1. Opet pogresne postavke.Ne mozes oduzeti auto licu ako nije napravio neko tesko krivicno delo.A i onda oduzimaju privremeno do okoncanja sudskog procesa.Samo oduzimanje dozvole i kazna da mu se zavrti u glavi.Od novcane do poena.
    (Zoc, 6. februar 2023 12:32)

    # Link komentara

  2. Primer zloupotrebe novog Zakona o oduzimanju vozila za nasilničku vožnju
    - Dođe vam rođak iz inostranstva i pro*erava se kako vozi najnoviji BMW M5 alpine (recimo)...vi ga zamolite da vam da da okrenete jedan krug, pa navalite po gasu i navata vas policija i njermu oduzmu auto...
    - Gazda kod koga radite vas kinji, daje vam neredovnu i malu platu ali zato vozi džipa od preko 100h evra, isti scenario kao gore što sam opisao
    ......

    Taštin auto - samo do prodavnice...
    Auto bračnog partnera pred razvod...
    (Komša, 29. januar 2023 12:33)

    # Link komentara

  3. Ne praviš prekršaj, nećeš puniti budžet. Vrlo jednostavno.
    (lupa, 27. januar 2023 14:58)

    Pitao bih te, pametnjakoviću, da l' je realno da platiš kaznu za 3 km/h preko ograničenja, da npr. zbog jake kiše nisi video tablu. Želim ti puno takvih situacija, a kako je krenulo, biće ih čak i za takve kao ti što voze ''po ograničenju'' uvek.
    (SS, 28. januar 2023 19:49)

    # Link komentara

  4. A da se uvede neki automatski sistem za detekciju korupcije?
    Malo da prekontrolise politicare, sudije, lekare, policajce... Svi se obogatise na nas racun, tj. na racun drzave..
    (Mirko, 28. januar 2023 17:42)

    # Link komentara

  5. Kakvi idiJoti! Privatna svojina MORA biti neprikosnovena, kakvo trajno oduzimanje vozila, kakve su ovo gluposti? Oduzmete vozilo, manijak kupi drugo, i? Strože kazne da, zatvor, prinudni rad, kamenolom, šta god, ali ovakve gluposti plasirati u javnost. Odsustvo mozga ili šta?
    (Mrgud, 28. januar 2023 16:35)

    # Link komentara

  6. Vozite ko ljudi, ne kao majmuni!
    (pogled sa strane, 28. januar 2023 16:05)

    # Link komentara

  7. Da objasnim dusebrznicima koji se na ustav pozivaju (samo kada im odgovara). Uz stecena prava sticete i obaveze. Ako krsite nekome prava (ugrozavaye tudje zivote nasilnickom voznjom) lako gubite ta stecena prava. Jer ste prekrsili zakon i ustav i sledi kazna.

    Niko normalan ne sedne pijan/drogiran i vozi 100 km/h preko dozvoljene brzine. Takvima ne bi oprostio nista i ne bi olaksavajuca okolnost bila mladost itd. Trajno uzeti dozvolu i ako ga uhvate da vozi bez nje minimalna kazna da bude 10 godina.
    (Pera85, 28. januar 2023 14:39)

    # Link komentara

  8. (mikloš, 27. januar 2023 23:55)

    mikice duso, smiri se, disi duboko...
    to samo jos na balkanu ima da se neko ovako jeftino lozi
    kao ti si nam neki opasan batica na komentarima :)

    na zapadu bi za to tvoje klinacko 'samo neka probaju'
    oladio jedno 2-3 nedelje mardelja plus par iljada evra kazne
    pa bi se usijana balkanska glavica oladila za tili cas
    (wer, 28. januar 2023 11:14)

    # Link komentara

  9. Ti jednostavno nisi za civilizaciju. Odseli se brate negde... u neko bespuce ti vragolan i tvoj deda.
    (@Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 23:08)

    A zašto čovek nije za civilizaciju, pa nigde u civilizovanim zemljama ne uzimaju kola. U Holandiji gde je kontrola neviđena na svim nivoima (npr oni su prvi uveli oko sokolovo) nikome ne pada na pamet da ti uzme auto. Ne postoje ni poeni, samo novčane kazne koje su drastične. I za one koji voze preko 50km preko dozvoljenog ide se kod sudije odmah. Inače, ako izuzmemo prekoračenja brzina, najveća kazna je za korišćenje mobilnog (držanje u ruci) tokom vožnje, to je oko 500 evra... Lično mislim da su tu u pravu, kada vozim u Beogradu najviše rizičnih situacija nastaje kada ljudi drže telefon u jednoj ruci...danas su slušalice (ako već nemaju Bluetooth) toliko jeftine da svako može da ih priušti, a njihova prednost je ogromna. Ono što je važno za Holandiju je da niko ne može da izbegne kaznu. Tako je organizovano da sve dok ne dođete do sudije vi pričate sa nepoznatim licima, a kaznu morate odmah platiti. Možete da pišete žalbu, i tu su vrlo korektni - meni su jednom oprostili kaznu jer sam jasno dokazao da je policajac pogrešio, ušao sam sa sporednog puta u traku koja je bila zatvorena posle 100m,a on je mislio da sam ranije bio u njoj i napisao mi kaznu
    (Civilizacija!?, 28. januar 2023 11:00)

    # Link komentara

  10. Što su oštrije kazne, to ima vise korupcije. Zato policija uvek podržava pocećanje kazni. Ako nekom zbog prekršaja preti oduzimanje automobila od 10.000e, vozač će biti i te kako motivisan da da mito od nekoliko stotina evra.
    (T, 28. januar 2023 10:20)

    # Link komentara

  11. Primer zloupotrebe novog Zakona o oduzimanju vozila za nasilničku vožnju
    - Dođe vam rođak iz inostranstva i pro*erava se kako vozi najnoviji BMW M5 alpine (recimo)...vi ga zamolite da vam da da okrenete jedan krug, pa navalite po gasu i navata vas policija i njermu oduzmu auto...
    - Gazda kod koga radite vas kinji, daje vam neredovnu i malu platu ali zato vozi džipa od preko 100h evra, isti scenario kao gore što sam opisao
    ......
    Ove tačkice gore su za sve vas koji pročitate moj komentar, da nastavite niz ili da se svi zapitamo da li je mera trajnog oduzimanja vozila dobra ili ne
    (Nikola, 27. januar 2023 22:07)
    Ovaj primer koji si dao nisam bas razumeo al ajde.
    Ja sam totalno nebitan lik u zivotu.
    Samo bi hteo da ti dam jedan savet,sto ne odes da ti posetis tog tvog rodjaka koji ima tog BMW M5 i tamo gde on zivi u tom inostranstvu,uzmes da provozas taj jedan krug onako malo po gasu tu po kraju, i da te nahvata policija.
    Sta mislis da li bi bili odusevljeni ili mozda bi te ponosno potapsali po ramenu kako si eto samo malko po gasu tu po kraju,ipak je to M5 ili bi bato moj ozbiljno na_bao?
    Mislim da ti rodjak ne bi ni dao da sednes u taj auto za volan.
    Ali Srbija zemlja sa zakonima koji ne postoje za mnoge.
    (par reci, 28. januar 2023 10:04)

    # Link komentara

  12. komitet, agencija....svi moj do mojega. samoproklamovani stručnjaci i kursisti Kamenice...Kada će država da se malo uozbilji i organizuje telo u kome će biti samo visokoškolovani profesionalci i ne članovi raznih sekti, nvo, penzionisani saobraćajni policajci i sl.?????
    (DrKadzija, 27. januar 2023 13:03)

    Zahvaljujemo se na 

    pametno pitanje
    (tompus, 28. januar 2023 09:57)

    # Link komentara

  13. farme parovi sistem podstiče bahatost a sad se očekuje da u saobraćaju bude nešto drugo....pa ne može...
    (tompus, 28. januar 2023 09:56)

    # Link komentara

  14. Primer zloupotrebe novog Zakona o oduzimanju vozila za nasilničku vožnju
    - Dođe vam rođak iz inostranstva i pro*erava se kako vozi najnoviji BMW M5 alpine (recimo)...vi ga zamolite da vam da da okrenete jedan krug, pa navalite po gasu i navata vas policija i njermu oduzmu auto...

    Pa Nikola,pa sta bi ti ocekivao?
    Sta ti to znaci jedan krug,BMW M5 i navaliti na gas?
    Koliko je to kad navalis na taj gas,naseljeno mesto 50km/h,autoput 130.
    Postoji auto skola,zakon o saobracaju i saobracajna pravila.
    Kako to kad neko izadje van Srbije misteriozna postuje bas i najmanje pravilo u saobracaju?Pogledaj malo na YT sta radi policija sa takvima,van Srbije,cak i onako kad malo zapali gume.
    Da nije problem do osobe?
    (onako, 28. januar 2023 09:46)

    # Link komentara

  15. milkoš
    sve si u pravu..lepo si i objasnio ali ne mogu teletabisi to shvatiti
    (tompus, 28. januar 2023 09:34)

    # Link komentara

  16. @miklos, druze ako mrtav pijan ili drogiran sednes u kola ili ako vozis negde 150 gde je ogranicenje 40, treba da ides u zatvor I u ludnicu I da ti pritom oduzmu auromobil, kakav bre crni posten narod, postenom i normalnom narodu se ovo nece desiti, da dodju u ovu situaciju...
    (Ccc, 28. januar 2023 09:23)

    # Link komentara

  17. I dozvola i kola.Ako cemo tako kao sto neki ovde pisu,onda tako moze i za pistolj,sto bi se oduzeo ako je legalno placen (kao sto pricate za kola).Za pokusaj ubistva uzima se sredstvo,pa bilo to pistolj ili kola...a bolje krenite da razmisljate da vozite ok nego da branite svoj novac
    (Markat, 28. januar 2023 09:14)

    # Link komentara

  18. Svasta
    (gaso, 28. januar 2023 09:00)

    # Link komentara

  19. Postavite kamere na svim putevima, u gradove i pišite automatski kazne, kada budemo dobijali kazne sa dokazima i slikama na kucnu adresu možda ćemo se i promeniti. Ja postujem ograničenje, ako je 50 vozim 50 ako je 80 vozim 80, jer bolje je 5000 da potrošim u kafani npr nego da dam državi!
    (Slobodan Novi Sad, 28. januar 2023 08:57)

    # Link komentara

  20. Ovaj Okanović od kako je glavni za bezbednost saobraćaja samo pobećava represivne mere, a nesreće se nikako ne smanjuju!
    Pa malo dete jednom kad se opeče, drugi put ne dira ringlu!
    Kazne, presretači, kamere na svakom koraku, prosečna brzina na autoputu izmedju rampi, pa onda prosečna brzina po deonicama,...
    I onda će ligično, prosečan loš srpski vozač vupe da misli da ga ne kazne nego na samu vožnju, što je mnogo opasno!
    A što su vozači katastrofa, to nikom ništa. Vuku se iza šlepera ili ih ovi obilaze, stvaraju kolone bez razmaka, ne daju blagovremeno žmigavce, nemaju osećaj za druge tj. kulturu vožnje,... a da ne pričam nepto drugo.
    Uzmite samo primer Nemačku i njihove statistike...
    Organičenja su kao pre 50 godina, auta mnogo bolja i sigurnija, mnogo ih više ima, više vozača jer vozi svako kome padne na pamet, život je mnogo brži i dinamičniji, a mi treba da se igramo vozića!
    (Baki, 28. januar 2023 08:22)

    # Link komentara

  21. Da li vi koji komentarisete mislite da treba da se kaznjavaju ljudi za 51 kmh na ogranicenju 50 kmh?

    Jer problem je u sledecem: sudija mora da sudi po zakonu.

