Vozio sam ladu sada vitaru sa troje vrata. Ladu smo krpili na svakih 30k.
Vitaru na 260k prvi kvar poklopac termostata i amortizeri. Ostalo za sada izgleda besprekorno. Voznja uglavnom po njivama i letnjim putevima. O udobnosti i buci ne zelim da pricam. Kvalitet bar ništa ne zvecka lupa itd.
(Sava, 21. januar 2022 09:59)
Vozio sam ladu sada vitaru sa troje vrata. Ladu smo krpili na svakih 30k.
Vitaru na 260k prvi kvar poklopac termostata i amortizeri. Ostalo za sada izgleda besprekorno. Voznja uglavnom po njivama i letnjim putevima. O udobnosti i buci ne zelim da pricam. Kvalitet bar ništa ne zvecka lupa itd.
(Sava, 21. januar 2022 09:58)
Kao prvo,vozači na testu ne znaju da voze po lošem terenu ili se namerno prave glupi.U blatu se ne daje gas da ti točkovi šlajfuju,već pređeni put treba da je jednak pređenom putu nagazne povešine gume.Što se tiče lade,da ,neprikosnovena je.Kada se zakaljuža atar,parkiraju se ostali terenci pa i dasteri,i idu samo traktori i lade.Poslednje:vukao sam sa starom karburatorskom ladom rusa mtz 952 sa cisternom i 3000l vode da upali, i upalio je.Konjske snage nemaju veze sa snagom vozila,već mogućnosti menjača,to jest prenos,tako moj traktor ltz t40 od 46hp sa d37 motorom,zbog prenosa jede traktore od 60,70,pa i neke glupave modernije i od 80 hp.
(Vlada, 19. januar 2022 07:49)
Tundra, Tacoma su americke verzije Hiluxa a i FJ se vozi tamo ali u Evropi ne jer su pretezno benzinski motori velike snage i potrosnje i skupe registracije.
Kao terenci su sjajni ali prevelikih gabarita i cene i u gepek im taman staju Niva i Jymni
(Aleksa Pufta, 18. januar 2022 20:53)
@(Amos Dundee, 17. januar 2022 18:25): ja bih rekao da je “Tacoma” manja varijanta Toyota Tundra (oba u kategoriji “pickup truck”). Posle Land Cruiser-a odličani terenaci su Toyota 4Runner i Toyota FJ Cruiser.
(XXX, 17. januar 2022 20:39)
Svojevremeno (pre oko 35 godina) sam utekao iz srpskog soc-realizma i otisao na zapad. Geometar sam po profesiji. Posto sam bio samac odlucio sam da radim u rudnicima na severu Kanade. Prilicno surovi uslovi, hladno, duge zimske noci, razni karakteri koje covek ne bi pozeleo da sretne u mraku.
Veliki rudnici, povrsinski kopovi, velike distance. Vozni park malih vozila se sastojao od Ford F-150 i F250, jedno mozda pedestak vozila, i Lada Niva, mozda jedno 20 vozila. U to vreme Rusija (USSR) je izvozio Ladu na Kandadsko trziste i mogla je da se kupi.
Posto mi nije trebala masinva oprema za rad zapalo mi je da vozim Ladu Nivu na terenu. Meni je iskustvo sa Ladom bilo sasvim korektno. Kroz kakvo blato (leta su strasna), i po snegu i ledu (zime su brutalne) je taj auto prosao je za ne poverovati. Sto se poslovne terenske upotrebe tice, smatram da je odlican izbor.
(Geometar, 17. januar 2022 17:52)
@ ajde da ti poverujem da je Lada neprikosnovena za off-road, da je čak bolja od LC (u ludilu nije), ali da si izvlačio Land Cruiser (2.6t) Ladom od 85 “konja”??? Daj bre ljudi, smanjite malo doživljaj sa tom “aždajom” zvanom: “Lada Niva”.
(XXX, 17. januar 2022 10:05
Svasta sam vozio sluzbeno po terenima i odmah da ti kazem - nemoj mu poverovati da je neptikosnovena. Dobra - to da. Da vredi te pare - to takodje da. Neprikosnovena - to ne.
Druga vozila su jaca, sasije, robusnija, veci klirens, upotrebivija na putu itd - istina je da kostaju i nekoliko puta skuplje, ali da je Lada bolja to je vec cirkus. Znaci ljudi pricaju o njoj mitove ciste - cuj vadio Land Cruiser :))))
(Djorke, 17. januar 2022 15:20)
Najbolji terenac je Toyota Tacoma.
(Amos Dundee, 17. januar 2022 11:37)
Toyota Tacoma je pick up sa terenskim sposobnostima. Radna mazga i ničim se ne može porediti sa ova tri. Ako ti je već do takvog auta i do Toyote onda Tundra CrevMak. Ona ide uz masnu banderu bez problema!
(Dejan, 17. januar 2022 15:02)
Kazes da niva od 85 konja ne moze da izvuce LC iz blata?
Kako li se samo snalaze traktori po njivama zadnjih 80 godina sa celih 30 konja? Konji imaju veze samo sa krajnjom brzinom, a niko nece da izvlaci ljude iz blata sa brzinom od 200kmh.
(wlado, 17. januar 2022 14:44)
Od pre par meseci sam, posle godinu dana cekanja, postao vlasnik Jimny - a. Mom odusevljenju nema kraja iako sam ranije vozio RAVA, Nivu , pa i Land Rovera. Vanvremenski dizajn, iznenadjujuca udobnost i bogatstvo opreme, a o terenskim sposobnostima da ne govorim. Topla preporuka za sve kojima treba mali gradski auto i pravi terenac. Inace u Nemackoj kosta oko 35000, a sa prepravkama ide i do 50000e. tako da ga ne bi poredio sa ostala dva aita iz testa
(jimny, 17. januar 2022 13:55)
Ne zelim da pljujem po nijednom od 3 modela ali po mom misljenju nisu za poredjenje.Niva je jeftina, robusna , namenjena za teze terene i posao uglavnom, Jimny mi je za mladje avanturiste , sa drustvom u prirodu, na skijanje, lov , zahtevniji tereni a ipak udobniji od Nive, Duster mi je kompromis grad- blagi off road, za porodicne ljude koji nisu bas skloni ekstremnijim eksploatacije,za svaki dan, podignut, veci stepen udobnosti i sigurnosti, a opet sposoban da izadje na neki izlet, pecanje, vise mesta za decu i kamp opremu. Naravno, to je moje misljenje...
(Nislija, 17. januar 2022 13:10)
@XXX
Dacia je jos opasnija masina od Lade,a tek Suzuki?To su najbolji auti na planeti.Najbolja kola prave Rusi,Rumuni i Madjari.Pa,to je valjda svima jasno.
(Miki, 17. januar 2022 11:08)
Ne zna se koji je gori, dal preskupi Suzuki koji je i dalje Suziki i sinonim za prost auto koji nije preterano kvalitetan, dal Niva koja se raspada posle 50h km i koja trosi ko tenk, ili Duster koji je kanta obicna. Ne moze kvalitetan dzip da ima 1200kg..mada upravo zbog male tezine se dobro i ponasaju van asfalta. Malo su ljudi ograniceni, 99,99% automobila se koristi po asfaltu ili malo losijim uslovima, a cesto se ti isti automobili testiraju na teskom off road terenima, i onda se kaze da nije dobar terenac. Morate da shvatite da, sto se bolje ponasa na off rodu, losije se ponasa u ostalim uslovima. Recimo ja zivim na nevidjenom brdu, uzak asfal krivine i led. Neko bi rekao tu samo moze Niva ili stari landkrizer da izadje...a istina je da bi tu pre Jugo izasao nego oni, a tu moze samo da izadje i sidje stari Justu ili stara Panda 4x4. Takodje, glupo je porediti na hard off rodu preradjen Pajero sa kramponkama od traktora i fabricku Ladi nivu..
(raks, 17. januar 2022 10:43)
@(Zacvo, 17. januar 2022 01:38): ‘ajde da ti poverujem da je Lada neprikosnovena za off-road, da je čak bolja od LC (u ludilu nije), ali da si izvlačio Land Cruiser (2.6t) Ladom od 85 “konja”??? Daj bre ljudi, smanjite malo doživljaj sa tom “aždajom” zvanom: “Lada Niva”.
(XXX, 17. januar 2022 10:05)
Nivu i Suzuki kupuje onaj kome to treba, da se lomata po off roadu, makadamu, blatu, na planini … i mislim da ce oba obaviti super posao , dokle god imamo u vidu i cenu Lade i cenu Suzukija.
Dusteru je mnogo sira ciljna grupa. Njega ce ciljati i aktivne porodice da idu na posao, pozoriste, piknik i da se spuste do plaze itd , pa je sveukupno upotrebiviji, ali ga ne vidim u nekom teskom off-u (osim ukoliko neko nema problem da ga osteti tandrljajuci branicima i auspuhom po kamenju).
(Djorke, 17. januar 2022 09:42)
Kakve veze ima Dakar reli gde je celo vozilo prerađeno, sa ladom koja troši, kvari se, limarija truli na oko 100k kilometara?
(xyxvy, 16. januar 2022 21:26)
kakve veze ima, pa suzuki je za vitaru na godisnjici proizvodnje od 30 godina izbacio clanak o iskustvu iz dakar relija kako je zavrsila svaki reli najtezi na svetu doduse bez nekog znacajnog rezultata.
pa ja sada kazem da je Lada na dakar reliju jos bolje prosla bila je dva puta vicesampion i to je dokazani terenac - of road vuk koji dominira decenijama sa tehnologijom iz 20 veka.
(markovic, 17. januar 2022 09:11)
Pfhaahaaa.. Srbistanac ne veruje ni sobstvenim oćima ćim se nešto rusko uporedi.. Kao ovi ne znaju sad ni da voze.. A vidi se da jednostavno je auto krš!
Kad ovakve komentare proćizam potvrđuje se onaj naš loš IQ o kome se danas piše..
(HanSolo, 16. januar 2022 23:54)
pitaj latinoamerkiance , francuze, spance koji je najbolji off road auto , i nema potrebe da vrijedaja ljude u srbiji koji voze Ladu i nazivas ih srbistancima, sa jednom kompanijom sam imao priliku da sa ladom nivom na auto putu 150 na sat preticali redom mercedese, toyote, audi q7 i slicno, opasna je lada.
(marko, 17. januar 2022 09:06)
Znam lika koji je kupio jimnya, a ima i nivu, čak sam se i vozio u nivi. Kaze niva prolazi svuda, tu je broj 1 ali moj utisak ta neudobnost i ne funkcionalnost... I ja sam pre gledao jimnia, meni je on prelep, ali što je toliko skup, nzm.. Kad sve pogledaš, ispadne dacia najbolja od ove trojke.
(jonny deep, 17. januar 2022 08:45)
@lala
Posle dve decenije terenske voznje sto sa mojim kolima sto sa i boljim terencima mojih prijatelja stvarno mi ne treba video da bi znao sta ova tri automobila gde mogu.
Najbolje sto ih testira neki ficfiric u lakovanim cipelama pa malo prodje po prasini a malo kroz baru, preko prevoja i eto njemu testa.
Svaku jesen i zimu se zaobodem u blato i sneg bar tri puta nedeljno.
