1. A bre čemu buna hteli ste evropski izvolte
    (Miki, 15. septembar 2023 20:18)

    # Link komentara

  2. Ovo pod 16 je ubedljivo najbolji razlog!

    16. Preticanje ili obilaženje vozila koje se zaustavlja ili se zaustavilo radi propuštanja pešaka na pešačkom prelazu

    Iz par negativnih iskustava kada sam gurao kolica sa bebom preko pešačkog prelaza, pa normalan čovek zastane, a poremećeni ludak se zaleti da obiđe i srećom nas ne pokupi, lično bih propisao da takvog upucaju na licu mesta, ali "demokratija i ljudska prava" (čak i za čovekolike vozače), pa je oduzimanje vozila najmanje što može, a bilo bi dobro i trajno da se takvom psihopati za volanom oduzme i dozvola i vozilo.
    (NNN, 9. mart 2023 12:36)

    # Link komentara

  3. Osamnaest slucajeva kada vam oduzimaju auto! 18! Mozete li zamisliti sta sve moze da vas snadje u jednom pravnom sistemu kakav je u Srbiji sa ovih 18 razloga za oduzimanje automobila?
    "Nepropuštanje vozila pod pratnjom" - kako oni voze i kojoj brzinom vrlo lako se mozete nacci u tom "prekrsaju".
    "Vožnja noću na neosvetljenom putu bez ijednog uključenog svetla na vozilu" ... mnogima se desi da krenu a ne upale svetla, da li je nio potpuni mrak ili sumrak, da li je put osvetljen ili nije?
    "Prolazak kroz najmanje 2 crvena svetla na semaforu u razmaku kraćem od 10 minuta" ... ovo ne spada u domen saovracaja vec psihijatrije!
    "Prevoz deteta mlađeg od 12 godina na mestu koje nije predviđeno za sedenje (prtljažnik, instrument tabla, zadnja polica, spoljni delovi vozila i sl." Jel? A ako dete ima 12 godina onda je sve sasvim drugacije?
    "Prevoz deteta mlađeg od 12 godina na mestu vozača"! Sta ovo znaci? Jel u krilu dok vozac vozi? A ako dete ima 12 godina, onda moze?
    (janosh, 9. mart 2023 09:35)

    # Link komentara

  4. "Na pitanje da li je ova drakonska mera u skladu sa Ustavom, Okanović odgovara da ona nije drakonska, s obzirom na težinu prekršaja, i da jeste u skladu sa Ustavom."

    Ne moze bez njega! On je esencija znanja i iskustva kada je saobracaj u pitanju. Ovde je strucnjak i za pravna pitanja!
    Komitet za saobracaj?!!? Sacuvaj me Boze.

    "Državi nije stalo do uzimanja automobila, njoj je potrebna zaštita ljudskih života, a ne automobila. Najnovija studija pokazuje da jedan izgubljen život u saobraćaju košta najmanje milion evra, kada se sve sabere: troškovi sudskog postupka, osiguranje, posledice po porodicu, novac uložen u školovanje te osobe..."

    Pa sistem zivi od "sudskih postupaka" ... pogledajte koliko kostaju uverenja, rocista, podnesci! Sto veca "masinerija" to veca zarada.
    (miklosh, 9. mart 2023 09:23)

    # Link komentara

  5. Ja bih ove stavke od 3 do 6 prepolovio sa brzinom. Zamisli 100km na sat brze od dozvoljene u naseljenom mestu. Znači 140 moz da mi vozi kroz ulicu!
    Pogledajte kako su Svajcarci to resili, 1 km/h prekoracenja i 40 Franaka, pa se ti glupiraj!
    A ovi sto zagovaraju brzu voznju zamislite da vas mamlaz klepi ispred kuće/zgrade sa 150 na sat!
    (Pera, 9. mart 2023 01:40)

    # Link komentara

  6. ma nije to dovoljno bajo,
    koga zanima vozilo kada ce budaletine biti na slobodi?

    mora i mera preventivnog prisilnog lecenja u mentalnoj ustanovi:
    elektrosokovi, polivanje ladnom vodom i cele taj fazon...

    pa ti posle ponovo vozi mortus pijan i proleci kroz crveno..
    (wer, 8. mart 2023 20:06)

    # Link komentara

  7. "Najnovija studija pokazuje da jedan izgubljen život u saobraćaju košta najmanje milion evra", to mozda u drzavama gde je prosena plata 2000 evra i gde je drzava nesto ulozila u obrazovanje a ne kao kod nas gde je obrazovanje nula a nastavnici nikako nisu zasticeni
    (mare, 8. mart 2023 14:22)

    # Link komentara

  8. Oce stoka pare, tek onda ce da procveta mito i korupcija..... "Bice sredjeno za somic evra itd itd"
    (Mali Mujo, 2. mart 2023 18:32)

    # Link komentara

  9. Треба појединим возачима одузети трајно возило а добар број их има које треба послати код неуропсихијатра.Како се понашају у вожњи то ни људи који су ментално оболели тако не би возили.
    (Поп 64, 2. februar 2023 08:19)

    # Link komentara

  10. Cestiti gradani i vozaci koji postuju propise cekaju da drzave nesto preduzme u promei zakina uvede visoke kazne pijanih bahatim vozacima.Zasto nadlezni odivlace sa novim zakonom
    (boki, 1. februar 2023 04:29)

    # Link komentara

  11. Hoce li i rent-a-car vozila da oduzimaju?
    (Jinx, 31. januar 2023 06:41)

    Hoće, ali kao i lizing kuće oni to jedva čekaju jer će im biti sve isplaćeno u celosti od lica koje je posudilo, to piše u ugovoru (ne snose odgovornost za krađu, havariju, otuđenje, itd). Dok privatno lice koje je posudilo auto će morati da tuži kuma ili sestru od tetke, privatnom tužbom, kako bi naplatilo štetu.
    (es, 31. januar 2023 21:54)

    # Link komentara

  12. Kupiš 5 jugića od 100 evrića...

    "Braćela ne mogu večeras da dođem. Ostao mi još samo jedan jugo treba mi za ujutru..."

    :)))
    (Neki tamo lik, 31. januar 2023 21:28)

    # Link komentara

  13. 8. Prevoz deteta mlađeg od 12 godina na mestu koje nije predviđeno za sedenje (prtljažnik, instrument tabla, zadnja polica, spoljni delovi vozila i sl.)

    Ovaj vam je najbolji! Ljudi da li je ovo mogUce???
    (Milosav, 31. januar 2023 18:24)

    # Link komentara

  14. Nemoj samo da oduzimaju auto pri testiranju na glupost - ostadosmo bez vozila!!
    (Sredoje, 31. januar 2023 16:35)

    # Link komentara

  15. Devedesetih godina, ne znam tacno koje godine, prijatelj posao na Kosovo da odveze strinu, tetku koga vec, nisam siguran. Znam da je bio u pitanju Golf dvojka, nova, mozda 20-30000 auto presao. Zaustavljaju ga tadasnji policajci, namestaju mu kao da švercuje devize i oduzimaju auto. Auto je oduzet i naravno vozen 3-4 godine na Kosovu i ko zna vec gde. Predjena je neka velika kilometraza, izvadjena tada iz auta Blaupunkt muzika, koju znam da je platio i Nemackoj 1200 maraka. Ne, nisi mu auto oduzeli albanci vec nasi polocajci, koji su mu posle par godina uzeli para i para da bi mu vratili auto. E sad, kome se veruje? Naravno piliciji, bez ikakvog pogovora, jer eto, oni su sluzbena lica. Eee, sad malo se treba razmisliti sta da se radi?
    (surovo realan, 31. januar 2023 13:59)

    # Link komentara

  16. ako se desi sledeca situacija. Odem za vikend u Amsterdam, konzumirao marihuanu koja je potpunosti legalna tamo. Vratim se u Srbiju I posle 3-4 dana me zaustavljaju I kazu radi droga test. Naravno test pokaze pozitivan i ako je to bilo pre 4 dana znaci na treznjenje 12h u policiju I oduzimanje vozila.
    Po kom osnovu se ovo radi?
    Posto ja sam vozio u potpunosti trezan a test pokazao nesto od pre 4 dana...kako se izboriti protiv toga.
    (Holandjanin, 30. januar 2023 21:21)

    Šta lupaš bre? Test ne registruje marihuanu od pre 4 dana! Za takvo testiranje treba da ti uzme deo kose, nemože "na brzinu" da ti vidi šta si duvao pre 4 dana. Ako si duvao pre 4 dana, nemože da te detektuje tim "instant" testom. Jal sad jasnije?
    (Da se ne lažemo, 30. januar 2023 23:25)


    7 dana unazad sigurno se vidi thc iz pljivacke. Mogu da garantujem jer sam licno iskusio ovo, bio sam na "treznjenju" 12h u stanici, a konzumirao sam marihuanu 4 dana pre toga!
    (Holandjanin, 31. januar 2023 13:32)

    # Link komentara

  17. ako su budzovani ugurali svoje prohteve pod 17. i 18., red je da onda i "coskarosi" uguraju pod 19. da je vozac obavezan da udene jednu crvenu u dozvolu prilikom zaustavljanja od sluzbenog lica, ukoliko je novcanica manja od 1 crvene, auto se pleni
    (19., 31. januar 2023 12:33)

    # Link komentara

  18. Pa to se naravno odnosi sam na nas sirotinju. Ili kak oje jedan pandur rekao "zaustavicu koga ja hocu". Komsija pandur iam sina narkomana koj ineprestano krade automobile i vozi po naselju kao manijak . pre par godian je pokosio dva mladica jedva su preziveli i to sa trotoara ih je pokupio. Milsiet da je odgovarao?
    "Preticanje kolone vozila preko neisprekidane (pune) linije" Pogledajet svaki dan u gradu na semaforu uvek neko preteken celu kolonu i stane ispred, pogotovo ovi sa skupim auticima a ovi sa motorima da ne govorim niakda nsiam video niejdnog motociklistu da stoji u koloni, uvek preteknu kolonu prek opune i stan usirped svih. Ili to mzoda ne vazi za njih mzoda je to zako nsam oza automobile?
    (e, 31. januar 2023 11:52)

    # Link komentara

  19. Zatvor je keva sve ovo moze da se zaobidje
    (AJA, 31. januar 2023 11:50)

    # Link komentara

  20. Svetinja su nasa deca, koju pijani i drogirani buzdovani gaze svaki dan, a ne te vase raspale kante! Svako ko hoce da mu se ne oduzme ta "svetinja", treba da se uljudi, prestane da zivi kao govedo, i pocne da postuje pravila saobracaja, prosto. Radujeme sto mnogi nista ne citaju i nista ne razmisljaju, pa im je dovoljno da vide naslov da ce im auto biti oduzet, pa se nadam da ce ih to nauciti pameti, jer to oduzimanje, nece biti bas tako jednostavno i lako.
    (gagit, 31. januar 2023 08:50)

    ima u tvojem komentaru istine, ali ako mislis na taj nacin
    napraviti reda u drustvu, e, onda neka ti je bog na pomoci.
    (bajo moj, 31. januar 2023 10:10)

