Test: Škoda Octavia 1.5 TSI Style

Nova Octavia ostala je verna konceptu koji nudi više prostora. Tome dodajemo i više opreme, tehnologije ali i komfora. Testirani 1.5 TSI turbo-benzinac je posebno iznenađenje.

Pošaljite komentar
  1. Bravo za Skodu.Oktavia jako ozbiljan auto i po kvalitetu i po performansama.Br 1 u C segmentu definitivno.Naravno,nije mastovit kokpit kao kod mazde ili sl.ali niko ne moze osporiti da je Oktavia napravila veliki iskorak u odnosu na konkurenciju
    (Miki, 19. decembar 2021 21:22)

    # Link komentara

  2. @rebro

    Ako je prostor jedina bitna stavka, da. No ima ljudi koji cene eksterijer, enterijer, vozne karakteristike, motor, dugovečnost, potrošnju. Kad se to sabere A3 je ipak ispred Oktavije.
    (Kvarežma, 10. decembar 2021 10:26)

    # Link komentara

  3. @optika, Oktavija ima 1400kg. Moj Grand Scenic ima 1600kg.
    (rebro, 9. decembar 2021 22:10)

    # Link komentara

  4. @Straight Outta München, Bosanac nauči da pišeš. Ne kaže se "auto staro" već "auto stari". Reč auto je muškog roda, a ne srednjeg.
    (rebro, 9. decembar 2021 22:07)

    # Link komentara

  5. @Kvarežma, A3 ima dužinu od 4,3m, a škoda 4,6m.
    To znači da A3 ima manje prostora od Oktavije. KRaj priče.
    (rebro, 9. decembar 2021 22:04)

    # Link komentara

  6. Straight Outta München, 16. novembar 2021 13:34)

    Ahaaaaaaa, sad je autokorekt u pitanju. Pricaj to Svabama tamo. Ovde ne mozes da se izvadis. To sto si zavrsio gradjevinski fak.ne znaci da si i pismen.
    A to sto si bahat, zajedljiv, cinican i maliciozan u komentarima, to je odraz onog drugog u tebi. Ono što govori o karakteru čoveka.
    Mnogo je nepismenih sa fak.diplomama.

    Uživaj tamo u tih 13000 bruto, meni je u Srbiji sa 3500 neto sasvim dovoljno i nikada ne bih bio zajedljiv prema onima sto primaju samo 300-400 evra. Mnogo ih je u mom okruženju.
    (Dr Bozovic, 16. novembar 2021 19:54) # Link komentara


    Potpisujem sve napisano i ja sa svojih 5900 netto.
    (umjereni bogataš, 29. novembar 2021 16:31)

    # Link komentara

  7. @moron 018
    ne znam jesam li ti dobro shvatio ime, ako nijesam žao mi je.

    A link:

    [link]/

    Par sekundi. Doslovno.
    (Miloš, 27. novembar 2021 23:58)

    # Link komentara

  8. "Ovaj 1.5 turbo je poznat po skakutanju, naslagama karakterističnim za direktno ubrizgavanje, hoće da procuri i tako dalje..."
    (Kvarežma, 18. novembar 2021 12:03)

    Pitaj fanove grupacije ovde na B92. Nikada TSI u svojoj istoriji nije imao bilo kakve probleme, pa ni 1,5 TSI ACT ili onaj MHEV. Sve su to laži. Pa i kada strani mediji o tome pišu.
    (No end in sight for Volkswagen 1.5 TSI engine problems, 18. novembar 2021 14:28)

    # Link komentara

  9. Ovaj 1.5 turbo je poznat po skakutanju, naslagama karakterističnim za direktno ubrizgavanje, hoće da procuri i tako dalje.

    Sve to na stranu, unutar VW grupe ne vidim da je A3 mnogo skuplji od Škode. Pogledajte cenovnike i sami, pa vidite. Moguće da je razlika u paketima opreme, u nekim višim paketima A3 izađe oko 30000, a i Oktavija. Klotare su slične cene. Isti motor, koliko može da bude različito podvožje i oprema. Valjda kad vidiš prstenje onda je bolja situacija...

    Pre verujem Hyundai/KIA garanciji od 7 godina kada je njihov GDI u pitanju, nego da me dočeka servis VW posle 3.
    (Kvarežma, 18. novembar 2021 12:03)

    # Link komentara

  10. "U Srbiji je u 2019. godini prodato 10 odsto novih automobila više nego 2018. godine ...Najviše vozila ukupno prodala je Škoda – 5.437 ... Kod putničkih automobila nastavlja se dominacija Škode na našem tržištu, sa 4.918 vozila koja su kupile policija, vojska..."
    I onda ti veliš "učešće javnih nabavki srpkih državnih službi u tome je potpuno zanemarljivo" ?
    (da se nasmejem procentualnom učešću fizičkih lica kao kupaca škode u Srbiji, 17. novembar 2021 15:18)

    "Sa sajta APR-a možeš da vidiš da je uvoznik škode za Srbiju recimo 2019. godine ostvario prihod od 12.483.530.000 dinara ... Ili, jedva oko 105 miliona evra. On je maltene najveći generator privrednog razvoja - Češke.
    Šteta što se sa sajta APR-a ne vidi i koliko je deo tog prihoda poreklom od direktnih i indirektnih korisnika budžeta Republike Srbije. Šokirali bismo se."
    (javne cifre, 16. novembar 2021 13:46)

    Ako su samo vojka i policija kupili 4.918 škoda od ukupno prodatih 5.437 škoda u 2019. godini, a uvoznik je imao prihod za tu godinu od oko 105 miliona evra, zašto je teško izračunati to što pitaš. To je elementarna matematika.
    (Česi slave budžet naše države, 18. novembar 2021 09:26)

    # Link komentara

  11. Čiča Miloje
    Alfa GT ima oko 320 litara zapreminu prtljaznika, a recimo Golf V ima 380... U Golfa ne mogu stati dve torbe kako kazete, a u Alfu kao mogu... Cudna je ta matematika...
    (Srđan BL, 18. novembar 2021 07:53)

    # Link komentara

  12. @čiča

    Kažete da ne znate šta je klasa i da radije birate apartman 3*, nego sobičak 5*, a ovamo vozite Alfu GT. Možda bi neki Dacia Logan bio bolji izbor? I on ima gepeka za 3 torbe. ;)
    (vrach, 18. novembar 2021 07:22)

    # Link komentara

  13. I onda ti veliš "učešće javnih nabavki srpkih državnih službi u tome je potpuno zanemarljivo" ?
    (da se nasmejem procentualnom učešću fizičkih lica kao kupaca škode u Srbiji, 17. novembar 2021 15:18)

    Škoda je 2019. na globalnom nivou prodala po sajtu satista 1.062.000 vozila, pri cemu je od toga na srpskom trzistu zavrsilo (po jednom domacem sajtu) 5.896 komada, odn 0,55%. Škoda je u 2020. globalno prodala 849.000 vozila, od toga u Srbiji 4088 komada odn 0,48% proizvodnje.

    Kupi pljeskavicu kad ogladnis pa je iseci na 100 jednakih delova, pa jedan od tih delova preseci opet na pola i taj jedan komadic pojedi. E vidis, onoliko koliko tebi bude znacilo to sto si pojeo, isto toliko Škodi znaci celokupno srpsko trziste, sa sve javnim nabavkama i privatnom prodajom zajedno. Realnost je da je srpsko trziste za bilo kog proizvodjaca potpuno irelevantno, kao uostalom i trziste svake druge drzavice nastale raspadom Jugoslavije.
    (DC, 17. novembar 2021 21:48)

    # Link komentara

  14. za taj "sjajan motor" je dovoljno da u Google ukucaš "1,5 TSI problems" i ima da ti izadje gomila (pa i veoam svežeg) materijala
    (kao Maksim po diviziji, 17. novembar 2021 11:10)

    Moron, ako nije problem, daj neki dobar link.
    (018, 17. novembar 2021 20:41)

    # Link komentara

  15. Ostoja, 16. novembar 2021 19:54)

    Cenis da klasu cini gepek?! Uhh svete moj..
    (zikapn, 17. novembar 2021 01:48)

