1. Treba edukovati vozace GSP i Taxiste kako je to kad prolete na milimetar od bicikliste. Sa druge strane treba edukovati bicikliste da pale svetla ili bar nek nose reflektujuci prsluk ili bilo kakvu reflektujucu odecu, obuci bilo sta sto svetli. Sa druge strane ova dva navedena postoji i treci deo problema. Vozaci automobila kao i pesaci nemaju svest o vozacima na dva tocka. A opet i svi na dva tocka divljaju kao da su sami u saobracaju.
    (Totalnonebitan, 30. novembar 2023 14:49)

    # Link komentara

  2. Koristim svetlo prednje i zadnje oprezan sam gledam gde vozim pogotovo kada menjam pravac i tako bez ikakvog incidenata već 25 godina kacigu neću da nosim i to treba da bude moj izbor.
    (Nebojša, 30. novembar 2023 15:18)

    # Link komentara

  3. Džaba edukacija biciklista, kada su problem vozači automobila i naročito gradskog prevoza. Takođe, Beogradu očajnički fali transportna (ne rekreativna) mreža biciklističkih staza, naročito veze između opština.
    Potrebno je prenameniti cele saobraćajne trake samo za biciklistički saobraćaj i tako povezati delove grada. Tek onda biciklisti postaju bezbedniji.
    (mitropolit brdskobrzinski, 30. novembar 2023 15:20)

    # Link komentara

  4. Edukujte bicikliste a posebno dostavljače hrane. Jure gradom kao sumanuti, seku automobile, i sa leve i desne strane, izleću sa trotoara preko pešačkih prelaza, prolaze bez griže savesti na crveno. Jednom rečju, bez mozga. Pešaci nisu ništa bolji, zato i stradaju najviše.
    (Alex, 30. novembar 2023 16:17)

    # Link komentara

  5. Ranije je u školama u okviru OTO (sada TIT) bilo moguće BESPLATNO polaganje AM i postojala obuka vožnje na poligonima.Postojala su imtakmičenja pod okriljem AMSS ! E onda se neko setio da sve to ukine i debelo naplati preko Auto škola. Isti ti sada pametuju o nekim radionicama i savetovanjima. Mazanje očiju. Inače biciklisti su najgori učesnici u saobraćaju. Neosvetljeni, voze preko pešačkog, obilaze automobile na semaforu, izleću, skreću bez signala, krivudaju, voze sredinom, voze po dvoje troje po sred puta.....
    (Kosta, 30. novembar 2023 18:00)

    # Link komentara

  6. Pre neki dan kolegi samo sto ne pade pod kamion biciklista - Stari Foco od osamdesetak leta kao punopravni ucesnik u saobracaju - po,vojvodjanskim selima je normalno da osobe ,,sa posebnim potrebama,, voze biciklo ! Realno ni peske ne mogu ali oni bicikliraju ! Zbog takvih ce neko da zaglavi robiju jer zakon stiti stare i decu - za decu treba pritisnuti roditelje koji su duzni da brinu o potomstvu a ne da tate u kladionicama traze srecu a mame na drustvenim mrezama traze ,,djavla,, ! !
    (Sofercina, 30. novembar 2023 18:00)

    # Link komentara

  7. "Čuvaj život, vozi se biciklom" i savet da bicklista stavi kacigu. Genijalno, strategija jasna -bolje nemoj da vozis bicikl jer to je opasno prevozno sredstvo po tebe i okolinu. Slazem se, Ioanko su biciklisti pogubni po ekonomiju-malo trose na gorivo, zdravstvene usluge, automobile i pratece troskove, duze opterecuju penzioni fond itd. Treba ih smanjiti, slazem se:)

    Kako bi grad izgledao kada bi vecina ljudi vozila bicikl a ne automobile, u pogledu gužvi, zdravlja, buke, vazduha, parkinga, broja nastradalih?
    (Lemi, 30. novembar 2023 18:20)