    # Link komentara

  21. Petar, 31. januar 2023 08:57)
    Ne Petre u tekstu je lepo napisano ko nema dozvolu a ne ko je zaboravio prestanite da tražite dlaku u jajetu
    (Dejan, 31. januar 2023 09:45)

    # Link komentara

  22. al stvarno ! jel znate nekog da je kažnjen zbog spore vožnje ?
    Profesor Dušan

    verovao ili ne, kad bi ljudi vozili sporije onda bi ih kaznjavali sto sporo voze.
    moj profesore, dodji sebi profesore, izgleda da ni tebi jos nije jasno gde zivis.
    (bajo moj, 31. januar 2023 09:39)

    # Link komentara

  23. Zašto bi odbijanje alko testa bilo prekrsaj? Ako ne veruješ policajcu i misliš da će nešto da lazira zašto ne bi odbio i tražio da se radi test iz krvi? Tipa ako je neko popio pice manje od 15ak minuta pre zaustavljanja čime bi test dao pogrešan rezultata a policajac neće da sačeka 15 minuta pre testa.
    (Vampirbg, 31. januar 2023 09:26)

    # Link komentara

  24. Ova kao da je smislio Sinisa Mali….
    (Nestor Pavicevic, 31. januar 2023 09:16)

    # Link komentara

  25. Meni izgleda da u Srbiji zakone predlazu neki zaista neuki i ne mnogo pametni ljudi.
    (Nata, 31. januar 2023 09:14)

    # Link komentara

  26. Kako samo srbin voli kad ga podjarmis, upregnes, sve mu oduzmes pa ga lupas po prstima. Naviklo to da bude jahano jos od 500 godina pod turcima. Setite se i zakona koji su pokusali da proguraju pre nekoliko meseci da policija po svom nahodjenu moze da udje u svaciju kucu, bez naloga suda, dovoljna je sumnja da radite nesto nelegalno! Ovi prave policijsku drzavu i to je sasvim jasno.
    (Corav i pored ociju, 31. januar 2023 09:13)

    # Link komentara

  27. Ja jesam za oduzimanje automobila u nekim slučajevima. Samo, u tekstu nije precizirano šta zanči "nemati dozvolu". Da li to znači da "nemaš dozvolu" zato što nije položen vozački ispit ili "nemaš dozvolu" pri sebi. U ovom drugom slučaju je malo preterano. Svakom se desi da zaboravi dozvolu ko kuće, u drugoj jakni, a i može lako da se proveri da li vozač ima položen vozački ispit ili je samo zaboravio da ponese.
    (Petar, 31. januar 2023 08:57)

    # Link komentara

  28. Lična imovina mora biti svetinja. Niko apsolutno ne sme imati prava da vam otuđi bilo koju stvar koju legalno posedujete.
    (Ročo, 30. januar 2023 23:40)

    Šta lupaš. Oružije se oduzima kad si mentalno nesposoban da rukuješ njime i auto je oružije i isto tako može da se oduzme.
    (Nenad, 31. januar 2023 08:53)

    # Link komentara

  29. Lična imovina mora biti svetinja. Niko apsolutno ne sme imati prava da vam otuđi bilo koju stvar koju legalno posedujete.
    (Ročo, 30. januar 2023 23:40

    Svetinja su nasa deca, koju pijani i drogirani buzdovani gaze svaki dan, a ne te vase raspale kante! Svako ko hoce da mu se ne oduzme ta "svetinja", treba da se uljudi, prestane da zivi kao govedo, i pocne da postuje pravila saobracaja, prosto. Radujeme sto mnogi nista ne citaju i nista ne razmisljaju, pa im je dovoljno da vide naslov da ce im auto biti oduzet, pa se nadam da ce ih to nauciti pameti, jer to oduzimanje, nece biti bas tako jednostavno i lako.
    (gagit, 31. januar 2023 08:50)

    # Link komentara

  30. oduzimanje vozila nije nikakva mera.to je mera koja može da pogodi samo sirotinju.za ozbiljne preršaje jedina mera je kazna zatvora i to na način na koji su englezi rešili navijače.po privodjenju čeka dežurni sudija i posle kratkog sudjenja pravo na izdržavanje kazne. 1 promil alc u krvi-1 godina,
    2 promila-3 godine, preko 2-5 godina.bahata vožnja (preko 80 u naseljenom mestu-1 godina, preko 100-3 godine, preko 120- 5 godina).saobraćajnoj policiji kao u americi dati neobeležena vozila da ne budu prepoznatljivi u saobraćaju (strah čuva groždje) i garantujem 80% smanjenja prekršaja.
    sve je lako rešivo ako neko želi da reši problem ali ako je socijalni mir
    ili punjenje budžeta prioritet problem rešen biti neće.
    (alex, 31. januar 2023 08:41)

    # Link komentara

  31. Lična imovina mora biti svetinja. Niko apsolutno ne sme imati prava da vam otuđi bilo koju stvar koju legalno posedujete.
    (Ročo, 30. januar 2023 23:40)

    jedno je sto mora a drugo sto vise nije,
    dok si ti spavao neko ti je svet sjebo;)
    (novo normalno, 31. januar 2023 08:38)

    # Link komentara

  32. Pa dikutabilna je tacka 9 za dva crvena svetla. Ako semafor ima trepcuce zeleno to je upozorenje da se uskoro zaustavlja saobracaj ali ako nema prelazak na crveno je kraci nego sto automobil sa 50km/h prolazi kroz raskrsnicu. Mene je udario autobus otpozadi kada sam naglo zakocio na rskrsnicu a setio sam se da su postavljali kamere. Nisam imao vremena zbog zakazanih pregleda mog oca da cekam policiju pa sam izgutao 500e stete da sma ugradjivao nove delove.
    A cesto su semafori jedan za drugim pa ako je covek prosao na zuto najverovatnije da ce na sledecem semaforu slicno postupiti.
    To jeste za kaznu mozda i za recimo 60 hiljada dinara ali nije za oduzimanje vozila.
    Diskutabilno je i preticanje kolone na punu liniju. Konkretno idem na posao ulicom gde svi skrecu udesno a preglednost je vise od 500m i kad ides ulevo tesko je odoleti i malo ranije recimo 50-100metara ne pozuriti pogotovo sto ne postoji sansa za nezgodu.
    (Aleksa Pufta, 31. januar 2023 08:36)

    # Link komentara

  33. Pa ti sad posudi nekom auto.
    (najbolji nick, 31. januar 2023 08:15)

    # Link komentara

  34. Oduzmite sve : automobile, da budemo zdraviji, da idemo peške u "svetlu budućnost" ( EU do 2030. ).
    Tajkuni i majmuni, Kristijani, Karleuše i druge jajare moći će da se šire po ulicama, a ne ovako da se guraju sa ovima što se vuku 60 na sat.
    (aleksandar, 31. januar 2023 07:54)

    # Link komentara

  35. al stvarno ! jel znate nekog da je kažnjen zbog spore vožnje ?
    (Profesor Dušan, 31. januar 2023 07:51)

    # Link komentara

  36. nije mi jasno sto bi uzeli nekom auto ako ima saobracajnu i licnu kartu a nekim slucajem zaboravi vozacku sto se ponekad svakom desi.
    (Prolaznik, 31. januar 2023 07:31)

    # Link komentara

  37. Prvo očistite policiju od kriminalaca, pa onda pravite red...
    (Mitar, 31. januar 2023 07:14)

    # Link komentara

  38. @wer

    Kapiram ja to, ali zašto misliš da će toj stoci da se uzimaju vozila? Stoka je i do sad ubijala ljude u saobraćaju pa se izvlačila. U praksi će da bude to da će oni i dalje da divljaju, a tebi će da uzmu auto jer si nekoliko puta uzastopno prošao na žuto, jer zeleno više ne trepće.
    (Trol, 31. januar 2023 07:14)

    # Link komentara

  39. Voleo bi da vidim kako oduzimaju neki dzip od 100 000 eura nekom baji hehe. Kada bi samo smeli, oduzimace sirotinji, povlasceni ce samo da se smeju i da nagaze jace.
    (Gradjanin, 31. januar 2023 07:00)

    # Link komentara

  40. Hoce li i rent-a-car vozila da oduzimaju?
    (Jinx, 31. januar 2023 06:41)

    # Link komentara

  41. Evo statistike za auto nezgode u Srbiji:

    [link]


    Ne znam kad je ovaj mali Perica postao direktor, ali godinama citam ovde kako se zakoni i kazne drasticno povecavaju, a broj nezgoda/poginulih manje vise isti poslenjih 10god. Ne znam da li iko veruje da je svrha svih ovih izmena poboljsanje bezbedjosti, a ne obican harac. Ovi su veci drumski razbojnici i od Marka Kraljevica i od Muse Kesedzije
    (MenVud, 31. januar 2023 06:01)

    # Link komentara

  42. Pridrzavam se pravila i ne bojim se da ću biti pod uticajem ovih ali dati OVAKVE REPRESIVNE mogucnosti OVOJ državi je katastrofa. Za pravicno sprovodjenje ovako teških mera mora da bude izuzetno uredjen sistem, sto mi na žalost još uvek nismo.
    (Pedja, 31. januar 2023 05:23)

    # Link komentara

  43. Najveći je problem broj ovih što su protiv. Oni dakle ili već rade ove prekršaje ili su spremni da ih rade.
    (pera ždera, 31. januar 2023 03:57)

    # Link komentara

  44. Za mene su najgori ovi slepci što ne daju migavac... Svima bih oduzeo auto, odmah.
    (Ostoja, 31. januar 2023 02:20)

    # Link komentara

  45. ......kako se izboriti protiv toga.
    (Holandjanin, 30. januar 2023 21:21)

    Da se nadovežem na tvoju logiku, vozi ukraden auto. Onda nećeš imati te probleme, imaćeš druge. :D
    (466453, 31. januar 2023 02:06)

    # Link komentara

  46. Sta ako se desi sledeca situacija. Odem za vikend u Amsterdam, konzumirao marihuanu koja je potpunosti legalna tamo. Vratim se u Srbiju I posle 3-4 dana me zaustavljaju I kazu radi droga test. Naravno test pokaze pozitivan i ako je to bilo pre 4 dana znaci na treznjenje 12h u policiju I oduzimanje vozila.
    Po kom osnovu se ovo radi?
    Posto ja sam vozio u potpunosti trezan a test pokazao nesto od pre 4 dana...kako se izboriti protiv toga.
    (Holandjanin, 30. januar 2023 21:21)

    Šta lupaš bre? Test ne registruje marihuanu od pre 4 dana! Za takvo testiranje treba da ti uzme deo kose, nemože "na brzinu" da ti vidi šta si duvao pre 4 dana. Ako si duvao pre 4 dana, nemože da te detektuje tim "instant" testom. Jal sad jasnije?
    (Da se ne lažemo, 30. januar 2023 23:25)

    Svaki test na Marihuanu koji se radi preko urina ili kose ce pokazati i do sec dana da se pozitivan. Sve zavisi koliko dugo koristis, znam ljude koji ni posle tri meseca nisu mogli da se ociste i prodju test. Iskreno jos u Srbiji nisam nailazi na test, al veoma me interesuje sta bi meni pokao, posto gorim svaki dan
    (VP_Chicago, 31. januar 2023 01:24)

    # Link komentara

  47. Ovo će sam da pojača korupciju što kod milicije a ako tamo ne prođe i kod sudije da zastari postupak. Rok zastarelosti je samo 2 godine. Treba pametnjakovići da ga produže bar na 3 ako misle da budu efikasni. Nego pola prekršioca se izvlači i ostaje nekažnjeno pa ponavljaju dela. Baš zbog odugovlačenja postupka. Ovo oduzimanje vozila za dva alkohola treba da bude za preko 2 promila i podići još kriterijume. Generalno ograničenja brzine u gradu podići na 70km/h u zoni škole 50km/h a na moto putu 110km/h a na auto putu 140km/h. A ne da strepim non stop da pipnem gas jer će da iskoči policajac iz žbuna ili će kamera da me usnimi. Znači izuzetno podržavam oduzimanje ali podignite kriterijume malo! Pustite narod da funkcioniše svakodnevno u saobraćaju. Na kraju će i kuću da mi uzmete!
    (Mile, 31. januar 2023 01:20)

    # Link komentara

  48. Državo, glatko gubiš u Strazburu svaku tužbu za oduzimanje automobila po bilo kom osnovu osim ubistva i trgovine narkoticima.

