1. Glasali ste, sada jedite korenje.
    (Prof Dr Srbivoje Srbinovic, 15. oktobar 2023 13:31)

    # Link komentara

  2. Isti ovaj Stamatović i to kao direktor Agencije ABS, se krije od mene više od godinu dana i NEĆE da potvrdi da postavljanje nekoliko DEMONTAŽNIH pomoćnih delova od drveta u tovarni prostor vozila iz sedišta, NIJE prepravka vozila a što se jasno vidi i iz ZOBS- a čl. 7., tačka 65. i PRAVILNIKA O ISPITIVANJU VOZILA- član 2., tačka 8., a kako je takodje predvidjeno istovetnim Zakonom u EU, takodje i postupanjem u EU - Nemačkim vrhunskim Institucijama za vozila, DEKRA, TÜV i KÜS, - gde takvi dodatni elementi NISU prepravka vozila, gde zbog takvog nezakonitog i besmislenog postupanja u ABS (a i u Ministarstvu MGSI), moguće hiljade vlasnika vozila u Srbiji imaju veliku štetu, ali ništa ne vredi. - KATASTROFA ! email bgdsudovi@gmail.com
    (Aleksandar, 21. avgust 2023 13:39)

    # Link komentara

  3. Kontaktirao sam Agenciju za bezbednost saobracaja. Oni su predali predlog za izmenu zakona, e sad je to u Skupstini, Vladi i nemaju informacije kada ce doci na razmatranje i eventualno usvajanje.
    (Nista, 17. maj 2023 19:36)

    # Link komentara

  4. Sta je bilo sa zakonom oko folija?
    (Matko, 16. maj 2023 07:03)

    # Link komentara

  5. Pa jel usvojen taj zakon za zatam.stakla?
    (Goran, 13. maj 2023 08:48)

    # Link komentara

  6. Tako bi trebali i motor da usvoje da bude kao rezervni deo a ne uvodi se u evidenciju za sasiju je ok ako se cacka oko broja ali za motor je suludo jer nov je kao dobar polovan auto a repariran je mozda i skuplji , ajde malo pomognite nas malo pa da zivnemo .
    (Bojan, 30. april 2023 16:10)

    # Link komentara

  7. Pa kad ce da usvoje proslo mesec dana. U stvari to je predlog mozda i ne usvoje...
    (DEJAN, 16. april 2023 22:54)

    # Link komentara

  8. Imamo ministarstvo saobracaja.Imamo agenciju za saobracaj.Imamo direkciju za saobracaj.Predlazem osnivanje Instituta za saobracaj a odmah posle i Zavoda za saobracaj.( ako vec i to nemamo, mada nisam čuo).Pa ovo je smejurija sta nam ti ljudi rade.Pre par godina uvode gluposti a sad ih ukidaju.Bravo.Ipak rade nesto.Samo sam se bojao kad ce izmisliti nesto o patosnicama zbog kojih ce nas vracati s tehnickog.A situacija u saobracaju sve gora i gora.Dzabe novi putevi kad imamo lose auto skole.Zbog takvih auto skola imamo i toliko nastradalih.Pola njih ''posao'' zavrsava u pečenjari.
    (Bice bolje, 12. april 2023 10:16)

    # Link komentara

  9. Dozvolite nam zatamljena stakla na kolima!!!…!!
    (Slobodan, 28. mart 2023 00:10)

    # Link komentara

  10. Kome smeta broj motora ? Dozvoliti zatamnjena stakla samo do najmanjeg broja, kuka ako ima oznaku proizvođača ( fabrike tog vozila ) ne treba atest.Vozila sa kubikažom većom od 2000 CCM vratiti u redovnu registraciju a vozila preko 3000 CCM staviti u luksuz.
    (Djole, 22. mart 2023 07:48)

    # Link komentara

  11. Kad god vidim propise i zakone u Srbiji setim se Zakona o stampi u predratnoj Srbiji: "Stampa je u Srbiji slobodna." Tacka.
    Tako bi trebalo i ovaj Zakon o saobracaju da izgleda, bez mudrolija onoga Okanovica i raznoraznih parazitskih komiteta.
    Kuka, ako je kupljena u ovlascenoj radnji i montirana kako je proizvodjac predvideo, dovoljno je za tehnicki. Nikakav poseban atest jer atest mora da ima prodavac kuke! Zatamnjena stakla: zna se koliko sme prednja bocna, koliko zadnja bocna i zadnje staklo da vudu procentualno zatamnjena i to treba kontrolisati na tehnickom. Ako su u granicama, moze, ako nisu ne moze i to je sve. Svetla, ako nisu nastelovana ne moze, ako jesu, nastelovana nebitno je da li su ksenon, led, halogena ili neka cetvrta. Svako ne nastelovano svetlo je zaslepljujue.
    (nikos, 21. mart 2023 22:16)

    # Link komentara

  12. @kakvi idioti...Najurio bi ih sve iz službe sa zabranom zapislenja od 10 godinazbog štete koju su do sada naneli. ko će meni da nadoknadi skidanje tamnih folija koje su bile na vozilu koje sam uvezao iz inostranstva?
    (DrKadzija, 18. mart 2023 19:19)
    Jel znaš ti za ograničenje brzine od Genexa do Aerodroma od 80 kmh, to je važilo 20 god. Sada su promenili na 100 kmh i više ne bleje na autoputu kao ranije.
    Ko će da nam vrati 1000 kazni koje oni naplatili “zbog bezbednosti” a u stvari punili džepove ?
    (Superliga, 21. mart 2023 07:59)

    # Link komentara

  13. Treba najpre da se motori preko 3.0 litra orezuju, a ne preko 2.0. Za folije se radi jedanput atest kao i za kuku. A namet za registraciju svake godine.
    (Dejan Grozdanovic, 21. mart 2023 07:00)

    # Link komentara

  14. Država olakšava bahatost zatamljivanja stakala. Čemu to služi osim da se ne vidi kada osobe u vozilu rade nešto protivzakonito??? Zatamljena stakla smanjuju bezbednost, a smanjuju i mogucnost uocavanja nezakonitih radnji. Postoje automobili sa fabricki zatamljenim staklima. Ko nema para za to ne mora da leci komplekse jeftinim folijama...
    Još da ozakone kineske LED sijalice koje uništavaju vid ostalim učesnicima u saobraćaju...
    Očekujem uskoro državne subvencije za kriminal kako smo krenuli...
    (Iskreni Balkanac, 21. mart 2023 01:25)

    # Link komentara

  15. @jelena
    Pa ko da tera traktor. Otac pije pivo ispred zadruge, a deda mator, ne vidi belu mačku.
    (Kole, 20. mart 2023 22:42)

    # Link komentara

  16. Trebalo bi uvesti da je u naseljenom mestu poželjno koristiti sigurnosni pojas ali ne i obavezno. Smanjile bi se gužve i nepotrebno maltretiranje vozača i putnika jer je ionako ograničenje brzine do50km
    (Rade, 20. mart 2023 19:07)

    # Link komentara

  17. Tako treba bravo najzad malo slobode. Još samo da se neko seti da se ukine produženje registracije svake godine jer auto prikolice koristi uglavnom sirotinja. Da nebi država zbog toga imala štetu neka poskupi registracija vozila.
    (Srbin, 20. mart 2023 17:30)

    # Link komentara

  18. I skidanje dva dodatna sedišta koja imaju 7 za nas taksiste koji koštaju 200e taksi. Nepotrebnih jer nikoga ne ugrožavam ako sam izvadio dva sedišta iz auta. Čisto otimanje para.
    (Šone, 20. mart 2023 17:20)

