1. Marko - pitas koji TO ruski uredjaj ... ?! Davne 1984 g. dobio sam stan a cale mi kupio ruski ( tada sovjetski ) zamrzivac ladicar ! Radio je besprekorno do 2015 ili sesnaeste - imam rusku kucnu vagu, mehanicku, meri do 12 kg. - u gram tacna - mogao bih jos - omalovazavas zemlju koja je u monogim sferama vodeca u svetu ( pa i po korupciji i pljacki prirodnih bogatstava ) - Ima izreka ,, Na kraju bic puca,, - da sacekamo malo, par meseci i onda da udaramo komentare na Sve vezano za ,,Sukob,, Istok Zapad .
    (Stanko- pisite Propalo ( slabo plivam a i bojim se ), 6. oktobar 2022 11:03)

    # Link komentara

  2. Duplo je skuplji od RR-a, ali zato ima čipove iz hladnjaka ili veš mašine. U slučaju kvara može vam popraviti i serviser Candy mašina što je velika prednost. Jedino nikada ne znate kada će se uključiti centrifuga i šta bi to bilo u ovom autu.
    Valjda je zato i duplo skuplji. Ima ugrađena - iznenađenja.
    (Ivan ZG, 4. oktobar 2022 12:26)

    Ostavi ti ovo, bitno je da se Bugati pravi od nekoga ko je drzao garazu za bicikle i prodaje kola koja kostaju nekoliko miliona. Reci ti meni sta ima u Bugatiju sto vredi 2 miliona evra? Ta kola su postala statusni simbol kao i Ajfon od 2000 evra. Samo za pokazivanje bez nikakve funkcije. I Bugati i ova kola iz Rusije.
    Inace u Bugati ugradjuju cipove iz Medjunarodne svemirske stanice, jelda?
    (Bre!, 5. oktobar 2022 16:57)

    # Link komentara

  3. @(Gagi, 5. oktobar 2022 06:05)

    Optimista je 100% u pravu. Pravimo V8 4.4 litra biturbo ovde u Porseu i izvozimo ga Rusima za Auris. Jasno i zasto: kao neko ko radi na motorima vec 25 godina, ne mogu da poverujem da Rusi mogu takav motor da naprave u tako malim serijama. To je jednostavno neisplativo.
    Kad sam bio mali, osamdesetih, bio sam u Rusiji. Vozac ZIL-a nije smeo da pokaze motor ispod haube. Zasto? Pa ... Bio je Americki, kao i kod Cajke. Ne ume brat Rus da napravi automobilski motor, pa to ti je !!!. Za kamion, tenk ili raketu da ... za auto ne.
    A pogotovo ne V8 4.4 twin-turbo, moj Gagi.
    (Stutgart, 5. oktobar 2022 16:05)

    # Link komentara

  4. @istok zapad
    Dok je zapad pljackao kolnije,istok je pljackao sopstvenu zemlju.Na tom prokletom zapadu i obican covek bar nekako zivi,a na tom vrlom istoku tesko.U ostalom gde vam je rodbina,tesko da je u Rusiji.

    Kada vec govoris o o tme da je Istok pljackao sopstvenu zemlju treba da se setis da u Americi do pre 50 godina crnci nisu imali pravo glasa, tretirani su kao niza bica i bilo im je zabranjeno da pohadjaju iste skole, parkove, toalete kao i belci. O potplacenosti rada od tenutka kad su zapravo poceli da primaju novac i da ne govorimo.
    (box, 5. oktobar 2022 14:37)

    # Link komentara

  5. Ovo je besmisleno da ne kazem .....e. Racunam da za mene i dve ribe pozadi nema mesta. Glupost od auta
    (Mrsoje, 5. oktobar 2022 13:00)

    # Link komentara

  6. @istok zapad
    Dok je zapad pljackao kolnije,istok je pljackao sopstvenu zemlju.Na tom prokletom zapadu i obican covek bar nekako zivi,a na tom vrlom istoku tesko.U ostalom gde vam je rodbina,tesko da je u Rusiji.
    (kimi R, 5. oktobar 2022 12:41)