    Uštedite pare i vama i nama i manite se gluposti.
    (Jake, 30. januar 2023 17:58)

    kako ne, oni tamo cekaju samo tebe Milisave da se bore za tvoj auto.
    (m, 31. januar 2023 00:54)

    # Link komentara

  49. "Nepropuštanje vozila pod pratnjom" - našlo se nešto i da pomogne bahaćenju vozila pod rotacijom....
    (objavite nekad, 31. januar 2023 00:38)

    # Link komentara

  50. taman posla da ti murija uzme auto, onda je i drzava kriminalna , neka teraju prestupnike u bajbokanu ali jedan otimac svega pa i kola (onaj NEVOLJA) je u bajbok zbog slicnih stvari !
    (Nikolaev, 31. januar 2023 00:16)

    # Link komentara

  51. Lična imovina mora biti svetinja. Niko apsolutno ne sme imati prava da vam otuđi bilo koju stvar koju legalno posedujete.
    (Ročo, 30. januar 2023 23:40)

    # Link komentara

  52. A gde će čuvati te automobile i u kakvom će biti stanju i sa kojom kilometražom kad ih vrate ?
    (krle, 30. januar 2023 23:32)

    # Link komentara

  53. Sta ako se desi sledeca situacija. Odem za vikend u Amsterdam, konzumirao marihuanu koja je potpunosti legalna tamo. Vratim se u Srbiju I posle 3-4 dana me zaustavljaju I kazu radi droga test. Naravno test pokaze pozitivan i ako je to bilo pre 4 dana znaci na treznjenje 12h u policiju I oduzimanje vozila.
    Po kom osnovu se ovo radi?
    Posto ja sam vozio u potpunosti trezan a test pokazao nesto od pre 4 dana...kako se izboriti protiv toga.
    (Holandjanin, 30. januar 2023 21:21)

    Šta lupaš bre? Test ne registruje marihuanu od pre 4 dana! Za takvo testiranje treba da ti uzme deo kose, nemože "na brzinu" da ti vidi šta si duvao pre 4 dana. Ako si duvao pre 4 dana, nemože da te detektuje tim "instant" testom. Jal sad jasnije?
    (Da se ne lažemo, 30. januar 2023 23:25)

    # Link komentara

  54. ako neko nema dozvolu, verovatno nema ni automobil u vlasnistvu, kome onda oduzamate automobil, kome oduzimate automobil ako takva osoba ukrade isti ... zakon mozda nije protivustavan, mad je i to idskutabilno, ali je svakako glup ... za teze prekrsaje teze zatvorske kazne uz adekvatnu novcanu kaznu
    (marica, kriv, razumevanje..., 30. januar 2023 22:40)

    # Link komentara

  55. Pa da, konj će uvek naći razlog i opravdanje zašto je naopako rođen i jedini način je da mu staviš uzde, oduzmeš dozvolu, automobil ,strpaš u zatvor i onemogućiš bilo koje pravo govora i postojanja !
    (Nikola, 30. januar 2023 22:23)

    # Link komentara

  56. I pistolj koji je registrovan na Vas i za njega imate dozvolu (znaci da je Vase vlasnistvo) Vam se oduzima trajno ako ste nacinili prekrsaj, nekome pretili ili ugrozili neciji zivot. U cemu je razlika? A Vi sto pretite Strazburom i tuzbama, zaboravite to. I u drugim drzavama Evrope se oduzimaju vozila i javno unistavaju.
    (Indjija, 30. januar 2023 19:07)

    Svako sa dva grama sive mase moze da shvati da je razlika u tome sto je svrha pistolja samo jedna,a to je da ubija,sakati i unesrecuje ljude. Automobili su nesto sasvim drugo,transportuju robu,ljude, decu. Da je nekome zaista do dobrobiti coveka i gradjanina, onda se zabrani uvoz automobila koji idu preko 150kmh. Ali zasto zabrane, zakoni postoje,problem je korupcija i neprimenjivost istih na sve.
    (keki, 30. januar 2023 20:57)

    Bukvalno dok citam komentar osecam kako mi odumiru sive mozdane celije, "svrha pistolja je samo jedna, da ubija, sakati i unesrecuje ljude", svrha pistolja moze biti za streljastvo, za odbranu imovine, za samoodbranu, kao hobi, za lov, i gomilu drugih namena bas kao sto automobili mogu da transportuju ljude i robu ali isto tako mogu i da usmrte neku osobu ako to vozac pozeli bas kao i pistolj
    (Eeeee, 30. januar 2023 22:09)

    # Link komentara

  57. ok,zaboravio sam vozacku kod kuce. I sta kao,ne mogu po jmbg da me provere nego se odmah uzima auto?? Pa ajd nek probaju bas
    (pera, 30. januar 2023 18:38

    Naravno, a uz auto i sve razrede skole! sto ne procita tekst lepo, ceo i do kraja, pa da onda kazes nesto? Lepo pise, ako si u poslednjih dve godine vozio bez vozacke dozvole, ne zaboravio, vec je nemas, nemas polozeno! Svi prekrsaji se odnose, ako ih ponovis u roku od 2 godine od pravosnaznosti presude! Pise, brate, pise sve. Znaci, uzima se vozilo neotesanim bilmezima, koji ne znaju za red, kojima je mozak rasturila droga i alkohol. A to, "neka dodju", hm...
    (gagit, 30. januar 2023 22:03)

    # Link komentara

  58. Sta ako se desi sledeca situacija. Odem za vikend u Amsterdam, konzumirao marihuanu koja je potpunosti legalna tamo. Vratim se u Srbiju I posle 3-4 dana me zaustavljaju I kazu radi droga test. Naravno test pokaze pozitivan i ako je to bilo pre 4 dana znaci na treznjenje 12h u policiju I oduzimanje vozila.
    Po kom osnovu se ovo radi?
    Posto ja sam vozio u potpunosti trezan a test pokazao nesto od pre 4 dana...kako se izboriti protiv toga.
    (Holandjanin, 30. januar 2023 21:21)

    Kakva budalastina, ja uvece ako dosta popijem iako sam ujutro trezan ne vozim automobil jer ima i dalje alkohola u krvi, zakonom je zabranjeno imati alkohol u krvi i voziti, isto to vazi i za marihuanu to sto je mozda njeno dejstvo produzeno je stvar o kojoj konzument treba da razmislja, ni u Holandiji nije dozvoljena voznja pod uticajem marihuane niti da u krvi imate tragove dok ste za volanom.
    (Eeeee, 30. januar 2023 22:02)

    # Link komentara

  59. Sta ako se desi sledeca situacija. Odem za vikend u Amsterdam, konzumirao marihuanu koja je potpunosti legalna tamo. Vratim se u Srbiju I posle 3-4 dana me zaustavljaju I kazu radi droga test. Naravno test pokaze pozitivan i ako je to bilo pre 4 dana znaci na treznjenje 12h u policiju I oduzimanje vozila.
    Po kom osnovu se ovo radi?
    Posto ja sam vozio u potpunosti trezan a test pokazao nesto od pre 4 dana...kako se izboriti protiv toga.
    (Holandjanin, 30. januar 2023 21:21)

    Promeni dilera.
    (Bljuzgo Drpović, 30. januar 2023 22:01)

    # Link komentara

  60. Oboriću svaku presudu, napuniću i svoje i džepove oštećenih državnim parama, a ko će biti kriv za ovakvo pražnjenje budžeta? Zna li se ime bratije koja je vispreno skovala i progurala ovaj zakon, hoće li i oni biti predmet radnji, uskoro?
    (hadzimika, 30. januar 2023 21:57)

    # Link komentara

  61. Ovi sto pave zakon nisu bas pod vinklu. Naprave listu teskih prekrsaja za koje se mora oduzimati vozilo (sto je sasvim ispravno), a onda dozvole da se taj TEZAK PREKRSAJ napravi jednom gratis (sto je poptuno bolesno), te vozilo oduzimaju tek iz drugog teskog prekrsaja. Sta reci. Koju posluku porati.
    (gogi, 30. januar 2023 21:40)

    # Link komentara

  62. Sta ako se desi sledeca situacija. Odem za vikend u Amsterdam, konzumirao marihuanu koja je potpunosti legalna tamo. Vratim se u Srbiju I posle 3-4 dana me zaustavljaju I kazu radi droga test. Naravno test pokaze pozitivan i ako je to bilo pre 4 dana znaci na treznjenje 12h u policiju I oduzimanje vozila.
    Po kom osnovu se ovo radi?
    Posto ja sam vozio u potpunosti trezan a test pokazao nesto od pre 4 dana...kako se izboriti protiv toga.
    (Holandjanin, 30. januar 2023 21:21)

    # Link komentara

  63. ala kmecanja,
    i busanja tipa 'samo neka probaju'

    za marvu koja u recidivu ugrozava tudje zivote to je mala mera,
    a na to dodati mardeljanje + posmatranje u strucnoj ustanovi,
    da vidis kako bi se 'junacke' usijane glavurde smirile
    (wer, 30. januar 2023 21:20)

    # Link komentara

  64. i naiđe neko iz male varošice tipa Prokuplje, Vlasotince i ide putem gde je ograničenje 50km on vozi 20km/h jel hoće neko te debile da zaustavi i kazni zbog spore vožnje , stvaranja kolone ili da kupim tenk i kad naiđem na takvog a da ispred njega prav , prazan put i nikog drugog nema a on se kilavi sa svojih 15km/h i da ga lepo ispresujem jer ne smem da ga pretičem na punoj liniji ....
    (Profesor Dušan, 30. januar 2023 21:12)