    Ne znam ja šta čini klasu, samo znam da je golf hečbek, a oktavija sedan...
    Vid me za sad dobro služi i dok je tako golf i oktavija neće biti ista klasa...
    Inače, ti segmenti su izmišljena kategorija , jer jedan auto tzv. B segmenta u zavisnosti od motora, ks, opreme... Može da košta 20.000, a može i 30. 000 i više hiljada evra... da bude kupe ili karavan... Da ima motor od 120 i od 400 konja...
    Da ti uprostim, to to je kao da jednokrevetnu sobu u hotelu sa 5 zvezdica izjednačavaš sa apartmanom u hotelu sa 4 ili 3 zvezdice...
    Ja sam uvek za apartman po ceni jednokrevetne sobe...
    Ili još jednostavnije (da bi ti shvatio), moj sin ima golfa, ali ide na more mojom alfom gt, jer u gepek golfa ne može ni dve putne torbe da smesti...
    (Čiča Miloje, 17. novembar 2021 18:57)

    # Link komentara

  16. Sto rece neko, svaka cast ko ima da odvoji 20ak i vise hiljada za auto. Ja o ovom automobilu mogu samo da sanjam...20 god staza.
    (Boki, 17. novembar 2021 15:32)

    # Link komentara

  17. "... O tome naravno kupci odlučuju, a kako stoje stvari očigledno da i nije jer Škodi raste prodaja globalno, a učešće javnih nabavki srpkih državnih službi u tome je potpuno zanemarljivo..."
    (Reziel, 17. novembar 2021 09:08)

    Pročitaj na B92 tekst od 14.01.2020. po naslovom "Raste prodaja novih vozila u Srbiji". U njemu piše:

    "U Srbiji je u 2019. godini prodato 10 odsto novih automobila više nego 2018. godine ...

    ... Najviše vozila ukupno ...prodala je Škoda – 5.437 ...

    ... Kod putničkih automobila nastavlja se dominacija Škode na našem tržištu, sa 4.918 vozila koja su kupile policija, vojska..."


    I onda ti veliš "učešće javnih nabavki srpkih državnih službi u tome je potpuno zanemarljivo" ?
    (da se nasmejem procentualnom učešću fizičkih lica kao kupaca škode u Srbiji, 17. novembar 2021 15:18)

    # Link komentara

  18. "... bar eto nudi više prostora i ovaj sjajan motor, kod francuza ili koreanaca to bi bio neki jalovi mali turbo ili neki atmosferac koji trosi 10-12 litara."
    (belgrade the dirtiest city No’ 1 in Europe, 17. novembar 2021 07:32)

    Ceed se u Srbiji nudi sa 1,0 T_GDI od 100 i 120 ks, sa 1,5 T-GDI od 160 ks i 1,6 dizelom od 136 ks.
    Proceed i sa 1,6 T-GDi od 204 ks.
    To su tebi "jalovi" korejski atmosferski motori ?
    Eto koliko su u automobile upućeni kupci škode.
    (smešno, 17. novembar 2021 14:30)

    # Link komentara

  19. (Straight Outta München, 16. novembar 2021 13:34)
    Au prijatelju, kad mastiš potrudi se da to izgleda realno. 13500 bruto platu možda imaš ali za 2 meseca i to ako si vrhunski inženjer što se po stilu pisanja i pismenosti ne bi reklo. Par drugara radi u Minhenu kao programeri sa visedecenijskim iskustvom u jakim firmama pa mogu samo da sanjaju tu platu.
    (Zoran, 17. novembar 2021 14:25)

    # Link komentara

  20. @(belgrade the dirtiest city No’ 1 in Europe, 17. novembar 2021 07:32)

    Eto taj mali motor u i30 karavanu mi trosi pola od toga sto si naveo.
    Otvoreni put 4-5, grad 6-8, autoput 5.5-7. Nesportski pozdrav.
    (i30, 17. novembar 2021 13:44)

    # Link komentara

  21. TSi 150 odličan motor? Mi u firmi na dva komada menjali glave motora u garanciji i turbinu na jednom čim je vremenski izašao iz garancije od 4 godine na jedva 120 hiljada predjenih.
    (toliko su dobri, 17. novembar 2021 13:32)

    # Link komentara

  22. sad je i velicina guma veca nego na golfu.
    205 55 17 umesto nekad 50 17
    (dejan mitrovic, 17. novembar 2021 12:28)

    # Link komentara

  23. SRB über alles (cini mi se ex Cinik)
    Nije Fiat bas primjenio recept VW, mozda Renault i zato mu dobro ide kao VW-u... Alfe su imale razlike u pogonu i ogibljenju u odnosu na Fiat... Tako da ti konstatacija nije tacna...
    (Srđan BL, 17. novembar 2021 11:14)

    # Link komentara

  24. "... bar eto nudi više prostora i ovaj sjajan motor, kod francuza ili koreanaca to bi bio neki jalovi mali turbo ili neki atmosferac koji trosi 10-12 litara."
    (belgrade the dirtiest city No’ 1 in Europe, 17. novembar 2021 07:32)

    Ne vozim ni Koreanca, ni Francuza, poslovno vozim i škodu, ali dobronamerno ti sugerišem da se malo informišeš pre nego napišeš tako nešto što si napisao. Jer, za taj "sjajan motor" je dovoljno da u Google ukucaš "1,5 TSI problems" i ima da ti izadje gomila (pa i veoam svežeg) materijala koja će svakom razumnom čoveku biti dovoljna za zaključak da je taj motor sve, samo ne "sjajan". Problema koliko hoćeš.
    Što se tiče Koreanaca i Francuza, "živ bio" pogledaj malo koju sve oni motorizaciju danas nude.
    Samo primera radi, ti za Tucsona imaš više ponuda pogonskih grupa nego što imaš za za Karoqa ili Kodiaqa (turbo benzinskih, dizela, običnih i plug in hibrida), kao što ti maltene sličnu ponudu ima i ceed.
    Ili, novi 308, imaš turbo benzince, dizele, imaš plug in (180 i 225 ks). Ista priča 2008, 5008 ...
    Kakve oni to zastarele atmosferce nude?
    Da, Hyundai nudi i atmosferce i ti i danas kod njih možeš da (i u Srbiji) kupiš i 1,2 i 1,6 MPI, kao i novi 1,5. Pa čak i 2,5 (u Sonati).
    Ali, imaš i turbaše. Imaš obične hibride. Plug in hibride. Imaš čisti EV. Sve u Srbiji.
    Ruku na srce, ponuda motora im je neuporedivo bogatija nego kod Škode.
    (kao Maksim po diviziji, 17. novembar 2021 11:10)

    # Link komentara

  25. @Reziel, 17. novembar 2021 09:08)

    Upravo tako i nikako drugačije.
    Odlična opservacija.
    Svako dobro vam želim.
    (život počinje u 50-im!, 17. novembar 2021 10:53)

    # Link komentara

  26. Zadnji deo vam direktno kaze da je auto planiran za zemlje istoka, gde se kupuje sve u jednom, na metar.Ok oktavia je nesto skuplja ali to joj je genetika, ciljna grupa nesto plateznija, ali ne moze se pobeci od svoje namene.Das auto, jel tako?Naravno uvoznik je tipicno srpski, pa je takva i oprema.btw.koji je rok isporuke?
    (Petar, 17. novembar 2021 10:29)

    # Link komentara

  27. Ne shvatam šta je toliki problem što je Škoda budžetska ponuda VW grupe. OK, jeste i cena to odražava i? Ako vas je "blam" da izadjete iz Čkode onda 20% više pa izadjete iz VW, ili bogami dobrih 50% više pa izadjete iz Audija. Isto važi i za ove što pričaju da Škoda nije budžet varijanta VW grupacije. Razlika izmedju modela postoji, nemojte da se lažemo, sa tim što Škoda u svakoj komparativnoj klasi nudi više prostora kao dodatnu vrednost. Ono što je definitivno istina je da Škodu ne kupuju samo ljudi koji nemaju za VW, već i ljudi kojima razlika izmedju modela Škode, VW-a pa ponekad čak i Audija - ne vredi tog novca. I to su najveće prednosti Škode, što u okviru VW grupe nudi zaista najviše prostora za uloženi novac, kao i sasvim solidan dizajn, izbor motora i tehnologije. Da, to nije kao VW, ali da li je viša rezolucija ekrana i metalni prsten oko dugmića klime vredan novca? O tome naravno kupci odlučuju, a kako stoje stvari očigledno da i nije jer Škodi raste prodaja globalno, a učešće javnih nabavki srpkih državnih službi u tome je potpuno zanemarljivo.
    Za kraj, kupiti u Srbiji automobil od 22.000 evra, bilo za keš, bilo u nekom obliku finansiranja je uspeh. Zaista to mislim, i tek tako reći da Oktaviju kupuje sirotinja u Srbiji je potpuno neobjektivno. A inače pričati o svojim primanjima na komentarima, je potpuno iluzorno i nevaspitano. To apsolutno nije NIKAKAV argument, jer to niko nit može, niti želi da proverava. Tako da te priče o desetinama hiljada evra primanja kao bilo kakvoj prednosti komentatora i komentara zbog toga u odnosu na druge su potpuna glupost i treba ih ignorisati.
    (Reziel, 17. novembar 2021 09:08)

    # Link komentara

  28. Vlazni san prosecnog Srbina koji vozi auto staro 18 god i ima platu 400e.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 10:50)

    Hocete li ljudi ikada shvatiti da rec auto nije srednjeg roda.
    (Vaše ime, 17. novembar 2021 08:56)

    # Link komentara

  29. ps: nisam imao službenu oktaviju niti ću, ali sam kupio jednu novu.
    (ni dobra pihtija neće da se baci, 16. novembar 2021 10:56)

    Lizing 20 godina, 100 evra mesecno? :)
    (kejt_winslet, 16. novembar 2021 15:32)

    jeste.