    # Link komentara

  7. Nacice oni nacin nemoj ti da brines, lako se zaobidju sankcije.
    (Sumadinac, 5. oktobar 2022 10:18)

    Jeste mi to znamo, dupli rezervoar, preko granice sipaju do čepa pa nazad pretaču u kuvane kokakole. Stim što će oni to dići na viši nivo, verovatno će tankovati i u točkove.
    (Goxy, 5. oktobar 2022 12:18)

    # Link komentara

  8. Vidio sam danas dva na DRUMU.
    (KKK-666, 4. oktobar 2022 22:02)

    Vidio si ti to izgleda na RUMU. Aferim, živeli !!!
    (roka, 5. oktobar 2022 12:15)

    # Link komentara

  9. Nije Auris skup nego je rublja jaka, pa to dođe mnogo u evrima.
    (Vozač, 5. oktobar 2022 12:02)

    # Link komentara

  10. Moji stereotipi se obistinili kad sam prvi put usao u Albaniju.
    (Zoran, 4. oktobar 2022 23:51)

    To brate, ako si išao u Albaniju to ti je kao da si upoznao celi svet. Sve tvoje zablude i stereotipi su postali srvarni, oči su ti se otvorile. Blago tebi.
    (Deki, 5. oktobar 2022 11:35)

    # Link komentara

  11. Luksuz i nadmoc zapada su rezultat prihoda iz kolonija i ratnog plena koji je priticao vekovima. Sad je trenutak kad se sve to menja. Treba se prilagoditi a ne verovati da je proslost isto sto i budusnost. Zapad vise nikad nece biti bogatiji od istoka. Sasvim je moguce da ce Rusija praviti luksuzne automobile, a Nemci se smrzavati i gladovati.
    (Istok Zapad, 5. oktobar 2022 02:44)
    Pa ne pricamo o Nigeriji, ili nekoj drugoj bivsoj koloniji, nego o Rusiji malo si zaboravio sta su sve oni radili vekovima
    (Misa, 5. oktobar 2022 11:14)

    # Link komentara

  12. Luksuz i nadmoc zapada su rezultat prihoda iz kolonija i ratnog plena koji je priticao vekovima. Sad je trenutak kad se sve to menja. Treba se prilagoditi a ne verovati da je proslost isto sto i budusnost. Zapad vise nikad nece biti bogatiji od istoka. Sasvim je moguce da ce Rusija praviti luksuzne automobile, a Nemci se smrzavati i gladovati.
    (Istok Zapad, 5. oktobar 2022 02:44)

    Hahahaha kako vam je ruska agentura nametnula ovaj glup narativ u glavu pa to je za neverovati. Dok je zapad pljackao po kolonijama sta je Rusija radila? Bila u ekspanziji. Kolika je Rusija bila vec tada? Najveca teritorija na svetu. Odakle Rusiji tolika teritorija? Od osvajanja. Odakle Rusiji prirodna bogastva? Pa od pljacke drugih azijskih naroda i njihovih teritorija koje su osvojili. A zasto onda Rusija nije bila mocna kao zapad? Jer je kao drustvo neprosvecena i intelektualno nerazvijena da prepozna i iskoristi svoje potencijale vec je podredjena pojedicima umesto institucijama, razvoju i zakonima.
    (Moskva zove, 5. oktobar 2022 10:57)

    # Link komentara

  13. gospodine Mirko evo mi imamo možda predrasude ali mi odgovore koji to uređaj ruski koristite? mobitel? TV? auto? frižider? sat? radio ? kompjuter? bar jedan..
    (Marko, 5. oktobar 2022 10:52)

