1. U Luksemburgu menjaju u proseki na nekih malo vise od 6 godina! Danci na 8 a mi na 5 do 10?!?!?!?!?
    A prosecno su nam vozila stara 15 godina . Ma ne laze autor teksta,neeee ,ne laze malo!!!!!
    (Lucky, 4. decembar 2022 03:35)

    # Link komentara

  2. "Kupljen nov u Srbiji"...
    pa je to za neki polovnjak kao preporuka i garancija.
    Ne.
    Nova vozila za Srbiju nisu ista lao nova vozila za Zapad. Raspitajte se. Ne verujte meni. Ne dozvolite da vas situacija uveri kada već budete kupili takvo vozilo "kupljeno novo u Srbiji".
    (ljud, 30. novembar 2022 16:15)

    Odakle ljudi samo izvirete..
    (Sirće, 2. decembar 2022 10:58)

    # Link komentara

  3. Generalno, u SRB se voze kvalitetni automobili sudeci po onome sto se vidja po ulicama i autoputevima..
    (C i n i k, 1. decembar 2022 15:27)

    # Link komentara

  4. Kupio Oktaviu ambition 1.2 tsi 2017 na sajmu u Beogradu za 13.500e. Sada na satu ima 62.000km. Pitanje za poznavaoce: da li da je prodam sada i za koju cenu ?
    (007, 1. decembar 2022 12:36)

    # Link komentara

  5. @Petar Bečejevski

    Pa ne možeš to da dokažeš nerazumnim ljudima. Jedan čovek prodavao Audi A6 koji je on kupio 1998. Prešao je preko 300 hiljada, ali ga je redovno održavao i auto je zaista bio kao nov. Kad sam rekao da bih ga kupio 2018. godine, bilo je da nisam normalan, da za te pare imam deset godina mlađe automobile niže klase i tako dalje. Kod nas i dalje godište prodaje auto i to se neće promeniti.
    (Kvaradona, 1. decembar 2022 12:24)

    # Link komentara

  6. U Nemačkoj se auto ne kupuje od vlasnika lično jer nemaš nikakvh garanciju. Samo sa placeva. Tu ćeš dobiti i garanciju od godinu dana na motor, menjač kao i na kilometražu. Tako rade ozbiljne kuće. To ne može da ti da vlasnik privatno niti neki sumnjivi plac. Zato samo od auto kuće. Pozdrav iz Bavarske!
    (Alex, 30. novembar 2022 14:20)

    I jos nesto: ozbiljne auto kuce nude povratak PDVa (19%) nakon izvoza vozila, sto se nikako ne moze dobiti pri kupovini od privatnog lica ili sa sumnjivog placa. A sa povratkom PDVa taj auto moze biti i jeftiniji od ovih drugih opcija.

    Uzeo MB lubeničara starog 2 godine (S204) i evo vozim ga već 11 godina. Imao je oko 110.000km (za 2 godine - čisto da znate šta je realna kilometraža napolju), a ja sam sada na 330.000km - pravim 20.000km godišnje, koristim ga uglavnom vikendom i za godišnje odmore.
    (Merdžo, 30. novembar 2022 17:00)

    Uzeo Audi lubeničara (3.0TDI quattro) starog 3 godine direktno u Audijevom predstavnistvu, imao je oko 50.000km. Sada sa osam godina jos uvek nema 120.000. čisto da znate šta je realna kilometraža napolju, živim u inostranstvu.
    (DC, 1. decembar 2022 11:13)

    # Link komentara

  7. Živim u Nemačkoj i mogu vam reći samo jednu zajedničku karakteristiku balkanskih naroda ....auto se uglavnom kupuje zbog rodbine i prijatelja u domovini. Kod mlađe populacije i zbog produženja veličine p.....a
    (Profesor doktor, 01. decembar 2022 04:38)

    Evo i ja zivim u Nemackoj i zabole me ona stvar da kupim auto zbog kako si rekao rodbine i prijatelja.A menjam auto svakih 8-10 meseci.
    (long live and David Coverdale, 1. decembar 2022 11:11)

    # Link komentara

  8. pa gledaj ....ti si u pravu ako uporedjujes taj audi 2005 i audi 2020 . Ali ja pre mislim da je covek mislio na to da je taj audi avion za dačiju neku 2020 ....i za to je u pravu ti jeftinjaci novi oko 15.000 su kanturine klotare samo takve
    (Tomy Čubura, 30. novembar 2022 22:09)

    Ti jeftinjaci novi oko 15.000 sto su kanturine klotare (npr Dacia) danas poseduju automatsko uključivanje svetala, vazdušne zavese, kameru za vožnju unazad, tempomat, isofix za decja sedišta, senzor za kišu, sistem za nadzor mrtvog ugla, parking senzore napred i pozadi, sistem za pomoć prilikom kretanja na uzbrdici, DAB, Bluetooth, Android Auto, Apple CarPlay, LED dnevna svetla itd. Sta od toga ima Passat ili Audi 1.9tdi iz 2005 koji nije klotara samo takva? Daj boze da su ispravni električno podesivi i grejani spoljašnji retrovizori te sva 4 električna podizača prozora, a ako jesu - pitanje je koliko ce jos biti.
    (Vozac Audija...i BMWa, 1. decembar 2022 10:59)

    # Link komentara

  9. Živim u Nemačkoj i mogu vam reći samo jednu zajedničku karakteristiku balkanskih naroda ....auto se uglavnom kupuje zbog rodbine i prijatelja u domovini. Kod mlađe populacije i zbog produženja veličine p.....a
    (Profesor doktor, 1. decembar 2022 04:38)

    A zašto pa i da se ne pokažu? nisu ga ukrali ili na prevaru stekli. Ako, neka i treba. I jeste auto statusni simbol, pa šta onda? Mene samo interesuje da se u saobraćaju svi ponašamo po pravilima i ne pravimo gluposti a neka vozi ko šta hoće i može.
    (Alex, 1. decembar 2022 10:06)

    # Link komentara

  10. Meni saobracajac kaze:" Au bre prijatelju jesu ti ove prednje gume unutrasnje, a vi pricate o novom autu"!?
    (Veskos, 1. decembar 2022 09:25)

