Oduzimanje vozila kao kazna za prekršaj – privremeno ili trajno? VIDEO

Policija će vozačima koji u roku od dve godine naprave minimum dva teža saobraćajna prekršaja imati pravo da oduzme vozilo, ali samo do okončanja sudskog postupka. To je novina koju bi trebalo da donesu izmene Zakona o saobraćaju. Stručnjaci, međutim smatraju da treba uvesti trajno oduzimanje vozila.

Pošaljite komentar
  1. Situacija postaje sve gora.
    Svi novi predlozi zakona nedvosmisleno krse ustav!
    (Greska, 24. januar 2023 09:40)

    # Link komentara

  2. Otimačina države
    (Goci Simon, 21. januar 2023 21:41)

    # Link komentara

  3. Polako klizimo u drzavu kakva je bila neposredno nakon II sv. rata kada su ljudima oduzimali kuce i stanove i pod prisilom ljudima useljavali stanare u privatnu kucu ako procene da imate visak prostora. Ovo se mora spreciti po cenu da dodje do revolucije i izlaska naroda na ulice.
    (Milorad, 20. januar 2023 18:31)

    # Link komentara

  4. Cek bre, kako neko moze uopšte da ima auto a da nema dozvolu???
    (DaLanik, 19. januar 2023 07:57)

    Kako neko ima avion, a nema dozvolu?
    (Bazooka, 20. januar 2023 16:39)

    # Link komentara

  5. Apsolutno bih podržao kada reč policajca ne bi bila poslednja, čak i kada isti laže kao pas. Koliko puta ste čuli da saobraćajac nije u pravu ali sudija svejedno donese kaznenu meru?
    (Bazooka, 20. januar 2023 16:38)

    # Link komentara

  6. Profesora Milana Vujanica treba uhapsiti. On je najopasniji i za saobraćaj i za državu.
    (Coyote, 20. januar 2023 00:33)

    # Link komentara

  7. Pa zar je moguce da jos uvek slusa neko takozvanog profesora Vujanica

    Oduzimanje vozila je krivicno delo privatna svojina je neprikosnovena
    Neznam samo odakle se stvorise ovoliki pametnjakovici
    (Dragan, 19. januar 2023 09:21)

    # Link komentara

  8. Cek bre, kako neko moze uopšte da ima auto a da nema dozvolu???
    (DaLanik, 19. januar 2023 07:57)

    # Link komentara

  9. Od kad je privatna imovina u Evropi svetinja?
    Nije odavno.
    (žarko, 19. januar 2023 00:27)

    # Link komentara

  10. Sto su svi osetljivi na ,privatnu' svojinu, a niko nije osetljiv na to da vas ubije pijana budala? Bas interesantno. Cilj jeste da se odvrate ljude da voze pijani zbog straha od visoke kazne.

    Za sve ove sto voze sa preko 1.2 promila u krvi (ili kolko je granica z atesko pijanstvo), ne vidim nikakav problem u tome da im se oduzme auto na godinu dana ili trajno. Sa preko 1 promila si ozbiljno pijan i vrlo opasan u saobracaju. Za ove sto kazu ako ne vozi vladnik automobila, pa ko ti kriv. Ja bikad ne bih dao auto nekome za kog smatram da postoji sansa da vozi pijan. Isto vazi i za firmu, prijatelja, rodjaka Ako si mu dao auto i ti si delimicno odgovoran. Pritom, svi se nesto bune, a ne vidim sto bi ovakav zakon smetao normalnoj osobi, jer normalna osoba nikad ne bi sela pijana za volan. Bukalno te ne tangira zakon.
    (Boki, 18. januar 2023 23:26)

    # Link komentara

  11. Kratkovidi ste i nedovoljno inteligentni da shvatite posledice ovoga. Da bi razumeli nesto sam mislio da i malo dete razume, evo primera: U pocetku krenu sa naplatom parkinga po centru,pa sire zone,pa izmisljaju nove. Sustina je da ce vam ubuduce uzimati nesto drugo,trece, cetvrto. Postoje zakoni,ali se ne postuju i sistme je korumpiran. I sada korumpiran sistem treba da se naglo promenio i da brine o vama? smesno
    (meki, 18. januar 2023 23:20)

    # Link komentara

  12. Da se ja pitam, za prekršaje tog tipa gde se oduzima vozilo, bilo bi to nošenje vozila na otpad na mlevenje na oči vlasnika i isplata vlasniku cene težine gvožđa koje se dobije na taj način, kako bi imao da doda za kaznu.
    Sve ostalo bi moglo da bude predmet suđenja i žalbi, ali direktno mlevenje ako se ubaci u zakon - ne.
    (Po meni je to pravda, 18. januar 2023 20:49)

    # Link komentara

  13. Па каква је та отимачина,па нисте га ви купили и поклонили нити га грађанима салона реверс,срамота је то што радите да примате и одузимати приватну имовину,у ЕУ приватна својина је закон не заборавите то,,,
    (Баки, 18. januar 2023 20:42)

    # Link komentara

  14. @komsa, zatvor se I prezivi, ali kada nekome oduzmete njegovog cetvorockasa, e to ih pogadja... Ako si odgovoran, snosi posledice... Ako nekog ubijes kolima, ta ista kola kao orudje za izvrsenje krivicnog dela, ponavljam za one sto pisu da se kolima izazivaju prekrsaji samo, sto nije istina, lepo oduzeti trajno, onom ko ostane 3 puta bez vozacke takodje... Nije ni cudo sto dnevno hocu da olomim minimum 5 kretena u saobracaju koji ne znaju sta je migavac, drndaju telefone, koce na zeleno jer nemaju pojma gde su, a kada saznaju da imaju migavce, onda upale sva cetiri na sred ulice, parkiraju se na ceo trotoar i sada mi je jasno ko pise ove komentare ovde...
    (Ccc, 18. januar 2023 20:20)

    # Link komentara

  15. @ Pobesneli Maks

    ako pođemo od tvoje tvrdnje da auto može biti oružje i ako nastavimo s tim onda ćemo ljude kažnjavati zato što sumnjamo da će oni da počine neku kriminalnu ili krivičnu radnju...

    E sad zamisli nekog paranoičnog policajca ima ih takvih i previše ili ministra koji svuda nešto sumnja , traži znak za sumnju, pogled tumači kao pretnju, svuda vidi špijune , svi mu rade o glavi ,....zamisli takvog ,...e onda bi taj oduzimao , hapsio i sudio na doživotnu za sve i svašta ,...imaš i filmove na tu temu s T.Kruzom.

    A ako ponovo pođemo od toga da auto može biti oružje onda se seti da mogu viljuškom da te ubijem na primer ili čačkalicom ili kašikom ili šrafom m8,...

    hoćemo li da oduzimamo viljuške i čačkalice ?
    (Profesor Dušan, 18. januar 2023 18:37)

    # Link komentara

  16. Oduzimanje vozila, postravanje i dalje kaznjavanje nema smisla. Dozivljava se kao represija. Vreme je da se udje u sustinu, zasto neko pije? i zasto je agresivan vozac? kakav problem postoji u zivotu? Tu treba pomoc, sve ostalo je samo dodatni haos. Zpitajmo se odakle ovoliko omladine drogirane za volanom, i pijanih ljudi svih generacija...
    (VL, 18. januar 2023 18:05)

    # Link komentara

  17. kazne po kataloskoj vrednosti automobila. prekoracenje do 20 km , blago ,3 posto, 20-30 umereno , 5 posto vrednosti, 30-50 20 posto , preko 50 km/h 50 posto.prelazak na crveno 10 posto , nasilnicka voznja 30 posto.
    i da bude zakon za sve , ne samo za neke.
    (sasa, 18. januar 2023 17:55)

    # Link komentara

  18. Ko se seca oduzetog bentlija ( nije zbog saobracaja) i kako ga je slupala ljupka stevic, pevacica i (tadasnja) ljubavnica (tadasnjeg) visokog oficira u policiji?
    Zamislite imam novi Bentli. Zaustavi me saobracajna policija (jer im se auto zasvidja) i zapise da sam preticao punu kolonu i presao na crveno ( iako se to ne dogodi i nemaju dokaze za to,kao npr- snimak kamere).

    (ljupka, 18. januar 2023 11:42)

    Ovo ni u Srbiji ne bi proslo,jer Bentlija ti mogu oduzeti ako je stecen nezakonito,ako ne mozes da dokazes poreklo novca kojim si ga kupio ili ako si napravio teske preksaje sa njim,jer si bahat vozac.

    Problem je sto mnogi ovde ne shvataju da je ova mera uperena na bahate vozace,koji ugrozavaju druge ucesnike u saobracaju,te im se oduzima sredstvo kojim to cine.
    Dozvola ,kao takva,nikoga nije sprecila da sedne za volan,ako mu je oduzeta,niti policija ima nacin da mu to zabrani .Ok,oterace ga u zatvor,ali ce on delo ponoviti. Ovako mu se oduzme vozilo,pa ako ima drugo,uzece mu i njega ,ako ga uhvate ponovo,uz ogromnu novcanu kaznu.

    Malo je junaka,koji bi tada seli za volan.
    (Sima Lesinar, 18. januar 2023 17:50)

    # Link komentara

  19. Porazavajući su ovi komentari, većina.
    Svi vi "ustavobranioci" idite kod neke jadne majke kojoj je pijani ili drogirani kreten ubio dete, pa joj objasnite svojinska prava nad autom koja garantuje Ustav.
    Btw, šta je to Ustav? Ima jedan čika koji nam već deceniju dokazuje da je to ništa.
    I tu dolazimo do suštine: kao ljudi smo loši i takve i biramo.
    Nas uništava to što sve moze da reši neki kum, pobratim, komšija, policajac...
    Hoće, zaista će da reši, zato smo tu gde smo.
    I samo opaska za kraj: putovali ste kroz Austriju, Nemačku... Jeste li primetili da se npr. "čak" i Porše, Audi, BMW... bukvalno ukopa ako hoćete preko pešačkog?
    E to je zato što tamo ne moze da pomogne kum, pobratim, pripadnik zandarmerije... I nema potrebe da se "tumači" Ustav.
    (Ako daješ migavac, ne znači da si gej, 18. januar 2023 17:34)

    # Link komentara

  20. Voleo bih da ovo zazivi! Oduzimati i vozacku dozvolu bahatim vozacima a ne samo prevozno sredstvo. Pa lagano taxijem ili autobusom da se prizemlje. Za sve postoji nacin a nase ljude samo po dzepu mozes dovesti u red
    (GranTurismo, 18. januar 2023 17:04)

    # Link komentara

  21. Sto bi drzavu bilo briga koliko si ti platio vozilo?
    Ti si duzan da postujes zakon i ne pravis teske prekrsaje i krivicna dela!
    Teski prekrsaju se ne desavaju,nego se cine i to od strane bahatih pojedinaca.
    Koliko ce tvoje vozilo da izgubi na ceni,sasvim je nebitno za drzavu i zakon.

