačkoj firmi.
    (I to je to ..., 12. jul 2019 19:24)

    # Link komentara

  31. Ако знате да у Катару има 5000 турскиx војника,који су тренутно гарант суверенитета Катара,а,Србија је симбол небитности,онда је јасно зашто;-)
    (Видински паша, 12. jul 2019 19:19)

    # Link komentara

  32. Nema veze mi ćemo da im pravimo presvlake za sedista,patosnice,mirišljave jelkice....
    (Kole, 12. jul 2019 19:18)

    # Link komentara

  33. Vučiću, reci nešto? Oni žuti su doveli Fiat od autoindustrije, a ti? Ništa?
    (Nenad, 12. jul 2019 18:21)

    @nenad
    etihad, smederevo, bor, beograd na vodi...
     (sima, 12. jul 2019 19:12)

    # Link komentara

  34. jos bolje. sta ce nam proizvodnja. mi smo specijalisti za usluge! pustite sta je toma govorio. ne trebaju nam fabrike. usluge su mnogo bolje placene!
     (sima, 12. jul 2019 19:10)

    # Link komentara

  35. Dovoljno je da odete dan ili dva u Tursku (npr. Istambul) i da vidite da je vecina kola kupljena u poslednjih nekoliko godina. Znaci da je lokalno trziste dosta jako i da ce prodati mnogo robe vec tu.
    (Srdjan, 12. jul 2019 19:08)

    # Link komentara

  36. Da zanemarimo Srbiju. Izmedju Bugarske, (clanice EU) i Turske, WV izabrao Tursku. Zakljucak: Biti clan EU da bi privukao investicije, uopste nije tako vazno kako se nama cesto servira.
    (dragaN, 12. jul 2019 17:57)

    Naravno da je vazno. Da bi se izjednacile sanse, drzava neclanica EU mora da kompenzuje razliku na druge nacine (koji nisu ni dozvoljeni u EU), poput dotacija, oslobadjanja od poreza, izdataka za radnike itd.
    (Dex, 12. jul 2019 18:57)

    # Link komentara

  37. Budimo realni, Turska je bolji izbor, mene jedino buni priča koja se plasirala da zemlja iz EU ima prednost !?
     (Boris Banović, 12. jul 2019 18:52)

    # Link komentara

  38. Meni je zao zbog jedne stvari sto ovi dezurni pljuvaci Fiata kao poslodavca nisu docekali da im VW ili Toyota dodju u Srbistan pa da vide koliko su siroke ruke i kako se odnose prema jeftinoj radnoj snazi!
     (Surovo realan, 12. jul 2019 18:38)

    # Link komentara

  39. Da sam na njegovom mestu vratio bih sat.
     (Zoster, 12. jul 2019 18:37)

    # Link komentara

  40. Vučiću, reci nešto? Oni žuti su doveli Fiat od autoindustrije, a ti? Ništa?
     (Nenad, 12. jul 2019 18:21)

    # Link komentara

  41. E kako ste ga izabrali takav će i da vam bude
     (Mare, 12. jul 2019 18:21)

    # Link komentara

  42. E sad pitati Zlatoustog, zbog cega nije hteo da prihvati posetu Qatarskog Emira, koga je Toma onomad pozvao, a Emir prihvatio. Kada je planirana poseta regionu, jedino Pinokio nikako nije imao vremena da primi Qatarskog Emira u zvanicnu drzavnu posetu, da mu drugari iz UAE ne bi zamerili. E sad imamo i rezultate ovakvog ponasanja. Mozda bi i "Koferce" imao nesto da doda, jer im je vise puta upucen zahtev iz Qatara.
     (dr.kadzija, 12. jul 2019 18:21)

    # Link komentara

  43. Deda Jevrem. Zar iko može da pomisli da o investiciji jednog Folksvagena, najveće svetske auto kompanije može da odlučuje Katar... i to sa 17 odsto u vlasništvu akcija!!!
     (Miloje, 12. jul 2019 18:13)

    # Link komentara

  44. Da zanemarimo Srbiju. Izmedju Bugarske, (clanice EU) i Turske, WV izabrao Tursku. Zakljucak: Biti clan EU da bi privukao investicije, uopste nije tako vazno kako se nama cesto servira.
    (dragaN, 12. jul 2019 17:57)

    # Link komentara

  45. milion novih auta se godisnje proda u Turskoj.
     (TotalnoLud, 12. jul 2019 17:53)

    # Link komentara

  46. Jasno je da je VW izabrao veće tržište, ali ne razumem naše ljudi koji se raduju tome. Vučić je sa svoje strane učinio sve što je mogao i to je za poštovanje.
    (Max, 12. jul 2019 17:48)

