1. A za koji prekrsaj se oduzima trotinet?
    (Ibro Fergazer, 22. septembar 2023 11:07). … Nece biti tog zakona posto vlastodrzci ne mogu da dobro prodaju oduzete trotinete.
    (Mika, 25. septembar 2023 20:34)

    # Link komentara

  2. Slazem se sa svim komentarima
    (Zoran, 22. septembar 2023 23:28)

    # Link komentara

  3. Pricas o zemljama koje imaju po 80 mil. ljudi?Gde od pada fasade na glavu izgine odredjeni broj.Bas ti je "pametno" poredjenje.
    (Petar, 22. septembar 2023 14:02)

    # Link komentara

  4. Nemanja, 22. septembar 2023 10:42)
    Koliko?
    (Petar, 22. septembar 2023 13:44)

    # Link komentara

  5. Ne treba drzava da stiti coveka od samog sebe vec treba da ga stiti od drugih. Neka drzava ne namece kacige vec da regulise da se vozaci ne priblizavaju trotinetu da ga ne bi zgazili vec da voze polako iza njega dok trotinet vozi sredinom ulice birajuci lepsi asfalt a i da ga niko ne bi preticao zbog omalovazavanja
    (Pera, 22. septembar 2023 13:20)

    # Link komentara

  6. Ako se kreću u javnom saobraćaju,a kreću se,ako su prevozna sredstva,a jesu,vozači trotineta moraju polagati vozački ispit.
    (Bole, 22. septembar 2023 06:27)

    Ajde uvedite i to pa da prodam trotinet, kupim motor od 600cc i da ga bez polaganja vozim 130km/h onuda kuda sam trotinet 30km/h. Pa nek me kazne ako me stignu :)
    (brm brm, 22. septembar 2023 11:47)

    # Link komentara

  7. Da li je neko od ovih silnih komentatora koji su protiv kacige globalno na dva tocka ( ukljucujem sve prevoza na dva tocka bez obzira na velicinu i vrstu pogona) ikad poljubili asfalt??? Da li ste ikada videli povrede prouzrokavane padom sa dva tocka??? Na biciklu kacigu, rukavice nosim radi sebe a ne radi zakona. Na dva tocka nema lima sa strane kao u kolima da me zastiti.
    Divljanje nasih vozaca i bahatost pesaka je stvar mentaliteta. Kad bi sve kaznjavalo, drzava bi za jedan mesec napunila budzet za celu godinu, nema te vlasti koja bi se usudila da dovede narod u red. Svako od nas svaki dan nesto prekrsi od zakona i onda smo kao pmetni ovde.
    (Totalnonebitan, 22. septembar 2023 11:44)

    # Link komentara

  8. A za koji prekrsaj se oduzima trotinet?
    (Ibro Fergazer, 22. septembar 2023 11:07)

    # Link komentara

  9. @ Petar, 22. septembar 2023 09:00

    Procitaj malo izvestaje koliko ima poginulih u udesima sa trotinetima u zemljama poput Francuske, Nemacke itd. i mozda ces shvatiti glupost koju si napisao. Samo treba citati...
    (Nemanja, 22. septembar 2023 10:42)

    # Link komentara

  10. Kaciga privlaci sunce mnogo greje glavu/ Zbog toga izaziva opadanje kose, znojenje. kao i zamascivanje kose. Tada istu trebate prati kod firzera svaki dan sto je dodatni trosak preko 1000 dinara plus znacajno vreme za ulepsavanje i feniranje. Ja tako srecjena treba negde da podjem i da stavim kacigu i da upopastim firzuru ??? Stvar licne zastite treba da bude stvar licnog izbora. Stvar zastite drugih de moze regulisati propisima.
    (Zoka, 22. septembar 2023 10:15)

    # Link komentara

  11. Ne postoji nikakakav izvestaj o broju povredjenih i poginulih sto se tice upotrebe trotineta. A nema zato sto to postoji samo u glavama ovih komentatora.To je ocigledno psiholoski i socioloski problem,nema to sa saobracajem,gde se "gaze trudnice,zene sa kolicima,stariji sugradjani,invalidi,bezazleni pesaci"....nista.Nama kao Drustvu odgovara sto vise da ih ima. Drzava,njene potrebe i logika je vec nesto drugo.A to se ocigledno sve manje poklapa.
    (Petar, 22. septembar 2023 09:00)

    # Link komentara

  12. U Hrvatskoj 30 € kazna.
    (jasamm, 21. septembar 2023 19:00)
    У Шведској не мораш носити кацигу 😳.. ах та ЕУ 😉
    (Захумље, 22. septembar 2023 07:58)

    # Link komentara

  13. Da li su ljudi ozbiljni da im smetaju kacige za trotinet? Kada će se jednom ta bahatost i prepamet iskoreniti iz ovog društva? Pa je li vam životi toliko malo znače?! Vrlo je jednostavno: kod svakog prevoznog sredstva gde postoji rizik od pada i povrede glave, poželjna je kaciga. U Srbiji je ona obavezna jer smo bolidi kakve vidim da kipte iz komentara. Vrh mi je onaj koji se spasao iz fiće time što nije bio vezan. To ti se zove sreća sinko moj - živ bio još 100 godina; i na sreću se ne grade propisi, nego na računicu verovatnoće. A ona govori da nevezani putnik u vozilu ima veću šansu da izleti iz svoje sedište i završi fatalno - ne nužno izletajući iz vozila.
    (Sport Bili, 22. septembar 2023 07:13)

    # Link komentara

  14. Slepci
    (Realno, 22. septembar 2023 07:09)

    # Link komentara

  15. Ako se kreću u javnom saobraćaju,a kreću se,ako su prevozna sredstva,a jesu,vozači trotineta moraju polagati vozački ispit.Taj ispit bi trebalo prilagoditi toj maloj napravi a ne da vozači lete kao muve bez glave i ugrožavaju prvo sebe pa onda i sve ostale učesnike u saobraćaju.Zakonodavac je ovde debelo zakazao i zakasnio.
    (Bole, 22. septembar 2023 06:27)

    # Link komentara

  16. Apsolutna glupost ove mafijaske zemlje ...trotinet koji imam je ogranicen na 20 na sat.Obidjoh celu zapadnu evropu,svuda trotineti gde god hoces ,10000 puta vise nego kod nas i nigde ne nose kacigu,sta smo to mi????? Nakaradna drzava totalno.
    (dzo, 22. septembar 2023 05:32)

    # Link komentara

  17. Tako treba. Do potpune zabrane ovih glupih i opasnih vozila.
    (Nikola, 21. septembar 2023 16:37)

    Evo sace, cim takvima kao ti zabrane da izlaze iz kuce bez staratelja
    (sema za punjenje budzeta, 21. septembar 2023 20:20)

    Pa vidi ovako, to što sam ja ti nikada nećeš biti a jedino što ti ostaje je malo točkića na trotinetu a možeš malo i da mi ga provozaš na toj ulici što sediš potpuno besplslen !
    (Nikola, 22. septembar 2023 00:12)

    # Link komentara

  18. (Veliki brat, 21. septembar 2023 17:16) # Link komentara

    Slazem se sa dosta komentara. Pogotovo sto bih svakom ucesniku u saobracaju, pa bio to pesak uveo obaveznu teorijsku nastavu. Klincima obavezno u skolu. I to svake god ponavljati, valjda ce do 15-te da usvoje nesto.

    Al ovo za trotinet se ne slazem. Jednostavno prevozno sredstvo ko bilo koje drugo. Moze da ti se ne svidja moze da ti se svidja i to postujem. Al ja mislim i dalje da su ljudi glavni problem a ne prevozna sredstva.

