1. Nekada je postojala samo AMS auto škola!
    (B kategorija, 01. jun 2023 17:56)

    Postojale su Akademac, Gazela, Crveni signal i privatnici... A cene su bile takve da se o njima uopšte nije ni pisalo! Kao kad bi sad cena bila dvadesetak hiljada.... Sedamdesetih godina čas je bio hiljadarka, a benzin bagatela, kao i registracija i tehnički...
    (Milija, 9. jun 2023 11:37)

    # Link komentara

  2. Koliko ja znam drzava nije propisala maksimalnu nego minimalnu cenu. Maksimalna cena je neogranicena. Kome ne odgovara moze da podigne koliko hoce, u cemu je onda problem? Da je cena polaganja nerentabilna autoskole bi se zatvarale jer ko je lud da radi u minus. S obzirom da se to ne desava i da su automobili za polaganje sve noviji onda nema problema. To znaci da se iz poslovanja moze finansirati i obnova voznog parka.
    (Igor, 2. jun 2023 17:53)

    # Link komentara

  3. ..poskupljenje spasava zivote, pa poskupite na 300k da niko ne nastrada, a ne ovako..sad moram da mislim dali ovo poskupljenje spasava moj zivot ili ne..
    (Ako, 2. jun 2023 14:41)

    # Link komentara

  4. Ovdje na BL regiji komplet obuka od ljekarskog do vozacke (ako kandidat polozi od prvi put) oko 510 evra... Obuka oko 350 evra, ostali troskovi (ljekarsko, prva pomoc sa polaganjem, polaganje propisa, polaganje voznje) oko 160 evra.
    Vlasnici auto skola bi bili zadovoljni kada bi samo obuka bila oko 500 evra. Mada ima gradova po BiH gdje je cijena 600-700, ali je stvar dogovora vlasnika auto skola u toj regiji...
    Ko dobro radi i trudi se uspjeva u tom poslu, mada sa odlivom stanovnistva nije svijetla buducnost pa ce i cijene ici gore da se kompenzuje manjak kandidata...
    Obzirom na to kako sve roditelji trose pare na svoju djecu (telefoni, garderoba, proslave punoljetstva, mature i sl...) mogla bi obuka biti dosta skuplja jer je i to trošak jednom za sav zivot...
    (Srđan BL, 2. jun 2023 14:12)

    # Link komentara

  5. Auto skole su organizovan kartel na nivou srbije isto kao i tehnicki pregledi. I za jedne i za druge javna je tajna da su vlasnici autoskola i tehnickih pregleda u 90% slucajeva policajci, samo su im firme registrovane na zene ili decu.
    (Vlada, 2. jun 2023 13:05)

    # Link komentara

  6. Struka traži još... Da je struka, kako nije, ne bi bilo ovoliko neznalica za volanom u ovoj državi...
    Polovina instruktora niti zna propise niti da vozi kako treba... I kako onda oni da nauče bilo koga!
    Kad vidim auto neke škole da vozi u Kneza Miloša levom trakom 40 na sat, sve mi je jasno...
    (mile, 2. jun 2023 11:17)

    # Link komentara

  7. (Brzi, 1. jun 2023 15:52) mozgu farmerski, a da li bi i da radiš u policiji sam sebi birao boju i model uniforme?!

    Ne kupuješ ti druže sebi auto za zezanje nego osnovno sredstvo za rad - a to je obuka kandidata za vožnju!! Kapiraš?!

    Eto upravo svedočenje iz prve ruke čime se rukovode autoškole pri kupovini automobila - da promuljaju sebi privatan auto koji je "autoškola" :))

    Idi i gledaj farmu za drugo i nisi! Šteta je i bezakonje da takvi vrše obuku naše dece - i tokom vožnje pokušavaju i da im prenesu i ostale svoje "ideje o životu".

    Max cena da bude 60.000rsd (a bolje i niža) a standardi Države da se uvedu u ovu branšu-koja je nekontrolisano počela da divlja i luduje!
    (ns ja, 2. jun 2023 10:00)

    # Link komentara

  8. Treba da bidne milionče,minimum.
    (Debeli šef, 2. jun 2023 08:40)

    # Link komentara

  9. Sve sadrzajnija obuka a sve gori vozaci.
    (miki, 1. jun 2023 16:26)

    I u školama sve više predmeta, a deca izlaze sa manjim funkcionalnim znanjem.
    To je zato što sve osmišljavaju neki diletanti koji ne mogu da se prisete kako je njima bilo kad su bili deca, nego misle da neko sa 19 godina mora za par meseci da nauči sve i da bude vozač kao onaj sa 20 godina iskustva.

    Drugi problem je bahatost vlasnika autoškola, pre neki mesec vidim vozilo autoškole, Mercedes A klase, pre nekoliko sedmica vidim maltene novi Tiguan - pa, taj Maercedes auto košta preko 35.000 evra, a šta bi smetalo da kao nekada sa Jugom, sada svi koriste npr. Fiat 500L, mogla bi i država malo da subvencioniše? Ili možda Dačiju Sandero.
    Još imajući u vidu da je npr. u jednoj autoškoli ista cena za polaganje na Golfu i tom Mercedesu A klase, vlasnik hoće da svima naplati cenu kao da voze Mercedes C klase.

    Neko pita zašto kupuju te relativno skupe automobile? Pa, zato što ih van časova voze privatno, sami vlasnici ili drugi članovi njihovih porodica.
    A recimo krajem 90-ih se vozila Felicija i slično, ali su vlasnici autoškola davali auto instruktorima da voze privatno, samo da natoče gorivo.
    (Veliki brat, 1. jun 2023 22:32)

    # Link komentara

  10. Jedan mesec da se organizuje bojkot autoškola, pa kad im mesec dana stoje automobili (neretko uzeti na lizing ili klasičan kredit), nemaju za plate...



    Prosečna plata u Crnoj Gori je veća od prosečne plate u Srbiji. Obuka za vozače širom CG košta 270€ i ne postoji probna vozačka dozvola već se odmah dobija punokrvna dozvola.

    Zašto obuka u Srbijji ima tendenciju da košta koliko i tri mesečne minimalne zarade?
    (Aleksa, 1. jun 2023 14:57)

    Razlog je isti kao i to što imamo "liberalizovano" tržište udžbenika za osnovne i srednje škole, pa komplet za 7. ili 8. razred košta oko 15.000 dinara ili čak više, a sledeće godine ne može mlađe dete da koristi, nastavnik kaže da je plava knjiga bila prošle godine, a ove godine mora crvena!


