1. možete li da zamislite situaciju u kojoj vam u susret ide neka kamiončina, a vi bespomocno gledate jer niste u stanju da iskontrolišete svoj auto.
    (Sloba, 07. jul 2022 12:49)
    Jel ti stvarno verujes da je to slucaj. Srbine
    (achtwn, 8. jul 2022 02:57)

    # Link komentara

  2. Nigde ne stoji da je vozio. Svaka Tesla ima ctrl+alt+del...drzis dva dugmeta na volanu istovremeno 10 sekundi...nek procita uputstvo pre nego sto vozi...a vi hejteri mozete samo da mrzite gos'n Elona
    (S, 7. jul 2022 15:44)

    # Link komentara

  3. @Koji je auto bolji od Moskvica

    I to bi kao trebalo da bude normalno? Prave nas na debile, a mi dozvoljavamo. Hoću da mogu da upalim auto kad ja hoću, a ne kad mi neki tamo kompjuter dozvoli.
    (Žozef Dezire Žob, 7. jul 2022 15:11)

    # Link komentara

  4. Uvek odvojiti mehaniku od elektrike
    (igor, 7. jul 2022 09:16)

    Znači prvo što uradiš je da izvadiš akumulator? Srbine, ne postoji mehanika bez elektrike, to je onda neupotrebljivo gvožđe.
    (Goxy, 7. jul 2022 14:29)

    # Link komentara

  5. Meni da se desilo tako nešto, a iz ogromnog poštovanja prema našem najvecem naucniku, skinuo bih znak Tesla i sačuvao ga, a automobil bih polio benzinom i zapalio; možete li da zamislite situaciju u kojoj vam u susret ide neka kamiončina, a vi bespomocno gledate jer niste u stanju da iskontrolišete svoj auto.
    (Sloba, 7. jul 2022 12:49)

    # Link komentara

  6. Jel probao da izadje i opet udje u vozilo, mozda proradi.
    (mile, 6. jul 2022 12:26)

    Meni se to upravo desilo prije par dana. Stao na semaforu i kada sam htio da krenem, kompjuter prijavi opasnost od kvara motora i povuce kocnicu za hitne slucajeve. Pri svakom pokusaju da se motor upali dobijes istu poruku na ekranu i motor se ne upali.

    Izadjem slucajno iz auta i udaljim se od njega (da se kompjuter u autu u potpunosti iskljuci). Nakon prvog povratka, uspio sam da pokrenem motor ali kocnica je bila jos uvijek ukljucena. Tek nakon ponovnog izlaska iz auta se kompjuter u potpunosti resetovai i pri povratku sam sasvim normalno upalio auto i odvezao se dalje. U pitanju nije bio Tesla.
    (Koji je to auto bolji od Moskvicha?, 7. jul 2022 10:36)

    # Link komentara

  7. - Jel stižeš na ručak?
    - Evo, zaglavio sam sa nekim filmom.
    (Shame, 7. jul 2022 10:04)

    # Link komentara

  8. Novo Audi jaje iz 1997 koje sam nedavno kupio, naravno da nema ovo, ali zato sam stavio huawei matepad, pustim film koji ocu i gledam, i nema da dira elektroniku jajeta.
    Uvek odvojiti mehaniku od elektrike
    (igor, 7. jul 2022 09:16)

    # Link komentara

  9. ... a jel pob'o prvo da skine klemNu s' akulumatora?
    (Stardust, 7. jul 2022 07:47)

    # Link komentara

  10. Na svetu je najviše prosečnih kupaca koji ne studiraju previše ono što su kupili, već žele da im se ispuni obećano u reklami, salonu, prodaji... Tako je uvek bilo i biće. Ukoliko je tačno (a verovatno jeste) to što mislite da se desilo, apsolutno je neprihvatljivo da jedan automobil koji se tako agresivno reklamira kao najbolji elektromobil ima takav propust koji najpre dozvoli da se u režimu vožnje pokrene Netflix aplikacija i pusti sadržaj, a zatim da se to blokira na način da ceo sistem zablokira. To je moralo da se testira kako treba i u startu blokira pokretanje bilo koje aplikacije koja pušta video sadržaj dok se automobil kreće i sa te strane se slažem sa njim, ovo nije smelo da se desi.
    (ronin, 06. jul 2022 21:51)