    # Link komentara

  65. Pitanje za sve one dušebrižnike koji se pozivaju na Ustavi lupaju da je oduzimanje automobila protivustavno... A je li po Ustavu da pijani moroni i nadrogirana stoka ubija nedužne ljude po putevima? Automobil u rukama takvih je instrument kojim je počinjen zločin, nekom oduzet život, neokome zauvek oduzet otac, majka, brat, sestra ili u korenu zbrisana neka porodica sa ovog sveta? Ma odutimaj i kažnjavaj stoku bezrepu!
    (Miloš Jović, 30. januar 2023 21:05)

    # Link komentara

  66. Aj neka probaju da ga uzmu!
    (NR, 30. januar 2023 11:05)

    Upravo ovo je pravi stav. Tako su se nasi preci i protiv turaka podigli. A vidim seka persa do seka perse koji kritikuku ovakakv stav. Da smo svi ovakvi malo sutra bi nam radili ovo sto nam sada rade.
    (Jovan, 30. januar 2023 20:58)

    # Link komentara

  67. Hahahaha debilana
    (Neko iz mase, 30. januar 2023 20:58)

    # Link komentara

  68. I pistolj koji je registrovan na Vas i za njega imate dozvolu (znaci da je Vase vlasnistvo) Vam se oduzima trajno ako ste nacinili prekrsaj, nekome pretili ili ugrozili neciji zivot. U cemu je razlika? A Vi sto pretite Strazburom i tuzbama, zaboravite to. I u drugim drzavama Evrope se oduzimaju vozila i javno unistavaju.
    (Indjija, 30. januar 2023 19:07)

    Svako sa dva grama sive mase moze da shvati da je razlika u tome sto je svrha pistolja samo jedna,a to je da ubija,sakati i unesrecuje ljude. Automobili su nesto sasvim drugo,transportuju robu,ljude, decu. Da je nekome zaista do dobrobiti coveka i gradjanina, onda se zabrani uvoz automobila koji idu preko 150kmh. Ali zasto zabrane, zakoni postoje,problem je korupcija i neprimenjivost istih na sve.
    (keki, 30. januar 2023 20:57)

    # Link komentara

  69. Znam lika koji je bio kaznjen oduzimanjem dozvole na 3 meseca zbog ucinjenog prekrsaja ali zbog sporosti nasih sudova cekao je mesecima da mu stigne na kucnu adresu obavestenje od kada mu krece zabrana, medjutim nista nije stizalo i samo jednog dana ga zaustavi policija i utvrde da vozi pod zabranom. Posta ko posta mu nije urucila pismo, niti je ostavljeno obavestenje u sanducetu da je pokusano urucenje i naravno posle 15 dana na oglasnoj tabli postalo pravosnazno. Znaci ako hoce mogu vam i na taj pokvareni nacin uzeti auto.
    (Pluton, 30. januar 2023 20:15)

    # Link komentara

  70. Nisam znao koliko dobro, ljudi u nasoj zemlji, poznaje Ustav, pa to je fascinantno! Siguran sam da ste zaboravili sta sve pise u clanu 58. pa rekoh, ajde da vas podsetim:
    Član 58

    "Jemči se mirno uživanje svojine i drugih imovinskih prava stečenih na osnovu zakona.

    Pravo svojine može biti oduzeto ili ograničeno samo u javnom interesu utvrđenom na osnovu zakona, uz naknadu koja ne može biti niža od tržišne.

    Zakonom se može ograničiti način korišćenja imovine.

    Oduzimanje ili ograničenje imovine radi naplate poreza i drugih dažbina ili kazni, dozvoljeno je samo u skladu sa zakonom."

    Znaci, u skladu sa zakonom moze da se oduzme imovina, a zakon upravo donose! Samo vi divljajte, pa se zalite Strazburu, ali ne zaboravite, da u skoro svim evropskim zemljama je isto.
    (gagit, 30. januar 2023 19:26)

    Ako neko koristi imovinu kao oruzije ona se oduzima i puska i pistolj su imovina ali u pogresnim rukama ubijaju i u Evropskim zemljama postoje zakoni ako vozite vise puta pod zabranom oduzima se vozilo
    (Mileta, 30. januar 2023 20:08)

    # Link komentara

  71. ovde 99% nije procitalo ceo tekst.oduzimanje vozila je PRIVREMENO do okoncanja sudskog postupka!!trajno oduzimanje je opcija ako lice ponovi isti ili slican prekrsaj.i to je po meni sasvim ok.

    ne mozes brate mili da prolazis na crvena svetla,da mortus pijan ulazis u auto,pretices kolone vozila,pretices gde hoces...imate snimaka gde lik obilazi kolonu vozila u tunelu????

    pa ubices sebe ili nekg drugog!!!taj zakon mora da se donese,a protivnici su tatini i mamini sinovi ciji roditelji moraju da pucaju penale i kredite kod nekih judi zato sto oni prave probleme!!

    kod mene u naselju mladic je BMW-om pokosio zenu koja prelazila put na pesackom.utvrdjeno je da je vozio oko 140km/h u naseljenom mestu.droga i alkohol!!!

    i onda komentari likova meni da uzmu auto?da tebi druze i tebi slicnima.neki spominju strazbur,ma hocu bre subotom pijan da vozim!!!

    ja bi takvima oduzeo trajno automobil i vozacku dozvolu.da nikada vise ne sednu za volan!znaci nema oprostaja privremenog oduzimanja vozila.naduvas bato preko 1.2 ode auto zauvek pa ti gledaj da li ces da pijes i mortus pijan da sednes za volan!!!ili drogiran!!

    svaka cast za ovaj zakon!hvala bogu da se setili...
    (dd, 30. januar 2023 19:59)

    # Link komentara

  72. Kada "država" kupi svakom stanovniku po auto, tada neka ga i oduzme ako hoće.
    (Aki, 30. januar 2023 19:58)

    # Link komentara

  73. Bitno je da su oni ovdje ubacili da se oduzima zbog nepropustanja vozila pod pratnjom. Kao zadnju stavku, a vjerovatno su samo i zbog toga uveli ovaj zakon.
    Privatna svojina je privatna svojina. I nema pravo niko automobil da sam oduzme. Ko bude isat na sud do kraja, dobice, ali oni znaju da 95 odsto nece ni pokrenuti sudjenje.
    Treba automobil kada vam se oduzme staviti na prodaju i ako vam ne dague da ga prodate tuziti drzavu za tu sumu.
    (delboj, 30. januar 2023 19:57)

    # Link komentara

  74. @Lax Privatna Okanoviceva firma jeste bila uslov za otvaranje jednog od poglavlja EU. U EU imate masu Agencija za hiljadu jednu oblast koju placa drzava tj narod. Ovako oni predlazu zakone, policija i ministarstvo saobracaja menjaju predloge a skupstina usvaja. U prevodu zakon je uradilo nezavisno strucno telo a skupstina ga izglasala.
    (Totalnonebitan, 30. januar 2023 19:47)

    # Link komentara

  75. Kod mnogih prekrsaja Srbima treba uvesti drakonske mere jer samo tako se mogu dovesti u red. Sve drugo je igrarija.
    (Kosovka devojka, 30. januar 2023 19:31)

    # Link komentara

  76. A sta ce biti sa vozacima koji nemaju nastelovana kratka svetla ili kineske ksenone? Kada prodje pored tebe po nekoliko sekundi ti treba da dodjes sebi i progledas...
    @love

    Kako sta? Oduzeti auto na licu mesta, pa onda kucu ili stan,i na kraju robija, jel moze?
    (Jajzi, 30. januar 2023 19:30)

    # Link komentara

  77. Nisam znao koliko dobro, ljudi u nasoj zemlji, poznaje Ustav, pa to je fascinantno! Siguran sam da ste zaboravili sta sve pise u clanu 58. pa rekoh, ajde da vas podsetim:
    … Član 58

    "Jemči se mirno uživanje svojine i drugih imovinskih prava stečenih na osnovu zakona.

    Pravo svojine može biti oduzeto ili ograničeno samo u javnom interesu utvrđenom na osnovu zakona, uz naknadu koja ne može biti niža od tržišne.

    Zakonom se može ograničiti način korišćenja imovine.

    Oduzimanje ili ograničenje imovine radi naplate poreza i drugih dažbina ili kazni, dozvoljeno je samo u skladu sa zakonom."

    Znaci, u skladu sa zakonom moze da se oduzme imovina, a zakon upravo donose! Samo vi divljajte, pa se zalite Strazburu, ali ne zaboravite, da u skoro svim evropskim zemljama je isto.
    (gagit, 30. januar 2023 19:26)

    # Link komentara

  78. I pistolj koji je registrovan na Vas i za njega imate dozvolu (znaci da je Vase vlasnistvo) Vam se oduzima trajno ako ste nacinili prekrsaj, nekome pretili ili ugrozili neciji zivot. U cemu je razlika? A Vi sto pretite Strazburom i tuzbama, zaboravite to. I u drugim drzavama Evrope se oduzimaju vozila i javno unistavaju.
    (Indjija, 30. januar 2023 19:07)

    # Link komentara

  79. bice zanimljivo kada se na putu vuce lesina sa 25-30km/h, a punoj liniji se ne vidi kraja, a nigde nikog osim saobracajaca skivenih u zbunju.
    ostao bez dozvole na par meseci jer sam pretekao truli traktor pri brzini od 40km/h saobracajci merili brzinu pa me napecali za punu, a ogranicenje bilo 80. OK i sada da mi oduzmu auto zbog takve budalaje?
    (kojot, 30. januar 2023 18:58)

    # Link komentara

  80. Opet caletovim sinovima nece oduzimati.
    (NR, 30. januar 2023 18:56)

    # Link komentara

  81. Kome bre da uzme prase????
    (Nensy, 30. januar 2023 18:46)

    # Link komentara

  82. ok,zaboravio sam vozacku kod kuce. I sta kao,ne mogu po jmbg da me provere nego se odmah uzima auto?? Pa ajd nek probaju bas
    (pera, 30. januar 2023 18:38)

    # Link komentara

  83. Ubacite tu i nasilnicku voznju
    (GoXXX, 30. januar 2023 15:34)

    U Svedskoj .... u tunelu ..... ogranicenje je 50 ..... neki baja vozio 110 ... policija ga posle tunela zistvila ....... oduzela mu Porse .... po Svedskom pravilu ako je auto preko 25000 eura vrate ti ispresovanu kocku ako je ispod 25000 eura ne vracaju ti ... ovako ako ti je preko 25000 eura onda imas para i da platis reciklazu .... negde oko 500 Eura ..... ako je ispod oni sami recikliraju onda.