    To "coveka" ,kako ga ti zoves,poicija maltretira sasvim ispravno,jer se nije javljao na pozive. Na pozive si duzan da se javis ili da trpis posledice necinjenja,nebitno da li je zbog 5000 din ili vise miliona.
    (Sima Lesinar, 18. januar 2023 10:08) 

    Pa bas na ovim primerima pokisabam da ti objasnim da "sam sebi kopas raku" podrzavajuci ovako nesto.
    Samo nezamenjiva kazna zatvora i momentalno slanje na izdrzabanje tebe i mene izjednacava sa nekim budzom bahatim.
    Ako nista - teze ce da je izbegne.
    U suprotnom - ovakvo pravilo ce da vazi za normalne ljude,koji bi i inace odgovarali .
    Bas onakve kakav je lik koji je zbog 5000 din. fasovao fiktivnu adresu. Bitangama se ta fiktivna ne desava.
    E,tako ce bahata baraba da "oslobodi" svoj auto sa parkinga po ubrzanoj proceduri tako sto ce da "podmaze" ali ce zato normalan covek dobiti odgovor kakav sam ja dobio od tebe - "sta nas briga koliko si platio auto".
    Kapiraš?
    Ne spadam u grupu bahatih ali ni u grupu ljudi koji podrzavaju olako ugrozavanje tudje imovine.
    Zatvor je resenje za takve.
    (Komša, 18. januar 2023 15:04)

    # Link komentara

  22. Ne treba tu da se oduzme vozilo već ako si nekome oduzeo život ili si ga napravio invalidima treba da mu se oduzme život tj da se uvede smrtna kazna.Oko za oko zub za zub pa će sledeća budala malo razmisliti da li će uopšte sesti u auto kada zna šta ga čeka ako ubije nekoga ili ga napravi invalidom.
    (Ljubo, 18. januar 2023 14:58)

    # Link komentara

  23. Kakvo oduzimanje vozila? Ako sam ja nacinio krupan prekrsaj, kaznite me zatvorom, ili na neki drugi nacin. Sta ako moja zena treba da odvede decu u vrtic, skolu itd,a njoj zbog moje gluposti, onemogucujete da vozi zajednicko auto. Pustite Evropske vrednosti, i donosite humanije i realnije zakone i propise. Svi gresimo, nismo roboti.
    (Robokop, 18. januar 2023 14:56)

    # Link komentara

  24. Ludacima na putu koji ugrozavaju zivote drugih treba oduzeti automobil momentalno a ne cekati da prvo nekoga ubiju.
    Za ometanje saobracaja nepravilnim zaustavljanjem, te druge manje preksaje samo slikati i slati kazne kuci.
    (Owf, 18. januar 2023 14:28)

    # Link komentara

  25. A kako bi bilo da nam oduzmete i pravo svojine nad životom? Pakujemo kofere i odlazimo dok jos imamo prava na to…
    (Risto, 18. januar 2023 07:48)


    Da, al onda dodjes u zemlju gde to isto vec odavno postoji...?
    Retke su zemlje gde ne postoji odredba o oduzimanju auta nakon teskog prekrsaja..
    (C i n i k, 18. januar 2023 11:58)

    # Link komentara

  26. smenite okanovoća, čovek nepotreban godinama
    (Mmž, 18. januar 2023 08:34)


    Pa on je privatnik, ko da ga smeni ?
    (C i n i k, 18. januar 2023 11:57)

    # Link komentara

  27. Taj predlog moze da brine samo one koji su nepopravljivi, cak je data sansa da ti se desi 1 x slucajno tezak prekrsaj, tako da nvidim nista sporno u predlogu. Moze da se doda odredba da se auto vraca kad se plati novcana kazna, i to je ok. U mnogim zemljama postoji odredba o trajnom oduzimanju auta za teske prekrsaje.
    (C i n i k, 18. januar 2023 11:56)

    # Link komentara

  28. Ko se seca oduzetog bentlija ( nije zbog saobracaja) i kako ga je slupala ljupka stevic, pevacica i (tadasnja) ljubavnica (tadasnjeg) visokog oficira u policiji?
    Zamislite imam novi Bentli. Zaustavi me saobracajna policija (jer im se auto zasvidja) i zapise da sam preticao punu kolonu i presao na crveno ( iako se to ne dogodi i nemaju dokaze za to,kao npr- snimak kamere). Jave kolegama 5 km dalje da ponove to isto.
    Ja, iako vozim vrlo obazrivo, ostanem bez kola, a sada, ako se potrudi, Ljupka moze da slupa jos jedan Bentli.
    Ovo je inace nesto sto ima u americi, i desava se neobicno cesto, da policija bez osnova zaustavi coveka/vozilo i oduzme ga zbog policajceve sumnje da je bio plan da se vozilo upotrebi u kriminalnom delu.
    Policajac to ne mora da dokazuje, gradjanin nije optuzen, a stvari (kola) ne uzivaju konfort toga da moraju da dokazu krivicu da bi bila uhapsena- samo vlasnik mora da dokaze da je auto nevin - a dokazivanje nevinosti je daleko teze od dokazivanja krivice ( to zna svako ko je bio u vezi duze od 3 meseca).Googlajte Civil forfeiture.
    Tuzba ne ide ptovi vas, nego protiv vasih para.
    U USA, 2012, drzava/policija je ovako oduzela 4.4 milijarde dolara, dok su gubici u provalama u stanove bili 4.7 milijardi.
    Ovi nasi direktno kopiraju kako da nam oduzmu vise para.
    A resenje je lako- ubacite citace kartica u svaka kola, pa ako ne valja/zabranjena je vozacka dozvola, nema voznje
    (ljupka, 18. januar 2023 11:42)

    # Link komentara

  29. ko sve nije profesor danas. pazi recenicu imas pistolj a nemas dozvolu oduzece ti.zar se kupovina oruzja moze obaviti bez dozvole. ako moze drzava je kriva.vozilo kad kupis to je tvoja svojina. drzava te moze kazniti iznosom u visini vrednosti vozila ali legalan automobil u vlasnistvu ti ne moze uzeti.
    (hmm, 18. januar 2023 11:31)

    # Link komentara

  30. "Ako kod vas nađu pištolj, a nemate dozvolu za njega, oduzeće vam ga. A ako nađu da vozite auto, a nemate pravo da vozite, u čemu je razlika"

    Ako nemaš dozvolu za pištolj, nemaš pravo ni da ga koristiš, a nema pravo ni da ga koristi ni bilo ko u tvom domaćinstvu i pištolj se oduzima.
    Ako imaš zabranu vožnje, imaš pravo ne samo da budeš vlasnik automobila, nego imaš pravo i da kupiš drugi/novi auto i može da ga vozi bilo ko u tvom domaćinstvu.

    Da li ima razlike?
    (da li ima razlike, 18. januar 2023 11:31)

    # Link komentara

  31. Odgovornost je na drzavi,pardon mafiji,ko njih sankcionise?sila,niko
    (h, 18. januar 2023 11:30)

    # Link komentara

  32. Ovome sto predlaže da se uzimaju auta, ja predlažem da mu uzmemo stan za prvi slučaj kome se oduzme auto(privatna svojina) a ne bude kriv ili neki drugi slučaj. Pa taj stan da prodamo i novac uplatimo u fond za zaštitu vozača od ovakvih likova koji samo lupaju gluposti...
    PA nece nama valja jedna budal da donosi zakone samo kako njemu odgovara. Budal bolje da insistira na boljim putevima, krpljenju udaenih rupa i ravnopravnom sprovođenju zakona. Da tatin sin ne može da zgazi dete na crveno i izvuče se sa nanogicom a nekog jedinka će da oderu 15 godina. Taj će opet imati kola i opet ce raditi isto. I opet ce isto uraditi. E to je problem kod nas i nista drugo.
    (Stalker, 18. januar 2023 11:30)

    # Link komentara

  33. Kakav stručnjak takva i bezbednost. Poredi posedovanje pištolja i auta. Oduzimanje auta zbog prekršaja je neustavno. Da bi uveli taj zakon mora se menjati Ustav.
    (absolutezero, 17. januar 2023 19:22)


    Prestanite više da se pozivate na Ustav kada nemate pojma šta piše u njemu.
    (lupa, 18. januar 2023 11:29)

    # Link komentara

  34. Srpska mafija stvara strucnjake:D
    (h, 18. januar 2023 11:28)

    # Link komentara

  35. Nisi u prekrsaju ako imas vozilo a nemas dozvolu za upravljanje.
    Ono,kao i sva imovina moze biti privremeno ili trajno oduzeto u slucaju da je kupljeno novcem iz kriminalnih aktivnosti.
    ___…__
    U prekrsaju si ako bez dozvole upravljas vozilom ili si dao nekome da upravlja njime,a nema dozvolu .
    U ovom slucaju se auto oduzima kao sredstvo kojim je delo ucinjeno.
    ___…__
    Zakin se donosi ne da bi se nacinila steta pociniocu nego da bi se on odvratio od činjenja tog dela izmedju ostalog).

    Imali boljeg odvracanja od momentalnog slanja takvog čoveka u zatvor?
    Mislim da bi ogromna vecina recimo pijanaca dobro razmislila da li im se isplati da ih ladno pokupe,izvedu pred sudiju i strpaju na mesec - dva zbog upravljanja vozilom u pijanom stanju
    ___…__
    U zatvor bi svakako trebalo da idu + da m se oduzme sredstvo sa kojim su pocinili prekrsaj,zato sto ce to ponovo uciniti,ako su to ucinili dva puta u kratkom periodu.
    ___…__
    Ne sluze zakoni da neko iskaljuje svoj bes i frustracije vec da se postigne svrha kaznjavanja.