    Ovo ako se uredi zakonom kao i biciklo ili auto ili motor ili kamion - ne vidim kakav problem moze da bude osim opet ljudi koji voze.

    Imas vozace auta koji su normalni i koji su nenormalni, motorase koji su nenormalni i koji nisu. Ako si debil vala da te stave u hitnu pomoc i zavezu kablovima - napravices glupost.
    (maneken, 21. septembar 2023 23:25)

    # Link komentara

  19. Ove sa trotinetima zabraniti, voze po sred kolovoza, bez kacige, po trotoaru, ne daj Bože da te udari.
    (Taurunum, 21. septembar 2023 22:48)

    # Link komentara

  20. Nije mi jasan komentar "sramota" u ovom postu sa prikazom kazne? Sta je sramota, sto ginu ljudi i deca udarcima glavom o ivicnjake?
    (Milan, 21. septembar 2023 22:37)

    # Link komentara

  21. hahaha, samo dodas vas na trotinetu i uvegnes od kazne i idiotskig propisa
    (max, 21. septembar 2023 21:37)

    # Link komentara

  22. @Ivan
    sa pitanjem jel treba jos objasnjenja ,gde pre toga tvrdi da je svaki trotinet sa prednjom kocnicom. Motor je napred,kocnica je pozadi,tako da se diskredituje sve sto si pisao. Ali internet,hbg. Boze pomozi nas,spasi nas svakakvih
    (Baticca, 21. septembar 2023 21:31)

    # Link komentara

  23. Tako treba. Do potpune zabrane ovih glupih i opasnih vozila.
    (Nikola, 21. septembar 2023 16:37)

    Evo sace, cim takvima kao ti zabrane da izlaze iz kuce bez staratelja
    (sema za punjenje budzeta, 21. septembar 2023 20:20)

    # Link komentara

  24. nemam taj problem jer imam dva stuba odbrane, prvi je da ne stajem nikome, a ako kojim slucajem i stanem - ne nosim licnu kartu sa sobom….
    dovidjenja prijatno.
    (simonida, 21. septembar 2023 12:23)

    Wow, kakvi stubovi odbrane! Draga Simonida, lice koje je punoletno po zakonu je u obavezi da u svakom trenutku na javnom mesu nosi sa sobom identifikacioni dokument (ličnu kartu ili pasoš). Ako je ne pokažeš čika policajcu na zahtev, imaju ovlašćenje da te privedu u najbližu stanicu policije dok ne utvrde tvoj identitet. A to može i da potraje.
    (pera detlic, 21. septembar 2023 17:18)

    Ne samo da će da potraje, nego će Simonida dobiti i 5.000 (2500 u roku 7 dana plaćanja) din kaznu za nenošenje L.K.

    A ovaj pametnjaković reprezentativac što trči 34 km/h, ne zna da nije kažnjivo trčati po pešačkoj stazi bez obzira na brzinu. Probaj trčati 20 km/h u Kneza Miloša, da vidimo da li smeju da ti pišu kaznu iako nisi prekoračio brzinu???

    Da li vi ljudi razmislite bar malo pre nego nešto napišete, ipak treba malo više vremena za napisati nego za izgovoriti? Razumem ogorčenost i nezadovoljstvo zbog gomile glupih propisa kojima nije cilj bezbednost već punjenje budžeta, ali poražavajući su ovako infatilni komentari.
    (sve je relativno, 21. septembar 2023 19:57)

    # Link komentara

  25. zabraniti im da se voze po ulici, izlecu na crveno obialze kolone preticu sa desne strane, to rade i ovi sa motorima i niko to ne kaznjava. vazno da uhvate mene kad nsima vezao pojas ( a ne vezujem ga jer sam ziv zahvaljuci tome sto nsiam bio vezan kad me je kamion otpozadi na semaforu udario fica je odleteo u vazduh ja sam Hvala Bogu ispao i preziveo auto je smrskan da sma ostao unutra ne bi bio ziv) a i policajci kazu "ja cu da zaustavim koga ja hocu". Jer kad vozis u koloni i najbednij iauto od svih bas mene izvuku i kazne jer sam vozio 82 i na pianje pa svi smo isto isli on mi je rekao ja cu da kaznim koga ja hocu. Da aal ice kazniti neko dete politicara ili poznate licnosti. ne kaznjavaju ih n iza ubistva a kamoli za voznju bez kacige
    (ma, 21. septembar 2023 19:55)

    # Link komentara

  26. U Hrvatskoj 30 € kazna.
    (jasamm, 21. septembar 2023 19:00)

    # Link komentara

  27. укините тротинете. Колски пит подтоји много дуже него електрична канта која све више невоља прави на путу. ако се возите по друму морате полагати као за вожњу колима. да не причамо о глово самоубицама
    (фле, 21. septembar 2023 18:54)

    # Link komentara

  28. Živim u Austriji i vozim električni trotinet, naravno svoj što sam kupio i poštujem sva pravila vozim isključivo tamo gde smeju i bicikle, stanem kad vidim da neko hoće da pređe ulicu itd. Nisu problem električni trotineti nego bahati omladinci što voze po njih dvojica jedan trotinet na zajam po pešačkoj stazi ostavljajući ga posle vožnje nasred ulice, evo pre neki dan jedan takav trotinet mi bio nasred staze za bicikle da ne mogu da prođem. Ovde ljudi isto imaju zbog takvih, predrasude prema električnim trotinetima ali ne treba generalizovati i uvesti ovakav zakon svako vozi na svoju odgovornost zato bi bilo možda pametnije uvesti starosnu granicu od na primer 14 ili 18 godina pri kupovinu električnog trotineta i kažnjavati prekršaje
    (iz Austrije, 21. septembar 2023 18:48)

    # Link komentara

  29. Nemackoj nije obavezna kaciga za e-trotinet.
    (Kiki, 21. septembar 2023 12:07

    nirmalno da nije,kad imaju staze za bicikle,trotinete,rolere itd.

    u Srbiji moras tronitetom da letiš hahaha
    (Nis, 21. septembar 2023 18:38)

    # Link komentara

  30. nemam taj problem jer imam dva stuba odbrane, prvi je da ne stajem nikome, a ako kojim slucajem i stanem - ne nosim licnu kartu sa sobom….
    dovidjenja prijatno.
    (simonida, 21. septembar 2023 12:23)
    Wooow, nismo te prepoznali. Verovatno si Simonida Nevolja.
    (Hogar, 21. septembar 2023 18:04)

    # Link komentara

  31. Ja mogu na trcim oko 34km/h jer sam reprezentativac i sta cemo sad?
    (Reprezentativac, 21. septembar 2023 18:00)

    # Link komentara

  32. Jacu da stavim kapu il kapunjacu pa kame milicajci zaustave jacu daim kazem pa evo kaciga izvolte a ono kapunjaca
    (Volina, 21. septembar 2023 17:55)

    # Link komentara

  33. Mozes misliti nemate se kuda kretati trotinetom, i treba da vas kaznjavaju jer ste tupani koji se nisu setili od vlasti prvo da traze staze za trotinete nego ste brze bolje poleteli sa predlozima za kazne, eto vam sad pa se j..te.
    (ls, 21. septembar 2023 11:17)


    Nisam hteo ni da postavljam ceo komentar samo ovaj najgluplji deo. Ko daje predloge i kazne? To je zakon koji je drzava postavila, a ne vozaci trotineta. Sa kim da se izborimo za staze i gde da vozimo? Pa drzava nije u stanju da resi mnogo ozbiljnije probleme od staza za trotinete. Pametan si mi ti sto vredjas ovde po komentarima to je najlakse. Bas me zanima kako si se ti borio u zivotu za neka svoja prava kad je jedino sto mozes da kazes uvreda i ruzna rec. Dok je takvih kao sto si ti tako ce nam se i suditi i kakve veze imaju el. cigarete sa trotinetima?
    (Stara skola, 21. septembar 2023 17:52)