Vidim da izgleda cesto Jymnija komentarisu dileri iz Eurosumara izgleda. Stoji da je to zaista kvalitetan automobil, koji se ne kvari i zaista ima impozantne mogucnosti na terenu zahvaljujuci maloj tezini ali i kao dvosed je prakticno neupotrebljiv za bilo kog profesionalca koji radi u sumi ili ataru vec je uglavnom dobar za rentakar i zafrkanciju.
Niva je u Srbiji tu gde jeste zahvaljujci cene ali stvarno su naduvane price o njenim velikim mogucnostima. U Srbiji je najcesce blato i problem je vlazan sneg kao sto je bio prvi koji je pao i za sva voyila je najvaznije da ne nasednu jer se tu voznja zavrsava.
O Dasteru ne bih mnogo jer se stvarno nisam njim vozio po terenu ali sam ga razmatrao opciju i odabrao japanski SUV zato sto se moja niva kvarila na tri meseca i trosio sam godisnje o po 1000e na odrzavanje.
A i kad je bila nova bez 500e nije se moglo. Ali Duster ne vredi vise od 15-17000e definitivno ni u jednoj verziji.
(Aleksa Pufta, 17. januar 2022 08:30)
... po meni je nesporno da Duster prvi ispunjava pravilo najboljeg odnosa cene i ponude. Motor 1.5dci je neuporedivo najbolji u toj klasi čak ga je i Mercedes ugrađivao u A i B klasu!
(Dik, 17. januar 2022 08:18)
Suzuki Jimny je kralj!!Ko zeli da bude vlasnik ovog malog cuda mora da cekam godinu dana na njega jer je potraznja ogromna!
(Sasa, 17. januar 2022 06:46)
@(lion, 16. januar 2022 18:20): kada bi malo istražio, saznao bi kako i zašto je nastala kategorija SUV vozila; svakako nije zbog “debelih Amarikanaca”. Svašta trpe ovi portali sa ovakvim komentarima kao sto je ovaj na koji repliciram.
(XXX, 17. januar 2022 05:12)
@Naster Yoda
Ladno je cak i Lada sa tehnologijom koju je Staljin osmislio bolji auto od Dacije.I ne samo to kada bi se cuknuli Dacia bi se raspala na atome.Lada je zaista ozbiljan auto za Daciu za koju se trazi 15000.Mozes da kupis 2 Nive za jednu Daciu,a jedna Niva je bolja od dve Dacie.Rusi prakticno daju 4 kante za 2 kanturine,pa sada birajte sta ko vise voli...
(Staljin vs. Causesku, 17. januar 2022 01:41)
Jimny ne mogu da komentarišem jer ga nikad nisam vozio ali što se tiče ova dva ostala proveo sam mnogo kilometara i u jednom i u drugom. Što se tiče off road vožnje lada je neprikosnovena, čak i u poređenju sa ozbiljnijim terencima kao land rover i land cruiser. Čak sam i izvlačio land cruisere ladom kad se zaglave.
Znači što se tiče off road vožnje lada je broj 1 ubedljivo ne samo u ovoj konkurenciji nego uopšte. Što se tiče svega ostalog ona je najobičnije smeće. Nepouzdana, kvari se neprestano, neudobna do neopisivosti, bučna i da ne nabrajam dalje, jednostavno krš ali ako hoćete da prođete gde skoro nijedan auto ne može proći, lada niva je pravi izbor.
Daster je neozbiljan terenski automobil, on bukvalno ne može da prođe ni najjednostavnije off road prepreke tako da je ovaj test jako neozbiljan. Sa druge strane za vožnju po asfaltu je za 5 klasa iznad nive
(Zacvo, 17. januar 2022 01:38)
Lada Niva u rukama vozača koji zna da je koristi je nezaustavljiva! Ovaj test je malo neozbiljan.
(Andrej, 16. januar 2022 11:22)
Pfhaahaaa.. Srbistanac ne veruje ni sobstvenim oćima ćim se nešto rusko uporedi.. Kao ovi ne znaju sad ni da voze.. A vidi se da jednostavno je auto krš!
Kad ovakve komentare proćizam potvrđuje se onaj naš loš IQ o kome se danas piše..
(HanSolo, 16. januar 2022 23:54)
Ja mislim da vise od polovine ljudi koji komentarisu ovu vest nisu prosli pored Jimny-a.
Ljudi, ovaj mali spartanac se penje uz masnu banderu. Kakva crna Lada njiva, kakav bre Duster. To nisu vozila iz iste kategorije.
Jimny ima klasicnu kamionsku celicnu sasiju. To je osnovna razlika i zbog toga je kategorija za sebe.
Jimny je OZBILJAN jeftini terenac a jeftin je samo zato sto je mali.
(Mickey, 16. januar 2022 23:49)
I ovaj test pokazao je koliko je djubre od auta Dachia, sustinski je pala na testu jer jedan izazov nije zavrsila. Lada sa tehnologijom iz sedamdesetih sve prosla.
Kanturina od auta, a nasi ljudi se loze.
(Master Yoda, 16. januar 2022 22:07)
Kakve veze ima Dakar reli gde je celo vozilo prerađeno, sa ladom koja troši, kvari se, limarija truli na oko 100k kilometara?
(xyxvy, 16. januar 2022 21:26)
sce zavisi za šta vam auto treba. Ferari je najbolji recimo na asfaltu ali ne može na trotoar da se popne. lada je recimo odličan po bespuću ali leđa otpadaju na ravnom. kao neko ko je radio 15 godina u održavanju, gde pređem recimo 100-150km po putu i zadnjih 5-10km off-road do repetitora mogu da kažem da je duster (druge generacije) odličan auto. sa dobrim gumama 90%stvari će savladati kao i Lada, a da se ne lažemo udobnost i unutrašnjost u odnosu na Ladu je nebo i zemlja (nije premium). Ne bih se vratio u Ladu nikada.
(samo kažem, 16. januar 2022 21:23)
Sjecam se kao djecak, stojim predvece ispred kuce a putem idu ka njivama veliki Dzondiri "Pika Okucani", lagano jedan za drugim..
Eto neko vece, u sumrak se poredali jedan za drugim djilkosi iz komsiluka, jedan sa X6, drugi sa Q7, treci GLE.. krenuli u vecernju patrolu gradom. Neverovatno koliko me ta scena podseca na onu iz detinjstva. Zakljucak.. neostvareni ljudi sa traktorskim kompleksima.
(Amos Dundee, 16. januar 2022 20:50)
Za planinske vukojebine Suzuki je mama uvek bio, nekada davno Samuraj, a danas Jimny.
Ne može ni Land Cruiser da se poredi sa njim po planinama zbog težine, bar ne onaj serijski. Kada se preradi LC onda je zver i tu. Lada je OK kod nas gde je 10k i završi posao nekako, ali tamo u UK gde košta skoro isto kao Suzuki nema šta da traži.
(Ljupče banderaš, 16. januar 2022 20:42)
Čitao sam u jednom časopisu, našem najpopularnijem o automobilu, prošle godine opširan off road test ovog malog Suzukija i 4 puta skuplje G Klase. Mercedes jedva nerešeno izvukao :)
(iki, 16. januar 2022 20:09)
Lada - sinonima za trulu limariju, napraviš najmodernije naoruzanje a ne mozeš da galavanizuješ školjku da napravih legendarno vozilo...
Zato će zapad biti zapad...
(bcvb, 16. januar 2022 18:55)
A na reli dakar ladu vozili sve francuzi i španci medju njima i belgijanac Johny Incx bivsi F1 vozac i šampion Dakara, Lada Niva je dva puta bila vicesampion Dakara, svaki put bi zvarsika najtezi reli i ove godine je završila u classic kategoriji.
Tako da se mani price o limariji i na zapadu znaju da je najbolji terenac Lada Niva a kamion Kamaz!
(markovic, 16. januar 2022 19:43)
Slažem se sa pojedincima, da u gradu ne treba terensko vozilo
Problem kod Nive je zadnja osovina koja se ponekad nasuče. Ipak je to auto iz 70tih god. Kupovinom većeg dela Lade, Reno je uradio neke izmene, ali osnova je ista. Jimny je dosta visok, ali nije za auto puteve. Eventualno ukoliko penzioneri imaju vikendicu negde u planini, pa hoće doživljaj.
Duster je relativno dobar za gradsku vožnju i puteve.
(Ludist, 16. januar 2022 19:42)
Od početka 90-tih do prije 8 godina vozio sam tri lade i nakon toga sam kupio jimniya.Preporodio sam se u svakom smislu i čudim se kako sa mogao biti mazohista sa ladama.Stalni popravci,kvarovi i ostajanje na terenu.Japansko čudovište je savršenstvo tehnike a da ne pričamo o prohodnosti na terenu.Jedina prednost lade je šta je jeftina, ništa više.
Lada Niva u rukama vozača koji zna da je koristi je nezaustavljiva! Ovaj test je malo neozbiljan.
(Andrej, 16. januar 2022 11:22)
@Andrej
Ko novi neznam kako ga puste na tehnickom pregledu i kako dobije pravo registracije bilo gde sem Rusije.
Pre 10 godina firma u kojoj sam radio kupi novu Ladu Nivu, jedan dan sam se posluzio na relaciji od oko 200km. Nikad u zivotu jadniji, nesigurniji, besmisleniji auto nisam vozio. Yugo je za Ladu Nivu avion.
Nakon sto su kupili tu Ladu u firmi posle godinu dve samo su problemi bili sa njom, muka.
(boki, 16. januar 2022 19:11)
Koliko ste zaslepnjeni to je strasno. I Ja sam vise za Rusiju, Ali budite realni. Kiselo grozdje.
Jednostavno Niva je lose auto, tj. dobar je za tu cenu I nista vise. Prestanite da pricate vise bajke o Ladi. Ona ne Moze da se meri sa jeftinim SUV-ima, a kamoli sa onim pravim SUV vozilima
To sto mi nemamo para, to je nas problem, Ali budimo iskreni
(Stef, 16. januar 2022 19:06)
u gradu ne vidim neki veliki razlog osim da se spasti camac u Dunav. Ali crossover suv je super stvar jer mozes da ga vozis i po gradu, a mnogi imamo i imovinu na planinama i jezerima, a nekima nam je i dedovina po raznim vukojebinama, izvinjavam se sto mi je potreban jedan 4x4 stvarno
(yosemite sam, 16. januar 2022 18:58)
Tako je Mito care! Ja se užasavam tih vračaraca sa SUV-ovima, što ekološku svest šire ko svoje guzice, a truju nas!
(kognitivna disonanca, 16. januar 2022 18:58)
Poredi se ono sto nije uporedivo. Duster kosta 21 hiljadu, Jumny 25 i vise a Niva kosta 10.
Duster ima i prostor i prtljaznik dok su Niva ( prtljaznik osrednji) i Jumny ( ko da nema prtljaznik)prakticno dvosedi.
Jumny jeste kvalitetan i moze dosta na terenu ali ne kao ranije verzije Jeep-a i Tojote.
E sad bi se iznenadili kad pravi vozac uzme Rav ivForester pa i X treila gde bi Niva i Duster ostali na terenu.
A 10 godina sam vozio Nivu svakodnevo i 20% po blatu.
(Aleksa Pufta, 16. januar 2022 15:31)
Je l' nisi gledao video il' se samo praviš glup? Test je u Britaniji, a lepo ti lik kaže da Duster tamo košta 20k ?, Jimny takođe košta 20k ? ali se vodi kao komercijalno vozilo pa mu je cena 17k. Niva košta 17k ?. Osim toga, sva tri autimobila su imala all season gume, a ne specijalne off road i svi su odradili sve testove.