    15k€ pre 6 godina, eto, jedva sam pola otplatio. trenutna kola, 17k€ pre 2 godine, tu sam jedva točkove, gume i diskove ispatio, isto rata 100€.

    sledeća, daće bog tesla model 2, takođe rata 100€, njih ću do smrti otplaćivati. ako me krene u životu, možda dignem ratu na 150€.
    (ni dobra pihtija neće da se baci, 17. novembar 2021 08:41)

    # Link komentara

  30. "Ima samo dva kraka i zanimljive proreze u svakom od njih. Ipak, najbitnije to što je ergonomija veoma dobra a jedino što nam je nedostajalo su komande telefona na volanu."

    Vozim ovaj model već duže od godinu dana, samo je u pitanju 2.0 TDI. Komande telefona na volanu ne nedostaju iz prostog razloga što nisu potrebne, sve se završava glasovnom komandom. Naravno na engleskom, ali je veoma jednostavno i radi savršeno čak i na 130 km/h. Npr. Please call,.... i zove u trenutku. Ili još bolje, please send sms i diktirate sms, isto na engleskom. Dobra stvar dok vozite naročito ako je poslovni auto, a sarađujete mnogo sa strancima. Verovatno će update-om sowtvera sve ovo moći i na srpskom kome treba. Potrošnja ovog dizela nakon 30.000 km i vožnje u kombinovanom režimu (grad 20%, otvoren put 30%, auto-put 50%) je kod mene 4.8l. Zvučna izolacija mnogo bolja nego na prethodnoj generaciji, kao i "ležanje" na putu. Malo nervira komplikovanost displeja, višak klikova da bi se neka opcija aktivirala, moglo je jednostavnije. Sve u svemu, 9/10 ocena, odličan auto u svakom pogledu.
    (Ivan, 17. novembar 2021 08:29)

    # Link komentara

  31. @Boki, 16. novembar 2021 19:44

    Nema šta da te šokira, država je pokupovala silne Škode sada treba da se uzme kinta na garancijskom održavanju, a ono ne može biti skuplje od onog za građanstvo. Eto zato je 35k dinara mali servis.
    (Dejan, 17. novembar 2021 08:18)

    # Link komentara

  32. U državi u kojoj preko 90% prodaje škode realizuju korisnici budžeta RS, a istovremeno u državi u kojoj na tendere korisnika budžeta u proseku (ako zaoukružimo) pristiže jedna ponuda ( tačnije, pisalo je u nekoj analizi "1,003 komada" ), baš bih voleo znati prosečan profil nebudžetskog i neflotnog kupca škode u Srbiji.
    (znatiželja, 16. novembar 2021 11:34)
    @
    Evo ja npr., kupio oktaviu, imam dvoje dece, jedna kola u kuci i povremeno zahteva da se i preveze nesto. Automobil zadovoljava moje potrebe i moje porodice u potpunosti, da je veci nema potrebe jer to bi bile samo spoljne dimenzije, vozio sam se u vecim kolima ali samo spolja vecim, unutra oktaviji ne mogu da pariraju. Naravno slazem se da to nisu kola za polazivanje, za hvaljenje, za nadomešćivanje muškosti kao Bmw ali za normalnog kulturnog čoveka sjajan. Mene jedino zabrinjava što je Oktavia poskupela 4 hiljade u odnosu na prethodnu a ne dobija se gotovo nista vise sem velikog displeja (200€ njih kosta) i to je to i što škoda više nije povoljan automobil kao što je bio, košta kao drugi ali bar eto nudi više prostora i ovaj sjajan motor, kod francuza ili koreanaca to bi bio neki jalovi mali turbo ili neki atmosferac koji trosi 10-12 litara.
    (belgrade the dirtiest city No’ 1 in Europe, 17. novembar 2021 07:32)

    # Link komentara

  33. Auto za penzionere i one kojima je stalo čisto da kupe nov auto. Spolja i unutra nemam reci za opisati
    (Hranislav, 17. novembar 2021 04:42)

    # Link komentara

  34. Ostoja, 16. novembar 2021 19:54)

    Cenis da klasu cini gepek?! Uhh svete moj..
    (zikapn, 17. novembar 2021 01:48)

    # Link komentara

  35. Skoro sam u Beogradu kupio Oktaviju drugu generaciju 16 godina staru 1.9 TDI DSG da imam da se poslužim kad sam tu leti. U Americi vozim 2017 VW Jettu. U pitanju je bukvalno identičan auto što se tiče key komponenti. Malo je reći da sam zadovoljan sa Škodom. Jeste on malo korodirao morao sam još par stvari da zamenim, ali kad ga vozim imam osećaj kao da vozim neki RAM 2500 ili Ford F-250. Kvalitetan auto! Na žalost u Americi ih nema!
    (ArizonaOrthodox, 17. novembar 2021 00:23)

    # Link komentara

  36. Toyota corola u odličnom paketu malo manje od 18 hiljada eura! Ostaje 10 hiljada razlike da se narednih 5 godina letuje bas lepo.
    (realno, 17. novembar 2021 00:09)

    # Link komentara

  37. Sve lepo opisano. Cekam na svoju kombi varjantu od maja meseca 1.5 tsi automatic, hibrid uz dodatnu opremu i problem sto mi uvoznik nezna reci ni sad kad ga dobijam.
    (Case, 17. novembar 2021 00:06)

    # Link komentara

  38. Straight Outta München, 16. novembar 2021 13:34)

    Ahaaaaaaa, sad je autokorekt u pitanju. Pricaj to Svabama tamo. Ovde ne mozes da se izvadis. To sto si zavrsio gradjevinski fak.ne znaci da si i pismen.
    A to sto si bahat, zajedljiv, cinican i maliciozan u komentarima, to je odraz onog drugog u tebi. Ono što govori o karakteru čoveka.
    Mnogo je nepismenih sa fak.diplomama.

    Uživaj tamo u tih 13000 bruto, meni je u Srbiji sa 3500 neto sasvim dovoljno i nikada ne bih bio zajedljiv prema onima sto primaju samo 300-400 evra. Mnogo ih je u mom okruženju.
    (Dr Bozovic, 16. novembar 2021 19:54)

    # Link komentara

  39. Svaka cast za VW.
    (SRB über alles, 16. novembar 2021 15:53

    Al se ti prijatelju nalupeta za sve pare... Mislim da ti nijedna tvrdnja ne drži vodu , osim da je Škoda deo VW koncerna...
    U ovom trenutku Škoda je u mnogim rešenjima ispred Vagena po klasama! Od fabije, do superba!
    A stavljati oktaviju i golfa u istu klasu može samo dete koje ne zna šta je 600 litara gepeka... Nego misli da je to isto što i 390...
    (Ostoja, 16. novembar 2021 19:54)

    # Link komentara

  40. Tih 7 litara po Beogradu može da troši samo ako stoji ugašena na parkingu.....auto benzinac od 1700 kg i 150 ks da troši 7 l po gradu je bajka ......
    (optika, 16. novembar 2021 14:27)

    Tako je, klasično WV laže oko potrošnje benzinaca tj testove sprovode u idealnim uslovima gde po gradu kola idu 4-5, na semaforu start stop sistem, bez kolona, obavezno 50 km/h, samo vozač unutra lakši od 70kg i 1/3 rezervoara plus najbolji benzin na trzistu plus ko zna sta još.