    # Link komentara

  34. Kakva glupost! 90% propisa su smaračine da bi socijalni slučajve zvani državni službenici dali sebi na važnosti, a i uzeli nam pare. Dakle obratno, ko nosi kacigu da se kazni. Šta je s vama? Smarajte mamu kući a ne nas troline!
    (joja, 21. septembar 2023 17:44)

    # Link komentara

  35. (aca, 21. septembar 2023 13:37)
    Druze, kad naidjes na pesacki znaci da ili imas uslov ili crveno. Sto znaci da moras da usporis/stanes sve i da nema nikoga na pesackom.
    Ako ti se to ne svidja, vrati dozvolu i prodaj auto
    (sema za punjenje budzeta, 21. septembar 2023 15:24)

    Au brate…Dal moram svima ponaosob da objasnjavam da nisam manijak i da naravno da cu usporiti pred pesacki. Ali ako vidim da nema nikoga necu stati i cekati 10min! Pitao sam dal oni smeju sa trotinetima da prelaze preko pesackog ili moraju da sidju i prepasace jer to i jeste prelaz za pesake ako nisi znao? Pesak-osoba koja pesaci a ne da vozi nesto.
    (aca, 21. septembar 2023 17:40)

    # Link komentara

  36. Ja sam za svaki propis koji štiti treći stranu od vozača nebitno kojeg prevoznog sredstva ali mi živimo u slobodnom svetu i valjda imamo pravo da polupamo sopstvenu glavu tako da ne slažem se sa ovim propisom obavezne kacige.
    (Nebojša, 21. septembar 2023 10:10)

    Ja sam i liberal i vozac trotineta i bicikla i objasnicu ti zasto. Zato sto drzavu kosta svaka razbijena glava. Prvo, jer mora da je leci od osiguranja, sto manje "glupih" bolesti, vise para ostane za one koji nisu imali izbor, kao npr deca koja boluju od retkih bolesti. Drugo, svaka razbijena glava koja ne ide na posao, znaci smanjenje produktivnosti, a to znafi manje bogata drzava. Jedan mozda ne igra ulogu, ali kad se uzme koliko godisnje ljudi strada u nesrecama i koliko je to propustenih radnih dana to nije malo. A promena zakona ne kosta puno. I na kraju, mozda najbolji argument je "ne se*i". Isto je bilo za pojaseve, isti su se mudroseri javljali sa istim idiotskim komentsrima, naravno, njihov liberalizam prestaje kad su u pitanju pravo zene da radja ili prava homoseksualaca da stupaju u brak. Malo ste se bunili i onda sad svi vezujete pojas i nista vam ne fali.
    (Ivan, 21. septembar 2023 17:32)

    # Link komentara

  37. Pre neki dan, prometna ulica a u saobraćaju starija gospođa ispred mene na e- biciklu šiba 50km/h. Naravno bez kacige, tablica,dozvole...tehničkog. E - bicikli užas na kolovozu kao i trotineti.
    (Kosta, 21. septembar 2023 17:23)

    # Link komentara

  38. "Jel bese smeju po zakonu trotinetom na pesacki? Pitam jer pre neki dan izleteo ispred mene na pesacki kamikaza vozeci ono cudo preko 30 na sat, morao sam naglo da ukocim pa je cerkicu prilicno zabolelo zatezanje pojasa. Cisto za ubuduce ako ne sme to da vozi na pesackom da znam kako da se ponasam a da ne mora moje dete da dozivi povredu. Ok ne bih ga udario naravno ali taj nivo bezobrazluka kod pojedinaca je neverovatan.
    (aca, 21. septembar 2023 13:37)"

    Sve isto vazi i za bicikliste! Napomenuo bih jos i kruzne tokove sa biciklistickom stazom. Crvena boja kojom je ofarbana, isto kao i pesacki prelaz sa zebrom, dovode ih u zabludu da imaju prednost!!
    (rekreativac12000, 21. septembar 2023 17:22)

    # Link komentara

  39. @Is
    Tvoja logika bi bila u redu da u ovoj drzavi onkoloski pacijenti ne cekaju po mesec dana da dobiju prvi termin pocetka terapije, za jos dve nedelje, i za to vreme i izgube tu bitku
    (Xsi, 21. septembar 2023 17:22)

    # Link komentara

  40. nemam taj problem jer imam dva stuba odbrane, prvi je da ne stajem nikome, a ako kojim slucajem i stanem - ne nosim licnu kartu sa sobom….
    dovidjenja prijatno.
    (simonida, 21. septembar 2023 12:23)

    Wow, kakvi stubovi odbrane! Draga Simonida, lice koje je punoletno po zakonu je u obavezi da u svakom trenutku na javnom mesu nosi sa sobom identifikacioni dokument (ličnu kartu ili pasoš). Ako je ne pokažeš čika policajcu na zahtev, imaju ovlašćenje da te privedu u najbližu stanicu policije dok ne utvrde tvoj identitet. A to može i da potraje.
    (pera detlic, 21. septembar 2023 17:18)

    # Link komentara

  41. Sve ono sto smo ismevali kao nemoguce u vreme korone ostvaruje se:clan po clan,zakon po zakon,ukidanje gotovine,snimanje gradjana-gradjani ne smeju da snimaju policiju,sklapanje javnih i tajni ugovora sa privatnim kompanijama (SZO...).
    (Petar, 21. septembar 2023 17:18)

    # Link komentara

  42. Zakon nikada za bicikle nije propisivao obavezno nošenje kacige.
    (brm, 21. septembar 2023 12:01

    I tome se i radi. E-skuterima se krećeš do 25km/č i treba ti kaciga a biciklama možeš i 50 km/č i ne treba ti nikakva zaštita. Koji mozak je smislio ovaj zakon?
    (Alex, 21. septembar 2023 14:08)

    Kojim to biciklom možeš 50km/h, osim ako nije nizbrdo (a onda moraš da imaš samo takve kočnice)?
    Biciklisti nekog kluba često na javnim putevima treniraju vožnju, ali obavezno nose zaštitu, pa i one kacige koje nose i na biciklističkim trkama.

    Drugo, koliko UBRZANJE ima trotinet, a koliko bicikl? Sa druge strane, koliko "usporenje" (tj. negativno ubrzanje) ima trotinet, odnosno kakvo mu je kočenje?

    Na kraju krajeva, što se tiče i trotineta i bicikala, uveo bih polaganje POZNAVANJA PROPISA, nešto simbolično da bude, ne više od 5000 dinara sa 1-2 predavanja, jer je strašno da u saobraćaju na javnim putevima učestvuju biciklisti koji ne znaju ni osnovne saobraćajne propise!
    Dešava se da uopšte ne znaju da li ulica kojom dolaze na raskrsnicu ima prvenstvo prolaza ili nema, pa voze "odokativno" posmatrajući vozila u poprečnoj ulici - ako im uspore, pretpostave da će da im ustupe prolaz, ako ne usporavaju, onda oni moraju da se zaustave. Zbog toga se neretko i dešavaju saobraćajke sa biciklistima, pa kažu "vozači automobila ne paze na bicikliste", a upravo oni često naglo menjaju smer kretanja (da zaobiđu neravninu na putu) i generalno kreću se nepredvidivo.
    (Veliki brat, 21. septembar 2023 17:16)

    # Link komentara

  43. Kakva bre biciklistička kaciga, kakvi bakrači. Niko ali apsolutno niko ne nosi to kad vozi trotinet, a i što bi nosio. Ja nisam nikoga video, niti čuo da neko nogi. To su gluposti....
    (neša, 21. septembar 2023 10:32)

    Ovo mora da je najgluplji komentar ovde. Prvo, zakon je tek donesen, ako krenu da pisu kazne, i te kako ce da se nose kacige. Isto je bilo za pojas. Niko nije nosio pojas dok se zakon nije promenio par puta i policija pisala kazne za pojas. Sad ne znam nikog ko se ne vezuje momentalno kad udje u auto. I sve kul. Pojasevi spasavaju zivote, dokazano. Isto i za kacige.