(La la iz Banata, 16. januar 2022 18:50)
Zivim u gradu,ne na planini,pa mi ne treba dzip za kozije staze.Vozim normlan auto.Ja pricam o ovima sto zive u gradu na asfaltu i onda im je glavna opsesija da voze dzip,za sta?
(Mita, 16. januar 2022 16:19)
Prvo nije džip n3go suv ili terenac. Džip je marka vozila. Drugo suv-ove su izmislili amerikanci jer su stoke debele i teško ulaze u limuzine. Daj Bože da 2% terenca ikad završi na off road-u većinskom kilometražom.
(lion, 16. januar 2022 18:20)
Ladu nivu sa tim 1.7 motorom moze da hvali samo onaj ko je nije imao. Trosi kao hamer. Plastike u njoj drce i zvrce. Ruckica za otvaranje vrata ostaje u ruci kao i ona za obaranje sedista ako se prethidno ne poseces na nju. Posle 3 godine sam je jedva prodao a novu sam kupio. Sumnjam da su Rusi bili u svemiru. Oni ni auto ne umeju da naprave
(komsija, 16. januar 2022 17:45)
Niva je Niva, neuništiva i nepobediva kao Sergej Bupka
(Rodion Gataulin, 16. januar 2022 16:14)
-to je Toyota Land Cruiser, ne Lada Niva, samo mi nemamo para za Land Cruiser-a jelte sta da se radi onda se zadovoljavamo Nivama i Dusterima po planinama Srbije...
(mike, 16. januar 2022 16:52)
@Miran
Zivim u gradu,ne na planini,pa mi ne treba dzip za kozije staze.Vozim normlan auto.Ja pricam o ovima sto zive u gradu na asfaltu i onda im je glavna opsesija da voze dzip,za sta?
(Mita, 16. januar 2022 16:19)
ja bih ovog novog Dzimnija rado posedovao kao drugi auto za avanture. Jedmostavno motorce, odlican pogon, stavio bih dobre celicne felne i vrhunske gume za teren i pravac planina. Ovi koji ga pljuju neka pogledaju malo testove pa nek onda pricaju
(pera, 16. januar 2022 16:09)
Ako nemas para za normalan dzip,onda ne treba ni kupovati ova cuda.Sta ce ti dzip?Zivis na planini?Za te pare ima mnogo boljih automobila koji nisu dzipovi,a bolji su 10x od ovih "dzipova".
(Mita, 16. januar 2022 11:17)
"Normalan dzip." Eto nove definicije.
A tebi treba dzip po gradu da preskaces trotoare, klupe... da povuces malo robe iz megamarketa, da pravis guzve, prevozis malo dete u sigurnosnom sedistu koje postoji i u manjim automobilima? Brines o svoj bezbednosti po gradu pri 30 km na sat? Vuces namestaj iz Ikee?
Izmislili i kombi i dostavu do vrata i jos mnogo toga... obdaniste blize mestu stanovanja...
Vrlo simptomaticno.
(je-bote, 16. januar 2022 15:49)
@Mita: Ne kapiram... Koliko vidim, članak je o Nivi, Jimny i Dusteru. Zašto bi ga neko čitao, traćio vreme da gleda video i na kraju krajeva komentarisao neko ko ima interesovanja za ova 3 vozila kao za lanjski sneg.
Na internetu ima toliko gluposti, a ponešto i pametno, slobodno preskoči ono što te ne zanima, pa se javi kad bude članak o nečemu čega si fan.
(DC, 16. januar 2022 15:39)
Poredi se ono sto nije uporedivo. Duster kosta 21 hiljadu, Jumny 25 i vise a Niva kosta 10.
Duster ima i prostor i prtljaznik dok su Niva ( prtljaznik osrednji) i Jumny ( ko da nema prtljaznik)prakticno dvosedi.
Jumny jeste kvalitetan i moze dosta na terenu ali ne kao ranije verzije Jeep-a i Tojote.
E sad bi se iznenadili kad pravi vozac uzme Rav ivForester pa i X treila gde bi Niva i Duster ostali na terenu.
A 10 godina sam vozio Nivu svakodnevo i 20% po blatu.
(Aleksa Pufta, 16. januar 2022 15:31)
Suzuki Jimny je zaista ozbiljan terenac. Posto je uzak, a visok, ima veoma visoku prolaznost po sumskim terenima, ali i relativno visoku opasnost od prevrtanja, zbog cega na zalost nije na US trzistu. U svakom slucaju, ne znam odakle toliko negativnih komentara, Jimny je konkurent Wrangler Rubiconu po sposobnostima van puta.
(denverac, 16. januar 2022 15:27)
Test je nemoguc lada niva ima reduktor halooo !!!!!!! Osseca se ljubav orema rusiji na zalost !!!dacija samo na zaletanje moze preci preprku a toga nema u losim uslovima !
(alan ford, 16. januar 2022 14:31)
Čekić služi za ukucavanje eksera. Brojač udaraca (digitalni) i drška od ugljeničnih vlakana mi ne trebaju. Ako nekom treba - poštujem.
Ladu Nivu imamo na poslu. Sneg, blato, uspon, sve jede. Sigurno je da ima boljih, ali za to nema para. I šta sad, da zbog toga batalimo posao? Lada je onaj običan čekić sa drvenom drškom. Kad pukne drška, nasadiš drugu i udri.
(Zema, 16. januar 2022 14:24)
Lada niva je definitivno najbolja ! Reduktor i blokada deferencijala cini je nepobedivom ! Daster nema reduktor !!!!!!!
(alan ford, 16. januar 2022 14:23)
Sudeci po komentarima,tacno sam znao da se javiti samo fanovi ove 3 konzerve Ruske,Rumunske i Madjarske.Ma,u pravu ste.Vozite najbolje "dzipove" na planeti...
(Mita, 16. januar 2022 13:54)
@Mita, eto ja živim u planini, i posedujem Jimny za obilazak posjeda i lakše radove. Sa terenskim pneumatikama nema konkurenciju, jer je napravljen na šasiji, dok su Niva i Duster samonosiva karoserija. Nijedan Jeep, a kamo li PickUp ili Crossover mu nisu konkurencija. Kad ga budeš posedovao, ali isto kad budeš posedovao neki veći terenac poput Toyota Landcruiser, onda ćeš shvatit, zašto nema konkurenciju. Uzak, kratko međuosovinsko rastojanje, šasija, reduktor. Ide tamo, gde i brdska koza. Veliki terenci su za pustinje i prerije, gde Jimny nema šta tražiti. Dacia Duster je fenomenalan automobil, za one koji ga koriste za kombiniranu vožnju asfaltnim putevima te makadamom, za to isto je namjenjena i Lada Niva, koja je prvi automobil toga razreda, tako zvanog Crossover, samo što ju je pregazilo vreme.
(Miran, 16. januar 2022 13:17)
Ako nemas para za normalan dzip,onda ne treba ni kupovati ova cuda.Sta ce ti dzip?Zivis na planini?Za te pare ima mnogo boljih automobila koji nisu dzipovi,a bolji su 10x od ovih "dzipova".
(Mita, 16. januar 2022 11:17)
Tebrice o cemu ti?! Lada Njiva a Dzimni posebno, polupaju koje god terence ubacis protivu njih.
Zapravo su to pravi terenci, a ne ovi gradski dzipovi!
I sta je normalan dzip?
(milos, 16. januar 2022 13:16)
Ako nemas para za normalan dzip,onda ne treba ni kupovati ova cuda.Sta ce ti dzip?Zivis na planini?Za te pare ima mnogo boljih automobila koji nisu dzipovi,a bolji su 10x od ovih "dzipova".
(Mita, 16. januar 2022 11:17)
@Mita, eto ja živim u planini, i posedujem Jimny za obilazak posjeda i lakše radove. Sa terenskim pneumatikama nema konkurenciju, jer je napravljen na šasiji, dok su Niva i Duster samonosiva karoserija. Nijedan Jeep, a kamo li PickUp ili Crossover mu nisu konkurencija. Kad ga budeš posedovao, ali isto kad budeš posedovao neki veći terenac poput Toyota Landcruiser, onda ćeš shvatit, zašto nema konkurenciju. Uzak, kratko međuosovinsko rastojanje, šasija, reduktor. Ide tamo, gde i brdska koza. Veliki terenci su za pustinje i prerije, gde Jimny nema šta tražiti. Dacia Duster je fenomenalan automobil, za one koji ga koriste za kombiniranu vožnju asfaltnim putevima te makadamom, za to isto je namjenjena i Lada Niva, koja je prvi automobil toga razreda, tako zvanog Crossover, samo što ju je pregazilo vreme.
(Miran, 16. januar 2022 13:17)
Ako nemas para za normalan dzip,onda ne treba ni kupovati ova cuda.Sta ce ti dzip?Zivis na planini?Za te pare ima mnogo boljih automobila koji nisu dzipovi,a bolji su 10x od ovih "dzipova".
(Mita, 16. januar 2022 11:17)
Tebrice o cemu ti?! Lada Njiva a Dzimni posebno, polupaju koje god terence ubacis protivu njih.
Zapravo su to pravi terenci, a ne ovi gradski dzipovi!
I sta je normalan dzip?
(milos, 16. januar 2022 13:16)
Čekić služi za ukucavanje eksera. Brojač udaraca (digitalni) i drška od ugljeničnih vlakana mi ne trebaju. Ako nekom treba - poštujem.
Ladu Nivu imamo na poslu. Sneg, blato, uspon, sve jede. Sigurno je da ima boljih, ali za to nema para. I šta sad, da zbog toga batalimo posao? Lada je onaj običan čekić sa drvenom drškom. Kad pukne drška, nasadiš drugu i udri.
(Zema, 16. januar 2022 14:24)
ja bih ovog novog Dzimnija rado posedovao kao drugi auto za avanture. Jedmostavno motorce, odlican pogon, stavio bih dobre celicne felne i vrhunske gume za teren i pravac planina. Ovi koji ga pljuju neka pogledaju malo testove pa nek onda pricaju
(pera, 16. januar 2022 16:09)
Ako nemas para za normalan dzip,onda ne treba ni kupovati ova cuda.Sta ce ti dzip?Zivis na planini?Za te pare ima mnogo boljih automobila koji nisu dzipovi,a bolji su 10x od ovih "dzipova".
(Mita, 16. januar 2022 11:17)
"Normalan dzip." Eto nove definicije.
A tebi treba dzip po gradu da preskaces trotoare, klupe... da povuces malo robe iz megamarketa, da pravis guzve, prevozis malo dete u sigurnosnom sedistu koje postoji i u manjim automobilima? Brines o svoj bezbednosti po gradu pri 30 km na sat? Vuces namestaj iz Ikee?
Izmislili i kombi i dostavu do vrata i jos mnogo toga... obdaniste blize mestu stanovanja...
Vrlo simptomaticno.
(je-bote, 16. januar 2022 15:49)
Sjecam se kao djecak, stojim predvece ispred kuce a putem idu ka njivama veliki Dzondiri "Pika Okucani", lagano jedan za drugim..
Eto neko vece, u sumrak se poredali jedan za drugim djilkosi iz komsiluka, jedan sa X6, drugi sa Q7, treci GLE.. krenuli u vecernju patrolu gradom. Neverovatno koliko me ta scena podseca na onu iz detinjstva. Zakljucak.. neostvareni ljudi sa traktorskim kompleksima.