    Razlog nasilnicka voznja .... to odah treba uvesti u Srbiji i za pijano atanje jos baciti vozacku dozvolu i zabrana ponovnog polaganja.
    (che gevara, 30. januar 2023 18:31)

    # Link komentara

  84. Oduzimajjjj! E, nema lepseg dana za mene, od ovog. Oduzimajjjj! Hahahahahaaaa.
    (Dile, 30. januar 2023 18:24)

    # Link komentara

  85. Sledece je da se izglasa zakon- ako zaboravis da poneses licnu kartu, oduzima ti se stan….
    (Nata, 30. januar 2023 18:10)

    # Link komentara

  86. Meni je ovaj predlog ok.
    (C i n i k, 30. januar 2023 18:08)

    # Link komentara

  87. Zašto ne uvedete obavezne zatvorske kazne? A da, kako će onda tatini sinovi...
    (Cile Mile, 30. januar 2023 18:07)

    # Link komentara

  88. Zasto nasi vlastodrzci izmidljaju zakone umesto da ih jednostavno prekopiraju od pametnijih- na primer Nemaca. Ili, a i verovatno, je stvarni cilj ovoga selektivna pljacka gradjana.
    (Mika, 30. januar 2023 18:04)

    # Link komentara

  89. Drzavi ocigledno nije cilj da spreci krsenje zakona vec samo da pljacka gradjane.
    (Mika, 30. januar 2023 18:00)

    # Link komentara

  90. Dozivotno oduzimanje vozacke dozvole je prava i adekvatna mera a ne oduzimanje vozila sto predstavlja drzavnu pljacku.
    (Nauta, 30. januar 2023 17:58)

    # Link komentara

  91. Državo, glatko gubiš u Strazburu svaku tužbu za oduzimanje automobila po bilo kom osnovu osim ubistva i trgovine narkoticima.

    Uštedite pare i vama i nama i manite se gluposti.
    (Jake, 30. januar 2023 17:58)

    # Link komentara

  92. "Nećete imati ništa, i bićete srećni!" Klaus Švab
    Ko ovo razume, shvata Agendu 2030.
    (ludi buljko, 30. januar 2023 17:53)

    # Link komentara

  93. Jel može oduzimanje za ive što parkiraju ispred pešačkog na minut damkupe burek, jogurt, lepinju, prase, kavijar, šampanjac, nameštaj za dnevnu...
    (milan, 30. januar 2023 17:52)

    # Link komentara

  94. Kako bi bilo lepo da saobraćajci nadju ove lopove šđto kradu katalizatore sa vozila ?
    A da kazne ove lokalne tajkune što finansiraju njiove načelnike !
    (jeremija, 30. januar 2023 17:38)

    # Link komentara

  95. Kada mi kupe vozilo onda i mogu da ga oduzmu. Ovako neka probaju.
    (NR, 30. januar 2023 17:38)

    # Link komentara

  96. Kažnjava se oduzimanjem vozila osoba bez vozačke dozvole ili bez položenog vozačkog ispita? Ako zaboravim kući vozačku dozvolu, da li će mi biti oduzet auto jer sam vozio bez vozačke dozvole?
    (jelen, 30. januar 2023 17:29)

    # Link komentara

  97. Lepo rekli ovi novi nadrealisti. Udri,hapsi,pali
    (Badi, 30. januar 2023 17:27)

    # Link komentara

  98. Taj zakon bi oborio cenu novih i polovnih automobila do te mere da bi citava auto industrija klela Okanovica a drzava proglasila neprijateljom ?! Da li je realno da se punoletni ljudi bave takvim bedmislicama...
    (Rale, 30. januar 2023 17:26)

    # Link komentara

  99. Aj neka probaju da ga uzmu!
    (NR, 30. januar 2023 11:05)

    Otimali tolike kuće i stanove ozbiljnim njuškama a neće nekom golji auto.
    (Betonka, 30. januar 2023 17:18)

    # Link komentara

  100. a sta si ti sada,neki zajeban lik pa ti niko nista ne moze?? ..zbog takvih kao sto si ti,u saobracaju ginu ljudi,gaze nam decu i beze sa lica mesta,a onda dobijaju neke smesne kazne...
    (dusan, 30. januar 2023 13:50)
    Evo. Klasičan primer prosečnog intelekta, koji objašnjava glasačku situaciju i stanje države u kojoj živimo. Znači - dobijaju se male kazne zato što neko gazi decu, a ne zato što nam je sudstvo do te granice korumpirano, pa na slobodu pušta ubice i kriminalce? To isto sudstvo će pošteno sprovoditi novi zakon, pošto postojećim prosečan divljak obriše zadnjicu? Ti Ajnštajne stvarno misliš da će ovaj zakon važiti za one što su do sada gazili decu, ili samo za tebe, priglupu sirotinju? Živelo vreme u kojem čovek glasa protiv sebe, pa je još spreman životom da brani gospodara.
    (pr, 30. januar 2023 17:14)

    # Link komentara

  101. Dzabe sve kad vecina njih kad ih zaustave kazu znam tog i tog, jel treba da ga zovemo? Tu se dokumenta vracaju i zavrsena prica!
    (bradabg, 30. januar 2023 16:48)

    # Link komentara

  102. Kako nekome mozete oduzeti ono sto nije njegovo? Menjate ZOBSom i zakone o privatnoj svojini i imovini?
    (Xox, 30. januar 2023 16:43)

    # Link komentara

  103. Bravo! Oduzimajte vozila bahatim vozačima bez milosti! Život samo jednog deteta je vredniji od svih automobila ovog sveta! Velika podrška za ovo, nadam se da će biti dopunjeno sa trajnim oduzimanjem vozila!
    (Liberty, 30. januar 2023 16:34)

    # Link komentara

  104. Zato te pojedince das na robiju nakon 2 prekrsaja pa nece imati ptiliku 6 puta da ponove
    (rex, 30. januar 2023 16:31)

    # Link komentara

  105. A šta ako dođe do samozapaljemja auta koji "treba" da se oduzme. Da li će kasko osiguranje da isplati auto blasniku.
    Naravno rešenje još nije doneto-stiglo.
    (Bob, 30. januar 2023 12:22)

    Da li ti mislis da su ljudi glupi? Pa niko ti nece isplatiti osiguranje ako sam zapalis auto (a veruj mi, ne umes da ga zapalis tako da bude nesrecan slucaj).

    Bunite se kao da ce da idu i oduzimaju vozila za svaku sitnicu. Realnost je da stvarno trebate biti poremecen covek da napravite toliko ozbiljan prekrsaj
    (Pera85, 30. januar 2023 16:20)

    # Link komentara

  106. I da se prekrsaj voznja u pijanstvu i prolazak kroz crveno ili izazivanje udesa u pijanom stanju tretira kao pokusaj ubistva. I tako da se kaznjava. jer ako nema zakona na kraju ce ljudi da preuzmu stvar u svoje ruke. Neko nekome ubije dete ili clana porodice, onda da se resaa mimo zakona. Ne mozes bez odgovorsnosti i straha pijan za volan i pun gas. Svaki zakon je dobrodosao.
    (Milunka Malina, 30. januar 2023 16:18)

    # Link komentara

  107. Za ovo za prevoz dece bi im oduzimao jedno deset godina života svima. Komšija penzioner slep k'o krtica vozi unuka u krilima u raspalom Renou Espace. I ja kažem ovome kako mu otac dete vozi, on kaže pa šta neće daleko otišli da se provozaju.
    (Roki, 30. januar 2023 16:17)

    # Link komentara

  108. Vozim firmin auto.
    (zare, 30. januar 2023 16:17)

    # Link komentara

  109. Ma sve se bojim da ce ovakva predlozena forma zakona biti selektivna. Protiv !
    (Nastavnik, 30. januar 2023 16:15)

    # Link komentara

  110. ovo je protivustavno i glupo, nije vozilo krivo nego vozač.
    opet će se kažnjavati siromašni a privilegovani će voziti neki drugi auto.
    da na pomenem da u familiji nas 4. vozimo jedna kola.
    (gde je snimak sa naplatne rampe, 30. januar 2023 13:29)

    Nije vozilo krivo, zato ce se prodati i otici kod nekoga ko nije divljak. Tako ce divljak ostati bez vozila. A ti vaspitava porodicu da ne voze kao divljaci i nemas zasto da se brines
    (Pera85, 30. januar 2023 16:12)

    # Link komentara

  111. Kažnjavaj ALKOSE oni su najgora vrsta ljudi kukavice koje se ni u 50tim i 60tim nisu suočili sa životom pa su im za sve drugi krivi vidi se i ovde u pojedinim komentarima njihova bahatost .I OŠTRIJE TREBA SA ALOKOSIMA KOJI SU ZA VOLANOM JER GAZE NAŠU DECU I STARE !!!!
    (Džon Kurton, 30. januar 2023 16:12)

    # Link komentara

  112. nemate pravo gospodo na to.ovo nije policiska državica. niti će biti.
    (peki, 30. januar 2023 16:11)

    # Link komentara

  113. Koja je svrha postojanja komiteta i Damira Okanovica kao i Milosa Vujanica?Slazem se sa zakonom i sa propisima alinsta ova dvojca imaju da pricaju o tome pa valjda postoji drzava da to regulise.
    (Pokondirena Tikvica, 30. januar 2023 16:05)

    # Link komentara

  114. Iskopirajte Nemacku ako vec nemate pojma.
    (Straight Outta München, 30. januar 2023 16:01)

    # Link komentara

  115. Nisam protiv, ali ovaj Okanović je poslednji koji može da govori da li su mere protiv ustavne... Privremeno oduzimanje da, ali trajno oduzeti vlasništvo, malo teže. Može i to, ali da se onda vozilo proda na licitaciji i novac pripadne vlasniku... A ne da vozila posle policija deli svojim prijateljima... Kao vozila oduzeta na carini zbog šverca...
    (Ostoja, 30. januar 2023 15:56)

    # Link komentara

  116. Sad gledam jedno bahato govedo koje u kneza Milosa preskace celu kolonu,poprecuje se na prelazu i odlazi jer su svi ostali glupi. Pogadjate, crna skoda, serbska zastava, glava vola koji je utekao sa raznja i nasao meto u drzavnoj sluzbi. Kakvo bre uzimanje imovine, otimace vma kola sa dva ortaka lazna svedoka, zar ne znate gde zivite?
    (peter, 30. januar 2023 15:55)

    # Link komentara

  117. Fašizam zavladao načisto. Ko bi ga meni oduzeo bilo bi mu zadnje, i meni i njemu!!!
    (katić, 30. januar 2023 15:54)

    # Link komentara

  118. sve je samo privid ozbiljne države, a stvarnost je krimi država (kriminal al' u punom svom obliku, bezvlašće, samovolja, bahatost, bezobrazluk) na svakom koraku
    (Dragan, 30. januar 2023 15:51)

    # Link komentara

  119. a šta ćemo kad policajac na očigledan saobr.prekršaj okrene glavu na drugu stranu da ne bi video, jer je tako lakše po njega!!! jer bi možda i posao mogao da izgubi!?
    (Dragan, 30. januar 2023 15:49)

    # Link komentara

  120. Zakon o javnom prevozu i oduzimanje vozila divljim taksistima nemaju veze sa gradjanima.
    (Kobaja Grande, 30. januar 2023 13:26)