    Ovde je rec o ponovljenim delima i takva moraju biti kaznjena oduzimanjem vozila i zatvorom,kao i novcanom kaznom !
    (Komša, 18. januar 2023 10:32)
    (Pobesneo Maks, 18. januar 2023 11:00)

    # Link komentara

  36. Profesor je odavno u penziji i bolje bi bilo da uživa u njoj i da mlađima ostavi da se bave bezbednošću u saobraćaju.
    (Aleksa, 18. januar 2023 10:47)

    # Link komentara

  37. Onda menjamo vlast!
    (Lax, 18. januar 2023 10:40)

    # Link komentara

  38. Kakva je utopija ovo za prekoračenje brzine u gradu. Stanite na bilo koju veću raskrsnicu na Novom Beogradu i gledajte samo 10-15 minuta kako 90 posto SUV vozača i drugih skupljih automobila prolazi kroz crveno i vozi brže od dozvoljenog. Non stop.
    (entropija, 18. januar 2023 10:35)

    # Link komentara

  39. Pobesneo Maks, 18. januar 2023 08:50) 

    Osobama koje poseduju oružje i kojima ono oduzima se ne oduzima oružje bukvalno nego im se oduzima dozvola za posedovanje a oruzje je policiji do prodaje- promene vlasnika.
    Oni su i dalje vlasnici i mogu to oružje da prodaju legalno. Samo sto stoji u policiji dok to ne urade.

    Za vozilo ti nije potrebna dozvola za posedovanje pa ti ne mogu taj auto oduzeti kao nelegalan pištolj (jer je posedovanje oruzja bez dozvole samo po sebi krivicno delo - ne moras jos nesto da uradis).
    Nisi u prekrsaju ako imas vozilo a nemas dozvolu za upravljanje.
    Ono,kao i sva imovina moze biti privremeno ili trajno oduzeto u slucaju da je kupljeno novcem iz kriminalnih aktivnosti.
    Takodje moze biti stavljena zabrana otudjenja ako si duzan neke pare nekome i sud to presudi.

    Zakin se donosi ne da bi se nacinila steta pociniocu nego da bi se on odvratio od činjenja tog dela izmedju ostalog).

    Imali boljeg odvracanja od momentalnog slanja takvog čoveka u zatvor?
    Mislim da bi ogromna vecina recimo pijanaca dobro razmislila da li im se isplati da ih ladno pokupe,izvedu pred sudiju i strpaju na mesec - dva zbog upravljanja vozilom u pijanom stanju

    Ne sluze zakoni da neko iskaljuje svoj bes i frustracije vec da se postigne svrha kaznjavanja.
    (Komša, 18. januar 2023 10:32)

    # Link komentara

  40. Svi zakoni su dobri, treba ih samo uvek i dosledno primenjvati !
    Tu je glavni problem : za neke bude sve po zakonu, a za neke druge " nije se ni desilo", kamera nije radila, uvidjaj malko montiran, procesna greska...
    (Desa, 18. januar 2023 10:27)

    # Link komentara

  41. Ja licno ne vidim da ovo moze promeniti bilo sta u saobracaju.
    Drzava, ako zeli, moze da dovede saobracaj u red za 5 dana bukvalno. Ali iz nekog razloga drzavi odgovara uopsteni haos.
    Evo samo uzmimo za primer Bgd i masovne voznje zaustavnim trakama autoputem.
    Za dva dana se postave kamere, treci dan pocnu da se salju kazne bez izuzetka 120.000 din za voznju zaustsvnom trakom, peti dan vise nikom nece pasti na pamet da nagazi liniju zaustavne a ne da vozi istom.
    Tako se resavaju problemi a ne oduzimanjem vozila.
    (Argentto, 18. januar 2023 10:22)

    # Link komentara

  42. Teško nama sa ovakvim "stručnjacima", cenim g-dina Vujanića, ali ovaj stav je potpuno apsurdan, da tako stručan čovek poredi pištolj i vozilo, em šta je sve ovde pomenuto...?!
    Pa šta ako vozač autobusa napravi težak prekršaj, jel se oduzimaju i putnici gratis, ili recimo pilot koji upravlja avionom...šta sa ljudima koji imaju više vozila... Ili vozila vlade RS koja pod rotacijama svakodnevno demonstriraju nasilničku vožnju, i sada zamislite izazovu sudar...oduzimali bi vozila vladi?
    Oduzimanje vozila dok se vodi postupak sasvim je korektno, mada se postupak može voditi i godinama....mislite o tome.
    (Uozbiljimo se molim Vas, 18. januar 2023 10:21)

    # Link komentara

  43. E ljudi, pala mi je na pamet odlicna ideja za biznis. Slusaj ovo, uzurpiramo neku livadu na Novom Beogradu (a ima ih) i uz pomoc nasih prijatelja pravnika je registrujemo kao sertifikovani parking za konfiskovana vozila.. Lezarinu naplacujemo iz budzeta po ceni jednog zatvorskog dana (mislim da je 1000 ili 1500 din sada) i ako nakupimo 100 vozila, to je 1k evra dnevno.. Dakle, kupamo se u lovi, svaki dan vozimo drugo auto a sve placa narod Srbije, a?
    (Biznis, 18. januar 2023 10:21)

    # Link komentara

  44. Po komentarima vec vidim da se javljaju samo oni sto divljaju po ulicama i voze pijani. Evo, meni ne smeta ovaj zakon jer znam da mi apsolutno nikada nece oduzeti vozilo... Niti vozim pijan ili drogiran, ne divljam i ne vozim po 50km/h preko ogranicenja... Ako je neko toliko neodgovoran da sedne pijan u kola i izazove smrtni slucaj, njemu treba uzeti i dozvolu i automobil i poslati ga u zatvor... Automobil nije igracka i jedan je od najvecih uzrocnika smrti u modernom dobu a po kometarima vidim da vas ima itekao itekako neodgovornih. Kada vam u porodici ne daj boze strada neko zbog pijanog vozaca drugacije bi pricali. Meni jeste pre 30 godina skoro a bol je i dalje ista... Samo sto bih ja pored ovoga predlozio i oduzimanje trajno vozacke dozvole pa neka se voze taksijem i neka vrte pedale na biciklu...
    (Ccc, 18. januar 2023 07:34) 

    Dok sam pio (opijao se povremeno) nikada nisam seo za volan.Sada popijem casu (retko) i nikada ne vozim cak ni posle te čaše.
    Saobracajnih prekrsaja sam imao tri u zivotu - dva puta brzima veca od 20 km i jedan put zuta traka. Uredno platio kazne .Par puta parkiranje.
    I to je sve.
    Veoma sam protiv oduzimanja vozila .

    Za to sam da svako odgovara za svoje postupke.

    Zatvorske kazne su resenje za bahate vozace. I to po ubrzanom postupku - prekrsah,hapsenhw,sudjenje i pravac izdrzavanje ili pritvor obavezan u slucaju da je krivicno delo.
    Zatvor pogadja i siromasne i bogate jednako.
    Efikasna mera.
    (Komša, 18. januar 2023 10:17)

    # Link komentara

  45. autizam, nema drugog opisa za izjavu ovog coveka. komunisticki autizam gde se sve smatra mogucim za otimanje. pistolje bez dozvole se oduzima. tacno.

    auto bez dozvole se ne oduzima jer to nije posedovna dozvola, no dozvola za voznju. auto bez posedovnog dokaza je kraden auto i ne oduzima se vec se vraca vlasniku.

    boze sveti, zali ovih socijalizacijski uskracenih likova sa tehnickih fakulteta
    (key and peele, 18. januar 2023 09:03)

    Nije ovde sporan “posedovni dokaz”, nego činjenica da je izvršeno delo tim predmetom. Ako bi pištoljem za koji posedujem dozvolu, upao u prodavnicu i opljačkao je? A posle hapšenja se pozivam na to kako mi je pištolj sveta privatna imovina i nema niko pravo da mi ga oduzme? Može li to?
    (Neće biti, 18. januar 2023 10:16)

    # Link komentara

  46. privatna svojina neprikosnovena
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 18. januar 2023 09:10)

    Ne lupetaj. I pištolj je privatna svojina, pa izađi na ulicu i opali par metaka, da vidiš da li će ti ga oduzeti. Neprikosnoven je pravo na život, a ne automobil pijanog retarda koji njime pokušava da ubije sve što mu se nađe na putu.
    (prašnjavi, 18. januar 2023 10:14)

    # Link komentara

  47. A kako će to delovati na učinioce prekršaja koji ne voze svoj auto? Od ovakvih ideja mi se diže kosa na glavi.
    (AleksandarG, 18. januar 2023 10:12)

    # Link komentara

  48. Ima jedan primer iz prakse koji je veoma verovatan ako uzmemo u obzir nas mentalitet i stanje u drustvu.
    Napravis prvi tezi prekrsaj.
    Dogodi se.
    U medjuvremenu kupis nov auto ,puknes npr 35-40000 evra.
    Napravis drugi prekrsaj i uzmu ti auto "do okoncanja postupka".
    Nesto mi govori da ce ih bas briga biti da postupak rese brzo.
    Za godinu dana auto ti na parkingu izgubi 10% cene.

    Znam coveka koji je svojevremeno zbog 5000 dinara kazne i par poziva na koje se nije odazvao dobio "fiktivnu adresu" .
    Pakao - mesec dana je morao da dokazuje da zaista zivi u svom stanu - cak je morala patrola policije na njegiv zahtev da izlazi i utvrdjuje da zivi tu...pa onda salhe zapisnik...

    (Komša, 18. januar 2023 08:27) # Link komentara

    Sto bi drzavu bilo briga koliko si ti platio vozilo?
    Ti si duzan da postujes zakon i ne pravis teske prekrsaje i krivicna dela!
    Teski prekrsaju se ne desavaju,nego se cine i to od strane bahatih pojedinaca.
    Koliko ce tvoje vozilo da izgubi na ceni,sasvim je nebitno za drzavu i zakon.

