1. (stefan beograd, 22. septembar 2022 17:09)

    Stefi buraz, nije reč o ženidbi..
    (m340, 25. septembar 2022 01:05)

    # Link komentara

  2. A zašto se u školu ne ide sa 30 godina, nego sa sedam...? Niste gospodo o tome razmišljali.. Zašto se dresura pasa obavlja sa štencem, zašto piloti počinju obuku sa 18-20, ili već koliko godina...
    Zato što se stvari uče u mladosti. Mladi uče brže, a kasnije se stiče iskustvo...
    Klinci očas posla savladaju multimediju, kompjuter, mobilni... A većina vas ovdašnjih ser... ora ni mobilni ne zna da koristi...
    A mnogi komentatori nemaju ni iskustvo ni pamet... Imaju samo želju da se iser.... ovde!
    (Ostoja, 24. septembar 2022 22:08)

    # Link komentara

  3. Ma, treba im zabraniti i kar***, i to sve do 30-te! Da i mi stariji možemo malo da se omrsimo mladom piletinom.
    (kognitivna disonanca, 24. septembar 2022 11:36)

    # Link komentara

  4. 25 min, pa tek onda da se vozi
    (burek, 23. septembar 2022 22:48)

    # Link komentara

  5. Muskarcima generalno, kao zene ne umeju da se parkiraju ali zato oni izazivaju 120% saobracajki ;)
    (Sanja Tavic, 23. septembar 2022 20:31)

    # Link komentara

  6. (idemo mladi, 22. septembar 2022 23:51)

    Tebe treba pod hitno uhapsiti.
    (Timocanin,

    Moj sin je danas uspjesan biznismen, hobi su mu sportska vozila, u garazi mu je "brand new" Chevy Corvette koju je sam kupio bez moje pomoci. Jedina pomoc je sto sam ga pustio da se pravilno razvija i ponoson sam na njega. Mala djeca su mali ljudi ti to ne razumijes kao ni njegova majka kojoj bi srce puklo da je gledala kad joj sin vozi jer je uvijek zeljela da ga drzi pod staklenim zvonom ali ja sam pobijedio i sin mi je zahvalan, ponekad to kaze kad sjednemo uz rostilj. Ti si vjerovatno zamislio neko dijete od 5g vozi kroz centar u gradskoj spici pa bi me u zatvor ili ludaru poslao.
    "Velika i mala djeca, veliki i mali ljudi...Zaboravio si?

    Unuk mi je 6g i njemu je vrijeme da nauci voziti.
    (idemo mladi, 23. septembar 2022 20:14)

    # Link komentara

  7. Za 20g ce klinci prvog razreda voziti do skole a keva i cale ce na sljaku autobusom GSP.
    (Prle, 23. septembar 2022 19:00)

    # Link komentara

  8. Ne sekiram se za mlade nego za nas stare. Svaki dan neka nova elektronika a Masku ne treba previse vjerovati.
    (idemo mladi, 23. septembar 2022 18:41)

    # Link komentara

  9. Sa 21 položio za kamion, za automobil nisam ni polagao, nikad ništa nisam napravio u saobraćaju niti mi je ikada palo na pamet da divljam i iživljavam se. Nije to do godina koliko do mentalnog sklopa čoveka. Znam ljude koji u svojim pedesetim vole da se "potpisuju" I driftuju po javnim saobraćajnicama, a znam i momke od 18 koji voze pažljivije i savesnije od mnogih. Ukratko, ovaj predlog je glupost. Glupost u rangu da mladi vozači imaju ograničenje u kubikaži i snazi automobila koja je na snazi kod nas. Ako je mladi vozač budala bez mozga, napraviće haos bilo da vozi besan auto ili juga.
    (Revenge of the gladan, 23. septembar 2022 18:14)

    # Link komentara

  10. Apsolutno da. Ja sam polozio sa 18 godina, 3 puta sam skrcao auto i potencijalno ugrozio saobracaj nekoliko puta zato sto sam "isprobavao" dok nisam sazreo.
    (stefan beograd, 22. septembar 2022 17:09

    To je dokaz da trebi treba zabraniti vožnju, a ne drugima.

    Moj sin je sa 15 godina počeo da vozi (uz obavezno prisustvo roditelja u automobilu), a od 16 godina samostalno (takav je zakon ovde u Americi). Evo već je 5 godina prošlo od tada i nikad kaznu nije dobio ni za šta, nikad udes nije napravio. A vozi sportski auto, i pored toga još se bavi sportskim automobilizmom i otprilike po jedan vikend mesečno provodi na trkačkoj stazi da se "izduva". Oseti šta znači proći kroz krivinu na stazi sa brzinom preko 180 km/h, i ne pada mu na pamet da se ludira po ulici. Po svim parametrima bi trebao da bude jedan od tih što prave gluposti po saobraćaju, a eto nije.

    Nije problem u godinama, nego u neiskustvu. Ako se zabrani vožnja onima ispod 21 godinu, onda će oni kad dobiju dozvolu praviti udese izmedju 21 i 25 godina, pa jovo nanovo...

    Umesto toga treba poboljšati obučavanje mladih ljudi, ne samo u znanju saobraćaja, nego i u kontroli automobila, pogotovo u klizavim uslovima, što nijedna škola ne radi.
    (Milutin, 23. septembar 2022 17:57)

    # Link komentara

  11. Treba im zabraniti da rade one stvari.
    (Sve zabraniti, 23. septembar 2022 17:30)

    # Link komentara

  12. Apsolutno moronska ideja. Vec je neko pomenuo da ce se onda kategorija sa disproporcionalnim brojem nezgoda samo pomeriti za 5 godina vise, jer ce ljudi sa 25 godina imati iskustva koliko ljudi sa 21 danas. A takodje, mnogi ljudi sa 19, 20, 21 godinom rade i neophodan im je automobil. Osim ako nije plan da svi studiramo do 35te i zivimo kod mame i tate, sto mi ne deluje neverovatno kad vidim koliko se sistematski radi na infantilizaciji ljudi. Ali ipak mi pre svega deluje kao sovinisticki predlog nabedjene feministkinje
    (duki, 23. septembar 2022 16:39)

    # Link komentara

  13. Ja sam sa 15 godina vozio ćaletov auto
    (Igor, 23. septembar 2022 16:07)

    # Link komentara

  14. Kod nas obzirom na nivo svesti upitno je i da li 30 godina treba da bude limit
    (wolf, 23. septembar 2022 16:01)

    # Link komentara

  15. Najbolje svima zabraniti da voze, tako uopste neće biti povređenih za volanom
    (Dakar

    A sta cemo sa kaznama za saobracajne prekrsaje koje su itekako bitna stavka u gradskom budzetu?
    (ne laje kuca zbog sela, 23. septembar 2022 15:00)

    # Link komentara

  16. Ovakve vesti su najjače kod nas. Čitajući komentare na ovu vest zaključio sam da bi većina htela da počne da se vozi pred penziju i da za svaki prekršaj treba amputirati nogu što ide na kvačilo.
    (Immanuel, 23. septembar 2022 14:51)

    # Link komentara

  17. Treba deci omoguciti da voze sto ranije. Nije problem u pravljunju nezgoda zbog godina, nego deca kupuju starije nepouzdane automobile i nemaju novac za odrzavanje.. Ove mlade generacije su mnogo bolje nego nasa starija sto ce ikada da bude. Ne sabotirajmo ih. Neka se i lupaju i neka lumpuju. Ne mozemo mi mladost prilagoditi ljudima u srednjim godinama.
    (David, 23. septembar 2022 14:47)

    # Link komentara

  18. “Apsolutno da. Ja sam polozio sa 18 godina, 3 puta sam skrcao auto i potencijalno ugrozio saobracaj nekoliko puta zato sto sam "isprobavao" dok nisam sazreo.” eto vidis , a ja sam polozio sa 17, sa 18 poceo da vozim i nikada ni jedan problem, cak ni prekrsaj, a vozim vec 13 godina!Znaci nismo svi ti!Zato da vozacka pre 21 godine!
    (AcaFaca, 23. septembar 2022 14:26)

    # Link komentara

  19. Никакве забране, само ПРИМЈЕНА ЗАКОНА. Ако се испостави да то није довољно за неки разуман ниво сигурности на путевима, ПООШТРИТИ ЗАКОН.
    (Бојан, 23. septembar 2022 14:24)

    # Link komentara

  20. Paa to je vec za razmatranje. Evo cerki sam kupio crveni porse za 18ti rodjus. Ne napija se, ne drogira se ali to nije izgovor jer moze pijani momak da vozi ili drugarica... Ja bih pre rekao da se uvede pojacana kontrola tj da saobracajna policija radi svoj posao i da kontrolisu malo cesce pogotovo vikendom.
    (Miki, 23. septembar 2022 14:15)

    # Link komentara

  21. Najbolje svima zabraniti da voze, tako uopste neće biti povređenih za volanom
    (Dakar, 23. septembar 2022 13:50)

    # Link komentara

  22. Odlicno poredjenje, mladjim od 21 zabraniti da voze a u rat poslati sa 18 ili 19. Milioni ljudi i djece je poginulo u ratovima koje napravise stariji pa niko ne pokrenu pitanje da se zabrani baviti politikom kad predju 40. i da su u slucaju rata prvopozivnici za mobilizaciju bliza i dalja rodbina politicara. Neko je replicirao na moj komentar da sam promasio poentu. Ne druze ti ne razumijes sta se desava, da riba smrdi od glave pa tako i probleme u saobracaju ne rjesavaju oni koji trebaju da ih rijese nego optuzuju mlade da su krivci. Mladi su krivi i sto je gro policije korumpiran, i sto kunjaju i prespavaju nocnu smjenu ali necemo o tome bitno je da ste vi pogodili poentu a ja totalno promasio.
    (idemo mladi, 23. septembar 2022 12:37)