    # Link komentara

  14. Nema od tog nista,Rus ne zna da pravi kola,tačka.
    (Srbenda, 5. oktobar 2022 10:32)

    # Link komentara

  15. "Ruske oligarhe koji nisu "misteriozno" nastradali očekuju dobre vesti..."
    Ce li vaskrsnu?
    (mare, 5. oktobar 2022 10:28)

    # Link komentara

  16. “ U središtu hibridnog pogona je 4.4-litarski V8 tvin-turbo motor koji ... sa devetostepenim automatskim menjačem”


    Samo jos sacekati da im ukinu sankcije, pa da uvezu komponente …
    (Djorke, 4. oktobar 2022 13:02) # Link komentara

    Nacice oni nacin nemoj ti da brines, lako se zaobidju sankcije.
    (Sumadinac, 5. oktobar 2022 10:18)

    # Link komentara

  17. ...a motor Mercedes benz, a menjač ZF. ovo ostalo bi i Ikarbus napravio uz mnogo novca i italijanskog dizajnera
    (n6, 5. oktobar 2022 09:52)

    # Link komentara

  18. “ U središtu hibridnog pogona je 4.4-litarski V8 tvin-turbo motor koji ... sa devetostepenim automatskim menjačem”


    Samo jos sacekati da im ukinu sankcije, pa da uvezu komponente …
    (Djorke, 4. oktobar 2022 13:02)

    Slabo si upucen u to sta prave a sta uvoze... Nego, kako tebi ide na poslu, jesi li produktivan?
    (Mile Legenda, 5. oktobar 2022 09:50)

    # Link komentara

  19. Sasvim je moguce da ce Rusija praviti luksuzne automobile, a Nemci se smrzavati i gladovati.
    (Istok Zapad, 5. oktobar 2022 02:44)

    Sasvim je moguće ali se sigurno neće desiti. Decu ćemo i dalje slati u Nemačku još 100 godina.
    (Goxy, 5. oktobar 2022 09:02)

    # Link komentara

  20. a sada Ruski Xenox,Ruski Aple,Ruski Ferrari,Ruski I Phone,Ruski Mercedes....
    (Marko, 5. oktobar 2022 08:35)

    # Link komentara

  21. Nije za Ruse problem da naprave ovakav SUV. Kad pocnes od 4.4 V8 "biturbo motora od Porsea, onda je sve lako.
    Lepu, rucno radjenu karoseriju i enterijer moze i Rimac da napravi.
    Ipak, ovakav motor Rusi NE MOGU da naprave, i to je kljuc cele price.
    Spolja gladac, a iznutra ... Porse ;-)). Ruski Porse ... ali ipak Porse." - (Optimista pripravnik, 4. oktobar 2022 13:47)

    Najgore je donositi zaključke na osnovi nepotpunih informacija, onako kako si ti to učinio. Trenutno postojeći V8 motor iz "Aurusa" ne možeš da vidiš niti ćeš videti u bilo kom "Poršeovom" automobilu. To što si negde nešto pročitao ili čuo u istoj rečenici o "Poršeu" i "Aurusu" nema veze sa upotrebom motora iz "Poršeovog" automobila u "Aurusu", već da je za projekt "Aurusovog" motora angažovana inžinjerska kuća "Porsche Engineering Group GmbH", koja je provodi tehničke konsultacije i pruža usluge velikim svetskim automobilskim kompanijama. Da nisu Rusi za konsultanta odabrali "Porše Inženjering", mogli su da odaberu npr. austrijski AVL ili kanadsku "Magnu"... pa ti onda ne bi mogao samouvereno da napišeš da je u "Aurusu" motor iz nekog "Poršeovog" automobila.
    (Gagi, 5. oktobar 2022 06:05)

    # Link komentara

  22. Luksuz i nadmoc zapada su rezultat prihoda iz kolonija i ratnog plena koji je priticao vekovima. Sad je trenutak kad se sve to menja. Treba se prilagoditi a ne verovati da je proslost isto sto i budusnost. Zapad vise nikad nece biti bogatiji od istoka. Sasvim je moguce da ce Rusija praviti luksuzne automobile, a Nemci se smrzavati i gladovati.
    (Istok Zapad, 5. oktobar 2022 02:44)