    Iz mog iskustva od godinu dana Kamiq automatik 1.0 deklarisan na 6.5 po gradu od Banjice preko autokomande do Mirijeva 9 l. Mozda bi bilo manje po NBGD ali ne mnogo. Mada sam i više nego zadovoljan autom.
    (neutralan1, 16. novembar 2021 19:48)

    # Link komentara

  41. Sjajan auto, samo meni nekako potpuno drugačije (ne nužno bolje) izgleda uživo nego na slikama, to je nekako moj utisak.
    (Rodion Gataulin, 16. novembar 2021 19:46)

    # Link komentara

  42. Šokirao sam se kada sam video cifru tj sliku fakture za redovan servis 2.0TDI motora ove nove Oktavije koja se do nedavno prodavala na Polovnim Automobilima. Ulje, svi filteri +5L Ad blua 35.500 dinara!!!
    (Boki, 16. novembar 2021 19:44)

    # Link komentara

  43. @Nisam Englez
    Svaka cast za komentar !
    (ivan, 16. novembar 2021 19:35)

    # Link komentara

  44. Dopalo mi se, kao i do sada Škoda radi pametno . Što praktičnije, to bolje .
    Samo ne verujem da auto od 1.5 tona sa 150 ks može da izgura maksimalno više od 210 ks.
    (Ostoja, 16. novembar 2021 19:34)

    # Link komentara

  45. Vlazni san prosecnog Srbina koji vozi auto staro 18 god i ima platu 400e.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 10:50)

    Auto nije "starO", nego "star" ili "stari auto"!
    Rec Auto nije srednjeg roda, vec muskog! Automobil je TAJ,a ne TO!

    Vidim da Bosanci tako govore za auto u trećem rodu i od toga se jezim! A i kod nas ovi nepismeni tako cesto pisu, ali bitno da zive u Minhenu...
    (Under KV, 16. novembar 2021 19:19)

    # Link komentara

  46. Retko los auto
    (Milos, 16. novembar 2021 18:50)

    # Link komentara

  47. @S.O.M.
    Ovo je auto i za tebe, da se ne mučiš više sa tim tesnim X5 kada pakuješ dečija kolica svakog vikenda. Vidiš šta čovek napisa, spakovao 4 kom 17-ice u gepek!
    Jes' mu malo ružna značka, ali prostora kao u priči.
    I, automobil je imenica muškog, a ne srednjeg roda. Nisi se valjda baš toliko udaljio od srpskog jezika, da praviš takve greške?
    (hm, 16. novembar 2021 18:13)

    # Link komentara

  48. @(Pravedni, 16. novembar 2021 12:58)

    [link]
    (toliko o tome, 16. novembar 2021 18:10)

    # Link komentara

  49. @Straight Outta München
    Prvo master i nije bas neki reper da se hvalis, pogotovo kad nivo vaspitanja ne prati nivo obrazovanja.
    Ja znam, druzim se i radim sa mnogo doktora nauka, i niko od njih nema stav ni priblizno kao ti.
    Niko od njih ne vredja i potcenjuje one koji nisu doktorirali, niko od njih ne ostavlja komentare da bi se hvalili.
    I ako ti mislis da si sa 150.000 godisnje neka faca.... silno gresis Nasih ljudi, vrhunskih strucnjaka, ima sirom sveta i rade za mnogo ozbiljniji novac, vode mnogo ozbiljnije naucne projekte od zidanja zgrade, i nije im ni na kraj pameti da kometarisu neciji izbor automobila, ili bilo cega drugog.

    Morao bih da se kreces u takvom drustvu da bi takve ljude znao i da bi pohvatao neke manire ponasanja.

    Da si nesto naucio u Minhenu, prvo bi naucio da postujes sve ljude, bez obzira na imovinsko stanje, veru, naciju... od toga se pocinje.....
    Bas me zanima kako ti drzis poslovne sastanke sa takvim stavom prema drugima.

    tako da... prilcno ne verujem u sve sto pises, ali ok, svako ima svoje vlazne snove.
    (analiticar amater, 16. novembar 2021 18:07)

    # Link komentara

  50. Kada naš uvoznik paketira, onda u Srbiji ne znaš da li je viša klasa vozila Scala ili Octavia, jer u najvišoj Style opremi više air bagova ima Scala nego Octavia.
    Ili je fabia ipak viša klasa od Octavie, jer Ambition paket kod Fabie ima tempomat, a Octavia ga nema.
    Ili "hrom paket". Fabia Ambition ima, Octavia Ambition nema.
    Ili ...
    Može do sutra tako.
    Ako je skrivena kamera, razumem zašto su tako paketirali za Srbiju.
    (komedijaši ..., 16. novembar 2021 17:57)

    # Link komentara

  51. To je to bebo, samo FauVe
    (ЕхБебо, 16. novembar 2021 17:41)

    # Link komentara

  52. Gledam testove, slusam glupake.
    Porede Oktaviju i Passat.
    Ljudi, Oktavija je Golf sedan (liftback), znaci Volkswagen Dzeta liftback.
    Passat je D klasa, a Jetta i Octavia su na bazi Golfa. Kapirate?
    Scala je duza od Golfa, ali je na produzenoj platformi Fabije. Znaci zato je Scala i jeftinija od Golfa. Kapirate??? Superb je klasa Pasata.
    I nije Super Be, nego jedna rec i izgovara se
    Superb. Superb je francuska rec za Nadmocan. Pozdrav
    (Pravedni, 16. novembar 2021 10:58)

    Superb je isto tako i engleska rec koja se na srpski prevodi kao 'izvanredan ili divan' u zavisnosti od konteksta.
    (Guliver, 16. novembar 2021 16:57)

    # Link komentara

  53. Red Škode, red Dačije.
    Onda "presečeš" Ladom Nivom...
    Pa emocije podgreješ sa Zastavinim programom od "Fiće" do zadnjg Mohikanca ispalog sa trake 2000 i neke godine...
    Sve ovo uviješ u rubriku "Automobili" gde su pojedini komentari na ivici pristojnosti.
    A suština je da tupimo zube oko neopevanih krševa koji su se proizvodili i koji se još proizvode na tlu Evrope. Prava kola su odavno prošla pored nas...
    (Over And Out, 16. novembar 2021 16:40)

    # Link komentara

  54. @konstatacija Da,stalno putujem,prelazim najmanje 50000km.Od toga 2/3 otvoren put.I znam da parkiram,prešao sam više od milion km,naučio sam.I taj auto ne košta 20000,ima na sajtu Škode cena,ali izgleda da kupci ,vozači,Škode i lažu,osim što ne znaju da koriste internet,zato i mogu da im uvale auto bez parking senzora i tempomata za taj novac.I ako misliš da su Audi i Škoda isto...nisi ti nikad seo u Audi.
    (Luks, 16. novembar 2021 16:35)

    # Link komentara

  55. Samo 45l rezervoar? Da li ima opcija da se uzme veci rezervoar kao kod mercedesa i bmw-a?
    (300, 16. novembar 2021 16:11)

    # Link komentara

  56. @Ivan ZG

    Imam baš ovakakav, prešao nepunih 40000km. U početku problemi sa multimedijom, razne sitne greške. Te neće telefon povremeno sam da se zakači, te ne rade komande za muziku na volanu... Ništa bitno za sam motor i vožnju ali iritirajuće. Da napomenem da mi je diler rekao da očekujem bagove, znači bukvalno su mi rekli pre kupovine. Sve u međuvremenu rešeno update-om i sada više nemam problema nikakvih. Dosta prelazim, otprilike pola autoput pola otvoren, potrošnja je tu od 5 do 5.5, zavisi kako vozim. Grad opušteno vožnjom oko 9, kada se malo iscima čovek oko 8. Nikakva trzanja i cimanja nisam imao, motor je baš dobar, oseti se kada radi na dva cilindra, ali nema nekog uticaja na vožnju. Auto je unutra izuzetno tih, daleko bolji, ali bukvalno daleko bolji od prethodne generacije. Po meni je mana, što kada se napuni rezervoar do vrha, čuje se bućkanje. Prosto položaj rezervoara takav zbog prostora.

    Baš ovaj auto sam uzeo zbog prostora, blizine servisa i jer nisam hteo karavana, dizele ne volim, a i ne vidim neku razliku u ceni vožnje. Servis, sa svim filterima je ispod 20000. U gepek sam sada stavio bez problema sva četiri točka 17ice.