    Trebalo bi i biciklisti da nose kacige, ali su trotineti opasniji od bicikala. Prvo zbog malih tockova i kocenja. Kad trotinet naglo ukoci (a kocnica je uvek prednja) tako lako se leti preko volana, sto se dosta redje desava na bajsu. Bajs takodje ima dve kocnice i ko ume da ga vozi, koci sa obe. Padanje sa bajsa je najcesce u stranu gde moze vozac da se zastiti nogom i rukom, padanje sa trotineta je skoro iskljucivo na napred. Takodje, za razrovan beograd mala rupa je daleko opasnija za trotinet nego za bicikl. Je l ti treba jos neko objasnjenje? Verovatno je i ovo mnogo za pet sinapsi koje imas.
    (Ivan, 21. septembar 2023 17:08)

    # Link komentara

  44. znaci... pravo pa kazna... a prvomperiod sa opomenama ... ??? sta ako covek ne prati medije u poslednje vreme i ne zna da je se promenilo... zar svako treba da redovno cita ZOBS i sluzbeni glasnik da ga ne bi kaznili ...?
    (Moreplovac, 21. septembar 2023 16:55)

    # Link komentara

  45. Vozim trotinet i aman ljudi nisam retard. Da li stvarno mislite da ce staviti gps u trotinete i pratiti brzinu. U Njujorku ili Npr Knez Mihajlovoj hiljade ljudi sece put jedni drugima i niko nije poginuo. Apsolutno kad prilazim stanici ,bar ja,a koliko sam primetio vecina vozaca bicikala ,trotineta ,itd uspori. Verujte pesaci su deset puta neoprezniji. Seku stazu kako kad stignu bez okretanja i najave. I sam kao pesak to radim,iskreno. Ne moze se urediti do najsitnijih tancina i udri po dzepu,ljudi smo,imamo osecaj i solidarnost. Ne pravite od vozaca trotineta monstrume. Pamet u glavu,oprez i bez brige za sve
    (Baticca, 21. septembar 2023 16:42)

    # Link komentara

  46. Tako treba. Do potpune zabrane ovih glupih i opasnih vozila.
    (Nikola, 21. septembar 2023 16:37)

    # Link komentara

  47. bne da moze dostava motorima da idu po trotoarima u Beogradu
    (sram, 21. septembar 2023 16:32)

    # Link komentara

  48. pitanje - ako te,ne daj Boze, upuca neko dok setas, da li bi voleo da imas pancir Ili bi se drzao prava i slobode da ne moras imati?!
    (zex1, 21. septembar 2023 16:20)

    # Link komentara

  49. I opet čuveno srpsko: "ja bih sve to zabranio"!
    (banconi, 21. septembar 2023 16:18)

    # Link komentara

  50. Jel bese smeju po zakonu trotinetom na pesacki? Pitam jer pre neki dan izleteo ispred mene na pesacki kamikaza vozeci ono cudo preko 30 na sat, morao sam naglo da ukocim pa je cerkicu prilicno zabolelo zatezanje pojasa. Cisto za ubuduce ako ne sme to da vozi na pesackom da znam kako da se ponasam a da ne mora moje dete da dozivi povredu. Ok ne bih ga udario naravno ali taj nivo bezobrazluka kod pojedinaca je neverovatan.
    (aca, 21. septembar 2023 13:37) # Link komentara

    Druze pesacki.... Mogao je da izleti ker, dete sta god. Usporis pre pesackog. Mislim razumem te i meni se dese takve stvari noge mi se odseku, ali nije mi neko drugi kriv nego ja sto ne pazim.

    Nije do trotineta problem, do ljudi je problem. Ja sam najvise problema imao sa biciklistima. Znaci veci mi je stres preci biciklisticku nego ulicu. Pa to opet ne znaci da je svaki biciklista debil.

    Ako ljudi normalno voze, i paze jedni na druge onda nema problema i raketu da vozis.

    Trotinet ko trotinet ne moze vise od 25 na sat, bar ovi koji se vozikaju kod nas. Ograniceni su elektronski. Moj drugar biciklo vozi 50 na sat bez problema. I sad reci ti meni ko je opasniji za nekog drugog.
    (maneken, 21. septembar 2023 16:03)

    # Link komentara

  51. Prosto je nemoguće proceniti šta je ispravno a šta ne, ima stoke ali ima i jako kulturnih ljudi ali u mnogo manjem broju. Uopšteno i u saobraćaju i u životu !

    Treba strogo sankcionisati , sve dok se ne smanji broj onih prvih !
    (Nikola, 21. septembar 2023 15:58)

    # Link komentara

  52. Jel bese smeju po zakonu trotinetom na pesacki? Pitam jer pre neki dan izleteo ispred mene na pesacki kamikaza vozeci ono cudo preko 30 na sat, morao sam naglo da ukocim pa je cerkicu prilicno zabolelo zatezanje pojasa. Cisto za ubuduce ako ne sme to da vozi na pesackom da znam kako da se ponasam a da ne mora moje dete da dozivi povredu. Ok ne bih ga udario naravno ali taj nivo bezobrazluka kod pojedinaca je neverovatan.
    (aca, 21. septembar 2023 13:37)

    Prijatelju i ja kao vozac kola i trotineta znam da treba usporiti kod pesackog prelaza, ima i pesaka koji istrce sa mobilnim telefonom i ne vide kola. Posle dokazuj da je istrcao i razgovarao sa mobilnim.
    (Maximus, 21. septembar 2023 15:53)

    # Link komentara

  53. A biciklisti Wolta i ostalih isporuka koja sa el.biciklom mogu da idu i 60 km/h. Bicikl kad te pokupi ostaješ tesko povređen. Trotinet kada te pokupi najcesce vozac nadrlja.
    (Maximus, 21. septembar 2023 15:49)

    # Link komentara

  54. @Simonida
    ...samo jedan cajac da se zainati, pa lepo da provede koji sat u stanici, i platis kaznu jer nemas dokumenta - poceces da nosis sa sobom i oznaku iz porodilista koju su ti nakacili kada si se rodila i sve ostale "papire", trebalo - ne trebalo
    (NS oldtajmer, 21. septembar 2023 15:40)

    # Link komentara

  55. Divne su ove promene u vezi trotineta, eno, malopre, terazijski tunel, zenska na trotinetu, one velike slusalice na usima i lagano 15km/h zutom trakom!? Autobus mili za njom, haos iza njega, pored nje ovi iz desne trake sibaju sa 80 i 100 km/h, i to je sada valjda normalno, sta ja znam.
    (rani, 21. septembar 2023 15:37)

    # Link komentara

  56. @Rajko
    Pa slazem se, dok pesaka ne udari auto - pesak ne treba da nosi kacigu, a kada ga udari - treba brzo da stavi kacigu na glavu.
    (NS oldtajmer, 21. septembar 2023 15:33)

    # Link komentara

  57. Aha.... pre pola sata u NS, na prelazu, na raskrsnici Bul Oslobodjenja - M Gorkog, "voz' od 7-8 el trotineta, NI JEDAN kacigu, na 2 trotineta odrasli i dete, na jednom momak i devojka. Toliko o kaznama i primeni zakona ...
    (NS oldtajmer, 21. septembar 2023 15:31)