    # Link komentara

  19. Jelena, najbolje bi bilo da vi intervenisete, jer ocigledno je da nema ko.
    (Stefan, 20. mart 2023 15:25)

    # Link komentara

  20. Zasto policija cuti dok deca voze traktor po selu a nisu punoletna?
    (Jelena, 20. mart 2023 14:10)

    # Link komentara

  21. Jel Srbija dozvoljava modifikovanje motora na automobilima i suspenzije, mislim da li moze da se registruje takav auto i vozi svaki dan u saobracaju? Ili su propisi jos u kamenom dobu?
    (Pitam za druga, 20. mart 2023 12:25)

    # Link komentara

  22. Mene su terali da skidam nosac kuke sa novog Audija, ogromba gvozgurija, ceo zadnji trap su mi otvarali i platio dam 100e. Ko ce sada da mi plati ponovno montiranje.
    (Mile, 20. mart 2023 10:56)

    # Link komentara

  23. Ajde sad lepo kad ste uhvatili zamajac da relaksirate i sledeće: da se omogući ugradnja ksenona u farove sa sočivom, da se smanji akciza na TNG i CNG, da se smanji cena atesta za vozila sa TNG i CNG.
    (KLOKS, 20. mart 2023 09:43)

    # Link komentara

  24. Strašno mene su pre par godina terali da skinem kuku koja je kupljena u prodavnici sa papirima jer sam morao dodatno da testiram auto sa kukom a nisam imao gde to da uradim. Prodao sam prikolicu i bacio tu kuku da bi mogao da registrujem auto. Ovo je debilizam.
    (Gile, 20. mart 2023 09:35)

    # Link komentara

  25. Čemu onaj cirkus od pre par godina. Razapinjanje vozača skidanje tablica itd. Pa sada vidimo da nismo bili baš najpametniji kada smo skidali folije sa zadnjih stakala i čerupali vozače. A onda krenemo na put sa malom decom i kačimo majce i peškire na zadnja stakla kao najveci dziberi
    (Mirko, 20. mart 2023 08:59)

    # Link komentara

  26. Udri po sirotinji!!!
    (Realnost, 20. mart 2023 08:39)

    # Link komentara

  27. Super i ko će meni sada da vrati pare koje sam dao da bih ugradio foliju na stakla svog vozila?
    (Luka, 19. mart 2023 20:49)

    Bicu bezobrazan, pa na pitanje odgovoriti pitanjem: Mojima su tako od plate odbijali za stanove solidarnosti, platili su ako ne stan ipo, a ono ceo jedan stan, zauzvrat dobili djoku. Ko ce njima da vrati? Ti si za folije bar birao da li hoces ili neces...
    (Nuklearni mravojed, 20. mart 2023 07:47)

    # Link komentara

  28. Nigde u evropi barem ne u Francuskoj se auto preko 2.o motori ne vode kao luksuzni I cimanja oko takvih gluposti kuke,folije it'd.Osiguranje je naj bitnije!cak se I me kenjaju tablica a Euro 3 motora koliko hocete
    (Jasmin, 20. mart 2023 07:38)

    # Link komentara

  29. Prvo zatamljena stakla znace i previse,a ako su folije kvalitetne nocu,pogotovo u gradu gde je jaka ulicna rasveta i izlozi,bolje se vide i pesaci i druga vozila,jer ne dolazi do zaslepljenja,kao i od sunca danju...A za kuke sta reci 80% su euro koje se skidaju caskom,a i da se ne skidaju,kako da je auto duzi tih 20cm,ili da ima roll barove...zemlja banana,u mojoj okolini su dosta ljudi u Francuskoj,svi imaju zatamljena stakla i ne placaju nista dodatno
    (Nikola M., 20. mart 2023 07:30)

    # Link komentara

  30. Nadam se da će nešto i popustiti.Ovo do sada je haos sa nametima na nas gradjane.
    (Darko, 20. mart 2023 03:00)

    # Link komentara

  31. Ако да Бог...
    (Муса, 20. mart 2023 02:02)

    # Link komentara

  32. Jedno pitanje za agenciju za bezbednost,koji su kriterijumi za zaprezna vozila??? Kako oni prolaze na tehnickom,hocu da kupim konja pa zato pitam!
    (Zveki, 20. mart 2023 00:51)

    # Link komentara

  33. Ko je dozvolio ili omogucio radniku na tehnickom pregledu da sjedne i pokrene-upravlja tudjim vozilom? Moze i trebalo bi da od vozaca zahtjeva odredjene radnje, a ne da sjedne za volan ispritiska elektro dugmeta nasumice i pobrka rad uredjaja.
    (Marko, 20. mart 2023 00:11)

    # Link komentara

  34. Знате оне завесице које се по потреби могу подићи или спустити на бочним стаклима (имају их многи модели)?
    Е, па чуди ме да наши нису смислили да и њих треба атестирати...
    (sempervivum, 20. mart 2023 00:09)

    # Link komentara

  35. Nije mi bas jasno,da li ovo znaci da vise necemo morati da radimo atest(ko bude stavljao folije na staklima) samo ugradis i to je to?
    (Nemanja, 19. mart 2023 23:39)

    # Link komentara

  36. Konačno nešto pametno
    (Igor, 19. mart 2023 23:18)

    # Link komentara

  37. Folija na staklima ima veliki broj pozitivnih stvari,UV zaštita, sigurnost od rasipanja stakla, temperatura u vozilu, samim tim i ušteda u potrošnji goriva
    (Hunter, 19. mart 2023 22:56)

    # Link komentara

  38. Folija na staklima ima veliki broj pozitivnih stvari,UV zaštita, sigurnost od rasipanja stakla, temperatura u vozilu, samim tim i ušteda u potrošnji goriva jer je potrebno manje vremena da se postigne željena temperatura u vozilu...
    (Hunter, 19. mart 2023 22:56)

    # Link komentara

  39. Srbija,zemlja divna i lepa..puna zakona koji danas su dobri, sutra losi.Juce netreba,dans treba..sutra nije bitno,prekosutra je naj bitnije..Nazalost realnost je ono sto ju u drugim zemljama normalno,kod nas nije.Tuzno je to sto kao hocemo da imamo propise kao i evropa,a plate i kupovna moc nam je kao u Albaniji..vozimo kola preko 10,15god..i tako da nenabrajam..Ko je pametan shvatiće..Mozda nam bude bolje,ali neverujem da ce skoro..
    (Stanko, 19. mart 2023 22:37)

    # Link komentara

  40. Srbija,zemlja divna i lepa..puna zakona koji danas su dobri, sutra losi.Juce netreba,dans treba..sutra nije bitno,prekosutra je naj bitnije..Nazalost realnost je ono sto ju u drugim zemljama normalno,kod nas nije.Tuzno je to sto kao hocemo da imamo propise kao i evropa,a plate i kupovna moc nam je kao u Albaniji..vozimo kola preko 10,15god..i tako da nenabrajam..Ko je pametan shvatiće..Mozda nam bude bolje,ali neverujem da ce skoro..
    (Stanko, 19. mart 2023 22:36)

    # Link komentara

  41. Zatamnjena stakla smanjuju uve zracenje, smanjuju temperaturu u autu, stite putnike u autu prilikom pucanja stakla i mnogu je teze razbiti staklo. Jedina mana je slabija vidljivost nocu ako su jako zatamnjena stakla. Tako da su ti atesti i tehnicki posle ugradnje auta čista otimačina para narodu.
    (Danijel, 19. mart 2023 21:58)

    # Link komentara

  42. To samo kod nas ima jer mi smo pametniji od fabrika a nemamo fabrike
    (Djoka, 19. mart 2023 21:37)

    # Link komentara

  43. Super i ko će meni sada da vrati pare koje sam dao da bih ugradio foliju na stakla svog vozila?
    (Luka, 19. mart 2023 20:49)

    # Link komentara

  44. У праву су коментари после регистрације обавезно поправљам браве, мотор за подизање стакала. Јер хоће да спусте стакло на отвореним вратима и покваре сензор па затим и мотор. Браве на аутима вуку као да су сва возила као југо некада.
    (Radovan, 19. mart 2023 19:17)