    Apsolutno se slazem sa tobom, a i sa kupcem automobila. Smatram da se vozila marke Tesla nedovoljno testiraju pre pustanja u prodaju, te da zbog toga dolazi do ovakvih situacija. Medjutim, ono sto posebno napominjem je da su vlasnici i obozavaoci tog proizvodjaca izuzetno ostrasceni, te su spremni da brane ovaj poluproizvod do te mere da se to granici sa mozgovima starijih osoba ispranim od strane nekih televizija sa nacionalnom frekvencijom. Gospodin Mask smatra da je dovoljno da pusti u prodaju ovakvo vozilo, i da resava probleme koji se jave po "ad hoc" sistemu, tj. kada se desi neki problem, reagovacemo na njega i pustiti apdejt sto pre. Time su svi vlasnici i vozaci Tesle pokusni kunici, a da toga nisu ni svesni. Sto je jos gore, oni smatraju to kao prednost Tesle, a ne kao manu. Neka, hvala. Ovo sto sam napisao se odnosi samo na Teslu, a ne na EV u globalu.
    (Inception, 7. jul 2022 07:35)

    # Link komentara

  11. Bice to dobar auto,samo treba vremena da se otklone greske ,jos je u razvoju.
    (Kameni Jagodina., 7. jul 2022 06:44)

    # Link komentara

  12. Pa da li zna da može da kupi verziju bez reklama?

    Ja sam se isto mučio kao i on, svakih deset ili petnaest minuta bih morao da stanem da odgledam dve ili tri reklame pre nego što bi mi auto omogućio da nastavim put, ali otkad sam uplatio premijum verziju nema više problema.
    (Vujadin, 7. jul 2022 03:18)

    # Link komentara

  13. Svi komentarisu a niko tekst nije procitao. Nigde se ne spominje da je u toku voznje ukljucio Netflix vec bioskopski "mode" (theater mode, Netflix etc on main screen).
    A komentatori svi u glas pretpostavljaju, izvinjavam se, ZNAJU, sta se, I kako desilo.
    Lako je druge osudjivati i generalizovati.
    (neinformisan, 7. jul 2022 02:29)

    # Link komentara

  14. Kako to da meni u bembari nikada nije auto stao zato sto gledamo filmove? Jos je i kodiran da moze da radi video dok je auto u pokretu.
    (Ja i ovaj pored mene, 7. jul 2022 02:16)

    # Link komentara

  15. Da li neko zna ako na tom fliksu ima gay pornografije? Odmah bih se pretplatio i kupio teslu.
    (Šupak Meraklija, 7. jul 2022 01:42)

    # Link komentara

  16. @Inception, @Ivan ZG
    Na svetu je najviše prosečnih kupaca koji ne studiraju previše ono što su kupili, već žele da im se ispuni obećano u reklami, salonu, prodaji... Tako je uvek bilo i biće. Ukoliko je tačno (a verovatno jeste) to što mislite da se desilo, apsolutno je neprihvatljivo da jedan automobil koji se tako agresivno reklamira kao najbolji elektromobil ima takav propust koji najpre dozvoli da se u režimu vožnje pokrene Netflix aplikacija i pusti sadržaj, a zatim da se to blokira na način da ceo sistem zablokira. To je moralo da se testira kako treba i u startu blokira pokretanje bilo koje aplikacije koja pušta video sadržaj dok se automobil kreće i sa te strane se slažem sa njim, ovo nije smelo da se desi.
    (ronin, 6. jul 2022 21:51)