    To "coveka" ,kako ga ti zoves,poicija maltretira sasvim ispravno,jer se nije javljao na pozive. Na pozive si duzan da se javis ili da trpis posledice necinjenja,nebitno da li je zbog 5000 din ili vise miliona.
    (Sima Lesinar, 18. januar 2023 10:08)

    # Link komentara

  49. privatna svojina neprikosnovena
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 18. januar 2023 09:10)

    Nije ako s tom imovinom ugrožavaš tuđu imovinu i život. Svojim ponašanjem dokazuješ da si opasan po okruženje i da nisi sposoban da upravljaš tom imovinom.
    (Bgd, 18. januar 2023 09:51)

    # Link komentara

  50. Pitanje za ove koji trućaju o privatnoj svojini: Da li ubici koji je izvršio ubistvo legalnim oružjem ne treba oduzeti oružje, jer je njegova svojina?
    Ovde se nigde ne pominje trajno oduzimanje vozila, nego do okončanja sudskog postupka. Da li mislite da nekom ko je pobio ljude jer je vozio pijan/drogiran/bahat treba ostaviti vozilo uz obećanje "neću, majke mi" da neće i dalje voziti isti i pored oduzete dozvole?
    I pored svega, uvek će biti maminih i tatinih izuzetaka od ovog zakona. Mi trebamo da rešimo korupciju, pa sve ostalo.
    (AntiProtivnik, 18. januar 2023 09:51)

    # Link komentara

  51. Vi koji zagovarate oduzimanje dozvole pogledajte Darka Lazića. Vozio je bez dozvole. To što nema dozvolu ne sprečava nekoga da sedne i vozi bez iste.
    (lol, 18. januar 2023 09:50)

    # Link komentara

  52. (Waskez, 18. januar 2023 09:07)

    živiš u zrbiji gde će svi da smuljaju i da se prijave na minimalac pa će biti još više divljanja
    (lol, 18. januar 2023 09:49)

    # Link komentara

  53. Kada polozis vozacki ispit dobijes dozvolu kao potvrdu da si sposoban da upravljas vozilom.Ako napravis prekrsaj i oduzmu ti dozvoli to neznaci da nisi sposoban da upravljas vozilom a ponovo polaganje je pljacka.Zabrana upravljanja je nesto drugo a da mi oduzmu dozvoli vise nikada ne bi vise bikada polago ponovo,vozio bi bez dozvole a da mi uzmu auto naplatio bi od drzave (trafo stanice itd. sve u sekundarne sirovine).
    (LLC, 18. januar 2023 09:45)

    # Link komentara

  54. Kada ce vise taj izlapeli penzioner da stvarno ode u penziju. Po njemu ce saobracaj savrseno da funkcionise kada niko ne bude ucestvovao u istom.
    (Zoki, 18. januar 2023 09:42)

    # Link komentara

  55. A šta će biti sa kućom?
    (XXL, 18. januar 2023 09:38)

    # Link komentara

  56. Ne da bih uzimao, nego pod presu, odmah..
    (Czv, 18. januar 2023 09:33)

    # Link komentara

  57. I šporet je opasna stvar pa ga ne oduzimaju
    (z, 18. januar 2023 09:30)

    # Link komentara

  58. Ko vozi bez dozvole kazna zatvora 5 godina pa neće .
    (srbenda, 18. januar 2023 09:29)

    # Link komentara

  59. Zar nije jednostavnije, uhvatite ga pijanog jednom, zna se kazna, drugi put trajno oduzimanje dozvole, uhvate te bez dozvole da vozis, drustveno koristan rad 5 godina. Uhvate te drogiranog prvi put, ajde kazna, mozda ti neko poturio. Drugi put drustveno koristan rad 10 godina, taman i da se izlecis od narkotita. Tako i za ostale prekrsaje laznjavati. Ali isto tako kaznjavati politicare, popove, advokate, njihove sinove kao i nas obicne smrtnike. Isto takp da se odgovara za rupe na putu, sahte, nepropisne lezece policajce,, apustene pruzne prelaze kao i svaki bez rampe. Dakle svako da odgovara za svoje postupke kako sleduje, a ne vi iz vlasti najvise problema pravite a najmanje odgovarate. Do kada da se pozivate na imunitet za svaki prekrsaj koji napravite ili potirite nekog da odgovara! Sudijama dati odlicne plate. Kad uzmu mito da im se oduzme sve i na drustveno koristan rad cela porodica ne samo sudija. Znate li za koliko bi se uveo rex u drzavi? Garantujem za ne vise od godinu dana. I jos nesto, gradovi ne bi imali smeca, ne bi bile isvrljane fasade, ne bi imali oronulih zgrada, itd. Naravno uvesti zakone i za ove nazovi biznosmena isto takve. Ali ljudi, ko ce nam drzavu voditi?!
    (surovo realan, 18. januar 2023 09:27)

    # Link komentara

  60. Samo nulta tolerancija i za najmanju povredu na prešačkom a kamoli smrt!!
    Da, smartam da treba da se oduzme vozilo - bilo čije ono vlasništvo bilo.. Ustav po ovome MORA da se promeni!
    Baš me briga za čije bilo mišljenje balkanaca, kome je bitno da se ovde duri, da neće nikom da stane na pešakom - e pa baš zbog takvih ljudi brojne porodice više nemaju svoju decu... zbog balkanaca, nekulturnog nevaspitanog..
    Ne propuštanje pešaka na pešačkom - kazna oduzimanje dozvole na godinu dana, plus godinu dana društveno korisni rad, i ponovo polaganje za dozvolu
    Udaranje osobe na pešačkom (bez obzira na vid povrede)- kazna oduzimanje doživotno vozačke dozvole, plus X godina društveno korisni rad
    Smrt izazvana udarcem na pešačkom - kazna oduzimanje vozila (ma čije vozilo bilo), doživotna zabrana upravljanjem vozilom + kazna max zatvor

    Posle ovoga - daj da uporedimo statsistike.. šta vam je bitnije balkanska ponos? ili nečiji život ??
    (Dule, 18. januar 2023 09:25)

    # Link komentara

  61. Koliko se njih ovde buni na mogucnost oduzimanja vozila! Izgleda da ima puno onih koji sasvim svesno krse zakon ili bar ostavljaju sebi mogucnost da to ponekad i urade uz sto manju kaznu. Valjda polazis od toga da neces krsiti zakon. ili...?
    (Petar, 18. januar 2023 09:17)

    # Link komentara

  62. privatna svojina neprikosnovena
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 18. januar 2023 09:10)

    # Link komentara

  63. Naplata kazne treba da se menja.
    Nekom je i 100.000 din nista a nekom je 5000 puno.
    Naplata kazne pogotovo za teze prekrsaje (nasilnicka voznja,pijan,droga...)po osnovu zarade.
    (Waskez, 18. januar 2023 09:07)

    # Link komentara

  64. Ne bih se bunio da se dozvole trajno oduzimaju, ali vozilo ne. Nemas pravo da mi oduzmes nesto sto je privatna svojina. Ako nemam dozvolu, prodacu ga ili cu ga dati nekome ko moze da upravlja.
    (Vlad, 17. januar 2023 21:08)
    Bas naprotiv,vozila treba oduzimati,jer su sredstvo sa kojim je prekrsen zakon i gradjani dovedeni u opasnost!
    U tom slucaju je sasvim nebitna cinjenica da je to privatna imovina,zato sto je postalo sredstvo kojim je izvrseno krivicno delo.
    Ako vozac nije vlasnik vozila,jos bolje,jer ce vlasnik ubuduce razmisljati kome ce i da li ce dati vozilo na upotrebu
    (Pobesneo Maks, 18. januar 2023 09:04)

    # Link komentara

  65. autizam, nema drugog opisa za izjavu ovog coveka. komunisticki autizam gde se sve smatra mogucim za otimanje. pistolje bez dozvole se oduzima. tacno.

    auto bez dozvole se ne oduzima jer to nije posedovna dozvola, no dozvola za voznju. auto bez posedovnog dokaza je kraden auto i ne oduzima se vec se vraca vlasniku.

    boze sveti, zali ovih socijalizacijski uskracenih likova sa tehnickih fakulteta
    (key and peele, 18. januar 2023 09:03)

    # Link komentara

  66. ako je na lizing nema šanse da se oduzme jer vlasnik je neka lizing kuća isto tako ako je firmin auto nema šanse to je pravno nemoguće da se takva vozila oduzmu .
    (janko, 17. januar 2023 22:04)

    Sasvim nebitno,jer lizing kucu to ne pogadja na bilo koji nacin,niti tebe sprecava da i dalje placas svoje obaveze. Ako mislis da ces prestankom placanja da ih zeznes,jer ne mogu da ti uzmi auto koji je vec zaplenjen,treba da znas da su njihovi advokati prilicno skupi i da ce pokrenuti postupak za prinudnu naplatu,pa ce ti uzeti stan ili neku drugi imovinu da se namire i bez pardona ce to uciniti.
    (Sima Lesinar, 18. januar 2023 08:59)

    # Link komentara

  67. Primarna kazna za teže prekršaje treba da bude zabrana upravljanja, jer ona jednako pogađa i bogate i siromašne za razliku od novčanih kazni koje naravno više pogađaju siromašnije.
    Trajno oduzimanje automobila je isto tako veoma dobra mera, jer je po pravilu srazmerna imovnom stanju, jer će siromašnijem oduzeti manje vredan auto, a bogatijem skuplji auto. U zemljama u kojima postoji trajno oduzimanje vozila, to se ne radi da bi država stekla neku korist, već više kao demostracija sile i moći države prema bahatim pojedincima, jer takvi samo silu razumeju i istu zaslužuju. Zbog toga se oduzeti automobili često uništavaju i to javno prelaskom bagera preko njih, a ne prodaju se dalje. Znači nije poenta u materijalnom gubitku ili koristi, jer za to postoje novčane kazne. Poenta je u jasnoj poruci države koje je gazda i to je potpuno legitimno. Ovi što se pozivaju na Ustav, neka se pozovu na isti kada neko divljačkom vožnjom i nepoštovanjem saobraćajnih propisa ugrožava živote ljudi oko sebe ili možda misle da je auto vredniji od nečijeg života. Samo malo uključite mozak i rezmislite.
    (Tadija, 18. januar 2023 08:56)

    # Link komentara

  68. Razlika je u USTAVU koji GARANTUJE nepovredivost LIČNE imovine .
    Auto je Imovina a ne oružje .
    Kapiraš sad ?
    ili da ti kupimo snikers ?
    (Profesor Dušan, 17. januar 2023 22:12)

    Nisi u pravu,jer vozilo moze biti i posluziti kao oruzje ,te povrediti ili ubiti mnogo ljudi ,ako vozac to pozeli. Iako nije oruzje,vozilima se svakodnevno ubijaju ljudi,znatno vise nego pistoljima.