    # Link komentara

  47. Interesantna je činjenica, ako je to zaista tačno, da je Katar prevagnuo na stranu Turske. Iako će mnogi reći da to nema veze sa verom, ali sam siguran da ima i da zalivske zemlje sve gledaju kroz prizmu vere. Udaljili smo se iz srednjeg veka samo po godinama koje su prošle ali ne i po stavovima. Mnogi muslimani i dalje sanjaju da vladaju evropom, pa samim tim ne žele ni ekonomski da jačaju evropu već druge muslimanske zemlje.
     (Deda Jevrem, 12. jul 2019 17:47)

    # Link komentara

  48. @Dr Mr
    Turci privlače proizvođače tako što finansiraju projektovanje i proizvodnju novog modela. Taj model se posle i prodaje u Turskoj kao domaći auto.
    Primera koliko hoćeš...
    Fiat (Linea, Tipo)
    Reno (Megan)...
    Što ne bi tamo otišli kada im Turci plate razvoj jednog ili dva novog modela plus je tu i uticaj Katara kao suvlasnika?
     (vlad, 12. jul 2019 17:42)

    # Link komentara

  49. A Ameri razmišljaju da im uvode sankcije?
     (Džoni, 12. jul 2019 17:35)

    # Link komentara

  50. No, 'ajde sada stvarno i iskreno, zar je iko ikada, makar na sekundu pomislio da bi VW mogao da dođe u Srbiju?
    (Sandinista, 12. jul 2019 17:34)

    # Link komentara

  51. Zanimljivo, Katar je vlasnik 11%...
    Znači, Golf je čist Nemački proizvod koliko i Fokus?
     (vlad, 12. jul 2019 17:33)

    # Link komentara

  52. Dobro je, koliko-toliko da sačuvamo životnu sredinu, ta fabrika će biti veliki zagađivač.
    (Gagi, 12. jul 2019 17:19)

    # Link komentara

  53. Ocekivano Volksvagen je ozbiljna fabrika a Turska,ozbiljna drzava.
    (da da, 12. jul 2019 17:15)

    # Link komentara

  54. E pa sada idemo dalje! Možda bi Rimac hteo da otvori fabriku u RS? Da pravi e-bikes, možda? To je budućnost...
     (xxoo, 12. jul 2019 17:11)

    # Link komentara

  55. Super. Prljava industrija što dalje od Srbije.
    (Goran, 12. jul 2019 17:11)

    # Link komentara

  56. Logicno. Imaju luku, razvijenu infrastrukturu, jako trziste rada. Ako im je konkurent i postojao to je bila Bugarska. Ne znam zasto se plasiraju takve glasine, neka lazna nada napacenom narodu. Nazalost ne postoji razlog da bi bilo koji ozbiljan investor dolazio u Srbiju u kojoj se drzavna kontrola nad ekonomijom ne napusta ni 30 godina posle smrti socijalizma
    (Midland/Odessa, 12. jul 2019 17:10)

    # Link komentara

  57. jos sam vam pre nekoliko meseci ostavio link da je u decembru u nemackim medijima pisano da je turska izabrana. izmedju ostalog 100 puta je vece trziste od nas i otvara velike trgovinske sporazume izmedju te dve velike drzave. Sve ste vi to ignorisali. Nazalost kod nas, politicari i pojedini mediji obmanjuju narod. Dajte vi FIatu desetinu od onoga sto ste navodno obecavali, jer ostaje cinjenica da je to nas najveci izvoznik koji je dosao kako vi kazete od olos elite ??
     (roditelj, 12. jul 2019 17:10)

    # Link komentara

  58. Kablovi ce ipak dolaziti iz Srbije!
     (Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 12. jul 2019 17:10)

    # Link komentara

  59. sta to ima Turska, a mi nemamo: vece trziste, jaca ekonomska moc gradjana, izlaz na more (luka), nato clanica, lezi na dva kontinenta i time mogucnost da sire trziste, jaca zastupljenost fabrika koje proizvode autodelove...... Ne iznenadjuje uopste ova vest, samo mi je zao ljudi iz Srbije koji su se nadali da ce dolaskom ovog giganta profitirati Srbija (sto i jeste tako).
     (Dr Mr, 12. jul 2019 17:08)

    # Link komentara

  60. Očekivano... znalo se i ranije al je bilo korišćeno u dnevno-političke svrhe. kao mi smo u trci za wv jer smo ozbiljni igrači itd... muka naša
    (malisa, 12. jul 2019 17:07)

    # Link komentara

  61. To se znalo jos u novembru
    (buffalo, 12. jul 2019 16:42)

    # Link komentara

  62. Тужно:(
     (Рајвоса, 12. jul 2019 16:36)

    # Link komentara