    Ako ti je policija pisala prijavu, sudija mora da te kazni po zakonu pa makar i za taj 1 kmh.

    Znaci, ili neko pametan u policiji i zakonodavstvu da dozvoli neki prag tolerancije za radar ili da se dozvoli sudijama da za tako benigne stvari i lake prekrsaje mogu da postupe po svom nahodjenju i npr ne kazne prekrsioca.

    Jer, to bi resilo 99% problema za normalne ljude. Ostali bi samo ovi mentalno poremeceni za kaznjavanje. .
    (X, 28. januar 2023 07:51)

    # Link komentara

  22. Kako da ne...i onda ce nekoj sirotinji da oduzimaju automobile kao sto sirotinju izbacuju iz stanova na ulice, a bogatasima koji najcesce i voze bahato i bezobzirno nece biti nista. Oni bre u ovoj drzavi ne odgovaraju ni kada zgaze nekogam a da snose posledice za nasilnicku voznju.
    (Chicha, 28. januar 2023 07:47)

    # Link komentara

  23. Kako da ne...i onda ce nekoj sirotinji da oduyimaju automobile kao sto sirotinju izbacuju iz stanova na ulice, a bogatasima koji najcesce i voze bahato i bezobzirno nece biti nista. Oni bre u ovoj drzavi ne odgovaraju ni kada zgaze nekogam a da snose posledice za nasilnicku voznju.
    (Chicha, 28. januar 2023 07:46)

    # Link komentara

  24. Jel to ona mup sto je hteo da provuče zakon da mogu bez naloga na privatan posed! I onda su slali saobraćaju policiju na štandove ovi sto promovišu protiv toga! Mi smo udbaska država! Južni vetar je mala maca!!
    (Marko, 28. januar 2023 07:44)

    # Link komentara

  25. Не дај боже да вам нека пијандура убије дете колима, да ли би се и даље позивали на уставно право и неотуђивост имовине? Иначе неотуђивост имовине није по уставу гарантовано. Па због дуга од преко 5000е има да ти плене имовину.
    (Комша, 27. januar 2023 19:32)

    Ti verovatno nemas decu pa tako pises.Ne daj Boze da se to desi,znas kolko bi roditelja zanimalo dal je ubici oduzeto vozilo ili nije.
    (Strokavi mozak, 28. januar 2023 07:33)

    # Link komentara

  26. Nije vozilo krivo vec osoba koja tik vozilom upravlja. To oduzimanje vozila objavite macji o rep jer ce odmah sutradan da udje u drugo vozilo i da pravi haos, uostalom najvise divljaju sluzbenim vozilima pa ne znam kome ce to da oduzimaju? Kazniti debelo novcano i zatvorom pa ujedno kod psihijatra i plus drustveno koristan rad, ali za svakog podjednako a ne da bude e znam ja ovog to ce da mi sredi ili ce kum da sredi ili brat ovo ono neke veze. .
    (Gradjanin, 28. januar 2023 05:51)

    # Link komentara

  27. SLAZEM SE ALI TRAJNO ODUZETI ZIVOT POLICAJCIMA SUDIJAMA DOKTORIMA DRZAVNIM CINOVNICIMA ZA MITO I KORUCIJU ajd sad sinovce zagrizi
    (Boris, 28. januar 2023 04:20)

    # Link komentara

  28. Ne sme niko oduzimati svojinu ! Sme se samo zabraniti korišćenje i promet svojine do okončanja postupka !
    (Superhik, 28. januar 2023 03:48)

    # Link komentara

  29. Ko je taj Okanović?
    Čija je agencija za bezbednost saobraćaja?
    Zašto sad sve ide preko agencije kojima je bitno da uzmu pare od naroda. za bezbednost nije ih briga.Uveli su atest plina na 5g i podigli sve troškove pa sad kukaju na zagađenje.Muka mi više od Okanovića ,Alvirovića i njima slični!!!
    (sersem, 28. januar 2023 03:18)

    # Link komentara

  30. Ovde pesaci zele ukinu saobracaj totalno,kao da su ulice za zaprezna kola a ne za automobile.
    (doktor, 27. januar 2023 17:25)

    Ulice su postojale i pre automobila, postojaće i nakon što te bučne i toksične mašine proteramo iz gradova.
    (Kopenhagen, 28. januar 2023 02:14)

    # Link komentara

  31. Sve je ovo tendera broj. Dokle god je ti meni ja tebi.Ovaj je moj iz istog je sela kao i onaj tvoj. Veze i privilegije iznad zakona. Svako ima nekoga a placa onaj koji nema nikoga. Onaj ko nema nikoga on i ne divlja. Znate ko divlja. Samo eto da nešto kažemo pa nije bitno dali ima nekog efekta. Pogledajte kako vam poznati i to javno prelaze na crveno i nikom nista.
    (Goran, 28. januar 2023 01:55)

    # Link komentara

  32. Gde se drže privremeno oduzeti automobili, ima li policija u svakom gradu odgovarajuće-namenske parkinge ili garaže? Da li su obezbeđeni? Šta se dešava ako dođe do oštećenja ili krađe? Ko odvozi zaplenjene aute na posebne parkinge? Koji je mehanizam sprečavanja zloupotrebe npr. od strane policije u bliskoj prošlosti koja je koristila privremeno zaplenjenu imovinu (ne pravimo se ludi: šifra Bentli Stević). Kako se nadoknađuje umanjenje vrednosti auta tokom trajanja mere zaplene. Šta biva sa trenutnom registracijom i osiguranjem do isteka? Da li policija ili drżava ima osiguranje za zaplenjene automobile... itd.
    (Pepa, 28. januar 2023 00:49)

    # Link komentara

  33. Već je čovek pisao o tome kako to nije izvodljivo jer ima kola koja su na lizingu pa je vlasnik lizing kompanija, ima firminih/službenih vozila...
    Takav zakon osim što bi bio neustavan ne bi bio isti za sve građane i tu se svaka priča završava.
    (Joj, 28. januar 2023 00:30)

    # Link komentara

  34. Sta znaci ta mera za službena vozila iz javnog sektora kojima se, bar meni tako deluje, najviše divlja?!
    (Poznavalac, 28. januar 2023 00:21)

    # Link komentara

  35. I plus zatvor 2 godine
    (brze pruge, 28. januar 2023 00:02)

    # Link komentara

  36. Evo ovakva budala na primer hahahaha Pa dođi, lupi me po džepu, znaš kako bih voleo to da se desi, ne možeš ni da zamisliš. Ti ćeš nekome svojinu da oduzimaš… Verovatno imaš ukupne privatne svojine u iznosu od 300€ pa pričaš tako ili u životu ništa zaradio nisi inače bi znao kako se ljudi ponašaju prema svojoj imovinu za koju krvavo rade po ceo da. i na šta su spremni da bi je zaštitili
    (mikloš, 27. januar 2023 22:16)
    Ok, sudeci po broju poruka koje si poslao, malo si agresivan i incidentan lik, zato... javi se sutra kada se otreznis, a do tada ne sedaj u kola. Ok?
    (@mikloš, 27. januar 2023 23:23)
    Pod 1 nisam incidendan samo ne mogu više da trpim tlačenje i izrabljivanje poštenog naroda, a još manje mogu da podnesem maloumnike koji to podržavaju jer svi ovde znamo na koga se ovde odnosi oduzimanje automobila i preko čijih se leđa sprovode razni “fenomenalni” zakoni i naplaćuju kazne, a koga neće smeti ni popreko da pogledaju, e pa dosta više, ljudima je dogorelo. Pod 2 nisam pijan, a i kad sam pijan u kola ne sedam, ali ne zbog tih idiota i njihovih zakona nego zbog zdravog razuma, a ti šta da ti kažem samo podržavaj ovakve budalaštine i zatvaraj oči pred pravim problemom
    (mikloš, 27. januar 2023 23:55)

    # Link komentara

  37. I on kupi drugo auto, valjda vozačku dozvolu.
    (Građanin, 27. januar 2023 20:36)

    I jedno i drugo!
    (@Građanin, 27. januar 2023 23:25)

    # Link komentara

  38. Evo ovakva budala na primer hahahaha Pa dođi, lupi me po džepu, znaš kako bih voleo to da se desi, ne možeš ni da zamisliš. Ti ćeš nekome svojinu da oduzimaš… Verovatno imaš ukupne privatne svojine u iznosu od 300€ pa pričaš tako ili u životu ništa zaradio nisi inače bi znao kako se ljudi ponašaju prema svojoj imovinu za koju krvavo rade po ceo da. i na šta su spremni da bi je zaštitili
    (mikloš, 27. januar 2023 22:16)
    Ok, sudeci po broju poruka koje si poslao, malo si agresivan i incidentan lik, zato... javi se sutra kada se otreznis, a do tada ne sedaj u kola. Ok?
    (@mikloš, 27. januar 2023 23:23)

    # Link komentara

  39. Teška budalaština. Ograničenje 60 ja vozim 170 neko dodje i uzme mi kola koja sam kupio za moje rodjene pare. Sutra dan puštam glasnu muziku u svom stanu , da neće možda da dodju da mi uzmu stan ?! Gluposti. Ako neko napravi teško sranje u saobraćaju, oduzimanje dozvole , novčana kazna
    (i zatvorska u zavisnosti od učinjenog dela) dugogodišnje savetovanje kod psihijatra ili nešto slično. Privatna svojina ne sme da se dira!
    (Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 10:55)

    Ti jednostavno nisi za civilizaciju. Odseli se brate negde... u neko bespuce ti vragolan i tvoj deda.

    p.s. da, za tvoju informaciju zna se kada moze da se pusta, ne glasna, nego glasna u granicama normale muzika u tvom stanu. Postoje slusalice, postoje vikendice, postoje kuce, postoje izolovane institucije i postoji kucni red ako imas komsije. Postoji isto tako i zakon o saobracaju. Ako te sve to gusi, jos uvek ima dovoljno izolovanih predela, a i ustanova u kojima neces smetati nikome, ali neces imati ni blizu komfor koji bi imao kada bi ulozio minimalan napor da i tebi bude dobro, a i da ne smetas nikome.
    (@Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 23:08)

    # Link komentara

  40. @spahia nezir

    Problem je mentalitet naroda
    Na zapadu 80% je normalno i kulturno i poštuje pravila a 20%može da pravi neki problem ili ima problem u glavi.
    Kod nas je obrnuta proporcija.
    Imamo svega 20% naroda koji je u vinklu.
    (Dr, 27. januar 2023 22:53)

    # Link komentara

  41. Ja bih odma pod presu
    (Czv, 27. januar 2023 22:52)

    # Link komentara

  42. Hoce li biti sudjenja za ubistvo zbog nasilnicke voznje?To je pitanje broj 1.Samo nemojte raspon kazne od 6m do 20g.15-20g je prikladnije.
    (Petar, 27. januar 2023 22:42)