    Kazete skupa obuka, u redu slazem se, ali je u najvecem broju slucajeva jeftinija od telefona koji koriste kandidati.
    (Sitna Slova, 1. jun 2023 18:56)

    Po toj logici u SAD obuka treba da košta 10.000 dolara!
    (Veliki brat, 1. jun 2023 22:31)

    # Link komentara

  11. Pre vise od 10 godina polaganje je bilo negde oko 30000 dinara. Sa sve testom i voznjom. Ucili smo na Fiat Puntu… Evo i dan danas koriste ista kola… Ali zato cene otisle do neba. Imati vozacku dozvolu ne treba biti luksuz vec deo opsteg obrazovanja i potrebe. I preko podizanja cena necete podici i kvalitet usluga… Kao sto su neki ljudi vec pisali, pa ne uce za borbeni avion pobogu!
    (Anononimous, 1. jun 2023 21:57)

    # Link komentara

  12. Kazete skupa obuka, u redu slazem se, ali je u najvecem broju slucajeva jeftinija od telefona koji koriste kandidati. Kada pomenemo ponovo skupa obuka, raspitajte se koliko kosta instruktor voznje? Kolika je plata toj osobi sto radi sa vasom razmazenom decom, odnosno koliko ima dinara instruktor po casu i da li bi vi uopste radili taj posao za taj novac. Na cu neto cenu po casu dodajte poreze i doprinose za instruktore, trosak goriva, amotrizacije i odrzavanje vozila, troskove poslovnog prostora i ostale reziske troskove, zatim rate za vozila na lizing pa tek onda vidimo koliko sta ostane. Cene nisu velike zato sto su auto skole alave, nego drzava gleda svim firmama da zavuce ruku u dzep i bukvalno otima zaradu.
    (Sitna Slova, 1. jun 2023 18:56)
    Obuka nije skupa. Obuka je preskupa. Iz licnog okruzenja, familija, komsiluk, gradic u kome zivim znam da poslednjih nekoliko godina polaze ko bas mora ili ko ima novca da se bahati. Ajde bre...700/800 evra po kandidatu!!!! Pa ne uce za avion! I jos hoce poskupljenje na 1000. Sramota i bahatost!
    (Sale, 1. jun 2023 21:10)

    # Link komentara

  13. ma sta je to , 400-500 hiljada treba da budu , mi ipak zivimo u zlatnom dobu .
    (ernesto ce, 1. jun 2023 20:58)

    # Link komentara

  14. Ovo je krajnji bezobrazluk. Prvo podizanje cena pravdali su pobećanjem cena goriva i automobila. Sada su tek postali drski pa čak ne nalaze ni validan razlog, već lupe neki proizvoljan.
    Potrebno je dozvoliti obuku za B kategoriju uz vozača koji imaju više od 30 godina staža za volanom (ili poseduju vozačku C, E ili D kategorije) i L znakom na privatnom autu.
    Nikakvo unapređenje veština novih vozača ovaj postojeći sistem ne omogućuje, ali zato pruža uslove auto školama za enormno bogaćenje.
    Isti princip, metu i odstojanje pruža i sistem tehničkih pregleda vozila.
    (Vlad, 1. jun 2023 20:24)

    # Link komentara

  15. Kazete skupa obuka, u redu slazem se, ali je u najvecem broju slucajeva jeftinija od telefona koji koriste kandidati. Kada pomenemo ponovo skupa obuka, raspitajte se koliko kosta instruktor voznje? Kolika je plata toj osobi sto radi sa vasom razmazenom decom, odnosno koliko ima dinara instruktor po casu i da li bi vi uopste radili taj posao za taj novac. Na cu neto cenu po casu dodajte poreze i doprinose za instruktore, trosak goriva, amotrizacije i odrzavanje vozila, troskove poslovnog prostora i ostale reziske troskove, zatim rate za vozila na lizing pa tek onda vidimo koliko sta ostane. Cene nisu velike zato sto su auto skole alave, nego drzava gleda svim firmama da zavuce ruku u dzep i bukvalno otima zaradu.
    (Sitna Slova, 1. jun 2023 18:56)

    # Link komentara

  16. @Bojan
    Upravo država ovo i gura, ne misliš valjda da se to može bez befela države?
    (kimi R, 1. jun 2023 18:54)

    # Link komentara

  17. "Podizanjem cena spašavamo živote "...vecu budalastinu i opravdanje za nesto odavno nisam procitao...Ajde malo da racunamo. 130000din cena,nek je pola za plate,takse,administraciju (x broj kandidata),ostane 65000din,340 lit goriva,znaci odprilike 5000km gradske voznje za kandidata na obuci. Realno? Naravno,ovde ce da prodje kao i obrazlozenje sa pocetka komentara...Voleo bi da mi neko taksativno po stavkama napise sta tacno kosta 130000din na toj obuci? Kao da obuku drzi NASA a ne priuceni golobradi instruktor...
    (Prof.Dr. Vozac, 1. jun 2023 18:45)

    # Link komentara

  18. Сва процедуре је СУПЕР искомпликоване, градиво за усмени испит бесмислено опширно а возачи све ЛОШИЈИ !
    То је резултат агенције за безбедност саобраћаја задњих 20 година.
    Сад се обука више не обавља да би се научило возити већ да би се положио испит ?!
    (А. Илић, 1. jun 2023 18:27)

    # Link komentara

  19. Сва процедуре је СУПЕР искомпликоване, градиво за усмени испит бесмислено опширно а возачи све ЛОШИЈИ !
    То је резултат агенције за безбедност саобраћаја задњих 20 година.
    Сад се обука више не обавља да би се научило возити већ да би се положио испит ?!
    (А. Илић, 1. jun 2023 18:26)

    # Link komentara

  20. Jeftinije je kupiti. Svaka budala ce za mesec dana naučiti da vozi bilo koje vozilo
    (Blue, 01. jun 2023 16:37)

    Budala sigurno, ali za nas normalne je ipak bolje da idemo u školu.
    (O0, 1. jun 2023 18:20)