(Amos Dundee, 16. januar 2022 20:50)
Suzuki Jimny je zaista ozbiljan terenac. Posto je uzak, a visok, ima veoma visoku prolaznost po sumskim terenima, ali i relativno visoku opasnost od prevrtanja, zbog cega na zalost nije na US trzistu. U svakom slucaju, ne znam odakle toliko negativnih komentara, Jimny je konkurent Wrangler Rubiconu po sposobnostima van puta.
(denverac, 16. januar 2022 15:27)
Čitao sam u jednom časopisu, našem najpopularnijem o automobilu, prošle godine opširan off road test ovog malog Suzukija i 4 puta skuplje G Klase. Mercedes jedva nerešeno izvukao :)
(iki, 16. januar 2022 20:09)
@Mita: Ne kapiram... Koliko vidim, članak je o Nivi, Jimny i Dusteru. Zašto bi ga neko čitao, traćio vreme da gleda video i na kraju krajeva komentarisao neko ko ima interesovanja za ova 3 vozila kao za lanjski sneg.
Na internetu ima toliko gluposti, a ponešto i pametno, slobodno preskoči ono što te ne zanima, pa se javi kad bude članak o nečemu čega si fan.
(DC, 16. januar 2022 15:39)
Ja mislim da vise od polovine ljudi koji komentarisu ovu vest nisu prosli pored Jimny-a.
Ljudi, ovaj mali spartanac se penje uz masnu banderu. Kakva crna Lada njiva, kakav bre Duster. To nisu vozila iz iste kategorije.
Jimny ima klasicnu kamionsku celicnu sasiju. To je osnovna razlika i zbog toga je kategorija za sebe.
Jimny je OZBILJAN jeftini terenac a jeftin je samo zato sto je mali.
(Mickey, 16. januar 2022 23:49)
Ladu nivu sa tim 1.7 motorom moze da hvali samo onaj ko je nije imao. Trosi kao hamer. Plastike u njoj drce i zvrce. Ruckica za otvaranje vrata ostaje u ruci kao i ona za obaranje sedista ako se prethidno ne poseces na nju. Posle 3 godine sam je jedva prodao a novu sam kupio. Sumnjam da su Rusi bili u svemiru. Oni ni auto ne umeju da naprave
(komsija, 16. januar 2022 17:45)
Za planinske vukojebine Suzuki je mama uvek bio, nekada davno Samuraj, a danas Jimny.
Ne može ni Land Cruiser da se poredi sa njim po planinama zbog težine, bar ne onaj serijski. Kada se preradi LC onda je zver i tu. Lada je OK kod nas gde je 10k i završi posao nekako, ali tamo u UK gde košta skoro isto kao Suzuki nema šta da traži.
(Ljupče banderaš, 16. januar 2022 20:42)
Koliko ste zaslepnjeni to je strasno. I Ja sam vise za Rusiju, Ali budite realni. Kiselo grozdje.
Jednostavno Niva je lose auto, tj. dobar je za tu cenu I nista vise. Prestanite da pricate vise bajke o Ladi. Ona ne Moze da se meri sa jeftinim SUV-ima, a kamoli sa onim pravim SUV vozilima
To sto mi nemamo para, to je nas problem, Ali budimo iskreni
(Stef, 16. januar 2022 19:06)
@Miran
Zivim u gradu,ne na planini,pa mi ne treba dzip za kozije staze.Vozim normlan auto.Ja pricam o ovima sto zive u gradu na asfaltu i onda im je glavna opsesija da voze dzip,za sta?
(Mita, 16. januar 2022 16:19)
Lada - sinonima za trulu limariju, napraviš najmodernije naoruzanje a ne mozeš da galavanizuješ školjku da napravih legendarno vozilo...
Zato će zapad biti zapad...
(bcvb, 16. januar 2022 18:55)
A na reli dakar ladu vozili sve francuzi i španci medju njima i belgijanac Johny Incx bivsi F1 vozac i šampion Dakara, Lada Niva je dva puta bila vicesampion Dakara, svaki put bi zvarsika najtezi reli i ove godine je završila u classic kategoriji.
Tako da se mani price o limariji i na zapadu znaju da je najbolji terenac Lada Niva a kamion Kamaz!
(markovic, 16. januar 2022 19:43)
Lada Niva u rukama vozača koji zna da je koristi je nezaustavljiva! Ovaj test je malo neozbiljan.
(Andrej, 16. januar 2022 11:22)
@Andrej
Ko novi neznam kako ga puste na tehnickom pregledu i kako dobije pravo registracije bilo gde sem Rusije.
Pre 10 godina firma u kojoj sam radio kupi novu Ladu Nivu, jedan dan sam se posluzio na relaciji od oko 200km. Nikad u zivotu jadniji, nesigurniji, besmisleniji auto nisam vozio. Yugo je za Ladu Nivu avion.
Nakon sto su kupili tu Ladu u firmi posle godinu dve samo su problemi bili sa njom, muka.
(boki, 16. januar 2022 19:11)
sce zavisi za šta vam auto treba. Ferari je najbolji recimo na asfaltu ali ne može na trotoar da se popne. lada je recimo odličan po bespuću ali leđa otpadaju na ravnom. kao neko ko je radio 15 godina u održavanju, gde pređem recimo 100-150km po putu i zadnjih 5-10km off-road do repetitora mogu da kažem da je duster (druge generacije) odličan auto. sa dobrim gumama 90%stvari će savladati kao i Lada, a da se ne lažemo udobnost i unutrašnjost u odnosu na Ladu je nebo i zemlja (nije premium). Ne bih se vratio u Ladu nikada.
(samo kažem, 16. januar 2022 21:23)
Zivim u gradu,ne na planini,pa mi ne treba dzip za kozije staze.Vozim normlan auto.Ja pricam o ovima sto zive u gradu na asfaltu i onda im je glavna opsesija da voze dzip,za sta?
(Mita, 16. januar 2022 16:19)
Prvo nije džip n3go suv ili terenac. Džip je marka vozila. Drugo suv-ove su izmislili amerikanci jer su stoke debele i teško ulaze u limuzine. Daj Bože da 2% terenca ikad završi na off road-u većinskom kilometražom.
(lion, 16. januar 2022 18:20)
Lada Niva u rukama vozača koji zna da je koristi je nezaustavljiva! Ovaj test je malo neozbiljan.
(Andrej, 16. januar 2022 11:22)
Pfhaahaaa.. Srbistanac ne veruje ni sobstvenim oćima ćim se nešto rusko uporedi.. Kao ovi ne znaju sad ni da voze.. A vidi se da jednostavno je auto krš!
Kad ovakve komentare proćizam potvrđuje se onaj naš loš IQ o kome se danas piše..
(HanSolo, 16. januar 2022 23:54)
Od početka 90-tih do prije 8 godina vozio sam tri lade i nakon toga sam kupio jimniya.Preporodio sam se u svakom smislu i čudim se kako sa mogao biti mazohista sa ladama.Stalni popravci,kvarovi i ostajanje na terenu.Japansko čudovište je savršenstvo tehnike a da ne pričamo o prohodnosti na terenu.Jedina prednost lade je šta je jeftina, ništa više.
Poredi se ono sto nije uporedivo. Duster kosta 21 hiljadu, Jumny 25 i vise a Niva kosta 10.
Duster ima i prostor i prtljaznik dok su Niva ( prtljaznik osrednji) i Jumny ( ko da nema prtljaznik)prakticno dvosedi.
Jumny jeste kvalitetan i moze dosta na terenu ali ne kao ranije verzije Jeep-a i Tojote.
E sad bi se iznenadili kad pravi vozac uzme Rav ivForester pa i X treila gde bi Niva i Duster ostali na terenu.
A 10 godina sam vozio Nivu svakodnevo i 20% po blatu.
(Aleksa Pufta, 16. januar 2022 15:31)
Je l' nisi gledao video il' se samo praviš glup? Test je u Britaniji, a lepo ti lik kaže da Duster tamo košta 20k ?, Jimny takođe košta 20k ? ali se vodi kao komercijalno vozilo pa mu je cena 17k. Niva košta 17k ?. Osim toga, sva tri autimobila su imala all season gume, a ne specijalne off road i svi su odradili sve testove.
(La la iz Banata, 16. januar 2022 18:50)
Niva je Niva, neuništiva i nepobediva kao Sergej Bupka
(Rodion Gataulin, 16. januar 2022 16:14)
-to je Toyota Land Cruiser, ne Lada Niva, samo mi nemamo para za Land Cruiser-a jelte sta da se radi onda se zadovoljavamo Nivama i Dusterima po planinama Srbije...
(mike, 16. januar 2022 16:52)
Jimny ne mogu da komentarišem jer ga nikad nisam vozio ali što se tiče ova dva ostala proveo sam mnogo kilometara i u jednom i u drugom. Što se tiče off road vožnje lada je neprikosnovena, čak i u poređenju sa ozbiljnijim terencima kao land rover i land cruiser. Čak sam i izvlačio land cruisere ladom kad se zaglave.
Znači što se tiče off road vožnje lada je broj 1 ubedljivo ne samo u ovoj konkurenciji nego uopšte. Što se tiče svega ostalog ona je najobičnije smeće. Nepouzdana, kvari se neprestano, neudobna do neopisivosti, bučna i da ne nabrajam dalje, jednostavno krš ali ako hoćete da prođete gde skoro nijedan auto ne može proći, lada niva je pravi izbor.
Daster je neozbiljan terenski automobil, on bukvalno ne može da prođe ni najjednostavnije off road prepreke tako da je ovaj test jako neozbiljan. Sa druge strane za vožnju po asfaltu je za 5 klasa iznad nive
(Zacvo, 17. januar 2022 01:38)
Test je nemoguc lada niva ima reduktor halooo !!!!!!! Osseca se ljubav orema rusiji na zalost !!!dacija samo na zaletanje moze preci preprku a toga nema u losim uslovima !
(alan ford, 16. januar 2022 14:31)
Slažem se sa pojedincima, da u gradu ne treba terensko vozilo
Problem kod Nive je zadnja osovina koja se ponekad nasuče. Ipak je to auto iz 70tih god. Kupovinom većeg dela Lade, Reno je uradio neke izmene, ali osnova je ista. Jimny je dosta visok, ali nije za auto puteve. Eventualno ukoliko penzioneri imaju vikendicu negde u planini, pa hoće doživljaj.
Duster je relativno dobar za gradsku vožnju i puteve.
(Ludist, 16. januar 2022 19:42)
u gradu ne vidim neki veliki razlog osim da se spasti camac u Dunav. Ali crossover suv je super stvar jer mozes da ga vozis i po gradu, a mnogi imamo i imovinu na planinama i jezerima, a nekima nam je i dedovina po raznim vukojebinama, izvinjavam se sto mi je potreban jedan 4x4 stvarno
(yosemite sam, 16. januar 2022 18:58)
Tako je Mito care! Ja se užasavam tih vračaraca sa SUV-ovima, što ekološku svest šire ko svoje guzice, a truju nas!
(kognitivna disonanca, 16. januar 2022 18:58)
Lada niva je definitivno najbolja ! Reduktor i blokada deferencijala cini je nepobedivom ! Daster nema reduktor !!!!!!!
(alan ford, 16. januar 2022 14:23)
Kakve veze ima Dakar reli gde je celo vozilo prerađeno, sa ladom koja troši, kvari se, limarija truli na oko 100k kilometara?
(xyxvy, 16. januar 2022 21:26)
Poredi se ono sto nije uporedivo. Duster kosta 21 hiljadu, Jumny 25 i vise a Niva kosta 10.