    # Link komentara

  45. Pa samo u zaostalim zemljama gde vlada srednjovekovno saobraćajno pravilo dojnsav svijet napreduje oni za zatamljivanje stakala stavljaju kao prepravku . To su nesretnici . Dok svijet proizvodi deonice ,leteća auta vozi elektro auta i auta od po tri hiljade i više kubika samo se u zaostalim zemljama ovakvi propisi donose.
    (Mićaš, 19. mart 2023 19:15)

    # Link komentara

  46. Citam razne komentare i razmisljam neko je vec rekao i slazem se prvo ovde kod nas veliki broj zakona sluzi za otimacinu para kao ovo sa kukom zatamljenjem stakala itd.Valjda je potrebno neke stvari prilagoditi standardu stanovnistva nemozete pri registraciji vozila starog 10god. koje ima 2000 I 2100 kubika napraviti toliku razliku u registraciji kakav je to luksuz ako ima 10god,zatim ako proizvodjac folije garantuje za foliju kakav crni atest vi onda trazite da se radi sem zelje za pljackom stanovnistva vi jedino mozete propisati koliko zatamljenje je dozvoljeno i nista vise ima takvih stvari jos more mogla bi se knjiga napisati
    (Dragan, 19. mart 2023 19:04)

    # Link komentara

  47. Prvo, veoma smanjuje temperaturu u vozilu i jako znači ako imaš decu na zadnjem sedištu.
    Samo treba uključiti mozak pre upotrebe jezika...
    (Vlada, 19. mart 2023 12:18) # Link komentara

    Znači, sve one zatamljene spuštene Bembare sa 19" minimum felnama, zapravo misle na temperaturu u vozilu i decu.
    (banconi, 19. mart 2023 17:37)

    # Link komentara

  48. Da se ja pitam ja bihza ranio upotrebu zatamnjenih stakala. Poznati me da se u takvim kolima boze najviše kriminalci i političari koji se nije od naroda, jer ne rade za interese naroda, kao i od kriminalaca sa kojima su bili u sprezi pa su im se zamerili.
    (Objektivan, 19. mart 2023 12:11)

    Grešite običan građanin poput mene ima i zatamniće sva stakla. Zbog bezbednosti, zbog ekologije, zbog sigurnosti u kabini i najvažnije zbog svetala koje mi smetaju i utiču na moju vožnju.
    Davno su prošle devedesete...
    (Zimzelen, 19. mart 2023 17:29)

    # Link komentara

  49. Da ste živi i zdravi u Nemačkoj od pre neku godinu nije potrebno nikakvo atestiranje kuke.Kuka koja je namenjena za taj tip vozila je ispitivanja i nije moguće sa Pežoa ugraditi kuku na Audija ili obrnuto. Dobro je da je neko čuo da ima negde pa rešio i ovde da se primenjuje. A nikako da se nadje neko od mladjih jer još vladaju komunistička pravila i kadrovi da se seti da se jednom izbaci broj motora iz evidencije jer je to pogonskoi agregat i prevaziđeni su komunističko socijalistički izgovori kako je to potrebno. Jeste ali za uzimanje para vlasnicima lamparija. Valjda će se i ovo jednom rešiti na sreću i korist vozača.
    (Rade Vasiljevic, 19. mart 2023 17:23)

    # Link komentara

  50. Pa isti apsurd je i sa spustanjem krova kod kabrioleta. Ta hidraulika nije predvidjena za rad ispid -5° a ako vam je registracija u januaru igrarija sa spustanjem krova sa uljem koje se zaledilo kosta 600eu 🙉. Dakle razumela bih da neko dodje sa spustenim krovom koji ne moze da se zatvori, ali obrnuto mi nema puno smisla. Jos ako tehnicki radite u VIRu na zrenjanincu gde majstor ne zna da treba da otkopca polugice vec samo nalegne na dugme pa sorzi motor .... veselja i stete na pretek.
    (Tanya, 19. mart 2023 16:31)

    # Link komentara

  51. A pitam se ko je ovo uveo u zakon? Isti koji sad demantuju sebe. Tri reči u zakonu koji vozače košta 300e više. Srbija zemlja suprotnosti
    (Saša, 19. mart 2023 16:10)

    # Link komentara

  52. Hoces da kazes da ja treba da skidam i montiram kuku svaki dan, da bi steta na tvom autu, ako me tvojom krivicom udaris, bila manja ?. Pa to nema ni u Monti-Pajtonu! Valjda je logicnije da zakon stiti one koji se pridrzavaju pravila. Sto bi ti rekao, banalan primer - ako me udaris u gradskoj stani-kreni voznji, steta na mom autu ce biti manja, jer me stiti kuka!
    (Ajnstajn, 19. mart 2023 09:39)

    Da, hoću da kažem da treba da je skidate u gradskim uslovima kad ne vozite prikolicu! Ja u Beogradu nisam video da neko vozi prikolicu godinama a kamo li da vozi prikolicu svakodnevno! Znam jednog koji se hvali da mu ne trebaju parking senzori jer kad se na parkingu okreće ili uparkirava krne kukom u branik ovoga iza i to mu je senzor, kako kukom razgrne vozila na parkingu ako je potrebno. Kad neko prolazi između parkiranih vozila može nogu da slomi o vašu kuku. Ne postoji ni jedan razlog zašto bi imali kuku na vozilu koje ne vuče prikolicu.
    (Joj, 19. mart 2023 16:06)

    # Link komentara

  53. Prvo ovaj krš od puteva popraviti,pa onda razmišljati o ostalim stvarima što se tiče bezbednosti u saobraćaju!
    (Vojvođanin, 19. mart 2023 15:51)

    # Link komentara

  54. Slazem se da je to sa tehnickim i svim komplikacijama za one kojima zaista treba kuka ali bar su automobili manje oštećeni. Ja sam zamenio tablice svojevremeno i dva dana kasnije mi je neko iskrivio tablicu kukom i onda sam tako imao 7 godina krivu tablicu. Da nisam imao "ž" na tablici taj auto bi se i dan-danas vozio sa tom krivom tablicom.
    (Kuke i kvake, 19. mart 2023 13:50)

    # Link komentara

  55. Jbmti kuku,zasto se vise ne ukuda broj motora kao u zemljama koje navide kao svoj ideal...
    (St, 19. mart 2023 13:17)

    # Link komentara

  56. Ne razumem bolesnu potrebu da ti budu zatamljena stakla?
    (Miodrag, 19. mart 2023 10:39)

    Prvo, veoma smanjuje temperaturu u vozilu i jako znači ako imaš decu na zadnjem sedištu. Drugo, noću smanjuje odsjaj iz retrovizora kada ti neko iza tebe opali duga svetla. I treće, povećava bezbednost jer folije drže stakla pri razbijanju, a i smanjuju vidljivost u unutrašnjost vozila, pa lopovi ne vide ako imaš jaknu na zadnjem sedištu.
    Samo treba uključiti mozak pre upotrebe jezika...
    (Vlada, 19. mart 2023 12:18)

    # Link komentara

  57. Da se ja pitam ja bihza ranio upotrebu zatamnjenih stakala. Poznati me da se u takvim kolima boze najviše kriminalci i političari koji se nije od naroda, jer ne rade za interese naroda, kao i od kriminalaca sa kojima su bili u sprezi pa su im se zamerili.
    (Objektivan, 19. mart 2023 12:11)

    # Link komentara

  58. @
    Ne razumem bolesnu potrebu da ti budu zatamljena stakla?
    (Miodrag, 19. mart 2023 10:39)

    Ne razumem pacenike koji nemaju svoj zivot, pa su tudj ukus u stanju da okarakterisu kao “bolestan”, dok svoju malodusnost ne vide.