    # Link komentara

  21. I onda kuknjava nemamo dovoljno vozaca
    (Atreides, 1. jun 2023 18:20)

    # Link komentara

  22. Voznju sam polozio 2002. i izleda mi da iako su se neke stvari promenile sustina je ostala ista.
    Polozio sam iz četvrtog puta.Prvo polaganje,tehnički savrseno odvozam bez greske u voznji,bez prekrsaja.U jednom trenutku policajac mi daje instrukciju da uradim polukruzno i stanem na pumpu,tako i uradim i posle kratkog zadrzavanja na pumpi kaze mi da se ukljucim u saobraćaj.Palim auto,krećem i idem krajnjom desnom trakom(tada je vazilo pravilo da ako ti policajac ne da instrukcije nastavljas da se krećes trakom u kojoj si),na raskrsnici traka postaje za skretanje u desno i ja skrećem,policajac me pita zasto sam skrenuo.Kazem traka je bila za desno,on kaze niko ti nije dao instrukcije da skrenes,nisi ispunio zadatak,pao si.Pa čekaj,jel ja izlazim u saobraćaj da ispunim zadatak ili da vozim pravilno i bezbedno?
    Drugo polaganje,hvata me nervoza zaboravim da spustim ručnu prilikom kretanja,obore me nisam ni izasao u saobraćaj.Treće polaganje,sad me već hvata trema i u raskrsnici pravim gresku ulazim ranije da skrenem levo,ne vidim saobraćaj od autobusa is suprotnog pravca i zasluzeno me obore.Četvrto polaganje odvozam isto kao prvo i instruktor vise smoren sto sam četvrti put na polaganju jer zna da znam da vozim kaze policajcu da mu damo dozvolu,i ovaj kaze ajde da mu damo.
    Dakle,skole voznje su nista drugo do esnaf za otimanje para i namicanje istih u svoj dzep.
    (Gavra, 1. jun 2023 18:08)

    # Link komentara

  23. Ako gazdama auto škola ne odgovara trenutna i onako previsoka cena,neka pozatvaraju svoje auto škole.Nekada je postojala samo AMS auto škola!
    (B kategorija, 1. jun 2023 17:56)

    # Link komentara

  24. Novi vozaci nikad gori. Cim vidim oznaku, muka me uhvati. Vecina veze sa vezom nema. Nepoznavanje najosnovnijih stvari u saobracaju. Ja sam polagao '98, obarali su nas junacki, za najmanje sitnice. Ovo sada je kao privatni fakultet, plati i evo dozvola... Ajde cik da te obori neko a platio tolike pare. Definitivno srozavanje u svim segmentima.. A da ne pricam da saobracajca nisam video aman mesec dana negde..lepo da se dopuni budzet sa novima.
    (Zvonko, 1. jun 2023 17:02)

    # Link komentara

  25. Neće biti vozača pa neće biti ni automobila, neće biti trošenja novca na gorivo.


    Ko gubi? Nesposobna država!


    Već fale vozači kamiona zbog CPC licence koja košta preko 1000 evra!
    (nidza, 1. jun 2023 16:56)

    # Link komentara

  26. Ne lazite. Kakva veze cena ima sa kvalitetom? Ama bas nikakve. Pritom, sta ucite to kada deca ginu non stop u saobracaju, niko migavac ne daje, a da ne pricam o kruznom toku. Pritom cena goriva pojeftinila 40 dinara od januara, ali cenu sigurno nece da spustite.
    (Boki, 1. jun 2023 16:40)

    # Link komentara

  27. Jeftinije je kupiti. Svaka budala ce za mesec dana naučiti da vozi bilo koje vozilo
    (Blue, 1. jun 2023 16:37)

    # Link komentara

  28. Država treba da uvede državne auto škole i da stane za vrat monopolu privatnih škola.
    (Bojan, 1. jun 2023 16:31)

    # Link komentara

  29. Srđan BL, 1. jun 2023 12:32)
    A zasto 90 % ne bi prosli ?
    Mozes misliti jaka nauka voznja auta.
    Nemam pojma o cemu pricate,vozim po Evropi i nikakvu razliku ne vidim izmedju vozača ovde i u Nemačkoj
    Ali ajde malo da pljunemo na Srbe kako nista ne znaju pa ni tako" složene " stvari kakva je voznja auta
    (Sumilex, 1. jun 2023 16:29)

    # Link komentara

  30. Sve sadrzajnija obuka a sve gori vozaci. 90% novih vozaca ne postuje ni saobracajna pravila a ni druge ucesnike u saobracaju. Sto je najgore, uticu i na starije, iskusnije vozace da i oni zaborave da postoji migavac, prvenstvo prolaza, kultura parkiranja... Ja bih pre svega proverio strucnost svih instruktora pa kada se tu izfiltrira situacija onda da se prica o povecanju cene.
    (miki, 1. jun 2023 16:26)

    # Link komentara

  31. Auto skole preteruju.Kazu da im je skupa oprema za ucionice i automobili .P ane menja se to svak egodine.A oni se sad bukvalno bogate.
    Nije tesko izracunati troskov epolaganj aza jednog kandidata,testovi i 40 casova voznje .Sv ej epreterano i cista zarada po kandidatu j epreko 100 % .To je nenormalno>cel apric atreba da bude skupa za profesionaln evozace,ali za polaganje za auto ,treb ada bude maksimalno 350 EUR .Pa u vrem einflacije kad je benzin bio 2 marke ,sto j ebil citavo bogatstvo,bilo je jeftinije polagati nego sada .
    (goxy, 1. jun 2023 16:19)

    # Link komentara

  32. Ma bre bojkot autoskola
    (Jole, 1. jun 2023 16:00)

    # Link komentara

  33. Jbte sad je i biti običan šofer postalo "struka"!? Pa ja ne mogu da verujem, sram vas bilo!!! Diplomirane šoferčine, stručnjaci...doktori šoferologije, bogte mazo!!!
    Da se utvrdi maksimalna cena koja ne sme da bude veća od 60.000rsd, sve ostalo je teško iživljavanje! Da se standardizuju automobili za obuku - da budu npr dacia klotare i to bele, bez foliranja i pros.ravanja!
    Ali znamo da u državi farme to nije izvodljivo..
    (ns ja, 1. jun 2023 11:29)

    Više volim da živim u "državi Farme" nego u takvoj divljačkoj diktaturi koju ti propagiraš!
    Ču, da mi određuju boju i model auta???
    Hitler bi vam pozavideo.
    (Brzi, 1. jun 2023 15:52)

    # Link komentara

  34. Ovi i dalje trućaju kako treba podići cene jer je poskupelo gorivo. A gorivo jeftinije za 30 dinara nego pre godinu dana
    (Đuro, 1. jun 2023 15:45)

    # Link komentara

  35. struka?
    (neko, 1. jun 2023 15:19)