    # Link komentara

  11. Ma ja bi vozio i Multiplu ako mi neko garantuje da nista osim ulja i filtera ne treba da pipnem 5 godina. Dobar auto je pouzdan auto, ime i oblik mi uopste nisu bitni
    (trisa, 1. decembar 2022 09:22)

    # Link komentara

  12. Kupim auto sa 100 000 predjem 100 000, vratim na početak i prodajem ga, baba vozila do pijace blabla..I svi poveruju
    (Baba, 1. decembar 2022 09:12)

    # Link komentara

  13. Ja menjam aute kao čarape...Godišnje...
    (Deda, 1. decembar 2022 09:10)

    # Link komentara

  14. Još da nam objasniš kakav je to auto koji najbolje da nije imao ni jednog vlasnika, a da je prešao ispod 100.000.
    (sve je relativno, 30. novembar 2022 16:14)

    Pa nov auto…
    (Srboljub, 1. decembar 2022 09:08)

    # Link komentara

  15. Niti sam majstor, niti imam nekog drugara majstora, pa je meni kupovina polovnog auta takav stres da kupujem samo nov auto svakih 5-6 godina. Naravno ne BMW ili VW nego u skladu sa svojim mogucnostima. Poslednji polovnjak koji sam uzeo na papiru je bila odlicna kupovina - 5 godina, kupljen nov u Srbiji, prvi vlasnik, bio pod kaskom, dizel, 1.5DCI, Reno. Presao 80k. Medjutim krecu troskovi: gume letnje potrosene, kupi set. Zimske gume kupio set. Poceli sitniji kvarovi, menjaj diskove, dodje uskoro i 100k i veliki servis, puni klimu. Svi kvarovi auto u voznom stanju, nista epohalno, ali moralo se srediti. I svi sitni troskovi se polako nagomilaju. I onda, posle nekih 4 godine, prodao ga. I onda shvatim koliko sam platio, koliko ulozio u redovno odrzavanje, i koliko sam posle dobio. I shvatim ako cu vec da gubim pare dok vozim, uzem nov. % isto izgubim para, ali nema kvarova, i vozim se u novom autu. Nisam pametan, mozda nisam imao znanja/srece kod kupovine polovnjaka, ali sa novim, garancijom... ne razmisljam. I za kraj: kupovina auta se nikad ne isplati, auto je trosak i nista vise.
    (dd, 1. decembar 2022 09:01)

    # Link komentara

  16. Poslednji automobil mi je bio očev kec 78-godište, kupljen polovan 2003, otišao na otpad 2012. Od tada ništa, ali eto, neko mi izvlači prosek...
    (Dragoje, 1. decembar 2022 08:35)

    # Link komentara

  17. Samo Tojote benzince, rade kao sat i ne prave rupu u novcaniku.
    (Pera zdera, 1. decembar 2022 08:21)

    # Link komentara

  18. ... kupiš auto star 20 godina, voziš ga 10 pa ga prodaš da bi kupio noviji.
    (Bukač, 1. decembar 2022 08:08)

    # Link komentara

  19. Čitam komentare i zaključujem da velika većina ljudi kod nas veoma pogrešno doživljava automobile i fokusira se na pogrešne stvari.Mnogi faktori utiču na to koje je vozilo dobro a koje nije.Onaj ko se razume u avijaciju će znati da godina proizvodnje i "pređena kilometraža" uopšte nisu bitni faktori.Glavi faktori su TRENUTNO STANJE i način prošlog i planiranog budućeg održavanja i eksploatacije.Govoriti da je auto preko 10 godina star zreo za presu je krajnje pogrešno.Dobro održavan auto star 30 godina može biti pouzdaniji od 3-4 godine starog auta koji je bio službeni auto nekog na primet trgovačkog putnika.Isto uticaj ima i sam kvalitet auta.Bazna verzija premijum marke pretenduje biti idealan izbor jer ima osnovne elemente odlične a opet manjka sisteme koji su podložni kvaru.Ipak,svako vozilo redovno održavano i čuvano je dobro,a ostalo sve su lične preference.
    (Peter Bečejevski, 1. decembar 2022 07:32)

    # Link komentara

  20. Ja sam kupovao na šest godina i nekako uvek auto star 8 godina za 3000-3500€. Kad je ove godine prošlo šest godina od poslednje kupovine i kad sam pogledao šta sad mogu da kupim za 3000 iz 2014.g došlo mi da se roknem.
    (PAJSER, 1. decembar 2022 07:05)

    # Link komentara

  21. Živim u Nemačkoj i mogu vam reći samo jednu zajedničku karakteristiku balkanskih naroda ....auto se uglavnom kupuje zbog rodbine i prijatelja u domovini. Kod mlađe populacije i zbog produženja veličine p.....a
    (Profesor doktor, 1. decembar 2022 04:38)

    # Link komentara

  22. @ Lep naslov...
    Ja jos uvek vozim Yuga iz 2002,kako?Ni sam ne znam...
    (Lala, 30. novembar 2022 18:00)

    Ako ga odrzavas kako treba, a malo ga koristis, mozes beskonacno. Ja svaki dan prelazim po minimum 50 milja, japanac iz 2012e zavrsava posao i planiram da ga sacuvam jos 5 do 10 godina. E sad, na svaki cudan zvuk, kapljenje ili upaljenu lampicu odmah reagujem. Ako ne mogu sam to srediti, sledeci dan rezervisem rent a car i teram kod majstora, zavisim od auta, javni prevoz kod mene nije opcija jer radim po raznim terenima, a relativno je ovde i slabo razvijen. Pocnu li se ti kvarovi cesce desavati moram uzeti noviji, a ovog na prvi odpad. Sve zavisi koliko ti je vozilo neophodno. S Yugom iz 2002uge verovatno odes subotom do kafane i nedeljom na izlet ili do crkve. Sumnjam da ga svakodnevno koristis za do posla i da pri tome nabijas neku ozbiljnu kilometrazu, u takvom slucaju bi ti se odavno raspao
    (Rocco Ramirez, 1. decembar 2022 02:46)

    # Link komentara

  23. Auto je sve za prosecnog Srbina - statusni simbol, fetish, sredstvo koje mu omogucava da se krece jako brzo poput superheroja dok zuri do kafica ili kladionice.
    (sale, 1. decembar 2022 01:15)

