1. Može li ova troculindrična Corolla 1.5 da izuvuče uz Bubanj potok 4 odrasle osobe u 5-tom stepenu prenosa?
    (Petronije, 4. januar 2024 17:37)

    # Link komentara

  2. Imam novu corollu 2.0 hibrid ts sa 184ks 150 atmosferac+ 50 elektro zajedno u kombinaciji 184 ks sa preko 300 obrtnog momenta 0-100 8 sec automatski cvt sa s +/- šift dve cevke iza
    Kad mu daš gas kao u pobesnelom maksu zvuk😁
    Grmi
    Potrošnja 4.5 - 5.5
    Zavisi kako ga stiskaš
    Sve u svemu brutalština
    (Milos, 20. novembar 2022 09:29)

    # Link komentara

  3. Ne mogu da verujem šta čitam o Toyoti a kao prvi auto u Americi. Pre 3 godine sam kupio Hondu Civic 1,8 103kw benz ,sport. Nema nikakav ekran ni navigaciju ali zato ide kao mećava. 9 sec do 100kmh, na auto putu na 130kmh 6,3 lit, atmosferac sa snagom na pretek. 2007 125.000km 5100eur stigo iz Ch, proverena km. Model sport, alu 17 cola, aut klima, hladjenje pića u kaseti,tempomat,mesta svuda na pretek,magična sedišta. Čitao o Mazdi 3 novoj, osim navigacije i malog hibrida ništa više nema od Honde iz 2007. Srećna vam kupovina novih automobila.
    (MILIĆ, 19. novembar 2022 22:23)

    # Link komentara

  4. Vozio sluzbenu ovakvu 1.5, samo kontinualni menjac. Iznenadjuje upravljivost, na magistrali tisina u kabini. U kabini je srednji deo table super odradjen, kvalitetna plastika i onda odjednom levo od volana plastika tvrda, krcka, haos. Cvt menjac je kriminalan, prilikom uparkiravanja, treba mu par sekundi da odreaguje kada se prebaci iz R u D, ne reaguje na gas… Motor je za grad super, na otvorenom preslab, fali mu turbo bas, nije mi ni jasno ko jos nudi atomsferske motore u 2022. godini, ali eto. Realno, automobile u toj klasi nijanse razdvajaju, nije ni jedan bas los, ni jedan mnogo bolji od ostalih.
    (Jvn, 17. novembar 2022 10:54)

    # Link komentara

  5. Čitam tekst pa komentare. U totalnom sam čudu da ljudi ovoliko pišu a da pojma nemaju o tematici za koju se predstavljaju kao znalci.

    Ja nisam znalac, ali sam vlasnik opisanog auta, i to vrlo srećan i zadovoljan vlasnik. Da su i oni vlasnici, ali nisu, drugačije bi pisali o ovom autu.

    Tekst je baš na mestu, opisao vrlo tačno ono što će budući platiti svojim novcem, bez šminke i lažnih polufunkcija.

    Motor, najklasičniji atmosferac, ima drugačiji zvuk, a snage sasvim dovoljno za normalno korišćenje. Nije mu frka da zavrti i na 6000 rpm ali ni da krstari na ispod 2000 rpm.

    Ko hoće bolje, naravno da ima

    E da, važno je da kažem da je cena previsoka, pre nešto više od godinu dana je bila 18800 eur - ovo je ipak ludilo.
    (Pajsečina, 15. novembar 2022 20:32)

    # Link komentara

  6. Znači silovanje niže srednje klase kupaca sa svih strana!!!

    Motor 1,5 sa tri cilindra i bez da zinu o tome koliki je obrtni moment - Nm!? Smatraću da je jako loš, a siguran sam ne preko 132Nm, i takvu bedu od auta da platim 22.000eur!?

    Kratka sedišta, nizak klirens, prdavi motorić - ali još atmosferski!? Ha, ha, ha pa ovo je stvarno sramota šta se nudi u Srbiji! Mislim mi jesmo generalno nepismeni i primitivni, ali zaboga, onaj ko ima 22.000eur za auto ipak je neku knjigu u životu i pročitao..

    Ovo nije auto, zaista se izvinjavam, i plus veoma sam razočaran...
    (ns ja, 9. novembar 2022 16:12)

    Slazem se. Lepo receno.
    (IG, 15. novembar 2022 17:15)

    # Link komentara

  7. Dakle,da rezimiramo: i ovaj ima 3 cilindra,ne vuce,konstruisan je za sirotinju i dolazi iz turske srafciger industrije. I za ovo da se daje 22.000 eur. Je li ovo normalno?!
    (Robi, 12. novembar 2022 20:25)

    # Link komentara

  8. Nazalost ovo nije Golf 2 i vecina balkanaca to nikad nece razumeti! Vozim Corrolu u SOL opremi, kupite novog nemca sa opremom koju nudi Korola… bar je duplo skuplji, o odrzavanju i Kasko osiguranju da i ne govorim! Vozio sam svasta, i ova Korola mi je top izbor, istina je da ima stednje na materijima, izolaciji najvise ali sve je to zanemarljivo kad sednes i vozis… auto je za sve one koji zele da uzivaju u voznji bez mnogo brige, naravno za taj novac! Mazda 3 koja se spominje je prelep auto al takodjer i brand iznad, tako da bzv je uporedjivati jer samo servis za Mazdu je skuplji skoro pa duplo!
    Drz te se golfa u kom je svaba presao 1.000.000km!
    (Petar, 11. novembar 2022 17:14)

    # Link komentara

  9. Zaboravio sam napisati da je prijatelj visok 182 cm i da je tu negdje granična visina ljudi koji se mogu normalno smjestiti za volan iako i njima glava dolazi dosta blizu stropa.
    Viši ljudi od 185 cm ne mogu se normalno smjestiti ni naprijed ni pozadi u ovaj auto.
    Velika šteta jer inače je auto sasvim solidan, lijepo opremljen u srednjj tj. drugoj opremi (navigacija sa mobitela, alu felge 16 inča, sva sigurnosna oprema, bežični punjač mobitela, krom letvice u unutrašnjosti na komandnoj tabli i vratima, zadnja parkirna kamera, odlična garancija od 10g. ili 150.000 km ...).
    Nekada je Korola bila kraljica praktičnosti i sa tim ciljem je i konstruirana, a sada su podlegli trendovima pa snizili krov i sve ode u tri...
    (Ivan ZG, 11. novembar 2022 10:58)

    # Link komentara

  10. Sve ovo sa motorima u Evropi, diktiraju besposlene, a masno placene birokrate iz EU.Tehnickih znanja nemaju, ali vole da pokazuju moc i znacajno uticu na zivote ljudi.Prave od ljudi proletere, prosecan Evropljanin treba da ima mali stančić, mali autić i da radi u korporaciji koja mu kaze sta je ispravno reci, raditi i kome klicati.
    Dizele je trebalo izbaciti, ali pogledajte na sta lice i benzinci.Jad i beda su automobili danas u Evropi u srednjem i donjem segmentu
    (Petar, 11. novembar 2022 09:45)