    # Link komentara

  23. Apsolutno dici granicu za polaganje na 21 godinu!
    (Steel, 23. septembar 2022 11:59)

    # Link komentara

  24. Saobracajne ubice su iskljucivo oni koji izdaju naredjenja saobracajnoj policiji.
    Mali primer,puni gradovi spijunskih javnih kamera ali zabrana postavljanja kamera na policijska vozila,i da svaki zapisnik i uvidjaj,informativni razgovor,istraga,budu snimljeni audio i video.
    (est, 23. septembar 2022 11:56)

    # Link komentara

  25. Apsolutno,
    cak sta vise od 21 do 25 mogu da voze samo uz pratnju mame i tate ili tasta i taste. Ovo vazi samo za muskarce jer su oni u 99,99% slucajeva krivci za sve nesrece na putu. Zenama ne treba nikakva zabrana jer su one savesnije, opreznije u saobracaju i pridrzavaju se saobracajnih propisa.
    (moreplovac, 23. septembar 2022 10:53)

    # Link komentara

  26. Nisu ovde problem mlađi ili stariji
    vozači problem su osobe koje ne poštuju pravila u saobraćaju, nego sve više koriste mobilne telefone i ne daju migavce kada treba, a izgleda policije nigde da to sankcioniše ili su kazne mizerne..
    (Zulu, 23. septembar 2022 10:52)

    # Link komentara

  27. "ne...,ali starijima od 65 godina svakako...,to su tempirane bombe za volanom
    (dzoco, 23. septembar 2022 08:14)"

    Da,da,
    baš ti stariji izazivaju sudare.
    Smešan si.
    (Zozo, 23. septembar 2022 10:51)

    # Link komentara

  28. Nema to direktne veze s godinama, već s neiskustvom. Ako mladima od 18 godina uskrate te tri godine sticanja iskustva i dozvole im da voze tek s 21 godinom, za par godina će se pojaviti naslovi “mlađi od 28 godina odgovorni za 25% saobraćajnih nezgoda, da li treba zabraniti muškarcima mlađim od 24 godine da voze”…
    (ja, 23. septembar 2022 10:49)

    # Link komentara

  29. Nije problem u godinama vec u voznji i postovanju saobracaja.Treba pre voznje napraviti psiholoski profil vozaca.Upitnih sa 500 pitanja pa da vidis ko ti seda za volan.Al sve je to lepo ali zivimo u Srbiji u kojoj nema zakona , odnosno mora da postuje samo sirotinja.
    (LuKa, 23. septembar 2022 10:49)

    # Link komentara

  30. Treba bahatim i mladim ljudima zabraniti.
    Kako: psihologu je dovoljno 10 minuta da takvog prepozna, i napiše preporuku o zabrani.
    Zašto se to ne radi: ekonomski uticaj na poveçanje potrošnje bez obzira na posledice.
    Zaključak: džaba ankete tekstovi itd, kada se figure povlače sa jedne tačke niz piramidu uticaja i držanja stvari pod kontrolom.
    (Bane, 23. septembar 2022 10:41)

    # Link komentara

  31. Budala je budala i sa 18 i sa 58! Mozete svakodnevno da vidite u saobracaju kako divljaju ljudi od preko 50 godina! Vise puta mi se desilo da primetim kako neko divlja u saobracaju i pomislim da je neki neizivljeni klinac kad kasnije vidim da je to stariji covek. Od tada vise nemam te predrasude o godinama.
    (Shonzi, 23. septembar 2022 10:39)

    # Link komentara

  32. Ako ćemo tako, onda treba mlađima od 27-28 godina zabraniti da voze, jer to su te godine kad se luduje i yolo-uje. A to je realno glupost
    (Debilana, 23. septembar 2022 10:33)

    # Link komentara

  33. Mozda ali mozda ogranicenje snage vozila a ne kubikaze ili nekog drugog parametra, ali NISTA TO NE VREDI AKO NEMA KOCNICU U GLAVI, one na vozilu se lako doteraju u red i provere, ali ono u glavi je tesko popraviti.
    znam puno ljudi koji znaju da imaju problem sa upravljanjem vozila, oni apsolutno izbegavaju uslove voznje koji im ne odgovaraju ( noc, kisa, zimsko vreme, velike vrucine par njih sam vec vozio a imaju svoje vozilo i vozacku).
    i sam cu tako jednog dana,.
    (aca, 23. septembar 2022 10:26)

    # Link komentara

  34. Apsolutno da. Ja sam polozio sa 18 godina, 3 puta sam skrcao auto i potencijalno ugrozio saobracaj nekoliko puta zato sto sam "isprobavao" dok nisam sazreo. Cak mislim da treba da bude i 25 godina donja granica, a 65 godina gornja. To isto mislim i za glasanje na izborima. Covek pre 25 nije bas oformljen a posle 65 isto tako nema mnogo o cemu da misli.
    (stefan beograd, 22. septembar 2022 17:09)
    Polozio sam sa 18, vozim evo sad ce 20 godina, nikad udes, nikad ni jedna kazna, jedna parking kazna za 20 godina, a nije da vozim kao penzioner ni ne divljam ali se ni ne vucem po putu. To sto je neko "skrcao" auto 3 puta sa 18 godina samo pokazuje koliko je nezrela osoba bio ali svakako da to neznaci da su i ostali
    (Stampar, 23. septembar 2022 10:14)

    # Link komentara

  35. Kažu u Finskoj je proces edukacije omladine i dece trajao 50+ godina da shvate da se priroda treba čuvati i da se ne baca đjubre svuda naokolo i tek sada to daje rezultate posle 50+ godina... tako da nema druge nego non stop objašnjavati i objašnjavati, edukovati da niste samo običan vozač, nego neko ko je odgovoran za živote drugih a i svoj život...
    (Pera, 23. septembar 2022 10:12)

    # Link komentara

  36. Kod nas to nije isplativo. Ti klinci se vozikaju, potpisuju, driftuju i trose dosta goriva, a to drzavi odgovara, samo da se trosi i naplacuje, da se sto vise love slije u budzet.
    (Belogradjanin, 23. septembar 2022 09:58)

    # Link komentara

  37. Treba zabraniti ženama da voze.
    (Don, 23. septembar 2022 09:56)

    # Link komentara

  38. Mladi nemaju iskustva i to je nenadoknadiv hendikep za volanom, pored činjenice da su mladi i vole ispitivati granice fizike i svojih sposobnosti što je valjda normalno za mladog čovjeka...

    Ono što bi drštvo trebalo da uradi jeste da ih u periodu prije sticanja prava za polaganje vozačkog ispita suoči sa činjenicama o stradanju na putevima i teškim posljedicama koje to stradanje nosi sa sobom...

    Nema bolje primjera od priče nekog ko je sve to proživio i doživio na svojoj koži, zato ne derite kožu mladima sa leđa i ne zatvarajte ih u kaveze, već im pokažite šta ih čeka i šta se od njih očekuje...

    Za one koji i pored svega toga pređu granice kazne moraju biti veoma stroge, jer ako se država potrudila da te edukuje, a ti si ipak odlučio da živiš na svoj način onda je i red da se ta samovolja debelo naplati. Najbolji način "naplate" bi bio društveno koristan rad sa ljudima koji su doživjeli saobraćajne nesreće i koji danas ne mogu da se staraju sami o sebi.

    Kad se nagledaš tog zla mnoge stvari ti postanu jasnije i shvatiš da je volan prije svega odgovornost, pa onda sve ostalo...
    (Edukacija, 23. septembar 2022 09:55)

    # Link komentara

  39. Treba! I poostriti kazne za sve!
    (xy, 23. septembar 2022 09:54)

    # Link komentara

  40. Čekajući YU Reli na Tari 1986., prvi put sam seo u nešto što je nalikovalo vozilu sa motorom na unutrašnje razgorevanje (Lada 2105 special ((special-radi))). Kroz tada gustu šumu, od Kaluđerskih bara prema hotelu "Tara", naletim na kamion sa drvima. Kako cimnem da preteknem - tako se delija navali na istu stranu. Nekoliko puta. Na nizbrdici prema potoku ja nagaračim finta levo, on se primi i krene usporeno da navaljuje da blokira otvarajući desnu stranu, ja malo po kočnici pa cimnem skroz desno - pun gas, pola van asfalta, između kamiona i jaruge duboke desetak metara, izletim ispred kamiona pred samom krivinom od 180°, uspem da ubodem mostić preko potoka, zanesem zadnji kraj (zadnji pogon), kontriram po instinktu (naučim i to) i jurnem uz brdo vrišteći od sreće. Ćale je sačekao završetak manevra, a onda mi saopštio da na prvom pravcu zaustavljam vozilo i izlazim iz njega.
    Majka nije rekla ništa.
    I kako sada da se ljutim na degenerike mlade ? Kada sam ja bio degenerik mlad zaista sam osećao trenutak kada jedan neizbežni sudar (kriv naravno) prerasta u tragediju i kočio bih momentalno da se ona ne desi. Pratio sam pri tom kretanje svih vozila i svesnih pešaka racionalnih reakcija.
    Ali šta da su izletela deca na ulicu tokom manevrisanja tragedije u običan udes ?
    O tome moja kretenska mladost nije razmišljala
    (Ni kuče ni mače, 50 % veština - 50 % čista sreća, 23. septembar 2022 09:53)

    # Link komentara

  41. Млађи од 25> 25%, млађи од 35>25%, млађи од 45>25%, млађи од 85>25%.
    (Из угла, 23. septembar 2022 09:52)

    # Link komentara

  42. ja imam 37 a sa 18 sam polozio iz prve i do danas na prste jedne ruke ako sam imao broj prekrsaja jedno malo prekoracenje i par parkiranja. i iz iskustva cu da vam kazem sve ide iz kuce. kako te vaspitaju i koju ti masinu daju da vozis. otac treba da bude edukator i milicajac kad je auto u pitanju a decu treba jos u srednjoj skoli obucavati o saobracaju. pozdravljam limitiranu kubikazu, pozdravljam visoke kasne i oduzimanje dozvole za vozenje pod alkoholom ali ono sto isto daje rezultate na zapadu je visoka cena osiguranja u slucaju pravljenja nezgode i to ide u tvoj licni dosije u osiguravajucem drustvu pa ti izvoli za----vaj se i kad dodje na naplatu kad treba da registrujes auto nece ti pasti na pamet da divljas.
    mislim isto da nov sistem na autoputu i merenje prosecne brzine ce da smiri bahate vozace
    (Dime, 23. septembar 2022 09:44)