    # Link komentara

  23. Ali najbolji su mi ovi koji nikad nisu bili u Rusiji i imaju formirano mišljenje na osnovu stereotipa iz američkih filmova...pa ako odluče mogu da naprave bilo šta bolje od bilo koga drugog na planeti
    (Mirko, 04. oktobar 2022 22:52)

    a mi koji smo bili, imamo prijatelje i formirano mišljenje? u moskvi. petrogradu…da ne nabrajam
    smanji mirko…vreme je. budi pametan.
    (dude, 5. oktobar 2022 01:34)

    # Link komentara

  24. Ali najbolji su mi ovi koji nikad nisu bili u Rusiji i imaju formirano mišljenje na osnovu stereotipa iz američkih filmova...pa ako odluče mogu da naprave bilo šta bolje od bilo koga drugog na planeti
    (Mirko, 4. oktobar 2022 22:52)

    Moji stereotipi se obistinili kad sam prvi put usao u Albaniju.
    (Zoran, 4. oktobar 2022 23:51)

    # Link komentara

  25. Nisi ti monty python da bi koristio takav cinizam sarkazma i morbidnost.

    Cuj ti njih "misteriozno"?!?

    Poslednja bitka ce sve odluciti!!!
    (Steve, 4. oktobar 2022 23:51)

    # Link komentara

  26. Hoće li biti servis kod nas? Pitam za prijatelja... 🤔
    (Milan, 4. oktobar 2022 23:49)

    # Link komentara

  27. Ali najbolji su mi ovi koji nikad nisu bili u Rusiji i imaju formirano mišljenje na osnovu stereotipa iz američkih filmova...pa ako odluče mogu da naprave bilo šta bolje od bilo koga drugog na planeti
    (Mirko, 4. oktobar 2022 22:52)

    Bio ja i mogu ti potvrditi da mogu popiti jako puno alkohola.
    (Vaistinu, 4. oktobar 2022 23:17)

    # Link komentara

  28. Ali najbolji su mi ovi koji nikad nisu bili u Rusiji i imaju formirano mišljenje na osnovu stereotipa iz američkih filmova...pa ako odluče mogu da naprave bilo šta bolje od bilo koga drugog na planeti
    (Mirko, 4. oktobar 2022 22:52)

    # Link komentara

  29. uskoro cemo da seremo od straha
    vidim nije vam jasno?
    (grujo, 4. oktobar 2022 22:10)

    Slobodno, pocni odmah.
    (Dalibor, 4. oktobar 2022 22:38)

    # Link komentara

  30. sto ga ne uvozimo, ima vas dozta koji volite rusko.. kola, Rublju itd..
    (AntiZ, 4. oktobar 2022 22:35)

    # Link komentara

  31. Vidio sam danas dva na DRUMU.
    (KKK-666, 04. oktobar 2022 22:02)

    manje alkohola при?тел?.
    (dude, 4. oktobar 2022 22:30)

    # Link komentara

  32. potemkinovo selo
    (dude, 4. oktobar 2022 22:27)

    # Link komentara

  33. Rusko sranje
    (British, 4. oktobar 2022 22:14)

    # Link komentara

  34. mnogo se sprdate sa rusima braco,a to nece biti za sprdnju.uskoro cemo da seremo od straha
    vidim nije vam jasno?
    (grujo, 4. oktobar 2022 22:10)

    # Link komentara

  35. Ovo, spolja gledano, kao da su projektovali za vozilo koje će se koristiti da nosi Putinove posmrtne ostatke - kad i ako bude umro :)
    (Veliki brat, 4. oktobar 2022 22:02)