    # Link komentara

  58. Halo Bing, 21. septembar 2023 13:06
    Po toj logici moze i da kaze da si vozio auto 200 na sat. A ti pozuris da potpises.Mora neki dokaz da se prilozi.
    (Petar, 21. septembar 2023 15:30)

    # Link komentara

  59. pa ovo je upereno direktno protiv proizvodjaca trotineta.

    cekajte malo vozaci bicikala voze brze nego sto moze da ide trotinet.voze i po trotoaru,putu...sve isto kao i vozaci trotineta.i kao sto rekoh voze brze!!

    prosto pitanje:zasto kaciga samo za vozace trotineta?kada je sve isto!eto u cemu je razlika?ako je cilj da ne kupujemo trotinete onda tako treba reci.ja bajsom obilazim trotinet!!!

    znaci moja devojka koja vozi trotinet mora da ima kacigu a ja ne?
    (dd, 21. septembar 2023 15:25)

    # Link komentara

  60. (aca, 21. septembar 2023 13:37)
    Druze, kad naidjes na pesacki znaci da ili imas uslov ili crveno. Sto znaci da moras da usporis/stanes sve i da nema nikoga na pesackom.
    Ako ti se to ne svidja, vrati dozvolu i prodaj auto
    (sema za punjenje budzeta, 21. septembar 2023 15:24)

    # Link komentara

  61. Vozaći trotineta ne da ne idu 5 km nego voze 10 i više km na sat a izuzetno su tihi. Ko reguliše takvu vožnju?
    (Vladimir, 21. septembar 2023 14:17)

    Pa? Vozaci bicikla (obicnog, ne elektricnog) voze 20-30km/h i izuzetno su tihi. To sto si na pesackoj stazi ne znaci da mozes da ides ko muva bez glave, uleces u biciklisticku stazu bez da gledas levo, desno, nazad, itd.
    (sema za punjenje budzeta, 21. septembar 2023 15:22)

    # Link komentara

  62. da baš vidim da malo smire ove idiote iz dostavnih službi. Biciklima, skuterima i trotinetima lete preko pešačkih prelaza i trotoara...užas jedan
    (DrKadzija, 21. septembar 2023 15:22)

    # Link komentara

  63. Jel bese smeju po zakonu trotinetom na pesacki? Pitam jer pre neki dan izleteo ispred mene na pesacki kamikaza vozeci ono cudo preko 30 na sat, morao sam naglo da ukocim pa je cerkicu prilicno zabolelo zatezanje pojasa.
    (aca, 21. septembar 2023 13:37)

    Ako je reč o pešačkom prelazu koji je deo biciklističke staze (ponekad obojen crvenom bojom), onda sme. Ako nije, onda mora da siđe i gura trotinet. Ista stvar važi za bicikle i mopede, i to poodavno. Moje iskustvo kao vozača i automobila i bicikla je da ni jedni ni drugi nemaju pojma o pravilima i svako tera svoje, neko manje, a neko više bahato i bezobrazno. Do čoveka je, ne do prevoznog sredstva.

    Osim ako je BMW. Onda je do kola.
    (Miloš, 21. septembar 2023 15:18)

    # Link komentara

  64. Beograd je grad bezobrazluka kada su pitanju trotineti, jure posred prometnih raskrsnica da se smrzneš.
    (zare, 21. septembar 2023 15:08)

    # Link komentara

  65. @ Ja sam za svaki propis koji štiti treći stranu od vozača nebitno kojeg prevoznog sredstva ali mi živimo u slobodnom svetu i valjda imamo pravo da polupamo sopstvenu glavu tako da ne slažem se sa ovim propisom obavezne kacige.
    (Nebojša, 21. septembar 2023 10:10)

    Ovo je slicna prica onoj vezanoj za pojas itd. Ne, niste slobodni da polupate svoju glavu jer svakako time uticete na drustvo u celini. Ko ce platiti hitnu pomoc, bolnicko lecenje u slucaju vase povrede? Pa ide iz (u nasem slucaju) budzeta koga pune svi gradjani. Izlazak policije, sudije na lice mesta, komunalnih sluzbi koje sve to treba posle da uklone i ociste... Da ne pricamo o izgubljenoj produktivnosti u godinama pred nama - drzava placala skolu, prevoz za djake itd. Prosto je neverovatno odsustvo bilo kakvog razmisljanja na tu temu u Srbiji. Ljudi jednostavno misle da je sve to besplatno... Zaostavstina socijalizma...
    (Nemanja, 21. septembar 2023 15:07)

    # Link komentara

  66. 1.Nije istina da je gazeca povrsina bicikle veca od trotineta 2. nije istina da je brzi od bicikla3.kaciga za bicikle ne znaci apsolutno nikakvu zastitu4.trotinet bicikl na ulici je tek opasno 5. Izgradite biciklisticke staze 6.vodite brigu o zagadjenju7. Prevoz ne funcionise.7.benzin sve sluplji 8.nema parkinga 9. Beograd nije selo da bi neko rekao idi peske . ..........
    (Uzas..., 21. septembar 2023 14:45)

    # Link komentara

  67. Koliko god tebi ovo zvucalo neverovatno ali ti nemas pravo da polupas glavu sto se drzave tice. Ti kada se polupas padas na teret zdravstvenog sistema, ako ne daj Boze izgubis zivot, drzava gubi doprinos od tebe, ne placas vise porez, ne zaradjujes, ne trosis...

    (ls, 21. septembar 2023 11:27)

    Ja i ne sluzim da trosim. Na drzavu nisam preneo nikakva ovlascenja da me tretira kao izvor prihoda. Sto se osiguranja tice, mi nemamo besplatno zdravstvo, osiguranje se placa, a bez njega nista ne moze dzabe. Da ti nesto otkrujem, lecenje se placa i kad imas osiguranje, tj. ne sluzi nicemu. Niko ne pada na teret drzave, jer drzava nista ne finansira, mi finansiramo drzavu. A sta dobijamo zauzvrat, na tebi je da procenis, kao i da li ti je to dovoljno ili ne. Svejedno, slazem se za kacige, ti trotineti su smrt na dva tocka.
    (Dex, 21. septembar 2023 14:44)

    # Link komentara

  68. Ovde sve nakaradno...umesto da su prvo dali mogućnost korišćenja (izgradili biciklističe staze i infrastrukturu),oni prvo kažnjavaju - bitno da se puni budžet...jadno i bedno,nikoga ne zanima stvarna korist od ovakvog vida prevoza nego udri kazne...
    (das, 21. septembar 2023 14:43)

    # Link komentara

  69. Ne bih da komentarišem kacige jer ih nisam koristio ali, problem sa trotinetima koji idu stazom za bicikle koja je samo farbom odvojena od pešačke staze (primer Novi Beograd ulica bul maršala Tolbuhina u smeru od Pariske komune ka starom Merkatoru) su vozači trotineta.
    Na pomenutom potezu postoji i vrtić što znači i dosta roditelja sa vrlo malom decom. Vozaći trotineta ne da ne idu 5 km nego voze 10 i više km na sat a izuzetno su tihi. Ko reguliše takvu vožnju?
    Ima tu više problema naravno ali, ako pustimo da ljudi sami rešavaju takve situacije tu nema rešenja.
    E sad, činjenica jeste da je sprovođenje zakona selektivno, ne samo za ovu oblast već generalno za saobraćaj.
    Tako da, do daljeg, ostaje samo solidarnost i pažnja i pešaka i vozača trotineta i bicikala na mestima gde se susreću sa pešacima.
    (Vladimir, 21. septembar 2023 14:17)

    # Link komentara

  70. Zakon nikada za bicikle nije propisivao obavezno nošenje kacige.
    (brm, 21. septembar 2023 12:01

    I tome se i radi. E-skuterima se krećeš do 25km/č i treba ti kaciga a biciklama možeš i 50 km/č i ne treba ti nikakva zaštita. Koji mozak je smislio ovaj zakon?
    (Alex, 21. septembar 2023 14:08)

    # Link komentara

  71. "@Nebojša
    Pitanje, da te ne daj bože raspali auto dok si na trotinetu, da li bi u tom trenutku voleo da imaš kacigu na glavi ili bi se i dalje čvrsto držao svojih prava i sloboda?"