    # Link komentara

  36. Ja sam polagao krajem 2000-te i cena je bila 200 maraka,plata je bila oko 150 do 200 dakle kao da danas cena bude oko 80.000 sve preko toga je čista pljačka.
    (A&B, 1. jun 2023 15:15)

    # Link komentara

  37. Nekad pre je i u Jugoslaviji bio sistem slican ovom americkom, ljudi su obucavani kuci od strane roditelja ili bilo koga ko je vec nekoliko godina vozac i mogli su da voze normalno na putu u njihovom prisustvu i da se na taj nacin obucavaju, a bez ikakvih problema od policije i drugih. Na kraju kad bi se smatralo da su ljudi obuceni samo je bilo potrebno da taj koji je obucavao osobu (da li otac ili komšija, ujak...) potpise da je obucavao tog i tog i ljudi bi dobili dozvolu bez ikakvih problema. Tako je na primer moj deda polozio sezdeset i neke. Tako da sta je njima falilo, ljudi bili mnogo bolji vozaci uz neku osnovnu obuku od ovih danas. Ovo danas je puko uzimanje para, samo daj sto vise, te za ovo te za ono... Nekome ko je budala i ko ce da pravi probleme ne pomaze nikakva auto skola ni instruktori, taj ce to svakako da pravi
    (t, 1. jun 2023 15:04)

    # Link komentara

  38. Prosečna plata u Crnoj Gori je veća od prosečne plate u Srbiji. Obuka za vozače širom CG košta 270€ i ne postoji probna vozačka dozvola već se odmah dobija punokrvna dozvola.

    Zašto obuka u Srbijji ima tendenciju da košta koliko i tri mesečne minimalne zarade?
    (Aleksa, 1. jun 2023 14:57)

    # Link komentara

  39. Ja bi to ko u americi. Polažeš za 30 dolara. A de si učio koga briga.
    (Hrvatska ljiga, 1. jun 2023 14:32)

    # Link komentara

  40. @sim
    Ajde pročitaj ponovo šta je čovek napisao, a mogu i oni što su ti dali +
    (kimi R, 1. jun 2023 14:29)

    # Link komentara

  41. U Americi je 20 dolara izlazak na test, i jos 20 dolara izlazak na poligon i voznja. 40 dolara ukupno i dobijate vozacku za dva sata.
    Definitino terate narod da se iseli iz ove zemlje, nema druge.
    Ali zato vlasnici auto skola se podnovili novim vozilima, stanovima na moru, vilama. Postali su gazde nad gazdama.
    (car konstantin, 1. jun 2023 14:20)

    # Link komentara

  42. A kako inace 'gazda' da kupi nov audi? Za sebe naravno ne za 'skolu'.
    Obuka na sopstvenom vozilu sa nekim ko vec ima polozeno je postojala jos u sfrj, neke davne 1970 i neke
    Prva pomoc.. naravno da je postojala i ranije, pa su je ukinuli pa sad ponovo uveli.
    Svi izgovori su samo pokrice za gramzivost
    (ole, 1. jun 2023 14:18)

    # Link komentara

  43. Polagao vožnju 2008. cena bila 40000din. Danas traže 130000din a sutra već 150000din. Za to vreme u Nemačkoj B kategorija košta između 1500-2500e što je za njihov standard 1-1,5 plata. Kod nas 3 plate za jedan kurs vožnje. O samim efektima i to kako ih obuče neću da zalazim ali gro novopečenih vozača ima problem sa paralelnim parkiranjem. Neko spomenu da treba obuka biti na EV....ne treba biti isključiv već dati mogućnost jer nema svako sutra para da kupi i vozi EV. Čak i u Nemačkoj na autoskolama imate benzince,dizel,hibride,EV,manuelce i automatike pa bira ko šta voli. Lako je naučiti na EV a šta ako jednog dana moraš da koristiš kvačilo? A smejali smo se zbog toga amerima kako su glupi jer svi voze automatike....
    (Egon Kowalski, 1. jun 2023 14:12)

    # Link komentara

  44. Moze, ali da mi autmobili u autoskoli budu Audi A4, Q2, Bmw X1 ili 3ka, Mercedes C klase, minimum 2 god stari pa se vi zajebavajte. Hiljadu evra za NISTA, ajde paljba.
    (Dex, 1. jun 2023 14:11)

    # Link komentara

  45. ma 100000e treba da bude
    ajte ljudi ovaj srbistan postaje sve gori i gori
    (srdjan zrakic, 1. jun 2023 13:54)

    # Link komentara

  46. Realno bi bilo da se ispit ponavlja na svakih 6 meseci za one sa jeftinijim autima, a za vozace sluybenih i luksuynih ukine. Sta ce im? I da kosta pola miliona za one koji imaju platu do 100.000, a posebni popusti za decu bogatasa,estradne zvezde i sportiste. Realno bi bilo da se vozacu preventivno pausalno kaznjavaju pocetkom meseca, jer nema sanse da nece napraviti neki prekraj. Realno...
    (Smoreni rakun, 1. jun 2023 13:51)

    # Link komentara

  47. Moze, ali da kada njihov kandidat polozi vozacki ispit, i dobije vozacku dozvolu, SNOSE ODGOVORNOST ZA SVAKI PREKRSAJ KOJI NJIHOV BIVSI UCENIK NAPRAVI. Zasto ??, pa zato sto su ga lose naucili/obucili !!!
    (NS oldtajmer, 1. jun 2023 13:32)

    # Link komentara

  48. a cena brasna i ulja?
    (drt, 1. jun 2023 13:26)

    # Link komentara

  49. Ispod 1.000 e u hr, kvalitetno i odgovorno
    Nema divljamja, kao i srbiji
    Dignite odgovornost i kvalitet, ne cene, jer ste nesposobni
    (Zabrinuti, 1. jun 2023 13:20)

    # Link komentara

  50. Kao neko ko je položio pre samo godinu dana, moram da se ne složim sa poskupljenjem. Kompjuteri i monitori iz 2000-te godine. Stolice prastare školske. Gužva, neorganizovanost. Pitanja dvosmislena i nejasna. Mnoge stvari nedorečene pa svako tumači onako kako je njega njegov instruktor savetovao.
    (Bazooka, 31. maj 2023 22:54) # Link komentara

    Misliš da je poskupljenje garant da će sve to da bude bolje? Nemoj da budeš naivan.
    (sim, 1. jun 2023 09:01) 

    Daj pročitaj ponovo šta je nspisao. I ti i oni koji su mu dali pluseve.
    (Ja, 1. jun 2023 13:19)