    Sto se tice ustava i imovine,ona je neotudjiva,dok ne prekrsis zakone,koji ce dovesti do oduzimanja iste. Pistolj je takodje imovina i moze biti oduzet od strane policije u bilo kom trenutku,ako preksis neki od zakona ,koji povlace takvu stvar.
    Ako vozis pijan,time ugrozavas ljude oko sebe i vozilo bi trebalo da ti bude oduzeto.Ako je vozilo tudje,takodje treba biti oduzeto,a taj od koga si ga uzeo,treba da razmislja kome daje da upravlja njevim autom.
    Na ustav s pozivaju osobe koje ne znaju nista,jer Ustav je samo pravni okvir i vrhovni drzavni akt,u kome se donose ostali zakoni i po ustavu je legitmno da se oduzima imovina,radi naplate dugovanja ili ako ugrozava gradjane.

    Drugim recima,zakoni su kod nas blagi,ne postuju se ,sto dovodi do smrti gradjana.Stoka koja je ubila decka kod Stare okretnice,dobice par godina,iako je vozio 140 km/h,na mestu gde je dozvoljeno 50...
    (Pobesneo Maks, 18. januar 2023 08:50)

    # Link komentara

  69. Zbog ovakvih strucnjaka nam je ovako kako nam je u drzavi i drustva. Da pitam ja strucnjaka, ako imam dozvolu za pistolj + da ga nosim i da sam pijan i nadju mi tad pistolj da li imaju pravo da mi ga oduzmu?

    (pera, 17. januar 2023 23:00)
    Naravno da bi ti ga uzeli i tesko bi ga povratio posle toga iz nekoliko razloga:
    1.Najveci broj dozvola je za posedovanje oruzja,ne za nosenje
    2.Ako posedujes dozvolu za nosenje,postoje pravila kako se to cini
    3.U alkoholisanom stanju nemas pravo da nosis oruzje i to se smatra grubim krsenjem zakona i dovoljno je zaoduzamenje oruzja
    4.Oruzje ti moze biti oduzeto u svakom trenutku,ako prekrsis bilo koji od zakona o javnom redu i miru,cak i ako ga drzis u kuci. To znaci, daako te komsija prijavi da bijes zenu ili pretis komsiluku,policija ce doci da ti oduzme oruzje.

    Sa vozilima treba da bude ista stvar,jer je vozilo opasnije od pistolja ili puske.Ovi sto se brinu ako voze tudje vozilo ,ne treba to da cine,jer tu brigu mora imati onaj koji vam daje da koristite njegovo vozilo,koje ce biti oduzeto ,ako je njime napravljen teski prekrsaj,sto u ce u praksi dovesti do toga da ce ljudi razmisljati kome ustupaju vozilo registrovano na njihov ime!
    (Pobesneo Maks, 18. januar 2023 08:35)

    # Link komentara

  70. smenite okanovoća, čovek nepotreban godinama
    (Mmž, 18. januar 2023 08:34)

    # Link komentara

  71. A jel sme da kupi novi auto?
    (Peđa, 18. januar 2023 08:27)

    # Link komentara

  72. Totalnonebitan, 17. januar 2023 23:31) 

    Ima jedan primer iz prakse koji je veoma verovatan ako uzmemo u obzir nas mentalitet i stanje u drustvu.
    Napravis prvi tezi prekrsaj.
    Dogodi se.
    U medjuvremenu kupis nov auto ,puknes npr 35-40000 evra.
    Napravis drugi prekrsaj i uzmu ti auto "do okoncanja postupka".
    Nesto mi govori da ce ih bas briga biti da postupak rese brzo.
    Za godinu dana auto ti na parkingu izgubi 10% cene.
    Prakticno te dovode u situaciju da ti njih juris ,molis (zli jezici bi rekli i "podmazujes") da te osude sto pre.
    Na neki nacin u praksi bi se (svaki a ne samo bahati) gradanin osecao nesigurno u pravnom smislu.
    I sve to bez neke posebne zelje drzavnih sluzbenika da te jasu - jednistavno sporo,neefikasno se radi.
    Znam coveka koji je svojevremeno zbog 5000 dinara kazne i par poziva na koje se nije odazvao dobio "fiktivnu adresu" .
    Pakao - mesec dana je morao da dokazuje da zaista zivi u svom stanu - cak je morala patrola policije na njegiv zahtev da izlazi i utvrdjuje da zivi tu...pa onda salhe zapisnik...
    Kriv jeste (ziveo sam,radio covek po celi dan ,tako se desilo(. Ali sigurno nije normalno da coveku pomere mozak zbog 5000 dinara.
    (Komša, 18. januar 2023 08:27)

    # Link komentara

  73. ti nisi preduzetnik nego prevarant, i to sto kažeš da je nakaradno u ovoj državi je delo tvog soja ljudi...
    (firevac, 18. januar 2023 08:20)

    # Link komentara

  74. Читајући коментаре одмах се види где треба да се гађа и шта највише погађа наше возаче. Сада је јасно шта би била најефикаснија казна! Сви толеришу новчане казне и одузимање возачке али 100% коментара је против одузимања возила. Значи то највише боли. То је пун погодак и најтежа казна за бахате! Дете можеш да им узмеш али им кола не дирај! Лакше подносе јетра да им оде него пливајући замајац!
    (Коментар, 18. januar 2023 08:13)

    # Link komentara

  75. Занимљиво је да се сви слажу да је саобраћај хаотичан и да људи дивљају али исто тако, када се потегне питање јачих казни, одмах сви у глас су против. Како неко може бити против драконског кажњавања нпр. када пијан возиш а још ти возачка одузета због претходног пијанства? Па ни једна казна није блага за таквог човека. Одузимање возла од таквог човека би била награда за њега, спашавање његовог живота. Да не причам за остале учеснике у сабраћају. Је ли потребно неки пијанац да вам убије дете да би ви схватили какав је то тип људи?
    (Хорс, 18. januar 2023 08:06)

    # Link komentara

  76. A kako bi bilo da nam oduzmete i pravo svojine nad životom? Pakujemo kofere i odlazimo dok jos imamo prava na to…
    (Risto, 18. januar 2023 07:48)

    # Link komentara

  77. upravo se spremaju da provu neku veliku prevaru pa izbacuju ovakve tekstove da odvlace paznju od pravih problema...
    (misko, 18. januar 2023 07:46)

    # Link komentara

  78. Po komentarima vec vidim da se javljaju samo oni sto divljaju po ulicama i voze pijani. Evo, meni ne smeta ovaj zakon jer znam da mi apsolutno nikada nece oduzeti vozilo... Niti vozim pijan ili drogiran, ne divljam i ne vozim po 50km/h preko ogranicenja... Ako je neko toliko neodgovoran da sedne pijan u kola i izazove smrtni slucaj, njemu treba uzeti i dozvolu i automobil i poslati ga u zatvor... Automobil nije igracka i jedan je od najvecih uzrocnika smrti u modernom dobu a po kometarima vidim da vas ima itekao itekako neodgovornih. Kada vam u porodici ne daj boze strada neko zbog pijanog vozaca drugacije bi pricali. Meni jeste pre 30 godina skoro a bol je i dalje ista... Samo sto bih ja pored ovoga predlozio i oduzimanje trajno vozacke dozvole pa neka se voze taksijem i neka vrte pedale na biciklu...
    (Ccc, 18. januar 2023 07:34)

    # Link komentara

  79. Za one koji ponavljaju teže prekršaje uvesti u zakon odredbu o trajnom oduzimanju vozačke dozvole. Uvesti kategoriju"mentalno nesposoban za upravljanje motornim vozilom". Takvi mogu biti u svojoj struci vrhunski stručnjaci, lekari, ekonomisti, sportisti, arhitekte, umetnici...ali za volan i vožnju nisu sposobni jer ne mogu ili neće da se drže saobraćajnih propisa. Normalno i drakonski povećati zatvorske kazne sa prinudnim radom.
    (Jovan, 18. januar 2023 06:48)

    # Link komentara

  80. nadam se da necete slusati kvazi misljenja famoznog komiteta jos famoznijeg mister okanovica da iznosi svoje nebuloze i to ugradjujete u zakone..
    slusajte pravu struku i stvarne redovne strucnjake pravnike i saobracajne ing.
    (mozaks, 18. januar 2023 06:46)

    # Link komentara

  81. U Srbiji vazda ima ljudi koji su zeljni tudjeg. Tako ih komunizam vaspitao.
    Za bezobzirne vozace uvesti drakonske kazne od milion dinare recimo za voznju 200km/h na autoputu ili 150km/h na regionalnom, idredjivati zatvor i mnogo sati drustveno korisnog rada a ne neke nanogice.
    (Aleksa Pufta, 18. januar 2023 06:36)

    # Link komentara

  82. a treba li oduzeti mitrovicu vozilo, onom babicu sto se zakucao u rampu? ono sto mi drzava pokloni moze to i da oduzme, a ono sto sam ja sa svojom porodicom postenim radom stekao odabij lopovi jedni
    (ljubovija, 18. januar 2023 06:26)

    # Link komentara

  83. Da podrzavam ali isto tako i da mi drzava nadoknadi štetu izazvanu zastojima na naplatnim rampam ,losim putevima,itd
    (PERA, 18. januar 2023 06:20)

    # Link komentara

  84. Samo po dzepu.Progresivnom metodom za one koji ponove prekrsaj.I to velike iznose.Samo tu mogu i osiguravajuce kuce mnogo da pomognu.Paprenom cenom za vozaca koji ponavlja prekrsaje ili odbijanjem osiguranja za nekoga ko je usmrtio pesaka svojom krivicom.
    (Zoc, 18. januar 2023 06:03)

    # Link komentara

  85. Sledeci korak:
    Ako pustite glasnu muziku u stanu, oduzece vam ga, barem tako strucnjaci predlazu.
    (Malli, 18. januar 2023 06:00)