    # Link komentara

  8. U Srbiji, a i na celom balkanu, niko ne postuje propise, ai ne znaju ih. To vazi i za bicikliste i za vozace kamiona i za vozace utomobila i za vozace bilo cega kao i za pesake. Medjutim, za povredjene u saobracaju su najvise krivi vozaci automobila, koji se ponasaju najbahatije, a ima ih najvise. Ne postuju propise, a racunaju da ako zgaze biciklistu, njemu u autu nece biti nista. Nazalost, imaju tako primitivno i bolesno razmisljanje. Balkanski mentalitet. Po zakonu nema opravdanja za gazenje pesaka ili bicikliste ili bilo koga. Ali zakon i balkanski mentalitet ne idu zajedno.Balkanci smelo tvrde da se biciklisti zalecu na njihove fine automobile i tako ginu. Tvrdnje da ne poverujes da ti neko prica, ali ih slusamo uzivo.
    (Mandarina, 30. novembar 2023 18:41)

    # Link komentara

  9. (Mandarina, 30. novembar 2023 18:41) Evo ja ne živim na Balkanu i povremeno vozim bicikl. Tvrdim da se deo biciklista ponaša neodgovorno, i to je problem u celom svetu. Ne daju znakove rukom, koji ostatku sveta pokazuju njihov pravac kretanja. Voze noću bez svetla, još se obuku u crno. Pokušavaju da se provuku sa svih strana. Vozila u tri trake stanu da propuste pešaka, i onda naiđe majstor na biciklu i umalo ga pokupi, uz psovke. Ima stazu za bicikl, fizički odvojenu - ali on je odlučio da ide po kolovoznoj traci, iz njemu znanih razloga. Nabiju slušalice na uši i ne čuju ništa. Nije mi se jednom desilo, dok vozim bicikl na stazi, da pored mene proleti biciklista, a da nema zvonce. Voleo bih da bicikliste stavim u simulator vožnje, da vide kako sve o izgleda iz sedišta vozača, jer mislim da nisu svesni koliko ugrožavaju svoj život.
    (Zok1, 30. novembar 2023 20:18)

    # Link komentara

  10. Presmesno, edukovati bicikliste a problem su sahtovi uz trotoar i nesavesni vozaci. Kad te pregazi auto kacige je samo ukras
    (Djole, 30. novembar 2023 21:32)

    # Link komentara

  11. Ovo je strašna statistika. Bicikl treba što pre zabraniti na kolovozu kako bi sledeće godine, imali 0% poginulih biciklista u saobraćaju...
    (Milan, 30. novembar 2023 21:33)

    # Link komentara

  12. @Zok1: U mom komentaru pise da se SVI ponasaju neodgovorno, ali ti to nisi video, vec si se pronasao u onom drugom delu gde su primitivci za volanom. To govori o tebi. Cuvaj se kad vozis da te ne napadaju tizlikovci sa biciklima. To je sve ludo. :)
    (Mandarina, 30. novembar 2023 22:11)

    # Link komentara

  13. Moram da priznam da mi nije jasan dobar procenat biciklista koji voze kao da su sami na putu i nedostatak svesti da su slabiji od auta. Mislim da puno njih ne zna i nece ni da zna kojom stranom se vozi, jurcaju kroz pesacke zone.. Smatram da biciklisticki saobracaj treba da ima prednost u odnosu na vozila, ali nazalost situacije je obrnuta i biciklisti moraju toga biti svesni i oprezniji zbog sebe i zbog drugih
    (Sasa, 30. novembar 2023 22:30)

    # Link komentara

  14. Sve nas trebate edukovati i u svemu, neznamo ni jesti dok nam vi ne pokažete!!!
    (k957, 30. novembar 2023 23:10)

    # Link komentara

  15. @Zok1: U mom komentaru pise da se SVI ponasaju neodgovorno, ali ti to nisi video, vec si se pronasao u onom drugom delu gde su primitivci za volanom. To govori o tebi. Cuvaj se kad vozis da te ne napadaju tizlikovci sa biciklima. To je sve ludo. :)
    (Mandarina, 30. novembar 2023 22:11) Ne, nego mi je pun kofer onih koji pljuju po Balkanu i Balkancima bez ikakvog razloga. Komentarisao sam idiote koji voze bicikl hiljadama kilometara daleko i ne znaju da pronađu Balkan na mapi. Biće da si se prepoznao. Znaš li koliko biciklista, obično kurira, završi u vozilima za dostavu, u Los Anđelesu, na godišnjem nivou? Vozim bicikl i tvrdim da se neki biciklisti ponašaju kao stoka.
    (Zok1, 30. novembar 2023 23:26)