    Za neke je “zivi i pusti druge da zive” nov i nedostizan koncept …
    (Djorke, 19. mart 2023 11:55)

    # Link komentara

  59. Alo, da li ste vi normalni? Ako neko vuce kamp prikolicu od 1.5 tone a kuka nije testirana?? To po vama ne ugorzava bezbednost, ali zato ako je slucajno branik u drugoj boji onda je to ugorzavanje i zahteva da se boja ispravi???
    (Rudi, 18. mart 2023 18:19)

    Delimično se slažem, ali po tvojoj logici onda bi trebalo da se vrši atestiranje brezona za točkove, ko zna ko ti je menjao gume i kako je zašrafio, ako si menjao glavčinu i sl., odmah na testiranje da provere kako ti je to majstor zamenio, jer šta ako ti na magistrali ili autoputu spadne točak sa glavčinom, možeš da napraviš karambol!

    Cela konstrukcija koja nosi kuku je komad čelika, e sad, pitanje kog čelika, da li sme od čistog gvožđa, itd.
    Ali, zar misliš da bi neko proizvodio takvu skalameriju, pa i u Kini, da bi to u Evropi neko uvozio i da mi ne bismo saznali da se na "toliko i toliko vozila" dogodilo da ta konstrukcija pukne i da se nekome otkači prikolica?

    Sa druge strane, u našoj državi recimo za Zastava Inpro prikolice, koje su ljudi 2 ili 3 godine normalno registrovali, ispostavi se da postoji greška u atestu, isti proglase nevažećim, i nove IDENTIČNE prikolice (razlikuje se samo pločica sa podacima) mogu da se registruju, a te stare ne mogu. Proizvođač navodno ne sme na tim starim prikolicama samo da stavi novu pločicu, a nema interes da dobrovoljno vlasnicima izvrši zamenu starih prikolica za nove bez doplate.

    Eto, to je Srbija - zemlja apsurda!
    (Veliki brat, 19. mart 2023 11:44)

    # Link komentara

  60. kada ce se izbaciti broj motora iz sa9bracajne
    (dr.Bole, 19. mart 2023 11:33)

    # Link komentara

  61. E pa dragi narode ove države, nema ništa ovde dobro za ovaj jadni i napaćeni narod... Nemožemo se porediti sa amerikom i kanadom mada smo nekada govorili "ma kakva Amerika mi smo za njih bogovi".... Ali evo nekoliko poredjenja za one koji neznaju, naime dabi ste stavili kuku na vaš auto treba da odete u prodavnicu i kupite kuku odgovarajuću za vaš auto odnesete kod majstora on je postavi i da vam račun da ste platili postavljanje i toje to, nema nikakvih drugih zahteva, atesta i ostalih gluposti kao kodnas, a što se tiče skidanja kuke ako nevozite prikolicu je sasvim normalna stvar ako imate kuku koja se skida jednim potezom a ako je fiksna onda stoji tamo gde je postavljena a gospoda koja se nabije na kuku odnazad preporučuje da drže ODSTOJANJE IZMEDJU Auta što ovde nije slučaj u praksi(možda bi trebalo pojasniti zakon). A da nepričam o preuredjivanju kargo vena ili kombija u kampera za vaše potrebe,to je noćna mora za vlasnika. Tako da su zakoni kod nas izmišljeni zbog uzimanje para,,, kao što je i registracija auta do 2000ccm. 200-300 Eura a 2100cmm. 500-600 Eura. A da nepričam oko osiguranja tu tek kreće otimačina, i još koje kakva plaćanja neki državnim firmama koje nemaju veze sa našom registracija. Hvala na razumevanju...
    (Boško, 19. mart 2023 11:31)

    # Link komentara

  62. Pa valjda je kuku atestirala fabrika koja je proizvela ali kod nas su strucnjaci oni moraju da provere
    (Ssb, 19. mart 2023 11:03)

    # Link komentara

  63. Ne razumem bolesnu potrebu da ti budu zatamljena stakla?
    (Miodrag, 19. mart 2023 10:39)

    # Link komentara

  64. Tacno je tako.
    Pratim povremeno neku grupu,pa cesto neki ponude nesto na prodaju.
    Kad neko napise komentar, kolko pare-dovede me do ludila.
    A koliko ima nepismenih ljudi ne da je strasno, vec je zabrinjavajuce.
    (pa, 18. mart 2023 22:38)


    A šta ćemo sa č, ć, š, đ, ž? Nisi kompetentan da komentarišeš pismenost kad si i sam nepismen.
    (raZbijač, 19. mart 2023 10:33)

    # Link komentara

  65. Mene su vratili sa tehničkog pregleda zbog kuke koju je fabrički ugrađena, svaki megan karavan je izlazio iz fabrike sa kukom. Kretenizam i debilizam.
    (Dobrivoje, 19. mart 2023 10:31)

    # Link komentara

  66. Ja sam u ponedeljak radio tehnicki na vidikovcu i to ne lici na tehnicki nego na sprdnju nista nisu gledali.
    (Nenad Velimirovic, 19. mart 2023 10:29)

    # Link komentara

  67. Još veća nelogično,fabrički ugrađen lpg ide na atest.Zasto?
    (ninja, 19. mart 2023 10:27)

    # Link komentara

  68. Zar je moguće da su se odrekli bilo kakvog novca? Izgleda da sam se ja jutros probudio u nekoj drugoj realnosti.
    (smeh, 19. mart 2023 10:09)

    # Link komentara

  69. Razmišljam (naravno nešto malko teže i sporije al' nema veze) pa trebalo bi osnovati jednu agenciju da kontroliše rad agencija ... tad nam sene bi dešavalo ovo šta se dešava ...
    (XXL, 19. mart 2023 10:09)

    # Link komentara

  70. "Kuka i ne treba da bude na autu ako se ne koristi! Banalan primer - sigurno ne bi ste voleli da u gradskoj stani kreni vožnji sustignete auto koji ima kuku i da vam ista probuši masku i hladnjak i napravi ogromnu štetu za blagi udarac."

    Hoces da kazes da ja treba da skidam i montiram kuku svaki dan, da bi steta na tvom autu, ako me tvojom krivicom udaris, bila manja ?. Pa to nema ni u Monti-Pajtonu! Valjda je logicnije da zakon stiti one koji se pridrzavaju pravila. Sto bi ti rekao, banalan primer - ako me udaris u gradskoj stani-kreni voznji, steta na mom autu ce biti manja, jer me stiti kuka!
    (Ajnstajn, 19. mart 2023 09:39)

    # Link komentara

  71. Kuka nikome ne smeta,a lopovi iz Agencije samo pljačkaju narod,i pre su ljudi imali kuke na vozila i tad nikome nije smetalo.
    (Sladjan, 19. mart 2023 09:35)

    # Link komentara

  72. @joj, postovani, kada se vozaci ne bi nabijali jedno drugima u gepek da ne kazem nesto drugo onda tog cukanja ne bi ni bilo, ja znam da zbog mene pojedinci size zato sto ostavim bar metar prostora izmedju mene i onog ispred mene, a ako se Desi da Sam prvi u redu a majmun mi se nabije u branik onda ga kaznjavam sa minimum 5 sekundi kad se upali zeleno i krenem sto laganine cuvajuci "bezbednost" u saobracaju.
    (PLATIPUS, 19. mart 2023 09:27)

    # Link komentara

  73. Kako prolazi tehnički pregled auto koji je mat sive mafijaške boje (foliran kako kažu), a u saobraćajnoj piše da je auto bele boje?
    (blabla, 19. mart 2023 09:26)

    # Link komentara

  74. Jel ce i dalje da vazi najludje pravilo koje postoji samo u Srbiji, da kuka mora da se skida ako se ne koristi? Nikada mi nije bila jasna argumentacija za to.
    (Ajnstajn, 18. mart 2023 23:36)
    Kuka i ne treba da bude na autu ako se ne koristi! Banalan primer - sigurno ne bi ste voleli da u gradskoj stani kreni vožnji sustignete auto koji ima kuku i da vam ista probuši masku i hladnjak i napravi ogromnu štetu za blagi udarac. Pa mene je čovek udario pre par meseci na semaforu, stajali u koloni i sklizne mu noga sa kvačila. Samo me je odgurnuo napred, oba auta su prošla bez ikakve štete. Crn mi je branik fabrički (nije u boji) pa osim što ga je malo zagrebao ništa nije bilo. Nisam sitničar pa sam mu rekao da nije ništa i ne treba ništa. Da sam imao kuku, on bi sebi probio masku i napravio ko zna koliku štetu. Koliko se sećam zabranu kuke su tražile osiguravajuće kuće jer se zbog nje isplati šteta bespotrebno napravljena.
    (Joj, 19. mart 2023 08:31)