    Ubedljivo najjača stvar matriks svetla. Po meni najbolji izum auto industrije u poslednje vreme, svakom bih preporučio.
    (nn, 16. novembar 2021 16:00)

    # Link komentara

  57. Vlazni san prosecnog Srbina koji vozi auto staro 18 god i ima platu 400e.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 10:50)


    Si bas siguran u to?
    Bilo bi zanimljivo da nam pojasnis, ko to kupuje u D Dacia/u u tolikom brojevima?!
    Ujedno, se ti pitas, sta je poenta tvoje poruke koja bi trebalo valjda da vredja ljude koji rade za 400,500 evra?!
    Vidi, ima 1 pesma koja kaze "dodje vreme sve se preokrene"....
    Razmisli malo o svojim uvredama...ne bi trebalo da vredjas druge jer zivot je klackalica ko sto pesma lepo porucuje, a normalan i neopterecen covek nikad ne bi vredjao bilo koga zato jer malo zaradjuje...
    (SRB über alles, 16. novembar 2021 15:59)

    # Link komentara

  58. Dobra je oktavija, ali svi koji voze skode u startu kažu to je VW, naravno da nije.
    (Igor, 16. novembar 2021 13:57


    A sta je inace Skoda ( ili Audi)?
    Skoda ne postoji kao posebna firma.
    Skoda je 100% u vlasnistvu VW, ne postoji nista u Skoda/i sto nije VW, od sasije ( platforme) preko stakala, infoteimenta, softvera, dugmica, do motora, sve je VW.
    Sta ti mislis, ko sedi u nadzornom odboru Skoda/e ili Audi/ja, i sta mislis ko odobrava projekte i kome idu pare kad kupis Skoda/u, Seat ili Audi?!
    Skoda je u grupi VW niskobudzetni proizvod sa ciljem da pokrije klasu vozaca koji bi proverenu VW tehniku za manje para.
    Isto je radio i Fiat ali nije uspeo, Fiat je po istoj koncepciji ( Alfa, Lancia) propao a VW je uspeo, zato kapa dole za VW pored ostalog i zbog toga sto je napravio utisak da su Audi ili Skoda posebne firme, i na toj strategiji VW treba cestitati, svaka cast...
    To je kao dimna zavesa, fatamorgana koju sem VW niko drugi nije uspeo, da od 1 platforme i jednog motora pravi 3,4 proizvoda samo za razlicitim oblicima limova-dizajna, i sa malo jeftinijim materijalima ( Skoda) ili malo slupljim ( Audi) od maticnog vozila ( VW)...
    Svaka cast za VW.
    (SRB über alles, 16. novembar 2021 15:53)

    # Link komentara

  59. Tih 7 litara po Beogradu može da troši samo ako stoji ugašena na parkingu.....auto benzinac od 1700 kg i 150 ks da troši 7 l po gradu je bajka ......
    (optika, 16. novembar 2021 14:27)


    Slazem se.
    7 litra benzinac u Bgd mozda i moze ali samo ako racunamo potrosnju sto prodjes u rikverc...
    Kakvi su ovo testovi jbt, 7 litra jbt 1.5 benzinac u Bgd trosi?!
    Neverovatno..
    (SRB über alles, 16. novembar 2021 15:44)

    # Link komentara

  60. Zatim se skrasio u Minhenu, gde sam pre 10 dana dobio platu 13500e bruto.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 13:34)

    Plata preko €150k godisnje a koristis placeno radno vreme da piskaras komentare na B92? Pravi profesionalac, vidi se...

    A podrugljiv ton, ismejavanje i ruganje slabije placenih od sebe dovoljno govori o tvom karakteru i ljudskosti.
    (Nisam Englez, 16. novembar 2021 15:39)

    # Link komentara

  61. Iz prve ruke: Auto poskakuje malo u prvoj kad je hladno. Ponekad zabaguje displej sto je skoro pa katastrofa, mada moze ponesto da se podesi glasom. Restart resava. Ja sam 190cm, sa kolenima i ledjima ispovredjivanim na basketu, i ne mogu da se vozim u malim automobilima duze od 2 sata. Ovog leta sam vozio Octaviju i po 800km dnevno, i nije nepodnosljivo. Deca se ni jednom nisu pozalila na prostor a vec su oko 150-140cm.150TSi je ok, naravno da ne moze da se pretice bez zaleta u 5oj i 6oj, mada u sport modu je bolja situacija. Potrosnja mi je oko 7.1l, malo auto put malo grad bez mnogo guzve ali dosta semafora... Android Auto je strava, unutrasnjost je svedena i podseca na oguljeni Audi... Platio u Skandinaviji oko 28000€ sa produzenim garancijom, kuka, grejaci sofersajbne, nazad kamera i parking senzori, i jos neke zezancije. Svetla su fantasticna. Zvucna izolacija je mnogo bolja nego Fabija, vrata kad se zalupe ne zvone. Gepek sjajan... Odnos novac-udobnost je verovatno medju najboljim na trzistu...
    (S, 16. novembar 2021 15:38)

    # Link komentara

  62. horde besnih i ljubomornih što je kolega bolji - izvolite. ispraznite frustraciju bednog života.

    ps: nisam imao službenu oktaviju niti ću, ali sam kupio jednu novu.
    (ni dobra pihtija neće da se baci, 16. novembar 2021 10:56)

    Lizing 20 godina, 100 evra mesecno? :)
    (kejt_winslet, 16. novembar 2021 15:32)

    # Link komentara

  63. Vlazni san prosecnog Srbina koji vozi auto staro 18 god i ima platu 400e.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 10:50)

    I sta si sa ovim hteo da kazes smekeru? Sta ti vozis smele? Ako nije tajna?
    (Dzoni-1970-, 16. novembar 2021 15:32)

    # Link komentara

  64. Слаб мотор
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 16. novembar 2021 15:27)

    # Link komentara

  65. za te pare mogu samo reći Mazda 3 ili Corolla.
    (alex, 16. novembar 2021 15:24)

    # Link komentara

  66. šteta što nisu testirali u srednjem nivou opreme Ambišn
    ta nema ni onaj najobičniji tempomat
    to je škoda specijalno opremljena za Srbiju
    (realno, 16. novembar 2021 15:13)

    # Link komentara

  67. >>Može se reći da je Škoda Octavia praktično jedini
    >>pripadnik "C plus" segmenta koji nudi prostranost
    >>iz klase iznad, pa i više od toga.

    Ja to ne bi tako rekao. Npr. i Golf i Leon i Focus u kombi verziju imaju gepeke preko 600 litara sto je znatno vise od npr. BMW-a 5 (~540 l) i Audi-ja A6 (565 l). A sto se tice kabine i tu, gore cetiri nabrojana vozila, nezaostaju sa mestom posebno na zadnjem sedistu.

    Razlog zasto je Golf klasa u karavan verziji tako prostorno superiorna u odnosu na za 2 klase vise automobile je najverovatnije sigurnost, izolacija i pritisak na kupca da kupuju sto vece pa samim tim i skuplje klase automobila.
    (Djunta, 16. novembar 2021 15:10)

    # Link komentara

  68. (konstatacija, 16. novembar 2021 14:09)
    I blicas ljudima na autoputu jer si utripovao presretača...
    (Bcda, 16. novembar 2021 14:57)

    # Link komentara

  69. Škoda je više manje volcvagenova dačija. Auto bez zvučne izolacije. na platformi kaja je jednu dimenziju nižeg segmenta (B-C; C-D).
    (vozač demokrata, 16. novembar 2021 14:41)

    Šta si ti vozio? Škodu Feliciju iz 2000-te. Momak Nemac je uložio u Škodu, Ista platforma kao i VW vozila. Motor se ne razlikuje. Nova Škoda Superb karavan verzija sa DSG menjačem i 170 KS košta blizu 40 hiljada
    (konstatacija, 16. novembar 2021 14:53)

    # Link komentara

  70. Vlazni san prosecnog Srbina koji vozi auto staro 18 god i ima platu 400e.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 10:50)

    Imam nekoliko komšija koji su kao i ti zapalili u Nemačku i znaš šta je bilo kada su prvi put došli u otadžbinu, i to već nakon nekoliko meseci? Svi su se vratili s kantama od nemačkog svetog trojstva, podrazumeva se kupljenih na kredu, a ponašanje im je neprepoznatljivo. To je takva pljuvačina po državi u kojoj su proveli celi život da ne poveruješ, a tamo u Nemačkoj verovatno rade u komunalnim firmama, ili građevini samo što ih je to sramota priznati pa plasiraju bajke. Zato poruka za gastoze smanjite doživljaj jer šta god da ste tamo napravili za njih će te uvek biti samo obični gastozi koje oni preziru ali vam iz ljubaznosti to neće reći. I više cenite ono što ste ostavili jer pre ili kasnije vidimo se u istoj birtiji u kojoj smo do jučer skupa pili. Čast izuzecima, ali tebe ne vidim u toj ugroženoj vrsti.
    (Vot iss yo nem, 16. novembar 2021 14:46)