    # Link komentara

  11. Super. Manje jedan cilindar, manja zapremina za 100 kubika ali zato skuplja za citavih 5000€ nego pre 18 meseci od one sa 1.6 motorom. A primetio sam da sad i u Tojoti koriste novu idiotsku frazu, kažu "Naručivanje direkt iz proizvodnje" !?!?
    Da li to znači da su do sada naručivali svoja vozila iz neke robne kuće, pekare, apoteke???
    (Boki, 10. novembar 2022 19:58)

    # Link komentara

  12. @Kiko
    Ne zaboravi da nabaciš kada već porediš, Astra i Pežo imaju turbo motore.
    (kimi R, 10. novembar 2022 17:44)

    # Link komentara

  13. Vozim ovaj auto već pola godine. 1.5 motor uopšte nije loš koliko su ljudi napričali. Nažalost, većina proizvođača ubacuje trocilindarske motore. Npr. Astra L takođe poseduje troklipni motor, s tim da je skoro 5000 evra skuplja. Pežo 308, ista priča.
    Što se tiče Corolle, naspram konkurencije, dobije se jako dobro i praktično auto.
    Moja najveća zamerka je koliko se zakidalo na materijalima. Npr. plastika u kabini je počela da zveči već nakon stotinjak pređenih kilometara, izolator zvuka ispod haube nedostaje, poklopac motora takođe, limarija je pretanka.

    P.S. Prestanite da upoređujete Corolle na američkom tržištu sa Corollama na evropskom tržištu. U pitanju su dva različita auta. Američko tržište i dalje dobija 2.0 benzinske motore sa 170 KS.
    (kiko, 10. novembar 2022 16:37)

    # Link komentara

  14. Sjedala u jednoj Daciji Stepway izgledaju kao da su iz 3 klase skupljeg auta. Sjedala jesu udobna i vjerojatno trajna, ali izgledaju kao da koštaju 1 eur za cijeli auto.
    (Ivan ZG, 10. novembar 2022 12:11)

    To je један од разлога што сам ја узео Дачију.И грејање седишта моја има.А мотор и турбину.
    (предузетник, 10. novembar 2022 12:57)

    # Link komentara

  15. Koji su to sve vozači relija i iz formule 1. Njima je 12 sekundi za penzionere, a i 10 sekundi, koliko je trebalo Koroli sa 1.6 motorm, slabo. Da je neki motor 2.0 turbo sa 250 konja onda možda još i može proći jer autu treba 5,5 sek. do 100.
    I onda završi pisanje komentara i sjedne u svoj auto sa 1.5 dizel motorom i 90 KS sa kojim auto ubrzava za 15 sekundi do 100.

    U ovom autu sam sjedio i na kraju ga prijatelj nije kupio iz dva razloga. Auto ima nisku kabinu, a nije baš ni široka, a on je dosta debeo sa 125 KG. Nije mu se gimnasticiralo kada ulazi i izlazi jer morate paziti da ne lupite glavom jer je krov neprirodno nizak.
    Auto iznutra izgleda solidno i bolje nego na slici, ali dizajnera sjedala treba ostaviti na marsu kada prvi puta slete.
    Dakle, materijal izgleda tako jeftino i sjajno da se zgrozite pri pogledu. Najgora siva boja koja postoji u kombinaciji sa sjajem i bez ikakavog štepa što pojačava dojam jeftinoće i umjenog materijala tj. poliestera. Sjedala u jednoj Daciji Stepway izgledaju kao da su iz 3 klase skupljeg auta. Sjedala jesu udobna i vjerojatno trajna, ali izgledaju kao da koštaju 1 eur za cijeli auto.
    Puno bolja kupnja je prošla generacija Korole. Viši strop za sigurno 5 cm, vrlo udoban i tih ovjes kao da je iz Mercedesa (koji već davno nije više tako udoban) i motori 1.3 i 1.6 koje ne čujete ni na 3500 okretaja. Ovaj manji 1.3, 100 KS ide iznenađujuće dobro i troši jako malo.
    Po otvorenm praktički ne može potrošiti više od 7,5 litara.
    (Ivan ZG, 10. novembar 2022 12:11)

    # Link komentara

  16. Neki pokazatelji kazu da je oko 67% svetske populacije inficirano virusom herpesa - em sto je jako rasprostranjen, em traje vecito. Samo nisam siguran koliko je pozeljan. Tako i ova Corolla. Da danas treba da izdvojim 20.000 evra svojih para na automobil u Srbiji, ovaj auto bih uzeo u obzir - apsolutno nikada.
    (DC, 10. novembar 2022 11:55)

    # Link komentara

  17. A priča o najprodavanijem modelu na svetu je identična priča iz "Mućki" o Trigerovoj metli!
    (b1321, 10. novembar 2022 06:06)

    Ali za marketing i napaljene budale jako lepo zvuči kada se sabiraju babe i žabe
    (Pera, 10. novembar 2022 11:20)

    # Link komentara

  18. "Kupio sam nov predhodni Yaris,četvorocilindraš, 1,5 motor. Miran sam vozač ali je i meni kao takvom jako trom.Potentniji je Jugo stari, zglobni busevi krcati punicima..."
    (koja, 10. novembar 2022 09:58)

    Istina je.Vozio sam tri godine taj stari 1,5.Totalno anemičan.Menjač katastrofa.Lakše je bilo keca ili juga u rikverc ušaltati.Sad već godinu i po vozim novi yaris sa 3-cilindričnim 1,5.Neverovatna razlika.Kao nevreme ide.Merak ga je voziti.Samo bučan kao i pre i kao i svaka Tojota.
    (Sabahudin, 10. novembar 2022 11:10)

    # Link komentara

  19. Kupio novu, istu ovakvu. 4 godine bezkamatnog finansiranja, mnogogodišnja garancija. Slabiji motor (u smislu manje startan), ali dovoljan za moje potrebe. Prostora nazad ima manje, ali ni ne očekujem da vozim nekoga sem dece. Odrasli mogu da se stisnu ako već treba neko da se vozi iza. Pouzdan auto.
    Gepek odličan i prostran, sa gumenom kadicom u paketu.
    Potrošnja na otvorenom 6-7l u zavisnosti od vožnje. Autoputom bez problema 160, na 4000 obrtaja trošio 7 litara.
    Gradska vožnja samo tokom špica (kreni-stani), 9-10l.


    Rok isporuke 3-4 meseca. Ovi koji spominju Mazdu, slobodno naručite istu i čekajte bar godinu dana.

    Jeste skuplja, ali u ovom cenovnom rangu i novo auto, ne može ništa bolje da se kupi. Glava te neće boleti. Samo sipaj i vozi.
    (Vlasnik2022, 10. novembar 2022 10:18)

    # Link komentara

  20. neverovatno razmisljanje od pre 40 godina. koga bre briga za milion kilometara. u normalnim drzavama na osnovu kojih se i projektuju specifikacije kazu da se auto menja kad dostigne 150 do 200 000. koga briga sta ce posle da bude sa motorom osim za balkanerose koji kupuju "nov nov nov" sa oglasa
    (mrk, 9. novembar 2022 16:02)

    Prvo, balkanci kupuju "nov nov nov" jer nemaju para, a bez auta se ne može jer država nije u stanju da obezbedi dobar javni transport. I toga se ne treba stideti (mada mnogima to nije lako).