    # Link komentara

  17. Jel probao Ctrl+Alt+Delete?
    (Balkan boy, 06. jul 2022 10:12)

    Care!
    (Yale Nbgd, 6. jul 2022 20:06)

    # Link komentara

  18. Čemu sekiracija kupci otpada iz EU, sigurno nećete uplatiti Netflix. Ovakvi problemi zadese samo ove koji imaju i umeju, to ih onaj gore kažnjava. Vi igrate na sigurno, dok ima kompresije u cilindru. A onda nema reseta da proradi.
    (Goxy, 6. jul 2022 18:16)

    # Link komentara

  19. @Sjajan naslov za rat u komentarima. Kome računar nije nikad zabagovao, taj ga nije koristio previše.
    (Gradimir, 06. jul 2022 14:20)

    Meni racunar nikad nije zabagovao i tacno je da ga ne koristim previse, uglavnom i to za nebitne stvari. U auto kad god sednes, svaki put si jednom nogom krocio u grob zbog raznih opasnosti u saobracaju. Vidis ne pada mi na pamet da svoj zivot i zivote drugih poverim nekakvoj elektronici. Sasija, motor, kvacilo, menjac, farovi, brisaci i podizaci stakla, to je sve sto mi treba u autu, naravno i moje vozacke sposobnosti
    (Muto, 6. jul 2022 17:29)

    # Link komentara

  20. Smece Iliovsko!
    (NR, 6. jul 2022 16:41)

    # Link komentara

  21. Za sve strucnjake u komentarima, sto su videli Teslu na tv-u, skupite vasu godisnju platu, kupite akcije tesle i za 20 godina mi recite hvala.
    A sto se tice elektricnih automobila, kinezi ce mozda vec sledece godine preuzeti primat, BYD, NIO, LINK&CO razbijaju sa novim modelima...
    A do tad motanje kabolova, i hejt na ovom portalu!
    (profesor, 6. jul 2022 16:32)

    # Link komentara

  22. @Nemojte ovakve tekstove. Dobiće Goxy srčani udar...
    (Srbin iz RS, 6. jul 2022 10:59)

    Pu pu pu, daleko bilo baš sad Goxy da dobije srčani udar, kad se u najveće sprema za Euro Prajd 2022 septembra...
    (Miloš Šestić, 6. jul 2022 15:47)

    # Link komentara

  23. Netflix u autu je stavit iz razloga kada cekas da se napuni automobil mozes da odgledas neku seriju.
    (Aco_Braco, 6. jul 2022 15:46)

    # Link komentara

  24. 100% ne može puštati filmove za vrijeme vožnje. I onda je genijalac pokrenuo film i krenuo dok ga auto nije zablokirao.
    Pametnjaković ne zna resetirati auto jer nije pročitao uputstva.
    On bi gledao filmove i stavio na auto pilot da ga vozi.
    Kreten. Nadam se da će ostati na mjestu jedno tjedan dana.
    Možda izvuče pouku. Nije auto za svakoga.
    (Ivan ZG, 06. jul 2022 12:39)


    Ivane, slazem se sa tobom da je auto zbog toga zablokirao. Nazalost, izgleda da pomenuti gospodin pripada prosecnom profilu kupca Tesle, koji misli da su ti automobili svemoguci, potpuno samovozeci, superiorni u svakom pogledu, i da vozac u njima ne treba apsolutno nista da radi. Na stranu ocigledne mane elektricnih vozila, izgleda da i vozaci i vlasnici tih vozila imaju odredjene nedostatke koji se ne mogu ispraviti obicnim apdejtom.
    (Inception, 6. jul 2022 15:05)

    # Link komentara

  25. Sjajan naslov za rat u komentarima. Kome računar nije nikad zabagovao, taj ga nije koristio previše.
    (Gradimir, 6. jul 2022 14:20)