    # Link komentara

  24. Ja svaki auto kupujem sa ispod 100.000km i prodajem ga pre nego što predjem 100.000km. Godište mi nije preterano važno (jer ga uglavnom neutrališe kilometraža), oprema mi jeste bitna kao i broj prethodnih vlasnika (najbolje nijedan ili jedan). Marka meni lično nije presudna, ali jeste mojoj ženi. I kada se svi ti kriterijumi slože, ja kupim auto…
    (Giovanni, 30. novembar 2022 14:49)

    Još da nam objasniš kakav je to auto koji najbolje da nije imao ni jednog vlasnika, a da je prešao ispod 100.000.
    (sve je relativno, 30. novembar 2022 16:14)

    Demo ili courtesy car kod dilera.
    (Neko iz mase, 1. decembar 2022 00:54)

    # Link komentara

  25. Zlatno godiste za kupovinu novog auta je cim izadje iz garancije, u SAD japanci uglavnom oko 6 godina. Tad mu prvi put znacajno padne cena. Predhodni vlasnik ga je obicno vozio na lizing, a po isteku tog ugovora ne zeli da iskoristi klauzulu prednosti za odkup. Diler tad spusta cenu ukoliko ne zeli da ponudi neku svoju garanciju, ali ta nije ni priblizna fabrickoj. Prakticno su to i dalje nova vozila s malom miljazom iz jednostavnog razloga sto korisnici liziranih vozila imaju skromnu besplatnu miljazu, a sve preko toga placaju ko da voze rent a car. Svako ostecenje na vozilu im se papreno naplati po dilerovom cenovniku, tako da uglavnom vracaju vozila u odlicnom stanju, cena 6 godina starog japanca je manja od jedne trecine novog. Ide jos 15 godina bez velikih problema, a vecinu stvari na njima je uradi sam opravka za svakog ko ima minimum razumevanja mehanike. Lim obicno istruli pre nego sto mehanicki sklopovi dodju do pred izdisaj, ali se covek slatko izvoza za male pare
    (Rocco Ramirez, 1. decembar 2022 00:31)

    # Link komentara

  26. Prosle godine sam kupio audi a6 s line 1.9 tdi auto je 2005 godiste i bolji je od svih novih, ni dinar nisam ulozio u njega, nema potrebe, samo sipaj dizel i vozi. Jeffinije i bolje od novih kanti za 15000 eura. A njega sam platio 4000. Vozim se kao gospodin. Kozna sedista, automatska klima, sve ima.
    (Nenad, 30. novembar 2022 18:31)

    Samo još reci da ima i one "samoštelujuće" (kako ih neki zovu) amortizere, koji svaki (da li u kompletu sa oprugom ili ne, nisam saznao) košta oko 80.000 dinara. Da ne navodim cene drugih delova za njega.
    Ali, ko vozi dnevno tipa 5-10km, verovatno će mu poslužiti, mada je za tako kratke relacije dizel overkill, praktično se stalno vozi hladan, pa se samo nagomilava čađ gde god može.


    I to da li je bolji nov audi a6 star 17 godina ili novi Logan ili Duster je relativno pitanje.
    Bolje su i iznošene cipele koje su nove plaćene 500 evra, pa opet ne vidim da se iko hvali da je kupio takve 10 godina stare cipele za 50 ili 100 evra, nego će radije kupiti nove iz daleko nižeg ranga.
    (Veliki brat, 1. decembar 2022 00:26)

    # Link komentara

  27. Opa, otvoriše se karte, ko šta vozi u stvari. A znaju svi da komentarišu (kritikuju) nove automobile, tehnologije i dizajn koji izaziva “očnu bol”.
    (Giovanni, 1. decembar 2022 00:13)

    # Link komentara

  28. Onoj dvojici dole sto hvale (ja bi u zemlju propo) kupovinom Audia A6 za 4000e i Pasata za 2500e bi pozeleo za Novu 2023 godinu redovne zurke sa TDI majstorom gde ce se upoznati sa majstorovim najboljim prijateljima po imenima "dizna" , "bos pumpa", "turbina", "egr" ,"protokomer", "plivajuci".
    (Darko, 30. novembar 2022 23:06)

    # Link komentara

  29. Da li i koliko cesto kupujemo novi automobil? Krsevi, koji 'kuljaju' iz auspuha (vw, audiji, bmv...) nisu relevantni onima sa iskustvom novog automobila.
    (Ljubisa, 30. novembar 2022 22:32)

    # Link komentara

  30. Realna prica ide ovako : kupujemo 17-18 godina star, zlopatimo se sa majstorima dok ne napuni 22-23 i nema mu spasa, zatim se pravi pun krug i gledamo oglase 2004-2005 u potrazi za sledecom lesinom. Mi smo nesto kao ptice strvinari , radujemo se kad les izgleda sveze iako je dusu ispustio davnih dana.
    (Challenger, 30. novembar 2022 22:23)

    # Link komentara

  31. Хахаха просечан ауто у Србији је 20 година где ви живите?
    (Милош, 30. novembar 2022 22:10)

    # Link komentara

  32. Prosle godine sam kupio audi a6 s line 1.9 tdi auto je 2005 godiste i bolji je od svih novih, ni dinar nisam ulozio u njega, nema potrebe, samo sipaj dizel i vozi. Jeffinije i bolje od novih kanti za 15000 eura. A njega sam platio 4000. Vozim se kao gospodin. Kozna sedista, automatska klima, sve ima.
    (Nenad, 30. novembar 2022 18:31)

    ovakav mentalni sklop treba da uvrstite u tu vasu statstiku. 17 god star auto, kršina, ovaj misli da je ubo premiju.
    (mrk, 30. novembar 2022 19:31)
    @mrk
    pa gledaj ....ti si u pravu ako uporedjujes taj audi 2005 i audi 2020 . Ali ja pre mislim da je covek mislio na to da je taj audi avion za dačiju neku 2020 ....i za to je u pravu ti jeftinjaci novi oko 15.000 su kanturine klotare samo takve
    (Tomy Čubura, 30. novembar 2022 22:09)

    # Link komentara

  33. Lex - ne samo da je povecava vec je i non stop u erekciji !
    (Stanko obicaji su stariji od zakona, 30. novembar 2022 21:51)