    Drugo, to što na zapadu imaju para da menjaju automobile na svakih 150000km je priča za sebe. S jedne strane šalju automobile na otpad mnogo češće nego pre, a sa druge strane prodaju priču o ekologiji kroz električne automobile. Koliko god električni automobili smanjili izduvne gasove (čak i u idealnim uslovima gde se struja dobija iz nuklearki i vetroturbina i solarnih panela), ako ih budu slali na otpad na svakih 7-8 godina kao što to sada rade, ništa nisu uradili. Osim ako ne krenu misije slanja otpada na mesec ili mars.
    (QwertyDGB, 10. novembar 2022 10:08)

    # Link komentara

  21. Kupio sam nov predhodni Yaris,četvorocilindraš, 1,5 motor. Miran sam vozač ali je i meni kao takvom jako trom.Potentniji je Jugo stari, zglobni busevi krcati punicima. Kakav je sličan motor tek u Koroli. Jedino ako su u Koroli mekši menjač i kvačilo pa i nekako da se snadjete jer je to u Jarisu jako loše odradjeno. Nategnuto tvdje kvačilo i užasno tvrd i suv menjač. Tajna dugovečnosti Tojota je u tome da vas onemoguće na 100 načina da ih uopšte, ako je moguće, ne vozite kako bi proizvodjač mogao da viče kako traju više godina od drugih.
    (koja, 10. novembar 2022 09:58)

    # Link komentara

  22. 1.0 4 cilindra
    1.5 3 cilindra
    (Milan, 10. novembar 2022 09:55)

    # Link komentara

  23. Возим Ауриса хибрида из 2016 са највишим пакетом опреме. Перфектан ауто.
    (3opaH, 10. novembar 2022 08:56)

    # Link komentara

  24. Neko reče hibrid dugotrajan.
    A sta se desava s motorom kad je u gradu stalno hladan i neki kreten
    Gasira uključujući sus
    Ali na iratko
    Motor SUS ostaje slabo podmazan
    I po meni surove uslove exploatacije.
    Neka neko proba objasniti
    Demantovati
    (Sonsi, 09. novembar 2022 19:29)
    Probaj da sedneš u nekog hibrida i provozaš ga malo pa će ti sve biti jasno. Elektronika sve radi sama, “gasiranje” o kom pričaš je potpuno bespredmetno, tj. nema apsolutno nikakvog smisla. A što se podmazivanja tiče, u hibride (bar Tojote) ide veoma retko ulje (0w-16) tako da je motor podmazan stalno čak i sa kratkim radom. I ne zaboravi da hibridi više troše zimi nego leti jer se benzinski motor uključuje mnogo češće, upravo zbog podmazivanja i zagrevanja. Ja mislim da sus motor u hibridu jeste manje opterećen i dugovečniji jer najveće naprezanje ipak preuzima el. motor, ali su drugo pitanje baterije. To ćemo još videti…
    (Giovanni, 10. novembar 2022 06:56)

    # Link komentara

  25. Ko to vozi 80kmh na otvorenom tj na auto putu,sigurno u zaustavnoj traci ili sta?!
    (uckozabunje, 10. novembar 2022 06:20)

    # Link komentara

  26. Auris je bilo ime za Evropu, na drugim tržištima se ona zvala Kirila. Tačno je da Auris nije bio lepotan, ali u to vreme nisu ni ostali Tojotini modeli bili Bogznakako lepi!
    Vozio godinu dana 1.6 u Aurisu i opet bih ga kupio u Koroli - verovatno bih ga kupio na kredit i voleo bih što jednostavniji model i održavanje, a 1.6 je neuništiv.
    Ali pričati o 1.6 da je ekonomičan, to je teška laž! Mali obrtni moment, bez turbine, zahteva vožnju u velikim obrtajima, što itekako utiče na veću potrošnju.
    A priča o najprodavanijem modelu na svetu je identična priča iz "Mućki" o Trigerovoj metli!
    (b1321, 10. novembar 2022 06:06)

    # Link komentara

  27. @(sve je relativno, 9. novembar 2022 23:10)

    Kad vec pominjes i30 prve generacije, imao sam karavan i mesta u njemu vise nego u mnogim automobilima D segmenta. Napred, pozadi, ludilo. Ali je bio mnogo tvrd auto, sa nesto losijom zvucnom izolacijom od guma i podvozja samo, ostalo odlicno. Narocito i kad se cena uzme u obzir.

    Gledao sam sve varijante korole, i lepe su ovako, ali mnogo tesne.
    (190, 10. novembar 2022 04:15)

    # Link komentara

  28. Moja sestra vozi civic 1.0 sa tri cilindra..ok se čuje,solidno povlači,potrošnja na otvorenom i auto putu do 120kmh je oko 5l,u srednjem gradu oko 6.5l. Tri cilindra nisu toliki problem i bauk za dugovečnost,posebno kod toyote gdje je svaki cilindar od 500cm. Drugo pitanje je koliko je snažan atmosferski motor,u specifikacijama je ubrzanje do 100kmh za 12s što i nije baš bajno,pogotovo kada se natovari. Za vas što kukate za oblik karoserije, možete li da sednete u karavansku verziju? Meni je ta verzija ljepša. Slažem se da su Mazde sada dobra opcija za kupovinu,pogotovo i zbog toga što nisu oštro poskupljivale kao neki drugi brendovi. Za 20ak hiljada EUR,koliko god skupo bilo,nemate više neki veliki izbor auta u toj klasi. Za ono što nudi i u odnosu na druge proizvođače mislim da je ova Corolla ok paket. U EU se prodaje samo hibrid i kod mene ih dosta viđam.
    (Bojan, 10. novembar 2022 02:33)

    # Link komentara

  29. Sve je to o.k. ali i dalje treba ozbiljan redizajn interijera, najviše instrument table, zatim prtljažnika koji zbog malog otvora i šarki vrata koje ulaze duboko u prtljažni prostor i čine solidan gepek neupotrebljivim.
    (neko iz mase, 10. novembar 2022 01:43)

    # Link komentara

  30. Diskontinuitet imena " Korola" je bio
    veeeeeelika greška marketinškog tima "Toyote" !

    Polakomljeni bumom koji je napravio
    " Jaris" brže- bolje su požurili da krste novu " Korolu " - "Aurisom "!

    "Auris" nije opravdao očekivanja .
    Bio je to solidan, ali ružan auto .
    Prodaja je išla po sistemu toplo-hladno, tako da i ne čudi što je nekom u " Toyoti" došlo nazad iz dup_ta u glavu te su odlučili da vrate staro dobro ime " Korole "!