    # Link komentara

  43. Slažem se. Alkosi nasilni i narkomani da se leče da ne obogaljuju i ne ubijaju ljude.
    (Marijana, 27. januar 2023 22:40)

    # Link komentara

  44. U odnosu na neke nove odredbe Zakona o saobracajum predlazem da u buduce ko izvrsi krivicno delo ubistva, pokusaja ubistva ili silovanje istom bude oduzet STAN. Covek je ocito u tom stanu smisljao kako da pocini krivicno delo. U cemu je onda razlika izmedju automobila i stana?
    (miloje, 27. januar 2023 22:34)

    # Link komentara

  45. Zivim u Vankuveru, pre nekolike godine sam na isključenju sa auto puta izašao malo brže i kod table da tu počinje ograničenje 50 ja sam vozio 83 a da napomenem da je do te table ograničenje 90. Policija me je zaustavila, napisala kaznu od skoro 1000 dolara i oduzela automobil na 7 dana i ja sam morao da platim slep službu da ga odvuku i ležarinu naravno što me je koštalo jos nekih 1500 dolara. Da sam pored njih prošao 65 na sat ne bi me ni zaustavljali jer uglavnom imaju stepen tolerancije. Ja sada usporavam ranije na znakovima i skoro da i ne pamtim kada je neko zadnji put poginuo u ovom gradu od skoro 3000000 ljudi!
    (grof, 27. januar 2023 22:20)

    # Link komentara

  46. Naravno da sme i morala bi da se dira jer je auto u slucaju ovakvog prekrsaja potencijalno oruzje za ubistvo. Cega se ti bojis ako ne planiras da se ponasas tako? Samo po dzepu se bagra moze dovesti u red a nema kazne koja moze biti ekvivalentna oduzimanju vozila.
    (Negativni, 27. januar 2023 21:42)

    Evo ovakva budala na primer hahahaha Pa dođi, lupi me po džepu, znaš kako bih voleo to da se desi, ne možeš ni da zamisliš. Ti ćeš nekome svojinu da oduzimaš… Verovatno imaš ukupne privatne svojine u iznosu od 300€ pa pričaš tako ili u životu ništa zaradio nisi inače bi znao kako se ljudi ponašaju prema svojoj imovinu za koju krvavo rade po ceo da. i na šta su spremni da bi je zaštitili
    (mikloš, 27. januar 2023 22:16)

    # Link komentara

  47. Da je nekome zaista do bezbednosti, uvozili bi samo autombile koji idu do 150 max.
    (meki, 27. januar 2023 22:13)

    # Link komentara

  48. E da i zaboravih ovi što ovde podržavaju ovu svinjariju kako bih voleo da mi dođe neko on njih i da mi kaže to u lice, pa vratio bih ih kući u kutijama pa da ih sastavljaju ko puzle…
    (mikloš, 27. januar 2023 22:12)

    # Link komentara

  49. Primer zloupotrebe novog Zakona o oduzimanju vozila za nasilničku vožnju
    - Dođe vam rođak iz inostranstva i pro*erava se kako vozi najnoviji BMW M5 alpine (recimo)...vi ga zamolite da vam da da okrenete jedan krug, pa navalite po gasu i navata vas policija i njermu oduzmu auto...
    - Gazda kod koga radite vas kinji, daje vam neredovnu i malu platu ali zato vozi džipa od preko 100h evra, isti scenario kao gore što sam opisao
    ......
    Ove tačkice gore su za sve vas koji pročitate moj komentar, da nastavite niz ili da se svi zapitamo da li je mera trajnog oduzimanja vozila dobra ili ne
    (Nikola, 27. januar 2023 22:07)

    # Link komentara

  50. Čuj oduzimanje privatne svojine hahahahaha važi, dođi probaj da mi ga oduzmeš oduzeću ti život istog trenutka, ja na robiju, a ti pod zemlju pa da vidimo isplati li se… Kakvi polupani idioti, ne divljam kolima nikada, u životu nemam ni jedan saobraćajni prekšaj osim par kazni za parkiranje, ali veću glupost u životu nisam čuo… Danas kola, sutra kuću, stan, imanje itd to mogu svojoj mami da oduzmu, a meni bi mogli samo da se sagnu i to ako im dozvolim. Sredite puteve idioti od tih silnih para što uzimate od kazni, to je glavni uzročnik nesreća na putevima, ali to je njima nebitno, bitno je puniti budžet.
    (mikloš, 27. januar 2023 22:06)

    # Link komentara

  51. bio sam 7 dana u italiji i sloveniji. samo sam video jednu patrolu na semaforu u riminiju, na razvodnoj kutiji upravljaju pomenutim semaforom. nigde niti jedno vozilo, pešake... rimini, bolonja, venecija, trst, trevizo, kopar, piran... a građani normalni, niko ne luduje u saobraćaju, niko ne trubi, blica... riba smrdi od glave
    (spahia nezir, 27. januar 2023 21:55)

    # Link komentara

  52. Teška budalaština. Ograničenje 60 ja vozim 170 neko dodje i uzme mi kola koja sam kupio za moje rodjene pare. Sutra dan puštam glasnu muziku u svom stanu , da neće možda da dodju da mi uzmu stan ?! Gluposti. Ako neko napravi teško sranje u saobraćaju, oduzimanje dozvole , novčana kazna
    (i zatvorska u zavisnosti od učinjenog dela) dugogodišnje savetovanje kod psihijatra ili nešto slično. Privatna svojina ne sme da se dira!
    (Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 10:55) Naravno da sme i morala bi da se dira jer je auto u slucaju ovakvog prekrsaja potencijalno oruzje za ubistvo. Cega se ti bojis ako ne planiras da se ponasas tako? Samo po dzepu se bagra moze dovesti u red a nema kazne koja moze biti ekvivalentna oduzimanju vozila.
    (Negativni, 27. januar 2023 21:42)

    # Link komentara

  53. Mislim da bi bila adekvatna zatvorska kazna za bahatu vožnju. Naravno i odrediti da osuđeni za bahatu vožnju dok služi zatvorsku kaznu vozi kombi za prevoz pritvorenih lica tkz. "Marica". Eee al' da vozi bahato i nakon vožnje da deli spavaonicu sa tim osuđenicima ...
    (XXL, 27. januar 2023 21:34)

    # Link komentara

  54. Ne moze nacija da se kultivise u jednoj, dve generacije. Ne moze brdjanin koji je dosao ko zna kako do novca i sisao u grad pa kupio bmw-a ili audi-a (oni su najcesci) da odmah prihvati neku kulturu. On je navikao da gazi sve pred sobom, nacin voznje pokazuje karakter. Grad je napravljen za njega i ni za koga drugog. A ako jos ima neku partijsku ili policijsku vezu, onda je on bog. Takvom drustvu nema pomoci.
    (Car bez zaposlenja, 27. januar 2023 21:24)

    # Link komentara

  55. Ne. Jer nece vaziti za sve!
    (NR, 27. januar 2023 09:52)

    Ko je rekao Darko Lazić? Potpuno nebitan lik a radi šta hoće. U kakvoj to nazovi državi živimo?
    (Tester, 27. januar 2023 18:07)

    Bratko kad imaš problem i ne možeš da ga rešiš sa pari ti ga reši sa mnogo pari.

    To ti je tako u celom svetu. Malo je onih koji se neće prodati za pare, a i takvi brzo završe svoje.
    (kukuruz kokicar, 27. januar 2023 21:20)

    # Link komentara

  56. Nema niko pravo na oduzimanje privatne svojine osim privremeno u slucaju krivicnih postupaka u kojima je to vozilo ucestvovalo. Dakle privremeno! Kao sto vec neko rece kako mogu oduzeti mojoj firmi auto ako sam ja kreten i nasilnicki vozim njihov auto? To je nemoguce sprovesti. Onda bi onaj koji daje auto nekom ko vec ima takav neki prekrsaj morao da ima uvid u to preko interneta ili da se sama plastika vozacke promeni i bude druge boje uokvirena crvenom bojom pa onda recimo rent a car kada vidi takvu dozvolu zna u kakav rizik se upusta izdajuci vozilo takvom slucaju. Ima nacina da se to podesi tako da ne bude protivustavno i ne moze se tudje vozilo oduzeti zbog nekog drugog ko je nesavesno upravljao njime a imate bar 50% auta u saobracaju koji nisu vlasnistvo vozaca koji sede u njima i voze ih tako da od toga nema nista. Caj ni privremeno oduzimanje tudje stvari od nekoga ko je vlasnik a nije ucinio nikakkav prestup osim ako se u zakon uvede prestup da je morao unapred znato kome daje vozilo na koriscenje i da je morao posumnjati da ce ovaj da izdivlja sa tim autom. Dakle nemoguca misija. Kradja i lopovluk drzave neustavno i pogresno. Ne moze se automobil tretirsti kao pistolj jer je posedovanje i nosenje oruzja kod nas zabranjeno osim veoma malom broju lica koji moraju imati dozvolu za drzanje i nosenje oruzja. Dakle auto nije oruzje niti ce biti ikad. Onda je i kombi i kamion i bicikl i motocikl oruzje. Moze i biciklom neko da se ubije. Ma ajte smesno. Nema oduzimanja ni privremeno a kamoli trajno. Oduzeti trajno nekom auto a nije ga on ni vozio prilikom prekrsaja? To je neustavno i neizvodljivo kraj price.
    (Nova Gerila, 27. januar 2023 21:02)

    # Link komentara

  57. Sta ako nasilnika voznja bude u sluzbenom vozilu? Policajac, carinik, poreznik, direktor drzavne firme....?
    (Jedno pitanje, 27. januar 2023 19:47)

    Sve zavisi ko mu je kum.
    (Car bez zaposlenja, 27. januar 2023 21:00)

    # Link komentara

  58. Iz više razloga, nije SLUŽBOUGODNO uzimati određene tipove automobila čiji su vlasnici od ranije poznati policiji. O kojim je to razlozima reč, pitajte bilo kog čimbenika tzv. MUP-a Srbije; gledajte samo kakav će biti njegov izraz lica.
    (sturmmann, 27. januar 2023 20:51)

    # Link komentara

  59. Stvarno ne znam, ko vam je to utuvio u glavu da privatna svojina ne moze da se oduzme, pa se jos pozivate na Ustav, a mogu da potpisem da ga niko od vas, nikada nije ni pogledao, a kamo li procitao. Mislim da je clan 58. Ustava Republike Srbije, procitajte lepo, kad i kako moze da se oduzme imovina, sve lepo pise. Zivite u zabludi da je ta vasa kanturina iz 2003. god. svetinja, e pa nije, majstori, svetinja su nasa deca koju gazite ovih dana.
    (gagit, 27. januar 2023 20:47)

    # Link komentara

  60. Sad jos samo da se nevezivanje pojaseva i 0.03% alkohola (nekad dozvoljeno 1 pivo) podvedu pod nasilnicku voznju, iha para ...
    (Xox, 27. januar 2023 20:46)

    # Link komentara

  61. I on kupi drugo auto, valjda vozačku dozvolu.
    (Građanin, 27. januar 2023 20:36)

    # Link komentara

  62. Prvo obeležite pešačke prelaze, i ostalo pa uvodtite kazne!!! Non stop se priča o nekim kaznama u saobraćaju, o poštovanju saobraćajnih propisa a nigde ništa obeleženo nije u saobraćaju!!!
    Prvenstveno mislim na Niš..
    (жика, 27. januar 2023 20:33)

    # Link komentara

  63. ja vragolan i moj deda
    Potpuno se slažem. Ja volim kad malo popijem i pogodi me pesma da uzmem pištolj i opalim šaržer sa terase, ispucam u vazduh. Došli majmuni, oduzeli mi pištolj i podneli krivičnu. Ako nisam smeo mogli su da mi napišu kaznu hiljade-dve dinara, a ne da mi oduzmu ono što sam mojim parama kupio. I šta sutra me opet pogodi pesma, ja popio čašicu dve, pa šta ako dam malo gas i razgrnem one pužove ispred mene, da mi oduzmu kola koja sam svojim parama platio!? Privatna svojina, hej, mogu da radim sa njom šta hoću, mogu da gazim, ali to je moje!