    # Link komentara

  51. Mnogo je drzava iskomplikovala sa tim auto skolama.
    (C i n i k, 1. jun 2023 13:16)

    # Link komentara

  52. Navedite koliko to isto košta u Namačkoj,Americi,uzeti njihov prosek plata i cenu polaganja pa da uporedimo cene.Ovo je kod nas čista pljačka naroda.
    (Dejan, 1. jun 2023 13:16)

    # Link komentara

  53. U moje vreme (početkom 2000) koštalo 200DM. Od 3 početničke plate sam platio sebi časove vožnje i polaganja. Ne vidim ikakvu logiku da sad bude skuplje od 300-400eur, sem što se kao i za mnogo šta...država ugradila u monopol. Kad budemo konačno oterali kradikale, zapanjićemo se kakav čemer i jad ostadoše posle zlatnog doba.
    (Cojle, 1. jun 2023 13:06)

    # Link komentara

  54. Ja sam polozio 2004e, 40casova i sva polaganja su kostala 300e. Evro je bio 72din, gorivo je bilo 60din (90centi).

    Sad je gorivo 70% skuplje, a skola 200%.
    (Zika, 1. jun 2023 13:06)

    # Link komentara

  55. Najbolje je da bezis iz skole, sacekas da prodje i onda otvoris teh pregled. Ili auto skolu.
    (Miladin, 1. jun 2023 11:46)

    Pa ko te sprečava da te krene u životu? Imaš biznis plan, samo još da ga realizuješ? Da pogađam, neka zavera protiv tebe?
    (Goxy, 1. jun 2023 13:02)

    # Link komentara

  56. Postaće jeftinije da ljudi voze bez dozvole. Smučiće im se sistem i počeće da žive van sistema.
    (Josif iz Trbušnicu, 1. jun 2023 12:59)

    # Link komentara

  57. Za pola te svote novca kupim sve kategorije u Kazahstanu, Azerbejdžanu, i tako nekoj SNG zemlji.....
    (rainy day, 1. jun 2023 12:41)

    # Link komentara

  58. Vozim električni auto i pitam se. Da li je potrebno u novoj eri sa električnim vozilima učiti vožnju na način kao po starom?

    (Dilema, 1. jun 2023 04:03)
    Pa i nije neka mudrost, trebalo bi napraviti vise kategorija za dozvole, polozis ispit modifikovan prema grupi vozila i onda sa EV dozvolom ne mozes da vozis SUS automobil.
    (neversummer, 1. jun 2023 12:35)

    # Link komentara

  59. Na ovim prostorima 80% vozaca ne bi proslo na polaganju voznje, jer zaborave ili ne znaju neke od osnovnih stvari u voznji... A onda bi takvi da uce svoju djecu voznji... Kad nam saobracajna kultura i znanje bude na dosta visem nivou, onda bi imao smisla taj zapadni sistem da roditelji uce svoju djecu.
    U Njemackoj toga nema, vec prvo obuka pa polaganje ispita, a potom ako kandidat nije punoljetan mora obavezno voziti uz nekoga ko ima polozen vozacki ispit i iznad 30 godina. Tako da ni u De roditelji ne uce svoju djecu prije polaganja vozackog ispita...
    (Srđan BL, 1. jun 2023 12:32)

    # Link komentara

  60. apsurdno visoka cena koja uopste ne prati prosecne zarade u Srbiji
    (mare, 1. jun 2023 12:28)

    # Link komentara

  61. Realno bi bilo da je barem duplo. A i da se vozačka dozvola obnavlja na skraćenom testu i polaganju vožnje svakih 5 godina. Mnogi od nas su zaboravili pravila i kulturu vožnje od kako su stekli vozačku dozvolu.
    (Vatreni, 1. jun 2023 11:57)

    # Link komentara

  62. Vreme kada oni sa kursevima i bez visokih skola zaradjuju vise od domtora medicine sa 20 god specijalizacija. Najbolje je da bezis iz skole, sacekas da prodje i onda otvoris teh pregled. Ili auto skolu.
    (Miladin, 1. jun 2023 11:46)

    # Link komentara

  63. Vožnja je u osnovi kombinovana motorika u najvećem procentu, a to je urođena osobina, ne može se značajno "nabildovati". Ovo ostalo se tiče pažnje, poštovanja propisa i korišćenja elementarne inteligencije.
    (Tata, 1. jun 2023 11:42)

    # Link komentara

  64. Za gospodina Dilemu
    Ja imam dilemu kako bi ti kao takav vozac nekad ako zatreba, a zatrebace sigurno vozio motor sa sus motorom....
    (ska, 1. jun 2023 11:30)

    # Link komentara

  65. Jbte sad je i biti običan šofer postalo "struka"!? Pa ja ne mogu da verujem, sram vas bilo!!! Diplomirane šoferčine, stručnjaci...doktori šoferologije, bogte mazo!!!
    Da se utvrdi maksimalna cena koja ne sme da bude veća od 60.000rsd, sve ostalo je teško iživljavanje! Da se standardizuju automobili za obuku - da budu npr dacia klotare i to bele, bez foliranja i pros.ravanja!
    Ali znamo da u državi farme to nije izvodljivo..
    (ns ja, 1. jun 2023 11:29)

    # Link komentara

  66. E sad njima nije dovoljno ni 800 evra pa traze i duplo, al zato covek sa 300 do 400 evra treba da podmiri porodicu i drzavu
    (stanovnik banana drzave, 1. jun 2023 11:15)

    # Link komentara

  67. U Kanadi je od 379 dolara do 679 dolara plus takse. Cena zavisi od paketa obuke koji odaberete, a uglavnom se odnosi na broj sati provedenih sa instruktorom. U USA je u proseku 750 dolara. Ali logično je da u zemljama višeg standarda, kao Srbija, bude skuplje. Veliki pozdrav.
    (Radovan III, 1. jun 2023 11:13)

    # Link komentara

  68. Uhvatili ste se za cenu goriva ko pijan za plot.Zar ne postoje i struja i gas?Ne razumem kako ce poskupljenje da utice na instruktore da bolje poducavaju vozace.Mozda bi oni trebali da imaju neke kontrole.Njihove obuke treba poboljsati.
    (Goran, 1. jun 2023 11:12)

    # Link komentara

  69. Vi koji govorite kako bi kurs trebalo oboriti da bi bio realan, zapravo se vodite samo licnim sebicnim manipulatoskim kalkulacijama.