Duster ima i prostor i prtljaznik dok su Niva ( prtljaznik osrednji) i Jumny ( ko da nema prtljaznik)prakticno dvosedi.
Jumny jeste kvalitetan i moze dosta na terenu ali ne kao ranije verzije Jeep-a i Tojote.
E sad bi se iznenadili kad pravi vozac uzme Rav ivForester pa i X treila gde bi Niva i Duster ostali na terenu.
A 10 godina sam vozio Nivu svakodnevo i 20% po blatu.
(Aleksa Pufta, 16. januar 2022 15:31)
@(Zacvo, 17. januar 2022 01:38): ‘ajde da ti poverujem da je Lada neprikosnovena za off-road, da je čak bolja od LC (u ludilu nije), ali da si izvlačio Land Cruiser (2.6t) Ladom od 85 “konja”??? Daj bre ljudi, smanjite malo doživljaj sa tom “aždajom” zvanom: “Lada Niva”.
(XXX, 17. januar 2022 10:05)
Ako nemas para za normalan dzip,onda ne treba ni kupovati ova cuda.Sta ce ti dzip?Zivis na planini?Za te pare ima mnogo boljih automobila koji nisu dzipovi,a bolji su 10x od ovih "dzipova".
(Mita, 16. januar 2022 11:17)
Nivu i Suzuki kupuje onaj kome to treba, da se lomata po off roadu, makadamu, blatu, na planini … i mislim da ce oba obaviti super posao , dokle god imamo u vidu i cenu Lade i cenu Suzukija.
Dusteru je mnogo sira ciljna grupa. Njega ce ciljati i aktivne porodice da idu na posao, pozoriste, piknik i da se spuste do plaze itd , pa je sveukupno upotrebiviji, ali ga ne vidim u nekom teskom off-u (osim ukoliko neko nema problem da ga osteti tandrljajuci branicima i auspuhom po kamenju).
(Djorke, 17. januar 2022 09:42)
Ne zelim da pljujem po nijednom od 3 modela ali po mom misljenju nisu za poredjenje.Niva je jeftina, robusna , namenjena za teze terene i posao uglavnom, Jimny mi je za mladje avanturiste , sa drustvom u prirodu, na skijanje, lov , zahtevniji tereni a ipak udobniji od Nive, Duster mi je kompromis grad- blagi off road, za porodicne ljude koji nisu bas skloni ekstremnijim eksploatacije,za svaki dan, podignut, veci stepen udobnosti i sigurnosti, a opet sposoban da izadje na neki izlet, pecanje, vise mesta za decu i kamp opremu. Naravno, to je moje misljenje...
(Nislija, 17. januar 2022 13:10)
Svojevremeno (pre oko 35 godina) sam utekao iz srpskog soc-realizma i otisao na zapad. Geometar sam po profesiji. Posto sam bio samac odlucio sam da radim u rudnicima na severu Kanade. Prilicno surovi uslovi, hladno, duge zimske noci, razni karakteri koje covek ne bi pozeleo da sretne u mraku.
Veliki rudnici, povrsinski kopovi, velike distance. Vozni park malih vozila se sastojao od Ford F-150 i F250, jedno mozda pedestak vozila, i Lada Niva, mozda jedno 20 vozila. U to vreme Rusija (USSR) je izvozio Ladu na Kandadsko trziste i mogla je da se kupi.
Posto mi nije trebala masinva oprema za rad zapalo mi je da vozim Ladu Nivu na terenu. Meni je iskustvo sa Ladom bilo sasvim korektno. Kroz kakvo blato (leta su strasna), i po snegu i ledu (zime su brutalne) je taj auto prosao je za ne poverovati. Sto se poslovne terenske upotrebe tice, smatram da je odlican izbor.
(Geometar, 17. januar 2022 17:52)
I ovaj test pokazao je koliko je djubre od auta Dachia, sustinski je pala na testu jer jedan izazov nije zavrsila. Lada sa tehnologijom iz sedamdesetih sve prosla.
Kanturina od auta, a nasi ljudi se loze.
(Master Yoda, 16. januar 2022 22:07)
Sudeci po komentarima,tacno sam znao da se javiti samo fanovi ove 3 konzerve Ruske,Rumunske i Madjarske.Ma,u pravu ste.Vozite najbolje "dzipove" na planeti...
(Mita, 16. januar 2022 13:54)
@lala
Posle dve decenije terenske voznje sto sa mojim kolima sto sa i boljim terencima mojih prijatelja stvarno mi ne treba video da bi znao sta ova tri automobila gde mogu.
Najbolje sto ih testira neki ficfiric u lakovanim cipelama pa malo prodje po prasini a malo kroz baru, preko prevoja i eto njemu testa.
Svaku jesen i zimu se zaobodem u blato i sneg bar tri puta nedeljno.
Vidim da izgleda cesto Jymnija komentarisu dileri iz Eurosumara izgleda. Stoji da je to zaista kvalitetan automobil, koji se ne kvari i zaista ima impozantne mogucnosti na terenu zahvaljujuci maloj tezini ali i kao dvosed je prakticno neupotrebljiv za bilo kog profesionalca koji radi u sumi ili ataru vec je uglavnom dobar za rentakar i zafrkanciju.
Niva je u Srbiji tu gde jeste zahvaljujci cene ali stvarno su naduvane price o njenim velikim mogucnostima. U Srbiji je najcesce blato i problem je vlazan sneg kao sto je bio prvi koji je pao i za sva voyila je najvaznije da ne nasednu jer se tu voznja zavrsava.
O Dasteru ne bih mnogo jer se stvarno nisam njim vozio po terenu ali sam ga razmatrao opciju i odabrao japanski SUV zato sto se moja niva kvarila na tri meseca i trosio sam godisnje o po 1000e na odrzavanje.
A i kad je bila nova bez 500e nije se moglo. Ali Duster ne vredi vise od 15-17000e definitivno ni u jednoj verziji.
(Aleksa Pufta, 17. januar 2022 08:30)
Suzuki Jimny je kralj!!Ko zeli da bude vlasnik ovog malog cuda mora da cekam godinu dana na njega jer je potraznja ogromna!
(Sasa, 17. januar 2022 06:46)
... po meni je nesporno da Duster prvi ispunjava pravilo najboljeg odnosa cene i ponude. Motor 1.5dci je neuporedivo najbolji u toj klasi čak ga je i Mercedes ugrađivao u A i B klasu!
(Dik, 17. januar 2022 08:18)
Ne zna se koji je gori, dal preskupi Suzuki koji je i dalje Suziki i sinonim za prost auto koji nije preterano kvalitetan, dal Niva koja se raspada posle 50h km i koja trosi ko tenk, ili Duster koji je kanta obicna. Ne moze kvalitetan dzip da ima 1200kg..mada upravo zbog male tezine se dobro i ponasaju van asfalta. Malo su ljudi ograniceni, 99,99% automobila se koristi po asfaltu ili malo losijim uslovima, a cesto se ti isti automobili testiraju na teskom off road terenima, i onda se kaze da nije dobar terenac. Morate da shvatite da, sto se bolje ponasa na off rodu, losije se ponasa u ostalim uslovima. Recimo ja zivim na nevidjenom brdu, uzak asfal krivine i led. Neko bi rekao tu samo moze Niva ili stari landkrizer da izadje...a istina je da bi tu pre Jugo izasao nego oni, a tu moze samo da izadje i sidje stari Justu ili stara Panda 4x4. Takodje, glupo je porediti na hard off rodu preradjen Pajero sa kramponkama od traktora i fabricku Ladi nivu..
(raks, 17. januar 2022 10:43)
@(lion, 16. januar 2022 18:20): kada bi malo istražio, saznao bi kako i zašto je nastala kategorija SUV vozila; svakako nije zbog “debelih Amarikanaca”. Svašta trpe ovi portali sa ovakvim komentarima kao sto je ovaj na koji repliciram.
(XXX, 17. januar 2022 05:12)
Znam lika koji je kupio jimnya, a ima i nivu, čak sam se i vozio u nivi. Kaze niva prolazi svuda, tu je broj 1 ali moj utisak ta neudobnost i ne funkcionalnost... I ja sam pre gledao jimnia, meni je on prelep, ali što je toliko skup, nzm.. Kad sve pogledaš, ispadne dacia najbolja od ove trojke.
(jonny deep, 17. januar 2022 08:45)
Kakve veze ima Dakar reli gde je celo vozilo prerađeno, sa ladom koja troši, kvari se, limarija truli na oko 100k kilometara?
(xyxvy, 16. januar 2022 21:26)
kakve veze ima, pa suzuki je za vitaru na godisnjici proizvodnje od 30 godina izbacio clanak o iskustvu iz dakar relija kako je zavrsila svaki reli najtezi na svetu doduse bez nekog znacajnog rezultata.
pa ja sada kazem da je Lada na dakar reliju jos bolje prosla bila je dva puta vicesampion i to je dokazani terenac - of road vuk koji dominira decenijama sa tehnologijom iz 20 veka.
(markovic, 17. januar 2022 09:11)
@Naster Yoda
Ladno je cak i Lada sa tehnologijom koju je Staljin osmislio bolji auto od Dacije.I ne samo to kada bi se cuknuli Dacia bi se raspala na atome.Lada je zaista ozbiljan auto za Daciu za koju se trazi 15000.Mozes da kupis 2 Nive za jednu Daciu,a jedna Niva je bolja od dve Dacie.Rusi prakticno daju 4 kante za 2 kanturine,pa sada birajte sta ko vise voli...
(Staljin vs. Causesku, 17. januar 2022 01:41)
Od pre par meseci sam, posle godinu dana cekanja, postao vlasnik Jimny - a. Mom odusevljenju nema kraja iako sam ranije vozio RAVA, Nivu , pa i Land Rovera. Vanvremenski dizajn, iznenadjujuca udobnost i bogatstvo opreme, a o terenskim sposobnostima da ne govorim. Topla preporuka za sve kojima treba mali gradski auto i pravi terenac. Inace u Nemackoj kosta oko 35000, a sa prepravkama ide i do 50000e. tako da ga ne bi poredio sa ostala dva aita iz testa
(jimny, 17. januar 2022 13:55)
Kazes da niva od 85 konja ne moze da izvuce LC iz blata?
Kako li se samo snalaze traktori po njivama zadnjih 80 godina sa celih 30 konja? Konji imaju veze samo sa krajnjom brzinom, a niko nece da izvlaci ljude iz blata sa brzinom od 200kmh.
(wlado, 17. januar 2022 14:44)
@ ajde da ti poverujem da je Lada neprikosnovena za off-road, da je čak bolja od LC (u ludilu nije), ali da si izvlačio Land Cruiser (2.6t) Ladom od 85 “konja”??? Daj bre ljudi, smanjite malo doživljaj sa tom “aždajom” zvanom: “Lada Niva”.
(XXX, 17. januar 2022 10:05
Svasta sam vozio sluzbeno po terenima i odmah da ti kazem - nemoj mu poverovati da je neptikosnovena. Dobra - to da. Da vredi te pare - to takodje da. Neprikosnovena - to ne.
Druga vozila su jaca, sasije, robusnija, veci klirens, upotrebivija na putu itd - istina je da kostaju i nekoliko puta skuplje, ali da je Lada bolja to je vec cirkus. Znaci ljudi pricaju o njoj mitove ciste - cuj vadio Land Cruiser :))))
(Djorke, 17. januar 2022 15:20)
Pfhaahaaa.. Srbistanac ne veruje ni sobstvenim oćima ćim se nešto rusko uporedi.. Kao ovi ne znaju sad ni da voze.. A vidi se da jednostavno je auto krš!