    # Link komentara

  36. Vidio sam danas dva na DRUMU.
    (KKK-666, 4. oktobar 2022 22:02)

    # Link komentara

  37. @златко не брини видећете је на цестама тамо сигурно, кад смене немце као власнике "вашег" приморја ;)
    (ner0n, 4. oktobar 2022 21:49)

    # Link komentara

  38. Možda u Sibiru sve staje sem ruskih mašina ali u Ukrajini sve ruske mašine - ostaju.
    (Jole, 04. oktobar 2022 20:03)

    To je ipak tvoja zelja da tako bude...
    (SRBIN, 4. oktobar 2022 21:26)

    # Link komentara

  39. Nisi ti monty python da bi koristio takav cinizam sarkazma i morbidnost.

    Cuj ti njih "misteriozno"?!?

    Poslednja bitka ce sve odluciti!!!
    (Steve, 4. oktobar 2022 21:11)

    # Link komentara

  40. Spolja gladac, a iznutra ... Porse ;-)). Ruski Porse ... ali ipak Porse.
    (Optimista pripravnik, 4. oktobar 2022 13:47)

    Kakvi prevaranti, kupac želi ruski SUV kad ono porše? Užas.
    (Perikle, 4. oktobar 2022 21:08)

    # Link komentara

  41. @Optimista pripravnik, 4. oktobar 2022 13:47)
    Istina, medjutim jednu svtar mora da znas. Bio sam u jebenom Sibiru, tamo gde ne stignes da obrises straznjicu, sa vec se sve steglo i smrzlo. E tu ti pripravnice moj sve staje, osim ruskih masina. Tako, svaka medalje ima dve strane... stio reci, ruske masine su za ruske uslove, a nisu za trkace i stvar prestiza. Ali su stvar sigurnosti. Pa svako bira ono sto mu treba.
    (Slavko, 04. oktobar 2022 15:31)

    Ma možeš misliti samo Rusija ima Sibir i hladne zime, ma hajde molim te. Od Aljaske, Kanade, do Nordijskih zemalja, svi na skijama verovatno funkcionišu ili kupuju ruske “pouzdane Sibirske mašine”. Eh šta ti je kad domaći poluobrazovani kvazigradjevinar ode u Rusiju, tamo prvi put vidi pokretne stepenice, pa se zaklinje posle u tu Rusiju do kraja života. Sramota.
    (Los Angeles, 4. oktobar 2022 20:45)

    # Link komentara

  42. Istina, medjutim jednu svtar mora da znas. Bio sam u jebenom Sibiru, tamo gde ne stignes da obrises straznjicu, sa vec se sve steglo i smrzlo. E tu ti pripravnice moj sve staje, osim ruskih masina. Tako, svaka medalje ima dve strane... stio reci, ruske masine su za ruske uslove, a nisu za trkace i stvar prestiza. Ali su stvar sigurnosti. Pa svako bira ono sto mu treba.
    (Slavko, 04. oktobar 2022 15:31)

    Možda u Sibiru sve staje sem ruskih mašina ali u Ukrajini sve ruske mašine - ostaju.
    (Jole, 4. oktobar 2022 20:03)

    # Link komentara

  43. @Ovu slikovnicu nećete nikada vidjeti na cestama
    (Zlatko, 4. oktobar 2022 14:03)

    Ne kaže se cesta već PUT.
    (Smeško, 4. oktobar 2022 15:33)

    Nabijem ti krut.
    (Observer, 4. oktobar 2022 19:58)

    # Link komentara

  44. Prave al u “auto kedu” ?
    (Mikele, 4. oktobar 2022 19:50)

    # Link komentara

  45. Ja ruzan li je
    (laszlo, 4. oktobar 2022 19:39)

    # Link komentara

  46. Garancija do izlaza iz salona.
    (Slovenac, 4. oktobar 2022 19:07)

    # Link komentara

  47. Koji optimisti, stavili nazive dugmića i opcija na engleskom.
    (Supergenije, 4. oktobar 2022 16:12)

    Stavili Kinezi, ne dumaju rusku ćirilicu. Ovo će ionako triput jeftinije da prodaju pod brendom "Gang Bang" na kineskom tržištu. Kakvi bre Rusi, pa oni za ovaj automobil jedino mogu da naprave benzin i vodu. Rusi bez Kineza ne umeju ni ekser da naprave.