    # Link komentara

  34. Odakle novac breeeee
    (Luka, 30. novembar 2022 21:31)

    # Link komentara

  35. Menja se onaj iz '90 za auto '01...
    (petarpann, 30. novembar 2022 21:27)

    # Link komentara

  36. Naš narod povećava onu stvar sa autom...
    (Lex, 30. novembar 2022 21:23)

    # Link komentara

  37. prvi koji sam uzeo imao 13 god. prodao ga posle dve i nesto. jedini kvar bila brava za paljenje na pocetku. prodao coveku koji mi posle godinu dana kaze da nije imao ni najmanji problem.

    uzeo potom auto star devet. menjao diskove, plocice, veliki, tri mala, napred opruge i kugle i sad jos menjac da servisiram. jbg, prvi sam mu u srbiji. sledece prodajem. posto mi je budzet takav da uzimam 8 do 12 staro, mislim da je tri godine optimum. posle toga nece vredeti dovoljno da imam da prenesem kao deo novca za sledecu kupovinu. zacarani krug al to ti je sto ti je. dok sam u ovoj zemlji, sa ovim standardom, to mi je i mera. ne trebao kozni premijum od 18 godina skuplji od pristojnog polovnog starog 8-10 godina, niti bas patim da dam pet cifara za 4 godine star auto iz lizinga iz pariza.
    (key and peele, 30. novembar 2022 21:07)

    # Link komentara

  38. Prosle godine sam kupio audi a6 s line 1.9 tdi auto je 2005 godiste i bolji je od svih novih, ni dinar nisam ulozio u njega, nema potrebe, samo sipaj dizel i vozi. Jeffinije i bolje od novih kanti za 15000 eura. A njega sam platio 4000. Vozim se kao gospodin. Kozna sedista, automatska klima, sve ima.
    (Nenad, 30. novembar 2022 18:31)

    Slazem se sa tobom, pre 3 godine sam pazario pasat b 5.5 2001 g 1.9tdi za 2500 eura. Prezadovoljan sam, osim registracije i goriva nista nisam ulozio 3 godine, ne kvari se, motor ne trosi ulje, neunistiv je. Ne bih ga menjao za dacia i fiat kante od 13000eura, i da mesecno teram na popravku.
    (Stevan, 30. novembar 2022 21:01)

    # Link komentara

  39. Nema tu mnogo filozofije, svako kupuje ono sto ispunjava njegove potrebe i sto moze da plati. Nekada sam vozio polovne i prolazio sa njima i dobro i lose. Morao sam zbog redovnog i vanrednog odrzavanja da imam kontakte sa prodavcima delova i serviserima sto mi se cesto nije dopadalo. Cim sam postao platezno sposobniji poceo sam da kupujem nove automobile koje menjam kada im istekne garancija. Jednom godisnje redovan servis i to je sve. Zivci su mi preporodjeni i mnogo sam zadovoljniji zivotom. Vredi para.
    (La Luna, 30. novembar 2022 20:21)

    # Link komentara

  40. 5-10 godina... A moj je punoletan već 4 godine!
    (milka, 30. novembar 2022 20:07)

    # Link komentara

  41. @ ljud

    Radio sam u prodaji novih automobila, i to što pričaš nema veze sa vezom. Ne postoji nigde u nijednoj fabrici traka za Srbiju ili Nemačku, već samo zavisi nivo opreme koji se naručuje. Bio sam i u fabrici. Ne pričaj ono što ne znaš.
    (Dule, 30. novembar 2022 19:59)

    # Link komentara

  42. Sva vozila preko deset godina starosti su krsevi
    (Da se ne lazemo, 30. novembar 2022 19:50)

    # Link komentara

  43. Ja menjam automobile na dve godine, kupujem stare 4 - 5 godina i nikada nemam problem ni sa vozilom ni sa daljom prodajom !
    (Najbolji tajming, 30. novembar 2022 19:49)

    # Link komentara

  44. Kupio sam 4 god star auto kupljen nov u Srbiji, sa veoma malom kilometrazom (i platio 20% više od onih iz uvoza).
    Prodaću ga kad bude imao 9 godina i oko 130 hiljada km. Vrednost mu u tom periodu prosečno pada za 2100 evra godišnje.
    (Boki, 30. novembar 2022 19:33)

    # Link komentara

  45. Prosle godine sam kupio audi a6 s line 1.9 tdi auto je 2005 godiste i bolji je od svih novih, ni dinar nisam ulozio u njega, nema potrebe, samo sipaj dizel i vozi. Jeffinije i bolje od novih kanti za 15000 eura. A njega sam platio 4000. Vozim se kao gospodin. Kozna sedista, automatska klima, sve ima.
    (Nenad, 30. novembar 2022 18:31)

    ovakav mentalni sklop treba da uvrstite u tu vasu statstiku. 17 god star auto, kršina, ovaj misli da je ubo premiju.
    (mrk, 30. novembar 2022 19:31)

    # Link komentara

  46. @
    Anekta pokazuje da 9 posto ljudi kupuje auto svake godine !? Zasto , kome , cemu ???
    (uki, 30. novembar 2022 18:06)

    Pre 15-tak godina sam radio kao konsultant i menjao sam kola na godinu - godinu ipo. Imao sam neku racunicu - kupovao ih na oko 200.000 (budu jeftiniji), a prodavao na ispod 300.000 (dok jos vredi nesto), a prelazio oko 60.000 godisnje.

    Nisam hteo nov, pa da ga sahranim pre nego sto istekne kredit, nego kupim auto i taj vozim, a “stari” stavim da se prodaje. Kada se proda to ide u kasicu-prasicu za sledeci. Kako vidim da je ovom blizu 300.000, kupujem sledeci i taj vozim, a prosla raga ide na prodaju. Tako sam ziveo nekih 6-7 godina.
    Ne kazem da je to pravilo, kazem da svako ima svoje razloge, svoje racunice, svoju logiku … neko samo voli da menja npr :) .
    (Djorke, 30. novembar 2022 19:12)