    # Link komentara

  26. SYS64738
    (XP, 6. jul 2022 14:05)

    # Link komentara

  27. Nemojte ovakve tekstove. Dobiće Goxy srčani udar...
    (Srbin iz RS, 6. jul 2022 10:59)

    Nemojte ljudi, sa njim nam ode ceo fudbalski tim - Jare, Fensi, Roxy....uželećemo se njihovog dijaloga, repliciranja u sporenjima
    (Zigmund, 6. jul 2022 13:57)

    # Link komentara

  28. Bog te voziš automobil i sam kompjuter sa nakaradnim softverom ti zabaguje automobil jer se aplikacija za prikazivanje filmova zblesirala. I ispade ne možeš da gledaš film dok voziš, a niti da voziš automobil. I ovamo ta proteza tj. pomagalo od kompjutera je trebalo da ti vožnju učini udobnijom i sigurnijom.
    (XXL, 6. jul 2022 10:28)

    Pa i jeste ti voznju ucinio sigurnijom
    (Tor, 6. jul 2022 13:48)

    # Link komentara

  29. Da li racunar sluzi za ostavljanje komentara na portalima?
    (an, 6. jul 2022 12:43)

    Meni računar služi da pronađem povoljno Teslu 3 za gledanje Netflixa.
    Y je više za Amazon Prime
    (Majko mila šta se rađa, 6. jul 2022 13:46)

    # Link komentara

  30. @Da mu automobil predstavlja ono za sta sluzi, da ga vozi a ne kao bioskop mozda se i ne bi zalio. Na sta su danasnji automobili spali, na sto veci ekran i entertejment...uzas blagi...
    (Ccc, 06. jul 2022 09:42)

    A za sta tebi sluzi npr. telefon? Po tvom komentaru, za pozive i poruke, jer je to pobogu telefon. Da li onda koristis neki telefon sa tipkama i bezbojnim ekranom? S obzirom da pises komentar, ne bih rekao. Ili mozda pises komentar sa racunara? Da li racunar sluzi za ostavljanje komentara na portalima?
    (an, 06. jul 2022 12:43)

    Ne znam za sta kome sluzi telefon ili računar... ali znam da nikome nebi auto trebao koristiti za gledanje filmova!

    Jok eto on je mislio autopilot lupiti i gledati film o.O

    A jos gori od njega su takvi kao ti, sa full "pametnim" komentarom.
    (Didier, 6. jul 2022 13:30)

    # Link komentara

  31. Pa, realno i jeste, osim ako se izuzmu motor i elektronika za upravljanje motorom.
    Sve ostalo, a posebno enterijer, je đubre.

    Imate čak i vide nekog od naših gastabajtera ili tako nešto, u BG ih zaustavila valjda policija samo da pogledaju Teslu, unutra nema klasične instrument table, već samo onaj veliki tablet desno od volana, a ovaj što ih je zaustavio kao "i to je to?", na šta mu vlasnik odgovara "da, to je to - i 400 konjskih snaga!"

    To u SAD kupuju ljudi kao drugi ili treći auto, IT-evci i slična "elita" kojima nije problem da plate tako nešto, plus za vožnju po gradu je super, a punjenje besplatno.

    Međutim, ako se izuzme subvencija, za sličan novac može da se kupi recimo Panamera e-hybrid, koja je svemirski brod za bilo koji Tesla model, a o enterijeru da ne pričamo. Na pumpi dopunite rezervoar za 5 minuta, a prosečna potrošnja manja od onih najmanjih gradskih automobila zahvaljujući tome što elektromotor pomaže kod naglih ubrzanja i kretanja iz mesta.