    Kako nema veze sa gradjanima? Pa taj sto taksira na divlje nije taksista, nije ni pravno lice, nije ni preduzetnik, vec obican gradjanin koji vrsi prevoz sa svojim vozilom, samo nelegalno. Njima se vozilo trajno oduzima i sve je po zakonu, koji je uskladjen sa Ustavom, clan 58. Stvarno ne shvatam, odakle vam to da drzava ne moze da oduzme privatnu svojinu? Uvek je mogla, pa, bezbroj je primera da su oduzeti stanovi, kuce, zemlja, a sto ne bi auto, sve moze da se oduzme, ako je predmet izvrsenja krivicnog dela, ako se ne plati kazna, porez, ako se duguje banci ili nekome drugom.
    (gagit, 30. januar 2023 15:48)

    # Link komentara

  121. I onda ces u Rent-a Car agenciji da stavljas hipoteku kad iznajmljujes auto? Mislim sta ako ti otmu ren-a car vozilo? A GSP ce da ostane bez vozil, posto ni njihovi vozaci nisu cvecke. A da to nece da vazi za drzave i bitne institucije....
    (Vozi Misko, 30. januar 2023 15:48)

    # Link komentara

  122. šta reći, a ne zaplakati i opet po običnom narodu-sirotinji! šta ćemo sa onima koji po ko zna koji put prave krivična dela i saobraćajne prekršaje "poznati policiji" a niko im ništa ne može, i nastavljaju i nastavljaće!
    (Dragan, 30. januar 2023 15:46)

    # Link komentara

  123. Statistika kaže da je svake godine sve više mrtvih, a kazne sve veće. Tu nešto ne štima. Kazna kao kazna ima kratak dah, ovo treba rešavati sistemski. Uvesti obavezan predmet, saobraćajno vaspitanje u osnovne i srednje škole i učiti decu od malena kulturi ponašanja u saobraćaju.
    To je jedino dugoročno rešenje.
    (Otorinolaringolog, 30. januar 2023 15:43)

    # Link komentara

  124. Pijan po gasu u masu, i jos kuka sto ostaje bez kola i dozvole. Pa druze dobro nisi bez zivota ostao. Da te kamenuju do smrti na ulici.
    (Milunka Malina, 30. januar 2023 15:40)

    # Link komentara

  125. Ako imamo LK, zasto moramo da imamo i vozacku dozvolu?!
    (Neko iz Mase, 30. januar 2023 15:37)

    # Link komentara

  126. Ubacite tu i nasilnicku voznju
    (GoXXX, 30. januar 2023 15:34)

    # Link komentara

  127. Ovo je fizički neprimenljivo.Pre godinu dana policija je pokušala da zaustavi lika u Nišu koji je počeo da im beži i to u kršu neko od auta,i u toj bežaniji na putu Niš-Prokuplje lik pređe u drugu traku direkto udari u auto i ubije dvoje nedužnih ljudi.Jasno je da policija ne može da zaustavi nekog ko to ne želi,sad ja pitam Vas kako zaustaviti nekog ko zna da će mu biti oduzet auto,ili njega policija da ubije,za šta ne verujem da je sposobna,ili da u bežaniji on ubije nekog nedužnog.Dakle sa ovim zakonom nas čeka talas nasilnih smrti,jel zaista to želimo?
    (Ms, 30. januar 2023 15:34)

    # Link komentara

  128. Zašto privatna firma ima posla sa predlaganjem i pisanjem zakona u Srbiji?Komitet za bezbednost u saobraćaju je privatna Okanovićeva firma...
    (Lax, 30. januar 2023 15:30)

    # Link komentara

  129. Nenormalna, lopovska i bezobzirna vlast!:(((
    (Smuleco, 30. januar 2023 15:29)

    # Link komentara

  130. "Na pitanje da li je ova drakonska mera u skladu sa Ustavom, Okanović odgovara da ona nije drakonska, s obzirom na težinu prekršaja, i da jeste u skladu sa Ustavom."
    "Zakon o javnom prevozu već predviđa trajno oduzimanje vozila taksistima koji rade "na divlje", odnosno nelegalno. Taj propis je donet 2006, a Ustavni sud Srbije šest godina kasnije donosi odluku da on nije protivustavan."

    Okanovic zna da li je drakonski ili nije i da li je protivustavan ili nije!?
    Podseticu vas na nesto, sto je bilo ne ako davno:
    Drzava Jugoslavija je posle rata donela Zakon o eksproprijaciji i nacionalizaciji. Tadasnji sudovi su rekli da je to u skladu sa tadasnjim Ustavom! I?
    50 godina kasnije, a i dan danas saniramo posledice takvih odluka i ljudi poput Okanovica i njegovog Komiteta!
    Zato, pazite sta radite.
    (de javu, 30. januar 2023 15:24)

    # Link komentara

  131. A sta ce biti sa vozacima koji nemaju nastelovana kratka svetla ili kineske ksenone? Kada prodje pored tebe po nekoliko sekundi ti treba da dodjes sebi i progledas...
    (love, 30. januar 2023 15:24)

    # Link komentara

  132. 7. Prevoz deteta mlađeg od 12 godina na mestu vozača.

    Ovo mi nije jasno, jel to kad ti sedi u krilu dok vozis ili na ramenima?
    (vlada, 30. januar 2023 15:20)

    # Link komentara

  133. Odmah pod presu.
    (Czv, 30. januar 2023 15:14)

    # Link komentara

  134. Sve ok ali 17 i 18...a hitna pomoć, vatrogasci nič ?
    Dajte prostora njima i kokajte šmekere koji jure iza njih i, mudri baba ih ljubi u okice, "koriste" vozila pod rotacijom za "brži" prolazak kroz saobraćajnu zgužvu
    (Sokrat i Edison, 30. januar 2023 15:13)

    # Link komentara

  135. " vozilo će biti oduzimano samo onim vozačima koji su u prethodne dve godine već pravosnažno osuđeni za neki od ovih prekršaja sa spiska, i to do pravosnažnog okončanja prekršajnog postupka, bez obzira na to da li je vozač vlasnik vozila ili nije."

    Gde god se pojavi ovaj nametnik Okanovic sa svojim "Komitetom" ne sluti na dobro. Sve intervencije po Zakonu kojima je on kumovao dali su pogubne rezultate po narod (tehnicki pregledi, trotineti, prva pomoc sa ne navodim dalje).
    Pogledajte samo ovu formulaciju: "bez obzira na to da li je vozač vlasnik vozila ili nije"! Sutra ce vam u stan upasti neki manijak koji ce iz vaseg stana upucati nekog a vama ce UZETI stan! Do duse, samo ako je krimos povratnik. Tada ce opet Okanovic objasnjavati potrebu te stavke u zakonu.
    ps. ako nekome uzmete auto, on ce moci drugim autom da ponovi delo zato je jedini nacin da NJEGA/NJU zatvorite na neko vreme a auto ostavite na miru.
    (nikos, 30. januar 2023 15:08)

    # Link komentara

  136. Od kada drzava moze da oduzme imovinu za prekrsj, ja sam bio ubedjen da to moze samo u slucaju krivicnog postupka???
    (Zoki, 30. januar 2023 15:06)

    # Link komentara

  137. dokle cete slusati tog okanovica ,coveka koji nema pojma o saobracajnim propisima i pravilicima.covek koji se reklamira preko privatne firme,nekog komiteta za saobracaj,koji su do sada napravili vise stete nego koriati celom drustvu.
    uzmite strucnjake sa saobracajnog fakulteta i pravnike,advokate i i ljude od struke iz policije i napravite dobar zakon,koji ce policija da sprovodi bez ustupakama bilo kome,inace..mozete pisati stotinu zakona ,ako ga policija ne sprovodi u delu,onda samo gubite vreme,a ljudi ginu zbog budala,pijanih koji ne razmisljaju o drugima i posledicama svog ponasanja.
    (mozaks, 30. januar 2023 15:03)

    # Link komentara

  138. naravno da fali stavka "voznja zatamnjenog dzipa bez registarskih tablica u vreme izbora"
    (asdf, 30. januar 2023 15:03)

    # Link komentara

  139. Koliko znam pokretna imovina se oduzima samo u slucaju nekog teskog krivicnog dela,a ne zbog prekrsaja.Pogresna je postavka svega ovoga.Samo po dzepu i ti drasticno.Oduzeti dozvolu i ako ga uhvate ponovo bez iste 10god zatvora bez prava na zalbu i skracenje.Za ubistva iz bahatosti 20god zatvora bez zalbe i skracenja.Oduzimanje vozila je totalno nedelotvorno.
    (Zoc, 30. januar 2023 15:00)

    # Link komentara

  140. Eto ja, mator, nemam nikakav problem sa tim izmenama - niti cu voziti pijan, niti bez dozvole, niti bilo sta raditi od tih 18 "crnih" prekrsaja. Dakle ... ne tice me se to poostravanje kazni. A ostali, koji imaju prim(j)edbi neka paze sta rade u saobracaju, pa se ni na njih nece odnositi. Jednostavno, zar ne ?
    (NS oldtajmer, 30. januar 2023 14:54)

    # Link komentara

  141. @oki, nije isto ni priblizno, ako iz radnje ukrades namirnice nikog zivotno neces ugroziti. Ako sednes u kola sa 2 promila alkohola, tvoj auto moze da bude potencijalno oruzje, ili ako pretices preko pune, itd...
    (Ccc, 30. januar 2023 14:54)

    # Link komentara

  142. Oduzimati džipove to je u redu .
    (BG, 30. januar 2023 14:53)

    # Link komentara

  143. Niko nema pravo da ti uzme auto . Može da ti uzme dozvolu za vožnju i zabrani da voziš auto .
    (BG, 30. januar 2023 14:52)

    # Link komentara

  144. okanovicu okani se naroda .
    (pajs, 30. januar 2023 14:51)

    # Link komentara

  145. @dusan

    NE Dusane, vec zbog ljudi u vlasti koji ne provode zakon ili ga selektivno provode. Zbog korumpiranog "Tita" i mnogo "Titica" oko njega.
    (miklosh, 30. januar 2023 14:38)

    # Link komentara

  146. Svi kukate na oduzimanje vozila,a niko ne kaze da od sada nece da cini te prekrsaje. E zbog takvih podrzavam. Evo meni ne smeta sto je to kako kazu protiv ustavno,jer ja znam kako vozim i da meni nece oduzeti auto.A ovaj sto kaze da nije isto uzeti auto od 50000,je jedan od onih sto ne cekaju,pa prestizu kolonu i za njih vaze druga pravila.
    (Ivan, 30. januar 2023 14:37)

    # Link komentara

  147. "Zbog kojih prekršaja će vam se oduzimati automobil"

    A kako bi bilo da si napisao:
    Zbog kojih prekršaja će NAM se oduzimati automobil?
    Ili si ti van igre?
    (moron, 30. januar 2023 14:34)

    # Link komentara

  148. "Hapsicemo za gram" - rece ministar.
    "Pa sta i da je imao tonu, nije nikog ubio" - rece predsednik.
    Tako ce da bude i za oduzimanje automobila. Neko ce moci da ubija i da dobije nanogicu (vec vidjeno), a nekome ce oduzeti auto zato sto nije uklucio migavac.
    Nista im ne verujem. Nista. Sami su tako napravili.
    (Car bez zaposlenja, 30. januar 2023 14:28)