    Prijatelju moj, razumem ja šenlučenje ali to što si opisao je jako opasno. Istraži zakone u razvijenim državama, koje poštuju privatnu svojinu za ispaljivanje vatrenog oružja u blizini drugih ljudi, u urbanoj sredini. Ne da bi ti oduzeli pištolj nego ne bi plavo nebo video neko vreme, samo tako. Mogao si nekoga da ubiješ.
    (SonOfSam, 27. januar 2023 20:33)

    # Link komentara

  64. Ustavni sud će ovo poništiti, jer ne možete otuđiti privatnu svojinu, mislim osim u slučaju da neko napravi štetu ili dug itd. pa onda izvršitelji plene uz sudski nalog.

    Mnogo bi bilo bolje propisati društveno koristan rad od toliko i toliko sati dnevno-nedeljno plus toliko i/ili toliko sati psihoterapije (o trošku prekšioca aka onog ko izvrši delo nasilničke vožnje)
    (izmalodrugačijegugla, 27. januar 2023 20:30)

    # Link komentara

  65. Nikad veci broj kazni nije napisan zato sto nikad vise policije nije bilo na ulicama i samo udri po dzepu vozaca..nedavno su me presretaci kaznili sa 10 000din za voznju od 120km h..na obilaznici oko Beograda sto je autoput.Sakrili se u sporoj traci i voze 50km h samo da bi neko prosao sa 100i nesto i odmah za njim..otimacina u pravom smislu te reci...gde je tolerancija na brzinu??Jos mi drze predavanje..Kad im kazem da su u prekrsaju i opasni po ostale vozace ugrozavajuci saobracaj vozeci desnom trakom 50kmh smeju mi se u facu..ne zaustavnom nego desnom sporijom trakom..gde ste onda Okanovici...i kojekakve privatne agencije i komiteti?Nema vas nigde..zato ne drzite predavanja drugima.Vi ste teski nepoznavaoci saobracaja i kako on funkcionise.Sto se kaze u fudbalu imate dve leve noge!!
    (sini 001, 27. januar 2023 20:08)

    # Link komentara

  66. Sta ako nasilnika voznja bude u sluzbenom vozilu? Policajac, carinik, poreznik, direktor drzavne firme....?
    (Jedno pitanje, 27. januar 2023 19:47)

    # Link komentara

  67. nikakvi zakoni neće rešiti ovaj problem (kao ni mnogi drugi), jer se jednostrano primenjuju. uvek će postojati oni nedodirljivi koji se parkiraju gde god im je zgodno (pešački prelaz, ulaz u radnju, mesto za invalide...), gradovi su ih puni, svi ih vide i nikad nisu kažnjeni. Darko vozi godinama bez dozvole, ostao je jedva živ, sledeći put će ubiti nekog i opet će ostati nekažnjen jer je "nečiji". kao i splavovi, divlja gradnja, otimanje u katastru... ovo je zemlja bezakonja i zakoni su samo za sitnu raju.
    (deda, 27. januar 2023 19:41)

    # Link komentara

  68. Не дај боже да вам нека пијандура убије дете колима, да ли би се и даље позивали на уставно право и неотуђивост имовине? Иначе неотуђивост имовине није по уставу гарантовано. Па због дуга од преко 5000е има да ти плене имовину.
    (Комша, 27. januar 2023 19:32)

    # Link komentara

  69. Treba vozcka dozvola da se oduzima, a ne vozilo .
    (Steva, 27. januar 2023 10:52)

    Reci to Darku Laziću, kome je vozačka oduzeta pre 10 godina, a on i dalje divljao našim putevima, sreća u nesreći je što je zamalo ubio samo sebe, a ne i nekog drugog.
    I kako je na kraju kažnjen, tako što je morao iz džepa da plati lečenje? A da li je plaćao državi porez na onih 50.000 evra koje uzme za jedno veče?

    On je još i kao nešto radio za taj novac, šta ćemo sa onima koji su pokrali pola Srbije, a oni i njihova deca divljaju putevima po Srbiji?
    Da su onog Stamenkovića u Nišu kaznili na vreme, sad bi ono dete od 12 godina i onaj čovek bili živi!


    A ovi što pitaju "šta ako sam pozajmio auto...", zapitajte se isto šta ako pozajmite sekiru, pištolj, lovačku pušku.
    To "pozajmio sam" je samo fora koju koriste ovi što sve prihode ostvaruju na crno, pa su stan kupili na tetku, auto na ujaka...
    (Veliki brat, 27. januar 2023 19:27)

    # Link komentara

  70. "Od 500.000 zabeleženih prekršaja prekoračenja brzine u 2022. gotovo 3.000 je onih koji su kažnjeni zbog nasilničke vožnje."

    Poražavajuća je činjenica da je zapravo bar još 700 000 trebalo biti napisano ali je prošlo tako što je dalo "na kafu". Otuda i to da se iz godine u godinu broj kažnjenih povećava, a ne smanjuje, iako su kazne povećane u odnosu na pre 10 i više godina. Korupcija na svim nivoima je rak rana ovih država. Zbog toga ljudi odlaze, zvog toga oni koji ostaju žive sve gore i zbog toga država umire.
    (Logikar, 27. januar 2023 19:24)

    # Link komentara

  71. mience

    Mogu da zamislim od koje si fele kad si '89 mogao da priuštiš 5000cc i da divljaš 240 po autoputu i sad ovde pametuješ. Ubistvo u pokušaju izvedeno x puta! Takve treba trebiti ko vaške. Taj auto ko ti je kupio trebalo je lepo da plati stazu, ali to nije zanimljivo, jel? Nije to mladost prijatelju, i ja sam tad bio mlad, to je nevaspitanje, bezobrazluk, bahatost, višak para a manjak mozga. Na tvom mestu bih to krio ko zmija noge od sramote pred decom. Probaj to da prospeš pred nekim kome je neko od takvog poginuo. Trebao bi ti taj pištolj, šmekeru.
    (SonOfSam, 27. januar 2023 18:51)

    # Link komentara

  72. znate li koliko udesa sa smrtnim ishodom ce biti kada ljudi koji su svesni da moze da im se oduzme auto počnu da divljaju u bežaniji ...
    (evrooazdaj, 27. januar 2023 18:46)

    # Link komentara

  73. Država nema pravo da otuđi moju imovinu. Ima pravo da ne kazni i sankcionise.
    (kombajnd, 27. januar 2023 18:29)

    # Link komentara

  74. Džabe svi zakoni kad se selektivno primenjuju i policija ne radi svoj posao.
    (sladoledsmesom, 27. januar 2023 18:22)

    # Link komentara

  75. Ne. Jer nece vaziti za sve!
    (NR, 27. januar 2023 09:52)

    Ko je rekao Darko Lazić? Potpuno nebitan lik a radi šta hoće. U kakvoj to nazovi državi živimo?
    (Tester, 27. januar 2023 18:07)

    # Link komentara

  76. 3000 kaznjeno....smesno....uzas....pa ja dnevno vidim bar 20 slucajeva....a koliko nas to vidi....i dolazimo do zakljucka da policija prima mito.....
    (borivoje surdilovic, 27. januar 2023 18:07)

    # Link komentara

  77. Oduzimanje vozila je krsenje USTAVA i to narod nesme da dozvoli tj izglasa izmene ustava.Narodu je vecdosta tiranije i ugnjetavanja svih vrsta.
    (djir, 27. januar 2023 15:19)


    Nije kršenje Ustava.
    (lupa, 27. januar 2023 18:06)

    # Link komentara

  78. @Ja vragolan i moj deda

    Vidim da imaš problem zvani "tunel-vizija". Lik koji se potpisao kao "privatna svojina" ti je sve lepo objasnio a ti i dalje po svome. Za tvoju informaciju, postoje i ljudi koji su po zanimanju PRIVATNI IZVRŠITELJI. Šta misliš šta je njihov posao? Da ti, u slučaju da nekome duguješ gomilu para, UĐU U KUĆU/STAN I POPIŠU I ZAPLENE PRIVATNU IMOVINU, KAO I SAMU KUĆU/STAN, AKO JE IZNOS KOJI DUGUJEŠ VEĆI, i potom istu prodaju na licitaciji! I to je u potpunosti legalno i svakako ne protivustavno inače izvršitelji ne bi mogli da obavljaju svoj posao! Dakle, ako oni mogu da ti oduzmu privatnu imovinu - isto tako može i murija i sud. A pošto to, evidentno, nisi sposoban da shvatiš, čovek te je sasvim ispravno nazvao onako kako te je nazvao. I, da, auto BI TREBAO prevashodno da služi kao prevozno sredstvo ali ga za to koristi u vrh glave 25% vozača. Ostali ga koriste za iživljavanje, divljanje na putu i ugrožavanje bezbednosti svih drugih učesnika u saobraćaju. A oduzimanje dozvole treba izbaciti iz ZOBS jer se, fakat, može voziti i bez nje.. Svi smo svedoci koliko puta se već desilo da nekoga uhvate da vozi pod zabranom ili da vozi a da nikada nije polagao vozački ispit. I da li ih je neposedovanje vozačke dozvole sprečilo da sednu za volan? Nije!! I šta sad sa takvima da rade? Šta da im oduzmu? Analnu nevinost?
    (Građanin Toša, 27. januar 2023 17:54)

    # Link komentara

  79. Hoće li neko da oduzima mobilne telefone pešacima koji se zaleću na pešački?
    (Ivan, 27. januar 2023 17:34)

    # Link komentara

  80. , kamere mere prosečnu brzinu ma četiri mesta za 42 kilometra od Novog Sada do Pazove, plus policija. Pa to je na svakih 8 km maltene.