    # Link komentara

  43. moze, ali Punto 1.2 8V
    To je to.
    (rex, 23. septembar 2022 09:37)

    # Link komentara

  44. Ne treba. Razlog je veoam prost. Imao 18 ili 118, ako imas problem sa glavom tu ti nece pomoci nikakva obuka. Ako te roditelji nisu vaspitali na vreme kako treba onda tesko da ce doci do neke ispravke kod nekog ko ima 18,19 godina.
    (Gradjanin, 23. septembar 2022 09:37)

    # Link komentara

  45. Kod nas treba zabraniti mladjima od 19 ...jer je potpuna glupost sto 17godisnjaci voze....deca su u tom godistu nezrela,nepazljiva,nisu skoncentrisani na voznju vec na svoju pojavu u automobilu,na telefon,na slikanje.....treba vratiti da tek sa 19 mogu da pocnu da voze ...manje bi bilo nesreca i problema na putu nego sada.
    (goxy, 23. septembar 2022 09:36)

    # Link komentara

  46. Prije toga treba zabraniti ovoma od 70 i kusur da voze.Niti vidi, niti sta cuje.
    (Mira, 23. septembar 2022 09:28)

    # Link komentara

  47. Da!
    (Mirka, 23. septembar 2022 09:23)

    # Link komentara

  48. Apsolutno
    (Ema, 23. septembar 2022 09:04)

    # Link komentara

  49. [link]

    Pravo u centar. Ja sam polozio sa 25 godina, posle vojske, i prvih godinu dana sam kroz centar Beograda prolazio uglavnom Nedeljom prepodne kada nema nikoga na ulicama, zbog vezbe a i tada imao casove engleskog. Ne vredi nekome ni da polozi sa 30g ako ce sesti za volan prvi put u 40-oj (a znam njih nekoliko kojima vozacka stoji u vitrini), pravice iste greske kao onaj koji vozi sa 18 prvi put. Ovo ostalo o zrelosti je skroz individualno.
    (Bojan, 23. septembar 2022 09:03)

    # Link komentara

  50. Kod nas do 25 godine ...
    Pa da se vidi da li su pravljeni problemi do uzimanja vozačke dozvole, ako jeste još 5 ili 10 godine zabrane !!!
    Pa će onda neka buduća generacija da se misli , dali i da li treba ...
    10 dana samo posmatranje i brza pitanja o alkoholu i drogama...
    pa testovi na droge , ako je pozitivno tek u 50-toj neka polaže ,ako dobije pamet ...
    I samo po Dzep , dzep i dzep udri Srbina tu je najtanji ...
    Svemu mora doći krajjjjj
    (zet tor, 23. septembar 2022 08:59)

    # Link komentara

  51. Treba ugraditi elektronsko ograničenje brzine do 60 km/h od 18-23 godine. Meni prvom je to trebalo
    (Odur, 23. septembar 2022 08:44)

    # Link komentara

  52. Treba uvesti ozbiljniju obuku vozaca u praksi.Toliko casova na auto putu,toliko u gradu,toliko po kisi itd.Strogo i obavezno.Treba kaznjavati roditelje gde im deca uzimaju kola bez vozacke.Nijedan roditelj nije kaznjen iz sazaljenja gde je klincu dao auto bez vozacke a ovaj stradao.Sva ta naknadna ogranicenja zbog saobracajki stradaju normalni vozaci a i sam saobracaj.Nedavno sam imao exces na auto putu prema Nisu.Imam suv i led smart osvetljenja.Samo u Srbiji mi udaraju non stop dugacka jer se voze stara polovna vozila i ne razlikuju nova osvetljenha od dugacka.Ni u Madjarskoj,Austriji,Poljskoj,Grckoj, nigde mi ne blicaju samo ovde.I normalno jedan novopeceni A gastos mi se lepio,blicao,kocio ma citav cirkus.Cak i da jesam imao dugacka,brate nije ti to razlog da trosis zivot i energiju na takvo isterivanje.
    (Svasta nesto, 23. septembar 2022 08:37)

    # Link komentara

  53. @Idemo mladi
    Odlican komentar, ali da te upozorim, ovde komentare ostavljaju i tebe ocenjuju bezgresni sveci koji nikad i nigde nisu napravili ni najmanju gresku ili prekrsaj, kako u saobracaju, tako ni u zivotu uopste. Problem je samo sto ja takve nikad ne vidim ni u saobracaju gde svi divljaju i voze sumanuto, ni u zivotu kao sirem pojavnom obliku. Vazno je da klinci od 19 mogu u rat, ali ne mogu da kupe pivo i da voze auto koji su sami zaradili, jer mnogi u tim godinama zaradjuju vise za godinu nego ja srpska beda za 10.
    (kole, 23. septembar 2022 08:32)

    # Link komentara

  54. @Apsolutno da. Ja sam polozio sa 18 godina, 3 puta sam skrcao auto i potencijalno ugrozio saobracaj nekoliko puta zato sto sam "isprobavao" dok nisam sazreo. Cak mislim da treba da bude i 25 godina donja granica, a 65 godina gornja. To isto mislim i za glasanje na izborima. Covek pre 25 nije bas oformljen a posle 65 isto tako nema mnogo o cemu da misli.
    (stefan beograd, 22. septembar 2022 17:09)

    Koje gluposti! Gornja granica 65 "zato što nema mnogo o čemu da misli". Jesi li ti normalan?
    (Redov, 23. septembar 2022 08:30)

    # Link komentara

  55. U Srbiji mnogo ima i starijih kojima treba zabraniti vožnju. Pre neki dan zamalo da poginem, na zeleno svetlo za pešake kreten sa džipom ima zelenu strelicu u levo, umesto da stane da pređem ulicu, kreten je ubrzao, naglo zakočio i brzo volan u desno da me zaobiđe. Ja vidim kreten jednom rukom drži mobilni, desnom volan. Srećom uspeo je da napravi luk oko mene, inače bih bio pokojni.
    (NikolaBg, 23. septembar 2022 08:21)

    # Link komentara

  56. Deci do 21 godine života, trebalo bi uskratiti mnoga prava koja danas imaju, jer su u većini slučajeva nedovoljno zreli i nedovoljno odgovorni za svoja postupanja...
    To se podjednako odnosi i na pravo upravljanja motornim vozilima, na pravo stupanja u bračnu zajednicu, kao i na pravo glasa, ili slična prava koja su duboko povezana sa stanjem nivoa svesti i osećaja lične odgovornosti.
    (Abrakadabra, 22. septembar 2022 17:34)

    Ako površno posmatramo stvari onda si verovatno u pravu. Ali suštinski, nije problem u deci do 21. godine već u nama. Problem je u tome što deca odrastaju bez adekvatne edukacije i vaspitanja. A to znači da smo kao društvo pukli jer generacije iz 90-tih kojima su uzori bili Marko Milošević, Arkan, Kristjan i kompletan establišment kriminala, šunda i kiča... a koju sada vaspitava Željko Mitrović, danas imaju decu bez " nivoa svesti i osećaja lične odgovornosti" ...
    (Arthammer, 23. septembar 2022 08:17)

    # Link komentara

  57. Najbolje da se zabrani saobracaj.
    (Strokavi mozak, 23. septembar 2022 08:16)

    # Link komentara

  58. Mislim da je problem pre svega psihološke prirode. Mladost je to.

    Mladi ljudi su i te kako sposobni da upravljaju vozilom, ali upravljanje vozilom je samo deo veštine potrebne da se BEZBEDNO vozi.
    Smirenost, kontrola emocija i dobra procena rizika, nažalost, nisu česte osobine kod mladih ljudi. Mladi muškarci su češće takmičarski nastrojeni, teže kontrolišu priliv adrenalina, rizikuju da bi iskoristili priliku da pretiču, da skrate vreme puta, da zavrte obrtaje, da se pokažu pred saputnicima ili drugim vozačima.
    Hladnokrvnost je nešto što se stiče godinama, a iskustvo dolazi sa kilometražom.
    (Avala, 23. septembar 2022 08:15)

    # Link komentara

  59. Voznja je jos najmanji problem. Treba zabraniti mladjima od 21 da piju alkohol i glasaju na izborima!
    (Vojak, 23. septembar 2022 08:14)

    # Link komentara

  60. ne...,ali starijima od 65 godina svakako...,to su tempirane bombe za volanom
    (dzoco, 23. septembar 2022 08:14)

    # Link komentara

  61. (idemo mladi, 22. septembar 2022 23:51)

    Kada sam pitao prijatelja koji je vozio trke motora na kruznim stazama, ti vozis trke, a imao si udes u saobracaju? Znate sta mi je odgovorio? Na trkama mi niko ne ide u susret!
    (Zicer, 23. septembar 2022 08:12)

    # Link komentara

  62. Da se ja pitam oduzeo bi jedno 50% dozvola zenama..
    (julije, 23. septembar 2022 08:08)

    # Link komentara

  63. NE. Njih treba edukovati a osobama starijim od 65 treba oduzeti dozvolu jer ako osoba mladja od 18 nije sposobna da vozi onda ni stariji od 65 nisu. Takodje, treba uvesti jos strozije kazne za telefon u kolima, ne vezivanje pojasa, sa prekoracenje brzine, za parkiranje na kolovozu i slicno.
    (bole, 23. septembar 2022 08:04)

    # Link komentara

  64. Ne znam da li mi se samo čini, ali kako godine prolaze, primećujem sve više i više gorih vozača svih godišta i polova. Totalno nepoštovanje svih pravila i zakona, kao da su sami na putu, tolika količina sebičnosti, bahatosti, bezobrazluka kao da se još samo povećava iz godine u godinu. Opasno smo isfrustriran, samoživ, nekulturan, iskompleksiran narod postali...
    (Anti Maraš, 23. septembar 2022 07:40)