    # Link komentara

  149. Samo vi podrzavajte ove bandite. Kada osetite na svojoj kozi bice druga pesma. A kad tad ce vam se desiti.
    (NR, 30. januar 2023 14:28)

    # Link komentara

  150. svajcarci su cisti fasisti, uvek bili i ostali.
    zene u svajcarskoj su dobile (univerzalno) pravo glasa tek 1990-te
    (kantoni sporadicno poceli da daju pravo glasa zenama 1977).
    U CH se slobodno ulazi iz nemacke, italije....ali ako ste malo tamnije koze, legitimisu vas u svakoj trecoj ulici.
    Bogati su, dobro se zivi, ali ne moraju da budu dobar primer kako se tretiraju sostveni gradjani.
    Veliki plus u CH- dobar deo kantona odlucuje i bira putem direktne demokratije.
    Jedini su na svetu koji to rade bar 200 godina unazad.
    (svajcarska, 30. januar 2023 14:27)

    # Link komentara

  151. Pogresno percipirate ovo, sta mislite da je bogatasima ok.da im se oduzme automobil od 100 hiljada eura, pa nije, verujte mi. I ovde nije pitanje da li si bogat ili siromasan, ako si dovoljno bahat da vozis 160 gde je ogranicenje 60, i treba da ti oduzmu vozilo, ili da sednes sa 1,2 promila u vozilo, automobil nije igracka i ako se ne ophodite kako treba u saobracaju, onda lepo sipka trans...
    (Ccc, 30. januar 2023 14:23)

    # Link komentara

  152. zašto lažete narod, ne može da se oduzme vozilo, tj. lična imovina, nije po Ustavu!!!
    (Goran, 30. januar 2023 14:19)

    # Link komentara

  153. Okanovic nema ni znanje ni ingerencije da tumaci da li je nesto u skladu sa ustavom ili nije.
    To radi samo Ustavni sud Srbije i eventualno-zakonodavni odbor
    skupstine.
    Da ponovim- ostavice opciju da oduzmu nekome vozilo koje mu ne pripada.
    Sto znaci, neko, ko nema mnogo sta vezano na svoje ime, uvek moze da vozi rent-a-car, za 300-600 evra mesecno.
    Ako se slupa, to pokriva kasko osiguranje, koje rent-a-car kuce imaju.
    Ako mu policija oduzme kola jer im se moze, rent-a-car nema od koga da se naplati. Osiguranje nece da plati, jer auto nije ukraden.
    Ne mogu od pocinioca, jer on (ne mora da ima) nema imovinu na sebe.
    Firma ostaje bez kola, zbog glupog zakona, pa mozda nadoknadi troskove od drzave kasnije.
    Dakle, za auto od 20-30 000, oduzece se auto,(u medjuvremenu,vozace ga svalerka sefa stanice), a rent-a-car ce da se sudi sa drzavom 5-6 godina, dok vrednost vozila ne padne na 5000, a troskovi parnice, gubitka novca za firmu i kamata ne odu na 100 000.
    Onda ce 100 000 da se plati iz drzavnog budzeta, od poreza koji ja krvavo placam, da bih imao puteve bez rupa.
    Zar nije lakse da se napise dobar zakon a ne ove hijene da se oblizuju kako da nas i dalje rastrzu?
    I nemojte da ste toliko strastveni oko oduzimanja kola mocnicima.
    Sve sto je Djindjin uzeo Karicima, vraceno je sa 100% kamate, samo to bas nije bilo novinama.
    Slicno i za Miskovica.
    Stradace samo sirotinja, kao i obicno
    (okanovic, 30. januar 2023 14:09)

    # Link komentara

  154. Кажњавајте и одузимајте имовину мафијашким леглима, корумпираним политичарима, плагијаторима, узурпаторима државне својине, трговцима народним добрима ... Много тога се накотило у овој напаћеној Србији.
    Напредном лудилу никад краја. Можда је време за куку и мотику
    (Дрндоје, 30. januar 2023 14:07)

    # Link komentara

  155. vidimo se na izborima dahije....
    (karadjordje, 30. januar 2023 14:04)

    # Link komentara

  156. 17.Preticanje kolone pod pratnjom

    18. Nepropuštanje vozila pod pratnjom

    Za ovo treba deliti nagrade a ne kazne. Na sve strane neke prdonje sa upaljenim rotacijama, odj*bite više!
    (Dexico, 30. januar 2023 13:56)

    # Link komentara

  157. Aj neka probaju da ga uzmu!
    (NR, 30. januar 2023 11:05)

    a sta si ti sada,neki zajeban lik pa ti niko nista ne moze?? sta hoces da kazes,vozices pijan pa neka probaju da ti uzmu vozilo? znaci ti mozes i imas pravo da vozis pijan,da prodjes kroz crveno,da vozis 180,da gazis ljude,i to je sve ispravno...ali da ti neko uzme auto,sta im pada na pamet??? zbog takvih kao sto si ti,u saobracaju ginu ljudi,gaze nam decu i beze sa lica mesta,a onda dobijaju neke smesne kazne...oduzimanje auta je najmanja sankcija kada se tako nesto desi,i to nece vratiti necije dete...ali posto ti ne das svoj auto,onda lepo na robiju ili placanje kazne koju neces moci da isplatis u ovom zivotu,pa nek te ceka tvoj auto u dvoristu...
    (dusan, 30. januar 2023 13:50)

    # Link komentara

  158. Okanoviću okani se bezbednosti u saobraćaju, do sada tvoje mere samo su pogoršavale stanje u saobraćaju, umesto da bude bolje ono svake godine sve gore i gore.
    (Dragan, 30. januar 2023 13:42)

    # Link komentara

  159. ... kažnjavaj, hapsi, zatvaraj, a može i u kombinaciji sa bičevanjem na trgu.
    (Bukač, 30. januar 2023 13:37)

    # Link komentara

  160. "18. Nepropuštanje vozila pod pratnjom" -

    - zašto ovo? Sad bukvalno ne možete izaći na ulicu a da ne naiđete na vozilo sa blinkerima.
    (Zacvo, 30. januar 2023 13:32)

    # Link komentara

  161. Jesu ova prekoračenja , recimo za naseljeno mesto više od 90 km/h , da vozite više od 90 km/h ili da vozite 150 km/h?
    Taj deo mi nije jasan. Ako je da prekoračite dozvoljenu brzinu za 90 km/h, onda je to kao kada bi za alkohol bilo od 3 promila.
    (Student, 30. januar 2023 13:30)

    # Link komentara

  162. ovo je protivustavno i glupo, nije vozilo krivo nego vozač.
    opet će se kažnjavati siromašni a privilegovani će voziti neki drugi auto.
    da na pomenem da u familiji nas 4. vozimo jedna kola.
    (gde je snimak sa naplatne rampe, 30. januar 2023 13:29)

    # Link komentara

  163. To sto Okanovic prica nije istina.
    Oduzimanje privatne imovine zbog saobracajnog prekrsaja nije ustavno i to ce se pokazati kad vec krene rasprava o predlogu zakona.
    Zakon o javnom prevozu i oduzimanje vozila divljim taksistima nemaju veze sa gradjanima.
    (Kobaja Grande, 30. januar 2023 13:26)

    # Link komentara

  164. treba oduzimati... ko nije bahat nema cega da se plasi....mada ovi najbahatiji svi imaju nekog tatu ili u policiji, stranci ko ce da obrise prekrsaj....ali u svakom slucaju treba povacati i novcane kazne, kakvog sve olosa ima u kolima, pogotovo u beogradu....prvaci bahatosti....
    (borivoje surdilovic, 30. januar 2023 13:22)

    # Link komentara

  165. Nisam stručan ali razmišljam nešto da, na primer, tog bez dozvole ili pod zabranom vožnje umesto 2 meseca zatvorite 6 meseci. Pa ako ponovi zatvorite 12 meseci. Pa ako ponovi 24 meseca i tako ako želi ceo život da leži u zatvoru samo napred, duplo svaki put. Isto i sa alkosima za volanom ili bilo kojim težim prekšajem za volanom.

    Nego, ova tačka 18 mi bode oči... po zakonu, vozila sa pratnjom su sa plavo crvenim svetlima i definisano je ko sme da ima pratnju. Tu ne spadaju direktori javnih preduzeća, sekretari, pomoćnici, a opet svedoci smo previše vozila sa blinkerima, što sa pravim što sa lažnim, svaki ćata u državnoj upravi je dobio vozilo sa blinkerima. Ko će to početi da sankiconiše i kako? Zbog količine tih balvana odavno se ne sklanjam civilnim vozilima pod sa blinkerima dok mi ne uđe u retrovizor da pogledam ko je i liči li na vozilo policije, bie ili voe. Sutra ću zbog toga ostati bez kola jel?
    (djoni, 30. januar 2023 13:10)

    # Link komentara

  166. Srecom uvek postoji Yugo za 200e koji se vozi bez tehnickog i registracije, tako da te price o oduzimanju vozila i vozacke nemaju veze sa vezom. Ovo se naravno odnosi na ljude koji redovno i svesno krse zakon i koje ne interesuje zakon, tu jedino pomazu dugogodisnje zatvorske kazne uz posebne programe za socijalizaciju takvih slucajeva i to pre nego sto ubiju nekoga u saobracaju.
    (ls, 30. januar 2023 13:08)

    # Link komentara

  167. Do kada će se ovo trpeti ljudi moji… Evo jedan čist primer kako može biti ista kazna oduzeti nekome vozilo od 50.000€ ,a nekome vozilo od 3000€, gde je tu logika? Mada ova od 50.000+ se neće ni oduzimati u 90% slučajeva jer zna se ko to vozi, ali svejedno…
    (mikloš, 30. januar 2023 13:04)

    # Link komentara

  168. Sta znaci voznja bez dozvole ? Ukoliko zaboravim dokumentaciju kuci, desava se svima ?!
    Znam da su zato kaznjavali…Dok recimo u Svici, zaboravis dokumenta, oni te zaistave, das maticni oni te provere i nikom nista!
    Svakako lista je kriminalna :)
    (!Milan!, 30. januar 2023 13:01)

    # Link komentara

  169. Podrzavam oduzimanje vozila ali se opravdano plasim da ce ta odredba zakona biti prilicno zloupotrebljavana kao i da ce se primenjivati selektivno.
    (Gradjanin Tosa, 30. januar 2023 12:57)

    # Link komentara

  170. Zaboravljene ka kraju članka, dve najproblematičnije tačke:

    17. Preticanje kolone pod pratnjom
    18. Nepropuštanje vozila pod pratnjom

    Uz svaki novi zakon, dobijemo i novu privilegiju za one na vlasti.
    (Vlada, 30. januar 2023 12:56)