    Da su evropski proizvođači, slično kao japanci, pre 10 godina krenuli sa hibridima, sada bi se praktično prepolovila potrošnja naftinih derivata u drumskom saobraćaju (kod automobila bi spala na trećinu, pa bi prosek uključujući i komercijalna putnička i teretna vozila bio tu negde na 50%), što bi za celu Evropu bila ogromna ušteda po pitanju uvoza nafte i smanjenje zagađenja.
    (Veliki brat, 6. jul 2022 13:22)

    # Link komentara

  32. @neinformisan

    Zar se dok se auto puni ne pije kafa? Dobro, dosadi kafa kod nekog trećeg punjenja, pa mora netfliks.
    (Šeldon, 6. jul 2022 13:19)

    # Link komentara

  33. Da mu automobil predstavlja ono za sta sluzi, da ga vozi a ne kao bioskop mozda se i ne bi zalio. Na sta su danasnji automobili spali, na sto veci ekran i entertejment...uzas blagi...
    (Ccc, 06. jul 2022 09:42)

    A za sta tebi sluzi npr. telefon? Po tvom komentaru, za pozive i poruke, jer je to pobogu telefon. Da li onda koristis neki telefon sa tipkama i bezbojnim ekranom? S obzirom da pises komentar, ne bih rekao. Ili mozda pises komentar sa racunara? Da li racunar sluzi za ostavljanje komentara na portalima?
    (an, 6. jul 2022 12:43)

    # Link komentara

  34. 100% ne može puštati filmove za vrijeme vožnje. I onda je genijalac pokrenuo film i krenuo dok ga auto nije zablokirao.
    Pametnjaković ne zna resetirati auto jer nije pročitao uputstva.
    On bi gledao filmove i stavio na auto pilot da ga vozi.
    Kreten. Nadam se da će ostati na mjestu jedno tjedan dana.
    Možda izvuče pouku. Nije auto za svakoga.
    (Ivan ZG, 6. jul 2022 12:39)

    # Link komentara

  35. Debil. Ako mu softver na telefonu, tabletu ili računaru nikada u životu nije pravio problem - ima pravo da se ljuti. U suprotnom, za njega je prosta mehanika, samo poluge i ručke.
    (haralampije, 6. jul 2022 11:00)
    ***…**
    Jesi li ti pri sebi sta napisa ovde? Ako mi zakuca telefon pri korscenju, nista se strasno nece desiti, dok ako mi zakuca auto pri koriscenju, moze velika katastrofa da usledi, i za mene i za ostale ucesnke u saobracaju..eh da, telefon ne kosta ni prblizno koliko automobil ove klase...
    (Milos, 6. jul 2022 12:36)

    # Link komentara

  36. Nije žvaka za seljaka!
    (Neko, 6. jul 2022 12:28)

    # Link komentara

  37. Jel probao da izadje i opet udje u vozilo, mozda proradi.
    (mile, 6. jul 2022 12:26)

    # Link komentara

  38. Sam ti lepo rekao da ne diraš te dugmiće :-D
    Ništa sada lepo zoveš Netflix support da ti updatuju app da možeš da voziš ahahah
    (Netflix support, 6. jul 2022 12:26)

    # Link komentara

  39. Koji komentari. Zar čovek od novog proizvoda, koji je platio, ne treba da ocekuje da funkcionise savrseno?
    A za komentatore koji se cude oko gledanja filma, ne mislite da je mozda bio na punjacu i da bi prekratio onih 30-45 minuta čovek je pustio film. Bitno da se pljuje po svemu sto je za nas cudno ili neuobicajeno. Pa pusti ti Netflix u svome golf ili puntu, niko ti ne brani.
    (neinformisan, 6. jul 2022 12:23)

    # Link komentara

  40. Jako zanimljiv period istorije. Neko rece da nikad debili nisu bili toliko mocni. Pretpostavljem da se radi i o Ilonu Masku. Iako mi stariji koji smo nesto i radili i radimo a tice se oblasti u kojoj je aktivan imamo dosta skepse, mladja generacija njega vidi kao nekog genijalca i izumitelja. On je nesumnjivo marketinski genije i veoma bogat covek ali je i sociopata na kvadrat. Valjda znaju sta rade oni koju ovu pricu guraju (globalisti)...
    (Aleksandar, 6. jul 2022 12:21)