    # Link komentara

  71. Škoda je više manje volcvagenova dačija. Auto bez zvučne izolacije. na platformi kaja je jednu dimenziju nižeg segmenta (B-C; C-D).
    (vozač demokrata, 16. novembar 2021 14:41)

    # Link komentara

  72. @doki Isto razmisljamo, vozio sam Skodu dok sam isao na casove voznje i izlazio ukocen posle 40-ak min. Nemam tih problema u Mazdi ni posle 5 sati voznje a tvrdja je dosta. Japanac bar zna da napravi sediste kako treba. Opremu da ne pominjem.
    (Zer01, 16. novembar 2021 14:38)

    # Link komentara

  73. Svim ovima što govore da je visoka cijena moram, na žalost, reći da nije.
    I većina drugih automobila je poskupila pa u ovoj klasi teško možete naći auto ispod 20.000 eura.
    Sve što sam pročitao u tekstu zvuči odlično toliko da je teško povjerovati.
    Nigdje ni jedne mane. Ni zvučna izolacija, ni buka iz podvozja, ni trzanje motora... Volio bih čuti nekoga tko vozi auto sa ovim motorom da nam kaže što mu se ne sviđa. Na žalost, VW nas je naučio da na papiru sve izgleda savršeno, a kada počne eksploatacija auta krenu problemi. Naročito na benzincima. Zato je bitno da nam netko kaže kakav je auto nakon npr. 100.000 km i što je u međuvremenu radilo probleme.
    Inače po većini parametara (ubrzanje, potrošnja, prostranost, udobnost, veličina prtljažnika, multimedija) auto je za čistu peticu iako mislim da bi automatsko kočenje trebalo biti u seriji kod svake opreme, a ne samo upozorenje od naleta na auto.
    (Ivan ZG, 16. novembar 2021 14:38)

    # Link komentara

  74. ništa novo u dizsjnu-10 godina sve identično
    (da-da..., 16. novembar 2021 14:38)

    # Link komentara

  75. Tih 7 litara po Beogradu može da troši samo ako stoji ugašena na parkingu.....auto benzinac od 1700 kg i 150 ks da troši 7 l po gradu je bajka ......
    (optika, 16. novembar 2021 14:27)

    # Link komentara

  76. Upravo ovakvu Octaviu vozim tačno godinu. Prešao 55.000. Dosta otvorenog puta pa mi je i potrošnja uglavnom 5-5.5L. Obzirom da sam predhodnu generaciju vozio 5 god. ova je definitivno nivo iznad. Motoru nedostaje snage na uzbrdicama dok je po ravnom sjajan. Dešavaju mu se bagovi u softveru centralnog ekrana ali retko i samo ga resetujem pa se vrati u normalu. Matrix svetla su najbolja stvar na ovom modelu, prosto neverovatno kako su dobra. Sve u svemu, odličan auto mada bi realno trebao biti malo jeftinij
    (pake, 16. novembar 2021 14:16)

    # Link komentara

  77. sve to po ceni Audija a4!Bar ga oglašavaju,ili oglašavali za 30000€ sa 2.0 benzincem u advanced opremi.Škoda?Koja u srednjem nivou opreme nema ni zadnje parking senzore,nekoliko air-bagova,tempomat...Samo u Srbiji,naravno,jer uvoznik kupce očigledno smatra,najlepše rečeno,veoma neinteligentnima.
    (Luks, 16. novembar 2021 13:09

    I ti uporedjuješ 20 i 30 hiljada evra. A šta će ti senzor sa parking. To je za one koji ne umeju da se parkiraju. Tempomat? Ti stalno putuješ? Onom ko dva puta godišnje ode na put ne treba Tempomat. Škoda je najprodavaniji auto u Švajcarskoj. Komotan, udoban, veliki prtljag. Sasvim dovoljno za porodicu, za naše puteve, za grad. Kakva je drastična razlika osim cene Audi A4 i Škoda Octavia. Nekom ko želi statusni simbol je Audi
    Ja imam službeni Superb sa DSG menjačem. A u firmi postoji i Audi A4. I uvek biram Superb. Nemam zamerki. Nas četvorica krenemo na put. Udoban, stabilan a u prtljag stane bez problema četiri kofera i još ima mesta
    (konstatacija, 16. novembar 2021 14:09)

    # Link komentara

  78. Nisam Englez, 16. novembar 2021 12:01

    Koji njegov Minhen, misliš da bi kod Švabe na baušteli mogao da kucka komentare na 92ci u 12 sati, radni dan?
    (CJC, 16. novembar 2021 14:03)

    # Link komentara

  79. Dobra je oktavija, ali svi koji voze skode u startu kažu to je VW, naravno da nije. Ja vozim PUGove već 18god, zadnja 3 nova kupljena, menjam na 6 godina i do sada nikakav problem. Cena održavanja 100eur godišnje (bez guma i velikog servisa na oko 100.000).
    Škoda je strašan proboj na tržištu napravila, vidim da ljudi komentarisu motore, ako je u pitanju benzinac sa turbinom, onda vam je ekvivalent 1.6 sa 2.2 ili čak i više. Moja 5008 1.6 gt ima 180ks, naravno motor sa turbinom, iskreno nemam pojma ni šta će mi toliko kada su prosečne brzine po gradu 20ak kmh, a na putu oko 100kmh.
    (Igor, 16. novembar 2021 13:57)

    # Link komentara

  80. Gledao sam ovu Oktaviju, isao na test voznju. Na kraju sam kupio Mazdu 3 sedan. Presudilo srce vise nego glava :)
    (paja, 16. novembar 2021 11:37)

    I ja kupio isti auto :)

    Pozdrav
    (Kralj, 16. novembar 2021 13:52)

    # Link komentara

  81. Ta "podjela" je u Volkswagenu , u normalnom svijetu porediš Passat i Ocatviju jer su sličnih dimenzija , dužina , širina , visina , zapremina gepeka ...Probaj uzeti rent a car auto , pa vidi da su i istoj klasi Passat i Octavija . Arteon je klasa Superba .
    (Amsala, 16. novembar 2021 11:33)

    Oktavija je "Golf" klasa ne poredi je sa Pasatom da ne bi ispao smešan...
    (3210, 16. novembar 2021 13:52)

    # Link komentara

  82. Nijedan pravi domaćin neće kupiti Škodu, jer je simbol svega lošeg u zemlji.
    (Vozač, 16. novembar 2021 12:23)

    Nemoj tako oštro.
    Sa sajta APR-a možeš da vidiš da je uvoznik škode za Srbiju recimo 2019. godine ostvario prihod od 12.483.530.000 dinara ... Ili, jedva oko 105 miliona evra.
    On je maltene najveći generator privrednog razvoja - Češke.
    Šteta što se sa sajta APR-a ne vidi i koliko je deo tog prihoda poreklom od direktnih i indirektnih korisnika budžeta Republike Srbije. Šokirali bismo se.
    (javne cifre, 16. novembar 2021 13:46)

    # Link komentara

  83. Ja prezadovoljan, jeste dizel 2000 kubika I 117 (ili 115 konja). Pre toga isto Octavia 2012g Ali 1.6 TDI sa 105 konja, ogromna razlika u enterijeru (mislim I na skode koje su se proizvodile od 2015g). Mali potrosac - po Beogradu prosek 6-6,2l, u najvecoj guzvi 7l, na 130km/h potrosnja oko 5l...dosta prostora, veliki gepek, ekran od 10inch...e.sad kupljena je srecom kao ambition plus paket uz sajamski popust...sve pohvale
    (Vukvucko, 16. novembar 2021 13:44)

    # Link komentara

  84. Vlazni san prosecnog Srbina koji vozi auto staro 18 god i ima platu 400e.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 10:50)

    Kako tebi nije dobro sa tim kompleksima, pa to je strasno! Auto nije 'staro", nego je "star", da si malo vise ulagao u svoju pismenost, mozda sada ne bi ovo kuckao sa nekog nemackog gradilista, vec bi ziveo kao covek u svojoj zemlji, sa dobrom platom, iznad proseka.
    (gagi, 16. novembar 2021 12:33)

    E šta ti je nemačko gradilište, i internet za surfovanje ima.
    (Bane, 16. novembar 2021 13:35)

    # Link komentara

  85. Vlazni san prosecnog Srbina koji vozi auto staro 18 god i ima platu 400e.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 10:50)