    # Link komentara

  47. Kad kupujem auto, on mora da ispuni nekoliko osnovnih stavki.

    Bitno mi je da je nemački premijum, kao npr. Golf, Pasat, Škoda ambišn, Bembara šestak-turbak-da-nije-baznjak, može i neki Golf džip Tugareg ili Kobilak, da ide u krivini minimum po srednjoj liniji, ako ne, onda da je malo isečem, da ne koristim žmigavce jer tako samo pokazujem da nisam (obrazovan) kao drugi, da sam poseban i da imam pravo da silujem sve druge vozače na putu. Takođe mi je bitno da mom autu jako purnja iz auspuha, jer su u pitanju izrazito jaki i moderni motori koji su provereni decenijama unazad. Osim toga, poželjno je da ima opciju da mu se ugrade kineska svetla i da je enterijer kompatibilan sa dezenom moje trenerke. I da moje kolege pišnu kad me vide na parkingu ispred firme gde se parkiram pored gazdinog novog auta i moj i dalje izgleda i jeste bolji od njegovog. Eto.
    (Srednja škola maksimim, 30. novembar 2022 19:10)

    # Link komentara

  48. 3 auta sam promenio do sada... svaki sam kupio za max 7 dana.. imam toliko i toliko para.. znam sta hocu, odem pogledam 3 - 4 i to je to.. sta palamude ovi sto kupuju auto 3 mesrca?
    (peca, 30. novembar 2022 19:06)

    # Link komentara

  49. Dobar ne. Da se ne kvari ili malo kvari, da mu nije skupo održavanje, da završava posao prevoza ili prenosa od tačke A do tačke B, to definitivno da.
    (sve je relativno, 30. novembar 2022 17:35)

    Tako je ,sve je relativno pa i sam pojam "dobar auto". Ima starijih vozaca koji su prosli evoluciju vozila i nisu klinci, secaju se raznih stvari o kojima omladina nema pojma. Sa njihove ttacke gledista, skoro svaki auto je dobar. Ja vozim oko 25 god, nisam bas mnogo mator,ali se secma i Jugica, i starih Fiata, i Ladi sifonjerki.I tad su ljudi vozili,ziveli,privredjivali. Mi smo upali u potrosacko ludilo i nemamo mere niti svesti o nivou thenologije na kome smo.Paz faktor da li ima led osvetljenje kod nogu ili nema...i to se prodaje i spominje u opremi. Sto se mene tcei, bitno da ima klimu, ABS i vazdusne jastuke a to vecina kola ima vec 20 god unazad. Brzine su vam ogranicene, ne znam da li vidite da smanjuju na 30 na sat po gradu, tek ce biti kolapsa
    (Keks, 30. novembar 2022 18:52)

    # Link komentara

  50. @
    Kupujes: registrovan auto od fizickog lica, dugogodisnjeg vlasnika, sa urednom servisnom istorijom. Kupljen nov u Srbiji.
    A evo i zasto:

    ….
    (Kobaja Grande, 30. novembar 2022 15:12)

    Ta situacija je retka, odprilike kao Apatinski panter …
    Ako bi gledao svoje iskustvo i dva zadnja auta koja sam kupio, inace jedan kupljen od vlasnika, a jedan sa placa, ne znam ko mi je vise dizao pritisak. Inace kupovao sam auto star 6-8 godna, ne od npr 20, ne najjeftinije spram godista/opreme itd. Mislim da sam imao normalna ocekivanja.

    Ajde placevi kada se prodavac pravi mutav, jer realno sta on zna (skinuo ga sa prikolice i to je to. Jasno i tebi i njemu koliko je sati), ali vlasnici sto su umeli da me iznerviraju - nabiju cenu jer su toboz vlasnici, a “redovno servisiran” im najcesce znaci da su mu svi servisi bas sad na redu. Najcesce sam video izvozane krsine u koje oni ne zele vise da ulazu, ali zele da naplate to sto su dugogodisnji vlasnici kao neku dodatu vrednost. Servisne knjige su im mahom popunjene jednom hemijskom, a izlupan pecat neke no-name garaze, gume za zamenu ili raspari, nijanse boje razlicite … jezivo. I naravno, hvaljenje auta preko telefona, a onda uzivo gleda u patos …

    Ako cu biti 100% iskren - polovan auto pogledas, vidis da li ima smisla, ako se odlucis onda se mentalno prekrstis i izvadis pare - ili se okrenes i odes. Nema garancija. Plac ili vlasnik - neka opste stanje presudi.
    (Djorke, 30. novembar 2022 18:48)

    # Link komentara

  51. Kojih bre 5 godina?! Sta pricate vi? Jedva se krpe ljudi za gorivo,svaki 3 auto svetli lampica za rezervu.90% auta nikad mali servis nije videlo. Jedne gume 7 godina voze.
    (Alexa, 30. novembar 2022 18:00)

    Gde Vi zivite?
    Srbi zadnji dinar daju na auto,cigare i finansiranje zene,ljubavnice.
    (Pjer, 30. novembar 2022 18:42)

    # Link komentara

  52. Prosle godine sam kupio audi a6 s line 1.9 tdi auto je 2005 godiste i bolji je od svih novih, ni dinar nisam ulozio u njega, nema potrebe, samo sipaj dizel i vozi. Jeffinije i bolje od novih kanti za 15000 eura. A njega sam platio 4000. Vozim se kao gospodin. Kozna sedista, automatska klima, sve ima.
    (Nenad, 30. novembar 2022 18:31)

    # Link komentara

  53. Vozim Toyotu.
    A kakvi su nam putevi, saobracaj, saobracajna kultura i vestina, gorivo, servisi, cene registracije… mislim da je najbolje zadrzati (ko ima) auto star 15-20 godina. Taj se uvek moze zakrpiti: trap strada i starima i novinama, redovni servisi trebaju i jedni i drugi, akumulator traje jednako, gume isto… manje su glavobolje, a uzivanje jednako. (ko uziva u novom autu u Beogradu?? gleda da predje s Novog Beograda u stari deo grada bar za 45 min i da ga ne zaboli noga od pritiskanja kvacila)

    Dobar/nov auto je koristan jednom ili dva puta godisnje. Kad se ide na odmor.
    (samo ovo, 30. novembar 2022 18:27)

    # Link komentara

  54. cuj potraga 3-6 meseci za automobilom,pa ja kada resim da kupim kupim za dva dana,ne razumem ljude majkemi,da je jeftin,odrzavan,svi servisi uradjeni,da nije lupan,da je malo presao I da nema ulaganja..ja kada mi se svidi dodjem provozam I platim (ne cenkam se) pa onda prepis I kod majtora..posle miran..ako imam 10.000e kupujem do 8.000e I cao..inace menjam kola na neke 3god I nikad ali nikad nisam imao problema niti me je I jedan ostavio a prelazim godisnje oko 35.000km,samo redovni servisi
    (spaki, 30. novembar 2022 18:15)