    Sada je " Korola" mnogo ozbiljniji auto.
    Meni lično je hečbek prelep .
    Sa dvobojnom karoserijom i jačim hibridom od 184 konja ima čak i sexapeal dostojan čak i "Mazde 3"...

    Bilo bi lepo da jednu sa sivim bokovima i crnim krovom zateknem u svojoj garaži ...
    (Čeki opinionista del cazzo, 9. novembar 2022 23:48)

    # Link komentara

  31. Закључак је да троши више од 1.2tsi да иде много спорије, посебно међу убрзања, и да је чланак плаћен. Три цилиндара је зато да би са једним истим цилиндром, клипом, клипњачом, вентилима..., покрили више мотора, као и код BMWa 3x500 4x500 6x500 а не због екологије. А прича о дуговечности Тојоте у који сам и ја веровао се завршава са три цилиндра. Економија размера а не екологија!
    (Филипинац, 9. novembar 2022 23:22)

    # Link komentara

  32. Honda Civic, benzin, 4 cilindra, trosi 6-6.5 ma otvorenom, 7.5 po gradu, za ovu korolicu je bomba, a cena ista
    (zilijen, 09. novembar 2022 21:42)

    Novi Civic sa 4 cilindra? Gde to i koji motor, da nije hibrid i košta do 20% više? U Srbiji ne postoji, ima samo hibrid, 2.0 sa "povoljnih" početnih 35.500 EUR. Starija generacija nije za poređenje, jer je korola bila sa 4 cilindra atmosferac a civic 1,0 turbo sa 3 ili 1,5 turbo sa 4 cilindra, a i kako realno uporediti novo i polovno.

    Što se tiče prosečne visine, malo smo se zezali na komentar gde je čovek napisao da je visok 186 cm i da je prosečno visok. E pa nije, to je dobro iznad proseka, podaci iz 2022. godine kažu: Holanđani, 183,78 cm, najviši u svetu; Srbi na 11. mestu sa 180,74 cm. Po nekim podacima 2019. godine prosečna visina muškaraca u Srbiji bila je 182 cm. Pitanje je kako je došlo do smanjenja prosečne visine (preko 1cm za 3 godine je mnogo) i na koji način dolaze do podataka, ali recimo da kod Holandije nije bilo značajnijih odstupanja ni u decimalnom delu za isti period.

    Neko je napisao da sa 190 cm ne može da se ispravi i lepo sedi na zadnjem sedištu. To je trend unazad 10 godina, ni u jednom sedanu ili hečbeku C segmenta nije bolje, forsira se "kupeovski" izgled i/ili spuštanje linije krova, osim kod ponekog karavana. Vrlo je problematičan po tom pitanju i D segment, pa se svelo na to da bez skoro 5 m dužine automobila nema normalnog sedenja nazad. Sa 193 cm sedeo sam normalno nazad u I30 prve generacije, mislim da je počeo da se proizvodi 2007. godine.
    (sve je relativno, 9. novembar 2022 23:10)

    # Link komentara

  33. da li ce vozilo biti kljusina ili ne, ne zavisi od inzinjera vec od uprave sta odluce da treba da se pravi i koliko se ustedi (izjajari), moze i sa 1.5cilindara da se napravi nije problem ali cena jeste. licno se drzim proverinih stvari, 1.6 ili 2.0 cist obican i polako..
    (ing, 9. novembar 2022 23:07)

    # Link komentara

  34. Nema pojma taj svet. Najprodavaniji auto na svetu im je Korola. Umesto da lepo dođu u Srbiju, da im "stručnjaci" objasne da bezbednost, pouzdanost i dugotrajnost nisu presudne vrline. A i nastrani su, brate, čim kupuju najviše te ružne automobile. Umesto da lepo dođu i da im se objasni šta je to lepota i kvalitet.
    (Ćelave Gume, 09. novembar 2022 20:00)

    Na zapadu su cenjenije HB i Touring varijante Korole uz hibridni pogon. Ovaj 1.5 je ostavljen kao uzdanica za istočnu Evropu, pa odatle takva i cena. Auto generalno nije loš, a posebno za cenu po kojoj se nudi.
    (YPT, 9. novembar 2022 23:01)

    # Link komentara

  35. Nema pojma taj svet. Najprodavaniji auto na svetu im je Korola. Umesto da lepo dođu u Srbiju, da im "stručnjaci" objasne da bezbednost, pouzdanost i dugotrajnost nisu presudne vrline.
    (Ćelave Gume, 9. novembar 2022 20:00)

    Pa i nisu presudne vrline.jesu bitne ali ne i jedine. Šta mi znači auto ako me mogu da se smestim pozadi a da mi plafon ne udara u glavu? Šta mi znači njegova pouzdanost a da mi sedišta do pola butine i na pola puta do destinacije dobijam upalu mišića ? Za ljude sitnije građe je ok ali za nas Evropljane potrebni su drugi standardi i mere i nema tu puno diskusije. Ne filozofiraj bez pokrića.
    (Alex, 9. novembar 2022 22:48)

    # Link komentara

  36. Svedoci smo da nauka i tehnika napreduju, da danas imamo i dvocilindraše koji su se iznenađujuće lepo pokazali (mislim da bi "rani" mogao da kaže neku reč više o tome), pa ne isključujem mogućnost da si u pravu.

    Pa, vec sam pisao o tome, ljudi koji prate znaju da sam imao Fiat 500L 0.9 twinair 85ks turbo, sa dva cilindra i pogonom na metan. Zabluda je da su to motori kratkog veka, a ja sam najbolji svedok, 240 hiljada za 5 godina sve po gradu. Auto se i dalje vozi kod drugog vlasnika i motor radi isto kao i prvog dana. Ali, cinjenica je da rad tog motora nepodnosljiv! On pravi takve vibracije, da nosaci motora ne mogu da sastave 40-50 hiljada km, a onaj donji, ni 20. Takodje je prilicno bucan, narocito preko 130 km. Kada se vozi na benzin, potrosnja je oko 9l po gradu, ali treba uzeti u obzir da je auto tezak 1500kg. Sve u svemu, ne bih vise nikada kupio auto sa manje od 4 cilindara. Ne svidja mi se to sto je Tojota uradila, ok za onaj mali ajgo, ali Korola, to je bas bezveze. 1.6 motor im je bio odlican, izdrzljiv, mali potrosac, tih, savrsen, cemu ovo, pojma nemam.
    (rani, 9. novembar 2022 22:18)

    # Link komentara

  37. Dodeljen kao nov službeni, pa mu je to najveći plus...iz daleka lep, lepi detalji unutra ali:
    (uglavnom već rečeno) Kratka sedišta, pozadi muka za svakog preko 175, troši previše za to što pruža. Gepek veliki ali loš ugao pristupa, nesrećni trocilindraš...
    Flet službenoj upotrebi se u zube ne gleda, a za svoj novac nikad!
    (kitubica, 9. novembar 2022 22:18)

    # Link komentara

  38. (mrk, 9. novembar 2022 16:05)

    Nisi u pravu. Privatno vozim hyundai i30, 1.5 sa cetiri cilindra, a sluzbeni auto skodu skalu 1,0 sa tri cilindra. Motor u skodi je bas bucan, dok u i30 se skoro i ne cuje. Kad vozim lagano moram da zatrubim da se ljudi sklone sa puta jer ne cuju auto
    (Ja, 9. novembar 2022 22:14)

    # Link komentara

  39. Znači silovanje niže srednje klase kupaca sa svih strana!!!

    Motor 1,5 sa tri cilindra i bez da zinu o tome koliki je obrtni moment - Nm!? Smatraću da je jako loš, a siguran sam ne preko 132Nm, i takvu bedu od auta da platim 22.000eur!?