    # Link komentara

  16. Milan je 100% u pravu. Samo zabrana vožnje između kamiona i autobusa a ne neka briga za pešake pa zabrana da voze trotoarima! Nisu čak ni osvetljeni a ne da nose kacigu. Bez PSP ne može niko u saobraćaj, samo trotoar....
    (petrovaradin, 1. decembar 2023 06:57)

    # Link komentara

  17. @(Zok1, 30. novembar 2023 23:26)

    A ti si u USA? Ah, pa onda je sve jasno. Jedna od najprijateljskijih država za bicikliste i pešake! Ali kad bi se šalili…
    Sledeći put kad budeš u Evropi, otidji, do recimo Italije ili Austrije, da ne govorim o Danskoj, Belgiji ili jednoj Holandiji, pa pogledaj kakva je tamo kultura u saobraćaju i kako se ponašaju prema biciklistima! Da, čak i u jednoj Italiji!
    (nowave7, 1. decembar 2023 09:17)

    # Link komentara

  18. (nowave7, 01. decembar 2023 09:17) Mislim da bi se prijatno iznenadio u nekim manjim gradovima u Kaliforniji. Naravno da to ne može da se uporedi sa Holandijom i Danskom, ali udaljenosi su prevelike za neki masovan odlazak na posao biciklima. Ako si propustio, vozim bicikl i znam kako izgleda sa obe strane. Ne može se sve pravdati bahatim vozačima. Treptuća svetla koja noću omogućuju da budeš vidljiv koštaju manje nego kafa u Starbucksu, mogu da se kupe bilo gde i pričvrste bez alata (elastična guma). Koje je onda opravdanje da voziš bez njih? Zašto je problem pozvoniti ili viknuti “on the left” biciklisti koga pretičeš, a ko te ne vidi i može da promeni liniju kretanja? Dati rukom znak šta nameravaš da uradiš na raskrsnici?
    (Zok1, 1. decembar 2023 10:32)

    # Link komentara

  19. Edukacija treba, jer si i ti sa biciklom ucesnik u saobracaju. Koliko puta si nocu video biciklistu neosvetljenog na drumu? Jel mu skupo da za cenu jedne pakle cigareta kupi gumene treptace i napred i pozadi? Koliko puta si video biciklistu da vozi levom stranom? Jel za njega ne vaze pravila? koliko puta si video biciklistu da vozi preko pesackog prelaza? Koliko puta si video biciklistu da prelazi na crveno? E zbog toga treba edukacija.
    (Bob, 1. decembar 2023 13:07)

    # Link komentara

  20. Vidim da su mi komentar ocenjivali tate ,,kladionicari,, i mame ,,instagramuse,, !
    (Sofercina, 1. decembar 2023 17:54)

    # Link komentara

  21. Sadašnje starije generacije voze bicikle jer zvanićno pričaju da je to dobro, zdravo je, itd, a u poverenju su mi rekli da ne mogu više da hodaju.
    A kada su bili mladi, koristili su bicikl da odu kod ljubavnika ili ljubavnice. Mrzelo ih da pešače.
    Stariji ljudi kada ostare pričaju jedno, a kada su bili mladi radili su nešto drugo.
    Ali danas je natalitet na nuli jer mnogo voze bicikle, a ništa ne rade. Bicikl nije baš zdrav za muški organizam. Mnogima je srce propalo.
    Deca se danas, isto kao i ranije, prave u službenom autu na službenom putu.
    (Radovan, 1. decembar 2023 20:37)

    # Link komentara

  22. @Zok1: Uh pa ti si u USA. To je druga planeta, zato se ne razumemo. Jos cudnije je sto branis balkance iz USA :) Realno, voznja bilo cega i kultura u saobracaju u: EU, USA ili na balkanu, su tri sasvim razlicite kategorije. Moj komentar se odnosio na balkan. Ovde zaista 99% populacije ili ne zna saobracajne propise ili ih ne postuje. Sve kategorije ucesnika. Ja bih ovde svima uveo saobracajnu edukaciju, jer je bukvalno SVIMA potrebna. Zato recimo u Nemackoj, imaju saobracajnu edukaciju sa decom vec u osnovnoj skoli. To je to. Razlika je evidentna.
    (Mandarina, 1. decembar 2023 21:07)

    # Link komentara