    Граница са Мађарском па до Беча 60-ак км, 8 камера. Плус 10-ак на обилазници према Линцу. Препознају да ли вучеш лаку или тешку приколицу, растојање између шлепера итд, и сви возе по пропису. У чему је проблем ?
    (Gavrilo, 27. januar 2023 17:32)

    # Link komentara

  81. Приватна својина. Суд ће бити затрпан тужбама
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 27. januar 2023 17:26)

    # Link komentara

  82. Bio sam u Rimu prosle nedelje. Niko nikome ne staje,da bi presli ulicu na pesackom morate bukvalno da cekate da nema vozila koja se krecu,neko da stane i pusti vas,misaona imenica. Ni policijska kola se ne zaustavljaju pred pesacki(oznacena i neoznacena). I gle cuda,niko ne pravi problem nikome. Pesaci paze,vozaci voze,i to je to. Previse smo se mi razmazili. Ovde pesaci zele ukinu saobracaj totalno,kao da su ulice za zaprezna kola a ne za automobile.
    (doktor, 27. januar 2023 17:25)

    # Link komentara

  83. Ništa se neće rešiti dok se zakon ne primenjuje ISTO za sve. Iz manjeg sam mesta, svi se relativno znamo. Meni su pisali kaznu za vožnju od 53km/h, u redu nije problem, platio sam. Problem je što se određenim ljudima sumnjivog karaktera toleriše nasilnička vožnja, vožnja bez dozvole i što se svaka saobraćajka (a bilo ih je poprilično) zataškava. Tako da džabe zakoni, džabe sve kad nema ko te zakone da sprovodi (policija i sud).
    (Kole, 27. januar 2023 17:17)

    # Link komentara

  84. Nema oduzimanja nazadnjacima sa partijskim knjižicama.
    (Slovenac, 27. januar 2023 17:12)

    # Link komentara

  85. Teška budalaština. Ograničenje 60 ja vozim 170 neko dodje i uzme mi kola koja sam kupio za moje rodjene pare. Sutra dan puštam glasnu muziku u svom stanu , da neće možda da dodju da mi uzmu stan ?! Gluposti. Ako neko napravi teško sranje u saobraćaju, oduzimanje dozvole , novčana kazna
    (i zatvorska u zavisnosti od učinjenog dela) dugogodišnje savetovanje kod psihijatra ili nešto slično. Privatna svojina ne sme da se dira!
    (Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 10:55)

    Tako je !
    Privatna svojina je neotudjiva,sve dok ne postane sredstvo kojim je izvrseno krivicno delo. Tada se ista oduzima,kako vlasnik iste ne bi krsio zxakon i ugrozavao gradjane.

    Koliko si platio auto,svojim ili tudjim parama,sasvim je nebitno,jer ce ti ga drzav oduzeti i javno unistiti,a kaznu ces placati na rate,ako budes bio dobar kod sudije.
    (Sima Lesinar, 27. januar 2023 17:05)

    # Link komentara

  86. Samo oduzimaj, Srbin jedino razume kada ga opališ po ušima!
    (Dr., 27. januar 2023 16:58)

    # Link komentara

  87. To mozda u Danskoj ili Norveskoj, ali kod nas gde u svakoj crnoj hronici imamo bar jedno delo gde su ucesnici policajci, nema sanse. Namestali bi oduzimanje vozila velike vrednosti i posle na namestenim licitacijama ih jeftino kupovali, kqao sto javni izvrsitelji otimaju ljudima nekretnine i posle ih preprodaju. Jedino da se donese odluka o javnom unistenju tog vozila.
    (kole, 27. januar 2023 16:57)

    # Link komentara

  88. Auto je nečija privatna imovina i ako njim nije izvršeno krivično delo ne može da bude oduzet. Posebno ne zbog prekršaja. Bahati obično imaju novca pa će ako mu oduzmu već sutra da kupi drugi auto. Ideja treba da bude da ne vozi a to se rešava oduzimanjem dozvole i novčanom kaznom koja se svaki put kada ga uhvate da vozi bez dozvole duplira sve do kazne zatvora i kazne koju na kraju neće moći da plati ma kako da je bogat.
    (Vlajko, 27. januar 2023 16:54)

    # Link komentara

  89. Oduzimanje vozila je krsenje USTAVA i to narod nesme da dozvoli tj izglasa izmene ustava.Narodu je vecdosta tiranije i ugnjetavanja svih vrsta.
    (djir, 27. januar 2023 15:19)


    Nije kršenje Ustava.
    (lupa, 27. januar 2023 16:43)

    # Link komentara

  90. (Dejan, 27. januar 2023 12:57)

    Evo, imam ja predlog.
    - prekoračenje brzine veće od 20km/h od dozvoljenog
    - vožnja sa više od ___promila
    - vožnja pod uticajem droga
    - prolazak na crveno svetlo brzinom većom od dozvoljene
    ...
    Je l' može?
    (John, 27. januar 2023 16:35)

    # Link komentara

  91. Oduzeli su onom bilmezu Darku Laziću dozvolu pa "stručnjak" vozi li vozi.
    (Tom Sojer, 27. januar 2023 14:07) #

    I kako da verujemo državi koja ne sprovodi svoje zakone ? Umesto da bude u zatvoru na odsluženju bar desetogodišnje kazne , reklamira se na tv .... Poverenje je ravno nuli, i zato je takva reakcija na represivne zakone.
    (siki, 27. januar 2023 16:34)

    # Link komentara

  92. Komunisti i njihovi sledbenici još nisu radili oteto od 1944. Zašto mislite da je njihovim unucima svetinja nečija imovina kad im je sveta samo njihova imovina a druga služi da se otme i dodeli njima.
    (mience, 27. januar 2023 16:33)

    # Link komentara

  93. Da je ovo važilo tamo 1989 kad sam počeo da vozim ne bi imao ni dozvolu ni auto. koliko sam puta vozio 238 po auto putu ne smem ni da pomislim. Rekord Beograd Nis 1h i 24 minuta. Beograd Solun 6 sati. Beograd Zageb 2 sata i 25 minuta. Bio sam mlad, lud, imao sam auto od 5000 kubika. Niko nije mogao da me spreči da jurim. Nikad nisam ni ogrebao kola. Sad imam 53 godine, vozim 2.0 i ne prelazim 110 i 120. Vozim u skladu sa mojim godinama. Ne pravim probleme i niko me ne kažnjava. Jednostavno tako mi prilici. ASad sam starkelja. Jednom godišnje odem u Nemačku i tu dodam gas do koliko može da ide i onda se malo izvozam i to je to. Malo mi je zao mladih danas. Nemaju slobodu. Nas su terali 1991 u rat sa 22 odnosno sa 18 za mlade i niko nas nista nije pitao. Da ti kalas strpa te u kamion i izbaci iz kamiona a sad ako trazim dozvolu za pistolj moram da idem kod nekog da ja koji sam pucao u vojsci iz svega idem na kurs kako se koristi oružje. Od ove dece pravite mentole. Dajte im odgovornost jer je svaki mlad covek zaslužuje.
    (mience, 27. januar 2023 16:31)

    # Link komentara

  94. Prosecan stanovnik i pored desetina godina represije,korupcije,muljacine i namestanja uvek za svaku novu meru aplaudira, sve dok se drugome nanosi steta. Totalna besvest i primitivizam. Ovakav zakon ce se zloupotrebavljavati i podicice stepen korupcije. Ajd ti sredim da ti ne uzmu auto i slicno. Neko je lepoo dole u komentarima napiso konkretan slucaj kad je policija htela da mu napakuje tu kaznu. Zar je moguce da to ne shvatate i ne vidite sta ce se desavati i da ce bukvalno legtalizovati novu privrednu granu otimacine na osnovu samo njihove reci. Da li ste ljudi toliko odseceni od razuma? Meni se desilo da me nabedjuje policajac da sam prosao na crveno. Jos pre x godina. Isli smo na sud, dobio sam ga. Secam se i kad su ovde kod mene pravili zamke ljudima kako prolaze kroz crveno u Njegosevoj,a Svetozara markoovica (izlazak na cventi trg) nije radila mesecima jer su se kopale cevi. Dakle ulica ne postoji, u pola noci iskacu. Organizovalo se nas nekoliko i odbranili smo se ali to su bila i neka pitomija vremena.
    (meki, 27. januar 2023 16:12)

    # Link komentara

  95. Takozvani Komitet za bezbednost saobraćaja je nevladina organizacija ili jednostavnije grupa građana koja na različitim konkursima uzima pare iz budžeta i stavlja sebi u džepove. Ovo nije nikakvo zvanično državno telo, a Damir Okanović se kroz ovakve izjave i tekstove samo reklamira kako bi uzeo još koju donaciju ili sredstva iz budžeta.
    (Ja, 27. januar 2023 16:11)

    # Link komentara

  96. Za nasilničku vožnju odredjivanje pritvora do odluke suda.
    Obavezna zatvorska kazna u slučaju takvog dela.
    Upućivanje na izdrzabanje kazne odmah po presudi.


    Nikako ne dozvoliti oduzimanje imovine na ovakav načn.
    Zašto se prave naivni i tvrde da se oduzimanjem nešto rešava? Samo izvesna zatvorska kazna odvraca.
    (Komša, 27. januar 2023 16:11)

    # Link komentara

  97. "Iz Komiteta za bezbednost saobraćaja smatraju da mera privremenog oduzimanja vozila nije dobra. Smatraju da treba da bude trajna."
    Pa sutra će da oduzimaju stan iz nekog razloga, u čemu je razlika?

    Očigledno, ovo silovanje s novčanim kažnjavanjem ne daje efekat, možda da se razmisli i o nekoj preventivi, kažnjavanju volontiranjem - npr. čišćenjem reka i priobalja, deponija, pomoć starijima i sl.
    (svašta, 27. januar 2023 15:55)

    # Link komentara

  98. Za nase bahate vozace treba sve pojacati: sto vece kazne, trajno oduzimanje vozacke, oduzimanje automobila i duuuuge zatvroske kazne. I opet bi bilo mnogo bahatih koji na uslovno desno kose pesake na pesackom. Samo cepati balkanske kvazi vozace.
    (gogi, 27. januar 2023 15:53)

    # Link komentara

  99. Mrš!Majmune "direktore",dodji da mi ga uzmeš! Klošare
    (milan, 27. januar 2023 15:35)

    # Link komentara

  100. oduzimanje vozila i dozvole, davanje bicikla u zamenu i na barem 10 godina zabrana polaganja.
    (trojke su djuro sta?, 27. januar 2023 15:28)

    # Link komentara

  101. A sinu druga ružičastog za ubistvo samo nanogica...
    (Cile Mile, 27. januar 2023 15:27)

    # Link komentara

  102. Oduzimanje vozila je krsenje USTAVA i to narod nesme da dozvoli tj izglasa izmene ustava.Narodu je vecdosta tiranije i ugnjetavanja svih vrsta.
    (djir, 27. januar 2023 15:19)

    # Link komentara

  103. ne ne ne i ne nego najbolje da se oduzme stan , kuća i garaža tako da covek nema ništa
    (Saša, 27. januar 2023 15:13)

    # Link komentara

  104. Ovo je lako resivo ( samo kada bi se htelo ) - svakome ,,bahatom,, ispitati poreklo imovine - ako vozi nesto sto nema cime legalno da pokrije vlasnistvo, oduzeti pa na licitaciju ! Onaj ko se mucio da skupi pare za vozilo TESKO da ce divljati u saobracaju a i inace !
    (Sofercina, 27. januar 2023 13:16)


    A sta ces sa pijancima, tehnicki neispravnim vozilima, drogiranima, itd?
    (Inception, 27. januar 2023 15:12)

    # Link komentara

  105. Kako ovaj čovek baca vodu na svoju vodenicu, neverovatno pokvareno. Najviše prekršaja ikad, kaže. Pa i najveći je nadzor ikada, kamere mere prosečnu brzinu ma četiri mesta za 42 kilometra od Novog Sada do Pazove, plus policija. Pa to je na svakih 8 km maltene. Do pre godinu dana, nezamisliv zulum.
    (Vozač, 27. januar 2023 15:08)

    # Link komentara

  106. kome duzme prase, moolim ?
    kad ga on bude napravio nek ga nosi
    (neko iz mase, 27. januar 2023 15:05)

    # Link komentara

  107. Kome duzme prase :D:D
    (trisa, 27. januar 2023 15:04)

    # Link komentara

  108. A šta ako sam vozio ženin auto ili tatin ili registrujem na dedu? Renta kar?Da li je moguće da oduzmu nekom drugom imovinu jer sam ja budala? ili ću ja biti povlašćen jer nemam auto,a neko drugi će da ostane bez auta?