    # Link komentara

  75. Samo da dodam da sam u AMSS na Zrenjaninskom putu gde je vršen vanredni pregled morao da skinem krovni kofer i dečje sedište.
    Razlog je da se vozilo vrati u fabričko stanje (kofer) a za dečje sedište da slikaju zadnje pojaseve.
    Folije sam stavio da bi supruga mogla na miru da doji decu na zadnjem sedištu.
    Alternativa je bila da okačim pamučne pelene na prozore, složićete se da je to opasno.
    (Ljubazan, 19. mart 2023 08:15)

    # Link komentara

  76. Treba još strožije. Prvo psujemo državu što se registruje svako,a kad se uvede neki red onda psujemo državu što je uveden red.
    (Neša, 19. mart 2023 08:11)

    # Link komentara

  77. Juce vazilo, danas ne vazi, sutra ce opet da vazi.... Samo izmisljaju, uzimaju pare na gluposti!
    (Ćure, 19. mart 2023 08:10)

    # Link komentara

  78. Agenciju treba zabraniti zakonom,jel to je najveće ZLO saobraćaja zadnjih godina.
    (alek, 19. mart 2023 08:08)

    # Link komentara

  79. Док буду постојале тзв. агенције ће бити извор проблема, самовоље и пљачке. Осим што су наопако постављене јер су овлаштене да уредују а ником не полажу рачуне, нико их не контролише, нису смењиве, сами себе бирају! Дакле, што би казао народ, Богом дане и уређују наше животе. Оваква одлука то потврђује. Који мозак може да тврди да кука на аутомобилу не утиче на безбедност? Колико треба бити нестручан за овакву тврдњу? Прича о одређивању броја мотора је већ питање омогућавања криминалцима да раде без сметњи!
    (Рашо, 19. mart 2023 08:01)

    # Link komentara

  80. Alo, da li ste vi normalni? Ako neko vuce kamp prikolicu od 1.5 tone a kuka nije testirana?? To po vama ne ugorzava bezbednost, ali zato ako je slucajno branik u drugoj boji onda je to ugorzavanje i zahteva da se boja ispravi???
    (Rudi, 18. mart 2023 18:19)

    Alo, rođače u Austriji ne treba testiranje kuke, prvi put čujem za tako nešto.
    Odavno ne treba ni potvrda o ugradnji.
    Kako će uopšte da testira kuku, može samo da baci pogled ispod kako izgleda.
    I treba da uvedu razne gluposti dok ima lakovernih.
    (Herr Žika Pavlović, 19. mart 2023 07:38)

    # Link komentara

  81. Kupio sam auto u Nemackoj sa zatamnjeim staklima (kad sam ga kupovao mislio sam da su fabricki zatamnjena), sledece godine planiram da ga uvezem i ostavim na BG tablama, pravo da vam kazem obradova me vest da ne moram da skidam folije :)
    PS: Inace u Nemackoj iza B stuba moz da radis sta hoces, niko nista ne pita.
    (Pera, 18. mart 2023 20:14)
    moraces da skidas folije ako na njina nemas oznake koje su i u saobracajnoj da su upisane. Ili da imas papir od folija koji potvrdjuje da su to te na autu inace ih moras skinuti. A atest svakako placas pri uvozu
    (pera, 19. mart 2023 07:16)

    # Link komentara

  82. Jel ce i dalje da vazi najludje pravilo koje postoji samo u Srbiji, da kuka mora da se skida ako se ne koristi? Nikada mi nije bila jasna argumentacija za to.
    (Ajnstajn, 18. mart 2023 23:36)
    ne znam za pravilo al zasto bi je drzao ako kad ne koristis? imam jednog mamlaza koji je nikad ne koristi al svima u ulici redovno zakaci branike kad ide u rikverc. Vidim neki dan mu neko prosao kljucem po autu. Zasluzeno...
    (pera, 19. mart 2023 07:12)

    # Link komentara

  83. Лпг код бугара 64 динара,немају акцизу!
    Браво за фолије,куке.
    (ЗР, 18. mart 2023 22:48)

    Kakav lpg, kada nasa drzqva hoce da subvencionise uvoz polovnih dizelasa?

    Da u organima koji odlucuju postoji neko ko razmislja, umesto subvencija zabranili bi nove registracije dizelasa. Vec registrovanim dizelasima i benzincima bez lpga bi svake godine dizali eko taksu za 20-30 evra i to najavili kao program za narednih 20 godina. Ujedno bi uveli subvencije za lpg sisteme.

    Rafinerijska cena lpg je uvek priblizno 50% cene dizela i benzina. Stimulisanjem lpg-a, pored cistijeg vazduha, dobili bi da manje novca odlazi na uvoz dizela tj. vise novca bi ostajalo u nasoj drzavi.

    To bi znacilo i bolji standard za nase gradjane ali kroz potrosnju tog novca i prihodi drzave bi porasli.

    Mi ovako bukvalno bacamo navoac zbog poreske politike drzave. Uz sve to neko se dosetio da prikupljeni porez koristi da stimulise jos vece bacanje novca.
    (pajo, 19. mart 2023 06:57)

    # Link komentara

  84. kome policija progleda kroz prste....nikome..osim onih poznatih faca koje i nesmeju da zaustave....nemojte pricati samo o vecim mestima pogledajte sta se desava na lokalu
    (brka, 19. mart 2023 06:49)

    # Link komentara

  85. Kada neko ima dozvolu B kategorije i aktivan je vozac preko 20 godina, pozeli da polozi za A kategoriju, dobija probnu dozvolu za A kategoriju 2 godine. Jer u vreme kada je polagao za B, nije bilo probnih dozvola, pa samim tim nikada nije imao probnu. To treba izmeniti pod hitno jer nema nikakvog smisla!
    (probne dozvole, 19. mart 2023 06:40)

    # Link komentara

  86. Nedopustivo je da se u zakonu unese da se sve kuke moraju skinuti sa automobila koji nisu euro sistem ali su ugrađeni fabrički.
    Zar je moguće da neki tamo nazovi stručnjak iz obesti izigrava stručnjaka i da napiše da se skine kuka sa ŠVEDSKOG AUTA TJ Sa Volvoa zar su oni bolji stručnjaci nego što su Volvo inžinjeri .videlo se kakvi su kada nam je zastava propala zbog ovakvih inžinjera a sada su počeli da čerupaju jednog od najbezbednije proizvođača automobila.
    (Soko, 19. mart 2023 03:51)

    # Link komentara

  87. promenite ovaj zakon kako je napisano vec jednom .raznorazni "strucnjaci" su uvek prisutni da daju svoje bisere.interesantno je kako se uvek uguraju tamo gde treba kao neki savetnici i poznavaoci materije. to je izgleda isti obrazac ponasanja u svim delatnostima svih vlada pocev od partizana pa dovde.
    (sasa, 19. mart 2023 03:05)

    # Link komentara

  88. Na nekim tehnickim izgule broj motora ako je vec slabo vidljiv i nude usluge ukucavanja novog. 200e za PLJACKU.

    Drzava je dozvolila da nam novac otimaju osobe koje imaju zavrsene kurseve kao da su eksperti hirurgije ili gradjevine. Za to vreme se podsmehuju onima koji uce skole 20 godine i umanjuju njihov rad i znanje.