    # Link komentara

  65. Zene ne staju na pesacki, proletece ako treba i preko zenensa bebom u kolicima samo da ne.bi stale, her se boje da im se ne ugase kola!
    (123, 23. septembar 2022 07:31)

    # Link komentara

  66. Citam komentare i izgleda da su vecini vas do 20 i neke godine stavljali pampur na viljusku da ne izvadite sami sebi oko dok jedete …

    Neverovatno.
    (Djorke, 23. septembar 2022 07:27)

    # Link komentara

  67. Kycno vaspitanje i ozbiljne kazne za bahatost.
    (Lawless, 23. septembar 2022 07:10)

    # Link komentara

  68. Svima koji nisu u stanju da mogu samostalno da zarade i kupe auto.
    (Makedoughnuts, 23. septembar 2022 06:42)

    # Link komentara

  69. А могу у рат са 18?
    (Комша, 23. septembar 2022 05:44)

    # Link komentara

  70. (idemo mladi, 22. septembar 2022 23:51)

    Tebe treba pod hitno uhapsiti.
    (Timocanin, 23. septembar 2022 05:40)

    # Link komentara

  71. U SAD se vozacka polaze sa 16 godina i imaju najmanje nezgoda po glavi stanovnika u poredjenju na druge zemlje jer su zakoni za voznju dosta jednostavniji od na primer evropskih i ti se zakoni veoma postuju dok na primer u evropi voze kao divljaci pogotovo kod nas pa cak u po trotoarima.
    (yes how no, 22. septembar 2022 23:41)
    Koliko je svedski zakon komplikovaniji od americkog? Svedjani su bas divlji…
    (hehehe, 23. septembar 2022 05:16)

    # Link komentara

  72. Naravno da treba !
    (Nata

    Rece Nata koja nema naviku kao ni vecina zena da pogleda retrovizor kad vozi autoputem a desi joj se i da se ubaci u krajnju lijevu pa klajla li klajla.
    (Dr ajver, 22. septembar 2022 23:25)
    kad si vec dosao u Srbiju onda se kaze leva a ne lijeva
    (pera, 23. septembar 2022 05:02)

    # Link komentara

  73. Ovo je izjavljeno nakon sto je 5 dece, 14-17 godina poginulo u jednom autu. Vozac od 18 preživeo.
    Emocije su visoke i ljudi cesto u tim situacijama svasta izjavljuju, cesto ne promisljeno.
    (Dule, 23. septembar 2022 03:40)

    # Link komentara

  74. Da!
    (t0r1n, 23. septembar 2022 03:08)

    # Link komentara

  75. Do 30 apsolutna zabrana, pa od 35-te opet, pa onda ženama zabraniti, pa onda bolesnima od raka - što da ne, e... zaboravih LGBTX... e, i nek' se i njima zabrani!
    (Pepa, 23. septembar 2022 02:29)

    # Link komentara

  76. Za 99% lakših sudara odgovorne su žene vozači (dominantan razlog je nepoznavanje ili ignorisanje saobraćajne kulture).
    Nažalost za 90% (bar) teških saobraćajnih nesreća odgovorni su muškarci (iz mnogo razloga, dominantno iz brojnosti…). Jednostavno žene bolje čuvaju svoju zadnjicu…
    (tako, 23. septembar 2022 02:13)

    # Link komentara

  77. Pa kad mogu u 13 da biraju kog su pola, ženskog ili muškog il možda nešto izmedju, kako da im zabranite da voze? Nije pošteno!!!
    (Milojko, 23. septembar 2022 02:02)

    # Link komentara

  78. Neko je fino napisao da nema to nikakve veze sa godina, vec da vazi koliko je osoba zrela.Neko moze da ima 20-30 godina za volanom, a opet da bude budala I ugrozava druge.
    (dada, 23. septembar 2022 01:44)

    # Link komentara

  79. Izgleda da covecanstvo ide u interesantom pravcu. 1944 godine 18-godisnji muskarci su hrabro jurisali na plaze Normandije u gotovo sigurnu smrt,a danas 18-godisnja deca ne znaju koji WC da koriste jer ih kojekakvi "strucnjaci" zbunjuju i zaglupljuju raznim "cinjenicama". Sad jos da im se uskrate vozacke dozvole i da ih sve proglasimo imbecilima i svima ce nam biti bolje...
    (Petar, 23. septembar 2022 01:18)

    # Link komentara

  80. Treba svima zabraniti i ukloniti automobile sa ulice.
    (zabrana, 23. septembar 2022 01:11)

    # Link komentara

  81. ne, ne moze se generalizovati. Godine i nisu toliko vazne koliko vozacko iskustvo i vozacka kultura.
    Bilo bi super kada bi neko izmislio neki sistem koji bi to belezio na primer na nekoj kartici kao sto je vozacka dozvola. Ubacis u kola, vozis i na njoj se zabelezi koliko si kilometara vozio, kojom brzinom, da li si se ludirao brzinom i slicno.
    (Ćiro, 23. septembar 2022 01:05)

    # Link komentara

  82. Vozaci formule ONE sa 21 vec sampioni sa 30 veterani a ovde amateri koji pojma nemaju baljezgaju da mladjim od 21 ne treba dozvoliti da voze. Ne ja nisam "klinac" (nazalost) skoro mi je 70 ali sam realan.
    Vozaci F! su u tridesetim veterani a sa 21 su sampioni. Pogledajte masine sa kojim ste vi radili a pogledajte cnc masine kojim rade mladi. Mi ih ne bi znali upaliti. To sto se jurca i gine je greska zakonodavca koji svoju krivicu ne priznaje nego vruc krompir prebacuje u tudje dvoriste.

    P.S. Moj sin je poceo voziti kad je imao 5g.Ja pritiskao kvacilo sa mjesta suvozaca on saltao i upravljao stojeci jer da sjedne ne bi vidio kuda vozi.
    (idemo mladi, 22. septembar 2022 23:51)

    I ja sam misljenja da ne treba zabraniti, ali ti si promasio si poentu totalno...
    sustina je da su neodgovorni i nezreli, a ne nesposobni...
    (123123, 23. septembar 2022 00:42)

    # Link komentara

  83. Svaka 2.zena u autu pruca telefonom dok vozi sve vreme,neke ga kriju neke nabiju u uVo, muskarci svaki 5. Bahatost je na vrhuncu.. To je ono sto svakodnevno gledamo na beogradskim ulicama.
    (Profesionalac, 23. septembar 2022 00:14)

    # Link komentara

  84. Da. Bez razmisljanja,kao i starijima od 75godina!
    (Blazo, 23. septembar 2022 00:10)

    # Link komentara

  85. Juce prilikom silaska sa sporednog puta tj ulaska na autoput, taj isti stariji od 21godine a mladji od 70 je uleteo ispred mene kad sam ja vec bio u kruznom toku, a posle se vukao 45 na sat i bolesnik je potom sa 50 sat ulazio u traku gde se vozi 100 ili vise na sat.

    I to gledam tako svaki dan kako ljudima nije jasno ni prvenstvo ni sinhronizacija ni migavac,pa valjda ces prvo ubrzati na brzinu da se sinhronizujes sa saobracajem pre nego se ljudima ubacujes da ne koce naglo i da se ne izazivaju udesi!

    Tako da mladji ili stariji od 21 isto je!
    (Steve, 23. septembar 2022 00:06)

    # Link komentara

  86. Juce prilikom silaska sa sporednog puta tj ulaska na autoput, taj isti stariji od 21godine a mladji od 70 je uleteo ispred mene kad sam ja vec bio u kruznom toku, a posle se vukao 45 na sat i bolesnik je potom sa 50 sat ulazio u traku gde se vozi 100 ili vise na sat.

    I to gledam tako svaki dan kako ljudima nije jasno ni prvenstvo ni sinhronizacija ni migavac,pa valjda ces prvo ubrzati na brzinu da se sinhronizujes sa saobracajem pre nego se ljudima ubacujes da ne koce naglo i da se ne izazivaju udesi!

    Tako da mladji ili stariji od 21 isto je!
    (Steve, 23. septembar 2022 00:06)

    # Link komentara

  87. Da ste zivi i zdravi sa 20 se moze dogurati do sampiona F1. Problem je negdje drugo.

    " Iskustvo je odlika starih ljudi koji mudro klimaju glavom i glupo govore" OG Mandino
    (Prle, 23. septembar 2022 00:00)

    # Link komentara

  88. Vozaci formule ONE sa 21 vec sampioni sa 30 veterani a ovde amateri koji pojma nemaju baljezgaju da mladjim od 21 ne treba dozvoliti da voze. Ne ja nisam "klinac" (nazalost) skoro mi je 70 ali sam realan.
    Vozaci F! su u tridesetim veterani a sa 21 su sampioni. Pogledajte masine sa kojim ste vi radili a pogledajte cnc masine kojim rade mladi. Mi ih ne bi znali upaliti. To sto se jurca i gine je greska zakonodavca koji svoju krivicu ne priznaje nego vruc krompir prebacuje u tudje dvoriste.