    # Link komentara

  86. Slažem se, ali samo onda kada Grčiču uzmete svu imovinu zbog namerne štete koju je napravio svima nama. Bogami i mnogim drugim političarima, funkcionerima, direktorima... Zašto da se kola lome samo na vozačima? Jasno je da će oni koji divljaju i dalje to da rade, a najveće divljaštvo upravo gledamo kod onih koji imaju previše pa luduju, a njih baš zabole za kola... Oni su ti koji kasnije eventualno uz nanogicu za koji mesec ponovo divljaju. Recimo onaj retardirani pevač Darko Lazić koji redovno prošao samo sa usmenim opomenama, a trebalo mu je uzeti i kuću i kola...
    (Cile Mile, 18. januar 2023 04:11)

    # Link komentara

  87. Ne samo oduzimanja auta nego i u zatvor koji bi trebalo da placaju iz svog dzepa..Dan u zatvoru 100 evrica pa neka vide..!!
    (Solo, 18. januar 2023 02:21)

    # Link komentara

  88. Problem je sto se ne oglasi neko s katedre za gradjansko pravo Pravnog fakulteta i objasni ovim polpotovcima da je privatna svojina neprikosnovena.
    (Sodadzija za bozadziju, 17. januar 2023 23:52)

    Je l' isto važi za automatsko oružje, kilogram marihuane i slično?
    Kako su to rešili u nekim drugim državama, u kojima ti auto pošalju pod presu nakon manijačke vožnje?
    Dakle, ne mora oduzimanje, nego ti auto pošalju pod presu, a ti posle slobodno preuzmi "kockicu", nisu ti oduzeli auto, samo su ga malo "obradili" :)
    (Veliki brat, 18. januar 2023 01:13)

    # Link komentara

  89. Pre bilo kakvih pretnji oduzimanja vozila bahatim vozačima, dajte da vidimo zbog čega se zaustavljaju vozači koji poštuju saobraćajne propise, a budu zaustavljen i samo zato što je pojačana kontrola učesnika u saobraćaju! Netreba zaustavljati vozače koji poštuju ograničenje brzine, propuštaju pešake na pešačkom prelazu, ustupaju prvenstvo prolaza, poštuju horizontalnu i vertikalnu signalizaciju....!!!
    (gorski, 18. januar 2023 00:59)

    # Link komentara

  90. u cemu razlika izmedju voznje auta i da imas oruzje? hmm.. pa mozda to sto je oruzje napravljeno da nekog ubije a auto da nekog preveze.
    (ale vale, 18. januar 2023 00:34)

    # Link komentara

  91. Ovaj bi opravdao i nacizam kao vid kazne.
    (nele, 18. januar 2023 00:16)

    # Link komentara

  92. Znam čoveka koji vozi 10 godina bez dozvole i kao, niko ga nikad nije zaustavio.. ma daaj..
    što je najgore, divlja i nikom ništa.
    A pošten čovek popije pivo, ne veže pojas i odma kazna.
    (Steva, 18. januar 2023 00:13)

    # Link komentara

  93. Ti koji to predlažu nisu nikakvi stručnjaci i to nije po Ustavu. Za isti prekršaj nekome oduzimanje imovine od 1000 a nekome od 100.000€.
    (Pera, 17. januar 2023 23:28)

    kakve veze ima vrednost imovne, u oba slucaja ostaju bez kola.
    (m, 18. januar 2023 00:00)

    # Link komentara

  94. Po ovoj Vujanicevoj logici mogla bi i smrtna kazna da se vrati! No, on je covek sa Saobracajnog, te se u pravo razume koliko i Okanovic u krivu raskrsnicu. Problem je sto se ne oglasi neko s katedre za gradjansko pravo Pravnog fakulteta i objasni ovim polpotovcima da je privatna svojina neprikosnovena. Jer, sta ako se ne kraju postupka utvrdi da je vozilo bilo protivpravno uzapceno, hoce li Vujanic iz svog dzepa da placa ovu egzibiciju ili cemo i to na racun drzave?!
    (Sodadzija za bozadziju, 17. januar 2023 23:52)

    # Link komentara

  95. Prvo ima velike ralike oko prangije i auta. Posedovanje prangije bez dozvole, samo po sebi je krivicno delo a saobracajni prekraj je, gle cuda prekrsaj. Da bi postojala osnova za oduzimanje vozila, a to se i radi za neka druga KD, je da se u sudskom postupku dokaze da je ucinjeno krivicno delo. Znaci za tog sto je pregazio dete, a to je krivicno delo, moze se oduzeti i auto, ako je to propisano u zakonu, samo na osnovu odluke Suda (ne prekrsajnog) Preksaji se kaznjavaju i novcano i zatvorski i poenima. Kao dodatna mera moze se prekrsiocu uvesti npr zabrana registrovanja automobila. A da otmes auto zbog preksaja, a on npr zajednicko vlasnistvo supruznika pa drugi supruznik otplacuje kredit, stvarno?
    (Expert pripravnik, 17. januar 2023 23:34)

    # Link komentara

  96. Da li se oduzima slupani auto? Cisto pitam za komsiju ;)
    (Neco, 17. januar 2023 23:32)

    # Link komentara

  97. Ako dva puta pregazis i ubijes dvoje dece i oba puta dobijes samo nanogicu, da li se to smatra tezim prekrsajem?
    (ljubigamama, 17. januar 2023 23:32)

    # Link komentara

  98. Ajmo par primera iz prakse. Preduzetnik sam i nemam auto na svoje ime, registrovan je na oca ili majku jer preduzetnik ogovara svojom imovinom. Napravim licno ja prekrsaj i vi oduzimate tudju imovinu. Drugi primer: imam automobil koji je registrovan na osobu sa invaliditetom ( ogramna kubikaza i skupa registracija) ali ga ja vozim. Napravim prekrsaj i vi opet oduzimate tudju imovinu.
    Poenta price je da u ovoj zemlji je sve nakaradno smisljeno. Umesto da podsticete kroz porezsku politiku da svako ima vise na svom imenu ( sto vise preduzetnik zaradjuje to ti drzava vise uzima) , da svako moze normalno registruje auto ( porez na luksuz kroz kubikazu je idioski sistem ), vi ovako samo pravite da bogatasi voze kola koja nisu njihova pravno a oduzimate osobi sa invalidetom koji je fiktivni vlasnik tih istih kola.
    Jedino resenje je da promenite nacin poreske politike a posle i kaznenu politiku.
    Pojasnicu daj mi da zaradim sto vise, da mogu da kupim sto skuplji automobil, pa onda lepo sto skuplji automobil to veca kazna. Necu da platim toliku kaznu lepo onda plenis automobil.
    Nie isto kad zaplenis pravom vlasniku automobili ili fiktivnom vlasniku automobil.
    A opet kad budete kaznjavali politicare, predsednike opstina, ministre i clanove vlade sa jedne strane a sa druge strane tajkune i njihove porodice, kriminalce sa druge strane kao obican narod koji klepate po usima onda mozemo pricati o ovakvom resenju.
    (Totalnonebitan, 17. januar 2023 23:31)

    # Link komentara

  99. Ti koji to predlažu nisu nikakvi stručnjaci i to nije po Ustavu. Za isti prekršaj nekome oduzimanje imovine od 1000 a nekome od 100.000€.
    (Pera, 17. januar 2023 23:28)

    # Link komentara

  100. Nikada se ovako nisu krsila pravila saobracaja kao sada! Ovo je postala prava posast, dnevno pogine vise ljudi u saobracaju nego u nekim ratovima. Masovno su svi postali bahati i bezobzirni, a po komentarima, mozemo da vidimo koliko ih je. Ja imam nov auto i neka ga uzmu i stave pod presu, ako vozim pijan i drogiran, ako vozim 150 kroz naselje, ako divljam, snimam se i kacim to po internetu! Da, potpuno sam siguran da bi mnogi, jos kako stavili prst na celo, i dobro razmislili pre nego sednu da orgijaju za volanom, kada bi znali da mogu da ostanu bez te svoje kante.
    (gagit, 17. januar 2023 23:18)

    # Link komentara

  101. @Aleksandar, dozvola je komad papira/plastike. Nemanje iste te ne sprečava da voziš, ali ako nemaš auto onda ne možeš da voziš.
    Ukoliko tzi pak neko pozajmi automobil, a policija te uhvati da voziš onda i toj osobi oduzeti auto i plus da plati 500.000 dinara kaznu za prvi put, a ti da platiš 1.000.000 dinara.
    Da vidiš kako bi se to rešilo očas posla, a ko nema da plati pravac Padinjak.
    (rebro, 17. januar 2023 23:05)

    # Link komentara

  102. Nije loša logika... Nego kada ćete je primeniti na bahatima i ubicama!? Ako neko nekome prolije krv treba da bude primoran da je da kao i njegova porodica... bahatost da se kažnjava! A ne isprangijaju se i u urgentnom se troše jedinice krvi koje su prekopotrebne ljudima za operacije i svim ostalima koji redovno uplaćuju namete a posle mora na crno da traže za infuziju kako bi preživeli!
    (Maksa, 17. januar 2023 23:04)

    # Link komentara

  103. @gagit
    Pravo na imovinu

    Član 58

    Jemči se mirno uživanje svojine i drugih imovinskih prava stečenih na osnovu zakona.

    Pravo svojine može biti oduzeto ili ograničeno samo u javnom interesu utvrđenom na osnovu zakona, uz naknadu koja ne može biti niža od tržišne.

    Zakonom se može ograničiti način korišćenja imovine.

    Oduzimanje ili ograničenje imovine radi naplate poreza i drugih dažbina ili kazni, dozvoljeno je samo u skladu sa zakonom.

    E moj tumaču prava!!!!
    (Petar", 17. januar 2023 23:01)

    # Link komentara

  104. Ako kod vas nađu pištolj, a nemate dozvolu za njega, oduzeće vam ga. A ako nađu da vozite auto, a nemate pravo da vozite, u čemu je razlika, kada je i auto opasna stvar. Ima ljudi, učesnika u saobraćaju, koje nikako ne možete ubediti da se ponašaju u skladu sa propisima. Onda mu oduzmete to vozilo kojim krši propise, prodate ga i pare stavite u fond za bezbednost saobraćaja. Znači, on koji je nebezbedan finansira bezbednost", kaže stručnjak za bezbednost saobraćaja, profesor Milan Vujanić

    Zbog ovakvih strucnjaka nam je ovako kako nam je u drzavi i drustva. Da pitam ja strucnjaka, ako imam dozvolu za pistolj + da ga nosim i da sam pijan i nadju mi tad pistolj da li imaju pravo da mi ga oduzmu?