    Zakon treba da važi za sve i da pokrije sve mogućnosti.

    I sad je propisano,čini mi se, do 60 dana robije za nasilničku vožnju,samo se retko dodeljuje.

    Jednom je rečeno da 30% budžeta zdravstva ide na lečenje povređenih u saobraćaju. Kad se ovo bude naplaćivalo od prekršilaca, smanjiće se i broj nesreća.
    (Rupert, 27. januar 2023 15:04)

    # Link komentara

  109. Naravno da nikad nije vise kazni napisano. Puni budzeeeet!!!
    (ja, 27. januar 2023 11:51)


    Ne praviš prekršaj, nećeš puniti budžet. Vrlo jednostavno.
    (lupa, 27. januar 2023 14:58)

    # Link komentara

  110. Mozete da oduzmete trajno dozvolu, ali privatnu svojinu, za koju si posteno platio nikad.
    (Vlad, 27. januar 2023 12:04)


    Dosadni ste više sa tim privatna svojina, pa privatna svojina.
    Da, moguće je oduzeti i privatnu svojinu.
    (lupa, 27. januar 2023 14:57)

    # Link komentara

  111. Privatna svojina ne sme da se dira!
    (Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 10:55)
    Ako sa privatnom svojinom ( auto , pištolj , sekira ... ) ugrožavaš tudj život nemaš pravo da imaš tu svojinu.
    (MARSUPILAMI, 27. januar 2023 14:54)

    # Link komentara

  112. Kako ce se u zakon o saobracaju upisati sta je "nasilnička vožnja". Nikako nije dobro da se da odlučivanje ostavi policiji. Za brzu vožnju su već propisane kazne, u zavisnosti od visine prekoračenja. Isto i za sve ostale prekršaje. STA JE DEFINAICIJA PREKRŠAJA ZVANOG "nasinička vožnja"??? Ne IZMIŠLJAJTE PREKRŠAJE, kažnjavajte, SVE, DOSLEDNO, po postojećem zakonu.
    (Dejan, 27. januar 2023 12:57)


    Pa već postoji prekršaj nasilnička vožnja.
    (lupa, 27. januar 2023 14:53)

    # Link komentara

  113. Naravno, kao i za fiskalni ,omogućiti građanima da učestvuju i bez straha prijave budalu !

    Kasno je kada retardirani i nevaspitani debil bahatih i bezobraznih roditelja ubije ili povredi nekoga !

    Primera je zaista mnogo, od vožnje u suprotnom smeru, do turiranja po ulicama ...
    (Nikola, 27. januar 2023 14:53)

    # Link komentara

  114. nikakve logike izuzev otimacine i punjenja budzeta i necijih dzepova u ovom predlogu ... ako je neko ucinio tezi prekrsaj po drugi put onda treba da mu bude trajno oduzeta vozacka dozvola a ne vozilo, jer ce zakonski moci da kupi drugo vozilo i i dalje da divlja ...
    (marica, kriv, razumevanje..., 27. januar 2023 13:10)


    Pa moći će da vozi i bez dozvole, kao što često i bude sa tim što su bili osuđeni za nasilničku vožnju.
    (lupa, 27. januar 2023 14:50)

    # Link komentara

  115. Treba da se što više kazni napiše jer se tako puni budžet države. Ne brinu oni za bezbednost.
    (coa, 27. januar 2023 14:49)

    # Link komentara

  116. "Nikad veći broj kazni za prekršaje u saobraćaju nije napisan.''

    Nikad više niste ni punili budžet... Uhvatio me radar na magistrali za 61 km/h, znači celih 1 preko i mrtav ladan piše kaznu. Očekujte još više ugnjetavanja i kamere na svakom ćošku. Ne znam je l' mi gore da plaćam, ili da vozim 40 na sat svuda. I ne može niko od botova da me ubedi da je to zarad bezbednosti, osim ako ne pričamo o bezbednosti državnog budžeta.
    (SS, 27. januar 2023 14:45)

    # Link komentara

  117. Oduzmite dozvolu, zavisno od težine prekršaja, na godinu, dve, pet, trajno. Sta se postiže oduzimanjem vozila? Kupiće drugo i opet po gasu.
    (max777, 27. januar 2023 14:43)

    # Link komentara

  118. Svake godine raspravljamo na ovu temu i stanje sve gore.Sad je već možda prekasno za bilo kakve mere ili kazne stanje je toliko loše da nema popravke.Najgore što odlaze toliki životi i nepovrat a zbog čega?Gde je glavni problem?Bahatosti na pretek,isecanja ubacivanja ,znate već,voziti postaje opasno.Vozim po celoj Evropi godinama ali kad vozim po Srbiji obavezno dobijem kaznu tipa vozio sam 34 a dozvoljeno 30,a u isto vreme proleće BMW brzinom svetlosti i nikom ništa.
    Možda pomogne da sudovi ponovo po?nu da priznaju snimke sa kamera.
    Želim svima ugodnu vožnju.
    (alex, 27. januar 2023 14:34)

    # Link komentara

  119. Oduzimanje kola i još ležećih, o tome jedino i znate da trtljate. Nesposobni ste da okrpite rupu na ulici, svi mostovi imaju stepenice na češljevima, životinje uleću na autoput, rušićete rekonstruisanu prugu da probijete nasip na nbg.. Svi koji nešto radite u vezi saobraćaja u ovoj zemlji ste odavno dokazali sposobnost i namere, od putara, preko agencija, policije i fakulteta, do zakonodavaca. Sjašite nam sa grbače
    (jug, 27. januar 2023 14:33)

    # Link komentara

  120. Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 10:55)

    Odnos plus minus na komentar ovog, ne znam kako da ga nazovem, je pokazatelj države Srbije u poslednjih 40 godina.
    Ništa što nam se dešava u poslednje vreme nije slučajno.
    (Betonka, 27. januar 2023 14:31)

    # Link komentara

  121. Teška budalaština. Ograničenje 60 ja vozim 170 neko dodje i uzme mi kola koja sam kupio za moje rodjene pare. Sutra dan puštam glasnu muziku u svom stanu , da neće možda da dodju da mi uzmu stan ?! Gluposti. Ako neko napravi teško sranje u saobraćaju, oduzimanje dozvole , novčana kazna
    (i zatvorska u zavisnosti od učinjenog dela) dugogodišnje savetovanje kod psihijatra ili nešto slično. Privatna svojina ne sme da se dira!
    (Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 10:55)
    Sačuvaj Bože naroda. To što se ja nekom obraćam u prvom licu ne znači da sam lud da vozim 170 gde je ograničenje 60 ,nego znači da tako pišem radi boljeg efekta i lakšeg razumevanja. .Bogami vidim da sam izazvao efekat samo takav. Poenta mog pisanja je na ličnoj svojini za koju smatram da u slučaju vlasništva automobila mora da bude NEOTUDJIVA . Krenuće se od automobila ,sutra dan će nekome da padne na pamet da nekome uzima sve što mu padne na pamet. Razlog .Lako se nadje. Ja poštujem zakon kao i svi ostali . Kapiram da je sad malo jasnija poenta mog prethodnog komentara. Pozz svima
    (Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 14:28)

    # Link komentara

  122. Potpuno se slažem. Ja volim kad malo popijem i pogodi me pesma da uzmem pištolj i opalim šaržer sa terase, ispucam u vazduh. Došli majmuni, oduzeli mi pištolj i podneli krivičnu. Ako nisam smeo mogli su da mi napišu kaznu hiljade-dve dinara, a ne da mi oduzmu ono što sam mojim parama kupio. I šta sutra me opet pogodi pesma, ja popio čašicu dve, pa šta ako dam malo gas i razgrnem one pužove ispred mene, da mi oduzmu kola koja sam svojim parama platio!? Privatna svojina, hej, mogu da radim sa njom šta hoću, mogu da gazim, ali to je moje!

    Ko razume - shvatiće. A retardi kao ovaj iznad neće nikad.
    (privatna svojina, 27. januar 2023 12:23)

    Kao prvo nema potrebe da me vredjate. To dosta govori o vama, a ne o meni.
    Kao drugo apsolutno se ne slažem. Procedura za dobijanje pištolja je dosta komplikovanija od procedore za dobijanje vozačke dozvole . Zašto? Zato što se u 21-om veku bez pištolja itekako može (ukoliko je naravno fizičko lice u pitanju koje želi da poseduje pištolj kao ličnu svojinu ) a bez vozačke dozvole bogami vrlo teško. Uostalom auto prevashodno služi kao prevozno sredstvo , a pištolj svi znamo za šta ga je najlakše upotrebiti . Slažem se da se u odredjenim okolnostima može uzimati lična svojina poput okolnosti koju ste naveli, ili ako je dokazano da je nešto stečeno nelegalnim aktivnostima ali u slučaju bahate ili prebrze vožnje apsolutno NE ma kakve posledice da budu . Srdačan pozdrav , svako dobro i hvala na lepim rečima.
    (Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 14:17)

    # Link komentara

  123. Kakvo oduzimanje vozila, oduzimanje dozvole, može da se vozi i posle toga. Samo robija. A prvo normalni propisi, a ne 15 km na čas na delovima puta gde može da se vozi 50.
    (666, 27. januar 2023 14:13)

    # Link komentara

  124. Oduzeli su onom bilmezu Darku Laziću dozvolu pa "stručnjak" vozi li vozi.
    (Tom Sojer, 27. januar 2023 14:07)

    # Link komentara

  125. Teška budalaština. Ograničenje 60 ja vozim 170 neko dodje i uzme mi kola koja sam kupio za moje rodjene pare. Sutra dan puštam glasnu muziku u svom stanu , da neće možda da dodju da mi uzmu stan ?! Gluposti. Ako neko napravi teško sranje u saobraćaju, oduzimanje dozvole , novčana kazna
    (i zatvorska u zavisnosti od učinjenog dela) dugogodišnje savetovanje kod psihijatra ili nešto slično. Privatna svojina ne sme da se dira!
    (Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 10:55)

    Ако возиш 170 тамо где је ограничење 60 и јеси за психијатрију. И треба да ти узму и кола и дозволу.
    (Јабучило, 27. januar 2023 14:07)

    # Link komentara

  126. Ne znam sta podrazumeva kazna sve , ali oduzimanje kola je bezveze, kupiće druga. Trajno oduzimanje dozvole i visoka novčana kazna je sasvim dobro rešenje
    (siki, 27. januar 2023 14:03)

    # Link komentara

  127. Naravno da nikad nije vise kazni napisano. Puni budzeeeet!!!
    (ja, 27. januar 2023 11:51)

    Znaš šta je zanimljivo. Ja dinar jedan nisam dao u budžet. Razlog je jednostavan - poštujem propise. Izgleda da sam mnogo loš čovek.
    (lolly, 27. januar 2023 14:00)