    P.S. Moj sin je poceo voziti kad je imao 5g.Ja pritiskao kvacilo sa mjesta suvozaca on saltao i upravljao stojeci jer da sjedne ne bi vidio kuda vozi.
    (idemo mladi, 22. septembar 2022 23:51)

    # Link komentara

  89. U SAD se vozacka polaze sa 16 godina i imaju najmanje nezgoda po glavi stanovnika u poredjenju na druge zemlje jer su zakoni za voznju dosta jednostavniji od na primer evropskih i ti se zakoni veoma postuju dok na primer u evropi voze kao divljaci pogotovo kod nas pa cak u po trotoarima.
    (yes how no, 22. septembar 2022 23:41)

    # Link komentara

  90. Mladjima od 25 godina i starijima od 70, ugraditi nesto u kola da mogu maksimalno da razviju 50-60km/h.
    (Meda, 22. septembar 2022 22:11)

    Ovo je vrhunac gluposti medju nevidjenom količinom glupih komentara!
    Zar je moguće da ima toliko ljudi koji ne shvataju u kom vremenu žive?
    (Kokan, 22. septembar 2022 23:31)

    # Link komentara

  91. Polovina starijih vozača ne daje žmigavce kad skreće, a da ne pričamo o prestrojavanju. Tako da nije problem u deci. Što neko već reče kućno vaspitanje i dobra obuka i za nekih tridesetak godina će biti bolje.
    (southpark, 22. septembar 2022 23:25)

    # Link komentara

  92. Naravno da treba !
    (Nata

    Rece Nata koja nema naviku kao ni vecina zena da pogleda retrovizor kad vozi autoputem a desi joj se i da se ubaci u krajnju lijevu pa klajla li klajla.
    (Dr ajver, 22. septembar 2022 23:25)

    # Link komentara

  93. 25 minimalno i uz ozbiljnu psihološku opservaciju, a ne pro forme.
    (Ivan, 22. septembar 2022 23:24)

    # Link komentara

  94. Treba decu vaspitavati da budu odgovornija, zrelija i pametnija, tako da kad sednu za volan budu ljudi. A ne da ih puštate da igraju igrice i hvataju zjale do zrelog doba, a onda očekujete od njih neku mudrost. Za ove danas je kasno, ali vi koji sad imate malu decu, na vreme ih oblikujte u ljude, od malih nogu.
    (Nekad je moralo brzo da se odraste, 22. septembar 2022 23:20)

    # Link komentara

  95. Neiskusan vozač je neiskusan vozač pa imao 21 ili 41 godinu.
    (neven1, 22. septembar 2022 23:20)

    # Link komentara

  96. Što se tiče naše obuke... Daleko smo mi od evrope.. Kod nas se teoretska obuka uči napamet.. 30% informacija iz obuke je ne bitno. Praktična obuka se vrši naj više sa decom od 16,17 godina. Pa oni nisu zreli ni za biciklu da voze.. Iskreno da se pitam ne bih dao da polažu pre 20 god. Nezrelost.. Neozbiljnost na obuci.. Ne interesuje ih ništa. Samo da dobiju dozvolu... Trebalo bi neko da se zapita šta radimo našoj deci..sa 17 god da upravljaju motornim vozilom...
    (miki,

    Vjerovao ili ne ja sam vozacki polozio bez obuke. Prije polaganja sam uzbrdo polazio bez rucne,paralelno parkirao bolje od 50% vozaca pa mozda i od tebe(izvini)vozio 45g bez ogrebotine i samostalno prestao da vozim jer mi bolest ne dozvoljava. Secer je uradio svoje i ja znam da nisam ono sto sam bio.Ovde gdje zivim zdravstvene ustanove posalju policiji dopis da se suspenduje vozacka starim/bolesnim za mene nisu ali su trebali iako sam siguran da jos uvijek vozim bolje od svake babe i vecine starijih ali kao sto rekoh nisam vise sto sam bio. Bezbroj puta sam izbjegao sudar i spasio i sebe i nekoga a sad to ne bih mogao.
    (dosta je bilo, 22. septembar 2022 23:17)

    # Link komentara

  97. kabadahije u saobracaj us uon ikoji imaju ljude po policiji koji ih cuvaju. Kako je jednom i sam visoki funkcioner policije na TV izjavio da su nemocni, da poznate licnosti imaj una stotine krivicnih prijava ali im policija ne mzoe nista. Pa ko njih cuva. Skoro sin policajca narkoman u ukradnom autu pokosi dva klinca na trotoaru, mislite da je odgovarao? Nije naravno
    (ma, 22. septembar 2022 23:12)

    # Link komentara

  98. I cemu vi pricate? Pa ja sam sa 22 poceo da vozim profesionalno, kamion, nakon par godina autobus, poslednjih 20 i kusur godina vozim taksi, nikada nisam kaznjavan za vece prekrsaje, nikada sudar, osim par manjih cukanja po gradu. Od prvog dana sam imao savestan pristup poslu, ne pijem, pridzavam se pravila koliko je god to moguce, a to nikakve veze nema sa godinama. Potrebna je kvalitetnija edukacija, mnogo rigoroznije kaznjavanje, i uciti te mlade ljude kako da realno voze kola, i po auto putu 130, a ne samo 30 po gradu, pa kad sednu sami, ko pusteni s lanca. Izadje iz auto skole i vise ne zna da vozi bez telefona u ruci, to im treba nacrtati!
    (serbiko, 22. septembar 2022 21:34) # Link komentara
    Preporučujem(+17)Ne preporučujem (-2)

    To što ti pričaš je utopija. Kvalitetno obrazovanje bi koštalo dodatnih para, i za građane i za državu. A usvajanje saveta od strane mladih je isto kao krotiti vuka. I klince baš boli za kaznu kad im to roditelji plaćaju.

    Ti spadaš u 1% vozača, tako da te ne možemo uzeti u obzir za ovo istraživanje.

    Mladima treba zabraniti upravljanje vozilima jake snage. Neka voze nešto poput peglice godinu, dve. Ili neka se napravi selekcija. Ako si veoma dobar na ispitu vozi šta hoćes, ako si samo dobar vozi laganije aute.
    (joko, 22. septembar 2022 23:06)

    # Link komentara

  99. U americi voze od nepunih 16 godina ali zato ne mogu kupiti alkohol ili ući u kafić dok ne napune 21.
    Možda to ima neke veze sa tim.
    Mladost+alkohol+kola= recept za katastrofu.
    A počinju da voze tako mladi ne da bi
    blejali i divljali po gradu nego što ih većina sa 15-16 godina počinje da radi pola radnog vremena uz školu naravno.
    Kod nas junci sa 35g ne znaju šta će od sebe.
    I dalje žive od tuđih para a neki i dalje pokušavaju da završe četvrtu godinu fakulteta u tim godinama.
    (Miki., 22. septembar 2022 23:02)

    # Link komentara

  100. Naravno da treba !
    (Nata, 22. septembar 2022 22:52)

    # Link komentara

  101. 25
    (bobetko, 22. septembar 2022 22:43)

    # Link komentara

  102. Juce prilikom silaska sa sporednog puta tj ulaska na autoput, taj isti stariji od 21godine a mladji od 70 je uleteo ispred mene kad sam ja vec bio u kruznom toku, a posle se vukao 45 na sat i bolesnik je potom sa 50 sat ulazio u traku gde se vozi 100 ili vise na sat.

    I to gledam tako svaki dan kako ljudima nije jasno ni prvenstvo ni sinhronizacija ni migavac,pa valjda ces prvo ubrzati na brzinu da se sinhronizujes sa saobracajem pre nego se ljudima ubacujes da ne koce naglo i da se ne izazivaju udesi!

    Tako da mladji ili stariji od 21 isto je!
    (Steve, 22. septembar 2022 22:38)

    # Link komentara

  103. Mladi rade i vise kilometara pa je verovatnoca proporcionlna. Znaci lupaju glupisti, kako ce stari deda da izazove kada vozi jednom nedeljno kad ide na pijac.
    (rvat, 22. septembar 2022 22:37)

    # Link komentara

  104. I ženama...
    (Rđa, 22. septembar 2022 22:32)

    # Link komentara

  105. Ma zabraniti svim ljudima da voze, i rešen problem.
    Ili, da se zabrani državama da ograničavaju slobode građanima i posvete se edukaciji istih.
    (Kaboom, 22. septembar 2022 22:27)

    # Link komentara

  106. Ja bih uveo da oni koji su tek položili voze prvo (godinu ili dve) samo automobile sa manjom zapreminom motora i snage. Da se ne bahate odmah sa BMW-om od dve tone. Istina je, golim okom se vidi da teške nesreće sa smrtnim ishodom dolaze od mladih i neiskusnih vozača.
    (joko, 22. septembar 2022 22:21)

    # Link komentara

  107. Mladjima od 25 godina i starijima od 70, ugraditi nesto u kola da mogu maksimalno da razviju 50-60km/h.
    (Meda, 22. septembar 2022 22:11)

    # Link komentara

  108. Naravno a i ženama..Većini.
    (Deda, 22. septembar 2022 22:07)

    # Link komentara

  109. Poceo si da besniš, zato sto je istina, disi duboko. Sportski pozdrav!
    (Cope Slic, 22. septembar 2022 21:44)

    ne besnim pametnice, ja sam ti priznao da si vidovit i mnogo pametan. ako i sve ostalo u zivotu tako lepo prosudjujes blago tvom tati s tobom
    (petar markovic, 22. septembar 2022 22:00)

    # Link komentara

  110. A ženama? Koji feminizam alo... A 90% žena ne zna paralelno da parkira...
    (Apsolutista, 22. septembar 2022 17:24)

    Sta je s logikom kod ovakvih poredjenja? Pa kod paralelnog parkiranja tesko je doci do kobnih posledica, dok kod bahate voznje, kojoj su znatno vise skloni mladi muskarci, i te kako moze. Sigurno imaju i tacne procente muskih i zenskih tinejdzera koji prave teske saobracajke. To sto se neko muci sa parkiranjem, ne znaci da nije pazljiv vozac.
    (Robert, 22. septembar 2022 21:54)

    # Link komentara

  111. Nekoliko stručnjaka za bezbednost na putevima u australijskoj državi Novi Južni Vels tvrdi da muškarcima treba zabraniti dobijanje vozačke dozvole do 21. godine, prenosi HAK Magazin.