    Kratka sedišta, nizak klirens, prdavi motorić - ali još atmosferski!? Ha, ha, ha pa ovo je stvarno sramota šta se nudi u Srbiji! Mislim mi jesmo generalno nepismeni i primitivni, ali zaboga, onaj ko ima 22.000eur za auto ipak je neku knjigu u životu i pročitao..

    Ovo nije auto, zaista se izvinjavam, i plus veoma sam razočaran...

    --
    Pa ti kao alternativu kupi bmw 118i u m paketu opreme. Trocilindraš, 136 ks, nizak klirens, kratka sjedišta, odsustvo najbazičnijih bezbjednosnih sistema. Cijena 40.000 eura.
    (mr, 9. novembar 2022 22:11)

    # Link komentara

  40. Mazda ostaje jedna od retkih razumnih kompanija koja ne pravi ta smeca od 3 cilindra. Prvi put kad sam se vozio u automobilu iz VW grupacije sa 3 cilindra pitao sam devojku jel sve ok ili je u kvaru, neke uzasne zvuke je pravio. kaze ne, to je normalno...neka, hvala, nikad to ne bih kupio.
    (Challenger, 9. novembar 2022 21:43)

    # Link komentara

  41. Honda Civic, benzin, 4 cilindra, trosi 6-6.5 ma otvorenom, 7.5 po gradu, za ovu korolicu je bomba, a cena ista
    (zilijen, 9. novembar 2022 21:42)

    # Link komentara

  42. Tri cilindra mogu da imaju mogo mirniji rad nego 4, zato sto paljenje moze da bude na svakih 120 stepeni a ne na 180 kao kod 4. Samo je pitanje sta konstruktor hoce da postigne.
    Ali.. ovde je vazda bilo 'majstora' mnogo 'pametninih' od inzinjera...
    (bole, 09. novembar 2022 17:04)

    @bole
    Bolence druže, hajde molim te malo pojasni svoj stav o mirnoći.
    Svojevremeno čitah neke tekstove o radu motora, pa (ako se dobro sećam) beše da su petocilindrični motori prirodno uravnoteženi, da četvorocilindrični imaju osovinu koja ih uravnotežuje, da istu tu osovinu imaju i trocilindraši, ali da od nje potiče ta čuvena buka i da ih je daleko teže uravnotežiti od ostalih. Otuda i taj nemiran rad.
    Svedoci smo da nauka i tehnika napreduju, da danas imamo i dvocilindraše koji su se iznenađujuće lepo pokazali (mislim da bi "rani" mogao da kaže neku reč više o tome), pa ne isključujem mogućnost da si u pravu.
    Pored ovoga, ako imaš 3 cilindra koji pokreću vratilo pod uglom od 120 stepeni (umesto 4 gde 2 uvek deluju), zar to automatski ne znači manji obrtni moment na isto to vratilo?
    (BDj, 9. novembar 2022 21:27)

    # Link komentara

  43. Motor iz kosilice!!!!!
    (станарчић, 9. novembar 2022 20:43)

    # Link komentara

  44. ...ne može balkanski nabrjani covek da razume novi japanski auto...ako ste primetili japanske autombile uglavnom voze intelektulaci i kupuju ih nove u salonima...za naseg nabrijanog coveka cetvrtaste glave je bemvejac 10-15 godina star...to je pravi spoj
    (Mitar, 9. novembar 2022 20:43)

    # Link komentara

  45. Vozim ovaj auto sa bas ovim motorom. Motor uopste nije los, niti je previse bucan. U poredjenju sa tradicionalnim atmosfercem to je tu negde, ni bolje ni losije. Ono sto je lose kod ovog auta je da ja sa 190cm ne mogu da sedim pozadi uspravno, bez da mi glava udara u krov. Generalno pozadi je slab prostor. Auto bez problema dohvati 160km/h. Menjac je 6stostepeni pa to pomaze. Vise nego dovoljno.
    (#5, 9. novembar 2022 20:37)

    # Link komentara

  46. @Bole
    Šta onda sprečava te inžinjere da naprave takav motor ? Vozio sam sa 3 cilindra i nešto su slabo odradili taj posao ti tvoji inžinjeri
    (kimiR, 9. novembar 2022 20:08)

    # Link komentara

  47. Nema pojma taj svet. Najprodavaniji auto na svetu im je Korola. Umesto da lepo dođu u Srbiju, da im "stručnjaci" objasne da bezbednost, pouzdanost i dugotrajnost nisu presudne vrline. A i nastrani su, brate, čim kupuju najviše te ružne automobile. Umesto da lepo dođu i da im se objasni šta je to lepota i kvalitet.
    (Ćelave Gume, 9. novembar 2022 20:00)

    # Link komentara

  48. Sa motorom 1.6 koji je bio neuništiv corolla je bila troma, sa ovim trocilindrašem 1.5 neuporedivog kvaliteta preticanje je moguće samo na nizbrdici.
    Multimedia užas. Zadnja sedišta loša za duža putovanja i nikako za 5 osoba. Sve ostalo dobro, osim cene koja je nerealno visoka.
    (Cile Mile, 9. novembar 2022 19:35)

    # Link komentara

  49. Neko reče hibrid dugotrajan.
    A sta se desava s motorom kad je u gradu stalno hladan i neki kreten
    Gasira uključujući sus
    Ali na iratko
    Motor SUS ostaje slabo podmazan
    I po meni surove uslove exploatacije.
    Neka neko proba objasniti
    Demantovati
    (Sonsi, 9. novembar 2022 19:29)

    # Link komentara

  50. prosečne sam visine oko 1.86m.
    (Alex, 9. novembar 2022 13:58)

    Visina ti varira?
    (Xela, 09. novembar 2022 16:01)

    Haha, čist dokaz koliki je uticaj jedne zapete ili zareza. Možda je čovek u pravu, možda stvarno visina varira, po sistemu probati cipele popodne zbog natekle noge:-). Jedino je trebao dati savet, iz ličnog iskustva kada se bolje probati auto, ujutro ili uveče.
    (sve je relativno, 9. novembar 2022 19:19)

    # Link komentara

  51. @ Mazda trenutno pravi najlepše automobile na svetu,savršenstvo dizajna ali bi trebalo da porade na debljini lima i antikorozivnoj zaštiti.Tu su Tojota i Honda u prednosti!
    (statuskan, 09. novembar 2022 16:01)