    Da li iko iz tih agencija ima kontakt sa ustanovama slicnog karaktera u evropi? Da li su svesni sta rade? Jel komuniciraju sa kolegama iz drugih zemalja?
    (bruka, 18. mart 2023 23:49)

    # Link komentara

  89. Jel ce i dalje da vazi najludje pravilo koje postoji samo u Srbiji, da kuka mora da se skida ako se ne koristi? Nikada mi nije bila jasna argumentacija za to.
    (Ajnstajn, 18. mart 2023 23:36)

    # Link komentara

  90. zatamnjena stakla 30% napred , iza B stuba sta hoces , ali mora atest , ispred B stuba primitivac garantovano (bez atesta} ,znam zato sto radim u servisu za auto stakla . posla odnosno seljaka ne manjka.
    (Vladimir, 18. mart 2023 22:56)

    # Link komentara

  91. Da pojasnimo hahaha kakva banana drzava lopovska
    (hm, 18. mart 2023 22:49)

    # Link komentara

  92. Лпг код бугара 64 динара,немају акцизу!
    Браво за фолије,куке.
    (ЗР, 18. mart 2023 22:48)

    # Link komentara

  93. Isključivo, I samo, revolucija.

    Kenj... po portalima može doneti trenutno lično olakšanje, ne rešava problem, svi to znamo ali volimo da sere.. jer tako nam je tako lakše. Trenutno kao što rekoh.
    Ali problem je kad se to neresavanje problema pretvori u frustraciju.

    E upravo tu frustraciju gledamo svakog dana kada se uključimo u saobraćaj. I biće nam sve gore.
    (predrag slučajno sa androida, 18. mart 2023 22:47)

    # Link komentara

  94. Aman, bre, ljudi kaže se "zatamNJena stakla" , a ne "zatamLJena"!

    Kakve kuke, kakve folije, kakvi atesti?
    Mi smo nepismeni - hitno svi u školu!!!
    (Brzi, 18. mart 2023 21:16)

    Tacno je tako.
    Pratim povremeno neku grupu,pa cesto neki ponude nesto na prodaju.
    Kad neko napise komentar, kolko pare-dovede me do ludila.
    A koliko ima nepismenih ljudi ne da je strasno, vec je zabrinjavajuce.
    (pa, 18. mart 2023 22:38)

    # Link komentara

  95. Folije 100 evra
    Potvrda proizvođača 30 evra
    Taksa 60 evra
    Tehnički 40 evra (pre pet godina)
    Vanredni tehnički jer nisu mogli da očitaju broj motora+ukucavanje novog 80 evra.
    Toliko sam sve platio.
    Ja sam stvarno BUDALA!
    (Ljubazan, 18. mart 2023 22:30)

    # Link komentara

  96. #### kuka bi trebalo da prodje kontrolu, ne znam koji genije je rekao da ne treba. ####

    Koja bre kontrola ? Da li znaš koja je sila potrebna da samo 4 šrafa (ne mora više) fi 15 standardnog zatezanja, iskruti iz šasije bilo kog automobila ?
    Potrebna ti je gotovo 5 puta veća sila prikolice od 3,5 tone pri standardnom zatezanju . Pa to da si u zabavištu i da smisliš da zategneš šrafove na kuki za auto, 500 inžinjera će ti reći da je ispravno za bilo koju silu .
    Da ne treba možda i kontrola za presvlake na sedištima ?
    (BonD, 18. mart 2023 21:55)

    # Link komentara

  97. Samo glup je placao... zatamnim stakla pa čekam redovan tehnički, ako zaustave kazem sad zatamnio. Veliki problem...
    (Dell studio PP33, 18. mart 2023 21:49)

    # Link komentara

  98. Imam Nisam Kaskai fabrici urgradjeno za kuku nazalost kuka nije atestirana i skinuta je na tehničkom pregledu pise da ima kuku a u stvari je nema. Kuka stoji u gepeku nova
    (Miodrag, 18. mart 2023 21:29)

    # Link komentara

  99. Aman, bre, ljudi kaže se "zatamNJena stakla" , a ne "zatamLJena"!

    Kakve kuke, kakve folije, kakvi atesti?
    Mi smo nepismeni - hitno svi u školu!!!
    (Brzi, 18. mart 2023 21:16)

    # Link komentara

  100. Ja imam predlog da se ova Agencija za bezbednost saobracaja podhitno ukine, posto rade po principu "sad ovako, sad onako".
    (Sasa, 18. mart 2023 21:13)

    # Link komentara

  101. kuka bi trebalo da prodje kontrolu, ne znam koji genije je rekao da ne treba. a kontrola treba da bude dzabe, 0 din. tek onda ce se nesto uraditi, gde ce svako normalan kontrolu uraditi zbog sebe. za one druge ne vredi nikakav zakon niti kazne.
    Nisan pathfinder moze da zakaci i vuce 3tone i sada da tako nesto ide bez kontrole???
    (aca, 18. mart 2023 20:52)

    # Link komentara

  102. MUP treba, apsolutno ISKLJUČITI, kao predlagča bilo kojeg Zakona, oni jednostavno, nemaju stručni kapacitet za tu aktivnost👎
    (Nenad Stojic, 18. mart 2023 20:42)

    # Link komentara

  103. ... da se Vi školovani za nesto pitate, nista ne bi bilo od ove naše države ...
    (S, 18. mart 2023 20:42)

    # Link komentara

  104. Дали ће донети неко нормално решење за мопеде. По садашњем закону мопед рецимо Томос АПН 4 30 година стар иде на техничком на ваљке. Ако иде мање од 45км/х региструје се на жуте таблице и вози са категоријом АМ коју поседују сви старији возачи са Б категоријом. Ако иде 46-47км/х не може жута таблица. Која је тада опција. Уградите мигавце(којих није имао фабрички) и региструјете на беле таблице. Тиме мопед постаје моторцикл и вози се са А1 категоријом. Цена регистрације је слична. Нелогичност у овој причи је то што тај мопед због веће брзине за пар километара постаје моторцикл са белом таблицом а то значи да сада може да вози два уместо једног путника и да има право да се креће магистралним и ауто путевима. Можете ли да замислите која је брзина мопеда од 2кс са два путника уз Бубањ поток. Једва десетак км/х а све по закону.
    (Боле, 18. mart 2023 20:28)

    # Link komentara

  105. U vecini EU se i ne prodaju kuke koje ne ispunjavaju ECE55 normu. I nema pregleda za one koje se montiraju na tipski odobrena vozila (pod oznakom ”e” i neki broj u zavisnosti u kojoj zemlji je odobren tip). Vazi za kuke koje su stalno montirane, klasicne. One koje se mogu demontirati, moraju se registrovati i uvesti u podatke, iz razloga da budu obavezno donete na tehnicki pregled vozila i proverene funkcionalno (zakljucavanja, ostecenja i da li pravilno prijanjaju, ”leze”, montirane.
    (Pešmerga, 18. mart 2023 20:26)

    # Link komentara

  106. Kupio sam auto u Nemackoj sa zatamnjeim staklima (kad sam ga kupovao mislio sam da su fabricki zatamnjena), sledece godine planiram da ga uvezem i ostavim na BG tablama, pravo da vam kazem obradova me vest da ne moram da skidam folije :)
    PS: Inace u Nemackoj iza B stuba moz da radis sta hoces, niko nista ne pita.
    (Pera, 18. mart 2023 20:14)

    # Link komentara

  107. Znaci ne znaju gde udaraju, izmisljaju kojekakve gluposti da se vidi da nesto rade. Umesto da smanje cenu pregleda koji je enormno skup oni uvode novinu da za kuku nije potrebno dodatno odbrenje. Alo, da li ste vi normalni? Ako neko vuce kamp prikolicu od 1.5 tone a kuka nije testirana?? To po vama ne ugorzava bezbednost, ali zato ako je slucajno branik u drugoj boji onda je to ugorzavanje i zahteva da se boja ispravi??
    Наравно да кука мора да буде атесторана. До сада је за уградњу куке било потребно. Одобрење произвођача аутомобила да дозвољава измену. Атестирана кука. Уградња у овлашћеном сервису. На крају атест АМСС. Укида се само овај последњи бесмислени атест. Мој рођак купио Дачију Логан за 1000€ кука са свом папирологијом 350€
    (Боле, 18. mart 2023 20:07)