    # Link komentara

  171. da li neko može da objasni kako auto koji se koristi u porodici može da bude oduzet. nema više vožnje za mene, ne dam harač i ne dam državi više ni dinara. sve što bih potrošio na gorivo i registraciju ide na odmor i sve će da se troši u drugim državama, ni dinar neće videti. kad bi još ljudi moglo tako zakon bi za čas počeo da se odnosi prema vozačima sa poštovanjem. da se razumemo, ne podržavam vožnju pod uticajem alkohola i narkotika, nebitni su promili i sve ostalo, ne podržavam divljanje i bahatost ali to se rešava drugačije. samo nemojte više da vozite ako ne mora, to će najviše da boli debile koji ovo smišljaju.
    (mnemonic, 30. januar 2023 12:56)

    # Link komentara

  172. Aj neka probaju da ga uzmu!
    (NR, 30. januar 2023 11:05)
    A sto bi ti uzeli, osim ako nisi divljak i bahat koji vozi mrtav pijan ili drogiran, pretiče preko pune, vozi reli pored skole... imas spisak u tekstu uostalom, ali čim se tako brecas nesto od toga je verovatno deo tvoje svakodnevne rutine.
    (@NR, 30. januar 2023 12:51)

    # Link komentara

  173. Aj neka probaju da ga uzmu!
    (NR, 30. januar 2023 11:05)

    Nisi ti, drugar, izgleda, jos imao ozbiljnijih poslova sa policijom ili drzavom :--)... Mogu oni da ti skinu i gaće, samo ako namere...
    (Tor, 30. januar 2023 12:50)

    # Link komentara

  174. Automobil se oduzima zbog toga što je on u ovim prekršajima potencijalno smrtonosan, znači tretira se kao oružje.
    Svako ko je iole vozio po zapadu vidi u prvih 5 minuta koliko smo za početak saobraćajno (a i životno) nekulturni. Pitajte naše ljude zašto se vezuju u automobilu, svi listom će reći zato sto je kazna velika. Na zapadu i ne znaju da je to kažnjivo, vezuju se zbog sebe
    Sto se mene tice pre bih zabranio upotrebu cigareta iako sam pušač u toku vozne nego razgovor telefonom (ne kuckanje poruka, za to bih odmah hapsio) . Ne jednom mi se desilo da mi žar padne u krilo, ne postoji opasnija situacija za vozača
    (axon, 30. januar 2023 12:49)

    # Link komentara

  175. Nema potrebe za tim, najbolje kao na zapadu. Vozilo istog trenutka moze neko da pokupi radjak, poznanik. Ali zato kada zalepe novcanu kaznu koja postaje izvrsna bez prava na zalbe i provlacenju kroz sudove, nepada nikome na pamet da ikada vise pogleda u casicu dok vozi.
    (bursac, 30. januar 2023 12:46)

    # Link komentara

  176. Jedva čekam sad sve te Mercedese, BMV-ove i Audije koji će se jeftino prodavati na aukcijama nakon oduzimanja. Molim... Kako kažete... Ove marke se neće oduzimati... Izuzeto... Eh, šteta...
    (Žejk, 30. januar 2023 12:45)

    # Link komentara

  177. Ne čačkajte mečku!
    (halefizikahapelaminazifovski, 30. januar 2023 12:44)

    # Link komentara

  178. Ok, oduzmu vozilo i onda bahati skot, pošto (on ili tata) ima para, kupi drugi auto i vozi bez dozvole. E da, pošto je član biblioteke (on ili tata), sve OK, još će da im se izvine
    (Majka Mara, 30. januar 2023 12:43)

    # Link komentara

  179. Zapalis auto pa neka ga uzimaju posle vatrogasaca ?
    (Milanko, 30. januar 2023 12:42)

    # Link komentara

  180. @Hadžija, rade to Švajcarci godinama. Ako voziš bahato oduzmu ti vozilo i unište o tvom trošku i to da gledaš kako ga presa sabija.
    (rebro, 30. januar 2023 12:38)

    # Link komentara

  181. 16. Preticanje ili obilaženje vozila koje se zaustavlja ili se zaustavilo radi propuštanja pešaka na pešačkom prelazu

    Meni se ovo stalno događa. Imam uslovno desno i stanem pešacima, a ovima iza se žuri pa preteknu. Svaki dan na istom semaforu ista priča.
    (sim, 30. januar 2023 12:38)

    # Link komentara

  182. Dve mi stvari upadaju u oci.

    Prva je tacka 6, gde na nasim autoputevima putari ostavljaju znakove za radove na putu mesecima nakon odradjenih radova, pa znak ogranicenja na 80 (nekad i 60) stoji na otvorenom autoputu.

    Druga stvar je poslednje 2 tacke i "cuvanje zivota".
    (Vlada, 30. januar 2023 12:37)

    # Link komentara

  183. A šta je sa lažnim rotacijama, koje ugrađuju popovi i krimosi?
    (Peđa, 30. januar 2023 12:31)

    # Link komentara

  184. Ovo je u potpunosti diktatorski zakon. Imovina se ne sme oduzimati od države ma šta god uradio osim ako ste samoj državi dužnik tom imovinom. Veće pravo za oduzimanje vozila ima banka koja vam je dala kredit nego država. Ako neko ne poštuje zakon u kontinuitetu postoje mere, trajno oduzimanje dozvole, zatvor, novčane kazne... Al znamo dobro kako prolaze oni koji pokose čoveka u crnom audiju, od zakona tu nema ni reči...

    Zamislite sad da ukradete nešto u prodavnici i umesto da platite kaznu ili odete u zatvor oni vam uzmu sve namirnice koje imate u kući ili celu platu ili još gore ruku. Jer upravo takav je zakon koji se trenutno predlaže
    (Oki, 30. januar 2023 12:30)

    # Link komentara

  185. Cccc opet u Srbiji NE postoji ujednačena sudska praxa i kod odluka koje su dinete u identičnim predmetima, a ne ovo. Taxista je privrednik i automobil mu služi kao alatka radno sredstvo dok privatni automobil spada pod privatnu svojinu koja se ne može preneti na sredstvo za rad da bi se oduzelo vršenjem krivičnog dela obavljanja neke delatnosti za šta nije registrovano.
    (XXL, 30. januar 2023 12:25)

    # Link komentara

  186. A šta ako dođe do samozapaljemja auta koji "treba" da se oduzme. Da li će kasko osiguranje da isplati auto blasniku.
    Naravno rešenje još nije doneto-stiglo.
    (Bob, 30. januar 2023 12:22)

    # Link komentara

  187. Za sve ove prekršaje trajno oduzimanje dozvole. Onima koji su tako ostali bez dozvole ili je uopšte nemaju par godina zatvora.

    Za pripadnike vlasti koji primaju mito, isto, dugogodišnje zatvorske kazne.

    Eto ti rešenja.
    (Mirkoni, 30. januar 2023 12:21)

    # Link komentara

  188. Samo me interesuje ko će i po kojoj ceni da kupuje oduzeta vozila.
    Ili će ta vozila ići pos presu.
    (Bob, 30. januar 2023 12:18)

    # Link komentara

  189. Oduzimanje vozila zbog odbijanja alko testa??? Pa ovo nema ni u severnoj koreji!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 30. januar 2023 12:17)

    # Link komentara

  190. Aj neka probaju da ga uzmu!
    (NR, 30. januar 2023 11:05)

    Aj ti javi kako si prošao...
    (Q:rac, 30. januar 2023 12:15)

    # Link komentara

  191. I postojeći zakon bi smanjio broj saobraćajnih nezgoda kad ga ne bi primenjivali selektivno. Eto, slučaj tog pevača. Slažem se sa ovim oduzimanjima automobila, ali nažalost biće oduzimani Jugići i Golfovi 2, a džipovi i Audiji će i dalje da pretiču preko pune i da prelaze na crveno.
    (raven, 30. januar 2023 12:12)

    # Link komentara

  192. A hoce li meni sa 2.31 oduzeti vozilo?
    (Fikus, 30. januar 2023 12:11)

    # Link komentara

  193. @NR E nek si im rekao. Sada će još jednom razmisliti da li će oduzimati vozila.
    (Miša, 30. januar 2023 12:06)

    # Link komentara

  194. Koliko je ovo besmisleno, govori jedna od stavki:
    "Prolazak kroz najmanje 2 crvena svetla na semaforu u razmaku kraćem od 10 minuta"

    Prvo: kako ćete beležiti prolazak kroz crveno sa tačnim vremenom? Jutros je žena u Smartu pored mene prošla kroz dva crvena svetla u roku od 3 minuta, ali tu se ne snima - ne recite da će se snimati svaki semafor?
    Drugo: ako neko prođe kroz dva crvena ali sa razmakom od 10 minuta i 1 sekunda, onda je to OK i ne oduzima se vozilo?
    (sdfghsd, 30. januar 2023 12:00)

    # Link komentara

  195. Ako ustavni sud kaze da je oduzimanje tudjeg ( a ne samo vlasnistvo vozaca uhvacenog u prekrsaju )onda smo kao drzava , i pravni fakulteti koje su te sudije zavrsili , u Velikom problemu !!!
    (joda, 30. januar 2023 11:59)

    # Link komentara

  196. Sad samo zamislite šta će da vam se desi ako lokalni SNS šerif baci oko na vaš auto!
    (Domaćin, 30. januar 2023 11:52)

    # Link komentara

  197. Ovo ni Čaušesku nije radio
    (Hadžija, 30. januar 2023 11:32)

    # Link komentara

  198. nepropuštanje vozila pod pratnjom, znači kad vidiš crnu Škodu Superb odmah napuštaj auto i beži u šumu
    (strpim se pa bindžujem obraćanja, 30. januar 2023 11:29)

    # Link komentara

  199. Ajde da se slozim sa svim sto ste napisali tj predlozili sto se tice oduzimanja vozila ali… Dajte uredite sabracajne znake, napravite normalne lokalne puteve sa normalnim ogranicenjima brzine, lokalna policija kaznjava za 1km/h vise sve van lokala. U prevedu sta vam vredi zakon kad se selektivno primenjuje. Tako ce da bude i za ovo…
    (Totalnonebitan, 30. januar 2023 11:11)

    # Link komentara

  200. vec si jednom uhvacen u alkoholisanom stanju, uhvate te ponovo lepo i dozvola i auto sve oduzeti, covek koji dva puta bude uhvacen u roku od dve godine da vozi pijan taj je bar 20 puta vozio pijan u toku te dve godine i on definitivno nije ni za dozvolu ni za auto, ako mu se oduzme samo dozvola on kad je pijan sesce za volan i bez dozvole tako da mora i auto isto vazi i za narkomane i za bahatu voznju, jednom moze da ti se desi ajde da se predje preko toga ali dva puta je vec bezobrazluk. Naravno da zakon vazi za sve a ne da raznorazni sinovi Pinka i politicara i pevaca imaju protekciju.
    (Eeeee, 30. januar 2023 11:08)

    # Link komentara

  201. Bravo!
    (Ivan, 30. januar 2023 11:08)

    # Link komentara

  202. Aj neka probaju da ga uzmu!
    (NR, 30. januar 2023 11:05)

    # Link komentara

  203. i treba. ja kao aktivna vozacica to kazem. jer ovo je strasno...
    (bananica, 30. januar 2023 10:58)

    # Link komentara