    A jel te, vi u Japanu da li mozda vidjate Audije, Mercedese, i BMW.
    (trigutin, 9. novembar 2022 18:21)

    # Link komentara

  52. "...
    A druga stvar je da Corolla sedan hibrid 1,8 u verziji od sinergijskih 122 ks u SOL opremi ima u Srbiji "redovnu cenu" od 40.400 (poredjenja radi, novi Civic 2,0 hibrid u top opremi ima "redovnu cenu" od 40.500).
    (katalozi i cenovnici ..., 09. novembar 2022 13:43)""

    brt, da imam 40 hiljada evra za davanje za auto-ne bih razmisljao o ovim automobilcicima...
    Za te novce A6 2019-2020 2.0 Tdi 200ks top oprema-3 s-line...auto baba roga...a ne ove sklopocije!
    (kimi, 9. novembar 2022 17:45)

    # Link komentara

  53. Mazda trenutno pravi najlepše automobile na svetu,savršenstvo dizajna ali bi trebalo da porade na debljini lima i antikorozivnoj zaštiti.Tu su Tojota i Honda u prednosti!
    (statuskan, 09. novembar 2022 16:01)
    Mazda je dopadljiva ali daleko od najlepše, po meni je u rangu sa Peugeot-om. Alfa je mnogo lepša, a ubedljivo najlepši je jedan, jedini i neponovljivi Porsche.
    (Giovanni, 9. novembar 2022 17:28)

    # Link komentara

  54. @Kobaja Grande
    Možda je mazda 3 i najbolja što se tiče dizajna, ručnog menjača i kvaliteta materijala u kabini (jedino ona u klasi ima mekane obloge i na prednjim i na zadnjim vratima), a čak ima i hedap displej bez doplate. Malo je falilo da kupim nju za malo više novca od corolle hečbek sa 1.2 turbom za koju sam se odlučio. Ono što je mene lično odbilo je kriminalno malo mesta na zadnjoj klupi za auto koji je među najdužima u klasi (govorim o hečbeku jer sam samo njih razmatrao) i gepek koji nije imao nikakvu kuku za kese ni policu za podizanje nivoa. Što se tiče corolle stoje primedbe za malo kraći sedalni deo, ne i za zvučnu izolaciju, a zadnja klupa ima više mesta nego u mazdi a identično kao u golfu. Sa ovim 17 idu runflat gume jer nije išao rezervni točak pa su one za nijansu bučnije od 16, ali stvarno nemam problema sa bukom. 1.2 motor stvarno lepo ide, veoma je tih i ima modove vožnje gde je eko kao da vozite auto od 60 konja bez turba, normal je korektan za grad, a sport mod ukruti volan i lepo prima gas pa je idealan za otvoreni put. Sve u svemu dobar auto
    (southpark, 9. novembar 2022 17:16)

    # Link komentara

  55. Verujem da su primedbe komentatora tačne što se tiče motorizacije i prostora.
    Meni ovaj sedan baš i nije nešto vizuelno, hečbek mi je mnogo bolji, ne bih mogao da se odlučim izmedju Korole hečbek i Mazde 3 hečbek (ali prethodne trojke, ova aktuelna mi je malo "predizajnirana", ali i dalje lepa).
    Naravno, kad bih imao para, kojih nemam :-)
    Nego, kao sredovečnom vozaču, tekst mi je povod da se setim Korole iz 1991. (one iz Agroopreme u Sarajevskoj).
    Kupih je od rodjaka, 10 godina staru, sa 100.000 km, kod mene je bila 9 godina. On nije radio ništa a ja samo četkice anlasera i akumulator. Čudo od auta ali nije za divljanje. Mada, lepša mi je tada bila liftbek verzija (ona je bila mislim 1.6) ali jbg, rodjak imao sedana a ja hteo da budem siguran. Ali ne kajem se, mnogo je dobar auto bio.
    U to vreme beše i Lancer i Mazda 323 (lepi i jedan i drugi) a tek Mazda 323f, dizajnersko remek-delo. Srećan put svima!
    (Ako daješ migavac, ne znači da si gej, 9. novembar 2022 17:14)

    # Link komentara

  56. Sticem neki utisak, da proizvodjaci automobila prave ove motore od 3 cilindra kako bi nam ogadili benzince i dizelase, i kako bi lakse progutali zabu, tj. presli na autice na baterije. Ukinu 1.6 atmosferac, 4 cilindra, motor koji je bio neunistiv, ekonomican, savrseno tih, i stave ovo!? Ne, hvala, ja sam vozio 3 cilindra, vise nikad!
    (Serbiko, 9. novembar 2022 17:05)

    # Link komentara

  57. Zasto li srblji uvek kasne za tehnologijom?
    Ista prica o maloj kubikazi je bila i kada se prelazilo na CR dizele.
    Me moze dizel bez 3000 kubika da ima 130 konja, to ce da crkne...
    Tri cilindra mogu da imaju mogo mirniji rad nego 4, zato sto paljenje moze da bude na svakih 120 stepeni a ne na 180 kao kod 4. Samo je pitanje sta konstruktor hoce da postigne.
    Ali.. ovde je vazda bilo 'majstora' mnogo 'pametninih' od inzinjera...
    (bole, 9. novembar 2022 17:04)

    # Link komentara

  58. Vozim ovaj automobil, pa mogu da prenesem svoje utiske. Sve sto pise u tekstu stoji- kvalitet dobar, potrosnja OK (mesovito 6.6). Nedostaje mu snage, to se oseti manje-vise uvek. Moja glavna zamerka je displej koji je potpuno neintuitivan. Nije mi jasno kako u android eri ljudi koriste nesto tako nefunkcionalno. S druge strane, ja sam auto platio 19500, prodao Golfa 5 godina starog, dodao 5k i sada imam nov auto sa garancijom od 10 godina! Vozim sporije, sa malom decom svakako ne bih brze, ali o automobilu, servisu, ulju i sl. ne razmisljam nikad. Samo sipam i vozim. Napominjem da sam u ovom cenovnom opsegu imao jos samo Megana i neke Dacije. Sto se mene tice, opet bih isto uradio, a ovaj displej ne moram ni da gledam.
    (NeRazumem, 9. novembar 2022 17:03)

    # Link komentara

  59. Evo sta se desi kad se kupi inovacija pre 5 godina i kad se ugradjuje ista ta u danasnji model. Multi media sistem naj gori i naj grdji sto sam ikad vidio.
    (Aco_Braco, 9. novembar 2022 15:14)

    Eto šta se desi po pitanju (ne)pismenosti kad neko prespava osnovnu školu...
    (Veliki brat, 9. novembar 2022 17:01)

    # Link komentara

  60. Klasican penzionerski auto za noviju generaciju penzionera, sa malo vecom plateznom moci.
    (Sitna Slova, 9. novembar 2022 16:56)