    # Link komentara

  55. Anekta pokazuje da 9 posto ljudi kupuje auto svake godine !? Zasto , kome , cemu ???
    (uki, 30. novembar 2022 18:06)

    # Link komentara

  56. Lep naslov...
    Ja jos uvek vozim Yuga iz 2002,kako?Ni sam ne znam...
    (Lala, 30. novembar 2022 18:00)

    # Link komentara

  57. Kojih bre 5 godina?! Sta pricate vi? Jedva se krpe ljudi za gorivo,svaki 3 auto svetli lampica za rezervu.90% auta nikad mali servis nije videlo. Jedne gume 7 godina voze.
    (Alexa, 30. novembar 2022 18:00)

    # Link komentara

  58. Tužna statistika.
    (Gradimir, 30. novembar 2022 17:59)

    # Link komentara

  59. Ali, evo meni miriše novo već mesec i po, a mirisaće i dalje.
    (Cica, 30. novembar 2022 17:14)

    a sta ste hteli da uzmet epolovno a sta ste uzeli novo?
    (lalos, 30. novembar 2022 17:56)

    # Link komentara

  60. uglavnom menjamo kad starom nema spasa, i muka nam je od para koje smo ostavili servisima....ali kad ga prodajemo...uvek je kao nov i redovno odrzavan....
    (borivoje surdilovic, 30. novembar 2022 17:46)

    # Link komentara

  61. Vozio sam Samaru 24g. Još bi je vozio,da je sin nije uništio. Opravka je bila neisplativa.
    Sada vozim Punta 2 kupljen na placu 2018 za 1200€. Urađen mali i veliki servis,nikakvih problema sa njim .I njega ću voziti do njegovih krajnji mogućnosti.
    Može dobar auto da se kupi i za manje para od 2,3,5000 €.
    (Bane, 30. novembar 2022 15:53)

    Dobar ne. Da se ne kvari ili malo kvari, da mu nije skupo održavanje, da završava posao prevoza ili prenosa od tačke A do tačke B, to definitivno da.
    (sve je relativno, 30. novembar 2022 17:35)

    # Link komentara

  62. Da, cene novih vozila su totalno lude, ali su cene polovnih "lude na kvadrat". U tom delu mogu da se složim.
    Oko onog ostalog ( "miris i osećaj u novom se ne može porediti.") - ne slažem se, jer su i ta vaša nova kola postala "polovna" onog dana kada ste ih izvezli iz salona.
    (ako ćemo pošteno, 30. novembar 2022 16:19)

    To da li je polovan kad izadje iz salona, podložno je raspravi. Jer je za 5 meseci koliko smo ga čekali poskupeo za 3000evra, sa 500km predjenih da ga prodam zaradila bih, samo zato što neko želi nov i odmah ključ. Ali, evo meni miriše novo već mesec i po, a mirisaće i dalje.
    (Cica, 30. novembar 2022 17:14)

    # Link komentara

  63. auto se menja kad izadje kredit. prodam stari za 5000, uzmem jos 4000e kredita na 30 meseci i trazim auto za 8000. 1000 ostaje za servise. znaci na neke 3-3.5 god
    (mrk, 30. novembar 2022 17:01)

    # Link komentara

  64. Uzeo MB lubeničara starog 2 godine (S204) i evo vozim ga već 11 godina. Imao je oko 110.000km (za 2 godine - čisto da znate šta je realna kilometraža napolju), a ja sam sada na 330.000km - pravim 20.000km godišnje, koristim ga uglavnom vikendom i za godišnje odmore.
    (Merdžo, 30. novembar 2022 17:00)

    # Link komentara

  65. Kupio pre 20 godina fiat bravu1.2.nikad ništa sem ulja.Slatko se vozim dan danas i planiram da ga ne menjam dok ga ne zabrane.
    (mile, 30. novembar 2022 16:58)

    # Link komentara

  66. Euro 4 do 2009g Fiat ili Dačiu 1,4 motor 4 cindra tražiti par meseci i ugraditi plin je za mene neko kompromisno rešenje. 1,3jtd se baš nije proslavio, daj šta daš...to znači oko 13g.
    (Bane..., 30. novembar 2022 14:25)

    Kao prvo nije 1,3 JTD nego 1,3 MJ.
    JTD JE 1.9
    1.3MJ je najprodavaniji dizel motor na svetu. Ugrađuje se u preko 50 modela automobila.
    (mali od palube, 30. novembar 2022 16:36)

    # Link komentara

  67. Nikada se nisam lozio na skupa kola. Zaradjujem bas mnogo za nase uslove, da ne pisem koliko. Vozim BMW iz 2001 jer volim taj model i nemam potrebe za boljim. Jeste, pojeo mi je jedno 9K eur da sve bude tip top i nikakvu potrebu nemam da ga preprodajem,slusam omalovazavanja, obilazim majstore i nesto taktiziram. Nikakvo zauduzivanje za automobil ne dolazi u obzir, smatram da treba voziti takav auto koji ako vam ukradu ili ga slupate, mozete odmah kupiti isti ili slican.
    (meki, 30. novembar 2022 16:29)

    # Link komentara

  68. Kupili nov. Kada smo videli kako se kreću cene polovnjaka, jedan dan odvojili i posetili sve salone u gradu, par dana razmišljali i odlučili. Čekali smo ga 5 meseci, ali miris i osećaj u novom se ne može porediti. Sa ovim cenama se uopšte ne isplati kupovati auto do 5 godina starosti, jedino ako vam auto treba odmah.
    (Mala, 30. novembar 2022 15:23)

    Da, cene novih vozila su totalno lude, ali su cene polovnih "lude na kvadrat". U tom delu mogu da se složim.
    Oko onog ostalog ( "miris i osećaj u novom se ne može porediti.") - ne slažem se, jer su i ta vaša nova kola postala "polovna" onog dana kada ste ih izvezli iz salona.
    (ako ćemo pošteno, 30. novembar 2022 16:19)