Kad ovakve komentare proćizam potvrđuje se onaj naš loš IQ o kome se danas piše..
(HanSolo, 16. januar 2022 23:54)
pitaj latinoamerkiance , francuze, spance koji je najbolji off road auto , i nema potrebe da vrijedaja ljude u srbiji koji voze Ladu i nazivas ih srbistancima, sa jednom kompanijom sam imao priliku da sa ladom nivom na auto putu 150 na sat preticali redom mercedese, toyote, audi q7 i slicno, opasna je lada.
(marko, 17. januar 2022 09:06)
Kao prvo,vozači na testu ne znaju da voze po lošem terenu ili se namerno prave glupi.U blatu se ne daje gas da ti točkovi šlajfuju,već pređeni put treba da je jednak pređenom putu nagazne povešine gume.Što se tiče lade,da ,neprikosnovena je.Kada se zakaljuža atar,parkiraju se ostali terenci pa i dasteri,i idu samo traktori i lade.Poslednje:vukao sam sa starom karburatorskom ladom rusa mtz 952 sa cisternom i 3000l vode da upali, i upalio je.Konjske snage nemaju veze sa snagom vozila,već mogućnosti menjača,to jest prenos,tako moj traktor ltz t40 od 46hp sa d37 motorom,zbog prenosa jede traktore od 60,70,pa i neke glupave modernije i od 80 hp.
(Vlada, 19. januar 2022 07:49)
Tundra, Tacoma su americke verzije Hiluxa a i FJ se vozi tamo ali u Evropi ne jer su pretezno benzinski motori velike snage i potrosnje i skupe registracije.
Kao terenci su sjajni ali prevelikih gabarita i cene i u gepek im taman staju Niva i Jymni
(Aleksa Pufta, 18. januar 2022 20:53)
Najbolji terenac je Toyota Tacoma.
(Amos Dundee, 17. januar 2022 11:37)
Toyota Tacoma je pick up sa terenskim sposobnostima. Radna mazga i ničim se ne može porediti sa ova tri. Ako ti je već do takvog auta i do Toyote onda Tundra CrevMak. Ona ide uz masnu banderu bez problema!
(Dejan, 17. januar 2022 15:02)
Vozio sam ladu sada vitaru sa troje vrata. Ladu smo krpili na svakih 30k.
Vitaru na 260k prvi kvar poklopac termostata i amortizeri. Ostalo za sada izgleda besprekorno. Voznja uglavnom po njivama i letnjim putevima. O udobnosti i buci ne zelim da pricam. Kvalitet bar ništa ne zvecka lupa itd.
(Sava, 21. januar 2022 09:59)
@XXX
Dacia je jos opasnija masina od Lade,a tek Suzuki?To su najbolji auti na planeti.Najbolja kola prave Rusi,Rumuni i Madjari.Pa,to je valjda svima jasno.
(Miki, 17. januar 2022 11:08)
@(Amos Dundee, 17. januar 2022 18:25): ja bih rekao da je “Tacoma” manja varijanta Toyota Tundra (oba u kategoriji “pickup truck”). Posle Land Cruiser-a odličani terenaci su Toyota 4Runner i Toyota FJ Cruiser.
(XXX, 17. januar 2022 20:39)
Vozio sam ladu sada vitaru sa troje vrata. Ladu smo krpili na svakih 30k.
Vitaru na 260k prvi kvar poklopac termostata i amortizeri. Ostalo za sada izgleda besprekorno. Voznja uglavnom po njivama i letnjim putevima. O udobnosti i buci ne zelim da pricam. Kvalitet bar ništa ne zvecka lupa itd.
(Sava, 21. januar 2022 09:58)
Ako nemas para za normalan dzip,onda ne treba ni kupovati ova cuda.Sta ce ti dzip?Zivis na planini?Za te pare ima mnogo boljih automobila koji nisu dzipovi,a bolji su 10x od ovih "dzipova".
(Mita, 16. januar 2022 11:17)
Sudeci po komentarima,tacno sam znao da se javiti samo fanovi ove 3 konzerve Ruske,Rumunske i Madjarske.Ma,u pravu ste.Vozite najbolje "dzipove" na planeti...
(Mita, 16. januar 2022 13:54)
Lada - sinonima za trulu limariju, napraviš najmodernije naoruzanje a ne mozeš da galavanizuješ školjku da napravih legendarno vozilo...
Zato će zapad biti zapad...
(bcvb, 16. januar 2022 18:55)
A na reli dakar ladu vozili sve francuzi i španci medju njima i belgijanac Johny Incx bivsi F1 vozac i šampion Dakara, Lada Niva je dva puta bila vicesampion Dakara, svaki put bi zvarsika najtezi reli i ove godine je završila u classic kategoriji.
Tako da se mani price o limariji i na zapadu znaju da je najbolji terenac Lada Niva a kamion Kamaz!
(markovic, 16. januar 2022 19:43)
Lada Niva u rukama vozača koji zna da je koristi je nezaustavljiva! Ovaj test je malo neozbiljan.
(Andrej, 16. januar 2022 11:22)
Pfhaahaaa.. Srbistanac ne veruje ni sobstvenim oćima ćim se nešto rusko uporedi.. Kao ovi ne znaju sad ni da voze.. A vidi se da jednostavno je auto krš!
Kad ovakve komentare proćizam potvrđuje se onaj naš loš IQ o kome se danas piše..
(HanSolo, 16. januar 2022 23:54)
Lada niva je definitivno najbolja ! Reduktor i blokada deferencijala cini je nepobedivom ! Daster nema reduktor !!!!!!!
(alan ford, 16. januar 2022 14:23)
I ovaj test pokazao je koliko je djubre od auta Dachia, sustinski je pala na testu jer jedan izazov nije zavrsila. Lada sa tehnologijom iz sedamdesetih sve prosla.
Kanturina od auta, a nasi ljudi se loze.
(Master Yoda, 16. januar 2022 22:07)
Ladu nivu sa tim 1.7 motorom moze da hvali samo onaj ko je nije imao. Trosi kao hamer. Plastike u njoj drce i zvrce. Ruckica za otvaranje vrata ostaje u ruci kao i ona za obaranje sedista ako se prethidno ne poseces na nju. Posle 3 godine sam je jedva prodao a novu sam kupio. Sumnjam da su Rusi bili u svemiru. Oni ni auto ne umeju da naprave
(komsija, 16. januar 2022 17:45)
Lada Niva u rukama vozača koji zna da je koristi je nezaustavljiva! Ovaj test je malo neozbiljan.
(Andrej, 16. januar 2022 11:22)
@Andrej
Ko novi neznam kako ga puste na tehnickom pregledu i kako dobije pravo registracije bilo gde sem Rusije.
Pre 10 godina firma u kojoj sam radio kupi novu Ladu Nivu, jedan dan sam se posluzio na relaciji od oko 200km. Nikad u zivotu jadniji, nesigurniji, besmisleniji auto nisam vozio. Yugo je za Ladu Nivu avion.
Nakon sto su kupili tu Ladu u firmi posle godinu dve samo su problemi bili sa njom, muka.
(boki, 16. januar 2022 19:11)
Koliko ste zaslepnjeni to je strasno. I Ja sam vise za Rusiju, Ali budite realni. Kiselo grozdje.
Jednostavno Niva je lose auto, tj. dobar je za tu cenu I nista vise. Prestanite da pricate vise bajke o Ladi. Ona ne Moze da se meri sa jeftinim SUV-ima, a kamoli sa onim pravim SUV vozilima
To sto mi nemamo para, to je nas problem, Ali budimo iskreni
(Stef, 16. januar 2022 19:06)
@Miran
Zivim u gradu,ne na planini,pa mi ne treba dzip za kozije staze.Vozim normlan auto.Ja pricam o ovima sto zive u gradu na asfaltu i onda im je glavna opsesija da voze dzip,za sta?
(Mita, 16. januar 2022 16:19)
@Naster Yoda
Ladno je cak i Lada sa tehnologijom koju je Staljin osmislio bolji auto od Dacije.I ne samo to kada bi se cuknuli Dacia bi se raspala na atome.Lada je zaista ozbiljan auto za Daciu za koju se trazi 15000.Mozes da kupis 2 Nive za jednu Daciu,a jedna Niva je bolja od dve Dacie.Rusi prakticno daju 4 kante za 2 kanturine,pa sada birajte sta ko vise voli...
(Staljin vs. Causesku, 17. januar 2022 01:41)
Pfhaahaaa.. Srbistanac ne veruje ni sobstvenim oćima ćim se nešto rusko uporedi.. Kao ovi ne znaju sad ni da voze.. A vidi se da jednostavno je auto krš!
Kad ovakve komentare proćizam potvrđuje se onaj naš loš IQ o kome se danas piše..
(HanSolo, 16. januar 2022 23:54)
pitaj latinoamerkiance , francuze, spance koji je najbolji off road auto , i nema potrebe da vrijedaja ljude u srbiji koji voze Ladu i nazivas ih srbistancima, sa jednom kompanijom sam imao priliku da sa ladom nivom na auto putu 150 na sat preticali redom mercedese, toyote, audi q7 i slicno, opasna je lada.
(marko, 17. januar 2022 09:06)
Test je nemoguc lada niva ima reduktor halooo !!!!!!! Osseca se ljubav orema rusiji na zalost !!!dacija samo na zaletanje moze preci preprku a toga nema u losim uslovima !
(alan ford, 16. januar 2022 14:31)
Ako nemas para za normalan dzip,onda ne treba ni kupovati ova cuda.Sta ce ti dzip?Zivis na planini?Za te pare ima mnogo boljih automobila koji nisu dzipovi,a bolji su 10x od ovih "dzipova".
(Mita, 16. januar 2022 11:17)
Tebrice o cemu ti?! Lada Njiva a Dzimni posebno, polupaju koje god terence ubacis protivu njih.
Zapravo su to pravi terenci, a ne ovi gradski dzipovi!
I sta je normalan dzip?
(milos, 16. januar 2022 13:16)
Poredi se ono sto nije uporedivo. Duster kosta 21 hiljadu, Jumny 25 i vise a Niva kosta 10.
Duster ima i prostor i prtljaznik dok su Niva ( prtljaznik osrednji) i Jumny ( ko da nema prtljaznik)prakticno dvosedi.
Jumny jeste kvalitetan i moze dosta na terenu ali ne kao ranije verzije Jeep-a i Tojote.
E sad bi se iznenadili kad pravi vozac uzme Rav ivForester pa i X treila gde bi Niva i Duster ostali na terenu.
A 10 godina sam vozio Nivu svakodnevo i 20% po blatu.
(Aleksa Pufta, 16. januar 2022 15:31)
Kakve veze ima Dakar reli gde je celo vozilo prerađeno, sa ladom koja troši, kvari se, limarija truli na oko 100k kilometara?
(xyxvy, 16. januar 2022 21:26)
@XXX
Dacia je jos opasnija masina od Lade,a tek Suzuki?To su najbolji auti na planeti.Najbolja kola prave Rusi,Rumuni i Madjari.Pa,to je valjda svima jasno.
(Miki, 17. januar 2022 11:08)
Čekić služi za ukucavanje eksera. Brojač udaraca (digitalni) i drška od ugljeničnih vlakana mi ne trebaju. Ako nekom treba - poštujem.