    A ženama? Koji feminizam alo... A 90% žena ne zna paralelno da parkira...
    (Apsolutista, 22. septembar 2022 17:24)

    Da, ali pri paralelnom parkiranju jos niko nije stradao. Ovde se radi o tome ko izaziva teske nesrece. I tacno je da mladi muskarci najcesce to rade. Priroda je to, hormoni.
    (Petar, 22. septembar 2022 21:47)

    # Link komentara

  112. Da bre a stariji od 70 mogu i ako ne mogu da vide normalno
    (Mara, 22. septembar 2022 21:47)

    # Link komentara

  113. (petar markovic, 22. septembar 2022 19:45)

    Poceo si da besniš, zato sto je istina, disi duboko. Sportski pozdrav!
    (Cope Slic, 22. septembar 2022 21:44)

    # Link komentara

  114. Mlađima od 20 i starijima od 70.
    (Anonimus, 22. septembar 2022 21:43)

    # Link komentara

  115. I cemu vi pricate? Pa ja sam sa 22 poceo da vozim profesionalno, kamion, nakon par godina autobus, poslednjih 20 i kusur godina vozim taksi, nikada nisam kaznjavan za vece prekrsaje, nikada sudar, osim par manjih cukanja po gradu. Od prvog dana sam imao savestan pristup poslu, ne pijem, pridzavam se pravila koliko je god to moguce, a to nikakve veze nema sa godinama. Potrebna je kvalitetnija edukacija, mnogo rigoroznije kaznjavanje, i uciti te mlade ljude kako da realno voze kola, i po auto putu 130, a ne samo 30 po gradu, pa kad sednu sami, ko pusteni s lanca. Izadje iz auto skole i vise ne zna da vozi bez telefona u ruci, to im treba nacrtati!
    (serbiko, 22. septembar 2022 21:34)

    # Link komentara

  116. Ma najbolje da budu maloletni do 35 pošto vi ne umete da vaspitate svoju dečurliju. Sa 18 može da se ženi ili legalno da snima porniće ali ne može da vozi ? Može da ide u vojsku gde će da ga nauče da ubija golim rukama ali ne sme da uzme volan u te iste ruke ? Zato i jesu takvi neiživljeni što rastu pod saksijom do penzije uz roditelje koji se plaše života.
    (Rob Sinji, 22. septembar 2022 21:30)

    # Link komentara

  117. Sve potpuno tacno!! Mladjima muskarcima od 25 g treba zakonom zabraniti polaganje vozackog ispita bilo koje kategorije. Danasnji muskarci mozda ni tada nisu svi sposobni i zreli za upravljanje vozilom. Devojkama dozvoliti pravo na polaganje za vozaca dozvoliti sa 19-20 god. Osudjujte i lupajte minise ali ovo je realna slika stanja danasnje omladine,zrelosti i sposobnosti.
    (yuta, 22. septembar 2022 21:23)

    # Link komentara

  118. naravno, i to je mozda malo!
    (pera, 22. septembar 2022 21:20)

    # Link komentara

  119. Ne treba zabraniti.
    Ja sam polozio sa 18 godina, imam preko 20 godina vozackog iskustva i nijedan prekrsaj, nedaj boze udes. Ukoliko je obuka kvalitetna i ukoliko je osoba odgovorna, bice takva i voznja. Treba samo ograniciti jacinu motora, kubikaza/konji, za one koji su pocetnici, pa onda posle nekoliko godina ukoliko nisu pravili probleme-prekrsaje moze da se prebace i na jace masine kao i svi ostali.
    (Dejan, 22. septembar 2022 21:19)

    # Link komentara

  120. onda se taj segment od 25% nezgoda pomera za od kad bude dozvoljeno.

    to sa ucenjem nema nikakve veze. kad god poceo imaces veci procenat gresaka.
    (maska, kapa i cizma, 22. septembar 2022 21:12)

    # Link komentara

  121. Britanci su to lepo rešili preko osiguranja. Vozači do 25 godina plaćaju i do 50% skuplje osiguranje. Ako hoćeš da plaćaš jeftinije moraš da instaliraš crnu kutiju koja prati sve parametre vožnje.
    (Tupljenje, 22. septembar 2022 21:12)

    # Link komentara

  122. Svojoj deci sam savetovao, poslušali su i krenuli sa obukom i položili sa 17/18.
    Nikad se nisam pokajao zbog toga .
    U mlade treba imati poverenje i oni se neće dokazivati na pogrešan način .
    (milan, 22. septembar 2022 21:04)

    # Link komentara

  123. @Anti blizanac
    On nikad nije napravio saobracajni prekrsaj, eto proveri u sudu ako meni ne verujes.
    (Stojko, 22. septembar 2022 21:04)

    # Link komentara

  124. Ponizavamo i omalavazavamo osobe koje su nasa buducnost i umesto da im pruzimo podrsku i pomognemo kukamo kako ne valjaju. Sa 18 da voze i sa istim brojem godina da postanu profesionalci u voznji . I ogranicenja sa kubikazama i konjazama automobila je idiotizam. Mozes da pogines sa frezom od 8 konja ako si budala. Pravda za nasu decu !!
    (Zucko, 22. septembar 2022 21:03)

    # Link komentara

  125. hitno zabraniti !!! Srbi nisu zreli za volam ni do 25 god.
    (boban, 22. septembar 2022 21:02)

    # Link komentara

  126. ovi što ih poznajem osobno, a divljaju su jednostavno takvi ljudi. nema tog zakona, policajca, prijatelja, roditelja koji njima mogu objasniti zašto nije dobro voziti 50km/h preko ograničenja u naselju. to su sebične osobe imati nema spasa.
    (prije je bilo bolje!, 22. septembar 2022 20:59)

    # Link komentara

  127. ne ali zato ženama da.
    (bambus koala, 22. septembar 2022 17:13)

    To znači tebi trajno.
    (hvala Bogu te nisam englez, 22. septembar 2022 20:59)

    # Link komentara

  128. Da
    (SecerLema, 22. septembar 2022 20:54)

    # Link komentara

  129. U Švedskoj voze "traktore"( aute čija je brzina ograničena na 30 km/h) do 18 godina, posle voze sa starijim vozačem (licenciranim) samo danju i tek na kraju sedaju u BMW od 300 konja pa kako im bude !
    (Superhik, 22. septembar 2022 20:52)

    # Link komentara

  130. Da !
    (Nastavnik, 22. septembar 2022 20:44)

    # Link komentara

  131. da treba
    (natalis, 22. septembar 2022 20:42)

    # Link komentara

  132. Nikako im ne treba zabraniti ali treba zameniti predmet Veronauka u skolama sa predmetom Kultura u saobracaju, koja bi pokrila sva pravila i moralne obaveze u i tokom voznje. Ponasanje u saobracaju za sve grupe, od pesaca do vozaca svega sto se vozi.
    Nesto korisno i prakticno da deca nauce u skoli.
    (Uh, 22. septembar 2022 20:41)

    # Link komentara

  133. samo deca poznatih,kao npr mitrovicev sin
    (Anti blizanac, 22. septembar 2022 20:39)

    # Link komentara

  134. Kad smo vec kod procenata, navedi u kom procentu su izazivaci nesreca sa teskim i smrtnim posledicama zene. Cisto radi potpune informacije.
    (Hando, 22. septembar 2022 19:17)

    Niko to nece precizno znati, slutim da da je procenat ogroman. kad krenu da kilava i grese, narod poleti da ih pretekne i pobegne od njih i eto ti problema
    (keki, 22. septembar 2022 19:52)

    Patetican pokusaj duhovitosti. Stalno slusamo kako su zene uzasni vozaci, ali isto tako stalno slusamo kako najgore nesrece i najbesmislenije incidente izazivaju muskarci.
    (Exe, 22. septembar 2022 20:38)

    # Link komentara

  135. Ma kakva crna bolja obuka, vozio sam 13 godine, kada sam uzeo dozvolu sa 18 bio sam neizivljen i big zna sta sam sve s autom radio i ludovao. Ne kazem da treba pomerati granicu, mozda bi ja poceo ludovati i u 21. Mora se proći kroz sve…
    (nix, 22. septembar 2022 20:35)

    # Link komentara

  136. Bolesno, kao i vremena koja zivimo.
    (sodoma & gomora, 22. septembar 2022 20:34)

    # Link komentara

  137. @kulov ... Ako pogledate moto sport, najbrži vozači su tu oko 20 godina, čudo nije neko sa 40 najbrži?

    Nije cudo. Jedino ti od 20-tak godina su dovoljno ludi da voze motore na taj nacin. Ovi od 40 su daleko pametniji i zivot im je drazi.
    (nikos, 22. septembar 2022 20:21)

    # Link komentara

  138. Nisu godine presudne, ima mladih ljudi i ovakvih i onakvih. Kvalitet obuke bi trebalo da bude prioritet ali to naravno nije dovoljno, makar imali i 400 časova a ne 40. Tek onda počinje učenje...
    Ja sam maltretirao ćaleta mesecima nakon što sam polozio (1994-e) da mi bude suvozač...
    I još nešto, naš najveći problem su drogirani i pijani vozači, a mnogi su i jedno i drugo. Dzabe onda i obuka i sve. Ginu nam ljudi k'o vrapci a nema ništa tuznije nego kad se izgubi zivot zbog nekog kretena za volanom.
    (Drz' se Mile, jos si ziv, 22. septembar 2022 20:21)

    # Link komentara

  139. "primetila je da su vozači mlađi od 25 godina u Novom Južnom Velsu odgovorni za skoro 25 odsto nesreća, iako čine samo 15 odsto vozača u državi."