    Vrednost realne zarade radnika se svakako topi kroz poskupljenja a vi jos navijate da se dodatno urusava.
    (pajo, 1. jun 2023 07:35)

    Ja sam za to da jedan € bude bar 500 tih vasih papirica.
    (KKK-666, 1. jun 2023 11:03)

    # Link komentara

  70. pa kako da poskupe lafa je gorivo pojeftinilo ne vidim razlog poskupljenja...
    (jovo, 1. jun 2023 10:59)

    # Link komentara

  71. Ovde daleko ,se uzme pocetnicka dozvola koja dozvoljava voznju da osobom koja ima dozvolu.Mema voznje nocu ili na autoputevima.
    Ko zeli moze i u autoskoli.Autoskola je bolja opcija ,ali i dobar vozac moze da nauci dete.
    (dblagoje, 1. jun 2023 10:56)

    # Link komentara

  72. Odem do Grčke i nazad 1400km za 150 ojra.O čemu ovi pričaju,kakve cene goriva?
    (Moremplovac, 1. jun 2023 10:56)

    # Link komentara

  73. a obučenost vozača svakom novom generacijom sve lošija
    (biciklista m, 1. jun 2023 10:51)

    # Link komentara

  74. Kod 95 u Nemačkoj 500 eu za nedelju dana.. Cpc licenca 1200 eu za 4 nedelje.. Posle pitate što nema vozača..
    (miki, 1. jun 2023 10:43)

    # Link komentara

  75. Pa ako tehnicki pregled, kojeg rade sve sami diplomirani masinski inzenjeri, kosta 50e 1/2h ne vidim zasto ne?!
    (Pos, 1. jun 2023 10:28)

    # Link komentara

  76. лоповска држава
    (србија, 1. jun 2023 10:24)

    # Link komentara

  77. Kako ćete da objasnite što su vozači sve gori i gori? Instruktori 80% časa kucaju po telefonu, ne gledaju šta radi kandidat, a nije retko da ni oni sami ne znaju da voze kako treba. I onda izađe na ulicu posle preskupe obuke i pravi haos u saobraćaju i pokvari sopstvena kola, pošto ne zna da ih koristi. Pa bi vi i na ovu suludu cenu usluge povećali to još malo... Cirkus
    (Jvn, 1. jun 2023 10:22)

    # Link komentara

  78. Samo vi skupljate, poceli su dolaziti vozac iz Indije, Srilanke itd. Kod njih je sigurno kvalitetnija obuka. Polozis za C kategoriju i ne mozes da vozis, jer ti treba sertifikat koji Kosta 1500 evra. Treba da ides u AMS da slusas predavanja 4 nedelje, a oni drze predavanja kad se skupi dovoljan broj ljudi. A ako si imao C kategoriju ranije, ona odjednom ne vazi jer nisi odslusao predavanja. I stalno se pozivaju na Evropu! Kod njih ovako, onako... Gospodo nismo u Evropskoj uniji to zaboravljate.
    (Jaki, 1. jun 2023 09:49)

    # Link komentara

  79. Ja sam polagao pre 10ak godina, koštalo je ono 25.000 dinara.
    Danas košta 4 puta više, jedina razlika u "kvalitetu" što se danas polaze prva pomoć i ne ucis sam nego ides na par časova, koje drži naravno PRIVATNA agencija za bezbednost saobraćaja!
    (mile, 1. jun 2023 09:20)

    # Link komentara

  80. Samo treba uvesti da auto skole nemaju monopol na ucenje voznje, da vas toj vestini moze poduciti,otac,rodjak,komsija,itd.Na kraju vi licno morate pokazati znanje na testovima i prakticno.Cemu onda ovaj monopol?Cenabi vrlo brzo dosla na razumni nivo
    (Petar, 1. jun 2023 09:06)

    # Link komentara

  81. Podizanjem cena ne spasavaju zivote vec samo pune svoje dzepove. Zivote bi spasavali kada bi obuka buducih vozaca bila sveobuhvatnija i kvalitetnija a ne da se zavrsava na upoznavanju sa saobracajnim znacima i osnovnom tehnikom voznje. Gde je upoznavanje sa opasnim situacijama u saobracaju, kulturom ponasanja u voznji , uticajem droge i alkohola na vozace, kao i obavezan psiho test (ne moraju svi da voze), itd…
    (Mika, 1. jun 2023 09:05)

    # Link komentara

  82. Kao neko ko je položio pre samo godinu dana, moram da se ne složim sa poskupljenjem. Kompjuteri i monitori iz 2000-te godine. Stolice prastare školske. Gužva, neorganizovanost. Pitanja dvosmislena i nejasna. Mnoge stvari nedorečene pa svako tumači onako kako je njega njegov instruktor savetovao.
    (Bazooka, 31. maj 2023 22:54) # Link komentara

    Misliš da je poskupljenje garant da će sve to da bude bolje? Nemoj da budeš naivan.
    (sim, 1. jun 2023 09:01)

    # Link komentara

  83. Davno, pre 20 godina, zavrsio jedan razred srednje u Americi. Jedan od izbornih predmeta (u sustini skoro sve se bira), je bilo kod mene u skoli obuka za polaganje, na kraju dobijes dozvolu.
    Mogu da uvedu kod nas u srednju npr. isto tako tj slicno, da se teoretski deo obuke uvede kao izborni predmet. Umesto budalastina tipa vajanje i slikanje, predmet koji bi pokrivao saobracjnu teoriju i prvu pomoc, zavrsni ispit da bude polaganje testa. Posle samo da ostane prakticna voznja u nekoj skoli. Ko "padne" teoretski ispit, u skolu voznje i to je to. Nastavnici tehnickog bi trebalo da su kvalifikovani za teoriju, ovde u osnovnoj cak smo imali i "saobracajnu sekciju" ako se neko seca toga gde su cak isli na takmicenja iz toga, a to su vodili nastavnici tehnickog.
    (ew, 1. jun 2023 08:56)

    # Link komentara

  84. Ako moze neko objasniti
    Sta to fali totalnoj liberalizaciji i decentralizaciji polaganja i obuke
    Kao sto je u Americi
    Sta se gubi na kvalitetu
    (Pitam za druga, 31. maj 2023 20:51)

    Šta gubi na kvalitetu? Da li imaš predstavu ko sve i kako vozi u Americi i koji je ono haos?
    (aa, 31. maj 2023 23:46)

    A sta dobijaju kod nas. Juce kamion za malo da me udari jer je pri skretanju otisao u susednu traku. Vozac nije imao vise od 25-30 god. Pogledajte kako sada voze vozaci kamiona. Znaju da su jaci i nije ih briga za propise. Znaju da ce vlasnik firme sve da ispegla kod policije ako se nesto deci
    (Sasa, 1. jun 2023 08:34)

    # Link komentara

  85. Ma samo sin Zeljka Mitrovica i kumče Lamborghini nek voze. Ostali su ionako nebitni
    (Deket, 1. jun 2023 08:04)

    # Link komentara

  86. Pa kad je EUR 117 din, tako je to. Da je EUR realan (oko bar 140-150 din), pa, bilo bi jeftinije (u EUR)
    (Žana, 31. maj 2023 21:15)

    To moze izjaviti samo neko ko je dobija platu u evrima a ima kredit u dinarima, pa mu odgovara da dinar gubi vrednost.