    Sve je to lepo necu ni ja pijandure na putu, ali mi resenje nemamo bas zbog ovakvih strucnjaka.
    (pera, 17. januar 2023 23:00)

    # Link komentara

  105. Zašto vozilo pobogu. Pa kakvog to smisla ima. Uzece drugo i opet voziti. Trajno mu uzmite dozvolu. Voziće, naravno, i bez nje ali nećete rizikovati neustavni propis, pri čemu svaki put kad vozi pod zabranom pravi novi prekršaj pa tako razmisliti i o zatvorskoj kazni. Imovina je nepovrediva, batalite to.
    (uros, 17. januar 2023 22:53)

    # Link komentara

  106. Zar nije poenta skloniti idijota sa ulice i opametiti ga. Dakle zatvor, bez mogucnosti naknade i oduzimanje vozacke PLUS ako su manji prekrsaji kazna i drustveno korisni radovi i uslovne kazne radi sprecavanja povratnika. Ima toliko nacina da idijota naucis nekim civilizacijskim normama. Oduzimanje nista ne resava.
    Kola se mogu prodati, deca od toga ce imati korist ili ga i ona mogu voziti. Ili npr. neciji sin ili cerka naprave glupost a oduzimas auto roditelja koji ne mogu da ga koriste. Ko od nas zna kada ce bilo ko drugi u nekom trenutku da uradi ovo ili ono koristeci vozilo. Ne izmisljajte rupu na saksiji, glupost.
    (Voja, 17. januar 2023 22:51)

    # Link komentara

  107. Trajno oduzimanje dozvole je prava stvar.
    (Aleksandar, 17. januar 2023 20:07)
    Buraz ne mogu nikome da prodaju dozvolu. Ovako uzmu pare a neko njihov ispod cene kupi auto.
    (Fikus, 17. januar 2023 22:50)

    # Link komentara

  108. Sta rece gde idu pare?
    (Fikus, 17. januar 2023 22:48)

    # Link komentara

  109. Kad su vam prosli oni degenericni izvrsitelji procice i oduzimanje automobila, samo napred drzavo.
    (ls, 17. januar 2023 22:47)

    # Link komentara

  110. pr. takve treba vešati pored puta , kao primer.
    (Drakulj, 17. januar 2023 22:46)

    # Link komentara

  111. Propisi su jedno, a primena drugo. Parkiranje izgleda može biti nepropisno samo od Slavije do Arene na Nbgd, a po blokovima, Karaburmi, Čukarici...može gde hoćeš - na zelenu površinu, pešačku stazu, ispred ulaza, uz stepenice...
    Slično je i za druge vrste divljanja.
    Za 2 minuta na trotoaru na Vračaru snimi te komunalna i stiže kazna, a u mom naselju ljudi voze preko pešačke staze da bi stigli do livadice gde parkiraju godinama, a da se ne bi blatnjavili po kiši, neki su izlili beton!? Ej, a neki silni članci o propisima - paralelna stvarnost.
    (bre, 17. januar 2023 22:31)

    # Link komentara

  112. ,, ako nađu da vozite auto, a nemate pravo da vozite, u čemu je razlika.?"

    Razlika je u USTAVU koji GARANTUJE nepovredivost LIČNE imovine .

    Auto je Imovina a ne oružje .

    Kapiraš sad ?
    ili da ti kupimo snikers ?
    (Profesor Dušan, 17. januar 2023 22:12)

    # Link komentara

  113. Oduzimati vozila i dugogodisnji zatvor, jedino resenje.
    (Igor, 17. januar 2023 22:08)

    # Link komentara

  114. koliko glupih ideja od dokonih profesora ... oduzimati vozilo za prekrsaj potpuno suludo, za krivicna dela u saobracaju vec postoje zakonske kazne zatvorom, ali je upravo tu i najveci problem jer zakon NIJE ISTI ZA SVE = pa neko ko udari pesaka na pesackom vozeci neprilagodjenom brzinom pod dejstvom zabranjenih supstanci moze da zavrsi nekoliko godina u zatvoru a neko moze da bude par meseci kod mame i tate u stanu
    (marica, kriv, razumevanje..., 17. januar 2023 22:07)

    # Link komentara

  115. ako je na lizing nema šanse da se oduzme jer vlasnik je neka lizing kuća isto tako ako je firmin auto nema šanse to je pravno nemoguće da se takva vozila oduzmu .
    (janko, 17. januar 2023 22:04)

    # Link komentara

  116. Vlad, znaci neko je dovoljno bezobziran da vozi pod dejstvom narkotika ,alkohola cega li sve ne, a kad mu uzmu dozvolu on ce prodati auto iz obzirnosti?! Verujes nece ga voziti bez dozvole? Ili ako mu uzmes auto, da se on nece docepati drugog, tudjeg, mozda tvog ili ce odjednom postati pokoran i obziran gradjanin? I bice ga briga sta ce biti sa tim tudjim autom? Zatvor bre!
    (zex1, 17. januar 2023 21:55)

    # Link komentara

  117. Jutros moja koleginica nije došla na posao jer ju je udario auto na pešačkom prelazu. Slomila je ruku, ramenu kost, nogu i rebrai verovatno dobila traumu za ceo život. Sreca pa je živa ostala. Pričate o pravima a ne znate da vozite, bahato se ponašate. U saobraćaju imate nultu tolerancije, vozite pod dejstvom alkohola i opijata. Treba oduzimati dozvole čim ovakav prekršaj napravite i debelo po džepu, jer šta vam vredi život ako nekoga ubijete? Samo tako se možda naš narod dozove pameti i krene da se ponaša civilizovano u saobraćaju.
    (kopiranosatvitera, 17. januar 2023 21:50)

    # Link komentara

  118. Pre 2 dana je u Somboru jedan pajser, kolima ubio dete, bio je pijan i pobegao sa lica mesta. Vi pricate sad o njegovim pravima, njegovom privatnom svojinom? Sta je sa detetom, sa njegovom majkom, ocem? Citajuci komentare, apsolutno sam za trajno oduzimanje, a svi ustavobranitelji, koji Ustav nikada nisu ni videli, neka procitaju clan 58. Ustava Repubike Srbije, sve im tu lepo pise o privatnoj svojini i kako ona moze da više ne bude tvoja. I za najmanje prekrsaje bih stavljao vozila u kavez na deset dana, pa da se hormoni malo smire, da se ide taksijem kad se udrogiras ili uroljas, a ne da nam gaze decu ispred sopstvenih kuća.
    (gagit, 17. januar 2023 21:17) 

    Taj sto je to uradio treba da odgovara po zakonu.
    Mislis li da se ubistvo deteta sprecava oduzimanjem fiata Pande ili bilo kojeg automobila?
    Ili si samo vaspitavan po pravilima onih koji su navikli da otimaju tudje od 1944.?

    A sta mislis na primer da bahati vozac bude odmah uhapsen ,odveden pred sudiju za prekrsaje ,osudjen i momentalno pislat na odsluzenje kazne?

    Recimo, nadju ti 1 promil alkohola,nisi napravio neki drugi prektsaj ali si seo pijan za volan - hapsenje,pred sudiju i mesec dana Padinjaka.
    Bez prava zamene za novcanu kaznu?

    Sta fali tome?
    Jok,nego dugi prsti i gladne oci samoupravljačke.
    (Komša, 17. januar 2023 21:47)

    # Link komentara

  119. Poenta onog sumanutog predloga o pesacima koji ne smeju da se grle,masu jedni drugima,majkama koje moraju da gvire iza ćoška je da u gomili tih nebuloza ovo prodje kao prihvatljiv predlog.

    A prica o trajnom oduzimanju ima cilj takodje da ovaj predlog ispadne realan.

    Normalne vozace koji pocine prekrsaj kaznjavati kao do sada.Ti ljudi i nisu problem.
    Problem je sto se bahati ne kaznjavaju.
    Sto se dozvole ne oduzimaju.
    Ok.Najbahatiji ce i posle oduzete dozvole da sednu u auto - moze li za to kazna zatvora? Na primer?

    Imovinu ne mozes oduzimati ljudima.
    (Komša, 17. januar 2023 21:35)

    # Link komentara

  120. Mislim da oduzimanje vozila nije prava stvar, mozes da kupi neku krntiju i sutra da vozis i sacekas kraj sudjenja da ti vrate. Mnogo veci udarac je da ti trajno oduzmu dozvolu. Ja sam prvi i jedini put ostao bez dozvole na mesec dana, kao da sam bio bez ruke! Ali, problem je sto svi koji imaju veze i na nekim su pozicijama, ne moraju ni da imaju dozvolu, to se u Srbiji lako resi...
    (bradabg, 17. januar 2023 21:31)

    # Link komentara

  121. Pre 2 dana je u Somboru jedan pajser, kolima ubio dete, bio je pijan i pobegao sa lica mesta. Vi pricate sad o njegovim pravima, njegovom privatnom svojinom? Sta je sa detetom, sa njegovom majkom, ocem? Citajuci komentare, apsolutno sam za trajno oduzimanje, a svi ustavobranitelji, koji Ustav nikada nisu ni videli, neka procitaju clan 58. Ustava Repubike Srbije, sve im tu lepo pise o privatnoj svojini i kako ona moze da više ne bude tvoja. I za najmanje prekrsaje bih stavljao vozila u kavez na deset dana, pa da se hormoni malo smire, da se ide taksijem kad se udrogiras ili uroljas, a ne da nam gaze decu ispred sopstvenih kuća.
    (gagit, 17. januar 2023 21:17)

    # Link komentara

  122. Vujanić....Ispričana priča.
    (Over And Out, 17. januar 2023 21:14)

    # Link komentara

  123. Ma kakvo trajno oduzimanje, imovina je nepovrediva. Kazni novcano, uzmi dozvolu, zabrani upravljanje, ali da mi uzimas moje, nece moci.
    (Ljubisa Livac, 17. januar 2023 21:10)