    Da li je dovoljno za zakljucak? Nije.
    Mozda ti vozaci mladji od 25 godina, iako cine samo 15% vozaca a odgovorni su za 25% nesreca PRELAZE dalako VECI BROJ KILOMRTARA?!
    To znaci da su daleko vise u saobracaju nego oni ostali! A to se ovde ne navodi. Manjkava studija.
    (nikos, 22. septembar 2022 20:15)

    # Link komentara

  140. i starijima od 60, obavezno!!!!
    (blllabllla, 22. septembar 2022 20:14)

    # Link komentara

  141. Iz užica sam. Inače radim kao instruktor vožnje. Verovatno ste čuli za ovu tragediju koja se dogodila kod nas prošle nedelje... Vozač automobila je inače bio profesionalni vozač koji je radio u zapadnoj evropi...
    Što se tiče naše obuke... Daleko smo mi od evrope.. Kod nas se teoretska obuka uči napamet.. 30% informacija iz obuke je ne bitno. Praktična obuka se vrši naj više sa decom od 16,17 godina. Pa oni nisu zreli ni za biciklu da voze.. Iskreno da se pitam ne bih dao da polažu pre 20 god. Nezrelost.. Neozbiljnost na obuci.. Ne interesuje ih ništa. Samo da dobiju dozvolu... Trebalo bi neko da se zapita šta radimo našoj deci..sa 17 god da upravljaju motornim vozilom...
    (miki, 22. septembar 2022 20:11)

    # Link komentara

  142. R.IP. Eurosong@
    Prvo treba bolju obuku za instruktore ali za mentalitet nema obuke :(
    (cvrko, 22. septembar 2022 20:08)

    # Link komentara

  143. Ako postoji donja granica onda treba uvesti i gornju !
    (tutlo, 22. septembar 2022 20:06)

    # Link komentara

  144. @kulov A onda pogledaš RedBull AirRace i vidiš da pilot mora imati preko 40 godina, i da su samo za pojedince napravili iznimak. Jer su tada mnogo staloženiji i promišljeniji, ređe prave glupe greške. A učešće u saobraćaju je sličnije tom događaju nego trkama. Ako ti se jurca i hoćeš da dokažeš i pokažeš svoje umeće idi na stazu ili karting. Tamo su ti refleksi od značaja, a u običnom saobraćaju je procena situacije i hladna glava mnogo važnija od brzih refleksa.

    Treba im dozvoliti da voze od 16. godine uz nekog iskusnog. Uz pravilnu kaznenu politiku sve se da regulisati. Tako će već sa 18 imati iskustva.
    (boris, 22. septembar 2022 19:58)

    # Link komentara

  145. Malo je glupo vređati decu, vi ste onaj tip osobe koji kada vidi mladju osobu u skupom automobilu, odma pali vredjalicu, zato sto vrlo verovatno vozite auto od par hiljada eura koji je za vas svetinja, a za ostale ljude je obicna kanta, naravno da deca treba da idu kolima na putovanja, ja sam sa 19 godina isao sa drustvom do Evije caletovim autom bez najmanjeg problema, normalno je da ce roditelji detetu dati ili kupiti auto, to nije normalno zatucanim ljudima koji rade za 500 eura mesecno...
    (Cope Slic,

    Tako je, dodao bih da najvise kritikuju, vrijedjaju oni koji su najlosiji vozaci. Imam u familiji nekog ko je napravio dvije pozamasne stete za 8 mjeseci i osiguranje mu ukinulo opciju "kasko"
    ali sto taj zna da kritikuje i pametuje.
    (Krle, 22. septembar 2022 19:58)

    # Link komentara

  146. Kad smo vec kod procenata, navedi u kom procentu su izazivaci nesreca sa teskim i smrtnim posledicama zene. Cisto radi potpune informacije.
    (Hando, 22. septembar 2022 19:17)

    Niko to nece precizno znati, slutim da da je procenat ogroman. kad krenu da kilava i grese, narod poleti da ih pretekne i pobegne od njih i eto ti problema
    (keki, 22. septembar 2022 19:52)

    # Link komentara

  147. ... da... treba...
    (Orač, 22. septembar 2022 19:48)

    # Link komentara

  148. u Francuskoj moze da se polozi sa 16 i do 18 moraju voziti sa iskusnim vozacem.statisticki se pokazalo da su ti vozaci odgovorniji sa manje saobracajki.
    (miksx

    Neko sa 18 mozda bolje vozi nego onaj sa 50. U Francuskom parlamentu neki mudroser pametnjakovic predlozio a poslanici glasaju jer jedva cekaju da se sjednica zavrsi i da idu kuci. Tako je svugdje.
    (petit chat, 22. septembar 2022 19:47)

    # Link komentara

  149. Malo je glupo vređati decu, vi ste onaj tip osobe koji kada vidi mladju osobu u skupom automobilu, odma pali vredjalicu, zato sto vrlo verovatno vozite auto od par hiljada eura koji je za vas svetinja, a za ostale ljude je obicna kanta, naravno da deca treba da idu kolima na putovanja, ja sam sa 19 godina isao sa drustvom do Evije caletovim autom bez najmanjeg problema, normalno je da ce roditelji detetu dati ili kupiti auto, to nije normalno zatucanim ljudima koji rade za 500 eura mesecno...
    (Cope Slic, 22. septembar 2022 19:02)

    tako je pametnice. znas i kakva kola vozim i koliko zaradjujem i kakva kola voze ti sto me seku. ljubi te tata tako pametnog i vidovitog
    (petar markovic, 22. septembar 2022 19:45)

    # Link komentara

  150. (Nele, 22. septembar 2022 17:33)

    bolje placaj taxi. cuj jos znas da krsi zakon i nikom nista
    (mrk, 22. septembar 2022 19:41)

    # Link komentara

  151. Zabraniti do 25 zabraniti preko 65 i zabraniti zenama
    (Miroslav, 22. septembar 2022 19:34)

    # Link komentara

  152. Poenta nije u ogranicenju starosne granice,vec u poboljsanju obuke. Ja zavrsih obuku u Norveskoj i samo reci hvale imam za njihovu obuku. Toliko se radi na osvescenju vozaca,da ti ni ne padne na pamet da se glupiras. Mada i medju njima ima neodgovornih,samo je to mnogo manji br.
    Podrzavam stroze kazne za pocetnike.
    (N.K., 22. septembar 2022 19:32)

    # Link komentara

  153. Sve bi se rešilo psiholoskim testiranjem ili pregledom Psihijatra. Vozačka dozvola treba da se dobija maltene kao dozvola za nošenje oružja, i kada se budu oduzimale trajno problem će biti rešen do neke mere.
    (msc, 22. septembar 2022 19:32)

    # Link komentara

  154. A ženama? Koji feminizam alo... A 90% žena ne zna paralelno da parkira...
    (Apsolutista, 22. septembar 2022 17:24)

    Kad smo vec kod procenata, navedi u kom procentu su izazivaci nesreca sa teskim i smrtnim posledicama zene. Cisto radi potpune informacije.
    (Hando, 22. septembar 2022 19:17)

    # Link komentara

  155. Nisu problem godine, nego neiskustvo.
    (samo kažem..., 22. septembar 2022 19:12)

    # Link komentara

  156. Ne, ali do 25 godina života zabraniti vožnju automobilima jačim od 60 ks.
    (marko, 22. septembar 2022 19:09)

    # Link komentara

  157. (petar markovic, 22. septembar 2022 17:57)

    Malo je glupo vređati decu, vi ste onaj tip osobe koji kada vidi mladju osobu u skupom automobilu, odma pali vredjalicu, zato sto vrlo verovatno vozite auto od par hiljada eura koji je za vas svetinja, a za ostale ljude je obicna kanta, naravno da deca treba da idu kolima na putovanja, ja sam sa 19 godina isao sa drustvom do Evije caletovim autom bez najmanjeg problema, normalno je da ce roditelji detetu dati ili kupiti auto, to nije normalno zatucanim ljudima koji rade za 500 eura mesecno...
    (Cope Slic, 22. septembar 2022 19:02)

    # Link komentara

  158. Drugari i sa Puntom 1.2 sa 60 konja sam vozio 140 (nizbrdo hehe) tako da ko hoće da pogine džabe ga ograničavate. Omiljeni su mi iskusni/bezbedni vozači i taksisti "profi" vozači koji nemaju osećaj za kvačilo, motor i menjač. Bolje sam to radio sa 18 kad sam tek položio... Ne znaju krivinu da uhvate. Čim vidiš Pežo a da nije neki stariji tipa 205gti/306 ili RCZ beži od toga što dalje, ne zna da vozi.
    Nemate osećaj kao ni 80% klinaca koji polože.
    (TheDriver, 22. septembar 2022 18:54)

    # Link komentara

  159. da, zabraniti im
    (spahia nezir, 22. septembar 2022 18:51)

    # Link komentara

  160. Treba im zabraniti do 21. jer danasnje generacije nisu ni priblizno zrele i odgovorne na nacin koji to voznja iziskuje.
    (Gavra, 22. septembar 2022 18:47)

    # Link komentara

  161. Nekad su osobe od 20.god. bile zreli ljudi, izdrzavali porodice, a sad se razmislja da li su sposobni da voze… uzas
    (masinista, 22. septembar 2022 18:42)

    # Link komentara

  162. Daaa…aa !!!!!!!!!
    (serviser, 22. septembar 2022 18:35)

    # Link komentara

  163. Mlađima od 21 i starijima od 75!
    (Opssss, 22. septembar 2022 18:34)

    # Link komentara

  164. Ne. Treba pustiti i mlađe pd 18 da voze automatike, od 16, samo mlađima od 25 treba zabraniti sportske i visokokubikažne automobile, kao u mnogim zemliama, ako nisu profesionalni trkači.
    (EU Citizen, 22. septembar 2022 18:33)

    # Link komentara

  165. Ja i dalje ne mogu da shvatim da zakonodavci ne vide da jedino resenje za manje nesreca adekvatna novcana kazna. Kaznjavaju se ljudi za bezazlene stvari poput opreme u autu, pojaseva itd...Umesto da se koncentrisu iskljucivo na dve stvari, a to je prekoracenje brzine i voznja u pijanom stanju. Znaci te dve greske kazniti sa velikom novcanom kaznom, pa cete videti da li ce biti toliko saobracajnih nesreca.
    (Banja Luka, 22. septembar 2022 18:29)

    # Link komentara

  166. Ne!!!Treba oduzimati dozvole dozivotno svakom ko ponavlja prekrsaje i ko napravi veliko Sra...e u saobracaju.Uz corku na duzi period naravno.
    (Zoc, 22. septembar 2022 18:29)

    # Link komentara

  167. Ond treba da se zabrani i prodaja nozeva, makaza…
    (Televisa presenta, 22. septembar 2022 18:19)

    # Link komentara

  168. Nekoliko stručnjaka za bezbednost na putevima u australijskoj državi Novi Južni Vels tvrdi da muškarcima treba zabraniti dobijanje vozačke dozvole do 21. godine, prenosi HAK Magazin.