    # Link komentara

  128. Trajna zabrana upravljanja motornim vozilima a ne oduzimanje vozila je jedino prava mera. Sta ako neko vozi tudje vozilo ili ako je toliko bogat da mu oduzimanje vozila i ne znaci mnogo. Pijanice, drogirante i nasilnike treba trajno odstraniti od volana. Ali ako je drzavi jedini cilj da se bogati oduzimanjrm vozila i stalnim naplacivanjem kazni jednim te istim ljudima bez razmisljanja o bezbednosti u saobracaju…..
    (Mika Popovic, 27. januar 2023 13:55)

    # Link komentara

  129. Одузимање него шта, колико вози без дозволе, онај што је убио девојчицу је возио без дозволе, да су му одузели ауто можда би то дете било живо?
    (Саша, 27. januar 2023 13:46)

    # Link komentara

  130. A sta cemo sa obima sto stave led u stara auta. I to je bahata vožnja i opasnije od bilo čega. Džabe mu sto vidi ko po danu kada mene zaslepi i onda na krivini ne vidim i predjem direktno u njega.
    (Srdjan, 27. januar 2023 13:32)

    # Link komentara

  131. Oduzimanje vozačke dozvole - da, oduzimanje vozila, naravno ne!
    (Smuleco, 27. januar 2023 13:27)

    # Link komentara

  132. A da se malo nesto poboljsa i olaksa vozacu, da se malo vise sredjuju rupe na kolovozu, uprilice parking mesta, malo unaprede semafori, malo prosire ulice, malo smanje putarine ili daju mesecni-godisnji popusti, malo da se spusti cena tehnickog, zasto da se placa registracija svake godine kad si registrovan vec.
    To ne naravno.
    Umesto da rese sustinu problema oni samo podgrevaju problem i nalaze nacin da glume strogog bratica koji ce da ti otima. Malo kamera, tajmera, radara, presretaca, trotineta, CO2 budalastina i svega ostalog nego aj ti uzmemo kola. Koji ce ti, ionako smo mi vladari a vi obicni kmetovi.
    (KoSvePrimaPlatu, 27. januar 2023 13:27)

    # Link komentara

  133. Pola nasilničkog ološa i posle oduzimanja može sebi brzo da nadomesti vozilo.
    Zato, prvo :

    1. Rešenje o trajnom oduzimanju vozila
    2. Kazna novčana "da se oznoji".
    3. Uzimanje dozvole na 3 meseca da se ohladi.

    Ako mu se "slučajno" ponovi nasilnička vožnja:

    1. isto
    2. isto
    3. Rešenje o trajnom oduzimanju vozačke
    4. Društv.koristan rad 100 sati ( kupus, krompir)
    5. Bicikl bez brzina na poklon
    (Draganče, 27. januar 2023 13:24)

    # Link komentara

  134. Za nasilničku vožnju ne sme biti opravdanja. Ali potpuno je logično da nikada više kazni nije napisano za prekoračenje brzine iz razloga što su nam ograničenja često potpuno debilna u odnosu na druge zemlje. Propišete ograničenje od 50 km/h na Pupinovom mostu ili mostu na Adi i logično je da će broj "prekršaja" biti statistički ogroman iako ne postoji objektivno nikakvo ugrožavanje bilo čije bezbednosti i ako vozite tih genijalnih 50 na mostu sa po 3 trake osećate se kao potpuni idiot.
    (Vojislav, 27. januar 2023 13:23)

    # Link komentara

  135. Za nasilnicku voznju, a u to ulazi ovaj sto voli da ide 170 tamo gde je 60, pored nosenja automobila pod presu, izvrsioce odvoditi na trg Republike, gde ce, biti presavijen preko kozlića, i bičem 50 po turu! Sve to da posmatraju gradjani, a obavezno prenositi direktno sa strucnim komentarom Jovane Jeremic, sto bi svakog normalnog vise zabolelo od biča. Siguran sam da bi vrlo brzo, Srbija bila jedna od bezbednijih zemalja po pitanju saobracaja.
    (gagit, 27. januar 2023 13:22)

    # Link komentara

  136. Господе, знам да смо ти много грешни ал зашто нас овако кажњаваш
    (Дрндоје, 27. januar 2023 13:21)

    # Link komentara

  137. Ovo je lako resivo ( samo kada bi se htelo ) - svakome ,,bahatom,, ispitati poreklo imovine - ako vozi nesto sto nema cime legalno da pokrije vlasnistvo, oduzeti pa na licitaciju ! Onaj ko se mucio da skupi pare za vozilo TESKO da ce divljati u saobracaju a i inace !
    (Sofercina, 27. januar 2023 13:16)

    # Link komentara

  138. BRAVO BRAVO BRAVO!!
    Ovo je jedina opcija koja bi zaista izmenila sliku dešavanja u saobraćaju..
    Baš me briga za privatnu svojina život svakog nas je bitniji od te kršine od 2.000€ bez PDF tehničkog..
    Možete da pljujete po EU kolko hoćete al smo mi balkanci ograničeni.. 5dana io u Berlinu.. na 300 str gužva u saobraćaju.. za tih 5dana po gradu NIKO NIKAD nije svirnuo nijednom!!! A kamoli ko naši balkanci da idu preko trotoara, izguravaju vozila da bi se ubacili.. užas..
    Nama fali kultura.. ali po ovim komentarima nažalost to nikad nećemo ni imati - biće nam bolje kada promenimo sebe same
    (Dule, 27. januar 2023 13:14)

    # Link komentara

  139. nikakve logike izuzev otimacine i punjenja budzeta i necijih dzepova u ovom predlogu ... ako je neko ucinio tezi prekrsaj po drugi put onda treba da mu bude trajno oduzeta vozacka dozvola a ne vozilo, jer ce zakonski moci da kupi drugo vozilo i i dalje da divlja ...
    (marica, kriv, razumevanje..., 27. januar 2023 13:10)

    # Link komentara

  140. Teška budalaština. Ograničenje 60 ja vozim 170 neko dodje i uzme mi kola koja sam kupio za moje rodjene pare. Sutra dan puštam glasnu muziku u svom stanu , da neće možda da dodju da mi uzmu stan ?! Gluposti. Ako neko napravi teško sranje u saobraćaju, oduzimanje dozvole , novčana kazna
    (i zatvorska u zavisnosti od učinjenog dela) dugogodišnje savetovanje kod psihijatra ili nešto slično. Privatna svojina ne sme da se dira!
    (Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 10:55)

    Када прочитам овакав аргумент, дефинитивно сам за то да се трајно одузме! Без блама каже "ограничење 60, ја возим 170 и неко да ми одузме кола"! Ти би требало већ сад да одеш на психијатрију док ниси убио некога.
    (Живчани лик, 27. januar 2023 13:09)

    # Link komentara

  141. Zahvaljujuci kameri u kolima spasio sam se kazne za "nasilnicku voznju". Vozim propisanom brzinom u levoj traci u jednom od Bulevara u NBG-u a u srednjoj patrola. U jednom trenutku im je samo dunulo da skrenu u moju traku i umalo udarili u mene. Naglo sam zakocio i na kratko pritisnuo sirenu a to ih je toliko iznerviralo da su me zaustavili na sred ulice i veoma nekulturno i bahato mi se obratili u smislu ko sam ja da im sviram kada oni imaju prednost. Posto su bili toliko bezobrazni pitao sam ih gde im je zvucna i svetlosna signalizacija kao i da li znaju da u svakom slucaju ne smeju d augroze druge ucesnike u saobracaju. Tada su skroz odlepili i trazili mi dokumenta kako bi mi pisali prijavu za nasilnicku voznju jer oni su OSL i njihova je zadnja. Odbio sam da potpisem "papir" i rekao da cemo se videti na sudu a da snimak govori vise od reci. Vratili su m i dokumenta i pripretili da cemo se videti jos. "Videcemo se sigurno." uzvratio im i razisli se. E to su oni nepismeni koji misle da su sa znackom jaci i od Boga.
    (Gradjanin, 27. januar 2023 13:06)

    # Link komentara

  142. oduzimati dozvolu na duzi period a ako se uhvati bez iste (vozi sa oduzetom) onda zatvor direkt..!
    I primenjivati to, ne ono cile-mile...
    (RajKonen, 27. januar 2023 13:06)

    # Link komentara

  143. komitet, agencija....svi moj do mojega. samoproklamovani stručnjaci i kursisti Kamenice...Kada će država da se malo uozbilji i organizuje telo u kome će biti samo visokoškolovani profesionalci i ne članovi raznih sekti, nvo, penzionisani saobraćajni policajci i sl.?????
    (DrKadzija, 27. januar 2023 13:03)

    # Link komentara

  144. (Rezimske sluge objavite komentar, 27. januar 2023 12:21)

    Upravo tako. Ako se pucanje iz vatrenog oružja (koje ima status opasne stvari) smatra izazivanjem opšte opasnosti, onda bi isto tako morala da se tretira i nasilnička/divljačka vožnja auta, koji takođe ima status opasne stvari.
    Doduše, ima potencijalno jedna "mina", šta raditi ako divljaki vozi u tuđem autu, ali bi se i to moglo rešiti primenom propisa koji uređuju štetu od opasne stvari (srpski: "Ko te terao da drugom daješ auto")
    (John, 27. januar 2023 13:02)

    # Link komentara

  145. Treba.
    Ako prouzrokuje štetu PLAĆA LEČENJE I IMOVINU 2 PUTA.
    AKO POBEGNE 5 plus godina zatvora!
    (DA., 27. januar 2023 13:02)

    # Link komentara

  146. A kako to oduzimanje komada plastike (dozvola) sprečava da se vozi auto?
    Nikako.
    Ali ako nemaš auto onda ne je to već druga priča.
    U Švajcarskoj isto tako oduzimaju vozila i uništavaju o trošku krivca.
    (rebro, 27. januar 2023 12:59)

    # Link komentara

  147. Kako ce se u zakon o saobracaju upisati sta je "nasilnička vožnja". Nikako nije dobro da se da odlučivanje ostavi policiji. Za brzu vožnju su već propisane kazne, u zavisnosti od visine prekoračenja. Isto i za sve ostale prekršaje. STA JE DEFINAICIJA PREKRŠAJA ZVANOG "nasinička vožnja"??? Ne IZMIŠLJAJTE PREKRŠAJE, kažnjavajte, SVE, DOSLEDNO, po postojećem zakonu.
    (Dejan, 27. januar 2023 12:57)