    Uvesti obavezne kacige i za pešake, ako ih udari auto.
    (Rajko, 21. septembar 2023 13:56)

    # Link komentara

  72. ovo dok svi ne budemo isli po ulici samo u jednoj carapi jer ce se za obe carape naplacivati porez, taksa, nalepnica, registracija i ostalo, dok ce patike i cipele biti rezervisane samo za milijardere, ovi nece stati.
    ne radujte se ovome, jer mozda ste vi sledeci da platite porez na visak stambenog prostora, visak sedista u autu, dodatak jer se vozite u nepopunjenom gradskom autobusu ili neku slicnu ludoriju.
    (aca, 21. septembar 2023 13:53)

    # Link komentara

  73. I treba da napišu kaznu, svima koji voze e trotinete u saobraćaju bez kacige treba da napišu kazne.
    (Liberty, 21. septembar 2023 13:52)

    # Link komentara

  74. Jel bese smeju po zakonu trotinetom na pesacki? Pitam jer pre neki dan izleteo ispred mene na pesacki kamikaza vozeci ono cudo preko 30 na sat, morao sam naglo da ukocim pa je cerkicu prilicno zabolelo zatezanje pojasa. Cisto za ubuduce ako ne sme to da vozi na pesackom da znam kako da se ponasam a da ne mora moje dete da dozivi povredu. Ok ne bih ga udario naravno ali taj nivo bezobrazluka kod pojedinaca je neverovatan.
    (aca, 21. septembar 2023 13:37)

    # Link komentara

  75. E bravo, tako se nagrađuju ljudi koji ne truju okolo sa raspalim dizelima, alal vera na ekološkim merama...
    (Fredi Kruger, 21. septembar 2023 13:29)

    # Link komentara

  76. Recimo, oklizne se na pseći izmet, koga ima na svakih par metara, tresne glavom o pločnik, i nastavi kao gospodin čovek dalje. Šta će bezmozgovićima kaciga.
    (Ma, vozi Miško!, 21. septembar 2023 13:18)

    # Link komentara

  77. Petar, 21. septembar 2023 12:13)
    A šta ima da dokazuju, biće tvoja reč protiv njihove, pa kako sudija odluči. A znamo kako sudije uglavnom odlučuju.
    (Halo Bing, 21. septembar 2023 13:06)

    # Link komentara

  78. gledam kako u nekim gradovim u Srbiji policija normalno funkcioniše kao npr Novi Sad, onda vidim da u Požarevcu kao da je Bangladeš, prelazi se ulice gde se stigne, kola se ostavljaju na sred puta da se ode u kladionicu, pazari u radnji, trotoari prepuni vozila u centru, prosto radi šta god ko hoće...
    (Prle, 21. septembar 2023 12:57)

    # Link komentara

  79. banana država...
    (Fredi Kruger, 21. septembar 2023 10:45)

    Frajeru, gori smo no banana drzava. Pogledaj samo kakvi indijanci vode drźavu i prave zakone. A još kada pogledaš kauboje koje žele da ih skinu.
    (Vanja LFC, 21. septembar 2023 12:49)

    # Link komentara

  80. Cekaj, ljudi se bune sto mora zakon da se postuje? Ipak nisu krivi politicari vec celokupno drustvo!!!
    (borisc, 21. septembar 2023 11:58)

    Ne, ljudi se bune sto neki zakoni moraju da se postuju a neki i ne. I sto neki ljudi ne moraju da postuju nikakve zakone a drugi moraju. I sto su zakoni glupi (treba kaciga za trotinet, ne treba za bajs i sl.)
    A ti bi s takvom logikom i inteligencijom komotno mogao u politicare, ako vec nisi
    (sema za punjenje budzeta, 21. septembar 2023 12:48)

    # Link komentara

  81. more nosite se bre! malo je sto jedemo najskuplju hranu, sto su komunalije skupe sad bi da derete kozu i vozacuma trotineta! sta je sledece? oni koji trce udišu previše vazduha?? terajte se vi i vassa glupa pravila!
    (da pojasnim, 21. septembar 2023 12:45)

    # Link komentara

  82. Par diktatora koji su smislili ovaj zakon zadovoljno trljaju ruke da mogu da rade šta žele narodu
    (posmatrac, 21. septembar 2023 12:45)

    # Link komentara

  83. Tog kažnjavanja u Smederevu nema. Ovde se kažnjava samo pojas, alkohol i prekoračenje brzine. Tako već 30 godina. Sve ostalo je dozvoljeno (4 žmigavca svuda, telefoni, okretanja preko pune linije, sve...).
    (Thores, 21. septembar 2023 12:45)

    # Link komentara

  84. Cekaj, ljudi se bune sto mora zakon da se postuje? Ipak nisu krivi politicari vec celokupno drustvo!!!
    (borisc, 21. septembar 2023 11:58)

    Narod se buni protiv nakaradnih zakona..
    (Fredi Kruger, 21. septembar 2023 12:39)

    # Link komentara

  85. A da li se kažnjava ako vozim Lamborgini po trotoaru?
    (Petar, 21. septembar 2023 12:32)

    # Link komentara

  86. Trotinedžije koji ne mogu brže od 25 km/h moraju šlem, a biciklisti koji mogu i preko 35 km/h ne moraju? Zašto ovolika mržnja prema trotinedžijama? Bio sam ovog leta u nekoliko zemalja EU, svugde ljudi opušteno voze trotinete i bicikle, niko ih ne maltretira šlemovima i prslucima.
    (Rade, 21. septembar 2023 12:31)

    # Link komentara

  87. nemam taj problem jer imam dva stuba odbrane, prvi je da ne stajem nikome, a ako kojim slucajem i stanem - ne nosim licnu kartu sa sobom….
    dovidjenja prijatno.
    (simonida, 21. septembar 2023 12:23)

    # Link komentara

  88. Zasto je priznao da je vozio? Sidjes i guras,a policija na sudu neka dokazuje.Kada te zaustave u autu ti si autu,sa trotinetom to nije slucaj.Ja cu bar tako dok se ne ukine ovaj nakaradni zakon,koji da podsetim vozace,da mogu da i da zaplene njihovu privatnu imovinu-auto.Ne da nije Ustavno,nego nema blage veze.
    zapl
    (Petar, 21. septembar 2023 12:13)

    # Link komentara

  89. Ma zabraniti upotrebu elektricnih trotineta u gradu.
    Jezivo opasna stvar.
    Sad su poceli i deci da kupuju.
    Pre neki dan dve klinke na jednom trotinetu, proletese na crveno u sred Beograda, kod crkve u Kneza Milosa.
    I to jos uvece po mraku.
    Taj nivo bezobrazluka i ludosti je neverovatan.
    (koki, 21. septembar 2023 12:09)

    # Link komentara

  90. U Nemackoj nije obavezna kaciga za e-trotinet.
    (Kiki, 21. septembar 2023 12:07)

    # Link komentara

  91. da li u svim gradovima ima staza za bicikliste??

    pitam zbog zakona.
    (boko, 21. septembar 2023 12:02)