    A ženama? Koji feminizam alo... A 90% žena ne zna paralelno da parkira...
    (Apsolutista, 22. septembar 2022 17:24)Ma da je samo paralerno nego ne znaju još mnogo što šta i žene i muškarci
    (Meraklija, 22. septembar 2022 18:17)

    # Link komentara

  169. Treba uvesti obuku i pravo da voze uz prisustvo starijeg iskusnog vozača već od 15 godina, to je rešenje. Ako pogledate moto sport, najbrži vozači su tu oko 20 godina, čudo nije neko sa 40 najbrži?
    (kulov, 22. septembar 2022 18:17)

    # Link komentara

  170. U obuku obavezno uvrstiti bar nedelju dana prakse u urgentnom centru,ne bi više nikad imali problema sa bahaćenjem sigurno.
    (ja, 22. septembar 2022 18:13)

    # Link komentara

  171. Slazem se da treba napraviti velika ogranicenja, i u obuci treba ubaciti svašta nešto, npr u autoskoli nikada nisam ubacio u petu brzinu, do 21. godine sam mogao da imam bar 3 4 sudara ali me Bog čuva, i to samo zbog prevelike brzine i želje da driftujem na ulici iako ja to tada nisam znao u praksi da radim. Takodje u autoskoli sam vozio punta od 60-ak ks i kada sam polozio krenuo sam da vozim caletova kola jedna od 200+ks, a druga su bila 150ks , a to je kada sada pogledam pravi recept za čitulju.
    (Cope Slic, 22. septembar 2022 18:11)

    # Link komentara

  172. treba ukinuti "juzni vetar" i sl
    (laik, 22. septembar 2022 18:11)

    # Link komentara

  173. Da da da da da da da da da da da!
    (Paradox, 22. septembar 2022 18:06)

    # Link komentara

  174. Vaspitanje iz kuće! Mnogim čobanskim roditeljima treba ista mera...
    (Nikola, 22. septembar 2022 18:05)

    # Link komentara

  175. Samo potapati gas sto vise!
    (ASX, 22. septembar 2022 17:59)

    # Link komentara

  176. to koliko mladi majmuni nabedjeni nemaju veze sa voznjom, a koliko su s druge strane puni samopouzdanja, to je zalosno. ono sto je jos neshvatljivije je da ih roditelji pustaju da voze i na duze distance, iz grada u grad. desava mi se da se istom rutom vozim sa nekim mladim intelektualcem i da me nekoliko puta isece u prestrojavanju. tacno vidis da je spodoba totalno dezorjentisana. al ne zbog supstanci nego jer nema pojma da vozi, predstave nema o tome gde je on i gde su ostali na drumu. naravno, sve to je praceno ficfirickom voznjom jednom rucicom i stavom kao da on zna sta radi. jednom sam sto se bez migavca iz cista mira zamalo prestrojio u moja kola na sred puta takvu bukvicu ocitao da sam nisam mogao da verujem kakvu je agresiju skot u meni probudio
    (petar markovic, 22. septembar 2022 17:57)

    # Link komentara

  177. u Francuskoj moze da se polozi sa 16 i do 18 moraju voziti sa iskusnim vozacem.statisticki se pokazalo da su ti vozaci odgovorniji sa manje saobracajki.
    (miksx, 22. septembar 2022 17:57)

    # Link komentara

  178. Ne bas skroz zabraniti, nego ograniciti. Samo danju, samo manju kubikazu, i samo lokal ako su bez pratnje starijeg lica..
    (navijac, 22. septembar 2022 16:58)

    Znači da ne mogu da voze 1.9 sa 115 konja, ali da mogu da voze Ford 1.5 turbo benzin sa 220 konja? Bravo genije.
    (Aleks, 22. septembar 2022 17:49)

    # Link komentara

  179. Za vožnju je potrebna zrelost!!!
    (Dejan, 22. septembar 2022 17:47)

    # Link komentara

  180. Punim 25 ove godine nikada nisam imao udes niti seo pijan za volan, pre 7 dana me nas udario covek koji je bio pijan,a moze deda da mi bude. Dzabe sve zabrane i ogranicenja ako ce neko da uradi prekrsaj uradice ga i sa zabranama, samo nama normalnima otezavaju zivot. Vozim auto od 2000 kubika i 200 konja pa eto nikada nisam problema imao, dok drugar sa 1300 kubika divlja i pravi haos po gradu.
    (Aca, 22. septembar 2022 17:41)

    # Link komentara

  181. DA!!!
    (Misa Tumbas, 22. septembar 2022 17:40)

    # Link komentara

  182. Deci do 21 godine života, trebalo bi uskratiti mnoga prava koja danas imaju, jer su u većini slučajeva nedovoljno zreli i nedovoljno odgovorni za svoja postupanja...
    To se podjednako odnosi i na pravo upravljanja motornim vozilima, na pravo stupanja u bračnu zajednicu, kao i na pravo glasa, ili slična prava koja su duboko povezana sa stanjem nivoa svesti i osećaja lične odgovornosti.
    (Abrakadabra, 22. septembar 2022 17:34)

    # Link komentara

  183. Nema veze sa godinama nego iskustvom. A i da prvi put sedne u auto sa 30god, pravice iste greske kao onaj sa 18.
    Inace, moj sin ne bi smeo da vozi posle 23h. Ali mi je cesto izbor da on vozi trezan jer ne pije (sportista) ili da ga vozi pijani drugar. Tako da placam kazne i cutim..
    (Nele, 22. septembar 2022 17:33)

    # Link komentara

  184. Svakom sa suboptimalnim neurološkim odzivom i tragovima narkotika u telu (analiza kose, noktiju, krvi, mokraće) treba uskratiti dozvolu, privremeno ili trajno. Ovo bi trebalo da bude radjeno zajedno sa tehničkim pregledom.
    (logično, ima neispravan upravljački sistem, 22. septembar 2022 17:11)

    Ko ce da plati to?
    (Matrix, 22. septembar 2022 17:29)

    # Link komentara

  185. 25% svih nesreća a čine 15% od svih učesnika u saobraćaju pa i nije neka neverovatna brojka svakako ne za zabranu upravljanja vozilom mislim ako već moraju nešto da preduzmu neka onda lepo povećaju kazne ali samo za one do 21 godina i da im to jasno naglase pre davanja dozvole ovako bi kaznili sve pa i one koji primereno voze.
    (Nebojša, 22. septembar 2022 17:26)

    # Link komentara

  186. nema to veze sa godinama, neko je zreo i vozi normalno sa 17,a neko vozi kao lud i sa 50.
    (a, 22. septembar 2022 17:26)

    # Link komentara

  187. Nekoliko stručnjaka za bezbednost na putevima u australijskoj državi Novi Južni Vels tvrdi da muškarcima treba zabraniti dobijanje vozačke dozvole do 21. godine, prenosi HAK Magazin.

    A ženama? Koji feminizam alo... A 90% žena ne zna paralelno da parkira...
    (Apsolutista, 22. septembar 2022 17:24)

    # Link komentara

  188. Treba njima bolja obuka za vozača. Kod nas mnogi ni posle 40 časova vozačke obuke ne umeju da voze, a zamislite kava je situacija u npr Irskoj, gde je obuka svega 12 časova/lekcija?!
    Svi voze po svom osećaju za feeling .. užas. Najlošiji vozači u Evropi.
    (R.I.P. Eurosong, 22. septembar 2022 17:23)

    # Link komentara

  189. Punoletstvo pomeriti na 21 god!
    (Sreten Zujkic, 22. septembar 2022 17:18)

    # Link komentara

  190. Da.
    (DaLanik, 22. septembar 2022 17:16)

    # Link komentara

  191. ne ali zato ženama da.
    (bambus koala, 22. septembar 2022 17:13)

    # Link komentara

  192. Ne! Nego ih treba edukovati. Pocev od kucnog vaspitanja, pa preko ukidanja prostakluka sa televizijskih kanala, kako emisija, tako i muzike.
    To je proces koji bi potrajao nekih 50 godina, pocev od sada, jer smo duboko ugazili u mulj.
    (Matrix, 22. septembar 2022 17:13)

    # Link komentara

  193. Svakom sa suboptimalnim neurološkim odzivom i tragovima narkotika u telu (analiza kose, noktiju, krvi, mokraće) treba uskratiti dozvolu, privremeno ili trajno. Ovo bi trebalo da bude radjeno zajedno sa tehničkim pregledom.
    (logično, ima neispravan upravljački sistem, 22. septembar 2022 17:11)

    # Link komentara

  194. Apsolutno da. Ja sam polozio sa 18 godina, 3 puta sam skrcao auto i potencijalno ugrozio saobracaj nekoliko puta zato sto sam "isprobavao" dok nisam sazreo. Cak mislim da treba da bude i 25 godina donja granica, a 65 godina gornja. To isto mislim i za glasanje na izborima. Covek pre 25 nije bas oformljen a posle 65 isto tako nema mnogo o cemu da misli.
    (stefan beograd, 22. septembar 2022 17:09)

    # Link komentara

  195. Da. Nema potrebe mnogo objašnjavati. Priroda je tako namestila da "muškarac" u tim godinama je više životinja nego ljudsko biće. Prošao kroz isto...
    (Ibna, 22. septembar 2022 17:07)

    # Link komentara

  196. Treba
    (sasa the king, 22. septembar 2022 17:07)

    # Link komentara

  197. Da.
    (Vladimir, 22. septembar 2022 17:05)

    # Link komentara

  198. Kod nas sa 25 godina već imaju pravo da voze autobus i preko 100 ljudi u njemu.
    Realno treba povećati kvalitet obuke. Što bliže moguće Finskom modelu. Pa neka voze i sa 18 biće svesni skoro svake opasnosti.
    (Quebec, 22. septembar 2022 17:04)

    # Link komentara

  199. I starijima od 70.
    (Jovana, 22. septembar 2022 17:01)

    # Link komentara

  200. Ne bas skroz zabraniti, nego ograniciti. Samo danju, samo manju kubikazu, i samo lokal ako su bez pratnje starijeg lica..
    (navijac, 22. septembar 2022 16:58)

    # Link komentara