    # Link komentara

  148. Ljupka je vozila i slupala Bentli, koji je policija zaplenila i oduzela. Ima jos gomile vozila koje je policija zaplenila i slobodno upotrebljava po svojoj volji.
    Ako pozajmim kola od brata/oca/zene/sina/druga ili vozim rent-a-car, a policija oduzme vozilo, kako se to tretira?
    Ako i to oduzimate, kaznjavate neduzne.
    Ako to ostavljate, svi ce voziti pozajmljeno, jer sa prevarantskom zemljom drugacije ne moze ( tj oni koji voze svoja kola ce da budu jedine budale). Samo ce notari da trljaju ruke, jer svake godine ce pisati ovlastenja- a izgleda da vam je to i cilj.
    A resenje postoji-uvedite citace kartica koji blokiraju vozilo kao obavezno za svako vozilo, obavezno za sva nova vozila u srbiji i za sva vozila sa vise od 100 KS.
    Takvi uredjaji postoje u svim kombijima, do 5 tona nosivosti, nije ni skupa ugradjnja. Ako je vozacka blokirana, auto ne moze da se vozi vise od 30 metara.
    Ima i gomile drugih pogodnosti, kao ogranicenje zamora vozaca u jednoj turi voznje, uvek se tacno zna ko je vozio, lopov mora da ima vozacku, a obicno imaju integrisano i SIM kartice i GPS, pa znate i ko vozi, i koliko brzo, i koliko dugo, i gde je tacno bio, a ne bi ni kradja vise bilo.
    Za 10 godina, svi bi imali citac, a policija bi mogla daljinski da iskljuci vozilo. Zamislite jos da dodate i opciju da to onemoguci vozaca da ide 20 km brze od definisanog ogranicenja.
    Resenje cisto, moderno, moralno, bez kradje od strane policije, bezbednost za sve povecana 30 puta.
    (lizing, 27. januar 2023 12:56)

    # Link komentara

  149. @
    Teška budalaština. Ograničenje 60 ja vozim 170 neko dodje i uzme mi kola koja sam kupio za moje rodjene pare. Sutra dan puštam glasnu muziku u svom stanu , da neće možda da dodju da mi uzmu stan ?! Gluposti. Ako neko napravi teško sranje u saobraćaju, oduzimanje dozvole , novčana kazna
    (i zatvorska u zavisnosti od učinjenog dela) dugogodišnje savetovanje kod psihijatra ili nešto slično. Privatna svojina ne sme da se dira!
    (Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 10:55)

    Prateci tu logiku - pare su moje, a to znaci da ne smeju da mi naplate kaznu u novcu …

    Ne bi bili jedini uopste da nam uvedu oduzimanje vozila, a iskreno - nemam ni problem sa time. Veci mi je problem neselektivnost gde ce taj zakon da vazi za jedne, ali ne i za sve. I tu dolazimo do problema gde sadasnji zakon ne valja, odnosno valja, ali se ne primenjuje jer nemamo mehanizme da ga primenimo kako treba. A sta oni rade ? Donose jos delikatniji zakon, a mehanizam za postenu primenu nije ni na horizontu.
    Sve veci cirkus, a sve manje smesno.
    (Djorke, 27. januar 2023 12:29)

    # Link komentara

  150. slika i prilika totalitarizma. ne resavati problem, vec izmisljati vrucu vodu.
    (nikola, 27. januar 2023 12:24)

    # Link komentara

  151. Teška budalaština. Ograničenje 60 ja vozim 170 neko dodje i uzme mi kola koja sam kupio za moje rodjene pare. Sutra dan puštam glasnu muziku u svom stanu , da neće možda da dodju da mi uzmu stan ?! Gluposti. Ako neko napravi teško sranje u saobraćaju, oduzimanje dozvole , novčana kazna
    (i zatvorska u zavisnosti od učinjenog dela) dugogodišnje savetovanje kod psihijatra ili nešto slično. Privatna svojina ne sme da se dira!
    (Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 10:55)

    Potpuno se slažem. Ja volim kad malo popijem i pogodi me pesma da uzmem pištolj i opalim šaržer sa terase, ispucam u vazduh. Došli majmuni, oduzeli mi pištolj i podneli krivičnu. Ako nisam smeo mogli su da mi napišu kaznu hiljade-dve dinara, a ne da mi oduzmu ono što sam mojim parama kupio. I šta sutra me opet pogodi pesma, ja popio čašicu dve, pa šta ako dam malo gas i razgrnem one pužove ispred mene, da mi oduzmu kola koja sam svojim parama platio!? Privatna svojina, hej, mogu da radim sa njom šta hoću, mogu da gazim, ali to je moje!

    Ko razume - shvatiće. A retardi kao ovaj iznad neće nikad.
    (privatna svojina, 27. januar 2023 12:23)

    # Link komentara

  152. Nasilnicka voznja da se tretira kao izazivanje opste opasnosti. Da se oduzme dozvola, sredstvo kojim je izazvana opsta opasnost i zatvorska kazna. Pa vi vozite drogirani 170
    (Rezimske sluge objavite komentar, 27. januar 2023 12:21)

    # Link komentara

  153. Ne dotice me ovo ali sam protiv.
    Kod nas se sve zloupotrebljava pa ce i ovo.
    Svidi se nekom policajcu tvoj auto i samostizu prijave za nasilnicku voznju.
    A na kraju moramo negde napraviti granicu gde se drzava ne moze mesati,mislim da je to privatna svojina.
    Postoje zakoni,novcane kazne,zatvori...dovoljno je.
    (bombas, 27. januar 2023 12:19)

    # Link komentara

  154. podrska!
    (DaLanik, 27. januar 2023 12:16)

    # Link komentara

  155. Svake godine neki novi zakoni o saobracaju,svake godine sve više saobracajnih nesreca i poginulih.
    Polaganje za automobil kao za spejs šatl a cene ne dao bog,probne dozvole i ostale fore i fazoni i kao nešto se promenilo.
    Ništa se nije promenilo vec je još gore.
    Jer nema to veze sa zakonima,polaganjem i ostalim forama to je sve do mentaliteta.
    Bahata,bezosecajna stoka koja kada sedne za volan misli da je jedina na svetu.
    (Eric Cartman, 27. januar 2023 12:08)

    # Link komentara

  156. Mozete da oduzmete trajno dozvolu, ali privatnu svojinu, za koju si posteno platio nikad.
    (Vlad, 27. januar 2023 12:04)

    # Link komentara

  157. Evo, malopre, devojcica od nekih 12 godina, stoji po sred pesackog prelaza, a vozila idu iza nje i ispred nje, niko da stane, kao da je nema, kao da je niko ne vidi!? I sta nego oduzimati! I ne samo oduzimati, nego da vlasnik licno pritisne dugme prese, u kojoj ce biti njegova "svetinja". Napaljeni bizgovi gaze nam decu, a mi se pitamo, da li je auto sveta krava!? A deca, da li su nam ona sveta?
    (gagi4, 27. januar 2023 11:59)

    # Link komentara

  158. Ovi sto kazu sa treba oduzimati dozvolu a ne auto, neka se prisete koliko puta su culi da vinovnik saobracajne nesrece nije ni imao dozvolu.
    Kakva je prepreka za nekoga da vozi iako mu je oduzeta dozvola. Takvih slucajeva ima bezbroj. Policija zaustavi, jedna novcanica sve resava. Cak i oduzimanje vozila ne znaci puno. U ovoj zemlji ima mnogo ljudi koji su nenormalno bogati, bahati a sa mozgom ometenim u razvoju.
    Jedino sto bi donekle moglo da pomogne je da se nasilnicka voznja tretira kao pokusaj izvrsenja krivicnog dela. Naravno uz mere oduzimanja dozvole i vozila i uz strogu kontrolu policije i njihovog postupanja odnosno nepostupanja.
    (Realista, 27. januar 2023 11:53)

    # Link komentara

  159. Naravno da nikad nije vise kazni napisano. Puni budzeeeet!!!
    (ja, 27. januar 2023 11:51)

    # Link komentara

  160. Vidim svi se ovde bune zbog oduzimanja. To govori o bahatosti i mentalnom sklopu naseg naroda. Samo da se ne postuju pravlila. Nije ovde rec o pravilima kao pravilima, ovde je rec o ljudskim zivotima. Ako je neko bahat treba mu oduzeti sredstvo kojim sprovodi tu bahatost, tj ubija ljude. pa ako vozis 170 gde je 60 ti si ili lud ili bahat i treba te spreciti u tome.
    (Mile, 27. januar 2023 11:37)

    # Link komentara

  161. Bezbednost saobraća je veoma lako postići. Samo treba postojeće zakone primenjivati isto za sve. Možete oduzimati vozila koliko hoćete, ali na kraju će se svesti da putevima jure crne škode i audiji, sa i bez blinkerica, a običan narod da se sklanja da ne bude pregažen.
    Možete osnivati koliko god hoćete agencija, to neće uticati na bezbednost u saobraćaju, sve dok malo-malo pa nedostaje 2 minuta snimka.
    (Ironija, 27. januar 2023 11:00)

    # Link komentara

  162. znači javne ustanove ostaju bez crnih zatanjenih Škoda Superb
    (Gox ponovo jaše, 27. januar 2023 10:57)

    # Link komentara

  163. Teška budalaština. Ograničenje 60 ja vozim 170 neko dodje i uzme mi kola koja sam kupio za moje rodjene pare. Sutra dan puštam glasnu muziku u svom stanu , da neće možda da dodju da mi uzmu stan ?! Gluposti. Ako neko napravi teško sranje u saobraćaju, oduzimanje dozvole , novčana kazna
    (i zatvorska u zavisnosti od učinjenog dela) dugogodišnje savetovanje kod psihijatra ili nešto slično. Privatna svojina ne sme da se dira!
    (Ja vragolan i moj deda, 27. januar 2023 10:55)

    # Link komentara

  164. Treba vozcka dozvola da se oduzima, a ne vozilo .
    (Steva, 27. januar 2023 10:52)

    # Link komentara

  165. Oduzimanje vozila namesto dozvole?
    Zanimljivo.
    BARA SVE MANJA A KROKODILA SVE VIŠE?
    Ondak lepo vozilo ki braća romi, pa nek oduzimaju
    (Hadžija, 27. januar 2023 10:47)

    # Link komentara

  166. Oduzimanje vozila namesto dozvole?
    Zanimljivo.
    BARA SVE MANJA A KROKODILA SVE VIŠE?
    (Hadžija, 27. januar 2023 10:46)

    # Link komentara

  167. Oduzimanje vozila namesto dozvole?
    Zanimljivo.
    BARA SVE MANJA A KROKODILA SVE VIŠE?
    (Hadžija, 27. januar 2023 10:46)

    # Link komentara

  168. treba im oduzeti dozvolu trajno, a ne vozilo...
    (nesha, 27. januar 2023 10:44)

    # Link komentara

  169. Ovaj Damir Okanović je Vulin za sirotinju...
    (Domaćin, 27. januar 2023 10:02)

    # Link komentara

  170. Oduzeti vozačku.
    (МАЛИ ЧОВЕК, 27. januar 2023 09:56)

    # Link komentara

  171. Normalno je da nikad više prekršaja nije bilo napisano a koliki nam je tranzit kroz zemlju kakve su gužve i koliko stranci učestvuju u tim prekršajima dajte realnu statistiku a ne površnu ovako uvek po narodu kako ne valjamo a vi ste super koji donosite zakone.Mogli bi bar da se provozate po gradu vidite koliko ima rupa po gradu to isto ugrožava bezbednost ali tu nema para tu morate da date pare da se popravi.Nasilnike kaznite ali uradite nešto sem kazni i za obične građane.Realni građanin
    (Dule b kosa, 27. januar 2023 09:53)

    # Link komentara

  172. Ne. Jer nece vaziti za sve!
    (NR, 27. januar 2023 09:52)

    # Link komentara

  173. Ne lupajte gluposti da vam se ne bi obile o glavu.
    (halefizikahapelaminazifovski, 27. januar 2023 09:30)

    # Link komentara