    Da dinar sada padne na 140, radnici koji primaju platu u dinarima(sve drzavne i velike strane firme) izgubili bi 20% svog zivotnog standarda. Svi penzioneri bi izgubili 20 % zivotnog standarda.

    A takav pad kursa bi se odrazio na sve, jer bi i proizvodima iz Srbije porasle cene za tu kursnu razliku jer nema logika da proizvodjaci iz Srbije prodaju nesto po cenama formiranim na trenutnom kursu a na tezistu eu to mogu prodati po novom kursu.

    Vi koji govorite kako bi kurs trebalo oboriti da bi bio realan, zapravo se vodite samo licnim sebicnim manipulatoskim kalkulacijama.

    Vrednost realne zarade radnika se svakako topi kroz poskupljenja a vi jos navijate da se dodatno urusava.
    (pajo, 1. jun 2023 07:35)

    # Link komentara

  87. Ljudi, da razjasnimo jednu stvar: ne radi se o nikakvoj ''školi'' voznje nego o običnom kursu od dva meseca! Ne može nikakav kurs da košta skuplje od školarine za godinu dana na nekom npr.državnom tehničkom fakultetu. Urazumite se, pobogu!
    (Alex, 1. jun 2023 07:17)

    # Link komentara

  88. Nekad se učilo na raspalom Stojadinu i Jugu. Danas se vozi Opel Moka i Golf 8 u auto školi.
    (Alavost bez granica, 1. jun 2023 06:43)

    # Link komentara

  89. polagao sam vozacki 1995 godine ,samo je cena bila mnogo manja i tada je bilo teorija,test,voznja ,prva pomoc i na kraju ispit. nije tacno da je nekada bilo jednostavnije samo jeftinije.
    (smile, 31. maj 2023 20:19)

    Polagao sam 2004 i imao sam samo testove i voznju, nikakva prva pomoc, teorija i slicno, tj bila je prva pomoc ali mozda 2 pitanja.
    (ls, 1. jun 2023 04:53)

    # Link komentara

  90. Vozim električni auto i pitam se. Da li je potrebno u novoj eri sa električnim vozilima učiti vožnju na način kao po starom?

    Prvo, auto ne može da se ugasi u toku vožnje tako da ljudi ne bi padali na ispitu zbog toga.

    Drugo, zaustavljanje vozila na uzbrdicama nije nikakav problem. auto kad zakočiš sam stane, ne treba ti ručna kočnica i traženje "vage" pri ponovnom pokretanju, samo daš gas.

    Treće, obzirom da ide na struju troškovi škole bi bili minimalni a cena školarine značajno niža. Obuka ne bi morala da traje 40 časova jer se EV nauči voziti za 5-10 minuta a ostali fokus bi se svodio na ponašanje u saobraćaju, praćenje signalizacije i znakova.
    (Dilema, 1. jun 2023 04:03)

    # Link komentara

  91. ograničenje 50km/h
    aut.škole voze 30km/h

    zašto?

    sutradan kad počnu da voze voze 30km/h
    stvaraju gužve, kolone ,......

    nas ranije su terali da vozimo tih 50km/h a ne da se kilavimo .....
    (Profesor Dušan, 1. jun 2023 03:31)

    # Link komentara

  92. "Podizanjem cena spašavamo živote". Ha-ha-ha...
    (Boba, 1. jun 2023 03:28)

    # Link komentara

  93. Ako moze neko objasniti
    Sta to fali totalnoj liberalizaciji i decentralizaciji polaganja i obuke
    Kao sto je u Americi
    Sta se gubi na kvalitetu
    (Pitam za druga, 31. maj 2023 20:51)

    Šta gubi na kvalitetu? Da li imaš predstavu ko sve i kako vozi u Americi i koji je ono haos?
    (aa, 31. maj 2023 23:46)

    # Link komentara

  94. Kao neko ko je položio pre samo godinu dana, moram da se ne složim sa poskupljenjem. Kompjuteri i monitori iz 2000-te godine. Stolice prastare školske. Gužva, neorganizovanost. Pitanja dvosmislena i nejasna. Mnoge stvari nedorečene pa svako tumači onako kako je njega njegov instruktor savetovao.
    (Bazooka, 31. maj 2023 22:54)

    # Link komentara

  95. kakav bezobrqzluk! drzava treba da uvede americki nacin polaganja, teorija i voznja kod kuce i svojim autom, cena polaganja 100eur i gotova prica. pravi se fama od toga kao da je rec o pilotirqnju, svi znamo da svako i bez osnovne skole moze poloziti vozacki. dosta vise vestackog stvaranja poslovq i profita, a sve iz naseg dzepa!!!
    (zlatna ribica, 31. maj 2023 22:34)

    # Link komentara

  96. apsolutno nepotrebno izivljavanje na gradjanima sa ovim cenama, a vozaci sve gori i gori! Nama su potrebni izvrsioci zakona koji ce uredno da sankcionisu sve prekrsaje i proporcionalno povecavati kazne za ponovljene prekrsaje dok ne dovedu “govedo” u red ili u bankrot. Tada ce svi da iz licnog interesa nauce pravila i zakone, ovako samo gledaju da promuljaju na najlaksi nacin, a sta je naucio nije bitno ni njemu ni autoskoli koja je uzela kintu.
    (nikotin, 31. maj 2023 22:11)