    # Link komentara

  61. Jednostavno motor sa 3 cilindra je crvena linija. Razlog je zvuk, zvuk, zvuk i zvuk. Jednostavno motor sa tri cilindra ima drugačiji takt rada i drugačije zvuči i ja taj zvuk ne mogu da svarim i kraj.
    (Bane, 09. novembar 2022 14:06)

    Nije to samo crvena linija nego debela masna crvena linijetina koja se proteže preko cele strane jer je zvuk samo “kozmetika”. Trocilindraš je dobar samo za male gradske automobile i to bez truba i tada možda ima i smisla. Ali stavljati malolotražnog trocilidnraša pa još i turbo na velike automobile i očekivati da će motor poživeti više od 150.000km je čista ludost.
    Nema nešto onog Brade da nam kaže kako je prošao sa Fordovim EcoBoost motorom od 1 litra u koji se kleo kada je zamenio auto…
    (Giovanni, 9. novembar 2022 16:45)

    # Link komentara

  62. Znači silovanje niže srednje klase kupaca sa svih strana!!!

    Motor 1,5 sa tri cilindra i bez da zinu o tome koliki je obrtni moment - Nm!? Smatraću da je jako loš, a siguran sam ne preko 132Nm, i takvu bedu od auta da platim 22.000eur!?

    Kratka sedišta, nizak klirens, prdavi motorić - ali još atmosferski!? Ha, ha, ha pa ovo je stvarno sramota šta se nudi u Srbiji! Mislim mi jesmo generalno nepismeni i primitivni, ali zaboga, onaj ko ima 22.000eur za auto ipak je neku knjigu u životu i pročitao..

    Ovo nije auto, zaista se izvinjavam, i plus veoma sam razočaran...
    (ns ja, 9. novembar 2022 16:12)

    # Link komentara

  63. Ne znam o cemu vi ovde pricate. Ne postoji trajniji i ekonomicniji auto od Corolle Hybrid. U stvarnoj voznji trosi 62 milje po galonu sto je 3.8 l na 100 km. Za trke do sledeceg semafora vozi isto kao ferari.
    (objektivno, 9. novembar 2022 16:10)

    # Link komentara

  64. Naravno da će ljudi kupovati džipove jer ima mesta za glavu pozadi a ne ove novije limuzine sa kupe linijama krova sramota da covek 180cm udara o krov i c stub.
    (ime moje, 9. novembar 2022 16:06)

    # Link komentara

  65. Jednostavno motor sa 3 cilindra je crvena linija. Razlog je zvuk, zvuk, zvuk i zvuk. Jednostavno motor sa tri cilindra ima drugačiji takt rada i drugačije zvuči i ja taj zvuk ne mogu da svarim i kraj.
    (Bane, 9. novembar 2022 14:06)

    aj se kladimo da ti vezemo oci i da te provozamo u par automobila da ne bi skontao uopste koji je koji motor po zvuku. ti cujes na osnovu onoga sto si video tj znas unapred da je 3 cilindra. taxi vozila po NS imaju skode oktavije sa 3 cilindra i ja uopste nisam skontao razliku ni u zvuku ni po performansama
    (mrk, 9. novembar 2022 16:05)

    # Link komentara

  66. Zanimljivi karakteri koji daju prednost displeju ispred pouzdanosti.
    (pamet u glavu, 9. novembar 2022 16:04)

    # Link komentara

  67. Prethodni motor je mogao bez problema milion kiilometara da predje.Veliki minus tojoti...
    (Marko, 9. novembar 2022 14:39)

    neverovatno razmisljanje od pre 40 godina. koga bre briga za milion kilometara. u normalnim drzavama na osnovu kojih se i projektuju specifikacije kazu da se auto menja kad dostigne 150 do 200 000. koga briga sta ce posle da bude sa motorom osim za balkanerose koji kupuju "nov nov nov" sa oglasa
    (mrk, 9. novembar 2022 16:02)

    # Link komentara

  68. prosečne sam visine oko 1.86m.
    (Alex, 9. novembar 2022 13:58)

    Visina ti varira?
    (Xela, 9. novembar 2022 16:01)

    # Link komentara

  69. Bila je 17.000eur, podigli na 22.000, videli da ne ide pa brze-bolje "popust" za 20.000.
    Ko kupuje auto ove klase, toplo preporucujem limuzinu Mazda 3 2.0/122ks. Em pravi 4-cilindricni motor, em mnogo bolji materijali, a o dizajnu vec da ne trosim reci - najlepsa u klasi.
    (Kobaja Grande, 09. novembar 2022 15:13)
    Mazda trenutno pravi najlepše automobile na svetu,savršenstvo dizajna ali bi trebalo da porade na debljini lima i antikorozivnoj zaštiti.Tu su Tojota i Honda u prednosti!
    (statuskan, 9. novembar 2022 16:01)

    # Link komentara

  70. @Kobaja Grande nisi naveo cenu Mazde 23900e.
    (Pera, 9. novembar 2022 15:54)

    # Link komentara

  71. @ Ban 00

    Vozim Avensisa, 1.6 sa 132 konja...

    Jednom prilikom sam iznajmio, u Ranta Caru, Avensisa sa takvim motorom. To je auto koji se jedva kreće, veću lenštinju od tog automobila nisam vozio. Taj motor je potpuno poddimenzionisan za karoseriju Avensisa. Pa sad, obzirom da se na njega ti ne žališ, a motorom Corole nisi zadovoljan, mogu da zamislim koji je to onda užas.
    (Ranzo, 9. novembar 2022 15:49)

    # Link komentara

  72. Savršeno mi je dosta jedne toyote u životu. Nikada više, hvala.
    (Циле Миле, 9. novembar 2022 15:28)

    # Link komentara

  73. Evo sta se desi kad se kupi inovacija pre 5 godina i kad se ugradjuje ista ta u danasnji model. Multi media sistem naj gori i naj grdji sto sam ikad vidio. Danasnji sporeti lepse izgledaju, ali po starom receptu ejjj pa mi smo za to dali pare, kolko komada bese smo kupili? Rokaj ubacuj ko ga j..e necemo ga ja i ti voziti, kupci ce se zaljubiti u farove recimo ili stop svetla.
    (Aco_Braco, 9. novembar 2022 15:14)

    # Link komentara

  74. Bila je 17.000eur, podigli na 22.000, videli da ne ide pa brze-bolje "popust" za 20.000.
    Ko kupuje auto ove klase, toplo preporucujem limuzinu Mazda 3 2.0/122ks. Em pravi 4-cilindricni motor, em mnogo bolji materijali, a o dizajnu vec da ne trosim reci - najlepsa u klasi.
    (Kobaja Grande, 9. novembar 2022 15:13)