    # Link komentara

  69. "Kupljen nov u Srbiji"...
    pa je to za neki polovnjak kao preporuka i garancija.
    Ne.
    Nova vozila za Srbiju nisu ista lao nova vozila za Zapad. Raspitajte se. Ne verujte meni. Ne dozvolite da vas situacija uveri kada već budete kupili takvo vozilo "kupljeno novo u Srbiji".
    (ljud, 30. novembar 2022 16:15)

    # Link komentara

  70. Ja svaki auto kupujem sa ispod 100.000km i prodajem ga pre nego što predjem 100.000km. Godište mi nije preterano važno (jer ga uglavnom neutrališe kilometraža), oprema mi jeste bitna kao i broj prethodnih vlasnika (najbolje nijedan ili jedan). Marka meni lično nije presudna, ali jeste mojoj ženi. I kada se svi ti kriterijumi slože, ja kupim auto…
    (Giovanni, 30. novembar 2022 14:49)

    Još da nam objasniš kakav je to auto koji najbolje da nije imao ni jednog vlasnika, a da je prešao ispod 100.000.
    (sve je relativno, 30. novembar 2022 16:14)

    # Link komentara

  71. Nemoj ...
    (....., 07. februar 2020 17:13)

    Sve je tako kada slusas savete. A najvaznije u svemu je imati srecu i kod kupovine pogoditi onaj primerak koji je kvalitetno napravljen. Kupovao sam i jeftine i skupe (stare/mlade) i najvaznije od svega je bila upravo sreca, bez obzira sto obracas paznju na detalje i biras. Samo sreca.
    (Jovan, 30. novembar 2022 16:14)

    # Link komentara

  72. Ne gubite vreme uzalud. Usmerite potragu samo na Toyotu. Ma koliko da je stara i izvozana, bolje će vas poslužiti od 90% konkurencije koja se može nabaviti za iste pare.
    (ljud, 30. novembar 2022 16:11)

    # Link komentara

  73. Da, bre.Evo ja kupio auto,star je samo 4 godine,kod mene.
    I jos 16,sada ima 20,taman za zenidbu.
    Inace nemam nameru da ga menjam ni prodajem.Benzinac,1.2 16v menjac 6 brzina,odlicno ga odrzavam,odlicno sluzi,ne treba mi nista bolje.
    Ja sam bas zadovoljan.
    (onako, 30. novembar 2022 16:02)

    # Link komentara

  74. Vozio sam Samaru 24g. Još bi je vozio,da je sin nije uništio. Opravka je bila neisplativa.
    Sada vozim Punta 2 kupljen na placu 2018 za 1200€. Urađen mali i veliki servis,nikakvih problema sa njim .I njega ću voziti do njegovih krajnji mogućnosti.
    Može dobar auto da se kupi i za manje para od 2,3,5000 €.
    (Bane, 30. novembar 2022 15:53)

    # Link komentara

  75. Auto se menja na 5 godina na ovaj nacin: proda se trenutni automobil koji je star 23 godine, kupi se automobil koji je “nov nov nov”, 13 godina star…
    (Straight Outta München, 30. novembar 2022 14:09)
    To možda vi gastarbajteri tako radite. Mi u matici kupujemo samo nove iz radnje.
    (Vozač, 30. novembar 2022 15:28)

    # Link komentara

  76. Kod polovnjaka sa 100,000km je najbitnije da nije presao 450,000km.
    (Sasha, 30. novembar 2022 15:28)

    # Link komentara

  77. Prethodni sam imao 2002 godiste, uzeo kao 6 godina star a prodao sam ga sa 10 godina. Trenutno vozim auto 2007 godiste, znaci gura 15, kod mene 10. Kupljen u srb, ja ga uzeo posle tacno 5 godina. Kada sam trebao da ga preporodam, dakle opet negde sa 10 godina, nisam mogao da priustim zamenu. Sada ne zelim, odrzavam ga solidno, vec duze vremena samo osnovna ulaganja, auto je visa srednja klasa. Oba automobila su u 10oj godini bila u odlicnom stanju, oba se i dalje voze, onaj prvi tuce 20 godina.
    (moje iskustvo, 30. novembar 2022 15:27)

    # Link komentara

  78. Kupili nov. Kada smo videli kako se kreću cene polovnjaka, jedan dan odvojili i posetili sve salone u gradu, par dana razmišljali i odlučili. Čekali smo ga 5 meseci, ali miris i osećaj u novom se ne može porediti. Sa ovim cenama se uopšte ne isplati kupovati auto do 5 godina starosti, jedino ako vam auto treba odmah.
    (Mala, 30. novembar 2022 15:23)

    # Link komentara

  79. Kupujes: registrovan auto od fizickog lica, dugogodisnjeg vlasnika, sa urednom servisnom istorijom. Kupljen nov u Srbiji.
    A evo i zasto:
    - kad kupujes registrovan auto, mozes da ga isprobas na putu, u voznji;
    - ako je kod vlasnika duze godina, jasno je da ga nije kupovao radi preprodaje i zarade...pa ces moci i da se cenkas;
    - kupljen nov u Srbiji...verovatno ima urednu servisnu istoriju u prvih 3-5 godina garantnog roka, sto se moze proveriti u zvanicnom servisu po broju sasije.
    Sto se tice polovnjaka, preporucujem klasicne Euro 4 i 5 benzince bez turbo punjaca - drasticno su kvalitetniji i znatno se manje kvare od dizela.
    (Kobaja Grande, 30. novembar 2022 15:12)

    # Link komentara

  80. @sami - Odakle da krenem? Da bi u Nemačkoj ili Austriji kupio od privatnog vlasnika, a da nije prevarant ili da cena nije bar 70% viša nego što je normalno, moraš da imaš baš mnogo sreće. Da se dopisuješ mailom sa Nemcem oko auta? Smešno. Čak i ako se dogovorite, on će da proda auto nekome pre nego što ti stigneš. Ne pada mu na pamet da tebe čeka. Kako da proveriš auto? Preko slika? Sve što je dobro odmah razgrabe preprodavci. Ti do dobrog auta nećeš doći. Na granici ti ne treba prikolica. Mogu još da nabrajam...
    (Marko, 30. novembar 2022 15:11)