    # Link komentara

  124. Ne bih se bunio da se dozvole trajno oduzimaju, ali vozilo ne. Nemas pravo da mi oduzmes nesto sto je privatna svojina. Ako nemam dozvolu, prodacu ga ili cu ga dati nekome ko moze da upravlja.
    (Vlad, 17. januar 2023 21:08)

    # Link komentara

  125. Samo striktno zatvorska kazna, bez nanogica i smanjvanja kazne. Eto, to vam nije privatna svojina, mislim vaša sloboda. To može i bez menjanja Ustava.
    (Ma, 17. januar 2023 20:56)

    # Link komentara

  126. Pazi da mi ne oduzmeš privatno vlasništvo. Za to se gospodo dužu bune i revolucije. Ne igrajte se glavama jer se ponašate kao da ih imate višak
    (pr, 17. januar 2023 20:01)

    ali je ok da se ti i slicni igrate tudjim glavama i zovotima ? da vozite pijani, 100kmh kroz grad, prolazite na crvena, itd... to je ok a ? treba i gace sa dupeta da vam skinu ako ih imate jer sve muskarcine kao ti sto tako pricaju obicno kad naprave nesto cute kao one stvari i prave se ludim. pa kad ste tako moralni i hrabri priznajte krivicu za sta god ste uradili.
    (m, 17. januar 2023 20:55)

    # Link komentara

  127. @
    Pazi da mi ne oduzmeš privatno vlasništvo. Za to se gospodo dužu bune i revolucije. Ne igrajte se glavama jer se ponašate kao da ih imate višak
    (pr, 17. januar 2023 20:01)

    Evo uplasili se od tebe 100% …

    Neki ljudi voze kao trenirane simpanze koje kao da voze one automobile za sudaranje u luna parku i kao da nista nikome ne moze da se desi ako se skucaju u nekog. A ima ih i pijanih i drogiranih … ima ih i sto parkiraju na mesta za osobe sa invaliditetom … ima ih neregistrovanih/neosiguranih pa ako te udari tuzi se 10 godina sa njim … ima ih …

    Trajno bi im oduzimao vozila i prodavao na licitacijama ili gurao u presu ako ne moze da se proda.

    Bio bi fin - dao bi im da odnesu kocku na reciklazu o sopstvenom trosku. Lokacija prese za “juznjake” bi bila Subotica, lokacija prese za Vojvodjane Vranje. Sumadija/Beograd dve kocke 50% Vranje - 50% Subotica.

    Vozi kao homo sapiens i ne brini za kola.
    (Djorke, 17. januar 2023 20:52)

    # Link komentara

  128. Oduzeti još i kuću (stan), ženu i rolere.
    (Logično, 17. januar 2023 20:46)

    # Link komentara

  129. Ukinite "registracije" vozila svake godine, ionako najskuplje u Evropi.
    (Aki, 17. januar 2023 20:45)

    # Link komentara

  130. "Pazi da mi ne oduzmeš privatno vlasništvo. Za to se gospodo dužu bune i revolucije. Ne igrajte se glavama jer se ponašate kao da ih imate višak
    (pr, 17. januar 2023 20:01)"

    A tvoje pare su javno vlasništvo pa si milostiv i dopuštaš da ih uzme ko hoće? Ili je i to privatno vlasništvo pa ne plaćaš kazne?
    (Srbin iz RS, 17. januar 2023 20:44)

    # Link komentara

  131. Pazi da mi ne oduzmeš privatno vlasništvo. Za to se gospodo dužu bune i revolucije. Ne igrajte se glavama jer se ponašate kao da ih imate višak
    (pr, 17. januar 2023 20:01)

    Pare su isto tvoje privatno vlasnistvo pa ti budu oduzete kada placas kaznu. Da pomenem jos ozbiljniji oblik vlasnistva, npr tvoj zivot. Ako uradis nesto sto je jako lose u Iranu, USA ili Kini oni ce ti oduzeti i to vlasnistvo, tj pogubice te.
    (zoran, 17. januar 2023 20:38)

    # Link komentara

  132. Odlična ideja oduzimanje vozila.
    To je samo veći posticaj za veću korupciju.
    Koja bi tek cifre bile da se neko "časti" da ne dođe do oduzimanje vozila.
    (Bob, 17. januar 2023 20:29)

    # Link komentara

  133. Ne moze. Moje je demokratsko pravo da vozim nadrogiran i pijan kao sto je vase demokratsko pravo da se izvinete mom uticajnom kumu (ujaku/ocu/rodjaku) kada ga pozovem na telefon da se zalim na vas. Niste vi krali pare ili utajili porez kada se kupovao taj auto, pa nemate prava ni da ga oduzmete. Isti takav ponasanje vozaci imaju u USA, koja je kolevka demokratije. The End.
    (if ( brain != used ) // make comment, 17. januar 2023 20:27)

    # Link komentara

  134. Ovo je krsenje ustava RS ! Prekrsioce kaznite,zatvorite ali da uzimate necije vozilo ,nema logike. Narod nesme to da dozvoli jer to je tirabija,diktatura i porobljavanje!!
    (dosta je, 17. januar 2023 20:24)

    # Link komentara

  135. Hoće li ikad prestati teror i otimačina?Radnje,preduzeća,njive,zemljišta,placeve,kuće,bašte,konji,stoka,brašno,žito,seno,alati,VILE,PIVARE,ZGRADE,TRGOVINE...Posle svega sada i vozila i to posle svih mogućih i nemogućih"propisa"da se ugrade i uslove/ucene/vlasnika,vozilo,kupovina istog,uvoz/koju,bre,to domaću proizvodnju carinama štite?/Posle svih pljački sada bi i da ODUZIMAJU VOZILA/čitaj,u nemilosti saobraćajaca/...MOOORREEE...samo probajte!!!
    (Domorodac, 17. januar 2023 20:22)

    # Link komentara

  136. A sta cete sa rentakar ili sluzbenim vozilom, pozajmljenim ili ukradenim? Ili onda uvodite i pravnu imovinsku i vlasnicku nejednakost?
    Sta fali drakonskim kaznama, od vise hiljada evra?
    I zasto tacno, osim zarad kazni i dobiti osiguravajucih kuca, je uvedeno 0 alkohola, koja malo gde postoji i u Evropi?
    (Dodo, 17. januar 2023 20:17)

    # Link komentara

  137. Trajno oduzimanje dozvole je prava stvar.
    (Aleksandar, 17. januar 2023 20:07)

    # Link komentara

  138. Pazi da mi ne oduzmeš privatno vlasništvo. Za to se gospodo dužu bune i revolucije. Ne igrajte se glavama jer se ponašate kao da ih imate višak
    (pr, 17. januar 2023 20:01)

    # Link komentara

  139. Treba uvesti za prekršaje sve...
    Pare (proporcionalno zaradi), bodovi, ukidanje dozvole na odredjeno vreme i oduzimanje automobila (ovi shodno prekršaju)... Ko nema auto, ne može da krši propise... Isto treba uvesti da ljudi koji imaju zabranu ne mogu da kupe/registruju auto
    (Bojan, 17. januar 2023 19:58)

    # Link komentara

  140. Oooooo, pa takav vid kaznjavanja bi onda trebalo primeniti na razne oblasti. Kako kazniti hirurga za dokazanu krvicu? Ili bilo kog lekara? Onda bi smo presli na promasene politicke odluke, onda na investicije, ekonomiju.
    Zasto samo na vozace, zato sto je to najociglednije?
    (Car bez zaposlenja, 17. januar 2023 19:53)

    # Link komentara

  141. Niste vi taj auto zaradjivali profesore Vujanicu, pa nemate pravo ni da ga ukradete. Cak ni u ime drzave. Paralela sa nelegalnim pistoljem je besmislena jer auto nije nabavljen nelegalno. I koliko god da vredi, to je neka para koja pripada toj osobi i njinoj porodici. Sape sebi. Umesto jos drakonskijih kazni, mozda da probate pristup sa manjim kaznama ali cesce primenjivanim? Ne mora svaki prekrsaj da vodi u licnu ruinu.
    (Miljan, 17. januar 2023 19:45)

    # Link komentara

  142. Трајно. То би била једина казна која би их погодила. Све остало погађа ко кисела вода.
    (Живчани лик, 17. januar 2023 19:30)

    # Link komentara

  143. Na ovaj ili onaj način stati na put pijanim bahatim ili prosto bezobraznim vozačima.
    (Nebojša, 17. januar 2023 19:29)

    # Link komentara

  144. Шта "стручањаци" кажу да ли тај закон треба да важи и за "тајкуне", њихову чељад, политичаре, министре, њихву ближу и ширу родбину и швалерско окружење, возаче ваздуплохова, силиконске посланице ... Грађанима Србије ТРЕБА ПРАВДА А НЕ НОВИ ЗАКОНИ. "Тајкун" убије у саобраћају жену, дете ... подметне ( не ) дело возачу а овај добије неку условну ...
    (Црни Оскар, 17. januar 2023 19:25)

    # Link komentara

  145. Apsolutno podržavam, što pre usvojiti taj zakon i spasiti mlade živote.
    (Dragan, 17. januar 2023 19:23)

    # Link komentara

  146. Kakav stručnjak takva i bezbednost. Poredi posedovanje pištolja i auta. Oduzimanje auta zbog prekršaja je neustavno. Da bi uveli taj zakon mora se menjati Ustav.
    (absolutezero, 17. januar 2023 19:22)

    # Link komentara

  147. a ako si upravljao tudjim vozilom? glupost... i nerealno... a svakako sam za drasticnije novcane kazne! gospodin koji me je udario sa 1,82promila prosao sa prekrsajnom kaznom. kad imas vezu...
    (mare, 17. januar 2023 19:17)

    # Link komentara

  148. Njet!
    (NR, 17. januar 2023 19:17)

    # Link komentara

  149. "Dva teza saobracajna prekrsaja" nista gluplje nisam procitao. Koji su to prekrsaji. Zatvor je bolja opcija za teze prekrsaje...ali pod obavezno. A auto se moze i pozajmiti. Onaj ko je sklon pravljenju "tezih..a i laksih" prekrsaja ne preza od nicega. Zato je zatvor spas i za nas i za njega.
    (Brane, 17. januar 2023 19:15)

    # Link komentara