    # Link komentara

  97. Stavite 380k najbolje
    (nikka, 31. maj 2023 22:05)

    # Link komentara

  98. Najjace je kada svi kazu inflacija, poskupljenje energenata i svega ostalog. A nama nije inflacija i opšte poskupljenje? Kada mi je poskupelo osiguranje bez ikakvog razloga ja ih zovnem i kažem inflacija i opšte poskupljenje je i meni, ne mogu više da izdržim sve troškove i usput da podizem dvoje dece. Njihov odgovor je šta da se radi, tako je kako je. Pa čekaj, ja treba da se sazalim sto su njima poskupeli troškovi pa podižu cene a kada se ja pozalim na isti razlog, oni kažu nisam jedini i nije njihov problem??
    (pod komesar-komesarijata, 31. maj 2023 21:41)

    # Link komentara

  99. U Italiji košta 135 eura
    (3210, 31. maj 2023 21:31)

    # Link komentara

  100. Ma zaokruzite odmah na milion.
    (Vlada, 31. maj 2023 21:24)

    # Link komentara

  101. Na sve nacine se ide ka tome da posedovanje auta postane luksuz. Jos kad se bude preslo na elektricna vozila, samo ce bogati da voze.
    (Vozac99991, 31. maj 2023 21:20)

    # Link komentara

  102. Pa kad je EUR 117 din, tako je to. Da je EUR realan (oko bar 140-150 din), pa, bilo bi jeftinije (u EUR)
    (Žana, 31. maj 2023 21:15)

    # Link komentara

  103. Čemu uopšte služi obuka ako ne možeš da samostalno upravljaš vozilom?
    (Perica, 31. maj 2023 21:12)

    # Link komentara

  104. Ajde da kosta ako ih necemu i nauce, ali oni ih pustaju na ulicu bez da pojma imaju da stvarno voze. Oko Arene su na NBG naredjali milion skola umesto da ih nauce da voze po prigradskim opstinama i magistrlama gde se gine a lako ce znati po guzvi kreni stani i semafore.\\Da ne pricam da vecina uci na automaticima kod Arene i pri tom ne placaju takse gradu za pravljenje guzve.
    Auto skole su vise stetne nego korisne, roditelji ucite sami decu da voze jer nece nauciti od auto skola.
    (Majstor, 31. maj 2023 20:53)

    # Link komentara

  105. Ako moze neko objasniti
    Sta to fali totalnoj liberalizaciji i decentralizaciji polaganja i obuke
    Kao sto je u Americi
    Sta se gubi na kvalitetu
    (Pitam za druga, 31. maj 2023 20:51)

    # Link komentara

  106. Kao da obučavaju pilote borbenih aviona.
    (Možda i objavite ponekad komentar, 31. maj 2023 20:48)

    # Link komentara

  107. Tako je, ja mislim da treba da košta minimalno 150 000 din!
    (samo otimaj!, 31. maj 2023 20:42)

    # Link komentara

  108. polagao sam vozacki 1995 godine ,samo je cena bila mnogo manja i tada je bilo teorija,test,voznja ,prva pomoc i na kraju ispit. nije tacno da je nekada bilo jednostavnije samo jeftinije.
    (smile, 31. maj 2023 20:19)

    # Link komentara

  109. Samo kod nas dozvola skuplja od vozila!!
    (min. plata 40000 din, 31. maj 2023 19:44)

    # Link komentara

  110. Dobar vam je naslov. Struka! Baš je ta ekipa struka, ravna onoj koja se iskazala u vreme korona ludila.
    Kakva "struka" parazita, sunce ti...
    (Al, 31. maj 2023 19:33)

    # Link komentara

  111. Molimo dragog Boga rođaci da boljševici što pre budu potučeni do nogu i da se Rusija raspadne na delove. Tek onda se zaustavlja inflacija i počećemo živeti ko ljudi.
    (Goxy, 31. maj 2023 19:33)

    # Link komentara

  112. Svaka nam čast na standardu.
    (lemi, 31. maj 2023 19:25)

    # Link komentara

  113. Sve bih vas ja zatvorio i ukinuo. Uveo bih Američki ili Kanadski sistem obuke gde dobijanje dozvole košta od 30 do 100$ pa da se naučite pameti. Izrabljivači i pljačkaši
    (LUKA LABAN, 31. maj 2023 19:19)

    # Link komentara

  114. OK, a šta ćemo sa korupcijom? 200 - 300EUR je dozvola, opšte poznato, to je bar zadnja cifra za koju sam ja čuo. Kadar? Bahati čobanin u uniformi koji obara ne bi li naplatili dozvolu, (lično iskustvo). Kvalitet obuke? Pa kandidati već godinama časove voze uvek istom trasom a trasu za ispit znaju unapred, o kom kvalitetu vi pričate, koja Evropa?
    Ovo kako je stanje sad, kakvi mali gilipteri bez mozga i ikakvog znanja dospevaju za volan i divljaju, ta vaša šatro obuka ne vredi ni 500EUR ukupno!
    (SonOfSam, 31. maj 2023 19:17)

    # Link komentara

  115. Ništa vi ne podižete kvalitet podizanjem cena, podižete samo svoju zaradu.
    (ciga, 31. maj 2023 18:41)

    # Link komentara

  116. Uvedite zvanje akademika za instruktora voznje.Kad se vec sprdamo,da idemo do kraja.Ako insteuktor u auto skoli treba da ima platu 150.000, onda hirurg treba da ima 1.000.000 dinara.
    (Brigate Rosse, 31. maj 2023 18:25)

    # Link komentara

  117. Vreme je da se država umeša i otvori novi Crveni signal.
    (Z.Dj., 31. maj 2023 18:24)

    # Link komentara

  118. Kome se ne isplati neka zatvori,ima ko hoce da radi po ovim cenama.I onako ima previse auto skola.
    (Dejan, 31. maj 2023 18:21)

    # Link komentara

  119. Moze, ali kada se povecaju plate nekih 200-250%.
    A ovaj "genije" bi trebao i da objasni lako se povecanjem cena povecava bezbednost?
    (shumadinac, 31. maj 2023 18:17)

    # Link komentara

  120. Ja sam polagala jako davno, ali sam naucila sa vozim tek kad sama sela za volan. Nauce se osnove u auto skoli, i zato mislim da je suludo da toliko kosta.
    (slucajniprolaznik, 31. maj 2023 18:17)

    # Link komentara

  121. Hej lopuze, a da prestanete da kukate? 130 hiljada u zemlji gde je prosečna zarada 50k dinara? Ajde palite. Ko nije siguran u znanje i ne može da položi neka uzima te kondicione časove, a ostale ljude batalite ove glupe i bezobrazne priče.
    (Hmm, 31. maj 2023 18:03)

    # Link komentara