    # Link komentara

  92. moraju da nose biciklisticke kacige!? a kazna za bicikliste? jok.
    (ZLOBEX, 21. septembar 2023 10:33)

    Zakon nikada za bicikle nije propisivao obavezno nošenje kacige.
    (brm, 21. septembar 2023 12:01)

    # Link komentara

  93. Raznih ljudi ima ovde. Nekima smetaju kacige, pa onda traže kacige za bicikliste, kao da je to ista priča. Na trotinetu se stoji, i to na površini 2-3 puta užoj od skejta, na točkićima koji su po veličini bliži tom skejtu nego bajsu na kome se još i sedi. I još na sve to kad se doda i ta suluda brzina (za čitavu tu situaciju), uz naše standardno dobre puteve (pogotovo uz ivičnjak gde su oni slivnici)... Kaciga je neki minimum minimuma.
    Lično mi je smetala i kaciga na skijanju (kao ideja), ali kad sam je isprobao, navikao sam se bez problema, i sada bih se osećao čudno bez nje, tako da, sve je stvar navike, a glavu štiti sigurno.
    (samo malo više razmišljanja, 21. septembar 2023 12:01)

    # Link komentara

  94. Cekaj, ljudi se bune sto mora zakon da se postuje? Ipak nisu krivi politicari vec celokupno drustvo!!!
    (borisc, 21. septembar 2023 11:58)

    # Link komentara

  95. na zalost sve ce to da traje do max mesec dana...i jedna deo boranije ce da strada novcano,i onda sve po starom,kao i sa mobilnim..koji je zabranjeno koristiti na pesackom prelazu i sl. stvari..a trajalo je isto s pocetka..i onda tajac.sad pogledajte bilo koji grad..a da ne govorimo o manjim mestima..
    ako hoces da primenjujes,onda pocni od vrha i u svakome gradu,varosici,selu..i svaki dan celu godinu..ovako,nikakve vajde.mozemo donoaiti zakone,ali nikakve koristi ako se iati ne primenjuju,od strane policije,i prvi da su na udaru..koriscenje u autu,ne vezivanje pojasa,zadnja sedista,prelaz preko pruge dok je spustena rampa..a sve to.isti cine..i onda ocekujete od obicnog naroda da sve to postuje??.
    (mozaks, 21. septembar 2023 11:58)

    # Link komentara

  96. Pa i kad se ne vezujes u automobilu ugrozavas samo sebe,pa je pojas obavezan.
    (Pop, 21. septembar 2023 11:51)

    # Link komentara

  97. @Nebojša
    Pitanje, da te ne daj bože raspali auto dok si na trotinetu, da li bi u tom trenutku voleo da imaš kacigu na glavi ili bi se i dalje čvrsto držao svojih prava i sloboda?
    (kfd, 21. septembar 2023 11:26)

    Policiju ne zanima da li imaš kvalitetnu kacigu, nego da li je imaš. Ne zanima ih da li kaciga ima atest. Koliko puta si video da ljudi svašta stave na glavu i policija ih ne dira?
    Forma je važna, kazna je važna.
    Nisi u pravu.
    (Lozničanin, 21. septembar 2023 11:43)

    # Link komentara

  98. Vozim bez kacige (obican, ne elektricni) bicikl po kolovozu (jer staza ili nema ili su u losem stanju, rupe, grbe od korenja i sl.) poslednjih 30 godina, vecom brzinom od trotineta i vecine elektricnih biciklova. A bez zaustavljanja nema ni kazni
    (sema za punjenje budzeta, 21. septembar 2023 11:38)

    # Link komentara

  99. S obzirom na to kako ih voze, ja bih tačku ovde stavio:
    "Počelo kažnjavanje: 10.000 dinara zbog vožnje trotineta."
    (Nikonik, 21. septembar 2023 11:38)

    # Link komentara

  100. Poenta je da se napravi takva situacija da apsolutno svako može biti kažnjen. Od takve politike neće biti izuzet baš niko. Ni ovi koji sada likuju jer će i njih uskoro potkačiti neki "zakon" koji ne služi da uredi naše živote nego da omogući kazne i namete. Ovde se prosečan čovek oseća kao prestupnik i kriminalac a kriminalci kolo vode i predstavljaju se kao heroji i pošteni ljudi.
    Tuga živa od države i naroda
    (Dejan, 21. septembar 2023 11:36)

    # Link komentara

  101. Konačno
    (NS, 21. septembar 2023 11:30)

    # Link komentara

  102. Kaciga za bicikl je obavezna za trotinet koji ide max uglavnom fabrički do 25km na sat, a nije obavezna za bicikl kao ni za električne bicikle i skutere koji idu opušteno 45km na sat pa i preko 60km na sat ... Zanimljivo
    (hmmm, 21. septembar 2023 11:29)

    # Link komentara

  103. uskoro će da kažnjavaju ako nemaš kapicu na ventilu!?
    (brainstorm, 21. septembar 2023 11:29)

    # Link komentara

  104. U predlogu zakona koji podrzavam, stojalo je da mladji od 18 godina moraju da nose kacigu, a stariji isto kao na biciklu, da je pozeljno ali nije obaveza.
    I onda izglasaju zakon sa promenjinim sadrzajem.
    Banana od drzave!!!
    (Neko iz mase, 21. septembar 2023 11:27)

    # Link komentara

  105. Ja sam za svaki propis koji štiti treći stranu od vozača nebitno kojeg prevoznog sredstva ali mi živimo u slobodnom svetu i valjda imamo pravo da polupamo sopstvenu glavu tako da ne slažem se sa ovim propisom obavezne kacige.
    (Nebojša, 21. septembar 2023 10:10)

    Koliko god tebi ovo zvucalo neverovatno ali ti nemas pravo da polupas glavu sto se drzave tice. Ti kada se polupas padas na teret zdravstvenog sistema, ako ne daj Boze izgubis zivot, drzava gubi doprinos od tebe, ne placas vise porez, ne zaradjujes, ne trosis...
    Zasto su pojasevi obavezni u automobilu? Oni tebe bas vole pa se brinu jesi li se vezao, aha. U slucaju povrede trose pare na tebe, u slucaju smrti jos gore, jedan "punioc" budzeta manje, zato su i izmislili silne kazne da smanje stopu smrtnih slucajeva u saobracaju i odliv poreskih obveznika jer na njihovu zalost jos uvek ne mogu da uticu na odliv ljudi preko granice.
    (ls, 21. septembar 2023 11:27)

    # Link komentara

  106. @Nebojša
    Pitanje, da te ne daj bože raspali auto dok si na trotinetu, da li bi u tom trenutku voleo da imaš kacigu na glavi ili bi se i dalje čvrsto držao svojih prava i sloboda?
    (kfd, 21. septembar 2023 11:26)

    # Link komentara

  107. Kakvo nasilje države nad građanima. Setili se kako će da pokriju bar deo manjka koji imaju zbog velike uštede za prevoz koju ostvaruju korisnici ovog vida urbane mobilnosti. Naravno da im ne pada na pamet da ponude tim ljudima staze i infrastrukturu jer bi to samo omogućilo i drugima da požele ovaj vid prevoza.
    Bruka i sramota!
    Ovi sugrađani koji nesolidarno likuju neka se slobodno zapitaju kojim sledećim zakonom će i oni biti potkačeni jer u ovakvoj zemlji nema onih koji se provuku.
    Pre ili kasnije svako dođe na red.
    Evo, moglo bi da im se desi da im naplate pregršt kazni za prekoračenje brzine jer neće proći puno vremena da će ograničenje biti spušteno na 30kmh u gradu. I to iz istog razloga i zakona da su vozači trotineta sada učesnici u saobraćaju a voze 25kmh.
    Umesto da naprave staze i trake oni će dobiti mogućnost da pišu mnogo veći broj kazni!!
    Kratkovidost i zloba ovoga naroda je neverovatna!!!
    (Dejan, 21. septembar 2023 11:26)