    # Link komentara

  108. 90% polupismenih. Rekao bih da je to mnogo veći problem od tehničkog pregleda.
    (Mirko, 18. mart 2023 19:54)

    # Link komentara

  109. Setite se agencije za bezbednost saobracaja kad dodju izbori i to glasno saopstite ministru saobracaja
    (gorki, 18. mart 2023 19:43)

    # Link komentara

  110. ajd ovo za zatamnjivanje,ali ugradnja kuke.itekako.je potrebno gledati dali zadovoljava uslove ,jer ako nije dobro tehnicki odradjeno..ode prikolica a i auto..
    (mozaks, 18. mart 2023 15:59)
    Mogu da se složim da je potrebna kontrola kako je kuka ugrađena, da li je bezbedna i slično. Znači jedan običan pregled koji nebi koštao više od 3-4.000 din i to je to. Ali nema potrebe da se zbog toga pribavlja saglasnost proizvođača koji može da košta i do 12.000 dinara pa onda tehnički pregled pa nova saobraćajna dozvola...nakarika se i do 20.000 dinara izmišljenih i pljačkaških nameta. Ja sam morao raditi atest za kuku na mom autu i to me je koštalo skoro 15.000 dinara. Čista pljačka.
    (Stole, 18. mart 2023 19:41)

    # Link komentara

  111. Najveca glupost u ovoj zemlji je ta agencija.
    Nista ne rade uzimaju novac ovom napacenom narodu.
    Tehnicki 2500 dinara. Mora biti ispravno:volan,kocnice,spone,svetla.UKINUTI GLUPAVU AGENCIJU I PROBLEMI RESENI!!!
    (Aleksandar, 18. mart 2023 19:38)

    # Link komentara

  112. @Rudi ... ako je slucajno branik u drugoj boji onda je to ugorzavanje i zahteva da se boja ispravi???

    NE! Po zakonu 30% povrsine automobila moze biti druge boje a da to nije upisano u saobracajnu! Prema tome, mozete ofarbati branike u drugu boju, ili haubu ili krov i prolazite tehnicki bez problema!
    ps. auto vam je beli (upisano u saobracajnoj) a branici vam mogu biti ljubicasti ako zelite.
    (miloje, 18. mart 2023 19:24)

    # Link komentara

  113. kakvi idioti...Najurio bi ih sve iz službe sa zabranom zapislenja od 10 godinazbog štete koju su do sada naneli. ko će meni da nadoknadi skidanje tamnih folija koje su bile na vozilu koje sam uvezao iz inostranstva?
    (DrKadzija, 18. mart 2023 19:19)

    # Link komentara

  114. Ja ugrađivao kuku i treba mi od uvoznika potvrda da je automobil pogodan za ugradnju, tj da se ništa neće poremetiti ugradnjom kuke. I sad, uvoznik Renaulta te pita "ugrađujete li kuku u našem sistemu ili negde drugo". Ako je kod njih onda je potvrda 1500 din npr, a ako negde kupi kuku npr bosal i ugradiš kod uvoznika kuke, onda je potvrda 12.000 din. Pomisliš, kuka je kuka, idem kod njih. Đavola, kod njih kuka duplo skuplja.
    A paradoks je da ti treba potvrda da je auto pogodan za ugradnju kuke, a proizvođač ostavio već navoje gde samo zavrneš šrafove koji drže kuku. Fabrika ostavila prišpremu za kuku, a ti da platiš potvrdu da je moguća ugradnja. Ludilo, odnosno čista pljačka. Onda uradiš tehnički u AMSS i te papire šalju Agenciji da ona izda valjda neku homologaciju i to im platiš 50 evra. Auto nisu videli, samo pogledaju tri papira, potvrdu uvozbika, potbrdu onog ko je ugradio kuku i tehnički. Kao da to nije moglo na šalteru u policiji prilikom zamene saobraćajne.
    (Radovan, 18. mart 2023 18:56)

    # Link komentara

  115. Ja sam kupio auto sa 100 zatamnjenim staklima napred i pozadi i dobio sam AMSS uverenje uz isti. Dva puta je prosao tehnicki u ovoj korumpiranoj prciji od zemlje. Tako da gospodo, uzmite sve te vaze papire i lepo obrisite pozadinu sa tim, posto u ovoj banana republici zakon ne postoji i svako radi sta hoce tako cemo i da nastavimo. Organi reda vam se prodaju za 2 x burek i 2x jogurt kao najjeftinije ulicne prostitutke pa prvo poradite na tome. Sram vas bilo!!!
    (gg, 18. mart 2023 18:47)

    # Link komentara

  116. Ma sta je uopste ta agencija,ko ih finansira ko placa i po kom zakonu im je dato pravo da oni predlazu i pisu zakone!? Ima Srbija saobracajni fakultet!
    Ukinuti tu tzv agenciju podhitno!!!
    (fandjo, 18. mart 2023 18:37)

    # Link komentara

  117. Znači vraćaju se devedesete sa likovima koji zatamnjuju stakla do večne tmine.
    (Časlav, 18. mart 2023 13:54)
    A sta to tebi smeta i kako to utice na tebe? Zna se koliko sme da se zatamni. Nazad moze i 100%, ali napred ne sme preko 30%. Ko to uradi njega na vanredni tehnicki. I treba uvesti da kao na zapadu smes da ugradis samo homologovane folije sa nalepnicom i knjizicom gde pise koliko je na kom prozoru zatamljeno. I to je to.
    (markos, 18. mart 2023 18:31)

    # Link komentara

  118. .....pa Agencija za bezbjednos' je privatna firma izvjesnog Damira O....poz iz Nemačku....breee
    (StevaDžo, 18. mart 2023 18:29)

    # Link komentara

  119. Znaci ne znaju gde udaraju, izmisljaju kojekakve gluposti da se vidi da nesto rade. Umesto da smanje cenu pregleda koji je enormno skup oni uvode novinu da za kuku nije potrebno dodatno odbrenje. Alo, da li ste vi normalni? Ako neko vuce kamp prikolicu od 1.5 tone a kuka nije testirana?? To po vama ne ugorzava bezbednost, ali zato ako je slucajno branik u drugoj boji onda je to ugorzavanje i zahteva da se boja ispravi???
    (Rudi, 18. mart 2023 18:19)

    # Link komentara

  120. Problem u ovoj zemlji je što zakone piše ko stigne a odgovornosti nema. To je isto kao zakon za početnike koji nigde nije opstao osim Srbije. Najduže trajao u Hrvatskoj (4,5 ) meseca . Gluposti. Samo sprovode neke zakone koje mam EU plasira a oni ih nemaju.
    Treba da odgovaraju oni koji nerade svoj posao kako zreba već samo izvršavaju na nama zlostavljanje. Jer tako se i zove ovo što rade.
    Da li će biti nešto od ovih naših komentara? Neće nije ih briga kada u ovoj zemlji nema odgovornosti ni morala .
    (Milorad, 18. mart 2023 17:46)

    # Link komentara

  121. Proizvođač automobila pripremimo mesto za ugradnju kuke ili kupujem nov automobil koji od opreme ima kuku,ali felne, krovni nosač itd. Kada kupim u prodavnici novu kuku i postavim na automobil na već predviđeno mesto neznam kakva je to do sada bila prepravka. Prepravka vozila podrazumeva bitnu izmenu uređaja i sklopova odnosno prepravkom se vrši odstupanje od fabričkih karakteristika te je zato potreban atest, ali ovo je Srbija i propise donose sve neki pametnjakovići. Kad se demontiraju zimske 15-tice sa čeličnim felnama a postave letnje 16-tice sa alu felnama i to bi do sada trebalo da se atestira isto kao što je tražen atest za kuku. Ovde je bitna prejebotina naroda i uzimanje love jer znaju da nam trebaju kola i da nemamo kud pa nas šišaju kako stignu a mi nemamo kome da se žalimo
    (Goxy, 18. mart 2023 17:41)