    # Link komentara

  75. Ne znam zasto ali mi se u poslednjih 6 meseci sve vise i vise svidjaju "limuzine" Bukvalno sam poceo da dobijam nervne slomove od SUV. Pre neki dan samo obracao paznju samo na ovaj tip vozila i oduevio sam se izgledom automobila. Talisman, Aerton, ova Korola, 5ica, C i E klasa. Vozim SUV doduse, sada sam se vec navikao na poviseno sedenje, preglednost, malo mi je mrsko kada mi padne na pamet da moram opet da sedim na podu ali izgled automobila je daleko lepsi u "manjim" segmentima. O Hecbek automobilima tek necu da trosim reci, Megan, Astra, Yaris, Pezo 308, bukvalno remek dela po meni. a kada pogledam SUV svi su kao polu kuce, neki kao i autobusi. iskreno jedini SUV da mi se zaista ali zaista svidja je Mazda CX-5, moze da prodje i Stelvio a ostalo, pa blago receno cudne odluke dizajnera.
    (ccc, 9. novembar 2022 14:47)

    # Link komentara

  76. Vozim Avensisa, 1.6 sa 132 konja i porodično smo razmatrali Korolu kao idući auto.
    Sa moje strane par stvari je bilo presudno za odustajanje. Koliko god imala isto medjuosovinsko rastojanje kao Avensis, osećaj je da za veličinu automobila ima malo mesta na zadnjoj klupi, pogotovo za glavu. Osećaj je kao da me krov napada, a sa svojih 195 ne mogu da sednem lepo.
    Motor je na papiru solidan, ali mene je razočarao u pogledu snage. Sedišta su kao i kod većine Tojotinih modela kratkog sedalnog dela. Gepeku fali visine.
    Najveće neprijatno iznenađenje mi je definitivno zvučna izolacija i količina buke koja dolazi "iz poda". Vibracije se takodje prenose u većem nivou od očekivanog u kabinu.
    Polazim iz ugla poređenja D sa limuzinom C segmenta, pa možda i očekujem previše, ali mogla je biti bolje sklopljena ova nova Korola.
    (Ban, 9. novembar 2022 14:47)

    # Link komentara

  77. Sa obzirom da imam ovaj model automobila mogu da kažem da je sve navedeno u ovom tektu tačno. Trom je kada dodajete gas, nije sportski auto. Ali je dosta ekonomičan, i gepek je ogroman. Meni je prosečna potrošnja 5.9l, sa tim što ne vozim po gužvama u Beogradu. Svakom bih preporučio Corollu.
    (Goran, 9. novembar 2022 14:42)

    # Link komentara

  78. Nekako je bezlican..
    (C i n i k, 9. novembar 2022 14:40)

    # Link komentara

  79. Niko ne moze da me ubedi da 8ne ovaj trocili ndras bolji od prethodnog motora,prosto je steta da je tojota podlegla pritisku i ugradila ovako nesto.Prethodni motor je mogao bez problema milion kiilometara da predje.Veliki minus tojoti...
    (Marko, 9. novembar 2022 14:39)

    # Link komentara

  80. Čemu ovi trocilindraši?
    Koja je poanta da smanjiš snagu motora, a onda isti troši više goriva da odradi posao?!
    Meni ladno manje troši 1.5 tdi nego što je trocilindraš atmosferac 1.0
    A o veličini i praktičnosti SUVa i malog gradskog autića da ne pričam.
    (R.I.P. Eurosong, 9. novembar 2022 14:37)

    # Link komentara

  81. Kupiš 1.8 hibrid i dobiješ 122 KS
    Ako si penzos i planiraš da ti bude poslednji auto u životu, idealan.
    (Goxy, 9. novembar 2022 14:27)

    # Link komentara

  82. Potrošnja po gradu 8,5 litara , motor jako bucan, na zadnjim sedistimai jedino mogu deca da se voze, svako preko 170 cm razvalice glavu kad ulaz i izlazi iz vozila, motori od tri cilindra nemaju popravku, možeš samo da kupiš nov motor, cena nenormalno visoka za takav auto.
    (bosanac, 9. novembar 2022 14:13)

    # Link komentara

  83. Volim Tojotu, ali ovo je promašaj. Vozio sam je i veoma sam razočaran.
    (Hm, 9. novembar 2022 14:09)

    # Link komentara

  84. Kad navodite podatke o motoru, max Nm ili obrtni moment je skoro isto bitan kao i snaga motora. Meni je jasno zašto je izostavljeno ali ipak.
    (Info, 9. novembar 2022 14:06)

    # Link komentara

  85. "Umesto njega, sada je stigao novi, takođe atmosferski motor. Ima tri cilindra i radnu zapreminu od 1.5 litara."

    Do ove rečenice mi se činio kao auto koji ću sutra da odem da kupim, nakon ove rečenice nisam dalje čitao.

    Jednostavno motor sa 3 cilindra je crvena linija. Razlog je zvuk, zvuk, zvuk i zvuk. Jednostavno motor sa tri cilindra ima drugačiji takt rada i drugačije zvuči i ja taj zvuk ne mogu da svarim i kraj.
    (Bane, 9. novembar 2022 14:06)

    # Link komentara

  86. Da bi dobila na popularnosti u Evropi,Tojota treba da se prilagodi evropskom kupcu. Gledao sam da uzmem ovu Tojotu. Sedišta kratka, udaram glavom u plafon a prosečne sam visine oko 1.86m. Pozadi ista situacija. Možda je motor odličan i mehanika i sve ali džabe. Šta da radim kad je mali i nizak auto? Imam utisak da njih u Tojoti nije mnogo briga za Evropu i koliko god prodaju, dobro im je. Korejanci su po tom pitanju ozbiljniji i profesionalniji.
    (Alex, 9. novembar 2022 13:58)

    # Link komentara

  87. Opet kvalitetan prikaz testiranog vozila, dosta slika, informativno i ako može uvek tako.
    (biti novinar, 9. novembar 2022 13:51)

    # Link komentara

  88. "... kupci mogu da se odluče i za poslednju reč tehnike u vidu hibrida koji čine benzinac zapremine 1.8 litara i elektromotor, ukupne snage sistema 122 KS..."

    Dve stvari tu ipak treba reći.

    Prva je da 1,8 hibridni sklop u Corolli MY 2023 ima deklarisanu sinergijsku snagu od 140 ks. Pominjani od 122 ks je stara verzija.

    A druga stvar je da Corolla sedan hibrid 1,8 u verziji od sinergijskih 122 ks u SOL opremi ima u Srbiji "redovnu cenu" od 40.400 (poredjenja radi, novi Civic 2,0 hibrid u top opremi ima "redovnu cenu" od 40.500).
    (katalozi i cenovnici ..., 9. novembar 2022 13:43)

    # Link komentara

  89. Sve pohvale za navedeno odstojanje od tla koje ostali kriju kao zmija noge.
    (Vozač, 9. novembar 2022 13:40)

    # Link komentara

  90. die beste
    (nikola, 9. novembar 2022 13:37)

    # Link komentara

  91. Vlasnik sam prethodnog modela 1.6L benz 132KS.. ovaj 1.5L trocilindraš u životu ne bih kupio..
    Da su ponudili 2.0L motor koji se takođe nudi u drugim modelima koji je efikasniji od prethodne generacije - sigurno bih kupio..
    Ovo je ipak motor za Yarisa..
    (Dule, 9. novembar 2022 13:36)

    # Link komentara