    # Link komentara

  108. kakva sada nalepnica? nisam u toku cemu to?
    kako samo cekam izbore...
    (aca, 21. septembar 2023 11:22)

    # Link komentara

  109. Jedva su docekali, a to sto nemamo nikakve uslove za voznju( ispucale ulice na metar od ivicnjaka kako je propisano po zakonu za voznju ulicom, nema staza za voznju po trotoaru, a i tamo gde ih ima obicno su urasle u travu ili ispucale ili ti grana" iskopa" oko u voznji i o rupama da ne pricam) to nikom nista. Sramota treba da vas bude kako ste izglasali taj zakon koji kao da je dete pisalo. Podrzavam da ne sme da se vozi prebrzo, da ne sme da voze mladji od 18god po ulici, da ne sme da voze uopste mladji od 14god ali ima nas i starijih i razumnijih kojima nije bitno" koliko brzo ide" nego nam to sluzi za pomoc. Da kazemo da su kaciga i prsluk za licnu zastitu pa se kao brinete tako o nama, ali nalepnice sa brojevima... Pa sta cete jos malo i da nam tehnicki uvedete. Sramota
    (Stara skola, 21. septembar 2023 10:48)

    Neka neka, ja bas volim kada stupe na snagu ovakvi nebulozni zakoni koje sami prizivate po komentarima. Ne prodje dan a da se neko ne pravi pametan i predlaze neke zabrane i kaznjavanja. Ovaj narod kao da uziva u represiji pa jos srdacno nudi ideje za kaznjavanje ( a verujte da neko tamo sedi i cita te vase nebuloze, pa sta mu se svidi on i usvoji). Jos malo pa ce vam proci i predlog o zabrani prodaje elektronskih cigareta, isto ste ovuda danima blejali i molili bogove da zabrane el cigarete, pa ste kukali kako tehnicki pregledi ne rade kako treba, pa sad kad cekate po sat vremena da vam uzmu 6000 i da vas sruse na tehnickom jer nemate odgovarajucu jelkicu na retrovizoru onda kukate i pisete kako ih nije sramota. Drzite te svoje pogane jezicine za zubima i skontajte da nikada, apsolutno nikada nece od Srbije napraviti Svajcarsku, pogotovo ne na ovaj debilni nacin kojim vlasti dajete ideje za globljenje. Mozes misliti nemate se kuda kretati trotinetom, i treba da vas kaznjavaju jer ste tupani koji se nisu setili od vlasti prvo da traze staze za trotinete nego ste brze bolje poleteli sa predlozima za kazne, eto vam sad pa se j..te.
    (ls, 21. septembar 2023 11:17)

    # Link komentara

  110. zasto onda ne bi i biciklisti i rolerasi imali obevezu nosenja kacige?
    (drt, 21. septembar 2023 11:11)

    # Link komentara

  111. Zakon je jako loš. Sve uvoznike trotineta je trebalo primorati da stave limitere na 6km/h a vozače primorati da koriste trotoare.
    Time bi rešili sve probleme oko sigurnosti pešaka, vozača i trotinetdžija...
    Ovako imamo trotinet na kolovozu, gde mu nikako nije mesto, jer nije tehnički opremljen da bi se tu vozio. Bez retrovizora i migavaca, i bez mogućnosti da rukom daje signale kao biciklista, vozač trotineta je opasnost na točkovima.
    (Dejan, 21. septembar 2023 11:09)

    # Link komentara

  112. Realno bi bilo da se zabrani voznja kolovozom svima onima koji ne poznaju saobracajne propise. ne samo sto vecina njih pojma nema sta koji znak znaci vec su po potrebi vozilo na kolovozu a kad naidju na crveno na semaforu onda odmah preko pesackog na trotoar pa u krug. Ili si pesak ili vozilo , nema treceg.
    (Posmatrac, 21. septembar 2023 11:08)

    # Link komentara

  113. удрииии
    (куре, 21. septembar 2023 10:56)

    # Link komentara

  114. Da li je trotinet imao nalepnicu i ako nije, zašto nije pisana kazna i za to?
    (Ostoja, 21. septembar 2023 10:50)

    # Link komentara

  115. Jedva su docekali, a to sto nemamo nikakve uslove za voznju( ispucale ulice na metar od ivicnjaka kako je propisano po zakonu za voznju ulicom, nema staza za voznju po trotoaru, a i tamo gde ih ima obicno su urasle u travu ili ispucale ili ti grana" iskopa" oko u voznji i o rupama da ne pricam) to nikom nista. Sramota treba da vas bude kako ste izglasali taj zakon koji kao da je dete pisalo. Podrzavam da ne sme da se vozi prebrzo, da ne sme da voze mladji od 18god po ulici, da ne sme da voze uopste mladji od 14god ali ima nas i starijih i razumnijih kojima nije bitno" koliko brzo ide" nego nam to sluzi za pomoc. Da kazemo da su kaciga i prsluk za licnu zastitu pa se kao brinete tako o nama, ali nalepnice sa brojevima... Pa sta cete jos malo i da nam tehnicki uvedete. Sramota
    (Stara skola, 21. septembar 2023 10:48)

    # Link komentara

  116. podrzavam!
    I treba. Jos kad vidim da voze dete ispred, tik uz korman. Najezim se sta sve lose moze poci po zlu
    (iv7, 21. septembar 2023 10:46)

    # Link komentara

  117. Nakaradna država, nakaradni zakoni, ej kaciga na vozilu koje ide 20 na sat, a električni bicikli ništa?! Motori na električni pogon ništa!? Nalepnica za trotinet propisana a niko je ne izdaje, banana država...
    (Fredi Kruger, 21. septembar 2023 10:45)

    # Link komentara

  118. moraju da nose biciklisticke kacige!? a kazna za bicikliste? jok.
    (ZLOBEX, 21. septembar 2023 10:33)

    # Link komentara

  119. Pozdravljam ovo. Nosim kacigu na biciklu, iako nije propisana. Glava je najvažnija. Ali kaciga kvari frizuru, jel tako?
    (Biciklista, 21. septembar 2023 10:33)

    # Link komentara

  120. Kakva bre biciklistička kaciga, kakvi bakrači. Niko ali apsolutno niko ne nosi to kad vozi trotinet, a i što bi nosio. Ja nisam nikoga video, niti čuo da neko nogi. To su gluposti....
    (neša, 21. septembar 2023 10:32)

    # Link komentara

  121. Ako postoji propis onda treba da se poštuje. Problem ove zemlje je što se propisi i kazne selektivno primenjuju odnosno ne primenjuju.

    Što bi rekao Orvel "sve su životinje jednake samo su neke jednakije od drugih".
    (Stojan, 21. septembar 2023 10:32)

    # Link komentara

  122. Pre bismo mi morali nosati i kacige i zaštitna odela zbog ljudi koji neodgovorno upravljaju tim krševima
    (S1pac, 21. septembar 2023 10:17)

    # Link komentara

  123. Teška glupost. Ja bih pisao kazne onima koji nose te glupave nepotrebne kacige...
    (Visoka peć za promašene slučajeve, 21. septembar 2023 10:14)

    # Link komentara

  124. Ja sam za svaki propis koji štiti treći stranu od vozača nebitno kojeg prevoznog sredstva ali mi živimo u slobodnom svetu i valjda imamo pravo da polupamo sopstvenu glavu tako da ne slažem se sa ovim propisom obavezne kacige.
    (Nebojša, 21. septembar 2023 10:10)

    # Link komentara