Ladu Nivu imamo na poslu. Sneg, blato, uspon, sve jede. Sigurno je da ima boljih, ali za to nema para. I šta sad, da zbog toga batalimo posao? Lada je onaj običan čekić sa drvenom drškom. Kad pukne drška, nasadiš drugu i udri.
(Zema, 16. januar 2022 14:24)
@(Zacvo, 17. januar 2022 01:38): ‘ajde da ti poverujem da je Lada neprikosnovena za off-road, da je čak bolja od LC (u ludilu nije), ali da si izvlačio Land Cruiser (2.6t) Ladom od 85 “konja”??? Daj bre ljudi, smanjite malo doživljaj sa tom “aždajom” zvanom: “Lada Niva”.
(XXX, 17. januar 2022 10:05)
Kakve veze ima Dakar reli gde je celo vozilo prerađeno, sa ladom koja troši, kvari se, limarija truli na oko 100k kilometara?
(xyxvy, 16. januar 2022 21:26)
kakve veze ima, pa suzuki je za vitaru na godisnjici proizvodnje od 30 godina izbacio clanak o iskustvu iz dakar relija kako je zavrsila svaki reli najtezi na svetu doduse bez nekog znacajnog rezultata.
pa ja sada kazem da je Lada na dakar reliju jos bolje prosla bila je dva puta vicesampion i to je dokazani terenac - of road vuk koji dominira decenijama sa tehnologijom iz 20 veka.
(markovic, 17. januar 2022 09:11)
Niva je Niva, neuništiva i nepobediva kao Sergej Bupka
(Rodion Gataulin, 16. januar 2022 16:14)
-to je Toyota Land Cruiser, ne Lada Niva, samo mi nemamo para za Land Cruiser-a jelte sta da se radi onda se zadovoljavamo Nivama i Dusterima po planinama Srbije...
(mike, 16. januar 2022 16:52)
Ne zna se koji je gori, dal preskupi Suzuki koji je i dalje Suziki i sinonim za prost auto koji nije preterano kvalitetan, dal Niva koja se raspada posle 50h km i koja trosi ko tenk, ili Duster koji je kanta obicna. Ne moze kvalitetan dzip da ima 1200kg..mada upravo zbog male tezine se dobro i ponasaju van asfalta. Malo su ljudi ograniceni, 99,99% automobila se koristi po asfaltu ili malo losijim uslovima, a cesto se ti isti automobili testiraju na teskom off road terenima, i onda se kaze da nije dobar terenac. Morate da shvatite da, sto se bolje ponasa na off rodu, losije se ponasa u ostalim uslovima. Recimo ja zivim na nevidjenom brdu, uzak asfal krivine i led. Neko bi rekao tu samo moze Niva ili stari landkrizer da izadje...a istina je da bi tu pre Jugo izasao nego oni, a tu moze samo da izadje i sidje stari Justu ili stara Panda 4x4. Takodje, glupo je porediti na hard off rodu preradjen Pajero sa kramponkama od traktora i fabricku Ladi nivu..
(raks, 17. januar 2022 10:43)
Sjecam se kao djecak, stojim predvece ispred kuce a putem idu ka njivama veliki Dzondiri "Pika Okucani", lagano jedan za drugim..
Eto neko vece, u sumrak se poredali jedan za drugim djilkosi iz komsiluka, jedan sa X6, drugi sa Q7, treci GLE.. krenuli u vecernju patrolu gradom. Neverovatno koliko me ta scena podseca na onu iz detinjstva. Zakljucak.. neostvareni ljudi sa traktorskim kompleksima.
(Amos Dundee, 16. januar 2022 20:50)
Zivim u gradu,ne na planini,pa mi ne treba dzip za kozije staze.Vozim normlan auto.Ja pricam o ovima sto zive u gradu na asfaltu i onda im je glavna opsesija da voze dzip,za sta?
(Mita, 16. januar 2022 16:19)
Prvo nije džip n3go suv ili terenac. Džip je marka vozila. Drugo suv-ove su izmislili amerikanci jer su stoke debele i teško ulaze u limuzine. Daj Bože da 2% terenca ikad završi na off road-u većinskom kilometražom.
(lion, 16. januar 2022 18:20)
Ja mislim da vise od polovine ljudi koji komentarisu ovu vest nisu prosli pored Jimny-a.
Ljudi, ovaj mali spartanac se penje uz masnu banderu. Kakva crna Lada njiva, kakav bre Duster. To nisu vozila iz iste kategorije.
Jimny ima klasicnu kamionsku celicnu sasiju. To je osnovna razlika i zbog toga je kategorija za sebe.
Jimny je OZBILJAN jeftini terenac a jeftin je samo zato sto je mali.
(Mickey, 16. januar 2022 23:49)
@Mita, eto ja živim u planini, i posedujem Jimny za obilazak posjeda i lakše radove. Sa terenskim pneumatikama nema konkurenciju, jer je napravljen na šasiji, dok su Niva i Duster samonosiva karoserija. Nijedan Jeep, a kamo li PickUp ili Crossover mu nisu konkurencija. Kad ga budeš posedovao, ali isto kad budeš posedovao neki veći terenac poput Toyota Landcruiser, onda ćeš shvatit, zašto nema konkurenciju. Uzak, kratko međuosovinsko rastojanje, šasija, reduktor. Ide tamo, gde i brdska koza. Veliki terenci su za pustinje i prerije, gde Jimny nema šta tražiti. Dacia Duster je fenomenalan automobil, za one koji ga koriste za kombiniranu vožnju asfaltnim putevima te makadamom, za to isto je namjenjena i Lada Niva, koja je prvi automobil toga razreda, tako zvanog Crossover, samo što ju je pregazilo vreme.
(Miran, 16. januar 2022 13:17)
u gradu ne vidim neki veliki razlog osim da se spasti camac u Dunav. Ali crossover suv je super stvar jer mozes da ga vozis i po gradu, a mnogi imamo i imovinu na planinama i jezerima, a nekima nam je i dedovina po raznim vukojebinama, izvinjavam se sto mi je potreban jedan 4x4 stvarno
(yosemite sam, 16. januar 2022 18:58)
Od početka 90-tih do prije 8 godina vozio sam tri lade i nakon toga sam kupio jimniya.Preporodio sam se u svakom smislu i čudim se kako sa mogao biti mazohista sa ladama.Stalni popravci,kvarovi i ostajanje na terenu.Japansko čudovište je savršenstvo tehnike a da ne pričamo o prohodnosti na terenu.Jedina prednost lade je šta je jeftina, ništa više.
Poredi se ono sto nije uporedivo. Duster kosta 21 hiljadu, Jumny 25 i vise a Niva kosta 10.
Duster ima i prostor i prtljaznik dok su Niva ( prtljaznik osrednji) i Jumny ( ko da nema prtljaznik)prakticno dvosedi.
Jumny jeste kvalitetan i moze dosta na terenu ali ne kao ranije verzije Jeep-a i Tojote.
E sad bi se iznenadili kad pravi vozac uzme Rav ivForester pa i X treila gde bi Niva i Duster ostali na terenu.
A 10 godina sam vozio Nivu svakodnevo i 20% po blatu.
(Aleksa Pufta, 16. januar 2022 15:31)
Je l' nisi gledao video il' se samo praviš glup? Test je u Britaniji, a lepo ti lik kaže da Duster tamo košta 20k ?, Jimny takođe košta 20k ? ali se vodi kao komercijalno vozilo pa mu je cena 17k. Niva košta 17k ?. Osim toga, sva tri autimobila su imala all season gume, a ne specijalne off road i svi su odradili sve testove.
(La la iz Banata, 16. januar 2022 18:50)
Čitao sam u jednom časopisu, našem najpopularnijem o automobilu, prošle godine opširan off road test ovog malog Suzukija i 4 puta skuplje G Klase. Mercedes jedva nerešeno izvukao :)
(iki, 16. januar 2022 20:09)
Za planinske vukojebine Suzuki je mama uvek bio, nekada davno Samuraj, a danas Jimny.
Ne može ni Land Cruiser da se poredi sa njim po planinama zbog težine, bar ne onaj serijski. Kada se preradi LC onda je zver i tu. Lada je OK kod nas gde je 10k i završi posao nekako, ali tamo u UK gde košta skoro isto kao Suzuki nema šta da traži.
(Ljupče banderaš, 16. januar 2022 20:42)
Tako je Mito care! Ja se užasavam tih vračaraca sa SUV-ovima, što ekološku svest šire ko svoje guzice, a truju nas!
(kognitivna disonanca, 16. januar 2022 18:58)
ja bih ovog novog Dzimnija rado posedovao kao drugi auto za avanture. Jedmostavno motorce, odlican pogon, stavio bih dobre celicne felne i vrhunske gume za teren i pravac planina. Ovi koji ga pljuju neka pogledaju malo testove pa nek onda pricaju
(pera, 16. januar 2022 16:09)
sce zavisi za šta vam auto treba. Ferari je najbolji recimo na asfaltu ali ne može na trotoar da se popne. lada je recimo odličan po bespuću ali leđa otpadaju na ravnom. kao neko ko je radio 15 godina u održavanju, gde pređem recimo 100-150km po putu i zadnjih 5-10km off-road do repetitora mogu da kažem da je duster (druge generacije) odličan auto. sa dobrim gumama 90%stvari će savladati kao i Lada, a da se ne lažemo udobnost i unutrašnjost u odnosu na Ladu je nebo i zemlja (nije premium). Ne bih se vratio u Ladu nikada.
(samo kažem, 16. januar 2022 21:23)
Suzuki Jimny je kralj!!Ko zeli da bude vlasnik ovog malog cuda mora da cekam godinu dana na njega jer je potraznja ogromna!
(Sasa, 17. januar 2022 06:46)
Kazes da niva od 85 konja ne moze da izvuce LC iz blata?
Kako li se samo snalaze traktori po njivama zadnjih 80 godina sa celih 30 konja? Konji imaju veze samo sa krajnjom brzinom, a niko nece da izvlaci ljude iz blata sa brzinom od 200kmh.
(wlado, 17. januar 2022 14:44)
Znam lika koji je kupio jimnya, a ima i nivu, čak sam se i vozio u nivi. Kaze niva prolazi svuda, tu je broj 1 ali moj utisak ta neudobnost i ne funkcionalnost... I ja sam pre gledao jimnia, meni je on prelep, ali što je toliko skup, nzm.. Kad sve pogledaš, ispadne dacia najbolja od ove trojke.
(jonny deep, 17. januar 2022 08:45)
Slažem se sa pojedincima, da u gradu ne treba terensko vozilo
Problem kod Nive je zadnja osovina koja se ponekad nasuče. Ipak je to auto iz 70tih god. Kupovinom većeg dela Lade, Reno je uradio neke izmene, ali osnova je ista. Jimny je dosta visok, ali nije za auto puteve. Eventualno ukoliko penzioneri imaju vikendicu negde u planini, pa hoće doživljaj.
Duster je relativno dobar za gradsku vožnju i puteve.
(Ludist, 16. januar 2022 19:42)
Jimny ne mogu da komentarišem jer ga nikad nisam vozio ali što se tiče ova dva ostala proveo sam mnogo kilometara i u jednom i u drugom. Što se tiče off road vožnje lada je neprikosnovena, čak i u poređenju sa ozbiljnijim terencima kao land rover i land cruiser. Čak sam i izvlačio land cruisere ladom kad se zaglave.