    # Link komentara

  41. Najbolje bateriju izvaditi i vratiti,sigurno će upaliti
    (tile, 6. jul 2022 12:21)

    # Link komentara

  42. kako je multimedija dozvoljena da se koristi a telefoniranje nije? gledanje filma u kolima... van svake pameti
    (sale, 6. jul 2022 12:18)

    # Link komentara

  43. Dabogda propao Tesla!
    (kimi R, 6. jul 2022 12:14)

    # Link komentara

  44. tesla kod mene u dvorište ma znaš kad pa nikad!
    (pajin komšija, 6. jul 2022 12:05)

    # Link komentara

  45. Kupio EV za 60.000 $ da bi gledao film u njemu?
    (C i n i k, 6. jul 2022 10:06)

    A jok, kupio EV da bi osetio miris benzina...
    (Mile, 6. jul 2022 11:57)

    # Link komentara

  46. Alfa i Mazda. Jedini koji su odlučili i dalje praviti automobile a ne informatičke igračke koje se kreću.
    (Zadar, 6. jul 2022 11:50)

    # Link komentara

  47. Vozio sam se Teslom dva puta. Taksi u Podgorici od i do Aerodroma. Ocekivano manji uzitak u voznji (posebno za vozaca) u odnosu na vozila sa SUS motorima, ali to je neka buducnost. Gledam unutrasnjost jedne Tesle (ne znam njihove modele, ali recimo neki srednji rang, sa sve panoramomm) i deluje prilicno pohabano. Pitam vozaca koliko je presla, kaze 350 hiljada kilometara!! Respect onda. Jeste malo ofucana, ali i dalje ide odlicno i udobnija je ocuvanija od bilo kog obicnog taksi vozila sa tom kilometrazom.

    Druga je bila onaj nizi model (3 valjda), ali bas ono klot. Pozadi nema ni jednu jedinu pregradu u sedistima ili vratima. ima nesto plitko kod rucke za otvaranje vrata pa ko ima bas mali mobilni eventualno tu moze da odlozi. Cak je i centralni displej nekako siromasan. Lepsi mi klasicni cajger na A3 prve generacije od ovog digitalnog minimalizma. Sum vetra je dosta primetan, valjda su stedeli na zvucnoj izolaciji.

    Naravno ubrzanja su neverovatna kod oba modela. Taksisti se nisu zalili na kvarove. Kola se pune preko noci i voze danju. Nista kvarovi. Autonomija voznje jako dobra, pouzdanost vrhunska.
    (TnT, 6. jul 2022 11:49)

    # Link komentara

  48. Slazem se. Smece!
    (NR, 6. jul 2022 11:23)

    # Link komentara

  49. Resetuješ.
    I onda kažeš - Deco,evo vam za sladoled ali da vičete "ponovo radi bioskop!"
    (Komšà, 6. jul 2022 11:21)

    # Link komentara

  50. Security feature for dumbs...
    (PeraKojot, 6. jul 2022 11:11)

    # Link komentara

  51. Koja kombinacija, Netfliks i Tesla, nema haqrdvera koji bi to izdržao i ostao normalan.
    (Duca, 6. jul 2022 11:02)

    # Link komentara

  52. Debil. Ako mu softver na telefonu, tabletu ili računaru nikada u životu nije pravio problem - ima pravo da se ljuti. U suprotnom, za njega je prosta mehanika, samo poluge i ručke.
    (haralampije, 6. jul 2022 11:00)

    # Link komentara

  53. Nemojte ovakve tekstove. Dobiće Goxy srčani udar...
    (Srbin iz RS, 6. jul 2022 10:59)

    # Link komentara

  54. kakva sprdnja! aplikacija blokirala automobil!:) programeri će biti novi "mehanicari".
    (ako je nole "nolo", onda je rafa "rafo", 6. jul 2022 10:42)