    # Link komentara

  122. Znači vraćaju se devedesete sa likovima koji zatamnjuju stakla do večne tmine.
    (Časlav, 18. mart 2023 13:54)

    Ne znam sta vozis ali sad vecina limuzina 2015 + ima fabricki zatamljena stakla. Kakve to veze ima sa 90im
    (carls III, 18. mart 2023 17:36)

    # Link komentara

  123. Za zatamnjena stakla maltretman. A javni prevoz sa potpuno prekrivenim staklima, niti se vidi napolje niti se vidi unutra. Sramotno, kao cuvene "dusegupke". To moze. Neko za ove eksperimente mora da snosi posledice.
    (mikin, 18. mart 2023 17:35)

    # Link komentara

  124. To su ukinuli da proizvodjaci ne uzimaju novac od potvrda, ali ce zato da poskupe uverenja za izvrsene prepravke koje izdaje agencija.
    (Sitna Slova, 18. mart 2023 16:54)

    # Link komentara

  125. Све ок, али затамњивање стакала би требало забранити скроз. 90% возача са затамњеним стаклима су (барем у Србији) типови са досијеима или латентни дилери, криминалци или једноставно шабани.
    (Цврле, 18. mart 2023 16:27)

    # Link komentara

  126. Da li ću moći da od teretnog kombija napravim RV? Koliko znam, to je kod nas neizvodljivo. Ne vidim zašto je to problem ako se ne prekorači maksimalna dozvoljena masa.
    (Gradimir, 18. mart 2023 16:19)

    # Link komentara

  127. Пада рејтинг, све се дозвољава до избора. После Јово наново
    (Дрндоје, 18. mart 2023 16:02)

    # Link komentara

  128. ajd ovo za zatamnjivanje,ali ugradnja kuke.itekako.je potrebno gledati dali zadovoljava uslove ,jer ako nije dobro tehnicki odradjeno..ode prikolica a i auto..
    (mozaks, 18. mart 2023 15:59)

    # Link komentara

  129. На западу су одавно укинули таксе на затамљена стакла, а све у циљу борбе против рака коже. Многи шофери су изложени сунчевим зрацима по цео дан, а фолије су спас. Поготово ако су УВ отпорне.
    (Комша, 18. mart 2023 15:58)

    # Link komentara

  130. dokle će broj motora biti obavezan...samo kod nas
    (nesha, 18. mart 2023 15:24)

    # Link komentara

  131. Broj motora direktore,ukinute više taj broj motora kao i sav normalan svet a ne da nam samo pravi glavobolje i troškove.
    (Baki, 18. mart 2023 15:22)

    # Link komentara

  132. Za kuku teško da će da odustanu od harača ovlašćeni dileri i servisi, jer naplaćuju preko 300 evra, a ta kuka realno ne košta više od 100 evra.

    Čak i da ukinu, ko će meni da nadoknadi što sam skinuo kuku, jer je bila neka "kineska" i poklonio majstoru za neko terensko vozilo koje će koristiti van puteva, jer nisam mogao stalno da skidam i vraćam, pošto mora da se skine zadnji branik za tu operaciju.
    (Veliki brat, 18. mart 2023 15:08)

    # Link komentara

  133. Ista agencija za bezbednost saobraćaja je i uvela sve te takse i ateste kao i nenormalnu cenu tehničkog pregleda od 50evra, inače ranije je bio besplatan tehnički pregled!!!
    (gorski, 18. mart 2023 14:54)

    # Link komentara

  134. Izmena zakona po kome ne placamo vise nikome ali ono sto treba drzavi da se plati to ostaje.

    A taj papir sto naplacuju 100 evra. Bas me interesuje koje marke su ti automobili da ih nikada ne kupim. Toliko su bahati prodavci i uviznici da nemam gde da uradim redovan servis jer necu da me pljackaju. Zamena ulja i 2 filtera 20.000. Ulje iz bureta a filteri po 300 din u radnjama. I ja mogu tako da radim. Posle kursa od 2 sata. Strasno.
    (ppz, 18. mart 2023 14:19)

    # Link komentara

  135. ljudi,shvatite za zakone o saobracaju prave panduri,i to oni penzionisani. ne pita se ni saobracajna struka ni neko iz abs
    (pera, 18. mart 2023 14:16)

    # Link komentara

  136. a da smanje akci,u na lpg-cng, izbace nebulozne zahteve atesta i slične stvari koje bi npr mogle da smanje zagadjenje ako bi se ljudi ponovo okrenuli tim gorivima
    (kaboom, 18. mart 2023 14:11)

    # Link komentara

  137. Znaci ja sam ispao budala sto nisam hteo da skinem folije sa auta koji sam tako kupio, nego sam platio jedno 15ak hiljada da ostanu. I sad kad prodje par godina i taj papir slucajno negde zaturim opet ce neka budaletina da odluci da ipak treba atest. Ja ne razumem kako je moguce da su toliko bahati. Realno to nikada nisu trebali da guraju i sad bi jedino posteno bilo da ljudima vrate novac.
    (Mitar, 18. mart 2023 14:10)

    # Link komentara

  138. Tako I treba da bude, a ne da se placka narod sa glupostima.
    U Norveskoj od B stuba možeš da zatamnis koliko hoćeš, ali moraš da vidiš ako je iza tebe vozilo sa rotacijom, ne treba ti nikakav atest i to je to.
    (Marko, 18. mart 2023 14:00)

    # Link komentara

  139. Ta tzv Agencija za bezbednost saobracaja je jedan cist promasaj za bezbednost. Oni vise dodju kao produzena ruka ministarstva finansija
    (Neco, 18. mart 2023 13:56)

    # Link komentara

  140. Znači vraćaju se devedesete sa likovima koji zatamnjuju stakla do večne tmine.
    (Časlav, 18. mart 2023 13:54)

    # Link komentara

  141. Сада лепо свима којима сте нанели неправду да надокнадите трошкове и да вам се доживотно забрани рад у државној управи!
    (дејкилдкени, 18. mart 2023 13:14)

    Zar ne bi jednostavan IQ test rešio problem, ispod 80 i nema posla u državnoj službi, a ne kao sada, 80% takvih.
    (466453, 18. mart 2023 13:37)

    # Link komentara

  142. A da li sad oni koji su imali kuku pa morali da je skinu mogu nekoga da tuze? Kakvo igranje sa ljudima i Zakonima.
    (Xox, 18. mart 2023 13:26)

    # Link komentara

  143. Па и раније се знало да су то непотребни трошкови које сте измислили да малтрерирате и пљачкате народ! Сада лепо свима којима сте нанели неправду да надокнадите трошкове и да вам се доживотно забрани рад у државној управи!
    (дејкилдкени, 18. mart 2023 13:14)

    # Link komentara

  144. Rekoh juče u komentaru - vratiće se rode. A i onaj drugi komentar što napisah da je pravilnik o registraciji rađen po onoj srpskoj - mož' da bidne al' ne mora da znači. Dakle sve će se rešavati na licu mesta i odokativno k'o što je i bilo ... sve zavisi od kontrolora, a i ovih što donose propise što im se vozači narugaše zbog stručnosti ... i ne zaboravite da stavite plastične zaštitne kapice u crnoj boji na ventile od gume dok pravo da imaju crvene to su oni čija im je "čeljust" kočionog sistema u crvenoj boji i vide se kroz sportske alu-felne.
    (XXL, 18. mart 2023 13:04)

    # Link komentara

  145. znači, idu izbori
    (besna glista, 18. mart 2023 13:02)

    # Link komentara