Znači što se tiče off road vožnje lada je broj 1 ubedljivo ne samo u ovoj konkurenciji nego uopšte. Što se tiče svega ostalog ona je najobičnije smeće. Nepouzdana, kvari se neprestano, neudobna do neopisivosti, bučna i da ne nabrajam dalje, jednostavno krš ali ako hoćete da prođete gde skoro nijedan auto ne može proći, lada niva je pravi izbor.
Daster je neozbiljan terenski automobil, on bukvalno ne može da prođe ni najjednostavnije off road prepreke tako da je ovaj test jako neozbiljan. Sa druge strane za vožnju po asfaltu je za 5 klasa iznad nive
(Zacvo, 17. januar 2022 01:38)
Nivu i Suzuki kupuje onaj kome to treba, da se lomata po off roadu, makadamu, blatu, na planini … i mislim da ce oba obaviti super posao , dokle god imamo u vidu i cenu Lade i cenu Suzukija.
Dusteru je mnogo sira ciljna grupa. Njega ce ciljati i aktivne porodice da idu na posao, pozoriste, piknik i da se spuste do plaze itd , pa je sveukupno upotrebiviji, ali ga ne vidim u nekom teskom off-u (osim ukoliko neko nema problem da ga osteti tandrljajuci branicima i auspuhom po kamenju).
(Djorke, 17. januar 2022 09:42)
Kao prvo,vozači na testu ne znaju da voze po lošem terenu ili se namerno prave glupi.U blatu se ne daje gas da ti točkovi šlajfuju,već pređeni put treba da je jednak pređenom putu nagazne povešine gume.Što se tiče lade,da ,neprikosnovena je.Kada se zakaljuža atar,parkiraju se ostali terenci pa i dasteri,i idu samo traktori i lade.Poslednje:vukao sam sa starom karburatorskom ladom rusa mtz 952 sa cisternom i 3000l vode da upali, i upalio je.Konjske snage nemaju veze sa snagom vozila,već mogućnosti menjača,to jest prenos,tako moj traktor ltz t40 od 46hp sa d37 motorom,zbog prenosa jede traktore od 60,70,pa i neke glupave modernije i od 80 hp.
(Vlada, 19. januar 2022 07:49)
Ako nemas para za normalan dzip,onda ne treba ni kupovati ova cuda.Sta ce ti dzip?Zivis na planini?Za te pare ima mnogo boljih automobila koji nisu dzipovi,a bolji su 10x od ovih "dzipova".
(Mita, 16. januar 2022 11:17)
"Normalan dzip." Eto nove definicije.
A tebi treba dzip po gradu da preskaces trotoare, klupe... da povuces malo robe iz megamarketa, da pravis guzve, prevozis malo dete u sigurnosnom sedistu koje postoji i u manjim automobilima? Brines o svoj bezbednosti po gradu pri 30 km na sat? Vuces namestaj iz Ikee?
Izmislili i kombi i dostavu do vrata i jos mnogo toga... obdaniste blize mestu stanovanja...
Vrlo simptomaticno.
(je-bote, 16. januar 2022 15:49)
Najbolji terenac je Toyota Tacoma.
(Amos Dundee, 17. januar 2022 11:37)
Toyota Tacoma je pick up sa terenskim sposobnostima. Radna mazga i ničim se ne može porediti sa ova tri. Ako ti je već do takvog auta i do Toyote onda Tundra CrevMak. Ona ide uz masnu banderu bez problema!
(Dejan, 17. januar 2022 15:02)
@ ajde da ti poverujem da je Lada neprikosnovena za off-road, da je čak bolja od LC (u ludilu nije), ali da si izvlačio Land Cruiser (2.6t) Ladom od 85 “konja”??? Daj bre ljudi, smanjite malo doživljaj sa tom “aždajom” zvanom: “Lada Niva”.
(XXX, 17. januar 2022 10:05
Svasta sam vozio sluzbeno po terenima i odmah da ti kazem - nemoj mu poverovati da je neptikosnovena. Dobra - to da. Da vredi te pare - to takodje da. Neprikosnovena - to ne.
Druga vozila su jaca, sasije, robusnija, veci klirens, upotrebivija na putu itd - istina je da kostaju i nekoliko puta skuplje, ali da je Lada bolja to je vec cirkus. Znaci ljudi pricaju o njoj mitove ciste - cuj vadio Land Cruiser :))))
(Djorke, 17. januar 2022 15:20)
@Mita: Ne kapiram... Koliko vidim, članak je o Nivi, Jimny i Dusteru. Zašto bi ga neko čitao, traćio vreme da gleda video i na kraju krajeva komentarisao neko ko ima interesovanja za ova 3 vozila kao za lanjski sneg.
Na internetu ima toliko gluposti, a ponešto i pametno, slobodno preskoči ono što te ne zanima, pa se javi kad bude članak o nečemu čega si fan.
(DC, 16. januar 2022 15:39)
... po meni je nesporno da Duster prvi ispunjava pravilo najboljeg odnosa cene i ponude. Motor 1.5dci je neuporedivo najbolji u toj klasi čak ga je i Mercedes ugrađivao u A i B klasu!
(Dik, 17. januar 2022 08:18)
Svojevremeno (pre oko 35 godina) sam utekao iz srpskog soc-realizma i otisao na zapad. Geometar sam po profesiji. Posto sam bio samac odlucio sam da radim u rudnicima na severu Kanade. Prilicno surovi uslovi, hladno, duge zimske noci, razni karakteri koje covek ne bi pozeleo da sretne u mraku.
Veliki rudnici, povrsinski kopovi, velike distance. Vozni park malih vozila se sastojao od Ford F-150 i F250, jedno mozda pedestak vozila, i Lada Niva, mozda jedno 20 vozila. U to vreme Rusija (USSR) je izvozio Ladu na Kandadsko trziste i mogla je da se kupi.
Posto mi nije trebala masinva oprema za rad zapalo mi je da vozim Ladu Nivu na terenu. Meni je iskustvo sa Ladom bilo sasvim korektno. Kroz kakvo blato (leta su strasna), i po snegu i ledu (zime su brutalne) je taj auto prosao je za ne poverovati. Sto se poslovne terenske upotrebe tice, smatram da je odlican izbor.
(Geometar, 17. januar 2022 17:52)
@lala
Posle dve decenije terenske voznje sto sa mojim kolima sto sa i boljim terencima mojih prijatelja stvarno mi ne treba video da bi znao sta ova tri automobila gde mogu.
Najbolje sto ih testira neki ficfiric u lakovanim cipelama pa malo prodje po prasini a malo kroz baru, preko prevoja i eto njemu testa.
Svaku jesen i zimu se zaobodem u blato i sneg bar tri puta nedeljno.
Vidim da izgleda cesto Jymnija komentarisu dileri iz Eurosumara izgleda. Stoji da je to zaista kvalitetan automobil, koji se ne kvari i zaista ima impozantne mogucnosti na terenu zahvaljujuci maloj tezini ali i kao dvosed je prakticno neupotrebljiv za bilo kog profesionalca koji radi u sumi ili ataru vec je uglavnom dobar za rentakar i zafrkanciju.
Niva je u Srbiji tu gde jeste zahvaljujci cene ali stvarno su naduvane price o njenim velikim mogucnostima. U Srbiji je najcesce blato i problem je vlazan sneg kao sto je bio prvi koji je pao i za sva voyila je najvaznije da ne nasednu jer se tu voznja zavrsava.
O Dasteru ne bih mnogo jer se stvarno nisam njim vozio po terenu ali sam ga razmatrao opciju i odabrao japanski SUV zato sto se moja niva kvarila na tri meseca i trosio sam godisnje o po 1000e na odrzavanje.
A i kad je bila nova bez 500e nije se moglo. Ali Duster ne vredi vise od 15-17000e definitivno ni u jednoj verziji.
(Aleksa Pufta, 17. januar 2022 08:30)
@(lion, 16. januar 2022 18:20): kada bi malo istražio, saznao bi kako i zašto je nastala kategorija SUV vozila; svakako nije zbog “debelih Amarikanaca”. Svašta trpe ovi portali sa ovakvim komentarima kao sto je ovaj na koji repliciram.
(XXX, 17. januar 2022 05:12)
Suzuki Jimny je zaista ozbiljan terenac. Posto je uzak, a visok, ima veoma visoku prolaznost po sumskim terenima, ali i relativno visoku opasnost od prevrtanja, zbog cega na zalost nije na US trzistu. U svakom slucaju, ne znam odakle toliko negativnih komentara, Jimny je konkurent Wrangler Rubiconu po sposobnostima van puta.
(denverac, 16. januar 2022 15:27)
Tundra, Tacoma su americke verzije Hiluxa a i FJ se vozi tamo ali u Evropi ne jer su pretezno benzinski motori velike snage i potrosnje i skupe registracije.
Kao terenci su sjajni ali prevelikih gabarita i cene i u gepek im taman staju Niva i Jymni
(Aleksa Pufta, 18. januar 2022 20:53)
Od pre par meseci sam, posle godinu dana cekanja, postao vlasnik Jimny - a. Mom odusevljenju nema kraja iako sam ranije vozio RAVA, Nivu , pa i Land Rovera. Vanvremenski dizajn, iznenadjujuca udobnost i bogatstvo opreme, a o terenskim sposobnostima da ne govorim. Topla preporuka za sve kojima treba mali gradski auto i pravi terenac. Inace u Nemackoj kosta oko 35000, a sa prepravkama ide i do 50000e. tako da ga ne bi poredio sa ostala dva aita iz testa
(jimny, 17. januar 2022 13:55)
Vozio sam ladu sada vitaru sa troje vrata. Ladu smo krpili na svakih 30k.
Vitaru na 260k prvi kvar poklopac termostata i amortizeri. Ostalo za sada izgleda besprekorno. Voznja uglavnom po njivama i letnjim putevima. O udobnosti i buci ne zelim da pricam. Kvalitet bar ništa ne zvecka lupa itd.
(Sava, 21. januar 2022 09:58)
Ne zelim da pljujem po nijednom od 3 modela ali po mom misljenju nisu za poredjenje.Niva je jeftina, robusna , namenjena za teze terene i posao uglavnom, Jimny mi je za mladje avanturiste , sa drustvom u prirodu, na skijanje, lov , zahtevniji tereni a ipak udobniji od Nive, Duster mi je kompromis grad- blagi off road, za porodicne ljude koji nisu bas skloni ekstremnijim eksploatacije,za svaki dan, podignut, veci stepen udobnosti i sigurnosti, a opet sposoban da izadje na neki izlet, pecanje, vise mesta za decu i kamp opremu. Naravno, to je moje misljenje...
(Nislija, 17. januar 2022 13:10)
@(Amos Dundee, 17. januar 2022 18:25): ja bih rekao da je “Tacoma” manja varijanta Toyota Tundra (oba u kategoriji “pickup truck”). Posle Land Cruiser-a odličani terenaci su Toyota 4Runner i Toyota FJ Cruiser.
(XXX, 17. januar 2022 20:39)
Vozio sam ladu sada vitaru sa troje vrata. Ladu smo krpili na svakih 30k.
Vitaru na 260k prvi kvar poklopac termostata i amortizeri. Ostalo za sada izgleda besprekorno. Voznja uglavnom po njivama i letnjim putevima. O udobnosti i buci ne zelim da pricam. Kvalitet bar ništa ne zvecka lupa itd.
(Sava, 21. januar 2022 09:59)