    Vodu umeju, što jes - jes.
    (Bumbar, 4. oktobar 2022 18:54)

    # Link komentara

  48. Ruska eletronika u avtomobilima po memi je vrhumska imali su znalje da posalju i kera u svemir s raketom pa sto nebi imali i u avtomobilu taku eletromiku a moze i ker dase vozi u takom avtomobilu i na zadljem sedistu iu gepeku moze de oce
    (Volina, 04. oktobar 2022 12:00)

    strpas psa u raketu i posaljes ga u svemir, naravno pas je uginao...
    i sta je tu uspijeh ?
    elektronika se promijenal od tad..i svakim danom je naprednija...ne sumnjam da ne mogu to sve srediti ,ali to je za domace bogatase i nista vise.....
    (Inntal, 4. oktobar 2022 18:42)

    # Link komentara

  49. Vozio bih i ovo isto kao i lumuzinu vrlo, vrlo rado, siguran sam da ce postici uspeh ukoliko naprave neki premium model ali opet pristupacniji nesto u fazonu E klase
    (Mile bravar, 4. oktobar 2022 18:29)

    # Link komentara

  50. Koji optimisti, stavili nazive dugmića i opcija na engleskom.
    (Supergenije,

    Nekako mi je ruzno vidjeti ono "maslo" sto vidjeh u nekom rusu.
    (Bajro Bariccelli, 4. oktobar 2022 18:27)

    # Link komentara

  51. Yugo Florida kalibar. Kupite Bolje Ladu terenac.
    (Pumpi, 4. oktobar 2022 18:21)

    # Link komentara

  52. Tols i Bentli u strahu.
    (realno, 4. oktobar 2022 18:18)

    # Link komentara

  53. Ovu slikovnicu nećete nikada vidjeti na cestama
    (Zlatko, 04. oktobar 2022 14:03)


    Nevera?!
    (neka gori, 4. oktobar 2022 17:25)

    # Link komentara

  54. Ovo mi liči kao na priču o onom njihovom putničkom avionu od pre neku godinu. Ovo će da vozi putevima isto kao što i taj avion leti nebom.
    (Maša i Medved, 4. oktobar 2022 16:45)

    # Link komentara

  55. Какви глупани у коментарима. АУРУС је званичан аутомобил предсеника РФ већ годинама уназад. Него нисте видели даље од Бубањ потока и N1 телевизије
    (Зналац, 4. oktobar 2022 16:44)

    # Link komentara

  56. O ukusima je glupo raspravljati. Meni je unutra lep, a spolja veoma ruzan, kao neki karavan.
    (Sojic, 4. oktobar 2022 16:33)

    # Link komentara

  57. Sunce ti...šta je ovo...lako može da se prebaci na borbi vozilo.
    (Milosrdni đavo, 4. oktobar 2022 16:18)

    # Link komentara

  58. Sve sve al da su toliko operisani od dizajna, toliko odsustvo smisla za lepo…
    (pljuc, 4. oktobar 2022 16:18)

    # Link komentara

  59. Ovo bre Ruski tenk heheh
    (Vojkandbrat, 4. oktobar 2022 16:14)

    # Link komentara

  60. Koji optimisti, stavili nazive dugmića i opcija na engleskom.
    (Supergenije, 4. oktobar 2022 16:12)

    # Link komentara

  61. Što se tiče ruskih automobila ovakvog ranga i dalje mi je na prvom mestu ono što proizvodi "Bilenkin classic cars"...retro look,poput James Bonda,spoj modernog i klasičnog
    (Eglo, 4. oktobar 2022 15:57)