    # Link komentara

  81. Kupovina auta u Srbiji jw uvek stresan događaj!
    (AreoZwq7one, 30. novembar 2022 14:53)

    # Link komentara

  82. Nemoj Nemca, izbija bubrege,Nemoj Francuza, skup za održavanje,Nemoj Italijana, stalno se kvari,Nemoj Japanca, nema rezervnih delova,Nemoj Koreanca, ne vredi ni 5 para,Nemoj benzinca, puno troši,Nemoj dizela ima plivajući zamajac, skupe dizne i turbinu,Nemoj na plin, stalno trokira, niko ne zna da ga popravi,Nemoj sa 3 vrata, stalno se mora provlačiti nazad,Nemoj sa 5 vrata, slaba konstrukcija,Nemoj sivu boju, svaki drugi u toj boji,Nemoj crnu boju, stalno moraš prati,Nemoj crvenu boju , brzo matira od sunca,Nemoj belu boju, vidi se kad počne da korozira,Nemoj sa aluminijumskim felnama, osetljive su za zimu,Nemoj sa čeličnim felnama, ružan auto skroz,Nemoj hedžbek, nepregledan za parkiranje,Nemoj karavan, izgleda kao mrtvački auto,Nemoj limuzinu, velika za grad,Nemoj džip, jer odmah misle da si seljačina,Nemoj nov auto, skupi servisi i brzo pada cena,Nemoj polovan auto, mačka u džaku,Nemoj bez servisne knjige, ko zna kakav je,Nemoj sa servisnom knjigom, to se napravi za 20e,Nemoj iz uvoza, prešao boga oca,Nemoj iz Srbije, rasturen od loših puteva i goriva,Ne kupuj sam, povedi majstora,Kupi sam, jer šta majstor zna bolje od tebe,
    (....., 07. februar 2020 17:13)
    (AreoZwq7one, 30. novembar 2022 14:52)

    # Link komentara

  83. Ja svaki auto kupujem sa ispod 100.000km i prodajem ga pre nego što predjem 100.000km. Godište mi nije preterano važno (jer ga uglavnom neutrališe kilometraža), oprema mi jeste bitna kao i broj prethodnih vlasnika (najbolje nijedan ili jedan). Marka meni lično nije presudna, ali jeste mojoj ženi. I kada se svi ti kriterijumi slože, ja kupim auto…
    (Giovanni, 30. novembar 2022 14:49)

    # Link komentara

  84. Pre 11g sam kupio nov auto, još ni jedan kvar nisam imao i voziću ga dok se ne raspadne!
    (Domaćin, 30. novembar 2022 14:45)

    # Link komentara

  85. Euro 4 do 2009g Fiat ili Dačiu 1,4 motor 4 cindra tražiti par meseci i ugraditi plin je za mene neko kompromisno rešenje. 1,3jtd se baš nije proslavio, daj šta daš...to znači oko 13g.
    (Bane..., 30. novembar 2022 14:25)

    # Link komentara

  86. Cudno, od toliko stavki iz tabele sta je bitno, ni jedna nije stanje vozila. Imate sajtove po nemackoj, austriji, odete sa novcem i kupite auto od privatnog vlasnika, ili ako bas morate od autokuce. Prvo se dogovorite mailom. Uvoz u Srbiju je namerno ponizavajuci jer treba vam prikolica na samoj granici, ali se isplati jer je auto normalan i sami ste ga izabrali. Za tih 3-5000 evra su godista oko 2005 za vozila tzv. nize srednje klase, pa sta ko voli.
    (sami, 30. novembar 2022 13:34

    U Nemačkoj se auto ne kupuje od vlasnika lično jer nemaš nikakvh garanciju. Samo sa placeva. Tu ćeš dobiti i garanciju od godinu dana na motor, menjač kao i na kilometražu. Tako rade ozbiljne kuće. To ne može da ti da vlasnik privatno niti neki sumnjivi plac. Zato samo od auto kuće. Pozdrav iz Bavarske!
    (Alex, 30. novembar 2022 14:20)

    # Link komentara

  87. Auto se menja na 5 godina na ovaj nacin: proda se trenutni automobil koji je star 23 godine, kupi se automobil koji je “nov nov nov”, 13 godina star…
    (Straight Outta München, 30. novembar 2022 14:09)

    # Link komentara

  88. Danas su ovi što prodaju automobile toliko bezobrazni i poremećeni da mi je zadovoljstvo da ne kupim polovni auto već sakupljam pare za novi.
    (Liga šampiona, 30. novembar 2022 14:05)

    # Link komentara

  89. Najveći broj anketiranih kupaca traga za automobilom u okviru cenovnog ranga od 2.000 do 5.000 EUR - skoro 40%.
    Previše ljudi sa premalo para, eto kakav nam je standard.
    (dzigi, 30. novembar 2022 13:53)

    # Link komentara

  90. automobili u okviru cenovnog ranga od 3.000 do 5.000 EUR (23,94%), zatim od 5.000 do 7.000 EUR (17,77%), 2.000 do 3.000 EUR (13,94%)

    ...su za presu, staro gvožđe
    (Goxy i Kobaja Grande vs Joca, 30. novembar 2022 13:48)

    # Link komentara

  91. Ja teram vec 7 godina. Mozda sledece, zavisi od cena polovnih. Treba izbeci tri puta s line i nov nov nov. Vozila baka itd.
    (NR, 30. novembar 2022 13:36)

    # Link komentara

  92. Cudno, od toliko stavki iz tabele sta je bitno, ni jedna nije stanje vozila. Imate sajtove po nemackoj, austriji, odete sa novcem i kupite auto od privatnog vlasnika, ili ako bas morate od autokuce. Prvo se dogovorite mailom. Uvoz u Srbiju je namerno ponizavajuci jer treba vam prikolica na samoj granici, ali se isplati jer je auto normalan i sami ste ga izabrali. Za tih 3-5000 evra su godista oko 2005 za vozila tzv. nize srednje klase, pa sta ko voli.
    (sami, 30. novembar 2022 13:34)

    # Link komentara

  93. Pre bih rekao da se menja na 10 - 15 godina a ne na 5 - 10, bar kod 70 % populacije.
    (neko iz mase, 30. novembar 2022 13:24)

    # Link komentara

  94. Na svakih 5-10 godina kupuju automobil star 10-15 godina.
    (Uzicanin, 30. novembar 2022 13:12)

    # Link komentara