    # Link komentara

  55. Da, ali nikada u ljudskoj istoriji nisu debili imali toliku količinu novca i toliki procenat sveukupnog bogatstva u svojim rukama.
    (CATAPA, 6. jul 2022 10:30)

    # Link komentara

  56. Bog te voziš automobil i sam kompjuter sa nakaradnim softverom ti zabaguje automobil jer se aplikacija za prikazivanje filmova zblesirala. I ispade ne možeš da gledaš film dok voziš, a niti da voziš automobil. I ovamo ta proteza tj. pomagalo od kompjutera je trebalo da ti vožnju učini udobnijom i sigurnijom.
    (XXL, 6. jul 2022 10:28)

    # Link komentara

  57. treba da mu objasne kako se resetuje racunar preko tastera na volanu. opasno se lik tripuje.

    ali da, ume ekran da zabaguje. doduse moze da se vozi ali nemate nikakav ingo o brzini, navigaciji i realno nista ne moze da se ukljuci/iskljuci. primer klima, muzika itd.

    desilo mi se dva puta za godinu dana. reset traje 2 minuta, no kaonsto rekoh auto moze normalno da se vozi tokom reseta multimedije.

    Da li je idealno? daleko od toga. da li je dramaticno kao sto ovaj snob lupeta, nije.

    Uostalom ko zna sta je on sve radio pre toga, polio tecnoscu ili ko zna...svaka prica ima dve strane
    (Bavaria, 6. jul 2022 10:25)

    # Link komentara

  58. probaj ga resetovat
    (konjo, 6. jul 2022 10:21)

    # Link komentara

  59. Tesla ogromno sranje?!?! Ma nije moguće, hahahhahahahahah :)
    (Rodion Gataulin, 6. jul 2022 10:15)

    # Link komentara

  60. Kupis auto da se vozis a ne da gledas filmove i igras igrice. Debilizam modernog doba.
    (Yoghi, 6. jul 2022 10:14)

    # Link komentara

  61. koji debil gleda film u autu!
    (Mr.Montenegro, 6. jul 2022 10:13)

    # Link komentara

  62. Jel probao Ctrl+Alt+Delete?
    (Balkan boy, 6. jul 2022 10:12)

    # Link komentara

  63. Probaj Alt-Ctrl-Delete ili da ugasis pa upalis

    :D
    (Djorke, 6. jul 2022 10:12)

    # Link komentara

  64. Kupio EV za 60.000 $ da bi gledao film u njemu?
    (C i n i k, 6. jul 2022 10:06)

    # Link komentara

  65. Šokantno!
    (Liberty, 6. jul 2022 10:03)

    # Link komentara

  66. Jes' prob'o reset?
    (ikac klisa, 6. jul 2022 09:54)

    # Link komentara

  67. Prijatelju izađeš iz aplikaciju, i uđeš u navigaciju, tamo autopilotu kucaš destinaciju...
    (Moram da kažem, 6. jul 2022 09:45)

    # Link komentara

  68. "Kakvi razmazeni sarlatani bogati. Ovima motike u ruke da okopavaju pamuk u Lujzijani."

    Znaci ako za svoj novac ocekujem da je NOV auto u potpunosti ispravan i da me ne ostavi negde u nedođiji, po difoltu sam razmazen ?
    (Koki, 6. jul 2022 09:43)

    # Link komentara

  69. Da mu automobil predstavlja ono za sta sluzi, da ga vozi a ne kao bioskop mozda se i ne bi zalio. Na sta su danasnji automobili spali, na sto veci ekran i entertejment...uzas blagi...
    (Ccc, 6. jul 2022 09:42)

    # Link komentara

  70. samo najveci genijalci spoje entertainment i automotive funkcije u isitu kutiju.
    (kaboom, 6. jul 2022 09:40)

    # Link komentara

  71. Kakvi razmazeni sarlatani bogati. Ovima motike u ruke da okopavaju pamuk u Lujzijani.
    (Bre!, 6. jul 2022 09:32)

    # Link komentara