    # Link komentara

  62. Za sada, u Rusiji spektakilarno izgleda samo "lansiranje Sarmata".
    (Si, 4. oktobar 2022 15:52)

    # Link komentara

  63. Pa rusi jedino znaju napravit votku i kalasnjikov
    (red army, 4. oktobar 2022 15:47)

    # Link komentara

  64. Nije za Ruse problem da naprave ovakav SUV. Kad pocnes od 4.4 V8 biturbo motora od Porsea, onda je sve lako.
    Lepu, rucno radjenu karoseriju i enterijer moze i Rimac da napravi.
    Ipak, ovakav motor Rusi NE MOGU da naprave, i to je kljuc cele price.
    Spolja gladac, a iznutra ... Porse ;-)). Ruski Porse ... ali ipak Porse.
    (Optimista pripravnik, 04. oktobar 2022 13:47)

    oba motora i v8 i v12 su Ruski proizvodi , a v8 je potpomogao Porse zbog elektromotora . Motor v12 koji su razvili je pravo remek delo sa 4 turbine , cak su svojevremeno inzenjeri ferarija izjavili da je tesko ukomponovati v12 ,sa 4 turbine i da nikad nece tako nesto razvijati , motor ima 860 ks , preko 1000 nm , 9stepeni menjac i 6600 cm? , direktno ubrizgavanje pod protiskom od 300 bara ,koje u tom momentu nije u svojim modelima imao ni mercedes ( mislim 2019) i u usisnu granu pod pritiskom od 6 bara ,jedan od najsavremenijih motora i remek delo .
    (Ernesto ce, 4. oktobar 2022 15:40)

    # Link komentara

  65. Nek je i bolji od Rolls-a ali smeta mi kad iskopiraš nekog,izmisli svoj fazon,jbg...
    (milutin, 4. oktobar 2022 15:36)

    # Link komentara

  66. Ovu slikovnicu nećete nikada vidjeti na cestama
    (Zlatko, 4. oktobar 2022 14:03)

    Ne kaže se cesta već PUT.
    (Smeško, 4. oktobar 2022 15:33)

    # Link komentara

  67. @Optimista pripravnik, 4. oktobar 2022 13:47)
    Istina, medjutim jednu svtar mora da znas. Bio sam u jebenom Sibiru, tamo gde ne stignes da obrises straznjicu, sa vec se sve steglo i smrzlo. E tu ti pripravnice moj sve staje, osim ruskih masina. Tako, svaka medalje ima dve strane... stio reci, ruske masine su za ruske uslove, a nisu za trkace i stvar prestiza. Ali su stvar sigurnosti. Pa svako bira ono sto mu treba.
    (Slavko, 4. oktobar 2022 15:31)

    # Link komentara

  68. To kao da slusam moje dete kako fantazira i crta :)
    (Lemi, 4. oktobar 2022 15:24)

    # Link komentara

  69. Wow! Hucu odmah da nas anketita Rusija!
    (Rusohejter, 4. oktobar 2022 15:12)

    # Link komentara

  70. Ozvučenje je vrhunsko ! (Gru ili KGB kao opcija)
    (Superhik, 4. oktobar 2022 14:53)

    # Link komentara

  71. @volina
    Kao i uvek - u centar.

    Naravoučenije - ko ima znanja da pošalje kera u svemir taj zna sigurno i majmuna da klepi za kintu.