    Kako tebi nije dobro sa tim kompleksima, pa to je strasno! Auto nije 'staro", nego je "star", da si malo vise ulagao u svoju pismenost, mozda sada ne bi ovo kuckao sa nekog nemackog gradilista, vec bi ziveo kao covek u svojoj zemlji, sa dobrom platom, iznad proseka.
    (gagi, 16. novembar 2021 12:33)

    Mislim da sam dovoljno ulozio u znanje, diplomirao na gradjevinskom fakultetu, nakon toga zavrsio master studije. Zatim stekao licence, pa radio na nekim od najvecih projekata, pazi sad, na svetu. Zatim se skrasio u Minhenu, gde sam pre 10 dana dobio platu 13500e bruto. Osvtavi mi tvoj mail, pa da ti posaljem kako sam iskompleksiran, posto vam je glavni argument da nekog okrivite da laze.
    A kada se neko uhvati za autokorekt kao dokaz necije pismenosti…Nadji moje komentare ima ih ovde hvala Bogu, pa lovi gramaticke i ostale greske, ako ih ima.
    Nemoj biti ogorcen, ostavi ovde mail cisto da vidis sta se sve moze kada posteno radis i ulazes u svoje znanje.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 13:34)

    # Link komentara

  86. Ta "podjela" je u Volkswagenu , u normalnom svijetu porediš Passat i Ocatviju jer su sličnih dimenzija , dužina , širina , visina , zapremina gepeka ...Probaj uzeti rent a car auto , pa vidi da su i istoj klasi Passat i Octavija . Arteon je klasa Superba .
    (Amsala, 16. novembar 2021 11:33)

    Nije mi jasno zašto se ljudi uporno trude da objasne nešto što naprosto nije.

    Klase automobila su podeljene na segmente. A, B, C, D, E....

    Oktavija pripada C segmentu, u tekstu je navedeno čak C+ segmentu, aludirajuči na tu njihovu ponudu prostora koja nesumnjivo jeste najveća u tom segmentu. Passat je limuzina D segmenta kao i Suberb. Znači nema tu mnogo filozofije. Arteon nije ništa drugo do nekadašnji Passat CC, samo što su mu sa novim modelom Passata B8 nadenuli novo ime da bi ih marketinški distancirali. Kao što Jetta (ili Vento jedno vreme) nije bio Golf sedan, nego eto Jetta ili Vento.
    (Bane, 16. novembar 2021 13:34)

    # Link komentara

  87. Vlazni san prosecnog Srbina koji vozi auto staro 18 god i ima platu 400e.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 10:50)

    Upravo sam taj - Radim za 550e mesecno, vozim ocuvanog fiat stila (stilkana mi dragog) 2002. benzin - plin, al' nemam neki vlazni san u vezi sa novim kolima. Stavise, zao bi mi bilo i da dam neke velike pare za nova kola, pa da mi za 5 godina vrede pola od datog. Inace, radim,zujim stalno negde, druzim se sa ljudima, tako da mi kvalitet zivota i zadovoljstvo ne odredjuje "nov nemac", vec hiljadu drugih, bitnijih zivotnih sitnica.
    (Talijan, 16. novembar 2021 13:26)

    # Link komentara

  88. Vlazni san prosecnog Srbina koji vozi auto staro 18 god i ima platu 400e.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 10:50)

    Upravo sam taj - Radim za 550e mesecno, vozim ocuvanog fiat stila (stilkana mi dragog) 2002. benzin - plin, al' nemam neki vlazni san u vezi sa novim kolima. Stavise, zao bi mi bilo i da dam neke velike pare za nova kola, pa da mi za 5 godina vrede pola od datog. Inace, radim,zujim stalno negde, druzim se sa ljudima, tako da mi kvalitet zivota i zadovoljstvo ne odredjuje "nov nemac", vec hiljadu drugih, bitnijih zivotnih sitnica.
    (Talijan, 16. novembar 2021 13:26)

    # Link komentara

  89. Ta "podjela" je u Volkswagenu , u normalnom svijetu porediš Passat i Ocatviju jer su sličnih dimenzija , dužina , širina , visina , zapremina gepeka ...Probaj uzeti rent a car auto , pa vidi da su i istoj klasi Passat i Octavija . Arteon je klasa Superba .
    (Amsala, 16. novembar 2021 11:33)

    Uporedi međuosovinsko rastojanje, pa se vrati da ispraviš komentar.
    (UbicaZmajova, 16. novembar 2021 13:23)

    # Link komentara

  90. Motor je slab za toliki auto, treba najmanje 2000 kubika, 150 konja i sedmostepeni automatski menjac. Mora jaci motor, taj motor tesko nosi toliki auto, puno se trosi da postigne snagu da ga vozi, cim malo nagazis skace potrosnja on vrti u vecim obrtajima, turbina pun gas i sve se haba.
    Ne vozim skodu, vozim BMW vec dugo, ali Skoda je ok, samo da ima jaci motor.
    (Master Yoda, 16. novembar 2021 13:19)

    # Link komentara

  91. Vlazni san prosecnog Srbina koji vozi auto staro 18 god i ima platu 400e.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 10:50)

    Jarane nisu svi sirotinja. Svaka roba ima svog kupca. Taj ko ima platu 400 evra šta će mu auto. Zato kupuje pilovnjaka starog 15 godina za tri hiljade evra da bi bio faca. A onda troškovi servisiranja, rezervni delovi, registracija. A auto sve stariji. Na kraju ga posle 20 i kusur godina prodaš otpadu ili za 300 evra. I šta si dobio ništa. A za te pare mogao si po potrebi taksijem
    (A, 16. novembar 2021 13:16)

    # Link komentara

  92. I sve to po ceni Audija a4!Bar ga oglašavaju,ili oglašavali za 30000€ sa 2.0 benzincem u advanced opremi.Škoda?Koja u srednjem nivou opreme nema ni zadnje parking senzore,nekoliko air-bagova,tempomat...Samo u Srbiji,naravno,jer uvoznik kupce očigledno smatra,najlepše rečeno,veoma neinteligentnima.
    (Luks, 16. novembar 2021 13:09)

    # Link komentara

  93. Dobar je to auto, ali sto je mnogo, mnogo je. 20.000 evra za pocetnu opremu za mene sa prosecnom srpskom platom je previse. Iskreno, lici na Hyundai Elantru koja je bila oko 14.000 pre 2 godine. Nista specijalno... A ustede na potrosnji sa benzincem nema, to nemojte neko da vas farba... 7L se brzo pretvori u 10L u Beogradu...
    (stefan beograd, 16. novembar 2021 13:05)

    # Link komentara

  94. Za mene automobil nije samo prevozno sredstvo od tačke A do tačke B,kako mnogi komentarišu.Bitna mi je udobnost,nivo buke u kabini,oprema,bezbednost,kvalitet audio uredjaja..Godišnje prelazim oko 70 do 90 hiljada km i znači mi da se sa puta vratim što odmorniji i fizički i psihički,a to ovakav automobil ne može da mi pruži.za polovinu cene ove škode može da se uzme vrhunski automobil star desetak godina sa snažnim motorom i opremom koji ova škoda neće nikada imati.Potrošnja jeste veća,registracija isto,ali uživanje,zdrava ledja i ostalo što pruža dve klase bolji automobil nema cenu.
    (doki, 16. novembar 2021 13:05)

    # Link komentara

  95. Nijedan pravi domaćin neće kupiti Škodu, jer je simbol svega lošeg u zemlji.
    (Vozač, 16. novembar 2021 12:23)

    Kupio sam Oktaviju jer je u tom momentu po mojim kriterijumima nudila najvise za novac koji sam planirao da potrosim za auto. Da li sam domacin ili ne nije ni bitno, ali sam letos video da se puno voze u Madjarskoj i Austriji. Uzgred, meni u Srbiji nije lose, mada mnogo toga zameram ovoj vlasti.
    (Dragan Nis, 16. novembar 2021 13:03)

    # Link komentara

  96. U solidnoj opremi taj auto košta oko 30 hiljada evra. Ja sam prethodnu generaciju 2014.godine u Elegance opremi, sa motorom 2.0 platio 21 hiljadu. To je gotovo 50% više za samo 7 godina.
    (flccc, 16. novembar 2021 13:02)

    # Link komentara

  97. Vlazni san prosecnog Srbina koji vozi auto staro 18 god i ima platu 400e.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 10:50)

    Skoda prodala 208 200 primeraka u Nemackoj u 2019. Ko bi rek'o da Svabo radi za 400e... Ja nesto mislio minimum 5000 mesecno, narocitu u Mihenu, aaa kolega!!??
    (Ne cveta cvece ni u svapsko preduzece, 16. novembar 2021 12:59)

    # Link komentara

  98. Najbolji auto je sluzbeni. U ovom slucaju Oktavija 1,5TSI, stariji model.
    Fenomenalan auto.
    (Perica, 16. novembar 2021 12:58)

    # Link komentara

  99. @ Sun Ce
    Rapid nema veze sa modelom Jetta.
    Rapid je na produzenoj A0 platformi od Fabije, kao i Scala. Lupetas. Sta je onda Logan (Sedan Sandero) ,klasa Megana ?
    Gluposti za ne poverovati
    (Pravedni, 16. novembar 2021 12:58)

    # Link komentara

  100. Veoma pristojan auto, taj 1.5 tsi me je bas iznenadio. Probao sam ga u drugom skodinom modelu i bas je zivahan.
    (duki, 16. novembar 2021 12:57)

    # Link komentara

  101. Sve je super, samo nema da se kupi...
    (Oktavia, 16. novembar 2021 12:55)

    # Link komentara

  102. Samo mala korekcija na deo teksta u kome se spominje da je Style paket drugi od 4 ponuđena paketa uključijući RS.

    Style je treći od 4 ponuđena paketa opreme. Ide Active kao osnovni, Ambition kao srednji i Style kao najviši (nekada se zvao Elegance).

    Dodao bih i da se RS ne bi trebao baš računati kao 4-ti paket opreme iznad Style paketa. Jer RS nije samo oprema, to je celovito sportska verzija Oktavije koja se nudi samo sa dva motora, najjačim dizelom i najjačim benzincem i za nju postoji poseban cenovnik, dok cenovnik za standardnu Oktaviju nudi pomenuta tri paketa od kojih je Style najviši paket.

    Znači nije to RS line ili RS optik, kao što BMV ima M varijantu koja je zaista sportska izvedba i M optik liniju opreme sa sportskim detaljima koja se nudi sa svim motorima, ili kao što Mercedes ima AMG verziju istinski sportsku i AMG line paket opreme koji se nudi sa svim motorima, već je to baš RS.
    (Bane, 16. novembar 2021 12:38)

    # Link komentara

  103. Vlazni san prosecnog Srbina koji vozi auto staro 18 god i ima platu 400e.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 10:50)

    Kako tebi nije dobro sa tim kompleksima, pa to je strasno! Auto nije 'staro", nego je "star", da si malo vise ulagao u svoju pismenost, mozda sada ne bi ovo kuckao sa nekog nemackog gradilista, vec bi ziveo kao covek u svojoj zemlji, sa dobrom platom, iznad proseka.
    (gagi, 16. novembar 2021 12:33)

    # Link komentara

  104. Nijedan pravi domaćin neće kupiti Škodu, jer je simbol svega lošeg u zemlji.
    (Vozač, 16. novembar 2021 12:23)

    # Link komentara

  105. Da li nas uvoznik i dalje nudi automatski menjac samo sa najnabudzenijim paketom opreme, siromasijim u odnosu na inostrane? Bukvalno se vise isplati sacekati neku godinu i uzeti normalno specificiranu iz inostranstva nego uzeti novu kod nas i dobiti zaprezna kola.
    (Sasha, 16. novembar 2021 12:21)

    # Link komentara

  106. @ (Straight Outta München)

    Ti druze imas veliku potrebu da omalovazavas i vredjas prosecnog coveka i svakog ko ne vozi premium brend i ne zivi u Minhenu. Izigravas veceg Nemca od najveceg Bavarca i ocigledno se stidis svog porekla misleci da si uspeo u zivotu samo zato sto zivis vas Srbije. Mnogo si nadmen i nekulturan i veca si dusevna beda nego taj mucenik koji crnci za €300 i sanja da vozi Skodu, a koga ti redovno ismejavas u komentarima, lececi neke licne traume i frustarcije iz detinjstva.
    (Nisam Englez, 16. novembar 2021 12:01)

    # Link komentara

  107. Nisam strucnjak za automobile i nisam neki fan voznje generalno. Skoro sam pazario Golfa sa ovim motorom i potpuno sam odlepio! Medjuubrzanja savrsena! Odavno nisam uzivao u voznji. Da mi je neko rekao da cu prestati da prozivam srpske vageniste ne bih mu verovao.
    (NeRazumem, 16. novembar 2021 11:51)

    # Link komentara

  108. Retko ružan auto ...
    Vozači škode su trenutno najbahatiji u saobraćaju, velikim delom zato sto su poslovni automobili ..
    Iako mi nije simpatican, definitivno je best buy ljudima kojima je najvažnija ergonomija, konforniji i najveci gepek u klasi, plus jeftiniji od golfa na cijoj je platformi inace
    (Jojo, 16. novembar 2021 11:44)

    # Link komentara

  109. 20.000 e?!
    Za klasu kojoj Skoda pripada to je mnogo, mislim da je sada jasnije zasto Dacia obara rekorde u prodaji..
    (111, 16. novembar 2021 11:43)

    # Link komentara

  110. Gledao sam ovu Oktaviju, isao na test voznju. Na kraju sam kupio Mazdu 3 sedan. Presudilo srce vise nego glava :)
    (paja, 16. novembar 2021 11:37)

    # Link komentara

  111. Znajuci da je oktavija auto iz klase VW jetta, a da se doskorasnji rapid takodje svrstavao u tu klasu (jetta je bila prepakovani rapid), nimalo ne cudi zasto je taj model ukinut, iako je nudio manje opreme od konkurentnog modela iste produkcijske kuce. Skoda se verovatno odlucila da zadrzi oktaviju zbog same cene i zarade koju ona donosi, a koja sada konkurise poznatijim i do nedavno kvalitetnijim brendovima.
    Takodje ono sto treba napomenuti je i to da je u nedavnom istrazivanju kvaliteta (pouzdanosti), Skoda imala izuzetno dobre rezultate pa samim tim i opravdava samu cenu svojih sadasnjih modela.
    (Sun Ce, 16. novembar 2021 11:34)

    # Link komentara

  112. U državi u kojoj preko 90% prodaje škode realizuju korisnici budžeta RS, a istovremeno u državi u kojoj na tendere korisnika budžeta u proseku (ako zaoukružimo) pristiže jedna ponuda ( tačnije, pisalo je u nekoj analizi "1,003 komada" ), baš bih voleo znati prosečan profil nebudžetskog i neflotnog kupca škode u Srbiji.
    (znatiželja, 16. novembar 2021 11:34)

    # Link komentara

  113. Ta "podjela" je u Volkswagenu , u normalnom svijetu porediš Passat i Ocatviju jer su sličnih dimenzija , dužina , širina , visina , zapremina gepeka ...Probaj uzeti rent a car auto , pa vidi da su i istoj klasi Passat i Octavija . Arteon je klasa Superba .
    (Amsala, 16. novembar 2021 11:33)

    # Link komentara

  114. Uneredili su stvar što su izbacili klasične komande klime. Ostalo je manje-više ok.
    (018, 16. novembar 2021 11:20)

    # Link komentara

  115. kad bi.manje prostora ostavljali za kisobrane i cetke imali bi bolju izolaciju. ovako susti na sve strane preko 100km/h.
    (strucnost ispred politike, 16. novembar 2021 11:03)

    # Link komentara

  116. Gledam testove, slusam glupake.
    Porede Oktaviju i Passat.
    Ljudi, Oktavija je Golf sedan (liftback), znaci Volkswagen Dzeta liftback.
    Passat je D klasa, a Jetta i Octavia su na bazi Golfa. Kapirate?
    Scala je duza od Golfa, ali je na produzenoj platformi Fabije. Znaci zato je Scala i jeftinija od Golfa. Kapirate??? Superb je klasa Pasata.
    I nije Super Be, nego jedna rec i izgovara se
    Superb. Superb je francuska rec za Nadmocan. Pozdrav
    (Pravedni, 16. novembar 2021 10:58)

    # Link komentara

  117. horde besnih i ljubomornih što je kolega bolji - izvolite. ispraznite frustraciju bednog života.

    ps: nisam imao službenu oktaviju niti ću, ali sam kupio jednu novu.
    (ni dobra pihtija neće da se baci, 16. novembar 2021 10:56)

    # Link komentara

  118. Vlazni san prosecnog Srbina koji vozi auto staro 18 god i ima platu 400e.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2021 10:50)

    # Link komentara