    Ima sa ih kupuju po službenoj duznodti ako treba. I da ih hvale,naravno.
    (Komša, 4. oktobar 2022 14:43)

    # Link komentara

  72. Evo vec pocela histerija po svetu, formirale se liste cekanja za ruski rr hahahahah
    (Negativni, 4. oktobar 2022 14:36)

    # Link komentara

  73. Volina, 04. oktobar 2022 12:00)

    I to prava, za sve pare i sve otipkano.
    (innbecilo, 4. oktobar 2022 14:23)

    # Link komentara

  74. Ovu slikovnicu nećete nikada vidjeti na cestama
    (Zlatko, 4. oktobar 2022 14:03)

    # Link komentara

  75. Lep rendering. Kad će moći da se vidi pravi automobil?
    (DeLorean, 4. oktobar 2022 13:48)

    # Link komentara

  76. Nije za Ruse problem da naprave ovakav SUV. Kad pocnes od 4.4 V8 biturbo motora od Porsea, onda je sve lako.
    Lepu, rucno radjenu karoseriju i enterijer moze i Rimac da napravi.
    Ipak, ovakav motor Rusi NE MOGU da naprave, i to je kljuc cele price.
    Spolja gladac, a iznutra ... Porse ;-)). Ruski Porse ... ali ipak Porse.
    (Optimista pripravnik, 4. oktobar 2022 13:47)

    # Link komentara

  77. (Ivan ZG,

    Hrvati i njihov neprevazidjeni smisao za humor.
    (crnjak, 4. oktobar 2022 13:40)

    # Link komentara

  78. Rusi su pravili i legendarni britanski TVR, čiji je vlasnik donedavno bio rusko-hazarski oligarh Smolenski. Pravili su i ZIL i Čajku
    (Srđan, 4. oktobar 2022 13:13)

    # Link komentara

  79. “ U središtu hibridnog pogona je 4.4-litarski V8 tvin-turbo motor koji ... sa devetostepenim automatskim menjačem”


    Samo jos sacekati da im ukinu sankcije, pa da uvezu komponente …
    (Djorke, 4. oktobar 2022 13:02)

    # Link komentara

  80. Prelepo:)
    (Smuleco, 4. oktobar 2022 12:58)

    # Link komentara

  81. Cena je veća u odnosu na RR iz razloga što je proizvod ruski, a cena u rubljama. Pošto evro ništa ne vredi, logično da kad se kurs prevede cena je astronomska. Da se vratimo vremenskom kapsulom godinu dana ranije, koštao bi skoro pa identično kao RR. E sad se može voditi polemika šta više vredi, a pošto je sve bitno razvijao Porše u saradnji sa rusima, teško da proizvod nije dobar. Ono što prodaje RR je ime, kvalitet i tradicija. Tako da je veliki put ispre Aurusa, nadam se uspehu!
    (dečko sa asflata, 4. oktobar 2022 12:53)

    # Link komentara

  82. Za te pare ipak Cullinam ili Bentayga.
    (xxyyzz, 4. oktobar 2022 12:44)

    # Link komentara

  83. Duplo je skuplji od RR-a, ali zato ima čipove iz hladnjaka ili veš mašine. U slučaju kvara može vam popraviti i serviser Candy mašina što je velika prednost. Jedino nikada ne znate kada će se uključiti centrifuga i šta bi to bilo u ovom autu.
    Valjda je zato i duplo skuplji. Ima ugrađena - iznenađenja.
    (Ivan ZG, 4. oktobar 2022 12:26)

    # Link komentara

  84. Obzirom da nemaju ABS da instaliraju na novoproizvedene automobile vrv ce staviti dobose...Iskreno nema od ovoga nista,zivi bili pa videli.
    (Tra la la, 4. oktobar 2022 12:25)

    # Link komentara

  85. ... i limuzinu su najavljivali kao serijsku proizvodnju pa su napravili samo nekoliko komada za Putna a ovo će sigurno da maprave makar duplo više.
    (Bukač, 4. oktobar 2022 12:02)

    # Link komentara

  86. Ruska eletronika u avtomobilima po memi je vrhumska imali su znalje da posalju i kera u svemir s raketom pa sto nebi imali i u avtomobilu taku eletromiku a moze i ker dase vozi u takom avtomobilu i na zadljem sedistu iu gepeku moze de oce
    (Volina, 4. oktobar 2022 12:00)

    # Link komentara

  87. niceee
    (CG PG, 4. oktobar 2022 12:00)

    # Link komentara